انقلاب طراحی کیا و هیوندایی

 

انقلاب طراحی کیا و هیوندایی

 
سر طراح دو شرکت کیا و هیوندای کره جنوبی می گوید که تغییرات بزرگ در طراحی محصولات این دو شرکت یک ضرورت هستند و مسیر آینده هر دو برند را مشخص خواهند کرد. شرایر می افزوید که اگر همانند دیگر خودوسازان تکاملی آهسته را در طراحی های خود در نظر بگیرد، ممکن است برای این دو برند خطرناک شود.
 
او برای مثال به طراحی نسل جدید کیا اسپورتیج اشاره می کند و آن را به گونه ای طراحی کرده است که در یک سطح بالاتر از نسل قبلی به نظر برسد
 
انقلاب طراحی کیا و هیوندایی
 
به اعتقاد او، نسل قبلی اسپورتیج با ظاهر بسیار زیبای خود توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرد. به همین دلیل اگر او تنها دست به تغییرات جزیی می زد به ورطه تکرار در طراحی می افتاد و دیگر وارد سطح طراحی جدید و چالش برانگیزی نمی شد.
 
اسپورتیج اولین نسل از SUV های شرکت کیا است و در حال حاضر نسل قبلی و این نسل جدید هر دو توسط او طراحی شده است. شرایر عقیده دارد که سطح انتظارات شرکت کیا و خودش همیشه در سطح بالایی قرار دارد و دیگر محصولات این شرکت تنها زمانی عرضه خواهند شد که در سطح جدیدی از طراحی قرار بگیرند.
 
او آزادی عمل در شرکت کیا را به عنوان یکی از گام های اساسی پیشرفت می بیند.
 
انقلاب طراحی کیا و هیوندایی
 
شرایر یکی از دلایل تغییرات گسترده در طراحی را به دلیل بازار داخلی و ارزش بسیار بالای آن برای دو شرکت هیوندای و کیا عنوان کرد.
 
بازار کره جنوبی در دست این دو شرکت است و اگر طراحی ها به هم نزدیک باشند همه خودروها شبیه به هم خواهند شد و این کار چندان برای ظاهر شهرهای کره جنوبی زیبا نخواهد بود.
 
او اعتقاد دارد که مردم کرده دائم درخواست می کنند تا طراحی جدید و هیجان انگیز تری ببیند و این طرز تفکر به این دو شرکت هم سرایت کرده و ما دائم در حال تغییر هستیم.
 
انقلاب طراحی کیا و هیوندایی
 
پیتر شرایر نسل اول آئودی TT را طراحی کرده است و در طراحی محصولاتی همچون A3، A4 و A6 شرکت آئودی نقش داشته است او حتی در پروژه طراحی نسل جدید فولکس واگن بیتل هم کار کرده است.
 
شرایر از سال 2006 میلادی به عنوان طراح در شرکت کیا کار می کند و در سال 2013 با ادغام این دو شرکت به مقام سر طراح هر دو برند رسیده است.
 
انقلاب طراحی کیا و هیوندایی
 
شما در رابطه با طراحی نسل نو اسپرتیج و یا هیوندای النترا چطور فکر می کنید؟ نوآوری های انقلابی تیم شرایر را می پسندید یا طراحی نسل های گذشته این دو خودرو را ترجیح می دهید؟
 
انقلاب طراحی کیا و هیوندایی
 
 
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , هیوندای , کیا , اسان موتور , اطلس خودرو , خودرو کره ای , بازار خودرو , طراحی خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا دستی تیتانیوم تحویل۲۷ دی : سلام امروز کیا فاکتور شدن؟
مجید : سلام منم پلاک فعال ندارم واسم عدم تخصیص زده ایا کسی هست اطلاعی از این موضوع داشته باشه ممنون میشم❤️
S5ccc : اونهایی که کامنت میزارید.زیر پست من. گفتم که خیلی بی وجود هستید. چون نمی تونید حقتون رو بگیرید.فقط لات مجازی هستید متاسفم شما حتی وجود نکردیت.چیزی که خودتون گفته بودین رو انجام بدید.موندم چجور روتون میشه دوباره میاین تواین گروه.حداقل اسمتونو عوض کنید که کسی ندونه شما بودین که دیروز بلوف میزدید. ضمنا اونهایی که شهرستان بودن حد اقل میتونستن جلو نمایندگی جمع بشوند متاسفم شما طاقت شنیدن حرف حساب هم ندارید. چجوری صحبت از حق و حقوق میکنید. فکر کنم یه مشت بچه هستید که باباتون براتون ماشین خریده.
s3 مهرماه : از کجا خبر داشتن آخه که اینهمه نیرو آورده بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
s3 اصفهان : سلام دوستان. بنده اسفند پارسال قرار بود S3 اتومات تحویلم بشه که هنوز شاسی هم نشده بواسطه آشنای فامیلهای خانمم پبگیری کردیم از یکی از سرتکنسین های کرمان موتور که خبر دادند اصلا خط تولید S3 فعال نیست و مونتاژ کارها در سالن J4 و T8 مشغولند. در ضمن اون تعدادی هم که تولید شده مدتیه حمل نشده . در نهایت گفته بود اگر خیلی خوشبین باشیم امسال بغیر از J4,T8 هرخودرو شاسی بشه دست کم سه ماه بعد بدست صاحبش برسد.حالا پیش بینی برای شاسی ما گفته بود نیمه دوم خرداد چون فعلا نه موتور دارن نه بقیه وسایل برای مونتاژ فقط لاستیک و بدنه موجوده یعنی دست کم نیمه شهریور ماشین میاد دستمون.
If7 : سلام سورن دوگانه ثبت نام کردم در سامانه یک پارچه وموعد تحویل هم زده بهار ۱۴۰۳ دو بار هم پیامک تبدیل امده تبدیل نزدم کسی میدونه کی پیامک واریز میاد
ابراهیم آسوده : دوستان برای من هنوز زده ارسال به خودرو ساز.باید هنوز منتظر بمونم؟
سید : آقا مسعود تفاوت کوییک واطلس 1 عقب و جلو خودرو و چراغ ها کاملا متفاوته 2داشبورت و صفحه کیلومتر 3داشتن ساندروف که خودش40/50میلیون تفاوت قیمت تو شاهین مشاهده کنید اما شما بگو 207 موتور تیو3 چه مزیتی نسبت به اطلس دارع خود 206 تیپ دو باقیمت 610میلیون مدل402 قطعا بعنوان یک خریدار بازار آزاد حاصرم 610بدم اطلس 403تا 206موتور تیو3
محمد ش : سلام جک J7 موعد تحویل اسفند ۱۴۰۲ امروز تازه فاکتور شد
سید : در پاسخ آقا مسعود گل در درج
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
صابر : در جواب آقا محسن تبدیل به تارا
پارس زمستان : سلام دوستان راسته فردا رو هم مهلت دادن برا تکمیل وجه
محمد : چرامردم. آزاری میکنی چی گیرت میاد
توکل بخدا : توکلت بخدا باشه عزیز. انشاله تا فردا عصر صادر میشه خدا چه دیدی شاید تا امشب صادر شد . سابقه داشته سایپا ساعت 7 تا 8 شب هم دعوتنامه داده
بد عهدی سایپا فروش فوری اسفند : میگن ولی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسفند دوگانه ساینا : لعنت عالم بر سایپا
دی بویین زهرا : خدا لعنت کنه سایپا رو دوست عزیز
صابر : جواب فرستادم هنوز نیومده
سورن پلاس : سلام برادر آبی کبود معمولا بعد پلاک شدن چند روزه تحویل میشه؟
اسفند : بخدا من همه چی باورم شد بود صبح رفتم بانک پول ریختم تو حساب پول قرض کردم طلا فروختم برا امروز که همه چی آماده باشه ولی باز توکل برخدا اینم میاد اما حیف عمرمون وایم همه انتظار صبح رفتم بانک پسر4ساله ام میگه رفتی پول ساینا رو ریختی پس کی میاد