مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو

 

مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو

 
براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مردم همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
 
به گزارش ایسنا، مصرف‌کنندگان خودرو در ایران از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و همچنین گران‌فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی ناراضی هستند.
 
البته این نارضایتی از فرایند فروش خودرو فراتر رفته و به کیفیت و قیمت خدمات پس از فروش خودرو نیز تسری یافته است.
 
در این زمینه براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مصرف‌کنندگان در پنج شاخص اصلی از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
 
"کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین قطعات، خدمات و تعمیرات"، هزینه‌تراشی بی مورد"، "کمبود تعداد نمایندگی‌های مجاز" و "عدم انجام کار یا رفع ایراد"؛ پنج انتقاد اصلی مردم از خدمات پس از فروش خودرو در ایران است.
 
این نتایج براساس ارزیابی صورت گرفته از وضعیت رضایتمندی مردم از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه نخست امسال (۱۳۹۵)، از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به دست آمده است.
 
 
 
 
 

منبع

ایسنا
 

برچسب : خودرو , خدمات خودرو , نمایندگی خودرو , تعمیرات خودرو , کیفیت خودرو.






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

4 نظر

+2
7

تعمیر کار کاربلد که تو نمایندگی نمیمونه بیرون برای خودش کار میکنه .هر چی شاگرد مکانیک و کار نابلده تو تعمیر گاه های مجاز مشغول کارن و بد به حال خودرویی که گیر اینا بیوفته .
روغن رو موقع تعویض زیاد و کم میریزن ،پیچ ها رو نمیبدن یا اگر ببندن کسی نمیتونه باز کنه ،نهایت کثیف کاری رو موقع انجام کار نشون میدن ،کار 5 دقیقه ای رو یکساعته انجام میدن ،موقع درست کردن ابرو بلاشک چشم و کور میکنن ،با دست روغنی آیینه،داشبورد ، سیستم صوتی ،همه دستگیره ها ،فرمان ،دسته دنده و...مورد معاینه قرار میدهند.بی علت 10-15 دوری توتعمیر گاه بی علت با هر ماشینی گشت میزنن (یعنی داریم تست میکنیم ملت )،هر نیم ساعتی به یه ماشین ور میرن ،سه ماه سابقه کار دارن خاطرات تعمیر دوج مدل 1960 در زمان سربازی بابای منوتعریف میکنن مهندسان شرکت سازنده -تعمیر کارای معروف و... اکیداًقبول ندارن
و....
14:59  1395/10/08
پاسخ دادن
محمد
7

وقتی برای ساده ترین تعمیر خودرو چند روز باید تو نمایندگی بمونه و یعدش معلوم نیست چه بلایی سر ماشین اومده و اصلاً تعمیر شده یا نشده محلی برای رضایت میمونه؟
قطعه ای که فاکتور شده بستن یا قطعه متفرقه ...خدا میدونه و من اصلاً کوچکترین اعتمادی به تعمیر گاه های مجاز ندارم .هر وقت هم از سر ناچاری مجبور شدم ببرم وضعیت خودرو از قبلش بدتر شده .
از طرف دیگه به بهانه های مختلف زیر بار گارانتی نمیرن و خرابی قطعه رو به گردن مالک خودرو ونحوه استفاده میندازن و اون چیزی که به جایی نمیرسه فریاد مشتری بدبخته .
14:33  1395/10/08
پاسخ دادن
رضا از مشهد
4

اصلا مگه رضايت مشتري مهمه؟! وقتي كل بازار به طور كامل در انحصار خودشونه و ملت مجبورند هر آشغالي مي دن بخرن!
12:01  1395/10/08
پاسخ دادن
erfan
8

و همین داستان ادامه خواهد داشت 6 ماه دیگه هم باز یه خبر میزارید که مردم همچنان ناراضی هستن چون تو مملکت ما چیزی به روبه جلو نمیره همه چیز به روبه عقب حرکت میکنه و بدتر میشه!
11:40  1395/10/08
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
چان چان گان گان : رئیس جمهور با هیئت همراه در ورزقان گم شدن و شرایط ارسال پیامک برای ما سخت تر میشه.
حاج شاهین اتومات : سلام.برای من هم هنوز فاکتور نشده.تحویل فوری 90 روزه. پرداخت 20 دی ماه پذیرش 21 دی ماه
چانگان : دوستان الان نزدیک ۵۰روز ارسال به خودروساز خورده وسایپا میگه بخاطر پلاک فعال تعلق نمگیره پلاکمم بالای۵سال بود پرایدمو که فروختم الان نظرتون راجبه این خودروهای برقی که در بانک تجارت ۱۰۰میلیون پول بلوکه میکنند چی لطفا راهنمایم کنید ممنون
م : امیر آقا شما چه تاریخی پول اولیه همون ۱۴۰۰واریز کردین و کی پیامک ۸۵ملیون براتون اومد
علیرضا : سلام من وی ۴هشت فروردین هستم گفتن توی تیرماه فاکتورمیشی
سعید تیزرو : منم 24 دی هستم 16 فروردین ماوالتفاوت و طرح عادی
S3 سفید ۱ آبان : ثبت نام ۱ آبان و باید ۱۸ بهمن تحویل میشد. الان پر رو ها بجای تحویل ماشین برداشتن پیامک دلجویی فرستادن خریدار محترم خودروی اس 3 بدینوسیله بابت تأخیر پیش آمده در تحویل خودرو، از شما پوزش می طلبیم و از صمیم قلب، دلجویی از شما مشتری عزیز را وظیفه خود می دانیم. لازم به ذکر است فرآیند تخصیص و تحویل محصول انتخابی شما طی 15 روز آینده، اجرایی خواهد گردید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت کرمان موتور https://kermanmotor.com و یا برقراری ارتباط با مرکز تماس این شرکت به شماره 02142724 ، پیشرفت فرآیند تحویل خودروی خود را پیگیری نمایید. با احترام شرکت کرمان موتور
محمدحسن : واریز ۱۹ دی پذیرش ۲۰ دی سخا ۲۷ دی مابه‌التفاوت ۱۸ فروردین هنوز فاکتور نشدم
T8 و T9 : برا ما چراغ بیمه روشن شد و رفت تو مرحله پلاک ،ولی هیچ شماره شاسی در قسمت پایین کادر و پیامکی دال بر شاسی برای ما نیومده
شاهین : فاکتور شدی یا نشدی منم واریزی ۲۲ پذیرش ۲۳ مابه التفاوت ۱۶ سخا ۲۷
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 : سلام کسی 207 تحویل 31 تیر داره که باید فردا355واریز کنه قبلا هم 150واریز شد
دی مبعث : دعوتنامه ب چ دردتون میخوره ؟ من دی هستم 26 فروردین تکمیل وجه کردم هنوز ب دستم نرسیده .23 اردیبهشت پلاک شد هنوز خبری از تحویل نیست .امروز 30 اردیبهشت.باید خیلی صبر داشته باشید.
جواد : سلام من نمایندگی دهلران زدم پذیرش 19 اسفند هنوز فاکتور نشدم
رضا : ماهی 3ونیم به ما تعلق میگیره
دسامبر : 26 واریز کردم هنوز پلاک نشدم بعضیا 27 واریزیشونه تحویل هم گرفتن چه مدلی کار میکنن اینا
207 : پارکینگ های جاده مخصوص پر از خودرو هست اونوقت این از خدا بی خبرها قطره چکانی میدن بیرون
تحویل 30 دی تکمیل وجه 25 اذر : برا منم ب روز شده
207 : پارکینگ های جاده مخصوص پر ماشینه ولی این نامزدهای روزگار قطره چکانی میدن بیرون خدا لعنتشون کنه
احسان : چرا تبدیل نمیزنی ما 4روزه ماشینو تحویل گرفتیم یکی از بهترین کارایی که کردیم تبدیل زدیم خیلی بهتراز سقف فلز هست خیلی شیکتره واپشناش بالاتره .کروز کنترل داره رینگ الومینیوم هست سقفم که عالی هست روشنایی عالی به داخل میده.فرمون هم که برقی هست
سلام : الیکس پارس 524 میلیون سورن با15 میلیون تخفیف 445 میلیون سورن بردار ماشین خوبی پول بیشتر نداری