مشاور انجمن خودروسازان ایران موضوعاتی چون تاخیر در تحویل، قدیمی بودن خودروهای تولیدی و خدمات پس از فروش نامناسب را از مهم ترین دلایل نارضایتی مصرف کنندگان از خودروسازان داخلی دانست. داوود میرخانی رشتی اظهار کرد: برخی از خودروهای تولیدی در داخل کشور قدیمی بوده و کیفیت پذیر نیستند. وی با بیان اینکه ماشین آلات، خطوط تولید و تکنولوژی به کار رفته در تولید این خودروها نیز قدیمی است، خاطرنشان کرد: البته در سال های اخیر محصولات جدید تری مانند تندر 90 به بازار عرضه شده که به دلیل استفاده از خطوط تولید و تکنولوژی جدید، کیفیت بهتری دارند. مشاور انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: قطعه سازان در سال های اخیر به دلایل مختلف از جمله عدم امنیت سرمایه گذاری در کشور و همچنین وجود رابطه نامناسب بین خودروسازان و قطعه سازان، از سرمایه گذاری جدید برای ارتقای کیفیت محصولات خود خودداری کرده اند. میرخانی رشتی با بیان اینکه خدمات پس از فروش نامناسب نیز یکی از بزرگ ترین دلایل نارضایتی مردم از خودروهای داخلی و هم چنین خارجی است، تصریح کرد: معمولا در سیستم خدمات پس از فروش خودروسازان و همچنین وارد کنندگان، برخی قطعات یافت نمي شود و مصرف کنندگان برای دریافت قطعه روزها معطل می شوند.
با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.