بررسی مرسدس بنز آتگو

بررسی مرسدس بنز آتگو
 

در دنیای کامیون های چند منظوره رقابت تنگاتنگی میان کامیون های مختلف وجود دارد و کمپانی های بزرگ با توسعه و تکمیل روزافزون محصولات خود در صدد افزایش کارایی محصول خود و تسخیر بازار هستند. در این میان، مرسدس بنز آتگو یکی از بهترین گزینه ها به شمار می‌رود. کمپانی مرسدس بنز، سری آتگو را در سال 1997 به بازار معرفی کرد. در ابتدا تمامی این کامیون ها با نام آتگو شناخته می‌شدند، اما پس از اعمال تغییرات کلی در سال 2005، کامیون های با وزن بیش از 18 تن با نام آکسور راهی بازار شدند. در حال حاضر کامیون های آتگو با اوزان 16-7.5 تن تولید می‌شوند. کمپانی سازنده این کامیون چند منظوره را در مدل های مختلفی از جمله کمپرسی، چهار چرخ محرک، کامیون حمل زباله، و حتی مجهز به جرثقیل، با کابین های مختلف با نام های Day Cab، Extended Day Cab، Low Roof Sleeper، و High Roof Sleeper تولید و به بازار عرضه می‌کند.
 

طراحی بدنه

بررسی مرسدس بنز آتگو

همانند دیگر کامیون های اروپایی، قرار گرفتن کابین آتگو بر روی موتور سبب افزایش کارایی آن می‌شود. طراحی قسمت جلو، استفاده از خطوط پهن، و جلو پنجره V شکل آتگو، ظاهر خشنی به این کامیون چند منظوره بخشیده است که همگی آنها از استحکام و قدرت این آلمانی خبر می‌دهند. گفتنی است، تمامی این موارد در نسل دوم آکتروس نیز به کار گرفته شده است. طراحی چراغ ها و بادشکن های نصب شده در دو طرف، پویایی ظاهری کامیون را افزایش می‌دهند. در مجموع می‌توان گفت، تمامی قطعات با یکدیگر هماهنگ بوده و ظاهر زیبایی به آتگو بخشیده‌اند.
 

طراحی داخلی

بررسی مرسدس بنز آتگو

به لطف ارتفاع کم شاسی از سطح زمین و قرار گرفتن پله ها در جای مناسب، دسترسی به کابین بسیار راحت و آسان است. طراحی داشبورد نیز به گونه‌ای است که در عین زیبایی، دسترسی راحت راننده به دکمه ها را فراهم می‌سازد. هم‌چنین، در مقایسه با دیگر کامیون های موجود در این کلاس، مواد به کار رفته در آتگو از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و همین امر سبب برتری این کامیون بر رقبا می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آتگو می‌توان به کاربرد تزیینات چوبی یا استیل به صورت سفارشی در داخل کابین اشاره کرد. دو نشانگر آنالوگ دایره‌ای و یک نشانگر مستطیلی شکل سبب زیبایی صفحه کیلومتر شمار شده‌اند. چنانچه تعویض دنده به صورت دستی انجام شود، عقربه دور موتور همواره در محدوده سبز رنگ قرار گرفته که در نهایت موجب کاهش مصرف سوخت می‌شود.

بررسی مرسدس بنز آتگو

دکمه های قفل مرکزی، شیشه های برقی، تنظیم آینه و گرم‌کن آینه نیز، از عملکرد خوبی برخوردارند. همان‌طور که انتظار می‌رود، صندلی ها از راحتی بسیار زیادی برخوردارند و با توجه به نوع کابین تا سه نفر را در خود جای می‌دهند. صندلی راننده نیز، از نوع بادی بوده و طراحی ارگونومیک آن در کنار تنظیمات متفاوت، دید مناسب و راحتی را برای راننده فراهم می‌آورد. در مقایسه با مدل قبلی آتگو می‌توان گفت که قرار گرفتن آینه ها در فاصله 50 میلی متری دید عقب بهتری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. شایان ذکر است، قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان و قرار گرفتن کنترل های رادیو، تلفن، و سیستم اطلاعات راننده بر روی آن راحتی فوق‌العاده ای را برای راننده ایجاد می‌کند.

بررسی مرسدس بنز آتگو بررسی مرسدس بنز آتگو
بررسی مرسدس بنز آتگو بررسی مرسدس بنز آتگو

به دلیل وجود محفظه‌های کاربردی برای حفظ و نگهداری وسایل، راننده و سرنشینان آتگو به راحتی می‌توانند وسایل و تجهیزات لازم را با خود حمل کنند. از دیگر تجهیزات سفارشی این کامیون می‌توان به یخچال کوچک و کاربردی آن اشاره کرد که با حجم 23 لیتری خود امکان نگه‌داری چهار بطری 1.5 لیتری را فراهم می‌آورد. در صورت انتخاب کابین Sleeper، می‌توان از یک تخت‌خواب قابل تنظیم و تشک فنری بهره برد که همین امر زمان استراحت راننده را با آرامش و راحتی همراه می‌سازد.



قدرت و عملکرد موتور

بررسی مرسدس بنز آتگو

کمپانی مرسدس بنز با در نظر گرفتن شرایط کاری مختلف، امکان انتخاب سه پیشرانه متفاوت را برای مدل جدید آتگو فراهم کرده است: موتور چهار سیلندر با قدرت 177-150 اسب بخار و گشتاور 675-580 نیوتن متر، موتور شش سیلندر 6.4 لیتری با قدرت 279-231 اسب بخار و گشتاور 1100-810 نیوتن متر، و موتور چهار سیلندر 4.8 لیتری با قدرت 218 اسب بخار در دور موتور 2200 دور در دقیقه و گشتاور 810 نیوتن متر. با وجود گیربکس نه سرعته دستی مرسدس بنز، که در این کلاس یکی از بهترین گزینه های موجود به شمار می‌رود، موتور آتگو از قدرت و عملکرد بسیار خوبی برخوردار است. استفاده از یک موتور خود تنظیم (Servo) هیدرولیکی و بادی بر روی گیربکس دستی، کمک شایانی در تعویض دنده می‌کند. علاوه برگیربکس استاندارد، در موارد خاص می‌توان از گیربکس دستی ZF استفاده کرد. مرسدس آتگو، اولین کامیون این کلاس است که با گیربکس اتوماتیک نیز عرضه می‌شود. سیستم Telligent که در آکتروس نیز وجود دارد، بر روی موتورهایی با حداکثر توان 230 اسب بخار قابل استفاده می‌باشد. وجود گیربکس شش سرعته اتوماتیک در کنار کلاچ اتوماتیک و تجهیزات الکترونیک بیشتر، نوید بخش مصرف سوخت کمتر و رانندگی راحت‌تر می‌باشد.



سیستم تعلیق

بررسی مرسدس بنز آتگو

کامیون آتگو با سیستم تعلیق های فولادی، فولادی/بادی، و بادی قابل سفارش می‌باشد. مدل استاندارد این کامیون که با کمک فنرهای سهمی شکل عرضه می‌شود، اگرچه راحتی چندانی را برای راننده فراهم نمی‌آورد، اما کنترل پایداری آتگو را افزایش می‌دهد. برای راحتی بیشتر می‌توان از کمک فنرهای فولادی در جلو و کمک فنرهای بادی در عقب استفاده کرد که علاوه بر بهبود چشمگیر شرایط رانندگی، کنترل پایداری و فرمان پذیری بسیار خوبی را نیز فراهم می‌کنند. استفاده از سیستم هوای فشرده در کنار ترمزهای دیسکی، عملکرد سیستم ترمز را تا حد بسیار زیادی بهبود می‌بخشد. شایان ذکر است، در مدل های چهار چرخ محرک از ترمزهای کاسه‌ای استفاده می‌شود.
 

نظر نهایی

بررسی مرسدس بنز آتگو

کمپانی مرسدس بنز با رعایت تمامی استانداردها و استفاده از مواد با کیفیت، یکی از بی نظیرترین کامیون های دنیا را به بازار عرضه کرد. امکان انتخاب موتور، گیربکس، و کابین های متفاوت حاکی از عملکرد عالی آتگو در شرایط مختلف می‌باشد. تنها مشکل این کامیون فوق‌العاده قیمت زیاد آن، در مقایسه با رقبا، می‌باشد که البته با در نظر گرفتن امکانات و تجهیزات آتگو می‌توان از آن چشم پوشی کرد.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی مرسدس بنز آتگو


منبع

TopSpeed


برچسب : آتگو , آکسور , آکتروس , کامیون , مرسدس بنز






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

47 نظر

رضا فرامرزی
0


سلام وخسته نباشید سینه اکسوری جفت چه تفاوتی با اتکو جفت داره
12:59  1402/11/29
پاسخ دادن
سعید
0

سلام
آتیکو تک چجور ماشینی هست
دوستان راهنمایی کنن
21:22  1402/03/25
پاسخ دادن
محمد
0

سلام من 3ماه آتکو ده چرخ خریدم ازروزی که خریدم هرروز مکانیک دندهاش خوب کار نمی کنه چندتا میکا نیک عوض کردم یک روز کارمیکنه فرداش خراب میشه موندم چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون
12:28  1402/02/20
پاسخ دادن
امید مرتضوی
0

باسلام.علت اینکه موتورجستجوی گاهی بدروشن میشه چیست.فیلتر ها وپمپ دستی تعویض شدند.فیلر گیری انجام شده.لوله ها وشیر فشار شکن بازدید شدند.هیچ خطایی روی کامپیوتر نمی آید.سوزن ها دوسال پیش تعویض شدند.لطف کنید یک راهنمایی کنید.ممنون
22:04  1401/09/12
پاسخ دادن
نجفی
0

سلام امروز آتکو به من تحویل دادن میخواستم بدونم. چطور فول روغن. نگاه کنم ممنونم
18:41  1400/12/01
پاسخ دادن
نجفی
0

امروز آتکو به من دادن تحویل دادن میخواستم بدونم فول روغن چطور نگاه کنم
18:36  1400/12/01
پاسخ دادن
سعید
0

سلام من میخوام یه خاور آتکو ۸۱۵ بگیرم کجا میشه پیدا کرد
11:53  1400/08/29
پاسخ دادن
علی
0

دوستان روغن هیدرولیک چی بگیرم برای آتگو
07:50  1400/08/09
پاسخ دادن
مجتبی
0

کسی اطلاعاتی در مورد 815 نداره
10:24  1400/04/29
پاسخ دادن
ابراهیم
0

کد خطاهای آتکو رو میخوام کسی میتونه کمکم کنه
16:19  1400/01/01
پاسخ دادن
حسین
0

سلام.کسی اطلاع داره مصرف سوخت آتگو۱۸۲۸ در هر صد کیلومتر چه قدر هست ؟
10:28  1399/12/11
پاسخ دادن
شیرکو سنه
0

دنیا بدونه بنز معنای ندارد انم 1-فکه پارس 2-آتیکو 3-آکسور بنز یعنی عشق
08:48  1399/11/23
پاسخ دادن
ATEGO
0

سلام خدمت دوستان عزیز من نزدیک یازده ساله که یه سینه آکسور ده چرخ باری دارم و تا آلان ازش راضیم به نظر من نسبت به ده چرخ های موجود در کشور مثلFM و اسکانیا بهتره.متأسفانه طی سال های اخیر قیمت لوازم مصرفی مثل لنت و لاستیک و...بالا رفته. در کل درآمد خوبه اما خرج گرونه.نزدیک سه ساله فقط لاستیک چینی و ایرانی استفاده میکنم که از نظر کیفیت و امنیت جانی افتضاحه.ممنون از مقاله خوبتون.
02:34  1399/11/07
پاسخ دادن
مهدی
0

سلام داداش اتکو شما دهچرخه و اینکه ایا ریتارد داره یا نه
13:32  1401/06/08

علی
0

سلام آتکو تک دارم چه روغنی توی موتورش بریزم؟
07:32  1399/07/23
پاسخ دادن
مهدی
0

ماشین فقط بنز تک باری رنگ نارنجی با لاستیک تیبولکس بقیه ماشینا بذار کنار فقط بنز سرعت ش کمه وگرنه حرف نداره عشق من بنز تک
00:55  1399/04/30
پاسخ دادن
امیر
21

سلام اتکو تک باری ۸ دنده ۱۸۲۸ چند لیتر روغن میگیره؟
19:40  1399/03/01
پاسخ دادن
صباح
0

سلام شرمنده یه سوا دارم ماشینم اتیکو تانود تا سرعت میره چطوری زیادش کنم کسی میدونه راهنمایم کنه باتشکر

20:05  1399/01/23
پاسخ دادن
ابوالفضل
29

من ۳ماه آتگو ده چرخ خریدم وقتی هوا سرده اول صبح خطای MRمیده بعد گرم شدن یا خاموش روشن کردن پاک میشه علت چی میتونه باشه
00:09  1398/11/01
پاسخ دادن
محمد
0

سلام خسته نباشید برخشید من ی اکسور دارم و موقه ای ک قفل کون گاز ریتاردرا میزنم ند کیلومتر ک میره خود بخود قطع میکونه دلیلش چیه ممنون میشم راهنمای کونید
18:45  1398/10/16
پاسخ دادن
سعید
0

با سلام من یه میدلباس بنز چهار سیلندر موتور اتکو دارم نزدیک یک ماه هر مکانیک خبره بوده بردم کلافم کرده هیچ کسی سر ازش در نمیارن ریپ شدید میزنه دنده یک و دو به زور اون هم با ریپ زیاد راه میره میگیره ول مکنه جایش نمانده چک نکرده باشیم شیلنگ ها فیلتر گازوییل ابگیر سوزنها برقش تو راه خدا راهنمایی کنیین
11:09  1398/07/21
پاسخ دادن
سعید
0

با سلام من یه میدلباس بنز چهار سیلندر موتور اتکو دارم نزدیک یک ماه هر مکانیک خبره بوده بردم کلافم کرده هیچ کسی سر ازش در نمیارن ریپ شدید میزنه دنده یک و دو به زور اون هم با ریپ زیاد راه میره میگیره ول مکنه جایش نمانده چک نکرده باشیم شیلنگ ها فیلتر گازوییل ابگیر سوزنها برقش تو راه خدا راهنمایی کنیین
11:07  1398/07/21
پاسخ دادن
حمید
0

سلام من 7 ساله آتگو دارم ماشین خوبیه. برای ده چرخ موتورش ضعیفه ولی نسبت بنزهای دماغدار ایران خیلی بهتره. حیف که مسئولین ما از خرج‌های خودشان درآمد ایران بیشتر نمیشه تا ما نسل‌های جدید، پرقدرت تر و بالاتر کامیون‌های روز اروپایی رو تجربه کنیم
19:45  1398/07/03
پاسخ دادن
سجاد
0

سلام ماشین عالی فقط چه روغنی برای اتکو ده چرخ خوبه
21:34  1397/12/12
پاسخ دادن
ج
0

دوستان فرمون ماشین من از سنسورش روغن میده کسی میتونه راهنمای کنه ماشین اتکو
18:46  1397/12/06
پاسخ دادن
امیر
0

باسلام خدمت شما دوستان عزیز من کار ندارم که ایا بنز خوب است یانه ولی اگر کسی خواست کامیون خوب بگیره فقط اف هاش ۵۰۰ بنده ۳ دستگاه اتیکو داشتم فروختم دوتا اف خریدم والان باکار کردن خودشون ۲ تا دیگه هم گرفتم
این ماشین هم بسیار خوشگل وهم اصلا خراب نمیشود وازبنز بسیار بهنر است باتشکر
22:08  1397/11/17
پاسخ دادن
محمود حیدری
0

با سلام من اتگو دارم چند وقته رو دور 17 تا 19صداش زبر میشه کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم
20:28  1397/10/06
پاسخ دادن
بهزاد
0

دفترچه راهنمایی اتگو کسی نداره؟
18:43  1397/08/14
پاسخ دادن
تعمیرگاه احسان
0

از نظر رانندگان و میکانیک ها نسل بنز جدید و قدیم حرف اول رو میزنه از نظر کار کرد .سوخت کارایی و....
18:15  1397/02/20
پاسخ دادن
حامدکریمی مالک آبادی
0

سلام) خداوکیلی هیچ کامیونی بنز نمیشه همیشه بهترین بوده و هست و میماند از خاور ۶۰۸ گرفته تا اکتروس ۴۱۶۳ که قویترن و بهترین کامیون دنیاست
20:48  1396/12/17
پاسخ دادن
رامین فتحی
0

سلام میخواستم ببینم چرا بنز ۶ تن یا ۸ تن کابین خواب دارش دیگه تولید نمیشه . من ایسوزو دارم و اصلا راضی نیستم وکاملا به خاطر ناچاری مجبور شدم که ایسوزو بخرم . ولی بنز ۸ تن کابین دار رو که دیدم خیلی عالیه ولی چرا تو ایران تولید نمیشه .
21:04  1396/12/11
پاسخ دادن
پیر مراد
2

فقط عشقست که بنز بنز ده تن سالار جاده ها
13:03  1396/06/08
پاسخ دادن
امیر
19

با سلام خدمت همه دوستان.من الان ی بنز فک پارس مدل تک دارم و میخوام بفروشمش و ی بنز تک کله سفید بردارم!فقط چون تا حالا نداشتم نمیدونم چ مدلی بهتره از لحاظ کارایی و قیمت و هزینه تعمیرات و...
ممنون میشم اگه دوستان ی راهنمایی خوب لطف کنن...
با تشکر...
01:58  1396/03/23
پاسخ دادن
محمد
4

همه تعریف الکی کجا باید رفت یه آتگو ۸۱۵ کابین دار گیر آورد کسی بلده
20:16  1396/02/13
پاسخ دادن
حامد
12

سلام.من ۲ماه است اتیکو تک خریدم خیلی ضعیفه ۲۵۰هزار کارکرده صفه کلاج نوانداختم سوزن و مدادی نو انداختم یونیت انژکتور هم تعمیر کردم بدتر شد که بهتر نشد لطفا راهنمایی کنید .ممنون
20:47  1395/08/11
پاسخ دادن
صادق مرادی
3

باسلام-بنده مالک کامیون آتکو ده چرخ هستم از آن زمان تا الان از این خودرو بسیار راضیم افرین به مهمدسان و دانسمندان آلمانی -اما در رابطه با قیمت قطعات که در کشور ما بفروش میرسد بسیار گران و دور از ذهن است بار کرایه های پایین و کمسیونهای بسیار بالای شرکتهای حمل ونقل هیچ توجیح اقتصادی ندارد مسولین هم احساس مسؤلیت نمیکنند اما مزد کلان میگیرند وبه بفکر ما رانندگان درمانده نیستند چرا که سیرند و بی درد
16:23  1395/07/04
پاسخ دادن
سینا
7

اتکو در مقابل رقیبش اف ام خیلی سر تره از تناژ زیادش تا کم مصرفی و استهلاک کمش بهترین کامیونه اما حیف که متورش یکم ضعیفه این یه شاهکره عالی......
00:58  1395/03/21
پاسخ دادن
lمجید
4

سلام دنبال جایی برای اموزش تعمیر گاه میگردم تطفا راهنمایی کنید ممنون
20:12  1393/10/29
پاسخ دادن
میثم A7
2

واقعا ممنونم به خصوص اون عکس گیربکس که عالی بود لطفا در بقیه مقالات هم عکس موتور و گیربکس بیشتر بذارید
اقای m&z تا جایی که من میدونم کارایی اون شاستی روی دنده برای تعویض دنده از سبک به سنگین و بر عکس هست و کامیون های جدید بنز که گیربکس نیمه اتوماتیک دارن مثلا در سربالا توی دنده سبک که کامیون داره حرکت میکنه اون شاستی رو میزنن پاییین بعد از چند ثانیه کلاچ رو در گیر میکنن دنده از سبک به سنگین تعویض میشه که شتاب و سرعت کامیون هم پایین نمیاد
ولی اگر منظورت اور باشه که اکثر کامیون های جاده ای دارن نیم دنده هست که با فعال کردن اون نیم دنده به دنده اضافه میشه مثلا 4 میشه 4.5 که با غیر فعال کردنش هم میشه همون دنده 4 که اکثرا در دنده های سبک استفاده میکنیم نه به معنی کم کردن نیم دنده از خود دنده
19:35  1393/04/28
پاسخ دادن
کاربر: m&z
2

خوب منم که همینو گفتم داش میثم، یه نیم دنده بهت میده حالا شما دوست داری با سبک حرکت کنی اون نیم از دندت کم میشه و اگه با سنگین حرکت کنی به دندت اضافه میشه.
15:43  1393/07/12

جمال بوکان
3

نسل بنز جدید وارد شده به ایران کمک خوبی برای چرخه حمل و خصوص مصرف سوخت واستهلاک جاده ای و آلودگی هوا را با خود به ارمغان آورد که شاهکار آلمان محسوب می شود ولی حیف که تحریمات روی مصرف کننده اثر قابل توجهی گذاشت
11:41  1393/04/28
پاسخ دادن
جواد
30

سلام من دفترچه راهنما آتگو میخوام از کجا تهیه کنم تو سایتها همه رو گشتم نبوده لطفا راهنایی کنید
11:36  1393/04/06
پاسخ دادن
عشق اتگو
5

در حال حاضر تمام کامیون های اتش نشانی تهران اتگو است . می توانیدبه سایت 125.ir کنید وببینید. از سال 1380 وارد اتش نشانی تهران شد و اکنون هم دوباره نسل جدیدی از اتگو وارد اتش نشانی شده در مدل های 1325وآکسور . شاسی این خودرو ها محصول بنز و زحمت تجهیز وپمپ آن را روزنباور اتریش کشیده است . قیمت این کامیون های تجهیز شده چندین میلیارد است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23:59  1392/11/17
پاسخ دادن
کاربر: m&z
22

اتفاقا من تجربه رانندگی با مدل قدیمی تر این کامیون که در ایران موجوده رو دارم, چیزی که برام جالبه اینه که برخلاف مدلهای قدیمی بنز کاملا و مطلقا بیصداست! داخل کابینش خیلی بیصداست و شتاب خیلی خوبی هم داره. اینقدر قدرت مانورش بالاست که میتونید مثل یک سواری باهاش لایی بکشید! ترمز این کامیون هم اصلا قابل مقایسه با همرده هاش نیست و کمتر کامیونی با این تسلط میتونید پیدا کنید. اولین بار که پشتش نشستم نزدیک یه سرعت گیر پام رو روی پدال ترمز فشار دادم کنار دستیم با سر رفت تو شیشه جلو و خودم هم نزدیک بود پرت بشم بیرون!! همچنین کنار دنده اش یک دکمه کوچک داره که میتونه یک دنده بین دنده های اصلی هم بهتون بده. مثلا اگر توی سربالایی بودین و دنده 6 زیاد بود و 5 کم میتونید توی دنده 6 بمونید دکمه رو بالا بزنید و هرموقع یک کلاچ بگیرید فورا دنده میانی فعال میشه و معادل 5.5 میشه. فقط راننده ها میدونن این چقدر بدردبخوره! ضمنا مدل ده چرخش تا 30تن هم خارج از جاده بار میزنن راحت میبره. اصلا این کامیون یه شاهکاره...
19:18  1392/10/02
پاسخ دادن
فرهاد
17

پدرم یک بنز شش چرخ عمل سوخت داشت صفر خریدش 15سال سوخت رو به مناطق کوهستانی اذربایجان غربی می برد بعد از 15سال بدون هیچ مشکلی مثل روز اول کار می کرد واقعا بنز لازم به تعریف نداره
18:07  1392/10/02
پاسخ دادن
رضا
13

بنز حرف نداره ازخاور608گرفته تااکتروس که ماشین روز اروپاست فقط حیف که زیاد گرون شده وقابل دسترس همه نیست فکری بحال مردم بکنید
17:35  1392/10/02
پاسخ دادن
کاربر: .::Behrooz::.
12

مرسدس همیشه عالی بوده و هست , و به طور قطع خواهد بود ...
22:00  1392/10/01
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : داداش ی روز هماهنگ کن قمه هامون برداریم بریم جلو ایرانخودرو، بالاخره شما هم باید راضی باشی
رضا : سلام شما که تحویل گرفتی که مبارک باشه به سلامتی استفاده کنی ایا مانیتورش امنیت داره از نظر سرقت؟
محمود : سلام ،‌دوستان کسی هست که چانگان ثبت نام کرده باشه بهمن ماه و الان تو مرحله فاکتور شدن باشه؟
تارا : من فکر نمیکنم برای تارا پلاس دوباره افزایش قیمت بیاد . چون پارس بیشتر از یکسال بود افزایش قیمت نداشت ولی تارا پلاس و تارا وی۴ همین پاییز گذشته نزدیک ۲۰۰ ملیون افزایش خوردن.
مهدی : آقا لطفاً لطفاً لطفاً لینک گروه بدین اونجا جمع شیم و هماهنگ باشیم.
مجید : دوستان فروش فوری بهمن اگر کسی فاکتور شده شماره پذیرش اعلام کنه ببینیم چقدر مونده. پذیرش 15بهمن خبری از فاکتور نشد
فرهاد : بنظرم خودروهای هیبریدی قابل قبول هستن و پلاگین هیبریدها هم بد نیستن ولی خودروهای تمام برقی فعلا به درد ایران نمیخورن من پیش از ثبت نام چانگان ثبت نام برای اسکای ول کردم باور کنید هنوز ایمیل واریز وجه برام میاد و ول کن نیستن
تارا : سلام یک از سوال از کسایی که فاکتور شدن: در سایت اصلی ایران خودرو وضعیت شما تغییری کرده؟ واسه من توی سایت اصلی از روزی که پولو زدم، روی تکمیل وجه گیر کرده ولی کاستومر روی اماده برای صدور فاکتوره. الان چی به چیه؟ ضمنا فروش فوری بودم و همه ما به تفاوتا رو هم ریختم. حالا اونهایی فاکتور شدید از شما جلو رفته یا همونجا مونده؟؟
Ooooo : پیش فروش براتون چه تاریخی زده بود چه ماهی معمولا یک ماه زودتر از ماه مقرر پیام تکمبل وجه میاد
محمد : اون زده تحویل بهار اردیبهشت یا خرداد احتمالا دعوتنامه میاد پذیرش ۱۰ دی سخا ۱۹ دی رنگ مشکی ۴۰۶ تومن ریختم ۹۰ روزه هنوز فاکتور نشدم کسی میدونه مشکی اومده بازار یا نه شایدم بخاطر رنگش هنوز نیومده چون رنگای دیگ بهمن ماه تحویل شده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تحویل 30 بهمن : دوستان کسی میدونه خط تولید رانا کدوم شهره ؟
احمد : سلام صبح دوستان بخیر ببخشید کسی اطلاع داره بخشنامه 4714 ، پیامک براش کی میاد ؟ اصلا کسی از دوستان که بخشنامه 4714 هستند پیام دریافت کردند ؟
حقیقت : بخشنامه های 4712،4713،الویت ما قبلا تابستان بود و بعد از دوروز موعد تحویل شد زمستان پیامک میاد
نیلوفر : برو پی کارت اینجا جای تو نیس
رانا بهمن : سلام دوستان امروز اگر کسی فاکتور شد با تاریخش اعلام کنه تشکر
اتومات کد607 : خبری نیست ؟
مهدی : 5 بار پیام فرستادم هیچکدوم رو ثبت نکردن چراااااااااا ظالم
بهار ایکس 55 پرو : سلام، من قرارداد 10 دی بودم، 20 فروردین تحویل گرفتم، باید مدام به نمایندگی زنگ بزنید
بهار ایکس 55 پرو : سلام، پیامک که نمیاد، حدودا کمتر از دو ماه
207 تحویل اسفند : دوستان فقط تهران زود تحویل میدن، 1 تا 3 روزه، شهرستان های دیگه بین 10 تا 25 روز زمان میبره، من مشهد هستم، زنگ زدم گفتن از تهران تا بینالود با قطار میاد ماشین، از بینالود تا نمایندگی با تریلی، این خودش 20 روز زمان میبره، بعضی از عزیزان میگن که 4 5 روزه نمایندگی میرسه اینطور نیست، حداقل واسه مشهد که میدونم اینجوری نیست