تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

در زیر سایه کارخانه  بی ام و  در Spartanburg که توسط  تپه های کوتاه در کارولینای جنوبی احاطه شده است، من در حال درنوردیدن بزرگراه های دور از شهر با هیوندای جنسیس جدید مدل 2015 بودم. با اینکه این کارخانه فقط شاسی بلندهای محبوب بی ام و را تولید می‌کند، هرچه بیشتر با جنسیس رانندگی می‌کردم ، مطمئن تر می‌شدم که جنسیس مصمم است که غول های خودروسازی را شکست بدهد.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

مسیر پیش روی من، مملو از پیچ های U شکل و سربالایی و سرازیری های متعدد به همراه مسیرهای مستقیم با شرایط متغیر آسفالت بود. در مسیرم به جز چند خودروی معدود عبوری که متعلق به افراد محلی بودند، خودروی دیگری دیده نمی‌شد و جاده تقریبا مال من بود.  شاسی جدید و سیستم تعلیق ارتقا یافته جنسیس، که مجهز به امکان انتخاب حالت رانندگی Sport نیز هست، سواری بسیار متوازنی داشت که حس اطمینان را در شما بر می‌انگیزد. فرمان پذیری خودروی تحت آزمون دیفرانسیل عقب من، سبک بود و توزیع وزن در خودرو به خوبی انجام شده است و فرمان با نسبت های متغیر آن، رابطه خوبی با من برقرار می‌کرد.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015 تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

با خودرویی به وزن تقریبی 1900 کیلوگرم، بسیار متعجب شدم که چگونه لاستیک های ساخت هانکوک آن بدون سر و صدای زیاد به جاده چسبیده بودند. در پیچ ها فقط با مقداری گاز دادن، کم فرمانی مشهود بود و جنسیس مانند اینکه بر روی ریل قرار دارد، تقریبا بدون هیچ تکان قابل ملاحظه ای به مسیرش ادامه می‌داد.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

من اکثر وقتم را در مدل مجهز به موتور 6 سیلندر خورجینی 3.8 لیتری گذراندم. این موتور اگرچه بعد از مدل مجهز به موتور پرقدرت 8 سیلندر خورجینی 5 لیتری قرار می‌گیرد، اما در  مسیرهای کوهستانی عملکرد خوبی از خود نشا می‌دهد. با تولید 311 اسب بخار قدرت و حدود 400 نیوتن متر گشتاور، این موتور به نرمی و با آرامش تا 6000 دور بر دقیقه، که خط قرمز آن است، دور می‌گیرد. گیربکس استاندارد 8 سرعته که مجهز به پدل شیفتر است، دنده ها را به موقع عوض می‌کند. در حالت اتوماتیک، هنگامی که پدال گاز را فشار می‌دهید، گیربکس در معکوس کردن دنده ها کمی تاخیر دارد. اما در کل گیربکس در رانندگی های داخل شهر و اتوبان ها به خوبی عمل می‌کند و تعویض های بسیار نرمی دارد. یک بار در اتوبان من با تنظیم کروز کنترل هوشمند در محدوده سرعت مجاز، در حالی که سیستم من را در حالت تعقیب خودروی جلویی قرار داده بود، فرصت این را یافتم که نگاهی به امکانات داخلی این جنسیس جدید بیندازم.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

در دستانم فرمانی ضخیم با روکش چرمی که کنترل های چند منظوره و اهرم های تعویض دنده آن را تزیین کرده بودند، قرار داشت. در پشت فرمان یک نمایشگر 7 اینچی از نوع TFT قرار داشت که اطلاعات حیاتی مربوط به خودرو را درست در دید شما قرار می‌دهد. دو طرف این نمایشگر را دو نشانگر بزرگ آنالوگ احاطه کرده‌اند با ارقام سفید در زمینه سیاه، که به راحتی قابل خواندن هستند. در سمت راست فرمان نمایشگر بزرگ 9.2 اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی قرار گرفته است با وضوح 720 پیکسل. تنظیمات و منوهای سیستم به راحتی قابل استفاده هستند و پیدا کردن آنها وقت زیادی نمی ‌برد. فرمان دهی صوتی کارها را راحت تر هم کرده است. سیستم شامل جستجوی صوتی در گوگل هم می‌باشد که باعث می‌شود شما همیشه اطلاعات دست اول در اختیارتان باشد. در مدل هایی که مجهز به پکیج Ultimate هستند، کنترل سیستم اطلاعات و سرگرمی توسط یک سوییچ چرخان و انبوهی از کلیدهای متنوع انجام می‌شود. استفاده از این سوییچ چرخان بسیار راحت است و  من نیازی به برداشتن چشم از جاده نداشتم. ارگونومی داخل خودرو در حد عالی است، به جز یک مورد، زمانی که خودرو را پارک می‌کردم یا مجبور به چرخاندن فرمان در پیچ های تند بودم ، ایستگاه های رادیویی را با کف دستم مدام عوض می‌کردم، البته بعد از مدت کوتاهی توانستم محل قرار دادن دستم را روی فرمان تنظیم کنم تا این مشکل مجددا پیش نیاید.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015 تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015
تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015 تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015
تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

کابین خودرو را جای فوق العاده ای برای گذراندن وقت یافتم، صندلی های چرمی آن بسیار نرم هستند و به خوبی شما را در بر می‌گیرند. حتی بعد از یک روز رانندگی، همچنان راحتی خود را حفظ می‌کنند. فرمان تلسکوپی آن که قابلیت حرکت به سمت بالا و پایین را نیز دارد، کمک می‌کند که پشت فرمان راحت تر باشید و زیردستی نرم آن طوری از نظر ارتفاع قرار گرفته است که مانع از بالا رفتن شانه شما می‌شود، چیزی که در بسیاری از خودروها رعایت نشده است. تزیینات چوبی و آلومینیومی واقعی، محیط کابین را آراسته اند در حالی که پرداخت نهایی و کیفیت مونتاژ در حد عالی است.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

صندلی عقب فضای بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما هیچ کمبودی برای جای پا، فضای بالای سر و شانه هایتان نخواهید داشت؛ حتی اگر پشت یک سرنشین قد بلند نشسته باشید. پشتی صندلی عقب مجهز به یک زیر دستی تاشو است که به صندوق عقب هم راه دارد که برای حمل وسایل بلند مانند چوب اسکی کمک می‌کند. زیر دستی وسط صندلی جلو مجهز به دو خروجی سیستم تهویه مطبوع برای صندلی عقب می‌باشد.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

در جنسیس برای تهویه مطبوع از سیستم HVAC یا همان Heating Ventilation & Air Conditioning استفاده شده است. مهندسین هیوندای دریافتند که دلیل اصلی خواب آلودگی و کسل شدن سرنشینان بعد از مدت طولانی سواری، افزایش سطح CO2 در داخل کابین است. برای مقابله با این اثر، مهندسین با تعبیه یک سنسور، که سطح بالای CO2 را تشخیص می‌دهد، اقدام به وارد کردن هوای تازه به داخل کابین خودرو کردند.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

بعد از مدتی رانندگی از ماشین پیاده شدم و شروع به قدم زدن به دور جنسیس نمودم و تحت تاثیر زیبایی آن قرار گرفتم. دماغه بلند و شیب دار آن، که با جلو پنجره شیاردار و چراغ های جلوی HID و چراغ های حرکت در روز LED تکمیل شده است، زیبایی خاصی به خودرو بخشیده است. در عقب خودرو، دو تیپ مختلف خروجی های اگزوز به شما در تشخیص نوع موتور خودرو کمک می‌کند.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

مدل 6 سیلندر دارای خروجی اگزوز مستطیل شکل در هر طرف است، در حالی که در مدل های مجهز به موتور 8 سیلندر، از خروجی های اگزوز دوبل بیضی شکل در هر سمت استفاده شده است. بعد از مدتی وقت گذرانی در صندلی عقب، این بار سوار بر یک مدل 6 سیلندر دیگر، اما با سیستم چهار چرخ محرک شدم. فرمان پذیری، مشهودترین تفاوت بین این مدل و مدل دیفرانسیل عقب است، به نحوی که در مدل چهار چرخ محرک، فرمان سنگین تر احساس می‌شود. من شخصا احساس طبیعی تر فرمان در مدل چهار چرخ محرک را ترجیح می‌دهم.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

چسبندگی خودرو به جاده در حد عالی است مخصوصا در پیچ ها. در صورت فعال کردن حالت Sport سیستم AWD HTRAC اقدام به تقسیم نیروی گشتاور به صورت 10 درصد چرخ های جلو و 90 درصد چرخ های عقب می‌نماید. این تقسیم نیرو، برای رانندگی های تابستانی بسیار مناسب است و همچنین توانایی های جنسیس را در شرایط آب و هوایی مختلف افزایش می‌دهد. در صورتی که سیستم تشخیص بدهد که خودرو در حال لغزیدن است، تقسیم نیرو برای کمک به خروج خودرو از شرایط یخبندان یا برفی کاملا برعکس می‌شود. با مساعد شدن شرایط جوی، و در جاده های مسطح تقسیم نیرو به صورت 40 درصد چرخ های جلو و 60 درصد چرخ های عقب انجام می‌شود. برای صرفه جویی در مصرف سوخت، با انتخاب حالت Eco سیستم چهار چرخ محرک خاموش شده و تمام نیرو به چرخ های عقب منتقل می‌شود. اگرچه سیستم چهار چرخ محرک کاملا جدید است، اما امکان سفارش دو نوع موتور از سال 2014 وجود داشته است.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

موتور 6 سیلندر خورجینی 3.8 لیتری برای ارائه قدرت بالاتر در زیر دور موتور 4000 مورد بازبینی قرار گرفته است. به همین منظور مهندسین هیوندای اقدام به پایین آوردن محدوده قرمز دور موتور به میزان 400 دور بر دقیقه و رساندن آن به 6000 دور بر دقیقه و یکنواخت کردن گشتاور تولیدی در محدوده های پایین تا متوسط دور موتور نموده‌اند. یک مانیفولد ورودی جدید اضافه شده است، سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها از نو برنامه ریزی شده، سیستم تزریق سوخت جدیدتری به کار رفته است، پیستون ها با مواد کاهنده اصطکاک پوشش داده شده اند و پمپ روغن با فشار متغیر بر روی موتور نصب شده است. تمام این تغییرات باعث افزایش قدرتی به میزان 22 اسب بخار شده است. موتور 8 سیلندر خورجینی 5 لیتری نیز، از سال قبل به ارث رسیده است، البته با چند تغییر جزیی. یک روکش کم اصطکاک برای میل لنگ و تسمه تایم از نو طراحی شده، باعث افزایش کارایی خودرو شده است. قدرت خروجی این موتور 420 اسب بخار و گشتاور آن 520 نیوتن متر است.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

بعد از رانندگی با هر دو مدل، می‌توان گفت که موتور 8 سیلندر سرشار از نیرو برای سبقت گرفتن و با صدایی خشن تر است، اما موتور 6 سیلندر خورجینی برای 98 درصد مواقع رانندگی برای هرکسی به اندازه کافی پرقدرت است. موتور 6 سیلندر سبکتر است و این باعث می‌شود که جلوی خودرو سبکتر باشد، و این به تعادل کلی خودرو کمک می‌کند. از نظر مصرف سوخت نیز، وضعیت مناسب تری دارد: 12.5 لیتر در 100 کیلومتر در سیکل ترکیبی (15 لیتر شهر و 9.5 لیتر اتوبان). در صورت انتخاب مدل چهار چرخ محرک، ارقام مصرف به صورت 14.5 لیتر در سیکل ترکیبی (17لیتر در شهر و 11 لیتر در اتوبان) تغییر می‌کنند. در حالی که موتور 8 سیلندر خورجینی در سیکل ترکیبی با مصرف 15 لیتر در 100 کیلومتر برای مصرف سوخت تشنه تر است (18 لیتر در شهر و 12 لیتر در اتوبان). قیمت مدل چهار چرخ محرک 6 سیلندر، 2500 دلار از مدل دیفرانسیل عقب بیشتر است و سیستم چهار چرخ محرک برای موتور 8 سیلندر عرضه نمی ‌شود.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

پکیج های سفارشی با پکیج Signature برای مدل های مجهز به موتور 6 سیلندر خورجینی شروع می‌شود. قیمت این پکیج 4000 دلار است و شامل سقف پانوراما، فرمان تلسکوپی با امکان حرکت به سمت بالا و پایین، آینه های خارجی الکتروکرومیک، سیستم کنترل نقاط کور و ترافیک عبوری پشت خودرو، سیستم صوتی Lexicon ، راهنمای پارک در دوربین دید عقب، صندلی های جلو مجهز به سیستم تهویه و آفتابگیر برقی شیشه عقب است. در صورت هزینه کردن 3500 دلار بیشتر، می‌توانید پکیج Technology را به پکیج  Signature اضافه کنید که شامل صندلی های با روکش چرم عالی، سیستم هشدار عبور از خط، کروز کنترل هوشمند، ترمز اضطراری اتوماتیک، کمربند های ایمنی با سیستم Pre- safe، سنسورهای پارک جلو و عقب، و نمایشگر مرکزی 7 اینچی TFT می‌باشد.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

بالاترین پکیج قابل سفارش در مدل های 6 سیلندر، پکیج Ultimate است که 3500 دلار قیمت دارد، و تزیینات چوبی و آلومینیومی واقعی، نمایشگر مجازی تمام رنگی، سیستم مسیریاب ماهواره‌ای با نمایشگر 9.2 اینچی با کیفیت HD، درب صندوق بار برقی و کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه ای می‌باشد. در صورت سفارش تمام پکیج های نام برده شده قیمت جنسیس با موتور 6 سیلندر و سیستم چهار چرخ محرک، همچنان ارزان تر از بی ام و سری 5 یا مرسدس بنز E کلاس با تجهیزات تقریبا مشابه است. در مدل های مجهز به موتور 8 سیلندر، پکیج های Signature و Technology استاندارد هستند. با پرداخت 3250 دلار اضافه، پکیج Ultimate را می‌توانید سفارش دهید که تجهیزاتی مانند کنترل پیوسته فنربندی سیستم تعلیق، نمایشگر مجازی، سیستم مسیریاب ماهواره‌ای ارتقا یافته، کنترل آب و هوای اتوماتیک با سنسورهای کنترل کننده سطح CO2 و درب صندوق بار برقی را شامل می‌شود. رقبای اصلی جنسیس 2015، بی او و سری 5 و مرسدس بنز E کلاس هستند که هر دو جزء استانداردهای سدان های لوکس در کلاس جهانی به حساب می‌آیند و با انتخاب های متنوعی از موتور و تجهیزات قابل سفارش عرضه می‌شوند.

تجربه رانندگی با هیوندای جنسیس 2015

در پایان یک روز رانندگی پر ماجرا، می‌توانم بگویم که جنسیس هر کاری را که از آن خواستم، فراتر از حد انتظارم انجام داد. جنسیس تایید خوبی بر بهبود پیوسته هیوندای در دهه گذشته است. شاید فروختن جنسیس به صاحبان وفاداران بی ام‌و  و مرسدس بنز سخت باشد. و من فکر می‌کنم شکست دادن این افراد کمی سخت باشد. اما به جای جذب کردن مردم از خودروهای آلمانی، هیوندای جذابیت بیشتری برای خریداران کلاس های سطح پایین تر مانند هوندا، فورد، تویوتا و شورلت دارد. 


منبع

TopSpeed

برچسب : جنسیس , بی ام و سری 5 , مرسدس بنز E کلاس , هیوندای , هوندا , فورد , شورولت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

16 نظر

مهدی
0

همین دیشب یه اروندیشو سوار شدم همچی بی نظیر هیولاییه
تنها ماشینی که تونست تو شتاب بگیرتش جیپ بود
08:09  1394/05/03
پاسخ دادن
حميد هروي
5

جنسيس بسيار ماشين خوب و پر قدرتي هست ( در سطح ماشين هاي ژاپني و كره اي ) اما در مقايسه با ماشين هاي الماني هنوز عقب هست، به عنوان نمونه ائودي A6 غير قابله مقايسه با جنسيس هست هم از لحاظ زيبايي و هم امكانات، واقعا ائودي يه ماشين خواص هست.
10:48  1393/06/24
پاسخ دادن
sepehr simyari
5

من ١٠٠٪ اينو ميگيرم.٣٥٠تومن بابت e200 با موتور ٢٠٠٠ با ١٨٠اسب بخار ديوونگيه وقتي اين ماشين به اين زيبايي و با اين كيفت و ٤٠٠اسب بخار رو ميشه گرفت!بنز e350كروك ٦٠٠٠٠دلاره كه با گمركي ميشه ٣٢٠مليون كه اينجا من نميدونم چرا ٦٠٠مليون بايد بابتش بديم...!اصلا با اين قيمت نميارزه بنز...!
03:15  1393/05/25
پاسخ دادن
کامران
4

هی بگید تویوتا و بنز و پورشه و لکسوس. در حالیکه اگه ضریب رشدی اونها
از 10 ، 5 باشه مال هیوندای 8 است.
هیوندای با تولید جنسیس و سنتنیال یه بار دیگه پوز تویوتا و لکسوس و bmw
رو به خاک مالید.
12:11  1393/04/12
پاسخ دادن
فرزام
0

سلام از گذاشتن جنسىس ٢٠١٥ممنونم ولى لطفا اىن را بزترى د كه چرا جنسىس ٢٠١٥نمىاد
10:40  1393/04/12
پاسخ دادن
Dariush
3

هیوندای سال به سال با تولیدات بهتر ، ایمنی بالاتر ، امکانات بیشتر و خدمات پس از فروش عالیتر خودش رو به رقبا نزدیک و نزدیکتر میکنه . دور از انتظار نیست که تا چند سال آینده رقبای خودش رو شکست بده . تکنولوژی انحصاری نیست و همیشه قرار نیست شاگرد از استاد یک یا چند پله عقب تر باشه یا هرگز بهش نرسه و همین رقابت است که باعث تولیدات بهتر میشه . تعصب جایی در دنیای امروز نخواهد داشت .
21:53  1393/04/05
پاسخ دادن
کاربر: امیرمحمد
7

موتور 3.8 و420 اسب بخار میشه رقیب پانامرا...بعید میدونم تا چند سال آینده خودشو به پانامرا نرسونه... بااینکه خودم طرفدار سرسخت پورشه و بخصوص پانامرا هستم میگم...
15:03  1393/02/24
پاسخ دادن
سعید
6

غیر ممکنه بتونه با پورشه رقابت بکنه . المان در زمینه ی صنعت همیشه سرامد همه ی کشورها بوده حتی امریکا
00:26  1393/02/25

کاربر: امیرمحمد
4

من چند وقت پیش یه مطلب خوندم که مرسدس بنز ازروی هیوندای کپی برداری کرده بود!
کسی واقعا منکر پیشرفت باورنکردنی کیا و هیوندای هست؟؟؟
وقتی صنعت 4 دهه ای خودرو سازیشون شده رقیب صنعت چندین دهه ای اغلب کشورای چند دهه ای توی این صنعت همچین چیزایی دور از انتظار نیست...
گرچه بی ام دبلیو با تولید مدل آی3 و آی8 یک قدم جلوتر ازبقیه برداشت ولی پورشه و بنز اونقدر جلو نیستن که کمپانی دیگه ای نتونه بهشون برسه حتی اگه هیوندای باشه...
13:31  1393/02/27

کاربر: TIGER
4

چی؟ O-o چرا الکی جو میدی دوست عزیز؟ این نظر یکی از بی منطق ترین و سطحی نگر ترین نظراتیه که دیدم!... اول از همه تو که میگی بنز از هیوندای کپی کرده مدرک بده! بدون مدرک این حرفت باطل شده ست! در ضمن به نظرم شما اصلا تکنولوزی و فناوری به گوشت نخورده! می دونستی بنز موتور چهار زمانه رو اختراع کرد؟ میدونستی اولین ماشین با این موتور رو هم بنز اختراع کرد؟ یعنی در واقع اولین ماشین جهان! پس یه جورایی کل صنعت خودرو سازی مدیون بنزه! در ضمن بیشتر کارشناسا قبول دارن و میگن که هر تکنولوژی و فناوری که الان استفاده میشه، اولین بار توسط آلمان ها(مخصوصا بنز) اختراع یا استفاده شده! تو برو راجع به سیستم تعلیق اس کلاس تحقیق کن! یا اس کلاس کوپه که در هنگام دور زدن مثل موتور کج میشه تا راحت تر دور بزنه و فشار کمتری به سرنشینا بیاد! یا برو راجع به کانسپت اس کلاس هوشمند که بدون نیاز به راننده هست و الان کاملا تست شده و عالی کار کرده! اصلا برو راجع به فناوری ها و تکنولوژی ها و آپشن هایی که Bکلاس و Aکلاس و cla دارن تحقیق کن... یا برو ببین سیستم تعلیق فرمول یک اولین بار توسط چه شرکتی استفاده شده! و....
06:44  1393/03/20

کاربر: TIGER
6

cla , a , b , gla کلاس که با این که جزو ماشینای ارزون بنز هستن اما انقدر کیفیت و تکنولوژی و فناوری و آپشن های زیاد دارن که کمتر کسی به فکر ماشین دیگه ای میفته! شما فقط کافیه راجع به تکنولوژی و فناوری هایی که بنز به کار میبره در گوگل یا یوتیوب سرچ کنی تا با دریایی از حیرت مواجه بشی! من منکر رشد کم نظیر و قابل تحسین خودرو سازان کره ای نیستم. اما هنوز کار دان تا به آلمانیا مخصوصا بنز برسن. مثلا الان بنز جی اگه بهترین آفرود لوکس نباشه جزو 5تا هست! هیوندای چه رقیبی براش داره؟ یا یا برای sls چه رقیبی داشت؟ یا sls برقی که در اوج تکنولوژی بود و فقط با موتور برقی بالای 600 اسب بخار تولید می کنه! و خیلی ماشینای دیگه. باور کن بیشتر چیزایی که الان تو ماشینای هیوندای استفاده میشه اگه خوب دقت و برسی کنی از خودروسازان دیگه سر چشمه گرفته! مثلا اگر قرار بود هیچ شرکت دیگری از تکنولوژی های ابداعی بنز استفاده نکنه(اگه موتور رو هم استفاده نمی کردن که...!) الان تمام خودرو سازان حداقل حداقل 50سال از بنز عقب بودن! من خیلی دلیل دیگه دارم اما فعلا بیشتر نمی گم. همه دلایلم با مدرکه و هیچی از خودم نگفتم
07:14  1393/03/20

danial
1

albate ba motore V8 5.0L 420hp tolid mikone...!
14:43  1393/06/08

Hassan
3

اقا اجازه این جلوش پلاک نمیخوره ؟
یا صاحبه بیچارش باید سپر رو سوراخ کنه تا اجازه تردد بگیره؟
23:45  1393/02/23
پاسخ دادن
حامد
4

بزرگترین و مهمترین ایرادش نداشتن جای پلاک در جلوی ماشینه! :))
12:32  1393/02/25

Hassan
4

نه ، بزرگترین ایرادش اینه که هیوندای هستش !
یکی بخواد ۳۰۰ تومن پول بده مطمین باش ریسک نمیکنه و آلمان رو انتخاب میکنه
مگه اینکه بره نمایشگاه عاشق بشه و . . . .
حالا من خوشبینانه ۳۰۰ تومن روش قیمت گذاشتم که بعیده اینقد باشه . . . .
21:03  1393/02/25

رضا
2

یه سوال؟
این آقای "من" که خیلی با جنسیس بهش خوش گذشته، کیه؟ شما که نیستی؟ نکنه آقازاده هستن
19:32  1393/02/23
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207پانا31فروردین : منم همینطور مث شما
207پانا31فروردین : زنگ بزن82272727بگو شکایت دارم برا دیر کرد فاکتور
محمد موعد تحویل 30بهمن تکمیل وجه 21دی : 21دی تکمیل وجه من بدبخت آخرین روز زوری پولش جور کردم ریختم
محمد : سلام به همه دوستان عزیز من امروز رفتم نمایندگی شهرمان به من گفت که تا 15اردیبهشت دعوتنامه دوگانه میاد
علی محمدی : هرکسی یه لیاقتی داره شما هم نوش جونت، نون بازو خوردن قشنگه نه نون ………..
متولیان : سلام وقت همگی بخیر دوستان که ماشینشون رو نگرفتن اما بیمه شده بلافاصله پس از تحویل با مدیران خودرو تماس بگیرن ماوالتفاوت بیمه رو بهشون برمیگردونن
ح : سلام بلاخره دعوتنامه شاهینG امد
جانبازان اتومات.فلز.تکمیل29آذر.تحویل29بهمن : خدارو شکر اینطور که مشخصه داره سرعت تولید 207 اتو فلز سفید بیشتر میشه.
رانابخشنامه4551تحویل 29اسفند : چیکار کنیم واقعا برا منم اومده.
مجید : جان خودتون جواب بدین .از واریز اولیه تا تکمیل وجه چقدر زمان میبره ؟یا اینکه چند روز قبل از تحویل خودرو تکمیل وجه باید کرد ؟