طرح دعوی علیه فریبکاری هیوندای!

طرح دعوی علیه فریبکاری هیوندای!

کمپانی هیوندای پس از اعلامیه وزیر راه و ترابری کشور کره جنوبی در خصوص مصرف سوخت بالای برخی از خودروهای شاسی بلند (Crossover)، هنوز در موج منفی از بازار داخلی باقی مانده است، و بیش از 1,500 نفز از مالکان سانتافه به دنبال طرح دعوی علیه این کمپانی کره ای می‌باشند.

طرح دعوی علیه فریبکاری هیوندای!
طرح دعوی علیه فریبکاری هیوندای! طرح دعوی علیه فریبکاری هیوندای!
طرح دعوی علیه فریبکاری هیوندای!

گفتنی است، دعوی مذکور با نام Yeyul در دادگاه مرکزی سئول در حال بررسی است، و کیم وونگ (Kim Woong)، سخنگوی دادگاه می‌گوید: "طرح این دعوی نشانی از خشم مشتریانی است که در صورت فریب خوردن توسط محصولات این خودروساز بزرگ، به دنبال آن خواهند رفت".

طرح دعوی علیه فریبکاری هیوندای!

وی در ادامه گفت: "حضور هر مشتری تحت تاثیر این مسئله در اقامه این دعوی ضروری است، چرا که نه تنها هیوندای، بلکه دیگر خودروسازان این کشور نیز متوجه خواهند شد، که در صورت فریب مشتری، کارت قرمزی از آنان دریافت خواهند کرد".

طرح دعوی علیه فریبکاری هیوندای!
طرح دعوی علیه فریبکاری هیوندای! طرح دعوی علیه فریبکاری هیوندای!

ناگفته نماند، وکلای این پرونده به دنبال پرداخت جریمه 1,5 میلیون ون هیوندای برای جبران خسارت مالکان سانتافه، مدل های تولید شده در 2012 تا 2014 می‌باشند. درحالی که هیوندای به دنبال کاهش این مبلغ جریمه است، چرا که بسیار کمتر از مبلغی است که به مالکان آمریکایی محصولات خود پرداخت کرده است.

طرح دعوی علیه فریبکاری هیوندای!


منبع

AutoBlog

برچسب : سانتافه , هیوندای , شکایت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

7 نظر

علوی
0

این همه پرویی که هر کاری شرکتهای ایرانی دلشون می خواد می کنند و هر قیمت که بگن مردم مجبور اند بحرند چون اطمینان دارند هیچ کس نمی تونه راه ورود حودروهای خارجی را باز کنه چرا که می دونند اگر گمرکی خودروهای خارحی برداشنه بشه یا کم بشه مردم مگه دیونه اند این آشغالها را بخرن اگر حرف مرا قبول ندارن و می گن نه اینطور نیست امنحان کنند
15:33  1393/04/25
پاسخ دادن
کاربر: درف
12

ای خدا میشه یک روز صبح اخبار بگیرم بگه شرکت اسحله سازی و خودرو سازی ایران جریمه و پلمپ و منهدم شده
حالا هی بگید تولید ملی افتخار ملی به خدا تخم مرغ ایرانی هم سر و ته تولید میشه
خوش به حال پولدارها که بنز و بی ام پورشه سوارند
خوش به حال دختران آفتاب
خوش به حال از ما بهترون ها
خوش به حال روزگار!!
10:21  1393/04/21
پاسخ دادن
امیر
1

در کشورهای صنعتی چقدر نظم و حساب و کتاب هست که حتی خطای
کوچک نیز اینچنین بزرگ شمرده میشود و با ان برخورد میشود انهم خودرروسازی مثل هیوندا که بازار امریکا را درر دست گرفته است.امیدوارم
رروزی در این کشور نه مثل انها ولی حداقل عدالتی برای مصرف کننده
ایرانی برای اینهمه جفا که سایپا و ایران خودرو در حق مردم روا میدارند
پاسخگو باشند.پاسخگو برای بیست هزار کشته در جاده ها بدلیل ناایمن
بودن خودروها و افزایش الودگی در شهرها بخاطر دو برابر مصرف سوخت.
16:31  1393/04/20
پاسخ دادن
...
0

عزیزان شرکت های ایرانی به اصطلاح خودرو ساز رو اصلا خودرو ساز خطاب نکنین... این جماعت فقط به دنبال حرام خوری از این ملت بدون چاره هستند .دولت هم 100% پشتیبان اوناست. راه حل فقط نخریدن اتوموبیل صفر کیلومتر هست .مصرف کننده عزیز این پولی که ما برای این آهن پاره ها میدیم 5 الی 10 برابر ارزش اوناست! متاسفانه راه دیگه ای نیست .ما خودمون دلال پروری کردیم....
23:53  1393/04/19
پاسخ دادن
jjkll
7

اینجا یارو تو ماشینش جزگاله میشه اب از اب تکون نمی خوره
17:21  1393/04/18
پاسخ دادن
مجید
12

اگه قرار باشه یه خودرو ساز برای این دلایل بره دادگاه پس باید کناره ایران خودرو سایپا یه دادگاه بسازن.
16:24  1393/04/18
پاسخ دادن
کاربر: m&z
23

چقدر آشناست این اتفاق؛ چند سال پیش یک 206 صندوقدار از ایرانخودرو تحویل گرفتم که قرار بود در بزرگراه صدی 6 و در شهر 8 مصرف کند ولی با کمال تعجب در بزرگراه صدی 9 و در شهر هم بالای 12 مصرف داشت و پس از چند بار مراجعه با تعمیرگاه و شنیدن "بنزین سوپر بزن درست میشه" "حالا اولشه بعد درست میشه" و... و چندیدن مرتبه تعویض سنسورها و ... بالاخره یکیشون گفت عموجان ای سی یو ماشینت چینیه و همشون همینجورن و بفروش یه ایسیو خارجی بگیر...
و اینقدر به شکایت من نسبت به مصرف سوخت بالا بها داده شد که در آخر جهت حل مساله صورت مساله رو پاک نموده و فروختمش.
فکرشو بکنید که توی کشورهای دیگه چه احترامی به مصرف کننده گذاشته میشه و اینجا؟؟؟
16:03  1393/04/18
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس سفید مشکی : نباید بزاریم ازمون پول اضافه بگیرن.. طبق قانون اگه تمام مبلغ افزایش بخوره میتونیم شکایت کنیم..
علی : پارسال با ۲۰۰چجوری ۲۰۰گرم خریدی🤔🤔اجرتشم حساب نکنیم بگیم طلا اب شده هم بوده اصلا حرفت منطقی نبود.. یچی میگیداینجا حداقل حرف واقعی بزنید ..
J7سفید 29مهر مشهد : سلام مال من فقط کارت ماشین اومده از ماشین و برگ سبز خبری نیست
J7 : شرکت واسه اینکه دولت مجبور کنه به افزایش قیمت داره از مشتریان گروکشی میکنه که دولت ناچار به افزایش کنه این ما مشتریاش هستیم که این وسط له میشیم و متضرر وگرنه کارای اداری یه تحویل یا بیمه یا پلاک معطلی نداره ضمنا شرکت برنامه تولیدی خودشو بصورت هفتگی ماهانه و فصلی باتوجه به مشکلات احتمالی در خط تولید میدونه پس خودتونو گول نزنید...
مهدی : سلام. امروز ی اطلاعیه دیدم ک نوشته بود فروش محصولات سایپا با قیمت جدید از هفته دوم آذر شروع میشه.
آریو : خدارو شکر تو مملکتی زندگی میکنم شب میخوابم صبح هر ماشینی ۱۵۰ تا۲۰۰ میلیون افزایش قیمت خورده ومن از پس این افزایش قیمت برنمیام چون چند ماه دنبال وام ۱۰۰ میلیونی دوییدم گردن کج کردم واسه ضامن قرض کردم تا پول اطلس آذر جور کنم خدارو شکر واسه این افزایش قیمت تپش قلب گرفتم استرس که بقیش چطوری جور کنم خدارو شکر میکنم که دوتا پسر دارم واسه آیندشون نگرانم تو این مملکت از پس زندگیشون میتونن بربیان خدارو شکر که تو پولداری حتما ارث زیادی داری دغه دغه هیچی نداری سواره از پیاده خبر نداره
سمیه تحویل مهراطلس : دقیقا چطوری اعتراض کنیم اخه از اسفند پولمو نگه داشته و سه ماهه هم ۲۰۰ میلیون دیگه رو نگه داشته بخدا انصاف نیس بی ماشین بمونیم
Ali : سلام دوستان،ببخشید برای شمام زده پرونده دارای نقص می باشد؟؟ و اینکه اطلاعی ندارین دعوتنامه آذر کی میاد؟
اطلس تبدیلی به کوییک : اول از همه بله واقعا خداروشکر که ماشین زیر پامون هست و بدون وسیله نیستیم. اما در مورد ادامه ی حرف هاتون دوست عزیز شما سطح شعور و آگاهیت خیلی پایینه و سایپا سر همه ی مردم کلاه میزاره و یه ماشینی با تکنولوژی بدنه و موتور بیست سال پیش رو به قیمت روز ماشین های روز جهان به شما فرو میکنه و شما خوشحالی. اگه یکم چشم هاتون رو باز کنید ببینید در کشور های دیگه با این پول چه ماشین هایی سوار میشن و خیلی راحت و قسطی ماشین های با کیفیت و به روز ژاپنی و کره ای رو میخرن و سال ها بدون دردسر گارانتی و خرابی سوار میشن و به چشم یه کالای مصرفی بهش نگاه میکنن نه سرمایه.
kmc A5 مشکی : سلام دوستان لطفا اطلاع رسانی کنید . آیا از kmc a5 های ثبت نامی خرداد کسی هس فاکتور شده باشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اریزو 6 جی تی : 6 جی تی کسی خبر داره
مرادی : سلام دریافت پرونده چندروز طول میکشد، تاییدشود
محمدعلی : 90 روزه کدوم ماه
آتنا : بعد صد و بیست روز ماشینی ک نحویلش نود روزه بوده رو گفتن مدارکش بیارید حین بارگیری دچار سانحه شده
آپشنال : سلام دوستنان کسی اطلاعی از دعوتنامه های دی آپشنال نداره؟ کی پس میفرستند؟
جواد : پذیرش 23 مرداد هستم و هنوز که هنوزه فاکتور نشده...پی گیری هم که میکنیم انگار نه انگار.جالب اینجاست با این اوضاع از هفته بعدباز هم میخوان ثبت نام کنن.
خدا : سلام دوستان اگه کسی خبر داره راهنمایی کنه بنده دنا 5 دنده تازه تحویل گرفتم 3 تا مشکل داره یک درب ها از بیرون قفل میشن ولی از داخل قفل نمیشن دوم فرمون میکشه سمت شاگرد حین حرکت سوم دنده یه کم کج هستش و خوب جا میره ممنون میشم راهنمایی کنید خدا به حق امام زمان ازشون نگذره اینم ماشین ها میلیاردیشون بعد ایرانخودرو میری برا گارانتی انقد اذیتت میکنن میگی ولش کن برم بیرون بهتره
ساینا دی : خدا از دهنت بشنوه ،207م باشه امیدوارم که سود هم کم بشه ولی خب یکی از این دو اعمال میشه یا سود مشارکت یا مصوبه
اریزو 5اسپرت : کدوم شهر هستید منم 18شهریور هستم بهم گفتن تحویل پیمانکار شده
علی احمدی : سلام. من ثبت قراردادم‌خرداد بود. تحویل سیستمی 3 شهریور. روز چهارشنبه ماشینمو تحویل گرفتم.البته خودم خیلی پیگیر شدم.