بررسی نیسان Pathfinder هیبریدی

بررسی نیسان Pathfinder هیبریدی

نیسان Pathfinder هیبریدی دارای موتوری برقی – بنزینی مجهز به سوپرشارژر است که در اواخر این ماه با قیمت 42,990 دلار به خریداران عرضه خواهد شد. جزییات دقیق قیمت و مشخصات خودرو هنوز اعلام نشده است، اما اسناد منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو در سه تیپ و با شباهت زیاد به مدل استاندارد به خریداران عرضه خواهد شد.

بررسی نیسان Pathfinder هیبریدی

تیپ پایه ST این خودرو تنها به صورت تک دیفرانسیل و با قیمتی حدود 42,990 دلار عرضه می‌شود؛ گفتنی است که هیچ یک از مدل های ST به صورت   چهار چرخ محرک با موتور هیبریدی موجود نمی‌باشد؛ همین موضوع موجب افزایش تولید تیپ چهار چرخ محرک ST-L (با قیمتی حدود 57,490 دلار) می‌شود، این در حالی است که تیپ فول امکانات این خودرو یعنی Ti قیمت بسیار بالایی در حدود 68,090 دلار دارد. 

بررسی نیسان Pathfinder هیبریدی

نیسان Pathfinder هیبریدی دارای موتور بنزینی چهار سیلندر 2.5 لیتری مجهز به سوپرشارژر در کنار موتور برقی 20 اسب بخاری است؛ بالاترین قدرت تولیدی این موتور حدود 252 اسب بخار (2 اسب بخار کمتر از موتور شش سیلندر خورجینی بنزینی) و بالاترین گشتاور آن در حدود 330 نیوتن متر (5 نیوتن متر بیشتر از موتور شش سیلندر خورجینی بنزینی) است؛ قدرت تولیدی این موتور از طریق  گیربکس متغیر پیوسته (CVT) اتوماتیک با صفحه کلاچ بین موتور بنزینی و برقی و صفحه ای دیگر در کنار گیربکس CVT به چرخ ها منتقل می‌شود. 

بررسی نیسان Pathfinder هیبریدی

در کنار نیروی کمکی موتور این زیبای ژاپنی، موتور برقی که در قسمت عقب خودرو پشت ردیف های سوم صندلی آن قرار دارد، همانند یک ژنراتور برای شارژ مجدد باتری لیتیوم – یونی عمل می‌کند. گفتنی است که فضای بار و کابین این خودرو در مقایسه با مدل های معمولی آن کاملا بی تاثیر هستند. مهمترین مزیت سیستم هیبریدی مربوط به مصرف سوخت آن است که در این خودروی زیبا از 9.9 لیتر به 8.4 لیتر برای تیپ تک دیفرانسیل و از 10.2 لیتر به 8.5 لیتر برای تیپ چهار چرخ محرک به ازای هر 100 کیلومتر کاهش یافته است. 

بررسی نیسان Pathfinder هیبریدی

جالب است بدانید که ظرفیت بکسل مدل هیبریدی این خودرو حدود 1650 کیلوگرم و در مدل های بنزینی حدود 2700 کیلوگرم است. تنوع تجهیزات به کار رفته در این خودرو بسیار بیشتر از چیزی است که در مدل شش سیلندر خورجینی آن مشاهده کرده‌اید؛ تیپ پایه ST تک دیفرانسیل این خودرو شامل تجهیزات مناسبی همانند تنظیمات برقی صندلی راننده، روکش چرم فرمان و دسته دنذه، رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، سیستم  کنترل آب و هوای اتوماتیک سه نقطه با دریچه هایی در هر سه ردیف صندلی، دسترسی بدون کلید و دکمه Start، صفحه نمایش رنگی 7 اینچی، دوربین دید عقب و سنسور پارک عقب، حافظه 2 گیگا بایتی مختص موسیقی و ورودی کمکی / USB برای سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو است؛ گفتنی است که قابلیت اتصال تلفن از طریق بلوتوث جزو تجهیزات استاندارد و سیستم صوتی جزو تجهیزات سفارشی آن محسوب می‌شود. 

بررسی نیسان Pathfinder هیبریدی بررسی نیسان Pathfinder هیبریدی

چراغ های مه شکن، آینه های مجهز به گرمکن، سقف پانوراما،  آینه الکتروکرومیک، صندلی های جلو مجهز به گرمکن با قابلیت تنظیم به صورت برقی، صندلی برقی سرنشینان، روکش های چرمی، و  فرمان قابل تنظیم از جمله تجهیزات اضافه شده در تیپ SL-T هستند. همچنین شما می‌توانید با پرداخت مبلغ 2,100 دلار تجهیزاتی مانند سیستم صوتی با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، سیستم صوتی Bose، مسیریاب ماهواره ای، دوربین با قابلیت دید 360 درجه و سیستم سرگرمی رنگی 8 اینچی را به خودروی خود اضافه کنید. 

بررسی نیسان Pathfinder هیبریدی

مدل اصلی Ti علاوه بر داشتن تجهیزات اشاره شده در بالا به صورت استاندارد، رینگ 20 اینچی، صندوق عقب برقی، سیستم تهویه هوا برای سرنشینان جلو، تنظیمات حافظه فرمان، صندلی راننده و آینه های جانبی، سیستم سرگرمی سه نقطه با صفحه نمایش در پشت سری های جلو، و سیستم صوتی Bose با 13 بلندگو و حافظه 9 گیگابایتی مختص موسیقی نیز، دارد.


منبع

CarAdvice

      &nbs

برچسب : نیسان Pathfinder هیبریدی , تیپ ST , L , نیسان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
هادی : تولید خرداد هم تو کدال نوشتن. جمع شاهین های تولید شده خرداد ۲۵۰۰ تا شد. هر ماه تولید کمتر ، نرخ فروش بیشتر. تو ۳ ماه امسال ۸۰۰۰ تا تولید شد. با این روند فکر کنم اونایی که نیمه دوم ۴۰۲ پیش پرداخت دادن . دعوتنامشون پاییز بیاد تحویل واقعی بیفته سال بعد. چون هنوز پیش پرداخت های نیمه اول مهر ۴۰۲ کامل نیومده.
علی : اینا رو از کجات در آوردی
هلیا : سبحان جان،خیلی ممنون،بسه.دیگه راهنمایی نکن،حوصله نداریم،تو هم تازه گرم شدی! ول کن نیستی.
مانی : این استدلال ها و محاسبات را از کجا درآوردی!؟ همش اشتباه یا بدون سند و مدرک بود.اینها را هم داداش همکارت گفته !؟
سروش : از کجا به این عدد رسیدی. اولا توی قرارداد ننوشته 30 روز کاری و فقط گفته 30 روز و در خصوص جریمه دیرکرد حدود درصد 28% میشه که عددش تقریبا دو برابر این عددی هستش که شما کفتی حدود 650 هزار میشه برای هر روز . فقط احتمالا هزینه های سال 1404 که نسبت به پارسال افزایش داشته ازش کم می کنن که حدود کمتر از 10 میلیون باید باشه
شاهین اردیبهشت : همه جا همینطوره ،داداش رفیق منهم در شرکت BMW آلمان شاغله،اونجا هم بخاطر تحریم از طرف دولت ایران ،تولیدشون پایین اومده،همه بیکارند.....اصلن یه وضعی ها...
شاهین پلاس : به داداش رفیقت سلام برسون،بگو :داداش رفیق.... با مرام ،،آخه شاهین Gو cvt رو هم نمیدید.کامنت های اونها رو هم در گروهشون ببین.اونها هم ذله شدن و هر هفته جلوی سایپا معترض هستند....داداش رفیق شیطون بلا،بد بد....دیگه دوستت ندارم.
وحید : ایرانخودرو و سایپا( بخصوص سایپا) دو شرکت کاملا ورشکسته هستند،دولت هم به همین دلیل با گران کردن متوالی قیمت این دو کارخانه کنار میآید،حتی اگر بجای 15 درصد فعلی، پنجاه درصد هم گران بکنند،چاله چوله ها و بدهی های سنگین آنها پر نمیشود،هر روز فعالیت آنها میلیاردها تومان ضرر است.کرمان خودرو و بهمن خودرو ،راهش را پیدا کردند،بجای تولید ،قطعاتCKDمیآورند و اینجا فقط مونتاژ میکنند( انصافا بعضی خودروهایشان هم باکیفیت است)،سود معقولی هم میبرند.ایرانخودرو و سایپا هم بجای تولید خودروهای بی کیفیت و گران،باید( در صورت امکان) فقط لیسانس خودروهای ارزان کره و مالزی و ترکیه، را بگیرند و فقط مونتاژ کنند،شاید نجات پیدا کنند.
سبحان : لازم به ذکر هستن اینم بگم از روز تکمیل وجه سی روز کاری حساب کنین از اون ببعدش هرروز کاری 384 هزار تومن سود تاخیر میدن شانسمونم همه این ماها یا پنج شنبه جمعس یا تعطیل رسمی یعنی سود تاخیر خیلی زیادیم بهمون تعطلق نمیگیره یک هفتم ک بخاطر جنگ تعطیل بودن به اونم سود تاخیر تعلق نمیگیره
سبحان : دیروز به چند نفرشون زنگ زدم تو دیوار همشون تکمیل وجه ۲۰ تا ۲۲ اسفد بودن ک تحویل گرفتن از ۲۲ تا ۲۶ اشفند فعلا خبری نیست داداش همکارمم تو سایپا خط شاهین کار میکنه میگه داریم تولید میکنیم ولی فعلا موتور تیوفایو زیاد نصب نمیکنن دارن cvvt نصب میکنن احتمالا میخوان اول قراردادی قدیمیو بدن بعد برسن به ما ک تیوفایو هستیم وقراردادمون جدیدتره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
واریزی 9 فروردین1404 : منظورتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید : ساعت مشخص کنید همه باهم یه زمان مشخص جمع بشیم من میام
207 اتو سفید تحویل 28 تیر : ما که هنوز فاتور در کار نبوده برامون فقط تاریخ آماده برای صدور فاکتور بروز شده و رو 4 تیر گیر کرده
فروش فوری 7 بهمن : سایپا ب ما بروش فوری داره واقعا ظلم میکنه میخواد مثل شاهین اتومات تجمع کنیم تا فاکتور کنه
مسولان بی شرف ایرانخودرو : داش خبری از فورس نیست .چون ایرانخودرو دوباره ثبت نامی گذاشته و الحمدلله فعلا آتش بس هست فقط مشکل از خود ایرانخودرو هست کثافت ها از قصد دارن دیر فاکتور میکنن تا قیمت بازار بره بالا و بعد این ها بگن ما می‌خواهیم قیمت را ببریم بالا تا نزدیک به قیمت بازار آزاد باشه و قیمت بازار از دست دولت خارج نشه .مسئولان شرکت های خودرو سازی بی شرف هستند کاش این ها را میگرفتن میبردن زندان ، چون این ها به مردم کشورشون در تحویل دادن خیانت کردن باید به عنوان خائن به مردم وطن اعدامشان می کردند.
xu7p : قرادادهای تیر شروع شدن
پانا 18 : پانا مشکی 14 خرداد فاکتور شد
فوق العاده بهمن 6بهمن : اطلاع رسانی کنید خواهشا دوشنبه 16تیر ساعت 10 ...کیلومتر 11 جاده مخصوص دفتر بازار یابی سایپا
سپهر لرستان دنا آپشنال : سلام و درود به دوستان عزیز این سایت. 🙋🏻الان دقیقا فروش فوری های دناپلاس آپشنال با موعد تحویل تیر تا چندم فاکتور شده!!!؟؟؟ بینم معلوم بشه تا نوبت به مردادیها کی برسه .
تیگو8 : سلام دوست عزیز تاریخ سیستم شما کی بوده