نظر به آن چه در رسانه های انگلیس اعلام شده است، با وجود سود در حال رشد ناشی از فرایند پیچیده ساخت کاپوت یکپارچه آلومینیومی جگوار F-Type که تنها مدل کوروک از این برند است، تولید این خودرو با محدودیت هایی مواجه خواهد شد. محدودیت دیگری که این برند انگلیسی در تولید انبوه جگوار با آن مواجه است، کم بودن ظرفیت تولید کارخانه سازنده سقف نرم تاشوی الکتریکی این خودرو است. اگرچه شرکت خودروسازی جگوار ابراز امیدواری کرده است که با تخصیص سرمایه بیش تر، امکان افزایش حجم تولید کاپوت این ماشین وجود دارد، اما در حال حاضر هیچ راهکاری برای افزایش سرعت تولید این واحد وجود ندارد. به طور مثال، جهت ایجاد خطوط ظریف در لبه های بیرونی، هر کاپوت باید سه مرتبه پرس شود که این موضوع منجر به کاهش حجم تولید و در نتیجه محدود شدن زمان کار کارخانه به دو شیفت می شود.
گذشته از همه این ها، این شرکت باید نوع جدیدی از آلیاژ آلومینیوم را به کار بگیرد تا مراحل متعدد پرس کاپوت را به راحتی پشت سر بگذارد. آن چه از هر چیز دیگری حائز اهمیت است، مشترک بودن خط تولید جگوار F-Type با سایر مدل های این برند است که تولید سالانه این کارخانه را به 15,000 دستگاه خودرو محدود می سازد. بنابراین، در این شرایط، متغیرهای بسیار زیادی در روند تولید این خودرو تأثیرگذار خواهند بود و امکان افزایش حجم تولید این جگوار به راحتی امکان پذیر نیست.
یادآوری می شود، اولین محصول شرکت خودروسازی جگوار با داشتن یک موتور V6 به حجم 3,000 سی سی نیرویی معادل 335 اسب بخار تولید می کند و شتاب 0 تا 100 معادل 5.1 ثانیه دارد. پس از چندی، نوع قوی تری از همان موتور با قدرت 380 اسب بخار تولید شد که از ویژگی های بهتری اعم از دیفرانسیل ضد لغزش، اگزوز اسپرت، و رینگ های 18 اینچی (جهت رانندگی در جاده) یا 19 اینچی (جهت شرکت در مسابقات) برخوردار است. بعدها، این شرکت تصمیم گرفت تا موتور V8 مجهز به سوپرشارژر با قدرت 488 اسب بخار را طراحی و تولید کند که البته گفته شده است این موتور، تشنه تر از دو نسل قبل است و سیستم کنترل کشش ضعیف تری دارد. فیلم (دانلود) زیر، هنرنمایی بی نظیری است از دو جگوار F-Type در جاده های پر پیچ و خم اسپانیا؛ به توصیه 1Car، تماشای این فیلم را از دست ندهید.
/uploads/Jaguar F-type F.flv