معرفی کامیون داف CF یورو 5

معرفی کامیون داف CF یورو 5

این کامیون که با هدف حمل بارهای سنگین ساخته شده، طوری طراحی شده است که از پس هر کاری برمی‌آید: حمل تانکر، بارهای سنگین در سایت‌های ساختمانی، و حمل زباله! اینها گوشه کوچکی از کارهایی است که داف CF یورو 5 قادر به انجام آنها می‌باشد. از ویژگی‌های منحصر به فرد سری CF کامیون‌های داف می‌توان به کیفیت رانندگی و قابلیت مانور بسیار عالی آنها اشاره کرد. طراحی فوق‌العاده شاسی، سیستم فرمان، ترمز و تعلیق در کنار قدرت و گشتاور بی‌نظیر پیشرانه‌های در نظر گرفته شده و راحتی و کارایی کابین، رانندگی با سری CF را تحت هر شرایطی به امری لذت‌بخش تبدیل می‌کند. 

 

طراحی داخلی

معرفی کامیون داف CF یورو 5

کاربردهای گوناگون، طراحی کابین‌های مختلف را سبب می‌شود؛ خریداران می‌توانند بر حسب نیاز خود، یکی از سه کابین Day Cab یا Sleeper Cab یا Space Cab را انتخاب و حداکثر بهره را از آن ببرند؛ گفتنی است، کابین آخر با ارتفاع داخلی 2.23 متر، جادارترین کابین عرضه شده برای این کامیون به شمار می‌رود.

معرفی کامیون داف CF یورو 5

ارگونومی فوق‌العاده، دید مناسب و دسترسی آسان به ادوات و تجهیزات، ویژگی‌هایی هستند که در تمامی کابین‌های داف CF دیده می‌شوند. استفاده هوشمندانه از فضا و مواد با کیفیت در رنگ‌های گرم اما کاربردی، محیط کاری مناسب و دلچسبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

معرفی کامیون داف CF یورو 5 معرفی کامیون داف CF یورو 5

با وجود صندلی بادی قابل تنظیم و کمربند ایمنی مجهز به پیش‌کشنده، راننده به راحتی می‌تواند به تمامی دکمه‌ها و ادوات دسترسی داشته باشد. طراحی صندلی‌ها به گونه‌ای است که کمترین میزان خستگی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد؛ این امر در کنار قابلیت تنظیم فرمان در دو حالت، بهترین حالت رانندگی را برای افراد مختلف سبب می‌شود. 

 

سیستم انتقال قدرت

معرفی کامیون داف CF یورو 5

تنوع پیشرانه‌های عرضه شده برای این کامیون، کارایی آن را در شرایط مختلف تضمین می‌کند. استفاده از پیشرانه 6.7 لیتری PACCAR GR در مدل CF65، پیشرانه 9.2 لیتری PACCAR PR در CF75، و 12.9 لیتری PACCAR MX در مدل CF85، با تامین قدرتی بین 220 تا 510 اسب‌بخار پاسخگوی نیاز هر راننده‌ای است. گفتنی است، تمامی پیشرانه‌های ذکر شده به تکنولوژی SCR کمپانی داف مجهز هستند. تمامی پیشرانه‌های PACCAR با هدف ارائه بالاترین استانداردهای موجود در زمینه مصرف سوخت، کارایی و کیفیت طراحی شده‌اند. سیستم انژکتور SMART نصب شده روی این پیشرانه‌های شش سیلندر خطی، آلایندگی کمتر و قدرت و گشتاور بیشتر در دور موتور پایین را به ارمغان می‌آورد. گفتنی است، دو مدل CF75 و CF85 با استاندارد یورو 3 نیز، عرضه می‌شوند. 

 

پیشرانه 12.9 لیتری PACCAR MX

معرفی کامیون داف CF یورو 5

این پیشرانه با چهار قدرت 360، 410، 460 و 510 اسب‌بخار و گشتاوری از 1,775 تا 2,500 نیوتن‌متر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. به لطف سیستم انژکتور SMART و تکنولوژی SCR، این پیشرانه 12.9 لیتری با استانداردهای آلودگی EEV و یورو 5 مطابقت می‌کند. طراحی منحصر به فرد این پیشرانه، فاصله میان سرویس‌ها را تا 90,000 کیلومتر افزایش داده است. شایان ذکر است، ترمز موتور MX Engine Brake نیز، عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه می‌دهد. 

 

پیشرانه 9.2 لیتری PACCAR PR

معرفی کامیون داف CF یورو 5

این پیشرانه با سه قدرت 250، 310 و 360 اسب‌بخار و سه گشتاور 1,050، 1,275 و 1,450 نیوتن‌متر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. همان‌طور که پیش از این گفته شد، به لطف سیستم انژکتور SMART و تکنولوژی SCR، پیشرانه 9.2 لیتری PACCAR PR نیز با استانداردهای آلودگی EEV و یورو 5 مطابقت می‌کند. بهبود کیفیت و طراحی موتور، فاصله میان سرویس‌ها را از 75,000 تا 100,000 کیلومتر افزایش داده است. گفتنی است، ترمز موتور مورد استفاده در این پیشرانه قدرتی معادل 170 کیلووات در دور 2,800 ارائه می‌دهد. 

 

پیشرانه 6.7 لیتری PACCAR GR

معرفی کامیون داف CF یورو 5

پیشرانه عرضه شده در مدل CF65، این کامیون را با حداکثر قدرت 220، 250 و 300 اسب‌بخار و گشتاور 850، 950 و 1,100 نیوتن‌متر به ترتیب به پیش می‌راند. این پیشرانه نیز، همانند دو مدل قبلی با استانداردهای آلایندگی EEV و یورو 5 مطابقت می‌کند. در این پیشرانه، فاصله میا سرویس‌ها از 35,000 تا 55,000 کیلومتر متغیر است. ترمز موتور نیز، بر کارایی هرچه بیشتر این کامیون می‌افزاید. 

 

شاسی

معرفی کامیون داف CF یورو 5

ساخت شاسی سری CF کامیون‌های داف از فولاد با کیفیت، مقاومت و سبکی بی‌نظیری را برای این کامیون‌ها به ارمغان می‌آورد. صاف و هموار بودن شاسی، استفاده از آن را در هر شرایطی امکان‌پذیر می‌سازد. گفتنی است، جهت تسهیل کار تمام قطعات شاسی پیش از نصب بدنه سوراخ می‌شوند.

معرفی کامیون داف CF یورو 5
معرفی کامیون داف CF یورو 5
معرفی کامیون داف CF یورو 5

ابعاد جمع و جور بدنه، قابلیت مانور کامیون‌های CF را حتی در مکان‌های کوچک افزایش می‌دهد. وزن خالص کم، طراحی دقیق و بی‌نظیر، پیشرانه‌های پر قدرت و تنوع شاسی‌ها و اکسل‌ها، استفاده از این کامیون‌ها را در مصارف مختلف از جمله حمل و نقل درون شهری، آتش‌نشانی، حمل تانکر، سایت‌های ساختمانی و حمل و نقل‌های طولانی ممکن می‌سازد. 

معرفی کامیون داف CF یورو 5 معرفی کامیون داف CF یورو 5

منبع

DAF

برچسب : داف , CF , کامیون , ترمز موتور , ماشین سنگین , EEV , SCR , یورو 5 , PACCAR






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

6 نظر

مرتضی نمازی
0

من خودم داف cf یورو 5 دارم خیلی هم رازی هستم
19:58  1396/11/09
پاسخ دادن
مهدي
0

خودم بابنزداف ولوواسكانيارنوكارميكنم داف خوبه قبول دارم ولي هيچ وقت وهيچ زمان نميتواندمثل مرسدس باشدچون اين غولهاتمام الكترونيك هستن وخودمرسدس ميتواندخودش راتعميركندالعاهم مرسدس تمتم الكترونيك واردبازارميشه ولي مامحروم هستيم.داف چون تازه تازه واسه خودش اسم درآورده بعضي هاتاييدميكنندصاحبان داف هم العامرسدس راموردتاييدقرارداده اند.
09:42  1394/05/29
پاسخ دادن
سعید
0

ولوو سلطان و بی رقیب مخصوصا تو نسل جدید که فاصله حالا بیشتر هم کرده
20:13  1395/02/14

کاربر: ژاوی هرناندز
0

داف روز به روز داره پیشرفت میکنه ، توی رده بندی کامیونای برتر اروپا سال 2014 کامیون xf این شرکت بعد از ولوو دوم شد .
23:46  1394/01/09
پاسخ دادن
کاربر: ژاوی هرناندز
1

استاندارد یورو 5 هم دارن پیاده میکنن.اونوقت ما میریم سراغ چینی و روس که استاندارد یورو 0 رو هم ندارن و همش تیشه میزنیم به ریشه زندگی و محیط زیستو از بین میبریم.
23:11  1394/01/09
پاسخ دادن
کاربر: Bugatti
1

کامیون زیبا وخوبی هست
طراحیش هم زیباست
22:03  1394/01/09
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
کسری اس۵ : ۲۶مهر ثبت نام کردم دیروز۲۳اردیبهشت شاسی شد
سینا اس۵ : من ۸ آبان ثبت نام کردم و اسفندماه شاسی شده،و ۲۵ام فروردین تحویل گرفتم
احمد : دوستان نگران نباشید این طرح چهارشنبه فقط برای خودرو فرسوده و طرح مادرانه
Agh اصفهان : من17مهر402ثبت نام s5اقساطی کردم 21اسفند شاسی شد 22اسفند بیمه 26فروردین پلاک و دهم اردیبهشت‌ماه تحویل گرفتم مدل 403میخای شماره بزار عکس برات بفرستم
s3 مهرماه : بنده 21 اسفند شاسی شدم دریغ از خودرو
امین : سلام دوستان کسی خبر جدید و قطعی درباره حواله های چانگان cs55 که ارسال به خودروساز خورده کی پیامک واریز وجه میاد بخدا مردیم هرروز منتظر پیامک هستیم
سعید8 : دوستان برید حمایت کنید. اینجا صفحه ی خودروهای وارداتی نوبت دومه
علی : هر دو دزدن یکی از یکی بدتر
پلنگ : خب دوست بزرگوار الآن تقصیر ماها چیه که قرار بود دی واریز کنیم فروردین تحویل بگیریم ولی بعد کلی دغدغه و استرس و انتظار تو اردیبهشت یه پیام پیش فروش فرستادن میخوایید ریسک کنیم اونم از دست بدیم بریم از بیرون ماشین بگیریم که همون ماشین رو با کلی اختلاف بگیریم؟من نمیدونم چرا به این همه مردم بی گناه و بی تقصیر که با هزار دردسر و انتظار بعد چند ماه دغدغه ذهنی به خاطر واریز وجه پیش فروش میگید طمعکار!!!؟
سیامک : احساس میکنم تا حالا انقدر به شعورم توهین نشده بود یکشاله منتظر بودم آخرشم دزد سر گردنه جیبمونو خالی کرد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساندرو اتوماتیک : خدا رو شکر عزیزان این حداقل رقم کارشناسی هست. دادگستری سایر مناطق تهران و شهرستان ها رقم تا بالای 2 میلیارد هم ارزشیابی و پرداخت شد.
هاکان شاهانی : با سلام به نظرم سایپا مصوبه رو رعایت نکرده طبق مصوبه باید مبلغی که از قبل به عنوان پیش پرداخت اخذ شده افزایش قیمت شامل نمیشه و نصف بعدی که به همراه دعوت نامه میاد افزایش قیمت قابل قبوله
207 کد 60019 : از دوستان سقف فلز با موعد دی ماه کسی فاکتور شده؟
کریم : چونه بزن خیلیه
ایمان : چطور شکایت کردید
حسن : نه عزیزم باتوطئه زندگی نمیکنم بلکه سعی میکنم بافکرومنطق وباهوش به قضایا نگاه کنم!!سعی میکنم به راحتی به کسی که یه کاری انجام مبده بدون منافع مالی یخرده روش تحقیق کنم تاحقیقت رومتوجه بشم
جواد : بگو نافم بچسبه به پیشونیت
29 : منظورم مهمترین جایگاه شکایت سازمان بازرسی هست در جواب آن دوستمون آدرس شکایت به خود ایران خودرو را می خواست نوشتم خودمم کم احتمال میدم
سعید تیگو7 : خدارو شکر صدور فاکتور ها شروع شد
ایرانی تیگو 7 پرمیوم : مبارکه . خبر خوبی بود