معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت ششم)

معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت ششم)

همان‌طور که در قسمت‌های پیش عنوان کردیم، مسابقات نسکار یکی از پرطرفدارترین مسابقات اتوموبیل‌رانی در سراسر جهان است که در آمریکا برگزار می‌شود. در قسمت‌های قبل به معرفی چند تیم از تیم‌های شرکت کننده پرداختیم؛ در این قسمت نیز، به معرفی دو تیم دیگر می‌پردازیم.

تیم Phoenix Racing

معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت ششم)

تیم Phoenix Racing یک تیم کوچک نسکار است که مالک آن، آقای جیمز فینچ (James Finch)، برنامه‌های زیادی برایش دارد. در سال 2000 دو تیم Phoenix Racing و Yellow به یکدیگر ملحق شدند و نتایج حاصل حاکی از موفقیت‌آمیز بودن این همکاری بود. جیمز فینچ آمریکایی متولد پاناما فلوریدا است و از آنجایی‌که دوست نداشت زادگاهش را ترک کند، در Lynn Haven اقدام به راه‌اندازی تیم کرد. گفتنی است، در حال حاضر مقر تیم در Spartanburg کارولینای شمالی قرار دارد. تیم Phoenix Racing با دو دستگاه شورولت ایمپالا با شماره‌های 1 و 9 و رانندگی جیمز بوشر (James Buescher) و آریک آلمیرولا (Aric Almirola) به ترتیب در مسابقات Nationwide Series و Sprint Cup Series شرکت کرده است. 

 

تیم Richard Childress Racing

معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت ششم)

تیم Richard Childress Racing که توسط ریچارد چایدرس (Richard Childress)، راننده سابق نسکار، راه‌اندازی شده است، با مدل‌های مختلف شورولت در مسابقات شرکت می‌کند. رانندگانی چون کوین هارویک (Kevin Harvickجف برتون (Jeff Burtonکلینت بویر (Clint Bowyerجان وس تونلی (John Wes Townley)، و آستین دیلون (Austin Dillon) به ترتیب با خودروهای شماره 29، 31، 33، 21، و 3 برای Richard Childress Racing به هنرنمایی پرداخته‌اند. نخستین حضور Richard Childress Racing به سال 1969 و مسابقات Talladega 500 بازمی‌گردد. شورولت مدل 1968 این تیم که با شماره 3 در مسابقه شرکت کرده بود، به دلیل مشکل اکسل، جایگاه بیست و سوم را از آن خود کرد. بین سال‌های 1972 تا اواخر فصل 1976، چایدرس در مسابقه شرکت کرد و توانست 11 بار تیم را در فهرست ده تیم برتر قرار دهد و در نهایت جایگاه یازدهم را از آن خود کرد. در سال 1981 ریچارد از پیست مسابقات خداحافظی و رانندگی خودروی شماره 3 را به قهرمان مسابقات Winston Cup یعنی دیل ارنهارت (Dale Earnhardt) واگذار کرد. ارنهارت با خودروی شماره 29 شش بار نام تیم را در فهرست ده تیم برتر قرار داد، اما در سال 1982 ریکی راد (Ricky Rudd) جایگزین وی شد. راد در سال‌های 1982 و 1983 جایگاه نهم را از آن خود کرد، اما در دو فصل بعدی قهرمان مسابقات شد. با پایان یافتن فصل، راننده سابق RCR یعنی ارنهارت با دو دهه موفقیت و شش بار قهرمانی، جای راد را گرفت. در 18 فوریه 2001 و در دور پایانی مسابقات Daytona 500، ارنهارت با دیوار برخورد کرد و متاسفانه در دم جان باخت. پس از این حادثه دلخراش، جف گرین (Jeff Green) برای رانندگی خودروی شماره 7 که نخستین بار در مسابقات California Speedway شرکت کرده و مقام بیست و یکم را به دست آورده بود، انتخاب شد. وی با شش بار حضور در جمع ده تیم برتر و کسب جایگاه هفدهم، در مسابقات Sharpie 500 جایگاه نخست را از آن خود کرد. پس از مدتی استیو پارک (Steve Park) جایگزین گرین شد، اما به دلیل کسب نتایج نامطلوب، قراداد وی تمدید نشد؛ چایدرس به سرعت جف برتون (Jeff Burton) را جایگزین وی کرد؛ با حضور رابی گوردون (Robby Gordon) برتون تصمیم به ترک تیم گرفت. چایدرس از خودروی شماره 31 که نخستین بار در سال 1988 و در مسابقات North Carolina Speedway شرکت کرد، بیشتر برای مقاصد تحقیقاتی استفاده می‌کرد. در سال 1993 خودروی تحقیقاتی چایدرس به رانندگی نیل بونت (Neil Bonnett) در مسابقات Talladega Superspeedway حاضر شد. سه سال بعد مایک اسکینر (Mike Skinner) با این خودرو به میادین بازگشت، اما به دلیل جراحات وارده طی فصل 1998، مورگان شفرد (Morgan Shepherd) و مایک دیلان (Mike Dillon) دامادهای چایدرس، این مسئولیت را برعهده گرفتند. با این اوصاف اسکینر دیگر قادر به رقابت نبود و به همین دلیل، رابی گوردون طی یک مسابقه دیدنی در سال 2001 جایگزین وی شد. تا پایان فصل 2009، Richard Childress Racin موفق به کسب عناوین زیر شد: شش قهرمانی در Sprint Cups، پنج قهرمانی در Nationwide Series و یک بار قهرمانی در Camping World Truck.


منبع

AutoRacing

برچسب : نسکار , اتومبیلرانی , مسابقه , Daytona , Phoenix Racing , شورولت ایمپالا , Richard Childress Racing






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی : فرقی نداره دوتاش باید دو سال بمونی تو نوبت مث من بدبخت
مهدی پلاس : سلام امروز زنگ زدم سایپا امپراتور گفت تا25اسفند فاکتور شده گفتن شماهم صبور باشید تافاکتوربشیدبهش گفتم چقدر صبور باشیم هرچه گفتم چه مشکلی هست که فاکتور نمیکنید فقط گفت صبورباشیم صبوردیگه بنظرم زنگ نزنیم سنگین ترهستیم
ارزو : بنز بی ام وه با اون همه عظمت تقاضا اینقدر تاخیر تو تحویل ندارن حالا فرقون سازی سایپا نزدیک ۳ ساله خون مارو کرده تو شیشه
شاهین Gl : چون کسی فاکتور نشده
شاهین Gl : مبارک باشه نهایتا ی هفته تا دو هفته بستگی داره کی بارش کنن
شاهین 1404 : اخه کجای دنیا ماشین ۹ ماه تو تأخیره اگه خودمون می خواستیم ماشین رو سر هم کنیم زودتر به دستمون رسیده بود اگه الان این اتفاق تو ی کشور درست حسابی افتاده بود درش تخته کرده بودن
زری : الهی روز خوش نبینید مدرسه ها داره کم کم باز میشه ما هم با بچه مدرسه ایی بی وسیله تو سرمای پاییز چ فکرا داشتیم ک ماشین دیه میاد فقط خدا زجرتون بده .100گرم طلام رفت باد هوا خدا ب زمین گرم بزنتون انشالله این نفرینها گریبان گیرتون بشه
اردی پلاس : احسان خان،قرار داد رو با دقت بخوان 16%سود مشارکت است که هنگام پرداخت مبلغ تکمیلی از کل قیمت خودرو کسر کردند و تسویه شد.سود تاخیر 12% است ،که به کل مبلغ پرداختی( مثلا 800 میلیون) تعلق میگیرد،اما چون در هنگام تکمیل وجه ، بشما اعلام کردند تحویل خودرو یکماه دیگر،این سود تاخیر از یکماه بعد از تکمیل وجه شما تا موعد تحویل خودرو پرداخت میشود،مثلا اکر شما اول اردیبهشت تکمیل وجه کرده باشی و مثلا اول مهر خودرو را تحویل بگیری،از اول خرداد تا پایان شهریور( چهار ماه) به آن 800 م تومان سود تاخیر 12 درصد سالانه تعلق میگیرد، برای 4 ماه جمعا یه مبلغی حدود 32 میلیون تومان.بر خلاف تصور عموم ،مبلغ زیادی نیست و آن مبالغ بالا که بعضی دوستان گفتند صحیح نیست.،تازه آن را هم 6 تا 7 ماه بعد ( اگر موجودی داشته باشند)پرداخت میکنند. خلاصه کلام:رویش خیلی حساب نکن،اصل تحویل ماشین است.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن 4 تیر : از استان گلستانم.ماشین باید از تهران میومد
پاسخ به احمدجنوب : داداش دعوت نامه مرداد که اوایل تیربود اومد من دعوتنامه شهریورهستم تکمیل وجه کردم بعد شما میگی مرداد هنوز نیومده؟؟؟؟
علی رض بودا : سلام . شماره پذیرشت چند بود؟
متین : کجا زنگ زدی سایپا مگه تعطیل نیست چرا دروغ میبافی
ساینا اس پیش فروش : مال من سایناست تیر اومد دعوت نامه تیر 5
isac : یکی توضیح بده این مراحل وارد شدن و دیدن اینکه چراغ چه مرحله ای روشن هست رو
رحمان : سلام دوستان ببخشید من ماشین تعویل گرفتم پول لازم شدم میخام بفروشم ولی کارت ماشین نیومده میتونم بفروشم تعویز پلاک برم بقیه مدارک آمده ممنون
سامیار : رحیم جان ،چه تاریخی تکمیل وجه کردی؟
isax : چه سایتی؟همین saipa.iranecar?
رحیم : سلام خدمت دوستان من امروز رفتم توسایت چراغ فاکتوربرام روشن شده بود پارسال آذرمبلغ اولیه روزدم ماه پیش تبدیل دوگانه به تک اومد قبول کردم توبرگه هم زده بودتحویل30روزه،ممنون ازسایپا...ایشالاقسمت همه دوستان باذ ذات دار