معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت ششم)

معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت ششم)

همان‌طور که در قسمت‌های پیش عنوان کردیم، مسابقات نسکار یکی از پرطرفدارترین مسابقات اتوموبیل‌رانی در سراسر جهان است که در آمریکا برگزار می‌شود. در قسمت‌های قبل به معرفی چند تیم از تیم‌های شرکت کننده پرداختیم؛ در این قسمت نیز، به معرفی دو تیم دیگر می‌پردازیم.

تیم Phoenix Racing

معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت ششم)

تیم Phoenix Racing یک تیم کوچک نسکار است که مالک آن، آقای جیمز فینچ (James Finch)، برنامه‌های زیادی برایش دارد. در سال 2000 دو تیم Phoenix Racing و Yellow به یکدیگر ملحق شدند و نتایج حاصل حاکی از موفقیت‌آمیز بودن این همکاری بود. جیمز فینچ آمریکایی متولد پاناما فلوریدا است و از آنجایی‌که دوست نداشت زادگاهش را ترک کند، در Lynn Haven اقدام به راه‌اندازی تیم کرد. گفتنی است، در حال حاضر مقر تیم در Spartanburg کارولینای شمالی قرار دارد. تیم Phoenix Racing با دو دستگاه شورولت ایمپالا با شماره‌های 1 و 9 و رانندگی جیمز بوشر (James Buescher) و آریک آلمیرولا (Aric Almirola) به ترتیب در مسابقات Nationwide Series و Sprint Cup Series شرکت کرده است. 

 

تیم Richard Childress Racing

معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت ششم)

تیم Richard Childress Racing که توسط ریچارد چایدرس (Richard Childress)، راننده سابق نسکار، راه‌اندازی شده است، با مدل‌های مختلف شورولت در مسابقات شرکت می‌کند. رانندگانی چون کوین هارویک (Kevin Harvickجف برتون (Jeff Burtonکلینت بویر (Clint Bowyerجان وس تونلی (John Wes Townley)، و آستین دیلون (Austin Dillon) به ترتیب با خودروهای شماره 29، 31، 33، 21، و 3 برای Richard Childress Racing به هنرنمایی پرداخته‌اند. نخستین حضور Richard Childress Racing به سال 1969 و مسابقات Talladega 500 بازمی‌گردد. شورولت مدل 1968 این تیم که با شماره 3 در مسابقه شرکت کرده بود، به دلیل مشکل اکسل، جایگاه بیست و سوم را از آن خود کرد. بین سال‌های 1972 تا اواخر فصل 1976، چایدرس در مسابقه شرکت کرد و توانست 11 بار تیم را در فهرست ده تیم برتر قرار دهد و در نهایت جایگاه یازدهم را از آن خود کرد. در سال 1981 ریچارد از پیست مسابقات خداحافظی و رانندگی خودروی شماره 3 را به قهرمان مسابقات Winston Cup یعنی دیل ارنهارت (Dale Earnhardt) واگذار کرد. ارنهارت با خودروی شماره 29 شش بار نام تیم را در فهرست ده تیم برتر قرار داد، اما در سال 1982 ریکی راد (Ricky Rudd) جایگزین وی شد. راد در سال‌های 1982 و 1983 جایگاه نهم را از آن خود کرد، اما در دو فصل بعدی قهرمان مسابقات شد. با پایان یافتن فصل، راننده سابق RCR یعنی ارنهارت با دو دهه موفقیت و شش بار قهرمانی، جای راد را گرفت. در 18 فوریه 2001 و در دور پایانی مسابقات Daytona 500، ارنهارت با دیوار برخورد کرد و متاسفانه در دم جان باخت. پس از این حادثه دلخراش، جف گرین (Jeff Green) برای رانندگی خودروی شماره 7 که نخستین بار در مسابقات California Speedway شرکت کرده و مقام بیست و یکم را به دست آورده بود، انتخاب شد. وی با شش بار حضور در جمع ده تیم برتر و کسب جایگاه هفدهم، در مسابقات Sharpie 500 جایگاه نخست را از آن خود کرد. پس از مدتی استیو پارک (Steve Park) جایگزین گرین شد، اما به دلیل کسب نتایج نامطلوب، قراداد وی تمدید نشد؛ چایدرس به سرعت جف برتون (Jeff Burton) را جایگزین وی کرد؛ با حضور رابی گوردون (Robby Gordon) برتون تصمیم به ترک تیم گرفت. چایدرس از خودروی شماره 31 که نخستین بار در سال 1988 و در مسابقات North Carolina Speedway شرکت کرد، بیشتر برای مقاصد تحقیقاتی استفاده می‌کرد. در سال 1993 خودروی تحقیقاتی چایدرس به رانندگی نیل بونت (Neil Bonnett) در مسابقات Talladega Superspeedway حاضر شد. سه سال بعد مایک اسکینر (Mike Skinner) با این خودرو به میادین بازگشت، اما به دلیل جراحات وارده طی فصل 1998، مورگان شفرد (Morgan Shepherd) و مایک دیلان (Mike Dillon) دامادهای چایدرس، این مسئولیت را برعهده گرفتند. با این اوصاف اسکینر دیگر قادر به رقابت نبود و به همین دلیل، رابی گوردون طی یک مسابقه دیدنی در سال 2001 جایگزین وی شد. تا پایان فصل 2009، Richard Childress Racin موفق به کسب عناوین زیر شد: شش قهرمانی در Sprint Cups، پنج قهرمانی در Nationwide Series و یک بار قهرمانی در Camping World Truck.


منبع

AutoRacing

برچسب : نسکار , اتومبیلرانی , مسابقه , Daytona , Phoenix Racing , شورولت ایمپالا , Richard Childress Racing






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 57 نظر
7Mosi 20 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
,شاهین زمستان : احتمالا از هفته آینده پیامک های تبدیل به Gl برای مرداد ماهیا ارسال بشه
تارا : دوستان تارا دستی سفید ۳۰اسفند که واریز دومشون ۱۲اسفند بوده کسی امروز فاکتور نشده
ایمان : کارت و برگ سبز نوشته نقره‌ای متالیک سند کمپانی نوشته نقره‌ای تیتانیوم
صادق : مشکل اصلی اینه ک خوب میدونن کاری از دستمون بر نمیاد براحتی آب خوردن دروغ میگن و تازه نقل قول اون بیشرفها رو هم که تو گروه اعلام میکنی یکسری یجوری هجمه میارن بهت ک انگار مقصر اون بنده خدایی هست ک خواسته اطلاع رسانی کنه تنها کارکرد اینجور گروهها فقط اینه که هر کسی با صداقت بیاد زمان فاکتور شدن و تکمیل وجه خودش رو با شرافت اعلام کنه خودم تکمیل وجه 22 اسفند ماه هستم.
سروش : من طی چندین بار تماس با 096550 هر بار که تماس گرفتم یک حرف ثابتی رو پاسخ نشنیدم یک بار میگن تا 2 بهمن فاکتور شده یکبار میگن تا 6 بهمن ، یکبار تا نیمه بهمن و دو سری قبلی گفت بهمن تمام شده رفتن برای اسفند ماهی ها ولی طی آخرین تماس گفتن تا اواسط بهمن فاکتور شده. اصلا اوضاع شیر تو شیری هست داخل سایپا یکسری بهمن گفتن به علت نبود سانروف این تاخیرات ایجاد شده فقط خدا میدونه مشکل اصلی چی هستش
تارا اتومات تحویل سی اسفند : گاومو ن زا یید ..بخدا ..زنگ زدم ایران خودرو بعد از کلی سر صدا کردن گفتند خط تولید مون به مشکل خورده رفت تا تیر فاکتور بشید خدا کنه اشتباه کرده باشه....
سهند دی : سلام چند نفرو شنیدم که 25 فروردین تکمیل وجه کردن ماشینم تحویل گرفتن
تارا v4 30اسفند : گاومو ن زا یید ..زنگ زدم ایران خودرو بعد از کلی سر صدا کردن گفتند خط تولید مون به مشکل خورده رفت تا تیر فاکتور بشید خدا کنه اشتباه کرده باشه....
صادق : سلام به من هم همینو گفتن دقیقا تازه اپراتورهای سایپا راه افتادن
صادق : سلام بله به من هم مهینو گفتن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس : سلام دوستان تو سایت سایپا از کجا متوجه میشید که فاکتور شدید یا نه؟هنوز نوبتم نشده ولی می خوام بدونم از کجا متوجه میشید
مهرداد : یکم اردیبهشت تکمیل وجه کردم 23 اردیبهشت مابه التفاوت کمربند واریز کردم 25 ام هم فاکتور شدم فقط چرا کد کلاس تغییر کرده به 60602
ممد : فقط دنبال ی بهانه هستن خلاصه وگرنه با هیچ منطقی قابل قبول نیست قیمتاشون دیگه خیلی بیش از حد غیر واقعیه الان انشالله که تحریما برداشته بشه کاسه و کوزه ایناهم جمع بشه
خسارت دیده از سایپا : تاوقتی قیافه گرفتن ک ایران ایران فلان بهمان وضع همینه. بابا نفیمون کرفت تو ایران. همین چیزا باعث شده ملت سیر شدن از کشورشون وگرنه کی از ایران بدش میاد. همه از دم ظالمن وکرنه مملکت صاحب داشته باشه اینطور هرجو مرج نمیشه
رضا : سلام آقا محمد اول اینکه خدا عمرتون بده که حرکتی می زنید ما که شهرستانیم ومشکل داشتیم...بعد اینکه آخرش چطور شد..؟؟؟
اطلس 18مهر : خیلی عجیبه رنگ مشکی 26مهر فاکتورشده ماها هنوز موندیم
اردیبهشت : کلا سایپا یعنی تاخیر
سایناتکمیل وجه 29بهمن : چراسایت پیگیری وضعیت نمیاره صفحه سفیدمیاد؟
آریزو 8 مجید : تاخیری های تا بیست فروردین
اطلس 21مهر : خدا خیرت بده داداش