معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت ششم)

معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت ششم)

همان‌طور که در قسمت‌های پیش عنوان کردیم، مسابقات نسکار یکی از پرطرفدارترین مسابقات اتوموبیل‌رانی در سراسر جهان است که در آمریکا برگزار می‌شود. در قسمت‌های قبل به معرفی چند تیم از تیم‌های شرکت کننده پرداختیم؛ در این قسمت نیز، به معرفی دو تیم دیگر می‌پردازیم.

تیم Phoenix Racing

معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت ششم)

تیم Phoenix Racing یک تیم کوچک نسکار است که مالک آن، آقای جیمز فینچ (James Finch)، برنامه‌های زیادی برایش دارد. در سال 2000 دو تیم Phoenix Racing و Yellow به یکدیگر ملحق شدند و نتایج حاصل حاکی از موفقیت‌آمیز بودن این همکاری بود. جیمز فینچ آمریکایی متولد پاناما فلوریدا است و از آنجایی‌که دوست نداشت زادگاهش را ترک کند، در Lynn Haven اقدام به راه‌اندازی تیم کرد. گفتنی است، در حال حاضر مقر تیم در Spartanburg کارولینای شمالی قرار دارد. تیم Phoenix Racing با دو دستگاه شورولت ایمپالا با شماره‌های 1 و 9 و رانندگی جیمز بوشر (James Buescher) و آریک آلمیرولا (Aric Almirola) به ترتیب در مسابقات Nationwide Series و Sprint Cup Series شرکت کرده است. 

 

تیم Richard Childress Racing

معرفی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نسکار (قسمت ششم)

تیم Richard Childress Racing که توسط ریچارد چایدرس (Richard Childress)، راننده سابق نسکار، راه‌اندازی شده است، با مدل‌های مختلف شورولت در مسابقات شرکت می‌کند. رانندگانی چون کوین هارویک (Kevin Harvickجف برتون (Jeff Burtonکلینت بویر (Clint Bowyerجان وس تونلی (John Wes Townley)، و آستین دیلون (Austin Dillon) به ترتیب با خودروهای شماره 29، 31، 33، 21، و 3 برای Richard Childress Racing به هنرنمایی پرداخته‌اند. نخستین حضور Richard Childress Racing به سال 1969 و مسابقات Talladega 500 بازمی‌گردد. شورولت مدل 1968 این تیم که با شماره 3 در مسابقه شرکت کرده بود، به دلیل مشکل اکسل، جایگاه بیست و سوم را از آن خود کرد. بین سال‌های 1972 تا اواخر فصل 1976، چایدرس در مسابقه شرکت کرد و توانست 11 بار تیم را در فهرست ده تیم برتر قرار دهد و در نهایت جایگاه یازدهم را از آن خود کرد. در سال 1981 ریچارد از پیست مسابقات خداحافظی و رانندگی خودروی شماره 3 را به قهرمان مسابقات Winston Cup یعنی دیل ارنهارت (Dale Earnhardt) واگذار کرد. ارنهارت با خودروی شماره 29 شش بار نام تیم را در فهرست ده تیم برتر قرار داد، اما در سال 1982 ریکی راد (Ricky Rudd) جایگزین وی شد. راد در سال‌های 1982 و 1983 جایگاه نهم را از آن خود کرد، اما در دو فصل بعدی قهرمان مسابقات شد. با پایان یافتن فصل، راننده سابق RCR یعنی ارنهارت با دو دهه موفقیت و شش بار قهرمانی، جای راد را گرفت. در 18 فوریه 2001 و در دور پایانی مسابقات Daytona 500، ارنهارت با دیوار برخورد کرد و متاسفانه در دم جان باخت. پس از این حادثه دلخراش، جف گرین (Jeff Green) برای رانندگی خودروی شماره 7 که نخستین بار در مسابقات California Speedway شرکت کرده و مقام بیست و یکم را به دست آورده بود، انتخاب شد. وی با شش بار حضور در جمع ده تیم برتر و کسب جایگاه هفدهم، در مسابقات Sharpie 500 جایگاه نخست را از آن خود کرد. پس از مدتی استیو پارک (Steve Park) جایگزین گرین شد، اما به دلیل کسب نتایج نامطلوب، قراداد وی تمدید نشد؛ چایدرس به سرعت جف برتون (Jeff Burton) را جایگزین وی کرد؛ با حضور رابی گوردون (Robby Gordon) برتون تصمیم به ترک تیم گرفت. چایدرس از خودروی شماره 31 که نخستین بار در سال 1988 و در مسابقات North Carolina Speedway شرکت کرد، بیشتر برای مقاصد تحقیقاتی استفاده می‌کرد. در سال 1993 خودروی تحقیقاتی چایدرس به رانندگی نیل بونت (Neil Bonnett) در مسابقات Talladega Superspeedway حاضر شد. سه سال بعد مایک اسکینر (Mike Skinner) با این خودرو به میادین بازگشت، اما به دلیل جراحات وارده طی فصل 1998، مورگان شفرد (Morgan Shepherd) و مایک دیلان (Mike Dillon) دامادهای چایدرس، این مسئولیت را برعهده گرفتند. با این اوصاف اسکینر دیگر قادر به رقابت نبود و به همین دلیل، رابی گوردون طی یک مسابقه دیدنی در سال 2001 جایگزین وی شد. تا پایان فصل 2009، Richard Childress Racin موفق به کسب عناوین زیر شد: شش قهرمانی در Sprint Cups، پنج قهرمانی در Nationwide Series و یک بار قهرمانی در Camping World Truck.


منبع

AutoRacing

برچسب : نسکار , اتومبیلرانی , مسابقه , Daytona , Phoenix Racing , شورولت ایمپالا , Richard Childress Racing






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سقف فلز اسفند : من واریز اولیه ام شهریور بوده ولی تاریخ تکمیل وجه 20 دی ماه
تحویل 29 اسفند : کدخدابهروزتحویلت کی بود تکمیل وجه کی بودماشینت چی بود
سورن جدید. دی : معلوم نیس باماشینای مردم چکارمیکنن که برایکی خلافی میادبرایکی عوارض ازادراهی
سورن جدید. دی : معلوم نیس چ غلطی میکنن که 3روزه توراهه
حسن : قسطی چیه برادر مبلغ باید کم بشه
بوشهری : ایا قبل از 18 آذر کسی مانده که فاکتور نشده باشه
پارس 4705 : سلام دوستان ازکجا میشه فهمید ماشین ساخت کدوم کارخانه یا کدوم شهره
رسول : تبریک فاکتور شدی به همین خاطر
آریزو5 مجید : منم 23 دی ماه تکمیل وجه کردم 25قراردادشدولی هنوزخبری نیست شماتهران بودید؟
حسین : ضدیخ زیاد پر کردی باید نصف اب نصف ضدیخ بریزی منم‌ضدیخ زیاد ریختم رادیاتورم نابود شد درز هاش باز شد بعد رفتم یه مسی خریدم اینار ضدیخ کم ریختم مشکل حل شد البته اگز از درزهای دور ردایاتورت باشه اگر هم از درش باشه که هیچی یه در بخر