درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!

درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!در یک نظرسنجی صورت گرفته از خریداران خودرو، پاسخ‌دهنگان خواستار رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خریداران خودروهای داخلی و خارجی انتقادات زیادی از نحوه خدمات‌دهی در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو دارند.
در یک نظرسنجی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مشتریان خودرو هفت شاخص را به عنوان انتظارات و نیازهای خود از فرایند خدمات پس از فروش عرضه‌کنندگان خودرو مطرح کرده‌اند.
در این زمینه مصرف‌کنندگان خودرو خواستار راحتی در فرایند اخذ پذیرش از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و به‌ویژه رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل تعمیرگاه‌ها با مراجعه‌کنندگان شده‌اند.
ثبت و رسیدگی به تمام ایرادات خودرو در تعمیرگاه‌ها، برطرف کردن تمام عیوب خودرو و در نظر گرفتن زمان تعمیرات نیز از دیگر مطالبات مصرف‌کنندگان خودرو در این حوزه بوده است.
همچنین مصرف‌کنندگان دو شاخص کیفیت قطعات یدکی و استفاده از قطعات مناسب و ارائه صورت‌حساب تعمیراتی از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را از دیگر مطالبات خود در این زمینه عنوان کرده‌اند.
در این نظرسنجی مالکان خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان، بین 50 تا 100 میلیون تومان و مالکان خودروهای با سطح قیمتی بیش از 100 میلیون تومان مورد پرسش قرار گرفته‌اند.
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , برخورد , تعمیرگاه , مصرف کنندگان , خدمات






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

کاربر: silvershadow
1

خداییش نگا به دسته بندیشون بکن. این دسته بندی به درد زمانی میخورد که ماشینای وارداتی بیشترشون بین 50 تا 100 بودن و بنز و ب ام و رو با 100 تا 300 میلیون میشد خرید. همین کارا رو میکنن آدم ب عقلشون شک میکنه. اون از ملاک قرار دادن 2500 سی سی برای واردات و اینم از دسته بندی و نظر سنجیشون.
19:48  1394/04/06
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
داریوش ۲ اردیبهشت : یه بار بگو آشغال خیالمون راحت بشه
T9 مهدی : سلام دوستان ثبت نام پارسال اسفند ماه کسی داریم؟
شاهین پلاس : در واقع همون ۸۰۰ تومن که واریز کردیم می‌ارزه نه ۱۵۰۰ بازار
T9 مهدی : سلام دوستان اسفند پارسال ثبت نام کردم الان بیمه نامه سبز شده و الان تو مرحله صدور پلاکه،چقدر زمان میبره خودرو تحول بدن؟
شاهین پلاس : تکمیل وجه ۲۶ اسفند تحویل ۶ مهر
cvt : فکر کنم فعلا cvt تا دو ماه آینده تولید نداشته باشه من 18 اسفند هستم
cvt : الان دنده ای بگیرین 500 سود داره براتون
سجاد۲اردیبهشت : سلام ازمن ۱۱۹۴۰۱۱۵هست ..من یک اردیبهشت واریزکردم ولی میگن دوم نشسته
نازنین : خبری از تیری ها نیست حتما امده دعوتنامه
x5 : یه عقده ای بدبخت که از سر سوزش زر زیاده زده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اسقاطی اردیبهشت : زمانی که ثبت نام کردی شرکت بیمه رو انتخاب کردی الان نیاز نیست کاری بکنی ماشین صفر خودش بیمه داره سند ماشین اومد بهت بیمه هم میدن
ساینا : احمد جان ، شماره پذیرش هیچ ربطی به نوبت تحویل نداره
علی بی پلاک : اقا نمایندگی نمیتونه کاری کنه عزیزانی که میگن برین نمایندگی شهرتون نمیشه هممون اگ بریم شرکت بهتره نتیجه بیشتری داره نمایندگی هیچکارس جان من گوش کنید بیایید تهران اگ واقعا ماشین میخاین اگ مهم نیس براتون برین همون نمایندگی تا بفهمین من چی میگم
دنا اپشنال : من تحویل 16 مهرم تیتانیوم هیچ خبری نیست فعلا
207 فلز تحویل 27 آبان : سلام دوست عزیز برای فوق العاده ها تحویل آبان پیام اومده؟من حواله خریدم دسترسی ندارم
محمد : من زنگ زدم نمایندگی پرسیدم گفت یعنی اولین اولویت برای فاکتور شمایید
سقف شیشه ای قالپاق پیش فروش : خدایا الان توی کاستومر نگاه کردم زده قراردادهای دهه سوم تیر سال 1404 در حال فاکتور می باشد .مگه میشه پس کی میخواد تیر ماهیا تموم بشه .اگه تیر ماهی کسی مونده فاکتور بشه این زیر اعلام کنه
علی بی پلاک : داداش عزیز شنبه همه تهران جلو شرکتن بیا تهران شرکت باید درست کنه نمایندگی با سوپر مارکت محلتون هیچ فرقی نداره
حسین : اگه کد کلاس ماشین تغییر کنه اپشناش تغییر میکنه ،اگر که تغییری نکنه همون مشخصات قبلیه
علی بی پلاک : شماره پذیرش سیم کارتتو بده با فارسی تا بریم پذیرش