خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
اخبار خودرو
:
داخلی
:
تاخیر در تحویل خودرو بیشترین شکایت مشتریان
1395/03/19
13:00
تاخیر در تحویل خودرو بیشترین شکایت مشتریان
رئیس مرکز ارتباطات با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه تاکنون شکایت 2 هزار و 824 مشتری سایپا بررسی شده است، اظهار کرد: بیشترین آمار شکایات مشتریان گروه خودروسازی سایپا درخصوص تاخیر در تحویل خودرو بوده که این موضوع نیز بهدلیل فروش بالای محصولات شرکتهای متعدد این گروه بوده است.
عباس صفری در نشست خبری با خبرنگاران گفت: بعد از موضوع تحویل خودروها با تاخیر مباحثی چون کیفیت و بحث خدمات پس از فروش از سوی مشتریان عنوان شده است. از آنجا که هدف مرکز ارتباط با مشتریان پاسخگویی به شکایات مشتریان است؛ بنابراین در راستای ارتقای رضایت مشتریان بهدنبال حل این مسائل هستیم. وی با اشاره به اینکه تاسیس این مرکز توسط گروه خودروسازی سایپا بهمنظور تجمیع شکایات مشتریان در یک واحد مشخص صورت گرفته است، افزود: بعد از تاسیس مرکز در نیمه دوم سال گذشته شکایات همه مشتریان در بخش فروش، خدمات پس از فروش و... توسط کارشناسان این مرکز دنبال شده است.
رئیس مرکز ارتباطات با مشتریان گروه خودروسازی سایپا یکی از اهداف این مرکز را ایجاد فرهنگ پاسخگویی دانست و افزود: با توجه به اینکه مشتریان هنگام استفاده از خودرو با مسائل متعددی ممکن است روبهرو شوند؛ بنابراین قصد داریم با بهره بردن از نظر مشتریان کیفیت محصولات خود را ارتقا دهیم.
منبع
دنیای اقتصاد
برچسب :
خودرو
,
تاخیر
,
تحویل خودرو
,
شکایت
,
مشتری
مرتب سازی :
محبوبترین
تاریخ صعودی
تاریخ نزولی
نظرات کاربردی
همه نظرات
>
12 نظر
رضا
3
ريدم به شركت تون
02:26 1396/07/08
پاسخ دادن
Arash
1
حالم از بد قولی های مضخرفتون بهممیخوره موقع ثبت نامهزار تا اشوه میاین ک پولو بگیرین موقع تحویل باید بدون دنبالتون
16:21 1396/06/24
پاسخ دادن
سام براهویی
1
95/11ماشین 111 ثبت نام کردم تحویل96/2حالا تیرماه هم داره تموم میشه از ماشین هم خبری نیست و خیلی جالبه کسی هم جوابگو نیست
11:50 1396/04/22
پاسخ دادن
مرتضی
2
من درتاریخ 95.05.18 یک سمند se ثبت نام کردم (که قرار بود 20 الی 30 روزه تحویل بدهند) و تا امروز 95.07.18 نه فاکتور شده نه خبری از آن می باشد ...کی واقعا جواب میدهد به کی باید شکایت کرد....واقعا برای خودم و مردم مملکتم متاسفم که مجبوریم این خودرو سازها را تحمل کنیم واز این ها خرید کنیم....به امید رهایی از این اجبارها
...فکر کنم باید حتما به شبکه های خارجی باید گفت تا پیگیری کنند!!!!!!!..........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
16:28 1395/07/18
پاسخ دادن
مجید
0
حدود ۳ ماه از ثبت نام ۱۱۱ در نمایندگی مجاز میگذرد و نقدی و تکمیل وجه هنوز خودرو در حالت فاکتور شده میباشد بیمه نامه تحویل درب منزل شده همراه با درج تاریخ اما هنوز ماشین در کاشان میباشد و تحویل پیمانکار حمل نشده است مشکل بزرگ سایپا در بدقولی و کیفیت ساخت خود میباشد ... اما فقط یک جمله عارض میشوم که مدیران تحصیل کرده و ارشد سایپا ی مطمئن اعتبار المثنی ندارد. وسلام.
15:38 1395/06/15
پاسخ دادن
محمدیان
2
با سلام و احترام خدمت مردم شریف و عزیز کشورم
لطفاً متن زیر را به دقت بخوانید و مثل من در دام شرکت بی تعهد و بی مسئولیت سایپا قرار نگیرید .
خودرو تیبا 2 مدل 95 (فروردین) از نمایندگی مجاز سایپا خریداری نمودم .
از ابتدای تحویل ، خودرو مشکلات عدیده ای از جمله جا نرفتن دنده ها بخصوص دنده عقب ، اشکال در گیربکس - رگلاژ نبودن درب ها ، خرابی بالابر شیشه کمک راننده ، خرابی پمپ بنزین ، قطعی برق خودرو و ...... داشت که با هر بار مراجعه به نمایندگی و تمعیرگاه مجاز همان نمایندگی ، عیوب برطرف نشده ، دوباره تحویل می گردید چون با سر هم بندی کردن و شانه خالی کردن و سرباز زدن از مسئولیت رفع اشکال فنی نمی شد .
در حال حاضر (شهریور 95) هنوز مشکلات و عیوب خودرو برطرف نشده و هیچکس پاسخگو نیست . گارنتی و خدمات پس از فروش سایپا زیر صفر است . محصولات سایپا بسیار بی کیفیت است و با جان و مال مردم بازی می کند .
15:48 1395/06/08
پاسخ دادن
امیر(سابق)
17
مشکل مردم بعد از ثبت نام تحویل با تاخیر هست یک ماه بعد از تحویل خرابی و بعد از مسافرت خدای نکرده نبود مرده شور و گرانی قبر و بعد از آن هم جواب به فرشته ها بابت اینکه چرا با اینکه میدونستی این ماشین ایمنی نداره خریدی و خودت و خانواده ات را به کشتن دادی. مدیران دولتی و غیر دولتی هم در غم خودتون شریک بدونید
17:32 1395/03/19
پاسخ دادن
کاربر: m&z
7
مملکت بی صاحب همینه دیگه، شرکت تویوتا به دلیل گیر کردن گاز کمری کل ماشیناشو فراخوان داد و مدیرشون توی آمریکا رفت و تعظیم کرد و عذرخواهی کرد، چون میدونست اگر اینکارو نکنه باید با بازار آمریکا خداحافظی کنه، ولی توی ایران چی؟ اینقدر هزار پله بدتر از اینا هر روز دیدیم که این مسائل پیش پا افتادست و دنبال نمیشه!
16:16 1395/03/19
پاسخ دادن
منصور
4
آيا كسي اين كامنتهاي ما رو ميخونه، آنقدر اين دزداي مملكت ما مار خوردن كه افعي شدن
18:34 1395/03/19
محمد
2
یه پراید صفر تحویل فوری ده روز پیش برداشتم فقط خود ماشین به اضافه یه برگه که ماشینو فقط تا خونه ببری هست. هیچی هیچی نداره . نه پلاک اومده نه کارت نه برگ سبز نه بیمه نه کارت سوخت. دو بار هم رفتم نمایندگی میگن هر موقع اومد زنگ میزنیم بیا ببر. حالا ببینیم چقدر میخوان الاف مون کنن
16:07 1395/03/19
پاسخ دادن
ehsan
7
خدایی خیلی زور داره با این کیفیت خودرو به موقع هم تحویل ندن و همش سرکار بزارن آدم رو!
13:29 1395/03/19
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1
ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام
پاسخ به :
نظر شما
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
مقالات برتر
هفته
|
ماه
|
سال
پربحث ترین خودروی
هفته
|
ماه
|
سال
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
Soshyan
11 نظر
فراخوان پاییز تحویل بهمن
5 نظر
توحید ارومیه
2 نظر
اطلاعات خودرو
هادی (دنا شش دنده دستی تحویل 8 آبان)
16 نظر
دنا پلاس دستی تبدیل به ef7p.. بختیاری باغملک
14 نظر
سیدسهیل
12 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
خودرو اطلس چقدر ارزش خرید دارد؟
مهسا
: دوستان خبری از دعوتنامه آذر ماه ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
ناصر محب نژاد
: J4سفید ثبت نام۱۸ اردیبهشت از نمایندگی سلیمانی پور از شهر ری ۶اردیبهشت شاسی ۲۸ارسال مدارک وامروز هم کارت ماشین رافرستادن ماشینو کی تحویل میدن خدا میدونه خسته شدیم
مشخصات و قیمت ایران خودرو تارا پروژه K132
حسین
: روزی ۷۵۰ هزار تومان
بازگشت مجدد دنا پلاس بورسی به بازار + قیمت
Mr.p
: کسی هست تحویل گرفته باشه از 90 روزه ها
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
عارف
: واقعا مرسی که اسباب شادی ما رو فراهم میکنی😅😅😅😅😅😂😂😂
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
رضا
: امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس چه ارتباطی به وزارت صمت و اَبَر کمپانی سایپا داره؟
فروش خودرو ریرا بزودی آغاز خواهد شد
محمد
: یک ماهه که پول واریز کردیم خدا کنه که به موقع بدن گفتن تحویل اسفندماه
بازگشت مجدد دنا پلاس بورسی به بازار + قیمت
کوروش
: دوست گرامی بهمین زودی نتیجه نمیده زمان بره ! سازمان حمایت از مصرف کنندگان به کارشناسی میکنه بعد تخلف محرز واقع شد میفرسته اداره تعزیرات اداره تعزیرات یک اداره زیر نظر قوه قضائیه س هیچ گونه تبعیضی هم قائل نیست رای صادره قابل اجراست .حال دوستان همگی از بازرسی کل کشور که فشار و نظارت بر تخلفات ارگانهای و شرکتهای دولتی است قطعا پیگیری و از ایرانخودرو علت تخلف رو باید در کوتاهترین زمان به سازمان ارائه کند که بازرسی ایرانخودرو را موظف و ملزم به جبران خسارت به خریداران میکند
خودرو اطلس چقدر ارزش خرید دارد؟
درانتظار اطلس
: سلام مبارک باشه ،سود تاخیر رو براتون حساب کردن ؟؟ چقدر شده
طرح فروش و پیش فروش دنا پلاس دستی (آبان 1403)
محتشم
: درود . دوست گرامی مهران از شما سوال دارم ؟واسه تو فروش فوق العاده بودش یکماه بودش یا 90روز کلا چقدر واریز کردی کلا
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
MVM 550 اتومات
مهسا X33 اتومات
: سلام دوستان. ایکس 33 اتومات تا چه تاریخی تحویل دادند؟ آیا کسی تاریخ سیستمی شهریور ماه تحویل گرفته؟
ساینا
رسول
: سلام لطفاشماره پذیرش بزارید
ساینا
امیر ساینا85گانه 90 روزه
: من خودم 8مهر هستم هنوز فاکتور نشدم اما امروز خودم تو کانالها دیدم بچه های 24 شهریور فاکتور شدن
MVM 550 اتومات
تیگو 7 پرمیوم .کرمانشاه
: سلام تاریخ قرار داد 20 شهریور تاریخ تایید لیزینگ بانک صادرات 8 مهرماه تاریخ 28 ابان وامم واریز کردن و الان تمام مراحل انجام شده و همه مراحل وضعیت خودرو سبز هست جز تحویل خودرو حتی پلاک هم شده کارت ماشین هم تحویل پست دادن دوستان چقدر زمان میبره خودرو رو تحویل بدن ممنون میشم اطلاع بدین
MVM 550 اتومات
محمد رصاناصرزاده
: سلام در جواب سوال شما باید عرض کنم دیگر حوصله ای نمانده که از این شرکت شیاد ودزدگلایه وشکوه کنیم ومتوجه شدم که پشت این شرکت شیاد افراد رده بالای قوی هستند این شکایت ها وحرفها به جایی نمیرسد
پژو 207i دستی
207 tu3
: آخرین روز پرداخت کن که نیمه دوم بهمن فاکتور و مدل 404 بشه
دنا 1.7
یعقوب
: سلامدوستان انگار همه موافق گرانی خودرو شدن چون همه به فکر فاکتور شدن و رنگ خودرو ....هستن ؟ یه عده به خاطر همه تلاش میکنن ولی یه عده ی دیگه فقط به فکر خودشان هستن واقعا که
سورن ELX EF7
پارسا
: باسلام و احترام دیروز آماده برای صدور فاکتور برای من بروز رسانی شد به 1403/0830 تبدیل شد ، بنظرتون چقدر دیگ فاکتور مبشه؟
دنا 1.7
یعقوب
: کسی نیست تو کمپینگ گرانی خودرو اعتراض به حقی به خاطر قشر ضعیف جامعه و سو استفاده از ضعف مردم داشته باشه ؟
ساینا
سحر
: چه تاریخی پذیرش شدید