تاخیر در تحویل خودرو بیشترین شکایت مشتریان

 

تاخیر در تحویل خودرو بیشترین شکایت مشتریان

 
رئیس مرکز ارتباطات با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه تاکنون شکایت 2 هزار و 824 مشتری سایپا بررسی شده است، اظهار کرد: بیشترین آمار شکایات مشتریان گروه خودروسازی سایپا درخصوص تاخیر در تحویل خودرو بوده که این موضوع نیز به‌دلیل فروش بالای محصولات شرکت‌های متعدد این گروه بوده است.
 
عباس صفری در نشست خبری با خبرنگاران گفت: بعد از موضوع تحویل خودروها با تاخیر مباحثی چون کیفیت و بحث خدمات پس از فروش از سوی مشتریان عنوان شده است. از آنجا که هدف مرکز ارتباط با مشتریان پاسخگویی به شکایات مشتریان است؛ بنابراین در راستای ارتقای رضایت مشتریان به‌دنبال حل این مسائل هستیم. وی با اشاره به اینکه تاسیس این مرکز توسط گروه خودروسازی سایپا به‌منظور تجمیع شکایات مشتریان در یک واحد مشخص صورت گرفته است، افزود: بعد از تاسیس مرکز در نیمه دوم سال گذشته شکایات همه مشتریان در بخش فروش، خدمات پس از فروش و... توسط کارشناسان این مرکز دنبال شده است.
 
رئیس مرکز ارتباطات با مشتریان گروه خودروسازی سایپا یکی از اهداف این مرکز را ایجاد فرهنگ پاسخگویی دانست و افزود: با توجه به اینکه مشتریان هنگام استفاده از خودرو با مسائل متعددی ممکن است روبه‌رو شوند؛ بنابراین قصد داریم با بهره بردن از نظر مشتریان کیفیت محصولات خود را ارتقا دهیم.
 
 
 

منبع

دنیای اقتصاد

 

برچسب : خودرو , تاخیر , تحویل خودرو , شکایت , مشتری






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

12 نظر

سعید غلامی
0

سلام به منـگفتن سی رو‌ز کاری ولی ماشینو ندادند جگـ اگهـ نمیخواست تو ایران وارد بشه نمیزاشتن حالا که ما همه ثبت نام کردیم چیکار کنیم
00:15  1396/07/19
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

ريدم به شركت تون
02:26  1396/07/08
گزارش
پاسخ دادن
Arash
1

حالم از بد قولی های مضخرفتون بهم‌میخوره موقع ثبت نام‌هزار تا اشوه میاین ک پولو بگیرین موقع تحویل باید بدون دنبالتون
16:21  1396/06/24
گزارش
پاسخ دادن
سام براهویی
1

95/11ماشین 111 ثبت نام کردم تحویل96/2حالا تیرماه هم داره تموم میشه از ماشین هم خبری نیست و خیلی جالبه کسی هم جوابگو نیست
11:50  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
2

من درتاریخ 95.05.18 یک سمند se ثبت نام کردم (که قرار بود 20 الی 30 روزه تحویل بدهند) و تا امروز 95.07.18 نه فاکتور شده نه خبری از آن می باشد ...کی واقعا جواب میدهد به کی باید شکایت کرد....واقعا برای خودم و مردم مملکتم متاسفم که مجبوریم این خودرو سازها را تحمل کنیم واز این ها خرید کنیم....به امید رهایی از این اجبارها
...فکر کنم باید حتما به شبکه های خارجی باید گفت تا پیگیری کنند!!!!!!!..........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
16:28  1395/07/18
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

حدود ۳ ماه از ثبت نام ۱۱۱ در نمایندگی مجاز میگذرد و نقدی و تکمیل وجه هنوز خودرو در حالت فاکتور شده میباشد بیمه نامه تحویل درب منزل شده همراه با درج تاریخ اما هنوز ماشین در کاشان میباشد و تحویل پیمانکار حمل نشده است مشکل بزرگ سایپا در بدقولی و کیفیت ساخت خود میباشد ... اما فقط یک جمله عارض میشوم که مدیران تحصیل کرده و ارشد سایپا ی مطمئن اعتبار المثنی ندارد. وسلام.
15:38  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
محمدیان
2

با سلام و احترام ‏خدمت مردم شریف و عزیز کشورم ‏
لطفاً متن زیر را به دقت بخوانید و مثل من در دام شرکت بی تعهد و بی مسئولیت سایپا قرار نگیرید .‏

خودرو تیبا 2 مدل 95 (فروردین) از نمایندگی مجاز سایپا خریداری نمودم .‏
‏ ‏
از ابتدای تحویل ، ‏خودرو مشکلات عدیده ای از جمله جا نرفتن دنده ها بخصوص دنده عقب ، اشکال در ‏گیربکس - رگلاژ ‏نبودن درب ها ، خرابی بالابر شیشه کمک راننده ، خرابی پمپ بنزین ، قطعی برق خودرو ‏و ...... داشت که با هر بار مراجعه به نمایندگی و تمعیرگاه مجاز ‏همان نمایندگی ، عیوب برطرف نشده ، ‏دوباره تحویل می گردید چون با سر هم بندی کردن و شانه خالی کردن و سرباز ‏زدن از مسئولیت رفع اشکال ‏فنی نمی شد .‏
‏ در حال حاضر (شهریور 95) هنوز مشکلات و عیوب خودرو برطرف نشده و هیچکس پاسخگو نیست . گارنتی و خدمات پس از فروش سایپا زیر صفر است . محصولات سایپا بسیار بی کیفیت است و با جان و مال مردم بازی می کند .
15:48  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
امیر(سابق)
17

مشکل مردم بعد از ثبت نام تحویل با تاخیر هست یک ماه بعد از تحویل خرابی و بعد از مسافرت خدای نکرده نبود مرده شور و گرانی قبر و بعد از آن هم جواب به فرشته ها بابت اینکه چرا با اینکه میدونستی این ماشین ایمنی نداره خریدی و خودت و خانواده ات را به کشتن دادی. مدیران دولتی و غیر دولتی هم در غم خودتون شریک بدونید
17:32  1395/03/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: m&z
7

مملکت بی صاحب همینه دیگه، شرکت تویوتا به دلیل گیر کردن گاز کمری کل ماشیناشو فراخوان داد و مدیرشون توی آمریکا رفت و تعظیم کرد و عذرخواهی کرد، چون میدونست اگر اینکارو نکنه باید با بازار آمریکا خداحافظی کنه، ولی توی ایران چی؟ اینقدر هزار پله بدتر از اینا هر روز دیدیم که این مسائل پیش پا افتادست و دنبال نمیشه!
16:16  1395/03/19
گزارش
پاسخ دادن
منصور
4

آيا كسي اين كامنتهاي ما رو ميخونه، آنقدر اين دزداي مملكت ما مار خوردن كه افعي شدن
18:34  1395/03/19

گزارش
محمد
2

یه پراید صفر تحویل فوری ده روز پیش برداشتم فقط خود ماشین به اضافه یه برگه که ماشینو فقط تا خونه ببری هست. هیچی هیچی نداره . نه پلاک اومده نه کارت نه برگ سبز نه بیمه نه کارت سوخت. دو بار هم رفتم نمایندگی میگن هر موقع اومد زنگ میزنیم بیا ببر. حالا ببینیم چقدر میخوان الاف مون کنن
16:07  1395/03/19
گزارش
پاسخ دادن
ehsan
7

خدایی خیلی زور داره با این کیفیت خودرو به موقع هم تحویل ندن و همش سرکار بزارن آدم رو!
13:29  1395/03/19
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
منتظرالشاهین : معلوم نیست گیر کارشان کجاست؟ راستش را هم نمی گویند.انتظار بود بعد از گران کردن اخیر،روند فاکتور کردن سریعتر بشود،نه تنها سریع نشد،بلکه متوقف شد ! شاید قطعه ندارند،شاید خط تولید دچار نقض فنی شده، شاید مثل همه جای مملکت،اینجا هم، اوضاعش بهم ریخته....مشخص نیست.
شاهین سیاه : احتمالا منظورتان اسفند است...
اردی پلاس : کاملا صحیح است.من ۲۴ و رفیقم ۲۵ اردیبهشت تکمیل وجه( همانروز هم سخا) انجام دادیم.خبری نیست.
شاهین جی : فقط بریم جلو شرکت تمام. ۸ ماهه پول نقد ۶۰۰ میلون گرفتن. جواب. نمی‌دن. نه شکایت هم رفتم فایده ندارد ۲ سال مارو سرکار گزاشتن به ریشمون میخندن. تا نریم جلو شرکت هیچ فایده‌ای ندارد. با خودشون الان مگن هروقت دادیم دادیم. پول که گرفتیم کاری هم نمیتونن بکنند باید بهاشون مثل خودشون رفتاار کنیم.
شاهین. : سلام. بچها من تمام شکایتهارو رفتم فایده ندارد حتی قوه قضاییه و صنعت معدن هیچ راهی ندارع باید بریم ججلو شرکت ۸ ماهه ۶۰۰ میلیون نقد دادم ۱۰۰ میلیون دوسال پیش بلوکه کردن. هرچه زنگ میزنم. بخدا همه مارو سرکار گزاشتن به ریشمون میخندن باور کنید
محمد : تجمع نکنید..... گرون میکنن
شاهی : بهی. شرایطمون مثل همه گفتم ببینم جی ال تا چه تاریخی فاکتور شده
تجمع : سلام دوشنبه 16 آذر تجمع هست هرکی میتونه بیاد ساعت 9 صبح
Sadegh : منم ۱۶ اردیبهشت تکمیل وجه کردم
مصطفی : سلام ردیف قرارداد 72**1538 تحویل ۱۴ خرداد هشتم تیر فاکتور دهم پلاک یازدهم حمل به نمایندگی
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس مشکی22 مهر تکمیل وجه : سلام من امروز فاکتور شدم مشکی 22 مهر تکمیل وجه و 26 مهر سخا انشالله به زودی قسمت خودت
میس میس : خیلی دلم خنک شد اون موقع که میگفتم کوییک بگیرین و اطلس ندارن به من میگفتن دلالی میخوای صف خلوت کنی میگفتم همسر من اونجا کار میکنه بابا ماشین ندارن هی مسخره کردین حالا برین حالش ببرین
اطلس بهمن : سلام از بهمن ماهیا کسی تکمیل وجه کرده لطفا بگید چقد واریز کردین.بی زحمت جواب بدین.باتشکر
فوق العاده تکمیل وجه 11 بهمن : زنگ زدم به پشتیبانی میگم درسته میگن سایپا ورشکسته شده؟ تکلیف ما چی میشه با این وضع؟ میگه فعلا در این باره هیچ چیزی به ما اعلام نکرده ان....😳😳😳🫤🫤🫤🫤
ایکس 55پزو : سلام به همه دوستان بنده برج8 ثبت نام کردم وبرج 11تحویل گرفتم خیلی ماشین خوبی خیلی بهتر از ماشین ایرانی وخدمات خوبی داره خواستم به اشتراک بذارم انشالله برای دوستانوهم زودتر بدن یاعلی
ساینا اس 7بهمن : من زنگزدم سایپا از اپراتور تشکر کردم که ممنونم که ماشنمو فاکتور نمیکنی طرف هنگ کرد گفتم اسمم کردم صبوری خوبه راضی هستی 😂😂میخوای انصراف بزنم خنک شی
سورن پلاس : مبلغ سود تاخیر فروش فوری با پیش فروش فرق داره. کسانی که فروش فوری هستن روزی 600 هست،پیش فروش ها 200.
ساینا فروش فوق العاده 13 بهمن : ببخشید که قصد داریم حقمونو بگیریم شما هیچ میدونی برای این پول چقدر زحمت کشیده شده تو ایران هرجا بخوای حقتو بگیری میشه اقدام علیه امنیت ملی :/
ساینا فروش فوق العاده 13 بهمن : منم حتما سعیمو میکنم بیام
یاغی : دوستان به بند قرارداد فورس ماژور توجه نکنید،سایپا انقدر بدهکاره که تو گل گیر کرده و نمیتونه پول مارو پس بده،از طرفی هم دیگه کسی اعتماد نمیکنه ازش خرید کنه و شدیدا ورشکسته میشه،تنها راه اینه بریم حراست سایپا،مدیر عامل سایپا از حراست میترسه،همه دوشنبه دسته جمعی بریم