بررسی کیا سراتو 2014

بررسی کیا سراتو 2014

در سال های اخیر، کمپانی کیا با تولید محصولات مختلف، سعی در قدرت نمایی در کلاس های مختلف خودرویی داشته است؛ کیا سراتو 2014 نیز، که در کشورهای اروپایی و آمریکایی با نام فورته شناخته می‌شود، تلاش این خودروساز کره‌ای در بخش خودروهای جمع و جور به شمار می‌رود. قیمت پایین، عملکرد قابل قبول، و تجهیزات استاندارد بسیار زیاد، سراتو را به یکی از بهترین گزینه های این کلاس تبدیل کرده بود؛ اما پس از مدتی، کیفیت پایین مواد به کار رفته در طراحی داخلی و صدای بیش از حد موتور در هنگام رانندگی، سبب تنزل مقام این سدان کره‌ای شد. کمپانی کیا به منظور بر طرف کردن این مشکلات، طراحی سراتو را در سال جاری مورد بازبینی قرار داد. 

بررسی کیا سراتو 2014

این خودرو همانند گذشته در سه تیپ عرضه می‌شود: سدان، هاچ بک چهار درب (که با نام فورته 5 شناخته می‌شود)، و کوپه دو درب (فورته Koup)؛ اما جالب است بدانید که بدون در نظر گرفتن تیپ های مختلف این خودرو، طراحی ظاهری جذاب و دلنشین سراتو، آن را به یکی از بهترین گزینه های موجود در این کلاس تبدیل می‌کند. شایان ذکر است، طراحی مجدد سراتو، چیزی از عملکرد و کارایی آن نکاسته است؛ به لطف افزایش طول و عرض خودرو، مدل جدید سراتو از فضای داخلی بیشتری نسبت به مدل قبلی برخوردار است؛ فضای پای صندلی های عقب نیز، بسیار مناسب است. کمپانی سازنده، تجهیزات استاندارد بسیار مناسبی برای این خودرو ارائه کرده است؛ برای مثال، حتی تیپ پایه LX نیز، از سیستم بلوتوث و رابط کاربری iPod بهره مند است؛ چراغ های جلو زنون، سیستم دسترسی و استارت بدون کلید، سیستم Voice Command (برای سیستم صوتی و تلفن همراه)، و صندلی عقب مجهز به گرمکن، بخشی از تجهیزات سفارشی سراتو جدید محسوب می‌شوند. 

بررسی کیا سراتو 2014

کیفیت مواد مورد استفاده در کابین نیز، به نحو چشمگیری بهتر شده است. کمپانی کیا با عرضه سه پیشرانه مختلف برای سراتو، این کره‌ای زیبا را به یکی از سریع ترین خودروهای این کلاس تبدیل کرده است؛ تنها نقطه ضعف این موتورها، مصرف سوخت نه چندان مناسب آنها است. در کلاس خودروهای جمع و جور، انتخاب های دیگری نیز وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به مدل های 2014 فورد فوکوس و مزدا 3 اشاره کرد که از مصرف سوخت کمتر و حس رانندگی بهتری برخوردارند؛


بررسی کیا سراتو 2014
بررسی کیا سراتو 2014 بررسی کیا سراتو 2014

در این میان، هوندا سیویک و فولکس واگن جتا 2014 نیز، با ارائه تجهیزات مناسب و فراهم کردن راحتی و آسایش سرنشینان، دو سدان قابل قبول به شمار می‌روند؛ هیوندای الانترا نیز، از ویژگی ها و نکات قابل توجهی برخوردار است. اما با در نظر گرفتن فضای جادار، تجهیزات پیشرفته، موتور پر قدرت، و طراحی جذاب سراتو، می‌توان گفت این خودروی کره‌ای انتخاب بسیار مناسبی در این کلاس به شمار می‌رود. 

 

طراحی بدنه و امکانات رفاهی

بررسی کیا سراتو 2014

کیا سراتو 2014، به صورت سدان در دو تیپ LX و EX و به صورت هاچ بک (فورته5) و کوپه (Koup) در دو تیپ EX و SX به بازار عرضه می‌شود. از جمله تجهیزات استاندارد تیپ LX سدان می‌توان به رینگ های استیل 15 اینچی، کنترل آب و هوای اتوماتیک، صندلی های برقی، فرمان تلسکوپی با قابلیت خم شدن به چپ و راست، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، صندلی عقب با نسبت 60/40، امکان اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو با قابلیت پخش CD، رادیو ماهواره ای، و درگاه USB/iPod و یک درگاه کمکی اشاره کرد. پکیج Popular که به صورت سفارشی برای تیپ LX عرضه می‌شود، تجهیزاتی از قبیل رینگ های آلومینیومی 16 اینچی، آینه های جانبی مجهز به چراغ راهنما، دسترسی بدون کلید، تزئینات داخلی بیشتر، دو بلندگوی اضافی برای سیستم صوتی، کروز کنترل، زیر آرنجی کشویی برای سرنشینان جلو، زیر آرنجی تاشو برای سرنشینان عقب، و یک آینه آرایشی با دو ردیف چراغ در طرفین را در اختیار مالک قرار می‌دهد.

بررسی کیا سراتو 2014

در تیپ EX، علاوه بر تمامی تجهیزات ذکر شده در بالا، موتور قوی تر، فرمان قابل تنظیم، چراغ های مه شکن، چراغ های حرکت در روز LED، نوارهای کروم برای بدنه، روکش چرم برای فرمان، سیستم اطلاعات-سرگرمی Uvo با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، دوربین دید عقب، زیر آرنجی کشویی برای سرنشینان جلو، و زیر آرنجی تاشو برای سرنشینان عقب نیز، به صورت استاندارد دیده می‌شود. تجهیزات سفارشی تیپ EX عبارتند از: رینگ های 17 اینچی و دو پکیج Premium و Technology. سانروف، دسترسی و استارت بدون کلید، تودوزی چرم، صندلی های جلو و عقب مجهز به گرمکن، فرمان مجهز به گرمکن، صندلی راننده مجهز به تهویه با قابلیت تنظیم در هشت جهت به صورت برقی (در مدل کوپه، تنظیمات به صورت دستی انجام می‌شود)، و آینه الکتروکرومیک از تجهیزات پکیج Premium می‌باشند.

بررسی کیا سراتو 2014

تجهیزات پکیج Technology عبارتند از: چراغ های جلوی زنون، چراغ های عقب LED، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه ای با دریچه های مخصوص صندلی عقب، و مسیریاب ماهواره ای. تیپ EX مدل های هاچ بک و کوپه، از تجهیزات مشابه تیپ EX سدان برخوردار است؛ اما در تیپ SX علاوه بر این تجهیزات، شما می‌توانید از ویژگی های یک خودروی اسپرت همچون موتور مجهز به توربوشارژر، رینگ های 18 اینچی، طراحی منحصر به فرد در جلو و عقب، لوله های اگزوز کرومی، و پدال هایی با روکش فلزی، به صورت استاندارد لذت ببرید. گفتنی است، پکیج های سفارشی کوپه و هاچ بک نیز، مشابه تیپ EX سدان می‌باشند.

 

قدرت و عملکرد موتور

بررسی کیا سراتو 2014

سراتو LX با برخورداری از یک موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری با قدرت 148 اسب بخار و گشتاوری در حدود 178 نیوتن متر به پیش می‌رود. قدرت تولید شده از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک یا دستی به چرخ های جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت این خودرو، چه با گیربکس دستی و چه گیربکس اتوماتیک، حدود 9 لیتر در سیکل ترکیبی برآورد شده است (این مقدار در شهر و بزرگراه به ترتیب عبارت است از 11 و 8 لیتر به ازای صد کیلومتر رانندگی). موتور چهار سیلندر 2 لیتری، قدرتی معادل 173 اسب بخار و گشتاوری در حدود 209 نیوتن متر در اختیار سراتو EX قرار می‌دهد. شایان ذکر است، هر دو مدل سدان و هاچ بک EX، تنها با گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند؛ اما کمپانی سازنده، در مدل کوپه، امکان انتخاب گیربکس دستی را نیز، در اختیار خریداران قرار داده است. مصرف سوخت سراتو EX سدان حدود 10 لیتر در سیکل ترکیبی، 11 لیتر در شهر، و 8 لیتر در بزرگراه تخمین زده شده است.

بررسی کیا سراتو 2014

مصرف سوخت مدل های هاچ بک و کوپه مجهز به گیربکس اتوماتیک نیز، در سیکل ترکیبی مشابه مدل سدان می‌باشد، اما مصرف سوخت آنها در بزرگراه کمی کمتر ارزیابی شده است. مصرف سوخت سراتو EX کوپه مجهز به گیربکس دستی نیز، حدود 10 لیتر در سیکل ترکیبی، 11 لیتر در شهر، و 8 لیتر در بزرگراه برآورد شده است. مدل های کوپه و هاچ بک این خودرو در تیپ SX خود، از یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برند که قدرتی معادل 201 اسب بخار و گشتاوری در حدود 264 نیوتن متر در اختیار سراتو قرار می‌دهد. گفتنی است، در هر دو مدل امکان انتخاب گیربکس شش سرعته اتوماتیک یا دستی در اختیار خریدار قرار داده شده است. مصرف سوخت سراتو SX هاچ بک با هر دو گیربکس حدود 11 لیتر در سیکل ترکیبی، 13 لیتر در شهر، و 9 لیتر در بزرگراه به ازای هر صد کیلومتر رانندگی تخمین زده شده است. در مدل کوپه نیز، مصرف سوخت در سیکل ترکیبی، شهر، و بزرگراه به ترتیب عبارت است از 11، 12، و 9 لیتر به ازای هر صد کیلومتر رانندگی (با هر دو نوع گیربکس). در ارزیابی های انجام شده، شتاب 0 تا 100 سراتو EX سدان 8.1 ثانیه، و SX کوپه مجهز به گیربکس دستی 7 ثانیه ثبت شده است و به همین دلیل، جزو سریع ترین خودروهای این کلاس به شمار می‌رود.

 

ایمنی

بررسی کیا سراتو 2014

تمامی مدل ها و تیپ های کیا سراتو 2014 به صورت استاندارد از ترمزهای دیسکی ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، کیسه هوای جانبی برای سرنشینان جلو و کیسه هوای پرده ای برخوردارند. طبق آزمایشات انجام شده بر روی سیستم ترمز، سراتو EX سدان توانست با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت پس از طی 37 متر و سراتو SX کوپه پس از طی 36 متر متوقف شوند که کمی از متوسط این کلاس بهتر هستند. در تست تصادف انجام شده نیز، هر دو مدل سدان و هاچ بک این خودرو کره‌ای توانستند در مجموع 4 ستاره از 5 ستاره ایمنی را از آن خود کنند. در آزمایش تصادف انجام شده توسط موسسه بیمه امنیت بزرگراه، سراتو بالاترین درجه کیفیت ممکن را برای برخورد از جلو، برخورد جانبی و مقاومت سقف کسب کرد.

 

طراحی داخلی و تجهیزات خاص

بررسی کیا سراتو 2014

کمپانی کیا با استفاده از مواد با کیفیت، کابین سراتو جدید را به قدری عالی و زیبا طراحی کرده است که در تیپ های بالا، این کره‌ای جذاب در کلاس خودروهای جمع و جور به عنوان پیشرو و پیشگام شناخته می‌شود. هم‌چنین، تجهیزات سراتو نه تنها به خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند و مجموعه کاملی از تکنولوژی های روز دنیا را ارائه می‌دهند، بلکه استفاده از آنها نیز به راحتی امکان پذیر است.

بررسی کیا سراتو 2014 بررسی کیا سراتو 2014

نمایشگر لمسی و بزرگ سراتو با برخورداری از طراحی منطقی و مناسب، بهترین مثال برای این امر می‌باشد. روکش ضخیم و با کیفیت صندلی ها، هم در جلو و هم در عقب، راحتی و آسایش مناسبی برای سرنشینان فراهم می‌کند؛ حتی افراد قدبلند نیز، هنگام نشستن در صندلی عقب دچار ناراحتی نمی‌شوند.

بررسی کیا سراتو 2014 بررسی کیا سراتو 2014

بررسی کیا سراتو 2014

از نظر فضای صندوق نیز، این کره‌ای زیبا با خریداران بسیار سخاوتمندانه برخورد می‌کند و فضای مناسبی جهت حمل وسایل در اختیار آنها قرار می‌دهد (کیا سراتو سدان: 0.42 متر مکعب، سراتو هاچ بک: 0.66 متر مکعب، و سراتو کوپه: 0.38 متر مکعب). شاید بتوان گفت تنها نقطه ضعف این خودرو، ارتفاع نسبتا زیاد صندلی راننده است که برای افراد قدبلند کمی مشکل ساز می‌شود. 

 

تجربه رانندگی

بررسی کیا سراتو 2014

موتور چهار سیلندر 173 اسب بخاری سراتو EX مدل 2014 یکی از پرقدرت ترین پیشرانه های این کلاس به شمار می‌رود؛ البته باید توجه داشته باشید که قدرت بیشتر این پیشرانه، آشکارا سبب افزایش شتاب سراتو نمی‌شود؛ اما در مجموع می‌توان گفت که شتاب سراتو در مقایسه با استانداردهای کلاس خود، بیشتر است. عملکرد خوب گیربکس اتوماتیک این خودرو، سبب تعویض دنده هایی نرم و راحت می‌شود.

بررسی کیا سراتو 2014

تنها نقطه ضعف این کره‌ای، صدای زیاد موتور 2 لیتری آن در سرعت های بالا است؛ اما موتور 1.6 لیتری مجهز به توربوشارژر در مدل های هاچ بک و کوپه احساس بهتری به راننده منتقل می‌کند. اگرچه هر دو گیربکس به خوبی با این پیشرانه هماهنگ هستند، اما گیربکس شش سرعته دستی عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. فرمان پذیری عالی و هندلینگ خوب سراتو در پیچ‌ها، این خودرو را به یکی از بهترین های کلاس خود تبدیل می‌کند.

بررسی کیا سراتو 2014

شایان ذکر است، در تیپ های بالاتر، شما حتی می‌توانید عملکرد فرمان را از طریق دکمه ای که روی غربیلک قرار دارد در سه حالت نرم/نرمال/اسپرت تنظیم کنید. اگرچه سیستم تعلیق این خودرو در مقایسه با مدل قبلی تغییر چندانی نکرده است، اما در مجموع سراتو از کیفیت رانندگی خوبی برخوردار است و رضایت خریداران را جلب می‌کند.


منبع

Edmunds

برچسب : سراتو , فورته , Forte , فوکوس , مزدا3 , سیویک , جتا , الانترا , کیا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

36 نظر

Dna
0

سلام خدمت دوستان من سراتو کوپ وارداتی ۲۰۱۴دارم از صفرش زیر پای خودمه تا الان که سال ۲۰۲۰هست اینو بگم که تو این ۶سال هیچ مشکلی به هم نزده و خداروشکر ازش راضیم تنها فاق لاستیکش که کوتاست باعث ترکیدن لاستیکش می‌شد که لاستیک فاق ۵۰بندازید قابل حل هست و ماشین مثل ساعت کار میکنه هیچوقت برای تعمیر نرفته فقط لنت و روغن موتور و لاستیک تعویض شده که مصرفی هستن درکل بگم ماشین کم مصرف و فوق العاده ایه
06:48  1399/07/20
پاسخ دادن
مسلم ن
0

من نمیدونم چرا ما ایرانی ها نسبت به هرچیزی انقد حرف میزیم و همه تحلیل گر هستن . موضوع در مورد سراتو هست در مورد ماشین های دیگه بحث شده بجز خودش . شماهایی ک تمایلی به خرید و علاقه به این ماشین ندارین لزومی نداره نظر بدی , لطفا کسایی نظر بدن که تجربه خوب یا بدی از این برند و مدل دارن تا بقیه بتونن راحت تر تصمیم بگیرن .
ممنونم از اونایی که تجربه خودشونو اعلام کردن.
00:03  1396/07/01
پاسخ دادن
ناشناس
8

من رنو فلوئنس سوار نشدم ولی از نظر زیبایی با فرغون هیچ فرقی نداره . بابا اخه ماشین باید کمی ظریف باشه . شاید از نظر فنی خیلی خوب باشه نمی دونم ! اونایی که دارن می تونن نظر بدن ولی از نظر ظاهر اصلا دلچسب نیست و من شخصا انقدر پول براش نمی دم . ولی سراتو و در واقع کیا و هیوندای ماشین هایی هستند که در کشورهایی مثل امریکا و کانادا فروش خیلی خوبی دارند و این نشون دهنده کیفیت خوب و .... است .
10:20  1395/03/02
پاسخ دادن
Hamid
2

من فلوئنس دارم و خیلی راضی هستم. چون از نظر فنی واقعا عالی است. قدرت و شتاب و گشتاور بویژه در سربالایی فراتر از انجین دولیتری نشان می دهد. قیافه و ظاهر هم به سلیقه برمی گردد. سلیقه من فلوئنس را می پسندند البته مدل های 2015 به بعد. در جمع فلوئنس ماشین جادار و خانوادگی و بسیار نرم و راحتی است. حتی صدای موتور در داخل خیلی کم می آید یعنی نقیصه مگان را رفع کرده اند.
سراتو هم زیبا و خوب است، اما جوان پسند است. برای خانواده های پرجمعیت و سفر با بار زیاد خودرویی محکم وجادار بکار می آید که فلوئنس در رده های هم قیمتی خود خیلی مناسب است.
11:40  1395/03/02

Kami
4

فلوئنس دو نوع است: دستی و اتومات. دستی چون امکانات کمتری داره الان 2015 حدود 80 میلیون و 2016 حدود 90 میلیون قیمت خورده است. البته امکانات استاندارد مثل کولر و شیشه برقی و قفل مرکزی و سیستم ضدسرقت و... را دارد، لذا از پیکان کمی بهتر است.
از شوخی که بگذریم بنظرم رنو برند اصیلی است و هر چند منکر زیبایی و کیفیت النترا و سراتو نیستم، اما وقتی سوار فلوئنس می شوید حس قدرت، استحکام، نرمی، اطمینان فوق العاده ای به شما دست می دهد. مخصوصا فرمان برقی و ترمزش فوق العاده است.
من سراتو هم سوار شده ام، ماشین اسپرت و تیزی است، اما وقتی تو دست انداز می افتی احساس می کنی ماشین ضعیف است، یعنی فلوئنس گردن کلفتی خاصی داره که بنظرم برای جاده های فوق استاندارد ایران بهتر جواب می دهد.
09:24  1395/03/02
پاسخ دادن
مهیار
0

دوستان به صورت فابریک رو این ماشین مانیتور کوچیک نصبه یا مانیتور بزرگ هم داره؟
13:59  1394/04/14
پاسخ دادن
ارشیا
7

النترا که اصلا مفت نمی ارزه
21:44  1394/04/01
پاسخ دادن
ارشیا
12

سراتو از تویتا کرولا واقعا بهتره
21:39  1394/04/01
پاسخ دادن
menahoma
7

از نظر من کیا سراتو ماشین بسیار شیک و باکلاسی است و خیلی خوب عمل میکند من که راظی هستم
16:40  1394/03/28
پاسخ دادن
مسعود
4

سلام دوستان عزیزدر کیلومتر6000لاستیک عقب می ترکه علت چیه؟8ماه است ازصفر دارمش ولی لاستیک95درصدترکید یکی ازدوستان که یک سال داره میگه عادیه سالی 2بار اتفاق می افته..
22:48  1394/03/13
پاسخ دادن
k1
5

در ماشین هایی که فاق کوتاه دارند باید حتما باد استاندارد چرخ را رعایت کنید و همچنین از چاله و سرعت گیرها با سرعت حداکثر 40 تا 50 کیلومتر رد شوید و گرنه لاستیک میترکه.
08:48  1394/03/14

میلاد
0

ببخشید ایرانی جماعت وقتی بند کرد به یک چیز دیگه ولکنش نیست شرکت های وارد کننده ایرانی فقط یاد گرفتند گیربکس اتومات وارد کنن اصلا توجهی به سلیقه افرادی که علاقه مند به گیربکس های دنده دستی هستند نمی کنند حتی در خودروهای خارجی هم والله ما ایرانی ها حق انتخاب نداریم هرچی برای اونا(وارد کننده ها ) سود بیشتر داشت ما باید همون رو بخریم امان از دست این انحصار طلبی الله و اکبر ای خدا ادم به کی بگه
10:21  1393/12/19
پاسخ دادن
علی
0

با سلام به همگی.این ماشین مبارک همه هموطنای عزیزم.عادت ندارم راجع به ماشینی که تاحالا توش ننشستم نظری بدم اما بنظر میاد ماشین خوبی باشه.دوست داشتم عزیزان یه سری به این لینکی که میزارم بزنن چون جالبه با کمپانی هیوندای و بخصوص بنیانگذارش بیشتر آشنا بشن. کلا من که از زندگینامش خیلی خوشم اومد.حتما نگاهی بندازین.
www.donya_e_eqtesad.com/news/642987
هیوندای_موتور/fa.wikipedia.org/wiki
13:44  1393/12/18
پاسخ دادن
سیدحسن وفائی
3

طراحی ماشین زیباست و نسبت به قیمت خود مناسب بوده موتر قوی نسبت به رقیب خود النترا وکنترل مناسب درسرپیچ و اپشن های خوب این ماشین راجذاب نموده ومناسب برای خانواده می باشد اما این راهم اضافه نمایم که خالی از ایراد نیست وموردی که به نظر می اید ستون جلوی ماشین می باشد اما این نوید رامی دهم که باخرید این محصول نسبت به قیمت ماشین شما پشیمان نخواهید شد وبه احتمال فراوان رکوردفروش النترا راخواهدشکست وهمچنین صف طولانی درگمرک برای ترخیص و ورود به کشور دارد
18:34  1393/09/16
پاسخ دادن
محمد
3

بابا فلوئنس کی گفته 70تومانه؟ با اون داشبورد داغونو بیروحش قربیلک فرمان سراتو new کل داشبورد فلوئنس رو می أرزه. موقع شتاب گیری آسفالتو میکنه!!! من باهاش إلنترا و مزدا 2000و مگان گرفتم
17:47  1393/09/09
پاسخ دادن
امین
1

سراتو ماشین خوبیه ولی همه دیگه میدونم تو هندلینگ و سرعت به پای مزدا سه نمیرسه. چرا حرف غیر منطقی میزنی
23:45  1395/03/01

هادی
4

واقعا متاسفم واسه بعضی ها که بدون داشتن اطلاعات و صرفا نداشتن تجربه رانندگی با این ماشین یه جور اظهار نظر میکنن انگار صد سال سوار این ماشین ، خواهشا وقتی راجع به چیزی اطلاع ندارید اظهار نظر نکنید ، این ماشین نقطه عطفی برای خودرو سازیه کره ست
13:16  1393/07/13
پاسخ دادن
علی
4

اول اینکه فلوءنس اتوماتیک با هزینه های
دیگرش یکصدو بیست و هفت میلیون تمام
میشه و اینکه هر کسی صلیقه ای داره و به
نظر من اطاق سراتو وداشبردش زیبا ست
01:28  1393/04/30
پاسخ دادن
مسعود
1

تیپ پایه LX نمایشگر دارد یا خیر؟
21:47  1393/04/25
پاسخ دادن
سیامک
4

چقدر بی شخصیت شده. سراتو 2011 خیلی خوش قیافه و بدنه هیجان انگیزی داشت. حتی با بدنه های آمریکایی برابری می کرد. ولی این خیلی سوسکیه. کلا گرد شده و فرق چشگیری با بقیه مدلهای کیا نداره.
10:48  1393/04/24
پاسخ دادن
سعید
6

کیا حس اطمینان رو به آدم منتقل نمی کنه. هیوندای خیلی بهتره.
هیچوقت به موتور کیا اطمینان قلبی ندارم. یه جوری هستش. آدم رو دلسرد
می کنه.
02:01  1393/04/22
پاسخ دادن
mb1909
13

اقا مهدی شما اگهیشو دیدی که میگی در حد پیکان امکانات داره. چیزی رو که نمیدو نی نیا درباره ی اون حرف بزن.
19:33  1393/04/21
پاسخ دادن
حجت
9

امکانات فلوعنس دندهای خیلی هم خوبه مثلا شما از یه ماشین چی مخواین مثلا برات چایی بیاره یا بیاد پشتتو بخاره برادر اگه از این امکانات می خوای برو ارزونتر چینی بیگیر اخه سراتو هم شد ماشین همون کیا ریو هست فقط مثل دخترها بزک شده برای ایرانیهای اپشن ندیده.
17:17  1393/04/21
پاسخ دادن
محمد
8

از روی نظرت و نگاهت به ماشین میشه کاملا فهمید که سن کمی داری!
01:29  1393/04/22

جواد
0

70 تومان نه 114تومان
09:59  1393/04/21
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
11

با توجه به قیمتش در ایران ، بنظر من زیباییش بیشتر از قابلیت هاش هست و قیمتش بیخود بالاست . شما مدل فول آپشنش را در دبی ۶۹۰۰۰ درهم میتوانید بخرید و خودرویی هست که بدلیل تولید گاز دی اکسید کربن بالاتر از استاندارد ، اجازه فروش در اروپا را ندارد .
69,000x1.08x1.05x1.4x830+7,000,000+12,000,000+3,000,000=112,000,000 تومان حداکثر ( با در نظر گرفتن ضرایب مجلس ، ترخیص خودرو از گمرک ، VAT , شماره گذاری ، خودروی فرسوده ، سایر هزینه ها از جمله هزینه حمل از مبدا تا تهران، هزینه ثبت سفارش، هزینه های باربری، عوارض های بندری، بیمه شخص ثالث، پوشش کامل دفاتر، هزینه اسناد رسمی و سایر هزینه های خودرو می باشد)
. در ضمن میدانید که شرکت های وارداتی که نماینده رسمی هستند که به قیمت خرید شخصی خودرو را نمیخرند .
22:34  1393/04/19
پاسخ دادن
امیر حسین
1

متاسفم برای دوستانی که از حرف حساب اینچنین برآشفته میشن.برادر من شرکت های وارداتی به زشت ترین شکل ممکن بازار انحصاری درست کردن و ماشین های کره ای رو که بدلیل ارزونی بازار جهانی دارن به بالاترین سود ممکن میفروشند
در مورد سراتو اینکه ماشینی به مراتب بهتر از النترا هست شکی نیست.النترا به سبب لطف و مرحمت شرکت آسان موتور فاقد سیستم کمکی راننده یعنی ESP هست
در مورد چینی سوار بودن کافیست النترا سراتو و ام جی رو جک ببرین و زیربندی و سیستم تعلیق رو بررسی کنین چون کودک پنج ساله هم پی به برتر بودن ام جی میبره
16:11  1393/12/17

اصیل
4

چینی چینیه حالا انگلیسی باشه 206 هم فرانسویه ولی ایران تولید میشه ام جی هم انگلیسی باشه ولی تو چین تولید میشه و مهر made in china خورده. خواهشن بحث ماشین چینی و نکشید وسط وقتی هنوز حرفی برای گفتن نداره.
16:29  1393/12/17

امیر حسین
2

خدایا این دوستان چقدر اطلاعات به روزی دارند.دوست من تویوتا تو ترکیه و پاکستان تولید میشه گویا شما 30 سال از صنعت دنیا عقب هستین؟؟؟مهم طراحی و فکر پشت محصولات صنعتی هست نه جایی که تولید میشه
در مورد ام جی هر کسی که بدون تعصب و با بررسی تصمیم میگیره و تازه به دوران رسیده نیست که یه ماشین بخره شش ماه پز بده و بعد دوباره سراغ سمند بره با توجه به قیمت مناسب ام جی رو به النترا افتضاح یا سراتو ترجیح میده.سراتو 20 میلیون گرونتر از ام جی هست که اصلاً توجیهی برای این مقدار گرونی بجز زیاده خواهی دلالان وجود نداره
این هم از گرفتاری مردمان جهان سوم هست که حاشیه رو به متن ترجیح میدن.بجای هندلینگ و سواری و لذت رانندگی دنبال زرق و برق های الکی میرن که بعد چند ماه خسته کننده میشه
20:27  1393/12/17

اصیل
4

اولا : موتور mg در مقايسه با ساير چيني ها بهتر است اما در برابر موتور هيوندا و کیا هيچ حرفي براي گفتن ندارد.خيلي از صاحبان mg تکيه بر توربو بودن مي کنند ولی از اينکه موتور توربوي mg با حجم 1800 تنها 160 اسب نيرو دارد در حاليکه توربوي هيوندا با همين حجم 260 اسب بخار نيرو دارد.جالبه موتورز الانترا با حجم 1800 148 اسب يعني تنها 12 اسب کمتر از موتور به اصطلاح توربوي mg قدرت دارد.در نتيجه mg باید در رده های چینی مقایسه کرد . حالا شما باز بیا بگو قیمت اینجورو اونجوره قیمتش هر چقدر هم باشه الان نگاه کن هیوندا کیا بیشتر میبینی یا mg
دوماخدمات پس از فروش مدیا موتورکجا برای آسان موتور کجا ! تو شهرستان اصلا مدیا موتور خدمات و تعمیرگاه درست حسابی نداره جای دور هم نمیریم الان همین قزوین اصلا خدمات نداره با جناق من خریده الان کاملا پشیمونه برای یه سرویس میکوبه میاد تهران میخواد بفروشه هیچکس نمیخره بازارش فروشش صفره
11:24  1393/12/18

مجید
8

به نظرم نسل قبلیش خیلی طراحی بهتری داشت انگار ماشینای دیگه رو به مبارزه دعوت می کرد اما این اونجوری نیست طراحش همون طراح بی ام دبلیو هستش اینو از چراغ جلو ها و ایینه بغل کاملا میشه درک کرد...
11:54  1393/04/19
پاسخ دادن
MB1909
14

زیباست اما ادم باید بیکارباشه که بجای پرداخت 70 میلیون برای رنو فلوئنس بره 120تا برای ماشین هایی مثل این یا الانترا پرداخت کنه اونهم فقط برای قیافه.
00:08  1393/04/19
پاسخ دادن
مهدی
15

اون فلوینس 70 تومنی به اندازه پیکان هم امکانات نداره
19:08  1393/04/19

سینا
13

70 ؟ خواب دیدی خیر باشه ، فولش 120 تومنه
17:15  1393/04/24

رضا11
6

کجا فلوئنس با این قیمت دیدی که ما ندیدیم
23:57  1393/04/25

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
فقط خدا : باسلام هموطنان عزیزم منم هفته ۴بهمن بودم دیروز دعوتنامه برام فرستادن ان شالله هر چه زودتر برای شما هم دعوتنامه بیاد
T9 : سلام به صورت قسطی ثبت نام کردید یا به صورت نقدی ؟
محبی : بالاخره خدا جای حق نشسته وآه مشتریان کرمان خودروگریبانشون گرفت وسیل اومد الهی باخاک یکسان بشه گرچه خودمم متضرر میشم از ۲۶ مهر ثبت نام کردم هنوز توی تکمیل وجه مونده الهی بیشتر از اینا جواب پس بدید خدا ازتون نگذره
سینا j4 : واینکه من مدارکم تکمیل شده و تحویل دادم،از کجا باید بفهمم حتما انجام شده؟؟
S3سفید : من دیروز از قم میومدم تهران. دوتا تریلی j7سفید داشتن به سمت نهران میاوردن. پس چ جوری مجوز حمل ندارن!!! ماشین ها اکثرا خاااکی . انگار میخوان ببرن برای اسقاط.
وحید : به محسن نه داداش، همین تارا رو بگیر، بابا موتوری و بدنه ای صد تای پارس می ارزه موتور پارس، xu7 شده، تکنولوژیش برگشته به پنجاه سال قبل، هشت سوپاپه، و خیلی معایب دیگه داره، الان روی تارا سیستم پایداری نصبه، esp ، همین می ارزه به کل پارس
زینب : در جواب اقا محسن نه دعوتنامه نیومده ولی تا ۱۵ خرداد آماده باش حتما برامون دعوتنامه میاد.....
وحید : سلام ، عزیزان ، من کاره ای نیستم از من سوال می کنید، فقط چند بار ماشین گرفتم، حدسیاتم و تجربه هام رو می گم ببینید معمولا سفید و مشکی همیشه تولید دارن، به ضرص قاطع سفید و مشکی رو زودتر از بقیه رنگها تحویل میدن، قبل از واریز دعوتنامه معمولا می تونید رنگ رو عوض کنید، اگه اونجا هم نداشته بودن، حضوری باید برید کیلومتر ۱۴ جاده قدیم کرج، سازمان فروش ایرانخودرو، اونجا دوبار می تونید تا قبل از فاکتور رنگ عوض کنید
هلو : من تو خریم که در عرض یک ساعت پولو دادیم بهشون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
151 : آقای بهاری به هیچ طریقی نتونستیم ثبت نام کنیم فروش بعدی کی خواهد بود و میخواستم از جنابعالی بپرسم همیشه بعد از پرشدن و تکمیل ظرفیت نمایندگی‌ها سیستم به صورت خودکار استانها را یکی پس از دیگری حذف میکنه ممنون اگه پاسخ بدید
خضیراوی : برو قسمت نام کاربری .ویرایش ادرس پستی
207 ارتقا : سلام خدار شکر تحویل 31 خرداد کد 60023 امروز فاکتور شدم قسمت همه
اسماعیل اسفند شهرکرد : چکارش داری ؟ پرهام پیام بذار.
معین : پرسیدم خود ایران خودرو اصلاحیه در کار نیست
اسفند دوگانه : آقای پرهام که چیزی نگفته باعث رنجش بقیه بشه و خیلی هم دلگرم کرده مردمو و و از نگرانی درآورده و بعضی ها نمیدونی از چی این دوگانه ثبت نامی ها داره اذیت میشه و همش پیام ناامیدی میزنن
صابر : با این اوضاع دیگه پارس نمی دن
وحید : کی میگه قرار 25 درصد گران کنن دلالان عزیز
طاشکو : با عابر مگه میشه 141پرداخت کرد؟
پارس ای ال ایکس : سلام .برید نمایندگی بهتون میده و چون اصلاحیه قیمت دارن هنوز قرارداد نمیبندن