تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

کمپانی لکسوس با عرضه RX در سال 1998، نام خود را در بازار به عنوان تولیدکننده خودروهای لوکس سایز متوسط بر سر زبان ها انداخت. اندازه کوچک، موتوری با مصرف سوخت مناسب و لیستی طویل از امکانات رفاهی دلایل فروش بالای این ژاپنی زیبا هستند. در تائید این مدعا می‌توان از فروش 130,000 دستگاهی RX در آمریکا در سال 2013 خبر داد. این خودروساز ژاپنی با عرضه مدل جدید NX، به دنبال کسب موفقیت در بازار خودروهای SUV می‌باشد.  این خودروی زیبا، با ابعادی کوچکتر نسبت به RX و برخورداری از ویژگی های داخلی و خارجی بیشتر، جایگاه لکسوس را به عنوان رهبر خودروهای لوکس در میان رقبا تثبیت کرده است. لکسوس NX در سال 2015 با چهره ای کاملا جدید و با دو سیستم انتقال قدرت، به صورت دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک و همچنین قابلیت حمل پنج سرنشین، به خریداران ارائه می‌شود. دو مدل مجزا – 200t و 300h – با عرضه محدوده وسیعی از آپشن ها و پکیج های مختلف، توجه خریداران را به سوی این کراس اوور زیبا جلب می‌کنند.

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015 تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015
تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

کمپانی لکسوس می‌گوید که برنامه این گروه خودروسازی بر فروش سالیانه 36,000 دستگاه در آمریکا طرح ریزی می‌شود؛ اما اگر در این امر تنها به فروش RX و سایر کراس اوورها استناد شود، می‌توان گفت لکسوس NX به راحتی می‌تواند از این برآورد محافظه کارانه پیشی بگیرد. کمپانی سازنده با فروش NX در بیش از 80 کشور، شهرت جهانی برای خود کسب کرده است. علی رغم عدم انتشار قیمت رسمی این خودرو توسط کمپانی، به نظر می‌رسد NX حدودا 5,000 دلار ارزان تر از RX و با قیمت پایه 30,000 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد ؛ به این معنا که با قیمت 30,000 دلار آغاز شود. اخیرا تستی روی این خودرو در تپه های نشویل در تنسی صورت پذیرفته است؛ هندلینگ قابل قبول و لذت رانندگی در  کنار دیگر ویژگی ها و مزایای این خودرو، از جمله ویژگی های قابل ملاحظه این زیبای ژاپنی محسوب می‌شوند.

 

طراحی بدنه 

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

طراحی منحصر به فرد بدنه لکسوس NX در میان همکلاسان خود، کمترین چیزی است که در نگاه اول توجه همه را به خود جلب می‌کنددر این میان، جلوپنجره مشبک با گوشه های تیز و چراغ های حرکت در روز LED آن، بیش از هر چیز جلب توجه می‌کند. لکسوس NX با دو جلو پنجره منحصر به فرد به خریداران می‌نمایاند : طراحی جلو پنجره استاندارد و F Sport. جو پنجره استاندارد در مدل های 200t و 300h  هیبریدی گونه ای است که خشونت کمتری را به بیننده القا می‌کند؛ در حالی که F Sport از جلو پنجره ای بزرگ تر و مقتدرانه تر بهره می‌برد. همچنین چراغ های جلوی LED در هر دو مدل وجود دارد و در تیپ های بالاتر جزو تجهیزات استاندارد محسوب می‌شود.

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

شیشه جلو شیب دار و منحنی که به سمت عقب خودرو کشیده شده و ظاهر یک کوپه را به NX بخشیده است، به همان نسبت، موجب خمیدگی شیشه های کناری خودرو و تناسب آنها با یکدیگر شده است. در بدنه این زیبای ژاپنی از زوایا و خطوط شکسته و منحنی که ظاهری زیبا به آن می‌بخشد، استفاده شده است؛ البته طراحان این خودروی ژاپنی می‌گویند که در طراحی بدنه آن از ساختار الماس الهام گرفته‌اند. قسمت پشتی این خودرو نیز، همانند جلو دارای جذابیت است؛ چراغ های عقب LED برجسته از ساختار قدرتمند سه بعدی با پوشش لنزهای قرمز رنگ بهره می‌برند. در تیپ F-Sport از رینگ های 18 اینچی خاکستری رنگ سفارشی نیز، استفاده می‌شود که بر زیبایی ظاهری NX می‌افزاید. گفتنی است مدل های این خودرو بسته به تیپ انتخابی از رینگ های 17 یا 18 اینچی بهره می‌برند. مدل های غیر هیبریدی از سیستم اگزوز منحصر به فردی نیز، بهره می‌برند که باعث جذابیت بصری هرچه بیشتر این خودرو می‌شودوجود کروز کنترل تطبیقی در لکسوس NX، رانندگی روزانه با این خودرو را به کاری لذت بخش برای راننده تبدیل می‌کند. سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار ترافیک عقب، و سیستم هشدار عبور از خط رانندگی ایمن را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ این در حالی است که وجود هشت  کیسه هوا  به صورت استاندارد و بدنه فولادی محکم، از سرنشینان در هنگام تصادف محافظت می‌کند.

 

طراحی داخلی

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

کابین این خودرو برای افرادی که از سایر محصولات این کمپانی استفاده کرده‌اند، کاملا آشنا است. طراحی مشبک کنسول مرکزی و دیگر المان های طراحی این خودرو در دیگر مدل های این خودروساز از جمله IS  سدان نیز، دیده می‌شود. با چرخاندن اهرم گردشی می‌توانید یکی از حالت های رانندگی Eco، نرمال یا اسپرت را انتخاب کنید. یک پد لمسی نیز که وظیفه موس را در دیگر محصولات لکسوس ایفا می‌کند، کنترل سیستم اطلاعات-سرگرمی Enform را بر عهده دارد. پد لمسی موجود در این خودروی زیبا، نسبت به ضربات وارد شده بر آن واکنش مناسبی از خود نشان می‌دهد و راننده می‌تواند اطلاعات را به صورت دقیق وارد کند؛ درست پشت این قسمت محفظه ای برای نگهداری عینک آفتابی تعبیه شده که در قسمت زیرین آن یک آینه نیز قرار گرفته است؛ گفتنی است، این محفظه به صورت کشویی طراحی شده استدر مجموع می‌توان گفت که کمپانی لکسوس هیچ محدودیتی از نظر تجمل گرایی ندارد.

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015 تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

صفحه کیلومترشمار با چهار کیلومترشمار عقربه ای، نشانگر میزان سوخت و دمای سیستم خنک کننده، به همراه یک تاکومتر و سرعت سنج، لذتی وصف ناپذیر را به راننده این خوردوی زیبا می‌دهد. نمایشگر TFT قرار گرفته بین دو کیلومترشمار بزرگ، امکان مشاهده اطلاعاتی شامل G-meter و فشار توربو را برای راننده خود فراهم می‌آورد. با وجود ظاهر زیبای کیلومترشمار، ای کاش سرعت سنج قادر به نمایش ارقام جزیی تری بود. چه کسی جرات رانندگی با سرعت 256 کیلومتر بر ساعت با یک کراس اوور دارد؟ یکی دیگر از خصوصیات این زیبای ژاپنی وجود رادیوی ضبطی است که می‌تواند در حالت سکوت، حدود 15 دقیقه موسیقی ضبط کند؛ این سیستم هوشمند، درست همانند سیستم های DVR خانگی عمل می‎‌کند و پس از قطع یک تماس تلفنی مخل می‌تواند پخش ایستگاه های رادیویی مورد علاقه کاربر را از سر بگیرد.

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015 تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

به دلیل وجود قابلیت تنظیم صندلی راننده، غربیلک فرمان کاملا راحت در دستان وی قرار دارد؛ همچنین طراحی تلسکوپی با قابلیت خم شدن به بالا و پایین فرمان، موجب فراهم شدن حالت های نشستن متعدد برای راننده می‌شود. از دیگر خصوصیات NX می‌توان به دسترسی راحت راننده به کنسول مرکزی و تمامی ابزارهای موجود روی آن اشاره کرد؛ البته ممکن است استفاده از سیستم HVAC به دلیل قرارگیری آن در ارتفاع بالاتر نسبت به سایر قسمت ها، کمی مشکل باشد. پد زیر آرنجی و کفی صندلی مناسب از دیگر نکات رضایت بخش در این خودرو است. تیپ های F-Sport مجهز به صندلی هایی منحصر به فرد با بالشتک های بیشتر و ضربه گیر می‌باشند و راحتی بسیار مطلوبی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015 تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015
تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015 تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

فضای پا و شانه مناسب و احساس راحتی ارمغان NX برای سرنشینان صندلی های عقب خود است؛ اما فضای سر به دلیل وجود سقف شیب دار برای افرادی بلندتر از 1.83 متر بسیار کم و فشرده می‌باشد. تا شدن صندلی های عقب با نسبت 60/40، فضای بار مناسبی را برای این زیبای ژاپنی موجب می‌شود؛ اما برخلاف RX که قابلیت حمل اجسام بزرگ را دارد، NX در حمل اشیایی با اندازه متوسط کاملا مناسب است.

 

قدرت و عملکرد موتور

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

لکسوس NX مدل 2015 با دو موتور مختلف به خریداران عرضه می‌شود. پیشرانه استاندارد این خودرو یک موتور کاملا جدید چهار سیلندر خطی 2.0 لیتری مجهز به توربوشارژر است و پیشرانه دوم یک موتور چهار سیلندر خطی 2.5 لیتری مجهز به سیستم هیبریدی تویوتا می‌باشد. امکان سفارش خودرو با هر یک از این موتورها، به صورت دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک امکانپذیر می‌باشد.

 

موتور 2.0 لیتری مجهز به توربوشارژر

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

پیشرانه چهار سیلندر خطی 2.0 لیتری مجهز به توربوشارژر موتوری کاملا جدید در خط تولید لکسوس محسوب می‌شود و در حقیقت می‌توان گفت که این پیشرانه، نخستین پیشرانه بنزینی مجهز به توربوشارژر در کمپانی لکسوس به شمار می‌رودخودروساز ژاپنی در اولین گام قصد دارد با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، عملکرد خودرو را بهبود و مصرف سوخت آن را کاهش دهداستفاده از سیستم تزریق سوخت مستقیم و چرخه Atkinson ،مصرف سوخت را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهددر این پیشرانه، مانیفولد اگزوز که مستقیما درون سرسیلندر قرار گرفته است. توربوشارژر نیز، به سرسیلندر پیچ شده که همین امر، کمترین تاخیر را برای آن به همراه می‌آورد. همچنین در موتور این خودرو شاهد استفاده از اینترکولر آب - خنک نیز، هستیم. سیستم کنترل گازهای خروجی نیز، در دورهای پایین موتور فشار خروجی را کاهش می‌دهد. به لطف موارد ذکر شده موتور 2.0 لیتری مجهز به توربوشارژر این خودرو قادر به تولید نیرویی معادل 235 اسب بخار در دور 5,600 و گشتاوری برابر با 350 نیوتن متر می‌باشد. توربوشارژر در حالت باز بودن کامل دریچه گاز می‌تواند فشاری برابر با 17 psi تولید کند. همچنین گیربکس شش سرعته اتوماتیک کاملا جدید نیز، در تمامی مدل های NX 200t در دسترس می‌باشد.

    

پیشرانه هیبریدی 2.5 لیتری هیبریدی

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

تیپ 300h هیبریدی از موتور قدیمی چهار سیلندر خطی 2.5 لیتری بهره می‌برد که همچنان توانایی خود را به رخ می‌کشد. استفاده از چرخه Atkinson ، مصرف سوخت این پیشرانه را نیز به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد و عملکرد بسیار خوبی را برای آن به ارمغان می‌آورد که مصرف سوخت مناسب ارمغان این پیشرانه برای خودرو است. استفاده از سیستم هیبریدی تویوتا موجب کاهش هر چه بیشتر مصرف سوخت در این زیبای ژاپنی شده است. کمپانی سازنده پک باتری این خودرو را به دو قسمت تقسیم کرده و آنها را در زیر نشیمنگاه صندلی های عقب قرار داده است؛ وزن این باتری حدود 40 کیلوگرم می‌باشد و ترکیب آن با موتور بنزینی قدرتی معادل 194 اسب بخار را به ارمغان می‌آورد. اگرچه، این تیپ عملکرد 200t را ندارد اما کمپانی لکسوس مدعی است که 300h در 9.1 ثانیه به شتاب 0 تا صد کیلومتر بر ساعت دست می‌یابد. امکان سفارش سیستم چهار چرخ محرک برای تیپ های 300h نیز، وجود دارد؛ به جای استفاده از میل گاردان و دیفرانسیل عقب که در سیستم های چهار چرخ محرک تیپ های 200t به کار می‌رود، تیپ 300h از موتور الکتریکی برای به حرکت درآوردن چرخ های عقب استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که در این موتور هیچ اتصالات مکانیکی مشاهده نمی‌شود. همچنین سیستم های هیبریدی از گیربکس اختصاصی خود که یک گیربکس متغیر پیوسته  الکتریکی با قابلیت تعویض دنده دستی می‌باشد، بهره می‌برند.   

 

تجربه رانندگی

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

کمپانی لکسوس به خوبی تکالیفش را روی پویایی رانندگی NX انجام داده است. به دلیل وجود جامعه هدف جوان برای NX، رانندگی اسپرت تر نسبت به RX برای این زیبای ژاپنی در نظر گرفته شده است؛ این موضوع در خصوص NX 200t F Sport نیز، صادق است. رینگ های 18 اینچی این خودروی زیبا، با تایرهای سه فصل یا تابستانی اسپرت پوشیده شده است؛ در حالی که سیستم تعلیق آن از کمک فنرهای خشک تر و میله های ضد لغزش بهره می‌برد. فرمان پذیری این خودرو در تیپ F Sport تیز تر است و حرکت در پیچ را به برای راننده خود قاطع تر و لذت بخش تر می‌کند. تیپ NX F Sport با سیستم کنترل صدای فعال عرضه می‌شود؛ این سیستم، صدای موتور را از طریق بلندگو داخل کابین پخش می‌کند. این صدا با استفاده از یک غلتک ساده که در سمت راست فرمان خودرو قرار دارد، قابل تنظیم می‌باشد. اگرچه میزان صدای تولیدی قابل تنظیم می‌باشد، اما در مجموع این صدا برای برخی افراد آزاردهنده و برای برخی دیگر جذاب استدر مجموع می‌توان گفت که این زیبای ژاپنی از هندلینگ بسیار تند و تیزی برخوردار است. عملکرد نرم و خوب در پیچ ها، سیستم تعلیق سفت و موتور مجهز به توربوشارژر در تیپ های 200t و 200t F Sport رانندگی دلپذیری را برای راننده خود به ارمغان می‌آورد. مهندسی عالی در تمامی قسمت های خودرو موجب کنترل بهتر آن توسط راننده می‌شود. جایگاه مناسب دکمه ها و دستگیره ها در این زیبای ژاپنی از دیگر نکات قابل توجه در NX محسوب می‌شود و می‌توان گفت چیزی در این خودرو وجود ندارد که از ارزش آن بکاهد. شاید تنها نقطه ضعف این خودرو را بتوان در دید عقب آن به دلیل وجود شیشه کوچک عقب دانست. این خودروی ژاپنی در 7.5 ثانیه به شتاب صفر تا صد خود دست می‌یابد؛ لازم به ذکر است که کمپانی لکسوس زمان 7.2 ثانیه را برای تیپ های دیفرانسیل جلو و هفت ثانیه برای خودروهای چهار چرخ محرک ادعا کرده است. 

 

قیمت گذاری

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

تا 31 جولای سال 2014، هنوز کمپانی اطلاعات قیمت NX را به صورت رسمی اعلام نکرده بود؛ اما به نظر می‌رسید که قیمت پایه آن از 30,000 دلار آغاز می‌شود در حالی که قیمت F Sport به کمتر از 40,000 دلار خواهد رسید. گفتنی است، اگر چه صحبت زیادی در خصوص قیمت تیپ 300h به میان نیامد اما انتظار می‌رود قیمت کارخانه این خودرو چند هزار دلار بیش از F Sport یعنی در حدود 42,000 دلار باشد.

 

رقبا

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

بی ام و X3 مدل 2015

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

بی ام و X3 به لطف وجود طراحی بدنه منحصر به فرد، طراحی داخلی لوکس، لیست طویلی از تجهیزات سفارشی و پیشرانه های مختلف، یکی از گزینه های مناسب کلاس خودروهای کراس اوور به شمار می‌رود. طراحی بدنه X3 در سال 2015 با استفاده از  و جلو پنجره متفاوت، دستخوش تغییراتی شد. چراغ جلوی مدور دوتایی و سپر کاملا جدید ازخطوط تیزتر جمله تغییراتی هستند که در قسمت جلوی این زیبای آلمانی رخ داده‌اندامکان سفارش سه پیشرانه در X3 وجود دارد؛ موتور چهار سیلندر خطی 2.0 لیتری مجهز به توربوشارژر با قدرتی معادل 240 اسب بخار، پیشرانه شش سیلندر خطی 3.0 لیتری مجهز به توربوشارژر با 300 اسب بخار قدرت و موتور دیزلی 3.0 لیتری مجهز به توربوشارژر با گشتاوری در حدود 380 نیوتن متر. این خودروی زیبا در تیپ پایه مجهز به موتور بنزینی، به دو دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک به خریداران عرضه می‌شود، این در حالی است که تیپ های مجهز به پیشرانه دیزلی و 3.0 لیتری، به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک ارائه می‌شوند. کمپانی بی ام و خودروی X3 sDrive 28i را با قیمت 38,400 دلار و تیپ سفارشی xDrive را با قیمت 40,400 دلار به خریداران ارایه می‌کند. با سفارش موتور دیزلی 3.0 لیتری مجهز به توربوشارژر این شاسی بلند آلمانی حدود 41,900 دلار آب می‌خورد و سفارش پیشرانه شش سیلندر خطی 3.0 لیتری قیمت آن را به 45,100 دلار آغاز می‌رساند.

 

آئودی Q5 مدل 2015

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

آئودی Q5 یکی از سرسخت ترین رقبای لکسوس NX محسوب می‌شود. ابعاد Q5 دقیقا شبیه NX است، بنابراین هر دو کراس اوور در یک کلاس قرار می‌گیرند. آئودی همچون بی ام و، به لطف برخورداری از پشتوانه ای قدرتمند و اصیل ،  از کارنامه قابل قبولی در این دسته بندی و در میان خریداران برخوردار می‌باشد. قدرت این زیبای آلمانی، با سفارش یکی از سه پیشرانه زیر تامین می‌شود : پیشرانه چهار سیلندر خطی 2.0 لیتری TFSI با قدرت 220 اسب بخار، موتور شش سیلندر خورجینی 3.0 لیتری مجهز به سوپرشارژر با 272 اسب بخار قدرت یا پیشرانه 3.0 لیتری TDI با گشتاور نسبتا قابل قبول 580 نیوتن متر. تمامی این پیشرانه ها با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تجهیز شده‌اند. البته از آنجا که با آئودی طرف هستیم، این زیبای آلمانی به صورت استاندارد، با سیستم چهارچرخ متحرک عرضه می‌شود. قیمت تیپ پایه آئودی Q5 مدل 2014 از 38,900 دلار آغاز و در تیپ های بالاتر به 52,400 دلار می‌رسد؛ لازم به ذکر است که با سفارش تجهیزات اضافی، به قیمت آن اضافه می‌شود.

 

نظر نهایی

تجربه رانندگی با لکسوس NX مدل 2015

در مجموع، ابعاد فشرده، محدوده وسیعی از تجهیزات سفارشی و پکیج های مختلف و نیز، امکان انتخاب دو پیشرانه متفاوت از جمله دلایل پیشی گرفتن این زیبای ژاپنی از رقبا و در نتیجه مطلوب واقع شدن آن در کلاس کراس اوورهای سایز متوسط به شمار می‌رونداگرچه طراحی ظاهری آن ممکن است کمی افراطی و حتی از برخی جهات عجیب و غریب به نظر برسد، اما باید توجه داشته باشید که طراحی کاملا سلیقه ای است و ممکن است برای برخی خوشایند و برای برخی ناخوشایند باشد. به همین دلیل، ممکن است NX به ویژه در تیپ  F Sport  با آن جلو پنجره بزرگ، برای برخی افراد جذاب باشد. در دیگر تیپ ها به لطف ارتفاع مناسب قسمت جلو شاهد ظاهری متفاوت و صد البته زیبا هستیمبا ترکیبی از ویژگی های اسپرت، طراحی زیبا و دل پسند و برآورد قیمتی مناسب این خودروی زیبا، به نظر می‌رسد که NX پلی میان کراس اوورهای بزرگ و سدان های اسپرت کوچک تر باشد. نکته مهم و قابل توجه در خصوص این زیبای ژاپنی آن است که هیچ کس آن را با خودرویی دیگر اشتباه نمی‌گیرد.


منبع

TopSpeed

برچسب : لکسوس , لکسوس NX , بی ام و X3 , آئودی Q5 , دیفرانسیل , سدان IS , چهارچرخ متحرک , کروز کنترل , سیستم مشاهده نقاط کور , سیستم هشدار عبور از خط , کیسه هوا , کیلومترشمار , صندلی راننده , غربیلک فرمان , توربوشارژر , تویوتا , گیربکس , گیربکس متغیر پیوسته , میل گاردان , تایر , سیستم تعلیق , کمک فنر






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

18 نظر

sina
1

راهنمایی کنید لکسوس بخرم یا لند کروز؟؟؟؟نظر من لندکروز موتور بزرگ تری داره و هم جادار تره وهم به نظر من طراحی بهتری نسبت لکسوس داره.لکسوس فقط یه مش ابشن به درد نخور داره .موتورش ضعیفه.(اسب بخارش کمه و گشتاورش).
20:23  1396/01/31
پاسخ دادن
ترانه
1

كسي ميدونه كه دستور كارش چطوره راهنما استفاده اش فرانسه است اصلا انگليسي نداره دكمه تنظيم اينه داره ولي اينه هارونميتونم جمع كنم نميدونم سيستم پارك خودكار داره يانه اگه كسي سايتي ميشناسه كه دستور كار داره معرفي كنه ممنون ميشم
21:49  1395/03/16
پاسخ دادن
شيدوش
1

سپاس از شما،خيلي خوب بود
09:12  1394/12/26
پاسخ دادن
ايدين
4

من x3 داشتم ، لكسوس rx ام داشتم بدون تعصب بزرگترين تفاوت اين دوتا برند كيفيت سواريشونه. ب ام و خيلي بهتره.
07:50  1394/12/21
پاسخ دادن
جهانگیر
10

لکسوس nx خیلی کوچیکه و اصلا به درد مسافرت نمی خوره
به نظر من اصلا ارزششو نداره 350 میلیون واسش بدی
ب ام و x3 هم دقیقا همینطور. هر چقدر هم که ماشین های خوبی باشن
اگر جادار و راحت نباشن ارزش خرید رو از دست میدن
منی که میخوام نزدیک 400 میلیون پول هنگفت رو بدم بابت یه ماشین اونم
شاسی بلند ، حتما ملاک اولم راحتی و جاداری ماشینه
ماشینایی مثل nx و x3 فقط اسم شاسی بلند رو یدک میکشن وگرنه هیچ
نشانی از قدرت واقعی یک شاسی بلند ندارن
شاسی بلند یعنی تویوتا پرادو
12:31  1394/12/21

كامران
6

تا زمانى كه باهاشون رانندگى نكنيد تفاوت بى ام و و لكسوس رو متوجه نميشيد.بي ام و واقعا متفاوته
11:34  1394/10/13
پاسخ دادن
محسن
10

سلام درسته كه ب ام و متفاوته ولي اگه بخواي اونطوري متفاوت باهاش بروني عمرش كوتاهه و دردسراش زود شروع ميشه !!!
09:57  1395/02/24

سعيد
1

سلام ممنون عالي بود
15:32  1394/08/24
پاسخ دادن
همه چی عالی ولی متور زیف است
2

محمد بسیار عالی ولی متور زیف است
14:05  1394/08/05
پاسخ دادن
رضوان
16

داداش فکر کنم کارخونه اشتباهی موتور پیکان روش گذاشته
23:41  1401/02/16

مهرداد
0

مقاله خوبی بود مرسی از شما
02:39  1394/04/05
پاسخ دادن
علی خراتی
5

خیلی عالیه ولی موتورش ضعیفه
22:09  1393/12/08
پاسخ دادن
حسین
2

230 اسب بخار :|||
01:04  1394/03/28

علی
7

ازمحبت شمادرخصوص اطلاعات لکسوس nxبسیار متشکرم لطفا در مورد ورود به بازار ایران توضیح دهید با تشکر فراوان
19:41  1393/10/06
پاسخ دادن
نادر
8

چقدر مقاله خوب و کاملی بود ، ممنون از سایت خوبتون
23:58  1393/08/25
پاسخ دادن
رضا
6

اگه پولم برسه یکیشو حتما میگیرم
23:47  1393/08/25
پاسخ دادن
Ali
10

دست خودم نیس از طراحی لکسوس خوشم نمیاد...نه اینکه بده ها...ولی خیلی هم مالی نیس.
22:51  1393/08/25
پاسخ دادن
علی
16

به شدت منتظر دیدن این مدل لکسوس در ایران هستیم
21:16  1393/08/25
پاسخ دادن
علی
9

عالی بود
21:14  1393/08/25
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس 1403 : سلام دوستانی که میخوان اطلس رو بفروشن دقت کنن داخل دیوار قیمت کمتر از 650 مال نمایشگاه داراست تا قیمت رو بیارن پایین مواظب باشید قیمت از 670 تا 690 معامله میشه
رویا : مبارک باشه به خوشی استفاده کنید
رضا T8 : من ثبت نامم 18 بهمن هستش پارسال تا مرحله صدور پلاکم رفت ولی تا الان تو همون مرحله مونده . بچه ها واسه شما صدور پلاک چقد زمان برد؟
تارا اتو خرداد : یه مشت سیب زمینی شدن حواله دارای خرداد 14 روز پیش دعوت نامه 207 پانا ارتقا خرداد اومد و هنوز هیچ خبری از دعوت نامه سایر خودرو های ارتقا یافته خرداد نیس، فقط میپرسن کی ماشینو تحویل میدن! دوست، عزیز اینکه تو ارسال دعوت نامه دارن اینجوری عمل میکنن ینی داره بوی افزایش قیمت میاد، دوتا زنگی اعتراضی چیزی بکنید، خب ینی چی برا 207 پانا خرداد دعوت نامه بیاد برا ما هنوز هیچ خبری نباشه!
S3سفید : بنظرم تاریخ اشتباه نوشتین اگه ثبت نام اسفندباشین هنوز۲ماه هم نشده
S3سفید : سلام ثبت نام دادگستری واریزوجه۷/۸/۴۰۲ تاریخ قرارداد۱۱/۸/۴۰۲ شاسی وفاکتور۲۸/۱۲/۴۰۲ بیمه۲۰/۱/۴۰۳ پلاک۲۶/۱/۴۰۳ ارسال مدارک درسایت۲۶/۱/۴۰۳ خبری ازتحویل ماشین نیست
جک اس فایو ۲۴ مهر : اگه سود تأخیر بدن بعید میـدونم
تارا : من دی ماه پول ریختم حساب فروش فوری مبلغ ۶۹۰ میلیون تحویلش هم برا ۳ فروردین بوده هنوز خبری نیست زنگ که میزنی میگن تارا v4lx صف فاکتور نداره ولی الان یک ماه تاخیره کسی هست تارا v4 اتومات تحویل گرفته باشه
علی : سلام دوستان برخی از گروهها دارن شایعه میکنن شاهین دنده قیمت کارخانه ۶۶۵ برخی هم میگین ۵۶۵ قیمت جدیدشون هست عایا حقیقت داره؟؟؟ اینم بگم من ن دلالم ن ماشین تو‌ پارکینگ خونه دارم فقط خاستم بدونم کسی اطلاع داره یا در حد شایعه هست!؟
صابر : سلام من هفته آخر دیماه هستم تا الان برام پیامک نیامده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدی دوگانه‌سوز : من 22 آذر تکمیل وجه کردم چند روز دیگر فاکتور میشم
بلبل : بعد از 4712و 4713 نوبت 4714 میشه
اسماعیل : سلام ایکس 33 کراس اتومات تکمیل وجه 21 اسفند هنوز در مرحله تکمیل وجه کسی میدونه چرا شاسی نخورده
مهدی 1 : سلام خرداد 1402 کوییک اتومات پلاس ثبت نام کردم که قرار شد اسفند 1402 تحویل بدن . هنوز هیچ خبری نیست .کسی میدونه علت چیه. ممنون
امید : نهایت دیگه همون 3 ماهه میشه میاد بهش فکر نکن
مجتبی : سلام.بهد از واریز دعوتنامه چقدر طول میکشه فاکتور بشه
تیام : دوستان سلام لطفاااااا هر کی اطلاع داره جواب سوال منو بده ممنون اول اینکه من اولویت تابستان 403 دنا توربو 6 دنده دستی ام کی فراخوان میاد دوم اینکه قیمت دنا توربو 6 دنده ارتقا یافته چنده بنظرتون؟؟؟
اتو اسفند : بعد از فاکتور تاخیر حساب نمیشه دیگه. ولی به یک ماه هم نمیرسه. در حالت عادی تا 10 روز تحویل داده میشه
207 تیو تری : سلام دوستان 207 تبدیلی رانا پرداخت کامل وجه 25 برج9 تحویل دی ماه رنگ مشکی الان فاکتور شدم 8و200 خسارت که 5وخورده ای کم شد ازش 2ونیم پرداختی هست
منافی : سلام من پول واریز کردم 170 تومن ولی برا پیگیری میگہ شمارہ پذیرش کہ نمیدونم چندہ،چطورہ باید بفھمم چندہ شمارہ پذیرشم ؟؟مرادد 402 پول واریز کردم مرحلہ دوم یکپارچہ