امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171422 نظر

خاص
14

دوستان سمند سوار چرا قبول نمیکنید کلاس ماشینتون خیلی خیلی و چند پله پایین تر از پژو پارس مخصوصا پارس ال ایکسه؟
15:54  1396/07/10
گزارش
پاسخ دادن
مهتاب
4

شما اگه جواب درست و حسابی داری بیا به سوال من جواب بده که دوپیام پایینتر نوشتمش
گزارش
پاسخ دادن
15:59  1396/07/10

رسول
7

پژو کدوم پژو میگی ؟؟ پژو تو فرانسه هست ... این پژو نیست چرا نیخوای قبول کنی این محصول ایران خودرو هست و فرقی با تولید پراید و اینا نداره همشون ایرانی با قطعات چینی هستن....پس چی شد این پژو نیست .
گزارش
پاسخ دادن
16:00  1396/07/10

خاص
13

اقا باشه اصلا شما بگو این پژو چینیه بی کیفیته درب و داغون ولی جنازه اش می ارزه به هر چی سمند و سورن و دنا و ماشین چینیه
گزارش
پاسخ دادن
16:17  1396/07/10

ساسان
2

سلام فکر میکنی پژو سوار شدی شما .... اگه پژو واقعی بود که یک ستاره کیفی نمیگرفیت ..... موتور که چینی .... داشبوردکه مواد بازیافتی چینی ... ظاهرشم که تکراری 20سال پیش .... فقط سود خوبی داره برا دلال ها و کارمندان ایران خودرو قبل فروش .... بعد فروش هم سود خوبی دارن برا مکانیکی ها تعمیرگاها...
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1396/07/10

+2
3

با وجود تمام الزامات در ارتقای کیفیت همچنان ۱۱ خودرو بی کیفیت بازار بدون تغییر تولید می شوند
براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خودروهای پژو پارس ایران خودرو، پژو 405 خراسان، پژو پارس مازندران، پژو پارس فارس، ساینا، تیبا 2، تیبا، ام وی ام 110 اس، سایپا 131 ایکس، سایپا 132 ایکس، سایپا 131 ایکس پارس خودرو همچنان در رده تک ستاره قرار داشته و با وجود تمام الزامات در ارتقاء کیفیت هنوز اتفاقی در تولید این محصولات ایجاد نشده است. فقط سمند تبریز توانسته از رده ی تک ستاره به رده ی 2 ستاره در شهریور ماه برسد.
خودروهای رنو ساندرو، پژو 207 اتومات، پارس تندر، تندر اتومات و تندر90 اتوماتیک پلاس با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.
15:30  1396/07/10
گزارش
پاسخ دادن
مهتاب
0

سلام دوستان یه سوال دارم حضرت عباسی درست جوابم بدین.
مردم میگن پژو خیلی بهتره از خانواده ایرانخودرو.پس چرا من تست های تصادف ۴۰۵ و ۴۰۶ رو دیدم تو اپارات به همراه سمند پژوها نابود شدن و سقفشون هم اسیب دید ولی سمند سقفش سالم موند و اسیب به رانندش نرسید من میخام ماشین بخرم قصد کل کل هم با شما ندارم ولی این تست های ماشینا چیزی غیر حرف مردم رو میزنه و نشون میده سمند توی تصادف بهتره میشه برام توضیح بدین بلکه منم متوجه بشم .ممنون ثواب داره
15:12  1396/07/10
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
8

خانم دیگه پژویی وجود نداره همین پارس که پژو نیست محصول ایران خودرو و کشور دوست و همسایه چین میباشد تمام قطعات چین بدون نظارت

سمند بخری خیلی بهتر

من بهتون محصولات رنو پیشنهاد میکنم تا کمتر برید نمایندگی و مکانیکی تا چند سال راحت هستید....
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1396/07/10

مهتاب
0

درست میفرمایی اقا مرتضی ولی نمیدونم بااینکه تستای تصادفش موجوده و خیلی داغون شدنه هم ۴۰۵ و هم ۴۰۶ البته توی سایتا میگن که پارس ۴۰۶ نیس و فیس ۴۰۵ هست به گفته ایرانخودرو. ولی کماکن این بنگاهای معاملاتی ماشین میگن پارس قویه و میکوبن رو سر سمند.ولی من تست تصادفای سمند رو از جلو دیدم سقف ماشبن آخ هم نگفت ولی پژوها سقفشون بلند شد و نابود شد ماشین اونا که فرانسه ای بودن اینطور بودن اینا که دیگه بدتر
لطفا اگر جواب قانع کننده ای دادین بگید که ماهم متوجه بشیم .چون تستهای تصاوف ۳ماشین چیز دیگه ای میگه تا حرف دلالها
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1396/07/10

مهتاب
1

چرا جوابی نمیدین که ماهم بدونیم
گزارش
پاسخ دادن
15:37  1396/07/10

مرتضی
8

خودتون دارید میگید بنگاهای و نمایشگاه ها اینها اکثرن دلال هستن سود و پول براشون مهمه روی هر ماشینی که سود بیشتر داشته براشون بیشتر تبلیغ میکنن

دقیقا همین جا نگاه کن چند نفر هستن میان همش تبلیغ پارس از رده خارج با ظاهر تکراریش میکنن

یه جوری تبلیغ میکنن انگار پورشه یا بنزه تاحالا کسی سوار نشده
گزارش
پاسخ دادن
15:47  1396/07/10

مهتاب
0

متوجه شدم که همه ی حرفاتون از روی تعصب هست و جوابی ندارید بدین خجالت بکشید .فقط حرف میزنید وقتی کم بیارید چیزی برای گفتن ندارید حرفایی مثل جناب خاص میزنید و میرید
گزارش
پاسخ دادن
16:34  1396/07/10

خاص
10

اولا اینو بگم اختلاف قیمت سمند و پارس lx همونطور که میدونید حدود 10 میلیونه
دوما من با اینکه حدود ۱۳ سال راننده هستم هنوز با ستونa سمند و خانوادش مشکل دعرم به علت نقطه کور سر پیچ ها
سوما ماشینی بخرید که اگه به دلتون ننشست سر یه روز بتونین بفروشینش
چهارم اینکه سمندو کسایی میخرن که میخوان با کمترین پول بیشترین امکاناتو داشته باشن و پارس کلاس کاریش کلا بالاتر از سمند و خانوادشه
آخر اینکه سمند و پارس همگی بر روی پلت فرم پژو ۴۰۵ هستن و تست تصادفاشون توی یک رنجه
گزارش
پاسخ دادن
17:00  1396/07/10

محمد طاها
0

مهتاب خانم اتاق سمند از نظر استحكام بهتر پژو هست من خودم پژو دارم ولي سواري و شتاب رخ پارس بهتره ديگه هر چي الويت شماست بين اين دو انتخاب كن
گزارش
پاسخ دادن
17:19  1396/07/10

omid
3

پاسخ به مهتاب يا مرتضي يا امين يا .... كه با چند اسم مختلف اينجارو به گ ن د كشيدن:

خود گويي و خود خندي ، عجب خ ر هنرمندي
گزارش
پاسخ دادن
20:24  1396/07/10

ش
1

پارس زیباست و خوش هندلینگ ، پارس سوارمیدونه و عاشق پارسشه تا ابد ، ایشالا که متوجه شده باشید تست تصادف و ......
گزارش
پاسخ دادن
02:09  1396/07/11

آرش
9

سلام جدول محصولات با ستاره کیفی امروز منتشر شد

پارس همچنان یک ستاره کیفی دارد عین 405

سمند 2ستاره کیفی گرفت

برلیانس 3ستاره کیفی

محصولات رنو هموشن بالای 4ستاره کیفی

با این پول میشه پارس تندر گرفت که فنی موتوری گیربکس عالی تحت نظارت شدید رنو هست
دیگه دوره پارس تموم شده هم ظاهر تکراری هم قطعات چینی بی کیفیت .
14:58  1396/07/10
گزارش
پاسخ دادن
😎
4

👈👍👉
گزارش
پاسخ دادن
15:03  1396/07/10

بی طرف
7

سلام برادان .سمند به قدری راننده اش را اذیت میکند و اعصابش را داغون میکند که حتی بی تربیت میشود نمونه اش همین آقای امین هست.نظرات این آقا را مطالعه کنید متوجه این امر میشوید.
14:19  1396/07/10
گزارش
پاسخ دادن
رستمی
8

سلام دوستان:توجه کنید و اطمینان داشته باشید که پژوپارس ماشین ایده آل و خوبیه و در این مدت که تولید شده و زیر پای مردم هست همه ازش رضایت کامل دارن.بعضی از افراد عقده ای و بدخواه عیبهای الکی میزارن مثلا میگن بعضی از قطعاتش چینی هست باید بگم تمام ماشینهای تولید داخل و حتی تولید خارج با برندهای معروف از قطعات چینی استفاده میکنن.و میگن که ماشین 20 یا 30 ساله پیشه.خوب این که عیب نیست ماشین خوب خوبه چه فرقی میکنه.هنوز در بعضی از کشورهای اروپایی دارن از ماشینهای خیلی قدیمی مثل بنز و فلوکس استفاده میکنن.فلوکس قدیمی را دیدید که...هنوز طرفدار داره و ماشین عالی و محشره
14:13  1396/07/10
گزارش
پاسخ دادن
حمید
1

موافقم
گزارش
پاسخ دادن
14:20  1396/07/10

تیام
0

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ تاریخ تحویل خودرو امروزم۷/۱۰ اما خبری از دعوت نامه نیس فعلا میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست . دعوت نامش که بوی تاخیربده وای به حال خودماشین!!!!!!!!
13:58  1396/07/10
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

بی طرف خودت خف بیتربیت .همین امسال تویی هست که میره ماشین ۳۰سال پیش براش میمیره و الکی ازش تعریف میده و میخره که هنوز که هنوز که هنوزه ویرانخوردو داره روز به روز گرونترش میکنه و به قیمت روز میده این فسیل منسوخ شده رو بی ادب. بخاطر همین امسال تویی (دلال) هست که ما باید بعد این همه پول دادن بجای ماشین درجه یک .درجه ۳سه به بعد سوار شیم و بعدشم یه عمر با ایراداش کنار بیایم و قابل حل نباشه
13:23  1396/07/10
گزارش
پاسخ دادن
ب
1

اقا سعید عزیز اگه دروغ میگم پس چه جوری شما میگی سرت کلاه رفته
12:09  1396/07/10
گزارش
پاسخ دادن
ب
0

لطفا دوستانی که تازه ماشینشون فاکتور شده شماره ردیفشونو بنویسن ما هم بدونیم 11ماه پیش ماشین ثبت نام کردم هنوز ماشینم فاکتور نشده با تشکر از دوستان
09:45  1396/07/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد طاها
0

کد برنامه فروش: 77292 کد کلاس خودرو: 285 رنگ: سفيد نوع شرایط فروش: پيش فروش
ردیف قرارداد: 9489599 تاریخ قرارداد: 1395/06/09 وضعیت قرارداد: فاكتور شده تاریخ ارسال دعوتنامه: 96/01/25 تاریخ فاکتور: 96/07/04 وض
گزارش
پاسخ دادن
10:31  1396/07/10

سعید
0

شما دادا کلاه سرت رفته بنده برج هشت ثبت نام کردم برج سه دعوتنامه اومد ششم مهر فاکتور شد امروز نمایندگی بودم تا دوازدهم مرداد فکتور شده شما هم شایعه نکن راست میگی ردیف قراردادت را هم بنویس مردم را ناامید نکن دوست عزیز
گزارش
پاسخ دادن
11:18  1396/07/10

سعید
0

شما دادا کلاه سرت رفته بنده برج هشت ثبت نام کردم برج سه دعوتنامه اومد ششم مهر فاکتور شد امروز نمایندگی بودم تا دوازدهم مرداد فکتور شده شما هم شایعه نکن راست میگی ردیف قراردادت را هم بنویس مردم را ناامید نکن دوست عزیز پارس tu5 به نهم برج نمی‌رسه تکمیل میشه
گزارش
پاسخ دادن
11:22  1396/07/10

ب
0

اقا سعید عزیز اگه شایعه است چه جوری
میگی سرت کلاه رفت
گزارش
پاسخ دادن
12:13  1396/07/10

سعید
0

خطاب بنده به محمد طاها بود که فرمودند شهریورماه ثبت نام کردند ولی هنوز تحویل نگرفتند
گزارش
پاسخ دادن
23:06  1396/07/10

کاربر: mohammad_reza
7

سلام آقا سعید
من کاری به اون دوستمون ندارم(که میفرمایید کلاه سرشون رفته)
بنده آذر ثبت نام کردم و بنا به گفته همون اپراطور تا آبان نباید حرفی از ماشینم بزنم...بزرگوار این میشه چند ماه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سرمون کلاه هم نرفته سواد داریم و اهل حساب و کتابیم_نمیخواند مال من بدن چی کار باید کرد؟(تا اعتراض میکنیم میگه سودش رو میگیری :/) الا این که این حرفای سربالا رو هم تحمل کنیم
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1396/07/10

امین
6

ببین اقا احسان ماهمه میدونیم که خودروهای ایرانی همه چینی و هندی و ایرانی توشون هست فرقیم نمیکنه که پراید باشه یا اون دنای نور چشمی ویرانخودرو ما میدونیم سمند و دنا و رانا و .....همه قطعات بی کیفیت توش هست ودیگه کل ملت ایران میدونن که دیگه مثل سابق کیفیت ماشینا خوب نییست ولی نمیدونم چرا دلالهای پارس اسرار دارن بگن که پارس بهترین ماشین ایرانیه .درسته که موتورش بااینکه چینی شده و ۵ اسب بخار کمتر شده قدرتش و گشتاورش هم همینطور و دردسر زیادی نداره از نظر خرابی ولی داشتبوردش واقعا افتضاحه و رو دریهاش وسپرش که توی گرما حالت موج به حودش میگیره و بنظر ضربه خورده میاد پس ارزش نداره بخاطر این محصولات بدرد نخور ایرانی ما بحث و دعوا کنیم و ناراحت بشیم
23:45  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
احسان
7

اشخاصی میگن پارس زیاد شده مگه سمند و پراید و دنا و 206 و ال 90 و 405 زیاد نیستند؟ ماشین ایرانیه و تولید داخل. میگن قطعات پارس چینیه پس قطعات ماشیهای دیگه کجایی هستند؟ اونها هم چینی هستند. گوشی موبایل تو دست شما هم چینیه. حتی طبل واسه عزاداری چینیه. ام وی ام و چانگان و جیلی هم چینیه. همه چی چینیه. حتی آدمها هم چینی هستند.پس نگید این حرفهارو. پارس lx هم قطعاتش چینیه خب که چی.چی کار کنیم حالا؟؟؟ شمایی که این حرفو میزنی پورشه سوار میشی؟؟ حالا بگو دلال و .... پارس lx کیفیت و سواری خوبی داره نیازی به دلالی نیست. اگه واقعا به فکر مردم و جامعه هستید هیچکس ماشین ایرانی نگیره تا ورشکسته بشند و مجبور بشند ماشین باکیفیت تولید کنند. ولی وقتی تا وام میدم همه میرن مبگیرن همینه
22:07  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
سامان
11

ساندرو , پارس تندر ال۹۰ هنوز داخلی سازی و چینی نشدن و کیفیت به مراتب بهتری دارن و رنو داره شدیدا نظارت میکنه, در مورد گوشی بله اپل داره چین میسازه ولی شرکت اپل داره روشون نظارت میکنه رو کیفیت روی همه جی, حالا اینا دارن پژو تولید میکنن با قطعات چینی آیا فرانسه نظارت میکنه؟
ماشبن چینی میدونیم چینی کیفیتش خیلی بهتراز این ماشین های ایران خودرو هست همین برلیانس ۳ستاره کیفی الکی نمیگیره که کیفیت بالاست خرابی کمه و... چین داریم تا چین
گزارش
پاسخ دادن
23:56  1396/07/09

رضاازکرمان
1

سلام دوستان بنده 405تک سوزتحویل گرفتم 20روزه زیادباهاش نرفتم فقط400مشکل داره ممنون کسی راهنمایی کنه یکی اینه که امشب برای باراول کلرروشن کردم چندثانیه ای یکبار2صدای چیک چیک میکنه عیب دوم دنده1وقتی ماشین سرده یکم بدجامیره ممنون راهنمایی کنیدوسواس کشته منو
22:05  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
امین
3

سلام سمند ماشین خوبیه تمام قطعاتش آلمانی و فرانسوی هست.از پارس خیلی بهتره.پارس تولید ایانخودرو هست ولی سمند تولید شرکت بنز آلمان هست.وسلام عمو پینوکیو
21:58  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

تو حتما رستمی هستی که با اسمم نظر دادیه ویا همون پینوکیوی دروغ گو بحرحال جفتتون دلالید .من نگفتم چیزی از سمند که چیه.چرا حرفی از سمند میزنی رستمیه دلال؟ در ضمن همین سمند هم توی ویرانخودرو تولید میشه و من روی هیچ گاریه ایرانی و یا ایرانی شده تعصبی ندارم فهمیدی رستمیه دلال؟ حالا هی پای سمند رو بکش وسط هی بی مورد الکی اسم از سمند ببر اینجا کسی از سمند حرف نمیزنه لطفا بفهم و الکی بااسم من پیام بده و بنده در پیامای قبلیم گفتم که حتی توی ای اف ۷ هم دست بوردنه اونم ایرانی لیزه هستش به گوونم.مدیر محترم سایت تو بامن چه مشکلی داری که نظراتم ۸خط درمیون ثبت میکنی حتما باید الکی تعریف بدم که ثبت کنی این بار ۶ هست که این پیام رو مینویسم
گزارش
پاسخ دادن
00:56  1396/07/10

سالار جاده
0

سمند از پارس خیلی بهتر هست...
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1396/07/10

Russia
0

سلام دوستان. چند روز دیگه که دعوتنامه ماشینم آمد اگه امکان تغییر کلاس از 13 به 15 داشته باشه این کارا انجام بدم؟؟ بزرگترین نگرانیم از کلاس 15 اون تاخیر در دریجه گاز برقییش هست میترسم لذت رانندگی را از آدم بگیره.
18:48  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
طاه
0

سلام داداش بااینکه ماشین ارتفاع بردم پین کوچکترین صدای از داشبورد ورودری نمیامد.رانندگی لذت میده باسپاس دریچه پارس کلاس ۱۵ سیم برقی نیست بدونه تاخیره
گزارش
پاسخ دادن
21:26  1396/07/09

رستمی
5

سلام بر همگی دوستان پارس سوار
میخوام واقعیتی بگم و برم
نظر من این , پول میدیم ماشین چینی میخریم آگاهی داریم چینی و کیفیت خوبی داره مثل برلیانس ۳ستاره کیفی داره
ولی پول میدیم مثلا پژو پارس یا ۲۰۶ میخریم بعد میبینیم تمام قطعات چینی درجه سوم و بی کیفیت
داشبورد پژوهای ایران خودرو از مواد بازیافتی درست میشن پلاستیک
فقط اسم پژو دارن بدون نظارت فرانسه ایرانیزه قطعات چین
همین ظاهرشم که ۲۰سال داریم میبینیم خز و تکراری خسته کننده که چهره شهر خراب میکنن
کسی که اطلاعات فنی داشته باشه پولش حروم و به هدر نمیده برا ماشبن های بی کیفیت داخلی که هر قطعش معلوم نیست از کجای چین وارد میکنن و با بدترین و ضعیغترین حالت ممکن مونتاژ میکنن میدن مردم که از ماه بعد تحویل باید جلو در نمایندگی و مکانیکی محل باشی
ماشین های داخلی بی کیفیت فقط نون دونی شده برا دلال جماعت و مکانیکی ها همین... کسی که میاد اینجا میگه تندر و برلیانس و ساندرو خوب نیست و چپ میکنه و فلان خودش دلال پارس هست کارش اینه بیاد تبلیغ کنه. موفق باشید
15:59  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

تو حالت خوبه ؟با خودت چند چندی؟ ۲۰۶ چینیه ولی موتورش که با پارس یکیه چینی نیس؟ پس معلومه تو دلال پژو ها نیستی فقط دلال پارسی تمام موتورای ایران خودرو چینین حتی ای اف سون هم فکر کنم توش چینی بکار بورده شده باشه خجالت بکش حیا کن
گزارش
پاسخ دادن
16:08  1396/07/09

به رستمی
5

احسنت قبول دارم حرفات درسته
قطعات چینی و بی کیفیت میرن از چین وارد میکنن سرهم بند میکنن یه آرم پژو چینی میزنه جلوش میده مردم
گزارش
پاسخ دادن
18:08  1396/07/09

محمد طاها
2

اقاي رستمي هيچ كس منكر بي كيفيتي ماشين ايران خودرو ني ولي پارس tu5 نسبت به پولي كه ميدي هم امكانات هم ظاهر خوب هم سواري خوب هم فروش خوبي تو بازار داره من خودم مدل 94 را خريدم
صفرا خريدم 37 توامان يكسالم دستم بود فروختم 38 يكي دوباره صفر خريدم
گزارش
پاسخ دادن
13:28  1396/07/10

امین
3

رستمی دلال لطفا انقدر اسم سمند رو نبر اینجا کسی در مورد سمند حرف نزده که میخای بزنی رو سمند.پس سلطان جاده هارو بیخیال شو خواهشا.فکر عینکیم باش که چیزای دیگرو اشتباه ربط به بقیه ماشینا ندی
بچه ها ببینید پارس ۴۰۶ نیس فقط کپیه و به معنی پژوی ایرانیه ببینید با توجه به نامهاش
پرشیا=persiaیعنی ایرانی=persian(به معنی ایرانی توی دیکشنریم بزنید معانیشون میاد حالا هی مقاومت کنید و قبول نکنید)
و پارس=parsو پرشین=persian
و قرار بود خودروی ملی باشه برای همین شبیه ۴۰۶ هست ولی پژو قبول نکرد وخود ۴۰۶ نیس و اینم بگم بااین حرفا فقط خودتون رو میتونید قانع کنید نه دیگران. ۴۰۶ موتورش حتی xu9بود بعد رستمی الکی بخاطر اینکه فقط حرفی بزنه میاد سمند رو میندازه وسط .اخه کی حرفی از سمند زده و لی سمند خیلی بهتره این کپی شده هست (من حالا اسم سمند رو بوردم نه قبلا)
15:31  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

سلام.آقا فقط پارس تندر بگیر یک عمر مکانیک نبین
گزارش
پاسخ دادن
21:07  1396/07/09

طاها
4

سلام دوستان بنده باپارسtu5تجربه رانندگی دیدم رفتم تا بانه باسرنشین کامل برگشتنی جنس گرفتم برای مغازه ماشین خیلی بیصدا وعالی بود مصرف سوخت که حرف نداشت زیر ۷لیتر مصرف کرد باگردنهای زیاد وپیجهای فراوان عالی بود.هرجه گاز میدی میره بدونه صدا دنده ۳ ماشین ۱۲۰ از گردنه به راحتی میرفت کفی دنده ۴تا۱۶۰رفتم جریم شده بابدشانسی قبل چانگان ایدو سایپا داشتم دخل شهر صدی ۱۵لیتر بنزین میخورد.این از دید خودم برای دوستان پارس سوار گفتم توجاده باهیونداix33کورس گذاشتم خیلی علی بود کم نیاورد ازشم با۱۷۰ رد کردم دم tu5گرم ولی از پس پارس موتور زانتیا برنمیاد.باسپاس
15:07  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
امین
4

طاها لطفا از سرو صدای داشتبورد و رو دیهای درب هارو هم بگو .درسته موتورش بااینکه چینی شده و از ۱۱۰ شده ۱۰۵ اسب بخا ر ولی هنوز خوبه و زیاد بد نیس ولی داخلش بگو که سرو صدا داره و سپرش توی گرمای هوا تغییر حالت میده یچیزی توی حالت موج مانند
گزارش
پاسخ دادن
16:04  1396/07/09

علی
2

اگه فیلم های کورس ماشین ها رو ببینید ال نود تو دنده یک پارس رو جا میزاره این تو هرچی کلیپ بوده دیدم حالا تو با این پارس موتور چینی تونستی هیوندای کره رو جا بزاری ؟؟؟خخخخ یه دروغی بگین ادم باور کنه
گزارش
پاسخ دادن
18:24  1396/07/10

بیاناتی
8

ا کلاس ترین ماشین ایران خودرو همین پارسه به خصوص همین مدل ال ایکسش
حالا هی بگن قدیمی شده یا هرچیزی
اما آمار فروش بازار و همچنین انتظار یکساله خریداران که حاضرند یکساله پولشون بخوابه ولی پارس lx رو تحویل بگیرند، در صورتی که تحویل محصولاتی مثل دنا و سورن ۶۰ روزس، نشون از محبوبیت پارس lx داره
14:33  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
پیناکیو
2

سلام من پیناکیو هستم پدر ژپتو برام سمند خرید الان 2 ساله دارمش سرسیلندر نسوزونده و جلوبندی خراب نکرده.کمک!!!کمک!!!!دماغم داره میخوره به سقف خونه کمکم کنید.
14:01  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

اونی که داری سمند نیس پژوهه داری مشخصات پژو رو میگی .این چیزا به سلطان جاده ها نمیچسبه
گزارش
پاسخ دادن
14:40  1396/07/09

امین
0

سمند سلطان جادهاس این وصلها به سمند نمیخوره انقدر مشخصات پژو رو روی سمند ننداز پینو کیوی دلال
گزارش
پاسخ دادن
14:42  1396/07/09

امین در جواب رستمی و دوستانش
1

جالب است بدانید که ایران خودرو از تولید این خودرو امتناع کرد و در عوض به پژوپارس که فیس لیفتی از پژو ۴۰۵ روی آورد که به همین دلیل پژوپارس در بدنه اش حالت تخم مرغی ندارد. پژو پارس بر خلاف نظر عامه اصلاً ربطی به پژو ۴۰۶ ندارد و شاید تنها شباهت این دوخودرو را بتوان شباهت‌هایی در طراحی خارجی دانست. در هر حال اگر این خودرو به ایران می‌آمد چون اشتراکات فنی زیادی با زانتیا داشت می‌توانست به کمکی برای زانتیا بدل شود. بطور مثال موتور زانتیا ۲۰۰۰ سی سی بر روی پژو ۴۰۶ ۲۰۰۰ سی سی هم نصب می‌شد.
د یلا دوباره بگید همون ۴۰۶ هست .فقط خودتون رو گول میزنید
اینارو از ویکی پیدا دیدم
13:51  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

خوشم میاد دیگ جوابی ندارن دلالها بدن از جمله رستمی و بابایی و دوستانشان
هم پژو میدونه و هم ایرانخودرو که این پارس ماشین پژوی ایرانیه ای هستش ولی شما دلالها نمیخاین قبول کنید شما مثل جاهلای زمان سقراتین و پیامبران و جای هیچ حرفیم نمونده حالا هی بیاید تعریف الکی بدید
گزارش
پاسخ دادن
14:45  1396/07/09

بیطرف
6

خف بابا!
گزارش
پاسخ دادن
22:37  1396/07/09

امین
0

بی طرف خودت خف بیتربیت .همین امسال تویی هست که میره ماشین ۳۰سال پیش براش میمیره و میخره که هنوز که هنوزه ویرانخوردو داره روز به روز گرونترش میکنه و به قیمت روز میده این فسیل منسوخ شده رو بی ادب. بخاطر همین امسال تویی هست که ما باید بعد این همه پول دادن بجای ماشین درجه یک .درجه ۳ سه سوار شیم و بعدشم یه عمر با ایراداش کنار بیایم و قابل حل نباشه
گزارش
پاسخ دادن
12:17  1396/07/10

امین
0

بی طرف خودت خف بیتربیت .همین امسال تویی هست که میره ماشین ۳۰سال پیش براش میمیره و الکی ازش تعریف میده و میخره که هنوز که هنوز که هنوزه ویرانخوردو داره روز به روز گرونترش میکنه و به قیمت روز میده این فسیل منسوخ شده رو بی ادب. بخاطر همین امسال تویی (دلال) هست که ما باید بعد این همه پول دادن بجای ماشین درجه یک .درجه ۳ سه سوار شیم و بعدشم یه عمر با ایراداش کنار بیایم و قابل حل نباشه
گزارش
پاسخ دادن
12:20  1396/07/10

امین
1

اینم از ویکی پیدا :

پژو پارس خودرویی محصول ایران خودرو است. این خودرو تغییر چهره یافتهٔ پژو ۴۰۵ است که در طرح ظاهری آن از بدنه پژو ۴۰۶ الهام گرفته شده است.[۱] خودرو پژو پارس با نام داخلی اکس۹ (به انگلیسی: X9) در ابتدا با نام پژو سفیر به بازار عرضه شد ولی چندی بعد به پژو پرشیا تغییر نام دادو هم اکنون در بازار با نام پژو پارس عرضه می‌شود. پژو پارس تاکنون در پنج نوع پارس معمولی، پارس ۱۶ سوپاپ (به انگلیسی: Pars 16V)، پارس اِگزک (به انگلیسی: Pars Exec)، پارس ELX (به انگلیسی: Pars ELX) و پارس ال ایکس (به انگلیسی: Pars LX) تولید و عرضه شده است.[۲]
(حالا هی بگید که همون ۴۰۶ هست قابله توجه رستمی و دوستانش خخخخ)
13:37  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
رستمی
1

سلام امین جان لطفا خوب دقت کن:پژو یه برند معتبر جهانی هست شما هر جای دنیا که بری بگی پژو همه میشناسن و قبول دارن.ولی سمند را کی میشناسه اگه خارج از ایران بگی سمند فکر میکنن اسم یه نوع لاکپشته!!!!
13:37  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

عمو رستمی فکر کردی الان پارس خریدی پژو سوار شدی ؟؟؟ این پژو نیست که برو نمایندگی از کارشناسش بپرس میگه این پژو نیست خودشون قبول دارن که پژو نیست ربطی هم به پژو نداره بعد شما نمیخوای قبول کنی که این نیست..

پژو فرانسوی هست درسته؟؟ شما بگرد تو تمام قطعات پارس خودت ببین یدونه قطعه فرانسوی اگه پیدا کردی بگو من یدونه پارس بهت کادو میدم
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1396/07/09

موسوی
0

سلام دوستان میخوام پارس بگیرم به نظرتون ثبت نام کنم یا از بازار بخرم.آقای رستمی لطفا راهنمایی کن ممنونم
13:32  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
رستمی
2

سلام بنده میگم پارس خوبه بدک نیست ولی الان دیگر ارزش خرید نداره چون کیفیت افت کرده موتور چینی شده قطعات بی کیفیت چینی شده از همه مهمتر پژو نیست که بیاد نظارتی کنه روش ظاهر پارس هم تکراری شده نگاه کن تو خیابان ببین چقدر پارس و 206 ریخته مکانیکی محل یه سر بزن اگه قانع شدی که پارس خوبه برو حتما بخر لذتش ببر از فرداش هم بشو نون دونی همون مکانیکی محلتون.
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1396/07/09

رستمی
2

سلام به نظرم از بازار بخری بهتره چون ثبت نامی خیلی طول میکشه.به خاطر استقبال و محبوبیت پارس 8 الی9 ماه تحویلش طول میکشه.از بازار آماده بخر برو حالشو ببر.اگه توی جاده سمند دیدی تو راه مونده کمکش کن گناه داره
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1396/07/09

امین
0

بچه ها ببینید پارس ۴۰۶ نیس فقط کپیه و به معنی پژوی ایرانیه ببینید با توجه به نامهاش
پرشیا=persiaیعنی ایرانی
و پارس=parsو پرشین=persian
و قرار بود خودروی ملی باشه برای همین شبیه ۴۰۶ هست ولی خود ۴۰۶ نیس و اینم بگم بااین حرفا فقط خودتون رو میتونید قانع کنید نه دیگران ۴۰۶ موتورش حتی xu9بود بعد رستمی الکی بخاطر اینکه فقط حرفی بزنه میاد سمند رو میندازه وسط .اخه کی حرفی از سمند زده و سمند خیلی بهتره این کپی شده هست
13:10  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
بابایی
1

سلام آقای رستمی کلیپ های سایت آپارات را هم ببین.شتاب پارسtu5 را نشون میده 220 تا میره.دیگه کسی بهت نمیگه این پارس نیست 406 هست.آقا پارس خیلی محشره.ماشین خانواده هست.ماشین اسپرت هست.ماشین لوکس هست.ماشین دیپلمات هست.ماشین جوان پسند هست.ماشین اداری هست.ماشین جاده و شهر هست دیگه چه انتظاری از یک ماشین دارید
11:18  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
رسول
6

سلام یه جوری داری تبلیغ پارس میکنی که شرکت پورشه برا ماشین هاش نکرده ..... معلومه دلال پارس هستی اینجوری تبلیغ میکنی انگار ایران خودرو داره تو تلویزیون تبلیغ میکنه .... نکنه سهام دار ایرانخودرو هستی... پارس هرچی هم باشه دیگه وقتی چینی بشه موتور و قطعاتش دیگه فاتحش خوندس... ظاهرشم که دیگه نمیشه حرف زد خز و تکراری خسته کننده سی ساله داریم میبنیمش دیگه بسه از این بیشتر خزش نکنید لطفا...
گزارش
پاسخ دادن
11:41  1396/07/09

مهران
4

دوستان همگی بریم پولام جمع کنیم بریم یدونه پارس خوشگل جون پسند و شیک بخریم عمو بابایی خوشحال خرم بشه .
گزارش
پاسخ دادن
11:44  1396/07/09

امین
2

بابایی معلومه خیلی عشق پارسی باتو و رستمی جایز نیس حرف زدن
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1396/07/09

امین
0

رستمی معلومه هم هیچی سرت نمیشه از ماشین وهم اینکه چشات پیچه و اشتباهی میبینه.اخه بنده ی خدا توی حرفای من کجاشون حرفی از سمند زده شده؟ تو هیچی بارت نیست قصد توهین ندارم ولی فقط بواسطه یک فیلم تخیلی هیجانی داری جبهه میگیری که دست کاری شده هستش ماشینش وگرنه به کپیه ۴۰۵ و ۴۰۶ نمیگفتی که این همون ۴۰۶ هست .باشه اصلا تو راست میگی باشه اصلا دیگ نمیشه باتو حرف زد
11:09  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
جعفری
0

سلام آقا راست میگن پژو پارس همون 406 هست با کمی تفاوت ظاهری.من با پارس 220 کیلومتر در ساعت رفتم هنوز هم جا داشت مثل باد میره.اگه باور ندارید کلیپش توی سایت آپارات گذاشتم نگاه کنید.
10:57  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
خلیل
3

سلام دوستان
نظر من این , پول میدیم ماشین چینی میخریم آگاهی داریم چینی و کیفیت خوبی داره مثل برلیانس ۳ستاره کیفی داره
ولی پول میدیم مثلا پژو پارس یا ۲۰۶ میخریم بعد میبینیم تمام قطعات چینی درجه سوم و بی کیفیت

داشبورد پژوهای ایران خودرو از مواد بازیافتی درست میشن

فقط اسم پژو دارن بدون نظارت فرانسه

همین ظاهرشم که ۲۰سال داریم میبینیم خز و تکراری خسته کننده که چهره شهر خراب میکنن

کسی که اطلاعات فنی داشته باشه پولش حروم و به هدر نمیده برا ماشبن های بی کیفیت داخلی که هر قطعش معلوم نیست از کجای چین وارد میکنن و با بدترین و ضعیغترین حالت ممکن مونتاژ میکنن میدن مردم که از ماه بعد تحویل باید جلو در نمایندگی و مکانیکی محل باشی
ماشین های داخلی بی کیفیت فقط نون دونی شده برا دلال جماعت و مکانیکی ها همین
کسی که میاد اینجا میگه تندر و برلیانس و ساندرو خوب نیست و چپ میکنه و فلان خودش دلال پارس هست کارش اینه بیاد تبلیغ کنه.
10:42  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
اصلانی
1

سلام آقای رستمی من فیلم تاکسی1 و تاکسی2 و تاکسی3 را دیدم.همون پارس خودمونه ولی ظاهرش یکمی فرق داشت ولی در کل پارس همون 406 هست.باور کن عاشق پژوپارس شدم. ان شاءالله یکی میخرم
09:39  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

باش فکر کن پارس ۴۰۶ هست پس تو هنوز ۴۰۶ از نزدیک ندیدیه که اینارو میگی من تو منطقه اروند دیدمش حتی شکل داشتبوردش هم یکم متفاوته.مطمئن باش اگه هموم بود اسمش همون ۴۰۶ بود ولی این کپی ۴۰۶ و ۴۰۵ هست .داداش قبول کن
گزارش
پاسخ دادن
10:26  1396/07/09

پرویز
3

بنظر من یدونه کمه دوتا بخر ,,, اینجا ایرانه تو فیلم خارجی پورشه هم نشون میده برو اونم بخر,,
الان باید اسم پژو از روش بردارن ,,,, اسمش باید باشه ... پارس ایران خودرو .....
چون قطعات چینی , بی کیفیت , پژو فرانسه هم نظارتی نداره , یک آرم پژو زدن,,,
اون مجا فرانسوی بود ,,, اینی که ایران خودرو داره تحویل میده با قطعات چینی و هندی و بدنه ایرانیزه شده کجا,,, بس انقدر از ماشسنی که سی سال داریم میبینیم تعریف نکن ,,, هرکی بخواد بخره قبلش میره نمایندگی ها مکانیکی ها میبینن هرچی پارس و ۲۰۶ اونجا دارن تعمیر میشن بعد میخرن.
گزارش
پاسخ دادن
10:26  1396/07/09

امین
0

باش فکر کن پارس ۴۰۶ هست پس تو هنوز ۴۰۶ از نزدیک ندیدیه که اینارو میگی من تو منطقه اروند دیدمش حتی شکل داشتبوردش هم یکم متفاوته.مطمئن باش اگه هموم بود اسمش همون ۴۰۶ بود ولی این کپی ۴۰۶ و ۴۰۵ هست .داداش قبول کن
گزارش
پاسخ دادن
10:29  1396/07/09

حیدری
0

سلام بنده بین ال90 و پژو پارس میخواستم یکی را انتخاب کنم به پیشنهاد یکی از دوستان توی همین سایت فیلم تاکسی2 را دانلود کردم و دیدم.حالا تصمیم گرفتم پارس بخرم از آقای رستمی ممنون هستم.واقعا پارس قدرت مانورش خیلی جالبه.
02:54  1396/07/09
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

ینی ففط به واسطه ی اون فیلم تخیلی هیجانی رفتی ماشین خریدی؟ خخخخخ درضمن اون ۴۰۶ هست نه پارس .وقتی قطعات داخلی ماشیت به صدا افتاد متوجه میشی و سپرش توی گرما تغییر حالت داد . درکل مبارک
گزارش
پاسخ دادن
10:39  1396/07/09

تاج الدینی
5

سواری ساندرو دقیقا مثل وانت پیکان میمونه خشکه و میکوبد. از لحاظ صندلی های نیمکتی هم فرقی با ال 90 ندارد.قیمت بالایی هم دارد.
20:51  1396/07/08
گزارش
پاسخ دادن
سخندان
5

یعنی شما هر دوتا ماشین ساندرو و ال۹۰ داشتی؟ یا داری از خودتون نظر شخصیتون میدید از روی تعصب؟
ماشین های رنو تو این قیمت اقتصادی هستن امکانات کمه ولی فنی و موتور و گیربکس عالی دارن , ماشین گرونهای رنو برو ببین چه جورین
هر چی باشن دارن تحت نظارت رنو تولید و مونتاژ میشون برا همین کمی گرونتر هستن
برعکس پژوهای مونتاژ ایران خودرو که هیچ نظارتی ندارن هزینه نگهداری بالایی دارن قطعات گرون پر خرج دیگه مکانیکی هارو نگاه کنی همش یا پارس یا ۲۰۶ یا ۴۰۵
استقبال بالا از محصولات رنو نشون میدن مردم خسته شدن از همش تعمیرگاه و مکانیکی بودن همون صندلی نیمکتی و فنی عالی ترجیه میدن.
گزارش
پاسخ دادن
22:48  1396/07/08

سهیل
2

قیمت پارس انصافا نا عادلانه بالاست.
گزارش
پاسخ دادن
08:05  1396/07/09

تاج الدینی
0

بنده ال 90 داشتم مدل 89 متاسفانه همون چیزایی که میگفتن رو دیدم دید کور عقب کابین و کولر ضعیف صندلی های نیمکتی و عدم تعادل کافی تو پیچها و مخصوصا تو روزای بارونی که عقب ماشین بازی می کرد و فرمون از دستم فرارمیکرد و البته قطعات گرون مثل پولی سرمیل لنگ عوض کردم 150 تومن اصلی هم نبود قیمت اصلی 240 تومن در حدود 2 سال پیش و هزینه تعویض فن 560 تومن فابریکش شد یعنی ال 90 هزینه اای بسیاربالاتری داره. سوارساندرو دوستم شدم که اتومات بود اختلاف هندلینگ یا سواری ندیدم. به تظرم اصلا ارزش اون قیمت بالا رو نداشت. الان پارس tu5 دارم از سال 94 نمیگم عالیه ولی از هرلحاظ از ال 90 سرتره. من نمیدونم مشکل فنی ندیدم شما پارس هایی که دیدی تو تعمیرگاه هستند پارس xu7 باموتور 1800 می باشد بله اونها رو توصبه نمیکنم. بنده 2 باررفتم نمایندگی یک بارواسه تعویض روغن و رگلاژ درب شاگرد و باردیگه برای تعویض لنت عقب که صدامیداد.تعصبی هم ندارم به نظرم پارس tu5تو شرایط فعلی ارزشمنده. موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
09:59  1396/07/09

سرچشمی
3

یک پارس دارم بیچارم کرد از اولش.
واقعا این ماشین از اولش مشکل دار بود.به نظر من ماشین های جدید چینی تو بازه قیمتی خودشون بهترن منم قبلا جبهه میگرفتم میگفتم چینیه و فلان بیسار
حالا چینی نمیخوایید دست دوم تمیز یه ماشینی که فنی خوب و موتور خوبی داشته باشید بخرید .
خیلی خیلی بهتره بیاید واقعیت بگید شاید کمکی کنه برا کسی که میخواد اینجور ماشین های رو تهیه کنه..
20:02  1396/07/08
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

سلام به همگی طرف اومده میگه پارس همون ۴۰۶ هست .میگه دیدی تو فیلم تاکسی دو چکار میکنه طرف .خخخخ بچه جون اون ۴۰۶ هست نه پارس .من نمیدونم کی به شما گفته که پارس ۴۰۶ هست .پارس فقط کپی ۴۰۶ و ۴۰۵ هست و شاهکار فرانسه هم نیس و ایرانخوردو هست و قرار بوده که خودروی ملی باشه ولی پژو زیر بار نرفت .انقدر مردم گول نزنین۴۰۶ یه چیز دیگس(آقای رستمی نمیدونم این پیام رو میخونی یا نه .ولی یااین هیجانی که داری معلومه سنت کمه و ذوق داری داداش اون ۴۰۶هست نه پارس .پارس توی ایران فقط تولید شده و صادرشم کردنه)
19:26  1396/07/08
گزارش
پاسخ دادن
رستمی
1

آقا امین یه دفعه بگو سمند بود وجدان خودت را راحت کن....پارس همون 406 هست شک نکن.ولی چون در ایران مونتاژ شده اول قرار بود اسمشو پرشیا بذارن که شرکت پژو مخالفت کرد.بعد گذاشتن پژوپارس....خواهشن برو خوب تحقیق کن بعد صحبت کن
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1396/07/08

سامان
4

الان باید اسم پژو از روش بردارن

اسمش باید باشه ... پارس ایران خودرو .....

چون قطعات چینی , بی کیفیت , پژو فرانسه هم نظارتی نداره , یک آرم پژو زدن جلوش
گزارش
پاسخ دادن
22:39  1396/07/08

امین
0

اقای رستمی چند سالتونه که اینطوری میگید؟ اولا فیلم تاکسی در مورد ۴۰۶ نیس در مورد ماجرای رانندهه و دوستش هستش .دوما اطلاعاتت رو تو باید ببری بالا نه من پرشیا از اول طراحیش رو ویرانخودرو کرده نه پژو اون هم از ۴۰۵ و ۴۰۶ و قرار بود خودروی ملی باشه ولی پژو قبول نکرد برای همین اول اسمش پرشیا بود و الانم پارس بچه جون اطلاعاتت رو ببر بالا تو اون فیلم تخیلی رو با این کپی شده مقایسه میکنی؟؟؟؟؟واقعا که
گزارش
پاسخ دادن
23:53  1396/07/08

رستمی
0

شما درست میگی پژو نبود سمند بود.من چشمهام اشتباهی میبینه
گزارش
پاسخ دادن
09:31  1396/07/09

امین
0

رستمی معلومه هم هیچی سرت نمیشه از ماشین وهم اینکه چشات پیچه و اشتباهی میبینه.اخه بنده ی خدا توی حرفای من کجاشون حرفی از سمند زده شده؟ تو هیچی باورت نیست قصد توهین ندارم ولی فقط بواسطه یک فیلم تخیلی هیجانی داری جبهه میگیری وگرنه به کپیه ۴۰۵ و ۴۰۶ نمیگفتی که این همون ۴۰۶ هست .باشه اصلا تو راست میگی باشه اصلا دیگ نمیشه باتو حرف زد
گزارش
پاسخ دادن
10:34  1396/07/09

امین
0

رستمی معلومه هم هیچی سرت نمیشه از ماشین وهم اینکه چشات پیچه و اشتباهی میبینه.اخه بنده ی خدا توی حرفای من کجاشون حرفی از سمند زده شده؟ تو هیچی باورت نیست قصد توهین ندارم ولی فقط بواسطه یک فیلم تخیلی هیجانی داری جبهه میگیری وگرنه به کپیه ۴۰۵ و ۴۰۶ نمیگفتی که این همون ۴۰۶ هست .باشه اصلا تو راست میگی باشه اصلا دیگ نمیشه باتو حرف زد
گزارش
پاسخ دادن
10:36  1396/07/09

امین
0

سلام به همگی طرف اومده میگه پارس همون ۴۰۶ هست .میگه دیدی تو فیلم تاکسی دو چکار میکنه طرف .خخخخ بچه جون اون ۴۰۶ هست نه پارس .من نمیدونم کی به شما گفته که پارس ۴۰۶ هست .پارس فقط کپی ۴۰۶ و ۴۰۵ هست و شاهکار فرانسه هم نیس و ایرانخوردو هست و قرار بوده که خودروی ملی باشه ولی پژو زیر بار نرفت .انقدر مردم گول نزنین۴۰۶ یه چیز دیگس(آقای رستمی نمیدونم این پیام رو میخونی یا نه .ولی یااین هیجانی که داری معلومه سنت کمه و ذوق داری داداش اون ۴۰۶هست نه پارس .پارس توی ایران فقط تولید شده و صادرشم کردنه)
19:10  1396/07/08
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

بنظرت صدای داشتبورد و رودریها عیب نیست برای همچین ماشینی که ادعای لوکسی داری براش؟ بلوتوثش به گفته چنتا از دارندگانش کُند میشه این عیب نیس؟ سپرش توی گرما تغیر حالت میده یه چیزی توی مایهای موج مانند اینا بنظرت عیب نیستن؟ حتی ۴۰۵ هم این مشکلات نداره .اون داشتبورد بیکیفتش که خشکه و بازیافتیه عیب نیس ؟ ببین ما چقدر از دنیا عقبیم که به کپیه ۴۰۵ و ۴۰۶ میگیم لوکس واین همه پول بابتش میدیمکه مال ۳۰سال پیشه و ادعای لوکسی داریم و پزش رو میدیم البته من یک چرخ سمند رو به این بی هویت نمیدم.
17:35  1396/07/08
گزارش
پاسخ دادن
سامان
3

آقای امین لطفا به خاطر نامت هم که شده در اظهار نظر کردن امانت را رعابت کن و حداقل کمی تقوا پیشه کن. جمله آخرت عین خودرایی و خوشیفتگی است. برای دیگران و انتخاب شان احترام قائل باش و دیکتاتور درونت را قربانی کن!
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1396/07/08

امین
1

داش سامان میدونی چرا گفتم ؟ چون پارس سوار ها این گفتن منم خواستم تلافی کنم وگرنه سمند هم تو ویرانخودرو تواید شده
گزارش
پاسخ دادن
20:41  1396/07/08

سهیل
0

کلا سیستم فروش خودروی ایرانی بنداز بندازه.

خدا می دونه این وسط دلالان و مافیا و نورچشمی ها روی هر ماشین

چقدر پول مفت به جیب مبارکشان می رود.

الان مردم معنی اقتصاد مقاومتی را خوب می فهمند....!

در کل موفق و پیروز باشید.
14:28  1396/07/08
گزارش
پاسخ دادن
بی طرف
4

سلام دوستان خوب دقت کنید:بردرانی که میگن پارس نخرید چون بعضی از قطعاتش چینی هست.بعد میان و از ماشینهای چینی مثل برلیانس و غیره تعریف میکنن و میگن اونها را بخرید.واقعا به نظرتون خنده دار نیست که هر چی گشتن هیچ عیبی توی پارس پیدا نکردن بعد گفتن بعضی از قطعاتش چینی هست و اون را یک عیب بزرگ میدونن.ولی از ماشینهای کاملا چینی از طراحی تا ساخت 100 در 100 چینی حمایت میکنن.پارس هر چی باشه طراحی و ساخت اولیه اش اروپایی هست نه چینی....
14:26  1396/07/08
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

نه داداش .منظورشون اینه که شما که دارید پول به پژوی چینی و بیکیفیت میدین با طراحی 30سال پیش .خوب برید ماشین بروز چینی بگیرید.حالا متوجه شدی؟درضمن من سمند دارم نه چینی
گزارش
پاسخ دادن
17:15  1396/07/08

امین
0

بنظرت صدای داشتبورد و رودریها عیب نیست بزا همچین ماشینی که ادعای لوکسی داری براش؟ بلوتوثش به گفته چنتا از دارندگانش کند میشه این عیب نیس؟ سپرش توی گرما تغیر حالت میده یه چیزی توی مایهای موج مانند اینا بنظرت عیب نیستن؟ حتی ۴۰۵ هم این مشکلات نداره .اون داشتبورد بیکیفتش که خشکه و بازیافتیه عیب نیس ؟ ببین ما چقدر از دنیا عقبیم که به کپیه ۴۰۵ و ۴۰۶ میگیم لوکس واین همه پول بابتش میدیم و ادعای لوکسی داریم و پزش رو میدیم البته من یک چرخ سمند رو به این بی هویت نمیدم
گزارش
پاسخ دادن
17:33  1396/07/08

مهدی
0

سلام دوستان من ۲ ماه پارس دارم ۱۰۰۰ تا رفته بدجور صدای کمپرسور کولر میده دور موتور ۲ تا۳ یه صدای هووووم هوووم میاد تو اتاق حالمو گرفته به نظرتون نمایندگی عوضش میکنن؟!کجا ببرم تهران هستم؟ گیربکس هم زوزه خفیف دارد
گزارش
پاسخ دادن
18:31  1396/07/08

عادل
0

با سلام. دوستان من میخوام پژو پارس tu5 بنویسم. میخواستم بدونم تحویلش چقدر تاخیر داره؟ مثلا الان تحویل تیر بنویسم، کی تحویل میدن؟
11:12  1396/07/08
گزارش
پاسخ دادن
امین
5

سلام اقا عادل توی همین سایت توی مقالات مربوط سمت راست صفحه از پایین دوتا مونده به اخریه رو در مورد پارس نوشته بخونشون شاید نظرت درمورد پارس عوض بشه برادرانه بهت میگم وگرنه به حال من فرق نمیکنه که چی بگیری اینجا پر دلاله که پارس رو با توسان مقایسه میکنن طی پیامای گذشته طرف گفت توسان نزدیک بود سر پیچ پشتش در بره ولی پارس نه اینطور نیس ببین چطور دلالها میخان مردم رو گگول بزنن .یاحق
گزارش
پاسخ دادن
13:15  1396/07/08

امین
2

سلام دوستان توی همین سایت توی مقالات مربوط سمت راست صفحه از پایین دوتا مونده به اخریه رو در مورد پارس نوشته بخونشون شاید نظرت درمورد پارس عوض بشه برادرانه بهت میگم وگرنه به حال من فرق نمیکنه که چی بگیری اینجا پر دلاله که پارس رو با توسان مقایسه میکنن طی پیامای گذشته طرف گفت توسان نزدیک بود سر پیچ پشتش در بره ولی پارس نه اینطور نیس ببین چطور دلالها میخان مردم رو گگول بزنن .یاحق
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1396/07/08

احسان
0

اگه الان نام نویسی کنی برای تیر سال دیگه، احتمالا آبان گیرت بیاد. این تجربه منه
گزارش
پاسخ دادن
17:29  1396/07/08

احسان
0

ولی بنظرم ثبت نام نکنی بهتره چون کسایی که خریدن اصلا کیفیتش خوب نبوده این جدیداش مشکل دارن یکم بیشتر هزینه کن محصولات رنو بگیری بهتره چون خود فرانسه رنو داره روی محصولاتش نظارت میکنه هنوز دست قطعات چینی و ایرانی بهش نخورده باز هرجور خودت صلاح میدونی
گزارش
پاسخ دادن
18:36  1396/07/08

Elnaz _ghasemi73
1

سلام
من پارس تی یو فایو کلاس 13 سفید ثبت نام کردم الان 2 ماه از تاریخ تحویل گذشته
الان تا کی تحویل دادن؟
من چیکار کنم بتونم ماشینم بگیرم؟
میخوام بعد محرم با دوستام بریم شمال، موندیم بدون ماشین چیکار کنیم
کسی،میدونه تا الان نوبت چند مرداد دادن؟
10:30  1396/07/08
گزارش
پاسخ دادن
محمد طاها
0

ازمن 5 مرداد بود سه روز پيش فاكتو شد از شما هم همين چند روز ميدن من به همه دوستان گفتم دوام دوماهو نيم ميدن
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1396/07/10

فرهاد
4

دوستان ماشین چینی به هیچ عنوان مناسب نیست. قطعات تو شرکت کمه و مخصوصا قطعات بدنه که از چین میاد و گرونه. از لحاظ کیفیت بعضی هاشون بدک نیستند البته به غیر از ام وی ام ها و لیفان ولی موقع فروش افت شدید قیمت دارند و به راحتی نمیشه فروخت. ماشین ایرانی همه قطعاتش چینی نیست و ایرانی و هندی و حتی فرانسوی داره. قطعاتش راحت گیر میاد و فروش خوبی داره و افت قیمت بسیار کمتری داره.واقعا اینطوری هم نیست که مدام خراب بشه خیلی ها رو نیشناسم که راضی هستند و فقط بخاطر تعویض لنت و کارهای جزیی رفتن نمایندگی. پارس tu5 واقعا ماشین متفاوتیه حالا خوشمون بیاد یا نه ماشینیه که رضایت زیادی دارند ازش. خب چاره چیه؟ همه میدونیم که ماشینهای ایرانی طراحی قدیمی دارند و ... بحث اجباره و چاره ای نیست.ماشین خارجی رو انقدر گرون کردن که نمیشه گرفت
00:58  1396/07/08
گزارش
پاسخ دادن
دارابی
2

کسی اجبار نکردن ماشین چینی های ایران خودرو مثل پارس بخرن هرکی اختیار پول خودش داره من برلیامس خریدم عالیه و راضیم شما پارس بخر
ماشین های چینی از نظر کیفیت خیلی خیلی بالاتر از پارسی هست که فقط ۱ستاره کیفی داره
دوستان قبل خرید تحقیق کنید از کسایی که اون ماشین دارن برید نمایندگی ها ببینید گول تبلیغات اینجا نخورید این پژو نیست که یه آرم چسبوندن جلوش با قطعات چینی بدون نظارت فرانسه
گزارش
پاسخ دادن
10:45  1396/07/08

Saeed M
1

سلام،نمیگم اشتباه کردی برلیانس خریدی چون شاید دلت سرد بشه اما از سرگذشت خودم میگم،ما یه برلیانس h230 اتومات صفر تحویل فوری از تهران خریدم تو راه اومدن ب خونه چپ کردیم هیچی از ماشین باقی نموند حتی میگفتن شاسی ماشین هم خورد شده خدا رو شکر خودمون چیزیمون نشد و این ک ماشین کارت طلایی داشت ولی هنوز ماشینو بهمون تحویل ندادن که امیدوارم زودتر بدن، اما واقعا این ماشین هیچ تعادلی نداره یعنی با یکم وزش باد توی جاده حسابی ماشین گیج میشه واقعا بدترین عیبی که داره همین نداشتن تعادل مخصوصا تو جاده های کویری
گزارش
پاسخ دادن
18:15  1396/07/08

رستمی
1

پژو پارس شاهکار فرانسه هست.واقعا محشره.فیلم تاکسی2را ببینید چه میکنه این پژو...اونها هم به این ماشین مینازن..برای همین چنتا فیلم راجب به این ماشین ساختن.تاکسی.تاکسی2و تاکسی3.فقط خواهشن نگید که پژوپارس را تاکسی کردن ببینید قدرت مانورش چیه.بقیه ماشین ها را سوسک میکنه
23:28  1396/07/07
گزارش
پاسخ دادن
سامان
3

اون پارس داری با این ماشین که ایرانیزه کردن یکی میکنی خخخ فازت چیه دادش,, اون فرانسوی بود این پارسی که شما خریدی از بدنه تا موتور تا برف پاکن تمامش چینی درجه سوم
گزارش
پاسخ دادن
10:42  1396/07/08

امین
4

داش اون 406هست از خواب پاشو خودت و مردمم گول نزن .این پارسه کپی از ۴۰۶ و ۴۰۵ هست در ضمن اونم تست تصادفش رو ببین اشغال بود سقفش بلند شو و از بغل ستونش جمع شد
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1396/07/08

احمدی
38

سلام.بنده تابستون 3300کیلومتر با پارس tu5 مسافرت رفتم.200 لیتر بنزین مصرف کرد البته با کولر یعنی صدی شش لیتر مصرف کرده.توی این مدت که این ماشین را دارم کاملا ازش راضی هستم.مصرف کم.شتاب خیلی خوب.صدای کم.تعادل خیلی عالی در پیچ های جاده.به هیچ وجه هم مسافرت با این ماشین خسته کننده نیست.نرم و راحت هست.خلاصه ماشین خوبی هست شیک و لوکس.توی خریدش شک نکنید.البته برای خرید باید حداقل 8 ال 9ماه توی نوبت باشید.ولی می ارزه
21:34  1396/07/07
گزارش
پاسخ دادن
رضا
35

شیک و لوکس خوب امدی داداش ماشین سی سال پیش فسیل شده رفته هنوز برا شما لوکس و شیک قبلش پراید داشتی لابد
گزارش
پاسخ دادن
21:52  1396/07/07

به احمدی
33

موتور TU5 چینی
گیربکس ایرانیزه چینی
دیسک و صفحه ایرانی
لاستیک بی کیفیت ایرانی
داشبورد پلاستیک درجه سوم چینی
ظاهر و طراحی برا 20 سال پیش و تکراری تو ایران
مونتاژ قطعات چینی بدون نظارت فرانسه پژو فقط آرم داره
سود بالا از فروش پارس برا ایران خودرو و دلال ها و سود جوهای اینجا
گزارش
پاسخ دادن
22:32  1396/07/07

علیرضا
2

پس حتما قطعات 206 همین جوری ریخته تو خیابون

-اول یه خورده ببین چی می خوای بگی بعد بگو

همین جوری فقط بلدی بگی 206 های چینی خوبه 206بخریرید اینم شد حرف
21:06  1396/07/07
گزارش
پاسخ دادن
مجید
2

بخدا قسم این اقا تو عمرش برلیانس و ساندرو سوار نشده
داره حی نظر منفی میده
هر چقد هم بد باشه از محصولات 206چینی خیلی بهتر ب
یهترین تولید داخل همین رنو ساندرو . پارس تندر و برلیانس هسن و هیچ
21:05  1396/07/07
گزارش
پاسخ دادن
نادر
4

کلا خانواده پژو 206و 405و پارس بخاطر استاندارد نبودن کانال آب بلوکه سیلندر و پایین بودن حجم خنک کنندگی از استاندارد اروپا خارج شد و امتیازش رو به ایران دادن ، اون اصلیا که ذاتا مشکل دار بودن ، جدیدا که دیگه نوبرن چینی ایرانیزه
20:33  1396/07/07
گزارش
پاسخ دادن
ایسماعیل
2

سلام دوستان متاسفانه برلیانس داداشم همین امروز یاتاقان زد.ماشین های چینی خیلی مزخرف هستن.به نظرم همون تولید داخل بهتره.پارس از همه بهتره من اشتباه می کردم واقعا پشیمونم
20:22  1396/07/07
گزارش
پاسخ دادن
ایسماعیل
5

البته اینم بگم پارس هم موتورش چینی اونم مواظب نباشید واشر میزنه روغن میسوزونه روغن کم میکنه بخاطر موتور چینی هست که انداختن داخلش قطعات هم کیفیت قبل نداره چینی شده تمام فرانسه هم نظارت نداره پارس ها
گزارش
پاسخ دادن
20:29  1396/07/07

ایسماعیل
5

سلام من رفیقم پارس گرفته اول که فهمید درش تعویض کارخونس یه ضرر واسه اون داد بعدش میگفت قطعاتش همه چینی میگفت دستی ماشین رومیکشیدم میدیدم دستی از جاش دراومد کمربندو میکشم میبینم از بالا شکست میگفت یک هفته داشتمش با سه تومان ضرر دادم رفت اونم بزورتو شهرستان
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1396/07/07

ایسماعیل
6

سلام آقایان

بنظر تو محدوده 40 میلیون حدودا با توجه به اینکه 206 و پارس هم چینی شدن بدون نظارت پژو دارن ساخته و تولید میشن

پس بهتره از اول ماشین چینی بخریم چون کیفیتشون به مراتب از 206 ها بیشتر هست اینو میتونید از کسایی که این همه ماشین چینی دارن بپرسید... تو این محدوده من برا داداش خودم برلیانس H320 دنده ای هاچ بک انتخاب کردم پارسال ....

تا الان فقط یکبار رفته نمایندگی اونم برا سرویس اولیه نمایندگی مرکزی 2 همین بقیش روغن و بنزین ریخته رفته شتاب خوب امکانات خوب از همه مهمتر ظاهر جدید به روز و از همه مهمتر فضای داخلی دلباز تر و خوبی هست که دارد...


خریدن ماشین سلیقه ای... اگه مصرف کننده هستید میخوایید کیفیت خوب باشه برلیانس خوبه درسته افت قیمت داره ولی که الان قیمتش مناسبه دست دومش بجاش دیگه تا دوسال حدودا از دست مکانیکی رفتن و اینا راحت میشید ......


ولی اگه دلال هستید دوماه ماشین نگه میدارید میفروشید همین 206 و پارس خوبه...


البته این نظر بنده هست بعنوان کسی که مصرف کننده هستم نه دلال... موفق باشید.
19:43  1396/07/07
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

دوستان یاد بگیریم ماشین واسه استفاده هر روز با مسافت زیاد و دست انداز و چاله و ... نیست.ماشین باید تو پارکینگ بمونه هر وقت واقعا کار پیش اومد روشن بشه و گرنه تانک هم باشه هر روز ازش کار بکشی از بین میره. طرف پراید داره هر روزم 4 نفر مسافر سوار میکنه تو ترافیک و ... باسرعت و رانندگی افتضاح نیرونه بعد میگه ماشین هیرانی بدرد نمیخوره .
23:22  1396/07/06
گزارش
پاسخ دادن
🤔
4

سلامتی بدخواهای پارس صلوات بفرستین😆😆😆😆
22:52  1396/07/06
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 12 نظر
سوم بهمن 7 نظر
Jalil fathi 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین cvt : کسی از ۲۰ اسفند داریم که هنوز فاکتور نشده باشه؟
شاهین جی ال : چهار ماه تاخیر اره من امروز رفتم تو شش ماه تاخیر 25خرداد هنوز فاکتور خبری نیس
لاماری سفید تحویلی هفته چهارم مهر : سلام برادر والله منم تحویلم زده هفته آخر مهر ولی فعلا دعوتنامه تکمیل وجه هم دریافت نکردم با این اوصاف اگر من آخر آبان هم دعوتنامه ام بیاد اگر تا نیمه اول آذر تکمیل وجه کنم باید تا نیمه اول دی منتظر بمونم تا تحویلم بشود
حسین : سلام دوستان من ۱۵ فاکتور شدم امروز پلاک تعجب ۲روز تمام کارش انجام شد نمایندگی کیاه خوا کرمانشاه تحویلش ماشین کی باشه مشخص نیست
مهدی پلاس : هرمدت ی چندتا فاکتور می‌کنه تمام چرا یکی ازاین سران کشور ورود نمیکنه ببینه درد مردم چیه چرا سایپا خون مردم کرده توشیشه واقعا متأسفم برا سایپا نمیدانم چه برنامه ای دارن واقعا اگر کمبود قطعه هست چطور ایران خودرو داره زودتراز موعد داره ماشین های مردم میده
مهدی تارا دستی فرسوده اذر : سوال از محمد موعد تحویلت کی بوده ؟ و ابنکه دعوت نامه دقیقا کی اومد؟
حامد j7 : سلام بنده شرایط شما رو دارم دقیق جواب قانع کننده نمیدن
آرمین : تارا خاکستری وی یک پلاس تحویل 25ابان امروز آماده حمل شده یک هفته زودتر
مهدی تارا دستی فرسوده اذر : من 20 مرداد انتخاب نمایندگی 25 مرداد واریز اولیه 10 مهر تحویل خودرو به اسقاط 25مهر صدور گواهی اسقاط دعوت نامه هنوز نیومده؟ میگه تا اخر ماه دعوت میاد تاریخ تحویل 30 اذر ماه فرسوده قانون درستی نداره عشقیه ، تازه بعد از تکمیل وجه هم یه بند توی دعوت نامه اضاف کردن تحویل 90روز بعد از تکمیل وجه
محمد : سلام دوستان ماشین وقتی که پلاک خورده و تو مرحله آماده جهت تحویل هسته چند روز بعد تحویل میدن?
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پیش فروش : عالی بود😂😂😂😂👍🏻
ابوالفضل : سلام برامن امروز پیامک تحویل حضوری آمد ساعت 11 بود ولی تو سایت میزنم چراغ تحویل روشن نشده
کوییک dxrl تویلی مرداد : با سلام بنده واریز اول بهمن 1403 بوده واریزی دوم 12 تیر ماه وای هر باز زنگ میزنم میگن که تا 28 اردیبهشت فاکتور شده ..... اماکن داره پذیریش خودتون رو بفرمایید . پذیرش بنده 12170364
نسیم کوییک s : دوستان کوییک S تکمیل وجه 10 شهریور تحویل هفته اخر مهر بوده بنظرتون کی تحویلشه؟؟؟؟کوییک S تا چه تاریخی فاکتور شده؟ لعنت به سایپا
ساینا تک : چس تومن
دوگانه تحویل تیر : سلام ، بابت هر ماه تأخیر در تحویل چقدر پول میدن ؟
عرفانخان تبدیل به تک گانه : دوستان و عزیزان تبدیلی تا چه تاریخی فاکتور شدیم؟؟؟آخریش که من دیدم تکمیلی 9شهریور بود
علی سورن : امروز نمایندگی بودم گفت مشکی دیرتر میاد
محمد : خیلی غلط کرده به زودی همه فاکتور میشن تا تعهدات اذر ماه
احمد : ساینا اس تحویل مهرماه تکمیل وجه شهریور ، چند میخری؟