امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171422 نظر

علیرضا
0

اقا این دزگیرو فقط کلاس 15داره یا کلاس 13 هم داره؟؟؟؟؟؟
18:32  1396/05/01
گزارش
پاسخ دادن
ج
0

فقط ۱۵
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1396/05/01

tt
3

کلاس 13 هم دزدگیر با بوق داره ولی دزدگیر کلاس 15 کاملتر هست
در کلاس 15 قفل کاپوت هم میکروسوییچی هست و باز بودنش تو صفحه کیلومتر نشون داده میشه و اگه قفل فعال باشه و کاپوت باز بشه باعث فعال شدن دزدگیر میشه ولی در کلاس 13 کاپوت دزدگیر نداره
دزدگیر کلاس 15 بدون تغییر قابلیت وصل آژیر داره ولی در کلاس 13 این امکان وجود نداره
در کلاس 15 بدون دیاگ میشه دزدگیر رو فعال یا غیر فعال کرد ولی در کلاس 13 امکان غیر فعال وجود نداره
در کلاس 15 میشه هنگام قفل و باز کردن درها تک صدای بوق یا آژیر رو فعال کرد ولی در کلاس 13 این آپشن وجود نداره
در هر دو کلاس امکان اضافه کردن سنسور شوک و چشمی وجود داره
در کل در سیستم cec (کلاس 15) دزدگیر کاملتری نسبت به سیستم اکومکس (کلاس 13) وجود داره
گزارش
پاسخ دادن
08:39  1396/05/02

محمد
0

دوستان سلام امروزبرای ثبت نام رفتم گفتن ظرفیت تکمیل شده مجبورشدم یک حواله ثبت نامی امروزراباکلی منت ازنمایندگی ۳۵۰هزارتومن بیشتربدم خریداری کنم یعنی۱۵۳۵۰۰۰۰هزارتومن اینم ازدلال بازی نمایندگی ها.دوستان بدون ایمیل وضعیت ماشین وچطورنگاه کنم چون ایمیل ندارم
16:37  1396/05/01
گزارش
پاسخ دادن
Lx
0

سلام دوست عزیز چه ساعتی گفتن تکمیل ظرفیت شده اینم از دلال بازیشون چون بنده تا ساعت ۱۰ صبح نگاه کردم سایت هنوز طرح فروش نزده بودن
گزارش
پاسخ دادن
17:21  1396/05/01

داوودی
3

۴ نفر مثل شما ها رو دلال ها داشته باشن غمی ندارن
گزارش
پاسخ دادن
20:16  1396/05/01

علی
0

ساعت 10 و 57 دقیقه که من رفتم سایت ظرفیت پر شده بود
نااامررردا
گزارش
پاسخ دادن
01:04  1396/05/02

Lx
0

این ایران خودرو گندش در آورد دیگه با این مسخره بازیش مردم سر کار گذاشته
گزارش
پاسخ دادن
10:19  1396/05/02

مرتضی
1

سلام به همه دوستان من یه پژوپارس tu5 ثبت نام کردم قصد دارم ضبطش رو عوض کنم تصویری بگیرم میخاستم ببینم کسی گذاشته رو ماشینش ؟ راضی هستش ؟ یا یه چیز اضافی هست و ارزش هزینه کردن ندارد ؟
13:07  1396/05/01
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

ممنون میشم اگه دوستان فنی راهنمایی کنن.ماشین روتحویل گرفتم لازمه روغنشو عوض کنم یا اینکه بذارم باهمون روغن کارکنه؟واینکه اگه قراربه تعویض شدچی بریزم؟
12:08  1396/05/01
گزارش
پاسخ دادن
tt
0

دوست عزیز تا کیلومتر ۱۰۰۰ یا ۱۱۰۰ با ماشین مدارا کن و اصول آب بندی رو رعایت کن و در کیلومتر ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ روغن ماشین رو عوض کن
اگه دنده ها هم بعد از ۱۰۰۰ کیلومتر سفت بود میتونی روغن گیربکس رو هم عوض کنی
به نظرم روغن های ایرانی بهران و پارس با مشخصه 10w40 خوب هستن ولی روغن 10w 40 توتال قوطی پلاستیکی بیشتر توصیه میشه (قوطی فلزی ها حدود ۹۹ درصد تقلبی هستن و خریدشون ریسک زیادی داره)
گزارش
پاسخ دادن
18:26  1396/05/01

محمد
0

ممنون از راهنماییتون.تواین کیلومتری که فرمودید ینی به هزینه خودم تعویض کنم؟خوب بعدش ینی تو20000(زمان اولین سرویس دوره ای)بازم ببرم نمایندگی تعویض کنم یا اینکه دیگه لازم نیست؟
گزارش
پاسخ دادن
23:39  1396/05/01

محمد
0

ممنون از راهنماییتون.تواین کیلومتری که فرمودید ینی به هزینه خودم تعویض کنم؟خوب بعدش ینی تو20000(زمان اولین سرویس دوره ای)بازم ببرم نمایندگی تعویض کنم یا اینکه دیگه لازم نیست؟
گزارش
پاسخ دادن
23:42  1396/05/01

tt
0

دوست عزیز تو کیلومتر 1000 تا 1100 با هزینه خودتون باید تعویض کنید و بعدش هر 10000 تا با کارت طلایی نمایندگی خودش رایگان واستون عوض میکنه
فقط در سرویس های دوره ای که نمایندگی انجام میده حواستون باشه که روغن مدنظرتون رو استفاده کنه(شاید یه مبلغی هم مابه التفاوت واسه روغنی که شما میگید بگیره)
گزارش
پاسخ دادن
08:07  1396/05/02

محمد
0

آقایttو دوستانی که کلاس15دارن ازتجربشون بگن.واقعا ماشین توشتاب اولیه تاخیر داره؟وجدانا عملکرد دریچه گاز برقی قابل قبول بوده براشون؟ماروازاین قضیه تاخیر خلاص کنید وجدانا.آقایttراجب اصالت قطعات بوش گفتن ومیگن تاخیر نداره.میخوام از زبون کسی که خودش پشت فرمون کلاس15نشسته بشنوم.من خواهرم رانا مدل94 داره واین شتاب اولیه کند وزیادگازدادن توشروع حرکت خیلی رو اعصابه 1جورایی ماشین شله توشروع حرکت .البته نمیدونم دریچه گازش چه مدلیه.خوب هم رانا هم lxموتورشونtu5هستش ازطرفی پارس سنگینترم هست.این قضیه فکرمو مشغول کرده
گزارش
پاسخ دادن
18:55  1396/05/04

علی
1

پارس tu5 یک ساعته تکمل ظرفیت شده 2 ماهه دنبالشم ثبت نام کنم اما بسرعت ظرفیتو تکمیل میکنن
10:57  1396/05/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

سلام عجب مردمانی داریم هیچ کجا پیدا نمیشن این مردم ها صف میکشن برا ماشین 30 سال پیش که تولیدش متوقف شده با موتور چینی و ظاهری تکراری و خسته کننده
گزارش
پاسخ دادن
11:47  1396/05/01

Lx
0

بله درست دوستان ماه پیش ۱ ساعته تکمیل ظرفیت شد من هم مثل شما این ماه هم بنده تا ساعت ۱۰ صبح نگاه کردن هنوز طرح فروش نزده بودن ساعت ۲ نگاه کردم تکمیل ظرفیت زده این هم کلک تبلیغاتی برای خرید تا دوماه پیش تا هفته سوم ماه هم اسم می نوشتن حالا دلال بازیش کردن
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1396/05/01

Z
0

خانواده پارس ثبت نام کن
بعد موقع انتخاب lxبنویس
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1396/05/01

کیانوش
0

با این پول توقع داری ماشین2018 بهت بدن
گزارش
پاسخ دادن
12:41  1396/05/04

امین فرج زاده
0

با سلام خدمت دوستان.من پرشیام قرار بود که 29 تیر فاکتور بشه ولی فعلا هیچ خبری نشده.هفته قبل هم کلاسشو از 13 به 15 تغییر دادم.096440 هم زنگ زدم برام درخواست هم تنظیم کردن ولی تا الان هیچ اتفاقی نیوفتاده .دوستان به نظرتون کی فاکتور میشه?
01:31  1396/05/01
گزارش
پاسخ دادن
احمد علی
2

من ۱۷تاریخ تحویل بوده تا هنوز فاکتور هم نشده
به نظرم باید همگی امشب به ۲۰۳۰اخبار پیام بدیم شماره پیامکش هم ۱۰۰۰۲۰۳۰هست چون ایام تاخیر سود هم شرکت نمیده .باید شرکت جریمه بشه تا اذیت نکنند.
گزارش
پاسخ دادن
11:42  1396/05/01

نیکنام
0

من ۲۶تیر تحویل بوده ۲۷تیر تغییر کلاس از ۱۳به۱۵دادم هنوز فاکتور نشده .دوستان به نظرتون کی باید فاکتور بشه؟
20:54  1396/04/31
گزارش
پاسخ دادن
دانی
3

سلام.. سمند سورن به نظرم انتخاب بهتریه. یه ماشین خانوادگی با موتور و آپشن های مناسب و کیفیت سواری عالی برای جاده و مسافرت.. ایمنی شم بهتر از پارس.. فقط افت قیمتش نقطه ضعفشه ولی ماشین خوبیه.. من تعجب میکنم پارس چطور پرفروش شده.. نه کیفیت بالایی داره نه مثل چینی ها چهره به روز و آپشن زیادی داره نه فنیش درسته. هزینه نگهداری بالا .. مردم ایران ادمو همیشه متعجب میکنن!
16:55  1396/04/31
گزارش
پاسخ دادن
محمدامین
3

چون که انجین پارس tu5 هست ولی انجین سورن ef7هست
گزارش
پاسخ دادن
06:32  1396/05/01

علی
2

ef7 کلا بازار نداره رو هر ماشینی نصب بشه خریدار چندانی نداره
گزارش
پاسخ دادن
08:56  1396/05/01

سجاد رضایی
1

سلام آقای زارعی
شما مثل من دی ۹۵ ثبت نام کردین
من تحویل ۳۱ شهریوره ۲۲ پیش پرداخت سود ۲۳ درصد
فکر کنم مال شما هم همون موقع ها تحویل بدن
14:19  1396/04/31
گزارش
پاسخ دادن
زارعی
1

من دی ثبت نام کردم. تکمیل وجه رو ۲۵ فروردین انجام دادم. تحویل ۹۰ روزه که تاریخ ۲۵ تیر خورده.ولی هنوز فاکتور نخورده. من طرح مشارکت ثبت نام کردم و با شما که مستقیم از همون اول ثبت نام پارس بودین فکر کنم متفاوته
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1396/04/31

سجاد رضایی
1

اره تفاوت ک داره ولی از ایرانخودرو بعید نیست تو یه ماه تحویل بدن تا الان ۳ میلیون سود پولم شده
گزارش
پاسخ دادن
01:01  1396/05/01

احمد
0

سلام من 27 از کلاس 13 به 15 تبدیل کردم ولی هنوز فاکتور نشده کسی خبر داره. چرا بازم تاخیر داره ؟اون دوستانی که میگفتن فاکتورشو ن بعدتز تبدیل کلاس خودرو صادر شده معمولا چند روز بعد از تبدیل فاکتورشو صادر شده
12:33  1396/04/31
گزارش
پاسخ دادن
ساسا
0

سلام . فاکتور چهار ساعت بعد از طریق نمایندگی اطلاع رسانی شد ولی او سایت دو روز بعد ثبت شد که فاکتور شده. اگر عجله داری بگو از نمایندگی ببینن فاکتور شده یا نشده
گزارش
پاسخ دادن
14:23  1396/04/31

حاج حسن
2

نمیدانم فرزندم
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1396/04/31

احمد
0

ممنونم ازتو ولی نمایندگیم رفتم. ولی اونام گفتن فاکتور نشده هنوز الا نمیدونم باید چی کار کنم
گزارش
پاسخ دادن
15:43  1396/04/31

جوون
0

من الان چهار روز از تبذیل هم داره میگذره پنج روز از فاکتور شدن فعلا خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1396/04/31

شهین
2

ای نه ایران خودرو باشه نه ماشین هاش
تو سزشون یخوره
مشتی اشغال میدن مردم
اونم چقدر با تاخخیر
اگر این تولید ذاخل هست میخام نباشه
هر روز میخاذ زنگ بزنی چرا نیومد
09:24  1396/04/31
گزارش
پاسخ دادن
فرزام
4

تنها مشکلی که من از این ماشین دیدم فقط کشش تو سربالایی ها هست وگرنه واقعا میشه گفت بهترین ماشین داخلیه من چند وقته دارم قبلا سمند1.8 داشتم به نظرم پارس lx از هر لحاظی سر تر هست به اون سمند به جز در زمینه کشش چون وقتی تو گردنه ها میرم با خانواده که سنگینه ماشین میشه گفت پارسlx کم میاره اما اون سمند این مشکل رو نداشت و راحت تر بالا می رفت
08:32  1396/04/31
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

باید پر گاز تر و با دور بالاتر با tu5 رانندگی کنی . موتور xu7 روی سمند قبلی شما در دور پایین گشتاور بهتری داره و برای همین کمتر معکوس میخوره تو سربالایی ها
گزارش
پاسخ دادن
13:09  1396/04/31

ایسماعیل
3

مردم ایران دنده مرده زیاد میدن برای همین اکثر ماشینا صدای سوپاپ زیادی داره
موتور tu5 که رو ۲۰۶ تیپ ۵ هست هم باید با دور موتور بالا راه ببری سال ۸۴ که ۲۰۶ تیپ ۵ سوار شدم یکم تو ذوقم زد ولی بعد عادت کردم
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1396/04/31

اميرحسين
1

با سلام و تشكر از كاربر گرامي و با تجربه آقاي tt بخاطره اطلاعات مفيد و ارزشمندشون در مورد كلاس ١٥ كه بنده رو مصمم به خريد صددرصدي اين كلاس از خودرو رو كردن و انشاالله تا ٣ هفته ديگه اين ماشين رو به صورت نقدي از نمايشگاه ميخرم.
22:53  1396/04/30
گزارش
پاسخ دادن
tt
0

خواهش میکنم داداش
ان شاءا... به خوبی و خوشی ازش استفاده کنی
گزارش
پاسخ دادن
01:06  1396/04/31

Hz
1

سلام به دوستان.
من روغن ماشین رو سر 800 تا عوض کردم الان حدود 5800 کارکرده 300 سی سی روغن کم کرده می خواستم ببینم این مقدار واسه پنج هزارتا کارکرد روغن و ماشین صفر عادیه یا زیاده؟
10:26  1396/04/30
گزارش
پاسخ دادن
tt
3

آقای hz نگران نباش
در حالت کلی کم کردن روغن تا ۵۰۰ سی سی در ۵۰۰۰ کیلومتر واسه این موتور به خاطر گرم دما بودن طبیعیه ولی معمولا این کم کردن بعد از کیلومتر ۱۰۰۰۰ و استفاده از روغن مناسب ایرانی به خیلی کمتر از این مقدار میرسه
در دوره اب بندی و کیلومترهای اولیه مقدار کم کردن روغن بیشتر هست
گزارش
پاسخ دادن
12:55  1396/04/30

Hz
1

ممنون از شما اقای tt...
گزارش
پاسخ دادن
15:36  1396/04/30

عشق
0

سلام. سایز رینگ و لاستیک برای پارس چی خوبه و چه مدلی خوشکل تر میکنه؟؟ برای ماشین خانم(پارتنرم) میخوام نه خودم. منتظرم دوستان
21:42  1396/04/29
گزارش
پاسخ دادن
پارس سوار خسته
3

رینگ 15 خرچنگی بنداز لاستیک 195 70 بنداز.. سلام منو بهش برسون. خاطرات خوبی باهم داشتیم
گزارش
پاسخ دادن
01:00  1396/04/30

محمد 65
1

سلام اقا ماهان شما تاریخ فاکتورت چندم بوده کا امروز تحویل گرفتی
15:00  1396/04/29
گزارش
پاسخ دادن
محمد محمدی
0

سلام من محصولات قابل عرضه نوشتم و توی دعوتنامه پارس تیو۵ هست اما امکان انتخاب نیست این گزینه غیر فعاله ؟
12:59  1396/04/29
گزارش
پاسخ دادن
...
0

حتما ظرفیت نداره دیگه
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1396/04/29

حسن
0

نمیشه که پارس tu5غیر فعال باشه بگو ازتون شکایت می کنم وقتی خانواده پارس ثبت نام کردی باید همه شون می تونی انتخاب کنی
گزارش
پاسخ دادن
17:12  1396/04/29

داوودی
3

جدیدن بخاطر تقاضای بالای lx و تاخیر در تحویل اون فعلا ثبت نام خود پارس ال ایکس انجام میشه
گزارش
پاسخ دادن
17:39  1396/04/30

ماهان
0

من ماشینو تحویل گرفتم...دریچه ی گاز برقی...بوش المان...سوزن انژکتورا نارنجی رنگ

فقط موتور ی لرزش خیلی کم تو حالت درجا داره...نمیدونم از چیه !!
شتاب و سرعت خیلی خوبه
51 کیلومتر رفتم باهاش فعلا
08:42  1396/04/29
گزارش
پاسخ دادن
مقداد
0

تو سوزن انژکتور رو چه طوری دیدی نارنجی؟؟
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1396/04/29

زارعی
1

سلام.تاریخ تحویلتون کی بود؟ و اینکه تغییر کلاس دادید تا فاکتور شد؟
گزارش
پاسخ دادن
18:19  1396/04/29

احمد
0

سلام من امروز ماشینمو از کلاس 13 به 15 تبدیل کردم ولی هموز فاکتورنشده کسی خبرداره چقددیگه زمان میبره تافاکتورش صادر بشه ممنون میشم اگه راهنمای کنید
15:59  1396/04/28
گزارش
پاسخ دادن
زمات
0

منم ۲۷تکمل وجه کردم هنوز فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
17:35  1396/04/28

ماهان
0

سوزن انژکتور از پشت موتور مشخصه
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1396/04/29

پارس
8

سلام.. مورچه چیه که کله پاچش چی باشه. این همه از این ماشین گفتید و خودتون هم قبول دارید اولا مشکلات فنی داری و لوازم متفذقه روش میزارن و حالا اومدن کلاس بندی کردن یه سری ها سرگرم شن... من باشم بجای پارس تک ستاره کیفیت یا دنا میگیرم یا یکم هزینه میکنم رنو ساندرو میگیرم لااقل از بابت کیفیت و فناوری بهتره . این ماشینا حتی ارزش نداره بخوای براش وقت بزاری چه برسه ضف وایسی.. البته از یه نظر پارس خریدن و 206 خریدن شما برای کسی که دنا یا برلیانس یا خودروی دیگه ای میخره بهتره و خاص تر جلوه میکنه.. چیزی که زیاد تو چشم باشه اصلا جذابیتی نداره.. مخصوصا این محصولات که تو هر تعمیرگاهی چندتاش خوابیده و سه دهه از عمرشون میگذره.. ماشینی که تو افغانستان هم بابتش پول نمیدن اینجا براش سینه چاک میدن ببینید به کجا رسیدیم
15:45  1396/04/28
گزارش
پاسخ دادن
مالکی
2

از ماست که برماست داداش. هر مملکتی بود مردم اون شرکت رو تحریم میکرد و جلوش تظاهرات میکردن.. اینجا همه میخرن و با تمام معایبش ازش تعریف و تمجید میکنن. ما چوب بی فکری و خودخواهیه خودمون رو میخوریم..
گزارش
پاسخ دادن
16:28  1396/04/28

جمشید
0

وقتی یک نفر اعتراض می کنه چهارتا مثل تو فرار می کنند و قایم میشن بعد رجز میخونند همینه. کجا با هم بودیم که بتونیم حقمونو بگیریم؟؟؟؟؟ کمپین خودرو صفر ممنوع راه افتاد ولی بعدش چهارتا مثل تو رفتن خریدن و اینا به ریشمون خندیدن. وجود دارید به خاطر حق خودتون هم شده با هم باشید. تو کل دنیا خودروهای روز و بی نقص سوار میشند اینجا هنوز این خودروها رو بالاجبار میدن به ما. ولی تا زمانی که مثل موش قاینم شدید همینه . پس الکی رجز نخون
گزارش
پاسخ دادن
01:02  1396/04/30

مالکی
1

جمشید خیلی وقته بلند شده من هستم تو فرار کردی رفتی
گزارش
پاسخ دادن
19:46  1396/04/30

سجاد رضایی
2

آقا آرش ممنون از راهنماییت منم نظرم همین بود چون واقعا ماشین ایرانی شانسیه
چون خیلیا درمورد کلاس ۱۳ و ۱۵ بحث کردن منم به شک افتادم
از سال ۸۰ که سوار پلت فرم ۴۰۵ میشم از ۲۰۰۰ گرفته تا xu7 و الانم tu5 کلا ماشین خوبیه مخصوصا برای من که آروم رانندگی میکنم
امید به خدا ان شاالله ک خوب در بیاد
15:05  1396/04/28
گزارش
پاسخ دادن
arash
3

سلام

زیاد روی کلاس 15 مانور ندید خودرو که به سیستم برق و چهارتا سوزن انژکتور و دریچه گاز برقی خلاصه نمیشه . خدا کنه موتورش خوب از کار دربیاد لوازم جانبی مثل کمک ها و دیگر لوازمش خوب باشه فقط چسبیدید به چهارتا سوزن انژکتور بوش که معلوم نیست واقعا بوش هست یا نه .
اگر سوزن های انژکتور و دریچه گاز خودروی من چینی بی نام و نشان باشه به صدتا مارک های نام دار که رو ماشین من مشکل داشته باشه و همخوانی نداشته عوض نمی کنم . مهم کیفیت هست .
یادمه یه زمانی دنبال بلبرینگ میگشتم که به فروشنده گفتم امری کایی و المانی بده جالبه گفت بلبرینگ ایران از همه گرونتره و در دنیا حرف اول رو میزنه پس خدا کنه تولید وطنی خودمون باشه که هزار بار بهتر از چینی ها هست از نظر کیفیت .
درنهایت کلاس 13 و 15 هر دو تولید یه مکان هست پس هیچ فرقی نداره از خدا بخواین که خوبش نصیب شما بشه که شما رو به دردسر ندازه . پس این محصولات ارزش این رو نداره که به هم بتازیم و گبیم این بهتره یا اون . همه از سر مجبوری انتخاب می کنیم و انتخاب میشیم
13:08  1396/04/28
گزارش
پاسخ دادن
tt
0

آقای آرش نظر شما رو تایید میکنم
اگه اطلاعاتی دادم واسه آگاهی دوستان بود که اطلاعات فنی شون تکمیل بشه
موتور هر دوتا کلاس یکی هست و اگه خراب باشه ممکنه رو هر کدوم نصب بشه
فقط تفاوت در یه سری قطعات هست که بعد از برجام واردات قطعه از یه سری کشورها دوباره شروع شده و واقعا اصلی هست
هرچند نظر خودم اینه که کاش روند رو به رشد قطعه سازی داخلی ادامه پیدا میکرد
مثلا واردات آینه بغل خودکار تاشو به خاطر تولید توسط شرکت کروز نداریم و واقعا آینه بغل ساخت کروز بهترین هست
کیفیت قطعات داخلی این اواخر نسبت به اوایل تحریم واقعا بالاتر رفته بود و کاملا محسوس بود
اینکه واردات قطعه از چک و مجارستان و آلمان دوباره شروع شده جای تعجب نداره
این قطعات چیزای با ارزشی در دنیا محسوب نمیشن که دوستان نمیتونن باور کنن مثلا یه دریچه گاز از آلمان وارد بشه
درسته کسایی که کلاس ۱۵ گیرشون میاد بعضی قطعاتشون ساخت آلمان و ... هست ولی اگه این قطعات وارد نمیشد سالهای بعد شاید خودمون با کیفیت بالاتر تولید میکردیم
گزارش
پاسخ دادن
16:40  1396/04/28

زارعی
0

من که دیگه خسته شدم از بس زنگ زدم نمایندگی و تهران.نه فاکتور میشه، نه به درخواست های ثبت شده جواب میدن.
اگه کسی بعد ۲۰ ام ماشینش فاکتور خورده، یه اطلاع رسانی بکنه
13:01  1396/04/28
گزارش
پاسخ دادن
amir
0

داداش گلم سلام من مثل شما بودم تحویل 4/21 بودم ماشین تبدیل کردم به کلاس 15 25 تیرماه فاکتور شد الان ماشین تونمایندگی هست اگه پلاک شه میگرم امروز نشه میره شنبه تحویل بگیرم به امید فاکنورشدن زودتر ماشین همه دوستان
گزارش
پاسخ دادن
13:13  1396/04/28

زارعی
0

یعنی منتظر نمونم برا کلاس ۱۳؟ برم تبدیل کنم زودتر میدن؟
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1396/04/28

محمد
2

گشتاور ضعیف tu5 تو دور پایین به اضافه تاخیر دریچه گاز باعث میشه که تو شروع حرکت مخصوصا تو شیب و موقع نیم کلاچ حسابی ضعف ماشین به چشم بیاد
12:16  1396/04/28
گزارش
پاسخ دادن
جواد
3

سلام دوستان مگه هنوز این ماشین 30 سال پیش تولید میشه ؟؟ دیگه بسه چقدرمیخوان این ماشین تولید کنن خود فرانسه دیگه یادش رفته این ماشین ولی ایران هنوز داره تولید میشه کلاس بندی هم کردن خخخخ پول دادن برا این ماشین یعنی خوشحال کردن سود جوهای ایرانخوردو و مکانیکی های محلتون چون فقط اونا هستن که سود میکنن ماشینی که یه قطعه فرانسوی داخلش نیست تمام چینی یا هندی به چه درد میخوره اصالتش کجاس وقتی تمام چینی شده عوض شده ....... خدا را شکر که فرانسه نمیاد نظارت کنه وگرنه خدا میدونست چی میشد ....یه سر به آب و روغن ماشین بزنید واشر سر سیلندر نزنه .... تسمه دینام پاره نکنه حواستون باشه این ماشین و 206 پر خرج ترین ماشین های ایران هستن.
11:32  1396/04/28
گزارش
پاسخ دادن
...
2

لطفا کسی که اظهار نظر کارشناسی نداره و و از بچه های خریدار پرشیا نیست لطفا و خواهشا مزاحمت ایجاد نکنه
ما از نظر و کارهای که دوستا انجام دادن تا خودروشونو تحویل بگیرن استفاده میکنیم و ازشون تشکر میکنیم که کارا و پیگیری ها رو به بقیه منتقل میکنن
ولی امان از از ... ... معرکه
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1396/04/28

علی
2

دریچه گاز برقی وقتی خوبه که یک دریچه برقی مرغوب و ساخت یک برند معتبر باشه نه یک دریچه کپی کاری شده چینی که دو ثانیه تاخیر داره . با این وضعیت تو محصولات ایرانخودرو همون دریچه سیمی ها بهتر هستند . دریچه های برقی رو ماشینهای ایرانخودرو همگی به شدت تاخیر دارن
10:14  1396/04/28
گزارش
پاسخ دادن
tt
0

دریچه برقی که روی کلاس 15 نصب میشه بوش آلمان هست دوست عزیز و هیچ گونه تاخیری نداره
گزارش
پاسخ دادن
10:46  1396/04/28

محمد
3

اینقدر تاخیر داره که تو شیب های تند گاهی که مجبوری نیم کلاچ کنی ماشین خاموش میشه کلا این ماشین با سربالایی مشکل داره هم دور پایینش خیلی ضعیفه هم اگر دریچه برقی باشه تاخیرش وحشتناکه . باز همون سیمی کمی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
10:47  1396/04/28

tt
0

دوست عزیز لطفا توجه کنید که دریچه گاز برقی کلاس 15 مارک بوش و ساخت آلمان هست و به هیچ وجه تاخیر نداره
یه سری دریچه های برقی متفرقه از سال 91 روی یه سری از محصولات ایران خودرو بودن که کیفیت نداشتن ولی این دریچه گاز و ecu که روی کلاس 15 نصب میشه بوش اصلی و واقعا بدون تاخیر هست
میشه با وارد کردن شماره سریال اصالت قطعات رو تایید کرد
گزارش
پاسخ دادن
11:45  1396/04/28

محمد
2

بوش آلمان کجا بود ؟؟ دریچه گاز آلمانی اینقدر تاخیر داره و کند عمل میکنه ؟؟!!! اینها چینی هستند نهایتا تحت لیسانس بوش باشه تازه اگر تقلبی نباشه
گزارش
پاسخ دادن
12:06  1396/04/28

tt
0

داداش مشخصات رو روش بخون متوجه میشی
قطعات ماشین فعلا داره وارد میشه
گزارش
پاسخ دادن
12:20  1396/04/28

علی
2

آقای tt اگر فکر میکنی قطعات ماشینت بوش آلمانی هست باید بگم که تبریک به این خوش باوری !
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1396/04/28

tt
2

داداش قطعات ماشین من مثل خود ماشینم ژاپنی هست
طبق تجربه کاریم و تخصصم که مربوط به کارم میشه اطلاعاتی رو اینجا قرار میدم
اگه دوست داشتین استفاده کنید
این لیست قطعات کلاس ۱۵ هست و کشور تولید کننده
ecu بوش ساخت مجارستان
دریچه گاز بوش ساخت آلمان
پدال گاز بوش ساخت چک
مپ سنسور ساخت آلمان
سوزن انژکتور بوش ساخت فرانسه
abs موبیس ساخت کره
من پارس ندارم ولی بخاطر کار در نمایندگی هر روز با ماشینای ایران خودرو سروکار دارم
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1396/04/28

رضا
0

قربان‌من‌چجوری میتونم با شما در ارتباط باشم؟ برای انجام‌کاری روی ماشینم نیاز به مشاوره یه آدم‌کار بلد دارم.
گزارش
پاسخ دادن
02:00  1396/07/23

احمدی
0

من۹۶/۴/۲۵با تماس نمایندگی از کلاس ۱۳به۱۵تبدیل کردم ولی هنوز فاکتور نشده
09:50  1396/04/28
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: pishtaz
0

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز..من از کاربرهای قدیمی این سایت هستم..از روزی که دوتا کلاس پارس رو تحویل گرفتم هزاران بار اعلام کردم کلاس 13 فقط بگیرین..چون همون سیستم برقیش که مالتی پلکسه می ارزه به سیستم برقی مسخره و دائم قاطی کن کلاس 15..کیفیت قطعاتش هم خیلی سر تر از کلاس 15 هست تنها ایرادش تا 5000 کیلومتر کارکرد مصرف سوخت زیادشه..من الان 6000 تا کارکرده ماشینم خداروشکر هیچ عیبی نداشته..بی صدا و توی سر بالائی ها هم بسیار پرقدرت تر از کلاس 15 است چون دریچه گاز کلاس 13 سیمیه..کلاس 15 که دارم زیاد برقش اتصالی میکنه..یهو شیشه بالابر از کار میفته یهو وصل میشه..حالا شاید باورتون نشه کولر رو روی حالت اتوماتیک که میزدم بعد از یه مسافتی آینه ها جمع میشه..بردم نمایندگی میگه همشون همینطورن خخخخخخ...توی سایت آپارات هم عکس ها و مقایسه ها رو گذاشتم لینکش رو میذارم براتون http://www.aparat.com/v/eWYIV
00:10  1396/04/28
گزارش
پاسخ دادن
سعیدی
1

کاربر قدیمی بودن چه ربطی به کلاس پارس داره؟
گزارش
پاسخ دادن
03:55  1396/04/28

tt
2

پیشتاز خان شما قبلا هم اینجا این بحث مزخرف رو راه انداخته بودی و دوستان قدیمی تر از شما هم جوابتونو دادن
کلاس 13 واسه آدمایی که تازه با ماشین آشنا شدن شاید بهتر باشه ولی من از هر نمایندگی که پرسیدم گفتن شک نکنید که کلاس 15 بهتره
یه جوری میگی مالتی پلکس انگار همون مالتی پلکس قدیمی بوش با BSI روش گذاشتن
یه اکومکس ساده که حتی کروز کنترل دقیق هم روش نصب نمیشه چی هست!!
بهتره بدونی 206 فرانسوی با ecu بوش و دریچه گاز برقی بود و درست از زمانی که تحریمها شروع شد و دریچه گاز برقی و ecu بوش جاشو به دریچه گاز برقی و ecu های متفرقه داد مشکلات شروع شد البته ایران خودرو با جایگزینی دریچه گاز سیمی پراید خواست مشکلو موقتا حل کنه ولی الان که دوباره بوش برگشته احمقانه هست که یه عده واسه همون قطعات موتوری بی کیفیت تعصب به خرج میدن
همون طور که دوستان کارشناس در این سایت و سایت وزین تی تی توضیح دادن کلاس 15 یعنی بهبود نسبی کیفیت پارس
دوستان عزیزی که می خوان پارس lx بگیرن و در مورد کلاس 13 یا 15 شک دارن به حرفای متعصبانه تعدادی از بچه های این سایت توجه نکنن
گزارش
پاسخ دادن
08:42  1396/04/28

tt
2

......... . ولی این نتیجه فقط مربوط به شروع حرکت (شتاب اولیه) میشه و در دورهای بالاتر موتور، دریچه گاز برقی به علت کنترل همه فاکتورهای موثر بر موتور، توان بیشتری تولید میکنه و شتاب ثانویه و کشش بهتری داره
در مجموع دریچه گاز سیمی شتاب اولیه بهتری داره ولی مصرف بالاتری هم داره و دریچه گاز برقی شتاب ثانویه و کشش بهتر و مصرف سوخت کمتر و این یک اصل علمی و به تجربه ثابت شده هست که دریچه گاز برقی توان بیشتری از موتور آزاد میکنه
الان همه خودروسازای مطرح دنیا هم دارن دریچه گاز برقی روی خودروها نصب میکنن و دریچه گاز سیمی دیگه داره منسوخ میشه در دنیا ........
گزارش
پاسخ دادن
09:48  1396/04/28

tt
2

در مورد ذهنیت از دریچه گاز برقی در ایران باید بگم که از سال 91 که ecu و دریچه گاز برقی بوش به علت تحریم ها وجود نداشت ایران خودرو اول از دریچه گاز برقی و ecu های متفرقه با مارک های دیگه استفاده کرد که کیفیت بوش رو نداشتن و تاثیر منفی روی ذهنیت ها داشت به همین خاطر با ایرانیزه کردن قطعات و تغییرات غیراصولی دریچه گاز سیمی رو برای اولین بار در تاریخ روی موتور tu5 نصب کرد ولی الان که دوباره امکان واردات قطعات بوش فراهم شده دوباره همون دریچه گاز برقی و ecu بوش داره روی کلاس 15 نصب میشه. با یه سرچ ساده میشه لیست نسخه های ecu بوش برای موتور tu5 با حجم 1.6 رو پیدا کرد.
نسخه های me7.4.4 و me7.4.5 وme7.4.9 در سالهای قبل و نسخه me17.9.71 هم جدیدا روی موتور tu5 در دنیا مورد استفاده قرار میگیره که این آخری همونی هست که روی پارس کلاس 15 هم نصب میشه و از یک ماه قبل هم روی 206 های تیپ 5 و صندوقدار هم گذاشتن
گزارش
پاسخ دادن
09:50  1396/04/28

tt
3

در مورد سیستم برقی 206 حرف زیاده ولی 206 اولین و زانتیا دومین ماشین ایران مجهز به سیستم برقی مالتی پلکس طراحی شرکت بوش بودن که امکانات فوق العاده ای داشتن. مثلا سیمکشی کروز کنترل داشتن و فقط با خرید یک اهرم میشد یک کروز کنترل دقیق روی ماشین نصب کرد
از سال 90 ایران خودرو قراردادهایی با کروز و سازه پویش بست و سه مدل کپی از مالتی پلکس تولید شد که یکیش eco mux از شرکت کروز و دوتای دیگه هم eco mux و sms mux شرکت سازه پویش هستن
این سه مدل از سال 90 نه تنها روی 206 ها بلکه روی سمندها و رانا و از سال 94 روی پارس ها هم نصب شد و همشون یه سری محدودیت هایی دارن مثل عدم امکان نصب راحت تجهیزات جانبی دزدگیر و پاور ویندوز و ...
از سال 94 یه کپی دیگه از مالتی پلکس به اسم cec هم طراحی شد که روی پارس نصب میشه
گزارش
پاسخ دادن
11:03  1396/04/28

tt
2

همه چهار مدلی که گفته شد کپی از مالتی پلکس اصلی هستن و حدود 90 درصد در امکانات یکی هستن و هر کدوم یه چیزایی اضافه دارن
مثلا cec دارای دزدگیر کاملتری هست و امکان نصب آژیر به جای بوق رو داره و برای شتاب منفی(شدت ترمز برای روشن شدن خودکار فلاشر) میشه عدد تعیین کرد و یه سری امکانات اختصاصی دیگه و درعوض اکومکس کروز هم قابلیت اتصال به lcd (مثل 206( و نشان دادن مقدار کیلومتر مانده به تعویض روغن و ... رو داره
در کلاس 13 و 15 مهمترین تفاوت در اکومکس و cec، عدم نمایش کیلومتر مانده به تعویض روغن و نداشتن دیلی هنگام روشن شدن نور صفحه کیلومتر در کلاس 15 و نداشتن قفل میکروسوییچی کاپوت و نداشتن برخی دیگر از امکانات دزدگیر در کلاس 13 هست
اون موردی که دوستمون گفتن قاطی میکنه موردی بودی و ممکنه یه موردی هم اکومکس باشه که قاطی کنه و عمومیت نداره
گزارش
پاسخ دادن
11:06  1396/04/28

tt
2

جمع شدن آینه ها هم در دو کلاس متفاوت هست به این صورت که در کلاس 13 با دو بار زدن سوییچ آینه ها جمع میشه ولی اگه سوییچ روی خودرو باشه دیگه با هر تعداد زدن سوییچ آینه ها جمع نمیشه و باید با دکمه تنظیم آینه، آینه ها رو جمع کرد ولی در کلاس 15 اگه سوییچ روی خودرو باشه برخلاف کلاس 13، با یه بار زدن سوییچ آینه ها جمع میشه و اگه سوییچ روی خودرو نباشه مثل کلاس 13 با دوبار زدن آینه ها جمع میشه
اگه به این نکته توجه کنید که جمع کردن آینه ها از داخل خودرو هنگام عبور از جاهای تنگ اتفاق می افته و با توجه به اندازه بزرگ دکمه های سوییچ در کلاس 15 و قرار گرفتن در زیر دست راننده و همچنین با توجه به محل قرار گیری دکمه تنظیم آینه در کلاس 13 روی در، به نظر تمرکز بیشتری برای راننده در کلاس 15 در این مواقع وجود داره
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1396/04/28

tt
5

تفاوت اصلی قطعات موتوری هست که در کلاس 15 این قطعات بهبود پیدا کرده و همونطور که یکی از بچه ها گفتن فقط سوزن انژکتورهای اصلی بوش که در کلاس 15 وجود داره از هر 4 سوزن انژکتور کروز در کلاس 13 گرونتر هست(در اولین مراجعه به نمایندگی سوال کنید) تنها نکته منفی کلاس 15 استفاده نکردن از صفحه کیلومتر کروز هست که ظاهرا طبق گفته دوستان در این تولیدات آخر از صفحه کیلومتر کروز استفاده میشه
دوستانی که کلاس 13 دارن لطفا احساسی نظر ندن و با دلیل و مدرک و سند حرف بزنن
جمله ای مثل کلاس 13 گیر نمیاد یا مالتی پلکس !!! کلی می ارزه نشونه بهتر بودن نیست نشونه تعصب روی چیزی هست که اونو دارید
این استدلال آدمو یاد اومدن پیکان انژکتوری میندازه که بعضی ها پیکان کاربراتوری رو چون تولید نمیشد و کم بود بهتر میدونستن !!!
گزارش
پاسخ دادن
11:21  1396/04/28

کرامت
2

آقای پیشتاز اتفاقا من هم از کاربران قدیمی این سایت هستم و یادم هست که قبلا هردوتا رو داشتی
این فیلمی که شما گذاشتی چیزی رو ثابت نمیکنه
تازه وقتی شما دوتا ماشین رو داری و یکی رو فروختی این یعنی در کار دلالی ماشین هستی و یعنی حرفات از جایگاه یه مصرف کننده نیست پس اجازه بده دوستان کارشناس و مصرف کننده نظر بدن
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1396/04/28

tt
2

در دریچه گاز سیمی پدال گاز به صورت مستقیم و بدون هیچ کنترلی بوسیله یک سیم به دریچه گاز وصل هست و بوسیله همین سیم با فشار پدال گاز، دریچه گاز باز میشود
اما در دریچه گاز برقی بین پدال گاز و دریچه گاز ارتباط مستقیم وجود ندارد و با فشار پدال گاز ابتدا یک سیگنال به ecu فرستاده میشود و سپس ecu با توجه به وضعیت موتور دستور باز شدن دریچه گاز را میدهد. در واقع فرمانی که راننده با پدال گاز به خودرو میدهد ابتدا در یک هوش مصنوعی به نام ecu پردازش شده و سپس به صورت معقول تری به دریچه گاز داده میشود.
یعنی اگه شما پدال گاز رو تا انتها فشار بدید دریچه گاز تا انتها باز نمیشه بلکه ecu دریچه رو طوری باز میکنه که ترکیب سوخت و هوای مناسب و بهینه وارد موتور بشه
ولی در دریچه گاز سیمی وقتی پدال رو تا انتها فشار میدین چون هیچ کنترلی روی دریچه جز همون سیم پدال گاز وجود نداره درنتیجه دریچه گاز تا انتها باز میشه و سوخت حداکثری وارد موتور میشه بدون توجه به اینکه آیا این مقدار سوخت به صورت مناسب با هوا ترکیب میشه یا نه و نتیجه این میشه که مقداری شتاب اولیه بیشتر در ازای مصرف سوخت خیلی بیشتر ......
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1396/04/28

مهدی
0

همون مستقیم و بدون واسطه بودن دریچه سیمی باعث میشه که موتور بلافاصله به فشار دادن پدال گاز واکنش نشون بده نه مثل این دریچه گازهای برقی روی tu5 که کلی تاخیر دارند . من نمیگم در حالت کلی سیمی بهتر هست اما به شرطی دریچه برقی خوبه که یک دریچه برقی درست حسابی باشه نه این چیزهایی که ایرانخودرو به اسم بوش نصب میکنه . تاخیر این دریچه ها کاملا مشهوده و گاهی هم واقعا اذیت میکنه .
گزارش
پاسخ دادن
12:57  1396/04/28

tt
0

حق با شماست دریچه گاز برقی (و مهمتر از اون ecu) باید از مارک خوبی باشه تا مزیتش مشخص بشه نه از مارکهایی که از سال ۹۱ و ۹۲ نصب میشد
البته این دریچه گاز برقی نیست که باعث تاخیر میشه
چیزی که این تاخیر رو بوجود میاره ecu هست که اگه کند باشه تا فرمان گاز دادن رو پردازش کنه و به دریچه گاز منتقل کنه طول میکشه و دریچه با تاخیر عمل میکنه
در مشخصات ۲۰۶ فرانسوی شتاب ۰ تا ۱۰۰ برابر ۹ ثانیه بود و دریچه گاز هم برقی و مارک بوش و البته ecu هم بوش بود ولی مدلهای ۹۳ تا ۹۵ با وجود دریچه گاز سیمی شتابشون ۱۱/۵ ثانیه شد
الان هم در ۲۰۶ و هم در پارس کلاس ۱۵ از ecu بوش استفاده میشه و واقعا تاخیری وجود نداره
من تعداد زیادی از اینا رو تست کردم و هیچ تاخیری مشاهده نشد
جالبه که ورژن این ecu ها me17.9.71 هست که از سال ۲۰۱۱ روی محصولات با موتور tu5 در دنیا استفاده میشه
من خودم پارس ندارم که بخوام تعصب داشته باشم و به خاطر آگاهی دوستان این سایت اطلاع رسانی میکنم
البته پیشنهاد میدم که اطلاعات تخصصی رو از سایت تی تی بگیرید که نظرات هر کسی بدون تعصب روی ماشین خودش هست
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1396/04/28

تحویل مهر
0

سلام، ممنونم بابت اطلاعات دقیق و منطقی تون
گزارش
پاسخ دادن
23:33  1399/08/23

احمد
0

من امروز از کلاس ۱۳تبدیل به پانزده کردم ولی هنوز فاکتور نشده مقداری هم واریز کردم
22:35  1396/04/27
گزارش
پاسخ دادن
ساسا
0

با سلام . بنده امروز رفتم نمابندگی و صراحتا اعلام کردن که کلاس ۱۳ موجود نیست و اگر تمایل داشته باشین میتونیم با پرداخت مابه التفاوت تبدیل به کلاس ۱۵ کنیم و طی دو روز کاری فاکتور و طی ۵ روز تحویل انجام میشه. سقف مابه التفاوت گفتن ۱۶۸۰۰۰ تومان ولی من چون تحویلی ۳۱ فروردین بودم و تاخیر زیادی داشت گفتن باید ۸۸۷۰۰ تومان پرداخت کنی و تقریبا ۴ ساعت بعد زنگ زدن که ماشین فاکتور شد. پیامکی نیامد ولی از نمایندگی خواستم اطلاع رسانی کنه و با احترام تماس گرفتن و گفتن فاکتور شده. موید و موفق باشید
22:19  1396/04/27
گزارش
پاسخ دادن
هه هه
0

لاشه پیکان شرف داره به این پارس!!!
میدونی چرا چون دیگه مثله پارس خز نیست !!!
21:56  1396/04/27
گزارش
پاسخ دادن
سوران
0

سلام خدمت دوستان
قراربوده 23تیر ماشین به من تحویل داده بشه. ولی تا امروز حتی فاکتورم نشده کسی خبر داره که امکانش هست از کلاس 13 به 15 تبدیلش کنم و در تاریخ فاکتورشدنش تاثیری داره؟
20:43  1396/04/27
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

سلام امروز ماشین من فاکتور شد
18:10  1396/04/27
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
0

ممنون که اطلاع دادین، لطفاً شرایط ثبت نامی و موعد تحویل رو هم بنویسین،کلاس چنده؟
گزارش
پاسخ دادن
19:01  1396/04/27

حمید
2

سلام ثبت نام خرداد ماه تحویل فرودین ماه بود 23فرودین تکمیل وجه قرار بود 21تیر ماه فاکتور بشه امروز فاکتور شد کلاس 13
گزارش
پاسخ دادن
20:17  1396/04/27

مهد
0

سلام به همه دوستانی که پژو گرفتند من یک ۴۰۵ مدل ۹۰ داشتم دوسال پیش زیر قیمت فروختمش از بس رفتم تعمیر گاه به خدا دیسک کمر گرفتم با اون صندلی مزخرفش هر روز یک بازی داشت تازه من کارمند بودم فقط باهاش میرفتم اداره یکسال کار کرد باید تو تعمیر گاه باشید رفتم ال نود گرفتم فقط بنزین و تعویض روغن لطفا دل خودتونو با این حرفها خوش نکنید
15:21  1396/04/27
گزارش
پاسخ دادن
خخخخ
0

ممنونم ازت یخورده خندیدم گفتی پیکان 90؟
گزارش
پاسخ دادن
21:45  1396/04/27

111
3

لاشه پارس از ال 90 بهتره چون ال 90 نه کولر درست و حسابی داره و نه تعادل خوبی در سرعت های بالا و در جاده . صندلی هاش هم که اصلا راحت نیست . مشکل گردگیر پلوس ال90 هم واقعا مشکل جدی هست و هر لحظه میتونه منجر به سوختن گیربکس در جاده بشه
09:28  1396/04/27
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
0

سلام بر اقا علی و اقا ارش که ماشینشونو با ما همزمان تحویل گرفتن.
دوستان چخبر از ماشین؟ماشین چطوریه خوب کار میکنه؟مشکل خاصی نداره؟
04:27  1396/04/27
گزارش
پاسخ دادن
arash
1

سلام اقا میلاد

الحق و انصاف تا الان ما که راضی هستیم . بسیار نرم و کم صدا . با کولر درجه آخر تو جاده ضعف کششی ندیدم اونهم با 5 نفر سرنشین . تا الان ماشین خوبی هست حالا تا بعدها ببینم چه اتفاقی می افته . امکاناتش نسبت به همرده هاش عالیه . درکل ماشین صفر خریدن یه سری هزینه های جانبی داره مثل روکش خریدن و لاستیک مرغوب انداختن . که من هنوز روکش براش نگرفتم ولی در همون ساعات اولیه لاستیک هاش رو عوض کردم و 205 سومیتمو ژاپن انداختن که بسیار عالی شده .
من هیچ ادعایی ندارم ولی با ماشینم عشق می کنم . حالا شاید بعضی عنوان کنند ماشین نوستالوژی و طرح قدیمیه . ولی الان رخش رو کنار خیلی از خودروهای بروز در محدوده رنج قیمتی خودش که میزاری چیزی کم نداره . حتی جلوتره . بقول یکی از دوستان خدای تیونینگ هست تو خودروها .
الانه که بعضی از دوستان با خودروهای مازراتی و لامبورگینی مقایسش می کنند . بابا منظور در مقایسه با خودرهای هم رده خودش هست .
گزارش
پاسخ دادن
07:33  1396/04/27

سجاد رضایی
3

آرش جان مبارک باشه
کلاس ۱۳ یا ۱۵؟
این حرفا در مورد کلاس پارس حقیقت داره؟
یکی میگه ۱۳ بهتره یکی دیگه ۱۵
من موندم کدومش بهتره؟ در قرارداد من فعلا ۱۳ خورده
گزارش
پاسخ دادن
12:52  1396/04/27

میلاد
1

داوش مبارکت باشه انشالله به سلامنی اطش استفاده کنی...
اقا سجاد هم زیاد حساش نباش داش بیخیال شانسیه والا ماشینا
گزارش
پاسخ دادن
05:37  1396/04/28

arash
0

سلام
من کلاس 13 نصیبم شد . فرقی نداره همه چی شانس هست .
هر وسیله ای که ساده تر باشه مسائل جانبیش کمتر هست دریچه سیمی نصبت به برقی ساده هست و مسائل حاشیه ایش کمتر .
زیاد رو کلاس حساس نباش فقط از خدا ماشینی بخواه که خوب هست من که گفتنم خدایا همونی که خوب هست قسمت ما کن حالا چی 15 چی 13 همون خوبه رو به ما بده . تا الان هم که راضی هستم تا ببینیم در کیلومترهای 10 هزار به بعد آیا واقعا خدا صدای ما روشنیده یا نه ولی در حال حاضر خیلی راضیم باتوجه به تعاریفی که شنیده بودم از پارس یه غول خرابکار تو ذهنم بود الان تبدیل به یه فرشته مهربون شده .
درخصوص کلاس 15 ماشین خوبی هست همه خودروها تو ایران شانسیه پس توکلت به خدا باشه که همون خوبش نصیبت بشه .
اگر بهترین قطعات تو ماشین ها استفاده بشه ولی خوب مونتاژ نشه بعلت سهل انگاری و بی تخصص بودن مونتاژکاران اگر ساخت کمپانی مادر هم باشه هیچ فایده ای نداره و خرابی های پی در پی بدنبال داره .که موجب دلسردی مصرف کننده میشه .پس زیاد نباید دلخوش به قطعات بوش بود هر قطعه ای که بی دردسر بود ومشکل نداشت حال چینی هم که باشه من ازبوش معیوب بیشتر می پسندم
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1396/04/28

hamed
0

دوستان واسه من پنجم قرار بود فاکتور بشه هنوز نشده شما بحث 20و 21و.... میکنید
19:25  1396/04/26
گزارش
پاسخ دادن
فاضل
1

سلام .شما به خود نمایندگی بگیداقدام کنن. بستگی به کارگزار نمایندگی داره.تحویل سیستمی من 23 تیر.ماتفاوت 137000 بوده .که طلبکار بودم چیزی پرداخت نکردم
15:31  1396/04/26
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام .تاریخ فاکتور شدن ۲۳ اعلام کرده بوده که تا حالا خبری نیست .صبح رفتم نمایندگی که کلاس ۱۳ تبدیل کنم به ۱۵ نمایندگی گفت که هیچ اعلامی به ما نشده و امکان تغیر کلاس وجود نداره . من نمیدونم چطور دوستان میگن که تغیر کلاس دادن و فاکتور شده!!!؟
اگه کسی اطلاعی داره ممنون میشم راهنماییم کنه
14:07  1396/04/26
گزارش
پاسخ دادن
فاضل
0

سلام من صبح تبدیل کرذم 15 الان فاکتورشد
13:36  1396/04/26
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
0

میشه لطف کنید بگید تاریخ تحویل سیستمی تون کی بود و چقدر نازه التفاوتش رو دادین؟
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1396/04/26

علی
0

من امروز قرار بوده ماشین فاکتور بشه که فعلا خبری نیست.
12:37  1396/04/26
گزارش
پاسخ دادن
پیکان 90
6

دوستان عزیز
سال ها پیش ماشینی تولید میشد به نام پیکان که بسیار مورد علاقه قشر خاصی از جامعه بود و با وجود تولید و واردات ماشینهای دیگه مثل تویوتا و بنز و ... اونا این ماشینو بهترین ماشین میدونستن
متاسفانه یه عده گیر دادن که این ماشین باید تولیدش متوقف بشه و بالاخره موفق شدن که با وجود علاقه مندان بسیار برای این ماشین تولیدشو متوقف کنن
ولی جای نگرانی نبود چون به جای پیکان یه ماشین دیگه تولید کردن به نام پیکان 90 !!! که در کشور تراکتور ساز دنیا طراحی شده بود و مشابهت زیادی هم از نظر قیافه و هم از نظر امکانات با پیکان داشت
اول قیمت پیکان 90 کمی بالاتر از پیکان بود ولی در ادامه که پیکان دوستها از داشتن پیکان 90 کلی هیجان زده شدن تولیدکننده ها هم تصمیم گرفتن قیمتش رو ببرن بالاتر
مدتی بعد پیکان سوارها دیدن بقیه با پولی که اینا میدن سوار ماشین میشن ولی اونا سوار تراکتور هستن اینجا بود که تولید کنندگان برای جلب رضایت پیکان سوارها یه چیزی به اسم ستاره به پیکان 90 اضافه کردن
حالا طرفدارای پیکان با همون منطق خاص خودشون پیکان 90 رو بهترین ماشین میدونن و جدیدا هم پیکان 90 هاچبک رو !!!
09:00  1396/04/26
گزارش
پاسخ دادن
مهران فر
3

ال90 علیرغم کیفیت خوبی که داره اما متاسفانه ماشین راحتی نیست حتی صندلی های راحتی هم نداره در این ماشین اصلا ارگونومی رعایت نشده اگر هم کسی قبلا پژو یا سمند داشته باشه خیلی زود متوجه میشه که کولر ال90 در سطح کاملا پایین تری قرار داره . تو جاده هم تو سرعت های بالا پایداری و تعادل ال90 اصلا به پای پارس و سمند نمیرسه
گزارش
پاسخ دادن
10:33  1396/04/26

arash
2

کلاس 13 حدودا 7 ماه تولید شده . ایران خوردو رو خودروهای صادراتیش مولتی پلکس میزنه مثل یه سری سمند که قبلا زده بود . دوستانی که کلاس 13 گرفتن برن خوش باشن . که خیلی خوش شانس بودند .
من صفحه کیلومتر کلاس 13 با 15 مقایسه کردم که کیفیت کاملا مشهوده .
جالبه این مابه التفاوت واسه چیه . اینم یه نوع فریبکاری هست .
08:24  1396/04/26
گزارش
پاسخ دادن
کارشناس
4

آقای آرش اینی که روی کلاس 13 هست مالتی پلکس نیست
این سیستم برقی اکومکس تولید شرکت کروز هست
روی کلاس 15 هم سیستم cec هست که مثل اکومکس عمل میکنه و از نظر امکانات هم هیچ فرقی نداره
در کلاس 15 دریچه گاز برقی بوش، ای سی یو بوش، ای بی اس بوش، سوزن انژکتور نارنجی بوش(که قیمت یکیش از هر 4 تا سوزن انژکتور زیمنس بیشتره)، پدال برقی بوش و هم چنین مپ سنسور بوش استفاده شده و کلا کیفیت فنی ماشین بالاتر رفته اونوقت اونایی که کلاس 13 گرفتن شانس اوردن !!!!!!!!!!!!!!!!
اینم دیگه از اون حرفا بود
جهت اطلاع الان روی کلاس 15 هم صفحه کیلومتر کروز نصب میشه
کلا کلاس 15 قسمتی از قرارداد شرکت ساپکو ایران خودرو و شرکت سازه پویش (شرکت عامل واردات قطعات بوش مادر) در راستای طرح بهبود کیفیت محصولات ایران خودرو هست
اون قطعاتی که روی کلاس 13 هست همون هایی هست که از سال 93 به علت تحریم یا در قطعه سازی های ایران تولید میشد یا از چین وارد میشد
لطفاً بدون علم و آگاهی حرف نزنید
لطفاً
گزارش
پاسخ دادن
09:21  1396/04/26

arash
3

سلام

چطور بهبود کیفیتی هست که داره صفحه کیلومتر کروز که به قول شما جنس چینی و بی کیفیتی هست استفاده میکنه . آقای کارشناس !!!!!!!!!!
شما هم بهتره یکم اطلاعاتتون رو ببرید بالا بعد ادعای کارشناسی کنید .
مثل اینکه کلاس 15 دارید که ناراحت شدید . واقعیت اینه که هر دو کلاس هیچ فرقی نمی کنه کلاس 13 فقط بخاطر دریچه گاز سیمی رو من بیشتر می پسندم . البته سلیقه هست .
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1396/04/26

ممد
2

جناب کارشناس اگر خبر نداری بدون که کروز با کیفیت ترین قطعات رو یا وارد میکنه یا تولید میکنه و برعکس هرچی این سازه پویش اورد یه سری ایرادات مزخرف داشت که حتی ملت با صفحه کیلومترش هم که یه عضو ساده از ماشین هست باش مشکل دارن چه برسه به ای سی یو و سنسور و... حالا صبور باشید کم کم مشکلات بوش شما هم هویدا میشه همونطور که واسه قبلی ها شد. باید با جرات همه جا گفت که کمترین مشکلات پارس tu5 وقتی بود که کلاس 13 وارد شد و تو بازار اومد.فعلا صبر کنید هیچوقت این ای سی یو بوش ها عقل درست و حسابی نداشتن من مشکل دریچه گاز تو slx ۹۱ که اوج کیفیتش بود رو داشتم دیگه مدلای ۹۶ محاله بتونن بهتر از اون بوش های مدل ۹۱ که اصل المان بود نمیشن. این سیستم cec هم یه سیستم چینی هست که به تقلید از مالتی پلکس چنتا اپشناش رو داره و همه اپشناشم نداره این مالتی هم ساخت داخله و مثل cec چینی نیست.در هر صورت کمی تو نمایشگاه ها و نمایندگی ها بچرخید میبینید که چطور خیلیا دنبال کلاس ۱۳ هستن و دیگه گیر نمیاد و همه جا کلاس ۱۵ بیشتر رو دستشون مونده البته کلا پارس tu5 خوش فروشه ولی کلاس ۱۳ رو بیشتر دوست دارن و میبرن...
گزارش
پاسخ دادن
16:18  1396/04/26

کارشناس
1

داداش های عزیز اولا من اصلا پارس ندارم خودروی من چیز دیگه ای هست
من کارشناس فنی نمایندگی ایران خودرو در غرب تهران هستم و اگه کسی مشکلی داشت در خدمتم
این چیزایی که شما میگید کلا شبیه داستان سرایی هست تا واقعیت
کروز نزدیک محل کار و زندگیم هست و کاملا باهاش آشنایی دارم
بعضی لوازم ماشین رو تولید میکنه و بعضیا رو وارد میکنه
بعضی لوازم مثل آینه بغل و صفحه کیلومترش تو بازار از بقیه بهتره و برخی دیگه مثل رادیوپخش و ... نمونه های بهترش تو بازار هست
سیستم cec حاصل کار پژوهشگرای ایرانی هست و اکومکس کروز یه شبیه سازی از مالتی پلکس بوش هست که با همکاری چین توسط کروز تولید شده
دوست عزیز من لینک و منبع چیزی که گفتم رو هم برات میذارم و بهتره ببینی تا ندونسته و از روی هوا چیزی نگی
http://www.isna.ir/news/8911-06467/
من کارم تعمیرات ماشین هست و میدونم چی دارم میگم و وقتی میگم کلاس 15 بهتر شده میدونم
اگه دوست داشتی بیا نمایندگی تا حضوری توضیحات بیشتری بهت بدم
لطفا مثل بچه ها با تعصب نسبت به چیزی که دارید حرف نزنید
لطفاً
گزارش
پاسخ دادن
10:29  1396/04/27

Pishtaz
1

آگاهي از فراخوان هاي ايران خودرو و عيب و رفع عيب هاي ماشين هاي ايران خودرو را در پيج اينستاگرام زير ببينيد :
Ikconews
02:19  1396/04/26
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

سلام دوستان خوبم ماشین من قرار بود تا 4/21 فاکتور بشه ولی نشد خیلی ناامید بودم تا یکی از دوستان اپراتور 096440 بهم گفت ماشینت قابل تبدیل از کلاس 13 به 15 هست مالتفاوتش پرداخت کردم از طریق نمایندگی 168000 تومن بود بعداز پرداخت ماشین تو عرض یکساعت فاکتورشد کلاس 13 ندارن سریع به 15 تبدیل کنین امیدوارم همه شما به زودی زود ماشینتون فاکتور بشه
21:29  1396/04/25
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

نمایندگی نگفت که امکانش نیست تبدیل از کلاس ۱۳ به ۱۵؟ من ماشینمو کارتکس کردم بازم میشه تغیر کلاس انجام داد؟
گزارش
پاسخ دادن
22:36  1396/04/25

حمیدرضا
0

سلام. دوستان چطور میشه یه ماشین رو بطور کارتکس خرید که سند به نام نخورده باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین. من میخوام پارس Tu5 بگیرم از شرکت ولی بطور کارتکس.
گزارش
پاسخ دادن
00:48  1396/04/26

امید
0

سلام دوستان لطفا به سوال من جواب بدید
من سال قبل پارس خانواده ثبت نام کردم اردیبهشت امسال دعوت نامه اومد و بین سه انتخاب پارس tu5 رو انتخاب کردم . بعد از تکمیل انتخاب قرار شد ۲۴ تیر ماه تحویل بدن ، دیروز تماس گرفتم گفتن ۳۰ تیر ماه فاکتور میشه و حدود یک هفته بعد تحویل میشه . ممکنه بیشتر از این زمان که گفتن طول بکشه ؟ بعد از فاکتور شدن چه مدت طول می‌کشه تا تحویل بدن ؟
21:26  1396/04/25
گزارش
پاسخ دادن
جواد
0

کلاس 13 موجود نیست معلوم هم نیست تا کی موجود بشه. احتمال داره خیلی بیشتر از اون چیزی که فکر می کنی طول بکشه.
اگه عجله داری به نمایندگیت بگو برات تبدیلش کنه به کلاس 15.
گزارش
پاسخ دادن
01:24  1396/04/26

رضا
0

سلام دوستان من بین دنا و پارس گیر کردم کدوم را پیشنهاد میدید? بدون تعصب??
15:36  1396/04/25
گزارش
پاسخ دادن
حسن
1

پارسtu5
گزارش
پاسخ دادن
17:02  1396/04/25

reza
0

100% دنا
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1396/04/26

علی
1

هر ماشینی دوست داری بخر فقط ماشینی که موتورش ef7 باشه نخر . ef7 فقط تا وقتی خراب نشده خوبه . وقتی برای اولین بار خراب شد دیگه هر روز تعمیرگاه و نمایندگی هستی
گزارش
پاسخ دادن
10:37  1396/04/26

داریوش
1

پارس tu5 بخر
گزارش
پاسخ دادن
15:22  1396/04/26

محمدرضا از کرج
1

علی آقا شما ساکن کجا هستید؟
آیا امکانش هست تشریف بیارید کرج تا با هم بریم پیش مکانیک تا ببینم حرف حسابت چیه؟
مکانیکی بهت معرفی میکنم که ماهی حداقل یه دونه ef7 میارن براش مثل آب خوردن تعمیر میکنه بدون هیچ مشکلی موتور مثل اولش میشه که تو کارخونه مونتاژ شده
علی آقا دیگه شورشو دراوردیا
هر روز میگی ef7 وقتی خراب شد دیگه درست بشو نیست
علی آقا پاشو بیا کرج ببینم مشکلت چیه
منتظر ما
گزارش
پاسخ دادن
16:17  1396/04/26

رضا2
2

هرچه میخری بخر اما پارس tu5 نخر چون که این موتور با این ماشین و گیربکس همخوانی ندارد.
و در سربالایی که رفتی گشتاور خیلی کم همه چی رو ثابت میکنه .
دنا ماشین جدید و بروزی هست وبا این امکانات و پیشرفته مثل ماشین خارجیها میمونه و موتور ef7 هم که از 93 به این طرف خیلی عالی شده و هرکسی خریده راضی هست . یاعلی
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1396/04/26

رضا
1

ماشین های داخلی ازکیفیت خیلی پایین رنج میبرند. ولی خب چاره ای جز خریدن این هارو نداریم . ممنون دوستان از راهنمایی تون من دنا را انتخاب می کنم چون که ماشین جدیدی هست ولی خب پارس هم خوب هست .
تشکر دوستان
گزارش
پاسخ دادن
17:09  1396/04/26

سمیرا
0

منم چند روزی از تاریخ تحویل داره میگذره زنگ زدم ۹۶۴۴۰گفتم حداقل جریمه تاحیرش باید بدین گفت :جریمه هم شامل نمیشه قبلا حساب شده
15:01  1396/04/25
گزارش
پاسخ دادن
عشق پارس
0

سلام
من تاریخ فاکتور شدنم چند روز پیش بود ولی متاسفانه هم نمایندگی و هم ایران خودرو جواب سر بالا بهم می دادن. یکی میگفت یه هفته دیگه فاکتور میشه یکی میگفت 20 روز دیگه فاکتور میشه....
دیدم اینطوری نمیشه امروز رفتم سازمان فروش با کلی اصرار رفتم پیش مدیریت فروش (آقای دانشمندی). ایشون وقتی اصرار و ناراحتی منو دیدن گفتن کلاس فعلا 13 نداریم اگه میخای دستورش رو بدم برات کلاس 15 فاکتور کنن.
خلاصه که من درخواست دادم ایشون هم زیرش دستور داد و کار ما حل شد. همونجا هم فاکتورش کردن شماره بدنه هم خورد الان موند پلاک و بیمه که نمودنم اینا چقدر طول بکشه.

دوستانی که کلاس 13 ثبت نام کردن و براشون فرقی نداره که کلاس 15 بگیرن میتونن اینکاری که من کردم انجام بدن. به نظر من که فرقی ندارن. اونجا هم پرسیدم گفتن کلاس 13 بعضی قطعاتش زیمنسه و 15 بوش هست.
14:33  1396/04/25
گزارش
پاسخ دادن
زارعی
0

سلام.من توی سایت ایران خودرو میرفتم نگاه میکردم که ببینم فاکتور میشه یا نه. ۲۵ تحویلم بوده که توی سایت فاکتور نخورده. زنگ زدم نمایندگی، گفت اصلا به سایت خود ایرانخودرو اعتماد نکنید و از خود ما بپرسید.منم شماره قرارداد دادم، گفت فاکتور خورده و خروج هم خورده و یکی دو روز دیگه میاد. ببینم راس گفته یا نه. میگفت بعضی اوقات اطلاعات اشتباه هم توی سایت ممکنه درج کنن. پس فکر کنم هر چی نمایندگی‌ بگه درسته. حالا اگه اومد همین جا اعلام میکنم. من ثبت نامی دی ماه، طرح مشارکت در تولید، دعوتنامه هم ۲۵ فروردین تکمیل وجه کردم
گزارش
پاسخ دادن
15:43  1396/04/25

نظر
0

من فکر می کنم پروفایل شما نهایتا با فاصله یکی دو ساعت به روز رسانی میشه. اگر نمایندگی راست گفته باید پیامک براتون میومد.
گزارش
پاسخ دادن
16:50  1396/04/25

آرمان
0

احتمال اینکه سر کار باشید بیشتره دوست عزیز،چون مثلاً من ثبت نامی خانواده پژو پارس مهرماه و تکمیل وجهی ۲۳ فروردین و تاریخ تحویل سیستمیم ۲۰ تیر بود، هرطور حساب کنید اولویت دارم و هنوز فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
17:16  1396/04/25

آرمان
0

البته این سایت جدید هم پرت و پلاک زیاد میگه راست میگن ولی اینکه آنقدر زود فاکتور شده عجیب و دور از ذهنه، مگر اینکه کارگزار نمایندگی دمش گرم باشه
گزارش
پاسخ دادن
17:18  1396/04/25

زارعی
0

ما که هفت هشت ما صبر کردیم متاسفانه. این دو سه روز رو هم صبرش میدیم. والاه نمیدونم دیگه چی کار کنم.اگه شما هم خبری داشتین اطلاع بدین. اگه فاکتور شده باشه، چه اطلاع رسانی هایی انجام میشه؟ مثلا پیامک چی میاد؟
گزارش
پاسخ دادن
22:32  1396/04/25

اامیر
0

من تحویل ۱۸ تیر بدم تا هنوز فاکتور نشده.خدا بخیر کند
13:34  1396/04/25
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 12 نظر
سوم بهمن 7 نظر
Jalil fathi 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ابوالفضل : سلام داداش از ۱۴۰۴ چیشد جور شد پولش خریدی؟؟؟
امیر حسین : چطوری بابت تاخیر شکایت کنید،اگر بگید ممنون میشم
X5تیر : من تماس گرفتم گفتن این ماه منتظر شاسی نباشید😢
رضا x5 : احمدجان منم دقیقا شرایط شما دارم هیچ خبری فعلا نیست
حسین : یکشنبه ساعت 9تحمع هس لطفاً بیاید
شاهین : کاملا موافقم بدبختمون کردن الهی خیر نبینن
علیرضا : و سوال بعدیم اینکه به نظر شما چکار کنیم. اینا شاهین جی بده نیستن. به نظرتون صبر کنیم یا تبدیل بزنیم. من میترسم یک سال صبر کنیم اخرم مجبور به تبدیل بشیم
۰۰۰۰ : بله قبلا داشتم استفاده می کردم عالی بود
علیرضا : سلام جناب ببخشید من تکمیل وجه سوم اردیبهشت هستم. چند باری که تماس گرفتم گفتن تا 31 فروردین فاکتور شده. پس چطور شما فاکتور نشدین
V4 : شما گرفتین؟ موکت ها زو کامل میپوشونه؟ خوب وایمیسته؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
احمد : سلام تکمیل وجه من برج 3 کردم ندادن هنوز ولی دوستم برج 4 برا اونو دادن پارتی داشته برا اون دادن
علی : ثبتنام 22بهمن 1403 کردم و 11مرداد 1404 تکمیل وجه کردم، الان 3ماه 6روزه که منتظرم فاکتورشه
ساینا تک پیش فروش هفته چهارم آذر : اول اذر پولت اماده باشه پیامک تکمیل وجه برات میاد
محمد : سلام ماشین من صاف بود شب گذاشتمش صبح که استارت زدم روشن نشد که نشد مشکلش چی می تونه باشه
کوئیک s تحویل آبان : دوست عزیز با نام کوئیک اس لطفا میفرمائید شما تکمیل وجه کی هستین؟البته اگه دوست داشتین
زهرا : ببخشید برادر یا خواهر چجوری هوای ما رو داشته؟؟؟؟ من بچم هنوز یه سالش نشده بود ثبت نام کردم الان سه سالشه بچه ی من چجوری مردم تو هوای به این سردی با بچه بدون ماشین چجوری هوای مردم رو داشته؟؟؟؟؟ چندین بار تو این مدت گرون کرد خودم تحویل بهمن هستم تازه مرداد تکمیل وجه اومده چجوری روت میشه بگی هوای مردم رو داشته!!!!!! واقعا دمت رو بزار رو کولت برو دیگه نبینمت
شهاب4تیرgxl : از کجا باید حضوری بزنیم
سجاد بختیاری : سلام دوستان من 7 آبان تحویل گرفتم دوگانه است الان 500 کیلو یا یه تن که بارش میکنم پا روی کلاچ میزارم انگار موتور و گیربکس میخوان از هم جدا بشن خودم فکر میکنم گیربکس یه چیزیش هست بنظرتون مشکلش چیه؟ پا روی کلاچ میزارم یه صدای قر قری تو گیربکس میاد
مجتبی تحویل 7 آبان : فاقد صف فاکتور داداش یعنی هنوز شما پروندتون تو صف فاکتور گیری قرار نگرفته باید صبر کنین تعدادیو فاکتور کنن بعد شما پروندتونو میزارن تو صف فاکتور اینی که بعضیا همینجا میگن فاقد صف فاکتور یعنی به زودی فاکتور میکنن چرته محضه از کجاش در آورده نمیدونم ، دوستانی که فاقد صف فاکتور خورده صبر کنین یک الی سه هفته پروندتون میزارن تو صف فاکتور گیری
مجتبی تحویل 7 آبان : داداش اون رنگش خاصه که فاکتور شده رنگ سفید بیشترین متقاضی رو داره هنوز مهر ابان خیلیا فاکتور نشدن بعد ابان اذر و بعدش نوبت شماس شما بهمن در نظرت باشه برای فاکتور و اسفند هم تحویل بدنت