امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

170854 نظر

امیر
3

سلام دوستان بنده ۱ شهریور ۹۵ پارس Lx tu5 ثبت نام کردم به صورت پیش فروش و موعد تحویل دی ماه ذکر شده بود . دی ماه اومد و رفت و ما هم با ایران خودرو تماس گرفتیم گفتن سود تاخیر رو براتون حساب می کنیم و موعد تحویل نهایتا تا قبل ۵ اسفند فاکتور می کنیم ، جالبه سود تاخیر رو کمتر هم حساب کردن ، این بماند حالا ۵ اسفند هم اومد و رفت ماهنوز اندر خم فاکتور شدن ماشین هستیم . الان هم با ایران خودرو تماس میگیریم جواب خاصی نمیدن میگن پیگیری می کنیم .حالا به نظر شما باید چکار کنیم دوستان کسی میتونه راهنمایی کنه؟
11:11  1395/12/07
گزارش
پاسخ دادن
plt
1

سلام
شما دعوتنامه کی واست اومد ؟
سود تاخیر رو چه جوری حساب کردن که کمتر شده؟
گزارش
پاسخ دادن
11:57  1395/12/07

امیر
2

دعوتنامه ۱۵ آذر ماه برام اومد، الان با ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفتم میگه اصلا احتمال داره خودروتون بعد عید فاکتور بشه. خداوکیلی اینا دیگه شورشو در آوردن انگار میخوان بوگاتی بسازن .
گزارش
پاسخ دادن
12:17  1395/12/07

هادی
2

دزدی که شاخ و دم نداره،باز به شرف دزدی که از دیوار بالا بره،خدا از زمین برداره اینارو، زالوی اقتصاد شدن. من که انصراف میدم،میرم یک کارکرده میخرم. نشد هم نشد، از اینکه احساس کنم فریب خوردم بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1395/12/07

سعید
1

من در حیرتم از اینا که چطور راحت پول مردمو سه ماه اضافه بدون سود نگه میدارند،ماشینو هم نمیدن،هیچ کس هم دنبالشون نیست پیگیری کنه، همه هم لال شدیم.وقتی قرار نیست ماشینو بدن چرا دعوتنامه میدن بقیه پولو میگیرن، شرم هم نمیکنند، نمیشه شکایت کرد.؟
گزارش
پاسخ دادن
14:26  1395/12/07

حسن
1

سلام
شما تحویل دی ماه بودید،؟
از مدل 96 چیزی نگفت؟
چون برای منم 17 آذر دعوت نامه اومد و تحویل دی ماه،
گزارش
پاسخ دادن
14:44  1395/12/07

امیر
1

آره تحویل دی ماه بودم .
گفت ماشین رو مدل ۹۶ میزنن .
گزارش
پاسخ دادن
16:53  1395/12/07

حمیدرضا
0

به نظر من که حقتونه
وقتی برای این آت و آشغالاشون سر و دست میشکنین اونا هم باید اینجوری باید سر بدووننتون
هرکی بره بخره این آشغالارو حقشه واقعا هرکاریش کنن و دیر تحویلش بدن
یک سال اگ ماشین نخرین نمیمیرین که
اینا هم حساب کار دستشون میاد
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1395/12/09

ریاحی
7

من حدود سه ماه هست که پارس tu5 خریدم قبلش هم پارس 1800 داشتم هر دو عالی بودن . به نظرم در مجموع پارس tu5 بهتر هستش اما برای جاده کوهستانی و گردنه موتور 1800 بهتر بود و قوی تر بالا می رفت
07:54  1395/12/07
گزارش
پاسخ دادن
محمد
6

دوست عزیز کشش tu5 چندان کم نیست . این موتور xu7 هست که کشش خیلی خوبی داره و چون شما مقایسه می کنید خوب به نظر میاد که tu5 تو سربالایی ضعیف تره . کلا ماشینهایی که موتور xu7 دارن تو سربالایی ها خیلی خوب عمل می کنند . از طرفی ضریب دنده های 3 و 4 و5 برای tu5 خیلی سبک هست تا مصرف کم بشه که همین هم باعث شده کشش مقداری کمتر بشه . اگر اهل مسافرت با ماشین پر هستید پارس xu7 بهتر هست اما مزیت tu5 تو جاده کفی هست که هم مصرف کمتر داره هم صدا . اما برای جاده کوهستانی و گردنه موتور xu7 بهتر هست
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1395/12/07

ali
1

خوووب رسیدین گردنه موتورش رووو xu7 بذارین هم کشش خوبی داره هم یک گالن بنزین همراهتون داشته باشید کلا موتورهای xu7 فقط با مصرف بنزین میرن نه با طراحی درست
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1395/12/07

نیما
3

درمورد موتورهای سری xu مثل xu7 و ef7 آدم یاد لوکوموتیوهای بخار می افته که وقتی میخواستن کمی بیشتر سرعت بگیره دونفرکارگر با بیل ذغال سنگ میریختن توش
گزارش
پاسخ دادن
22:30  1395/12/07

احمد
1

درود بر محمد عزیز و شما علی خان وقتی تا حالا با xu7 تجربه رانندگی جاده نداشتی مسافت طولانی تو جاده باهاش نرفتی و خودت بنزین بهش نزدی و درکی از اینکه xu7 چقد تو جاده مییسوزه نداری چرا الکی نظر میدی اگه حالا رو tu5 تعصب داری میخای بگی خوبه چون تو داری اون بحثش جداست
گزارش
پاسخ دادن
01:53  1395/12/08

جمشید
8

این ماشین تو خارج از ایران هم طرفدار داره
01:12  1395/12/07
گزارش
پاسخ دادن
پارس
8

پارس سال تو ارمنستان بعنوان ماشین پلیس استفاده میشه
گزارش
پاسخ دادن
08:53  1395/12/07

بنیامین
14

عجب کولاکی کرده این پارس LX لامصب تو هر پیجی سر میزنم ماشینهاشون را دارن با پارس مقایسه میکنند واقعا پارس بیشترین مزایا را بین خودروهای داخلی داره و بهترین متر ومعیار برای سنجش بقیه ماشینهاست
22:36  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
حسین
1

tu5 شده معیار بقیه ماشینها موتورش ضعیفه معیار کدومه دلت خوشه هاااا
گزارش
پاسخ دادن
17:18  1395/12/07

mohammad
0

دوستان سلام بنده چند وقت پیش یه تندر داشتم تازه خریده بودم و ماشین خوبی بود ولی از اول که قصد خرید ماشین داشتم خودم پرشیا lx رو میخواستم ولی به خاطر گفته دوستا و همکارا رفتم اینو برداشتم ولی مجبور شدم رد کردم الان برا سال 96 هر دو کارتکس هستو ماشینو میدن و میخوام این دفعه پرشیا lx رو بردارم مطالب این سایتو که میخوندم مثل اینکه کیفیت 95 بهتر شده نسبت به سال هال قبل و گریبکس be4 بود میگن خوبه ولی دو سه نفرمیگن درست نیستو گیربکس های قدیمی be3 روی ماشین هست اخه اگر اینجور باشه که نمیشه اولا اون گریبکس برای موتور 1800 xu7 بود نه برای این موتور و اون گیربکس واقعا سفت و خشک بود دوستانی که این ماشینو جدیدا گرفتن راهنمایی کنید واقعا خرید این ماشین درست هست ؟؟؟ و گریبکسش be4 ؟ یا be3 و کدوم بهتر هست ؟؟؟؟
22:06  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
رضا
7

من دو ماه و نيم هست كه پارس ال ايكس صفر خريدم. خداروشكر دنده ها راحت جا مي رن. فقط كمي دنده يك و دو زوزه داره كه اگه دقت نكني زياد متوجه صداش نميشي.
ضرايبش با گيربكس موتور xu7 فرق داره. به نظرم ناهماهنگي گيربكس و موتور به كمترين حد رسيده. من كه خداشاهده از موتور و گيربكس و ترمزش واقعا واضيم. فقط اوايل صبح كه هوا سرده اتاق صدا داره كه بين همه ي خودروهاي ايراني و چيني مشتركه!
پسر عمه ي بنده هم دو روز بعد از من پارس ال ايكس خريد. دنده هاي اونم خيلي خوب جا مي ره و از شانس خوبش اصلا زوزه نداره. اما صداي اتاقش كمي بيشتر از ماشين منه
خيالتون بابت كيفيت موتور و گيربكس راحت باشه. سال ٩٥ كيفيت بهتر شده
گزارش
پاسخ دادن
00:08  1395/12/07

کیانی
6

کیفیت موتور و گیربکس پارسtu فوق العادست شک نکن. این خودرو گل سرسبد ایران خودرو تو سال 95
گزارش
پاسخ دادن
01:07  1395/12/07

رضا
0

دوست عزيز آقاي سيد محمد علي لطفا در مورد اون تغييرات روي ecu و فيلتر k&n يه سري توضيحاتي مي ديد كه كجا و چطوري نصبشون كنيم؟
باتشكر
22:06  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
سینا
0

دوستان کسی سایتی درباره ی زمان تحویل ماشینهای ایران خودرو میدونه
لطفا راهنمایی کنید
20:43  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
امید
0

همچین سایتی وجود نداره و تنها سایت همون سایت فروش ایران خودروست
گزارش
پاسخ دادن
00:22  1395/12/07

کاربر: تهمتن
2

کسی تفاوت کلاس های پارس ال ایکس رو میدونه ؟توضیح بده لطفا
19:30  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
رضا
5

پارس ال ايكس در حال حاضر فقط در يك كلاس توليد ميشه. كلاس ١٣
اما كلاس ١٢ كه تا يه مدت پيش توليد ميشد فرقش با كلاس ١٣ اين بود كه سيستم برقش ساده بود. اتولاك نداشت. حق انتخاب باز بودن يا بسته بودن آينه ها رو نداشتي. يعني با قفل كردن درها بلافاصله آينه هاي بغل هم بسته مي شدن.اما كلاس ١٣ سيستم برقش مالتي پلكس هست. اتولاك داره.حق انتخاب باز يا بسته بودن آينه ها در زمان قفل كردن درها رو داريد.
سوييچ كلاس ١٣ مثل ٢٠٦ هست و موقع قفل و باز كردن درها ، چهارچراغ روشن ميشه ولي كلاس ١٢ اين امكان رو نداره.
گزارش
پاسخ دادن
22:01  1395/12/06

کاربر: تهمتن
0

سلام. کدوم کلاس پارس ال ایکس ، ریموت آینه جمع کن داره؟
19:28  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

هر سه كلاس ١١ و ١٢ و ١٣ آينه تاشو اتوماتيك دارن
گزارش
پاسخ دادن
21:15  1395/12/06

رضا
0

شما وقتي درهاي ماشينو قفل كنيد ، بعد از دو ثانيه مي تونيد آينه ها را نيز جمع كنيد. اختياريه
گزارش
پاسخ دادن
23:11  1395/12/06

کاربر: تهمتن
0

منظورم آینه تا شو با ریموت هست نه زمانی که درها قفل می شوند.
گزارش
پاسخ دادن
22:20  1395/12/06

امیر
0

با سلام ميخواستم سوال بپرسم بهتربن روغن برای پارس tuf چه روغنی و آیا برای بار اول باید روغن در نمایندگی عوض کرد ضمنا ماشينم 4000کار کرد وی مقدار هم روغن کم کم آیا طبیعی لطفا راهنمایی کنید و
19:04  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

باید بعد 3000 عوض میکردی


پیشنهاد میکنم روغن ELF قوطی فلزی 10-40 بریز


نمایندگی هر چی دستشون میاد میریزن موتور ببربیرون خودت عوضش کن
گزارش
پاسخ دادن
19:19  1395/12/06

رها
0

روغن رو خودتون عوض کنید 10000 تا کمی زیاده و امکان براده تو مونور و گیربکس هست.هم روغن مونور و هم واسکازین رو الان و رو همون کیلومتر 4000 با روغن توتال 7000 یا 9000 قوطی فلزی آبی و یا بهران سوپر پایا و یا ادینول آلمانی میتونید عوض کنید این روغن ها 5 -40 هستند و یا 5-30 هستند.
گزارش
پاسخ دادن
00:19  1395/12/07

محمد
0

دوستان به نظرتون رينگ پنچ پر دوبل يا همون ده تايي قشنگ تره يا هفت پر دوبل (١٤ تايي كه شبيه رينگ پارس elx هست) يا رينگ هفت پر؟
ضمنا قيمت هر جفت رينگ حدودا چقدر هست؟ ممنون ميشم جواب بدين
16:04  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
رادمهر
0

رینگ 10 پره وقتی کثیف میشه تمیز کردنش مصیبته
گزارش
پاسخ دادن
17:19  1395/12/06

رضا
0

من رينگ ماشينم ٧ پره دوبله. تميز كردنش پدر آدمو درمياره. خيلي سخت و زمان بره تميزكردنش اما خب به نظرم خيلي قشنگه.
قيمتش تو سايت آپكو اگه اشتباه نكنم هر عدد دور و بر ١٦٠-١٧٠ بود.
گزارش
پاسخ دادن
19:46  1395/12/06

سینا
0

رینگ 5 پردوبل بهترینشه و قشنگ. صلیبی هم خوبه. تعویض 100 هزینه داره
گزارش
پاسخ دادن
01:10  1395/12/07

کاربر: omid pito
0

به نظر من پنج پره دوبل قشنگ تر باشه
گزارش
پاسخ دادن
17:42  1395/12/06

کاربر: تهمتن
0

بستگی به سلیقه شخصی داره و هر کسی یه مئ
دلی رو می پسنده . پارس من ده پره ولی خودم پنج پر رو می پسندم . تمیز کردن پنج پر راحت تره
گزارش
پاسخ دادن
22:23  1395/12/06

رضاجان
11

به اميد خدا به محض اتمام اقساط سمند اسقاطيم مي رم يه پارس كاركرده مدل ٨٤ مي خرم. هر چي درآمد دارم بايد بريزم تو حلق اين ef7 لعنتي. لامصب هر روز يه جاش خراب ميشه و درست بشو هم نيست. اه
15:42  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
آرشام
9

کار بسیار خوبی میکنی چون سمند که ماشین نیست خانه سالمندان متحرکه!
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1395/12/06

کامران
0

می گفتند لاد میاد داخل کابین و دیسک و صفحه ایراد داره و ضعیفه و .... من هیچکدوم از این چیزا رو ندبدم تو مارس tu5
15:14  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
موسی
5

پارس lx تو دور موتور 2000 و 2500 شتاب خوبی داره بالای 3000 دیگه واقعا وحشی میشه. اکثرا تو رانندگی شهر و سربالایی دور 2500 کافیه براش
15:10  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
رضا
5

بله حرف آقا موسي كاملا درسته. باور كنيد بارها شده ماشينم با دور حتي زير ٢٠٠٠ هم راحت شتاب گرفته. شتاب دنده ٢ و ٣ واقعا عاليه.
ماشاالله اينقدر شتابش خوبه و كشش مناسبي داره كه حتي اگه رو دور ٢٥٠٠ هم دنده بعدي رو بهش بديد كم نمياره. باور كنيد اين حرفايي كه در مورد كشش پارس ال ايكس مي زنن الكيه.
فقط كمي كشش كمتري نسبت به xu7 داره كه محسوس نيست.
البته منظورم اين نيست كه xu7 موتور خوبي نيستا. انصافا تو جاده هم مصرفش مناسبه هم شتابش خوبه اما تو شهر مصرفش بالاس و كمي تنبله.
در كل tu5 برتري مطلقي نسبت به xu7 داره. و xu7 هم كاملا از ef7 (سرطان خودروهاي داخلي) بهتره. ترجيح مي دم xu7 با ٩٠٠/٠٠٠ كاركرد بگيرم ولي ef7 صفر نگيرم.
براي انتخاب خودروي خودتون حتما tu5 رو ارجح بدونيد
گزارش
پاسخ دادن
19:53  1395/12/06

جمشید
4

آره نکته خوبی گفتی. دور مونور واسه lx 2500 کافیه و اگه خیلی بخوای گاز بدی بره رو 3000 انگار موتور متفاوت میشه نیرو دو برابر نیشه و شاهد یک کشش نضاعف میشید که تا قبل از 3000 ندیدید.ولی پیشنهاد نمیکنم.نکته دیگه اینه که وقتی تو شیب ملایم هستید و رفته رفته شیب زیادتر میشه جایی که موتورهای xu7 و ... خسته میشن و دیگه گازخور خوبی ندارن چون دور بالاست و سرعت بالا که ا نا نهایت کشش رو ارایه کردن همین نقطه tu5 رو دور 3000 خیلی راحت جلو میزنه و هرچقدر گاز میدی احساس میکنی ماشین سرحاله و خسته نیست و نفس خوبی داره و استقامتشو اونجا نشون میده. روی دنده 1 و 2 راحت میتونبد جلو بیوفتید.این موتور تغییر ecu داده و عملکردش متفاوته به موتورهای tu5 روی ماشین های دیگه
گزارش
پاسخ دادن
00:02  1395/12/07

کامران
0

پارس tu5 مدل 95 تو سال جدید چقدر قیمت افت مدل داره؟
15:07  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
هجی
0

دوستان پارس lx کد ۱۳ پاور ویندوز داره یا نه؟
12:38  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

خير
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1395/12/06

علی
8

این ef7 سوارها چه خیالاتی دارن !! میگن پا به پای زانتيا راه میاد !!
کجا عملکرد ef7 مثل زانتیاست ؟!!
پشت چراغ قرمزها که ef7 از همه ماشین ها جا می مونه .
تو سربالایی وقتی چهار نفر سوار کردی که دیگه جون راه رفتن نداه و همش باید با دور 4500 و 5000 بالا بری وگرنه از پراید هم جا میمونی .
کجای این مثل زانتیاست ؟؟!
ef7 تا دور نگیره که اصلا جون راه رفتن نداره کجاش مثل زانتیاست ؟؟؟!!
12:37  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
مجید
2

با یه اسم مطلب میذاری با یه اسم دیگه جواب میدی. تو این صفحه از هر ده تا مطلب حداقل هفت تاش در مورد ماشینای دیگه است. خوب چهار تا مطلب هم در مورد ماشین خودتون بذارید. یه کم مفید باشید. تمسخر کردن کار آدمهای سطح پایینه
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1395/12/06

مرتضی
6

موتور ef7 اگر دورش بالا باشه خوبه اما وقتی دورش پایین باشه قدرتش اصلا خوب نیست . باید صبر کنید تا دور بگیره
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1395/12/06

امید
6

زانتیا فقط یک معکوس بکشه سمند سنگین ef7 رو تو آیینه هم نمیشه ببینه
گزارش
پاسخ دادن
15:17  1395/12/06

محسن
3

ef7 هر آشغالی باشه از نظر قدرت بسیار قدرتمندتر ازtu5 هست.موتوری که از پس بدنه 1400 کیلویی سمند دوگانه بربیادقطعاا از موتور tu5 که زورکی بدنه پرشیا رو میکشه قدرتمندتره.
گزارش
پاسخ دادن
22:08  1395/12/06

حمید
0

لابد به ef7 نمیتونی معکوس بدی
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1395/12/07

امیر
0

دوستان tu5 94 بهتره یا tu5 95 لطفا راهنمایی کنید ؟
04:06  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

پارس هاي مدل ٩٤ كلاس ١١ و ١٢ هستن ولي پارس هاي ٩٥ كلاس ١٢ و ١٣ هستن. كلاس ١٣ از اون دوتا خيلي خيلي بهتره.از نظر گيربكس هم بعضي مدل ٩٤ ها گيربكسشون BE4 من دراوردي ايرانخودرو هست ولي مدل ٩٥ همه شون BE3 استاندارد پژو هستن.
اينطور كه ايرانخودرو داره پيش ميره احتمالا سال ديگه كلاس ١٤ هم به بازار مياد!!
در كل عيوبي كه در مدل ها ٩٣و ٩٤ وجود داشت در مدل ٩٥ تا حدودي رفع شده
گزارش
پاسخ دادن
13:39  1395/12/06

حسن
0

گیربکس be4 من در آوردی است!!!!!!!!!!!! گیربکس be4 رو sd میزارن بدرد پارس و 405 نمیخوره بنابراین از خود گیربکس 405 یا همون be3 دارن استفاده میکنند البته رو sd هم دارن be3 میزارن فعلا ایرانخودرو یک یک گیربکس be3 داره رو همه ماشیناش میزاره احتمالا به شرکت سایپا هم بده که رووو پرایدشون نصب کنند
گزارش
پاسخ دادن
17:08  1395/12/07

کاربر: omid pito
2

از نظر موتور میگی که فرقی نداره ولی اگه ماشین پارس lx رو میگی چرا 95 بهتر شده تا 94
گزارش
پاسخ دادن
12:25  1395/12/06

رضا
7

پارس tu5 عاليه. سورن وال٩٠ در مقابلش هيچي نيستن
01:07  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
شاهرخ
8

ماشین جوان پسند با رخ تهاجمی پارس و 206
ماشین پیرمردی با رخ ببو گلابی ال 90 و سمند
گزارش
پاسخ دادن
09:24  1395/12/06

حسن
0

والله سورن ef7 از نظر برووو بودن با پارس موتور l4 و زانتیا مقایسه میشه نه tu5 با اون کشش ضعیفش به هر حال ماشینت مبارکت باشه و چرخش همیشه بچرخه از نظر کیفیتی هم پارس tu5 از ال90 عقبتره tu5 موتور بدی نیست چون ماشین قبلیم sd tu5 بود اونم مدل قدیمیش نه از این گیربکسهای be3 405 اون حتی از سمند xu7 هم جا میموند مصرفش هم کم نبود که همون موقع خیلیها میگفتند که کم مصرفه در ضمن از نظر کم مصرف بودن هیچ کدومشون موتور km4 ال90نمیشن موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
10:07  1395/12/06

کوروش
7

متسفانه مردم گول موتور و گیربکس ال 90 و ساندرو رو می خورند و مبالغ بسیار بالاتری رو پرداخت می کنند واسه این ماشینها که نه سواریه خوبی داره و نه اتاق زیبا . ترمز ها هم که کاسه ایه و ضعیفه و تعویضش سخته . با کمی فرمون به راست و جپ ال 90 و ساندرو رسما بازی می کنند و نمیتونند تو جاده ثبات داشته باشند. کولر هم که بدرد نمیخوره. ماشین 52 تومن پولشه بامزه است که سنسور دنده عقب نداره و تهویهواتومات نداره. ساندرو و ال 90 چی داره که آدم پول بده براش؟ گیربکس هم که مشکل گردگیر پلوس و خالی شدن ناکهانی واسکازین رو داره.من واقعا نمیدونم مردم به چیه این ماشین پول میدن؟ انوقت موتور و گیربکس هیلی پرخرج که خدای نکرده تعمیر بشه هزینه زیادی داره.رنو کلا محصولاتش قشنگ نیستند و بویی از ظرافت و زیبایی نبردند. اون رنو داستر رو ببینید اصلا قشنگ نیست دارند التماس می کنند میگن پرداخت با شرایط شما. در کل ماشین باید یک سری شرایط رو داشته باشه زیبایی و آپشن و ایمنی و راحتی و ...
گزارش
پاسخ دادن
11:04  1395/12/06

تاج الدینی
6

ال 90 و سورن و سمند به گرد پای پرشیا نمیرسند.
گزارش
پاسخ دادن
11:06  1395/12/06

میلاد
6

ال 90 که بدجور خورده تو سرش. رنو ساندرو حاشو گرفته که البته اونم مالی نیست
گزارش
پاسخ دادن
11:09  1395/12/06

رضا
8

شتاب ال٩٠ شايد كمي بهتر از پارس tu5 باشه اما از سرعت ١١٠ به بعد پارس به راحتي از ال٩٠ جلو مي زنه. دليلش چسبندگي پارس به جاده، ايروديناميك بهتر بدنه ي پارس و موتور قدرتمند tu5 هست. من تا حالا كسي رو نديدم كه با ال٩٠ بتونه بيشتر از ١٧٥ تا بره در حالي كه بار ها ديدم با دنده ٤ پارس tu5 سرعت ٢٠٠ و با دنده ٥ تا سرعت ٢٢٠ يا حتي بيشتر هم رفتن.
موتور ال٩٠ با روشن كردن كولر كاملا ناتوان مي شه. اما موتور tu5 با روشن شد كولر افتش بسيار كمتر هست.
ضمنا ال٩٠ و داستر هيچ ربطي به خود كمپاني رنو ندارن و محصول داچياي روماني هستن ولي براي فروشش از برند رنو استفاده مي كنن!
گزارش
پاسخ دادن
12:26  1395/12/06

اااا
0

ایرانخودرو و سایپا بزودی جمع میشوند چون ملت ایران دیگه فهمیدن چه خبره
گزارش
پاسخ دادن
21:16  1395/12/09

حاج حسن
0

فرزندانم از پدر پیرتون چرا نمی آیید سر بزنید؟
من در آسایشگاه سالمندان قزوین منتظر دوستان خوب و جوانم هستم

راستی من آلزایمر دارم یک روز حواسم نبود سوییج پارس ال ایکس مدیر آسایشگاه رو برداشتم و رفتم دور زدن ، چندتا یک و دو پر کردم و دستی کشیدم دیدم بنده خدا پشت ماشین میدوه یهویی همه چی یادم اومد سریع از ماشین پیاده شدم و با عصا فرار کردم
الانم قایم شدم، شبا لای درختای آسایشگاه میخوابم، ولی پارس ال ایکس ماشین خوبیه و کشش عالی داره حتمن بخرید فرزندانم
00:51  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
کاs3
0

خوش رکاب باشه واستون .ان شاالله از الان به بعد خبرهای خوب بیشتر باشه
گزارش
پاسخ دادن
13:51  1401/02/18

حاج حسن
2

فرزندانم از پدر پیرتون چرا نمی آیید سر بزنید؟
من در آسایشگاه سالمندان قزوین منتظر دوستان خوب و جوانم هستم

راستی من آلزایمر دارم یک روز حواسم نبود سوییج پارس ال ایکس مدیر آسایشگاه رو برداشتم و رفتم دور زدن ، چندتا یک و دو پر کردم و دستی کشیدم دیدم بنده خدا پشت ماشین میدوه یهویی همه چی یادم اومد سریع از ماشین پیاده شدم و با عصا فرار کردم
الانم قایم شدم، شبا لای درختای آسایشگاه میخوابم، ولی پارس ال ایکس ماشین خوبیه و کشش عالی داره حتمن بخرید فرزندانم
00:51  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
رها
8

حاجی حالا خوبه سننت بالاست وگرنه با پارس تک چرخ میزدی. دمت گرم
گزارش
پاسخ دادن
10:48  1395/12/06

حاج حسن
1

رها جان من جوون که بودم پژو ۵۰۴ داشتم هرکار بگی باهاش کردم
گزارش
پاسخ دادن
17:57  1395/12/06

arash
0

سلام دوستان.ببخشید من سوالی داشتم ممنون میشم افرادی ک واقعا اطلاع دارن پاسخ بدن.میخاسم بدونم ک آیا گیربکس پارس LX و 206 SD V8 و رانا با همدیگه فرق دارن یا خیر؟
17:27  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

بله فرق دارن
گزارش
پاسخ دادن
21:55  1395/12/05

کاربر: love=TU5
0

تا یکی دو سال پیش فرق داشتن ولی الان روی خانواده 206 و رانا گیربکس 405 و پارس TU5 رو میبندن
گزارش
پاسخ دادن
20:47  1395/12/05

مانی
0

سلام ، پدر بنده قصد تعویض ماشین داشت منم بهش پیشنهاد پارس lx دادم حالا از دو سه نفر شنیده که این ماشینا خیلی دردسر دارن و بنده رو زیر فشار قرار داده ، قرار شده پولو پس بگیریم و یه ماشین دیگه بخریم ، به نظر شما از بین سمند و تندر نود و سورن توربو کدومشؤ انتخاب کنیم؟
15:07  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
مسیح
7

خسته نباشی !!! اون سه تا ماشین که از پارس lx هم داغون ترند
گزارش
پاسخ دادن
21:25  1395/12/05

ناصر
7

دقیقا اسم ماشینهایی رو بردی که با پارس tu5 خیلی فاصله دارند از هر لحاظ. منم میشنهادم پارس tu5 ولی حالا اگه پدرتون مایل نیستند باز تندر 90 بهتره. سورن و سمند موتورشون ef7 و این موتور هم واقعا اوضاع فروش و قطعات و ... جالبی نداره. شما ببین سورن با اینهمه آپشن و ... هنوز خریدار خوبی نداره و تو حاشیه است با این حال که توربو هم اومده ولی بازم استقبال نمیشه.همون تندر 90 باز حداقل موتور و گیربکس خوبی داره بگذریم که مشکلات زیاد داره
گزارش
پاسخ دادن
21:49  1395/12/05

رضا
8

من تعجب مي كنم واقعا. كساني كه اين ماشينو ندارن ازش ناراضين و هر روز مي رن تعميرگاه!!! اما كساني كه اين ماشينو دارن مثل خودم و پسر عمه م ، ازش راضي هستيم!!!
بهترين ماشين ايراني بدون شك پارس tu5هست. در پست هاي پايين تر توضيحات بنده و ساير دوستاني كه اين ماشينو دارن رو بخونيد.
گزارش
پاسخ دادن
21:59  1395/12/05

Hz
9

همون پارس lx. از همشون سرتره......
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1395/12/05

کاربر: love=TU5
9

حیف پول برا خانواده سمند حداقل یا تندر بردار یا 206sd
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1395/12/05

ساسان
0

دوستان ، عزیزان ، بزرگواران ، خواهشا این صفحه که مخصوص پارس هست رو آلوده به بحث ef7 و سمند و .... نکنید. مقایسه پارس با هر خودرو دیگه ای هم جفا در حق پارس هست.
12:59  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
11

دوستان ، عزیزان ، بزرگواران ، خواهشا این صفحه که مخصوص پارس هست رو آلوده به بحث ef7 و سمند و .... نکنید. مقایسه پارس با هر خودرو دیگه ای هم جفا در حق پارس هست.
12:59  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
16

سمند و سورن و دنا با این بدنه های جعلی بعد از دو سال کار چنان از ریخت میافتن و بدنه شون زشت میشه که انگار چهل ساله کار میکنن
گزارش
پاسخ دادن
14:50  1395/12/05

حسین
2

داداش چرا توهم توطئه داری.به مواری کل کل بی خود اکثرا دارن مزایا ومعایب می گن.اونی که میگه پارس خز شده چرند میگه اونی هم که میگه پارس گیر نمیادوو سر هرچهارراه برام بوق می زنن اون هم چرن بافته معتدل باشیم بهتره.مقایسه با ماشینهای دیگه هم جفا نیست سرتا ته این ماشین چهل تومن بیشتر نیست که اینجوری کلاس میزاری
گزارش
پاسخ دادن
15:03  1395/12/05

رها
12

چند نفری هستند که از ef7 تعریف الکی می کنند. ما قصد بحث نداریم. در حالی که شما از هر کسی بپرسی تا اسمef7 میاد فراریند و قبولش ندارند
گزارش
پاسخ دادن
17:06  1395/12/05

محمد
2

سورن و دنا رو هنوز ندیدم که اینگونه باشند.ولی سمند های قدیمی x7 رو آره قبول دارم.اما lx اصلا اینطور نیست.یا حتی جدیدها.
بهتر اینه که به پارس خودت برسی.
ولی یه واقعییت:
همه میدونن که ماشین های تولید داخل عیب وعیوب خاص خودشون رو دارن و هر ماشینی شاکی یا راضی داره.ولی توی این صفحه همه میگن پارس بهترین ماشینه و ....
اگر اینجوره همه مردم از ماشین هاشون راضی اند و هر کی میگه فلان محصول بده غلط کرده و بیخود میگه این راننده نیست.
اگر همگی از تعصب بیجا دست برمیداشتن الان روزگار خودرو سازی ایران ااینطور نبود.پدرم پارس ال ایکس داره تا حالا 3 بار سر سیلندر عوض کرده.به خاطر همین ترجیح دادم ef7 بخرم. میدونم اینم عیب هایی داره ولی سلیقه هم بود.
امیدوارم هر کی هر چی داره خوشش باشه ولی تعصب رو کنار بذاریم.
ببخشید که طولانی شد.
گزارش
پاسخ دادن
17:11  1395/12/05

محسن
8

فروش بالا و سروصدای پارس tu5 باعث شده که مهمون داشته باشیم از پیجهای دیگه.خب بالاخره صحبت میشه و مزایا و معایب خودروهای دیگه با پارسtu5 بررسی میشه ولی صحبت دوستان تخریب و کل کله با پارس tu5
گزارش
پاسخ دادن
17:21  1395/12/05

خیامی
8

بدنه تمام خانواده سمند این مشکل وا رفتن و از ریخت افتادن بعد از دو سه سال کار رو دارند هیچ فرقی هم بین معمولی و lx و سورن و دنا نیست . به سورن های چند سال کارکرده نگاه کنید ببینید چقدر زشت شدن . دنا هم که با بدنه سرهم بندی شده از سورن هم بدتر هست وضعیتش .
گزارش
پاسخ دادن
21:21  1395/12/05

کاربر: PARS
5

دوستان این هفته هم رفت و خبری از دعوتنامه نشد که نشد،دیگه دارم خسته میشم از بس نگاه سایت کردم! این فرقون ساز ایرانخودرو برای پول گرفتن هم داره ناز میکنه آدم میمونه چی بگه......
12:23  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

داداش حرص نخور. مجبوري تحمل كني. با حرص خوردن كه كاري حل نميشه. خدا ازشون نگذره كه اينطوري مردمو علاف خودشون كردن
گزارش
پاسخ دادن
00:42  1395/12/06

سینا
0

دوستان من دیشب زنگ زدم 096440 گفتن همشون تا 15 اسفند فاکتور میشن و تا 22 اسفند به دست همه می رسه
11:19  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

سلام
برای تحویل های چه ماهی این حرف رو زدن؟
نگفتن که مدل 96 پلاک میشه یا نه؟
من تحویل دی ماه بود، هنوز ماشین فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
12:38  1395/12/05

سینا
0

حسن جان من شهریور بود سفارش دادم قرار بو دی تحویل بدن ولی 80 روز عقبش انداختن و تا جایی که بدونم ماشینایی که از 10 اسفند به بعد فاکتور بشن مدل 96 میخورن
گزارش
پاسخ دادن
14:22  1395/12/05

حسن
0

سلام
من ثبت نام مرداد ماه هستم،تحویل دیماه،که بعد از دعوتنامه 80 روز بعد رو وعده دادن،انشاءالله که 96 فاکتور بشن،این همه منتظر موندیم
گزارش
پاسخ دادن
00:13  1395/12/06

daviod
0

مدل 95 میزنن پارس tv5اگه اسفند تحویل بدن
گزارش
پاسخ دادن
12:14  1395/12/07

davood
0

سلام دوستان.بابت ماشینم گفتن 11 دهم فاکتور میشه .نمیدونید تحویل کیه. چندروز طول میکشه ممنون
گزارش
پاسخ دادن
12:56  1395/12/07

کاربر: PARS
0

تحویلی های چه ماهی؟
گزارش
پاسخ دادن
12:12  1395/12/05

کاربر: R
0

از کجا شنیدی این خبر رو؟
گزارش
پاسخ دادن
16:17  1395/12/05

ali
1

سلام ترا بخدا این اشغالا را نخرید بنده شهریور95 تحویل گرفتم مانند سرظان است گیربکس خرد شد 6000کیلومتر؟ بعد از یک هفته بدبختی برای من همان را تعمیر کردند؟
08:15  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
14

اين دروغايي كه مي گي راسته؟؟؟ گيربكس خرد شد؟؟!! خب وقتي كلاچ نمي گيري و به زور مي خواي دنده رو جا بزني عاقبتش مي شه همين!!
حالا ايشالا سمند كه خريدي بدون كلاچ گرفتن هم دنده هاش جا مي ره چون سمنده! و تا ٨٠٠٠٠٠ كيلومتر هيچ مشكلي نخواهد داشت
گزارش
پاسخ دادن
09:40  1395/12/05

کوروش
4

گرفتی ما رو؟ مگه عصر حجره؟؟ شما ef7 بگیر به حای گیربکس موتورش خرد میشه.
گزارش
پاسخ دادن
17:12  1395/12/05

بهرام
5

چهار سنسور واسه پارس سال موتور xu7 ولی دو سنسور پارسtu5 . البته مدل 94 پارس tu5 چهارتا سنسور داشت ولی 95 دوتا. چهار تا زیاده ولی دوتا کافیه و قشنگ تره
23:03  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
8

چهارتايي هاش كيفيت ندارن. من پارس سال ٤ سنسوره داشتم تو سرما ممند مي زد و زماني مه هوا گرم ميشد درست ميشد!! اما پارس ال ايكس كه گرفتم هميشه درست كار مي كنه!
يكي از دوستان هم پارس سال داره. ماشين ايشون هم تو سرما ممتد مي زنه!
گزارش
پاسخ دادن
00:42  1395/12/05

ساسان
0

من فکر کنم بستگی به نوع کارخونه ای که پارس رو تولید میکنه داره . پارس من تولید تهرانه و دوتا سنسور داره
گزارش
پاسخ دادن
08:39  1395/12/05

رضا
5

نه آقا ساسان.پارس هايي كه فرمان اپتيمايي دارند دو سنسوره هستن و پارس هايي كه فرمان سوناتايي دارن چهار سنسور دارن. اگه به پارس سال دقت كنيد فقط كلاس ٣٢ دو سنسوره هست و كلاس ٢٩ چهار سنسوره هست. پارس دوگانه كلاس ١٦ هم كه فرمان اپتيمايي داره دوتا سنسور براش گذاشتن!
گزارش
پاسخ دادن
09:38  1395/12/05

علیرضا
0

این حرفا چیه دوستان میزنن تا سال 95 چهار سنسوره میزدن اما از 95 به بعد 2سنسوره چون چهار سنسوره ها زیاد قاطی میکردن بعدم این 2سنسوره ها قوی تر هستن با این که دوتا هستن
گزارش
پاسخ دادن
11:25  1395/12/05

رضا
4

سال ٩٤ هم پارس ال ايكس با دو سنسور زياد ديده بودم. بيش از يكساله كه اينطوري شده
گزارش
پاسخ دادن
12:24  1395/12/05

کاربر: PARS
2

دوست من تا سال 94 بیشتر پارس ها 4سنسور بودن که بهشون سنسور پسیو گفته میشد و مشکلاتی از قبیل کار نکردن در هنگام سرما و باران و رطوبت و از کار افتادن زود داشت که ایرانخودرو همین 2سنسورا رو جایگزین 4سنسور کرد که بهشون سنسور اکتیو گفته میشه و از قابلیت هاش این هست که تا دمای 40- درجه هم به درستی موانع رو تشخیص میده و خرابی هاش به حداقل رسیده و علاوه بر اون ظاهر عقب ماشین رو هم زیباتر کرده است.الان هم در حال حاضر فقط روی پارس سال کلاس 29 بدلیل عدم همخوانی با سیستم CEC در این کلاس مجبور شدن همون 4سنسور قدیم رو بذارن ولی با بقیه کلاس های پارس سازگار است.
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1395/12/05

کاربر: تهمتن
1

جهت بهبود کیفیت سنسور هشدار موانع عقب خودروهای پارس از انواع قدیمی پسیو ( PAssive ) به اکتیو ( ACTIVE ) تغییر پیدا کرده است. توضیحات و جدول کد اختصاصی قطعات بشرح ذیل است:

۱- تعداد سنسورهای رو سپر عقب از ۴ عدد سنسور پسیو به ۲ عدد سنسور اکتیو کاهش یافته است.

Passive Sensors: این سنسورها به همراه کابل می باشند و اطلاعات را به یونیت جداگانه ایی ارسال می کنند و اطلاعات دریافتی از چهار سنسور توسط یونیت پردازش و بازر ( BUSSER ) هشدار دنده ارسال می گردد.

Active Sensors : این سنوسرها دارای یونیت داخلی و فاقد کابل می باشند و اطلاعات در داخل سنسورها پردازش و مستقیما از دو عدد سنسور اکتیو به بازر هشدار دهنده ارسال می گردد.

۲- سنسورهای اکتیو دارای خواص بهبود دامنه دمایی عملکرد ( کارایی در دمای ۴۰- درجه ) و افزایش مقاومت به سرما و آب و افزایش عمر سنسورها می باشند.

گزارش
پاسخ دادن
13:09  1395/12/05

کاس آقا حسام
0

سلام دوستان من تو بعضی از پارس ها میبینم که سنسور عقبشون چهارتاس و بعضیا هم دوتا
جریان چیه؟
22:38  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
4

الله اعلم
گزارش
پاسخ دادن
09:46  1395/12/05

امید
0

حسن آقا شاید این حرفها باد هوا باشه برای شما ولی واقعیته. درهر صورت دوستان که پارسtu5 دادند مزایا و معایب و ایراداتی که ماشینتون داشته و داره رو عنوان کنید تا با همدبگه حلش کتبم و به همدیگه کمک کنیم و همینطور اطلاعاتمون بره بالا. خوبه حسن آقا؟
22:01  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
1

من از خرداد که پارس ال ایکس تحویل گرفتم 1- ترمز عقب موقع دنده عقب صدا میداد که با تعویض لنت مشکلش حل نشد2- فرمونش جدیدا سفت شده 3 - پا رو روی کلاچ اشاره میکنی صدای جرجر میده که درخواست امداد کردند برای بلبرینگ کلاچ 4 - کلاچ تقریبا سفت شده اونهم باید دوشاخه کلاچ تعویض بشه 5- صدای باد از سمت شاگرد توی سرعت بالا میاد که نمیدونم علتش چیه 6 - موقع باز کردن سوییچ صدایی شبیه پمپ بنزین از صفحه کیلومتر میاد اونم علتش معلوم نیست.
ولی از لحاظ موتور تا حالا خدارو شکر مشکل نداشته ، تو سر بالایی هم کشش خوبی داره و کم نمیاره ، سوخت کم - ترمزهای عالی و .... از مزایای اونه
گزارش
پاسخ دادن
08:33  1395/12/05

رضا
4

پارس ال ايكس ماشينيه كه مزاياش خيلي بيشتر از معايبشه.
گزارش
پاسخ دادن
09:42  1395/12/05

سیدمحمدعلی
4

سلام
من پارس lx مدل ۹۳ دارم ۴۵۰۰۰ تا کار کرده تنها ایرادی که داره گیرباکس دنده های ۱ و ۲ بد جا میره البته تا بحال هم برای رفع ایراد به نمایندگی مراجعه نکردم. در کل ماشین خوبیه و موتور خوب و سرحالی داره.
من ۱۸۰ تا هم باهاش رفتم و کروز کنترل بستم که مصرف سوخت را به حداقل رسونده. با یه باک پر اصفهان تهران و برگشت را طی کردم که حدود ۹۰۰ کیلومتری میشه و وقتی رسیدم اصفهان تازه چراغ بنزین روشن شد.
شرکتی هم که کار میکنم یه مدل ۹۳ با کارکرد ۱۵۷۰۰۰ کیلومتر دارن که البته کلاچ در ابتدا بسیار سفت بود ولی با تعویض تا حدود زیادی بهبود حاصل شد. البته خودرو شرکت به صورت دائم کنترل و خرج های لازم صورت میگیرد.
ولی به نظرم به جز کمی صدای اتاق مشکل خاصی نمیشه به این خودرو گرفت. تقریبا هر سلیقه ای را به طور نسبی و بیش از بقیه خودروهای رقیب پاسخ میده. سپاسگزارم از توجهتون
20:44  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
0

سید جان کروز کنترل واقعا لازمه؟ چه کارایی هایی داره؟چقدر قیمتشه مارک خوب؟
گزارش
پاسخ دادن
22:02  1395/12/04

سیدمحمدعلی
0

سلام
وقت بخیر
راستشو بخاین مسیر تردد من عمدتا اصفهان تهران و بالعکس هست که بیشتر کفی هست
برای همین من بسیار از نصب کروز کنترل راضی هستم و معتقدم ایران خودرو به صورت فابریک باید برروی تمامی محصولات خود کروز کنترل را نصب نماید.
قیمت به همراه نصب که حدود ۱ ساعتی زمان می برد حدود ۶۵۰ شد.
ولی روی مصرف بنزین نتیجه مثبتی داره البته در بلند مدت. ولی به درد مسیرهای پر شیب نمیخوره.
من با استفاده از کروز بسیار کمتر از قبل توی مسیری که عرض کردم خسته میشم .
سپاس از توجه همگی
گزارش
پاسخ دادن
13:32  1395/12/05

کوروش
0

مرسی آقا سید.مانیتور هم بستی؟
گزارش
پاسخ دادن
10:54  1395/12/06

سیدمحمدعلی
0

سلام
خیر مانیتور نبستم
ولی شمع ایریدوم انداختم که احساس میکنم شتاب بهتر شده است.
در ضمن پیگیر فیلتر هوای k&n هستم بااضافه کیت افزایش قدرت که برروی ecu نصب میشه طرف میگفت قدرت به ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور به ۱۶۰ نیوتن میرسه
میگفت tu5بسیار پر قدرت هست ولی موتور را به دلیل یک سری استاندارد ها از طریق ecuیکسری محدودیت هایی قرار میدهند
البته مصرف کنی افزایش می یابد ولی زمان هایی که فشار بیشتری بیاوریم
کیت مزبور توی سربالایی میتونه خیلی مفید باشه
مجموع شمع به مبلغ ۱۸۳ هزار ‌و فیلتر ۳۷۰ و کیت ecu هم حدود ۳۶۰ می باشد
البته فیلتر مادام العمر است ولی هر ۵۰۰۰۰ هزار کیلومتر باید شستشو شود مبلغ شستشو هم برای هر بار ۱۵ هزار
گزارش
پاسخ دادن
19:14  1395/12/06

علیرضا
0

من نمیدونم اینefسواراو این ساندرو سوارا که همش تو پیج پارس هستنو هی نق میزنن تا بحث دور موتورو فنیه موتور میشه غیبشون میزنه فقط دوتا حرف یاد گرفتن: efرو یه شرکت المانی زده که اون شرکته زیره نظر شرکت بی ام و بوده یا tu5ماله تیپ5هستو نمیتونه پارس رو بکشه خودتونو مسخره نکنید با این حرفا اولم گفتم دیگه تا حرفه دورموتور و فنیه موتور میشه غیب میشین البته حقم بهتون میدم بیشتر از این از یه کسی کهef خریده یا k4m خریده انتظار فنی نمیره خواهشا پیجو ترک کنید برید با بوگاتیو استون مارتینتون حال کنید دست از سره این پارس بر دارین
گزارش
پاسخ دادن
19:02  1395/12/08

Hz
0

سلام.امروز نمایندگی بودم و درمورد سرویس های دوره ای پرسیدم گفتن هر 20000 تا tu5 سرویس میشه.مگه 10000 تا نیست؟چون پرسیدم گفتن tu5. روی 10000 تا نیست.؟
20:36  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

دفترچه كه سرويس اين ماشينو هر ١٠٠٠٠ تا زده اگه اشتباه نكنم!
گزارش
پاسخ دادن
01:49  1395/12/05

ساسان
0

پارس ال ایکس 20000 سرویس دوره ای داره. من دیروز رفتم نمایندگی ، یه روغن 4 لیتری یه دست لنت جلو یه فیلتر هوا و روغن و بنزین با یه دست شمع بهم دادند تا هر موقع دوست داشتم برم تعویض کنم. قبل از 20000 کیلومتر با هزینه خودتون باید روغن و .... رو تعویض کنید.
گزارش
پاسخ دادن
08:37  1395/12/05

رضاجان
10

به اميد خدا به محض اتمام اقساط سمند اسقاطيم مي رم يه پارس كاركرده مدل ٨٤ مي خرم.
اخه سمند ef7 هم شد ماشين؟؟ برام شب و روز نداشته. هر روز يه جاش خراب ميشه هر روز كلي خرج رو دستم مي ذاره. مگه من چقدر درآمد دارم؟؟؟؟ هرگز ef7 نخريد
18:43  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
11

آقا رضا داداش کجا بودی دلمون برات تنگ شده بود. حاضرم اقساط سمندتو بدم زودتر به مرادت برسی
گزارش
پاسخ دادن
20:14  1395/12/04

رضا
0

تو اقساط ماشین خز خودتو فعلا بده موندی چه کنی تا بعدش!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1395/12/06

رضا
17

دوستاني كه براي خريد پارس ال ايكس دو دل هستين ، با خيال راحت بخرين و لذتشو ببرين. اين ماشين عاليه. يه سفر بيش از ٢٠٠٠ كيلومتري باهاش رفتم واقعا ازش خوشم اومد. دلم نمي خواست سفر تموم شه بس كه رانندگي باهاش لذت بخش بود. شتاب عالي ، مصرف كم، صدا كم، ترمزها عالي ، صندلي ها راحت ، جادار.
فقط مي تونم بگم عاليه
15:48  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
13

آقا طاهاي عزيز خواهش مي كنم. اميدوارم تونسته باشم كوچكترين كمكي در جهت انتخاب صحيح بهتون كرده باشم. من همون اول كار كه ماشينمو از نمايشگاه گرفتم و اوردمش بيرون از روي عادتي كه روي پارس سال داشتم وسط خيابون ترمز كردم و ماشين ميخ كوب شد!! ترمزش واقعا بهتر از پارس سال و ال٩٠ هست. در مورد تهويه اتوماتش،اين سومين پارس داشبورد جديدي هست كه من از سال ٩٣ خريدم.اين مشكلي كه گفتين هيچ كدومشون نداشتن!تهويه اتوماتش خيلي كارايي داره.
راستي يه چيزو يادم رفت بگم. كساني كه ال٩٠ و سورن و دنا دارن از پارس مي نالن!! و ازش ناراضين و هر روز دارن با پارس مي رن نمايندگي!!😐 اما خود كساني كه پارس tu5 دارن ازش راضين. شك نكن بهترين انتخاب بين خودروهاي داخلي همين خودرو هست.
من دوماهه خريدمش. حدود ٥٧٠٠ كيلومتر باهاش رفتم. هر روز بيشتر از ديروز ازش خوشم مياد. پارسtu5 آميزه اي از اتاق جادار،امكانات رفاهي. طراحي زيبا و موتور قدرتمند هست.
ضمنا ماشين صفر حداقل تا سه چهار سال برات خرجي نداره.
بعضي ايرادات ريز كه بين همه ي خودروهاي ايراني مشتركه داره مثل زوزه ي خفيف گيربكس.
ايشالا هرچي خريدين مبارك باشه
14:25  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
مهرداد
9

درسته موافقم. بنده هم چند ماه پیش رفتم اردبیل. گردنه حیران رو با شیبهای زیاد و ماشین سنگین راحت با دور 2500 میرفت بالا. صندلیهاش خسته ات نمیکنه و ماشین صدایی نداره. سرعت بسیار خوبی داره. در کل واقعا برای اولین بار از ماشین ایرانی رضایت دارم
گزارش
پاسخ دادن
16:58  1395/12/04

طاها
3

سپاس رضای عزیز :)
حرفات بهم امید میده
از همه ی دوستان تشکر میکنم که وقت با ارزشتونو گذاشتید
یاعلی
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1395/12/05

رضا
4

آقا طاها به سلامتي همين پارس ال ايكس رو بخريد و ازش لذت ببريد. به حرف هاي يه عده ef7 سوار تازه به دوران رسيده و چپدر٩٠ سوار هم اصلا توجه نكنيد. پارس tu5 بدجوري ماشيناشونو تو بازار شكست داده و بندگان خدا حق دارن اينهمه براي تخريبش تلاش كنن.
ان شاالله يه پارس ال ايكس كلاس ١٣ بخريد. لاستيكاشم همون اول با لاستيك كومهو يا هر مارك كره اي يا ژاپني كه دوست دارين عوض كنين و چند سال بي دردسر ازش كار بكشين.
فقط يه نكته، اگه عيد نمي خواين برين مسافرت حتما بعد از عيد بخرين كه مدل ٩٦ خورده باشه آخه پارس tu5 تا ٢٥ اسفند مدل ٩٥ مي خوره!!!
گزارش
پاسخ دادن
01:46  1395/12/05

احمد
0

خیلی خودتون تحویل گرفتین اصلا tu5 اونم وقتی رو یه لگنی مث پارس بسته باشنش چی هست که ef7 سوارها بخوان وقت خودشون و بگیرن در موردش نظر بدن مگه یه چیز آشغال و خراب احتیاج به تخریب داره وقتی خودش تخریب شده است نه داداش خودتون رو خیلی تحویل نگیرید.
گزارش
پاسخ دادن
02:00  1395/12/08

امین
4

انصافا همه چیز tu5 عالیه به جز کشش تو سربالایی ها . من چند وقتی هست که tu5 دارم قبلش هم سمند 1800 داشتم انصافا همه چیز پارس tu5 بهتره به جز کشش تو سربالایی . اون سمند با اینکه سنگین تر هم بود اما تو سربالایی کشش قوی تر داشت
12:05  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
10

حرفتون درست ولي پارس ال ايكس اونقدرا هم ضعيف نيستا!
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1395/12/04

توکلی
1

کلا ماشین های با موتور xu7 در بین ماشین های داخلی کشش خیلی خوبی تو سربالایی ها دارن
گزارش
پاسخ دادن
19:31  1395/12/04

رضا
5

آقاي توكلي ميشه يكي از مزاياي موتور xu7 به غير از كمي( تاكيد مي كنم كمي) كشش بهتر رو بفرماييد؟؟ منم تا چند ماه پيش از روي تعصب طرفدار پر و پا قرص اين موتور بودم اما از وقتي كه پارس tu5 خريدم فهميدم اشتباه مي كردم. به نظرم tu5 خيلي خيلي از xu7 بهتره و xu7 هم از ef7 بهتره چون با چشمام ديدم كه ef7 چه بلاهايي سر دوتا از آشناهامون اورد. هر چي درآمد دارن ، مي دن خرج ماشينشون مي كنن. واقعا افتضاح تر از ef7 نبوده و نيست و نخواهد بود.
گزارش
پاسخ دادن
01:55  1395/12/05

امید
7

دوستان یک سر برید مرکز شماره گذاری تهران بازار درخواست های پارسtu5 خیلی داغه. تا میاد رو هوا میزنند. تا دلت بخواد سمند وپژو و حتی دنا میبینی ولی پارسtu5 گیر نمیاد. هر روز شلوع تر میشه.
11:13  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
حسن
1

الکی شلوغش کردی.برو سایت باما ببین همین چندروز اخیر چندتا فقط صفرش رو گذاشتن.کارکردش که دیگه نگو.فکر کنم دلال پارس باش اومدی بازار گرمی.دمت گرم
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1395/12/04

امید
7

آقای حسن من نه دلالم و نه سنم به دلالی میخوری. شما همونی هستی که ef7 داری و مدام از پارس بد میگی. من نمیدونم چه مشکلی با پارس lx داری. در هر صورت من واقعیت رو گفتم پارس فروشش عالیه خودتون برید ببینید.
گزارش
پاسخ دادن
16:52  1395/12/04

حسن
0

ef7 کجا بود برادر.همه ماشینای ایرانخودرو کم و بیش تو بازار فراوون هستن.حالا شما که هیچ ولی یکی پایینتر کامنت گذاشته سر هرچهارراه ازم قیمت میگیرن .واقعا این نظرات بدرد کی می خوره؟دوستان مطالبی بگم به درد عموم بخوره.نه این بازار گرمی های الکی که همه می دونیم بادهواست.
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1395/12/04

کوروش
0

لاستیک های درهای پارس و یا هر ماشین دیگه ای رو پارافین بزنید لوازم یدکی ها دارند و هم میتونید مایع تمیزکننده و نرم کننده لاستیک و داشبورد و ... بزنید. لاستیک های دور درها رو هر چند وقت یکبار نرم کنید درها رو هم رگلاژ کنید. دست اندازها رو آرام رد کنید و کلا آروم رانندگی کنید مطمین باشین هیچوقت ماشینتون به سروصدا نمی افته.
11:08  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

دوستان سلام کسی تحویل اسفند دعوتنامه گرفته داستان چیه چرا نمیاد خسته شدیم به خدا...
08:47  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بهروز ال ایکس
4

با سلام خدمت دوستان
کسی هست که در ایرانخودرو کار کنه؟
واقعا علت دیر تحویل دادن پارس ال ایکس چیه؟
تولیدش کمه یا به دستی میخوان دیر تحویل بازار بشه، دلال ها اگر دست از این ماشین برمیداشتن اینقدر اوضاع خراب نمیشد من خودم مصرف کنندم و باید چوب یه عده دلال رو بخورم
تحویل من شهریوره!
تو سال ۲۰۱۷ باید ۹ ماه منتظر یک خودرو با تکنولوژی قدیمی باشیم، این هم از مجبوریه باید بسوزیم و بسازیم
23:57  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
رامین
3

سلام
کاملا با حرفات موافقم من هم ماشینم تحویل خرداد 96 هست و لی چشمم آب نمیخوره به موقع تحویل بدن یعنی چی آخه چرا باید اینجور باشه اگه نمیتونن پاسخگو باشن ثبت نام نکنن الان دو دل هستم که انصراف بدم یا نه من کلی برنامه ریزی کرده بودم که تابستان با ماشین خودم مسافرت برم
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/12/04

رامین
2

سلام
کاملا با حرفات موافقم من هم ماشینم تحویل خرداد 96 هست و لی چشمم آب نمیخوره به موقع تحویل بدن یعنی چی آخه چرا باید اینجور باشه اگه نمیتونن پاسخگو باشن ثبت نام نکنن الان دو دل هستم که انصراف بدم یا نه من کلی برنامه ریزی کرده بودم که تابستان با ماشین خودم مسافرت برم
گزارش
پاسخ دادن
15:02  1395/12/04

رضا
6

حرف آقا بهروز درسته. كليه خودروهاي توليدي ايرانخودرو(تندر٩٠،سورن،دنا،رانا،سمند و بعضا ٢٠٦ و ٤٠٥ و گرندويتارا) فروش از دم قسطي دارن اما تا حالا پارس tu5 حتي فروش نقدي هم نداشته چه برسه به فروش قسطي. پارس سال هم فقط يكبار در پاييز امسال فروش اقساطي داشت و بقيه ش فقط پيش فروش و خيلي كم فروش نقدي. ماشيني كه تقاضاش بالا باشه هيچ وقت فروش نقدي يا اقساطي نداره اما ماشيني كه مشتري نداره هميشه با شرايط از دم قسطي با تحويل نيم ساعته آماده ي فروشه. اينجاس كه تفاوت پارس با سرطان ef7 و چپدر٩٠ مشخص ميشه
گزارش
پاسخ دادن
00:56  1395/12/05

کاربر: بهروز ال ایکس
1

آقا رامین اینم حاصل انحصاری بودن بازار خودرو در دست چند شرکته
من کارم با ماشینه کلا و اگه ماشین زیر پام نداشتم اصلا نمیتونستم اینقدر صبر کنم
ثبت نام های در تابستان ۶ ماهه اعلام کردن و در اصل ۹ ماهه هستش ولی الان از همون اول ۹ ماه اعلام میکنن
یک بنده خدایی میگفت پارس ال ایکس رو دیر تحویل میدن تا کسایی که نمیتونن صبر کنن محصولات دیگه رو بخرن که تحویل فوری داره مثل سورن دنا و غیره
گزارش
پاسخ دادن
23:14  1395/12/04

ساسان
0

سلام.کسی تا حالا طرح پیش فروش عمومی محصولات ایران خودرو ثبت نام کرده؟در زمان ارسال دعوت نامه معمولا چه خودروهایی میتونیم انتخاب کنیم؟
23:00  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
امید
8

نکته جالب توجه اینه که هرکسی پارسtu5 داره قصد فروش نداره. تو بنگاه ماشین و مراکز فروش پارس tu5 کم میبینی.بیشتر سمند و پژو و ... است
21:45  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
طاها
0

سلام خدمت همه ی دوستان
خدایش پارس LX بهتره یا پژو SLX؟؟
21:42  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
9

بدنه ي slx اصلا استاندارد نيست. صداي باد خيلي مياد. پارس هم استانداردتره هم آپشناش بيشتره هم اتاقش نرمتره
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1395/12/03

طاها
1

ممنون رضا جون من میخوام LX بردارم نقدی یا شایدم پیش فروش که نقدیشم تو سایت نداره، ولی به هر کسی میگم کلا مخالف پارسه
تو سایتاهم یکی خوب میگه یکی بد میگه آدمو دو دل میکنه
سر دوراهی گیر کردم کدومو انتخاب کنم
گزارش
پاسخ دادن
00:25  1395/12/04

رضا
6

طاها عزيز ، موتور tu5 در حال حاضر بهترين موتور ايرانخودرو هست. سگش شرف داره به ef7 و xu7 و k4m. پس تقريبا مطمئن باش كه موتور tu5 هيچ مشكلي نداره. گيربكس هم مشكلاتش در سال ٩٥ حل شده. منم دو ماه و يك هفته س خريدم. گيربكسش راحت جا مي ره و فقط كمي زوزه داره كه تو پژو ها و سمند و دنا كاملا عاديه!
اتاق پارس خيلي زيباتر و باامكانات تره.
ولي راستشو بخواي كمي اتاقش تو فصل سرما سر و صدا داره(بعضي وقتا صدا داره بعضي وقتا هم اينقدر بي صداس كه انگار ماشين خارجي سوار شدي!!).
شما اگه slx بخريد فقط موتور خوبي داريد ولي اتاق خوب و استانداردي نداريد. اما با خريد پارس هم موتور خوبي داريد هم اتاق نرمتر و با امكانات خيلي بيشتر. والا من و پسر عمه م همزمان دوتا پارس ال ايكس صفر خريديم. يه سفر ٢٤٠٠ كيلومتري هم با هم رفتيم و خداييش راضي بوديم. تو ماده كم صدا و پرشتابه. ترمز هاي بسيار خوبي هم داره ولي ٤٠٥ ترمز عقبش كاسه ايه و ضعيف تره.
به نظرم شما خودتونم با پارس رانندگي كنيد. مطمئنم خوشتون مياد. واقعا ماشين خوب و فرزي هست.
گزارش
پاسخ دادن
02:01  1395/12/04

محسن
6

طاها جان پارس اتاقش زیباتره. کلاس خودشو داره. نمیگم slx خوب نیست چون اونم موتورش tu5 و عالیه. اما پارس یک چیز دیگست. صندلی های پارس طبیه و نرمه. داخل کابین زیباتره. رودری ها و تریم دورنگ و فرمون چرمی و تهویه اتومات و هندزفری بلوتوث و ترمزهای قویتر بواسطه چرخهای عقب دیسکی و سیستم صوتی پیشرفته و ...رو پارس دقت بیشتری می کنند و قطعات با کیفیت بهتری نصب میشه. تفاوتهاش زیاده.پرشیا خیلی خوش فروشه
گزارش
پاسخ دادن
09:05  1395/12/04

سهراب
2

slx همون 405 جواد شده است
گزارش
پاسخ دادن
09:15  1395/12/04

طاها
3

ممنون از راهنمایت آقا رضا
در مورد موتور TU5 خودم تحقیق کردم واقعا موتور بی صدا و پر شتابیهشکی درش نیست از لحاظ اسپورت بودن ماشین واقعا پارس نسبت به همه ی ماشین های ایرانخودرو بالاتره، حرفتو کاملا قبول دارم ولی نمیدونم چرا بعضی از مردم نسبت به پارس بدبین شدن که تو کامنتا مینویسن ماشین پر استهلاکیه خرجش بالاست ایرادات فنی داره هفته اول بردیم نمایندگی چندتاه مشکل داشته درست نشده یا قطعه خواسته یک ماه ماشیونو خوابوندن تا قطعش بیاد و.... بسیاری از حرفای دیگه!!
من سوار این ماشین شدم مدل 95 خودم راضی بودم و لی دوستم میگفت بعضی مواقع ترمزش اصلا نمیگیره یا موقع استارت زدن چند بار باید استارت بزنی ماشین روشن بشه یا تهویه هوای اتوماتش میگفت یه بار خراب شد اصلا کار نمیکرد!!
من از اینجور حرفا دلسرد میشم!! به خدا بین دورایی گیر کردم کارم به جایی رسیده که دیگه پشیمون بشم و ماشین نگیرم اصلا!!
بازم ممنون از راهنمایی و وقت با ارزشت که برای من گذاشتی آقا رضای عزیز
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1395/12/04

طاها
3

ممنون محسن جان!!
من یکی که کلا با نظرت موافقم، پارس از هر لحاظ نسبت به خودروهای دیگه زیباتر و شکیلتره شکی درش نیست عزیزم ولی باید نسبت به ظاهر ماشین، باطنشم در نظر گرفت من که خیلی دلم میخواد از لحاظ فنیشم مشکلی نداشته باشه تو کامنتای قبلی هم به دوست عزیز آقا رضا هم گفتم چه مشکلی داشته و از همین موضوع دلسرد شدم نسبت به خریدش!!
بازم ممنون از حرفای زیبایت محسن جان در مورد تعریف پارس خدایش دوباره دلمو زدی برم سمت پارس :)
گزارش
پاسخ دادن
10:27  1395/12/04

طاها
1

جوادش که هیچی جمالشم عشقه آقا سهراب :)
هردو در هم رده ی هم هستن ولی آپشن های پارس بیشتره!!
گزارش
پاسخ دادن
10:31  1395/12/04

محسن
5

اختیار داری آقا طاها. انشالله که هر چی خیره برات پیش بیاد. اگه پارس سال با موتور 1800 میخواستی میگفتیم نگیر ولی پارس tu5 یک ماشین دیگه ایه و باکیفیت. بازم از مکانیک های خبره سوال کن. اگه بری نمایشگاه هم اونا بهت پارس tu5 رو پیشنهاد میدن.خب ماشینه بالاخره موردی میتونه ایراد داشته باشه. دوستم هیوندای توسان گرفته 8 میلیون هزیته گیربکس کرد همون اول کاری. ولی خیلی کم پیش میاد مواردی که فرمودید. ترمزهای پارس tu5 بواسطه دیسکی بودن چرخهای عقب خیلی قویتره. اگه خیلی دیگه حساسی ال 90 بگیر ولی ال 90 هیچ آپشنی نداره. کیفیتش هم البته مثل قبل نیست افت کرده. مشکل کولر و تعادل و صندلی های خشک و اتاق نه چندان زیبا رو داره. ماشین اولش که صفره ایرادات جزیی داره که تو گارانتی حل میشه. انشالله که هر ماشینی میگیری برات خوب باشه و به شادی استفاده کنی.ارادتمند
گزارش
پاسخ دادن
12:18  1395/12/04

هادی
1

احتمالا ماشینا آمادست، دارن بازار رو کنترل میکنند قیمت بالا بمونه،اگر نه از مهر تا حالا هواپیما هم بود آماده تحویل میشد، والا. سود پول هم هیچ میشه، باز دلشون برای کمپین نخرید خودرو تنگ شده.
21:38  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
لیدا
7

الان نزدیک به دوساله پارس lx دارم. خدارو شکر مثل روز اوله. پدال گاز رو میزنی سرعتش خیلی زیاد میشه. من تا به الان نرفتم واسه خرابی فقط روغنش دوبار عوض کردم.
21:25  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
11

موتور tu5 تکه . از هر لحاظ از موتور ال90 k4m سرتره. از لحاظ کشش بهتره. قطعات موتور هم ارزان تره. موتور ال 90 پرخرجه و قطعاتش گرونتره و کشش کمتری داره. به عنوان مثال کویل سرخوده و برای هر سیلندر یک کویل هست که اگه بسوزه هرکدوم حداقل 100 تومن قیمتشه. اتاق جالبی هم نداره. اتاقش حا داره ولی راحت نیست و مثل پرشیا راحت نیستی.
21:04  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
7

موتور ال٩٠ كه واقعا ارزش خريد نداره. براي اثبات حرفم فقط يكبار كولرشو روشن كنيد
گزارش
پاسخ دادن
00:33  1395/12/04

کوروش
9

دقیقا . دوستم ال 90 داره تابستان تو ماشینش بودیم. کولر زده بود اولش فکر کردم گاز کولرش کمه بهش گفتم گفت نه همینه. یعنی صد رحمت به کولر پراید. خداییش کولر پارس و سمند و پژو یک چیز دیگست . یخچال می کنه اتاق رو
گزارش
پاسخ دادن
09:12  1395/12/04

امير
1

سلام دوستان.من امروز يه پارس سفيد خريدم.شتاب عالى.همه چيزش خداروشكر خوبه.يه سوال داشتم وقتي سوئيچ رو باز ميكني يه صدايى تو كيلومتر مياد مثل صداى پمپ بنزين ماشين.ولى قطع نميشه.حتى وقتى ماشين رو هم روشن ميكنم اون صدا همچنان ادامه داره.وقتى سوئيچ رو ميبندى صدا قطع ميشه.دوستان كسى ميدونه صدا مال چيه؟ممنون ميشم جواب بدين.
21:00  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
0

سخت نگیر دوست من هر وقت تونستی یک دیاگ بزن. البته نباید این صدا رو بده ولی خیلی مهم نیست
گزارش
پاسخ دادن
21:39  1395/12/03

سجاد رضایی
1

پمپ انژکتور
گزارش
پاسخ دادن
21:46  1395/12/03

سینا
1

دوستان من شهریور بود سفارش دادم اول گفتن اخر دی تحویل می گیری اما وقتی رفتم گفتن 20 اسفند حالا نمی دونم باهام دروغ گفتن یا راست اگه یکی از شما دوستان تحویل گرفتن خبر بدن
19:45  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
رها
0

احتمال اینکه تا آخر اسفند تحویل بگیری زیاده ولی پیگیر شو از 096440
گزارش
پاسخ دادن
21:18  1395/12/03

نادر
1

مبارک باشه بهت گفتن از کدوم کارخونه هستش؟
19:24  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
سیدسهیل 18 نظر
سعید x55 pro 12 نظر
Azimmm 11 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Ali : سلام دوستان خوبید ، کسی خبر داره ایا تحویلی زمستان شاهین Gهستش یا Gl
امیر دعوتنامه آذر : بچه ها تکمیل وجه بالاخره برام پیامکش اومد ولی رنگ خودرو رو عوض کردند
J7 اردیبهشت : سلام به همه دوستان. J7 ثبت نام اردیبهشت 120 روزه، تحویل سیستمی مهر 14 آبان پیامک شاسی و فاکتور اومد بعد حدود دو هفته هم مدارک پست شده البته مدارک هنوز به دستم نرسیده تحویل:نامشخص! دوستانی که ثبت نام اردیبهشت هستن وضعیت خودشون رو اطلاع بدن تجربه خاصی هم در مورد زمان تحویل و نحوه گرفتن سود تاخیر و ... دارید اطلاع بدید
J7 : هدفت از اینکه دروغ تحویل مردم میدی چیه. چه سودی بهت میرسه. اگه جز عامل های نمایندگی ها هستی که سوتی دادی.البته بعید میدونم باشی با این اطلاعات غلط. اگر هم یه آدم عادی هستی که واقعا برات متاسفم که وقتت رو برای پیام دادن تلف میکنی
J4مشکی گیلان : من ثبت نام ۳۱ خرداد j4 مشکی هستم. هنوز تو مرحله تکمیل وجه مونده و خبزیم از شاسی نیست. لطفا شایعه سازی نکنین. ما ک گول خوردیم. مردمی ک میخوان اسم بنویسن حداقل تو این چاه نیوفتن ک یکسال پولشون بخوابه. اخرشم معلوم نیست پی میخواد بشه.
علی : میگن هفته دوم‌ آذر پامش میاد؟؟
علی : سلام ماشین ساینا اس دارم موقع حرکت پامو که از روی پدال گاز برمیدارم انگار یه چرخ دنده داخل گیربکس شل باشه اینجور صدایی میده ولی پامو که روی پدال گاز فشار میدم این صدا گم میشه؛ میشه بفرمایید عیب از چیه ؟؟
J4مشکی گیلان : عزیزانی ک میخوان ثبت نام کنن دقت کنن حواسشون باشه. من ۳۱ خرداد ثبت نام کردم و تا به این تاریخ در مرحله تکمیل وجه مونده و حتی شاسی هم نشده. بقیه کامنتای اسفندی های پارسالم بخونین. بعد تصمیم بگیرید. یا تو خیابون ماشین دیدین نگه دارین نظرشونو بپرسید. 😃😁 بعدا تصمیم بگیرید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا منتظر : سلام دوستان ، اولین خبر امروز کما فی سابق که حل نشدن مشکل رانا پلاس هست رو چه کسی با تماس با ایران خودرو اعلام میکنه ؟!!!
کامبیز : موبارک السون
مریم اومد آذر : سلام این چه وضعشه چرا رنگ خودرو رو عوض کردن پیامک تکمیل وجه آذر اومد ولی رنگ خودرو من نیست
اریزو 6 پرو : سلام دوستان مگه تحویل خرید نقدی یا اقساطی با هم فرق داره ایا خرید نقدی رو سر موعد تحویل میدن
207 پانا تیر : تحویل 31 تیر/ تکمیل وجه 22 خرداد/ رنگ مشکی / پنج شنبه فاکتور شد
محمد رضا : من یه نظرم دارم و اینکه واردات خودرو اگه افزایش داشته باشه قیمتای خودروهای داخلی پایین نمیاد نزدیک به قیمت کارخونه بشه من این احتمالم میدم که خودروهای وارداتی روی همه این خودروها تاثییر میذاره الان فونیکس fx ما گرفتیم 1،740 قیمت بازار آزاد تا 2،200 رفت بالا ولی با واردات برگشت به 1،800 رسید الان قیمت کارخانه اش شده 1،980 بازار آزادش شده 2،200 من نظرم اینه با این قیمتای جدیده وارداتی امکان کاهش قیمت خودروهای داخلی و حتی خارجی هم وجود داشته باشه دولت که دلش برای مردم نمیسوزه میذاره قیمت خودرو تو بازار آزاد افزایش بخوره که راحت تر قیمت کارخونه رو بت نه افزایش بده خودروی 207 ارتقا قیمت کارخونه 504 تومن بود بازار آزاد 850 الان کارخونه شده 650 اینا ولی بازار آزاد زیره 900 شده یعنی بیشتر از این کشش نداره یا نمیذارن نمیدونم
سارا : پیام اومده که به ساینا gx تغییرش بدید
محمد هایما s7+شهریور : من‌موندم چرا دوستان اینقدر ساکت نشستنش اگ نداشتن چرا دعوتنامه کلی از تابستان رو فرستادن تازه ماشین شون هم دادن بعدش فروش مهرماه هم فروش سه ماهه گذاشتن چرا اینطوری ساکت نشستین
امید : سلام کسی تسهیلات بانک گردشگری هست ببینیم وضعیت چطوره من اول ابان لیزینگ تاییدشدم5ابان میلغ28تومن و24ابان مبلغ 530تومن کارمزدتسهیلات هم کم شدولی نمیدونم چرا پرداخت نمیشه؟
امید : سلام سلام کسی تسهیلات بانک گردشگری هست ببینیم وضعیت چطوره من اول ابان تاییدشدو24ابان هم کارمزدتسهیلات هم کم شدولی نمیدونم چرا پرداخت نمیشه؟