امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

170852 نظر

شاهین
0

سلام دوستان کسی از مانیتور وینکا مدل s100 نصب کرده رو پارسش؟
در کل به نظر شما وینکا بهتره یا اتولوکس لطفا از دوستان اگه کسی نصب کرده معایب و مزایای هر کدومو بگه ممنون میشم
22:42  1395/11/06
گزارش
پاسخ دادن
امیر علی
2

قابل توجه دوستانی که از موتور xu7 قدیمی دفاع می کنند.موتوری که با چند بار سربالایی و گردنه و .... بخواد آب و روغن قاطی کنه چه ارزشی داره؟ بری تعمیر موتور کنید.
22:19  1395/11/06
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

دوستانی که می گن گیربکس پارس TU5 سبکه ، از امسال همون گیربکس BE3 رو به جای BE4 می ذارن رو پارس TU5.از BE3 که روی پارس سال می ذارن سبک تره ولی دیگه مثل BE4 سبک نیست.
19:11  1395/11/06
گزارش
پاسخ دادن
رشيد
0

داداش واقعا ؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:23  1395/11/09

نیکزاد
6

گشتاور تو دورهای کمتر با xu7 ولی تو دور بالاتر جایی که xu7 دیگه نفس نداره و داره بنزین خام و صدی 14 میسوزونه اونجاست که tu5 با گشتاور 108 و 16 سوپاپ و تنفس بالا میزنه جلو. تو دورهای بالاتر نقطه مرگ و کم اوردن xu7 هست.مهم پایداری گشتاور تو دورهای بالاتره مثل موتور سراتو یا مگان. شما مطمین باش با پیشرفت تکنولوژی ایرادات مونور گرفته میشه
18:16  1395/11/06
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

دور بالای 4000 چه فایده داره ؟ کشش ماشین رو گشتاور دور پایین تعیین میکنه نه گشتاور دور بالا . وقتی در دور پایین گشتاور کافی نداری چطور میخوای به دورهای بالا برسی ؟ موتور از دور کم شروع میکنه و بعد به دور بالا میرسه . بیشتر مدت زمان رانندگی در دورهای زیر 4000 هست و در اینجا برتری کاملا با xu7 هست
گزارش
پاسخ دادن
18:36  1395/11/06

علی
2

موتور مگان 2000 و الانترا و زانتيا در دور پایین هم گشتاور کافی دارند . مشکل موتورهایی مثل ef7 و tu5 ضعف گشتاور در دور پایین هست . تا دور این موتورها بالا نباشه اصلا کشش خوبی ندارند . اما موتور زانتيا و الانترا و مگان 2000 در همون دورهای پایین هم گشتاور خیلی خوب تولید میکنند
گزارش
پاسخ دادن
18:39  1395/11/06

نیکزاد
6

موتور tu5 با کمی دور بیشتر به گشتاور بالاتری میرسه یعنی 108 و چون 16 سوپاپه تنفس بهتری تو دور بالاتر داره و ثابت میشه.اما xu7 تو زمان کمتر کمی جلو می افته یعنی تو گشتاور دور پایین 100. اما نمیتونه تو دور بالا گشتاور بیشتری ارایه بده و دیگه نفس کم میاره به اصطلاح.و درست همین نقطه tu5 با کمی زمان بیشتر و دور بالاتر رد میشه. به غیر از همه این موارد مونور xu7 اصلا موتور قابل اعتمادی نیست. هر لحظه خطر سوختن واشر سرسیلندر و مشکلات عدیده ای داره. دیگه فایده ای نداره حتی اگه قدرت تراکتور داشته باشه. فایده ای داره؟
گزارش
پاسخ دادن
22:58  1395/11/06

محسن
1

بعضی دوستان فکر میکنن گشتاور بالای دور پایین فکر میکنن مزیته. گشتاور بالای دور پایین فقط برای ماشینهای باری و اتوبوس به درد میخوره که باید بار سنگین رو جابجا کنن. این موضوع برای اون ماشینها کاربری داره ولی برای یه ماشین سواری به چه دردی میخوره ؟ وقتی ماشینت پیک گشتاورش توی دور پایین باشه معنیش اینه که توی دور بالا افت گشتاور میده و باید هی پدال رو فشار بدی و سوخت داخل موتورت بریزی تا جون بگیره.
گزارش
پاسخ دادن
12:21  1395/11/09

مهدی
0

گشتاور خوب در دور پایین دقیقا تعیین کننده کشش خودرو هست . وقتی در دور پایین گشتاور کافی در اختیار نداشته باشید باید با دنده معکوس های زیاد همیشه دور موتور رو بالا نگه دارید و به محض افت کردن دور ، ماشین با ضعف کشش روبرو میشه . این مشکل دقیقا در tu5 و ef7 و برلیانس و چانگان دیده میشه .
گزارش
پاسخ دادن
12:36  1395/11/09

امید
7

درسته کشش xu7 بیشتره ولی نسبت به tu5 مصرف بنزینش دو برابره صدای موتورش دو برابره استهلاک موتورش ده برابر قدرت tu5 صدو هشت اسب بخار قدرت xu7 نود و هشت اسب بخار xu7 واشر سرسیلندر فوری میزنه ولی tu5 اصلا واشر نمیزنه ضمناً نرمی کارکرد موتور و آسایش سرنشینای ماشین رو هم درنظر بگیرین که برتری مطلق یعنی صد درصد بهtu5 تعلق داره tu5 حتی بهef7هم برتری کامل داره از لحاظ قیمت هم که همه چیز معلومه glx بیست و نه تومن slx سی و سه تومن پارسxu7 سی و پنج تومن پارس ال ایکس چهل تومن دوستان خواهشا مثل کبک سرتونو زیر برف نکنین و واقعیت رو بپذیرین
17:16  1395/11/06
گزارش
پاسخ دادن
پارس
1

اختلاف قیمت مال آپشن ها هست . آپشن های lx رو دربیار قیمتش میشه اندازه پارس سال . فقط 800 تومن رینگ روشه 400 تومن آینه برقی خودت دیگه بقیه رو حساب کن . ماشینی که تو سربالایی راه نره ارزش زیادی نداره
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1395/11/06

1
6

این ها نمودار گشتاور خروجی xu7 و tu5 در سر چرخ هست .

http://s4.picofile.com/file/8283734368/xu7_tu5_torque.jpg

ببنید در دنده های 3 و 4 و5 گشتاور xu7 چقدر برتری داره . ضرایب دنده رو برای دنده های 1 و 2 برای tu5 خیلی سنگین کردند تا ماشین بتونه راه بیافته اما با این وجود باز هم ماگزیمم گشتاور xu7 بالاتر هست .
تو جاده بیشترین میزان رانندگی با دنده های 3 و 4 و5 هست . تا دور 4300 برتری مطلق با xu7 هست .
پس تعجب نکنید که چرا کشش xu7 اینهمه بهتر هست
10:51  1395/11/06
گزارش
پاسخ دادن
امير21
0

سلام دوستان من مي خواستم يه 405 تيو فايو بگيرم پشيمون شدم و الان مي خوام پارس تيو فايو بخرم ولي دوستان ميگن تو سربالايي كم مياره نظرتون چيه.
10:46  1395/11/06
گزارش
پاسخ دادن
محمد
3

برو به نمودار گشتاورها نگاه کن خودت متوجه میشی چرا کم میاره . بیشتر مدت رانندگی در دورهای زیر 4000 انجام میشه و موتورهایی مثل ef7 و tu5 که در دورهای زیر 4000 گشتاور ضعیف تری نسبت به xu7 دارند در سربالایی ها ضعیف تر هستند مخصوصا زمانی که ماشین پر و سنگین باشه
گزارش
پاسخ دادن
12:36  1395/11/06

رضا
8

دوست عزيز ، تنها برتري xu7 كمي گشتاور بيشترشه.
عوضش پارس tu5 ترمزش ٤ چرخ ديسكي هست. شتابش بهتره. تنفس موتور خيلي بهتره. مصرف و صداش كمتره. رينگش ١٥ اينچه. سيستم مالتي پلكس داره.
اگه كسي هميشه تو جاده باشه آره پارس سال بهتره ولي كسي كه سالي چندبار مي ره سفر پارس tu5 مناسب تره.
اونطوري هم كه بعضيا اغراق مي كنن اين ماشين كم نمياره. فقط كافيه دور موتور ٣٥٠٠ يا كمي بالاتر باشه.
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1395/11/06

علی
2

آقا رضا متاسفانه کمی نیست بلکه خیلی هست و کاملا هم چشمگیر و محسوس هست . حتی تو نمودارها هم میشه این تفاوت زیاد رو دید کاملا . متاسفانه tu5 کشش خوبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1395/11/06

رضا
6

علی آقا من سه سال و خرده ای پارس XU7 داشتم.الان پارس TU5 دارم.تو جاده واقعا از XU7 راضی بودم.درسته کشش این موتور از TU5 بهتره ولی خب TU5 هم مزیت هایی داره که به راحتی نمی شه ازش گذشت.
مثلا پارس XU7 بلافاصله تا سرعت رسید به 100-105 باید دنده رو 5 کنی چون معلومه داره به موتور فشار میاد ولی TU5 با دنده 4 راحت تا 120-130 می ره و هیچ فشاری روی موتور نیست.
بعدشم مگه تو سربالایی قراره درگ بذاریم که XU7 کشش بهتری داره؟
برا استفاده ی خانوادگی TU5 جوابگو هست
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1395/11/06

آریو
1

به اینکه میگن گشتاورش پایینه نمیشه زیاد توجه کرد همونطور که اگر قرار بود توجه بشه کسی 206 تیپ5 نمیخرید.. موتوری بی صدا و عالی که بقول دوستمون واقعا برای خانواده عالیه و البته توی اینرنج قیمتی هر دو گزینه پارس و 405 با موتور TU5 واقعا مطلوبه
گزارش
پاسخ دادن
15:07  1395/11/06

پارس
5

ضعف گشتاور tu5 وقتی بیشتر به چشم میاد که ماشین سنگین و پر باشه . 206 رو قرار نبوده 5 نفر سوار بشن با صندوق پر برنبرن مسافرت ولی با پارس باید اینکار رو بتونه بکنه پ
گزارش
پاسخ دادن
16:16  1395/11/06

امید
0

دوستان من بین slx صفر مدل 96 و پارس ال ایکس نود و سه شک دارم لطفاً راهنمایی کنید دوتا ماشین رو دیدم بنگاه آشناس پارس تمیزه سی هفت هزارتا رفته لاستیک چهل درصد داره بیمه هشت ماه داره گارانتی تموم شده بدنه و فنی فابریک سالمه من فقط موتور tu5 میخام ولی 206 و رانا داخلشون کوچیکه فضاشوشون کمه تو سرعت بالا هم تعادل ندارن به نظر من انتخاب خوبی نیستن خانواده سمند رو هم اصلاً دوست ندارم خیلی کارمندیو پیرمردیه سمند بی روح و کسل کنندس لطفاً راهنمایی کنید با تشکر
10:44  1395/11/06
گزارش
پاسخ دادن
پارس
4

Slx خیلی زشت هست و اصلا شیک بودن و جذابیت پارس رو نداره . یا پارس بگیر یا GLX .
گزارش
پاسخ دادن
10:53  1395/11/06

رضا
3

پارس خیلی از 405 SLX بهتره.به نظر من پارس بگیر
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1395/11/06

علی
0

405 بگیر حداقل اصلونصب داره پارس همه چیش جعلیه
ولی خب 405 قدیمیشده !!! هرچی میگیری پارس جعلی نگیر.
گزارش
پاسخ دادن
21:52  1395/11/07

406
2

علی جان پس تو پژو 406 ندیدی
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1395/11/08

محسن
2

موتور tu5 خیلی موتور خوش نامیه.
09:53  1395/11/06
گزارش
پاسخ دادن
امید
0

این موتور قدیمیه 1800 مزیت دیگه ای به غیر از کمی گشتاور بیشتر داره؟؟؟؟؟؟؟
09:51  1395/11/06
گزارش
پاسخ دادن
سعید
5

دوست عزیز مگر گشتاور موتور کم چیزی هست ؟ مهمترین پارامتر موتور همین وضعیت تولید گشتاورش هست .
شما از موتور انتظار نقاشی و آشپزی دارید مگر ؟
من کاری ندارم که xu7 خوب هست یا بد هست یا بخریم با نخریم اما گشتاور xu7 واقعا بسیار خوبه و کمترین دنده معکوس رو نیاز داره
بهتره براساس تعصب نظر ندیم . بله ef7 و tu5 مزایای زیادی دارند اما در زمینه توزیع گشتاور اصلا به خوبی xu7 نیستند . xu7 گشتاور بسیار خوبی در دورهای پایین تولید میکنه و اصلا نیاز نیست همش گاز بدید و دنده معکوس کنید تا دور موتور بالا بمونه
گزارش
پاسخ دادن
10:33  1395/11/06

محمد
3

داداش امید اگر می بینی این tu5 و ef7 کم مصرف ترن فقط و فقط به این خاطره که حجم کمتر و درنتیجه گشتاور دور پایین ضعیف تری دارن . تو سربالایی ها تا نبندیشون به گاز و دنده معکوس راه نمیرن .
هر وقت موتوری بود که تونست گشتاور دور پایینی مثل xu7‌تولید کنه و همزمان کم مصرف تر هم باشه اونوقت بگو اون موتور جدید هست . خیالات جدید بودن tu5‌و ef7 بعضیا رو بدجوری گرفته . کم شدن مصرف در مقابل از دست رفتن کشش ماشین که نشد هنر .
به موتور مگان و الانترا میگن موتور جدید و پیشرفته نه به tu5 و ef7 که تو سربالایی خودشون رو هم به زور میکشن بالا
گزارش
پاسخ دادن
10:44  1395/11/06

سعید
1

دوست عزیز مگر گشتاور موتور کم چیزی هست ؟ مهمترین پارامتر موتور همین وضعیت تولید گشتاورش هست .
شما از موتور انتظار نقاشی و آشپزی دارید مگر ؟
من کاری ندارم که xu7 خوب هست یا بد هست یا بخریم با نخریم اما گشتاور xu7 واقعا بسیار خوبه و کمترین دنده معکوس رو نیاز داره
بهتره براساس تعصب نظر ندیم . بله ef7 و tu5 مزایای زیادی دارند اما در زمینه توزیع گشتاور اصلا به خوبی xu7 نیستند . xu7 گشتاور بسیار خوبی در دورهای پایین تولید میکنه و اصلا نیاز نیست همش گاز بدید و دنده معکوس کنید تا دور موتور بالا بمونه
گزارش
پاسخ دادن
10:46  1395/11/06

مهدی
6

موتور نیسان وانت گشتاورش از همه اینها بهتره. پس میشه نتیجه گرفت بقیه موتورها به درد نمیخورن ؟ الان موتور سراتو 157 نیوتن رو توی دور 4000 میده پس باید نتیجه بگیریم موتور پژو بهتر از سراتو هستش ؟
گزارش
پاسخ دادن
13:07  1395/11/06

امید
3

مگه فقط گشتاوره؟ من نگفتم اشپزی کنه. خب اگه مونور xu7 امتیاز دیگه ای داره بفرمایید.شما خودتون هم میگید موتور tu5 مزایای زیادی داره. من صحبت ef7 رو ندارم.نباید همه مزایای tu5 رو فدای کمی گشتاور بکنیم. شما یک سری بزن تعمیرگاه پر از موتور 1800 که تعمیر شده.
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1395/11/06

علی
2

تو سربالایی ارزش گشتاور رو متوجه میشی مخصوصا اگر مجبور بشی سبقت هم بگیری . آرزو میکنی کاش مصرف بالاتر بود صدا بیشتر بود اما ماشین راحت تر و قوی تر بالا می رفت
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1395/11/06

حمید
3

همون سراتو اگر 1600 باشه واقعا ضعیفه تو سربالایی
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1395/11/06

pldn
0

بعضی موقعها تووو رانندگی دقت کردید گشتاور زیاد آورده باشی ندونی باهاش چکار کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1395/11/09

سعیذ
0

خب با معکوس جبران میشه
در ضمن نمودار گشتاور xu7 رو نگا کن از ۳۰۰۰ ب بعد افت گشتاور داره یعنی با دنده پنج بیشترین گشتاور توی سرعت ۱۰۰ـ۱۰۵ هس
یعنی سرعت بالا مساوی با افزایش غیر منطقی مصرف در حالی ک tu5 تا ۴۰۰۰مصرف بالایی نداره


قبول دارم اگ با سرعت ۱۰۰ بری سینه کش ۱.۸ بهتره و معکوس نمیخواد
ولی اگ همون جا بخوای سرعتتو افزایش بدی اونم نیاز ب معکوس داره
پس معکوس میکشی و آمپر بنزین رو مشاهده میکنی
گزارش
پاسخ دادن
09:18  1398/06/12

مهران
2

tu5 فقط واسع 206 هست وبس. درسته پارس ماشین خوبیه اما این موتور واسه 206 ساخته شده کسایی که قبول نمیکنن می تونن تو جاده هر دوشونو بیازماین بعد خودشون متوجه میشن والسلام
00:03  1395/11/06
گزارش
پاسخ دادن
امیر
5

من خودم پارس tu5 دارم تنها مشکلش همین ضعیف بودنش تو سربالایی هست البته نسبت به موتور 1800 . کلا موتور 1800 کشش خیلی خوبی داره علیرغم تمام بدی های دیگه اش
گزارش
پاسخ دادن
09:28  1395/11/06

حامد
1

دوستان ال٩٠ چپى كه موتورش سالم باشه و اتاق نياز به تعويض داره حدودا چقدر مي ارزه؟ مدل ٩٣
23:30  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
tt
4

دوست عزیز ال نود کلا نمی ارزه
در ضمن اینجا فقط پیج پژو پارس tu5 هست
گزارش
پاسخ دادن
08:00  1395/11/06

تندر
3

خرجش نکن چون دوباره چپ میشه . کلا چپ شدن تو ال90 اصلا چیز عجیبی نیست
گزارش
پاسخ دادن
08:30  1395/11/06

ناصر
1

خودتو تو دردسر ننداز.ال 90 بدرد نمیخوره.مشکلات زیادی داره.قیمتش نصف میشه دیگه
گزارش
پاسخ دادن
09:48  1395/11/06

رضاجان
6

ان شاالله اگر خدا بخواد به محض اتمام اقساط سمند اسقاطيم مي رم يه پارس كاركرده مدل ٨٤ مي خرم. من مي سوزم كه ١٠ ميليون پايين تر از شما پارس سواران عزيز هستم
23:26  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
محسن
4

آقا رضا سمند ef7 شما رو نمیخرن ازت.اوراقش کن.اقساطش هم تموم بشه پرشیا 84 دیگه گیرت نمیادا
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1395/11/06

محسن
0

من هم چاره ای جز این حرفا ندارم به محض این که اسقاط پارسم تموم شد میرم سمت سمند ef7
حداقل سمند نرمتره، دوگانه سوز هست، مصرفش کم تره و الی اخر به این نتیجه رسیدم که اسقاط پارسم تموم شد برم سمند ef7 بخرم.!
گزارش
پاسخ دادن
08:36  1395/11/08

m
1

داداش اگ مصرف ef7 كمه چرا مدل دوگانه سوز رو گذاشتن ؟ پس مصرفش كم نيس ب اندازه ٢٠٦ .

ماشين فقط ٢٠٦
گزارش
پاسخ دادن
16:52  1395/11/08

کوروش
4

تعدادی اومدن میگن پارس خز و .... ماشینهای دیگه زیاد نیستند؟ پس بگیم فلان شدن؟ دلیلش چیه که پارس tu5 انقدر طرفدار داره؟
22:35  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
موسی
0

دوستان مدل 95 کسی هست دیسک و صفحه کلاچ عوض کرده باشه؟؟ یا دیسک چرخ های عقب؟
22:30  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Pars TU5 CLASS 13
8

با سلام در حال حاضر ببینین دوستان ایران خودرو 4 نوع پارس تولید میکنه:

پارس LX موتور TU5 حجم 1600cc و 16سوپاپ : اسب بخار 108 و گشتاور 142

پارس ELX موتور XUM حجم 1905cc و 8سوپاپ:اسب بخار 105 و گشتاور 155

پارس سال موتور XU7 حجم 1800cc و 8سوپاپ:اسب بخار 100 و گشتاور 153

پارس دوگانه موتور XU7 حجم 1800cc و 8سوپاپ:اسب بخار 83 و گشتاور 135


حالا ببینین دوستان از بین این 4 تا گزینه TU5 از همه برتره و اصلا هیچگونه شکی نداشته باشین هم از لحاظ نرمی هم مصرف سوخت هم شتاب و ...
موتور XU7 دیگه خیلی قدیمی شده اصلا از رده خارجه...تو رو خدا اصلا از رو تعصب و سلیقه نظر ندین.TU5 یه موتور کم مصرف و فوق العاده کم صدا و نرم هست و اینا به خاطر ۱۶سوپاپ بودن و تنفس بهتر هست.موفق باشید





21:04  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
سینا
5

Tu5 دقیقا از همه این موتورها پیشرفته هست.
گزارش
پاسخ دادن
22:27  1395/11/05

پارس
3

tu5 برتری های خیلی زیادی داره اما در زمینه کشش کاملا مغلوب xu7 میشه . به خصوص با این گیربکس ناهماهنگ و سبکی که روی tu5 گذاشتند
گزارش
پاسخ دادن
07:44  1395/11/06

رضا جان
0

چون که حرف دیگری نداری میای داستان میبافی از بیکاری اومدی اینجا خودتو کوچک میکنی و میری تو برو قسط ماشین خودتو بده معلومه که خیلی قسط دادی فقط چون از قسط میگی.
18:02  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
رامين
7

باسلام خدمت دوستان
ما خوب يا بد كه البته به خودمون مربوطه اين ماشين رو خريديم و يا قراره بخبريم و اين پيج هم واسه اطلاعات در مورد اين ماشينه و خيلي از دوستان هم هر روز ميان اين جا سر ميزنن كه اطلاعاتشو در مورد ماشين بالا بره و يا اگه مشكلي دارن باهم در ميون بزارن لطفا از رانندگان و يا دارندگان ساير خودرو ها خواهش ميكنيم محترمانه گمشن از گروه بيرون البته اگه به ناموس و خانواده پايبندن و بزارن ما به كارمون برسيم

با سپاس فراروان
17:43  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بهروز ال ایکس
10

اینجا قسمت نظرات در مورد پارس lx یا ماشینای دیگه؟
ال نود و سمند و غیره من نمیدونم چه ربطی به پارس lx داره آخه؟
این سایت برای ماشینای دیگه هم داره دوستان عزیز میتونن به اون قسمت مراجعه کنن
مرسی
15:38  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
محسن
8

مطمئنم این رضاجان خودش پارس داره و این حرفا رو میزنه تا ef7 سوارا رو تخریب کنه مثلا میخواد بگه ef7 سوارا حتی نمی دونن موتور آریسان چی هست و چون اطلاعات فنی کم دارن رفتن ef7 خریدن
14:28  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
1

منظورت همون وانت پارسه دیگه؟؟؟
اونی که خودشو با این حرفا گول می زنه کیه؟؟ محسن و محمد و علی ..
اونی که هرروز میاد چرت وپرت میبافه و.میره کیه محسن و امثالش.!!!! خب از پارس وانتی که داری تعریف کن گشتاور داره سربالایی ها یا نه؟!!! ازش راضی هستی لیاقت تو همون پارس وانت هست!!!خخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1395/11/05

رضا جان
2

مطمن نباش به مغزت فشار میاد!!! برو بزار باد بیاد عمو جون صد سال هم سوار پارس نمیشم.
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1395/11/05

مهدی
0

آریسان همون پارس وانت آر دی نیست ؟
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1395/11/06

امیر محمد
0

روآ تقویتیه
گزارش
پاسخ دادن
08:34  1399/11/11

رضا جان
1

خدایا به این علی یک مغز خوب عطا کن
خدایا به این پارس سوار تحمل زیاد عطا بفرما تا ارزش واشرسوزوندن پارس ترتری رو بفهمد !!!!!
خدایا به این xu7 سوارا یک تحمل عطا کن تا ازرده خارج شدن xu7 را درک کنند!!! بلند بگو امییییییین.
14:05  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
رضاجان
5

خدایا چرا پول من به پارس کارکرده مدل 90 هم نمی رسه؟؟
13:43  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
بهروز
8

خدائیش توی ایران هیچ خودروئی به پای پارس نمیرسه.از اصالت که چیزی کم نداره.از لحاظ هندلینگ که بالاتری هندلینگ بین بقیه ماشینها رو داره . هر کی هم که گفته واشر میسوزونه حرف مفت میزنه.از لحاظ سرعت هم واقعا پرواز میکنه.هیچ سربالائی هم کم نمیاره...

برگرفته از کتاب تخیلی اردک ها در دوی ماراتن.
08:18  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
حسین
25

از ef7 که تخیلی تر نیست !! رو کاغذ از همه موتورها سرتر هست اما در عمل پشت چراغ قرمز وقتی چراغ سبز شد از پراید هم جا می مونه . تو سربالایی هم وقت دور موتور زیر 4000 میاد از پراید جا میمونه . ادعا زیاد داره اما تو دورهای بالای 4000 !!!!!!!
مشکلاتش هم که نیاز به گفتن نداره وقتی شروع شد خرابیش دیگه تمومی نداره
گزارش
پاسخ دادن
09:02  1395/11/05

نیما
1

واقعا درست اومدی پارس سوارها زیادی تو تخیل خوبی ماشینشون هستند
گزارش
پاسخ دادن
14:20  1395/11/05

پک
1

داداچ درگ سمند ای اف و توربو رو بیین بعدا حرف میزنیم
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1395/11/06

محمد
19

ال٩٠ به شدت مزخرفه. تا شهريور يه ال٩٠ مدل ٩٣ داشتم. فروختمش و رفتم پارس tu5خريدم چون كولر قوي تر برام مهمتر از كيفيته
آسايش زن و بچه م مهمتر از كيفيته( صندلي هاي آشغالي داشت )
ايمني زن و بچه م مهمتر از كيفيته ( فرمونش تو سرعت بالاي ٩٠ گيج مي زد و خطرناك بود)
الحمدلله آپشن ماپشن هيچييييى نداشت. يعني ال٩٠ با فرغون فرقي نداره.
زن و بچه م رو فداي يه ذره كيفيت نكردم. رفتم پارس tu5 گرفتم خيلي هم ازش راضيم.
پارس هم مالى نيست ولي خيلي از ال٩٠ و دنا و سورن بهتره.
00:27  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
داداش MPA
9

سلام من داداش MPA هستم
چند روزی هست بابام گوشی رو از دستش گرفته میگه از بس در مورد ماشینا خیال بافی کردی املاء و انشا رو افتادی بجا این کارا بشین پای درس و زندگیت
00:12  1395/11/05
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

چرا امداد خودرو پژو 405 slx رو برای امداد خودرو استفاده نمی کنه؟
21:49  1395/11/04
گزارش
پاسخ دادن
محسن
1

بحث خودروی ملیه که از سمند استفاده می کنه.
گزارش
پاسخ دادن
23:24  1395/11/04

سمند طرح دنا
6

شما بگو چرا از ef7 که برند ایرانخودرو هست استفاده نمی کنه ؟؟ خخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
07:36  1395/11/05

آریو
0

چون تمام امدادخودروهای موجود مدل قبل 90 و 91 هستند.. البته تا جایی که من دیدم
گزارش
پاسخ دادن
15:12  1395/11/06

میترا
8

واقعا واستون متاسفم
بحث من پارس و ال نود نیست
هر ماشینی مزایا و معایب خودشو داره ولی من خودم از پارس خوشم نمیاد
آخه ماشینی که نشه توش ایستاد و رانندگی کرد به چه دردی میخوره
درضمن همونطور که دوستمون گفتن با اسم من نظر ندین من راضی نیستم
18:15  1395/11/04
گزارش
پاسخ دادن
تداا
6

تو راننده نیستی که این را میگی رانندگی یاد بگیر بعد بیا این را بگو
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1395/11/04

ناصر
12

منم موافقم با نظرت. آدم چقدر بشینه تو صندلی خب خسته میشه.ایستاده رانندگی کردن تو ال 90 یک چیز دیگست.شما فرض کن چند ساعت میخوای بری مسافرت همش بشینی پشت فرمون. خب ادم می ایسته کمی تحرک می کنه.حتی میتونه بشین و پاشو بره.تو ال90 این شرایط هست. ممنونم
گزارش
پاسخ دادن
22:12  1395/11/04

میترا
1

متاسفم
گزارش
پاسخ دادن
22:19  1395/11/04

علی از مشهد
2

یه سان روف دار بخر که ایستاده رانندگی کنی
گزارش
پاسخ دادن
10:54  1395/11/05

رضاجان
9

چرا سمند ef7 از دم قسطي من اينقدر ارزونه؟😢
17:51  1395/11/04
گزارش
پاسخ دادن
ef7
11

این ef7 از بس مزایا داره همه ازش فرار میکنن . طرفدارش میگن ef7 بهترین و باکیفیت ترین و پیشرفته ترین و کم مصرف ترین و قوی ترین موتور داخلی هست . اما نمی دونم چرا تو بازار تا اسم ef7 میاری همه فرار میکنن ؟؟؟!!!!!
15:55  1395/11/04
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

حتی امدادخودرو هم از ef7 فرار می کنه و واسه سمندهاش از ef7 استفاده نمی کنه چون میدونه موتوری نیست که بتونه کار پس بده و نمیشه بهش اطمینان کرد
گزارش
پاسخ دادن
07:39  1395/11/05

ناصر
8

جالبه دوستان از کشش ef7 با اون اتاق سنگین دنا و سمند صحبت می کنند.متاسفانه دنده های این دو ماشین هم سبکه.اصلا کشش خوبی نداره
14:03  1395/11/04
گزارش
پاسخ دادن
محمد
6

ef7 تا دور نگیره هیچ حرفی برای گفتن نداره
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1395/11/04

رضا
0

باعرض سلام خدمت دوستان. بنده چند وقت پیش یه تصادف داشتم از جلو که موجب شد یه مقدار سرشاسی ماشین ضربه بخوره ماشینم هم پژو پارس مدل 91 هستش..هزینه تعمیراتش حدودا 6 میلیونی شد. حالا میخواستم از دوستان بپرسم با توجه به ضربه دیدن سرشاسی و پوسته گیربکس که جوشش دادن ظاهرا آیا ماشینو ردش کنم بره یا نگه اش دارم..به نظرتون در آینده اذیتم میکنه؟
13:56  1395/11/04
گزارش
پاسخ دادن
رضاجان
8

يك روز ديگر به فروش سمند ef7 از دم قسطي خودم و خريد پارس كاركرده مدل ٨٤ نزديك شدم. روزها چقدرررررر دير مي گذرن
13:48  1395/11/04
گزارش
پاسخ دادن
علی
6

قسطش هم تموم بشه باز نمیتونی بفروشی چون ef7 خریدار نداره . باید دو سال بری هر روز در بنگاه التماس کنی شاید واست مشتری پیدا کنه . کی میاد پول بده ef7 بخره
گزارش
پاسخ دادن
15:53  1395/11/04

رضا جان
0

بشین تا سمند رو بفروشم !!! حیف سمند نیست بفروشم درضمن تو نگران فروشش نباش ما تحالا دوتا سمند ef داشتیم که این دومیش هست این هم مشتری داره تو برو مشتری براخودت دست و.پا کن!!!!
گزارش
پاسخ دادن
10:55  1395/11/05

رضا
0

باعرض سلام خدمت دوستان. بنده چند وقت پیش یه تصادف داشتم از جلو که موجب شد یه مقدار سرشاسی ماشین ضربه بخوره ماشینم هم پژو پارس مدل 91 هستش..هزینه تعمیراتش حدودا 6 میلیونی شد. حالا میخواستم از دوستان بپرسم با توجه به ضربه دیدن سرشاسی و پوسته گیربکس که جوشش دادن ظاهرا آیا ماشینو ردش کنم بره یا نگه اش دارم..به نظرتون در آینده اذیتم میکنه؟
13:47  1395/11/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

باعرض سلام خدمت دوستان. بنده چند وقت پیش یه تصادف داشتم از جلو که موجب شد یه مقدار سرشاسی ماشین ضربه بخوره ماشینم هم پژو پارس مدل 91 هستش..هزینه تعمیراتش حدودا 6 میلیونی شد. حالا میخواستم از دوستان بپرسم با توجه به ضربه دیدن سرشاسی و پوسته گیربکس که جوشش دادن ظاهرا آیا ماشینو ردش کنم بره یا نگه اش دارم..به نظرتون در آینده اذیتم میکنه؟
13:47  1395/11/04
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

گرفتی مارو سرکار؟ بیخیال
گزارش
پاسخ دادن
15:31  1395/11/04

منوچهر
7

8 سال تمام سمند اداره دستم بود البته چند بار هم با 405 رانندگي كردم ولي هفته پيش اولين بار با پارس داشبورد جديد يكي از دوستان رانندگي كردم انصافا ماشين خيلي نرم و روان و كم صداتر از 405 بود باورم نميشد اينقدر چابك و سرحالتر از سمند باشه حالا فهميدم چرا ملت تا پولشون به 40 تومن ميرسه فقط ميرن سراغ پارس
10:05  1395/11/04
گزارش
پاسخ دادن
علی
10

بدنه سمند بعد از دو سال کار میشه عین گاری . از همه جا به صدا میافته و زشت و بی ریخت هم میشه از بیرون . استهلاک بدنه سمند واقعا زیاده
گزارش
پاسخ دادن
11:21  1395/11/04

تاج الدینی
7

پرشیا ال ایکس به غیر مزیت هایی که داره خرید و فروشبسیار خوبی داره. و مالک متحمل افت قیمت زیادی نمیشه.شما هر وقت بخوای راحت فروخته میشه.
گزارش
پاسخ دادن
14:07  1395/11/04

محمد
5

کلا ماشین های با آرم کله اسب زیاد خریدار ندارن مخصوصا اگر ef7‌ هم روشون باشه
گزارش
پاسخ دادن
14:48  1395/11/04

حمید
0

سلام به دوستان.
یه سوال داشتم خواهش میکنم کسی مطلع هست جواب بده....
من مهر پارس ال ایکس ثبت نام کردم تحویل اول اسفند تمام وجه رو هم سر موعد پرداخت کردم.. دعوتنامه اش کی میاد تا 15 بهمن میاد ؟؟؟ تحویل بعد دعوتنامه چند روزه میشه؟؟؟ تحویل نهایتا کی میشه؟؟؟ خواهشا جواب بدین....
00:45  1395/11/04
گزارش
پاسخ دادن
حاج حسن
2

پسرم اینجا رو با ایرانخودرو اشتباه گرفتی
من پیرمرد چه به این سوالا
گزارش
پاسخ دادن
01:50  1395/11/04

plt
6

دوست عزیز حتی خود ایران خودرو هم دقیقا نمیتونه بگه کی دعوتنامه میاد
ولی طبق تجربه ماه های قبل دعوتنامه باید 17 تا 20 بهمن بیاد و تحویل هم 75 تا 120 روز بعد از تکمیل وجه هست
گزارش
پاسخ دادن
08:44  1395/11/04

میترا اصلی
8

شما هم شورش رو درآوردید اینقدر با اسم من نظر ندید
اینقدر ایستاده رانندگی میکنم تا ثابت کنم ال ۹۰ سقف بلندی داره ولی نمیدونم موقع رانندگی کی گاز و ترمز کلاچ میگیره
حالا اینا مهم نیست مهم اینه که سقف ال ۹۰ بلنده
00:11  1395/11/04
گزارش
پاسخ دادن
حاج حسن
6

دخترم داری میری دور بزنی منم از آسایشگاه سالمندان بردار
چند وقته دور دور نرفتم
بیا دخترم من منتظرم
گزارش
پاسخ دادن
13:39  1395/11/04

سروش
12

فقط پرشیا ال ایکس. نرم و بیصدا. دوستان واقعا شتاب عالی داره.اصلا نیازی به پرگاز نیست. با سرگاز سریع 150 پر میشه
23:35  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
حمید
8

اما تو سربالایی اوضاعش اصلا خوب نیست . دنده های 3 و 4 و 5 خیلی سبکه کلا گشتاور tu5 هم زیاد جالب نیست وقتی دور موتور پایین باشه . من قبلا پارس 1800 داشتم انصافا تو سربالایی ها خیلی بهتر بود . الان از lx راضی هستم همه چیزش بهتر هست به جز همین سربالایی رفتنش
گزارش
پاسخ دادن
07:39  1395/11/04

سروش
5

خب دوست من میفرمایید سربالایی. تو سربالایی دنده 3و 4 و 5 کارایی نداره. نهایتا همون 2 کفایت می کنه. قرار نیست سربالایی رو با 120 تا سرعت بالا رفت. کمی گاز بیشتری بده حله
گزارش
پاسخ دادن
09:29  1395/11/04

علی
4

عزیز من سربالایی های جاده ای رو Xu7 راحت با دنده 4 و 5 بالا میره و اتفاقا همین کشش دنده های 3 و 4و 5 هست که بیشترین نقش رو تو جاده داره . سربالایی رو که قرار باشه به دنده 1 و 2 بری بالا که سربالایی معمولی جاده ای نیست . شما گردنه های تو جاده ها رو معمولا با دنده های 4 و نهایتا 3 بالا میرن ماشین ها . اگر قرار باشه بیای دنده 2 و 1 که دیگه هیچی . بیشترین تاثیر تو کشش در جاده رو همین خروجی دنده های 3 و 4 و5 دارند .
گزارش
پاسخ دادن
10:04  1395/11/04

سروش
4

منطورم از سربالایی با شیب تند بود.بله جاهایی هست که با 3 هم میشه رفت و یا حتی 4 که شیب خیلی کم و معمولی داره.xu7 گشتاور بیشتری داره ولی بسیار موتور پر ایرادیه بخاطر کمی گشتاور بیشتر اصلا نمیصرفه بری سراغ این موتور. اگربتونی دنده ها رو به موقع عوض کنی و دنده مرده نری tu5 بخاطر تنفس بهتر تو سربالایی ها کمبودی نداره و احساس نمیکنی کم میاره.و قابلیتهای بسیار زیادی داره این موتور
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1395/11/04

علی
2

آره از قابلیتهای زیاد این tu5 این هست که مثلا آشپزی هم میکنه واست ولی تو سربالایی حسابی کم میاره . سروش جان مثلا چه قابلیتی مهمتر از کشش تو سربالایی برای موتور مهم هست ؟؟ ماشین خالی تو جاده کفی خوب راه بره که فایده نداره . موتور باید خودش رو تو سربالایی ها نشون بده . من هر دو موتور رو داشتم . الانم پارس lx دارم اما از نظر کشش اصلا به پای پارس xu7 قبلی ام نمی رسه . من فقط به خاط مصرف بالاتر بود که xu7‌رو فروختم و الان هم میگم اشتباه کردم چون تو مسافرت این tu5 واقعا اذیتم کرد چون وقتی سنگین باشه ماشین تو گردنه ها اصلا به خوبی xu7‌ بالا نمیره
گزارش
پاسخ دادن
16:01  1395/11/04

سروش
2

بله موتور باید خودشو نشون بده تو توان زیاد ولی به چه قیمتی؟ واشرش بسوزه و مالک رو ورشکست کنه؟ یا بنزین صدی 14مصرف کنه و کمی گشتاور بهت تحویل بده؟ یا مدام روغن کم کنه؟ یا صدای زیادش اعصابتو بریزه بهم؟ یا الودگی بیشتری بفرسته تو اسمون و ریه ما؟ یا 8 سوپاپ باشه و نفس نداشته باشه؟ مدام دنبال مکانیک و قطعه و ... باشی.نکنه موتور باستانی 1800 واست تو سربالایی لزگی میزنه؟ داداش برگشت به حالت قبل از تکنولوژی فاجعه است. موتور tu5 هیچکدوم از شرایط مذکور رو نداره.
گزارش
پاسخ دادن
22:23  1395/11/04

سعید
0

دوست عزیز ولی من موتور 1800 دارم مدل 92 هست تا الان هم حدود 83 هزار کیلومتر رفته همه جا باهاش رفتم از گرمترین جاها تا سردترین جاها سفر رفتم والا نه واشر زده نه روغن کم می کنه . البته من تا حدی فنی بلدم و به ماشین می رسم و آب و روغن چک می کنم و روغن و بنزین خوب می ریزم . والا ما مصرف صدی 11 بیشتر از این موتور ندیدم حتی تو شهر با کولر حالا شما میگی 14 نمی دونم چطور اندازه گرفتی . چیزی که ما سوار شدیم مصرفش صدی 11 بیشتر نیست صداش هم معمولیه نه زیاده نه کمه . نمی گم موتور خوبیه اما شما هم داری با تعصب ازش بدگویی می کنی
گزارش
پاسخ دادن
16:51  1395/11/05

رها
13

عزیزانی که ایستتده با ال 90 رانندگی می کنند لطفا بنشینند.
23:32  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
ميترا
2

چشم
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1395/11/04

عرفان
4

به نطرم نباید به ماشین تو ایران خیلی هزینه کرد.با این وصعیت رانندگی و ترافیک و تصادفات.
23:30  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
تاج الدینی
5

دنا پلاس بخاطر یک سانروف و دوربین دنده عقب و چراغ دی لایت 8 میلیون گرونتره. واقعا به مردم به فکری نگاه می کنند؟ با اون موتور ضعیف و بدنام.
23:27  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
7

سمند فقط ارزونه مزیت دیگه ای نداره.
23:23  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
کامران
0

دوستان به نظرتون روکش مخمل بهتره؟ مارک خوب و قیمت مناسب رو کجا میشه پیدا کرد؟ جلوی افتاب سفید نشه.مرسی
23:19  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

محل نشستن و تكيه دادن مخمل باشه بهتره و اطرافش چرم باشه قشنگ تره.
گزارش
پاسخ دادن
08:43  1395/11/04

کامران
1

مرسی از راهنماییتون.فقط میخواستم جنس خوب بگیرم. چون دیدم که بعد از آفتاب خوردن رنگش برمیگرده و سفید میشه. از کجا میشه خوبشو گرفت و قیمت مناسب؟
گزارش
پاسخ دادن
10:03  1395/11/04

موسی
8

این ساندرو چقدر الکی گرونه. با اون چهره زشت. دریغ از یک آپشن.آخه چیه این ماشین رو میخرند؟؟
22:37  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
نیما
23

اقایون و خانومهای پرشیا سوار محترم تبریک میگم به انتخابتون بهترین خودروی ایران از لحاظ موتوری و هزینه قطعات و تعمیرات از لحاظ بدنه زیبا و آیرودینامیک و جادار بودن. از لحاظ شیک و باکلاس بودن.خودرو مدیران. اپشن های قوی و به روز. نرمی و شتاب می باشد.
22:35  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
سالار
6

سلام، دوستان چندروز پیش سوار پارسtu5 یکی از رفقا شدم اولین چیزی که نظرمو جلب کرد نرمی فوق العاده ماشینش بود، ازش دلیلشو پرسیدم گفت فنرای جلو رو با فنر لول 206عوض کرده و کمکای عقبم یکم تنظیم ارتفاع زده جلو رو 4سانت و عقبو 3سانت کاهش ارتفاع زده بود واقعا عالی شده بود ارتفاع ماشینش تقریبا اندازه ماشینای کره ای شده بود، یعنی خیلیم لب به لب لاستیک نبودیه 3،_4سانتی فاصله داشت،رخ ماشینم زیباتر شده بود. میگفت هندلینگ ماشین بهتر شده و ماشین یه دست تره. یه اندازه نرمال، بد جور انداختم تو فکر، نظرتون چیه؟منم این کارو. بکنم؟
21:09  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
4

توصیه نمیکنم. به بدنه ماشین فشار میاد. این کارها اصولی نیست. ماشین مسابقه ای که نیست. ماشین خانوادگیه.
گزارش
پاسخ دادن
21:26  1395/11/03

ناصر
6

داداش استانداردش قشنگ تره. ولی هر طوری دوست داری و حال می کنی انجام بده. ولی وقتی ارتفاع ماشین کم میشه کورس کمک کم میشه و درست فنرها و کمک بازی نمیونند و ضربه میزنند. نکنی اینکارو بهتره. اما هر طور که شاد میشی و بهت خوش میگذره همون کارو بکن. این مهم تره
گزارش
پاسخ دادن
22:27  1395/11/03

علی رضا
0

سلام دوستان عزیزم کسی هست اطلاعی در مورد مانیتورهایی که روی پارسهای داشبورد جدید نصب میشن داشته باشه لطفا راهنمایی کنید که کدوم مارکش بهتره و امکانات کدوم یکیشون بیشتره ممنون
18:28  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

مارک پنل یکپارچه مخصوص پارس داشبورد جدید اتولوکس دهکده جهانی اطلاعاتش میاد.مارک خوبیه و قیمتش مناسب فکر می کنم 1400 برات تموم بشه البته با ردیاب ماهواره ای صفحه لمسی و .... ظبط خودت هم 200 برمیدارن
گزارش
پاسخ دادن
19:20  1395/11/03

بردیا
14

خدایا..قدرت درک به سمند سواران عنایت فرما.....خدایا یه 10تومن بهشون بده اینام بتونن پارس بگیرن.....خدایا. بسه همین 2تارو انجام بدی. .1عمر شکر گزارتم......بلند بگو امیییییییییین
18:23  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
نیما
8

خدایا کمی قدرت درک و استدلال و کمی هم گشتاور به پارس tu5 سوارها و یک دوجین واشر سرسیلندر به پارس xu7 سوارها عنایت بفرما
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1395/11/04

علی
3

نیما جان در مورد گشتاور حرف نزن که اوضاع ef7 اصلا در این زمینه خوب نیست . ef7 تا دور نگیره هیچ حرفی برای گفتن نداره . حداقل tu5 دنده های 1 و 2 سنگینی داره و جبران میکنه اما ef7 این مزیت رو هم نداره . باز tu5 کیفیت خوبی داره اما ef7 که این رو هم نداره . ef7 با اولین خرابی دیگه زنجیره خرابی هاش شروع میشه
گزارش
پاسخ دادن
10:08  1395/11/04

نیما
0

زهی خیال باطل علی آقا. آب بریز داداش. سربالایی در خدمتت هستم
گزارش
پاسخ دادن
10:19  1395/11/04

نیما
0

زهی خیال باطل علی اقا. ef7 معرکه است. هم تو مصرف هم تو کشش.
گزارش
پاسخ دادن
12:20  1395/11/04

شهاب
4

ظاهرا ef7 سوارها میخوان پارس رو بکوبن :))
18:10  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
رضاجان اصلي
6

اونايي كه با اسم من نظر مي ذارين دارين خودتونو گول مي زنين
من سمند ef7 از دم قسطي دارم و مطمئنا به محض اتمام اقساطش مي رم يه پارس كاركرده مدل 84 مي خرم.
سمند ef7 = سرسخت ترين رقيب پرايد 131 sx
17:41  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
سیدسهیل 18 نظر
سعید x55 pro 12 نظر
Azimmm 11 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : ببخشید این قیمت ۵۹۳ برای شاهین جی هست یا شاهین جی ال
X5اردیبهشت : ۶۰روزه نداشتیم ۹۰روزه و۱۲۰روزه
تارا سفیددستی : دوستان تحویل خودرو زده ۹دی بنظر شما کی تحویل میدن
شاهین G : من خودم به شخصه اینقدر دل چرکین شدم از دست سایپا که اگه یه وقتی ایرانخودرو فروش گذاشت یا ماشینای خارجی آزاد بشن و سایپا ماشیناشو مفت هم بده دیگه نمیرم سمت سایپا. به خانوادم و دوستام هم تا جایی که بتونم میگم حتی اگه ماشین لگن هم خواستن بخرن برن از ایرانخودرو بخرن.از الان تا آخر عمرم فقط بد سایپا را میگم.
Ali j4 : سلام دوست عزیز مال من الان یک ماهه توصف بارگیری بی حساب وکتاب لعنت به همشون
سجاد : چرا خبری نشد هفته اول آذرم گذشت
ایران : اگه نمی ارزه اینجا چکار میکنی دلال کثیف
چشم به راه چانگان : صدرصد میکینم این اسفند ماهی ها که تحویل گرفتن ماشین یه بار ۸ میلیون دریافت کردن یک بارم ۶۳ میلیون خوردی دریافت کردن ...
سفید مشکی : ۲۸ مرداد تکمیل امشب فاکتور
اطلس دی ماه 403 : بازم دم شما گرم ماشین تحویل گرفتی اومدی اینجا نظرتو نوشتی بقیه که وقتی فاکتور میشن و تحویل میگیرن میرن پشت سرشون رو هم نگاه نمیکنن... بازم اگه نکته‌ای از اطلس دیدی چه مثبت چه منفی لطفا اینجا بگین تا بقیه از تجربه رانندگی شما با اطلس بدونن. درباره دوستانی که از ۲۰۷ تعریف میکنن حق دارن چون تا الان ۲۰۶ و ۲۰۷ هیچ رقیبی با این امکانات تو بازار نداشته تازه اولشه کم کم برا خودشون قانع میشن که دوره ۲۰۶ و ۲۰۷ گذشته...
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 پانا تیر : تحویل 31 تیر/ تکمیل وجه 22 خرداد/ رنگ مشکی / پنج شنبه فاکتور شد
امید : سلام کسی تسهیلات بانک گردشگری هست ببینیم وضعیت چطوره من اول ابان لیزینگ تاییدشدم5ابان میلغ28تومن و24ابان مبلغ 530تومن کارمزدتسهیلات هم کم شدولی نمیدونم چرا پرداخت نمیشه؟
امید : سلام سلام کسی تسهیلات بانک گردشگری هست ببینیم وضعیت چطوره من اول ابان تاییدشدو24ابان هم کارمزدتسهیلات هم کم شدولی نمیدونم چرا پرداخت نمیشه؟
تیگو 8پرومکس : تیگو 8کسی هست که مدارکش اومده باشه ماشینش نیومده باشه
دنا زمستان : ما بد شانس ترین آدما هستیم 😂
حامد : تاریخ سیستمی کجا درج شده
حسن : برادر حداقل تا آخر این ماه منتظر باش بعد تا حالا چند ماه منتظر موندی این چند روز منتظر باش ایشالا حل میشه حیف
33 : شرکت اشنت داشتم پرسیدم
علی : سلام میگم ساینا 85 موعد دی که پیامک میاد فاکتور شه کی پس نوبت دی میشه
اتو مهر : دعوتنامه مهر اومده مگه ؟