امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

170852 نظر

ميترا
9

ديسك كمر گرفتم از صندلي هاي آشغال تندر.
با اينكه ايستاده رانندگي مي كنم ولي بازم خيلي اذيت ميشم. واقعا پارس كجا و تندر كجا
پارس خيلي بهتره
اطفا با اسم من نظر نذارين. راضي نيستم
17:35  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
میترا
4

فردی که با اسم من نظر میدی!!! برو خودتو گول بزن !!! این داستانها بدرد خودت میخوره!!!
یک تایر ال ۹۰ به صدتا پارس و سمند می ارزه!!!
17:02  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
پارس
10

سورن elx‌توربو رو میدن 37 تومن کسی نمیخره . کی میره پول بده یک دردسر بخره . ef7 همینطوری هزار تا مشکل بالا میاره وای به حال اینکه یه توربو هم روش سرهم بندی کنند . میگن طرف رو تو ده راه نمیدادن سراغ کدخدا رو می گرفت !!!!
16:59  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
8

وجدانا كدوم عقل كلي مي ره پول به ef7 اونم توربو مي ده؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
17:43  1395/11/03

محمد
4

افراد دانشمندی مثل رضا جان این قابلیت رو دارن که بخرن
گزارش
پاسخ دادن
18:24  1395/11/03

رضاجان
8

به محض اتمام اقساط سمند اسقاطيم مي رم يه پارس كاركرده مدل ٨٤ مي خرم
16:19  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا بی جان
0

اگه به فهم باشه که شما خیلی فهمیده هستی اگه قیمت ماشین دستت باشه سورن توربو بدون اپشن با سورن توربو با اپشن حدکد هشتصد هزار تومت فرقشه و امکانات سورن توربو با اپشن به اندازه ی پژو پارس هست
پس چطورکه پژو پارس فول اپشن با 405 هفت میلیون تفاوتشه داشبوردشون هم که جدیدن یکی شده و قیمت تهویه ی اتومات هم اگه توی اینترنت بگردین پونصد تومنه که سر جمع تفاوت قیمت پژو اس ال ایکس با پارس باید زیاد زیاد 2 تومن بشه نه هفت تومن جناب فهمیده ی باشعور
16:04  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
محسن
4

از اونجایی که اتاق سمند رو با کمی تغییر میدن 50 تومان میشه دنا پلاس. بازم پرشیا خیلی خیلی جلوتره تو قیمت
گزارش
پاسخ دادن
19:27  1395/11/03

محسن
4

ال 90 ایستاده چیزی واسه تعریف نداره
گزارش
پاسخ دادن
19:31  1395/11/03

آرین
0

با سلام
بین دوستان کسی هست پارس تیو فایو تحویل آذر فاکتور شده باشه؟؟؟
اگ هست لطفا تاریخ دقیق فاکتور شدن رو بگه ممنونم میشم ازتون
بعدم اینکه هنگام اومدن دعوت نامه برا تحویلی آذر از روز دعوت نامه چقدر بوده؟؟
14:40  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
میترا
2

اینجا دیگه کجاست، با اسم من میان نظر میدن،از پارس سوار بجز این نمیشه انتظار داشت
14:14  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
میترا
2

آره منم قبول دارم اوضاع خیلی خراب شده با اسم منم نظر دادن
گزارش
پاسخ دادن
15:08  1395/11/03

رضا
6

وقتی پارس سوار اینطوریه دییگه وای به حال سمندسوار و ال ممد سوار
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1395/11/03

حاج حسن
10

میترا خانم شما همون نبودی که پشت ال ۹۰ ایستاده رانندگی میکردی
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1395/11/03

محمد
6

یعنی تو این همه آدم ، فقط اسم شما میترا هست؟؟!!
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1395/11/03

میترا
2

آقا محمد بی احترامی کافیست
من خانم محترمی میباشم
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1395/11/03

امید
9

موتور ef7 یکبارمصرفه. قطعات ماشینکاری دقیق داره و نشت روغن بخاطر همین آب بندی خارج شدن بعد از تعمیده.مخصوصا اگه تعمیر تو مکانیکی های شخصی و بیرون باشه که اکثرا هیچی بلد نیستند و با سعی و خطا کار می کنند.مونور وقتی بنا به هر دلیل باز میشه بخاطر مواردی که گفتم آبن بتدی و مونتاژ سخت میشه و اکثر مکانیک ها هم بلد نیستند و هم بخازر همین موارد از تعمیرef7 سرباز میزنند.اما تا زمانی که موتور نیاز به تعمیر نداشته باشه و پلمپ باشه کار میکنه. البته هم کشش ضعیف تری داره و هم مصرفش به نسبت زیاده. ولی موتورهای دیگه مثل xu7 چند بار هم قابلیت تعمیر دادن و سیستم ساده تری دارن.و البته نسبت بهef7 قطعات ارزون تری هم دارند.فرقی نمیکنه موتور ef7 هم قابلیت واشر زدن سرسیلندر رو داره. کمی اگه باش فشار بیاد و داغ کنه مقاومتشو از دست میده ولی موتور tu5 یا k4m خطر سوختن واشر تقریبا صفره و عملکرد بهتری تو حرارت های بالا دارند
13:28  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
سعید
7

امکان واشر زدن ef7 اصلا کمتر از xu7 نیست . xu7‌حسابش رو پس داده هم کشش خوبی داره هم سخت جونه . وقتی هم خرابی پیدا کنه راحت تعمیر میشه اما وای به روزی که ef7 خراب بشه . عملا دیگه کارش تمومه و هیچ وقت دیگه موتور بشو نیست
گزارش
پاسخ دادن
15:33  1395/11/03

علی
17

بعضیا جوری میگن ef7 کم مصرف تر و قوی تر و باکیفیت تر هست انگار اینهمه مردم تو اینهمه سال خواب بودن و این مزایا رو ندیدن . حتی خود امداد خودرو هم از ef7‌استفاده نمیکنه چون میدونه موتور کار پس دادن نیست . انصافا اگر کمی منطقی فکر کنیم و به اطرافمون نگاه کنیم و تعصب رو کنار بگذاریم خیلی واقعیت ها رو میشه فهمید . ef7 برند خود ایرانخودرو هست و این طرفداراش میگن کم مصرف تر هست و کیفیت بالاتری هم داره و قوی تر هم هست . خوب یعنی امدادخودرو اینهمه ساله این مزایا رو ندیده و میره هزینه بیشتر بنزین میده از xu7 پژو استفاده میکنه ؟ اصلا چنین چیزی با عقل جور در میاد ؟ تنها دلیلی که از ef7 استفاده نکرده این هست که خود امدادخودرو هم میدونه موتور قابل اطمینانی نیست و هر لحظه ممکنه با پیدا کردن ایراد عجیب و غریبی تا مدت ها زمین گیر بشه . امدادخودرو دنبال یک موتور بی دردسر و قوی میگرده که در همه شرایط کار پس بده واسه سمندهاش . خوب انتخابش xu7 بوده و این بی دلیل نیست . الان بهترین موتور برای سمند و پژو اول tu5 هست و بعد xu7 . موتور tu5 کیفیت بهتر داره و موتور xu7 کشش بهتر . اما ef7 هیچی نداره
11:08  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
سعید
5

ولی رضا جان به مزایاش پی برده و ef7 را با قاطعیت تایید کرده
گزارش
پاسخ دادن
15:44  1395/11/03

رضا بی جان
1

اونایی که میگن پارس پر فروشه و اگه بد بود هیچ کس نمی خرید باید بگم توی هند هم پانصد میلیون گاو پرست هست پس بقیه هندیا هم بگم حتما اونا یه چیزی می دونستن که گاو پرست شدن
10:05  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
محمد
18

اصلا مقایسه درست و قابل قبولی نیست . جنس باارزش تر همیشه بهتر فروش میره در شرایط قیمتی نزدیک به هم . و دقیقا ماشین چیزی هست که خیلی زود خودش رو بین مردم نشون میده و محبوب میشه و یا بدنام میشه . چون این ماشین ها همه جا هست و مردم هر روز باهاشون سرکار دارند و چیزی نیست که مخفی بمونه .
گزارش
پاسخ دادن
10:33  1395/11/03

شهاب
5

چه ربطي داشت!!!
گزارش
پاسخ دادن
11:55  1395/11/03

بردیا
13

چه ربطی داشت .رفتی شمردیشون...اومدی 1حرفی بزنی ها
گزارش
پاسخ دادن
13:23  1395/11/03

بردیا
7

اقای رضا بی جان ...اون اعتقاده این انتخابه....فهمیدی عمویی
گزارش
پاسخ دادن
13:27  1395/11/03

سعید
5

اینها اگر میتونستن این چیزها رو متوجه بشن که نمیرفتن ef7 بخرن
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1395/11/03

سعید
8

اتاق سمند خیلی زود به صدا میافته . سمند تا نو هستش خوبه اما دو سه سالی که کار کنه خیلی بدنه اش میافته و بدریخت میشه کلا استهلاک اتاق و بدنه خانواده سمند خیلی زیاده . پژو ها خیلی دیرتر این مشکل رو پیدا میکنن
08:30  1395/11/03
گزارش
پاسخ دادن
.
10

تعداد نقاط جوش زیاد و غیراصولی تو بدنه نتیجه اش همینه
گزارش
پاسخ دادن
10:06  1395/11/03

سینا
2

سمند پخش بار مکانیکی سطوج گسترده رو نداره.و کل بار و وزن رو چرخها مستقیم اتفاق می افته. و یکی از دلایل تنبل بودنش همینه. دقیقا و مستقیما فشار روی چرخها و ستونهاست.صدا افتادنش هم علتش همینه و همینطور خرابی زودرس سیستم جلوبندی. علت دیگه تنبل بودن و نداشتن شتاب نبود اتاق آرگونومی و ایرودینامیکیه.طول موجهای تیز داره و باعث شکاف هوا نمیشه.مشخصه که محاسبات دقیقی براش انجام نشده.صرفا تو قسمت گلگیرها و عقب خودرو ورقهای دوبل و حالت مشبکی ایتفاده شده. برای همینه میگن سمند ابمن نیست ولی محکمه. مثلا 206 رو ببینید انقدر روش کار نشده و خبری از ورقهای دوبل و مشبکی نیست ولی بواسطه طراحی اصولی اتاق ایمن داره. سمند از ناحیه جلو و سپر صعیفه. مخصوصا مشاهده شده که تو تصادفات از ناحیه جلوی خودرو علاوه بر اسیب به موتور و متعلقات اون سقف به طرف داخل تاب میخوره و راننده و سرنشین آسیب جدی بهشون وارد میشه
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1395/11/03

سعید
3

دقیقا درسته . ایمنی اصلا به زمخت بودن نیست . سمند فقط زمخت و بدقواره طراحی شده و این چیزی که به اسم ایمنی بعضیا میگن کاملا کاذبه . بدنه باید جاذب ضربه باشه و در هنگام تصادف تغییر شکل های حساب شده بده و ضربه رو جذب کنه . محکم بودن فایده نداره . سپرهای قدیمی آهنی بودن ولی الان همه پلاستیکی شدن . خوب سپر آهنی محکم تر از سپر پلاستیکی هست اما ایمنی سپرهای جدید پلاستیکی بسیار بیشتر و بهتر از سپرهای آهنی قدیمی هست .
گزارش
پاسخ دادن
15:48  1395/11/03

محمدصادق
12

من تا قبل از ازدواج ال90 داشتم.همسرم به هیچ وجه زیربار نرفت ماشین عروس ال90 باشه.بنده خدا حق هم داشت.
ولی تا گفتم پارس چطوره فورا قبول کرد.رفتم پارس tu5 خریدم.باور کنید یک چرخش به کل هیکل اون تانک عمرمختار می ارزه.
صندلی ها فوق العاده راحت تره و پایداری و چسبندگیش خیلی بهتره.
فقط مصرفش حدود یک لیتر بیشتره
22:19  1395/11/02
گزارش
پاسخ دادن
شادی
5

ا...اکبر.پس واسه همینه که میگن آدم ازدواج که میکنه عقلش زائل میشه.الان ایمان آوردم.
گزارش
پاسخ دادن
08:14  1395/11/03

بهروز
4

پس از این به بعد اسم پارس رو بذاریم خودروی زن ذلیل ها . نظرت چیه؟
گزارش
پاسخ دادن
08:15  1395/11/03

شمعون
3

خب گلم واسش توضیح میدادی که پارس همه قطعاتش چینیه و از اون پارس اصلی الان فقط یه لاشه مونده که دم به ساعت باید توی تعمیرگاه باشی و هزینه واشر و گیربکس و ....بدی.
بنظرم از همین اول زندگی سعی کن قانعش کنی نه اینکه افسارتو بدی دستش.
گزارش
پاسخ دادن
08:17  1395/11/03

داچیا
12

حیف از اسم ماشین و خودرو که بذاری رو ال90 . باید بهش گفت درشکه داچیا رومانی
گزارش
پاسخ دادن
08:46  1395/11/03

رضاجان
11

یک روز دیگر هم سپری شد و یک روز به فروش سمند ef7 از دم قسطی خودم و خرید یک پارس کارکرده مدل 84 نزدیک شدم.
22:12  1395/11/02
گزارش
پاسخ دادن
سینا
1

سلام دوستان ، کسی میدونه این صدای قل قل تو حرکت وقتی سر گاز میرم از قسمت فولی های سر میلنگ دلیلش چیه ؟مخصوصا تو سر بالایی صدا بیشتره به محض اینکه پامو از رو گاز بر میدارم یا کلاچ میگیرم صدا قطع میشه حتی فولیها رو عوض کردم نشد ربطی هم به تسمه ها نداشت آخرین پیشنهاد احتمال خرابی بلبرینگ کلاج رو دادن ولی نمی دونم چرا صدا از ناحیه فولیهاست؟ خیلی از ماشینم راضیم تا حالا هیچ ایرادی خدارو شکر به جز همین صدای اضافی نداشته،خواهشا بفرمایید ماشین شماهم این صدارو داره ؟راهکار مشکل چیه؟ممنون.
22:04  1395/11/02
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

ماشین منم همچین صدایی میده دقیقا از وسط با تعویض دنده صدا از وسط زیر دسته دنده میاد. البته صدای خاصی نیست. ولی من حساسم. امکان اینکه از دیسک و صفحه باشه خیلی زیاده.هم میتونی دنبالش بری و درست کنی هم بیخیال شی.چون اصلا مهم نیست. دست به فولی و تسمه و ... هم نزن.حالا هر وقت رفتی نمایندگی بگو.
گزارش
پاسخ دادن
22:45  1395/11/02

پارس
13

الان حدود یک سالی میشه که این رضا جان هر روز میاد بنگاه شاید ماشینش فروش بره . یه سمند ef7 داره ديگه از روغن ریزی و داغ کردنش خسته شده . خودش ميگه پشت چراغ قرمز وقتی چراغ سبز میشه از همه ماشینها جا میمونه و باید صبر کنه تا موتور دور بگیره . میگه سربالایی وقتی دور موتور میاد زیر 4500 از پراید هم میمونه . الان یکسان هست میخواد بفروشه اما خریدار پیدا نميشه . هر کی میاد تا میفهمه موتور ef7 هست فرار میکنه . الان میاد اینجا واسه تبلیغ ef7 شاید فروش بره . اصلا نمی دونه L4 چی هست اما دیگه کارش به جایی رسیده که میگه ef7 از L4 هم قوی تره . تقصیری نداره یکساله هر روز میاد شاید فروش بره . کم کم میگه ef7 از شورلت کامارو هم قوی تره
19:48  1395/11/02
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
1

تو یکی دیگه خودتو گول بزن!!! اشکال نداره ساده بدبخت اونی که نظر میده من نیستم یکی هست مثل امثال تو میاد از درد بدبختی چرت وپرت میگه و میده دمش !!!
در ضمن من خیلیم از سمندم راضی هستم. تو نگران نباش‌ . l4 هم یک اشغالی قدیمی وازرده خارجه نیست بیشتر!!! تو حتی نمیدونی l4 رو هنوز میزنن یا نه اومدی میگی l4 بهتره!!!!
l4 , خیلی وقته تو موزه هست!!!! من جروبحث با کسی ندارم. ولی خب اهل ش هم هستم!!
گزارش
پاسخ دادن
21:21  1395/11/02

سعید
5

رضا جان اگر از موتور و ماشین چیزی بلد بود که نمیرفت پول بده به ماشینی که ef7 روش باشه
گزارش
پاسخ دادن
08:28  1395/11/03

رضا جان
0

نه انتظار داشتی پولم رو بریزم تو چاه بعدشم شما اگه از موتور چیزی بلد بودی نمیرفتی سمت xu سرطان جابه جا نگو. خودتم گول بزن با این چرندیات!!!!
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1395/11/03

سعید
2

عجله نکن صبر کن اولین خرابی ef7‌که شروع شد اونوقت میفهمی پول خرج کردن یعنی چی
گزارش
پاسخ دادن
15:51  1395/11/03

پرشیا
19

پرشیا محبوب ترین ماشین داخلی
15:53  1395/11/02
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
5

یک چرخ سمندر و به هیچ از پارس اشغالی نمیدم پول ریختن تو چاه یعنی پارس خز اشغال !!!! درضمن شما نمیخای ادم بشی دیگه بسه ادم شو!!!! تا کی میخای ادم نشی با اسم من نظر نده بدبخت!!!!!
14:36  1395/11/02
گزارش
پاسخ دادن
علی
16

ef7 رو مخصوص یکی مثل تو ساختن که هنوز حتی موتورهای همین چهار تا ماشین داخلی رو هم نمیشناسی . تو باید هم ef7 بخری
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1395/11/02

رضاجان اصلی
14

من به محض اتمام اقساط سمند اسقاطیم می رم یه پارس کارکرده مدل 84 می خرم
یه پیچ پارس هزار شرف داره به سمند و دنا
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1395/11/02

رضاجان
2

برو بزار باد بیاد علی اون روزی که تو بچه بودی ماشین داشتم خودتو با این و اون اشتباه نگیر. درضمن رضا جان تو هم اینو بدون یک پیچ از تایر دنا سمند میارزه به این خز!!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:42  1395/11/02

tt
20

سمند یا سمندر
البته خیلی باهم فرقی ندارن
گزارش
پاسخ دادن
18:10  1395/11/02

رضاجان
13

من واقعا متاسفم واسه تو که با اسم من نظر میدی
چی میخوای از جون این ابوغراضه من
آقا نظر شما کاملا درست ولی با اسم من نظر نده
به خیالتون من نمیدونم پارس بهتره
فکر می کنین من نمیدونم پارس و سمند تقریبا باهم اومدن تو بازار و اگر پارس خز شده سمند از اول خز بود
اصلا سمند طراحی ناشیانه و پیرمردی روی پلتفرم پژو هست که کلی لش شده به خاطر بدنه سنگین بی مصرفش
اما چه کنم که من پولم در حد پراید بود و فقط تونستم یه سمند اقساطی بخرم
یکم دیگه تحمل کنید اقساط سمندم تموم میشه میرم یه پارس کارکرده مدل ۸۴ میخرم
من کوچیک و مخلص و ارادتمند همه شما پارس سوارا هستم
کاش این سمند پیرمردی من حداقل جون داشت تا زیر پای پارس شما سرورانم میزدم زمین خونشو میریختم
گزارش
پاسخ دادن
18:30  1395/11/02

محسن
10

رصا جان خیلی باحالی.منم 2 سال سمند داشتم انگار ماشین سوار من بود از بس سنگین بود و لش.جلوبندیش همیشه مشکل داشت. واقعا سمند تو کلاس بندی پارس tu5 نیست.علت خرید سمند ارزان بودن اون و حس کادب امنیته. وگرنه خیلی ایراد داره
گزارش
پاسخ دادن
22:52  1395/11/02

plt
2

سلام
دوستانی که تحویل اسفند هستند دعوتنامشون 17 یا 18 اسفند میاد
دوستان دعوتنامه هرکی اومد آمار بده تحویل چند روزه هست
14:19  1395/11/02
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

اغا اگه واسه شهریور سال اینده یه تی یو ثبت نام کنیم چقدر سود میکنه؟یعنی تقریبا چقدر ارزونتر درمیاد
13:51  1395/11/02
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

تقريبا حدود ٣٥ تومن ( كمي بالا و پايينشو بايد حساب كنيد) در مياد.
ولي شهرويور تحويل نمي دن. احتمالا آبان تحويل بدن
اگر بخواين تو بازار بفروشينش حداقل ٥ تومن براتون سود داره
گزارش
پاسخ دادن
14:20  1395/11/02

Hz
0

شهریور که دیگه پرشده و مهر سال دیگه هم احتمالا تا یکی دو هفته دیگه پر میشه.....احتمالا ماشین 34 تومن بشه
گزارش
پاسخ دادن
14:34  1395/11/02

مهدوی کیا
0

یعنی کسی نبود جواب ما رو بده واقعا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! 🤔😏
13:17  1395/11/02
گزارش
پاسخ دادن
Hz
1

دعوتنامه حدودا بیستم بهمن میاد و تحویل هم احتمالا 75 تا 120 روز بعد از تکمیل وجه.....یعنی رفت واسه اردیبهشت
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1395/11/02

علی رضا
1

دوست عزیز دعوت نامه حدودا از 6 ال 15 اسفند و تحویل 80 الی120 روز بعد از تکمیل وجه
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1395/11/02

ناصر
0

دوستان زوزه ی گیربکس با تعویض ماهک گیربکس برطرف میشه؟
ماشینم زوزه گیربکس خیلی خفیفی داره ولی خب می خوام همون یه ذره هم زوزه نکشه.اگه راه حلی دارید ممنون میشم بگید
01:45  1395/11/02
گزارش
پاسخ دادن
میترا
7

برادروخواهرای گلم، سوتفاهم پیش نیاد،من از پارس بد نگفتم، تواین چند سالی که داشتیم اذیتمون نکرد، ماشین خوبی بود، بهترین لخظه ها وخاطرات ومسافرتها رو باهاش رفتیم، فقط خواستم نظر وتجربه م رو عرض کنم، پارس عالی، ولی من بیخود از ال نود متنفربودم، اصلا فکرشو نمیکردم اینقدر عالی باشه، حس شاسی بلند به راننده دست میده، وصندلیاش انصافی بد نیست، آپشن نداره ولی موقع سبقت گرفتن، عالی عمل میکنه، هنگام استفاده لاستیک پهن، توی پیچها عالیه، با اینکه به پژو و پارس نمیرسه، اگر کسی تندر داشته باشه, هیچ وقت دیگه طرف خانواده پژو بر نمیگرده، باور کنید راست میگم، باور کنید ، کارخونه تندر مال بنده نیست ولی امتحان کنید، خواهش میکنم یکبار امتحان کنید، خواهش میکنم یکبار سوار ال نود بشید، نه پارس خز و آشغاله، نه تندر درشکه س، غلو کار خوبی نیست،نه در تعریف نه در تخریب
01:22  1395/11/02
گزارش
پاسخ دادن
حسین
15

هر کسی یک بار با این دو ماشین رانندگی کرده باشه خیلی زود میفهمه که تندر اصلا تعادل و نرمی پرشیا رو نداره مخصوصا تو سرعت های بالا در جاده
گزارش
پاسخ دادن
07:50  1395/11/02

رها
11

رانندگی با تندر حس خوبی نداره.انگار سوار پراید پیشرفته تر شدی.پرشیا پهن و چسبیده به زمینه. و تعادل و نرمی فوق العاده ای داره.صندلی های راحتی داره و موتور tu5 خیلی بهتر از k4m . کارخونه پزو هم برای ما نیست.قصد تخریب هم نداریم.شما تو خونه با مبل های استیل راحتی یا کاناپه؟ تو ال 90 تقریبا ایستاده ای و ننشستی.
گزارش
پاسخ دادن
11:35  1395/11/02

ميترا
5

كاملا درسته. من داخل تندر ٩٠ مي ايستم و رانندگي مي كنم. چون سقفش خيلي بلنده
گزارش
پاسخ دادن
12:58  1395/11/02

حاج حسن
2

چه قد بلندی دارین
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1395/11/03

میترا
0

دوستان گل بنده شش ساله مربی آموزشگاه رانندگی هستم،همسرم از سال ۸۹ تا ۹۳ پژو پارس داشت، درحال فروش خودرو بودیم تا یک پارس صفر بخریم، نزدیک شیراز توی جاده نزدیک ۱۵ تا بیست خودرو چپ کرده و داغون شده بودن، بجز دو تندر سفید رنگ که جالب بود هم چپ کرده بودن وبعد از چپ کردن دوباره روی چهارچرخ قرار گرفته بودن، از بین همه خودروها کمترین آسیب به این دو تندر وارد شده بود، من از تندر متنفر بودم ولی همسرم گیر داد اینسری تندر میگیرم،من خیلی مقاومت کردم و مانع شدم ولی همسرم بالاخره تندر خرید، انصافا خیلی غافلگیر شدم وقتی لذت سواری، جادار بودن کابین و قدرت مانور بالا، هماهنگی منعطف و عالی موتور با گیربکس، و بی صدا بودنش رو دیدم، از اون روز به همه هنرجویان عزیز و گلم این تنفر و غافلگیریم رو تعریف میکنم، و تا تندر رو نرونید ومثل من از روی ظاهر قضاوت کنیدمتوجه منظور من نمیشید، حتما سوار این خودروی پرطرفدار در فرانسه و برزیل و روسیه و رومانی بشید، خواهش میکنم، فقط برای یکبار، آرزوم موفقیت تک تک دوستان این پیجه، یاعلی
01:07  1395/11/02
گزارش
پاسخ دادن
میترا
5

دوستان گل بنده شش ساله مربی آموزشگاه رانندگی هستم،همسرم از سال ۸۹ تا ۹۳ پژو پارس داشت، درحال فروش خودرو بودیم تا یک پارس صفر بخریم، نزدیک شیراز توی جاده نزدیک ۱۵ تا بیست خودرو چپ کرده و داغون شده بودن، بجز دو تندر سفید رنگ که جالب بود هم چپ کرده بودن وبعد از چپ کردن دوباره روی چهارچرخ قرار گرفته بودن، از بین همه خودروها کمترین آسیب به این دو تندر وارد شده بود، من از تندر متنفر بودم ولی همسرم گیر داد اینسری تندر میگیرم،من خیلی مقاومت کردم و مانع شدم ولی همسرم بالاخره تندر خرید، انصافا خیلی غافلگیر شدم وقتی لذت سواری، جادار بودن کابین و قدرت مانور بالا، هماهنگی منعطف و عالی موتور با گیربکس، و بی صدا بودنش رو دیدم، از اون روز به همه هنرجویان عزیز و گلم این تنفر و غافلگیریم رو تعریف میکنم، و تا تندر رو نرونید ومثل من از روی ظاهر قضاوت کنیدمتوجه منظور من نمیشید، حتما سوار این خودروی پرطرفدار در فرانسه و برزیل و روسیه و رومانی بشید، خواهش میکنم، فقط برای یکبار، آرزوم موفقیت تک تک دوستان این پیجه، یاعلی
01:07  1395/11/02
گزارش
پاسخ دادن
آرسام
1

من با تمام وجود حرف شما رو تائید میکنم . من از سال 87 پژو 405 داشتم.البته انقدر ازش راضیم که هنوزم دارمش.ولی امسال یه پارس تندر سفید گرفتم.نظرم راجع بهش به کلی عوض شد.و با قاطعیت میگم از تمام ماشینهای تولید داخل بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
08:26  1395/11/03

مجتبي
1

سلام من پارس tu5دارم مدل خرداد٩٥هستش هرموقع به ديسكهاي ترمز عقب خيس ميشه مثل روزهاي باراني دنده عقب ميرم بدصدايي از ديسكها مياد مثل صداي بوق قطار كسي ميدونه براي چيه ممنونم اگرراهنمايي كنيد
23:52  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
رها
0

اگه واسه 94 بود باید دبسک های عقب رو تعویض می کردی با نمونه بهینه. مشکل شما احتمال زیاد لنته.باید عوض بشه
گزارش
پاسخ دادن
11:38  1395/11/02

ddd
0

لنت تکس استار بنداز
گزارش
پاسخ دادن
16:52  1395/11/02

Plt
0

اسمش تکس استار نیست
لنت پلاستکس باید بندازی تا درست شه
گزارش
پاسخ دادن
18:51  1395/11/02

علی
0

سلام مال من هم مدل مرداد 95 بود بردم نمایندگی شهر خودمون جم دوتا کالیبر های چرخهای عقب برام تعویض کردند عالی شد
گزارش
پاسخ دادن
23:26  1395/11/02

مهدوی کیا
0

سلام دوستان عزیز.....
آقا یکی به من جواب بده دقیقا دعوتنامه پارس lx تحویل اسفند کی میاد؟؟؟؟
تحویلش کی میشه دقیقا؟؟؟؟
22:02  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
سورنا کیا
0

به احتمال زیاد دعوت نامه تا بیست بهمن میاد و تحویلش از روز دعوت نامه به بعد میوفته 120 روز بعد .. موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
00:01  1395/11/04

محسن
8

وانت آریسان چه ربطی به پرشیا داره؟؟ دیگه واقعا ...
19:40  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
حسین
3

آریسان، پارس وانت آر دی هستش
گزارش
پاسخ دادن
21:15  1395/11/01

محسن
4

قطعات تندر 90 هزینه بالایی دارند.یک فولی سر میلنگ ایرانی 150 تومن و فابریک در حدود 250 تومن تموم میشه. اما پژو 45 تومن فولی شرکتی جنس خوب
19:38  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
پارس
8

هر وقت شد که به وانت چینی deer بگی تویوتا هایلوکس به آریسان هم میشه گفت پارس . رضاجان تو که آریسان رو همون پارس میدونی حتما وانت deer میخری و پشتش هم مینویسی تویوتا !!!
19:02  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
7

آقایون داداشا جون من بیخیال
ما کلا اشتباه کردیم
ما مخلص و کوچیک همه شما پارس سوارای مخصوصا پارس tu5 سوارای عزیز هستیم
اصلا این فرغون ما با این موتور جعلیش حتی لایق مقایسه با دوچرخه هم نیست
خداییش منم از دست این سمند آشغالم خسته شدم از بس که روغن کم میکنه لامصب
کاش زودتر قسطش تموم شه ببینم با فروشش یه پارس مدل ۸۴ بهم میدن یا نه
گزارش
پاسخ دادن
19:54  1395/11/01

امینی
0

میگید که ازمکانیک بپرسید xu7 خوبه یا ef7 , به پیر به پیغمبر، به جان تنها دخخترم،از هر مکانیکی پرسیدم گفت ال نود بخر، از هر جلوبند سازی پرسیدم گفت ال نود بخر، بابا من از قیافهش خوشم نمیاد، به کی بگم
18:32  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
محمد
8

تندر 90 یک درشکه طراحی شده در داچیا رومانی است که چیزی به اسم سواری نداره فقط چهار تاچرخه که راه میره . حالا فرض کن از طلا هم ساخته شده باشه آخرش یک درشکه بیشتر نیست
گزارش
پاسخ دادن
18:51  1395/11/01

تاج الدینی
7

ال 90 کیفیت بهتری داره درست ولی معایب زیادی داره.ما هم نگفتیم ال 90 بدرد نمیخوره. ولی وقتی همه موارد رو کتار هم میزاری میبینی ارزش 37 تومن رو نداره و ایراداتش هم زیاده. کیفبتش خیلی افت کرده. ال 90 سابق نیست
گزارش
پاسخ دادن
19:32  1395/11/01

حسین
5

دقیقا درسته .دادن این پول برای ماشینی که حتی صندلی راحتی نداره و کولر و تعادلش اصلا جالب نیست واقعا ارزش نداره
گزارش
پاسخ دادن
07:52  1395/11/02

پارس tu5
10

مونور tu5 مرگ نداره.ef7 در حدی نیست بخواد مقایسه بشه. 3 لایه ورق فولادی پرس شده واشر سرسیلندرش ارزش داره به کل ef7
17:52  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
رها
5

مقایسه بین موتور tu5 و ef7 نه بین xu7. موتور ef7 جلوی tu5 هیچی نیست.
17:45  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
محسن
13

خداییش صندلی های مبله و طبی پرشیا رو با صندلی های نیمکتی ال 90 مقایسه می کنید؟؟؟؟
15:52  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
موسوی
12

سلام.. آقا راسته که پارس lx ثبت نام مهر تحویل 1 اسفند.. موعد تحویل قطعی اش اردیبهشته؟؟؟ یعنی چی؟؟
15:42  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا
13

لذت رانندگي نرم و پرشتاب فقط با پارس tu5
ذلت رانندگي همراه با استرس و گرمازدگي و كمردرد فقط با ال٩٠
ذلت رانندگي همراه با جوش اوردن موتور و روغن ريزي فقط با ef7
لذت رانندگي در جاده هاي كوهستاني فقط با xum و xu7
لذت بي نهايت رانندگي فقط و فقط با اژدهاي L4
15:14  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
حسین
11

ef7 اگر موتور بود خود امداد خودرو نمی رفت سراغ xu7 واسه سمندهاش . خودشون هم میدونن ef7 مال کار پس دادن نیست و نمیشه روش حساب باز کرد .
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1395/11/01

ناصر
10

تحلیل مناسب و بی غرصی بود. افرین اقا رضا
گزارش
پاسخ دادن
15:54  1395/11/01

محمد
2

ال90 پدر سرنشینان رو در میاره بس که صندلی هاش بده
استفاده از کولر هم به مدت طولانی امکان پذیر نیست
گزارش
پاسخ دادن
01:43  1395/11/02

نیما
17

این موتور ef7 که اصلا کشش خوبی نداره. این موتور رو کی طراحی کرده؟ اصل و نصب نداره.حتما مثل موتورهای چینی که میگن میتسوبیشی ولی طرح میتسوبیشیه. هزینه تعنیرات بالایی داره این ef7 و قطعاتش هم کمه و قیمت بالا
11:57  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
علی
14

ef7 یک روز به بوش و زیمنس وصل هست یک روز به آخن و آلمان . یک روز به دانشجویان fev یک روز به آئودی . موتوری که اصل و نصب داشته باشه لازم نیست هر روز به یک جایی وصلش کنند تا واسش اعتبار کسب کنند . ef7 هیچ چیزی نیست به جز یک کپی از tu5 که کلی هم ایراد بهش اضافه شده . به هر قسمتش که نگاه کنی کپی کاری و سرهم بندی رو میشه دید . حتی اسمش رو هم از اسم موتورهای پژو کپی کرده . با این فرق که موتور 1644 رو باید ef6 معرفی میکردن . بعضی ها جوری میگن fev طراحی کرده انگار میگن پورشه طراحیش کرده . آخه fev کجای صنعت خودروسازی دنیا قرار داره ؟ برندها و شرکت های تجاری خودروسازی معتبر از هزار کیلومتری آرم و اسمشون شناخته میشه . شما در دورافتاده ترین مناطق جهان هم که برید اسم مزدا و تویوتا و پژو و رنو و لندرور و بنز و پورشه رو شنیدن . اما fev‌رو کجا میشناسند ؟ اصلا آرم fev چطوری هست ؟ کسی تاحالا آرم fev رو دیده ؟ اینکه چند تا دانشجو یک کاردستی سرهم کنند تو یک موسسه که نشد موتور تجاری
گزارش
پاسخ دادن
12:13  1395/11/01

سعید
8

ای اف سون همش ادعاس همه مشخصات فقط رو کاغذه مثل این ماشینای چینی ما او وی ام 315 خریدیم مثلا 110 اسب بود اما تو سربالایی راه نمی رفت خداییش 405 هزار شرف داشت بهش تو گردنه
گزارش
پاسخ دادن
15:19  1395/11/01

ناصر
7

نمیشه که طرف تو پارکینگ خونش بشینه و موتور سرهم کنه.ef7 نمونه سرهم بندی تو پارکینگه
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1395/11/01

سعید
5

شرکت های معتبر همه نزدیک به صد سال سابقه تولید خودروی تجاری دارند ساخت موتور تجاری مطمئن با ساخت کاردستی خیلی فرق داره
گزارش
پاسخ دادن
16:45  1395/11/01

حسن
3

من باهمون ef7 به قول شما بی اصل و نسب دوساله دارم رانندگی می کنم خیلی بهتر از پارس سواری میده.من یه بار گول اصل و نسب پژو رو خوردم برای هفت پشتم بس بود.دوستان ازدواج که نمی خواهید بکنید که دنبال دختر بااصل و نسب می گردید.xu7 آشغالیه که پیر صنعت خودروسازی ایران رو در آورده.tu5هم در بهترین حالت هم به ef7 نمی رسه.من هم قبول دارم که ef7 موتور ایده الی نیست اما در مجموع فعلا داره بهتر از بقیه اینا جواب میده.الکی تعصب نداشته باشید.گول این بااصل و نسب هارو هم نخورید
گزارش
پاسخ دادن
17:08  1395/11/01

پارس tu5
6

تعصب نیست کافیه از مکانیک ها و نمایندگی بپرسید کدوم مونور بهتره
گزارش
پاسخ دادن
17:54  1395/11/01

پدرام
7

یکی از دوستان به تازگی تعمیر موتور کامل l 90 رو داشته با 4 میلیون تومان. قطعاتش واقعا گرونه.
11:47  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

هم قطعات و تعميرش گرونه هم قدرت و گشتاورش نسبت به tu5 كمتره
گزارش
پاسخ دادن
19:40  1395/11/01

فقط سمند ef7
6

من دیگه تصمیم رو برای خرید خودرو گرفتم . چون رضا جان که اطلاعات فوق العاده ای در مورد خودرو داره میاد و از پارس بد میگه و با قاطعیت تمام از ef7 دفاع میکنه دیگه مطمئن شدم که نباید پارس بخرم و باید حتما برم ef7 بخرم . رضا جان به خاطر اطلاعات فوق العاده زیاد و دقیقی که داره جزء معدود نفراتی هست که به مزایای بی حد و اندازه ef7 پی برده و چون اینهمه آدم در اینهمه سال متوجه مزایای ef7 نشدن و از اسمش هم فرار میکنند معلومه که رضا جان در زمینه خودرو تخصص فوق العاده زیادی داره . منم به حرف ایشون گوش میدم و همین الان سمند ef7 ثبت نام میکنم . خوشبختانه همیشه هم به صورت نقد و اقساط آماده فروش هست .
11:45  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
احسان
3

من نمیدونم دریغ از کمی ابتکار و نبوغ. اون دنا با اون چهره من در اوردی و بیریخت حالا دنا پلاس هم میخوان تولید کنند. سان روف واسه اتاق سمند خیلی خیلی با نزه است.
گزارش
پاسخ دادن
11:53  1395/11/01

علی
4

طرف اومده میگه L4 خوب نیست ef7 خوبه !! باید بهش مدال داد واقعا
گزارش
پاسخ دادن
11:54  1395/11/01

موسی
5

عجله نکن سمند همیشه هست.جالب بود
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1395/11/01

آریسان
4

این تا دیروز نمی دونست موتور آریسان همون موتور پیکان و روآ هست . نمی دونست کل زیربندی و گیربکس و موتور و تعلیق آریسان همون پیکان و روآ هست . فکر میکرد آریسان همون پارس هست !!
اونوقت اومده در مورد موتور عالی L4 هم نظر میده . تازه میگه ef7 بهتر از L4 هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
12:20  1395/11/01

رضا جان
1

منظورت همون موتوری هست که رو پارس وانت خز نصب می کنن .ببین فیلسوف بازی در نیار. معلومه که دست از پارس وانت بر نمیداری خیلی هم بهت میاد !!!! امیدوارم فهمیده باشی که پارس وانت خریده ای و خودتو گول میزنی!!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1395/11/01

رضا جان
0

چقدر شما اطلاعاتت زیاده عموجون کی بهت یاد داده که اریسان همون پارس وانت خز نیست!!! . کی این اطلاعات رو یادت داده!!!! پسر جون میدونم چاره ای جز داستان گفتن نداری . ولی خب باید هم یک خورده اطلاعاتت بره بالا !!!!! l4 سگی کیه؟؟!!!! علی تو هم به جای داستان گفتن مواظب واشر سرلیندر گاری که سوار میشی باش!!!! خخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
15:05  1395/11/01

سعید
3

طلا که پاکه چه منتش به خاکه . آریسان آرم کله اسب داره و دقیقا همونا طراحیش کردن که سمند و دنا و ef7 را طراحی کردن و نتیجه سرهم بندیه مثل همین دنا . آریسان همه چیزش مال روآ هست و پیکان . با این حرفا پارس تخریب نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
15:21  1395/11/01

رضا جان
0

ببین پارس با این چیزا درست نمیشه این رو بگو.!!!! کاری به برندش نداشته باش. فعلا همه چیش مثل پارس میمونه قیافش جلو پنجرش داخل کابین و غیره !!! پس بهتره یک خورده اطلاعاتت رو ببری بالا!!!!
گزارش
پاسخ دادن
17:23  1395/11/01

محمد
5

رضا جان تو که اریسان رو همان پارس میدونی باید هم بری ef7 بخری . Ef7 برای یکی مثل تو ساخته شده . لابد از نظر تو وانت چینی deer هم همون تویوتا هایلوکس هست چون ظاهرش کمی شبیه هست !
گزارش
پاسخ دادن
18:47  1395/11/01

میلاد
3

ساندرو ادامه اشتباه و کلاه برداریه ال 90. 50 میلیون در قبال چی؟؟؟
11:44  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
2

ببین منو ادم نفهمی که با اسم من نظر میدی وداستان میسازی. نه میتونی من رو خراب کتی و نه سمند رو بهتره بجا نظر دادن بری یک اسم برا خودت پیدا کنی تو یک اسم کاربری برا خودت هم نداری دلت به چی خوشه سمند اسقاطیم شرف داره به پارس لشغالیو و امثالش
11:42  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
کامران
2

ال 90 هیچی واسه گفتن نداره جز کمی کیفیت که اونم نطمین باشید الان دیگه نیست.هم پژو و هم ال 90 تو سالهای گذشته کیفیت خوبی داشتن بخاطر قطعات فرانسوی. پس اگه نگاه کنبم ال 90 الان دیگه هیچی نیست ولی پرشیا به آپشن هاش اضافه شده و بهینه شده. به لطف موتور tu5 هم که موتور با طراحی خوب و عالیه. اگه صحبت از مدیرانه که تا جایی که میبینیم هر شرکتی حداقل یکی دو پرشیا گرفتن برای مدیراشون.
11:41  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
علی
4

آقا کامران فقط بحث آپشن هم نیست . واقعیت اینه که تندر اصلا از روز اول بعنوان یک ماشین جاده ای برای مسافرت طراحی نشده . من اصلا کاری به آپشن ها ندارم . تندر به طور جدی و کاملا محسوس تعادل ضعیفی در سرعت های بالا داره . شما با پرشیا تا 140 هم که سرعت میرید کاملا ماشین چسبیده به زمین و در اختیار راننده است اما با تندر سرعت از 80 که شد میشه اصلا ماشین دیگه روی زمین نیست و با یک فرمون دادن تیز یا انحراف ساده خیلی راحت چپ میشه . کولر تندر اصلا قابل مقایسه با کولر پرشیا و سمند نیست . تو ترافیک مدام آف میشه و خنک کنندگی خوبی هم نداره و به موتور هم به شدت فشار میاره . این ماشین حتی صندلی راحتی هم نداره و چیزی به اسم ارگونومی اصلا در این ماشین لحاظ نشده . تندر برای شهر خوبه اما برای جاده و مسافرت به هیچ وجه راحتی و تعادل و سواری پرشیا رو نداره .مشکلات تندر ربطی به کیفیت نداره . مشکلات تندر به ذات و طراحی این ماشین بعنوان یک ماشین ارزان سازی شده شهری در شرکت داچیا رومانی برمیگرده
گزارش
پاسخ دادن
11:59  1395/11/01

علی
4

واقعا بهترین عنوانی که میشه به تندر داد همین درشکه است . بعضی درشکه ها حتی قطعاتی از جنس طلا دارند یا چوب و فلزات خیلی باکیفیتی واسشون استفاده شده اما چه فایده . آخرش چیزی بیشتر از یک درشکه نیستند .
11:36  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

مثال خوبی زدی.
گزارش
پاسخ دادن
11:49  1395/11/01

داچیا
3

این ماشین اصلا رنو نیست . این ماشین داچیا هست ولی برای اینکه فروش کنه از اسم رنو سواستفاده میکنند . موتورش فقط رنو هست . اینکار مثل این هست که وانت کاپرا را روش بنویسند میتوبیشی چون گفته میشه موتورش رو میتسوبیشی میسازه
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1395/11/01

علی
4

با انتخاب ال90 کمی کیفیت بیشتر نصیبت میشه اما عوض همه چیزو از دست میدی . از کیفیت سواری و نرمی اتاق و کولر خوب گرفته تا تعادل تو جاده و حتی یک صندلی راحت . تنها نکته مثبت ال90 کیفیت قطعاتش هست که ظاهرا جدیداش هم دیگه مثل قدیمی ها نیست
11:33  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
8

اگه منظور دوستان ال 90 سوار سایت رده بندی کیفیته تو اون سایت پارس سال با موتور 1800 بررسی شده و بی شک پارس lx بررسی نشده.میزان فروش بالای این ماشین نشان از کیفیت بالای پارس lx هست. پس لطفا به اون سایت استناد نکنید.
10:09  1395/11/01
گزارش
پاسخ دادن
تندر
3

ستاره های الکی به آدم سواری نمیدن . درشکه صد تا ستاره هم داشته باشه آخرش یک درشکه بیشتر نیست
گزارش
پاسخ دادن
11:23  1395/11/01

علي
4

واقعا براتون متاسفم كه پارس رو بهترين ماشين ميدونين اخه ادميزاد تا يه جاهايي نفهمه ميگن جايزالخطاست ولي بيشتر از اون رو ميگن .....اشغالترين ماشين ايران به اعتراف يكي از كارمندان ارشد ايران خودرو همين پارسه كه به گفته ي او هزينه ي ساخت پارس كمي بيشتر از پرايد و پاينتر از سمنده ديگه خودتون رو به چي خوش ميكنين تندر يه پيچش به هزارتا پارس ميارزه فقط بلدين بگين چپ پلوس نيمكت و فلان فلان همين سمندم از پارس به ولاه برتره ماشيني كه امنيت نداره موتور درست و درمون نداره داشبورد سوناتاييش از افتابه دست شويي مباركتون ساخته شده من از هر شخصي كه سوار پارس شده ميپرسم تندر يا پارس ميگه تندر بخدا قسم اكثرا ميگن پسرم نزاشت چون پارس جوونتره يا قيافش فلانه در حالي كه خودشون اذعان ميكننن تندر برترين ماشين تو رنج خودشه
22:41  1395/10/30
گزارش
پاسخ دادن
محمد
6

دوغتو بنوش
گزارش
پاسخ دادن
08:19  1395/11/01

tt
7

من هرچی لازم بود گفتم
دیگه از اینجا به بعد آب بریززززز
زیادم بریززززززز
گزارش
پاسخ دادن
09:50  1395/11/01

پارس tu5
12

ماشین ایرانی خوب وجود نداره.انتخاب بین بد و بدتره. مواردی هم که دوستان در مورد معایب ال 90 اشاره کردن صحت داره مثل عدم تعادل و کولر و عیب گردگیر پلوس و ...کسی نگفت پرشیا فوق العادست و بهترین ماشین و ....حق ایرانی پرشیا و ال 90 نیست.خودروهای به روز دنیا رو میبینیم و به محاسن امکاناتشون واقفیم بهتر از شما.ولی خودرو انحصاریه تو ایران و انتخابها محدودند و باید خودرویی انتخاب کنیم کمترین معایب رو داشته باشه.ال 90 خودرو ارزان سازی شده و به جای پیکان برای قشر ضعیف برنامه ریزی و وارد شد.قرار بود قیمتش اگه خاطرتون باشه در حدود 7 میلیون و تقریبا برابر با قیمت پیکان باشه که بعدا 10 و 14 و ... شد.این خودرو تو سالهای قبل از کیفبت به مراتب بیشتری برخوردار بود ولی متاسفانه با لغو قرارداد رنو با ایران کیفیت اون خیلی کم شد.در حال حاصر هم بازار به طرف خودرو ساندرو رفته و ال 90 هم دیگه اون خودرو سابق نیست. کمااینکه با وجود کیفیت بهتر معایبش بسیار بالاست.و قیمتش واقعا منصفانه نیست.شماهم فکر نکن ورق این ماشین ضخیم و ...نه اینطور نیست.
گزارش
پاسخ دادن
09:59  1395/11/01

Plt
8

دوست عزیز آقای علی چرا انقد جوش میزنی
اصلا جنس داشبورد پارس بده مال ال ۹۰ هم خوبه هم خیلی قشنگه
اون پارس سوارای خیالی که شما میگین حرف همشون صد در صد قبوله و همه دوستان اینجا که پارس دارن و از انتخابشون کاملا راضی هستند حرفشون اشتباه
اگه ال ۹۰ خوبه شما بخر لذتشو ببر
ما نظرمون اینه که کمی کیفیت در قبال از دست دادن زیبایی، تعادل در رانندگی، نشستن روی صندلی نامناسب، نداشتن ساده ترین امکانات رفاهی و کلی چیزای دیگه نمی ارزه
اگر نظر شما غیر اینه خب شما مختاری هرچی خواستی انتخاب کنی
چرا به زور میخوای بگی انتخاب من بهتره و به بقیه توهین کنی
والا به خدا هیچ ماشینی ارزش این تعصب شما رو نداره
اینجور حرف زدن از آدمی که حداقل در حد خرید یک خودرو بزرگ شده بعیده دوست عزیز
لطفا مراعات کنید
گزارش
پاسخ دادن
10:12  1395/11/01

tt
12

به اعتراف ۱۳۰۹۴۶ نفر از مدیران درجه یک و دو شرکت رنو خودروی ال ۹۰ ضایعترین خودروی تاریخ بشریت است که در کشور رومانی که تخصصش ساخت تراکتورهای مرغوب است طراحی شده و به بازار ایران به دلیل داشتن مشتریانی علاقه مند به خودروهایی از کلاس تراکتور ارائه شده است
پس دیگه انقد دلتو به این درشکه خوش نکن علی خان
گزارش
پاسخ دادن
10:38  1395/11/01

شایان
7

وقتی میبینم اکثر مدیران میانی ایرانخودرو از 10-15 سال پیش تا حالا پارس سفارشی سوار میشدن کاملا متوجه میشم حق با شماست!
الخسود لا یسود
گزارش
پاسخ دادن
10:50  1395/11/01

محمد جواد
0

دوستان پارس tu5 شما نهایت سرعتش چقده؟ مال من 170 تا میره. چیکار کنم سرعتش بیشتر بشه. مدلشم 95 هست.
21:56  1395/10/30
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

اين ماشين راحت تا ٢٠٠ ميره
شما تا ١٩٠ با دنده ٤ بريد بعد دنده رو ٥ كنيد. تا ٢٢٠ هم ميره
هر چند اصلا اينكار عاقلانه و صحيح نيست
گزارش
پاسخ دادن
08:18  1395/11/01

tt
30

به همه دوستانی که از پارس متنفرند حق میدهم
برای خرید پارس یا باید آنرا پیش خرید کرد و کلی انتظار و بی ماشینی کشید یا باید از بازار آزاد با قیمتی بالاتر خرید
خب کار راحت تر این است که با هر توان مالی یک سمند یا مشابه آن با انواع شرایط پرداخت و تحویل فوری خرید و با حس نفرت از پارس بد گفت
البته این حس نفرت اگر فقط نسبت به خود پارس باشد خیلی مشکلی ندارد ولی این دوستان از شدت ناراحتی حتی از دارندگان پارس هم متنفرند که گاهاً منجر به توهین هم می شود
استفاده از الفاظی چون خزترین، آشغال ترین و مشابه آن برای این خودرو بسیار جالب است در حالی که اکثر این خودروها تقریبا در یک بازه زمانی وارد بازار ایران شده اند و تقریبا کیفیت همه آنها در یک حد بوده و حتی قطعات بسیاری در همه این خودرو ها یکسان است
به نظرم با این دوستان به شدت! مهربان باشید
در واقع نفرت واقعی این دوستان از پارس و دارندگان آن نیست
بلکه تلاشی وارونه است برای مطرح کردن خودروی خود
21:03  1395/10/30
گزارش
پاسخ دادن
علی
4

همیشه انواع ef7 به صورت نقد و اقساط و شرایطی آماده فروش بوده . حتی در بدترین وضعیت هم همیشه ef7 فراوان اماده تحویل بوده و هست . ef7 یکی بخر دو تا ببر .
گزارش
پاسخ دادن
11:38  1395/11/01

کاربر: Pars TU5 CLASS 13
5

سلام.شما اصلا سوار پارسtu5 شدین واقعا...تیوفایو سرابالایی و پایینی نمیشناسه دوستان..هم مصرفش کمه هم پرشتابه والا..
20:49  1395/10/30
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
4

شما چی فکر کردین برا خودتون اخه l4 هم شد موتور !!! یک موتور پر مصرف ، از رده خارجه، قدیمی، ...... اخع دیگه تعریف کردن نداره.، l4 رو هرماشینی باشه اون ماشینو از نظر فروش برشکست می کنه. در ضمن l4 خیلی وقته دورانش تموم شده.!!!
18:38  1395/10/30
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

رضاجان فقط یه کلمه می تونم جوابتو بدم : شفا .
گزارش
پاسخ دادن
19:07  1395/10/30

رضاجان
12

منظورم موتور ef7 بود اشتباهي نوشتم l4. يه سوپاپ اژدهاي l4 به هزارتا ef7 مي ارزه
مخلص تمام l4 سوارهاي عزيز هستيم
گزارش
پاسخ دادن
20:22  1395/10/30

رضا جان
1

نمیخاد منظورت چیزی باشه. بدبخت تو یک اسم کاربری هم نداری اومدی از l4 اشغالی تعریف می کنید.؟؟
گزارش
پاسخ دادن
08:56  1395/11/01

رضا جان
12

البته من خودم هم بدبخت شدم با این سمند آشغالیم
دیگه سرعت روغن ریزیش اتقد زیاد شده که قبل از اینکه روغن رو تو موتور بریزم خالی میشه
الانم ماشینمو گذاشتم نمایندگی تا روغن بریزن توش و خودم اومدم اینجا جوک میگم دورهم بخندیم
وگرنه منو چه به اظهار نظر در مورد موتور l4
من منتظرم اقساط سمندم تموم شه تا یه پارس ۸۴ بخرم
گزارش
پاسخ دادن
11:25  1395/11/01

علی
2

وقتی دانشمندی مثل رضا جان میگه L4 خوب نیست حتما دیگه خوب نیست . راستی موتور آریسان رو یاد گرفتی ؟
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1395/11/01

بهروز
6

تو ثبت نامهای جدید که دی من نوشتم کلا زمان تحویل رو ۹ ماه اعلام کردن ولی ثبت نامهای تابستان تحویل ۶ ماهه بوده ولی بخاطر حجم بالای خودروی تحویلی مجبور شدن ۹ ماهه تحویل مردم بدن
بخاطر همین جدید ثبت نام کنی همون اول میگن ۹ ماهه تا خیالتو راحت کنن
14:47  1395/10/30
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
سیدسهیل 18 نظر
سعید x55 pro 12 نظر
Azimmm 11 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : ببخشید این قیمت ۵۹۳ برای شاهین جی هست یا شاهین جی ال
X5اردیبهشت : ۶۰روزه نداشتیم ۹۰روزه و۱۲۰روزه
تارا سفیددستی : دوستان تحویل خودرو زده ۹دی بنظر شما کی تحویل میدن
شاهین G : من خودم به شخصه اینقدر دل چرکین شدم از دست سایپا که اگه یه وقتی ایرانخودرو فروش گذاشت یا ماشینای خارجی آزاد بشن و سایپا ماشیناشو مفت هم بده دیگه نمیرم سمت سایپا. به خانوادم و دوستام هم تا جایی که بتونم میگم حتی اگه ماشین لگن هم خواستن بخرن برن از ایرانخودرو بخرن.از الان تا آخر عمرم فقط بد سایپا را میگم.
Ali j4 : سلام دوست عزیز مال من الان یک ماهه توصف بارگیری بی حساب وکتاب لعنت به همشون
سجاد : چرا خبری نشد هفته اول آذرم گذشت
ایران : اگه نمی ارزه اینجا چکار میکنی دلال کثیف
چشم به راه چانگان : صدرصد میکینم این اسفند ماهی ها که تحویل گرفتن ماشین یه بار ۸ میلیون دریافت کردن یک بارم ۶۳ میلیون خوردی دریافت کردن ...
سفید مشکی : ۲۸ مرداد تکمیل امشب فاکتور
اطلس دی ماه 403 : بازم دم شما گرم ماشین تحویل گرفتی اومدی اینجا نظرتو نوشتی بقیه که وقتی فاکتور میشن و تحویل میگیرن میرن پشت سرشون رو هم نگاه نمیکنن... بازم اگه نکته‌ای از اطلس دیدی چه مثبت چه منفی لطفا اینجا بگین تا بقیه از تجربه رانندگی شما با اطلس بدونن. درباره دوستانی که از ۲۰۷ تعریف میکنن حق دارن چون تا الان ۲۰۶ و ۲۰۷ هیچ رقیبی با این امکانات تو بازار نداشته تازه اولشه کم کم برا خودشون قانع میشن که دوره ۲۰۶ و ۲۰۷ گذشته...
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : سلام کسی تسهیلات بانک گردشگری هست ببینیم وضعیت چطوره من اول ابان لیزینگ تاییدشدم5ابان میلغ28تومن و24ابان مبلغ 530تومن کارمزدتسهیلات هم کم شدولی نمیدونم چرا پرداخت نمیشه؟
امید : سلام سلام کسی تسهیلات بانک گردشگری هست ببینیم وضعیت چطوره من اول ابان تاییدشدو24ابان هم کارمزدتسهیلات هم کم شدولی نمیدونم چرا پرداخت نمیشه؟
تیگو 8پرومکس : تیگو 8کسی هست که مدارکش اومده باشه ماشینش نیومده باشه
دنا زمستان : ما بد شانس ترین آدما هستیم 😂
حامد : تاریخ سیستمی کجا درج شده
حسن : برادر حداقل تا آخر این ماه منتظر باش بعد تا حالا چند ماه منتظر موندی این چند روز منتظر باش ایشالا حل میشه حیف
33 : شرکت اشنت داشتم پرسیدم
علی : سلام میگم ساینا 85 موعد دی که پیامک میاد فاکتور شه کی پس نوبت دی میشه
اتو مهر : دعوتنامه مهر اومده مگه ؟
لاینر : یکم آبان پذیرش شدم تحویل 30روز هنوز فاکتور نشده وضعیت آماده تخصیص