امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171349 نظر

حاج حسن
2

فرزندانم از پدر پیرتون چرا نمی آیید سر بزنید؟
من در آسایشگاه سالمندان قزوین منتظر دوستان خوب و جوانم هستم

راستی من آلزایمر دارم یک روز حواسم نبود سوییج پارس ال ایکس مدیر آسایشگاه رو برداشتم و رفتم دور زدن ، چندتا یک و دو پر کردم و دستی کشیدم دیدم بنده خدا پشت ماشین میدوه یهویی همه چی یادم اومد سریع از ماشین پیاده شدم و با عصا فرار کردم
الانم قایم شدم، شبا لای درختای آسایشگاه میخوابم، ولی پارس ال ایکس ماشین خوبیه و کشش عالی داره حتمن بخرید فرزندانم
00:51  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
رها
8

حاجی حالا خوبه سننت بالاست وگرنه با پارس تک چرخ میزدی. دمت گرم
گزارش
پاسخ دادن
10:48  1395/12/06

حاج حسن
1

رها جان من جوون که بودم پژو ۵۰۴ داشتم هرکار بگی باهاش کردم
گزارش
پاسخ دادن
17:57  1395/12/06

arash
0

سلام دوستان.ببخشید من سوالی داشتم ممنون میشم افرادی ک واقعا اطلاع دارن پاسخ بدن.میخاسم بدونم ک آیا گیربکس پارس LX و 206 SD V8 و رانا با همدیگه فرق دارن یا خیر؟
17:27  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

بله فرق دارن
گزارش
پاسخ دادن
21:55  1395/12/05

کاربر: love=TU5
0

تا یکی دو سال پیش فرق داشتن ولی الان روی خانواده 206 و رانا گیربکس 405 و پارس TU5 رو میبندن
گزارش
پاسخ دادن
20:47  1395/12/05

مانی
0

سلام ، پدر بنده قصد تعویض ماشین داشت منم بهش پیشنهاد پارس lx دادم حالا از دو سه نفر شنیده که این ماشینا خیلی دردسر دارن و بنده رو زیر فشار قرار داده ، قرار شده پولو پس بگیریم و یه ماشین دیگه بخریم ، به نظر شما از بین سمند و تندر نود و سورن توربو کدومشؤ انتخاب کنیم؟
15:07  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
مسیح
7

خسته نباشی !!! اون سه تا ماشین که از پارس lx هم داغون ترند
گزارش
پاسخ دادن
21:25  1395/12/05

ناصر
7

دقیقا اسم ماشینهایی رو بردی که با پارس tu5 خیلی فاصله دارند از هر لحاظ. منم میشنهادم پارس tu5 ولی حالا اگه پدرتون مایل نیستند باز تندر 90 بهتره. سورن و سمند موتورشون ef7 و این موتور هم واقعا اوضاع فروش و قطعات و ... جالبی نداره. شما ببین سورن با اینهمه آپشن و ... هنوز خریدار خوبی نداره و تو حاشیه است با این حال که توربو هم اومده ولی بازم استقبال نمیشه.همون تندر 90 باز حداقل موتور و گیربکس خوبی داره بگذریم که مشکلات زیاد داره
گزارش
پاسخ دادن
21:49  1395/12/05

رضا
8

من تعجب مي كنم واقعا. كساني كه اين ماشينو ندارن ازش ناراضين و هر روز مي رن تعميرگاه!!! اما كساني كه اين ماشينو دارن مثل خودم و پسر عمه م ، ازش راضي هستيم!!!
بهترين ماشين ايراني بدون شك پارس tu5هست. در پست هاي پايين تر توضيحات بنده و ساير دوستاني كه اين ماشينو دارن رو بخونيد.
گزارش
پاسخ دادن
21:59  1395/12/05

Hz
9

همون پارس lx. از همشون سرتره......
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1395/12/05

کاربر: love=TU5
9

حیف پول برا خانواده سمند حداقل یا تندر بردار یا 206sd
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1395/12/05

ساسان
0

دوستان ، عزیزان ، بزرگواران ، خواهشا این صفحه که مخصوص پارس هست رو آلوده به بحث ef7 و سمند و .... نکنید. مقایسه پارس با هر خودرو دیگه ای هم جفا در حق پارس هست.
12:59  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
11

دوستان ، عزیزان ، بزرگواران ، خواهشا این صفحه که مخصوص پارس هست رو آلوده به بحث ef7 و سمند و .... نکنید. مقایسه پارس با هر خودرو دیگه ای هم جفا در حق پارس هست.
12:59  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
16

سمند و سورن و دنا با این بدنه های جعلی بعد از دو سال کار چنان از ریخت میافتن و بدنه شون زشت میشه که انگار چهل ساله کار میکنن
گزارش
پاسخ دادن
14:50  1395/12/05

حسین
2

داداش چرا توهم توطئه داری.به مواری کل کل بی خود اکثرا دارن مزایا ومعایب می گن.اونی که میگه پارس خز شده چرند میگه اونی هم که میگه پارس گیر نمیادوو سر هرچهارراه برام بوق می زنن اون هم چرن بافته معتدل باشیم بهتره.مقایسه با ماشینهای دیگه هم جفا نیست سرتا ته این ماشین چهل تومن بیشتر نیست که اینجوری کلاس میزاری
گزارش
پاسخ دادن
15:03  1395/12/05

رها
12

چند نفری هستند که از ef7 تعریف الکی می کنند. ما قصد بحث نداریم. در حالی که شما از هر کسی بپرسی تا اسمef7 میاد فراریند و قبولش ندارند
گزارش
پاسخ دادن
17:06  1395/12/05

محمد
2

سورن و دنا رو هنوز ندیدم که اینگونه باشند.ولی سمند های قدیمی x7 رو آره قبول دارم.اما lx اصلا اینطور نیست.یا حتی جدیدها.
بهتر اینه که به پارس خودت برسی.
ولی یه واقعییت:
همه میدونن که ماشین های تولید داخل عیب وعیوب خاص خودشون رو دارن و هر ماشینی شاکی یا راضی داره.ولی توی این صفحه همه میگن پارس بهترین ماشینه و ....
اگر اینجوره همه مردم از ماشین هاشون راضی اند و هر کی میگه فلان محصول بده غلط کرده و بیخود میگه این راننده نیست.
اگر همگی از تعصب بیجا دست برمیداشتن الان روزگار خودرو سازی ایران ااینطور نبود.پدرم پارس ال ایکس داره تا حالا 3 بار سر سیلندر عوض کرده.به خاطر همین ترجیح دادم ef7 بخرم. میدونم اینم عیب هایی داره ولی سلیقه هم بود.
امیدوارم هر کی هر چی داره خوشش باشه ولی تعصب رو کنار بذاریم.
ببخشید که طولانی شد.
گزارش
پاسخ دادن
17:11  1395/12/05

محسن
8

فروش بالا و سروصدای پارس tu5 باعث شده که مهمون داشته باشیم از پیجهای دیگه.خب بالاخره صحبت میشه و مزایا و معایب خودروهای دیگه با پارسtu5 بررسی میشه ولی صحبت دوستان تخریب و کل کله با پارس tu5
گزارش
پاسخ دادن
17:21  1395/12/05

خیامی
8

بدنه تمام خانواده سمند این مشکل وا رفتن و از ریخت افتادن بعد از دو سه سال کار رو دارند هیچ فرقی هم بین معمولی و lx و سورن و دنا نیست . به سورن های چند سال کارکرده نگاه کنید ببینید چقدر زشت شدن . دنا هم که با بدنه سرهم بندی شده از سورن هم بدتر هست وضعیتش .
گزارش
پاسخ دادن
21:21  1395/12/05

کاربر: PARS
5

دوستان این هفته هم رفت و خبری از دعوتنامه نشد که نشد،دیگه دارم خسته میشم از بس نگاه سایت کردم! این فرقون ساز ایرانخودرو برای پول گرفتن هم داره ناز میکنه آدم میمونه چی بگه......
12:23  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

داداش حرص نخور. مجبوري تحمل كني. با حرص خوردن كه كاري حل نميشه. خدا ازشون نگذره كه اينطوري مردمو علاف خودشون كردن
گزارش
پاسخ دادن
00:42  1395/12/06

سینا
0

دوستان من دیشب زنگ زدم 096440 گفتن همشون تا 15 اسفند فاکتور میشن و تا 22 اسفند به دست همه می رسه
11:19  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

سلام
برای تحویل های چه ماهی این حرف رو زدن؟
نگفتن که مدل 96 پلاک میشه یا نه؟
من تحویل دی ماه بود، هنوز ماشین فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
12:38  1395/12/05

سینا
0

حسن جان من شهریور بود سفارش دادم قرار بو دی تحویل بدن ولی 80 روز عقبش انداختن و تا جایی که بدونم ماشینایی که از 10 اسفند به بعد فاکتور بشن مدل 96 میخورن
گزارش
پاسخ دادن
14:22  1395/12/05

حسن
0

سلام
من ثبت نام مرداد ماه هستم،تحویل دیماه،که بعد از دعوتنامه 80 روز بعد رو وعده دادن،انشاءالله که 96 فاکتور بشن،این همه منتظر موندیم
گزارش
پاسخ دادن
00:13  1395/12/06

daviod
0

مدل 95 میزنن پارس tv5اگه اسفند تحویل بدن
گزارش
پاسخ دادن
12:14  1395/12/07

davood
0

سلام دوستان.بابت ماشینم گفتن 11 دهم فاکتور میشه .نمیدونید تحویل کیه. چندروز طول میکشه ممنون
گزارش
پاسخ دادن
12:56  1395/12/07

کاربر: PARS
0

تحویلی های چه ماهی؟
گزارش
پاسخ دادن
12:12  1395/12/05

کاربر: R
0

از کجا شنیدی این خبر رو؟
گزارش
پاسخ دادن
16:17  1395/12/05

ali
1

سلام ترا بخدا این اشغالا را نخرید بنده شهریور95 تحویل گرفتم مانند سرظان است گیربکس خرد شد 6000کیلومتر؟ بعد از یک هفته بدبختی برای من همان را تعمیر کردند؟
08:15  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
14

اين دروغايي كه مي گي راسته؟؟؟ گيربكس خرد شد؟؟!! خب وقتي كلاچ نمي گيري و به زور مي خواي دنده رو جا بزني عاقبتش مي شه همين!!
حالا ايشالا سمند كه خريدي بدون كلاچ گرفتن هم دنده هاش جا مي ره چون سمنده! و تا ٨٠٠٠٠٠ كيلومتر هيچ مشكلي نخواهد داشت
گزارش
پاسخ دادن
09:40  1395/12/05

کوروش
4

گرفتی ما رو؟ مگه عصر حجره؟؟ شما ef7 بگیر به حای گیربکس موتورش خرد میشه.
گزارش
پاسخ دادن
17:12  1395/12/05

بهرام
5

چهار سنسور واسه پارس سال موتور xu7 ولی دو سنسور پارسtu5 . البته مدل 94 پارس tu5 چهارتا سنسور داشت ولی 95 دوتا. چهار تا زیاده ولی دوتا کافیه و قشنگ تره
23:03  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
8

چهارتايي هاش كيفيت ندارن. من پارس سال ٤ سنسوره داشتم تو سرما ممند مي زد و زماني مه هوا گرم ميشد درست ميشد!! اما پارس ال ايكس كه گرفتم هميشه درست كار مي كنه!
يكي از دوستان هم پارس سال داره. ماشين ايشون هم تو سرما ممتد مي زنه!
گزارش
پاسخ دادن
00:42  1395/12/05

ساسان
0

من فکر کنم بستگی به نوع کارخونه ای که پارس رو تولید میکنه داره . پارس من تولید تهرانه و دوتا سنسور داره
گزارش
پاسخ دادن
08:39  1395/12/05

رضا
5

نه آقا ساسان.پارس هايي كه فرمان اپتيمايي دارند دو سنسوره هستن و پارس هايي كه فرمان سوناتايي دارن چهار سنسور دارن. اگه به پارس سال دقت كنيد فقط كلاس ٣٢ دو سنسوره هست و كلاس ٢٩ چهار سنسوره هست. پارس دوگانه كلاس ١٦ هم كه فرمان اپتيمايي داره دوتا سنسور براش گذاشتن!
گزارش
پاسخ دادن
09:38  1395/12/05

علیرضا
0

این حرفا چیه دوستان میزنن تا سال 95 چهار سنسوره میزدن اما از 95 به بعد 2سنسوره چون چهار سنسوره ها زیاد قاطی میکردن بعدم این 2سنسوره ها قوی تر هستن با این که دوتا هستن
گزارش
پاسخ دادن
11:25  1395/12/05

رضا
4

سال ٩٤ هم پارس ال ايكس با دو سنسور زياد ديده بودم. بيش از يكساله كه اينطوري شده
گزارش
پاسخ دادن
12:24  1395/12/05

کاربر: PARS
2

دوست من تا سال 94 بیشتر پارس ها 4سنسور بودن که بهشون سنسور پسیو گفته میشد و مشکلاتی از قبیل کار نکردن در هنگام سرما و باران و رطوبت و از کار افتادن زود داشت که ایرانخودرو همین 2سنسورا رو جایگزین 4سنسور کرد که بهشون سنسور اکتیو گفته میشه و از قابلیت هاش این هست که تا دمای 40- درجه هم به درستی موانع رو تشخیص میده و خرابی هاش به حداقل رسیده و علاوه بر اون ظاهر عقب ماشین رو هم زیباتر کرده است.الان هم در حال حاضر فقط روی پارس سال کلاس 29 بدلیل عدم همخوانی با سیستم CEC در این کلاس مجبور شدن همون 4سنسور قدیم رو بذارن ولی با بقیه کلاس های پارس سازگار است.
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1395/12/05

کاربر: تهمتن
1

جهت بهبود کیفیت سنسور هشدار موانع عقب خودروهای پارس از انواع قدیمی پسیو ( PAssive ) به اکتیو ( ACTIVE ) تغییر پیدا کرده است. توضیحات و جدول کد اختصاصی قطعات بشرح ذیل است:

۱- تعداد سنسورهای رو سپر عقب از ۴ عدد سنسور پسیو به ۲ عدد سنسور اکتیو کاهش یافته است.

Passive Sensors: این سنسورها به همراه کابل می باشند و اطلاعات را به یونیت جداگانه ایی ارسال می کنند و اطلاعات دریافتی از چهار سنسور توسط یونیت پردازش و بازر ( BUSSER ) هشدار دنده ارسال می گردد.

Active Sensors : این سنوسرها دارای یونیت داخلی و فاقد کابل می باشند و اطلاعات در داخل سنسورها پردازش و مستقیما از دو عدد سنسور اکتیو به بازر هشدار دهنده ارسال می گردد.

۲- سنسورهای اکتیو دارای خواص بهبود دامنه دمایی عملکرد ( کارایی در دمای ۴۰- درجه ) و افزایش مقاومت به سرما و آب و افزایش عمر سنسورها می باشند.

گزارش
پاسخ دادن
13:09  1395/12/05

کاس آقا حسام
0

سلام دوستان من تو بعضی از پارس ها میبینم که سنسور عقبشون چهارتاس و بعضیا هم دوتا
جریان چیه؟
22:38  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
4

الله اعلم
گزارش
پاسخ دادن
09:46  1395/12/05

امید
0

حسن آقا شاید این حرفها باد هوا باشه برای شما ولی واقعیته. درهر صورت دوستان که پارسtu5 دادند مزایا و معایب و ایراداتی که ماشینتون داشته و داره رو عنوان کنید تا با همدبگه حلش کتبم و به همدیگه کمک کنیم و همینطور اطلاعاتمون بره بالا. خوبه حسن آقا؟
22:01  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
1

من از خرداد که پارس ال ایکس تحویل گرفتم 1- ترمز عقب موقع دنده عقب صدا میداد که با تعویض لنت مشکلش حل نشد2- فرمونش جدیدا سفت شده 3 - پا رو روی کلاچ اشاره میکنی صدای جرجر میده که درخواست امداد کردند برای بلبرینگ کلاچ 4 - کلاچ تقریبا سفت شده اونهم باید دوشاخه کلاچ تعویض بشه 5- صدای باد از سمت شاگرد توی سرعت بالا میاد که نمیدونم علتش چیه 6 - موقع باز کردن سوییچ صدایی شبیه پمپ بنزین از صفحه کیلومتر میاد اونم علتش معلوم نیست.
ولی از لحاظ موتور تا حالا خدارو شکر مشکل نداشته ، تو سر بالایی هم کشش خوبی داره و کم نمیاره ، سوخت کم - ترمزهای عالی و .... از مزایای اونه
گزارش
پاسخ دادن
08:33  1395/12/05

رضا
4

پارس ال ايكس ماشينيه كه مزاياش خيلي بيشتر از معايبشه.
گزارش
پاسخ دادن
09:42  1395/12/05

سیدمحمدعلی
4

سلام
من پارس lx مدل ۹۳ دارم ۴۵۰۰۰ تا کار کرده تنها ایرادی که داره گیرباکس دنده های ۱ و ۲ بد جا میره البته تا بحال هم برای رفع ایراد به نمایندگی مراجعه نکردم. در کل ماشین خوبیه و موتور خوب و سرحالی داره.
من ۱۸۰ تا هم باهاش رفتم و کروز کنترل بستم که مصرف سوخت را به حداقل رسونده. با یه باک پر اصفهان تهران و برگشت را طی کردم که حدود ۹۰۰ کیلومتری میشه و وقتی رسیدم اصفهان تازه چراغ بنزین روشن شد.
شرکتی هم که کار میکنم یه مدل ۹۳ با کارکرد ۱۵۷۰۰۰ کیلومتر دارن که البته کلاچ در ابتدا بسیار سفت بود ولی با تعویض تا حدود زیادی بهبود حاصل شد. البته خودرو شرکت به صورت دائم کنترل و خرج های لازم صورت میگیرد.
ولی به نظرم به جز کمی صدای اتاق مشکل خاصی نمیشه به این خودرو گرفت. تقریبا هر سلیقه ای را به طور نسبی و بیش از بقیه خودروهای رقیب پاسخ میده. سپاسگزارم از توجهتون
20:44  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
0

سید جان کروز کنترل واقعا لازمه؟ چه کارایی هایی داره؟چقدر قیمتشه مارک خوب؟
گزارش
پاسخ دادن
22:02  1395/12/04

سیدمحمدعلی
0

سلام
وقت بخیر
راستشو بخاین مسیر تردد من عمدتا اصفهان تهران و بالعکس هست که بیشتر کفی هست
برای همین من بسیار از نصب کروز کنترل راضی هستم و معتقدم ایران خودرو به صورت فابریک باید برروی تمامی محصولات خود کروز کنترل را نصب نماید.
قیمت به همراه نصب که حدود ۱ ساعتی زمان می برد حدود ۶۵۰ شد.
ولی روی مصرف بنزین نتیجه مثبتی داره البته در بلند مدت. ولی به درد مسیرهای پر شیب نمیخوره.
من با استفاده از کروز بسیار کمتر از قبل توی مسیری که عرض کردم خسته میشم .
سپاس از توجه همگی
گزارش
پاسخ دادن
13:32  1395/12/05

کوروش
0

مرسی آقا سید.مانیتور هم بستی؟
گزارش
پاسخ دادن
10:54  1395/12/06

سیدمحمدعلی
0

سلام
خیر مانیتور نبستم
ولی شمع ایریدوم انداختم که احساس میکنم شتاب بهتر شده است.
در ضمن پیگیر فیلتر هوای k&n هستم بااضافه کیت افزایش قدرت که برروی ecu نصب میشه طرف میگفت قدرت به ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور به ۱۶۰ نیوتن میرسه
میگفت tu5بسیار پر قدرت هست ولی موتور را به دلیل یک سری استاندارد ها از طریق ecuیکسری محدودیت هایی قرار میدهند
البته مصرف کنی افزایش می یابد ولی زمان هایی که فشار بیشتری بیاوریم
کیت مزبور توی سربالایی میتونه خیلی مفید باشه
مجموع شمع به مبلغ ۱۸۳ هزار ‌و فیلتر ۳۷۰ و کیت ecu هم حدود ۳۶۰ می باشد
البته فیلتر مادام العمر است ولی هر ۵۰۰۰۰ هزار کیلومتر باید شستشو شود مبلغ شستشو هم برای هر بار ۱۵ هزار
گزارش
پاسخ دادن
19:14  1395/12/06

علیرضا
0

من نمیدونم اینefسواراو این ساندرو سوارا که همش تو پیج پارس هستنو هی نق میزنن تا بحث دور موتورو فنیه موتور میشه غیبشون میزنه فقط دوتا حرف یاد گرفتن: efرو یه شرکت المانی زده که اون شرکته زیره نظر شرکت بی ام و بوده یا tu5ماله تیپ5هستو نمیتونه پارس رو بکشه خودتونو مسخره نکنید با این حرفا اولم گفتم دیگه تا حرفه دورموتور و فنیه موتور میشه غیب میشین البته حقم بهتون میدم بیشتر از این از یه کسی کهef خریده یا k4m خریده انتظار فنی نمیره خواهشا پیجو ترک کنید برید با بوگاتیو استون مارتینتون حال کنید دست از سره این پارس بر دارین
گزارش
پاسخ دادن
19:02  1395/12/08

Hz
0

سلام.امروز نمایندگی بودم و درمورد سرویس های دوره ای پرسیدم گفتن هر 20000 تا tu5 سرویس میشه.مگه 10000 تا نیست؟چون پرسیدم گفتن tu5. روی 10000 تا نیست.؟
20:36  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

دفترچه كه سرويس اين ماشينو هر ١٠٠٠٠ تا زده اگه اشتباه نكنم!
گزارش
پاسخ دادن
01:49  1395/12/05

ساسان
0

پارس ال ایکس 20000 سرویس دوره ای داره. من دیروز رفتم نمایندگی ، یه روغن 4 لیتری یه دست لنت جلو یه فیلتر هوا و روغن و بنزین با یه دست شمع بهم دادند تا هر موقع دوست داشتم برم تعویض کنم. قبل از 20000 کیلومتر با هزینه خودتون باید روغن و .... رو تعویض کنید.
گزارش
پاسخ دادن
08:37  1395/12/05

رضاجان
10

به اميد خدا به محض اتمام اقساط سمند اسقاطيم مي رم يه پارس كاركرده مدل ٨٤ مي خرم.
اخه سمند ef7 هم شد ماشين؟؟ برام شب و روز نداشته. هر روز يه جاش خراب ميشه هر روز كلي خرج رو دستم مي ذاره. مگه من چقدر درآمد دارم؟؟؟؟ هرگز ef7 نخريد
18:43  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
11

آقا رضا داداش کجا بودی دلمون برات تنگ شده بود. حاضرم اقساط سمندتو بدم زودتر به مرادت برسی
گزارش
پاسخ دادن
20:14  1395/12/04

رضا
0

تو اقساط ماشین خز خودتو فعلا بده موندی چه کنی تا بعدش!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1395/12/06

رضا
17

دوستاني كه براي خريد پارس ال ايكس دو دل هستين ، با خيال راحت بخرين و لذتشو ببرين. اين ماشين عاليه. يه سفر بيش از ٢٠٠٠ كيلومتري باهاش رفتم واقعا ازش خوشم اومد. دلم نمي خواست سفر تموم شه بس كه رانندگي باهاش لذت بخش بود. شتاب عالي ، مصرف كم، صدا كم، ترمزها عالي ، صندلي ها راحت ، جادار.
فقط مي تونم بگم عاليه
15:48  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
13

آقا طاهاي عزيز خواهش مي كنم. اميدوارم تونسته باشم كوچكترين كمكي در جهت انتخاب صحيح بهتون كرده باشم. من همون اول كار كه ماشينمو از نمايشگاه گرفتم و اوردمش بيرون از روي عادتي كه روي پارس سال داشتم وسط خيابون ترمز كردم و ماشين ميخ كوب شد!! ترمزش واقعا بهتر از پارس سال و ال٩٠ هست. در مورد تهويه اتوماتش،اين سومين پارس داشبورد جديدي هست كه من از سال ٩٣ خريدم.اين مشكلي كه گفتين هيچ كدومشون نداشتن!تهويه اتوماتش خيلي كارايي داره.
راستي يه چيزو يادم رفت بگم. كساني كه ال٩٠ و سورن و دنا دارن از پارس مي نالن!! و ازش ناراضين و هر روز دارن با پارس مي رن نمايندگي!!😐 اما خود كساني كه پارس tu5 دارن ازش راضين. شك نكن بهترين انتخاب بين خودروهاي داخلي همين خودرو هست.
من دوماهه خريدمش. حدود ٥٧٠٠ كيلومتر باهاش رفتم. هر روز بيشتر از ديروز ازش خوشم مياد. پارسtu5 آميزه اي از اتاق جادار،امكانات رفاهي. طراحي زيبا و موتور قدرتمند هست.
ضمنا ماشين صفر حداقل تا سه چهار سال برات خرجي نداره.
بعضي ايرادات ريز كه بين همه ي خودروهاي ايراني مشتركه داره مثل زوزه ي خفيف گيربكس.
ايشالا هرچي خريدين مبارك باشه
14:25  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
مهرداد
9

درسته موافقم. بنده هم چند ماه پیش رفتم اردبیل. گردنه حیران رو با شیبهای زیاد و ماشین سنگین راحت با دور 2500 میرفت بالا. صندلیهاش خسته ات نمیکنه و ماشین صدایی نداره. سرعت بسیار خوبی داره. در کل واقعا برای اولین بار از ماشین ایرانی رضایت دارم
گزارش
پاسخ دادن
16:58  1395/12/04

طاها
3

سپاس رضای عزیز :)
حرفات بهم امید میده
از همه ی دوستان تشکر میکنم که وقت با ارزشتونو گذاشتید
یاعلی
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1395/12/05

رضا
4

آقا طاها به سلامتي همين پارس ال ايكس رو بخريد و ازش لذت ببريد. به حرف هاي يه عده ef7 سوار تازه به دوران رسيده و چپدر٩٠ سوار هم اصلا توجه نكنيد. پارس tu5 بدجوري ماشيناشونو تو بازار شكست داده و بندگان خدا حق دارن اينهمه براي تخريبش تلاش كنن.
ان شاالله يه پارس ال ايكس كلاس ١٣ بخريد. لاستيكاشم همون اول با لاستيك كومهو يا هر مارك كره اي يا ژاپني كه دوست دارين عوض كنين و چند سال بي دردسر ازش كار بكشين.
فقط يه نكته، اگه عيد نمي خواين برين مسافرت حتما بعد از عيد بخرين كه مدل ٩٦ خورده باشه آخه پارس tu5 تا ٢٥ اسفند مدل ٩٥ مي خوره!!!
گزارش
پاسخ دادن
01:46  1395/12/05

احمد
0

خیلی خودتون تحویل گرفتین اصلا tu5 اونم وقتی رو یه لگنی مث پارس بسته باشنش چی هست که ef7 سوارها بخوان وقت خودشون و بگیرن در موردش نظر بدن مگه یه چیز آشغال و خراب احتیاج به تخریب داره وقتی خودش تخریب شده است نه داداش خودتون رو خیلی تحویل نگیرید.
گزارش
پاسخ دادن
02:00  1395/12/08

امین
4

انصافا همه چیز tu5 عالیه به جز کشش تو سربالایی ها . من چند وقتی هست که tu5 دارم قبلش هم سمند 1800 داشتم انصافا همه چیز پارس tu5 بهتره به جز کشش تو سربالایی . اون سمند با اینکه سنگین تر هم بود اما تو سربالایی کشش قوی تر داشت
12:05  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
10

حرفتون درست ولي پارس ال ايكس اونقدرا هم ضعيف نيستا!
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1395/12/04

توکلی
1

کلا ماشین های با موتور xu7 در بین ماشین های داخلی کشش خیلی خوبی تو سربالایی ها دارن
گزارش
پاسخ دادن
19:31  1395/12/04

رضا
5

آقاي توكلي ميشه يكي از مزاياي موتور xu7 به غير از كمي( تاكيد مي كنم كمي) كشش بهتر رو بفرماييد؟؟ منم تا چند ماه پيش از روي تعصب طرفدار پر و پا قرص اين موتور بودم اما از وقتي كه پارس tu5 خريدم فهميدم اشتباه مي كردم. به نظرم tu5 خيلي خيلي از xu7 بهتره و xu7 هم از ef7 بهتره چون با چشمام ديدم كه ef7 چه بلاهايي سر دوتا از آشناهامون اورد. هر چي درآمد دارن ، مي دن خرج ماشينشون مي كنن. واقعا افتضاح تر از ef7 نبوده و نيست و نخواهد بود.
گزارش
پاسخ دادن
01:55  1395/12/05

امید
7

دوستان یک سر برید مرکز شماره گذاری تهران بازار درخواست های پارسtu5 خیلی داغه. تا میاد رو هوا میزنند. تا دلت بخواد سمند وپژو و حتی دنا میبینی ولی پارسtu5 گیر نمیاد. هر روز شلوع تر میشه.
11:13  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
حسن
1

الکی شلوغش کردی.برو سایت باما ببین همین چندروز اخیر چندتا فقط صفرش رو گذاشتن.کارکردش که دیگه نگو.فکر کنم دلال پارس باش اومدی بازار گرمی.دمت گرم
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1395/12/04

امید
7

آقای حسن من نه دلالم و نه سنم به دلالی میخوری. شما همونی هستی که ef7 داری و مدام از پارس بد میگی. من نمیدونم چه مشکلی با پارس lx داری. در هر صورت من واقعیت رو گفتم پارس فروشش عالیه خودتون برید ببینید.
گزارش
پاسخ دادن
16:52  1395/12/04

حسن
0

ef7 کجا بود برادر.همه ماشینای ایرانخودرو کم و بیش تو بازار فراوون هستن.حالا شما که هیچ ولی یکی پایینتر کامنت گذاشته سر هرچهارراه ازم قیمت میگیرن .واقعا این نظرات بدرد کی می خوره؟دوستان مطالبی بگم به درد عموم بخوره.نه این بازار گرمی های الکی که همه می دونیم بادهواست.
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1395/12/04

کوروش
0

لاستیک های درهای پارس و یا هر ماشین دیگه ای رو پارافین بزنید لوازم یدکی ها دارند و هم میتونید مایع تمیزکننده و نرم کننده لاستیک و داشبورد و ... بزنید. لاستیک های دور درها رو هر چند وقت یکبار نرم کنید درها رو هم رگلاژ کنید. دست اندازها رو آرام رد کنید و کلا آروم رانندگی کنید مطمین باشین هیچوقت ماشینتون به سروصدا نمی افته.
11:08  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

دوستان سلام کسی تحویل اسفند دعوتنامه گرفته داستان چیه چرا نمیاد خسته شدیم به خدا...
08:47  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بهروز ال ایکس
4

با سلام خدمت دوستان
کسی هست که در ایرانخودرو کار کنه؟
واقعا علت دیر تحویل دادن پارس ال ایکس چیه؟
تولیدش کمه یا به دستی میخوان دیر تحویل بازار بشه، دلال ها اگر دست از این ماشین برمیداشتن اینقدر اوضاع خراب نمیشد من خودم مصرف کنندم و باید چوب یه عده دلال رو بخورم
تحویل من شهریوره!
تو سال ۲۰۱۷ باید ۹ ماه منتظر یک خودرو با تکنولوژی قدیمی باشیم، این هم از مجبوریه باید بسوزیم و بسازیم
23:57  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
رامین
3

سلام
کاملا با حرفات موافقم من هم ماشینم تحویل خرداد 96 هست و لی چشمم آب نمیخوره به موقع تحویل بدن یعنی چی آخه چرا باید اینجور باشه اگه نمیتونن پاسخگو باشن ثبت نام نکنن الان دو دل هستم که انصراف بدم یا نه من کلی برنامه ریزی کرده بودم که تابستان با ماشین خودم مسافرت برم
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/12/04

رامین
2

سلام
کاملا با حرفات موافقم من هم ماشینم تحویل خرداد 96 هست و لی چشمم آب نمیخوره به موقع تحویل بدن یعنی چی آخه چرا باید اینجور باشه اگه نمیتونن پاسخگو باشن ثبت نام نکنن الان دو دل هستم که انصراف بدم یا نه من کلی برنامه ریزی کرده بودم که تابستان با ماشین خودم مسافرت برم
گزارش
پاسخ دادن
15:02  1395/12/04

رضا
6

حرف آقا بهروز درسته. كليه خودروهاي توليدي ايرانخودرو(تندر٩٠،سورن،دنا،رانا،سمند و بعضا ٢٠٦ و ٤٠٥ و گرندويتارا) فروش از دم قسطي دارن اما تا حالا پارس tu5 حتي فروش نقدي هم نداشته چه برسه به فروش قسطي. پارس سال هم فقط يكبار در پاييز امسال فروش اقساطي داشت و بقيه ش فقط پيش فروش و خيلي كم فروش نقدي. ماشيني كه تقاضاش بالا باشه هيچ وقت فروش نقدي يا اقساطي نداره اما ماشيني كه مشتري نداره هميشه با شرايط از دم قسطي با تحويل نيم ساعته آماده ي فروشه. اينجاس كه تفاوت پارس با سرطان ef7 و چپدر٩٠ مشخص ميشه
گزارش
پاسخ دادن
00:56  1395/12/05

کاربر: بهروز ال ایکس
1

آقا رامین اینم حاصل انحصاری بودن بازار خودرو در دست چند شرکته
من کارم با ماشینه کلا و اگه ماشین زیر پام نداشتم اصلا نمیتونستم اینقدر صبر کنم
ثبت نام های در تابستان ۶ ماهه اعلام کردن و در اصل ۹ ماهه هستش ولی الان از همون اول ۹ ماه اعلام میکنن
یک بنده خدایی میگفت پارس ال ایکس رو دیر تحویل میدن تا کسایی که نمیتونن صبر کنن محصولات دیگه رو بخرن که تحویل فوری داره مثل سورن دنا و غیره
گزارش
پاسخ دادن
23:14  1395/12/04

ساسان
0

سلام.کسی تا حالا طرح پیش فروش عمومی محصولات ایران خودرو ثبت نام کرده؟در زمان ارسال دعوت نامه معمولا چه خودروهایی میتونیم انتخاب کنیم؟
23:00  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
امید
8

نکته جالب توجه اینه که هرکسی پارسtu5 داره قصد فروش نداره. تو بنگاه ماشین و مراکز فروش پارس tu5 کم میبینی.بیشتر سمند و پژو و ... است
21:45  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
طاها
0

سلام خدمت همه ی دوستان
خدایش پارس LX بهتره یا پژو SLX؟؟
21:42  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
9

بدنه ي slx اصلا استاندارد نيست. صداي باد خيلي مياد. پارس هم استانداردتره هم آپشناش بيشتره هم اتاقش نرمتره
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1395/12/03

طاها
1

ممنون رضا جون من میخوام LX بردارم نقدی یا شایدم پیش فروش که نقدیشم تو سایت نداره، ولی به هر کسی میگم کلا مخالف پارسه
تو سایتاهم یکی خوب میگه یکی بد میگه آدمو دو دل میکنه
سر دوراهی گیر کردم کدومو انتخاب کنم
گزارش
پاسخ دادن
00:25  1395/12/04

رضا
6

طاها عزيز ، موتور tu5 در حال حاضر بهترين موتور ايرانخودرو هست. سگش شرف داره به ef7 و xu7 و k4m. پس تقريبا مطمئن باش كه موتور tu5 هيچ مشكلي نداره. گيربكس هم مشكلاتش در سال ٩٥ حل شده. منم دو ماه و يك هفته س خريدم. گيربكسش راحت جا مي ره و فقط كمي زوزه داره كه تو پژو ها و سمند و دنا كاملا عاديه!
اتاق پارس خيلي زيباتر و باامكانات تره.
ولي راستشو بخواي كمي اتاقش تو فصل سرما سر و صدا داره(بعضي وقتا صدا داره بعضي وقتا هم اينقدر بي صداس كه انگار ماشين خارجي سوار شدي!!).
شما اگه slx بخريد فقط موتور خوبي داريد ولي اتاق خوب و استانداردي نداريد. اما با خريد پارس هم موتور خوبي داريد هم اتاق نرمتر و با امكانات خيلي بيشتر. والا من و پسر عمه م همزمان دوتا پارس ال ايكس صفر خريديم. يه سفر ٢٤٠٠ كيلومتري هم با هم رفتيم و خداييش راضي بوديم. تو ماده كم صدا و پرشتابه. ترمز هاي بسيار خوبي هم داره ولي ٤٠٥ ترمز عقبش كاسه ايه و ضعيف تره.
به نظرم شما خودتونم با پارس رانندگي كنيد. مطمئنم خوشتون مياد. واقعا ماشين خوب و فرزي هست.
گزارش
پاسخ دادن
02:01  1395/12/04

محسن
6

طاها جان پارس اتاقش زیباتره. کلاس خودشو داره. نمیگم slx خوب نیست چون اونم موتورش tu5 و عالیه. اما پارس یک چیز دیگست. صندلی های پارس طبیه و نرمه. داخل کابین زیباتره. رودری ها و تریم دورنگ و فرمون چرمی و تهویه اتومات و هندزفری بلوتوث و ترمزهای قویتر بواسطه چرخهای عقب دیسکی و سیستم صوتی پیشرفته و ...رو پارس دقت بیشتری می کنند و قطعات با کیفیت بهتری نصب میشه. تفاوتهاش زیاده.پرشیا خیلی خوش فروشه
گزارش
پاسخ دادن
09:05  1395/12/04

سهراب
2

slx همون 405 جواد شده است
گزارش
پاسخ دادن
09:15  1395/12/04

طاها
3

ممنون از راهنمایت آقا رضا
در مورد موتور TU5 خودم تحقیق کردم واقعا موتور بی صدا و پر شتابیهشکی درش نیست از لحاظ اسپورت بودن ماشین واقعا پارس نسبت به همه ی ماشین های ایرانخودرو بالاتره، حرفتو کاملا قبول دارم ولی نمیدونم چرا بعضی از مردم نسبت به پارس بدبین شدن که تو کامنتا مینویسن ماشین پر استهلاکیه خرجش بالاست ایرادات فنی داره هفته اول بردیم نمایندگی چندتاه مشکل داشته درست نشده یا قطعه خواسته یک ماه ماشیونو خوابوندن تا قطعش بیاد و.... بسیاری از حرفای دیگه!!
من سوار این ماشین شدم مدل 95 خودم راضی بودم و لی دوستم میگفت بعضی مواقع ترمزش اصلا نمیگیره یا موقع استارت زدن چند بار باید استارت بزنی ماشین روشن بشه یا تهویه هوای اتوماتش میگفت یه بار خراب شد اصلا کار نمیکرد!!
من از اینجور حرفا دلسرد میشم!! به خدا بین دورایی گیر کردم کارم به جایی رسیده که دیگه پشیمون بشم و ماشین نگیرم اصلا!!
بازم ممنون از راهنمایی و وقت با ارزشت که برای من گذاشتی آقا رضای عزیز
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1395/12/04

طاها
3

ممنون محسن جان!!
من یکی که کلا با نظرت موافقم، پارس از هر لحاظ نسبت به خودروهای دیگه زیباتر و شکیلتره شکی درش نیست عزیزم ولی باید نسبت به ظاهر ماشین، باطنشم در نظر گرفت من که خیلی دلم میخواد از لحاظ فنیشم مشکلی نداشته باشه تو کامنتای قبلی هم به دوست عزیز آقا رضا هم گفتم چه مشکلی داشته و از همین موضوع دلسرد شدم نسبت به خریدش!!
بازم ممنون از حرفای زیبایت محسن جان در مورد تعریف پارس خدایش دوباره دلمو زدی برم سمت پارس :)
گزارش
پاسخ دادن
10:27  1395/12/04

طاها
1

جوادش که هیچی جمالشم عشقه آقا سهراب :)
هردو در هم رده ی هم هستن ولی آپشن های پارس بیشتره!!
گزارش
پاسخ دادن
10:31  1395/12/04

محسن
5

اختیار داری آقا طاها. انشالله که هر چی خیره برات پیش بیاد. اگه پارس سال با موتور 1800 میخواستی میگفتیم نگیر ولی پارس tu5 یک ماشین دیگه ایه و باکیفیت. بازم از مکانیک های خبره سوال کن. اگه بری نمایشگاه هم اونا بهت پارس tu5 رو پیشنهاد میدن.خب ماشینه بالاخره موردی میتونه ایراد داشته باشه. دوستم هیوندای توسان گرفته 8 میلیون هزیته گیربکس کرد همون اول کاری. ولی خیلی کم پیش میاد مواردی که فرمودید. ترمزهای پارس tu5 بواسطه دیسکی بودن چرخهای عقب خیلی قویتره. اگه خیلی دیگه حساسی ال 90 بگیر ولی ال 90 هیچ آپشنی نداره. کیفیتش هم البته مثل قبل نیست افت کرده. مشکل کولر و تعادل و صندلی های خشک و اتاق نه چندان زیبا رو داره. ماشین اولش که صفره ایرادات جزیی داره که تو گارانتی حل میشه. انشالله که هر ماشینی میگیری برات خوب باشه و به شادی استفاده کنی.ارادتمند
گزارش
پاسخ دادن
12:18  1395/12/04

هادی
1

احتمالا ماشینا آمادست، دارن بازار رو کنترل میکنند قیمت بالا بمونه،اگر نه از مهر تا حالا هواپیما هم بود آماده تحویل میشد، والا. سود پول هم هیچ میشه، باز دلشون برای کمپین نخرید خودرو تنگ شده.
21:38  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
لیدا
7

الان نزدیک به دوساله پارس lx دارم. خدارو شکر مثل روز اوله. پدال گاز رو میزنی سرعتش خیلی زیاد میشه. من تا به الان نرفتم واسه خرابی فقط روغنش دوبار عوض کردم.
21:25  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
11

موتور tu5 تکه . از هر لحاظ از موتور ال90 k4m سرتره. از لحاظ کشش بهتره. قطعات موتور هم ارزان تره. موتور ال 90 پرخرجه و قطعاتش گرونتره و کشش کمتری داره. به عنوان مثال کویل سرخوده و برای هر سیلندر یک کویل هست که اگه بسوزه هرکدوم حداقل 100 تومن قیمتشه. اتاق جالبی هم نداره. اتاقش حا داره ولی راحت نیست و مثل پرشیا راحت نیستی.
21:04  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
7

موتور ال٩٠ كه واقعا ارزش خريد نداره. براي اثبات حرفم فقط يكبار كولرشو روشن كنيد
گزارش
پاسخ دادن
00:33  1395/12/04

کوروش
9

دقیقا . دوستم ال 90 داره تابستان تو ماشینش بودیم. کولر زده بود اولش فکر کردم گاز کولرش کمه بهش گفتم گفت نه همینه. یعنی صد رحمت به کولر پراید. خداییش کولر پارس و سمند و پژو یک چیز دیگست . یخچال می کنه اتاق رو
گزارش
پاسخ دادن
09:12  1395/12/04

امير
1

سلام دوستان.من امروز يه پارس سفيد خريدم.شتاب عالى.همه چيزش خداروشكر خوبه.يه سوال داشتم وقتي سوئيچ رو باز ميكني يه صدايى تو كيلومتر مياد مثل صداى پمپ بنزين ماشين.ولى قطع نميشه.حتى وقتى ماشين رو هم روشن ميكنم اون صدا همچنان ادامه داره.وقتى سوئيچ رو ميبندى صدا قطع ميشه.دوستان كسى ميدونه صدا مال چيه؟ممنون ميشم جواب بدين.
21:00  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
0

سخت نگیر دوست من هر وقت تونستی یک دیاگ بزن. البته نباید این صدا رو بده ولی خیلی مهم نیست
گزارش
پاسخ دادن
21:39  1395/12/03

سجاد رضایی
1

پمپ انژکتور
گزارش
پاسخ دادن
21:46  1395/12/03

سینا
1

دوستان من شهریور بود سفارش دادم اول گفتن اخر دی تحویل می گیری اما وقتی رفتم گفتن 20 اسفند حالا نمی دونم باهام دروغ گفتن یا راست اگه یکی از شما دوستان تحویل گرفتن خبر بدن
19:45  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
رها
0

احتمال اینکه تا آخر اسفند تحویل بگیری زیاده ولی پیگیر شو از 096440
گزارش
پاسخ دادن
21:18  1395/12/03

نادر
1

مبارک باشه بهت گفتن از کدوم کارخونه هستش؟
19:24  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
نصرت
0

برای فروشه یا استفاده خودت دوست عزیز
19:22  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
نیما
0

تحویل که گرفتی بعد بیا بگو چطور تحویلت دادن مبارکه
19:21  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
نیکو
0

پارس lx گرفتی دیگه ها ؟
19:20  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
پرهام
0

حتما کاتالیزور را از منیفولد بیرون بیارید خیلی کشش ماشین عالی میشه
19:17  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
لیدا
7

حذف کاتالیزر باعث آلودگی بیشتر هوا میشه
گزارش
پاسخ دادن
21:15  1395/12/03

پیمان
1

سلام من امروز ماشینم فاکتور شده و مدل 95 هم خورده..تا کی بدستم میرسه؟
12:02  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

سلام برای تحویل بهمن بود یا دی؟
گزارش
پاسخ دادن
13:08  1395/12/03

سینا
0

3 روز کاری دیگه حداکثر. شنبه انشالله
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1395/12/03

پیمان
0

سلام نه من مهر ثبت نام کردم..دعوت نامه برام آذر اومدش توی دعوت نامه نوشته بودش 11/10 که تحویلم میدن اما باز زنگ زدم گفتن که 11/24 فاکتور میشه..ولی 11/24 فاکتور نشدش الان فاکتور شده که بازم 95 خورده
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1395/12/03

پیمان
1

باید 11/10 تحویل میدادن که تازه فاکتور شده..یک ماهی تاخیر داشت
گزارش
پاسخ دادن
16:45  1395/12/03

پیمان
0

خداکنه اینجوری که میگی باشه..خدایش کلافه شدم دیگه
گزارش
پاسخ دادن
16:47  1395/12/03

علی
1

سلام.من هم مهر 3 مهر ثبت نام کردم تحویل اسفند ولی دعوتنامه اش هنوز نیومده پس کی میاد کلافه شدم!!!! تحویلش کی میشه؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
17:35  1395/12/03

پیمان
0

اووووووه چه صبری داری شما..به 096440 زنگ بزن و مشکل تو بگو..منکه همیشه زنگ میزدم و پیگیری میکردم چون هرچی پی گیر نباشی دیرتر کارتو راه میندازن
گزارش
پاسخ دادن
18:01  1395/12/03

عرفان
0

آقا پیمان کاردکسی می گرفتی مدل 96 میخورد.البته مهم نیستا. خوش باشی.
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1395/12/03

پیمان
0

وقتی که فاکتور بشه به نمایندگی که خریدی یا به 096440 که زنگ بزنی مدلشو بهت میگه..
گزارش
پاسخ دادن
08:02  1395/12/04

پیمان
0

از خیلی ها پرسیدم ولی میگن پارس مث سمند و 405 نیست که همینجوری الکی الکی 96 بخوره...
گزارش
پاسخ دادن
08:04  1395/12/04

کاربر: R
0

مبارکه.تحویل کی بودی؟چرا 95 اخه
گزارش
پاسخ دادن
12:36  1395/12/03

کاربر: R
0

تحویل کیه؟چند روز تاخیر داشت
گزارش
پاسخ دادن
12:52  1395/12/03

کاربر: R
0

مدلشو از کجا فهمیدی95؟؟سند خورده
گزارش
پاسخ دادن
18:31  1395/12/03

کاربر: omid pito
0

مبارکه
اما عجیب نیست 95 خورده!
تحویل که گرفتی بیا تجربیاتت رو با ما در میان بگذار
گزارش
پاسخ دادن
19:18  1395/12/03

کاربر: R
0

مدلشو از کجا فهمیدی95؟؟سند خورده
گزارش
پاسخ دادن
20:09  1395/12/03

کیوان
8

این باورکه مونور tu5 صرفا برای 206 مناسب است اشتباه است. در تمام دنیا خودروسازهای بزرگ یک موتور موفق رو روی خیلی از بدنه ها سوار می کنند. قرار نیست برای هر بدنه یک موتور طراحی کرد. موتور tu5 صرفا بدلیل تغییر ضرایب دنده ها و تغییر نوع ecu روی خودروهای مختلف نصب میشه. موتور tu5 روی خودروهایی مثل سیتروین c3 و پژو 307 و 2008 و 208 و 301 و نوع مسابقه ای برای رالی روی سیتروین c2 vts نصب شده است. منبع www.cargeek.ir
09:19  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
اتابك
4

موتور TU5 حرف نداره اينترنت سرچ بزن ميبيني چه كار كه با اين موتور نكردن تا 500 اسب قدرت و شتاب صفر تا صد 4.5 ثانيه هم ازش كشيدن بيرون
گزارش
پاسخ دادن
11:21  1395/12/03

سجاد رضایی
5

اینی که شما میگی موتور tu هستش که tu5 یکی از مدلهاشه
موتور tu از اواخر دهه ۸۰ میلادی رو انواع خودروهای پژو و سیتروئن نصب میشده که چندتاشو شما گفتی
که کاربر بهروز ال ایکس هم پایین تر بیان کرده بودند
ممنون
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1395/12/03

محمد
0

گشتاور tu5 مخصوصا توی دورهای پایین از xu7 ضعیف تر هست و دلیل کشش ضعیف ترش در سربالایی ها همین هست . البته ضرایب سبک گیربکس در دنده های 3 و4 و 5 که بیشترین استفاده در جاده رو دارند هم در این کشش ضعیف خیلی دخیل هست
گزارش
پاسخ دادن
13:40  1395/12/03

امید
6

آقا محمد گشتاور xu7 زیاده کشتی مارو
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1395/12/03

سجاد رضایی
5

اگه پشتش بشینی متوجه میشی اونقدر نیست اینا همش حرفه. کلی مزیت دیگه tu5 داره که اصلا این حرفا مهم نیست و بیشتر بخاطر اینکه xu7 سوارا که تعدادشون زیاده حرفی برای گفتن ندارن
نه مصرف سوخت مناسبی نداره، نه صدای کم، نه سخت کاری و نه خیلی چیز دیگه

پیشنهاد ما به شما (آقا محمد) اینه که یبار حداقل پشت پارس ال ایکس بشینی
گزارش
پاسخ دادن
22:00  1395/12/03

بهرنگ
7

ديروز ماشين را تحويل گرفتم خشك خشك از نمايندگي تا خانه پشت هر چراغ قرمزي وايسادم يكي پرسيد فروشيه؟ اصلا فكر نميكردم اينقدر پرطرفدار باشه
08:11  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
6

داداش پرشیا tu5 رو کافیه فکر فروش داشته باشی فکرتو میخونند پولتو میدن بهت. خیلی ماشین خوشنامیه. مبارکه. رو کیلومتر 3000 سرویس کامل کن. دوشاخه کلاچتو رو بپرس از نمایندگی ببین بهینه شده یا نه. اگه نه ببر عوضش کنند.روغن 9000 تمام سنتیک واسش عالیه قوطی آبی فلزی اماراتی.فعلا تا تعویض روغن اولیه کمی آروم برو مقلا رو 80 کیلومتر بیشتر نشه.
گزارش
پاسخ دادن
11:03  1395/12/03

حشن
0

سلام
مبارک باشه،بسلامتی انشاءالله
مدل 95 یا 96 پلاک کردن؟
گزارش
پاسخ دادن
11:28  1395/12/03

بهنام
0

اقا مبارک باشه ان شااله چرخش به سلامتی برات بچرخه.اما کجا زندگی می کنی اینقدر مردش ندید بدید هستن.بابا پارسه دیگه بوگاتی ویرون که سوار نشده بودی!
گزارش
پاسخ دادن
17:22  1395/12/03

کاربر: R
2

سلام.مبارکه داداش.تحویل کی بود .ایا تاخیر داشت.و مدلش 96 یا 95؟
گزارش
پاسخ دادن
12:33  1395/12/03

میلاد
1

سلام.ثبت نامی های دی ماه و بهمن ماه دوستان کسی خودروشو تحویل گرفته پارس تیوفایو؟؟؟یا تحویلی های اسفند ماه؟
00:52  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
حسن
1

سلام
بنده تحویل دی ماه 95 بوم هنوز ماشین رو فاکتور هم نکردن!!!!!!!!!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
09:55  1395/12/03

کاربر: R
1

منم تحویا اذرم هنوز فاکتورم نشده
گزارش
پاسخ دادن
15:46  1395/12/03

کاربر: بهروز ال ایکس
8

با سلام
بعضی از دوستان نظرشون اینکه موتور tu5 فقط برای ۲۰۶ مناسبه
درصورت کمی مطالعه متوجه میشیم شرکتهای فرانسوی پژو و سیتروئن روی خودروهای مختلفی از این موتور استفاده کرده اند
البته اگر موتورهای قویتری روی بدنه پارس قرار میدادند بهتر بود ولی این موتور هم مزایای خودش رو داره
حتی مدل توربو tu5 هم در مدلهای فرانسوی وجود داره با ۱۲۲ اسب قدرت که ای کاش ایران خودرو روی بدنه پارس امتحانش میکرد
23:40  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
1

سلام دوستان من یه پارس tu5 دارم که 15000 کار کرده امروز که روشنش کردم و راه افتادم تا وقتی پام رو گاز بود مشکلی نداشت ولی به محض اینکه پامو از رو گاز برمیداشتم و قصد تعویض دنده داشتم سریع موتور خاموش میشد و باید دوباره استارت میزدم خلاصه باید همش پات رو گاز باشه
به نظرتون مشکل چیه؟؟؟؟؟
ممنون میشم اگه جوابمو بدید
22:40  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
علی رضا
0

دوست عزیز
بخاطر خرابی یا کثیف شدن استپر ماشن هستش ! ببر نمایندگی درستش میکنن برات ! مشکل خاصی نیست نگران نباش
گزارش
پاسخ دادن
09:36  1395/12/03

مسعود
1

سلام دوستان من یه پارس tu5 دارم که 15000 کار کرده امروز که روشنش کردم و راه افتادم تا وقتی پام رو گاز بود مشکلی نداشت ولی به محض اینکه پامو از رو گاز برمیداشتم و قصد تعویض دنده داشتم سریع موتور خاموش میشد و باید دوباره استارت میزدم خلاصه باید همش پات رو گاز باشه
به نظرتون مشکل چیه؟؟؟؟؟
ممنون میشم اگه جوابمو بدید
22:38  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
نیما
0

در حالت درجا ببین دور موتور بالای یک است یا نه؟ اگه پایین یک است و موتور در حال خاموش اگه درچه گازت سیمیه یدونه خار روی سیم گاز پشت موتور هست احتمالا اون خار افتاده و موتورت خاموش میشه اونه حا بزن و اگه سرجاشه باز کن چند دندونه ببر حلوتر دوباره ببند ولی دورموتور بالا نره. اگه دریچه گاز برقیه باید دیاگ بزنی ecu واسه دریچه گاز تنظیم نیست و تاخیر داره. در این حالت موتور تک کار میکنه.شمع ها رو هم اگه درست نشد چک کن.تو دیاگ متوجه ایراد میشی ولی مورد خاصی نیست
گزارش
پاسخ دادن
09:26  1395/12/03

علیرضا
0

سلام دوستان عزیز میخواستم بدونم روی کلاس 13 مانیتور سفری هم نصب میشه؟
و اینکه بهترین مارک موجود در بازار الان چه مارکیه هم امکانات و هم کیفیت
ممنون
19:19  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
رها
0

مارک اتولوکس خوبه
گزارش
پاسخ دادن
20:29  1395/12/02

علیرضا
1

میگن که وینکا بهتر از همشونه
منم اول اتولوکس مد نظرم بود ولی الان دو دل شدم
گزارش
پاسخ دادن
09:23  1395/12/03

عماد
0

سلام.دوستان صدای موتور واس من خیلی مهمه ک کم باشه.میخاسم ازتون ک بین tu5 و ef7 صدای کدومش کمتره تو کابین.ممنون
12:34  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
امیر
3

ef7 که وقتی دورش به 3000 برسه دیگه بعدش واقعا صدای بم و آزار دهنده ای تولید میکنه . صداش بین دور 3000 تا 3500 از xu7 هم بدتر میشه . مانیفولد این موتور نقص طراحی داره و دچار تشدید صوتی میشه در این دور و یک صدای بم وآزار دهنده تولید میکنه . باز xu7 صداش زیاد هست اما اینطور آزار دهنده نمیشه . اما واقعا صدای ef7 در دور بین 3000 تا 3500 آزار دهنده میشه و بیشترین زمان رانندگی در جاده هم در همین دور هست . موتور tu5 از نظر صدا در جاده به مراتب بهتر هست
گزارش
پاسخ دادن
14:26  1395/12/02

میلاد
3

صدای ef7 کمتر از xu7 و بیشتر از موتور tu5 . مخصوصا تو سربالایی و وقتی فشار بیشتر به موتور میاد صدای ef7 بیشتر میشه انگار موتور کاملا به بدنه وصله و دسته موتور و ... نداره اتاق میلرزه. صدای بم موتور رو از دارندگان ef7 هم شنیدم.
گزارش
پاسخ دادن
16:36  1395/12/02

سینا
3

Tu5 موتور سایلنته.
گزارش
پاسخ دادن
20:37  1395/12/02

رضا
3

پارس tu5 فقط دنده يك و كمي هم دنده دو صداش زياده اما دنده ٣،٤،٥ بسيار كم صداس. تو جاده از صداي كم و شتاب بالاش لذت مي بريد.واقعا موتور خوبي هست
پسرداييم سمند ef7 داره. صداي بم ماشينش واقعا ناجوره
گزارش
پاسخ دادن
21:10  1395/12/02

کوروش
4

Tu5 صداش خیلی کمه بهت قول میدم در حالت روشن فکر کنی خاموشه و استارت بزنی. کاری که من چند بار دوباره استارت زدم
گزارش
پاسخ دادن
21:55  1395/12/02

حسن
0

هم tu5 داشتم هم ef7 بنزینی ef7 صداش کمتره پرقدرت تره برووتره حس ماشینهای خارجی داره
گزارش
پاسخ دادن
17:53  1395/12/03

مهدی
5

الان تعمیرکار ها پیچیده ترین موتورهای هیوندا و کیا و تویوتا رو راحت باز میکنند . اما اسم Ef7 که بیاری اصلا قبولش نمیکنند . بعضی ها خیال میکنن که حالا چون فوق پیشرفته است بهش بلد نیستن دست بزنن . دیگه از موتور تویوتا کمری که پیچیده تر نیست . موتور کمری رو راحت باز و بسته میکنند . دلیل اینکه به ef7 دست نمیزنن اینه که وقتی ef7 رو باز کردی دیگه هر روز یک عیب جدید پیدا میکنه و صاحب ماشین دیگه هر روز مراجعه میکنه به تعمیرگاه که آقا چر این خراب شد چرا اون خراب شد . ef7 موتور بسیار بدقلقی هست و به همین خاطر تعمیرکاران قبولش نمیکنند .
08:34  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
سعید
4

وقتی خرابی های ef7 شروع میشه دیگه تمومی نداره
گزارش
پاسخ دادن
14:27  1395/12/02

محسن
4

تعمیرکارها موتور لامبورگینی و مک لارن و بوگاتی و فراری رو باز می کنند و تعمیر می کنند اما ef7 رو بلد نیستند سخته.سخته
گزارش
پاسخ دادن
21:58  1395/12/02

هاشم
2

وقتی ماشین دیفرانسیل جلو اومد تعمیرکارا گفتن اینا بدرد ننی خوره با یه تصادف فاتحه ماشین خونده میشه.شماها باور کردید.وقتی 405 با موتور 1800سی سی انژکتکری اومد چنان تعمیرکارا باتعجب نگاهش می کردن انگار مریخ نورد دیدن.تا دوسال مردم مونده بودن انژکتور چیه.تعمیرکارا می گفتن این چیه کاربراتور هرجا خراب شد با یه سیم ماشین رو راه مینندازیم اما اگه این خراب شه باید ماشین بکسل شه.شما باور کردید.تعمیرکاره میگه من موتور تویوتا تعمیر می کنم اما ef7 نه. شما باور کردید.اصلا تعمیرکاره دستش به تویوتا نخورده ها.قبلا سیلد داشتم دینامش خراب شد برق کاره گفت نمیشه دینام رو باز کرد برو یکی دینام رودربیاره اونوقت من تعمیر می کنم.بی سواد بود.بردم پیش یه برقکار دیگه عین اب خوردن باز و تعمیر کرد.اگر الان به حرف شما و تعمیرکارای دوزاری بود الان همه ef7 ها باید گوشه تعمیرگاه بودن اما به کوری چشم بدخواهان اینطور نیست.ef7 موتوری تمام الکترونی است که از دیگر موتورهای موجود در رنج قیمت خودش از نظر تکنولوژی پیش است.واقعا که مردم جهان سوم هستید.دنبال رو دلال و تعمیرکار دوزاری.
گزارش
پاسخ دادن
01:05  1395/12/03

احسان
1

پس این تویوتاها و ماشین های به روز رو کی تعمیر میکنه؟؟ ef7 تازه وارد بازار نشده و چندین ساله اما تعمیرکار دست بهش نمیزنه. حرفها میزنی آقا سمند ef7 به قول خودتون مریخ نورد که نیست. جالب اینجاست که از 10 نفر تعمیرکار حتی یکیشون هم مایل نیست دست به ef7 بزنه. شما فکر می کنی موتور tu5 موتور کاربراتوریه؟ موتور tu5 موتور به روزیه و الان تو اروپا و چین و حتی روسیه داره مونتاژ میشه انوقت تعمیرکارها بلدند تعمیرش کنند ولی بلد تیستند ef7 رو تعمیر کنند؟؟؟؟ جل الخالق. Ef7 یک موتور سرهم بندی شده و دارای روغن ریزی و قطعات گرون و بدقلقه. وقتی از مونتاژ خارج بشه دیگه جمع نمیشه ولی همون موتور 1800 رو بارها دیدم که تعمیرکردن و دوباره بستن به راحتی کار میکنه
گزارش
پاسخ دادن
09:03  1395/12/03

هاشم
0

احسان خان.اون تویوتا رو فقط تعمیرکار تویوتا تعمیر می کنه.نه تعیرکار دم خونه شما.ef7 رو هم تعمیرکار وارد خودش تعمیر می کنه.خوب هم تعمیر می کنه.ef7 تنها سه ساله که پرتیراژ تولید میشه و قبلش یا محدود از المان وارد شد یا به ددلیل تحریم با افت شدید تولید مواجه شد اما tu5 چندین ساله باتیراژ بالا مونتاژ میشه. اون اوایل هم هیچ تعمیرکاری دست به 206 نمی زد اما به مرور یاد گرفتن.نمی دونم چرا اینقدر زور می زنید توی پیج پارس ef7 رو بکوبونید.و سئوالم روددوباره تکرار می کنم چرا الان سمندهای ef7 مخصوصا دوسال اخیر که تهران تاکسی اکثراef7 تحویل میدن داارن راحت کارمیکنن.اینجور که شما میگید همه سمندها باید الان خوابیده باشن.
گزارش
پاسخ دادن
10:34  1395/12/03

احسان
1

همون تویوتا رو ببری جلوی مکانیکی های دم خونه خودتون چندتاشون بلدن درست کنند ولی هیچکدوم دست به ef7 نمیزنند. Ef7 موتور خاصیه و باید تعمیرکار از اروپا بیاد درست کنه. ما زور نمیزنیم و دلیلی برای تخریب ef7 نیست اینجا بحث پارسtu5 ولی انثال شما وارد این پیج میشید و از ef7 تعریف میکنید لین جای تعجب داره. دلیلی برای تعریف از ef7 اونم تو پیج پارس وجود نداره. ما اگه میخواستیم ef7 بگیریم اینجا نبودیم.پس شماهم خودتو خسته نکن داداشی. واما بحث تاکسی به جرات بهت بگم اکثرا راننده تاکسی ها عزا گرفتن مخصوصا کسایی که خطشون تو سربالاییه که نمیخوان ef7 بگیرن. واسه راننده تاکسی قیمت قطعات خیلی مهمه و ef7 قطعاتش گرونه. اکثرا از کشش بد این موتور مخصوصا وقتی سنکینه ناراضیند ولی خودت میدونی تاکسی رانی و دولت به زور تحمیل میکنه این ماشین رو به راننده های تاکسی. خب طرف چیکار کنه؟ tu5 هم واسه تاکسی خوب نیست ولی 1800 بهتره واسشون و اکثرا پژو گرفتن حتی سمند هم نگرفتن برو تو خطشون بپرس.
گزارش
پاسخ دادن
10:56  1395/12/03

هاشم
1

جناب.شما که ته ماشینت همین پارسه چه می دونی تویوتا چیه.کسی که تویوتا داره برای تعویض روغن هم میره نمایندگی .اونوقت تعمیر موتدرش رو میاره دم خونه شما؟من هیچوقت در مورد tu5 نظر ندادم چون به من ربطی نداره.من همه پیج ها سر می زنم بلکه اطلاعات مفیدی داشته باشه.اما اینجا بدون هیچ دلیلی در مورد ef7 اطلاعات غلط می دید که من هم بخاطر اینکه کسی چیزی یاد بگیره مطلبی می نویسم.در همین مورد کی بحث رو شروع کرد؟یک نفر به طور خودجوش توی پیج پارس علیه ef7 اطلاعات غلط داد من هم جواب دادم پس من شروع کننده نبودم.ضمنا همه تاکسی دارایی که از ef7 می نالن خیلی تر از 405 شاکی هستن.کلا اونا فقط با پیکان حال می کنن.البته این اواخر هم با پراید حال می کردن.کلا 20 سال عقب هستن.دوباره میگم بحث رو شما شرروع کردید و من فقط جواب دادم.دوباره می پرسم اگه ef7 تعمیر نشدنی یا سخت تعمیره پس این همه ef7 توی خیابون چطور اینقدر راحت تردد می کنن؟
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1395/12/03

احسان
2

شما ته ماشینت سمند ef7 نیست؟ شما لامبورگینی سوار میشی ما رو به سخره میگیری؟ چند تا تویوتا مدل پایین تر میخوای بهت نشون بدم تعمیرکار خصوصی تعمیرشون می کنند؟؟ مدل بالاها رو تو نمایندگی تعمیر می کنند.شما طوری از ef7 حرف میزنی هر کی ندونه فکر میکنه موتور سفینه فضاییه. همین ef7 ها رو خود شرکت با رغبت تعمیر میکنه شما حداقل بک سری به نمایندگی بزن متوجه میشی. من با شما بحثی ندارم. چه اطلاعات غلطی در مورد ef7 دادم که شما میخوای اصلاح کنی؟ تا حالا از خودت سوال کردی چرا بازار بدی داره این موتور؟ دوست من اینو بدون نه من از پارس خوشم میاد و نه سنگشو به سینه میزنم محبورم بین بد و بدتر بکی رو انتخاب کنم پس انتخاب با پارسه. راننده تاکسی هم مجبوره پژو انتخاب کنه.
گزارش
پاسخ دادن
12:42  1395/12/03

محمد
10

صداي موتور tu5 از موتور k4m كمتره.شتابش هم دست كمي از k4m نداره. مصرفش هم كه تقريبا يكيه. در عوض قدرت و گشتاورش 108 اسب بخار و 142 نيوتن متر در مقابل 105 اسب بخار و 140 نيوتن متر هستش. tu5 واقعا موتور خوبيه. در خريدش شك نكنيد
22:17  1395/12/01
گزارش
پاسخ دادن
داریوش
0

انصافا صدای موتور ال نود کمتر از tu5 هست.
گزارش
پاسخ دادن
10:52  1395/12/02

حامد
4

مونور tu5 هم گشتاورش بیشتره و هم تند و تیزه. صدای به مراتب کمتری هم نسبت به k4m داره.
گزارش
پاسخ دادن
16:42  1395/12/02

احمد
6

از همه مهمتر تمام لوازم تقویت tu5 مثل هدرز و میل سوپاپ جی تی و حتی کیت توربو با قیمتهای مناسب تو بازار پیدا میشه
گزارش
پاسخ دادن
18:50  1395/12/02

علي
1

سلام.
دوستان ماشين من مدل مهر ٩٥ هست. تو ترافيك صفحه كلاچ ضعيف ميشه و ماشين كمي سخت راه ميفته. موقع نيم كلاچ گرفتن هم يه صداهايي مي ده. دليلش چي مي تونه باشه؟ ممنون از راهنمايي دوستان عزيز
20:40  1395/12/01
گزارش
پاسخ دادن
علي
0

دوستان كسي نبود جواب منو بده؟؟😐
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1395/12/02

موسی
0

دوشاخه کلاچ باید بهینه بشه. هم کلاچت نرم میشه و تیزتر میشه. دیسک و صفحه فابریک که رو ماشین خودته اصلی فرانسه است. کمی کلاچت باید رگلاژ بشه وسط باید باشه بعد از بهینه شدن دوشاخه.روغن گیربکست رو هم عوض کن.
گزارش
پاسخ دادن
20:47  1395/12/03

علی
2

دوستان کسی میدونه دعوتنامه اسفند چرا نیومده؟؟؟؟ به ایرانخودرو زنگ زدم میگن اینجا زده تاریخ فاکتور شدن 1 اسفند ولی هنوز دعوتنامه اش نیومده؟؟؟ و اینکه دعوتنامه تاخیر داشته باشه از اونور ماشینو دیر تحویل میدن یا به خاطر این این تاخیر زود میدن؟؟
20:18  1395/12/01
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: PARS
2

والا واسه ما هم سوال شده چرا نمیاد؟ دارن ناز میکنن پول بگیرن! منم نمایندگی رفتم گفتن هنوز هیچ تحویل اسفندی دعوتنامش نیومده،کسی پیگیری نکرده کی میاد؟؟!
گزارش
پاسخ دادن
22:30  1395/12/02

رضا
22

بين ماشين هاي ايراني بهترين انتخاب بدون شك پارس TU5 هست. عاليه
13:40  1395/12/01
گزارش
پاسخ دادن
پيروز
10

يك ميليون لايك
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1395/12/01

مهدی
4

علت دیر تحویل دادن و انتظار برای پارس lx چیه؟
11:32  1395/12/01
گزارش
پاسخ دادن
عماد
17

تقاضاي بسيار بالا
ناسلامتي بهترين و خوش استيل ترين خودروي جادار و خانوادگي داخليه
گزارش
پاسخ دادن
12:45  1395/12/01

من
3

بازار گرمی فقط همین
گزارش
پاسخ دادن
12:55  1395/12/01

غلامرضا
8

لامصب تو اين محدوده قيمت هنوز رودست پارس ماشين نيومده رفتم پارس LX ثبت نام كنم ميگه اولين تحويل واسه بعد از آبان 96 ميشه!
08:12  1395/12/01
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
12

پارس tu5 همه شرایط رو به صورت نسبی با هم داره و طوری برنامه ریزی کردن که هیچ ماشینی به این قیمت نتونه رقابت کنه.قبلا ایرادی که بود به موتور 1800 و واشر سوختن سرسیلندر و ... بود که با نصب موتور tu5 دیگه اون مورد هم رفع شد.اصالت موتور یعنی طراحی اصولی و تعمیرات راحت که در عین حال پیچیده هم نباشه و لی متاسفانه ef7 از این طراحی بهره ای نبرده
گزارش
پاسخ دادن
11:26  1395/12/01

حسن
4

جناب فرهاد.تا چندسال پیش هیچ تعمیرکاری به 206دست نمی زد.هیچکس تعمیرش رو بلد نبود.ولی به مرور زمان کم و بیش تعمیرکارا یاد گرفتن.تعمیر ef7 هم به همین صورته.یوااش یواش تعمیرکارا عادت می کنن.شما غصه نخور. ولی یه نکته رو متوجه نمی شم.چرا هرکی می خواد از ماشینش تعریف کنه یه جور می خواد ثابت کنه از ef7 بهتره.چرا؟
گزارش
پاسخ دادن
20:35  1395/12/01

فرهاد
3

صحبت سر تمام خودروهای ایرانیه و حتی چینی که پارس مناسب تره و نه فقط ef7. درضمن طراحی استاندارد موتور پژو واسه 206 رو با موتور سرهم بندی شده ef7 مقایسه نکن. الان چند ساله ef7 اومده؟ پس چرا تعمیرکارای ما بلد نشدن؟ نه عزیز جان رغبت نمیکنند دست بزنند. واسه بازکردن کوچکترین قطعه باید قطعات زیادی باز بشه توef7 و آب بندی بهم میخوره و نشتی روغن و ... شما برو نمایندگی ها سری بزن میبینی چندتا ef7 اونجاست واسه روغن ریزی و مشکلات دیگه. منم ندیده بودم باورم نمیشد. درضمن اینجا پیج پارس tu5
گزارش
پاسخ دادن
22:04  1395/12/01

حسن
4

فرهاد جان .ندیگه نشد.شما میگی اینجا پیج tu5 هست اما برای مقایسه نه شما بلکه همتون می خواهید خودتون رو به ef7 ثابت کنید.اینی که می گی چند ساله ef7 اومده باید خدمتتون بگم به صورت پرتیراژ این موتور از سال 93 وارد بازار شد.البته از سال 88تا 90 به تعداد کم مونتاژ زیمنس آلمان وارد شد ولی پس از اون تا 93 به دلیل تحریمها با تعداد خیلی کم و بی کیفیت اینجا مونتاژ شد.موتر ef7 با حجم تقریبا1640 سی سی فوق العاده قدرتمند تراز tu5 و xu7 عمل کرده و از پس بدنه سنگین سمند با کپسول گاز به وزن تقریبی 1400کیلو به راحتی اون هم با سوخت گاز برمیاد.اصلا من قصد کل کل ندارم ولی وقتی می بینم توی پیج یه ماشین دیگه بدون علم کافی در مورد چیز دیگری نظر میدید من هم برای روشنگری اینجا مطلبی می نویسم .همه سلیقه هاقابل احترام هستندوو نظر شما هم در مورد ماشینتون محترمه .قطعا اگر اون سه سال تحریم نبود الان وضع به کلی فرق می کرد.ببخشید که توی پیج شما نظر دادم.به نظرم لازم بود
گزارش
پاسخ دادن
23:21  1395/12/01

فرهاد
6

حسن آقا خواهش می کنم.ما هم نیت کل کل و ... نداریم. قطعا کشش ef7 کمی بالاتر از موتور tu5 هست. اما ef7 نیاز به دور موتور بالاتری نسبت به tu5 داره منظورم اینه که شما میفرمایید مکانیک ها بلد نیستند ef7 رو تعمیر کنند عرض کردم تو این چند سال نتونستند یاد بگیرند؟؟پس مساله یادگیری نیست. مساله سخت بودن تعمیر و آب بندی نشدن و ... است. قطعا شما دیدی تو بازار و نمایشگاه و بین مردم ef7 محبوبیتی نداره و تا اسمشو میاری خط قرمز میکشند روش. به نظرتون دلیلش چیه؟ دلیلش چیه که سمند با موتور 1800 علی رقم مشکلاتش محبوبیت بیشتر و مشتری بیشتری داره؟؟پس یک جای کار ایراد داره. درمورد سمند ببینید اتاق سمند چرا بعد از تقریبا یکی دو سال به صدا می افته و به اصطلاح لش میشه؟ در حالی که تقریبا هم وزن پرشیاست. شما پشت فرمون پرشیا بشینید ماشین تو دستتونه و اصلا احساس سنگینی نمیکنید و تیز و نرمه. اما سمند دقیقا برعکسه. بنده 3 سال سنند lx داشتم و هیچوقت از سواریش لذت نبردم.یک حس کاذب امنیت هم بواسطه ارتفاع درها بهتون میده که شما وقتی داخل ماشین هستید فکر میکنید موقع تصادف اتفاقی نمی افته براتون.
گزارش
پاسخ دادن
09:04  1395/12/02


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 39 نظر
X33 Cross cvt 35 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تاراv4 تحویل تیر : سلام تاراv4 سفید پیش فروش ثبت نام دی ماه۱۴۰۳ صدور دعوتنامه۱۴اردیبهشت۱۴۰۴ قیمت کل۹۱۲۱۰۰۰۰۰۰ریال
بهزاد : منم شاهین g هفته چهارم مرداد هستم. فع خبری نیست. اگه بیاد تبدیل میزنم. احتمالا هم افزایش قیمت بخوره. و هم تکمیل وجه که کردیم آخرسر باز جی ال بدهند. طبق قرارداد مبلغ مازادو برمیگردونن تو حساب متقاضی. سایپا کارش حساب کتاب نداره فقط دنبال منافع خودشه.
آرمین : دقیقا چون منم ۶ بهمنیم فاکتور نشده
شاهین : حاظر من هفته ۴مردادماه هستم وهنوز هیچ پیامی نیومده اگر پیام تبدیل هم بیاد انتخاب نمیکنم ما که دو سال و خورده ای صبر کردیم برا جی این چن ماه هم روش وسلام شد تمام
آرش خریدار j4 مشکی : سلام بعد از سه تا چهار ماه پس از تحویل واریز میکنن البته اگر بخواهید میتونید زودتر برید یه شکایت ثبت کنید
X5 : سلام کسی اطلاع داره صدور پلاک و مدارک چه زمانی سبز میشه صدور پلاک سبز بشه یعنی چه
یوسف : خرداد بودیم ۱۳ اسفند پیامک اومدمهلت واریز . ۲۷ اسفند زمان تحویل خودرو رفیقم ۱۸ ام واریز کرد ۲۷ ام زنگ زدن بیا ماشین ببر من دیر متوجه شدم تا پول جور کنم ۲۷ ام واریز کردم ۱۱ اردیبهشت تحپیل گرفتم. میخوام بگم زود واریز کنی همون ماه ب ۱۰ روز نشده خودرو رو تحویل میگیری
سالار : جناب کذاب نباش شما خودت احتمالا کلا اهل دروغ هستی همه رو مثل خودت میبینی من به حرف اکتفا نمیکنم چیزی که دیدم رو قبول دارم محمد همکار منه ما با اختلاف یک روز پول واریز کردیم اون 5 شهریور من 6 شما و رفقاتون هم اگه به چیزی اعتقاد دارید شک نکن این تهمت دروغگویی که به من نسبت میدی رو روزی خواهی تاوان داد که دستت از همه چی کوتاه اگه این سایت میشد مستند بزاری بهت اسنادش و میزاشتم حالا هر طوری دوستان میخوان فکر کنن و خیال بافی کنن راحت باشن اگه دنبال دروغ بودم میگفتم خودم فاکتور شد که هنوز منتظرم عزت زیاد
بهارj7 : دوستان واریز نقدی های مربوط به j7هم همینطور فرایندش طولانی و با تاخیر فراوان هست ؟
صدرا : از این لیک وارد مشاهده وضعیت بشید https://www.saipacorp.com/fa/salepage/customercarstatus
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
نگین .ایکس 55 پرو : با سلام دوستان اگر کسی اطلاع داره مدل 404 کی فاکتور میشه لطفاً اطلاع رسانی کنه.نمایندگی که جواب درست نامیده گرفتار شدیم
کوییک rs : سلام دوستان تکمیل وجهه اردیبهشت اما هنوز فاکتور هم نشدم کسی هست اردیبهش فاکتور شده باشه
18 مهر : همین الان فاکتور شدم.. ولی پلاک هنوز نیومده..
اطلس مهر : سلام، دوستان یک چیزی شنیدم، زنگ زدم به نمایندگی برای جریمه تاخیر سوال کردم، گفتند جریمه تاخیر از زمانی اختصاص داده میشه که توسط نمایندگی احراز هویت سخا ثبت شده باشه، این رو پیگیری کنید و حتما اون برگه تاییدیه پست رو که احراز سکونت انجام داده رو تحویل نمایندگی بدید تا ثبت کنند و ضرر نکنید.
حاج علی : نمایندگی بودم الان میگه تبدیل به سمند از ماه دیگه اجباریه رانا دیگه تولید نمیشه جاش سمند واشر میدیم عجبااا
شادمهر : سوده چه سایپا ماشینم بهت بده شانس آوردی مرد مومن گیرم 5هم بهت دادتو تاخیر فقط 100میلیون حسابت خورد میشه تواون مدت بعد ماشین گران شده هنوز آلام نکردن نگا قیمت وانت پراید کن متوجه میشی
شادمهر : سوده چه سایپا ماشینم بهت بده شانس آوردی مرد مومن گیرم 5هم بهت دادتو تاخیر فقط 100میلیون حسابت خورد میشه تواون مدت بعد ماشین گران شده هنوز آلام نکردن نگا قیمت وانت پراید کن متوجه میشی
207 فروش فوری اسفند : چه رنگی ؟؟
هادی اریزو : کی گفته من نبودم خیلی خوب بودم شما کجا بودی اون وقت پول بنر تازه دادم چاپ شده پس وز وز نکن
207 فروش فوری اسفند : رنگتون تیتانیومه؟ آخرین موعد تحویل رو میزنه این کلاس خودور در صف فاکتور نمی باشد؟؟؟