امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

170851 نظر

سیمین
1

وقتی میگن ماشین فاکتور شده اون وقت کی تحویل میدن. الان پارس ما 14 مهر فاکتور شده .
00:25  1395/07/18
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

یک هفته بعد از فاکتور شدن تحویل میدن.شما کی ثبت نام کردی؟
قرار بود کی تحویلت بدن؟؟؟چقدر تاخیری داشته تا الان؟
گزارش
پاسخ دادن
08:23  1395/07/18

arman
0

خوبه که هنوز فاکتور شده واسه من فاکتورم نشده اینجور که میبینم موند هفته دیگه با این تعطیلی این هفته.
گزارش
پاسخ دادن
09:43  1395/07/18

نیکزاد
11

ترمزهای پارس tu5 خیلی قوی تر از ترمزهای کاسه ای ال 90.شتاب پارس tu5عالیه و ال 90 هم شتابش خوبه.فرمان پذیری پارس و نرمی عالیه.صندلی های مارس طبیه اما ال 90 نیمکتی و خشک.مصرف پارس tu5 کمه و البته ال 90 هم مصرفش کمه.بازار پارس tu5 عالیه.سیستم تهویه اتومات و هندزفری بلوتوث و آنتن اکتیو و سیستم صوتی پیشرفته و آیینه های برقی و صندلی های برقی و ..... رو وقتی مقایسه میکنی میبینی ال 90 خیلی عقب می افته.ال 90 در عوض پیکان اومد و قرار تبود انقدر گرون بشه.بهترین خودروی ایران خودرو پارس tu5. خرج های ریز و درشت برای سمند و سورن و دنا و پارس ساله.پارس tu5 اصلا اینطور نیست.حتما الان چند نفر ار دنا سوارها میخوان بگن ما پارس tu5 داشتیم و خراب شد و .... برید تعمیرگاه خودتون ببینید.
21:07  1395/07/17
گزارش
پاسخ دادن
نیکزاد
6

آقای مونتاک گردگیرهای جدید با کاسه نمد رو شرکت طهران پارت که شرکت متفرقه و شناخته شده ای نیست طراحی کرده.که این کاسه نمد هم روی گردگیربسته نیشه و اونم بعد از مدتی که گل و آب و برف و ....بهش میخوره ترک برداشته و تو دست اندازها مخصوصا چون پلوس حالتشو عوض میکنه گردگیر کشیده شده و پاره میشه و همچنین دیده شده که اشیایی که تو جاده جلوراه سبز میشند مثل تکه گونی و پارچه و طناب و پلاستیک و ... به گردگیر گیر کرده و قطعا پاره میشند و اگه زود متوحه نشید خسارت در حدود 5 میلیون رو دست راننده به خاطر سوختن گیربکس و خالی شدن واسکازین میزارن.موتور tu5 طراحی به روزی داره و اون پارسی که شما میگید تو تعمیرگاهه پارس ساله. شما برو 1 ساعت تو تعمیرگاه اگه پارس tu5دیدی. نهایتا برای کارهای جزیی تعویض لنت و ...میان ولی پارس سال موتور 1800 بله هست.ال 90 توان رقابت با پارس tu5 رو نداره.کولرعالی کار میکنه درحالی که ال90 کولر جالبی نداره. هندلینگ و تعادل پارس خیلی بهتره و چپ نمیکنه اما ال 90 راحت چپ میکنه. دید پارس کورنیست اما دید ال 90 کوره.اتاق پارس زیباست اما ال90 متاسفانه اینطور نیست.
20:57  1395/07/17
گزارش
پاسخ دادن
tt
9

موتور ef7 موتور خوبیه ولی اگه با کیفیت بالا تولید شه و ایراداتش برطرف شه
ظاهراً در این سالهای اخیر تا حدودی بهتر شده و از روغن ریزی و واشر عوض کردن خبری نیست دیگه انگار
ولی قیافه هم تا حدودی مهمه
به نظر من قیافه پارس با وجود تکراری شدن و قدیمی بودن هنوز جذابیت بیشتری نسبت به دنا و سمند داره تازه از نظر قیافه 206 و سورن هم از سمند و دنا جذاب تر هستن
در مورد موتورهایی که روی پارس میذارن: موتور xu7 موتور خوبی بود در زمان خودش ولی الان واقعا دیگه تولیدش غیرمنطقی و غیراصولیه تازه کیفیت روزهای اول رو هم نداره و صدای بسیار زیادی تولید میکنه
موتور tu5 موتور خوبیه ولی برای 206 نه برای سدان سنگینی مثل پارس اونم با گیربکس BE3 که کشش ماشین رو کم کرده
شاید الان مناسب ترین گزینه واسه ماشینهایی با وزن پارس و سمند همون موتور ef7 باشه
در کل سیاست خودروسازا اینه که همه نکات مثبت در یک ماشین نباشه تا همه ماشینا بازار داشته باشن
11:46  1395/07/17
گزارش
پاسخ دادن
.
12

همون مشکلات رو که داشت الان هم داره خودتونو گول نزنید
گزارش
پاسخ دادن
11:56  1395/07/17

رضا
9

من نمی دونم این جناب نقطه چه پدرکشتگی با ef7 داره آخه از اون وقت که من نظرات را میخونم سوزنش گیر کرده میگه ef7 بده و‌درست بشو نیست اخه داداش من تو از کجا خبر داری اگه بد بود چرا این همه ملت دارن میخرن اگه بد بود چرا قیمتش یه دفعه دو سه میلیون از کارخونه زده بالا ؟ والا ما از هرکی خریده پرسیدیم میگه عالیه مصرفش کمه خیلی نرم و پرشتابه
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1395/07/17

..
7

اینطوری نیست که تو میگی مردم میخرن چون خوبه مردم اگر هم بخرن برا اینه که مجبورن توانایی خریدشان در حد همین خودرو های بی کیفیت هست همه شان هم اشکال دارند.
گزارش
پاسخ دادن
18:33  1395/07/17

سجاد
4

الان شما معتقدی پارس از 206 زیبا تره؟؟ :)))))
گزارش
پاسخ دادن
21:57  1395/07/17

مصیب
3

دوست عزیز موتور EF7 برای کشور ما که ماششین یه کالای سرمایه ای هست به دلایل زیر خوب نیست
سر سیلندر و بلوکه سیلندر یکبار مصرف هستند یعنی با پاره شدن یه تسمه تایم ممکنه کار به تعویض سیلندر برسه
تکنولوژی ساخت این موتور خیلی بالا هستش که ایران نمیتونه با دقت بالا بسازه و نتیجش میشه روغن ریزی و ....
سر سیلندر قابل کف تاشی نیست یعنی اگه واشر سر سیلندر بسوزه و سر سیلندر موریانه زده باشه باید سر سیلندر را عوض کنی
گزارش
پاسخ دادن
09:27  1395/07/18

امیر
0

دوستان سمند سوار دنا سوار منتظر فراخوان ایرانخودرو باشید
10:34  1395/07/17
گزارش
پاسخ دادن
امیر
1

دوستان سمند سوار دنا سوار منتظر فراخوان ایرانخودرو باشید
10:34  1395/07/17
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
1

علت اینکه تو کشورهای دیگه مثل ترکیه و دبی و ... خودروهای روز دنیا هست ولی تو ایران با قیمتهای زیاد و اونم محدود هست چیه؟ اونها هم شرکتهای خودروسازی دارن و وارد هم می کنند.این پول گمرک چراانقدرزیاده؟
گزارش
پاسخ دادن
08:59  1395/07/18

مهندس کاویانی
11

وستان به جای تعصب واقع بین باشید واقعیت اینه که xu7 یه موتور ۸ سوپاپ قدیمی و ناکارامده که باهیچ استانداردی سازگاری نداره xu7 مثل یه دایناسوره زنده میمونه که وجودش در صنعت خودرو باعث تعجبه .tu5 موتور خوبیه که روی هاچ بک و سدان های کوچیک عملکرد قابل قبولی داره ودر سدان های بزرگ دارای عملکرد متوسط.ef7 فعلا پیشرفته ترین موتور موجود در صنعت خودروی کشوره که عملکرد مناسبی حتی روی سدان های سنگین نشون داده و همچنان در حال پیشرفت و بروزرسانی هست نمونه اون ورود رسمی و موفق نمونه توربوشارژ و ساخت آزمایشی نمونه دیزل
02:05  1395/07/17
گزارش
پاسخ دادن
علی
12

درسته xu7 قدیمی هست اما هم کشش خیلی بهتری از ef7 داره و هم قابل اطمینان تر هست . ef7 موتوری هست که وقتی مشکلی پیدا کرد دیگه سایر مشکلاتش هم رو میشه و عملا زمین گیر میشه . مشکلات طراحی این موتور وقتی خودشون رو نشون میده که عیبی پیدا کنه . دیگه سایر مشکلاتش هم زنجیر وار ظاهر میشه
گزارش
پاسخ دادن
08:59  1395/07/17

مونتاک
5

تورو خدا جوک تعریف نکنید. جوکو لطیفه سایت مخصوص داره برین اونجا. دوست عزیز هل دادن ماشین مبنای کارشناسی اتاقه؟!کراس اورم سنگینه یعنی ماشین بدیه؟! اون یکی رفیقمون میگه tu5 برتری داره نسبت به k4m?! میشه برتری tu5 رو توضیح بدی و چراشو بگی؟
00:57  1395/07/17
گزارش
پاسخ دادن
سعید
9

ای بابا چرا شما پارس سوارا اینقدر دچار توهم هستید آخه دیگه پارس ترتری این همه تعصب داره که بخاطرش همه چیز را زیر سوال ببرید اگه واقع بین باشید متوجه میشید مردم اکثرا دارن میرن به سمت خرید سمند و دنا اونم فقط دلیلش موتور
قدرتمند و پیشرفته ef7 هست چون اعتماد مردم توی یکی ۲ سال گذشته به ef7 جلب شده و انصافا موتور قابل احترامیه من شخصا سال ۹۳ خیلی سعی کردم برادر کوچیکترم را از خرید سمند ef7 منصرف کنم ولی الان فهمیدم اشتباه کردم چون هر با سوار شدم از نرمی و شتابش کیف کردم بخصوص اینکه با ۴۰ هزار کیلومتر کارکرد هنوز رنگ تعمیرگاه ندیده ! الان حاضرم سمند ۲ سال کارکرده را ۲۸ بخرم ولی برادرم راضی نمیشه چون خیلی از ماشینش راضیه و‌ حاضر نیست بفروشه خدا شاهده به همین شب های عزیز عین واقعیت را گفتم دیگه قضاوت با خودتون
گزارش
پاسخ دادن
02:32  1395/07/17

علی
8

شما هم توهم پیشرفتگی ef7 دارید . موتور ضعیفی که در سربالایی کم میاره و همش مجبوری با دور بالای 4500 بالا بری و با اولین خرابی هم گوشه تعمیرگاه زمین گیر میشه و دیگه درست بشو نیست که اینهمه تعصب و طرفداری نمیخواد
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1395/07/17

علی2
8

اره حامد جان خیلی از ef7 بودن که واشر زدن خودت هم داری می گی بودن. ولی دیگه نیست ef7 موتوری هست که قابل تامییر باشه ولی تعمیرکار بروزی می خواد نه هر اچار بدستی که یه چندتا اچار گذاشته دور خودش به خودش می گه استاد. متاسفانه این تعمییرکاران ما هستن که قابل درست شدن نیستن
23:50  1395/07/16
گزارش
پاسخ دادن
نیما
0

اون قسمت پیام" تأخیرش " جا موند. گفتن بیشتر از بقیه رنگ ها تأخیر میخوره.
گزارش
پاسخ دادن
11:00  1403/08/13

نیما
0

اون قسمت پیام" تأخیرش " جا موند. گفتن بیشتر از بقیه رنگ ها تأخیر میخوره.
گزارش
پاسخ دادن
11:02  1403/08/13

نیما
0

اون قسمت پیام" تأخیرش " جا موند. گفتن بیشتر از بقیه رنگ ها تأخیر میخوره.
گزارش
پاسخ دادن
11:03  1403/08/13

نیما
0

اون قسمت پیام" تأخیرش " جا موند. گفتن بیشتر از بقیه رنگ ها تأخیر میخوره.
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1403/08/13

مونتاک
5

دقیقا زدی تو خال.. درسته قبلا ef7 مشکلاتی داشت اونم بخاطر تحریم بود الان درست شده.. دوباره طراحی شد و کیفیت قطعات و مونتاژ بهبود پیدا کرده.. گشتاور ef7 که 157 در 4500. این موتور جواب بدنه رو میده و نسبت به پولی که میدی راضیت میکنه. بنظرم قدرت موتور و کیفیتش قابل قبوله.. شما هی بگو ضعف داره تو سربالایی اما وقتی خوب راه میره مخصوصا نسبت به پارس خب من یکی انتخابم ef7., من خودم تست میکنم منتظر تایید یا تکذیب اینو اون نمیشم
گزارش
پاسخ دادن
01:06  1395/07/17

موسی
9

مونتاک یعنی دنا ضعف کشش نداره؟ تو جاده شیب دار هر ماشیتی حتی اگه ژیان هم باشه با سرعت دور مونور بالا رانندگی کنی خوب بالا میره.پارس lx کمی افت کشش داره اونم با ظرفیت تکمیل ولی دنا هم وزنش سنگین تره و هم گشتاور تو دورهای بالاتر از tu5 رو میده و باید تخته گاز کنی و دور خیلی بالا رانندگی کنی که برای همین زود مستهلک میشه. موتور 1800 واسه سمند ضعف کشش داره چه برسه موتور ef7. مثلا بیای کولر هم بزنی.یک مشکلی هم تو طراحی اتاقهای خانواده سمند و سورن و دنا هست که رسما اتاق نمیخواد راه بیوفته و انگار جوش شده به زمین.یک سمند داشتم تو پارکینگ خونه که شیب دار بود باطریش خالی شده بودو روشن نمیشد با راننده های آژانس بغل خونه در حدود 6 تفر بودن هر کاری کردبم وهل دادیم انقدرسنگبن بود بیرون نیومد.شناس ما بک لودرداشت رد میشد بستیمش به اون و اومد بیرون.پارس اتاق لوکسی داره و انگارروهواست.
23:43  1395/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کامران
8

خداییش آرم شیر زیبا و پرقدرت کجا و آرم اسب کجا. یک ماشی من درآوردی. معلوم نیست تحت چه لیسانسی داره تولید میکنه و تحت چه استانداردیه. هر چی گیرشون اومده از هر جا انداختن رو دنا.
21:49  1395/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کامران
10

در مقایسه بین ef7 و xu7 نکته مهمی هست که اگه xu7 همون 1800 واشر یرسیلندرش بسوزه با مبلغی به مراتب خیلی کمتر از ef7 میشه تعمیرش کرد و قطعاتش موتوریش زیاده ولی ef7 که مستعد واشر سوختن هم هست اگه خدای نکرده ایراد پیدا کنه قطعاتش گیر نمیاد و گرونه و موتور انقدر بدقلقه که تعنیرش سخت میشه.این موارد رو اکثر مردم واقفند.
21:45  1395/07/16
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

شماره بدنه .GHمربوط به کدام سایت ایران خودرو میشه؟؟؟
لطفا دوستان جواب بدین...
21:13  1395/07/16
گزارش
پاسخ دادن
وحید
1

GH و GR سایت تهران
GK سایت خراسان
گزارش
پاسخ دادن
21:58  1395/07/16

نیکزاد
5

پارس tu5 زده رو دست ال 90
18:30  1395/07/16
گزارش
پاسخ دادن
بدزاد
4

مگه ال 90 دست داره؟
گزارش
پاسخ دادن
18:59  1395/07/16

مونتاک
3

پارس tu5 رو دست ال90 رو پای دنا.. پارس نه کیفیت ال90 رو داره نه محاسن و پیشرفتگی دنا اما قیمتش به این محصولات نزدبکه. پول چیزی رو که نداره ازت میگیرن..
گزارش
پاسخ دادن
19:13  1395/07/16

tt
16

جناب مونتاک یه پیرینت از نظراتت واسه مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو بفرست حتما پاداش خوبی واسه این همه تبلیغات دنا بهت میده
خدایی خسته نشدی عین بچه ها واسه اثبات خریدت این همه صغری کبری کردی
خود ایران خودرو کم آورده از این حرفای عجیب
من اصلا طرفدار ماشین خاصی نیستم ولی این هنه تعصب واسه یه ناشینو نمیتونم درک کنم
این مدل حرفا واسه بالا بردن ماشینت نمیتونه باشه اینا رو واسه توجیه انتخابت میگی
پارس ماشینی قدیمی تکراری بدون کشش اصلا هرچی تو بگی ولی آخه دنا خیلی ناقصه
طراحی عقب کاملا غیرمنطقیه از بغل که به سپر جلو نگاه کنی کلا تو ذوقت میزنه البته بعضی جاهاشم زیباست که نباید از اونا چشم پوشید مثل طراحی جلو پنجره و نمای جلو که انصافا خوب و به روزه ولی واقعا نقصای زیادی تو طراحی داره کلا سمند رو با حجیم کردن بدنه خواستن ایمن تر کنن ولی باعث سنگینی و زود افتادن بدنه شده
موتور ef7 شاید در طرح اولیه موتور خوبی بوده ولی الان تو ایران خودرو با کیفیت پایین تولید میشه
کلا با تخریب خودت و انتخابت بالا نمیره
گزارش
پاسخ دادن
21:24  1395/07/16

نیکزاد
8

تا زمانی که موتور tu5 رو پارس نبود میشد با ال 90 مقایسه کرد. ال 90 چی داره؟ آپشن که نداره. قیافه که مرخصه. صندلی که کمردرد میاره و خسته کنندست. هندلبنگ و تعادل که زود چپ می کنه. ایراد بزرگ گردگیر پلوس و خالی شدن واسکازین که کلا یک خط قرمز رو ال 90 میکشه.کولر خوب که نداره.ماشین در حد پیکان قیمت بالا. آقای مونتاک شما کلا با پارس مشکل داری و هرطوری هست میخوای بکوبیش. مونور tu5 خیلی بهتر از k4m ال 90 شده. در ضمن ما هیچ جا تعریفی از دنا ندیدیم فقط یک عده که تجربه ندارن و فریب خوردن رفتن دنا خریدن. این ماشین اگه همه مواردش عالی باشه ایراد بزرگ ول شدن و افتادن اتاق رو بعد از مدتی داره.کاملا معلومه هیچ محاسبه مهندسی برای دنا نشده و یکجوری خواستن فقط تغییر کوچیکی نسبت به سمند بدن.
گزارش
پاسخ دادن
21:37  1395/07/16

مونتاک
1

ریس من تیبا دارم نه دنا.. چیزی که بنظرم درسته رو میگم.. کیفیت که ازپارس با کیفیت تره.. چیزی که با ارزش باشه مشهود.
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1395/07/16

مونتاک
1

استاد میشه برتری tu5 رو نسبت به k4m توضیح بدی؟؟ چه برتری داره از چه نظر؟؟ در حالی که با کیفیت ترین و کم استهلاک ترین موتور k4m هست.
گزارش
پاسخ دادن
23:54  1395/07/16

نیکزاد
3

اولی و بزرگترین برتری tu5 به k4m قطعات ارزان تر اونه.کافیه یدونه فولی سرمیلنگ k4m رو عوض کنی حداقل 150 تومن پولشه.k4m موتور خوبیه ولی تا زمانی که سالمه و به خرج نیوفته که مخارجش بالاست.اکثر قطعاتش از تسمه تایم و هزینه تعویض گرفته تا سرسیلندر و .... الانم k4m کیفیت سابق رو نداره.یک فن کامل تا 500 تومن بعضا هزینشه.گردگیرپلوس هم دیگه کولاکه اگه پاره بشه کل واسکازین خالی میشه و گیربکس رو کامل باید عوض کنی.
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1395/07/17

مونتاک
2

پس از نظر فناوری و کیفیت خودت قبول داری k4m برندست. اونم کم میشه پاره بشه و در ثانی طرح جدیدش اومده کاسه نمد داره و کلا این عیبو نداره.. کسی که جنس با کیفیت تر و کم استهلاک میخواد بهاشم باید بده. پارس ارزونتره قبول دارم اما خرجهای ریزو درشت که طی زمان هزینه میکنی از خرج ال90 بیشتر میشه. فقط ال90 بعد مدت طولانی یهو هزینه میزنه بالا بیشتر به چشم میخوره. تمام کسانی که ال90 دارن اکثرا قبلش پژو یا سمند داشتن و با مخارجش آشنا هستن..هماهنگی و کیفیت موتور و گیربکس ال90 با پارس lx یکیه انصافا. کسی که ال90 میخره حالا حالاها از دم مکانیکی رد نمیشه اما پارس از روز اول محکوم به تعمیرگاه رفتن بخاطر اینکه کیفیت نداره
گزارش
پاسخ دادن
15:41  1395/07/17

ناصر
6

دوستان خواستم اطلاعاتی در مورد تسمه تایم برسونم خدمتتون.رانندگی با دور بالا. تیک آف کردن. نشتی روغن از میل لنگ روی دنده تایم و تسمه تایم. دیر عوض کردن تسمه تایم. دنده مرده رانندگی کردن. دنده معکوس های ناگهانی و شدید. زیاد سفت کردن تسمه تایم و زوزه کشیدن آن. جنس بد تسمه تایم و ... باعث میشه تسمه تایم پاره بشه و هزینه های زیادی رو به مالک تحمیل کنه. کارکرد مناسب تسمه تایم موتور tu5 تا کیلومتر 65000 می باشد.
18:25  1395/07/16
گزارش
پاسخ دادن
محمد
4

معکوس کشیدن با سرعت بالا در سرازیری، قاتل تسمه تایم!
گزارش
پاسخ دادن
18:45  1395/07/16

من
7

واقعا باورم نمیشه هنوز این جور متعصبانه بعضیا در مورد xu7 نظر میدن.. حالا خوبه ما یکیش رو تو خونه داریم با اون صدای وحشتناک و مصرف عجیب غریب و آبرو بر تو شتاب گیری ! یه ای اف سون هم تازگیا خریدیم. شاید به قول شما سربالایی نقطه ضعفش باشه ( که اصلا هم اینجوری نیست ! ) در باقی موارد وقتی پشتش میشنی کاملا متوجه میشی که نسل جدید موتور رو در اختیار داری . مثل تیو فایو که انصافا موتور خوب و کم ایرادیه . در مورد ای اف سون هم چیزی که مشخصه محبوبیت روز به روزشه . من با تحقیق و تجربیات خودم این موتور رو بدون شک انتخاب کردم بال این که میتونستم ایکس یو هفت انتخاب کنم ولی اگه قرار هم بود ای اف سون انتخاب نکنم میرفتم سراغ ای یو فایو !
16:50  1395/07/16
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4

نقطه ضعف ef7 و tu5 دقیقا سربالایی هست مخصوصا وقتی ماشین پر و سنگین باشه . حیف از پول که بدی واسه دنا با این موتور ضعیف
گزارش
پاسخ دادن
18:44  1395/07/16

مونتاک
5

شما راننده نیستی و سربالایی ها مشکل داری چرا به ef7 تامین میدی این ضعف رو. من چندین بار با دنا سربالایی رفتم اصلا اذیت نشدم و راحت بالا رفت.. من با تیبا خودم راحت میرم اگر ماشین خیلی سنگین نباشه با دنا خیلی راحت تر و با قدرت تر میرم بالا. یا شما راننده نیستی یا با دنا رانندگی نکردی یا مشکل روحی روانی داری.. من به همه میگم یه بار با دنا سربالایی رو برن بالا اگر بهتر از پارس tu5. نرفت هر چی دلت خواست بگو
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1395/07/16

نیکزاد
9

موتور tu5 با دوام ترین و باکیفیت ترین در بین موتورهای ایرانیه.بقیه یا مشکل واشر سوزی دارن یا آب و رو غن کم می کنند و یا بازی در میارن.
13:34  1395/07/16
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
0

علت اینکه پارس lx چرخ هاش 16 چیه؟
13:31  1395/07/16
گزارش
پاسخ دادن
علی2
4

این که می گن xu7 گشتاور دور پایینی داره درسته ولی همین عمل باعث می شه در دور بالا دچار فشار بسیار. و افت گشتاور خود ایران خودرو میدونه xu7 بدرد ماشین های بروز نمی خوره من با شیش نفر سرنشین رفتم گردن حیران دور موتور نزاشتم به 4000 برسه. ef7 درسته 157 نیوتن در دور4500 ولی میدونی واشر نمیزنه صدای کم مصرف عالی دارای cvvt تایمینگ متغییر سوپاپ حالا از پیشرفتی هیچ خواستن موتور xum رو روی دنا elxبزنن ولی ایران خودرو گذاشت تا تحریم ها لغو بشه که توربو رو جایگزین xum کرد. اگر ef7 در دور بالا بهش فشار وارد می شد اون موقع می تونستی بگی موتور ناتوان ما که روی قله زندگی نمی کنیم الان حدود 70% کفی که tu5 و ef7 حرف اول میزنه
13:15  1395/07/16
گزارش
پاسخ دادن
حسین
11

گشتاور xu7 تا دور 4500 واقعا خوبه و برای رانندگی عادی هم دورهای زیر 4500 مهم هست و نه بالای 4500 . Ef7 شکست خورده و با این حرفها نميشه توجیه کرد واسش . خود ایران خودرو هم دنبال موتور جدیدی هست .
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1395/07/16

حسین
5

ضمنا گشتاور ef7 برابر 155 در دور 5000 هست به شرط استفاده از بنزین با اکتان 97 چون نسبت تراکمش 11 هست . علی آمار جعلی نده . ضعف گشتاور ef7 در دور پایین و میانی قابل کتمان نیست
گزارش
پاسخ دادن
15:22  1395/07/16

سامان
6

ای اف سون همیشه خیلی ضعیف تر از چیزی بوده که واسش ادعا شده
گزارش
پاسخ دادن
16:50  1395/07/16

حامد
8

اتفاقا واشر زدن ef7 اصلا دور از ذهن نیست . خیلی ef7 ها بودن که واشر زدن . فرقش هم اینه که اگر ef7 واشر زد دیگه موتور بشو نیست . اگر ef7 باز شد دیگه کارش تمومه و عملا درست بشو نیست و هیچ وقت دیگه موتور نميشه
گزارش
پاسخ دادن
17:27  1395/07/16

علی2
6

اره دفترچه دنا وسمند و سورن ef7 جعلی فقط تو جعلی نیستی
گزارش
پاسخ دادن
17:40  1395/07/16

مهدی
1

بله چدنی شده دیروز نمایندگی از مکانیک پرسیدم .
21:33  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
xu7
2

یکی مثل تو با این طرز تفکر همون بهتر که xu7 نخره
گزارش
پاسخ دادن
22:25  1395/07/15

احمد
2

یعنی میخوای بگی موتور 1800 واشر سرسیلندرش نمیسوزونه؟ اساس طراحی این موتور ایراد داره
گزارش
پاسخ دادن
22:31  1395/07/15

محمد
1

نخیر xu7 چدنی نشده این تعصب شما و اصرار بر ندیدن واقعیت توسط شماست که چدنی شده .
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1395/07/15

ادیب
1

به نظر شما راست میگن پژوپارس ۸سوپاپ دوگانه سرسلندش زود خراب میشه؟
گزارش
پاسخ دادن
00:56  1395/07/16

قلی
6

عزیزان چرا وقت خودتون و دیگران را واسه یه موتور بالقوه رده خارج تلف میکنید این xu7 اصلا ارزش این حرفا را نداره
گزارش
پاسخ دادن
01:54  1395/07/16

شایان
0

سلام دوستان
مثل اینکه صدور کارت سوخت کنسل شده؟به تصویب هیات وزیران
21:24  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

بله کارت سوخت به دستور ریاست جمهوری تصویب شده باطل بشه ولی هنوز رسمی اعلام نکردن.
گزارش
پاسخ دادن
22:33  1395/07/15

امیر
3

جعبه فرمونت مشکل داره
گزارش
پاسخ دادن
12:01  1397/12/05

arman
1

این ایرانخودروهم خسته کرد مارو فعلا ماشینو تحویل ندادن. از تحویلی های شهریور دوستان دیگه ای هم هست که تحویل نگرفته باشن؟
20:31  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
سمیه
1

برات 18 ام فاکتور میخوره . زنگ بزن بگو پیگیری بزنه
گزارش
پاسخ دادن
21:56  1395/07/15

سام
13

اره متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست نه نمایندگی و نه 096440 در واقع مردم را مسخره کرده اند با این تحویل خودرو دادنشان مخصوصا در مورد پارس.
گزارش
پاسخ دادن
22:53  1395/07/15

arman
0

بله شنبه باید دوباره زنگ بزنم پیگیری کنم چون تو دعوت نامه هم حداکثر تاخیر 15 مهر بوده.
خانوم سمیه شما تحویل گرفتین کامل با مدارک؟
گزارش
پاسخ دادن
00:57  1395/07/16

سمیه
1

ماشین و پلاک را تحویل گرفتم . اما مدارک را نه
گزارش
پاسخ دادن
17:21  1395/07/16

سیمین
9

اره ما هم تحویل شهریور بوده هنوز تحویل ندادن مملکته ما داریم!
گزارش
پاسخ دادن
14:42  1395/07/17

کاربر: Esi
0

چندم مرداد تکمیل وجه کردی ؟
گزارش
پاسخ دادن
07:54  1395/07/19

کاربر: Esi
0

باید تحویل میگرفتی واسه من تقریبا یک هفته بعداز فاکتور شدن مدارک امدن منتظر کارت خودرو هستم نمیدونم کی میاد ؟ میگن هوشمند شده طول میکشه تا بیاد
گزارش
پاسخ دادن
07:57  1395/07/19

مصطفی
0

سلام بر همگی ماشین کلاس 512تحویل گرفتم میخوام بونم ارزش داره با 513 تعویض کنم کدومش بهتره
19:30  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
هاشم
0

سلام خدمت دوستان
میخاستم اینترنتی ثبت نام کنم برای خودرو ب صورت کاردکسی
لطفا راهنمایی کنید
18:56  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

اینترنتی ثبت نام کن از طریق سایت.البته هر وقت اعلام شد. بعدش مدارک نمیدی و به نمایندگی میگی که کاردکس میخوای. اونا یک برگه میگیرن ازت که به نام نمایندگی باشه و اینطوری از ایران خودرو خارج بشه. نه پلاک میشه و نه مدارک. بعدش تا یک ماه مثل اینکه فرصت داری مدارک خودت و یا هر کسی که میخوهی رو بدی به نمایندگی اونا همونو به ایران خودرو اعلام می کنند و سند میخوره به نامت ماشینم همون اول میگیری میاری خونه ولی مواظب باش چون پلیس ببینه میخوابونه.
گزارش
پاسخ دادن
22:38  1395/07/15

مهدی
0

سلام.سیلندر xu7از سال 90 تا حالا چدنی شده ودیگه آلومینیومی نیست.
18:36  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

چدنی ؟؟!!!! شماها دیگه کی هستید بابا
گزارش
پاسخ دادن
20:23  1395/07/15

کوروش
10

دناسوارها طوری صحبت نکنند که انگار ما از بازار بد و فروش پایین دنا خبر نداریم
15:55  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
5

کسایی که موتور1800 xu7 دارن مزیت دیگه ای غیر از کمی گشتاور داره ای موتور بفرمایید؟
15:52  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
وحید 2
0

به ممد رنازاده با (ز)
مردک، مگه اینکه ننه ی ژندتو ی شب بدی من باهاش قایموشک بازی کنم تا از توعه رنازاده عذر خواهی کنم، تو وجود نداری با اسم خودت کامنت بذاری، اونوقت من باید از کی عذر خواهی کنم؟ از خودم، یا محسن یا محمود یا بقیه؟ من از همه بخاطر این ادبیات عذر خواهی می کنم بجز توعه رنازاده
گزارش
پاسخ دادن
18:21  1403/08/10

حسین
8

مگر موتور وظیفه ای مهمتر از تولید گشتاور هم داره ؟؟ نکنه شما از موتور انتظار آشپزی هم داری
گزارش
پاسخ دادن
16:51  1395/07/15

ناصر
3

گفتم مزیت نگفتم وظیفه. موتور 1800 کم مصرفه؟ صدای کمی داره؟ واشر نمیزنه؟ روغن کم نمیکنه؟ آب کم نمیکنه؟ صدای سوپاپ ها نمیاد؟ صدای استکانی و شین ها نمیاد؟ 16 سوپاپه و تنفس بهتری داره تو دور بالا؟ چی داره؟ فقط گشتاور؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
20:36  1395/07/15

xu7
11

همین که تو سربالایی عالی عمل میکنه خودش خیلی ارزش داره
گزارش
پاسخ دادن
22:28  1395/07/15

رضا
4

xu7 فقط یه موتور ۸ سوپاپ قدیمی و مسخرس که در سایه تحریم ها تا الان دوام آورده سرتاپای این موتور ایراده
گزارش
پاسخ دادن
01:32  1395/07/16

سام
11

حالا نه اینکه بقیه شان اصلا ایراد ندارن دوست عزیز اگر برای ایراد گیری باشه XU7 EF7 TU5 و بقیه همه سر تا پا ایرادن هی اینرا تو سر اون نزنید قطعات چینی وهندی و........ومونتاژ ایرانی دیگه این حرفها را نداره وقتی نمیتونند برای تحویل یک ماشین درست برنامه ریزی کنند وسر موقع تخویل دهند شما توقع دارید کیفیت ماشین چی باشه میگن فروش فوری و نقدی حداکثر سی روزه دقیقه اول هم کل وجه را وصول میکنن بعد دو ماه میگذره خبری نمیشه زنگ میزنی سامانه ارتباط با مشتری میگه اقا ماسین شما فاکتور نشده میگی خوب اینو که خودم هم میدونم تا کی باید صبر کنم میگه معلوم نیست تو سیستم ما چیزی ثبت نشده یعنی حداکثر سی روزه شده حداقل نود روزه برای فروش نقدی حالا تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل بعد در مورد کیفیت میگن ماشین شانسیه مگر گردو بازی بچه هاست که کیفیت تولید خودرو شانسی باشه اگر کیفیت قطعات خوب باشه اگر مونتاژ درست انجام بشه واگر نظارت کیقی هم خوب انجام بگیره چرا ماشین شانسی باشه همه چیز از فروش و تولید و تحویل و خدمات پس از فروش برنامه ریزی درست میخواد که متاسفانه مغفول مانده.
گزارش
پاسخ دادن
09:29  1395/07/16

xu7 شاتون کوتاه
11

بنازم به xu7 شاتون کوتاه که این موتورهای کم حجم مثلا پیشرفته باید حسرت گشتاورش رو بخورن . گشتاور عالی xu7 چیزیه که tu5 و ef7 ازش محرومن
11:41  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
رنجبر
11

فکر نکنم این موتور دراز شاتون کوتاه باشه ! اینقدر xu7 درازه که بجای ایستاده به حالت درازکش داخل کاپوت نصب شده
گزارش
پاسخ دادن
12:12  1395/07/15

آرش
6

Xu7 دقیقا یک موتور شاتون کوتاه هست . درسته xu7 موتور بزرگی هست ولی شاتون کوتاه محسوب ميشه و طول کورس پیستون کمتر از قطر پیستون هست . کورس پیستون xu7 برابر 81 و قطر پیستون برابر 83 هست و دقیقا یک موتور شاتون کوتاه محسوب ميشه
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1395/07/15

حسین
7

کاری اصلا نداری که موتور 1800 موتور خوبیه یا بده اما انصافا گشتاورش عالیه چند وقتی سمند 1800 داشتم با اینکه بدنه سنگین سمند بود اما جاده کوهستانی خیلی بهتر از این پارس lx الانم بالا میامد هیچ جا تقریبا دنده 3 نمیخاد همه گردنه ها با دنده 5 یا نهایتش 4 بالا می رفت کلا معکوس کم میخاد تو همون دنده 4 و 5 هر جا اشاره کنی به گاز ماشین دور ميگرفت اما پارس lx الانم این طور نیست معکوس زیادتر میخاد سربالایی ضعیف تره
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1395/07/15

حامد
8

Tu5 و ef7 فقط کمی خوب راه میرن اگر ماشین پر باشه بری سربالایی حسابی کم میارن . سالار کشش و جاده کوهستانی فقط xu7
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1395/07/15

امو
5

من خودم پارس سال دارم سری اولاش اما انصاف باید باشه موتوره تیوفایو که یه روز شتاب و راه رفتنشا بعد از موتور زانتیای رو دویس شش قبول داشتن هیچ وقت با سرطان ای اف سون مقایسه نکن اگر همون مثله ذاته اسپرتش برونی خوبه
گزارش
پاسخ دادن
14:47  1395/07/15

سامان
11

Ef7 که اصلا موتور نیست نه کشش داره نه کیفیت داره . همش مشکلات عجیب غریب پیش میاره
گزارش
پاسخ دادن
15:22  1395/07/15

محسن
5

شما از گشتاور ef7 انگار خبر نداری دوست عزیز که موتور دره پیتی 1800 رو سر میدونی بهتره بری سایت ایران خودرو و اطلاعات فنی هر دو موتور رو ببنی بعد نظر بدی
گزارش
پاسخ دادن
17:34  1395/07/15

حسن
6

گشتاور ef7 تازه دور 5000 که رسید میشه اندازه گشتاور xu7 توی دور 3000
گشتاور مناسب ef7 در دورهایی هست که کاربرد زیادی در رانندگی نداره . اگر پر گاز و دور بالا با ef7 رانندگی نکنی حسابی کم میاره
گزارش
پاسخ دادن
20:25  1395/07/15

احسان
7

Ef7 و گشتاور؟؟؟ اون خودشو به زور می کشونه چه برسه بدنه سنگین و لش دنا
گزارش
پاسخ دادن
22:40  1395/07/15

رضا جان
5

پارسtu5و پارس سال کلا دو اشغال خزو خیل هستن که روز به روز دارن از ef7شکست میخورن به خصوص پارس سال قدیمی خز بنازم به این اینef7که قوقا داره میکنه تو بازار ef7روز به روز طرفداراش همه زیاد میشن و پارس اشغال با ون قیافه تکراریش و ضایعش روز به روز از طرفداش کاسته میشن و در بازار نشون میده که سمندef7در بازار قیمت رو 34-35 تومن رفته به خاطر متغاضیان زیادش و خریداراش ولی پارس چوب کبریتی نه قیمتش افت کرده دیگه انقدر حرف مفت نزنینا که مثله یخ اب میشین میرین تو زمین ههههه
10:46  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
امو
15

اره کاکا تو درست میگی واقعا ای اف سون داره قو قو میکنه اخه برادر من اینا همشون سروته یه کرباسن اما مگه تو تا حالا از پا لب تاپ تکون نخوردی بیا دمه بنگاه سر کوچه بگو ای اف سون دارم ببین چنبار تو عقب رفتن مشتریاش میخورن زمین همین دنا الان باید خدای رکورد فروشا زده باشه علت شکستش موتوره بی خاصیتشه دیگه ذات این موتور اشغاله حالا هر کارش میخوای بکن
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1395/07/15

احسان
5

کاملا داری برعکس میگی. دنا روز به روز داره مشتریش کم میشه. اقساطی های دنا هم تموم شدن.کسی این ماشین رو نقدی نمیگیره.ارزش پول نقد نداره.
گزارش
پاسخ دادن
22:43  1395/07/15

سالار
0

میام اونجا ورتیگوت میکنم.
گزارش
پاسخ دادن
14:40  1395/07/17

النترا ۲۰۱۴
8

اول اینکه بنده خدا را شکر ۳ ساله از شر ماشین ایرانی راحت شدم ولی شما پارس سوارا چه قوه تخیل باحالی دارید واسه خودتون میبرید میدوزید دنا شکست خورده ! ef7 کسی نمیخره! چیزی که داره واقعا اتفاق میوفته افزایش فروش ef7 و بالا رفتن قیمتش تو بازاره در مقابل پارس داره هر روز بیشتر بازارش را از دست میده پارس سال که داره به تاریخ میپیونده پارس lx هم دیگه محبوبیت عمومی نداره و اکثرا کسایی که پارس ۸ سوپاپ داشتن و از موتور مسخرش خسته شدن و اومدن سراغ tu5 چیزی که من میبینم تعداد زیاد سمند و دنا هست که داره تو خیابونا ظاهر میشه حداقل توی فامیل و اطرافیان من این طوری شده اکثرا اومدن طرف سمند
03:59  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

اره النترای عزیز به حرف های یه مشت دلال و ساده گوش نکنیم بهتره ؛ یک مشت ساده و بخیل که هنوز تو خوابن و بیدار نشدن و هیچی از بازار هم نمیدونن یعنی خبر ندارن میان اینجا چرت و پرت میگنو میرن سمند و دناef7 خیلی خیلی خوب و اوج گرفتن خدارا شکر دارن قوقا به پا میکنن قیمت سمندef7رفته رو ۳۴-۳۵تومن میگن خریدار نداره ولی پارس خز ککه ای اوفت کرده داره پست رفت میکنه ولی بازار ef7خیلی خوب شده ولی بازار پژو و پارس 405همه پسرفت کزدن اونوقت میان میگن شکستخورده خخخخخ ؛؛واقعانکه،طرفدارایef7 روز به روز بیشتر میشن ولی پارس کهنه ای کم تر میشن حتی پگپارس سال هم که خدارا شکر هیشکی حتی بهشم نمیکنه وروز به روز بد تر میشه بازارش و پارسtu5هم اینطور اونوقت میان چرت و پرت میگن
گزارش
پاسخ دادن
10:34  1395/07/15

امید
8

آمار فروش لای پارس سال و پارس tu5 خیلی بالاست .برادر اینطور نیست تو بازار اسم ef7 همونطوری که گفتند خیلی بده و مردم نمیخوان ریسک کنند.قطعاتش گرونه و کمیاب.
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1395/07/15

mazda 3 N
0

با سلام خدمت همه بچه ها
به نظرتون این همه دعوا واسه ماشینهایی که واقعا آشغالن درسته
بنده یه مدت سورن داشتم واقعا از قیافش خوشم میومد موتوری بدک نبود ولی بعضی وقتا ایراداتی داشت که قابل فهم واسه تعمیرکارا نبود پول لازم که شدم ۲ تومن زیر قیمتی که انتظار داشتم فروختم سری بعد پارس خریدم تندو تیزتر و با قدرت تر ولی نسبت به سورن نرمی کمتری داشت. البته موقع فروش به قیمت مورد انتظار به فروش رفت.
سلیقه من به سورن نزدیکتر بود ولی به خاطر بازار پارس اونو خردیم
الان چند ماهه یه مزدا که خیلی هم خارجی نیست دارم تازه فهمیدم چه آشغالی سوار میشدم
کلا ماشینای ایرانی در حدی نیستن که قابل دفاع باشن و فرقی هم باهم ندارن
مخصوصا اونایی که میگن موتور پیشرفته ef7 واقعا موجبات خنده رو فراهم میکنن
تنها موتور دوگانه که تولید شده در دنیا ef7 هست
آیا در بین تمام خودروسازان دنیا شرکتی نیست که موتور پیشرفته دوگانه تولید کنه؟
در مورد xu7 و tu5 هم که دیگه اصلا کیفیتی وجود نداره آدم بخواد چیزی بگه
فقط میشه گفت xu7 در زمان خودش و tu5 با استاندارد اولیه موتورای رده پایین خوبی بودن
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1395/07/15

احسان
4

رفتی مزدا گرفتی ماشین ایرانی رو باهاش مقایسه میکنی.جقدرپول مزدا رو دادی؟ همچین خوشحال نباش اون ماشین رو با کلی سود بهت فروختن. مخارجش هم که سرسام آوره.نیری خیابون خدای نکرده یک نیسان میاد میزنه از بین میره.منم اگه ب ام دبلیو داشتم به مزدا میخندیدم
گزارش
پاسخ دادن
22:49  1395/07/15

12
5

حالا مثلا امدی یه حرفی بزنی خوب معلومه که ماشینهای خارجی بهتر از ایرانی است ولی اکثر مردم که قدرت خرید ماشین خارجی ندارند از روی اجباره که همین بی کیفیتهای داخلی به قول شما را باید تحمل کنند.
گزارش
پاسخ دادن
23:20  1395/07/15

mazda 3 N
1

من مزدا رو با ماشینای ایران مقایسه نمی کنم
من میگم کلا ارزش نداره الکی واسه اثبات برتزی آشغالایی که ایران خودرو و سایپا بهمون میدن زور بزنیم
خودم قبلا از همین آشغالا سوار میشدم
شاید بازم مجبور شم سوار شم ولی سرو ته یه کرباسن
نظر شخصیم اینه که سمندیجات سواری شون نرمتر و خوش سفرتر هستن ولی کند و بد فروشن به جاش پژوجات تیزتر و خوش بازار تر هستن
این چیزیه که من تو بازار میبینم شاید دوستانی که سابقه خرید و فروش بیشتری دارن نظر دیگه ای داشته باشن
گزارش
پاسخ دادن
00:52  1395/07/16

سولماز
1

سلام من یکم شهریور پارس سال ثبت نام کردم هنوز ندادن .قرار بوده سی روزه تحویل بدن
و خواهشا نظر فنی راجب پارس میخوام لطفا درست و بی تعصب نظر بدید
ممنون میشم
23:47  1395/07/14
گزارش
پاسخ دادن
سینا
7

کاشکی پارس lx میگرفتی.موتورش tu5 و بسیار باکیفیته. پارس سال باید مراقبش باشی جوش نیاره و خیلی گرم نشه واشر میسوزونه و باید موتورشو تعمیر کنی اگه روغن خوب بریزی و ضدیخ همیشه داشته باشه و آروم رانندگی کنی طوریش نمیشه. اتاقش زیباست و امکانات خوبی داره و بازارش خوبه ولی پرشیا tu5 بازارش بهتره.مصرفش کمتر و موتورش صدایی نداره. صندلی های طبی دارن و ترمز قوی و سواریه نرم. مبارکه
گزارش
پاسخ دادن
00:44  1395/07/15

حامد
9

آقا سینا اينهمه عیبش گفتی هنرش نیز بگو . پس این رو هم بگو که کاش پارس سال خیلی بهتر از پارس tu5 هست مخصوصا در دنده 3 و 4 و 5 که بیشترین کاربرد رو توی جاده داره . بگو که عملکرد پارس سال توی گردنه و شیب خیلی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
08:35  1395/07/15

سولماز
1

سلام ممنون از پاسخ هردو دوست عزیز
قربونتون
گزارش
پاسخ دادن
14:20  1395/07/15

سینا
3

خواهش می کنم سولماز جان. آقا حامد درسته دنده 3 و 4 و 5 پارس سال کشش بیشتری داره. ولی در کل موتور tu5 خیلی بهتره. کم مصرفه و واشر نمیزنه و واشرهای فولادی داره. موتور کوچیک تره ولی نرم و پرشتابه. واقعیتش پارس سال رو پیشنهاد نمیکنم.باز هر طور صلاحتونه
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1395/07/15

علی2
0

محمد کسی که می خواد 5 سال ماشینشما رو داشته باشه خوش نامی نه قدرت بهش اضافه می کنه این نظر های که من میزارم بر اساس داشتن دو خودرو. الان دقت کردید پارس سوار های tu5 فقط دارند با فروش بیشتر با دنا سوار ها کل کل می کنن. بار ها دلیل فروش بیشتر پارس رو بدون هیچ تعصب بیان کردم . الان شما تاکسی های شهر رو نگاه کنید همه دارن ef7 می شن. اصلا چرا واقعیت رو نمی بینید دلیل لش شدن سمند چیه. چون ازشما به عنوان تاکسی استفاده می کن پلیس و ... ولی چرا نیرو انتظامی از پارس استفاده نمی کنه چون واقعا هم تعادل بهتری داره سمند وهم محکمی بهتری. لش شدن یا لش نشدن بدنه به رانندگی خود انسان بستگی داره . آون دلایل فروش بیشتر پارس رو هم که گفتم هیچ ایراد قانع کننده هم نتونستی بگیری مثل همیشه حرفکر های. الکی میزنی .
17:55  1395/07/14
گزارش
پاسخ دادن
سمیه
0

سلام من دیروز رفتم پارسlxثبت نام کنم گفتن باید نامه بزنیم ببینیم شرکت موافقت میکنه یا ن واسه همه اینجوریه؟
13:38  1395/07/14
گزارش
پاسخ دادن
حسن
2

من هم رفتم سايت ايران خودرو. اگه الان اينترنتي ثبت نام كنيد ارديبهشت 96 تحويل ميدن. متقاضي زياد داره
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1395/07/14

رضا
7

متقاضی زیاد نداره ایرانخودرو این ماشین را به اندازه تقاضا بیرون نمیده و به صورت قطره چکانی تحویل میده که قیمت بازار افت نکنه
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1395/07/14

فریبرز
0

فقط اردیبهشت نیست. 4 مدل تحویل داره. بهمن و اسفند و اردیبهشت و خرداد. بسته به شرایط خریدار. همین الان برید سایت ببینید
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1395/07/14

سمیه
2

نه یکی دگه است . من ماشینم دستمه با پلاکاش.
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1395/07/15

کاربر: Esi
0

مبارک باشه پس بلاخره تحویل گرفتی بسلامتی مبارک باشه رینگات چه مدله ؟ لاستیکات چی هستن ؟
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1395/07/15

آرش
4

امروز آگهی من تو روزنامه همشهری بابت فروش دنا مدل 95منتشر شد باورکنین ساعت 8 صبح نشده بود به قیمت دلخواه فروختم شاید 50 نفر بمن زنگ زدند تا حالا اینقدر نگین دنا مشتری نداره هر خودرویی طرفدار خاص خودشو داره فقط بخاطر مشکل مالی فروختم وگرنه خیلی راضی بودم اونیکه از من خرید هم گفت پارسال دنا داشتم فروختم ولی هیچ ماشینی دنا نمیشه باز برگشتم دنا خریدم
22:17  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
یوسف
0

درسته هر اگهی دیدم تو دیوار بدپن سانروف هستش
بدون سانروف باد کرده رو دستشون بهترین فرصت ک بفروشنش
بدون سانروف بدن از دستش نمیدم چون احتمالش زیاده ک قبول نکنیم بره سال بعد
دوما تو یکپارچه زده شاهین تیپ مشخص نکرده چاره ای نداریم جز واریزی
نظر من البته
گزارش
پاسخ دادن
13:57  1403/08/07

محمد رضا
0

مشخصات ثبت نام اون روز توی سایت برای معرفی محصول برای فروش اگر خونده باشی و توجه کرده باشی شاهینGبا سانروف نمیدونم واقعا یسریها چی مصرف میکنن و ساقیشون کیه که میان اینجا حرف از بدون سانروف و بدون رینگو فلان میگن تو که که نمیدونی چی خریدی چرا اصلا پیام میدی!؟
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1403/08/07

سروش
0

بخاطر عدم ترخیص سانروف, بدون سانروف تحویل دادند
گزارش
پاسخ دادن
16:50  1403/08/07

قلی
8

محمد یه سر بزن بنگاه انگار از قیمت بی خبری
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1395/07/14

احسان
2

اگه دنا 50 نفر بهت زنگ زدن که نزدن. پرشیا tu5 کافیه فکرشو بکنی واسه فروش فکرتو میخونند و پول نقد میزارن جلوت نیازی هم به آگهی نیست.
گزارش
پاسخ دادن
00:20  1395/07/15

احسان
3

موتور بی اصل و نصب ef7 به کنار چهره سمند و دنا و سورن هیچ حذابیتی نداره. کسایی هم که سمند گرفتن ارزونه مثل سمند se برای همین کمی فروختن. خود ایران خودرو کاملا بازار رو میشناسه. مدام میخواد اتاق سمند رو به شکل های مختلف بفروشه سورن و دنا و حالا توربو ولی نمیتونه.آخرش میره با موتور tu5 رو اتاق چینی کار میکنه. H30 کراس حتما فروش خوبی خواهد داشت بخاطر موتور پژو. یک ماهه دیگه کلا بساط دنا برچیده میشه. نمیتونست موتور به اصطلاح پیشرفته ef7 رو روی h30 بزاره؟؟؟؟ دنا سوارها جواب بدن
گزارش
پاسخ دادن
00:29  1395/07/15

.
7

ماشین فقط دنا و سمند
موتور فقط ef7 کم مصرف کم استهلاک
21:39  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
جک جی 4
0

داداش مرداد ها شاسی نشدن هنوز
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1403/08/07

J4
0

ایشالاه عید هنوز باید انتظار بکشی
اردیبهشت هنوز شاسی نشده بعضی ها برا فروردین هم موندن
گزارش
پاسخ دادن
12:44  1403/08/07

J4
0

بله متوجه هستم
من خودم ثبت نام ۲۷ اردیبهشتم گفتم شاید کسی شاسی شده باشه
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1403/08/07

محمد
4

من امروز ماشینمو تحویل گرفتم ولی خیلی بی کیفیته.اهرم تنظیم ارتفاع صندلیش که اصلا کار نمیکنه. جعبه بین صندلی ها که با تف گیرن. آرم پژو که وسط رینگا وصله اونم که یکیشون بس که شل بوده تو راه افتاده اینا رو تو این چند ساعت که گرفتمش دیدم .فعلا که ماشین پلاک نداره باید تا یکشنبه وایسم.خداکنه مشکل فنی نداشته باشه فعلا که من نمیتونم برونمش
20:39  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
Amin تارا v4.
0

سلام مسعود جان سانروف ماشین شما هم تا آخر باز نمیشه مال من یه ده سانت آخر باز نمیشه؟
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1403/08/07

Ali
11

عزیزم ماشین دست دومم اینطوری نیست داستان خوبی بود ولی مرسی دور هم شاد شدیم.
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1395/07/13

محمد
3

قبول نداری آدرس بدم بیا ببینش.میخوام فردا هم ببرمش نمایندگی. راستی اگر خواستی عکس هم برات میفرستم.
گزارش
پاسخ دادن
21:48  1395/07/13

محمد
2

قبول نداری آدرس بدم بیا ببینش.میخوام فردا هم ببرمش نمایندگی. راستی اگر خواستی عکس هم برات میفرستم.
گزارش
پاسخ دادن
21:51  1395/07/13

واحدی
5

لوازم تحویلی چی بهت دادن . میگن برا چانگان پارچه شلواری وقندون هم میدن. برا پارس چطور...
گزارش
پاسخ دادن
22:01  1395/07/13

محمد
2

ولی اون چند دقیقه ای که از نمایندگی تا خونه روندمش با شتاب و نرمیش خیلی حال کردم ولی این چند موردی که گفتم خیلی تو ذوقم زد
گزارش
پاسخ دادن
22:05  1395/07/13

محمد
0

پارچه شلواری خخخخ. والا فقط یه جک و دستمال کاغذی و قرآن .به احتمال زیاد ماشینو با یه ماشین پلاک اروند معاوضه کنم. یه اپتیما پیدا کردم در حد ۵۰ میلیون. شاید پول سر بزارم معاوضه کنم
گزارش
پاسخ دادن
22:24  1395/07/13

محمد
9

زندگی همش دوروز.فردا هممون میخوایم بمیریم.پس بهتره هر کی هرچی داره از ش به بهترین شکل استفاده کنه.فرقی نمیکنه پولدار باشی یا فقیر شما حتی میتونی با پراید هم کیف دنیا رو بکنی به شرط اینکه بخوای.یه سیستم صوتی یه رینگ خوب وچند تا چیز دیگه میتونه به شما حال بده.در خصوص اینکه هرکسی چه ماشینی میخره به ما مربوط نیس یکی از سمند خوشش میاد یکی از پارس .یکی از دنا ال نود و غیره واین ماشینا تقریبا در یکی قیمتن وبرتری خاصی نسبت به هم دیگه ندارن پس هرکی هر چی دوس داره بره بخره مهم اینه خودت لذتش رو ببری به دیگران هم مربوط نیس.من خودم 206دارم بابام. هم پارس ال ایکس سه ماهه خریده خداییش اونوقدر مشکل نداشته که بعضیا میگن .سمندم ماشین بدی نیس موتورش لاله صدا نداره.دیگه بحث سلیقس هرکی هرچی میگیره ایشالله به خوبی استفاده کنه.وبه امید روزی که صنعت خودرو پیشرفت کنه وحداقل بچه های ما بتونن سوار یه ماشین خوب بشن تا عقده ای نشن.یا حق_
19:59  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
حمدلله
3

بندگان خدا پارس سوارا ماشین ندیده موقع مردن هم ماشینشونو بغل میکنن میخان با خودشون ببرن ...دیدم که دارم میگم
گزارش
پاسخ دادن
20:12  1395/07/13

آتوسا
0

سلام دوستان نظرتون راجع به slx چیه . ممنون میشم نظربدین
گزارش
پاسخ دادن
20:18  1395/07/13

گپ
2

نسبت به قیمتش میارزه و شتاب خوبی داره. باید روش خرج کنی تا برات ماشین بشه، مثلا دیسکو صفحه والوو اصل بندازی چراغ جلو نورش قوی نیس باید عوض کنی.. یکم از نظر کیفی آزارت میده یه موقع هایی، تزیینات داخلی کیفیت جالبی نداره. اما خوب سواری میده شتاب ماه اتاق جادار تعادل تو جاده ملس. اگر اهل خرج کردنی برو سراغش .
گزارش
پاسخ دادن
01:57  1395/07/14

جمشید
9

من یه پژو پارس دارم چند وقته دارم صفحات این تاپیک رو بخونم دو تا مطلب یاد بگیرم ولی این تاپیک پارس چرا اینجوریه ؟ بیشتر از نصف کامنتها درباره بد گویی درباره سمند و دنا هستش. تو تاپیک سمند بحث پارس خیلی کمه. همه دارن درباره تحویل ماشینشون و ... حرف میزنن. احساس میکنم تو این تاپیک دوستان سعی دارن با تخریب سمند و دنا اعتبار پارس رو بالا ببرن. روشی که در پیش گرفتید روش جالبی نیست. دو تا مطلب مفید بزارید
13:50  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
حاج سعید
7

سلام جمشید جان
قربونت من خودم پارس ال ایکس دارم
نمیدونماین صفحه اینطوری نبود اوایل همه مشکلاتشون رومیگفتن اونهایی که تجربه داشتن میومدن کمک میکردن دوستانه با احترام خیلی از مسایل از جمله نوع لنت ترمز و مارک صفحه کلاچ و دیسک و غیره و ....
خلاصه همه دوستانه از معلومات هم بهره میبردیم ولی الان عذر میخواهم عین بچه ها که پیرهن من قشنگتره مال تو زشته
یکی نیست که بگه بابا سمندچ دنا و پارس و ۴۰۵ و ۲۰۶که مجصولات کجان بابا کارخونه باباتون هم باشهاینقدر تعصب نمیکشین
حدا وکیلی اینقدر بهم توهین نکنین هممون یه طرف موضوع هستیم مصرف کننده
گزارش
پاسخ دادن
17:09  1395/07/13

ef7
13

اومدن اینجا میگن قطعات ef7 ساخت آلمانه !! من نمیدونم این چطور موتوری آلمانی هستش که با اینهمه تجهیزات روی سورن elx و تجهیزات توربو دارن میدن 37 تومن . آخه چرا خودتونو گول میزنین . با اینهمه تجهیزات سورن Elx‌توربو داره میده 37 تومن اونوقت شما میگین آلمانیه ؟؟؟؟!!!
12:25  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
حامد
1

آقا این صدای خفیف گر گر که از سمت شاگرد بعضی وقتها میاد چیه؟ کسی خبر داره؟
11:14  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
علی رضا
2

صدای تسمه تایم هستش بخاطر کیفت پایین تسمه زیاد حساسیت به خرج نده تقریبا تمام ماشنهای مونتاژ 94 و 95 این صدا رو دارن
گزارش
پاسخ دادن
16:03  1395/07/13

حاج سعید
0

حامد جان
دقیقا بالای جعبه فرمون لوله اگزوز یه تیکه داره که از هردو طرف به وسیله
گلویی ها و دو پیچ به لوله اگزوزها وصل شده و همین تیکه خم مشخصی داره به هردو طرف بده یه اچار کشی بکنن
انشالاه حل بشه
گزارش
پاسخ دادن
17:15  1395/07/13

حامد
0

مرسی علی جان. خدای نکرده مشکلی پیش نیاد؟ خواستم تعویض کنم چه مارکی بندارم خوبه؟
گزارش
پاسخ دادن
17:23  1395/07/13

حامد
0

ممنونم حاج سعید.چک میکنم اطلاع میدم توسایت
گزارش
پاسخ دادن
00:49  1395/07/15

نیکزاد
7

تو نمایشگاه میری میبینی سمند و دنا چند تا هست ولی تا پرشیا رو با هر موتوری چه tu5 و چه xu7 سریع میبرن.جالبه تا حالا پرشیا رو جلوی نمایندگی ندیدم و همیشه یکی یا دوتا داخل هست ولی سمند و دنا بیرون زیر درخت و گوشه دیوار زیر آفتاب زیاد میبینی که خاک روش نشسته.
11:11  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
Nima
0

سلام مهدی.اره طبیعیه موتور TU5 دما از وسط بره بالا روشن میشه.در خصوص کفی ۳ بعدی و ۵ بعدی هم موردی نداره چون کاری به صندلیا و برق کشی ماشین نداره
گزارش
پاسخ دادن
23:40  1403/08/05

وحید 2
0

به مهدی 2
داداش، آمپر دو میلیمتر نرسیده به وسط باید فن بزنه، حتما ماشینت رو ببر نمایندگی، احتمالا دور پایین فنت نمی زنه، مستقیم می‌ره دور بالا، چند روز اینطوری ماشینت کار کنه ، واشر می زنه، اصلا اینجوری سوار نشو، خیلی خطریه، اگه نمایندگی از خونتون خیلی فاصله داره، با کولر روشن برو که، فنت مستقیم بره رو دور بالا
گزارش
پاسخ دادن
00:51  1403/08/06

سام
14

کسی از فاکتور وتحویل فروش نقدی های مرداد پارس سال خبر داره اطلاع رسانی کنه لطفا مثل اینکه تاخیرات خیلی شده خدا کنه کیفیتشان اینطوری نباشه دو ماهه سی و شش میلیون نقدا پرداخت شده برا تحویل حداکثر سی روزه ولی هیچ خبری نیست و هچ کس هم پاسخگو نیست اگر میدانستم اینجوری به سرم میاد ال ایکس قسطی ثبت نام میکردم.والا گناه داره با مردم اینجوری برخورد کردن انهم از یک کارخانه معظم خودرو سازی با پنجاه سال سابقه.
09:25  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
امید
11

واقعا جالبه که عده ای دنا سوار که تا دیروز دوچرخه سوار میشدن به خودشون اجازه میدن در مورد پرشیا نظر بدن. حتی پژوهایی که تو ایران میخواد شرکت پژو فرانسه عرضه کنه رو مورد انتقاد قرار میدن و دنا رو باهاش مقایسه می کنند. شرکت پژو چندین ساله خودروهای مختلف تولید میکنه اگه ایرادی هست کار دست ایرانی هاست.واقعا چی فکر می کنید؟ دنا هم تو این یکی دوماهه کمی رفت بالا اونم کار دلال ها بود به خاطر تابستان و سفرهای مردم. حتی سمند رو تبلیغ الکی می کنند. شما بشین پشت سمند از سنگینی اتاق و موتورضعیفش حالت بد میشه. اینو بدونید همیشه هر ماشینی بازار نداشته باشه مثل دنا و سمند و سورن با شرایط ویژه و اقساط و اشانتیون و .... تحویل میدن ولی خودروی شناخته شده ای مثل پرشیا اصلا نیازی به این کارا نداره.
09:05  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

من ۳۰ تومن می فروشم نقد هر کی می
خره شماره بذاره
گزارش
پاسخ دادن
22:18  1403/08/05

علی
8

پژو بالای صد سال سابقه داره اونوقت یه عده که با وام یه دنا خریدن فکر میکنن حق دارن همه چی رو زیر سئوال ببرن . میان میگن ماشین های پژو خوب نیست . اونهایی که میگن پژو خوب نیست دارن با ماشین های بنز و فراری و نیسان و تویوتا و لندرور و فورد و مزدا مقایسه میکنن . انگار همه دنا صف کشیدن واسه خرید دنا . دنا همین جا هم خریدار نداره موتور ef7 رو هر ماشینی باشه خریدار نداره اسم ef7‌که بیاری همه ازت فرار میکنن اونوقت اومدن از پژو ایراد میگیرن
گزارش
پاسخ دادن
10:46  1395/07/13

پرشیا
13

من سوار پرشیا شدن سوار سمند هم شدم با هر دو موتور 1800 و ای اف سون . تجربه من میگه پرشیا حس خیلی اسپرت تری داره و سرکش بودن موتور نسبت به بدنه را میشه کامل حس کرد اما با سمند با هر دو موتور ماشین خیلی رام تر هست . منظورم سرعت رفتن نیست . الانه که ای اف سونی ها میان میگن ما 200 هم رفتیم باهاش . کاری به سرعن نهایی ندارم چون اصلا کاربردی نداره تو رانندگی . اما تو هموم سرعت های معمولی و مثلا از جا کنده شدن ماشین در لحظه حرکت و تغییر مسیرها میشه کاملا تنبل بودن سمند رو حس کرد . باز موتور 1800 کمی بهتر از جا کنده میشه اما ای اف سون باید کمی صبر کنی تا دور بگیره موتورش . در مورد زیبایی پرشیا هم که هیچ شکی نیست . ظاهر شکیل و کلاسیک و جذابی داره . بدنه سمند خیلی زود خسته میشه و میافته چون نقطه جوش های غیر اصولی زیادی داره . به سمندهای سه چهار سال کارکرده که نگاه کنی کاملا خسته شدن و وارفتن بدنه رو میشه دید . از هر نظری که حساب کنی پرشیا با تمام عیوبی که داره هنوز بهترین انتخاب برای خانواده ها هست و دلیل استقبال بالا و فروش بالاش هم همینه
گزارش
پاسخ دادن
10:52  1395/07/13

علی2
0

بله دیگه همینه که داریم ماشین های 50 سال پیش رو تولید می کنیم
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1395/07/13

علی2
1

ببینید همه ما انسانیم خداوکیلی چیزایی که می گم بدون دروغ. من هم دنا دارم و پدرم پارسtu5 . بدون تعصب دنا واقعا ماشین بهتری چه از لحاظ موتوری (از نظر من) مثلا موتور ef7 واقعا قابلیت کار با گاز و cvvt و قابلیت توربو و... قرار نیست پژو هر ماشینی میزنه یا یه شرکت معتبر دیگه تا 50 سال اینده خوب باشه پارس در زمانی که 405 و پیکان و... خودش رو نشون داد. ولی دنا همش 3 سال اومده. واقعا قبول دارم ef7 شکست خورد از فروش. 1- به دلیل این که ef7 داشت خودش رو نشون میداد که متاسفانه به تحریم ها خورد و بد نام شد من واقعیت رو می گم. 2- دقت کردید وقتی برا تحقیق درباره ef7 پیش تعمیرکار ها میری می گن بعد دو سال که خراب شد درست بشو نیست این دلیلش که علمش رو ندارن برای تعمیر. tu5 رو هر اچار به دستی تایید می کنه و دلال ها هم حمایتش می کنن ولی ef7 هیچ کدوم حمایت نمی کنه. من 7 سال سمند xu7 داشتم اونم موتور جالبی بود. tu5 از لحاظ کیفیت واقعا خوبه ولی دیگه این یه چیز روشن که کشش نسبت به ef7 کمتر دیدید که فکر کنم سال 87 بود زدن رو lxسریع خط تولیدش رو جمع کردن. اگر پارس خیلی حساب شده بود یکم امینتش رو...
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1395/07/13

رضا
5

اگه ایرانخودرو به همون اندازه که سمند و سورن و دنا تو بازار میریزه پارس میریخت... الان قیمت پارس شده بود 35 تومن... ایرانخودرو هیچ فقط پارس ال ایکس را نقدی نمیفروشه چون بازارش خراب میشه... نمایندگی شهر ماه تقریبا هفته ایی 12 تا سمند تحویل میده در مقابل فقط 5 تا پارس تحویل میده... با این حال فروش سمند و دنا از پارس بیشتره
21:48  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
علی
5

سمند و سورن و دنا رو نمیخرت عزیز من وگرنه ایرانخودرو همیشه انواع ef7 واسه فروش داره . استقبال از ef7‌هیچوقت خوب نبوده و نیست این یک واقعیته
گزارش
پاسخ دادن
07:33  1395/07/13

پژوپارس
9

به نظر من خودروی اچ 30با مونور تیوفایو از ماه ایند وارد بازار شه .فکک کنم خط تولید دنا متوقف شه چون تقریبا هم قیمتن ولی اچ 30موتورش تیوفایوه ودنده اتوماته وامکانات خوبی داره.ودنا رو از گردونه رقابت حذف میکنه.با این حال پارسم تونسته دنا رو از گردونه حذف کنه.ولی اچ 30 بیاد کارش تمومه.الان اچ سی تو بازار متاسفانه تا 55ملیون بالا اومده قیمتش.ولی تو نمایندگی 45ملیونه که دیگه فک نکنم تا سال اینده ظرفیت بزنن .چون پر شده.کلا موتور تیوفایو خیلی خوشنام تره بین مردم وازار اذیت خاصی نداره.من الان پارس دارم خداییش مونورش لاله ومشکل موتوری نداشته.فقط کیفیت تزییناتش واین جور چیزا پایین اومده.حالا من موندم دنای جدید رو چه جور قیمت میزارن که مردم به جای اچ سی برن دنا بخرن؟ ولی فک کنم اچ سی رو قیمتش رو ببرن بالاتر تا مردم باز برن سمت دنا.من الان سه چهار ماه پارس دارم تقریبا راضی هستم چون میدونم با36 ملیون هیچ خودرویی مثل پارس تیوفایو خوب نیس.دنا هفت ملیون گرونتره وجذابیتی خاصی نداره.یا حق
16:56  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
سمیه
0

دوستان من فردا باید برم ماشین را تحویل بگیرم . پلاک اولمه باید شهر خودم بگیرم بعد برم نمایندگی یا نه ؟
با چه مدلرکی باید برم . پلاک را چه جوری باید بگیرن
15:48  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
حمید
1

ماشین رو اگه اولین پلاک باشه از نمایندگی پلاک شده تحویلتون میدن
گزارش
پاسخ دادن
18:32  1395/07/12

arman
0

بسلامتی مبارکتون باشه. واسه من که خبری نشده تا حالا. گفته بودن تحویل 13 مهر ولی فاکتور هم نشده فعلا.
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1395/07/12

کاربر: Esi
1

سلام من امروز بلااخره ماشینمو تحویل گرفتم . تا مدارکم هم کامل بیان موفق باشید یاعلی
گزارش
پاسخ دادن
21:59  1395/07/12

علی2
3

جناب پارس دلیل این که توربو فروش کمی داره. اولین دلیلش روی سورن کلاس 11 نزدن دوم این که این موتور 1 سال بیشتر نیست اومده با فروش ماشین هایی که 40 سال اومده مقایسه نکن . متاسفانه سورن موش ازمایشگاهی ایران خودرو شده الان داره توربو رو روی سورن امتحان می کنه فعلا هم مشکل خاصی نداشته ببین وقتی روی دنا زد چقدر فروش میره بالا. بعدشم الان همه ماشین های بروز دیگه بنزین سوپر می خواد.
13:17  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
مریمV4
0

سلام من تاریخ تحویل هم کاستومر هم قرارداد رو زده 7بهمن
گزارش
پاسخ دادن
10:56  1403/08/04

محمد
11

توربو اون هم روی ef7 یک اسباب بازی بیشتر نیست . تاخیر در واکنش به پدال گاز ، نیاز به بنزین با اکتان نزدیک به 100 ، نیاز به روغن عالی از معایبش هست . همچنین باید قبل از خاموش کردن موتور حدود 30 ثانیه صبر کنی تا دور توربو بیاد پایین وگرنه با قطع روغن کاری دیگه کار یاتاقانهاش تمومه . حالا فرض کن توربو روی ef7 هم باشه . خود ef7‌همینطوری با اولین ایراد دیگه زمین گیر میشه و عملا دیگه قابل تعمیر نیست حالا فرض کن توربو هم روش باشه . ضمنا توربو روی 5400 کات آف میکنه یعنی خودشون هم میدونستن ef7‌دوام نداره . ببین علی آقا باید قبول کرد که ef7 یک پروژه شکست خورده است و با یک داشبورد روی دنا و یک توربوی ظاهری چیزی از مشکلاتش حل نمیشه و وضعیت اسفناک بازارش بهتر نمیشه . خود ایرانخودرو هم متوجه شده و دنبال موتور جدیدی هست . ضمنا وقتی قیمتش با اینهمه تجهیزات میشه 37 تومن مشخصه که ef7 چقدر پاشون تموم میشه . هیچ موتور واقعا پیشرفته ای با این قیمت ها تموم نمیشه . مشکلات ef7 دیگه چیزی نیست که بر کسی پوشیده باشه و زمین گیر شدنش هم اصلا چیزی عجیبی نیست با اولین اشکال موتوری
گزارش
پاسخ دادن
13:32  1395/07/12

کارشناس
5

جناب محمد سعی کن در مسائل فنی بر اساس علم و دانش نظربدی نه بر اساس توهم و خیالات!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1395/07/12

محمدی
2

سورن توربو الاندم بنگاه نزدیک ۴۰ میلیونه یعنی ۲ میلیون بیشتر از قیمت کارخونه پس ازش استقبال شده اگه روی دنا توربو EF بزنن فروشش کولاک میکنه خودم نفر اول میخرن.به خدا مردیم از شدت لگن سواری
گزارش
پاسخ دادن
14:21  1395/07/12

قلی
9

من این محمد را خوب میشناسم هر جا اسم پیشرفت و تکنولوژی بیاد ظاهر میشه و کلی چرند و پرند سرهم میکنه که بگه موتور پیشرفته نخرید و به جاش تراکتور 8 سوپاپ xu7 بخرید خخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1395/07/12

.
8

ای اف سون با توربوشارژ = مصیبت
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1395/07/12

رها
2

علت اینکه سمند و دنا و سورن بازار خوبی نداره چیه؟ مردم یک کشور سروکار دارن با این ماشینها مطمین باشید خریدن و تجربه کردن و سوار شدن. بدون دلیل یک خودرو نمیتونه بازار بدی داشته باشه
گزارش
پاسخ دادن
16:51  1395/07/12

علی
11

عرصه رقابت بهترین محل برای مشخص شدن ارزش خودروهاست . سمند و دنا و سورن با موتور ef7 در همه رده های قیمتی از رقباشون یعنی 405 و پارس و 206 و تندر به سختی شکست خوردند و همین خودش خیلی چیزها رو بازگو میکنه
گزارش
پاسخ دادن
17:18  1395/07/12

رضا ۰ان
1

باشه علی سمند و دنا و ef7شکست خورده اخه مرد حسابی تو که هنوز تو باغ هستی و هنوز بیدار نشدی از خواب غفلت ای نچرت و پرت ا چیه سرهم میکنی علی پس چرا این همه سمند ef7 حتی دنا زیاد پس چرا این همه ثبت نامی دازه سمند و دنا چرا حرف مفد میزنی تو با موتور ترتری عقب ماندت خوش باش نمیخاد داستان سرهم کنی مردم همه چیز براشون ثابت شده قیمت سمندef7 افزایش داده ولی پارس عقب افتاده تازه پسرفت کرده انگار خبر نداری برو تو اخرن خبر ببین تا متوجه شی پسر خوب ef7 تازه اوج در بازار گرفته روز به روز طرفداراش زیاد میشن ولی پارس نه از طرفداراش کاسته میشن میخای قبول کن میخای قبول نکن.
گزارش
پاسخ دادن
19:01  1395/07/12

حسین
1

آقا محمد گل من از سال نود ef7 دارم جز لوازم مصرفی هیچ مشکلی پیدا نکرده . ۲۴۰ هزار تا هم کار کرده بنزین معمولی و گاز میزنم .
گزارش
پاسخ دادن
23:55  1395/07/13

Alii
0

مدل ۹۴ دارم ۵۰۰۰ کارکرد.پارسال زمستون بعد ۲۰۰۰تا موقع روشن شدن بعد ۲ دقیقه بعد صدای چیک چیک میداد در حد ۲۰.۳۰ثانیه
الان اون صدا تو تابستونم میاد دقیقا ۲.۳ دقیقه بعد روشن شدن چکچکچک صداشم بین موتور و گیربکس میاد اون بالا بینشون
بردم نمایندگی میگه از کلید برقی سرسیلندره؟؟؟؟ و کاریش نمیشه کرد مشکلی نیست
و تهدید کرد باید سرسیلندر باز بشه ها
دوستان کلید برقی چیه؟؟؟؟؟؟؟
راستی صداش بعد ۷.۸ دقیقه میفته
11:58  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
شاهین زمستان ۴۰۳
0

در پاسخ به اقا محمد درسته برا تعدادی نیومد شاهین پلاس چون ظرفیتش پر شد اگه ظرفیتش بیشتر بود پیامکش برای شما هم میومد الان حواله داران زمستان یه الویت دارن همه که سایپا میدونه زمستان سه ماه داره بعضی ها دی هستن و بعضی ها بهمن و بعضی ها اسفند به شما نرسیده پلاس در کل شانس خودتون بوده و اینکه من درباره محصولات جدید توضیحی که سایپا داده بود را دادم
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1403/08/03

امین
2

دوستان با پارس tu5 میخوام برم خارج از ایران.جمهوری آذربایجان. به نظرتون مشکلی برنمیخورم؟ اگه خدای نکرده خراب بشه قطعه و مکانیک هست؟ کسی بوده با این ماشین رفته باشه؟ راهنمایی میکنید؟
07:09  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
سینا
6

پژو 5 خودروی جدیدش رو با آپشن ها و امکانات به روزقراره از اسفند ماه عرضه کنه.اونوقت ببینم این دنا سوارها و چینی سوارها چه حرفی واسه گفتن دارن.
07:02  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
پارس
11

ورود پژو های جدید = تعطیلی خط تولید دنا .
همین الانم دنا خط تولیدش زمین گیره و خریداری نداره . کلا ماشین هایی که ef7‌دارن بدنام و بدفروشن و فقط افرادی میخرن که از موتور و فنی سردرنمیارن و گول چهار کلمه پیشرفته و آلمانی و آخن رو میخورن
گزارش
پاسخ دادن
09:50  1395/07/12

خبرنداری
2

خبر نداری عمو
هر سه مدلی که قراره تولید بشه جزء مدلای قدیمی و نسبتا رده خارجه حتی یکی از مدل ها مجوز صادرات به آمریکا را هم نتونست بگیره تازه ارزون ترین مدل بالای ۶۰ میلیون قیمت میخوره که معنیش این میشه که ۹۰ درصد مردم توان خریدن این ماشینای را ندارن وقتی دنا با فیس جدید و موتور توربو بیاد زیر ۵۰ قیمت میخوره و با آپشنای کاملی که داره استقبال خوبی میشه همین دنای فعلی هم الان ۴۵ میلیون داره قیمت میخوره که نشون میده حسابی مشتری داره در مجموع از اول سال ۹۵ فروش ef7 حسابی بالا رفته الان ارزانترین سمند با موتور تکسوز ef7 میشه کد ۲۹۲۱۲ که قیمت آزادش ۲/۵ از قیمت کارخونه بیشتره.شک داری خودت یه سرچی بزن قیمت را ببین
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1395/07/12


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
سیدسهیل 18 نظر
سعید x55 pro 12 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس G آذر403 : سلام، ما سال 402 شاهین ثبت نام کردیم، سامانه یک پارچه، افتاد پاییز و زمستان 403 امسال اردیبهشت پیامک اومد و اجباری تعویض کردیم اطلس G با موعد تحویل آذر ماه 403 آبان ماه پیامک تکمیل وجه کوئیک برامون اومد قبول نکردیم، الانم که قیمت اطلس شده 502 میلیون، با این شرایط که رسانه های کشوری هیچکدوم صداشونم در نمیاد، چون درصد بگیر یا سهام دار همین شرکتا هستن، وکسی پیگیر حق و حقوق ما نیست، لطفا پیگیری کنید وصدای مردم باشید
اس تری دادگستری : لطفا کسی اطلاع داره جواب منو بده یه هفته اس میگن ماشین تو صف بارگیری؟ مدارکم ارسال شده ولی هنوز هیچ خبری از ماشین نیس چقد طول میکشه ماشین دستم برسه لطفففففا جواب بدید؟ خواهشاااااااااااا
حسین : سلام دوستان بزرگوار تارا دستی طرح جوانی جمعیت اولویت اول تحویل دی ماه که بخش اول واریزوجه 4مهر ماه انجام دادم امروز چک کردم تحویل زده 30بهمن کسی میدونه چرا؟؟؟؟
T8تیرماه : باعرض سلام یعنی باید برا کارشناسی برد تا حال پیش اومده ماشین صفر باشه رنگ داشته باشه؟؟؟
حسین سروش : چرا خودرو تارا را به خودروهای سایتتون اضافه نکردین
امیر حسین : سلام دوستان همین الان بایکی از راننده های تریلی حمل ماشین صحبت کردم که از بم اومده بود بارش هم ای ۵ بود. می گفت روزی ۲۰ تا۳۰ تا تریلی پر میشه یه روز تهران یه روزم شهرستانها میگفت تولید خوبه بلکه زودتر ماشین ما هم با این تریلی بیارن
جعفر : ممنونم آقا یوسف و آقا مسعود بزرگ ان شاا..هر چ خیر هست برای همه پیش بیاد
علی : داش ایفون چنده😂😂😂
یوسف : قیمت پلاس الان ۸۶۰ تومن ۳۷۰ تومن پرداخت کردین از ۷۵۰ تومن قیمت قبل شاهین. نصف مبلغ مونده ۱۰۰ تومن اضاف شده نصفش میخوره ب شما ۴۳۰ تومن تقریبا باید پرداخت کنین
مرتضی جی ۷ : من ثبت نام تیر ماه هستم تحویل سیستمی ۸آبان بوده ولی هنوز خبری از شاستی نیست خدا لعنتشون کنه خودرو جی ۷
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تیگو8پرومکس : تحویل 26شهریور وام بانک شهر هنوز واریز نشده
امید : بفروشی موقع تعویض پلاک باید مالیتشو بدی همین که با خود خریدار می افته ولی اگه میتونی نگهش دار حتی با وام
محمد رصاناصرزاده : شماره قرارداد1836867لطفا چک کن
امیر : پیش فروش طرح مادران جدید یا طرح یکپارچه؟؟؟؟ممنون میشم اگه توضیح بفرمایی
دنا پلاس پاییز : سلام علی جان، ما که نصف واریز کردیم، الان تکمیل وجه چقدر دیگه باید واریز کنیم، دوستان جواب بدن ممنونم
ساینا 90 روزه‌ : دوست عزیز 27 شهریور فاکتور شدن ...ی سر حتما بزن ب نمایندگی ک چرا فاکتور نشد شاید مشکلی چیزی داشته باشه
مصفا شیراز.اریزو5 اف ال : سلام منم تحویل28 شهریور هستم تا الان مدارک هم بدستم نرسیده
مصفا شیراز.اریزو5 اف ال : سلام منم تحویل 28 شهریور هستم حتی تا الان مدارک هم بدستم نرسیده
حمید : سلام دوست عزیز شما که 4 مهر بودید ایا پذیرش تون هم 4 مهر بوده یا پرداختی 4 مهر هستید لطف کنید شماره پدیرشتون رو هم بزارید ممنون میشم
مارال : سلام ببخشید کاربر به نام کوییک شما ثبت نامتون 4مهر بوده که فاکتور شدین؟