امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171421 نظر

محمد
20

الان این فروش پارس و 206 و 405 هست که داره جور شکست های متوالی سمند و سورن و دنا رو میکشن . طرح ef7 شکست خورده و واقعا خریدار نداره . کل طرح دنا برای این بود که به ضرب و زور یه داشبورد و یه مانیتور بیان این ef7 های مونده رو دستشون رو بفروشن که تو این زمینه هم توفیق چندانی نداشتن .
طبق گزارش همین سایت میزان فروش پرشیا به تنهایی از مجموع فروش سورن و سمند و دنا و رانا بیشتر بوده . پرشیا ماشین ارزانی نیست و به خاطر ارزونیش نیست که میخرن . ef7 در بازار رقابت به طور مطلق شکست خورده . ef7 در تمام رده های قیمتی از رقباش تو بازار شکست خورده . سمند ef7 از 405 و سمند xu7 . سورن از پارس سال و 206 . دنا از تندر و پارس lx . اگر کسی بخواد واقعیت ها رو ببینه فقط کافیه به اطرافش نگاه کنه ولی به دور از تعصب .
اگر اینطور که واسه ef7 تبلیغ میکنن که هم قوی تر هست هم کم مصرف تر هم باکیفیت تر پس یعنی اینهمه مردم اینهمه ساله دارن اشتباه ماشین میخرن و فقط یکی مثل رضا جان تونسته مزایای بی انتهای ef7 رو کشف کنه !
10:50  1395/10/26
گزارش
پاسخ دادن
ef7
14

ef7 همه چیزش رو کاغذه فقط . در عمل چیزی نیست به جز یک موتور کم کشش که وقتی دور موتور میاد پایین دیگه جون راه رفتن نداره و تو سربالایی اگر دور موتور زیر 4000 بیاد از پراید هم جا می مونه . از نظر آمار خرابی و مشکلات عجیب و غریب هم علیرغم تعداد کم فروشش اما زبانزد همه شده . حداقل موتورهای دیگه وقتی خراب میشن میشه درستشون کرد اما این با اولین خرابی دیگه کارش تمومه و میشه یک دردسر دایمی .
گزارش
پاسخ دادن
11:01  1395/10/26

پارس
9

ماشین چینی = بدنه جعلی سرهم بندی شده + موتور ضعیف + چند تا آپشن بی ارزش

با ماشین چینی فقط میشه ادای ماشین خوب خارجی رو درآورد .
همین ماشین های داخلی هزار شرف دارند به این چینی ها . حداقل قطعات و تعمیرکار و نمایندگیشون راحت پیدا میشه و افت قیمت خیلی کمتری هم دارند و وقتی هم خواستی بفروشی خیلی زود فروش میرن . اگر هم کسی میخواد بین 50 تا 80 میلیون پول بده بهتره بگرده یک زانتیا یا مگان سا الانترا یا آوانته یا ماکسیمای تمیز پیدا کنه و بخره نه بره چینی بخره
09:50  1395/10/26
گزارش
پاسخ دادن
Ali
0

سلام دوستان.ب نظرتون پارس ال ايكس مدل ٩٥/٣ با كاركرد ١٥ هزار تا بدون رنگ ٣٨ مليون قيمتش خوبه يا گرونه؟در ضمن كلاس ١٢ هم است.نميدونم اينو بخرم يا صفر.ممنون ميشم راهنمايى كنيد.
09:05  1395/10/26
گزارش
پاسخ دادن
سهند s آبان ماه
0

خیر موقعی که دعوت نامه تکمیل وجه صادر میشه حالا فرقی نداره چه دعوت تانه سهند s و یا دعوت تامه تبدیلی باشه
هر گونه کسری از مبلغی وجود داشته باشه مثل سود تاخیر همون موقع توی دعوت نامه لحاظ شده
فقط در صورتی که سی روز بعد از تکمیل وجه خودروی شما فاکتور نشه سود تاخیر در تحویل براتون محاسبه میشه که چند ماه بعد تحویل اون مبلغ رو پرداخت میکنند
گزارش
پاسخ دادن
09:10  1404/02/15

مرتضي
2

بيشتر از 35-36 نمي ارزه مگه اينكه لوازم مثل لاستيك خارجي خوب و دي وي دي و ... داشته باشه
گزارش
پاسخ دادن
09:19  1395/10/26

سیدمحمدعلی
0

سلام
فک میکنم قیمت منصفانه باشه
چون الان صفرش حدود ۴۰/۵ هست
گزارش
پاسخ دادن
09:30  1395/10/26

رضا
3

داداش 2 میلیون بذار روش صفر کلاس 13 بخر.
نمی گم این بده ها ولی صفر بهتره.شما که داری 38 می دی برا این 40/500 بده یه صفر بخر تازه کلاس 13 هم هست
گزارش
پاسخ دادن
13:26  1395/10/26

Ali
0

داداش آخه بندرعباس ٤١.٥ صفرشه
گزارش
پاسخ دادن
21:27  1395/10/26

آیهان
11

واقعن کی این دعواها تموم خواهد شد!؟؟؟؟
اونای ک ماشین باباهاشون دارن این افراد محترم ب کنار..
ولی اونای ک واقعن خود صاحب ماشین هستین فک نمیکنیم با این حرفا اولین نفر ک کلاه سرش میره خودمون هستیم؟ تو نظرات دیگ هم گفتم بنده از سمند راضیم چون خیلی وقته مدل های مختلفی داشتم! بنده از سمند مدل 84 xu7م شدید راضی بودم چرا؟ همتون میدونید چون اصل بود یذره خرج نداشت.. از این سمند ک دارم ناراضیم چون کیفیت نداره واقعن ب صراحت تو خیلی جاها گفتم و بازم میگم خدا یروز خوش ب عاملان اینهمه ماشین بی کیفیت نده. مشکل برخی پارس دوست اینه ک همه رو ب ی چشم نگاه میکنن و برخی حرفها میزنن ک شک میکنم بزرگ باشن!آز ی آدم بالغ جامعه دیده بعیده این حرفا..هم شما هم ما خوب میدونم 30 ساله ک همین ماشینه ک همینه حالا ی مشکل موتور هم اضاف شده!!
بقول یکی ک میگف چالش مانکن فقط پراید از سال 79 یذره هم عوض نشده😐سمند و پژو جای خود😕
08:17  1395/10/26
گزارش
پاسخ دادن
علی
9

سمند هم سال 80 طراحی شده دانشمند . طوری میگی پارس قدیمیه انگار سمند رو سال 2017 طراحی کردن . حداقل پارس و 406 و 405 طراحی اصولی داره نه مثل سمند جعلی که دو سال که کار کنه کل بدنه اش وا میره و میافته و انگار چهل ساله داره کار میکنه . سمند فقط تا وقتی نو هست خوبه اما وقتی دو سه سال کار کرد واقعا بی ریخت میشه چون خیلی زود بدنه اش میافته . به سمندهای چند سال کارکرده تو خیابون نگاه کن خودت متوجه همه چی میشی . بدنه سمند خیلی خیلی زودتر از بدنه 405 و پارس میافته و سر صدا پیدا میکنه و زشت میشه
گزارش
پاسخ دادن
09:21  1395/10/26

علی
7

آقای آیهان تو فکر کردی مردم نمیدونن این ماشینها قدیمی هستند ولی به نظرت چرا اینهمه پرشیا هنوز هم محبوبه ؟ چون رقیب قابل توجهی نداره . شما به رقبای قیمتیش در بین 30 تا 50 میلیون نگاه کن خوب چی هست ؟
تندر که مثل درشکه است و به جز یک موتور با کیفیت دیگه چی داره ؟ حتی کولر درست و حسابی هم روش نیست . حتی یک صندلی راحت هم نداره . تعادلش تو جاده واقعا ضعیف تره . قیافه اش هم که به کنار
سمند هم که بدنه بدقواره ای داره و خیلی زود خسته و وا رفته میشه بدنه اش . موتور ef7 هم که فاجعه است . حتی خود امداد خودرو هم قبولش نداره و با اینکه برند خود ایرانخودرو هست و مصرف کمتر هم داره اما ازش استفاده نمیکنه چون واقعا موتور قابل اطمینانی نیست و هر لحظه ممکنه مشکلات عجیب و غریب پیدا کنه . مردم دنبال دردسر نمیگردن که برن ef7 بخرند . بدنه دنا هم که فاجعه است . از بدنه سمند هم بدتر و سرهم بندی شده تره و کلی به مشکلات بدنه سمند اضافه شده . خود ایرانخودرو هم فهمیده و داره فیس لیفتش میکنه به این سرعت
206 هم با اینکه ماشین خوبی هست اما کوچک و کم جاست.

پس دیدی پارس رقیب قدری نداره واقعا
گزارش
پاسخ دادن
09:46  1395/10/26

کاربر: MPA
2

آقای علی تو فکر کردی مردم نمیدونن این ماشینها قدیمی هستند ولی به نظرت چرا اینهمه گاری هنوز هم محبوبه ؟ چون رقیب قابل توجهی نداره . شما به رقبای قیمتیش در بین 30 تا 50 میلیون نگاه کن خوب چی هست ؟
تندر که مثل درشکه است و به جز یک موتور با کیفیت دیگه چی داره ؟ حتی کولر درست و حسابی هم روش نیست . حتی یک صندلی راحت هم نداره . تعادلش تو جاده واقعا ضعیف تره . قیافه اش هم که به کنار
پارس هم که بدنه بدقواره ای داره و خیلی زود خسته و وا رفته میشه بدنه اش . موتور tu5 هم که فاجعه است . حتی خود امداد خودرو هم قبولش نداره و با اینکه برند خود ایرانخودرو هست و مصرف کمتر هم داره اما ازش استفاده نمیکنه چون واقعا موتور قابل اطمینانی نیست و هر لحظه ممکنه مشکلات عجیب و غریب پیدا کنه . مردم دنبال دردسر نمیگردن که برن tu5 بخرند . بدنه 206 هم که فاجعه است.
درشکه هم با اینکه وسیله خوبی هست اما کوچک و کم جاست.

پس دیدی گاری رقیب قدری نداره واقعا!
گزارش
پاسخ دادن
14:09  1395/10/26

حامد
0

خوب شد 206 تیپ پنج تولید شد که موتورشو بندازن رو پارس و پارس سوارا انقد اعتماد به نفسشون بره بالا بدنه اش که 405 موتور و گیربکسش که 206 من نمیدونم این ماشین به جز چراغ عقب و جلو چی از خودش داره پارسtu5 هرچی داره از 206 داره وگرنه خوب بود هنوز موتور قدیمی و پرخرج و پرمصرف xu7 استفاده میکردن ماشین بی اصالت که بدنه لعشش به موتورش زوره
پرچم ۲۰۶ بالاست چون اگ نبود پارسtu5 هم نبود
02:37  1395/10/26
گزارش
پاسخ دادن
سهند
0

بله دی اومده تا ۷اردیبهشت هم فرصت واریزبوده
گزارش
پاسخ دادن
00:35  1404/02/14

پارس
6

هر چی باشه پارس در تمام مدل هاش از سمند جعلی با موتور جعلی تر ef7 و درشکه ال90 خیلی خیلی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
08:59  1395/10/26

علی
7

206 ماشین بدی نیست اما واقعا کوچک و کم جاست . ضمنا نرمی و تعادل پارس تو جاده واقعا بهتر از 206 هست . 206 برای شهر ماشین خوبی هست اما تو جاده اصلانرمی و تعادل پرشیا رو نداره . ردیف عقب صندلی ها واقعا کم جا و کوچک هست . من 206 رو واقعا قبول دارم اما ماشین مسافرت و جاده و خانواده نیست
گزارش
پاسخ دادن
09:01  1395/10/26

رضا
3

تيپ 5 فقط به درد اين ميخوره كه باهاش بري سركار و بياي. تو جاده اصلا به درد نمي خوره
گزارش
پاسخ دادن
15:12  1395/10/26

میلاد
7

کدوم یکی از ماشین های ایرانی امنیت دارن؟؟؟؟ پرچم پرشیا همیشه بالاست
00:00  1395/10/26
گزارش
پاسخ دادن
ایرانی
2

البته پرچم واسه شما بالاست واسه ما خیلی وقته اومده پایین
گزارش
پاسخ دادن
00:06  1395/10/26

پرشیا
3

پرشیا سالار خودرهای داخلی بوده و هست
گزارش
پاسخ دادن
09:24  1395/10/26

کامران
3

تعداد زیاد یک خودرو دلیل بر خز بودن و این اصلاحات زشت نیست. پارسlx واقعا ماشین نرم وپرشتابیه حالا شما هر اسمی دوست داری بزار .
23:55  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
سیف اله
0

با سلام، اینجانب نیز در 12 مهرماه 1402 مبلغ 290 هزار تومان واریز نموده ام. فکر میکنم که علت اینکه پیام تکمیل وجه برایمان نیامده، نوبت ثبت نامی باشد. احتمالا عزیزانی که پیام تکمیل وجه برایشان آمده، نوبت ثبت نامی شان در فصل پاییز و دی و بهمن 1403 باشند. در حالی که نوبت ثبت نامی من اسفند 1403 می باشد. لذا تا نوبتهای قبلی باشند. پیام تکمیل وجه برایمان نمی آید. مشکلات کلی کشور به همراه مدیریت و راهبرد ضعیف شرکت سایپا در رعایت فرجه زمانی ثبت نامه ها ( باید در اسفند 1403 شاهین اتومات به ما تحویل می گردید. در حالی که ثبت نامی های نوبت بهمن ماه 1403 هنوز خودرو خود را تحویل نگرفته اند.
گزارش
پاسخ دادن
08:07  1404/02/14

سیف اله
0

با سلام، اینجانب نیز در 12 مهرماه 1402 مبلغ 290 هزار تومان واریز نموده ام. فکر میکنم که علت اینکه پیام تکمیل وجه برایمان نیامده، نوبت ثبت نامی باشد. احتمالا عزیزانی که پیام تکمیل وجه برایشان آمده، نوبت ثبت نامی شان در فصل پاییز و دی و بهمن 1403 باشند. در حالی که نوبت ثبت نامی من اسفند 1403 می باشد. لذا تا نوبتهای قبلی باشند. پیام تکمیل وجه برایمان نمی آید. مشکلات کلی کشور به همراه مدیریت و راهبرد ضعیف شرکت سایپا در رعایت فرجه زمانی ثبت نامه ها ( باید در اسفند 1403 شاهین اتومات به ما تحویل می گردید. در حالی که ثبت نامی های نوبت بهمن ماه 1403 هنوز خودرو خود را تحویل نگرفته اند.
گزارش
پاسخ دادن
08:05  1404/02/14

کوروش
3

پرشیا بسیار بازار خرید و فروش خوبی داره.به 9 صبح نرسیده فروختی.امان از ماشین چینی بد فروش فرقی نداره برلیانس باشه یا لیفان. خیلی بد فروشند.باید چند بار آگهی کنی تا با التماس بفروشی.مثلا کیفیت جک تو جیتی ها بهتره ولی کافیه بشیتی پشت فرمون ماشین سنکینه و موتور حجم کم. راه نمیره.شما با این ماشین میری جاده اتفاق می افته خراب میشه چیکار میشه کرد؟ نه قطعه داره و نه مکانیک.باید بکسل کنی.مکانیک های دیگه هم بلد نیستند. قطعاتشون تو ایران ساخته نمیشه و گرونه.فقط یکم قیافه دارن همین.تولید چند نوع ماشین چینی هم از پارسال متوقف شده.نمونش سابرینا بایک و چانگان ایدو و ام وی ام 530 و ... است.
23:49  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
حسین
3

پارس آشغال ترین و خزترین ماشین ایران
انقد خزه که هرپیجی میری دونفر پارس سوار تبلیغ این ماشین بی کیفیتو میکنن و کل کل میکنن
پارس tu5 ماشین بی اصالت که هر قطعه اش از ی ماشینه
20:59  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
رضا
13

شما حتما بر ١٢٥ تماس بگيريد
گزارش
پاسخ دادن
21:14  1395/10/25

کاربر: MPA
1

ماها هم که مبخوایم شفافسازی کنیم نمیذارن! البته اینایی که توی این پیج درباره پارس اون هم با موتور بنجل tu7 خوب مبگن اکثرشون دلالن و ماشین روی دستسون مونده میخوان بندارن به مردم
گزارش
پاسخ دادن
12:46  1395/10/26

کاربر: MPA
2

پارس آخه چی هست خودش که کلاس 12 و 13 و ... میکنن:))
گزارش
پاسخ دادن
13:10  1395/10/26

کاربر: MPA
1

TU5
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1395/10/26

سمیعیان
0

سلام پارس lx تحویل اسفند دعوتنامه اش کی میاد دقیقا؟؟؟ واینکه تحویلش کی میشه؟؟ من مهر ماه ثبت نام کردم 17 تومن واریز و 5 تومن هم 10 آذر ریختم تمام وجه رو سر وقت پرداخت کردم بعد تو ثبت نام خورده موعد تحویل 30 اسفند.. یعنی تا اسفند میشه 6 ماه.. تا الان سودش 1370000 تومن شده.. ممنون میشم پاسخ بدین
20:58  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
امير
1

دعوت نامه 20 بهمن مياد و تحويلش 120 روز بعد از تكميل وجه هستش
گزارش
پاسخ دادن
21:27  1395/10/25

علی رضا
0

سلام دوستان گرامی پارس tu5 فقط در سایت تهران تولید میشه یا خراسان و مازندران هم تولی میکنن؟؟
چون شنیدم کیفیت تهران خیلی بهتره و از طرفی میگن پارس tu5 فقط تهران میزنه درسته؟؟
20:21  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
علي
5

من حاضر نيستم بابت ماشيني كه امنيتش از پرايدم كمتره پول بدم چندجا تصادف پرايد با پارس رو ديدم بخدا خودم و مردم اطراف تصادف ميخندين از بس خنده دار بود يكي ميگفت پارس اندازه دوتا پرايد پولشه و اندازشم دوبرابر پرايد نشون ميده ولي امنيتش صفر در ضمن پارس جز خزترين و تكراري ترين و حال بهم زدن ترين ماشيناي خيابان هاست
19:01  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
مجید
8

همون بهتر که تو پارس نخری
گزارش
پاسخ دادن
20:36  1395/10/25

رضاجان
8

يك روز ديگر هم سپري شد و يك روز به فروختن سمند از دم قسطي خودم نزديك شدم. به زودي سمند اقساطي خودم رو مي فروشم و يه پارس كاركرده مدل ٨٤ مي خرم و حالشو مي برم
17:48  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
4

شما میتونی بخری بعید میدونم یک پراید هم داشته باشیی.
من هیچ وقت برای پارس خز و اشغال ساز نمیخرم تو میتونی بخری!!!!
گزارش
پاسخ دادن
19:00  1395/10/25

حاج حسن
6

خانم mpa چقدر خوشحاله نظراتش دنبال میشه
17:05  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4

بنده خدا تازه امتحاناتش تموم شده خيلي خوشحاله
گزارش
پاسخ دادن
17:50  1395/10/25

رضا زابلی
3

ماشین فقط تویوتا ۸۵ و زانتینا
16:25  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
5

آقا یا خانمmpaخودشون توی یه پیج اعتراف کردن که تیبا صندوق دار دارن.یاحق
16:06  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
محمد
8

کلا ایشان به اسباب بازی های جعلی خیلی علاقه داره . اسباب بازی هایی که از طریق سرهم بندی کردن ساخته شدن و پشتوانه طراحی هیچ برند معتبری رو هم یدک نمی کشند
گزارش
پاسخ دادن
16:51  1395/10/25

کاربر: MPA
3

من مگه گفتم bmw دارم؟! من تمام نظراتم در مورد دو موتور بنجل tu5 و ef7 هستش. چون این دو موتور ذات خراب دارند و از مواد بازیافتی چینی ساخته میشن. پراید و تیبا و ساینا و این قبیل ماشینها خیلی ارزش خرید بیشتری نسبت به ماشینهای با موتور بنجل tu5 و ef7 دارن.
منم الان انتخابم روی 70 میلیون هستش که ماشینی که یکی از دوستان گفتن رو انتخاب کردم و تیبا هم دارم.
اگه پارس و سمند مجانی هم بهم بدن نمیگیرم، فقط به درد ته دره میخورن!
در پایان عرص کنم خیلی خوشحالم که همه نظرات بنده دنبال میشه و این نشان دهنده موثر بودن انهاست.
امیدوادم همه به هدایت یافتگان بپیوندید.

گزارش
پاسخ دادن
16:41  1395/10/25

کاربر: MPA
2

اهان نکنه ایران خودرو معتبره؟! :))))
اره کل دنیا میشناسنش :)
گزارش
پاسخ دادن
12:41  1395/10/26

کاربر: بهروز ال ایکس
5

آقایون بنظرم پارس و سمند و ۲۰۶ و دنا و پراید بخرید ولی از این چینیا نخرید
کم هموطنانمون رو بیکار و خونه نشین کردن؟
بزارید کارخانجات خودرو سازی خودمون بخورن ولی پول بحساب این چینیا کمونیست نره
هر جنسی دست روش میزاری اسم نحسشون روشه
14:48  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: MPA
4

فعلا که خودروهای همون کمونیستهای چینی از ماشینهای بنجل و بازیافتی تولید داخل بهترن.
دیگه این رو همه فهمیدن مگر کسانی که چشم و گوش خودشون رو بستن. البته یا کسانی که قدرت خرید این خودروها رو ندارن!
در ضمن لیفان x60 و mvmx33 رو من کار ندارم ولی ماشینهای دیگه چینی خوبن همشون.
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1395/10/25

علی
15

من با این فکر که پژو و سمند هر روز خرابه و هر روز باید تعمیرکار باشی خودمو گول زدم و رفتم تندر خریدم . تو مجتمع ما تعداد زیادی سمند و پارس هست و همشون راضی هستند و ندیدم مشکل خاصی هم داشته باشن . منم مثل درشکه سوار تندر خودم میشم و همش فکر میکنم تندر هیچ وقت خراب نمیشه و دلمو به این خوش کردم . با کولر ضعیف و تعادل ضعیفش هم مشکلی ندارم چون اصلا کولر روشن نمیکنم که نکنه مصرف کمی بالا بره . تو جاده هم همیشه با سرعت حداکثر 60 کیلومتر رانندگی میکنم . فقط همیشه نگران گردگیر پلوس هستم . البته به خودم تلقین میکنم که کیفیت تندر عالیه و هیچ وقت این گردگیر پاره نمیشه .
14:13  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
0

آخه پسر خوب چطور میگی ما یک نفریم با اسم مختلف نظر میدیم.
معلوم نیست تو خودت کی هستی چکاره ای چنین نظری دادی.
ادمین نظرم رو واسه گذاشتن گروه تلگرام تایید نمیکنه وگرنه میومدی تو‌گروه بهت میگفتم که چند نفریم
گزارش
پاسخ دادن
13:35  1404/02/11

شاهین اتومات مهر ۴۰۲
0

نخیر یه نفر نیستیم و هزاران نفر هستیم که این مشکل رو داریم .بعدش شما چرا ناراحت هستی .من اینو میگم که کسایی دیگه مثل ما گول این شرکت سایپا رو نخورن
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1404/02/11

احسان
0

من میگم اینجا سوال در خصوص نحوه دعوت نامه، فاکتور و پلاک شدن و دیگر موارد هست، نه ناله کردن، مگه سایپا اینحاست، همه مثل همیم، کاری از دست ما برنمیاد، پس بزار کسانیکه سوال دارن بپرسن و جواب بگیرن، هر چند ساعت یکبار همش ناله مینویسید، انشالله مشکل شما هم حل میشه
گزارش
پاسخ دادن
16:27  1404/02/11

میلاد
0

به تو ربطی نداره کی چی نظری داره و کی‌ چی مینویسه
گزارش
پاسخ دادن
01:47  1404/02/12

محمد
9

واقعا سواری تندر با درشکه هیچ فرقی نداره . درشکه از طلا هم که ساخته بشه آخرش درشکه است
گزارش
پاسخ دادن
14:28  1395/10/25

اردشير
12

ماشين با استايل جواني = پارس و 206
ماشين با استايل پيرمردي= ال 90 و سمند
14:06  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: MPA
5

سمند و ال90 که واقعا پیرمردیه فقط کی گفته پارس جوانپسنده!
هرچی پیرمرده که میخواد اولین ماشین عمرشو بخره میره سراغ پارس.
حالا 206 قابل تامله.
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1395/10/25

علی
6

این mpa یه ماشین بی ارزش چینی با یه موتور ضعیف خریده حالا میاد اینجا از ماشین های داخلی بد میگه . آقای mpa این رو بدون که لاشه سمند و پرشیا و 405 و 206 هزار شرف داره به اسباب بازی هایی مثل چانگان و برلیانس که فقط پول چهار تا آپشن میدی اما دریغ از یک موتور درست و حسابی
13:57  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: MPA
4

شمام اگه پولشو داشتی حتما چانگان و برلیانس میخریدی. ان شاءالله خدا بهت پولشو بده تا بتونی بخری.
فعلا که توی گمراهی استفاده از پارس داری میسوزی. البته به نطرم خودتم میدونی بزرگترین اشتباه زندگیت رو کردی و پارس خریدی و حالام مشتری نداره که بندازی بهش باید باهاش بسوزی و بسازی!
درضمن کاملا مشخصه قبلش سمند داشتی که ef7 بیچارت کرده و هنوزم توی پارکینگ خونته(چون اونم مشتری نداره) اومدی از چاله سمند دربیای افتادی توی چاه پارس!

"ان شاءالله روزی به خیل هدایت یافتگان میپیوندی"
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1395/10/25

کاربر: بهروز ال ایکس
1

شما خودت چی داری الان؟
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1395/10/25

tt
47

دوستان سمند سوار که پارس رو ماشین قدیمی میدونن لطفا دقت کنن که پارس سال 79 و سمند سال 80 به بازار اومد
پارس طراحی شرکت پینین فارینای ایتالیاست و سمند طراحی شرکت خاصی نیست
لطفا اگه سمند دوست دارید فقط سمند بخرید و سعی نکنید خریدتون رو بهترین انتخاب جلوه بدید اینکار مال بچه هاست
کسی که پارس میخره قطعا در توان مالیش خرید سمند بوده ولی پارس رو انتخاب کرده اما کسی که سمند خریده معلوم نیست انتخابش از روی علاقه بوده شاید شرایط مالیش درحد سمند بوده یا حتی در حد پراید بوده و اقساطی سمند خریده و حالا به دلایل معلوم!!! مجبور به تخریب نه تنها یه ماشین دیگه بلکه انتخاب کنندگان اون ماشین شده
واقعا چه فکری میکنی تو که سمند رو انتخاب کردی با قیمت پایین تر عقل کلی و این همه افراد رو که پارس با قیمت بالاتر و بدون شرایط اقساط رو پیش خرید میکنن ناآگاه میدونی
کل فروش انواع سمندیجات (دنا و سورن و ... با هر موتور و آپشن) از نصف فروش پارس هم کمتره (با وجود قیمت بالاتر پارس)
قصد اهانت و توهین به هیچ کسی رو ندارم و به نظرم انتخاب خودرو کاملا سلیقه ای و اختیاری است و هر خودرو مزایا و معایب خودش رو داره
10:37  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
ارمين
9

افرين افرين. احسنت. بهترين جمله رو گفتي واقعا حقيقتو گفتي
گزارش
پاسخ دادن
11:23  1395/10/25

Jj
4

مشکل شما اینه که پارس را یه خودروی جدید میدونید که بقول خودتون سال ۷۹ وارد بازار شده ولی واقعیت اینه که طراحی پارس به بیش از ۳۰ سال قبل برمی گرده و در اصل یه پژو ۴۰۵ هست که بصورت محدود از ناحیه چراغ ها و کاپوت فیس لیفت شده در مقابل سمند با وجود اینکه از پلت فرم همان ۴۰۵ قدیمی بهره میبره ولی صاحب یه اتاق کاملا جدیدو با رعایت استانداردهای ایمنی و آیرو دینامیک توسط یک شرکت انگلیسی طراحی شده ناگفته نمونه که سمند بدلیل نداشتن یه موتور مناسب دارای نقطه ضعف بود ولی با طراحی انحصاری موتور پیشرفته ef7 توسط شرکت موتورسازی آلمان این مشکل هم حل شد
گزارش
پاسخ دادن
11:31  1395/10/25

علی
18

این شرکت انگلیسی که سمند رو طراحی کرده دقیقا کی هست ؟ اسمش رو بگو ؟ چرا حرف کلی و براساس شایعات میزنید ؟ اسم طراح 405 و 406 دقیقا مشخص هست . خوب شما هم دقیقا اسم این شرکت بگو ؟ ضمنا در کدوم شرکت و در کجا دقیقا در کانال باد قرار گرفته و ضریبش به دست اومده ؟ ضریبش چند هست که میگی بهتر شده ؟ چرا فقط حرفهای کلی و کوچه بازاری میزنید . کمی دقیق حرف بزنید . مشکل اینجاست که سمند و ef7 اینقدر جعلی و بی اصل و نسب هستند که حتی طراح مشخص و معتبری هم ندارند و یک روز به دانشجویان fev وصل میشن و یک روز به آلمان و آخن و روز بعد به فولکس واگن . ماشینی که اصل و نسب داشته باشه همه چیزش ثابت و مشخصه . همین ef7 هر روز واسش یک مشخصات جدید ارایه میدن . حتی مشخص نیست چقدر دقیقا روغن باید بریزن توش . به جای حرف کلی زدن بیاید حرف دقیق بزنید . خوب این شرکت انگلیسی که میگی اسمش چی هست ؟ شرکت های معتبر همگی شناخته شده هستند . خوب اسمش رو بگو واسه ما ؟
گزارش
پاسخ دادن
12:35  1395/10/25

علی
13

ضمنا موتور ef7 رو هر ماشینی نصب شده تو بازار زمین خورده چون اینقدر بدنام و مشکل داره که همه ازش فرار میکنن . ef7 اثبات کرده که فقط ادعا داره اما در عمل هیچی نیست جز دردسر
گزارش
پاسخ دادن
12:38  1395/10/25

نکته غیره فابل انکار
1

پارس فقط فیس لیفت ۴۰۵ محسوب میشه و طراحیش آشغال ساز اروپاست پس اصلا دلتون را به این اصل و نسب و اینجور حرفها خوش نکنید پژو در بهترین حالت صادر کننده خودروهای ارزان و بی کیفیت به خاورمیانه هند و شمال آفریقاست و فقط شانس همکاری با شرکت های نامعتبر مثل ایران خودرو را داره
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1395/10/25

حمید
1

واقعا مغزت در حد گلابیه.داداش آمار فروشه ایران خودرو رو داری
در ضمن پرشیا تست ایمنیش دوستاره است و سمند اگه تست بشه به اذعان کارشناسان سه ستاره
سوما پرشیا ماشینه سال79نیست اونسال وارد ایران شده.و در اخر الان پرشیا امسال نه سال سال بعد نه اون یکی سال از رده خارج میشه.واین خانواده سمندیجات که ایران خودرو مصمم به توسعه مدل های پیشرفته تر و تازه تر هست.ملتفتی که؟
در ضمن سمند رو به هیچ عنوان تعریف نکردم اگه دقت کنی فقط به چندتا حرف مفت جواب دادم
گزارش
پاسخ دادن
15:47  1395/10/25

محمد
2

بدنه سمند هیچ برتری نداره که هیچ تازه کلی پس رفت هم داشته . گول ظاهر زمخت و بدقواره سمند رو نخورید . ایمنی ماشین به استحکام پلتفرمش هست نه به اینکه گلگیر رو بدقواره طراحی کنی بعد بیای بگی خوب بدنه قوی تر شده . پلتفرم سمند و 405 و پارس کاملا یکسان هست
گزارش
پاسخ دادن
07:51  1395/10/26

tt
4

من به همه دوستانی که از پارس متنفرند حق میدهم
برای خرید پارس یا باید آنرا پیش خرید کرد و کلی انتظار و بی ماشینی کشید یا باید از بازار آزاد با قیمتی بالاتر خرید
خب کار راحت تر این است که با هر توان مالی یک سمند یا مشابه آن با انواع شرایط پرداخت و تحویل فوری خرید و با حس نفرت از پارس بد گفت
البته این حس نفرت اگر فقط نسبت به خود پارس باشد خیلی مشکلی ندارد ولی این دوستان از شدت ناراحتی حتی از دارندگان پارس هم متنفرند که گاهاً منجر به توهین هم می شود
استفاده از الفاظی چون خزترین، آشغال ترین و مشابه آن برای این خودرو بسیار جالب است در حالی که اکثر این خودروها تقریبا در یک بازه زمانی وارد بازار ایران شده اند و تقریبا کیفیت همه آنها در یک حد بوده و حتی قطعات بسیاری در همه این خودرو ها یکسان است
به نظرم با این دوستان به شدت! مهربان باشید
در واقع نفرت واقعی این دوستان از پارس و دارندگان آن نیست
بلکه اعتراض به سیاست های ایران خودرو و نقش دلالان است که از تقاضای زیاد برای این خودرو به سود خود استفاده می کنند
گزارش
پاسخ دادن
09:16  1395/10/26

علی
3

سمند اگر تست بشه 3 ستاره است ؟؟؟!! حمید جان انگار غیب گو هم شدی !
بدنه جعلی سمند که تست و این حرفا نداره که .
گزارش
پاسخ دادن
09:31  1395/10/26

حامد
4

سمند ef7 مدل ٩٥ رو فروختم ٢٣/٨٠٠:٠٠٠.
يه تيبا خريدم كه اسمش به سمند مي ارزه
پولم نرسيد پارس كاركرده ي تميز بخرم
02:26  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
محسن
4

من اوايل دي رفتم پارس بخرم. مدل ٨٨ رو ٢٣ نداد بهم. مي گفت يه كلام ٢٣/٨٠٠
اين كاربر mpa خيلي دري وري مي گه.
آخرش رفتم يه پارس ٨٧ خريدم ٢٣ تومن
ولي انواع و اقسام سمند بود و مشتري نداشت
گزارش
پاسخ دادن
13:56  1395/10/25

حمید
1

همین الان سی تا میدم.مرد حسابی دروغم حدی داری قمپوز در نکن
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1395/10/25

رضا
2

پارس مدل نود و شش بیچارم کرده میفروشم
هزار تومن اگه خریدار هست به این ایمیل برنه
parsashghal
البته تیوفایو هستش
گزارش
پاسخ دادن
18:52  1395/10/25

کاربر: MPA
5

مرد حسابی پارس تمیز مدل 89 با 20 تومن با التماس میفروشن، دیگه دروغ هم حدی داره!
گزارش
پاسخ دادن
12:14  1395/10/25

رضاجان
6

ثانيه شماري مي كنم كه اقساط سمند اسقاطيم تموم شه و برم يه پارس كاركرده مدل ٨٤ بخرم
01:31  1395/10/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: MPA
9

دوستانی که میخوان این ماشین رو بخرن حواستون باشه که موتور با گیربکس هماهنگ نیست و بیجاره میشین. TU5 روی پارس ببینید چی هست!
اگه حرفم رو قبول ندارین از یه مکانکیک خوب بپرسین...
23:50  1395/10/24
گزارش
پاسخ دادن
آقای دووشواری
7


خیلیم عالی
یکه
دووشواری نداره که این موتور
از وقتی این موتور رو روش گذاشتن یک بشر دسته موتورشو ور نداشت نبرد
گزارش
پاسخ دادن
01:47  1395/10/25

آصف
9

سلام اتفاقا قبل از این که ماشین ثبت نام کنم از هر میکانیکی که پرسیدم همه گفتن اول پارس tu5.......دلم برات میسوزه mpa که پول پارس tu5 رو نداری و اومدی اینجا و این ماشین رو داری خراب میکنی
گزارش
پاسخ دادن
07:11  1395/10/25

حسین
9

هر چی باشه از سمند با موتور جعلی ef7 خیلی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
08:26  1395/10/25

علي
12

پارس الان جز تكراري ترين و خزترين ماشينهاي ايرانه كه به شدت تكراري شده باز دنا و تندر مثل پارس خز نشده در ضمن تصادف پارس رو برين ببينين اشغالترين ايمني رو داره بدنه تندر با اينكه احتمال چپ شدنش بيشتر از پارسه ولي فوق العاده محكم و ايمنه و جز خودروهاي با بدنه فوق العاده محكمه كه البته سمند و دنا هم همينطور بدنه محكم و ايمنتري نسبت به پارس كه از پرايدم ضعيفتره بدنش در ضمن وقتي ميگين اپشن خداييش ادم خندش ميگيره اخه مگه اين پارس جز تهويه اتومات چي داره
15:58  1395/10/24
گزارش
پاسخ دادن
رز زرد
0

سلام ، مبارکه دوست عزیز...ان شاءالله به سلامتی و خوشی ازش استفاده کنی🌷
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1404/02/08

شاهین
0

مبارکتون باشه به شادی سوارش بشین
گزارش
پاسخ دادن
05:16  1404/02/09

بهزاد
20

اگر فکر میکنید سمند و دنا ایمنی بیشتر دارند سخت در اشتباهید . پلتفرم سمند و دنا و 405 و پریا کاملا یکسان هست و ایمنی خودرو رو زمخت بودن و بدقواره بودن گلگیر و ستون تعیین نمیکنه . سمند و دنا فقط زمخت و بدقواره ساخته شدن فقط همین وگرنه ازنظر استاندارد ایمنی حتی از 206 کوچک هم به مراتب ضعیف تر هستند .
گزارش
پاسخ دادن
17:09  1395/10/24

احسان
23

اپشن هایی داره که همونشم ماشین شما نداره
گزارش
پاسخ دادن
18:32  1395/10/24

بهزاد
10

ایمنی سمند حتی نسبت به 405 هم ضعیف تر شده . سقف سمند در ضربه از جلو به سمند پایین قوس بر می داره که این نقص رو حتی 405 هم نداره . ایمنی به این نیست که بدنه بزرگتر باشه یا ستون ها بزرگتر باشه بلکه همین تغییر شکل ها در هنگام ضربه و جذب ضربه مهمه . وگرنه نیسان آبی با سپر آهنی باید بهترین ایمنی رو می داشت !!! بدنه های جعلی سمند و دنا هیچ برتری از لحاظ ایمنی که ندارند هیچ تازه پس رفت هم کردند . ایمنی ماشین خیلی پیچیده تر از این حرفهاست که اگر دیدیم ماشینی بدقواره و زمخت طراحی شده بگیم خوب پس ایمنی خوبی داره !! این زمخت بودن و بدقوارگی و ستون های بدفرم سمند فقط در اثر ضعف طراحی بوده که به این شکل در اومدن نه به خاطر ایمنی
گزارش
پاسخ دادن
19:00  1395/10/24

مهدی
3

اقا بهزاد خدا رو شکر عصر ارتباطات هستش و با یه کلیک میشه راحت به اطلاعات دست پیدا کرد. اتفاقا سمند از معدود خودروهایی هستش که توی تست تصادف سقفش تا نخورده. بین خودروهای تولیدی این دو لگن ساز مملکت سمند و 206 و ال90 سقفشون توی تست تصادف تا نخورده. سمند ماشین کم شتابی هستش و چابکی پارس رو نداره ولی بدنه اش به مراتب محکمتر از پارس و 405 هستش. ستون وسط سمند سه لایه است در صورتی که پارس ستونش دولایه است. سقف سمند شاسی کشی بیشتری از سقف پارس داره.
گزارش
پاسخ دادن
19:24  1395/10/24

بهزاد
9

آقا مهدی هیچ شکی نیست استاندارد ایمنی تصادف 206 و تندر بالاتر از سمند هست . سمند توسط هیچ مرجع مستقلی است نشده . همواره تبلیغات پیرامون سمند زیاد هست اما واقعیت چیزی دیگری است . سمند هیچ چیزی جز یک 405 نیست که اتاقش به شکل ناشيانه ای باز طراحی شده
گزارش
پاسخ دادن
20:36  1395/10/24

مهدی
4

همین که میگی سمند توسط هیچ نهادی تست نشده معلومه اصلا نمیدونی روال تولید یه کالا چطوریه. انشالله از بیکاری درومدی و رفتی تو صنعت تولید متوجه میشی.
گزارش
پاسخ دادن
23:36  1395/10/24

کاظم
3

تنها مشکل سمند موتور عقب افتاده ۸ سوپاپش بود که خدا را شکر با اومدن ef7 اساسی حل شد در ضمن در ایمنی سمند شک نکنید و اون دوستی که میگه تو تصادف سقف سمند انحنا برمیداره حتما به این نکته توجه داشته باشه که توی تست مشابه روی پارس یا همون ۴۰۵ موتور میره داخل صندوق عقب
گزارش
پاسخ دادن
02:09  1395/10/25

رضا
5

آقا مهدی ایشون درست میگه و ایمنی تندر و 206 بالاتر هست
گزارش
پاسخ دادن
07:52  1395/10/25

محمد
5

آقا کاظم ef7 رو هر ماشینی نصب کردند رفت ته لیست فروش میدونی چرا ؟ چون ef7 به همه اثبات کرده که علیرغم اینهمه تبلیغات واسش ولی در عمل چیزی نیست به جز یک موتور کم کشش که در سربالایی کم میاره و شتاب اولیه ضعیفی داره و تا دور نگیره اصلا راه نمیره ماشین . از نظر خرابی و مشکلات عجیب و غریب و لاینحل هم که زبانزد هست . رسوایی ef7‌ چیزی نیست که بشه انکارش کرد
گزارش
پاسخ دادن
10:19  1395/10/25

کاربر: MPA
14

عوضش پارس آپشنهایی داره که هیچ ماشین زیر 100میلیونی نداره!
آینه بغل راهنمادار:))
گزارش
پاسخ دادن
19:58  1395/10/24

ali
0

سلام دوستان من پارس سال دازم دنده 2 و معکوس 3 به2 میزنم زوزه گیربکسش میاد بنظرتون فقط ماال من اینجورییه یا کس دیگه ای این مشکل رو داره
11:21  1395/10/24
گزارش
پاسخ دادن
اردشیر
0

داداش متاسفانه آنتروپی جهان منفی و آدم هایی که روح روان تاریک دارن خیلی زیادن.
گزارش
پاسخ دادن
20:24  1404/02/07

شاهین پلاس
0

اقا درست میگن ۱۶ اسفند فاکتورشده
امامن برای خودمن دعوتنامه هنوز نیومده ۸ شهریورم
گزارش
پاسخ دادن
20:17  1404/02/07

شاهین اسفند
0

سلام اسفند ماهی ها دارن فاکتورمیشن
اما برای من هنوز دعوت نامه نیومده واریزی خودم ۶/۸
گزارش
پاسخ دادن
20:26  1404/02/07

sh
0

سلام منم ماشین تحویل شهریور بوده.دنده 1و2و3پامو میزارم رو کلاچ یا پامو از رو گاز برمی دارم زوزه داره و به محض خلاص کردن صدای زوزه قطع میشه.طبیعیه ایا؟البته صدای زوزه خیلی نیس
گزارش
پاسخ دادن
21:38  1395/10/24

رضا
1

ايرانخودرو يه فراخوان داده برا سمند و پارس و سورن و دنا و ٤٠٥ كه اگه گيربكس زوزه داشته باشه با تعويض يه قطعه زوزه برطرف بشه
گزارش
پاسخ دادن
01:08  1395/10/25

علي
7

با سلام خدمت همه دوستان
نظرات همه دوستان كاملا متينه ولي انو بگم كه اول همه ماشيناي ايراني كاملا آشغالن و ما هم كه پولمان زير 50 ميليونه چاره اي جز خريدن ماشين ايراني نداريم من از سال 87 اولين ماشينمو كه پيكان 83 بود خريدم بعدش 88 پرايد صفر خريدم تا 92 كه سمند EF7 صفر خريدم شهريور 93 رانا خريدم آبان 93 سمند SE و آذر 93 پرايد 111SE و از برج شهريور 94 تا كنون پژو پارس TU5 صفر خريدم البته دلال ماشين نيستم چون همه رو صفر خريدم و هيچ علاقه اي به ماشين كاركرده ندارم ديگه اينكه تمام ماشينارو به آشنا فروختم و از وضعيت همه باخبرم .
هر كدام از اين ماشينها يك حسن دارن و هزار تا ايراد كه من به خاطر ايرادات نتونستم هيچ كدومشونو بجز پار TU5 تحمل كنم درسته اين ماشين توي سربالايي كم مياره ولي بجاش توي كفي عالي كار ميكنه موتورش فوق العاده كم صداس مصرفش از بقيه كمتره قضيه واشر سوزي هم كه همه پژوها دارن و مختص TU5نيست .
دوستان خواهشا اگر ماشينو داريد و باهاش رانندگي كرديد راجبش نظر بديد صرف حرفهايي كه شنيديد نظرتونو اعلام نكنيد اگر به بازار هم سري بزنيد مي بينيد كه خريدار TU5 فعلا از باقي ماشين
08:37  1395/10/24
گزارش
پاسخ دادن
محمد
3

تنها حسن پارس رو موتورش و صدای اون دونستید. گویا حسن دیگه ای نداشت. میشه بگید چرا رانا رو قبل تر که داشتید فروختید؟ موتورش ذغالی بود؟!!!!
دلال ها گرفتند بازار پارس رو! بخاطر چراغ جلوش فقط!!!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:25  1395/10/24

pars lx
13

سلام
من نمیدونم واقعا فاز اینایی که میان راجب tu5 بد میگن چیه؟!
یاد بگیریم به داشته های هم احترام بزاریم
سمند و پارس هر دو تقریبا شبیه هم ساخت یه کارخونه است
هیچ کدومش اندازه قیمتی که هست نمیرزه اینو همه میدونن
چیکار باید کرد؟! نخریم ؟ چی بخریم؟ ؟ ؟ کارمندی که با هزار وام و قرض و قوله و زدن خرجای دیگش میاد یه پارس میخره یا سمند میخره با پولش بوگاتی که نمیتونه بخره پس توان هم رو مسخره نکنید
من هم ef7 رو داشتم هم TU5 که الان خریدم دو ماهه نه اون سمنده ادیبتم کرد تو سه سالی که داشتم نه این پارسی که الان خریدم
اما راجب دمای موتور ef7 به شدت خیلی زیاد گرم میشه اما TU5 رو وقتی خاموش میکنی مئل دمای EF7 میمونه وقتی دو ساعتو نیمه از زمان خاموشیش میگذره
هر دوشون تو سر بالایی کم میارن عیب سمند هورتی و دید بدش هست ولی پارس تو این قضیه بهتر هست اما سمند دست انداز ریز رو نشون نمیده و ولی پارس این طور نیست متورو ال ایک نسبت به سمند ملی خیلی کم سر و صدا تر هست اما اونم کم صداست
به هر حال با این رنج توان خرید سلیقه هم مهم هست یکی پارس میپسنده یکی سمند به سلیقه و توان خرید هم احترام بزاریم.
23:22  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
احسان
9

منم تجربه شما رو داشتم . هم tu5 تو سربالایی کم میآورد هم ef7 . کشش xu7 خیلی بهتر هست البته اونم مشکلات خودشو داره . در مجموع بخوام امتیاز بدم اول tu5 بعد xu7 و بعد از اون ef7 . چون ef7 گاهی از نظر تعمیرات بدجوری اذیت می کنه و بدقلقه
گزارش
پاسخ دادن
00:38  1395/10/24

محسن
8

من هم به عنوان كسي كه چندين خودروي ايراني تا كنون داشته ام به ترتيب tu5 ، بعدش xu7 و بعدش هم k4m و در آخر ef7 رو انتخاب مي كنم
اينم بگم كه موتور xu7jp4l4 يا همون موتور زانتيا 1800 كه روي پارس elxنصب ميشد فقط اسمش به كل اين موتورها مي ارزه اما خب در حال حاضر بين موتورهايي كه توليد ميشن tu5 از همه شون بهتره
گزارش
پاسخ دادن
02:05  1395/10/24

رضا
6

موتور Xu7jp4L4 واقعا عالی بود و از تمام موتورهای داخلی فعلی کلی قوی تر و بهتر بود واقعا حیف که تولید نميشه .
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1395/10/24

حسین
2

دوستان خودروهای داخلی هیچ فرقی نمیکنند فقط به سلیقه افراد بستگی داره اینکه میاین کل کل میکنید واقعا خجالت داره شما فکرشو کنید این خودروسازهای بی وجدان نظراتو بخونن چقدر بهمون میخندن
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1395/10/25

آرين
0

سلام
دوستان كسي هست پارس تيو فايو تحويل آذر فاكتور شده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب بدين جون جدتون🙏🙏🙏🙏
18:41  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4

خب دوست عزیز اگر کسی بود که جوابتونو می داد دیگه!
گزارش
پاسخ دادن
23:12  1395/10/23

رضا
10

ببين يارو كاربر MPA فقط كافيه بري نمايندگي و بگي ميخوام پارس tu5 ثبت نام كنم. بهت مي گه ب ي ل ا خ. تا آذر ٩٦ تكميله. اونوقته كه مي فهمي كسي اين ماشينو ميخره يا نه.
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1395/10/24

احسان
10

از لقمان پرسیدن ادب را از کی اموختی گفت از بی ادبانی چون mpa
گزارش
پاسخ دادن
18:36  1395/10/24

کاربر: MPA
8

کسی نمیتونه جواب سوال شما رو بده چون کسی دیگه این ماشین رو نمیخره بواسطه ترکیب خوب گیربکس و موتور عالیه TU5 !
شما هم تا تحویل نگرفتی برو سریع انصراف بده حتی اگه سود پولت رو هم ندادن قبول کن انصراف بدی وگرنه بیچاره میشی(البته خدا نکنه)
گزارش
پاسخ دادن
00:07  1395/10/24

کاربر: MPA
7

همین الان ایران خودرو تحویل تیر با سود مشارکت 24 درصد داره ثبت نام میکنه. سود 24درصد!! الان پراید با سود 18 درصده! در ضمن فروش قسطی تمام محصولاتش توی نمایندگی هست اونم با مدل 96، کافیه چشم و گوشتون رو باز کنید و گول امثال .... رو که دلالی بیش نیست نخورید!

"و همانا حمایت کنندگان از پارس جزء دلال ترین افراد قرار دارند"
گزارش
پاسخ دادن
17:12  1395/10/24

کاربر: MPA
7

احسان:
حالا خوبه من اصلا یک کلمه بی ادبی به کار نبردم. فقط مشکلات ماشینها رو میگم. از کی تا حالا ایراد گرفتن بی ادبیه، اینم شماها از خودتون درآوردید دقیقا مثل توهماتی که درباره ماشینی مثل پارس دارید!
در ضمن شمام چشم و گوششتون بسته است و این ضرب المثل واقعا برازنده افرادی مثل شماست:
((کافر همه رو به کیش خود پندارد))
گزارش
پاسخ دادن
20:02  1395/10/24

ایهان
21

سلام دوستان
عجب اینجام ک دعواس 😂😂😂سمند ارزونه قبول دست دومش هم ک خیلی ارزونه براحتی میتونی تهیه کنی بخصوص مدل83 84 85 86 87.. ریا نباشه الان از معروفی پارس استفاده کردن صفر کیلومتر هاشونو ب قیمت آنچنان میفروشن با اپشنای قدیم! الان میگید سمند هم قدیمه بله شاید قدیم باشه ولی بقول خود شما 10 میلیون ارزونه!!! خودتون پیشنهاد بدید کدوم مقرون به صرفه س! !!! و اینکه پارسای قدیم مدلای ک گفتم سالماشون ک واقعن واقعن گرون میدن و مدل پاییناشون اونا ک درب داغون هستن بازم گرون میدن😂 انصافه؟
حالا نیاید منم قاطی پاتی کنید باحرفاتون هرکس نظری داره و اینم نظر منه.
دنگ فنگ چین ک اینهمه تعصب نداره
18:37  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
8

اول شما یاد بگیر دانگ فنگه نه دنگ فنگ بعد بیا نظر بده برو حاجی تو پیج خودت منظورم پیج اسکوتره برو اونجا نظر بده درباره اسکوترهای شرکت دنگ فنگ😄😄😄😄😄😄😄😄
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1395/10/23

کاربر: MPA
7

ای بیهان اول بگو از تاپکی چه خبر؟
دوم اینکه تمام حرفت درسته فقط یکجاییش مشکل داره اونهم این که گفتی توی پارس قدیم یا سمند قدیم خوب گیر میاد! کلا سمند و پارس آخه چیه که دست دومش خوب باشه!
این یکی TU5 بنجل داره با ا ن گیربکس مزخرفش اون یکیEF7 بد ذات داغون با اون روعن ریزیش!

فقط خوشمان آمد که شما هم از هدایت یافتگانی البته تا اینجای کار!
گزارش
پاسخ دادن
00:36  1395/10/24

کاربر: بهروز ال ایکس
16

یک درخواستی از برادران زحمتکش مونتاژکار کارخانه های خودرو سازی دارم که تعدادشون کم نیست و به بهانه بیکار نشدنشون داریم هزینه جانی و مالی سنگینی رو میدیم
حالا که قطعات خودرو کیفیتی ندارند ولی شما چرا بدترش میکنید و با بی دقتی خودرویی رو تحویل مردمی میدید که شاید خانواده خودتون باشه، با هزار امید و آرزو و جمع کردن دسترنجشون خودرویی رو میخرند و بعدش میبینن که با بی دقتی مونتاژ شده و قطعات بی کیفیت هم مزید بر علت میشه ، کاش این رو در نظر میگرفتید که خودرویی که از زیر دستتون رد میشه هموطنان خودتون سوارش میشن اکثر کسایی که خودرو ایرانی میخرند قشر متوسط و آسیب پذیر جامعه هستند و هزینه های نگه داری خودروی بی کیفیت براشون خیلی سنگینه
ببخشید طولانی شد
یا حق
15:26  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
در انتظار شاهین
0

اقا رضا قراربود سه شنبه‌ بری شرکت سایپا چه خبر برادر؟
گزارش
پاسخ دادن
20:03  1404/02/09

رضاجان
12

حالا فکر کنید همین مونتاژکارای داخلی بیان ماشینی که اصالتا چینی هست و از پایه بی کیفیت طراحی شده رو مونتاژ کنن ببینید چه بی کیفیت تو بی کیفتی بشه که سر و ته نداشته باشه نمونش همین چانگان و چری و ... بازم رحمت به پارس و سمند و پراید...
این ماشینای چینی با اینکه اینجا دارن تولید میشن ولی بخوای یه قطعه عوض کنی باید صبر ایوب داشته باشی تا شاید تو نمایندگی موجود بشه تا اون زمان هم ماشین باید بخوابه تا شاید روزی قطعه برسه و فرجی بشه. تعمیرکارای بیرون هم مشکلات فنی این چینی هارو متوجه نمیشن متوجه بشن هم قطعه نمیشه پیدا کرد. کلا خرید ماشین چینی بزرگترین اشتباهی هست که یک خریدار میتونه انجام بده. خودشم میشه مصرف کننده اول و آخرش تا اینکه با کلی ضرر قبل از اینکه کل ماشین نابود بشه ردش کنه.
گزارش
پاسخ دادن
20:15  1395/10/23

کاربر: MPA
7

با اینکه من از خودروسازیهای داخلی گله دارم و اصلا ماشینهاشون رو نمیسندم و بنحلی بیش نیستند، ولی شمام پیشنهاد خوبی دادی!
البته کم کاری توی همه شغلها مخصوصا توی این زمونه هست ولی توی این شغلهایی که با جون مردم سر و کار داره واقعا نامردیه!
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1395/10/23

کاربر: بهروز ال ایکس
5

آخه همه از هم گله دارن و ناله میکنن ولی جای جاش که میشه خودمون از همه چی میزنن و کم کاری میکنن اگه ما از خودمون شروع نکنیم مملکت رو کی درست کنه؟
هی از کره و ژاپن و کشورهای پیشرفته تعریف میکنیم و از کشور خودمون بد میگیم، باعث و بانی خیلی از مشکلات خودمونیم و البته سیاست های دولتها هم مزید بر علته
چرا شیفت صبح خودروی بهتری از شیف عصره یا چرا سایت تهران بهتر از سایتهای دیگر کشوره؟
اینارو که دیگه دست مونتاژ کاره نه چیزه دیگه
من دست زحمت کشای این صنعت رو میبوسم و قبول دارم بعضی از این بی دقتیها نتیجه حقوق و مزایای کم این عزیزانه، وقتی مدیر شرکت سوار پورشه و مازراتی میشه و عارشون میاد خودرو شرکت خودشون رو سوار بشن چیزی بهتر از این حاصل نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
20:58  1395/10/23

کاربر: بهروز ال ایکس
5

چینیا خیلی بهمون نامردی کردن و کلی جنس آشغال رو بوسیله تاجرهای پول دوست تو کشورمون وارد کردن حالا هم وارد صنعت پیر خودروسازیمون شدن
کاش مردم این رو درک کنن که بهتره چینیا بیشتراز این تو زندگیمون ریشه ندونن
البته گوشمالی خوبی هم به خودروسازی داخلی دادن تاحالا کاش به خودشون بیان و کیفیت و مدل خودروهاشون رو بالا ببرن و از سی سال پیش دل بکنن
گزارش
پاسخ دادن
21:26  1395/10/23

رجب
17

بنظر من پژو پارس از وقتی وانتش اومده جایگاه اجتماعی بهتری پیدا کرده بخصوص در بین افراد فرهیخته مثل من.....
درضمن نون خشک خریداریم
14:52  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: MPA
12

یادت نره باربند مدل پرس هم بذاری روش
گزارش
پاسخ دادن
15:34  1395/10/23

رضاجان
27

سلام دوستان
به حرف بقیه گوش نکنید پژو پارس عالیه خیلی خوبه هرچه بگم کم گفتم حتی آینه هاش راهنما داره و جمع میشه!! شاید باورتون نشه ولی این آپشن ها اونقدری باکیفیت هستن که نگو حتی عمرشون از گیربکس و موتور چینی ماشین هم بیشتره. و کلی مزیت دیگه تو خرید پژو پارس هست که باید حتما این ماشینو داشته باشی تا بفهمی چی میگم چون...
کلی رفیق تعمیرکار پیدا میکنید.
همه بکسلی ها میشناسنتون.
راجع به مکانیکی،سیستم تعلیق،نشانه های سوختن موتور،گریپاژ گیربکس و... کلی به معلوماتتون اضافه میشه.
چون توان سبقت در سربالایی از هیچ وسیله نقلیه ای رو ندارید صبر و تحملتون زیاد میشه.
قوه تخیلی تون در موارد :شتاب زیاد،(کلاس بالای خودرو)،و... بسیار رشد میکنه.
شب ها زیاد خواب میبینید ;)
موقع سواری به علت وجود انواع درز و شکاف در بدنه از مزایای هوای تازه،بارون و... در بیرون از ماشین بی نصیب نمی مونید.
13:43  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

شما چه تاریخی پلاک شدی که تحویل داری میگیری ؟ کدوم شهر؟
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1404/02/06

ابراهیم J4
0

J4m شما کی پلاک شدین؟
گزارش
پاسخ دادن
16:54  1404/02/06

J4m
0

امروز زنگ زدن تحویل بگیرم
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1404/02/06

ابراهیم J4
0

J4m شما کی پلاک شدین؟
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1404/02/06

رضا
0

شما چه تاریخی پلاک شدی که تحویل داری میگیری ؟ کدوم شهر؟
گزارش
پاسخ دادن
16:36  1404/02/06

رضاجان
28

البته می دونید که من ماشینم 10 میلیون ارزونتر از پارس هست و از روی حسادت و برای اینکه خودمو خالی کنم اینا رو می نویسم.
وگرنه من به محض اتمام اقساط سمند اسقاطیم می رم یه پارس کارکرده مدل 84 می خرم.
تازه از خوبی های سمند ef7 براتون نگفتم.با هر مکانیک و تعویض روغنی دوست که هیچی ، ایشالا فامیل می شین.هر روز باید واشر سرسیلنردشو عوض کنید.از دور 3000 به بعد صدای تانک میده.
سمند ef7 از دم قسطی واقعا عالیه.
گزارش
پاسخ دادن
14:28  1395/10/23

واشرساز
22

منم پژو پارس را ازته ته ته قلبم تایید میکنم به خدا اگه این پژو پارس ساخته نمیشد صنف ما نابود میشد
گزارش
پاسخ دادن
14:29  1395/10/23

رضاجان
13

راستی یادم رفت بگم که من این کامنت رو از یه نفر دیگه کپی کردم.
کار ما سمندسوارا قرقره کردن ش ا ش بقیه هست
فقط بلدیم کپی کنیم.
من عاشق ماشینم (سمند ef7 از دم قسطی ) هستم
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1395/10/23

کاربر: MPA
19

واقعا عالیه این پژو پارس. وقتی پشت فرمونش میشی حس عقده ای بودن بهت دست میده و توهم خودبزرگ بینی پیدا میکنی...
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/10/23

کاربر: MPA
11

فروش پارس مدل 96 فول امکانات با بهترین موتور یعنی TU5 با قیمت 10میلیون تومن.
اگه کسی مشتری واقعی باشه تخفیف هم میدم.
13:43  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
رضا
13

کاربر MPA فقط جهت اطلاعت بگم که موتور TU5 واشر نمی زنه.اوکی عمویی؟؟
اونی که دم به دقیقه واشر می زنه EF7 هست بعدشم XU7
ولی TU5 مرگ نداره واشر هم نمی زنه
الان یه ذره اطلاعاتت رفت بالا
11:09  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
Hz
8

باشه بهترین ماشین ال نود.....پس لطفا برو همون صفحه ال نود خوش باش...درضمن اگه این موتور ها واشر می زنن k4m هم گیربکس می زنه.....دیسک کمر هم که متلاشی می کنه.....
گزارش
پاسخ دادن
12:43  1395/10/23

رضا
14

ببين يارو كاربر MPA، قسم مي خورم تو از اونايي كه گوسفند فروختن و يه تويوتاي ٢٠٠٨ با ٣ ميليون كيلومتر كاركرد خريدن ٤٠ تومن و حالا اينطوري جوگير شدي واسه من هي هدايت يافته هدايت يافته راه انداختي.
اين سومين ماشين من با موتور tu5 هستش. چهارتا هم xu7 داشتم. هيچ كدومشون واشر نزدن.
تو برو پرس و جو كن ببين كدوم tu5 به اين راحتيا واشر زده
گزارش
پاسخ دادن
13:01  1395/10/23

محمد
1

کاربر: MPA شاید محترم، همه موتور ها که مشکل دارند. الان لیفان (شبکه سه!) و ام وی ام (روروئک) خوبه؟!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:33  1395/10/24

کاربر: MPA
10

EF7, XU7 , TU3 , TU5 همشون واشرسرسیلندر میسوزنن. معلومه شماقبلا نداشتی این ماشین رو و تازه خریدی. ان شاءالله شما هم به خیل هدایت یافتگان میپیوندی. ولی خب فعلا باید هزینش رو بپردازی!
اونم به خاطر اینه که دمای این موتورها بالاست و هر کاریم کنی واشر میرنه، دیر و زود داده ولی بالاخره بهش میرسه.
مگر اینکه یکی رو بذاری تو موتور ماشین که فوتش کنه داع نشه موتور!
گزارش
پاسخ دادن
11:48  1395/10/23

کاربر: MPA
6

از ادب شما مشخصه که توی خانواده بسیار مؤدبی بزرگ شدی.
سلم به پدر بزرگوارتون برسونید و تشکر کنیداز اینکه همچین فرزندی دارن!

"و همانا تمسخر دیگران از بزرگترین گناهان است"
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1395/10/23

رضاجان اصلی
11

من شب ها یه تشت می ذارم زیر ماشینم (سمند ef7 از دم قسطی ) تا روغنی که از موتور می ریزه بره تو این تشت.
صبح می رم این تشت رو میارم تو خونه و باهاش نیمرو درست می کنم و با خانواده می خوریم.خیلی هم خوشمزه س.
حتما روغنش باید 10w40 باشه تا نیمرو ته نگیره.
واقعا از ماشینم راضی هستم.عاشقشم
10:55  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
قلی اینوری
9

یه دکمه ی تهویه اتومات پارس رو با 100 تا سمند ef7 عوض می کنم.بقیه ش رو هم سر می گیرم
10:53  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
قلی اونوری
4

منم قیافه شکوهمند مزدا ۱۰۰۰ خودم را با صد تا پژو پارس زشت عوض نمیکنم
گزارش
پاسخ دادن
14:33  1395/10/23

رضا جان
3

پارس tu5 و xu7 هردو از یکی اشغال ترن. موتور tu5 206 رو خود206 هم به زور جواب داده . دیگه رو وزن پارس خز جواب نمیده. درضمن گیربکس هم با tu5 همخونی نداره !!! فقط سمند خودم رو به صدتا از این اشغال ها نمیدم.
10:07  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
رضاجان
11

البته بهم حق بدین.ماشینم 10 میلیون ارزونتر از پارسه.مجبورم این حرفا رو بزنم.امیدوارم دلیلشو درک کنین.من به محض اتمام اقساط سمند اسقاطیم می رم یه پارس کارکرده مدل 84 می خرم.
پول بنزین بدم بهتر از اینه که پول روغن بدم!
گزارش
پاسخ دادن
11:01  1395/10/23

قلی
3

منم عمرا مزدا هزارم را با این پارس وانتی ها عوض کنم .اصلا راه نداره بیخود التماس نکنید
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1395/10/23

جواد
4

با سلام خدمت همه دوستان و عرض معذرت بخاطر مطالبي كه ميگويم
اين سايت براي اينه كه دوستاني كه انتخاب كردن و پارس خريدن اگر مشكلي براشون پيش اومد بتونن با هم مشورت كنن و مشكل رو بهتر حل كنند ولي متاسفانه من هر وقت اومدم توي اين سايت ببخشيد يكي ميگه پارس آشغاله اون يكي ميگه تندر 90 آشغاله و اون يكي هم ميگه سمند آشغاله بخدا دوستان با اين چيزا هيچ چيز درست نميشه حالا كه اين سايت لطف كرده و اين شرايط رو فراهم كرده از اين فرصت بخوبي استفاده كنيد بجاي اينكه تخريب كنيد سازنده باشيد و مطمئن باشيد با اين چيزا اين خودروها درست نميشن هممون ماشين ايراني داريم و ميدونم همه ماشيناي ايراني خوب نيستن متاسفانه باز هم از همه دوستان معذرت خواهي مي كنم
09:29  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
امامی
0

حتی توی اروپا هم،تعصب ایرانیها به خودرویی که دارن، و مزخرف دانستن خودروی دیگران رو ازش فیلم و کلیپ درست کردن، البته این تعصب فقط در دنیای مجازیه،
03:19  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
برومند
21

پروردگارا ...به حق این شب عزیز 10 میلیون به سمند سواران عزیز عطا بفرما که این بندگان خداهم بتونن پارس سوارشن.....بلند بگو امین
01:54  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
رضاجان
17

آآآآآآآآآآآآآآآآآممممممممممممممییییییییییییییییییییییینننننننننننننن
گزارش
پاسخ دادن
10:57  1395/10/23

نباتعلی
5

خدایا ۱۰ میلیون ریال هم به من عطا کن تا باهاش پراغای ۴۰۵ را عوض کنم سه سوت پژو پارسش کنم
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1395/10/23

رضا
10

منظورت از پراغ ، همون چراغه ديگه؟😂
گزارش
پاسخ دادن
15:44  1395/10/23

کوروش
0

سلام دوستان عزیز-بنظرتون فارغ ازقیمت،بهترین روغن واسه ای اف سون پایه گازسوز،چیه؟!؟الان1300تاکارکرده،بهترین کارکرد،واسه تعویض اولیه روغن چندکیلومتره؟!؟
ضمناگاهی چراغ سی آن کی روشن خاموش میشه وبعدش چراغ چک،روشن!خاموش میکنم،بعداز5دقیقه درست میشه،یه بنده خدایی،میگه:از ریل سوخته،بنظرتون مشکلش چیه؟!؟
ممنونم ازینکه حوصله میکنید،وجوابمو میدید!سپاس
01:31  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
حسین
2

خرید خودروهای داخلی فقط به سلیقه و نوع انتظار شخص از خودرو بستگی داره ، یکی ماشین کم مصرف پرشتاب و ایمن دوست داره یکی هم ماشین زیبا و راحت و باامکانات یکی هم پراید کارشو راه میندازه پس خواهش میکنم انقدر با نظراتون شخصیت خودتونو نشان ندهید
01:14  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان اصلی اصلی اصلی
9

بلافاصله بعد از اتمام اقساط سمندم می رم یه پارس 84 می خرم.
01:12  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
قلی
8

منم بلافاصله بعد از اینکه مزدا ۱۰۰۰ فروش رفت میرم یه پارس وانتی میخرم میزنم تو‌کار نون خشکی
گزارش
پاسخ دادن
01:18  1395/10/23

کاربر: MPA
7

پارس فقط وانتش خوبه.
وانت پارس اسم برازنده ایه!
گزارش
پاسخ دادن
01:29  1395/10/23

رها
10

این داستانهای الکی رو واسه پارسtu5 ننویسید موتور tu5 واقعا مرگ نداره یک موتور کوچیک اما جسور و پرقدرت. همکارم داره ازش پرسیدم تعمیرگاه رفتی تو این یکسال. باور کنید اصلا نمیدونست برای چی باید بره تعمیرگاه. فقط سوار میشه هر روزم با ماشین میادسرکار.خیلی راضی هست.با وجود آپشن های خوب و اتاق زیبا و موتور الی حرف اولو میرنه
00:52  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
قلی
6

واقعا واقعا واقعا !!!!! یعنی تو یه سال تعمیرگاه نرفته!!!!!؟؟؟؟؟
عجب شانسی داره این رفیق شما کم کم باید ۲ تا تعویض موتور میکرد آخه پژو پارس شوخی که نیست
گزارش
پاسخ دادن
01:07  1395/10/23

پارس سوار
4

رها خان اینا واسه شما داستانه اما واسه ما تجربه س
مشکل پارس بغیر از قدیمی و بی کیفیت بودن نداشتن یه موتور درست و حسابی هست.. یه موتور ۸ سوپاپ ترتری که مال موزه جنگ جهانی دومه و یه موتور ضعیف و کم حجم که مناسب این ماشین نیست و تو سربالایی باید سرنشین را پیاده کنی هول بدن
گزارش
پاسخ دادن
01:13  1395/10/23

سیدمحمدعلی
5

من ۳ سال هست تقریبا دارم
۴۳۰۰۰ کیلومتر هم باهاش رفتم، مشکلی نداره
فقط اتاق کمی صدا میده
شرکتی هم که کار میکنم یکیشو داره
اون ۱۵۵۰۰۰ کارکردش هست از همین داشبورد جدیدا هم هست
مشکل موتوری نداره فقط یه بار باطریشو عوض کردیم یه بار صفحه کلاچ اونم چون خیلی سفت بود و یه سری تعمیرات جزئی مثل آفتامات و اینا
ماشین بدی نیست حداقل ظاهر خوبی داره در برابر مبلغ پرداختی
گزارش
پاسخ دادن
01:18  1395/10/23

رها
7

موتور tu5 بهترین موتور و صحبت سر موتور ترتری 1800 نیست بله در مورد اون موتور حق باشماست.وقتی خداروشکر ماشینش سالمه چراباید بره تعمیرکاه. بعضی مردم دیگه واقعا خودشونو مسخره می کنندبا نظرات منفی. بله خودرو ایرانی درمقابل خودروهای خارجی حرفی واسه گفتن نداره ولی دیگه واقعا اینطوریم نیست که مدام بری تعمیرگاه. به قول دوستمون ایراد های جزیی داره. من چند شرکت دولتی دیدم که خودرو پژو tu5 چندساله گرفتن.حتی سمند داشتن مزایده فروختن.موتور tu5 خوشنامه و خیلی بهتر از مونور مخصوصا ال 90 که بسیار هزینه بالایی داره.
گزارش
پاسخ دادن
01:45  1395/10/23

حاج حسن
3

عمو جون من خودم ۲۰۶ تیپ ۵ سال ۸۴ خشک از نمایندگی گرفتم و تا سال ۹۲ داشتمش و بخاطر کم جا بودنش فروختم sd خریدم که اونم tu5 روشه پس اینارو جایی بگو کسی نداشته باشه از این موتور تو این همه سال فقط بنزین روغن و چیزایی مصرفی دیگه مثل لنت رو خرجش کردم چندبارم دروغ نباشه ضد یخشو عوض کردم پس این داستانها رو اینجا نگو خیلیا هم که از من تجریه شون ازم بیشتره و سرور بنده هستن حوصله جواب دادن به بچه هارو ندارن پس دیگه اینجا این حرفارو نزن
گزارش
پاسخ دادن
12:00  1395/10/23

حاج حسن
2

این نظر رو واسه MPA دادم که میگه tu5 واشر میزنه
گزارش
پاسخ دادن
12:45  1395/10/23

کاربر: MPA
4

با اسامی مختلف میای هی نظر میدی که ای پارس عالیه آی پارس مرگ نداره!
اگه راست میگی توی سایت ثبت نام کن تا هویتت حداقل برای مدیر سایت مشخص باشه.
مرد حسابی موتور TU5 بدترین نوع موتوریه که پژو زده بود و حالام که ایران خودرو از چین وارد میکنه. بله مرگ نداره موتورش چون از اول موتور مردس!
TU5 برابر است با سالی یکبار سرسیلندر و واشر سوزوندن! اون هم روی پژوی سنگین پارس!
البته EF7 بدتر از Tu5هستش. اینم گفتم بعضیا فکر نکنن من فقط از ماشین این پیج بد میگم. کلا محصولات تولید داخل برابر است با بنجل! مخصوصا ایران خودرو!
گزارش
پاسخ دادن
01:44  1395/10/23

نیما
8

پارس سوارهای عزیز خودروهای چینی یکی پس از دیگری تولیدشون متوقف میشه.پارس همیشه پرچمش بالاست
00:43  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
مهراد
0

عرض سلام خدمت دوستان
آچارکشی خودرو معمولا بعد از چند کیلومتر کارکرد باید انجام بشه؟ مرسی از همراهیتون
00:40  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
مهراد
0

عرض سلام خدمت دوستان
آچارکشی خودرو معمولا بعد از چند کیلومتر کارکرد باید انجام بشه؟ مرسی از همراهیتون
00:40  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
محمد علی
0

اکثر بچه‌ها شهرستانی هستند
بچه های کرج تهران و‌سمنان اگه کسی هست واقعا کاری بکنند
من از طریق صمت شهرمان شکایت کشوری نوشتم
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1404/02/05

رضا
0

معمولا سرویس 10000
گزارش
پاسخ دادن
01:06  1395/10/23

مهراد
1

مرسی رضا حان.
گزارش
پاسخ دادن
01:47  1395/10/23

مجید
2

پژو پارس فارغ از کیلومتره. همیشه باید اچار دستت باشه.
گزارش
پاسخ دادن
08:59  1395/10/23

امير
0

سلام دوستان.ميخواستم بدونم چطورى ميشه فهميد ماشين كلاس ١٢ است يا ١٣؟ممنون ميشم اگه كسى راهنمايى كنه.يا حق
00:11  1395/10/23
گزارش
پاسخ دادن
علی دایی
1

فرمون کلاس ۱۳ چرم دوزی شده و کلید روی فرمون خلاصه شده کنار فرمون و طرح چوب هست و باطنی هم مالتی پلکس و سوییچ شبیه ۲۰۶
گزارش
پاسخ دادن
00:44  1395/10/23

رضا
1

کلاس 12 فرمونش دقیقا مثل کلاس 13 هست
کلاس 13 سوییچ 206 داره و یه دکمه ی قفل و باز کردن درها روی داشبورد داره.
گزارش
پاسخ دادن
01:08  1395/10/23

رضا جان
2

کاربری که خودتو گول میزنی. و با اسم کاربری من نظر میدی اسمون و زمین هم که پایین بیاد نمیتونی با این داستان سرایی ها چیزی رو خراب کنی!!! فقط خودتو گول می زنی!! یک تایر سمند رو به کل پارس نمیدم.
23:31  1395/10/22
گزارش
پاسخ دادن
احبر
0

سلام شما ماشین را تحویل گرفتی من تحویل گرفتم بیمه وسند را نمایندگی دادن وکارت ماشین پست آورده ولی برگ سبز نیامد مدارک شما چطور آیا برگ سبز شما آمده
گزارش
پاسخ دادن
21:07  1404/02/05

احبر
0

سلام شما ماشین را تحویل گرفتی من تحویل گرفتم بیمه وسند را نمایندگی دادن وکارت ماشین پست آورده ولی برگ سبز نیامد مدارک شما چطور آیا برگ سبز شما آمده
گزارش
پاسخ دادن
21:07  1404/02/05

رضا جان اصلی
1

آره منم تایید میکنم
گزارش
پاسخ دادن
00:33  1395/10/23


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 12 نظر
سوم بهمن 7 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند اسفند : صب زنگ زدم نمایندگی گفتن ۹مرداد دارن فاکتور میشن برا رنگ سفید
شاهین gl 4 تیر : خیرشو ببینی راحت شدی داداش کی تکمیل وجه کردی؟
ایذه : سلام وقت بخیر شماره پذیرش درخواست میگی برا من3 اردیبهشت دومرحله رفته عقب شده مرحله دعوت نامه صادر شد
اردیبهشت : سلام باید زودتر قید سانروف می‌زدی من ۲ ماه پیش تبدیل زدم ۵ روز بعد ماشین تحویل گرفتم
دعوتنامه مهر : دوستان از دعوتنامه های مهر کسی تکمیل وجه یا تبدیل به gl بوده؟
عباس : سلام منم مثل شما ۲۷ روز تبديل زدم بهGL . فاکتورشده پلاک نشده فروش فوق العاده آذر ۴۰۳ نمیدونم چکار کنم
فریبا : سلام ، کسی خبر نداره برای تحویل مهر ماه کی پیام تکمیل میاد ،به ولله مردیم از انتظار 🥲
اهورا : به امید خدا بسلامتی. ذوقشو بزنی. ببخشید ماشین شما چی هست
حسین : سلام بعد از آماده تخصیص چقدر باید منتظر بمونیم که بریم مرحله فاکتور
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا تک 24 تیر : تا 10 تیر فاکتور شده.
کوییک ار اس شیراز : سلام دوستان کوییک ار اس تا چه تاریخی فاکتور شده؟؟ کی دوباره شروع ب فاکتور میکنن من زنگ زدم قبلا گفتم شما تکمیل وجه 24تیر کردی و ثبت شده روز 24 تیر شما هسی
دنا اپشنال : دوستان یکی بگه دنا اپشنال موعد تحویل 29اسفند کی دعوتنامه میاد واسم
مسعود : درود.11آبان فاکتورشدم.12بیمه وپلاک شدم.13 حمل شدم.آلان درمرحله تحویل به نمایندگی شهرستان هستم.ایشالا ازشما هم امروزوفردا پلاک وحمل میشه داداش گل.راستی تحویلی 30 مهر بودم
آبان ماه : منم 17 مهر تکمیل کردم ولی فاکتور نشدم
امیر : سلام آقا قباد الان سررسید چک ما رسیده تازه دیروز ماشین تحویل گرفتیم چک هاچی میشه ملکه پول نداریم
کوییک آر اس : خوب دقیق مشخص نیست ولی به احتمال خیلی زیاد تا یکی دو هفته آینده فاکتور میشید
رانا ابان : منر12 مهر تکمیل وجه کردم هنوز خبری از فاکتور نیست
تبدیل به تک : سلام دوستان عزیز کسی از تبدیلیهای شهریور بعد از 5ام فاکتور نشده؟
مبرا : سلام کوئیک تحویل هفته اخر شهریور تکمیل وجه 1 مرداد هنوز فاکتور نشدم کسی میدونه کی قزاره فاکتور شم واقعا خسته شدم