امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

170847 نظر

یک دوست
1

آقا درسته که موتور tu5 چینیه ولی موتور ef7 آلمانی؟
20:19  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
محمدی
1

کاملا درسته شک نکن
گزارش
پاسخ دادن
22:17  1395/06/20

حاج سعید
1

دوست عزیز بشنو و باور نکن همشون چینی هستند کی گفته فرانسه یا المان بما قطعه میفروشند
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
09:56  1395/06/21

متاسفم
3

متاسفم برای عده ای دلال که از طرح شکست خورده و قوطی فلزی به اسم دنا دفاع می کنند. اینا تو سمند شکست خوردن اومدن دنا رو انداختن به جون مستضعف های که به زور اقساط و.... گرفتند.
20:16  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
امیر
2

بچه ها حالا که کار هر دلال و بچه 2روزه و خزو خیلی شده نظر دادن راجع به پارس اونم بخاطر اینکه شرایط قسطی نداره که دوستان بخرن بیاین یکم از تیبا بگیم بخندیم مخصوصا از یه تیبا سوار که همه ماشینارو داشته البته پلاستیکیشو😄😄😄😄.
19:49  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
ا یرج فروش فوری وی۴
0

سلام به خلنچر سود تاخیر چند روز بوده وضعیت کامل ماشین با موعد تحویل رو می فرماین
گزارش
پاسخ دادن
16:31  1403/06/11

رها
3

من نمیدونم این آقا مونتاک خودش میگه تیبا داره و از دنا به شدت تعریف میکنه. این یعنی چی؟ شما که تیبا داره و دنا سوار نیستی چرا؟ از چیه دنا خوشت اومده؟ بازار رو دیدی چه خبره؟
گزارش
پاسخ دادن
20:01  1395/06/20

امیر
4

سلام برو بچ پارس سوار.یه خواهش ازتون داشتم اگه کسی همشهری جناب مونتاک تو این پیج هست بده این طفلک یه بوق باهاش بزنه نذارین حسرت پارس تو دلش بمونه این طفلک تیبا پلاستیکی داره شرایط پارس هم که خودتون میدونین قسطی نداره وایشون برای درد دلشون به این پیج پناه اوردن تا شاید کسی باشه که بزاره این یه بوق با پارس بزنه،در ضمن ایشون خیلی علاقه مند هستن که مثل پدربزرگا باشن اخه همش میگه من از عهد دغیانوث ماشین داشتم سوار میشدم حالا اگه کالسکه زمان خودشو ماشین میدونه من حرفی ندارم اخه ندیده دیگه. فقط خواهشمندم رخ پارسو نشونش بدین تا اینقدر هزیون نگه اینجا.خواهش میکنم روی منو زمین نندازین نذارین بچه حسرت به دل بمونه یه عمر.اگه نشونش نمیدین بگین خودم بیام بدم یه بوق بزنه با ماشینم.
19:45  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
تارا پلاس
0

معمولا یک ماه تا 45 روز بله رنگ هم تاثیر داره سفید ومشکی کمتر تاخیر داره
گزارش
پاسخ دادن
12:26  1403/06/11

میلاد
2

یک پارس tu5 بدید مونتاک دیگه تعریف نمیکنه از دنا
گزارش
پاسخ دادن
00:14  1395/06/21

Top speed
3

پرشیا lx تو دنده های 1و 2 شتاب خیلی خوب و سریع رو داره و تو دنده های 3 و 4 و 5 بدلیل تنفس بیشتر موتور پیشی میگیره. زودتر از ef7. موتور xu7 هم صرفا تا دنده 3 گشتاور خوبی داره و بعد از اون موتور دیگه نقس نداره.و حداکثر گشتاور خودشو ارایه داده اینجاست که پارسtu5 با اختلاف زیاد پیشی خواهد گرفت.
19:29  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
6

ما راجب اطلاعاتی که دادی. اگر دفترچه دنا رو ببینی یا دانلود کنی گشتاورش رو زده 157 در 4500. من یه سرچی زدم چندتا ماشین با موتور 1600 رو دیدم tu5 k4m که حرفی واسه گفتن ندارن اما مگان1600 هیوندایi20 آریو 1.6 رنو اسکالا پژو 301 1.6 همشون گشتاورشون کمتر از ef7 و از 4000 هست به بالا یعنی ef7 هم در 4000 تا 4250 به این عدد میرسه و در 4500 از رقبای نامدارش پیشه میگیره این نشون میده با یه موتور پدر مادر دار طرفین.. اما مثلا کیا سراتو1.6 وضعیت بهتری داره گشتاور و اسب بخار بیشتری تولید میکنه.. بازم حرفی هست؟
15:37  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

موتور باید بتونه گشتاور کافی در دور پایین و میانی تولید کنه وگرنه تو سربالایی کم میاره و همش باید دنده معکوس بدی و دور موتور رو بالا نگه داری . اکسنت و سراتو 1.6 هم دقیقا ضعف گشتاور دور پایین و میانی دارند و دقیقا مثل ef7 هم شتاب اولیه ضعیفی دارند و هم تو سربالایی کم میارن و با دور موتور خیلی زیاد باید بالا برن . موتور الانترا در دور 5000 ممکنه به حداکثر گشتاور 180 نیوتن برسه اما در دور 3000 هم حداقل 160 نیوتن متر گشتاور داره و لذا در دور پایین و میانی هم ضعیف نیست و همش مجبور نیستی به دور 5000 بری تو سربالایی . اما موتوری مثل Ef7 و موتور اکسنت که حجم کافی ندارند شاید در دور بالا به گشتاورهای خوبی برسند اما در دور پایین و میانی ضعف گشتاور دارند . اسب بخار و گشتاوری که در دور 5000 و 6000 به دست میاد نمیتونه مبنای نتیجه گیری قرار بگیره . همه دیدیم که tu5 با 108 اسب در مقابل xu7 با 100 اسب تو سربالایی کم میاره چون در دورهای زیر 4000 که رانندگی عادی و نرمال انجام میشه xu7 گشتاور بهتری داره .
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1395/06/20

مونتاک
0

من روندم مشکل حادی ندیدم و خیلی شیکو مجلسی به مقصد رسیدم، دیدین که تمام موتور های 1.6 مثل ef7 هستن. اگر جایی زندگی میکنی که همش سراشیبیه و دلت میخواد تخته گاز بری نظر منو میخوای برو سراغ موتور 2 لیتری به بالا یا توربو بخر.. ولی اکثر مسیرها که کفیه یا شیب خیلی تندی نداره ef7 جواب میده و کارتو راه میندازه
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1395/06/20

مجید
4

شتابگیری پارس tu5 در دنده های 1 و 2 خوبه چون ضریب دنده های 1 و 2 رو خیلی سنگین کردن . تو شتاب اولیه و دنده های 1 و 2 شاید بشه زانتیا 2000 رو هم جابذاری اما دنده 3 که زدی دیگه جون ماشین گرفته میشه چون دنده های 3 و 4 و5 خیلی سبکی داره . tu5 اگر دورش رو بالا نگه داری خیلی خوب راه میره اما اگر دورش زیر 4 هزار باشه گشتاور خوبی نداره . از کشش خوب xu7‌نمیشه به این راحتیا ایراد گرفت داداش
گزارش
پاسخ دادن
16:42  1395/06/20

حسین
2

آقای مونتاک بعضی ها پراید هم سوار میشن و مشکل خاصی هم نمیبینن و راضی هستند و با 5 نفر سرنشین و صندوق پر هم میرن مسافرت ! شما نباید هم مشکلی ببنی چون اینقدر روی ماشینت تعصب داری که هیچ مشکلی رو ازش نخواهی دید . حرفت رو قبول دارم دنا هم مثل همه ماشین های 1.6 لیتری هست و در سربالایی عملکرد خیلی معمولی رو به ضعیفی داره
گزارش
پاسخ دادن
16:45  1395/06/20

احسان
3

گشتاور ef7 در دور پایین و متوسط بسیار کمتره. وزن بیشتر اتاق و غیر آیرودینامیک بودنش باعث میشه خیلی دیرتر شتاب بگیره.
گزارش
پاسخ دادن
19:31  1395/06/20

امید
4

موتور ef7 واشر میزنه و مخارج زیادی داره. سورن طرفدارش بسیار بیشتر از دناست.برید بازار خودتون میبینید
گزارش
پاسخ دادن
19:34  1395/06/20

حضرتی
2

به اعداد و ارقام شرکت های ایرانی اعتماد کردن بی فایدست. پشت رل بشینید و تجربه کنید.
گزارش
پاسخ دادن
19:53  1395/06/20

فرهاد
4

موتور tu5 برای رفع ضعف واشر سوزی سرسیلندر و مصرف کم بنزقن با صدای کمتر و . . طراحی شده و هنوزم رو دستش موتوری نیست. از مصرف کننده های چند سال گدشته سوال کنید. ضعفی که خانواده دنا و سمند و سورن و ... هنوم دارن. ضمنا دنا چند ملیون گرونتره.
گزارش
پاسخ دادن
19:56  1395/06/20

رها
3

اقا مدنتاک یعنی اگه مثلا کیا و هیوندا و بنز هم بدن بهت بازم دنا سوار میشی؟
گزارش
پاسخ دادن
20:04  1395/06/20

کاربر: ilyar-tu5
2

داداش با دنا و پارس کاری ندارم...چون که بحث دیگه بیخود شده و این ماشین ها هم دیگه نقاط ضعف و قوتشون برای همه آشکاره!
ولی اینکه میگی شتاب اولیه سراتو و الانترا ضعیفه مطمئنی از حرفت!شتاب این دوتارو حدود 10-11 ثانیه اعلام کردن.ولی حالا پارس یا سمند یا...xu7 خودشونو بکشن 13 ثانیه....لااقل یه مقایسه ای بکن که قابل قبول باشه.
Xu7 فقط تو سربالایی اونم دتده 4و 5 از پارس tu5 بهتره.تازه اونم مدل های قدیمتر و قبل 90 (که خداییش عالی بودن) نه این جدید ها که تو سرازیزی هم نای راه رفتن ندارن.
والله من هم پارس tu5 دارم و هم قبلا پارس xu7 و به جرات میتونم بگم که پارس tu5 تو شتابگیری خیلی از پارس معمولی بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1395/06/20

علی
1

سلام دوستان قیمت پژو پارسtu5کلاس13چنده نقدی
14:50  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
ممد
0

چی رو تشکر میکنم،ما معنی تحویل فوری را هم فهمیدیم،بعد از 90 روز هنوز عرضه تحویل خودرو را ندارند،همش دارند تاخیر میکنند،با روح و روان و پول ملت بازی میکنند،خداشاهده دست من بود تک تکشون را دادگاهی میکردم
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1403/06/10

حامد
0

تشکر هم میکنی بابت این همه تاخیر؟😂
گزارش
پاسخ دادن
10:45  1403/06/10

صالح
1

سلام بیست روز پیش 40وصد گرفتم الان نمیدونم
گزارش
پاسخ دادن
17:47  1395/06/20

امید
0

ماشینی که موتور بی ارزش ef7 روش باشه مفتش گرونه اگر هم خریدی صاحب اول آخرش خودتی
14:07  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
امید
4

ماشینی که موتور بی ارزش ef7 روش باشه مفتش گرونه اگر هم خریدی صاحب اول آخرش خودتی
14:07  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
1

خیلی پیگیری کردم که فاکتور خورد .
13:02  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی شاهین اتو ۲۲ خرداد
0

چندم فاکتور شدی؟

اخرین باز چندم چک کرده بودی؟

مطمنی ۹ شهریور فاکتوره؟
چون ۲۰ خرداد هارو چند روز قبل فاکتور کردن
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1403/06/09

پوریا
0

اخرین بار چهارشنبه چک کرده بودم
گزارش
پاسخ دادن
12:33  1403/06/09

علیرضا
0

صنعت معدن شکایت کن . زنگ زدن کوتاه نیا.
زنگ بزن به سازمان فروش
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1395/06/20

علیرضا
0

شکایت صنعت نعدن تو سایت است
سازمان فروش را از 09640 بگیر
گزارش
پاسخ دادن
18:20  1395/06/20

کاربر: Esi
0

میشه راه و روش پیگیریتو بگی ماهم یاد بگیریم ممنون میشم
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1395/06/20

کاربر: Esi
0

خوب شماره هاشونو داری انوقت چی باید بگم ؟
میشه شمارتو بدی زنگ بزنم
گزارش
پاسخ دادن
14:50  1395/06/20

کاربر: Esi
0

همون سامانه حمایت از مصرف کننده ؟
اون ۰۹۶۴۴۰ که اصلا چیزی نمیگن فقط میگن باید صبر کنی
حالا چیا باید بگی تا نتیجه بگیری. ممنون از لطفت
گزارش
پاسخ دادن
18:41  1395/06/20

کاربر: تییاران
1

سلام دوستان. میخوام یه دنا دست 2 بخرم. بودجه م 37 تومنه تقریبا. به نظرتون پارس صفر بردارم یا دنا دست دو؟ راهنماییم کنین
12:06  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
6

داداش اصلا همچین کاری نکن.صفر دنا مشکلات زیادی داره چه برسه به دست دوم. برو تحقیق کن و بپرس.
گزارش
پاسخ دادن
12:11  1395/06/20

محمد
7

اقا ناصر من اهل نظر دادن تو پیج خودروهای دیگه نیستم ولی باید در جواب شما بگم بیشتر از یکساله دنا دارم واقعا منو راضی نگه داشته و تا حالا مشکلی نداشته.
این مشکلاتی که شما میگی من ندیدم.البته در اینکه پارس TU5 هم بسیار ماشین عالیی هستش شکی نیست و موتور TU5 عالیه. در جواب دوست عزیز اقای تیبا ران بگم که اگه بتونی صفرشو برداری بهتره نه اینکه دست دوم بد باشه فقط ازین لحاظ اگه ماشین از اول دست خودت باشه خیلی بهتره.
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
13:23  1395/06/20

امید ef7
7

دنا همین که پلاکش کردی حداقل 5 تومن از قیمتش میفته . کلا ef7 بازار نداره خیلی سخته فروشش
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1395/06/20

ناصر
2

منم دیدم دوستم دنا صفر گرفته بود همه جاش ایراد داشته از لقی صندلی بگیر تا موتور ضعیف. دنا خرید و فروش بدی داره و کلی ضرر میکنی. پرشیا هنیشه پوله. قطعاتش ارزان تر از دناست و سواریه خوبی داره.دنا مثل سمند و سورن سنگینه و تنبل. بشین پشت پرشیا متوجه میشی.تا زمانی که دنا دستته فکر میکنی خوب راه میره.
گزارش
پاسخ دادن
19:41  1395/06/20

کاربر: ilyar-tu5
1

ماشین ایرانی صفرش چیه که حالا کارکرده اش چی باشه!
پارس lx صفر بردار.پشیمون نمیشی.
گزارش
پاسخ دادن
16:26  1395/06/20

رضا
0

cvvt روی ef7‌ یک اسباب بازی الکی بیشتر نیست . سیستم VVTi روی تویوتا در زمان رانندگی عادی دو سیلندر رو کاملا مسدود کرده و سبب کاهش شدید مصرف سوخت در رانندگی های شهری و ترافیک میشه . موتور تویوتا کمری دقیقا چنین حالتی داره و فقط موقع شتابگیری های ناگهانی و نیاز به قدرت زیاد هست که هر 4 سیلندر وارد مدار میشن . اما cvvt روی ef7‌اصلا چنین امکانی رو نداره و از طرفی گشتاور ef7 در دورهای پایین و میانی خودش اینقدر ضعیفه که با همون 4 سیلندر کفاف کشیدن خودرو رو در دورهای پایین و میانی نمیده و همش مجبوری دنده ها رو حسابی پر کنی و پر گاز رانندگی کنی . عملا CVVT‌ روی ef7 یک اسباب بازی هست و واسه اونهایی نصب شده که اطلاعات دقیقی از خودرو ندارن و فقط یک چیزهایی شنیدن و مدام فقط تکرارش میکنند بدون اینکه در موردش اطلاع دقیقی داشته باشند . ef7 از ضعف گشتاور دور پایین و میانی رنج میبره و این سیستم های تنفس طبیعی هم فقط در دورهای بالا واسش کارایی دارند . ضعف اساسی EF7 در زمینه گشتاور دور پایین و میانی خودش رو کاملا در شتاب اولیه ضعیف دنا و کشش ضعیف دنا در سربالایی نشون میده
11:54  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
رضا
10

cvvt روی ef7‌ یک اسباب بازی الکی بیشتر نیست . سیستم VVTi روی تویوتا در زمان رانندگی عادی دو سیلندر رو کاملا مسدود کرده و سبب کاهش شدید مصرف سوخت در رانندگی های شهری و ترافیک میشه . موتور تویوتا کمری دقیقا چنین حالتی داره و فقط موقع شتابگیری های ناگهانی و نیاز به قدرت زیاد هست که هر 4 سیلندر وارد مدار میشن . اما cvvt روی ef7‌اصلا چنین امکانی رو نداره و از طرفی گشتاور ef7 در دورهای پایین و میانی خودش اینقدر ضعیفه که با همون 4 سیلندر کفاف کشیدن خودرو رو در دورهای پایین و میانی نمیده و همش مجبوری دنده ها رو حسابی پر کنی و پر گاز رانندگی کنی . عملا CVVT‌ روی ef7 یک اسباب بازی هست و واسه اونهایی نصب شده که اطلاعات دقیقی از خودرو ندارن و فقط یک چیزهایی شنیدن و مدام فقط تکرارش میکنند بدون اینکه در موردش اطلاع دقیقی داشته باشند . ef7 از ضعف گشتاور دور پایین و میانی رنج میبره و این سیستم های تنفس طبیعی هم فقط در دورهای بالا واسش کارایی دارند . ضعف اساسی EF7 در زمینه گشتاور دور پایین و میانی خودش رو کاملا در شتاب اولیه ضعیف دنا و کشش ضعیف دنا در سربالایی نشون میده
11:54  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
علی2
2

همین cvvt خرابه همون xu7 نداره. رضا چقدر مگه گردنه داخل کشور هست تقریبا 80% جاده ها ازاد راه که موتور های 16 سوپاپ حرف اول رو میزنن تو فقط می گی دور بالا. دور بالا زمانی بده که موتور فشار زیادی بهش وارد بشه نه مثل ef7 که انگار نه انگار که دور موتور بالا و هیچ فشاری رو روی موتور احساس نمی کنی. گشتاور دور پایین خوبه ولی به شرطی که دور بالا هم خوب باشه نه مثل xu7 افت کشش. مردم الان تقریبا بیشتریا دور بالا رانندگی می کنن بخصوص جونا. 6 سال سمند xu7 داشتیم الانم دنا اصلا داخل گردنه ef7 افت نداره تو دور پایین رانندگی می کنی ولی خیلیا هستن عشق گاز دادنن.
گزارش
پاسخ دادن
14:00  1395/06/20

رضا
1

موتور ماشین باید خودش رو تو گردنه و زیر بار نشون بده وگرنه پراید خالی هم تو جاده کفی خوب راه میره . گشتاور دور پایین و میانی ef7 برای کشیدن بدنه دنا و سمند واقعا ضعیفه و تا دور 4500 در مقابل xu7کاملا مغلوب میشه . بیشترین رانندگی هم در دور زیر 4500 انجام میشه . در دنده 5 سرعت 100 دور موتور میشه حدود 3000 که بهترین گشتاور xu7 هست . بیشترین رانندگی در جاده در سرعت بین 70 تا 130 انجام میشه که دور موتور در دنده های 4 و5 برای این سرعت ها میشه حدود 2000 تا 4000 که در این دورها xu7‌گشتاور بسیار خوبی داره و با فشار پدال گاز به راحتی شتابگیری میکنه و کشش خوبی داره در سربالایی اما ef7 در این دورها گشتاور کمتری داره و با ورود به سربالایی باید دایما آماده معکوس دادن باشی تا دورش بالای 4500 بمونه . ضعف کشش ef7 چیزی نیست که بشه کتمانش کرد
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1395/06/20

رضا
2

بله موتوری عالی هست که هم در دور بالا و هم در دور پایین گشتاور خوبی داشته باشه مثل موتور مگان 2000 و زانتیا و پارس L4 و مزدا3 . اما وقتی قرار باشه بین دو موتور که یکی در دور بالا فقط گشتاور خوبی داره و دیگری در دور پایین و میانی فقط گشتاور خوبی داره یکی رو انتخاب کنیم باید اونی رو انتخاب کنیم که گشتاور دور پایین و میانی بهتری داره چون موتور همیشه از دور پایین شروع میکنه و بعد به دور بالا میرسه . موتور مثل xu7‌تا دور 4500 گشتاور بسیار خوبی داره و بیشترین رانندگی هم در دور زیر 4500 انجام میشه . موتور مثل Ef7 ضعف کشش و ضعف شتاب اولیه داره و معکوس زیاد میخوره چون باید دورش همیشه بالا بمونه چون فقط در دورهای بالا گشتاور خوبی داره . بله اگر بخوایم سرعت بالای 160 بریم اونجا ef7 بهتر میره اما عملکرد xu7‌در سرعت های زیر 130 و 140 که بیشترین رانندگی عادی و نرمال رو شامل میشه بهتر هست و هر چه دور موتور و سرعت پایین تر باشه این برتری xu7 بیشتر و بیشتر میشه . برتری ef7 در جاهایی هست که استفاده ای در رانندگی معقول و نرمال نداره
گزارش
پاسخ دادن
15:33  1395/06/20

حسینی کیا
0

تعریف کردن از موتور منسوخ شده xu7 اشتباهه. اون موتور فقط تو دور کمتر کمی گشتاور بیشتر تولید میکنه همین. و اونم کمی گاز بیشتر که میدی چون 8 سوپاپه حال نداره راه بره. بقیه موارد xu7 جز اینکه صاحبشو بفرسته مکانیک و تراشکار و لوازم یدکی کار دیگه ای بلد نیست. همونقدر که بنزین میخوره 14 لیتر روغن هم باید بریزی تو موتورش همش. چیه این موتور بدرد نمیخوره حالا بگو 1000 نیوتن گشتاور داره.
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1395/06/20

محمد
0

تعریف کردن از یک موتور جعلی مثل ef7 که نه گشتاور خوبی داره و نه کیفیت قابل قبولی هم اشتباه محضه . هیچ موتوری مثل Ef7 عیب و ایرادات عجیب و غریب پیدا نمیکنه
گزارش
پاسخ دادن
07:54  1395/06/21

علیرضا
2

برای من تحویل شهریور بود و تو دعوتنامه ش 4 مهر ولی امروز 20 ام فاکتور خورد. کی باید برم راهنمایی رانندگی پلاک هاشو بگیرم
11:34  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Esi
1

سلام شما هم پیگیری کردی ؟
پس چرا واسه من اینجور نشد . من 3 مهر بودم.

گزارش
پاسخ دادن
11:43  1395/06/20

حسن
0

متشكر از پاسخ شما.آيا لازمه دفعه اول همزمان با تعويض روغن فيلتر روغن و روغن گيربكس رو هم عوض كنم؟
11:19  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

متشكر از پاسخ شما.آيا لازمه دفعه اول همزمان با تعويض روغن فيلتر روغن و روغن گيربكس رو هم عوض كنم؟
11:19  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
1

داداش دقیقا باید سرویس کامل کنی. فیلتر روغن و هوا و واسکازین و روغن موتور از زیر کارتل هم باز کن بار دوم به بعد با ساکشن و هر 3 بار تعویض روغن با ساکشن یکبار از کارتل تا جرم ها ورسوب ها از پایین تخلیه بشند.سرویس کارها خیلی تمایل به کارتل ندارن سختشونه شما مجابشون کن.
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1395/06/20

کاربر: REZA XU7
0

بستگي به كيلومتر ماشينتون داره. واسكازين كه تا ١٥٠٠٠ نيازي نيست عوض بشه.
فيلتر ها هم قبل از ١٠٠٠٠ عوض بشن مشكلي نداره. زودتر بخواين عوض كنين خرج اضافه س.
فقط روغن همون اوايل تعويض شه بهتره خصوصا زير ١٠٠٠ كيلومتر. چون كارخونه هم روغنش آشغاله هم ممكنه كم بريزه.
من پارسال كه تازه ماشينمو تحويل گرفته بودم رو كيلومتر ٧٠٠ روغن ماشينو عوض كردم هم صداش كم شد هم قشنگ احساس مي شد موتور نرم تر و روان تر كار مي كنه.
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1395/06/20

رامین
7

سلام باید تأسف خورد به حال مردمی با تاریخ کهن که حتی برای خودمون هم ارزش قائل نیستیم لیاقت ما ایرانی ها این خودرو ها ست ؟حداقل اگر خودتان توان تولید خودروی باکیفیت ندارید ( که دارید ولی سود جویی بیشتر از انسانها ارزش دارد ) حداقل خودروهای با کیفیت و به روز را با قیمت واقعی در اختیار مردم ایران قرار بدید. هزینه گمرک رو بردارید بلکه خودرو ساز ها به خودشون بیان و با جون مردم بازی نکنن ، این کمترین کاری هست که میتوانید انجام دهید
10:32  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

لطفا راهنمايي بفرماييد بعد از چند كيلومتر بايد روغن ماشين رو براي دفعه اول تعويض كد؟
08:15  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

3000 تا
گزارش
پاسخ دادن
09:59  1395/06/20

حامد
1

100000 تا
گزارش
پاسخ دادن
10:21  1395/06/20

حسن
0

ضمن تشكر از شما.آيا لازمه دفعه اول كه روغن موتور عوض ميشه فيلتر روغن و واسكازينها هم عوض بشه؟
گزارش
پاسخ دادن
11:56  1395/06/20

کاربر: REZA XU7
0

روغن كارخونه آشغاله. قبل از ١٠٠٠ تا عوض كن
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1395/06/20

کاربر: REZA XU7
0

وقتي روغن كارخونه رو با يه روغن خوب عوض كردين اونوقت پي مي برين كه چقدر روغنش آشغال بوده
گزارش
پاسخ دادن
10:54  1395/06/20

مونتاک
6

الان که داشتم مطالبو میخوندم اون کسی که با اسم من کامنت میزاره و چرتو پرت میگه بنده خدا انقدر حالیش نیس که حرفای خودمو به خودم نزنه و یه چیز جدید بگه لااقل. هزارتا فکر تو ذهنم اومد اما ترجیح میدم چیزی نگم چون میدونم کم سنو ساله .. این پیجم جای این بچه بازیا نیس.. تو همین جا هم میشه فهمید چرا میگم پارس خز شده یه دلیلش بخاطر اینه که امثال این بچه مچه ها سوارش میشن.اما دست اینا به دنا نمیخوره هیچ وقت.. اینه دنا رو خاص تر میکنه.. راستی من اسمم مونتاک نیس مونتاک نام یه پروژه اس تو نت سرچ کن میفهمی چیه داستان
00:08  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
ef7-vvt
3

مونتاک جان اسم جالبی انتخاب کردی پروژه سفر در زمان یا پروژه منهتن. بنظر من بی ارتباط با دنا ef7 و پارس xu7 نیست چون کسی که پارس ۱۸۰۰ را بفروشه و دنا ef7 بخره به نوعی پرژه سفر در زمان انجام داده .سفر از عصر غلاب سنگ به عصر فضا
گزارش
پاسخ دادن
03:48  1395/06/20

امیر
5

اگه دنا خاص بود تو توی پیج پارس چیکار میکنی؟
گزارش
پاسخ دادن
09:32  1395/06/20

سینا
5

خب حالا یعنی شما مدیر پروژه مونتاکی؟ دنای جدید میاد دنای قدیم رو از رده خارج میکنه و چون قیافه جالبی نداره و موتور خوبی نداره و گرونتره کسی طرفش نمیره میشه اقساط و چون قسطش زیادتر از دنای قدیم میشه کمتر کسی میتونه بگیره.پس بزن دست قشنگه رو به افتخار پرشیا tu5
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1395/06/20

مونتاک
2

ممنون داداش. دقیقا با همین ذهنیت این اسم روانتخاب کردم
گزارش
پاسخ دادن
10:07  1395/06/20

مونتاک
4

هدفم روشنگری کردنه. یه سری دلالو کسانی که ماشین رو دستشون مونده میان اینجا قصه هزار و یک شب تعریف میکنن از پارسی که جز خودرو های بی کیفیت بازار محسوب میشه.. و دوره ش سر اومده.بهتره این تفکر پوسیده جاشو به محصولات و تکنولوژی جدید بده. این اتفاق نهایتا میوفته. پارس علاوه به قدیمی بودن از کیفیت بد مونتاژ و مهندسی بی حساب کتاب رنج میبره.،
گزارش
پاسخ دادن
10:20  1395/06/20

مونتاژ
5

با با ماشینی که با لوازم چینی و قطعات ساخته شده در اطراف میدان غار مونتاژ و زیر نظر مدیران حرفه ایی با مدرک مردم ازاری تولید میشود تعریف و تمجید ندارد
گزارش
پاسخ دادن
10:31  1395/06/20

مونتاک
2

داداش فازت چیه؟ شما که پارس رو ماشین لوکس حساب میکینی باید سوت یزنی نه دست.در ثانی موتور توربو دردسرهای خودشو داره هزینه نگهداری بیشتر مراقبت بیشتر و حساس تره و برای تعمیر دستت تو پوست گردو. من شخصا موتور تنفس طبیعی رو ترجیح میدم.همچنین با گذاشتن توربو سیستم های کمک راننده و ایمنی هم باید افزایش پیدا کنه.. هر کسی طرف توربو نمیره.این دنا برای رانندگی شهری و جاده مناسبه اما توربو برای افراد خاص و عشق سرعتن
گزارش
پاسخ دادن
12:11  1395/06/20

امیر
1

تو تیباتو سوار شو عزیز تورو چه به پارس.برو با تیبای خزو جوادت حال کن.تو اول سوار یه پزو که شدی بعد بیا درباره پارس نظر بده توکه میای درباره پارس نظر میدی بیشتر از قبل مطمئن میشیم که حسرت پارس تو دلت مونده پس بیشتر از این اینجا خودتو خراب نکن برو پیج تیبات عزیزم برو.
گزارش
پاسخ دادن
12:35  1395/06/20

مونتاک
1

پسر خوب اون موقع که دست چپو راستتو بلد نبودی من پارس میشدم تا 2 سال پیشم تیپ5 داشتم واسه نیاز مالی فروختم. روز اول گفتم بهت چیزی که واسه تو ارزو واسه من خاطره است.منی که میگم دنا پژو رو کهنه کردم گذاشتم کنار اما دنا که سوار شدم تفاوتشو با پارس بدجوری احساس کردم.تورو خدا تو از خز بودن حرف نزن که بدجوری خندم میگیره. خرید تیبا منطقیه اما خرید پارس با این قیمت حماقت محض.
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1395/06/20

نیما
2

خب آقای مونتاک قطعات دنا ساخت کجاست؟ آلمان و فرانسه و امریکا؟ شما فراموش کردی هم دنا و هم پارس ماشین های ایرانی هستند.بحث سر نوع طراحیه. شما پراید رو ببین روغن ریزیش نسبت به پیکان حل شده حالا اگه قطعاتش هم بیکیفیت باشه ولی بازم طراحیش اصولی تره پس روغن ریزی حداقل میشه. مقایسه ابتدایی کردم متوجه بشید. دنا هم مشکل طراحی غیراصولی داره. مکانیک ها اینو میدونن. و چون قطعاتش هم بیکیفیته پس طراحی غیر اصولی با قطعات بیکیفیت چه شود. پارس از طراحی بهتر و ساده تری بهره میبره.
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1395/06/20

مونتاک
1

از نظر کیفیت که دنا یه سرو گردن بالاتر از پارسه دوستاره گرفته 4تا پارس رو هم یه ستاره گرفته.مشکلات پژو هم که یقه خودمو گرفت هیچ دم هر تعمیر گاهی بری چندتا پژو میبینی. هر ماشینی معایب و محاسن داره اما نسبت به پارس محاسنش خیلی بیشتره و قابل لمسه. طراحی ef7 بروز و به کمک آلمانیا شکل گرفته.بعد از تحریمم با قطعات با کیفیت مونتاژ میشه بخاطر همین دو ستاره میگیره.اگر روغن ریزی داشت و مثل پارس واشر میزد دنا هم یه ستاره میگرفت..من راهو نشون دادم میتونی بپری تو چاه انتخاب با خودته...
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1395/06/20

امیر
1

پسر خوب معلومه کی در ارزوی چیه؟تو هنوز حرف زدنتو یاد نگرفته بودی من پارس سوار میشدم البته میدونم توام اسباب بازیشو داشتی ایراد نداره ارزو بر جوانان عیب نیس.بالاخره یه روز دستت به پارس میرسه که یه بوق باهاش بزنی اینحاهم اینقدر شعر نگو که هلاک میشیم از خنده.تو فعلا تیباتو سوار شو تا به تیپ 5 و پارس برسی.تو اگه واقعا پارس و دنا سوار شده بودی اینجا پیدات نمیشد ماهم اگه هستیم فقط واسه اینه که معایب ماشینمونو بدونیمو راهکارش دستمون بیاد اما تو چی خدا میدونه جناب دلال با اون ماشین خزو جوادت.
گزارش
پاسخ دادن
19:27  1395/06/20

امیر
1

سلام برتو ای نشان دهنده ی راه.تو تیباتو سوار شو زوده واست از پارس حرف بزنی این 1000بار.تیبای خزو ضایعت خوبه یا تو تعمیرگاهی هنوز؟
گزارش
پاسخ دادن
19:31  1395/06/20

هموطن
1

مونتاک جان یدونه پارس tu5 نشون بده واشر زده باشه. چرا همینطوری حرف میزنی. اون پارس ساله اوکی؟ پارس سال که واشر میزنه
گزارش
پاسخ دادن
20:23  1395/06/20

مهرداد
0

بچه ها نگفتین چطوری میشه رفت خارج از ایران با ماشین؟ میخوام برم جمهوری آذربایجان. اصلا کار درستی هست؟ به مشکل برنخورم؟
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1395/06/20

قلی زاده
0

اقای مهرداد دست ایرانیان را خواندند که هیچ کاری نمی توانند به کنند لذا با تور بری بهتره پلیس قدم به قدم برای سرعت غیر مجاز و بازدید مدارک جهت اخذ رشوه نگه ات می دارد اذیت می شوی در ضمن اذربایجان نسبت به ترکیه شهر گرانتری
گزارش
پاسخ دادن
08:24  1395/06/21

م.رضا
0

سلام ، از کسایی که تحویل مرداد ماه هستن کسی مونده ماشین او تحویل نگرفته باشه مثل من ؟
23:51  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
اهواز
1

بنده ، هفدهم فاکتور شده
گزارش
پاسخ دادن
08:21  1395/06/20

م.رضا
1

داداش دعوت نامه کی اومده بود برات ؟
گزارش
پاسخ دادن
17:22  1395/06/20

اهواز
0

22 تیر
گزارش
پاسخ دادن
06:30  1395/06/21

م.رضا
0

داداش کی تکمیل وجه کردی ؟
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1395/06/21

ميم مثل مادر مونتاك
14

موتور ef7 واقعا از همه لحاظ عاليه خ باحاله مثلا شما با سرعت بالاي نود كه بري جوش مياره شايد شما فكر كني اين جز معايبشه ولي زير بينانه ك بنكري ميفهمي خير وايميستي از مناظر طبيعي اطراف لذت ميبري و اينكه ي هوايي هم ميخوري از طرف ديكه ي زنكي هم ميزني٠٩٦٤٤٠ يه احوالي هم ازشون ميپرسي بنده خداها از بيكاري درشون مياري تو سربالايي ها هركي ميبيني ازت رد ميشه و سلامي عرض ميكنه بهت و اينم ميشه صله رحم والا من نميدونم جرا بعضيا مغرضانه ميكن اي اف سون مناسب نيس ولي بنظرم ادم بايد ب همه جوانب نكاه كنه
22:21  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام... ما تقریبا دو ماه و خورده ای شد تا بهمون پرداخت کردند
گزارش
پاسخ دادن
21:09  1403/06/20

علی
0

سلام... ما تقریبا دو ماه و خورده ای شد تا بهمون پرداخت کردند
گزارش
پاسخ دادن
21:09  1403/06/20

دارا
5

شما هم مثل اینکه واشر زدی وکنار وایستادی مال دیگران رو غرغره میکنی این جز خصوصیات شما هست
راستی مسواک هم بزن
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1395/06/19

دارا
6

شما هم مثل اینکه واشر زدی وکنار وایستادی مال دیگران رو غرغره میکنی این جز خصوصیات شما هست
راستی مسواک هم بزن
گزارش
پاسخ دادن
23:30  1395/06/19

ef7-vvt
3

بنظر من بهتره زیاد در برابر ef7 مقاومت نکنید چون تا یه سال دیگه دخل همه این عهد دغیانوث ها را میاره .اینطور که همه دارن عاشق این پایه گازسوز پیشرفته میشن تا چند وقت دیگه خیابونا پر از موتور ef7 معمولی و توربوشارژ میشه .با اجرای قطعی طرح یورو ۵ از اول سال ۹۶ فقط دو تا موتور tu5 و k4m اونم فقط زیر سایه جناب ef7 باقی میمونه
گزارش
پاسخ دادن
03:32  1395/06/20

سمیه
0

ماشینی که امروز فاکتور خورده کی سند ش میاد و کی پلاک میشه و کی باید بریم از نمایندگی بگیریمش0
21:19  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی2
0

دوست عزیز سند با فاکتور می خوره فقط حسابداری تایید کنه ماشین بار گیری اگر پلاک ازاد داری فردا پلاک می شه و بارگیری اگر پلاک نداری ماشین امشب بارگیری می شه زنگ بزن شرکت حمل نقل طاووس ترابر یا تیز ترابر می گه ماشینت بلرگیری شده یا نه همراه با ساعت شمادش رو داخل اینترنت در بیار.
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1395/06/19

امیر
2

تقریبا تا 3 روز دیگه ماشین با پلاک آماده و مدارک میاد.سند کمپانی و بیمه نامه و کارت طلایی و گارانتی. سند سبز خودرو و کارت سوخت و کارت ماشین بعدا با پست میاد به آدرس.
گزارش
پاسخ دادن
22:57  1395/06/19

کاربر: Esi
0

واسه من تحویل ۳ مهر بوده میشه بگی چطور پیگیری کردی ماهم یاد بگیریم پیگیری کنیم مرسی
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1395/06/19

مادر مونتاك
0

من تو دنيا به خاطر دو چيز افسوس ميخورم:
١- خريد پارس تيوفايو

٢- اون شب كذايي كه مونتاك شد پسرم


عسق است اي اف سونننن
21:08  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مونتاك عسلي
5

آقا ي سوال داشتم، پيج تيبا كجاست و چطور ميشه اونجا نظر گذاشت؟ عاجزانه خاهشمندم ي جوانمرد براي رضاي خدا لينك اون پيج رو برام بذارن و من رو از در بدري توي پيج پارس و دنا نجات بده، خدا خيرتون بده ايشالا.
20:20  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک original
1

باز که با اسم من اومدی
😐😐😐
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1395/06/19

مونتاک
5

اقا واقعا این ینی چی بعضیا با اسم من میان نظر میدن!!!!!
که چی بشه اخه
یه اشتباه کردیم روز اول با اسم مونتاک نظر دادم در مورد دنا و طرفدارش شدم و واقعا هم الان پشیمونم از طرفداریه دنا
مونتاک اصلی و مونتاک پدر و پدربزرگ چیه اخه
واقعا که
آقایون دلالایه دنا و طرفداراش خواهشا با اسم من نظر ندین
خواهش میکنم ازتون
من هزار بار گفتم که واقعا پشیمونم از خرید دنا واقعا یه اشغال به تمام معناس
حیف اینهمه پول که بابتش دادم
یه مدتیه هر روز باید بابت تعمیر قطعاتش هی برم نمایندگیا با هزار بدبختی قطعه جور کنم
دیگه بریدم واقعا
هر روز بیکارم میکنه
فقط تنها خاصیتش این بود که استادکارا و کارمندایه ایران خودرو رو رفیقم کرد از بس که رفتم و اومدم
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1395/06/19

مجتبی
3

با عرض سلام و احترام من ماشینم پژوپارسTU5هست که سه روزه تحویل گرفتم همه چیزش عالیه حرف نداره ولی یه مشکلی هست که آمپره آب ازوسط یه کمی میره بالا می خواستم بدونم مشکل داره یابرای همه اینجوری هست اگه کسی TU5داره واطلاعاتی داره منو راهنمایی کنه ممنون میشم
19:35  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی2
0

من دنا دارم پارس هم داخل خونه هست پارس امپرش از وسط می گذره ولی دنا نه از وسط وقتی روشنه نمی گذره مشکلی نداره طراحی ها متفاوته
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1395/06/19

سجاد
3

داداش به چرت و پرت های بعضیا گوش نکن همه ی موتور های نو که تازه تولید شده باشن اولش زیاد گرم میشن از پراید گرفته تا شیرون ولی بعدش که کمی کار کنه میاد پایین مال شما هم باید یکم پایین تر از وسط باشه اگر هم خط وسط رو رد کرد باید فن بزرگ روشن بشه و بعد برگرده پایین خط
گزارش
پاسخ دادن
00:12  1395/06/20

سمیه
2

اصلا باورم نمیشه . دیروز صبح فاکتور نخورده بود . خدایا چقدر زود یعنی پنجشنبه . جمعه فاکتور خورد .
واقعیت زیاد زنگ زدم پیگیری کردم و صنعت معدن هم درخواست دادم
کی دستم میرسه؟ کی سند میرسه ؟ کی پلاک هاش میرسه ؟
17:30  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
تارا v4 lx مشکی
0

سلام نه من سه شهریور بودم هنوز خبری نشده ازشون
گزارش
پاسخ دادن
08:39  1403/06/06

محمد
0

سلام من هم ۲ شهریور بوده هنوز خبری نشده
گزارش
پاسخ دادن
23:07  1403/06/06

بهنام
0

انشاالله همه ماشین فاکتور میشه
به لطف خدا
گزارش
پاسخ دادن
19:42  1403/06/07

مونتاک
2

سلام مبارکتون باشه ایشالا
حدودا چند روز دیگه ماشین بدستت میرسه
منم فردا میخوام پارس ثبت نام کنم و دنامو بفروشم
فقط خداکنه زود تحویلش بدن
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1395/06/19

سمیه
1

من تحویل شهریور بودم و قرار بود 4 مهر فاکتور بخوره .الان نگاه کردم دیدم فاکتور خورده .
خدارو شکر میخواستم باهاش برم مسافرت
17:28  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
م.رضا
2

لعنت به ایران خودرو !! مال من تحویل مرداده هنوز پرداخت کل مبلغ او هم تایید نکردن نامردا ، چه برسه به فاکتور شدن
گزارش
پاسخ دادن
21:23  1395/06/19

محمد هادی
0

سلام.لطفا کسی هست بدونه فرق کلاس۲۸۵۱۲با ۲۸۵۱۳در پژو پا س چیه؟
15:42  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
0

هیچ فرقی نداره فقط کلاس13 سیستم مولتی پلکس داره عزیز
گزارش
پاسخ دادن
20:08  1395/06/19

م.رضا
0

میشه کمی بیشتر توضیح بدین مزایا و یا معایب مولتی پلکس و ساده رو ؟
گزارش
پاسخ دادن
00:14  1395/06/20

مونتاک اصلی
1

سلام برهمه دوستان. یه مدت نبودم با اسم من چندین نظر گذاشتن که خودمم تعجب کردم. باز خوبه دیگه مواقعی که نیستم هم فعالم!!
15:12  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
بهداد
0

سلام دوستان.من جدیدا یه دونه تی یو فایو گرفتم.همه چیزش خوبه .فقط در حالت سلو و ایستاده یه صدای ریزی از موتور میاد که شبیه صدای سوپاپه.ولی سوپاپ نیست.نمایندگی بردم گفتن همه اینجورین.البته مشکل خاصی نداره.ولی تو ذوق میزنه.اون کم صدایی موتور رو خراب میکنه.دوستان لطفا راهنمایی کنن.ممنونم
14:32  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
.
0

cs55
7 اسفند
11 تیر هم صدو یازده تومن پرداخت کردم. مشکل اینجاست که با وجودی که سند سبز اومده، ماشین رو تحویل نمی‌دن. به نظر می‌رسه برای فرار از جریمه تأخیر این طور سند رو صادر کردن. جایی هم جواب ما رو نمیده، نمایندگی که میگه نیومده، 96550 هم میگه این قضیه عادیه، تا چند روز دیگه میدن ماشین رو
گزارش
پاسخ دادن
20:16  1403/06/05

حامد
0

شما چه تاریخی تکمیل وجه کردین دوست عزیز؟ خودروی شما cs35 هستش یا cs55 ؟
گزارش
پاسخ دادن
18:38  1403/06/05

.
0

cs55
7 اسفند
11 تیر هم صدو یازده تومن پرداخت کردم. مشکل اینجاست که با وجودی که سند سبز اومده، ماشین رو تحویل نمی‌دن. به نظر می‌رسه برای فرار از جریمه تأخیر این طور سند رو صادر کردن. جایی هم جواب ما رو نمیده، نمایندگی که میگه نیومده، 96550 هم میگه این قضیه عادیه، تا چند روز دیگه میدن ماشین رو
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1403/06/05

سعید
0

نگران نباش حمل خودرو به نمایندگی یکی دو روز معطلی داره. مبارک باشه
گزارش
پاسخ دادن
06:42  1403/06/06

مم
0

سلام . مبارک باشه . به سلامتی
گزارش
پاسخ دادن
10:52  1403/06/06

پژمان
0

منم چنین صدایی میداد
بعد ی مدت خیلی زیاد شد
بردم نمایندگی
فهمیدم یکی از پیچاش شکسته بود
خیلی کلفت بود
نمیدونم از کجای موتور بود
گزارش
پاسخ دادن
01:02  1395/06/20

پویا
0

با سلام خواستم بپرسم بعد از اینکه سوئیچ ماشین باز شد صدای پمپ بنزین در مدل tuf قطع مشه یا نه
14:10  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
0

سلام اقا محسن واقا امین مرسی از راهنمایتون راستی ماشینم تحویل شهریور هستش گفتن 3مهر تحویل میدن واقعا سوم تحویل میدن یا بازهم تاخیر داره مرسی
13:03  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
پژوپارس
4

بعضیا چنان سر این ماشینای وطنی تعصب دارن که انگار کارخونه مال باباشونه اینای هم که کل کل میکنن خداشاهده دلالن که فقط میحوان از دنا یا پارس تعریف کنن ذهن مردمو عوض کنن نسبت به ماشینا.بابا بیاین واقعیت رو ببینین پارس ماشین خوبیه ولی فقط تیوفایوش خوبه من داییم پارس سال داش به همین قران قسم چهار ملیون خرجش کرد اخرشم نشد ماشین.ولی خودم تیوفایو دارم تا الانم اخ نگفته.دنا هم ماشین بدی نیس. یکی از خوبیهاشی دنا اینه که ایران خودرو تو خر شخر چندتا نمایندگی داره اگه مشکلی داشت تو اولین فرصت واست میزان میکنن قطعاتش خیلی زیاده حالا اگه کسی میتونه با قیافه دنا بسازه بره بخره همون که قطعاتش تو بازار زیاد خودش خیلیه.پارسم هیچی از دنا کم نداره ولی یه سری اپشن نداره که اونم منطقیه چون هفت تومن از دنا ارزونتره .ازن ظر موتورم هیچ فرقی با هم نمیکنن.تیوفایو تو دو4000.صدوچهلودو.نیوتن گشتاور.میده ای اف سون تو دور5000صدوپنجاه تا میده.تازه باید به دنا بیشتر گاز بدی.از نظراسب بخارم دنا تو دور6500صدوچهارده اسب میده.پارس تو دور5600صدوهشت اسب میده.که باز پارس بهتره..البته تمام خودروها مشکلاتی هم دارنا
10:20  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی2
1

جناب داخل خونه هم پارس tu5 هست هم دنا ef7 پارس ماشین خوبی ولی خداوکیلی این چیزایی که می گم از روی تعصب نیست دنا قیافش عالیه اصلا هیکلش خیلی بزرگتر پارس پنج تومن گرون تره ولی صندلی های تمام برقی قفل کن اتوماتیک که سمند 89 lx من داشت که پارس نداره افتاب گیر شاگرد معمولی که lx هم مثل دنا چراغ داره دنا و پارس رو بزار جفت هم هم زمان بزن رو در ها واقعا به راحتی می فهمی کدوم محکم تره صندلی های طبی دنا داره که پارس نداره کروز کنترل داره ولی خدایی سواری پارس رو دوست داشتم ماشین بدی نیست من چون خواهرم نمی تونست خانواده سمند رو خوب برونه براش پارس گرفتم. والا بنظرم سورن کلاس 11 بهتره هم اپشن بیشتر داره هم رینگ خوشکلی داره و هم شیشه های سولار که پارس نداره و پاور ویندوز و بهترین چیز سورن داشبورد فوم نرمشه.
گزارش
پاسخ دادن
12:23  1395/06/19

علی2
2

ببخشید تازه اینم یادم رفت بگم دنا 4000 تا 4500 155 نیوتن تازه این یه چیز مشخصه tu5 انقدر ضعیف که روی پارس سبک تره دنا هست گیربکس رو دست کاری کردن ولی ef7 با این که دنا از سمند هم سنگین تره کشش بهتری داره بدون دست کاری گیربکس ef7 تنها مشکلی که من ازش دیدم تعمیرش سخته کار هر کسی نیست کشش هم داخل جاده ایذه عالییی بود من قبولش دارم.
گزارش
پاسخ دادن
12:28  1395/06/19

مونتاک
2

اینکه تمام محصولات مشکل دارن نقلی نیس اما انصافا فرق دنا با پارس فقط تو چندتا آپشنه؟؟ از نظر تکنولوژی موتورطراحی داخلی و خارجی. امنیتش هندلینگش با پارس از رده خارج یکیه؟ وجدانا اگر سوار نشدی یه بار سوار شو یه دور بزن بعد بیا بگو کدوم بهتره..
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1395/06/19

سعبد
6

پژو پارس lx بینظیره. هم خشگله هم موتور عالی داره و هم آپشن ها و ترمز خوب. صندلی های طبی و شتاب زیاد.قیمت مناسب تر از ماشین های با رده بالاتر
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1395/06/19

میلاد
5

کسایی که دنا دارن تازه گرفتن و به معایب و مشکلاتش آشنایی ندارن و دفاع کورکورانه می کنند. سال 92 دنا شکست خورد و الانم فقط و فقط بخاطر اقساط با مدت زیاده که چندتایی فروختن به زودی با دنای جدید کسایی که دنای قدیم رو گرفتن ضرر زیادی خواهند خورد نگید نگفتیم
گزارش
پاسخ دادن
16:27  1395/06/19

موسی
4

این که خیلی بدتره باید با موتور دنا به مراتب بیشتر از پارس گاز داد.و دور رو بالا نگه داشت.موتورش منفجر میشه که. اونم با اون اتاق لش و سنگین سمند
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1395/06/19

پژوپارس
3

من چندوقته .هر چهار پنج ماه یه ماشین میخرم میفروشم که خرج دانشگام دربیاد.دلالم نیستما ماشینام رو دو تومن زیر قیمت بازار همیشه میفروشم وبه ادمش که خرج دانشگام درییاد تو این د وساله تنها ماشینی که تونستم جلو نمایندگی نقدش کنم همین پارس تیوفایو بوده خداشاهده اصلا وقت نداشتم پشتش بشینم چون جلو نمایندگی مشتری پیدا میشد واسش.ودناهم چند تا نوشتم واونا دو سه روز طول کشیده نقد بشه ویکمم سودش کمتر بود. در کل میشه گف من تو این دوساله.یکی دوماه پشت دناهای مختلف سوار بودم که انصافا مشکل خاصی نداشتن.ولی قیافش واقعا یه ضعف بزرگ وهممون هم قبول داریم وخیلی از پارس بیست سال پیش ضعیفتره از نظر قیافه.برین هر سایتی که میخواین تحقیق کنین.ولی از ماشینای چینی بدتر نیستا واقعا این پنج شیش تا دنایی که داشتم وفروختم هیچ مشکلی نداشته.فقط یکم صندلیاش به نظرم بد میومد.در کل ایراد دنا قیافشه به نظرمم اگه کسی میتونه چهلو سه تومن بده دنا بره بخره .ماشین بدی نیس.ولی از قیافه خیلی بده.کسی هم که سی وپنج شیش ملیون داره بره پارس تیوفایو بخره.که اونم درحد قیمتش بد نیس.ولی شما میخواین با کمترین پول بهترین رو بخری
گزارش
پاسخ دادن
18:51  1395/06/19

رها
0

علی آقا پارس tu5 میبینم پارس tu5 خریدی مبارکه
گزارش
پاسخ دادن
20:08  1395/06/20

شروین
0

علت وزن بالا و کند بودن دنا چیه؟
گزارش
پاسخ دادن
20:11  1395/06/20

علیsh
0

سلام همشهری ، ی پارس سال 95داشتم اسپرت فروختمش حالا بین پارس سال و lx موندم کدومو بخرم ???
گزارش
پاسخ دادن
02:14  1395/06/22

مونتاك پدر
8

اقايون عاجزانه خاهشمندم ب اسم من پيام نذاريد من اگه عقل داشتم نميرفتم از دنا طرفداري كنم حتما يه مشكلي دارم شما با خوندن مطالب من متوجه نقد هاي غير اصولي و غير كارشناسي و غير فني من ميشيد ديكه لازم نيست جاي من پيام بذاريد.
09:05  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک پدر بزرگ
5

خخخخ
گزارش
پاسخ دادن
09:40  1395/06/19

فرهاد
4

بعضی از دلال های دنا طوری میگن پارس tu5 گیربکسش مشکل داره که کسی نداشته باشه فکر میکنه گیربکس خورد میکنه. بنده 7 ماهه دارم دنده ها بسیار نرم و بیصدا هستند حتی از گیربکس پارسxu7 هم خیلی بهتره. واقعا جوسازی محضه و حسادت. پارسtu5 خودرو منحصر به فردبه.
گزارش
پاسخ دادن
16:14  1395/06/19

مهرداد
2

آقا یک سوال میشه با پارسtu5 رفت جمهوری آذربایجان؟ کسی تا حالا خارج از ایران رفته با این ماشین؟ معقول هست این کار؟ پلاک و .... چطوری باید گرفت؟ قطعات پارس tu5اگه یک وقت ماشین ایراد پیدا کرد میشه تو جمهوری آذربایجان پیداکرد؟ راهنمایی میفرماید؟ مرسی
گزارش
پاسخ دادن
16:17  1395/06/19

مهدی
4

سلام .پارس های حالا پارس نیستند فقط اسم پارس روشون هست پارس فقط Elx
سری قدیم که هر کی داره باید قدرشو بدونه .ماشین های حالا وقتی سینی زیر
موتورکه قبلا فلزی بود حالا پلاستیکی شده وای به حال قطعات موتور .!!!!!!!!!!!
سلامتی همه دوستان.
07:37  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
ستاره تبدیل به تاراv1پلاس فروش فوری
0

🟢منم تحویل۳شهریورم هنوز فاکتور نشده،گفتن تایک ماه تاخیر داره🟣
گزارش
پاسخ دادن
17:55  1403/06/04

میلاد
1

پارس های قدیم مشکلات زیادی داشتند مثل سوختن واشر سرسیلندر و ...هیج آپشنی هم نداشتند. پارس tu5 تکمیل شده و به تکامل رسیده
گزارش
پاسخ دادن
16:24  1395/06/19

حجت
4

سلام....
فرض خریدن هرخودرویی مهمترین عامل در نگه داری خودرو رسیدگی منظم و داشتن تعمیر کار خوب هست.
درسته که متاسفانه تعمییر کارهای ایرانی بدون داشتن دانش دست به هرموتوری میزنن و اخرش یجوری سرهم بندی میکنن اما باید دونست که این کار از عمر خودرو کم میکنه.
درسته که ایرانخودرو در تمام شهرها نمایندگی داره اما این دلیل نمیشه که مکانیک های نمایندگی ها همه خوب باشن.(دلیل اسباط این حرف رتبه بندی نمایندگی ها می باشد که البته یکی از موارد امتیاز بندی خدمات می باشد)
درسته که ما می تونیم خودرو خودمون رو بعد از زمان گارانتی مجددا گارانتی کنیم اما میدوئنیم که هزینه پرداختی بسیار زیاده..
درسته که ما به دلیل وجود لوازم فراوون و تعمیر کار خوب میتوبنیم پیکان سوار شیم اما مقایسه بین خودروی دنا و tu5 بوده و باید دید کدوم مرقون به صرفه تره
درسته که ما خودرو میخریم و هیچوقت به فکر فروش نیستیم اما 80 درصد مردم ایران دراون حد رفاه نیستن که بی خیال اون چند میلیونی بشن که برای خودرو پرداخت کردن پس باید نگاهی به فروش خودرو هم داشت..
بازهم پیشنهاد میکنم گول ظاهر رو نخورید.
پارس مرقون به صرفه تره
01:22  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
0

دوست عزیز هزینه بیمه خیلی کمتر از خرج تعمیرات پارس میشه که یا واشر میزنه یا دیسکو صفحه تموم میکنه یا جلو بندیش دچار مشکلاته. هر سال باید براش فن بخری. این هزینه گارانتی برای خودرویی مثل دنا. ارزش داره بخاطر لوازم گرونتر و کمیاب ترش. و اگر ماشین نیاز به تعمیر داشت خیالت راحته..جدا دنا رو با پارس مقایسه نکنید حداقل 20 سال فاصله تکنولوژیکی دارن با هم.، ببینید دنا برای کسی که میخواد ماشین خوب سوار شه و امکانات رفاهی مناسبی داشته باشه خوبه. ماشین جدید که مثل پارس بی کیفیتو خز نیس و برای رانندگی اسپورتی جون میده
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1395/06/19

حسینی کیا
2

پرشیا خودرو قشر متوسط رو به بالاست. همیشه هم شیک و باکلاس بوده. شما هر وقت کادیلاک قدیمی سوار بشی شیک و با کلاسه. ابهت و کلاسش یک چیز دیگست حتی اگه 100 سال ازش بگذره
گزارش
پاسخ دادن
16:03  1395/06/19

لیدا
1

از محاسن پارس جا افتادن اون تو کشور ماست.
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1395/06/19

مونتاک
3

شمایی که با اسم من کامنت میزاری قضیه من با شما مثل کسیه که اصالت داره و حرفش اعتبار داره و اثبات شدس و شما بی شناسنامو بی هویتی حتی اسم منم روت بزاری باز بی ارزشی مثل ارم پژو رو پارس؟ ماشین اگر همه استاندارد ها رو داشته باشه خواه نا خواه پر طرفدار میشه اگر بی کیفیت باشه با چسبوندن هر لوگویی بعد یه مدت از چشم میوفته. درسته اسم من بهت اعتبار میده اما کیفیت حرفای من کجا شما کجا!! اینم گفتم خودتو خسته نکنی. باز خوبه فهمیدید رو در رو از پس من بر نمیای و منطقی نمیتونید رو حرف من حرفی بزنید
23:54  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

سلام منم پارس lx تحویل شهریور ثبت نام کردم 96440 و ایران خودرو گفتم 3 مهر تحویله کسی دیگه هست تحویلی شهریور ماه و به بقیه چی گفتن
23:22  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
سمیه
0

من تحویل شهریورم گفتند 4 مهر فاکتور میخوره
گزارش
پاسخ دادن
17:24  1395/06/19

امین
0

شما از کجا ثبت نام کردی ؟ و به کجاها به جز ایران خودرو تماس گرفتی
گزارش
پاسخ دادن
18:39  1395/06/19

کاربر: Esi
1

سلام دقیقا شرایط شما رو دارم ولی بعید میدونم آخه سودرو تا ۱۵مهر محاسبه کردن نمیدونم والله ولی بدقولی راست کار ایرانجیبه
گزارش
پاسخ دادن
10:34  1395/06/19

مجتبی
1

سلام دوستان من سه روزه ماشینم روتحویل گرفتم پژو تیوفایو هست که می خوام لاستیک هاشو عوض کنم 205بندازم کدوم بهتره رودستون یا کومهو اگه کسی اطلاعاتی داره منوراهنمایی کنه ممنون میشم
23:10  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
3

مبارکت باشه داداش عزیزم
کومهو بخر حالشو ببر
گزارش
پاسخ دادن
23:37  1395/06/18

حسین
0

سلام مجتبی جان میشه لاستیک زاباس نگاه کنی ببین از مارک لاستیک های زیر ماشین هست یا فرق داره اگه لطف کنی ممنون میشم
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1395/06/19

مهرداد
0

کومهو اصلی عالیه. دوستم انداخترو ماشینش 4 سال گذشته بود ولی انگار 7 درصد بود خیلی لاستیک جالبیه
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1395/06/19

مجتبی
0

بله عزیزم ازمارک لاستیکهای فابریکشون هست
گزارش
پاسخ دادن
17:30  1395/06/19

مجتبی
10

باعرض سلام واحترام من سه روزه ماشینم روتحویل گرفتم پژوپارسTU5هست خداشاهده خیلی ازماشین راضی هستم آپشن فول کم مصرف جاداربزرگ شتابش حرف نداره خیلی عالیه کسی که قصدخریدداره شک نکنه بخره
21:49  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
6

مبارکت باشه .ایشالا چرخش به شادی بچرخه برات
تا امروز نظرم با دنا بود ولی حقیقتو نمیشه کتمان کرد که موتور ef7ضعیفه و حتی از شیر پیر پارس سواران کهxu7باشه براحتی میخوره😢
الانم موندم چطوری به همه بگم پارس خوبه
متاسفانه یه عده هستن با نام من میان و نظر میدن و از دنا تعریف میکنن
آقا من به خاطر برند معروف پارس و موتور قدرتمندشون جذب پارس شدم
خواهشا با نام من نظر ندین
البته احساس میکنم اونا که جدیدا با نام من از دنا تعریف میکنن یه عده دلال هستن
حق مطلبو ادا کردم تصمیم با خودتونه مردم
یاعلی
گول کسانی که با نام جعلی من میان از دنا تعریف میکننو نخورید
حق نگهدارتون
گزارش
پاسخ دادن
22:16  1395/06/18

مونتاک
3

سلام آقا مجتبی دلال چطوری؟ این هفته تونستی بفروشی؟ دلال ها یه اخلاق بد دارن حال نمیکنم قسم دروغ زیاد میخورن و میگن. روزیت کم میشه نکن داداشم خوبیت نداره
گزارش
پاسخ دادن
22:42  1395/06/18

مونتاک
2

باز که تو با نام جعلی من اومدی.اقا مجتبی اون موتاک که به شما میگه دلال واقعی نیست یه بی ارزشه که نمیدونه چطور عقدشو خالی کنه
گزارش
پاسخ دادن
23:34  1395/06/18

مونتاک پدر
5

پسرم میبخشید من اگه بالا سرت بودم دیگه با پارس سوار جماعت دمخور نمیشدی تا اینجوری بار بیای. بعد اون قضیه من فراری شدم و میدونم تو شرایط سخت بزرگ شدی و مثل رفیقای پارس سوارت عقده دنا تو دلت مونده و بدجوری بهت فشار آورده. من معذرت میخوام باور کن همه چی یه دفعه ای شد و اون شب تورو انداخت تو زندگی من. منم قبولت نکردم دیگه نمیدونم کجا بزرگ شدی
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1395/06/18

هموطن
0

مبارک باشه.برو حالشو ببر. واقعا رانندگی باهاش لذت بخشه. شاد باشی دوست من
گزارش
پاسخ دادن
16:34  1395/06/19

بهرام
0

قصه مونتاک عین فیلم های قدیمی شده که طرف بعد از چند سال که رفته بود برگشته و اون موقع در اثر خطایی با کسی بچه دارشده بوده حالا بچشو میبینه و نمیشناسه. آخه تو چی میدونی......نه نه
گزارش
پاسخ دادن
16:40  1395/06/19

بهرام
1

مونتاک و مکافات. مونتاک آرتیست سینما. مونتاک کجایی که داداشتو کشتند..... راستی خبری از مهندس شرکت بی ام دبلیو علی 2 نیست . دنبال قطعات آلمانی بودم گفتم کمی زاهنمایی بگیرم ازش
گزارش
پاسخ دادن
16:42  1395/06/19

تورج
0

سلام دوستان
کسی تجربه استفاده از لاستیک میلر رو داره.لاستیک چینی هست که روی پارس LX که تحویل گرفتم هست.
لاستیک خیلی نرمی هست اما از کیفیتش خبر ندارم.ممنون میشم اگه دوستان راهنمایی کنند.
21:28  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
ل الف
0

من هم اردیبهشت بودم و تحویل ۲ مرداد الان تماس گرفتم دفتر. شرکت، گفتن تا ۲ مهر کارهای اداری و فاکتور و ... انجام میشه تحویل ممکنه تا ۲ مهر باشه شاید هم بعدش. ولی گفتن اخبار رسانه صحیح نیست و تابستان یک روز در میان برق داشتن و حتی پرسنل مرخصی تابستانی نداشتن.
به علاوه فقط چک اول که ۱۵ مهر بود رو استعلام گرفتن و به ۱۵ آذر موکول شده. بقیه هم تماس بگیرن و بپرسن و مطمئن بشن
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1403/06/03

ل الف
0

من هم اردیبهشت بودم و تحویل ۲ مرداد الان تماس گرفتم دفتر. شرکت، گفتن تا ۲ مهر کارهای اداری و فاکتور و ... انجام میشه تحویل ممکنه تا ۲ مهر باشه شاید هم بعدش. ولی گفتن اخبار رسانه صحیح نیست و تابستان یک روز در میان برق داشتن و حتی پرسنل مرخصی تابستانی نداشتن.
به علاوه فقط چک اول که ۱۵ مهر بود رو استعلام گرفتن و به ۱۵ آذر موکول شده. بقیه هم تماس بگیرن و بپرسن و مطمئن بشن
گزارش
پاسخ دادن
00:22  1403/06/04

J4سفید،اردیبهشت
0

نمیشه. بعداً حتی اگه قرارداد رو لغو نکنن، خسارت رو میگیرن... به نفع کرمان موتور مردم رو راهنمایی نکنید.
گزارش
پاسخ دادن
13:34  1403/06/03

J4 سفید اردیبهشت
0

سلام منم زنگ زدم همینو گفتند ولی گفتن تاریخ چک‌ها مشخصه سر موقع باید پاس بشه
گزارش
پاسخ دادن
14:06  1403/06/03

ل الف
0

من هم اردیبهشت بودم و تحویل ۲ مرداد الان تماس گرفتم دفتر. شرکت، گفتن تا ۲ مهر کارهای اداری و فاکتور و ... انجام میشه تحویل ممکنه تا ۲ مهر باشه شاید هم بعدش. ولی گفتن اخبار رسانه صحیح نیست و تابستان یک روز در میان برق داشتن و حتی پرسنل مرخصی تابستانی نداشتن.
به علاوه فقط چک اول که ۱۵ مهر بود رو استعلام گرفتن و به ۱۵ آذر موکول شده. بقیه هم تماس بگیرن و بپرسن و مطمئن بشن
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1403/06/03

ل الف
0

من هم اردیبهشت بودم و تحویل ۲ مرداد الان تماس گرفتم دفتر. شرکت، گفتن تا ۲ مهر کارهای اداری و فاکتور و ... انجام میشه تحویل ممکنه تا ۲ مهر باشه شاید هم بعدش. ولی گفتن اخبار رسانه صحیح نیست و تابستان یک روز در میان برق داشتن و حتی پرسنل مرخصی تابستانی نداشتن.
به علاوه فقط چک اول که ۱۵ مهر بود رو استعلام گرفتن و به ۱۵ آذر موکول شده. بقیه هم تماس بگیرن و بپرسن و مطمئن بشن
گزارش
پاسخ دادن
15:05  1403/06/03

M j s
0

همچین چیزی نمیشه چک شما تاریخ خورده کلر هم کردن روزش میاد بانک
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1403/06/03

ل الف
0

خود شرکت امروز اسمس هم زده! بعد شما میگی‌ نمیشه؟
گزارش
پاسخ دادن
20:06  1403/06/03

J4.اردیبهشت
0

من به کرمان موتور اعتماد ندارم، پیامکش برای من هم اومد ولی اینها بعدا موقع خسارت دادن بازی درمیارن ... ضمن اینکه اگه راست میگن همه چک‌ها رو دو ماه عقب‌تر پاس کنن، چه فایده فقط اولین چک دو ماه دیرتر پاس بشه؟؟!! آذر یک چک، یک ماه بعد سررسید چک دوم میرسه.

کرمان موتور زرنگ تر و دزدتر از این حرفاست که مشتری‌مداری کنه.
مگه پیامک ندادن برق باعث تعطیلی کارخونه شده؟؟ این پیامک رو دادن که بعدا خسارت ندن و بره جزء موارد خارج از کنترل . ولی رسانه‌ای که شد فوری تکذیب کردن که نه مشکل برق نبوده.
اینها باید کلی خسارت تاخیر در تحویل بدن، دنبال بهانه برای پرداخت نکردن هستن
گزارش
پاسخ دادن
21:58  1403/06/03

ل الف
0

من هم اردیبهشت بودم و تحویل ۲ مرداد الان تماس گرفتم دفتر. شرکت، گفتن تا ۲ مهر کارهای اداری و فاکتور و ... انجام میشه تحویل ممکنه تا ۲ مهر باشه شاید هم بعدش. ولی گفتن اخبار رسانه صحیح نیست و تابستان یک روز در میان برق داشتن و حتی پرسنل مرخصی تابستانی نداشتن.
به علاوه فقط چک اول که ۱۵ مهر بود رو استعلام گرفتن و به ۱۵ آذر موکول شده. بقیه هم تماس بگیرن و بپرسن و مطمئن بشن
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1403/08/08

محسن
2

لاستیک خود پارس tu5 خوبه. من سوال کردم گفتند تا 80 هزار تا کار میکنه راحت. لاستیک نرمی هم هست. لاستیک خریدن خرج اضافه است. اونم با ابن آسفالت ها و جاده های ما
گزارش
پاسخ دادن
23:34  1395/06/18

کاربر: ilyar-tu5
3

با سلام
لاستیک های خود کارخانه چه حال مارک چینی باشه و چه ایرانی کیفیت پایینی دارند.بهتره بعد حدود 10هزارتا کارکرد با لاستیک خارجی عوض کنید. من خود سایز 205 هانکوک انداختم.هم کیفیتش بهتره .هم ماشین نرمتر شده و هم حس فرمانپذیری و پایداریش بهتر شده.
گزارش
پاسخ دادن
22:36  1395/06/18

حرف آخر پژو سوار ها لایک کنند تا رکورد بزنیم
32

سلام دوستان-قابل توجه دنا سوران و خودروهای دیگه ...
دوستان پژو سوار سلام-من خودم 206 دارم ولی بازم برند پژو هست
ببینید دقت کنید که شما سوار چه برندی هستید(حلا ایرانی شده یا نه کاری نداریم)
شما سوار پژو هستید که در همه جای این کره خاکی می شناسن
این دیگه یعنی تمام.فهمیدید تمام.
من 206 داشتم رفتیم ترکیه.همه می شناختن قطعاتش هم موجود این یعنی یه دنیا ارزش
دنا رو باید برای آنگولا صادر کرد. که من شرط میکنم اونا هم قبول نمی کنن به خدا
کدوم خودروی ما رو قبول کردن.
همین آرم شیر که پشت خودروی شماست این یعنی یک دنیا ارزش
دیگه برای چی جواب این فرغون سوارها رو میدین؟
دوستان پژو سوار از شما بعیده!همین آرم خودروتون کارخانه دنا رو میخره و می فروشه!
پژو رو همه جهان می شناسن ولی دنا رو چطور؟؟
راست میگم یا نه! دیگه ساکت شین.
لایک کنین برای رکورد.زنده باد پژو
18:57  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
هموطن
9

خدا شاهده قصد تخریب ندارم ولی تکیه کردن شما به اسم پژو وآرم پژو من را یاد یه نکته مهم جهانی انداخت من بواسطه شغلم مرتب به کشورهای اروپایی و شرق آسیا سفر میکنم و متاسفانه در اتحادیه اروپا شرکت پژو اصلا اعتبار خوبی نداره !
در یک جمله پژو به آشغال ساز اروپا معروفیت جهانی پیدا کرده
گزارش
پاسخ دادن
21:12  1395/06/18

مونتاک
6

شما از اون دست مشتری هایی هستین که فروشنده های متقلب همیشه انتظارتون رو میکشن، جهالت شما باعث موندگاری و رشد این دسته از فروشنده ها هست مثلا شلوار جین رو تو کارگاه تولید میشه و با چسبوندن یه برند روش جای شلوار ترک بهتون میفروشن و شما فکر میکنی داری یه برند میپوشی . حکایت پژو تو ایرانم قصه اش همینه تمام قطعه هاش ایرانی و چینی درجه چندومه. ماشین رو مهندسی حساب شده کیفیت مونتاژ و قطعات با کیفیت ماشین میکنه نه لوگو.. در ثانی این پارسو 405 محصولات منسوخ شده فرانسه اس و خیلی وقته از خط تولید حذف شده، یه سرچ تو نت بزن محصولات جدید پژو رو ببین همه دنبال محصولات و تکنولوژی جدیدا مثل شما تو 20 سال پیش گیر نکردن. ایرانخودرو خودش میدونه پارس و405 چقدر بی کیفیته و چند ساله از نظر کیفی نمره بدی میگیره.. بعدشم تو ترکیه چی سوار میشین واقعا دلتون به چی خوشه ماشینی که اینجا خز شده اونجا که دیگه جای خود داره
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1395/06/18

خودمم
2

هموطن جان، اتفاقاً صاحب های این پژو پارس ها هم دقیقاً مثل خود اعتبار پژو در اروپا هستند.
گزارش
پاسخ دادن
22:42  1395/06/18

پرشیا با اصالت
6

دقیقا حرفت درسته.برند پژو جهانیه.
گزارش
پاسخ دادن
23:15  1395/06/18

مونتاک
3

تو برنامه تخته گاز بی بی بی سی داشتن پژو رو مسخره میکردن انقدر محصولات بد ساخته. تو اینترنت سرچ کنید میاد خیلی با مزه و باحال ساخته شده ارزش داره ببینید. پژو اولش خوب شروع کرد اما بعدش خراب. کرد و تو اروپا اصلا خوشنام نیس
گزارش
پاسخ دادن
23:27  1395/06/18

علی
6

پژو سیتروئن بعد از فولکس واگن دومین خودروساز بزرگ اروپا محسوب میشه . میتونید خودتون تحقیق کنید . ضمنا کلارکسون که از فراری و پورشه و فورد پیاده شده و سوار پژو شده باید هم مسخره کنه پژو رو . اما همین پژو صد شرف داره به موتورهای جعلی چینی و موتور جعلی ef7
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1395/06/18

سینا
2

یه موبایل 1100 دارم روش آرم اپل میچسبونم تا منم اپل داشته باشم چیزی که شما میگید این معنی رو میده ، اول فکر کنیم بعد حرف بزنیم !
گزارش
پاسخ دادن
02:44  1395/06/19

حرف آخر پژو سوار ها لایک کنند تا رکورد بزنیم
8

سلام دوستان-قابل توجه دنا سوران و خودروهای دیگه ...
دوستان پژو سوار سلام-من خودم 206 دارم ولی بازم برند پژو هست
ببینید دقت کنید که شما سوار چه برندی هستید(حلا ایرانی شده یا نه کاری نداریم)
شما سوار پژو هستید که در همه جای این کره خاکی می شناسن
این دیگه یعنی تمام.فهمیدید تمام.
من 206 داشتم رفتیم ترکیه.همه می شناختن قطعاتش هم موجود این یعنی یه دنیا ارزش
دنا رو باید برای آنگولا صادر کرد. که من شرط میکنم اونا هم قبول نمی کنن به خدا
کدوم خودروی ما رو قبول کردن.
همین آرم شیر که پشت خودروی شماست این یعنی یک دنیا ارزش
دیگه برای چی جواب این فرغون سوارها رو میدین؟
دوستان پژو سوار از شما بعیده!همین آرم خودروتون کارخانه دنا رو میخره و می فروشه!
پژو رو همه جهان می شناسن ولی دنا رو چطور؟؟
راست میگم یا نه! دیگه ساکت شین.
لایک کنین برای رکورد.زنده باد پژو
18:09  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

وقتی دور موتور رو به بالای 5000 میره گاهی چراغ چک روشن میشه و موقعی پامو از رو گاز بر میدارم دور موتور یواش میاد پایین
کسی تاحالا اینجور مشکلی داشته ؟ البته همیشه روشن نمیشه گاهی

گاز هم سیمی هست برقی نیست
18:08  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
زهرا
1

سایتی هست که بشه وضعیت خودرو با تحویل فوری رو چک کرد؟
17:21  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
پارس
0

اره هست ساید ایرانخودرو بخش ویژه مشتریان
گزارش
پاسخ دادن
19:39  1395/06/18

رفیق
3

پژو پارس TU5 مزخرف ترین ماشینیه که من داشتم از سال 94 داشتمش برج 3 فروختمش بیچارم کرد عوضش سمند EF7 ثبت نام کردم اصلا قابل مقایسه با TU5 نیست خیلی خوبه خواستم اینو بگم کسایی که میخوان پارس TU5 بخرن قیدشو بزنن
گزارش
پاسخ دادن
19:42  1395/06/18

زهرا
0

دوستان کسی ج منو نداد تو تحویل فوری چقدر تاخیر وجود داره
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1395/06/18

زهرا
0

رفتم از وضعیت خودرو چیزی نگفتخ
گزارش
پاسخ دادن
22:42  1395/06/18

زهرا
1

سلام من تازه واردم نمیدونم نظرمو کجا بنویسم 14شهریور پرشیا تحویل فوری ثبت نام کردم هنوز خبری ازش نیست تاخیر ایرانخودرو معمولا چند روزس
17:15  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
1

باعرض سلام .مبارکتون باشه .آفرین به انتخابتون .منم میخوام پارس ثبت نام کنم
گزارش
پاسخ دادن
19:09  1395/06/18

تورج
0

سلام.پارس lx تحویل فوری نداره.الان ثبت نام کنی احتمالا عید تحویل میدن
گزارش
پاسخ دادن
19:38  1395/06/18

محسن
1

خواهر عزیزم پرشیا سال ثبت نام کردی اون ماشین موتور خوبی نداره برو نمایندگی و با پارس tu5 عوضش کن اینکار رو می کنند.مشکلی هم نداره. پارس سال تحویل 30 روزه است که معمولا با 10 روز تاخیر تحویل میدن. ولی پارس tu5 تحویل آذر هست که با دو ماه تاخیر معمولا تحویل میدن. خودروسازهای دیگه تحویلشون دیرتره. پرشیا tu5 ماشین خوبیه و نرم و تند و تیزه برای خانومها هم مناسبه و ظریفه مثل سمند نیست.مبارک باشه. میتونید تحقیق هم بکنید از نمایندگی و مکانبک ها از کیفیت و رصایت مردم.موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
23:24  1395/06/18

مصطفی
0

سلام دوستان سوال داشتم اگر لاستیک205ومانیتور اضافه کنیم از گارانتی خارج میشه
14:13  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
امين
0

بابا چه گارانتي بازي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اينا به خود موتور كه جزو وظايف اصلي شون و شامل گارانتي كه رد خور نداره، مسئوليت نمي پذيرند و فلان چيز رو ميگن شامل گارانتي نيست. حالا مثلا اگه از گارانتي زيربندي بيوفته چي ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لاستيك خارجي اون قدر كيفيت داره كه هيچ مشكلي نداشته باشه. البته 205 شايد كمي به زيربندي آسيب بزنه ولي باز خوبه و ارزش داره و نرمه.
گزارش
پاسخ دادن
16:53  1395/06/18

محسن
0

لاستیک 205 فقط گارانتی جلوبندی رو باطل میکنه . تو زمستان روزهای بارانی گل پخش میکنه به بدنه. فرمان هم سفت میشه. لاستیک های خودش خوبه.
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1395/06/18

حجت
0

سلام
دوستان عزیز سریع حول نکنید ....تعریف از یه خودرو یا معایبش از شنیده ها و دیده هاست....
کارخونه بابام نیست که بخوام تعریف کنم.....

مجددا از چند نکته در مورد پارس tu5 و دنا میگم بلکه کسایی که میخوان 40 میلیون پول رو خرج کنن بدونن چهخبره .....
1- هر دو ماشین معایب و مزایایی دارن که دوستان کلی گفتن اونایی که نگفتن..
سعی کنید tu5 v رو بادریچه گاز برقی خرید کنید.(شتاب اولیه کمتری داره اما مصرف سوختش خیلی بهینه تره)
اگر دنا انتخاب شماست بدونید که بعد از تایم گارانتی هزینه هایی لوازم اون بیشتر هست و کم یاب تر...(کم یاب از نظر نایابی نیست ... هرچی کمتر باشه گرون تره)
tu5 های جدیدنه مشکل گیربکس دارن و نه واشر زدن .... البته این مطلق نیست و کلا ماشین شانسیه ..
لوازم دنا بیشترش الکترونیکی هست و پیشرفته تر که به مراتب تعمیرکار ماهر تری رو لازم داره.. پس اگر دنا خریدید سعی کنید دست هر مکانیکی ندید...
و در اخر اگه پیشنهاد من برای دوستان پارس tu5 هست..
از نظر اقتصادی مرقون به صرفه تره ..
هر چند دنا خودرو بدی نیست ولی باید نگاهی به زمانی باشه که این ماشین به خرابی بیافته
01:42  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
ستایش
0

شما که پول ندادی دلت هم نمسوزه به قول قدیمیها ادم سیر یاد ادم گشنه نیست 210 میلیون پول دادم اگر پارسال دلار 22 ت میخریدم چقدر سود کرده بودم
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1399/08/19

ستایش
0

من فقط جناب مهندس ارمان گل سر سبد گروه قبول دارم خیلی اقایی ارمان خان دوست دارم عزیزم فدایی داری
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1399/08/19

آرمان
0

خوب ستایش جان بیا با هم حساب کنیم اگه دلار ۲۲ خریده بودی...
الان می‌تونستی حدود ۲۶ بفروشی بعبارتی میشد ۲۴۸ تومن بگو ۲۵۰ نه بگو ۳۰۰ خیرشو ببینی

ولی چون نرخ دلار ظاهراً یادت نیست من یادآوری میکنم اون موقع ۱۳۵۰۰ بود که شما ثبت نام کردی یعنی آذر ۹۸ منظورمه
خوب حالا گیرم میفروختی ۲۷ تومن حالا میگیم مثلاً پولت شده بود ۴۲۰ تومن مثلاً

حالا به اینکه تا الان ۲۰ بار فروخته بودی و گرونترشو خریده بودی و باز پایینتر فروخته بودی ندارم
شما الان هرطور حساب کنی باز تو سودی پس یکم خودتو تحسین کن که تصمیم خوبی گرفتی حالا اگرم یکم دیر شد عیب نداره کرمان موتوره دیگه نمی‌فهمه شما کوتاه بیا که اذیت نشی
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1399/08/19

حجت
9

سلام
دوستان عزیز سریع حول نکنید ....تعریف از یه خودرو یا معایبش از شنیده ها و دیده هاست....
کارخونه بابام نیست که بخوام تعریف کنم.....

مجددا از چند نکته در مورد پارس tu5 و دنا میگم بلکه کسایی که میخوان 40 میلیون پول رو خرج کنن بدونن چهخبره .....
1- هر دو ماشین معایب و مزایایی دارن که دوستان کلی گفتن اونایی که نگفتن..
سعی کنید tu5 v رو بادریچه گاز برقی خرید کنید.(شتاب اولیه کمتری داره اما مصرف سوختش خیلی بهینه تره)
اگر دنا انتخاب شماست بدونید که بعد از تایم گارانتی هزینه هایی لوازم اون بیشتر هست و کم یاب تر...(کم یاب از نظر نایابی نیست ... هرچی کمتر باشه گرون تره)
tu5 های جدیدنه مشکل گیربکس دارن و نه واشر زدن .... البته این مطلق نیست و کلا ماشین شانسیه ..
لوازم دنا بیشترش الکترونیکی هست و پیشرفته تر که به مراتب تعمیرکار ماهر تری رو لازم داره.. پس اگر دنا خریدید سعی کنید دست هر مکانیکی ندید...
و در اخر اگه پیشنهاد من برای دوستان پارس tu5 هست..
از نظر اقتصادی مرقون به صرفه تره ..
هر چند دنا خودرو بدی نیست ولی باید نگاهی به زمانی باشه که این ماشین به خرابی بیافته
01:42  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
شایان
9

آفرین آقا حجت مختصر ولی مفید بود.پارس tu5 باصرفه تره.
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1395/06/18

رضا صابری
10

پس بهتره بریم پیکان بخریم چون لوازمش ارزون تره سره کوچه تعمیر میشه واز دردسرای پیشرفت خبری توش نیست
گزارش
پاسخ دادن
13:06  1395/06/18

مونتاک
5

آقا حجت اولا بعد از اتمام دوره گارانتی بازم میشه ماشین رو گارانتی و بیمه کرد. دوما اگر پارس tu5 مشکل کیفی نداشت قطعا مثل دنا 2 ستاره یا حتی 3 ستاره میگرفت پس حتما مشکل داره که یه ستاره گرفته دم تعمیرگاها تو صف وایستادن.. دنا هم خراب بشه ایرانخودرو تمام استان و شهرها نمایندگی داره. مکانیکشم روز به روز بیشتر میشه.. Tu5 اگر پرایدی رانندگی کنی و فقط تو کفی رانندگی کنی کم خرجتر میشه قبول دارم اما فشار بیاری خرج موتورو گیربکسو جلو بندی پوستتو میکنه. یه ماشینیه که شتر گاو پلنگه و هیچیش با هیچیش همخونی نداره.. از لحاظ تعمیرکار بخاطر قدیمی تر بودن تعمیرکارش بیشتره.. اما انصافا همه مکانیکا مکانیکن ؟! یکی از بروزترین موتور های موتورهای ساخت داخل ef7 هست طول میکشه تا کامل جا بیوفته.. من با اینکه تیپ5 داشتم قبلا اگر بخوام از محصولات داخلی بخرم فقط ef7 مخصوصا دنا رو انتخاب میکنم
گزارش
پاسخ دادن
13:10  1395/06/18

فرهاد
3

دنا هیچ وقت جا نمی افته. چشماتو باز کن. دارن فیس لیفت میزنند. مدل های فعلی هم ارزانتر میشن.
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1395/06/18

مونتاک
4

اقا حجت بنظرم خیلی مختصر و مفید بود من با شما موافقم .پارس برتری بر دنا دارد
گزارش
پاسخ دادن
19:07  1395/06/18

حجت
2

سلام
دوستان عزیز سریع حول نکنید ....تعریف از یه خودرو یا معایبش از شنیده ها و دیده هاست....
کارخونه بابام نیست که بخوام تعریف کنم.....

مجددا از چند نکته در مورد پارس tu5 و دنا میگم بلکه کسایی که میخوان 40 میلیون پول رو خرج کنن بدونن چهخبره .....
1- هر دو ماشین معایب و مزایایی دارن که دوستان کلی گفتن اونایی که نگفتن..
سعی کنید tu5 v رو بادریچه گاز برقی خرید کنید.(شتاب اولیه کمتری داره اما مصرف سوختش خیلی بهینه تره)
اگر دنا انتخاب شماست بدونید که بعد از تایم گارانتی هزینه هایی لوازم اون بیشتر هست و کم یاب تر...(کم یاب از نظر نایابی نیست ... هرچی کمتر باشه گرون تره)
tu5 های جدیدنه مشکل گیربکس دارن و نه واشر زدن .... البته این مطلق نیست و کلا ماشین شانسیه ..
لوازم دنا بیشترش الکترونیکی هست و پیشرفته تر که به مراتب تعمیرکار ماهر تری رو لازم داره.. پس اگر دنا خریدید سعی کنید دست هر مکانیکی ندید...
و در اخر اگه پیشنهاد من برای دوستان پارس tu5 هست..
از نظر اقتصادی مرقون به صرفه تره ..
هر چند دنا خودرو بدی نیست ولی باید نگاهی به زمانی باشه که این ماشین به خرابی بیافته
01:25  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
TARA V4 LX
0

سلام طبق صحبتی که با ایران خودرو داشتم تاخیر ها کم شدن نهایت 2 هفته احتمالا تاخیر داشته باشن فعلا
ولی باز هم بهتره با مرکز تماس ایران خودرو صحبت کنید و اطلاعات رو دریافت کنید.
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1403/05/31

نیلوفر
0

سلام تحویل ماشین من هم 10شهریور
V4,تارا رنگ سفید به نظر شما کی فاکتور میشه
سر تاریخ بهم میدن یا خیر
گزارش
پاسخ دادن
20:55  1403/05/31

Mwhsen
0

سلام شما از کدوم شهر هستین
گزارش
پاسخ دادن
22:50  1403/05/31

هموطن
5

درسته. همه ما خودرویی میخواهیم که قطعات ارزان تری داشته باشه. موقع فروش به هردلیل شاید پولشو لازم داشته باشیم راحت بفروشیم و زیاد ضرر نکنیم. مکاینوش همه جا در دسترس باشه و نیاز نباشه دربه در دنبال مکانیک باشیم. اموانات و آپشن و موتور خوبی داشته باشه و اذیت نکنه ولو با امکانات کمتر.زیبا و شیک باشه و قیمت متعادلی داشته باشه. ایمن باشه و .... که خوشبختانه پارس lx نسبتا این موارد رو داره.
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1395/06/18


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
سیدسهیل 18 نظر
سعید x55 pro 12 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
V4lx : برا منم پنج بهمن بوده شده سی بهمن .چرا دعوت نامه رو نمیده
سامانt9 : سلام خودت باید ببری کارشناس رنگ کارشناس رنگ سیار هم میتونی بیاری
شاهین : با سلام خدمت دوستان سوال داشتم راجب اینکه اگه وکالت داشته باشم میتونم حضوری ماشین رو تحویل بگیریم
هاشمی : سلام بکی جواب بده به خاطر خدا میخوام فردا برم تحویل بگیرم آیا اونجا کارشناس هست یا با خودم کارشناس ببرم خواهش یکی جواب بده
علیرضا : با سلام برای محاسبه تعداد روز های تاخیر تحویل خودرو پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رو هم حساب کنیم یانه؟
رضا : عجب پیشنهادی اون وقت نوبت به ما میرسد؟ یا تا آبان 1405 باید صبرکنیم؟
وحید : سلام دوستان کسی خبر موثق نداره که کی پیام واریز برا زمستان میاد؟؟؟
۶۲ : سلام دوستان یک کارزار با موضوع : اعتراض به افزایش بی‌رویه قیمت دنا پلاس کلاس ۷۰۳۲۴ ، توی سایت کارزار راه اندازی شده ، لطفا پیگیری و امضاء کنید و در ضمن انتشار بدین تا به امید خدا حقمون ضایع نشه ... با جمع آوری امضاء بیشتر به هدفمون که پس گرفتن حقمون هست ، نزدیکتر میشیم . ما تلاشمون رو میکنیم تا به امید خدا حقمون ضایع نشه ... لطفا امضاء کنید و انتشار بدین .... لینک : https://www.karzar.net/169771
شاهینgl : مال منم فاکتور نمیشه ۳۳ روزه واریز کردم
مونا : هفتم اذرx5ثبت نامی اسفند1402تحویل شد دراداره تحویل شماره ۲خودروکرمان موتورکسی برای مشتری کارشناسی نمیکنه متاسفانه درصندق عقب دستی ودرحدکوئیک نیست که برقی باشه خودرورابا۵لیتربنزین تحویل دادن یعنی چراغ بنزین پشت داشبوردروشن بودضمنافندک وکفی صندوق عقب و..نداره مثلاکارپلی بایداپدیت بشه چون کارنمیکنه بهرحال خودروثبت نامی 120روزه یا۴ماه کاری بعدهشت ماه و نیم تحویل. شد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : سلام دوستان وقت همگی بخیر کسی اطلاع داره دوگانه 75 لیتری فروش فوق العاده تا چه تاریخی فاکتور شده ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .
ندا . پیش فروش تحویل 30 مهر : سلام تکمیل وجه 9 شهریور کسی فاکتور شده؟؟؟؟؟
آریزو 5 همدان : دوستان 28 شهریور اطلاع دارم 5 آذر مجوز خرج خورده .‌ لطفا پیگیر باشید هر خبری اومد اینجا اطلاع بدید
طوطی : ساینا تکسوز 90 روزه اول مهر به نظرتون کی فاکتور وشه؟
مهدی : 14آبان تکمیل وجه 8 آذر ارسال به نمایندگی انشالله فردا هم زنگ میزنن برم تحویل بگیرم دنا 5 دنده
آریزو 5 اسپرت : سلام به دوستان بلاخره با من تماس گرفتند گفتند شنبه برم برای تحویل خودرو . جهت اطلاع به دوستان عرض میکنم تاریخ تحویل 24 آبان هستم از اصفهان
تیگو8پرومکس : من بانک شهر هستم یه 15هزار تومن و دوتا هزارو هشتصد تومن کم شده نوشته به عنوان کارمزد راستش نمیدونم اینا مربوط به وام مدارانه یانه
دنا پلاس توربو اپشنال فروش فوری 1ابان : سلام امروز فاکتور شدم تا 15 الی20 روز دیگه میرسه
حسین : سلام برای ما پیش فروش تحویل اسفند زده موعد تحویل 12/30نمیدونم شاید مدیر عامل ایران خودرو تو اون روز هست که خودش تحویلمون بده
مهدی : سلام دوستان آیا کسی میدونه بعد از تکمیل وجه و تشکیل پرونده،چند روز طول میکشه تا خودرو فاکتور شه؟ و بعد از فاکتور چند روز طول میکشه ک تحویل بدن؟؟؟ خودرو 207 ارتقا یافته تحویل آذرماه لطفا راهنمایی کنید اگ