امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171346 نظر

علی2
4

این که می گن xu7 گشتاور دور پایینی داره درسته ولی همین عمل باعث می شه در دور بالا دچار فشار بسیار. و افت گشتاور خود ایران خودرو میدونه xu7 بدرد ماشین های بروز نمی خوره من با شیش نفر سرنشین رفتم گردن حیران دور موتور نزاشتم به 4000 برسه. ef7 درسته 157 نیوتن در دور4500 ولی میدونی واشر نمیزنه صدای کم مصرف عالی دارای cvvt تایمینگ متغییر سوپاپ حالا از پیشرفتی هیچ خواستن موتور xum رو روی دنا elxبزنن ولی ایران خودرو گذاشت تا تحریم ها لغو بشه که توربو رو جایگزین xum کرد. اگر ef7 در دور بالا بهش فشار وارد می شد اون موقع می تونستی بگی موتور ناتوان ما که روی قله زندگی نمی کنیم الان حدود 70% کفی که tu5 و ef7 حرف اول میزنه
13:15  1395/07/16
گزارش
پاسخ دادن
حسین
11

گشتاور xu7 تا دور 4500 واقعا خوبه و برای رانندگی عادی هم دورهای زیر 4500 مهم هست و نه بالای 4500 . Ef7 شکست خورده و با این حرفها نميشه توجیه کرد واسش . خود ایران خودرو هم دنبال موتور جدیدی هست .
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1395/07/16

حسین
5

ضمنا گشتاور ef7 برابر 155 در دور 5000 هست به شرط استفاده از بنزین با اکتان 97 چون نسبت تراکمش 11 هست . علی آمار جعلی نده . ضعف گشتاور ef7 در دور پایین و میانی قابل کتمان نیست
گزارش
پاسخ دادن
15:22  1395/07/16

سامان
6

ای اف سون همیشه خیلی ضعیف تر از چیزی بوده که واسش ادعا شده
گزارش
پاسخ دادن
16:50  1395/07/16

حامد
8

اتفاقا واشر زدن ef7 اصلا دور از ذهن نیست . خیلی ef7 ها بودن که واشر زدن . فرقش هم اینه که اگر ef7 واشر زد دیگه موتور بشو نیست . اگر ef7 باز شد دیگه کارش تمومه و عملا درست بشو نیست و هیچ وقت دیگه موتور نميشه
گزارش
پاسخ دادن
17:27  1395/07/16

علی2
6

اره دفترچه دنا وسمند و سورن ef7 جعلی فقط تو جعلی نیستی
گزارش
پاسخ دادن
17:40  1395/07/16

مهدی
1

بله چدنی شده دیروز نمایندگی از مکانیک پرسیدم .
21:33  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
xu7
2

یکی مثل تو با این طرز تفکر همون بهتر که xu7 نخره
گزارش
پاسخ دادن
22:25  1395/07/15

احمد
2

یعنی میخوای بگی موتور 1800 واشر سرسیلندرش نمیسوزونه؟ اساس طراحی این موتور ایراد داره
گزارش
پاسخ دادن
22:31  1395/07/15

محمد
1

نخیر xu7 چدنی نشده این تعصب شما و اصرار بر ندیدن واقعیت توسط شماست که چدنی شده .
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1395/07/15

ادیب
1

به نظر شما راست میگن پژوپارس ۸سوپاپ دوگانه سرسلندش زود خراب میشه؟
گزارش
پاسخ دادن
00:56  1395/07/16

قلی
6

عزیزان چرا وقت خودتون و دیگران را واسه یه موتور بالقوه رده خارج تلف میکنید این xu7 اصلا ارزش این حرفا را نداره
گزارش
پاسخ دادن
01:54  1395/07/16

شایان
0

سلام دوستان
مثل اینکه صدور کارت سوخت کنسل شده؟به تصویب هیات وزیران
21:24  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

بله کارت سوخت به دستور ریاست جمهوری تصویب شده باطل بشه ولی هنوز رسمی اعلام نکردن.
گزارش
پاسخ دادن
22:33  1395/07/15

امیر
3

جعبه فرمونت مشکل داره
گزارش
پاسخ دادن
12:01  1397/12/05

arman
1

این ایرانخودروهم خسته کرد مارو فعلا ماشینو تحویل ندادن. از تحویلی های شهریور دوستان دیگه ای هم هست که تحویل نگرفته باشن؟
20:31  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
سمیه
1

برات 18 ام فاکتور میخوره . زنگ بزن بگو پیگیری بزنه
گزارش
پاسخ دادن
21:56  1395/07/15

سام
13

اره متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست نه نمایندگی و نه 096440 در واقع مردم را مسخره کرده اند با این تحویل خودرو دادنشان مخصوصا در مورد پارس.
گزارش
پاسخ دادن
22:53  1395/07/15

arman
0

بله شنبه باید دوباره زنگ بزنم پیگیری کنم چون تو دعوت نامه هم حداکثر تاخیر 15 مهر بوده.
خانوم سمیه شما تحویل گرفتین کامل با مدارک؟
گزارش
پاسخ دادن
00:57  1395/07/16

سمیه
1

ماشین و پلاک را تحویل گرفتم . اما مدارک را نه
گزارش
پاسخ دادن
17:21  1395/07/16

سیمین
9

اره ما هم تحویل شهریور بوده هنوز تحویل ندادن مملکته ما داریم!
گزارش
پاسخ دادن
14:42  1395/07/17

کاربر: Esi
0

چندم مرداد تکمیل وجه کردی ؟
گزارش
پاسخ دادن
07:54  1395/07/19

کاربر: Esi
0

باید تحویل میگرفتی واسه من تقریبا یک هفته بعداز فاکتور شدن مدارک امدن منتظر کارت خودرو هستم نمیدونم کی میاد ؟ میگن هوشمند شده طول میکشه تا بیاد
گزارش
پاسخ دادن
07:57  1395/07/19

مصطفی
0

سلام بر همگی ماشین کلاس 512تحویل گرفتم میخوام بونم ارزش داره با 513 تعویض کنم کدومش بهتره
19:30  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
هاشم
0

سلام خدمت دوستان
میخاستم اینترنتی ثبت نام کنم برای خودرو ب صورت کاردکسی
لطفا راهنمایی کنید
18:56  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

اینترنتی ثبت نام کن از طریق سایت.البته هر وقت اعلام شد. بعدش مدارک نمیدی و به نمایندگی میگی که کاردکس میخوای. اونا یک برگه میگیرن ازت که به نام نمایندگی باشه و اینطوری از ایران خودرو خارج بشه. نه پلاک میشه و نه مدارک. بعدش تا یک ماه مثل اینکه فرصت داری مدارک خودت و یا هر کسی که میخوهی رو بدی به نمایندگی اونا همونو به ایران خودرو اعلام می کنند و سند میخوره به نامت ماشینم همون اول میگیری میاری خونه ولی مواظب باش چون پلیس ببینه میخوابونه.
گزارش
پاسخ دادن
22:38  1395/07/15

مهدی
0

سلام.سیلندر xu7از سال 90 تا حالا چدنی شده ودیگه آلومینیومی نیست.
18:36  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
وحید 2
0

به محمد
داخل همون وکالت کاری این متن رو بنویسید
دریافت و پرداخت هر گونه وجه نقد ، اعم از سود تاخیر در تحویل ، سود مشارکت و .... توسط وکیل با حق مراجعه به بانک صادرات ، یا هر بانکی که ایران‌خودرو هدایت نماید بلامانع است.

فقط همین متن رو بابت گرفتن سود تاخیر در تحویل تو وکالت نامه بنویس، از خود حقوقی ایران‌خودرو گرفتم.
گزارش
پاسخ دادن
00:22  1403/08/11

تارا دستی
0

سلام به همه عزیزان
بزا دریافت وجه تاخیر نمایندگی بهت حواله میده و شما با وکالت نامه میبری بانک و پول رو میتونی خودت بدون حضور مالک به حساب خودت بزنی
گزارش
پاسخ دادن
03:09  1403/08/11

حسن
0

چدنی ؟؟!!!! شماها دیگه کی هستید بابا
گزارش
پاسخ دادن
20:23  1395/07/15

کوروش
10

دناسوارها طوری صحبت نکنند که انگار ما از بازار بد و فروش پایین دنا خبر نداریم
15:55  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
5

کسایی که موتور1800 xu7 دارن مزیت دیگه ای غیر از کمی گشتاور داره ای موتور بفرمایید؟
15:52  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
وحید 2
0

به ممد رنازاده با (ز)
مردک، مگه اینکه ننه ی ژندتو ی شب بدی من باهاش قایموشک بازی کنم تا از توعه رنازاده عذر خواهی کنم، تو وجود نداری با اسم خودت کامنت بذاری، اونوقت من باید از کی عذر خواهی کنم؟ از خودم، یا محسن یا محمود یا بقیه؟ من از همه بخاطر این ادبیات عذر خواهی می کنم بجز توعه رنازاده
گزارش
پاسخ دادن
18:21  1403/08/10

وحید 2
0

به مهدی 2
خوب داداش الان هوا خنکه، معلومه موقع حرکت آمپر رو خط اول وای میسته، در کل من می گم رله فن و فنت رو ی نشون بده، فکر می کنم دور پایینتر یا نمی زنه، یا دیر می زنه، گارانتی داره دیگه، هزینه ای نداره، ی وقت دیر می بری، خدای نکرده واشر می زنه، برات داستان میشه
گزارش
پاسخ دادن
18:13  1403/08/10

حسین
8

مگر موتور وظیفه ای مهمتر از تولید گشتاور هم داره ؟؟ نکنه شما از موتور انتظار آشپزی هم داری
گزارش
پاسخ دادن
16:51  1395/07/15

ناصر
3

گفتم مزیت نگفتم وظیفه. موتور 1800 کم مصرفه؟ صدای کمی داره؟ واشر نمیزنه؟ روغن کم نمیکنه؟ آب کم نمیکنه؟ صدای سوپاپ ها نمیاد؟ صدای استکانی و شین ها نمیاد؟ 16 سوپاپه و تنفس بهتری داره تو دور بالا؟ چی داره؟ فقط گشتاور؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
20:36  1395/07/15

xu7
11

همین که تو سربالایی عالی عمل میکنه خودش خیلی ارزش داره
گزارش
پاسخ دادن
22:28  1395/07/15

رضا
4

xu7 فقط یه موتور ۸ سوپاپ قدیمی و مسخرس که در سایه تحریم ها تا الان دوام آورده سرتاپای این موتور ایراده
گزارش
پاسخ دادن
01:32  1395/07/16

سام
11

حالا نه اینکه بقیه شان اصلا ایراد ندارن دوست عزیز اگر برای ایراد گیری باشه XU7 EF7 TU5 و بقیه همه سر تا پا ایرادن هی اینرا تو سر اون نزنید قطعات چینی وهندی و........ومونتاژ ایرانی دیگه این حرفها را نداره وقتی نمیتونند برای تحویل یک ماشین درست برنامه ریزی کنند وسر موقع تخویل دهند شما توقع دارید کیفیت ماشین چی باشه میگن فروش فوری و نقدی حداکثر سی روزه دقیقه اول هم کل وجه را وصول میکنن بعد دو ماه میگذره خبری نمیشه زنگ میزنی سامانه ارتباط با مشتری میگه اقا ماسین شما فاکتور نشده میگی خوب اینو که خودم هم میدونم تا کی باید صبر کنم میگه معلوم نیست تو سیستم ما چیزی ثبت نشده یعنی حداکثر سی روزه شده حداقل نود روزه برای فروش نقدی حالا تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل بعد در مورد کیفیت میگن ماشین شانسیه مگر گردو بازی بچه هاست که کیفیت تولید خودرو شانسی باشه اگر کیفیت قطعات خوب باشه اگر مونتاژ درست انجام بشه واگر نظارت کیقی هم خوب انجام بگیره چرا ماشین شانسی باشه همه چیز از فروش و تولید و تحویل و خدمات پس از فروش برنامه ریزی درست میخواد که متاسفانه مغفول مانده.
گزارش
پاسخ دادن
09:29  1395/07/16

xu7 شاتون کوتاه
11

بنازم به xu7 شاتون کوتاه که این موتورهای کم حجم مثلا پیشرفته باید حسرت گشتاورش رو بخورن . گشتاور عالی xu7 چیزیه که tu5 و ef7 ازش محرومن
11:41  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
رنجبر
11

فکر نکنم این موتور دراز شاتون کوتاه باشه ! اینقدر xu7 درازه که بجای ایستاده به حالت درازکش داخل کاپوت نصب شده
گزارش
پاسخ دادن
12:12  1395/07/15

آرش
6

Xu7 دقیقا یک موتور شاتون کوتاه هست . درسته xu7 موتور بزرگی هست ولی شاتون کوتاه محسوب ميشه و طول کورس پیستون کمتر از قطر پیستون هست . کورس پیستون xu7 برابر 81 و قطر پیستون برابر 83 هست و دقیقا یک موتور شاتون کوتاه محسوب ميشه
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1395/07/15

حسین
7

کاری اصلا نداری که موتور 1800 موتور خوبیه یا بده اما انصافا گشتاورش عالیه چند وقتی سمند 1800 داشتم با اینکه بدنه سنگین سمند بود اما جاده کوهستانی خیلی بهتر از این پارس lx الانم بالا میامد هیچ جا تقریبا دنده 3 نمیخاد همه گردنه ها با دنده 5 یا نهایتش 4 بالا می رفت کلا معکوس کم میخاد تو همون دنده 4 و 5 هر جا اشاره کنی به گاز ماشین دور ميگرفت اما پارس lx الانم این طور نیست معکوس زیادتر میخاد سربالایی ضعیف تره
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1395/07/15

حامد
8

Tu5 و ef7 فقط کمی خوب راه میرن اگر ماشین پر باشه بری سربالایی حسابی کم میارن . سالار کشش و جاده کوهستانی فقط xu7
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1395/07/15

امو
5

من خودم پارس سال دارم سری اولاش اما انصاف باید باشه موتوره تیوفایو که یه روز شتاب و راه رفتنشا بعد از موتور زانتیای رو دویس شش قبول داشتن هیچ وقت با سرطان ای اف سون مقایسه نکن اگر همون مثله ذاته اسپرتش برونی خوبه
گزارش
پاسخ دادن
14:47  1395/07/15

سامان
11

Ef7 که اصلا موتور نیست نه کشش داره نه کیفیت داره . همش مشکلات عجیب غریب پیش میاره
گزارش
پاسخ دادن
15:22  1395/07/15

محسن
5

شما از گشتاور ef7 انگار خبر نداری دوست عزیز که موتور دره پیتی 1800 رو سر میدونی بهتره بری سایت ایران خودرو و اطلاعات فنی هر دو موتور رو ببنی بعد نظر بدی
گزارش
پاسخ دادن
17:34  1395/07/15

حسن
6

گشتاور ef7 تازه دور 5000 که رسید میشه اندازه گشتاور xu7 توی دور 3000
گشتاور مناسب ef7 در دورهایی هست که کاربرد زیادی در رانندگی نداره . اگر پر گاز و دور بالا با ef7 رانندگی نکنی حسابی کم میاره
گزارش
پاسخ دادن
20:25  1395/07/15

احسان
7

Ef7 و گشتاور؟؟؟ اون خودشو به زور می کشونه چه برسه بدنه سنگین و لش دنا
گزارش
پاسخ دادن
22:40  1395/07/15

رضا جان
5

پارسtu5و پارس سال کلا دو اشغال خزو خیل هستن که روز به روز دارن از ef7شکست میخورن به خصوص پارس سال قدیمی خز بنازم به این اینef7که قوقا داره میکنه تو بازار ef7روز به روز طرفداراش همه زیاد میشن و پارس اشغال با ون قیافه تکراریش و ضایعش روز به روز از طرفداش کاسته میشن و در بازار نشون میده که سمندef7در بازار قیمت رو 34-35 تومن رفته به خاطر متغاضیان زیادش و خریداراش ولی پارس چوب کبریتی نه قیمتش افت کرده دیگه انقدر حرف مفت نزنینا که مثله یخ اب میشین میرین تو زمین ههههه
10:46  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
امو
15

اره کاکا تو درست میگی واقعا ای اف سون داره قو قو میکنه اخه برادر من اینا همشون سروته یه کرباسن اما مگه تو تا حالا از پا لب تاپ تکون نخوردی بیا دمه بنگاه سر کوچه بگو ای اف سون دارم ببین چنبار تو عقب رفتن مشتریاش میخورن زمین همین دنا الان باید خدای رکورد فروشا زده باشه علت شکستش موتوره بی خاصیتشه دیگه ذات این موتور اشغاله حالا هر کارش میخوای بکن
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1395/07/15

احسان
5

کاملا داری برعکس میگی. دنا روز به روز داره مشتریش کم میشه. اقساطی های دنا هم تموم شدن.کسی این ماشین رو نقدی نمیگیره.ارزش پول نقد نداره.
گزارش
پاسخ دادن
22:43  1395/07/15

سالار
0

میام اونجا ورتیگوت میکنم.
گزارش
پاسخ دادن
14:40  1395/07/17

النترا ۲۰۱۴
8

اول اینکه بنده خدا را شکر ۳ ساله از شر ماشین ایرانی راحت شدم ولی شما پارس سوارا چه قوه تخیل باحالی دارید واسه خودتون میبرید میدوزید دنا شکست خورده ! ef7 کسی نمیخره! چیزی که داره واقعا اتفاق میوفته افزایش فروش ef7 و بالا رفتن قیمتش تو بازاره در مقابل پارس داره هر روز بیشتر بازارش را از دست میده پارس سال که داره به تاریخ میپیونده پارس lx هم دیگه محبوبیت عمومی نداره و اکثرا کسایی که پارس ۸ سوپاپ داشتن و از موتور مسخرش خسته شدن و اومدن سراغ tu5 چیزی که من میبینم تعداد زیاد سمند و دنا هست که داره تو خیابونا ظاهر میشه حداقل توی فامیل و اطرافیان من این طوری شده اکثرا اومدن طرف سمند
03:59  1395/07/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

اره النترای عزیز به حرف های یه مشت دلال و ساده گوش نکنیم بهتره ؛ یک مشت ساده و بخیل که هنوز تو خوابن و بیدار نشدن و هیچی از بازار هم نمیدونن یعنی خبر ندارن میان اینجا چرت و پرت میگنو میرن سمند و دناef7 خیلی خیلی خوب و اوج گرفتن خدارا شکر دارن قوقا به پا میکنن قیمت سمندef7رفته رو ۳۴-۳۵تومن میگن خریدار نداره ولی پارس خز ککه ای اوفت کرده داره پست رفت میکنه ولی بازار ef7خیلی خوب شده ولی بازار پژو و پارس 405همه پسرفت کزدن اونوقت میان میگن شکستخورده خخخخخ ؛؛واقعانکه،طرفدارایef7 روز به روز بیشتر میشن ولی پارس کهنه ای کم تر میشن حتی پگپارس سال هم که خدارا شکر هیشکی حتی بهشم نمیکنه وروز به روز بد تر میشه بازارش و پارسtu5هم اینطور اونوقت میان چرت و پرت میگن
گزارش
پاسخ دادن
10:34  1395/07/15

امید
8

آمار فروش لای پارس سال و پارس tu5 خیلی بالاست .برادر اینطور نیست تو بازار اسم ef7 همونطوری که گفتند خیلی بده و مردم نمیخوان ریسک کنند.قطعاتش گرونه و کمیاب.
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1395/07/15

mazda 3 N
0

با سلام خدمت همه بچه ها
به نظرتون این همه دعوا واسه ماشینهایی که واقعا آشغالن درسته
بنده یه مدت سورن داشتم واقعا از قیافش خوشم میومد موتوری بدک نبود ولی بعضی وقتا ایراداتی داشت که قابل فهم واسه تعمیرکارا نبود پول لازم که شدم ۲ تومن زیر قیمتی که انتظار داشتم فروختم سری بعد پارس خریدم تندو تیزتر و با قدرت تر ولی نسبت به سورن نرمی کمتری داشت. البته موقع فروش به قیمت مورد انتظار به فروش رفت.
سلیقه من به سورن نزدیکتر بود ولی به خاطر بازار پارس اونو خردیم
الان چند ماهه یه مزدا که خیلی هم خارجی نیست دارم تازه فهمیدم چه آشغالی سوار میشدم
کلا ماشینای ایرانی در حدی نیستن که قابل دفاع باشن و فرقی هم باهم ندارن
مخصوصا اونایی که میگن موتور پیشرفته ef7 واقعا موجبات خنده رو فراهم میکنن
تنها موتور دوگانه که تولید شده در دنیا ef7 هست
آیا در بین تمام خودروسازان دنیا شرکتی نیست که موتور پیشرفته دوگانه تولید کنه؟
در مورد xu7 و tu5 هم که دیگه اصلا کیفیتی وجود نداره آدم بخواد چیزی بگه
فقط میشه گفت xu7 در زمان خودش و tu5 با استاندارد اولیه موتورای رده پایین خوبی بودن
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1395/07/15

احسان
4

رفتی مزدا گرفتی ماشین ایرانی رو باهاش مقایسه میکنی.جقدرپول مزدا رو دادی؟ همچین خوشحال نباش اون ماشین رو با کلی سود بهت فروختن. مخارجش هم که سرسام آوره.نیری خیابون خدای نکرده یک نیسان میاد میزنه از بین میره.منم اگه ب ام دبلیو داشتم به مزدا میخندیدم
گزارش
پاسخ دادن
22:49  1395/07/15

12
5

حالا مثلا امدی یه حرفی بزنی خوب معلومه که ماشینهای خارجی بهتر از ایرانی است ولی اکثر مردم که قدرت خرید ماشین خارجی ندارند از روی اجباره که همین بی کیفیتهای داخلی به قول شما را باید تحمل کنند.
گزارش
پاسخ دادن
23:20  1395/07/15

mazda 3 N
1

من مزدا رو با ماشینای ایران مقایسه نمی کنم
من میگم کلا ارزش نداره الکی واسه اثبات برتزی آشغالایی که ایران خودرو و سایپا بهمون میدن زور بزنیم
خودم قبلا از همین آشغالا سوار میشدم
شاید بازم مجبور شم سوار شم ولی سرو ته یه کرباسن
نظر شخصیم اینه که سمندیجات سواری شون نرمتر و خوش سفرتر هستن ولی کند و بد فروشن به جاش پژوجات تیزتر و خوش بازار تر هستن
این چیزیه که من تو بازار میبینم شاید دوستانی که سابقه خرید و فروش بیشتری دارن نظر دیگه ای داشته باشن
گزارش
پاسخ دادن
00:52  1395/07/16

سولماز
1

سلام من یکم شهریور پارس سال ثبت نام کردم هنوز ندادن .قرار بوده سی روزه تحویل بدن
و خواهشا نظر فنی راجب پارس میخوام لطفا درست و بی تعصب نظر بدید
ممنون میشم
23:47  1395/07/14
گزارش
پاسخ دادن
سینا
7

کاشکی پارس lx میگرفتی.موتورش tu5 و بسیار باکیفیته. پارس سال باید مراقبش باشی جوش نیاره و خیلی گرم نشه واشر میسوزونه و باید موتورشو تعمیر کنی اگه روغن خوب بریزی و ضدیخ همیشه داشته باشه و آروم رانندگی کنی طوریش نمیشه. اتاقش زیباست و امکانات خوبی داره و بازارش خوبه ولی پرشیا tu5 بازارش بهتره.مصرفش کمتر و موتورش صدایی نداره. صندلی های طبی دارن و ترمز قوی و سواریه نرم. مبارکه
گزارش
پاسخ دادن
00:44  1395/07/15

حامد
9

آقا سینا اينهمه عیبش گفتی هنرش نیز بگو . پس این رو هم بگو که کاش پارس سال خیلی بهتر از پارس tu5 هست مخصوصا در دنده 3 و 4 و 5 که بیشترین کاربرد رو توی جاده داره . بگو که عملکرد پارس سال توی گردنه و شیب خیلی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
08:35  1395/07/15

سولماز
1

سلام ممنون از پاسخ هردو دوست عزیز
قربونتون
گزارش
پاسخ دادن
14:20  1395/07/15

سینا
3

خواهش می کنم سولماز جان. آقا حامد درسته دنده 3 و 4 و 5 پارس سال کشش بیشتری داره. ولی در کل موتور tu5 خیلی بهتره. کم مصرفه و واشر نمیزنه و واشرهای فولادی داره. موتور کوچیک تره ولی نرم و پرشتابه. واقعیتش پارس سال رو پیشنهاد نمیکنم.باز هر طور صلاحتونه
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1395/07/15

علی2
0

محمد کسی که می خواد 5 سال ماشینشما رو داشته باشه خوش نامی نه قدرت بهش اضافه می کنه این نظر های که من میزارم بر اساس داشتن دو خودرو. الان دقت کردید پارس سوار های tu5 فقط دارند با فروش بیشتر با دنا سوار ها کل کل می کنن. بار ها دلیل فروش بیشتر پارس رو بدون هیچ تعصب بیان کردم . الان شما تاکسی های شهر رو نگاه کنید همه دارن ef7 می شن. اصلا چرا واقعیت رو نمی بینید دلیل لش شدن سمند چیه. چون ازشما به عنوان تاکسی استفاده می کن پلیس و ... ولی چرا نیرو انتظامی از پارس استفاده نمی کنه چون واقعا هم تعادل بهتری داره سمند وهم محکمی بهتری. لش شدن یا لش نشدن بدنه به رانندگی خود انسان بستگی داره . آون دلایل فروش بیشتر پارس رو هم که گفتم هیچ ایراد قانع کننده هم نتونستی بگیری مثل همیشه حرفکر های. الکی میزنی .
17:55  1395/07/14
گزارش
پاسخ دادن
سمیه
0

سلام من دیروز رفتم پارسlxثبت نام کنم گفتن باید نامه بزنیم ببینیم شرکت موافقت میکنه یا ن واسه همه اینجوریه؟
13:38  1395/07/14
گزارش
پاسخ دادن
حسن
2

من هم رفتم سايت ايران خودرو. اگه الان اينترنتي ثبت نام كنيد ارديبهشت 96 تحويل ميدن. متقاضي زياد داره
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1395/07/14

رضا
7

متقاضی زیاد نداره ایرانخودرو این ماشین را به اندازه تقاضا بیرون نمیده و به صورت قطره چکانی تحویل میده که قیمت بازار افت نکنه
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1395/07/14

فریبرز
0

فقط اردیبهشت نیست. 4 مدل تحویل داره. بهمن و اسفند و اردیبهشت و خرداد. بسته به شرایط خریدار. همین الان برید سایت ببینید
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1395/07/14

سمیه
2

نه یکی دگه است . من ماشینم دستمه با پلاکاش.
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1395/07/15

کاربر: Esi
0

مبارک باشه پس بلاخره تحویل گرفتی بسلامتی مبارک باشه رینگات چه مدله ؟ لاستیکات چی هستن ؟
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1395/07/15

آرش
4

امروز آگهی من تو روزنامه همشهری بابت فروش دنا مدل 95منتشر شد باورکنین ساعت 8 صبح نشده بود به قیمت دلخواه فروختم شاید 50 نفر بمن زنگ زدند تا حالا اینقدر نگین دنا مشتری نداره هر خودرویی طرفدار خاص خودشو داره فقط بخاطر مشکل مالی فروختم وگرنه خیلی راضی بودم اونیکه از من خرید هم گفت پارسال دنا داشتم فروختم ولی هیچ ماشینی دنا نمیشه باز برگشتم دنا خریدم
22:17  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
یوسف
0

درسته هر اگهی دیدم تو دیوار بدپن سانروف هستش
بدون سانروف باد کرده رو دستشون بهترین فرصت ک بفروشنش
بدون سانروف بدن از دستش نمیدم چون احتمالش زیاده ک قبول نکنیم بره سال بعد
دوما تو یکپارچه زده شاهین تیپ مشخص نکرده چاره ای نداریم جز واریزی
نظر من البته
گزارش
پاسخ دادن
13:57  1403/08/07

محمد رضا
0

مشخصات ثبت نام اون روز توی سایت برای معرفی محصول برای فروش اگر خونده باشی و توجه کرده باشی شاهینGبا سانروف نمیدونم واقعا یسریها چی مصرف میکنن و ساقیشون کیه که میان اینجا حرف از بدون سانروف و بدون رینگو فلان میگن تو که که نمیدونی چی خریدی چرا اصلا پیام میدی!؟
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1403/08/07

سروش
0

بخاطر عدم ترخیص سانروف, بدون سانروف تحویل دادند
گزارش
پاسخ دادن
16:50  1403/08/07

قلی
8

محمد یه سر بزن بنگاه انگار از قیمت بی خبری
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1395/07/14

احسان
2

اگه دنا 50 نفر بهت زنگ زدن که نزدن. پرشیا tu5 کافیه فکرشو بکنی واسه فروش فکرتو میخونند و پول نقد میزارن جلوت نیازی هم به آگهی نیست.
گزارش
پاسخ دادن
00:20  1395/07/15

احسان
3

موتور بی اصل و نصب ef7 به کنار چهره سمند و دنا و سورن هیچ حذابیتی نداره. کسایی هم که سمند گرفتن ارزونه مثل سمند se برای همین کمی فروختن. خود ایران خودرو کاملا بازار رو میشناسه. مدام میخواد اتاق سمند رو به شکل های مختلف بفروشه سورن و دنا و حالا توربو ولی نمیتونه.آخرش میره با موتور tu5 رو اتاق چینی کار میکنه. H30 کراس حتما فروش خوبی خواهد داشت بخاطر موتور پژو. یک ماهه دیگه کلا بساط دنا برچیده میشه. نمیتونست موتور به اصطلاح پیشرفته ef7 رو روی h30 بزاره؟؟؟؟ دنا سوارها جواب بدن
گزارش
پاسخ دادن
00:29  1395/07/15

.
7

ماشین فقط دنا و سمند
موتور فقط ef7 کم مصرف کم استهلاک
21:39  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
جک جی 4
0

داداش مرداد ها شاسی نشدن هنوز
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1403/08/07

J4
0

ایشالاه عید هنوز باید انتظار بکشی
اردیبهشت هنوز شاسی نشده بعضی ها برا فروردین هم موندن
گزارش
پاسخ دادن
12:44  1403/08/07

J4
0

بله متوجه هستم
من خودم ثبت نام ۲۷ اردیبهشتم گفتم شاید کسی شاسی شده باشه
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1403/08/07

محمد
4

من امروز ماشینمو تحویل گرفتم ولی خیلی بی کیفیته.اهرم تنظیم ارتفاع صندلیش که اصلا کار نمیکنه. جعبه بین صندلی ها که با تف گیرن. آرم پژو که وسط رینگا وصله اونم که یکیشون بس که شل بوده تو راه افتاده اینا رو تو این چند ساعت که گرفتمش دیدم .فعلا که ماشین پلاک نداره باید تا یکشنبه وایسم.خداکنه مشکل فنی نداشته باشه فعلا که من نمیتونم برونمش
20:39  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
Amin تارا v4.
0

سلام مسعود جان سانروف ماشین شما هم تا آخر باز نمیشه مال من یه ده سانت آخر باز نمیشه؟
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1403/08/07

Ali
11

عزیزم ماشین دست دومم اینطوری نیست داستان خوبی بود ولی مرسی دور هم شاد شدیم.
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1395/07/13

محمد
3

قبول نداری آدرس بدم بیا ببینش.میخوام فردا هم ببرمش نمایندگی. راستی اگر خواستی عکس هم برات میفرستم.
گزارش
پاسخ دادن
21:48  1395/07/13

محمد
2

قبول نداری آدرس بدم بیا ببینش.میخوام فردا هم ببرمش نمایندگی. راستی اگر خواستی عکس هم برات میفرستم.
گزارش
پاسخ دادن
21:51  1395/07/13

واحدی
5

لوازم تحویلی چی بهت دادن . میگن برا چانگان پارچه شلواری وقندون هم میدن. برا پارس چطور...
گزارش
پاسخ دادن
22:01  1395/07/13

محمد
2

ولی اون چند دقیقه ای که از نمایندگی تا خونه روندمش با شتاب و نرمیش خیلی حال کردم ولی این چند موردی که گفتم خیلی تو ذوقم زد
گزارش
پاسخ دادن
22:05  1395/07/13

محمد
0

پارچه شلواری خخخخ. والا فقط یه جک و دستمال کاغذی و قرآن .به احتمال زیاد ماشینو با یه ماشین پلاک اروند معاوضه کنم. یه اپتیما پیدا کردم در حد ۵۰ میلیون. شاید پول سر بزارم معاوضه کنم
گزارش
پاسخ دادن
22:24  1395/07/13

محمد
9

زندگی همش دوروز.فردا هممون میخوایم بمیریم.پس بهتره هر کی هرچی داره از ش به بهترین شکل استفاده کنه.فرقی نمیکنه پولدار باشی یا فقیر شما حتی میتونی با پراید هم کیف دنیا رو بکنی به شرط اینکه بخوای.یه سیستم صوتی یه رینگ خوب وچند تا چیز دیگه میتونه به شما حال بده.در خصوص اینکه هرکسی چه ماشینی میخره به ما مربوط نیس یکی از سمند خوشش میاد یکی از پارس .یکی از دنا ال نود و غیره واین ماشینا تقریبا در یکی قیمتن وبرتری خاصی نسبت به هم دیگه ندارن پس هرکی هر چی دوس داره بره بخره مهم اینه خودت لذتش رو ببری به دیگران هم مربوط نیس.من خودم 206دارم بابام. هم پارس ال ایکس سه ماهه خریده خداییش اونوقدر مشکل نداشته که بعضیا میگن .سمندم ماشین بدی نیس موتورش لاله صدا نداره.دیگه بحث سلیقس هرکی هرچی میگیره ایشالله به خوبی استفاده کنه.وبه امید روزی که صنعت خودرو پیشرفت کنه وحداقل بچه های ما بتونن سوار یه ماشین خوب بشن تا عقده ای نشن.یا حق_
19:59  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
حمدلله
3

بندگان خدا پارس سوارا ماشین ندیده موقع مردن هم ماشینشونو بغل میکنن میخان با خودشون ببرن ...دیدم که دارم میگم
گزارش
پاسخ دادن
20:12  1395/07/13

آتوسا
0

سلام دوستان نظرتون راجع به slx چیه . ممنون میشم نظربدین
گزارش
پاسخ دادن
20:18  1395/07/13

گپ
2

نسبت به قیمتش میارزه و شتاب خوبی داره. باید روش خرج کنی تا برات ماشین بشه، مثلا دیسکو صفحه والوو اصل بندازی چراغ جلو نورش قوی نیس باید عوض کنی.. یکم از نظر کیفی آزارت میده یه موقع هایی، تزیینات داخلی کیفیت جالبی نداره. اما خوب سواری میده شتاب ماه اتاق جادار تعادل تو جاده ملس. اگر اهل خرج کردنی برو سراغش .
گزارش
پاسخ دادن
01:57  1395/07/14

جمشید
9

من یه پژو پارس دارم چند وقته دارم صفحات این تاپیک رو بخونم دو تا مطلب یاد بگیرم ولی این تاپیک پارس چرا اینجوریه ؟ بیشتر از نصف کامنتها درباره بد گویی درباره سمند و دنا هستش. تو تاپیک سمند بحث پارس خیلی کمه. همه دارن درباره تحویل ماشینشون و ... حرف میزنن. احساس میکنم تو این تاپیک دوستان سعی دارن با تخریب سمند و دنا اعتبار پارس رو بالا ببرن. روشی که در پیش گرفتید روش جالبی نیست. دو تا مطلب مفید بزارید
13:50  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
حاج سعید
7

سلام جمشید جان
قربونت من خودم پارس ال ایکس دارم
نمیدونماین صفحه اینطوری نبود اوایل همه مشکلاتشون رومیگفتن اونهایی که تجربه داشتن میومدن کمک میکردن دوستانه با احترام خیلی از مسایل از جمله نوع لنت ترمز و مارک صفحه کلاچ و دیسک و غیره و ....
خلاصه همه دوستانه از معلومات هم بهره میبردیم ولی الان عذر میخواهم عین بچه ها که پیرهن من قشنگتره مال تو زشته
یکی نیست که بگه بابا سمندچ دنا و پارس و ۴۰۵ و ۲۰۶که مجصولات کجان بابا کارخونه باباتون هم باشهاینقدر تعصب نمیکشین
حدا وکیلی اینقدر بهم توهین نکنین هممون یه طرف موضوع هستیم مصرف کننده
گزارش
پاسخ دادن
17:09  1395/07/13

ef7
13

اومدن اینجا میگن قطعات ef7 ساخت آلمانه !! من نمیدونم این چطور موتوری آلمانی هستش که با اینهمه تجهیزات روی سورن elx و تجهیزات توربو دارن میدن 37 تومن . آخه چرا خودتونو گول میزنین . با اینهمه تجهیزات سورن Elx‌توربو داره میده 37 تومن اونوقت شما میگین آلمانیه ؟؟؟؟!!!
12:25  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
حامد
1

آقا این صدای خفیف گر گر که از سمت شاگرد بعضی وقتها میاد چیه؟ کسی خبر داره؟
11:14  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
علی رضا
2

صدای تسمه تایم هستش بخاطر کیفت پایین تسمه زیاد حساسیت به خرج نده تقریبا تمام ماشنهای مونتاژ 94 و 95 این صدا رو دارن
گزارش
پاسخ دادن
16:03  1395/07/13

حاج سعید
0

حامد جان
دقیقا بالای جعبه فرمون لوله اگزوز یه تیکه داره که از هردو طرف به وسیله
گلویی ها و دو پیچ به لوله اگزوزها وصل شده و همین تیکه خم مشخصی داره به هردو طرف بده یه اچار کشی بکنن
انشالاه حل بشه
گزارش
پاسخ دادن
17:15  1395/07/13

حامد
0

مرسی علی جان. خدای نکرده مشکلی پیش نیاد؟ خواستم تعویض کنم چه مارکی بندارم خوبه؟
گزارش
پاسخ دادن
17:23  1395/07/13

حامد
0

ممنونم حاج سعید.چک میکنم اطلاع میدم توسایت
گزارش
پاسخ دادن
00:49  1395/07/15

نیکزاد
7

تو نمایشگاه میری میبینی سمند و دنا چند تا هست ولی تا پرشیا رو با هر موتوری چه tu5 و چه xu7 سریع میبرن.جالبه تا حالا پرشیا رو جلوی نمایندگی ندیدم و همیشه یکی یا دوتا داخل هست ولی سمند و دنا بیرون زیر درخت و گوشه دیوار زیر آفتاب زیاد میبینی که خاک روش نشسته.
11:11  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
Nima
0

سلام مهدی.اره طبیعیه موتور TU5 دما از وسط بره بالا روشن میشه.در خصوص کفی ۳ بعدی و ۵ بعدی هم موردی نداره چون کاری به صندلیا و برق کشی ماشین نداره
گزارش
پاسخ دادن
23:40  1403/08/05

وحید 2
0

به مهدی 2
داداش، آمپر دو میلیمتر نرسیده به وسط باید فن بزنه، حتما ماشینت رو ببر نمایندگی، احتمالا دور پایین فنت نمی زنه، مستقیم می‌ره دور بالا، چند روز اینطوری ماشینت کار کنه ، واشر می زنه، اصلا اینجوری سوار نشو، خیلی خطریه، اگه نمایندگی از خونتون خیلی فاصله داره، با کولر روشن برو که، فنت مستقیم بره رو دور بالا
گزارش
پاسخ دادن
00:51  1403/08/06

سام
14

کسی از فاکتور وتحویل فروش نقدی های مرداد پارس سال خبر داره اطلاع رسانی کنه لطفا مثل اینکه تاخیرات خیلی شده خدا کنه کیفیتشان اینطوری نباشه دو ماهه سی و شش میلیون نقدا پرداخت شده برا تحویل حداکثر سی روزه ولی هیچ خبری نیست و هچ کس هم پاسخگو نیست اگر میدانستم اینجوری به سرم میاد ال ایکس قسطی ثبت نام میکردم.والا گناه داره با مردم اینجوری برخورد کردن انهم از یک کارخانه معظم خودرو سازی با پنجاه سال سابقه.
09:25  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
امید
11

واقعا جالبه که عده ای دنا سوار که تا دیروز دوچرخه سوار میشدن به خودشون اجازه میدن در مورد پرشیا نظر بدن. حتی پژوهایی که تو ایران میخواد شرکت پژو فرانسه عرضه کنه رو مورد انتقاد قرار میدن و دنا رو باهاش مقایسه می کنند. شرکت پژو چندین ساله خودروهای مختلف تولید میکنه اگه ایرادی هست کار دست ایرانی هاست.واقعا چی فکر می کنید؟ دنا هم تو این یکی دوماهه کمی رفت بالا اونم کار دلال ها بود به خاطر تابستان و سفرهای مردم. حتی سمند رو تبلیغ الکی می کنند. شما بشین پشت سمند از سنگینی اتاق و موتورضعیفش حالت بد میشه. اینو بدونید همیشه هر ماشینی بازار نداشته باشه مثل دنا و سمند و سورن با شرایط ویژه و اقساط و اشانتیون و .... تحویل میدن ولی خودروی شناخته شده ای مثل پرشیا اصلا نیازی به این کارا نداره.
09:05  1395/07/13
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

من ۳۰ تومن می فروشم نقد هر کی می
خره شماره بذاره
گزارش
پاسخ دادن
22:18  1403/08/05

علی
8

پژو بالای صد سال سابقه داره اونوقت یه عده که با وام یه دنا خریدن فکر میکنن حق دارن همه چی رو زیر سئوال ببرن . میان میگن ماشین های پژو خوب نیست . اونهایی که میگن پژو خوب نیست دارن با ماشین های بنز و فراری و نیسان و تویوتا و لندرور و فورد و مزدا مقایسه میکنن . انگار همه دنا صف کشیدن واسه خرید دنا . دنا همین جا هم خریدار نداره موتور ef7 رو هر ماشینی باشه خریدار نداره اسم ef7‌که بیاری همه ازت فرار میکنن اونوقت اومدن از پژو ایراد میگیرن
گزارش
پاسخ دادن
10:46  1395/07/13

پرشیا
13

من سوار پرشیا شدن سوار سمند هم شدم با هر دو موتور 1800 و ای اف سون . تجربه من میگه پرشیا حس خیلی اسپرت تری داره و سرکش بودن موتور نسبت به بدنه را میشه کامل حس کرد اما با سمند با هر دو موتور ماشین خیلی رام تر هست . منظورم سرعت رفتن نیست . الانه که ای اف سونی ها میان میگن ما 200 هم رفتیم باهاش . کاری به سرعن نهایی ندارم چون اصلا کاربردی نداره تو رانندگی . اما تو هموم سرعت های معمولی و مثلا از جا کنده شدن ماشین در لحظه حرکت و تغییر مسیرها میشه کاملا تنبل بودن سمند رو حس کرد . باز موتور 1800 کمی بهتر از جا کنده میشه اما ای اف سون باید کمی صبر کنی تا دور بگیره موتورش . در مورد زیبایی پرشیا هم که هیچ شکی نیست . ظاهر شکیل و کلاسیک و جذابی داره . بدنه سمند خیلی زود خسته میشه و میافته چون نقطه جوش های غیر اصولی زیادی داره . به سمندهای سه چهار سال کارکرده که نگاه کنی کاملا خسته شدن و وارفتن بدنه رو میشه دید . از هر نظری که حساب کنی پرشیا با تمام عیوبی که داره هنوز بهترین انتخاب برای خانواده ها هست و دلیل استقبال بالا و فروش بالاش هم همینه
گزارش
پاسخ دادن
10:52  1395/07/13

علی2
0

بله دیگه همینه که داریم ماشین های 50 سال پیش رو تولید می کنیم
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1395/07/13

علی2
1

ببینید همه ما انسانیم خداوکیلی چیزایی که می گم بدون دروغ. من هم دنا دارم و پدرم پارسtu5 . بدون تعصب دنا واقعا ماشین بهتری چه از لحاظ موتوری (از نظر من) مثلا موتور ef7 واقعا قابلیت کار با گاز و cvvt و قابلیت توربو و... قرار نیست پژو هر ماشینی میزنه یا یه شرکت معتبر دیگه تا 50 سال اینده خوب باشه پارس در زمانی که 405 و پیکان و... خودش رو نشون داد. ولی دنا همش 3 سال اومده. واقعا قبول دارم ef7 شکست خورد از فروش. 1- به دلیل این که ef7 داشت خودش رو نشون میداد که متاسفانه به تحریم ها خورد و بد نام شد من واقعیت رو می گم. 2- دقت کردید وقتی برا تحقیق درباره ef7 پیش تعمیرکار ها میری می گن بعد دو سال که خراب شد درست بشو نیست این دلیلش که علمش رو ندارن برای تعمیر. tu5 رو هر اچار به دستی تایید می کنه و دلال ها هم حمایتش می کنن ولی ef7 هیچ کدوم حمایت نمی کنه. من 7 سال سمند xu7 داشتم اونم موتور جالبی بود. tu5 از لحاظ کیفیت واقعا خوبه ولی دیگه این یه چیز روشن که کشش نسبت به ef7 کمتر دیدید که فکر کنم سال 87 بود زدن رو lxسریع خط تولیدش رو جمع کردن. اگر پارس خیلی حساب شده بود یکم امینتش رو...
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1395/07/13

رضا
5

اگه ایرانخودرو به همون اندازه که سمند و سورن و دنا تو بازار میریزه پارس میریخت... الان قیمت پارس شده بود 35 تومن... ایرانخودرو هیچ فقط پارس ال ایکس را نقدی نمیفروشه چون بازارش خراب میشه... نمایندگی شهر ماه تقریبا هفته ایی 12 تا سمند تحویل میده در مقابل فقط 5 تا پارس تحویل میده... با این حال فروش سمند و دنا از پارس بیشتره
21:48  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
علی
5

سمند و سورن و دنا رو نمیخرت عزیز من وگرنه ایرانخودرو همیشه انواع ef7 واسه فروش داره . استقبال از ef7‌هیچوقت خوب نبوده و نیست این یک واقعیته
گزارش
پاسخ دادن
07:33  1395/07/13

پژوپارس
9

به نظر من خودروی اچ 30با مونور تیوفایو از ماه ایند وارد بازار شه .فکک کنم خط تولید دنا متوقف شه چون تقریبا هم قیمتن ولی اچ 30موتورش تیوفایوه ودنده اتوماته وامکانات خوبی داره.ودنا رو از گردونه رقابت حذف میکنه.با این حال پارسم تونسته دنا رو از گردونه حذف کنه.ولی اچ 30 بیاد کارش تمومه.الان اچ سی تو بازار متاسفانه تا 55ملیون بالا اومده قیمتش.ولی تو نمایندگی 45ملیونه که دیگه فک نکنم تا سال اینده ظرفیت بزنن .چون پر شده.کلا موتور تیوفایو خیلی خوشنام تره بین مردم وازار اذیت خاصی نداره.من الان پارس دارم خداییش مونورش لاله ومشکل موتوری نداشته.فقط کیفیت تزییناتش واین جور چیزا پایین اومده.حالا من موندم دنای جدید رو چه جور قیمت میزارن که مردم به جای اچ سی برن دنا بخرن؟ ولی فک کنم اچ سی رو قیمتش رو ببرن بالاتر تا مردم باز برن سمت دنا.من الان سه چهار ماه پارس دارم تقریبا راضی هستم چون میدونم با36 ملیون هیچ خودرویی مثل پارس تیوفایو خوب نیس.دنا هفت ملیون گرونتره وجذابیتی خاصی نداره.یا حق
16:56  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
سمیه
0

دوستان من فردا باید برم ماشین را تحویل بگیرم . پلاک اولمه باید شهر خودم بگیرم بعد برم نمایندگی یا نه ؟
با چه مدلرکی باید برم . پلاک را چه جوری باید بگیرن
15:48  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
حمید
1

ماشین رو اگه اولین پلاک باشه از نمایندگی پلاک شده تحویلتون میدن
گزارش
پاسخ دادن
18:32  1395/07/12

arman
0

بسلامتی مبارکتون باشه. واسه من که خبری نشده تا حالا. گفته بودن تحویل 13 مهر ولی فاکتور هم نشده فعلا.
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1395/07/12

کاربر: Esi
1

سلام من امروز بلااخره ماشینمو تحویل گرفتم . تا مدارکم هم کامل بیان موفق باشید یاعلی
گزارش
پاسخ دادن
21:59  1395/07/12

علی2
3

جناب پارس دلیل این که توربو فروش کمی داره. اولین دلیلش روی سورن کلاس 11 نزدن دوم این که این موتور 1 سال بیشتر نیست اومده با فروش ماشین هایی که 40 سال اومده مقایسه نکن . متاسفانه سورن موش ازمایشگاهی ایران خودرو شده الان داره توربو رو روی سورن امتحان می کنه فعلا هم مشکل خاصی نداشته ببین وقتی روی دنا زد چقدر فروش میره بالا. بعدشم الان همه ماشین های بروز دیگه بنزین سوپر می خواد.
13:17  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
مریمV4
0

سلام من تاریخ تحویل هم کاستومر هم قرارداد رو زده 7بهمن
گزارش
پاسخ دادن
10:56  1403/08/04

محمد
11

توربو اون هم روی ef7 یک اسباب بازی بیشتر نیست . تاخیر در واکنش به پدال گاز ، نیاز به بنزین با اکتان نزدیک به 100 ، نیاز به روغن عالی از معایبش هست . همچنین باید قبل از خاموش کردن موتور حدود 30 ثانیه صبر کنی تا دور توربو بیاد پایین وگرنه با قطع روغن کاری دیگه کار یاتاقانهاش تمومه . حالا فرض کن توربو روی ef7 هم باشه . خود ef7‌همینطوری با اولین ایراد دیگه زمین گیر میشه و عملا دیگه قابل تعمیر نیست حالا فرض کن توربو هم روش باشه . ضمنا توربو روی 5400 کات آف میکنه یعنی خودشون هم میدونستن ef7‌دوام نداره . ببین علی آقا باید قبول کرد که ef7 یک پروژه شکست خورده است و با یک داشبورد روی دنا و یک توربوی ظاهری چیزی از مشکلاتش حل نمیشه و وضعیت اسفناک بازارش بهتر نمیشه . خود ایرانخودرو هم متوجه شده و دنبال موتور جدیدی هست . ضمنا وقتی قیمتش با اینهمه تجهیزات میشه 37 تومن مشخصه که ef7 چقدر پاشون تموم میشه . هیچ موتور واقعا پیشرفته ای با این قیمت ها تموم نمیشه . مشکلات ef7 دیگه چیزی نیست که بر کسی پوشیده باشه و زمین گیر شدنش هم اصلا چیزی عجیبی نیست با اولین اشکال موتوری
گزارش
پاسخ دادن
13:32  1395/07/12

کارشناس
5

جناب محمد سعی کن در مسائل فنی بر اساس علم و دانش نظربدی نه بر اساس توهم و خیالات!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1395/07/12

محمدی
2

سورن توربو الاندم بنگاه نزدیک ۴۰ میلیونه یعنی ۲ میلیون بیشتر از قیمت کارخونه پس ازش استقبال شده اگه روی دنا توربو EF بزنن فروشش کولاک میکنه خودم نفر اول میخرن.به خدا مردیم از شدت لگن سواری
گزارش
پاسخ دادن
14:21  1395/07/12

قلی
9

من این محمد را خوب میشناسم هر جا اسم پیشرفت و تکنولوژی بیاد ظاهر میشه و کلی چرند و پرند سرهم میکنه که بگه موتور پیشرفته نخرید و به جاش تراکتور 8 سوپاپ xu7 بخرید خخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1395/07/12

.
8

ای اف سون با توربوشارژ = مصیبت
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1395/07/12

رها
2

علت اینکه سمند و دنا و سورن بازار خوبی نداره چیه؟ مردم یک کشور سروکار دارن با این ماشینها مطمین باشید خریدن و تجربه کردن و سوار شدن. بدون دلیل یک خودرو نمیتونه بازار بدی داشته باشه
گزارش
پاسخ دادن
16:51  1395/07/12

علی
11

عرصه رقابت بهترین محل برای مشخص شدن ارزش خودروهاست . سمند و دنا و سورن با موتور ef7 در همه رده های قیمتی از رقباشون یعنی 405 و پارس و 206 و تندر به سختی شکست خوردند و همین خودش خیلی چیزها رو بازگو میکنه
گزارش
پاسخ دادن
17:18  1395/07/12

رضا ۰ان
1

باشه علی سمند و دنا و ef7شکست خورده اخه مرد حسابی تو که هنوز تو باغ هستی و هنوز بیدار نشدی از خواب غفلت ای نچرت و پرت ا چیه سرهم میکنی علی پس چرا این همه سمند ef7 حتی دنا زیاد پس چرا این همه ثبت نامی دازه سمند و دنا چرا حرف مفد میزنی تو با موتور ترتری عقب ماندت خوش باش نمیخاد داستان سرهم کنی مردم همه چیز براشون ثابت شده قیمت سمندef7 افزایش داده ولی پارس عقب افتاده تازه پسرفت کرده انگار خبر نداری برو تو اخرن خبر ببین تا متوجه شی پسر خوب ef7 تازه اوج در بازار گرفته روز به روز طرفداراش زیاد میشن ولی پارس نه از طرفداراش کاسته میشن میخای قبول کن میخای قبول نکن.
گزارش
پاسخ دادن
19:01  1395/07/12

حسین
1

آقا محمد گل من از سال نود ef7 دارم جز لوازم مصرفی هیچ مشکلی پیدا نکرده . ۲۴۰ هزار تا هم کار کرده بنزین معمولی و گاز میزنم .
گزارش
پاسخ دادن
23:55  1395/07/13

Alii
0

مدل ۹۴ دارم ۵۰۰۰ کارکرد.پارسال زمستون بعد ۲۰۰۰تا موقع روشن شدن بعد ۲ دقیقه بعد صدای چیک چیک میداد در حد ۲۰.۳۰ثانیه
الان اون صدا تو تابستونم میاد دقیقا ۲.۳ دقیقه بعد روشن شدن چکچکچک صداشم بین موتور و گیربکس میاد اون بالا بینشون
بردم نمایندگی میگه از کلید برقی سرسیلندره؟؟؟؟ و کاریش نمیشه کرد مشکلی نیست
و تهدید کرد باید سرسیلندر باز بشه ها
دوستان کلید برقی چیه؟؟؟؟؟؟؟
راستی صداش بعد ۷.۸ دقیقه میفته
11:58  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
شاهین زمستان ۴۰۳
0

در پاسخ به اقا محمد درسته برا تعدادی نیومد شاهین پلاس چون ظرفیتش پر شد اگه ظرفیتش بیشتر بود پیامکش برای شما هم میومد الان حواله داران زمستان یه الویت دارن همه که سایپا میدونه زمستان سه ماه داره بعضی ها دی هستن و بعضی ها بهمن و بعضی ها اسفند به شما نرسیده پلاس در کل شانس خودتون بوده و اینکه من درباره محصولات جدید توضیحی که سایپا داده بود را دادم
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1403/08/03

امین
2

دوستان با پارس tu5 میخوام برم خارج از ایران.جمهوری آذربایجان. به نظرتون مشکلی برنمیخورم؟ اگه خدای نکرده خراب بشه قطعه و مکانیک هست؟ کسی بوده با این ماشین رفته باشه؟ راهنمایی میکنید؟
07:09  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
سینا
6

پژو 5 خودروی جدیدش رو با آپشن ها و امکانات به روزقراره از اسفند ماه عرضه کنه.اونوقت ببینم این دنا سوارها و چینی سوارها چه حرفی واسه گفتن دارن.
07:02  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
پارس
11

ورود پژو های جدید = تعطیلی خط تولید دنا .
همین الانم دنا خط تولیدش زمین گیره و خریداری نداره . کلا ماشین هایی که ef7‌دارن بدنام و بدفروشن و فقط افرادی میخرن که از موتور و فنی سردرنمیارن و گول چهار کلمه پیشرفته و آلمانی و آخن رو میخورن
گزارش
پاسخ دادن
09:50  1395/07/12

خبرنداری
2

خبر نداری عمو
هر سه مدلی که قراره تولید بشه جزء مدلای قدیمی و نسبتا رده خارجه حتی یکی از مدل ها مجوز صادرات به آمریکا را هم نتونست بگیره تازه ارزون ترین مدل بالای ۶۰ میلیون قیمت میخوره که معنیش این میشه که ۹۰ درصد مردم توان خریدن این ماشینای را ندارن وقتی دنا با فیس جدید و موتور توربو بیاد زیر ۵۰ قیمت میخوره و با آپشنای کاملی که داره استقبال خوبی میشه همین دنای فعلی هم الان ۴۵ میلیون داره قیمت میخوره که نشون میده حسابی مشتری داره در مجموع از اول سال ۹۵ فروش ef7 حسابی بالا رفته الان ارزانترین سمند با موتور تکسوز ef7 میشه کد ۲۹۲۱۲ که قیمت آزادش ۲/۵ از قیمت کارخونه بیشتره.شک داری خودت یه سرچی بزن قیمت را ببین
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1395/07/12

مونتاک
7

شما فکر میکنی من خوشم میاد کل کل کنم و مدام در حال جر بحث باشم. اکثر اوقات اصلا نمیخوام تو پیج بیام یا اگه بیام خیلی سطحی نگاه کنم برم.. اما وقتی میبینم اطلاعات غلط ردو بدل میشه یا بعضی ها دارن کلاهی برداری میکنن دست خودم نیس گردو خاک به پا میکنم. شاید اگر منو بیرون ببینید جذب مهربونی و اخلاقم بشین شاید باورش براتون سخت باشه اما من بیرون از اینجا جوری دیگه ای هستم.. ولی بیرونم کسی بخواد حق خوری کنه جلوش وایمیستم.اگر پارس tu5 ماشین خوبی بود باور کنید میگقتم اما حیف..اما واقعا دلم نمیخواد دیگه بیام اینجا..
23:43  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
کمیل
3

درود به شرفت من بهت افتخار میکنم. اطلاعاتتم بروزه و البته کاربردی. اینجا نیای بهتره واسه خودت میگم تو داستانو گرفتی دانشتم بد نیس. بزار اینا دل خوش این جور چیزا باشن.. منم جک جی5 دارم نه به کسی میگم بخر نه پیشنهاد میدم. دارم لذتشو میبرم..
گزارش
پاسخ دادن
00:19  1395/07/12

کمیل
0

درود به شرفت من بهت افتخار میکنم. اطلاعاتتم بروزه و البته کاربردی. اینجا نیای بهتره واسه خودت میگم تو داستانو گرفتی دانشتم بد نیس. بزار اینا دل خوش این جور چیزا باشن.. منم جک جی5 دارم نه به کسی میگم بخر نه پیشنهاد میدم. دارم لذتشو میبرم..
گزارش
پاسخ دادن
00:21  1395/07/12

پارس سوار
2

البته این مونتاک پربیراه نمیگه
گزارش
پاسخ دادن
03:24  1395/07/12

محمد
9

فقط میگم واست متاسفم و واسه دنا سوارها که تو یکیشون باشی
گزارش
پاسخ دادن
07:38  1395/07/12

پارس
9

کاملا موافقم که پارس tu5 ماشین خوبی نیست اما شک نکن از ماشین جعلی دنا خیلی خیلی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
07:42  1395/07/12

حاج سعید
3

مونتاک اقا
با سلام انشالاه که تا حالا کارت به وکیل و مشاور نیفتاده باشه
جسارتا اگر زمانی رفتی پیششون بایستی قبلا وقت بگیری وبعد ندیده پول یک ربع مشاوره رو قبلا ازت میگیرن و در اخر میری یه صحبتی میکنی حالا مفید واقع بشه یانه
خلاصه واسه شاید و اگر هیچی نشده پول میدی
جان کلام از این حرفها اقا شما مگر مدعی العموم هستید بزارید بیان دنبالتون و از شما بخراهن و بپرسن بعد جواب بدید
یک تکنسین نیم بند ایران خودرو چه فیس و افادهای داشت امروز صبح که واسه تعویض جعبه فرمون ماشینم مراجعه کرده بودم بیا و ببین
برادر عزیز قدر منزلت خودتو نیار پایین
بد برداشت نکنی گپ دوستانه بود موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
09:14  1395/07/12

پارس
11

جای تعجب نداره که تو دنا بخری . خیلی خوشحالم که یکی مثل تو پرشیا سوار نمیشه . هیچ وقت سوار پرشیا نشو . همون دنا رو سوار شو . حیف از پرشیا که یکی مثل تو بخواد سوارش بشه . ارزش ماشین قبل از هر چیز به راننده و ادب راننده اش هست
گزارش
پاسخ دادن
09:41  1395/07/12

امیر
1

اینقدر تعصب نداشته باشید مگه پارس lx جعلی نیست برادر من
گزارش
پاسخ دادن
12:37  1395/07/12

امیر
2

واقعا جای تاسف فراوان داره
کارخانه داره با بدترین شرایط پرداخت که نمونش تو دنیا نیست و همچنین قیمت بسیار بالا یه مشت ماشین از رده خارج و بی اصل و نصب رو به ما تحمیل میکنه و ما هم حالا با فرض از روی اجبار با اشتیاق میریم میخریم اونوقت میایم تو اینترنت به هم توهین میکنیم و متعصبانه از محصولی که خریدیم دفاع میکنیم . یه لحظه تفکر هم خوب چیزیه همه این ماشین ها سر و ته یه ماشین غیر استاندارد بی کیفیت اند که کلا یا از پرایدند یا پژو 405 مال 30 سال پیش حالا با اسامی خنده دار lx و Elx و 111 و 131 و.... و حتی سمند و دنا
واقعا زشته و خجالت داره سرمون کلاه میره بعدشم میشینیم اینجا سر این قراضه ها با هم دعوا کنیم
بهتر نیست بجای این بحث ها در مورد رفع مشکلات فراوان و مسائل پیش اومده این ماشین ها با هم تبادل نظر کنیم؟
گزارش
پاسخ دادن
12:52  1395/07/12

احسان
0

سلام دوستان .. من به امید خدا میخوام یکی حواله پارس ال ایکس بگیرم ...همراه خودم باید چه مدارکی بگیرم ؟؟؟؟...بعد این که درسته که باید دفتر خونه هم باید بریم؟ ؟؟؟؟
21:13  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
جزیره
0

ممنون از پاسخگویی، ان شاالله که خیر هست
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1403/08/01

رضا
0

دوست گرامی یعنی چه؟ چند نفر اومدند؟ نتیجه چه شده؟
گزارش
پاسخ دادن
21:29  1403/08/01

رها
1

حواله که دیگه محضرنمیخواد.سند از شرکت به نامتون میخوره و اون شخص مدارک شما رو میده شرکت و میره کنار.برای خودرو دست دوم هم پلیس اعلام کرد محضر نیازی نیست برید
گزارش
پاسخ دادن
06:49  1395/07/12

احمد
5

حالم از هر چی پارس 405بهم میخوره. جمع کنید کاسه کوزتون رو بابا خز وخیل ها
20:24  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
سید محمد
0

شما برای چه استانی هستید؟؟؟
چون من برای تهرانم ،۷ شهریور بودم هنوز تحویل ندادن
گزارش
پاسخ دادن
22:56  1403/08/01

قلی
3

راست میگه بنده خدا پارس و ۴۰۵ داره مثل پیکان عتیقه میشه حده اقل خانواده سمند سالی چند تا تعقیر کوچیک و هر چند سال یه بار یه فیس لیفت میده بیرون ولی قیافه پارس ۱۵ ساله همینطوریه بازم خوبه وانت پارس زدن یه کم متنوع شد
گزارش
پاسخ دادن
03:09  1395/07/12

احمد
5

اون موقع که شما اسکوترسوار میشدی طرف پرشیا داشت.شما دنا سوارها خیلی زود خودتونو گم کردید
گزارش
پاسخ دادن
09:11  1395/07/12

کاربر: Esi
14

کسی دعوت نامه واست نفرستاده بسلامت برو دنبال اون گاری سواریت
گزارش
پاسخ دادن
21:17  1395/07/11

کاربر: Esi
0

از دوستان کسی هست مالتی مدیا فابریک گذاشته باشه رو پارسش ؟ میشه از تجربیات این کار ماروهم سهیم کنه مثل اینکه مثلا خوب بده چه کنیم درمورد نصبش بهتر باشه و ...
19:40  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

دوستان ب نظرتون من تیر ماه پارس ال ایکس پیش فروشی خریدم گفتن برا مهر ماه تحویل میدن.. چندم ممکنه دستم برسه ؟>
18:24  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
سمیه
0

برای من 1 خرداد ثبت نام . 21 مرداد تکمیل وجه . 28 مرداد تحویل پرونده به ایران خودرو . تحویل شهریور .ولی 10 مهر فاکتور شده فکر کنم 14 ام دستم برسه
گزارش
پاسخ دادن
18:57  1395/07/11

حمید
0

سلام دوستان من پارس lx ثبت نام کردم ک تیر ماه بود پیش فروش خریدمش گفتن زمان تخحویل مهر ماه هست.. معمولا تحویل مهر رو ایران خودرو کی میده ؟
تو سایت نگاه میکنم هنوز منتظر فاکتور شدنه
18:19  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
سمیه
0

یکماه دگه دستته
گزارش
پاسخ دادن
18:55  1395/07/11

محمد
4

دو ستان این همه بحث وجدل واقعا واسه چند ماشین ایرانی ارزش نداره.یارو سانتافه سوار میشه اپتیما سوار میشه اینجور از ماشینش تعریف نمیکنه که دنا سوارا وحتی پارس سوارا تعریف میکنن .بابا اصن دنا موتور بوگاتی داره سرعتشم اندازه شیرونه.ولی کجا شما میتونی بالا 120کیلومتر گاز بدی؟نهایتش بتونی چند بار یه مسیر کوتاه رو بری یا شبا با استرس گاز بدی.از نظر همه چی هم بخوایم حساب کنیم پارس تیو فایو از دنا بهتر وارزونتره.دوستانی که میخوان دنا بخرن برن اچ 30بخرن تقریبا هم قیمت دنا هستش ولی دنده اتومات من پشتش نشستم ماشین خوبی بود نسبت به قیمتش.اگه ظرفیت داشت اونو بگیرن.خودمم 206دارم پارس ندارم که بخوام تعریف کنم.ولی پارس بهتره و زیباتره.خواهشا کل کل هم نکنین به فکر ماشین خارجی باشین که یه روزی خداقسمتتون کنه بتونین بخرین ولذتش رو ببرین
17:43  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
j4
0

من j7ثبت نام 26اسفند هستم یک ماه پلاک شده خدا شاهده تحویل ندادن..مال سال گذشته یه j4
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1403/08/01

علی2
3

نبابا همه اگه شدن
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1395/07/11

علی2
3

مشکل پارس سوارا اینه که فقط ظاهر رو می بینند. دلیل فروش بیشتر پارس نسبت به سمند اون ارم پژو که متاسفانه این ماشین هیچ چیزش مال فرانسه دیگه نیست. حدود 30 سال رد خارج شده. من از کیفیت tu5 ایراد نمی گیرم موتور خوبی ولی دیگه از لحاظ قدرت واقعا این چیز مشخص که ef7 قدرت بیشتری داره tu5 داره با گیربکس که دنده های 1 و 2 خیلی سنگین شده را میره و دید که tu5 رو روی سمند زدن و تند خط تولیدش رو متوقف کردن. الان شما برید از تعمیرکار هایی که بپرسید اونایی که می گن ef7 بدرد نمی خوره نمی گن واشر رو این چیزا میزنه می گن موتور یک بار مصرف چرا چون وقتی موتور دارای اشکال می شه نمی تونن تعمیر کنن عیب رو میزارن روی موتور مثل زمانی که موتور معمولی اومد حتی می گفتن پیکان بهتره. اگر tu5 هم کیفیت که داره ولی موتوری بود که به راحتی باز بست نمی شد می گفتن بدرد نمی خوره . واقعا اونایی که می گن دنا گرون تر پارسه و نمی ارزه تفاوتش فقط 5 میلیون. دنا نتنها اپشن بیشتری داره ولی کیفیت قطعاتش هم بالا تر پارس مثل صندلی های دنا. شما می گید پارس صندلی داره و دنا هم صندلی داره ولی نمی گید صندلی های کدام یک بهتره
گزارش
پاسخ دادن
00:01  1395/07/12

پارس
5

مشکل شما هم اینه که توهم پیشرفتگی و قدرت ef7 رو دارید . ef7‌اصلا موتور پر قدرتی نیست . تا دور 4000 هیچ قدرت خوبی نداره و همش باید پرگاز و دور بالا رانندگی کنی تا جون راه رفتن داشته باشه . در مورد خرابی و مشکلاتش هم که همه میدونیم وقتی مشکلاتش شروع بشه دیگه تمومی نداره
گزارش
پاسخ دادن
07:46  1395/07/12

پارس
5

بی ارزشی ef7 و دنا از اونجا مشخص میشه که سورن elx توربو رو داره میده 37 تومن . خودت حساب کن ببین این موتور که هی میگن پیشرفته پیشرفته چقدر پاشون تموم میشه که با اینهمه آپشن سورن Elx و تجهیزات توربو در میاد 37 تومن . آره ef7 پیشرفته است اما یک اسباب بازی بیشتر نیست !!
گزارش
پاسخ دادن
09:45  1395/07/12

ناظری
0

اینا کارشون همینه به جای اشتراک تجربیات مفید و بحث فنی همش کل کل می کنن، مدیر سایت هم که گاو تشریف دارند بلا نسبت گاو
گزارش
پاسخ دادن
12:29  1395/07/12

کاربر: Esi
2

لایک دارى ...
گزارش
پاسخ دادن
21:58  1395/07/11

سمیه
0

شرکت بارم تیز بار تعیین شده . تحویل باربری شده. کی میرسه کرمان. پلاکاش و بیمه نامه اش کی . کلا کی بریم تحویلش بگیریم
14:32  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0

تا یکی دو روز میاد چه عجله ای دارید!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:50  1395/07/11

سمیه
0

رهگشا کجایه ؟ نمایندگی جواب نمیده . زنگ بزنم به کرمان بگم ؟
گزارش
پاسخ دادن
20:39  1395/07/11

سمیه
0

برای من پلاک اولیه . کرمان محل نمایندگیه . بله پلاک زدن برام . 512 بود
گزارش
پاسخ دادن
23:51  1395/07/11

کاربر: Esi
0

مبارک باشه ... یکی دو روز دستته شماره پلاک رو زدن تو سایت واست یانه؟ اگه زدن تو رهگشا موجوده باید برن بیارن گیر بده به نمایندگی تعلل نکنن مراقب باش شروور تحویلت ندن شمارش مشخص باشه پلاک آمادست
از شانس بد من امروز پلاک ها رو آوردن ولی اشتباه بود مگه داریم مگه میشه یک عددش اشتباه بود.قرار شد فردا صبح ببرن عوض کنن فردا تحویل بدن میبینین شانسو توروخدا ...
گزارش
پاسخ دادن
19:12  1395/07/11

کاربر: Esi
0

به کرمان چرا ؟ از طریق نمایندگی پیگیری کن رهگشا همون محل فک و صدور پلاک خودروهاست . نگفتی تو سایت شماره پلاکتو زدن ؟ راستی ۵۱۲ شد کلاس خودروت یا ۵۱۳
گزارش
پاسخ دادن
21:20  1395/07/11

کاربر: Esi
0

خوب مبارکه دیگه خلاص ... امروز میرم ماشینمو تحویل میگیرم.
تو ماشینت نیومد؟
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1395/07/12

.
23

یعنی همه طرفدارای دنا و دناسوارها مثل این مونتاک هستن ؟؟!
12:56  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

خوب زنگ بزن سایپا بپرسید. اما طبق اطلاعیه زمان ثبت نام اگر انصراف بدی باید جریمه 5 درصد قیمت را پرداخت کنی
گزارش
پاسخ دادن
12:23  1403/07/30

مونتاک
2

همه که نه! بگو چه سایزی دلت میخواد نفر بفرستم. مرد حسابی مگه چی گفتم الکی جو میدید.،
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/07/11

arman
14

فرهنگ صحبت کردن شما گویای همه چی هست حالا چه برسد به انتخاب و نظرات شما....شما چرا میاین وقتی میگین میرم دیگه نمیام خودشم این صفحه مگه پارس دوست ندارین خب خدانگهدار!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:01  1395/07/11

کاربر: Esi
0

بنظرتون لاستیک کویر فابریک ماشین خوبه یا عوضش کنم
12:17  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
نیما
0

اگه پول داری عوضش کن ولی اگه نه بزار باشه لاستیکش باید 70 تا برات کار کنه.اصولا به لاستیک نباید زیاد پول داد.اگه یک میخی چیزی بره و نشه تعمیرش کرد باید بندازیش دور.دایم هم درتماس با آسفالته خورده میشه اونم با این وضعیت آسفالت ها.
گزارش
پاسخ دادن
14:29  1395/07/11

کاربر: Esi
0

چه خبره اینجا ؟
11:58  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
7

من اول نیتم خیر خواهانه بود و میخواستم بعضی ها از خواب بیدار کنم. اما با این شرایطی که میبینم همون پارس رو سوار شن بهتره. چون اینجور افراد دنا بخرن دنا از چشم میوفته.. همون پارس رو سوار شید.راست میگفتید دنا اندازه تن شما نیس!
01:04  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
تاج الدینی
17

جناب مونتاک دنا چه برطری نسبت به پارس tu5 داره؟ اختلاف قیمت 5 تومن رو هم در نظر بگیرید.مثل اینه که من به کسی که 405 داره بگم بیا پارس بگیربهتره و ... خب پارس نزدیک به 8 تومن گرونتره بایدم دو تا آپشن بیشتر داشته باشه.شما سورن رو ببین اول کمی سرو صداداشت ولی عده ای گرفتند دیدن همون سمنده با کمی تغییر و نتونست بازار خودشو پیدا کنه با این حال که به قول شما موتور پیشرفته ef7 روش بود.به نظرم اتاق خانواده سمند سورن و دنا و .... تقریبا یک جور سواری دارند.و باید اصلاحات اساسی داشته باشند.اصلا پرشیا نه. اتاق برلیانس h330 که چینی هم هست و بدرد نخوره نگاه کنید وزن زیادتری داره ولی اتاق به نسبت خیلی بهتر از دناست. هم زیباتره و هم راحت تر. که احساس خفگی توش نداری. حالا موتورش ضعیفه و ایراد داره بماند.اتاق دنا چه مزیتی و چه جذابیتی براتون داره؟
گزارش
پاسخ دادن
10:55  1395/07/11

مونتاک
6

شمایی که هنوز برتری ef7 نسبت به tu5 رو متوجه نیستی من چی بگم. ایمنی دنا با پارس یکیه؟ زیبایی و طراحی داخل دنا با پارس یکیه؟؟ تعادل دنا و سمند تو سرعت بالا واقعا از پارس بهتره. تو سربالایی ها کدوم موتور قدرتی تره؟ گیربکس پارس با تغییر ضرایب دنده هاش مضحک شده. فقط بدرد کفی میخوره.. موتور جوابگو این اتاق نیست و به اصطلاح ماشین خانوادست اما ماشین سنگین شه تو سربالایی ها باید زور بزنی راه بره. در حالی که این موثور واسه دور بالا طراحی نشده و بهش فشار میاد..قدیمی بودن فیس پارس واقعا آزار دهندست و این که دسته هر خزو خیلی پارس هست و احساس باکلاس بودن میکنن هم خنده داره هم آزار دهنده..تو دهات های نا کجا آباد اسم منطقه رو نمیارم هنوز امکانات اولیه رو درست حسابی نداشتن طرف پارس سفید داشت دیگه خودت قضاوت کن.. من 11 سال پیش شروع به سوار شدن پرشیا کردم اون موقع حرف واسه گفتن داشت و بدرد شیطنت میخورد.، الان از رده خارجه.جایی که دنا باشه حتی یدونه و بقلش 100 تا پارس باشه همه به دنا توجه میکنن بخاطر جدید بودنش طراحیش و البته داخلش که میشی متفاوت بودن رو حس میکنی.،
گزارش
پاسخ دادن
12:41  1395/07/11

امو
22

تو یکم ادب و معرفت یاد بگیر نمخواد کارشناسی ماشین کنی ادم باید ذاتش درست باشه نه ظاهرش خوده دقیقا چیزی که نه ماشینت داره و نه خودت توجه کن اصلش باید درست باشه حالا هر چیزی چشمامونا باز کنیم و در مورده همه انسانها درست حرف بزنیم وگرنه اینا که هیچ تمامه ماشینا اهن قراضن و وسیله هیچ نصبتی هم با ادم ندارن که تعصبشونا بگیریم مگه اینکه ایقد عقده شده داشتنش برامون که دیگه من در اونصورت حرفی ندارم
گزارش
پاسخ دادن
13:12  1395/07/11

علی
12

سلام برند :-)))))))))))))))))))))))
گزارش
پاسخ دادن
13:43  1395/07/11

مونتاک
2

جونم عزیزم واسه امثال تو برندم و الگو. وگرنه ادعایی نکردم
گزارش
پاسخ دادن
14:35  1395/07/11

حسین
4

فکرش رو بکن با دنا پشت چراغ قرمز وایستادی که یه پارس میاد کنارت. موقع حرکت میبینی پارس نبوده بلکه وانت بوده !!!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1395/07/11

ali
14

توجه کردین این مونتاک چه اعتماد به سقفی داره ولی کاش کاذب نبود...
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/07/11

تاج الدینی
3

جناب مونتاک بهتره منطقی و فنی صحبت کنید. تا جایی که متوجه شدم شما با پارس سوارها خیلی بیشتر مشکل دارید تا خود ماشین.داخل دنا رو مثال زدی پس واقف هستید که ظاهر و فیس دنا حرفی برای گفتن نداره وگرنه اون رو هم عنوان میکردید.نمیتونیم بگیم چون پرشیا طراحی قدیمی تری داره پس زشته و ... در حالی که میبینیم سطوح منحنی و آیرودینامیکی و موج های منظم تو بدنه پرشیا خیلی بیشتره.و شکیل تره.اما دنا مخصوصا در قسمت جلو شما از این موارد نمیبینید.و چهره جذابی رو شاهدش نیستیم.گفتید تو سربالایی کشش ضعیفه بله این موضوع صادقه اما به ظرفیت تکمیل و بار صندوق تکمیل یک دنده معکوس لازمه اما واقعا اونطوری نیست که اذیت کنه.شما با اطمینان خاطر و با آرامش و سرعت کافی میتونید سربالایی رو بالا برید.اما مونور دنا ef7 گشتاور بیشتری تولید میکنه ولی در دورهای خیلی بالاتر از موتور tu5 و بدنه دنا سنگین تر از پرشیاست پس برتریه نسبی با پرشیاست.درقسمت تزیینا داخل داشبورد قدیم نه ولی داشبورد جدید بسیار زیبا و هماهنگی خوبی داره به طوری که فضا کم نشده و با تریم دو رنگ زیبایی خاصی به تزیینات داخلی میده.
گزارش
پاسخ دادن
23:50  1395/07/11

تاج الدینی
3

تزیینات داخل دنا زیباست ولی قبول کنید فضا رو خیلی اشغال کرده و جا برای مخصوصا پاهای سرنشین کمه.در مورد خرید و فروش و بازار دنا و پرشیا و تعمیرکار موتور ef7 که کمیابه و قطعات گرانتر و ... بحثی نیست و خودتون بهتر میدونی که برتری با پرشیاست. بحث شخصیتی میکنید پرشیا تولیدش زیاده و بایدم هر شهری شما تعداد بیشتری رو ببینید این به معنی نیست که نمیدونم خز و خیل و این الفاظ و ... دنا رو هم هر کسی میتونه خریداری کنه از خزو خیل تا با کلاس و .... که خدا میدونه اصلا این بحث ها بی معنیه چون گفتید و مثال زدید دارم عرض می کنم. فکر کنم خود شما هم نیاز داشته باشید تا تو گفتارتون کمی تامل داشته باشید و فیلتر کنید.
گزارش
پاسخ دادن
23:58  1395/07/11

پارس
1

اگر کشش خوب میخواید فقط باید برید سراغ xu7‌ و xum . هم tu5‌و هم ef7 از نظر کشش حرفی برای گفتن ندارن چون گشتاور ضعیفی در دورهای پایین موتور دارن . گشتاوری رو که xu7 در دور 3000 تولید میکنه این ef7 باید در دور 5000 تولید کنه
گزارش
پاسخ دادن
09:48  1395/07/12

محسن
0

برن سراغ موتور عتیقه xu7 که با کمی گشتاور دل و روده موتور بیاد بیرون.صحبت موتورهای پیشرفته و به روزه.صدی 14 بنزین دیگه منسوخ شد.اونوقت شما دنبال گشتاوری
گزارش
پاسخ دادن
10:39  1395/07/12

مونتاک
1

دوستی که اطلاعات درست حسابی نداری و خودتو فنی میدونی خطاب به علی که میگه پژو پارس شاسی نداره؟؟!!! تعریف پلتفرم رو پایین بخون و حفظ کن خودتو عقل کل حساب نکن با این حرفی که زدی معلومه کلا تعطیلی..
در واقع پلت فرم مجموعه پیشرانه، جعبه دنده، شاسی و سیستم انتقال قدرت را در برمی گیرد
خطاب به طرفداران ef7. کسانی که از پارس اینجوری تعریف میکنن از این تیپ افرادن که حتی مباحث پایه ایه خودرو رو نمیدونن
00:59  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
علی
14

شما برو انواع پیکر بندی ماشین رو بخون تا متوجه بشی . پارس و 405 و دنا و پیکان و پراید اصلا چیزی به اسم شاسی ندارند . تجهیزات این ماشین بر روی چیزی به اسم پلتفرم نصب میشه . وانت نیسان و وانت مزدا و بعضی از سواری ها شاسی دارند که همه دیدیم . باز هم میگم دنا و پرشیا و 405 اصلا چیزی به اسم شاسی ندارند . به این گونه پیکربندی میگن ساختار پلتفرم
گزارش
پاسخ دادن
09:09  1395/07/11

مونتاک
1

انقدر حرفت مضحک و خنده داره اصلا نمیدونم چی بگم. ولی دمت گرم خوب میخندونی! تورو خدا بجای وقت گذاشتن اینجا دوتا مطلب راجب ماشین بخون یا حداقل بپرس از افراد فنی.. میای اینجا جوک میگی بعدم توقع داری ما ازت قبول کنیم.. همون پارستو سوار شو خدا خیرت بده اطلاعات عمومی نخواستیم
گزارش
پاسخ دادن
12:57  1395/07/11

مونتاک
0

شاید فکر کنید به خاطر تشابهات ساختاری و شاسی بین پژو پارس با سمند، این خودرو هم می‌تواند تا حد زیادی فشار ناشی از تصادفات را دفع کند که باید گفت اینطور نیست!
در واقع پژو پارس نقص مهمی‌دارد که در اکثر تصادفات سنگین منجر به صدمات جانی به سرنشینان جلو می‌شود؛ جایی که احتمال وارد شدن میل فرمان و پدال‌ها به داخل اتاق بسیار بالاست.
البته قسمت‌های زیرین این خودرو مثل شاسی و کلاف بدنه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند ولی بخش‌های بالایی بدنه چندان استحکام بالایی نداشته و در صورت واژگونی، به نوعی کابین آن مچاله می‌شود.
گزارش
پاسخ دادن
13:01  1395/07/11

.
9

مونتاک هر کلمه ای که میگی بیشتر مشخص میشه مثل دنا هستی . میدونی که دنا مشکل اصلیش چیه ؟ مشکل دنا اصالته
یک ماشینی روی پلتفرم 405 با گیربکس 405 اما با یه موتور بی نام و نشان و جعلی به همراه یک بدنه جعلی . یادت باشه آریسان رو هم همون هایی طراحی کردن که دنا رو طراحی کردن . هر دوتاشون هم یک آرم دارن !
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1395/07/11

مونتاک
2

خدا رو شکر شما چند کیلویی اصالت داری . شما مثل بچه ها دنبال آرمو لوگویی من عملکرد و کیفیت رو میسنجم. لوگو شیر واسه من اهمیت نداره موتور ، گیربکس . سیستم تعلیق و غیره برام مهمه.. وقتی پارس علاوه بر قدیمی بودن مهندسی غیر اصولی داره و از ماشین بی کیفیتیه آرم پژو به چه کارم میاد.تمام قطعات چینی ایرانی روش انداختن با مونتاژ ضعیف بعد لوگو پژو فرانسه چسبوندن بهش. واقعا معیار انتخاب آرم فقط؟!!
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1395/07/11

ali
0

معیار شما واسه انتخابتون هرچی هست واسه خودت مگه زوریه. عزیزم پولی چیزی میگیری واسه تبلیغاتت یا از بیکاریه؟
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1395/07/11

مونتاک جالبناک!!!
2

کلا سه دسته از آدم ها مدام دوس دارن کارشونو توجیه کنن و توضیح بدن
اول: اونایی که تازه ازدواج کردن همش در مورد فواید کارشون توضیح میدن
دوم: اونایی که ماشین چینی میخرن
و سوم: اونایی هستن که دنا خریدن
با اولین نگاه آدم متوجه طراحی احمقانه و نامتناسب دنا میشه اونوقت آقای جالبناک طوری دنا رو واسه ما شاخ میکنه انگار در مورد فورد موستانگ توضیح میده
گزارش
پاسخ دادن
17:46  1395/07/11

قلی
2

برو بابا پارسم شد ماشین باید بهش بگی پیکان پلاس ۱۵ سال پیش فرانسوی بود و جذاب الان شده چینی و تکراری که دست هر ننه قمری توی شهر و روستا افتاده جالبه بعضی یا جوری میگن اصالت که انگار اصل نسب پارس به بنز و bmw آلمان برمیگرده پارس اگه ساخت ۲۰۱۶ و اصل فرانسه هم که باشه اصل نسبش بر می گرده به بزرگترین آشغال ساز اروپا
گزارش
پاسخ دادن
03:23  1395/07/12

گپ
1

اینکه ماشینهای پژو از محصولات الان ایران خیلی بهتره توش شکی نیس و برای همه اظهر من الشمس.. اما قیمت محصولات پژو بیخودی بالاست. یعنی قیمت ب محصول جور در نمیاد و در عین حال رقباش بهترن.. چرا قیمت ماشین تو ایران انقدر کاذب بالاست.. ایران دقیقا برعکس تمام دنیاست. قیمت خودرو چند برابر. اما قیمت بیمه و سوخت و مالیات کمه.. من آلمان رو مثال میزنم چون رفتو آمد دارم دقیقا بر عکس ایران
00:33  1395/07/11
گزارش
پاسخ دادن
REZA XU7
7

اره مییدونم که هیچ شکی نیست از خودرهای داخلی بدترن!!!!!! پژو هیچ بهتری از خانواده سمند نداره پسرخوب!!
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1395/07/11

خرم
3

اظهر من الشمس؟ اهلا و سهلا. مرحبا بکم. انا اعطنی کلهم السیارات یعمل بیجو بارس. مع السلامه
گزارش
پاسخ دادن
10:44  1395/07/11

مصطفی
0

سلام لاستیک 205 چه مارکی بندازم بهتره
23:07  1395/07/10
گزارش
پاسخ دادن
صبوحی
2

خود شرکت پژو روغن توتال رو پیشنهاد داده و نه روغن توتال 7000 یا 9000 ایرانی. اماراتی اصل هم که گیر نمیاد البته اونم تعریفی نداره. اگه توتال فرانسوی باشه عالیه ولی نیست. روغنهای خوب کره ای اصل و آلمانی تو بازار هست که اونها بهترن.لاستیک 205 مارک هانکوک به نظرم بهترینه.
گزارش
پاسخ دادن
00:36  1395/07/11

کاربر: Esi
0

دوستان کی میدونه از زمان صدور بیمه نامه چندروز طول میکشه تا برسه نمایندگی ؟ پلاک خودرو چی ؟ ممنون از جواب دادناتون
21:24  1395/07/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Esi
0

دوستان کی میدونه از زمان صدور بیمه نامه چندروز طول میکشه تا برسه نمایندگی ؟ پلاک خودرو چی ؟ ممنون از جواب دادناتون
21:24  1395/07/10
گزارش
پاسخ دادن
حسین مکانیک
0

سمند ef7 مدل 93 به بعد فوق العاده است یه 93 دارم با کارکرد 60 هزارتا... تا حالا تعمیرگاه نرفته موتور پر قدرت شتاب عالی صدای کم سواری نرم.... همکارم پارس ال ایکس مدل 94 داره مشکل صفحه کلاج و گیربکس داره میخاد بفروشتش...
19:50  1395/07/10
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
صابری 1 21 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7 : سلام J7 کسی هست ک قبل سال شاسی شده باشه الان پلاک بشه؟ ۲۵اسفند شاسی شده ولی هنوز پلاک نشده نمایندگی هم زنگ میزنیم میگه پلیس راهور باید بیاد پلاک کنه مگ چقد طول میکشه پلیس بیاد پلاک کنه نهایت یه هفته ن یه ماه
شاهین پلاس اتوماتیک : من ۲۹ مرداد ۳۷۰ واریز کردم ، ۲۲ اسفند هم تکمیل وجه کردم ، فعلا فاکتور نشده ولی به نظر می یاد از هفته دیگه ، شروع کنن به فاکتور هفته چهارم اسفند
پلاس : سلام منم ۱۹اسفند تکمیل وجه کردم واریز اولیه ۳۰مردادبود وهنوز فاکتور نشده
Meysam BAC X3 : برای من ثبت ۱۸ آذر نقدی بود،دیروز فاکتور و بیمه شد،حالا کی تحویل بدن خدا داند
محمد محمدی : آقایوسف امروز تحویل گرفتم، ان شاء الله شما هم زودتر تحویل بگیرید حتماً از سایت saipacorp.com پیگیری کنید یاعلی
جواد غیاثی : سلام منم مثل شما شاهین j ثبت نام کردم تحویل ۱۴۰۳زمستانش ولی هنوز خبری نیست باید چکار کنیم کسی ام جواب گو نیست
T9 ثبت نام ۱۳ آذر : سلام ثبت نام ۱۴آذر تحویل سیستمی ۲۰ اسفند ولی هیچ اتفاقی نیفتاده و تو تکمیل وجه مونده حتی شاسی هم نشده کسی از T9 هست شرایط منو دارد
ارمین کونانی : سلام دوستان من ۱۱ بهمن تکمیل وجه شده فروش فوری بوده یعنی سه ماهه ایا کسی فاکتور شد ممنونم جواب بدید
Ali : سلام چرا ویرانخودرو ما که واریزی دوممون اول دی هست فاکتور نمی کنه تارا دستی. رفته از آخر
تارا دانیال : سلام من امروز تعداد زیادی تارا سر جاده دیده که توسط کامیون های ایران خودرو بار شدن پس نگرانی تو بس تحویل به نمایندگی نیست دوستان گلم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسین اهواز : سلام خرداد تا چه تاریخی فاکتوره شده ممنون میشم جواب بدید سمند جدید
حسین اهواز : فاکتور شدی یا هنوزه
حسین : سلام برامن207 سقف فلز تحویل 26 خرداد برام پیام نیومده مابتفاوت پرداخت کنم
علی : فردا هم در خو نتونه فیلم هندیه
احمد : بله واریزی شب 19 ام دی ماهم
سورن دوگانه تحویل 30بهمن : سلام دوستان سورن دوگانه تکمیل وجه 23اذر، 25برج قبلی فاکتور شده و 30 تخصیص پلاک شده ، به نظر شما کی تحویل میدنش؟ سایت تبریز هستش
اکران : SY سایت خراسان-SKسایت مازندران-SPسایت فارس-SBسایت کرمانشاه-SDسایت تهران-SFسایت تبریز،-درضمن ازنظر کیفیت سایت فارس بالاترین وسایت کرمانشاه پایین ترین کیفیت را دارا هستند
علی : دوستان خواهشن کسی اطلاع داره دعوت نامه تیر کی میاد
دنا 🚳 : دنا پلاس 6دنده دستی رنگ سفید
Reza : مرگ بر دیکتاتور