امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171421 نظر

مصطفی
0

سلام کدام مارک لاستیک 205 بندازم زیرماشین وبرای گارانتی ماشین که مشکلی نداره
07:11  1395/07/02
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
0

سلام دوستان کسی خبر داره ایرانخودرو هنوز پارس کلاس 512 هم تولید میکنه
07:04  1395/07/02
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Esi
1

سلام این پارس هایی که داره تحویل میده الان نود درصد بیشتر ۵۱۲ هست که تحویل میدن
گزارش
پاسخ دادن
11:00  1395/07/02

موزون
6

بنظر من سمند و دنا با موتور ef7 گزینه عاقلانه تری برای خریدن هستند چون مرتب در حال افزایش کیفیت و بروزرسانی هستند ولی متاسفانه محصولات پژو بدون هیچ تعقیر ظاهری مرتب دچار افت کیفیت سال به سال میشن من سال ۸۰ پرشیا خریدم یادمه اون موقع برای خودش برو و بیایی داشت چون کیفیت واقعا بالا بود الان پسرم مدل ۹۵ برداشته وقتی با اون پرشیای قدیمی خودم مقایسه میکنم واقعا این یکی داره زار میزنه
03:30  1395/07/02
گزارش
پاسخ دادن
علی
6

بدترین گزیته برای خرید همیشه ef7 بوده و هست وخواهد بود . خرید ef7 یعنی رفاقت دایمی با تعویض روغنی و تعمیرگاه و نمایندگی و قطعه فروش . دست آخر هم التماس به بنگاه دار واسه فروش . توی بازار اسم ef7 بیاری همه فرار میکنن
گزارش
پاسخ دادن
10:28  1395/07/02

آنتراک
0

نظر منو میخواین نه سمت پژو برین نه دنا. محصولات چینی شاید نقاط ضعف داشته باشن اما مزایاشون بیشتره و بروزترن. شاید خیلی پرشتاب نباشن اما توش راحتی و سواری خوبی بهت میده.،، پارس که قدیمی شده و هر روز یه جاش خراب میشه دنا هم مشکلات عجیب و غریب کم نداره و مراقب نباشی زود لش میشه..
00:48  1395/07/02
گزارش
پاسخ دادن
سعید
10

بدون شک هنوز هم پرشیا زیباترین و شکیل ترین ماشین داخلی هستش . این دنا حتی نسبت به سمند هم شکلش پسرفت داشته و اجزاش هیچ هماهنگی با هم نداره و هر کی نگاهش کنه از دور میفهمه که سرهمش کردن تا فقط یه چیزی ساخته باشن
00:16  1395/07/02
گزارش
پاسخ دادن
رها
9

وقتی میگن پرشیا اصالت داره همینه هر چقدر به عقب تر برگردی بازم غولهای بزرگ خودروسازی رو میبینی که روی پرشیا کار کردن مثل همین شرکت بزرگ پنین فارینا و خود پژو دقت کنید جیلی و چنگال و لیفان و دنا و ابن اسباب بازیها نیست. شرکت بزرگیه که سالهاست خودروسازه. اسفندماه 3 خودرو به بازار ایران ارایه میده که تو نوع خودشون بهترین هستند.
21:41  1395/07/01
گزارش
پاسخ دادن
خریدار
3

ای بابا این حرف های مزحک چیه کدوم شرکت بزرگ!!! پژو پارس فقط یه فیس لیفت جزئی و به شدت ابتدایی از خودروی قدیمی پژو ۴۰۵ هست و بجز ایران در هیچ جای دنیا نه تولید شده و نه خریداری داره حتی تعدادی به قیمت ۱۸ میلیون به افغانستان صادر شد که در نهایت برگشت خورد با این حرف های بی منطق و احساسی فقط میتوانید ایران خودرو را به آشغال سازی بیشتر تشویق کنید
گزارش
پاسخ دادن
02:57  1395/07/02

406
8

آقای خریدار پس تو 406 رو ندیدی و نمیدونی در اصل پرشیا از کجا اومده
گزارش
پاسخ دادن
10:21  1395/07/02

رها
1

پژو حداقل حرفی واسه گفتن داره. حداقل طراحیش برمیگرده به شرکت پژو. دنا از چه شرکتی و کجا میخواد صحبت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دقیقا هیچی
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1395/07/02

متنفر
3

دیشب داشتم تو جاده میومدم یه جا ده دوازده تا پژو دیدم کنار جاده وایستاده بودن و از تو بیابون افغانی ها میدویدن و میومدن تو
پژوها سوار میشدن
انصافا حالم از پژو بهم خورد
من خودم ال نود دارم
ولی بازم قربون همون سمندو پرایدو تیبا و ...
اگه به واسطه تاکسی شدن کلاسشون پایین اومده حداقل مورد استفاده این جور افراد قرار نمیگیرن
من نمیدونم بعضیا به چی این پژو دل خوش کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
21:12  1395/07/01
گزارش
پاسخ دادن
ممد v4 سفید
0

چون ماشینی وجود نداره که پلاک کنند،شماره هایی که قراره در آینده روی بدنه وموتور بکوبند را دارند فاکتور میکنند،بخاطر اینکه جلوی سود تاخیر رابگیرند
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1403/07/11

میلاد
0

28 شهریور فاکتور شدن پلاک شدن 2,3 روز پیش
گزارش
پاسخ دادن
18:46  1403/07/11

وحید
0

تا ماشینی تولید نشه فاکتور نمی شه، شعر نگید ، صد تا ارگان رو تولید نظارت دارن.
گزارش
پاسخ دادن
06:37  1403/07/12

محمد
0

پاسخ به وحید،شما یا نمیدونی ایرانخودروکجاست،یا نمیدونی ارگان به کیا میگند،از اون صدتا ارگان 5 تاش رونام ببر،فکر کردی تو آلمان زندگی میکنی؟
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1403/07/12

وحید
0

به محمد
1-اداره استاندارد قبل از خوردن شماره موتور مجوز باید صادر کنه و موتور رو تایید کنه تا موتور بره بیرون
2- دارایی ، تعداد تولید هر ماه با شماره بدنه و موتور برای مالیات به دارایی ارسال میشه
3- سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده4- بورس کالا 5- راهنمایی و رانندگی برای چاپ سند و پلاک
ماشین به محض تولید شماره بدنه می خوره، فاکتور کردن قبل تولید ی چیز محاله
گزارش
پاسخ دادن
12:39  1403/07/12

محمد
0

پاسخ به اقاوحید،من و شما که خریداریم میدونیم فاکتور شدیم،اونها که قرار نیست که الان بدونند،یه چی دیگه بهت بگم من سه تا خودرو از سایپا و ایرانخودرو گرفتم ،باید ظرف 2 تا سه روز پلاک میشد،حالا دلیلش چیه که دیر پلاک میشه؟1_مشکلات استاندارد 2_مشکل درون سازمانی بین شماره گذاری و ایرانخودرو و..........خب اگر مثلا تارا دستی این مشکلات را داشته باشه اصلا نباید پلاک بشه،چون ما قبلا هم ازاین دست خیلی داشتیم که مجوز پلاک داده نمیشد تا مشکلات حل بشه،ولی الان ما داریم میشنویم دارند پلاک میکنند ،پس بنابراین قابل قبول نیست 20 تا 30 روز برای پلاک طول بدندپس تنها دلیلش اینه که بخاطر کم کردن سود تاخیر فاکتورها 15 تا 20 روز زودتر داره انجام میشه
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1403/07/12

وحید 2
0

به محمد
گفتی پنج تا ارگان نام ببر، نام بردم
عزیزم‌ ، برای خود من شده که شش ماه بعد فاکتور، ماشینم پلاک شده،
بعدشم سود بعد از فاکتور هم قابل وصوله، من خودم سود بعد از فاکتور تا پلاک گرفتم، بازم می گم، ماشینی که تولید نشده باشه، نمی تونن بخاطر ندادن سود فاکتور کنن، شرکت، راههای راحت تری برای کمتر ضرر دادن داره
گزارش
پاسخ دادن
22:27  1403/07/12

محمد
0

اینهایی که جنابعالی نام بردید،هیچکدوماشون اهرم نظارتی روزانه ندارند،هنوز خیلی مونده سر از کار شرکتهای دولتی در بیاری
گزارش
پاسخ دادن
02:15  1403/07/13

وحید 2
0

به محمد
موضوع بحث این بود که ایران‌خودرو الکی و بدون اینکه ماشین تولید کنه داره فاکتور می کنه که سود نده، منم گفتم همچین چیزی نشدنیه، خوب معلومه هر روز نمیان وایسن بالاسر تولید، الان من خودم ماشین دنا دارم تحویل 31 مرداد، تا امروز فاکتور نکرده، اگه این چیزی که شما می گی باشه، باید همه ی ماشینها رو موعد تحویل فاکتور کنه که سود نده، هزار تا راه جز این هم داره که سود نخواد بده
گزارش
پاسخ دادن
19:53  1403/07/13

محمد
0

پاسخ به آقاوحید،من خودم حدود22 سال تولید کننده بودم توی تولید هر روز یه اتفاقی میافته ،ایرانخودرو خودش هم انتظار همچین روزی را نمیکرد اونا با کمبود دلار که دولت اختصاص نداده مواجه شدند ونتونستد به موقع قطعات وارد کنند،فکرکنم مثلا روی تارا گیر گیربکس اتومات کردند ،اونها تولید خودرو رامیکنند و بخاطر کمبود قطعه ی سره میفرستند داخل پارکینیک خودشون وبعد همون خودروی ناقص را فاکتور میکنند که اینکار غیر قانونیه،در اصل خودرویی وجود نداره یا بهتر بگیم ناقص تولید شده،اینو نبایدخریدار تاوانشو پس بده،بطور مثال توی پیش فروشها اومدند سود مشارکت را حذف کردند،اینها به هر دری میزنند تا کمتر متضرر بشوند،ی چیز کلی را بهت بگم توی تمام شرکتهادولتی وحتی خیلی از شرکتهای خصوصی حق مصرف کننده دیده نمیشه.
آقا وحید گل از اینکه برام وقت گذاشتی ممنونتم با تمام تندیهایی که کردم بازم آروم بودی
گزارش
پاسخ دادن
00:02  1403/07/14

وحید
0

اگه فاصله فاکتور و پلاک و تحویلت زیاد شد، حتما درخواست بده ، رسیدگی میشه، دلیل اینکه دارم باهات بحث می کنم اینه که کارمند ایران‌خودرو ام، همچین چیزی که می گی،کلا تو شرکت قفله
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1403/07/14

ali
13

واقعا از توهین کردن چی عایدتون میشه یعنی چی افغانی همه ما انسانیم متاسفم واستون.
این صفحه واسه نظرات کارشناسیی برای خودروهاست لطفا کسایی که توان بحث فنی ندارن دست از توهین بردارن و سطح فرهنگ خودشونو معرض دید قرار ندن.
از دوستان افغانی هم معذرت میخوام همین افکارا باعث شده جهان سومی باقی بمونیم بعد انتظار سوار شدن ماشین خوب دارن...امیدوارم پیاممو تایید کنن مسئولان سایت.
گزارش
پاسخ دادن
00:35  1395/07/02

متنفر
0

ببخشید علی آقا
منم مشکلی با افغانی ها ندارم
مشکل من با اون افرادی هست که قاچاقی افغانی ها رو وارد کشور میکنن و ماشین مود استفادشون هم فقط پژو هست
افرادی که بخاطر منفعت شخصی حاضرن به کشور خیانت کنن و قاچاق انسان انجام بدن
بین همین مسافرای قاچاق معلوم نیست چه آدمای خطرناکی وارد کشور میشن
من اصلا نگفتم از افغانی بدم اومده
از پژو سوار ها هم بد نگفتم
فقط میخواستم بگم کاربری پژو تا چه حد پست وبی ارزش شده
گزارش
پاسخ دادن
07:11  1395/07/02

متنفر
0

ببخشید علی آقا
منم مشکلی با افغانی ها ندارم
مشکل من با اون افرادی هست که قاچاقی افغانی ها رو وارد کشور میکنن و ماشین مود استفادشون هم فقط پژو هست
افرادی که بخاطر منفعت شخصی حاضرن به کشور خیانت کنن و قاچاق انسان انجام بدن
بین همین مسافرای قاچاق معلوم نیست چه آدمای خطرناکی وارد کشور میشن
من اصلا نگفتم از افغانی بدم اومده
از پژو سوار ها هم بد نگفتم
فقط میخواستم بگم کاربری پژو تا چه حد پست وبی ارزش شده
گزارش
پاسخ دادن
07:26  1395/07/02

رضا
4

دانشمند از ماشینی استفاده میکنن که کار پس بده . پس بیان ef7 بذارن تو کار که دو ماه هم دوام نیاره . ضمنا از تویوتا لندکروز هم واسه خیلی کارها استفاده میکنن پس بگیم لندکروز بده ؟؟! شما دنا سوارها واسه توجیه خودتون چه دلیل های من درآوردی میسازید
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1395/07/02

رضا
1

آقای متنفر منطق شما نشون دهنده این هست که از ماشین هیچ اطلاعی نداری . واقعا تعجب کردم از منطق و استدلال برای بد گفتن از پژو . البته تعجبی نداره از کسی که طرفدار دنا باشه . جیپ و لندکروز هم واسه خیلی کارها ممکنه استفاده بشن پس بگیم ماشین خوبی نیستم با منطق شما !!
گزارش
پاسخ دادن
11:48  1395/07/02

حامد
3

پس لابد بیان از ال90 استفاده کنن که تو سرعت بالا تو جاده چپ کنه یا بیان ef7 بذارن که وسط کار روغن ریزی پیدا کنه . این چیزی که گفتی تازه نشون دهنده سخت جونی و اطمینان به پژو هست تو کار . گل به خودی زدی داداش
گزارش
پاسخ دادن
11:53  1395/07/02

متنفر
0

پسرای خوب منم اصلا روی بحث فنی یا حتی ظاهر و یا امکانات پژو بحثی نکردم
منم تایید میکنم که پژو ماشین سخت جونی هست
تمام بحث من روی کار برد ماشین و حفط کلاس کاری اون هست که پژو در این زمینه دیگه هیچی برای گفتن نداره
همین سمند رو ببینین از وقتی ناکسی شد چقدر تکراری شده....
حالا ببین کارایی پژو چی شده....
بعد از اون شما ها که اینقدر متعصب هستین توصیه میکنم یه سری به پارکینگ های خودرو های تصادفی بزنین و ببینین که پژو تو تصادفات به چه روزی میفته یه مقایسه رندومی با بقیه ماشینا انجام بدین خواهید دید که بعد از پراید مرگبار ترین تصادفات رو انواع پژو دارن
من روی هیچ ماشینی تعصب ندارم
از همین ال نود خودمم خوشم نمیاد
دارم میفروشمش و یه هایلوکس 2008 میخرم هر چند کار کرده است ولی هم ماشین مطمئنی هست و هم بدرد کارم میخوره
ضمنا پیج خیلی مسخره ای دارین
همش تعصب و دلال بازی و تخریب ..........
گزارش
پاسخ دادن
21:38  1395/07/02

فرید
0

سلام. از آقایون کسی می دونه چطور باید صدای که از پلاستیک روی ستون ها میاد و صدای تق تق صندلی رو از بین برد..؟؟؟؟؟
18:50  1395/07/01
گزارش
پاسخ دادن
پنین فارینا
0

سوسیتا انونیما کاروزریا پینین فارینا  ، غول طراحی بدنه خودرو . این شرکت کار طراحی بدنه رو برای شرکت پژو هم انجام میده . تقریبا همه ماشین های پژو طراحی بدنه شون توسط پنین فارینا انجام شده و درنتیجه همشون از زیبایی و تناسب بسیار خوبی برخوردار هستند . دقیقا بر عکس بدنه دنا !!
18:41  1395/07/01
گزارش
پاسخ دادن
پنین فارینا
11

سوسیتا انونیما کاروزریا پینین فارینا  ، غول طراحی بدنه خودرو . این شرکت کار طراحی بدنه رو برای شرکت پژو هم انجام میده . تقریبا همه ماشین های پژو طراحی بدنه شون توسط پنین فارینا انجام شده و درنتیجه همشون از زیبایی و تناسب بسیار خوبی برخوردار هستند . دقیقا بر عکس بدنه دنا !!
18:41  1395/07/01
گزارش
پاسخ دادن
محمد
10

این علی2 هرچقدر اطلاعات فنی ضعیفی داره عوضش تعصب زیادی رو ماشینش داره . بابا جون طرف داره ميگه طرح بدنه مال پنین فارینا هست اونوقت تو میای میگی کیفیت ماشین ماشینها پایین هست . اصلا تو حتی دقت نمیکنی ببینی طرف چی گفته . تا کسی علیه دنا چیزی گفت زود میای یه جوابی بدی بهش . چیه فکر کردی خیلی هنر کردی رفتی 12 تومن دادی واسه یک داشبورد
17:44  1395/07/01
گزارش
پاسخ دادن
پنین فارینا
8

در مورد شرکت پنینفارینا خودتون تحقیق کنید . این شرکت اینقدر بزرگ و معتبر هست که حتی طراحی بدنه بوگاتی ویرون رو هم خودش انجام داده . آدم پژو بر روی هر ماشینی باشه میشه طراحی زیبایی بدنه پنینفارینا رو در بدنه اش دید . پژو طرح بدنه هاش رو میده شرکت پنینفارینا واسش انجام بده و به همین خاطر ماشین های پژو هر چی که نداشته باشند ولی بدنه ای زیبا و متناسب و اصولی دارند . هنر ایتالیایی پنینفارینا چیزی نیست که بشه با بدنه های جعلی دنا و سمند و ماشین های چینی مقایسه کرد
17:17  1395/07/01
گزارش
پاسخ دادن
قلی جوادزاده
3

اگه اشتباه نکنم الان سال ۲۰۱۶ هستیم اگه به ماشین های وارداتی جدید نگاه کنیم و بعد نگاه دقیق تری به طراحی پارس بندازیم چیزی که میبینیم یه پیت حلبی چهار گوش بدون رعایت آیرو دینامیک و داری زه دور مشکی که تداعی کننده یه خودروی کاملا دهه هشتادی هست
گزارش
پاسخ دادن
03:14  1395/07/02

رضا
9

به کامنت های پارس سوارها دقت کنید ... نوع ادبیات برخی از طرفداران پارس است، راسته که میگن هرجماعتی رو باید از نوع فرهنگشون شناخت، ... تو رانندگی هم فرهنگشون عین پراید سوار ها است... ولی بیچاره ها همیشه تو جاده بدجوری از سمند ef7 شکست میخورند
15:54  1395/07/01
گزارش
پاسخ دادن
نیکزاد
7

دلال ها روششون همینه. دنا رو طوری جلوه می کنند و استدلال های عجیب و غریب میارن و خودرو دیگه رو تخریب میکند تا اون شخص دست از بحث برداشته و حق رو به اونها بده و پس از فروش اون ماشین متوجه ایرادات حتی خیلی بیشتر از خودروهای دیگه میشید. آیا واقعا درآمد دلالی حلاله؟ یک خودروی دنا رو که تو بازار هیچکس طرفش نمیره و خریدار نداره ازش تعریف کنی؟
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1395/07/01

نیما
6

دنا سوارها عجله نکنید آخرین کامنتهاتونه. به زودی دنای قدیمی و مستهلک به کنار برادر خودش سورن میره تا در کنار پدربزرگشون سمند به تاریخ بپیوندن. دارن دنای به اصطلاح توربو رو راهی بازار می کنند که تصور باطلیه و او هم به خانواده خودش برخواهد گشت. خودرو خوبی رو برای مقایسه با پرشیا انتخاب نکردید. پرشیا خیلی غول تر از این حرفاست. و پژو هم جسورتر.
گزارش
پاسخ دادن
16:45  1395/07/01

ali
11

واقعا براتون متاسفم. مگه پراید سوار یا هرچی چه فرقی میکنه. واقعا وجود آدمای مثل شما انسانیتم زیر سوال میبره بعد دم از فرهنگ میزنین...
گزارش
پاسخ دادن
17:58  1395/07/01

دلال بزرگ
1

پارس ماشین دلال ها است به قول دلال ها خوشگلترین ماشین ایران است... یه نمایشگاه تو اصفهان بود همیشه پارس داشت.... شکر خدا ورشکست شد بعد از سال ها کار و تجربه انداختن به مردم و گرون فروشی
گزارش
پاسخ دادن
08:21  1395/07/02

مجید
2

نکته جالب اینه که از نظر پارس سوارا دنا خریدار نداره ولی ثبت نام ۱ ماهه دنا ۴۲/۵ میلیون هست که با سه ماه تاخیر تحویل میشه و توی بازار آزاد ۴۶ میلیون باید تراول بدی که صاحب دنا بشی .به این میگن توهم پارس سوار خخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1395/07/02

مهندس کاویانی
4

من بواسطه شغلم چند ماه درسال ساکن شهر لیسبون پرتقال هستم کشور پرتقال زمره اقتصادهای ضعیف اروپا قرار داره و درآمد ملی پایین هست با این حال محصولات ارزان قیمت پژو حتی اینجا طرفدار نداره و پژو به عنوان یه برند بی کیفیت شناخته میشه مردم پرتقال بیشتر طرفدار خرید خودروهای آلمانی بخصوص آئودی هستند
15:07  1395/07/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
2

بله درسته هیچ کدام از کشور های پیشرفته این کارا نمیکنن بیان برند پژو بخرن چون که اشغال ساز ترین هستن به کشورهای عقب افتاده مثل افریقا ووووووووو غیره صادر میشه خخخخخخخخخ پژو حتی ابروی خودشم به باد داده
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1395/07/01

ناصر
6

داداش اینجا ایرانه ماشین آلمانی با این مبالغ پیدا نمیشه. بله منم اروپا یا امریکا یا استرالبا بودم پژو که سهله ماشین کره ای هم نمیگرفتم ماشبن آلمانی و امریکایی و ... میگرفتم. اونجا دنا نیست راستی؟ این دنا سوارهای ایران بدجور تو توهم هستند.صحبت کن تو پرتغال از ایران دنا وارد کنند
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1395/07/01

بهرام
5

دنا و هیچ خودروی چینی هیچوقت نمیتونه حتی فکر رقابت با شرکت پژو فرانسه رو داشته باشه.
گزارش
پاسخ دادن
15:59  1395/07/01

حامد
7

بعضیا حوری میگن پژو خوب نیست انگار بقیه ماشین های تو خيابون همه بنز و نیسان و تویوتا هستن . آره پژو در مقابل بنز و تویوتا و نیسان و فراری اصلا خوب نیست اما همین پرو هزار شرف داره به این ماشین های جعلی سرهم بندی شده مثل دنا و ماشین های چینی
گزارش
پاسخ دادن
17:04  1395/07/01

علی2
2

رضا یطور می گی پارس طراحی داره که انگار بوگاتی اگر این طور دیگه باید بیایم ژیان ماشین 50 سال پیش رو تولید کنی گفتن طراحیش خوبه پارس ولی برای زمان 40 سال پیش نبرای الان صنعت خودرو سلزی ما عقب هست ولی عقب تر این نیست که نتونه یه چیزی بهتر خودرو 50 سال فرانسه بزنه قرار نیست هر ماشین رد خارجی که فرانسه بده ما بگیم خوبه
13:32  1395/07/01
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
3

تازه نکته جالب تر اینه که همین الان که سال ۲۰۱۶ هستیم شرکت پژو به بزرگترین آشغال ساز اروپا معروفه و بجز چند کشور آسیایی و آفریقایی فقیر هیچ کشوری حاضر به خرید محصولاتش نیست اونوقت اینجا بعضیها دارن سر مدل های رده خارج ۲۵ سال پیش شرکت پژو که اتفاقا هیچ قطعه فرانسوی درش بکار نرفته تعصب بخرج میدن
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1395/07/01

فرهاد
3

آشغال ساز اروپایی شرف داره به دنا و سمند و سورن . تا چند سال پیش که قطعات پژو نصب میشد رو پژو کیفیت بالایی داشت به محض ابنکه از ایران رفت افت کیفیت داره. ال 90 قطعاتش از کجا میاد که همه میدونید چقدر باکیفیته؟
گزارش
پاسخ دادن
15:33  1395/07/01

رحیمی
2

فرهاد راستش ال90 قطعاتش از کجا میاد؟
میدونستی از فرانسه هیچیش نمیاد؟
میدونی 50 درصدش رو داخلی سازی کردن
بقیشم تحت نظارت تو خود مملکتمون داره تولید میشه
شاید قطعات برقی ماله رومانی باشه
ولی ادعای فرانسه نکنید
رنو به لگن ساز اروپایی معروف
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1395/07/01

محمد
2

علی2 تو واقعا متوجه منظور نوشته ها نمیشی یا خودتو به اون راه زدی ؟
گزارش
پاسخ دادن
19:38  1395/07/01

محمد
0

اقا قطعه اگه ایران میزد میشد سه اشغالی عین پژو ک خریدش وا مصیبتا داره

از دناهم بدم میاد ولی ماشین نصفر باکیفیت الان فقط رنو است هرچند ظاهر نداره ولی کیفیت داره اسیر نمیشی

امیدوارم همون پژو هم عین قبل از سال 90 برسه دست مردم
گزارش
پاسخ دادن
21:30  1395/07/01

میلاد
0

سلام. دوستان من.برج 2 ماشین قبلیو فروختم و پلاکش بایگانی شد..حالا مبرای ماشین جدید ایا پلاک قبلیو میدن یا پلاک جدید تو سیستم. ثبت میشه
13:32  1395/07/01
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

اشتباه بهت گفتن. مدل 2024 خودش دو نوع داره یکی همون فیس قدیم که سایپا وارد کرده و یکی هم نیوفیس که وارد نشده و اگر بخواد وارد کنه از همان زمان ثبت نام میگه که میخواد نیوفیس تحویل یده
گزارش
پاسخ دادن
11:25  1403/07/10

بهرام
1

اگه پلاک فک شده تو سیستم داشته باشی حتما همونو بهت میدن حتی اگه چندین سال بگذره.اون پلاک مال شماست. ولی اگه محل زندگیت عوض شده و شناسنامه هم متولد شهر دیگه ای باشی باید مدارک احراز محل سکونت ببری وگرنه پلاکت رو نمیدن. چون عده زیادی از شهرهای دیگه اومدن و بدون دلیل پلاک تهران گرفتن.
گزارش
پاسخ دادن
16:03  1395/07/01

ساسان
2

برای انتخاب خودرو ملاک های زیادی مدنظر باید باشه. کیفیت موتور و متعلقات اون و دوام بالا نه اینکه صرفا چند بار سربالایی رو با کشش بهتری بره بالا و بعد از مدتی هزینه های سنگینی رو به مالک تحمیل کنه. یا اینکه دارای مثلا آپشن جی پی اس باشه ولی از زیبایی بدنه و فضای مناسب برای سرنشین ها و... بهره ای نبره. هر خودرویی ضعف ها و مزایایی داره. اما واقعا خودرویی مثل پارس tu5 شرایط بهتری داره به هر لحاظ و باعث افزایش مشتریها و طرفدارهاش شده. و واقعا نمیشه این موضوع رو نادیده گرفت. متاسفانه خودرو تو ایران انحصاریه و به اصطلاح آش خاله است.پس ناچارا خودرویی که حداقل ایرادات کمتری داره باید انتخاب کنیم
گزارش
پاسخ دادن
16:15  1395/07/01

پارس
8

یکی از این طرفداران متعصب دنا اومده میگه اگر آرم پژو روی دنا بود دیگه شما نمیگفتید بد هست . شک نکن هيچوقت آرم پژو رو روی موجود ناقص الخلقه و سر هم بندی شده دنا نخواهی دید . پژو طرح بدنه ماشین هاش رو میده پنین فارینا واسش طراحی کنه . چیزی که پنین فارینا طراحی کرده باشه نميشه از طرحش ایراد گرفت . کار ندارم پژو چطور ماشینی هست اما کلا به همه ماشین های پژو که نگاه کنی از نظر طرح بدنه واقعا روشون کار شده و اصولی طراحی شدن . از 405 و 406 و 206 و 605 گرفته تا 208 و 508 و 407 واقعا عالی هستند از نظر طرح بدنه . به هر حال پنین فارینا شرکتی نیست که بشه ازش ایراد گرفت . پس شک نکن که آرم پژو رو روی بدنه سرهم بندی شده ای مثل دنا نخواهی دید . فرق طرح پنین فارینا با طرح سرهم بندی شده دنا مثل فرق نقاشی کشیده شده توسط یک استاد نقاشی و نقاشی کشیده شده توسط یک محصل مدرسه هست . بدنه دنا رو هنوز نیامده کلی ازش ایراد گرفته ميشه و واقعا هماهنگی و زیبایی نداره و خود ایران خودرو هم مجبور شده خیلی زود فیش لیفت کنه تا نقص هاش رو کمتر کنه شاید . آرم پژو روی ماشینیه که طرح بدنه اش مال پنین فارینا باشه
13:28  1395/07/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

حالا ارم پژو چیه که انقدر تعصب داری روش خود پژو چه عتیقه ای است که آرمش باشه ببین این فکر هارو از تو ذهنت پاکن هیچوقت ایرانخودرو همچین کاری رو نمیکنه به خودش همچین اجازه ای رو نمیده هههههعه حالا 406 چیه که بهش مینازی اصلن پژو اشغال سازترینه تو جهان در برابر ماشین های ژاپنی،کره،آلمان،ایتالیا، وووووو عددی نیس همون سمند با ابهت تر است از این خز قدیمی چه برسه به دنا
گزارش
پاسخ دادن
13:50  1395/07/01

حامد
3

شرکت پنینفارینا واقعا شرکت بزرگی هستش طراح بونه بوگاتی ویرون هم همین پنینفارینا بوده
گزارش
پاسخ دادن
17:07  1395/07/01

علی رضا
9

یه چیزی که خیلی مشخصه نوع ادبیات برخی از طرفداران دناست، راسته که میگن هرجماعتی رو باید از نوع فرهنگشون شناخت، به کامنت سام دقت کنید، عبارت (دردت گرفت)یا(زد لهت کرد) شمارو یاد چه گروههایی میندازه؟
11:10  1395/07/01
گزارش
پاسخ دادن
آقا
2

این بحث و کل کل رو تمام کنید.. من 8 ماه پیش پارس lx گرفتم امشب تو جاده واشر سر سیلندر سوخت. اصلا فکر نمیکردم یکم فشار بیارم و گاز بدم اینطوری بشه. از مکانیکی هم چیزی سرم نمیشه. چقدر هزینش میشه تا تعمیر بشه؟؟ هر وقتم کولر میگیرم جون ماشین گرفته میشه سر بالایی برسم حتی شیب ملایم کم میاره . خیلی راضی نیستم کاش ال90 میگرفتم
23:31  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
اتومات 3 شهریور
0

آقا مبارکه.
منم 3 شهریور هستم لطف میکینید شماره قرداد رو بگید
گزارش
پاسخ دادن
10:54  1403/07/09

اتومات 3 شهریور
0

آقا مبارکه.
منم 3 شهریور هستم لطف میکینید شماره قرداد رو بگید
گزارش
پاسخ دادن
10:51  1403/07/09

سدیدی
0

14761349
گزارش
پاسخ دادن
11:11  1403/07/09

محمد
12

یک چیزی بگو که بشه باور کرد . من خودم پارس سال دارم از پارس tu5 هم به خاطر کشش کمترش اصلا خوشم نمياد اما هر ایرادی که بشه از tu5 گرفت از واشر و سرسیلندرش نميشه ایرادی گرفت . اگر واقعا توانستی واشر tu5 رو بسوزونی باید بهت جایزه داد . به یک چهارچرخ که فقط راه میره مثل ال90 هم نمیگن ماشین خانوادگی که به درد جاده و مسافرت بخوره . تو اگر واشر tu5 رو سوزوندی شک نکن ال90 رو خیلی راحتتر چپ میکنی . تو رادیاتور تویوتا لندکروز هم آب نریزی واشر میزنه
گزارش
پاسخ دادن
09:22  1395/07/01

فرهاد
0

گل گفتی. این آقا دقیقا یک حرفی زد که نقطه قوته پارس tu5 است. هم پارس سال و هم پارس tu5 قابل مقایسه با ال 90 نیستند. فقط صندلی های مرشیا کفایت میکنه به اتاق پارس
گزارش
پاسخ دادن
15:41  1395/07/01

آقا
4

این بحث و کل کل رو تمام کنید.. من 8 ماه پیش پارس lx گرفتم امشب تو جاده واشر سر سیلندر سوخت. اصلا فکر نمیکردم یکم فشار بیارم و گاز بدم اینطوری بشه. از مکانیکی هم چیزی سرم نمیشه. چقدر هزینش میشه تا تعمیر بشه؟؟ هر وقتم کولر میگیرم جون ماشین گرفته میشه سر بالایی برسم حتی شیب ملایم کم میاره . خیلی راضی نیستم کاش ال90 میگرفتم
23:28  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
محسن ۲
0

سلام ماه قبلش ما که شهریور بودیم مرداد پیام تکمیل وجه اومد پولد ت آخر برج آماده باشه داداش
گزارش
پاسخ دادن
09:54  1403/07/09

فرشاد
20

آقا ما یه کامنت راجع به پارس tu5گذاشتیم اونم فقط تجربه چندبار استفاده و نظر کاملا شخصی بود عرض کردم که من اصلا این ماشینو ندارم فقط تجربه شخصی و حس خودم رو نسبت به این ماشین نوشتم نمی دونستم اینقد بازخورد داره این جناب مونتاک آدمو یاد خزیها و لاتهای سرکوچه خیابونای پایین شهر میندازه این چیزی که میگم خدا میدونه از روی فخر فروشی نیست ولی اگه امثال مونتاک سوار ماشینی مثل ماشین بنده بشن دیگه به خدا هم بندگی نمیکنن، بیچاره ! دیگه داشتن دنا با اون طراحی مسخرش که اینقد جلز و ولز کردن نداره، از دوستان پارس سوار معذرت میخوام اتفاقی به این سایت سر زدم ظاهرا کار بسیار اشتباهی کردم، امثال این موجودات در این پیج باعث آلودگیه تحویلش نگیرید.حق نگهدارتون.
22:36  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
سام
3

از چی دردت گرفته مونتاک زد لهت کرد... فکر کردی اینجا هم مثل دهاتتون هست
گزارش
پاسخ دادن
00:36  1395/07/01

علی2
4

واقعا طراحی دنا قشنگه ادم می بینش بهش میاد یه ماشین بروز باشه هرچی باشه از پارس بهتره که شبیه پیکان اگر همین دنا ارم پژو سرش بود و با همین طراحی و کیفیت که داره چقدر به به چه چه می کردین مردم دارن گول ارم پژو جلو پارس رو می خورن. مردم ما وقتی یه چیز افتاد روی زبون افتاد دیگه پارس 40 سال اومده زمان پیکان اره خیلی قشنگ بود دیگه روی زبون ها افتاد که پارس با کلاسه. پارس رو دلال ها حمایت می کنن تعمیر کار های کوچه بازاری کمک می کنن. میری پیش هر اچار به دست می گی ef7 اشغال می پرسی چرا می گه موتورش یک بار مصرفه باید بیوفتی تو جونش تا بتونی تعمیرش کنی. خوب ادم فلان فلان شده بگو خودم دانش تعمییر این موتور رو ندارم چرا داری عیب روی موتور میزاری قرار نیست هر موتور بروزی بیاد هر اچار به دستی بتونه تعمیرش کنه. همینه که صنعت ما عقب افتاده ایران خودرو هم از خدا خواسته می چاپونه به مردم. اقا قبول اصلا ef7 بد. پس سیستم مالتی پلکس چشه اونم می گن بدرد نمی خوره چون از سیستم مالتی پلکس سر در نمیارن عیب میزارن می گن مالتی پلکس قاطی می کنه. برای همین چیزا پارس فروشش بیشتره.
گزارش
پاسخ دادن
00:52  1395/07/01

رضا
9

پژو معمولا طرح بدنه ماشین هاش رو میده پنین فارینا واسش طراحی کنه . پنین فارینا هم هرگز چنین موجود ناقص الخلقه ای مثل دنا طراحی نمیکنه . اعتبار پنین فارینا پشت طرح بدنه ماشینی هست که آرم پژو روش باشه .
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1395/07/01

سالار
11

مثل اینکه این سام هم یه چیزی تو مایه های مونتاکه!!!
گزارش
پاسخ دادن
11:02  1395/07/01

کاک حسین
8

من در کردستان و جاده های کوهستانی زندگی میکنم...از سال 85 تا 92 پارس داشتم از سال 92 تا الان هم سمند ef7 به جرئت میگم سمند خیلی سرتر از پارس است... بی صدا کم خرج قدرت و شتاب و سرعت عالی... موتورشم تا حالا عیب نکرده با کارکرد 70 هزارتا....
22:09  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
مجید
9

له شدن ef7 در بازار چیزی نیست که دیده نشه و قابل کتمان هم نیست .
22:08  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
محمد
5

نابود شدن بازار پارس سال نتیجه گرایش مردم به موتورهای پشرفته ef7 و tu5 هست اگه دقت کنید مملکت پر از سمند ۱۶ سوپاپ، دنا ، و پارس tu5 شده
گزارش
پاسخ دادن
22:43  1395/06/31

رضا
10

EF7 تا صد سال ديگه هم به نصف فروش پارس سال نخواهد رسید
گزارش
پاسخ دادن
23:20  1395/06/31

انسانیتم ارزوست
10

با کامنت هایی که میزارین مشخص میکنه بعضی خودرو ها لایق همون شخصیات هاس.!!!!!
20:49  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
پژوپارس
7

تقریبا داره میشه 3ماه که این ماشین رو تحویل گرفتم فعلا مشکل خاصی نداشته 10هزار تا هم باهاش راه رفتم بنظرم یکم مصرف بنزین پایین اومده قبلا مثلا با پنجاه لیتر بنزین 600کیلومتر میرفتم الان تقریبا 700تا میرم.واسه داشبوردش هم از اسپری ها استفاده میکنم که یکم نرم تر بشه.یکم هم از نظر رنگ میشه گفت ضعیفه ومراقبت زیاد میخواد خیلی کم.دیروز سوار ال نود شدم واقعا به ماشینم امیدوار شدم ال نود کیفیت داره ولی خیلی اذیتت میکنه.سوار دنا هم شدم انصافا موتور دنا موتور لالی هست حتی از ماشین من گمتر صدا داشت کفم برید .ولی خواونم به قیمتش نمی ارزه نکه ماشین بدی باشه ها ولی به قیمتش نمی ارزه وباید با قیافش کنار بیای چون واقعا از نظر طراحی هیچ حرفی در مقابل پارس بیست سال پیش ندا ره وپارس خوشگلتره. من یک سری کارها روش انجام دادم وتقریبا شتابش به ده ثانیه رسیده.که البته شتاب مهم نیس از نظر من چون مثلا هیوندا النترا شتابش 13ثانیس ولی مثلا دنا یا ماشین من11.یا12ثانیه هس حالا دنا جون شتابش بیشتر یعنی از النترا بهتره از سراتو بهتره؟؟ ولی اولین کاری که در زمان تحویل ماشین میکنین ببرین لاستیکش رو عوض کنین
18:31  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
پدرام
2

سوسکه داشت از دیوار بالا میرفت ، ننه اش میگفت : قربون پر و پاچه بلوریت بشم !! والااااااااااا ....
گزارش
پاسخ دادن
21:16  1395/06/31

علی2
6

جناب علی tu5 با بدنه سبک تر سمند با گیربکس الکی داره روی پارس میره دنده 1 و 2 رو خیلی سنگین کردن که در دنده های 3،4،5 خیلی کم میاره ولی ef7 با بدنه سنگین و همون گیربکس معمولی عالی جواب میده ef7 واقعا موتور بروزیه اون موقع دور پایین خوبه که ماشین در دور بالا شروع به لرزش و افت کشش نکنه نه مثل ef7 از گاز دادن هیچ ترسی نداره تو برو پیش اقای عنبرستانی که در شرکت کار می کنه بهش می گن داخل شرکت پدر ef7. بگو ef7 کشش چطوره بگو شتابش چطوره بگو طرایش چطوره و قطعاتی که روش نصب می شه من با 6 سرنشین و صندوق پر رفتم شمال در گردنه حیران نمیزاشتم دور موتور ره 4000 برسه راحت میرفت بالا این حرفا همش الکی ef7 در گردنه کشش نداره ef7 مال گردنه. حتما یه پرس و جویی بکن. جناب اقای عنبرستانی کسی بوده که در این چند سال تمام مشکلات ef7 رو برطرف کرده.
14:26  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
5

بیگ لایک
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1395/06/31

arman
17

خوبه که مونتاک جان میگی میرم ولی زود برمیگردی...:-)
لطفا ادبیات مناسبی هم استفاده کن وقتی نظر میدی گوشامون دراز و... اینحرفا فک نکنم نظر کارشناسیی باشه. مردمم پشیزی ارزش قائل نمیشن به حرفات اگه بخوای با این ادبیات حرف بزنی.
گزارش
پاسخ دادن
17:07  1395/06/31

مونتاک
6

من با هر کسی عین خودش رفتار میکنم. پارس بفروشه یا نفروشه دنا رو بخرن یا نخرن پشیزی برام اهمیت نداره. ایرانخودرو ماله بابام نیست.. گفتنی ها گفته شد اینم آخرین کامنته.. شما تا آخر عمر با پارسو 405 خوش باشین. خداحافظ همگی
گزارش
پاسخ دادن
17:41  1395/06/31

فرهاد
2

آقای مونتاک کسی با شما بد صحبت نکرد و بی احترانی نکرد که شما با این الفاظ حرف میزنی. بین پرشیا سوارها این طریق صحبت کردن معنی نداره شاید بین دناسوارها عادی باشه
گزارش
پاسخ دادن
15:46  1395/07/01

احسان
2

دوستان چرا توجه ندارن پرشیاlx بین خودروهای ایرانی و فعلی بازار زیباست و مشکلات و معایب خیلی کمتری داره. این نیست که پرشیا رو با آیودی و بوگاتی و مازراتی و ... مقایسه کنید این چه استدلالیه؟ شما کافیه بشینی پشت خودروی چینی باور کن دور سر پارس tu5 می گردی. یا سوار سورن بشید و یا دنا و ... اینها اصلا سواری نمیدن. انقدر ماشین سنگین و زمین گیره که نگو. تا حالا از خودتون پرسیدید افرادی که وضعیت مالی بهتری دارن و خودروهایی نثل هیوندا و تویوتا سوار میشند چرا معمولا یک پرشیا هم دارن؟؟؟؟؟؟؟؟ بارها من به چشم خودم دیدم
گزارش
پاسخ دادن
15:52  1395/07/01

حسین
1

سلام
آینه سمت راستم دیرترازسمت چپ بسته میشه بنظرتو ن مشکل ازچی هست؟درضمن آینه سمت راست عوض کردم
ماشین 1000کیلومتر کار کرده
ممنون میشم که راهنماییی کنید
14:23  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ilyar-tu5
1

سلام
فکر کنم این مساله طبیعی هستش.
مال من هم سمت راست کمی دیرتر بسته میشه.دوسه تا پارس lx هم دیدم اینطوری بود.
گزارش
پاسخ دادن
16:18  1395/06/31

علی2
3

بابا جمع کن این xu7 اسقاطی من خود دوستم در بخش کیفیت تولید داره سورن کلاس 11 سوار می شه
14:09  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
0

سلام دوستان کلاس 512با513 چه فرقی داره کدومش بهتره
12:49  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

513 سيستم برقش مالتي پلكسه
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1395/06/31

arman
0

از دوستانی که تحویل شهریور هستند اگر فاکتور شد ماشینشون اطلاع بدن ممنون...
12:45  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
arman
0

تو دعوت نامه تا 15 مهر جریمه تاخییر رو حساب کردن نمایندگی هم که گفته 60 روز کاری از 20 مرداد که تکمیل وجه کردم والا زمان مشخص نیست که. برخی دوستان هم اینجا میگن 3 مهر بعضی 8مهر...
گزارش
پاسخ دادن
17:04  1395/06/31

arman
0

زنگ زدم گفتن 13 مهر تحویل میدن
گزارش
پاسخ دادن
15:41  1395/07/01

کاربر: Esi
0

تحویل چندم مهری ؟
گزارش
پاسخ دادن
14:26  1395/06/31

کاربر: Esi
2

خوب زنگ بزن 096440 کامل بهت میگه ولی 3 مهر زدن واست شانس باهات یارباشه همون دورور فاکتور میشه وگرنه که ....
گزارش
پاسخ دادن
17:15  1395/06/31

ناشناس
1

پژو پارس شد 42 ميليون
10:17  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
شیوا
3

بعید نبود از پرشیا tu5 قیمتش گرون بشه خیلی طرفدار داره.خوشبختانه ما زودتر گرفتیم
گزارش
پاسخ دادن
13:20  1395/06/31

احسان
2

دنا تو سربالایی هیچ حرفی برای گفتن نداره و با وزن زیادتر و موتور ضعیفترش حسابی جا میمونه. دیگه صحبت xu7 رو نکن که مونور 1800 با تمام هیراداتش حداقل کشش بیشتری داره. دیگه واقعا اگه دنا سوارها به xu7 هم بگن ضعییف مسخره است.هر چند با tu5 هم نمیتونن رقابت کنند
گزارش
پاسخ دادن
13:26  1395/06/31

حسن
0

مبارك باشه. انشالله چرخش براتون بچرخه
گزارش
پاسخ دادن
14:23  1395/06/31

مونتاک
2

چندتا دنا جات گذاشته اینجوری سوزش گرفتی؟؟ مگه تو هم میدونی شتاب چیه؟؟ تا وقتی پارس سوار بشی معنی کششو شتابو هندلینگ برات نا مفهومه..
گزارش
پاسخ دادن
14:40  1395/06/31

آرش
11

من در بحث های دوستان نکته ای رو دیدم که به نظرم بهش توجه نمیکنند . تعریف کشش رو باید در نظر بگیرید . ببینید ممکنه در حالتی بتونید با یک پراید هم مثلا 405 رو در یک گردنه کوهستانی جا بگذارید اما این به این معنی نیست که کشش پراید بیشتر هست . کشش به کارایی موتور در دنده های سبک و در دورهای پایین گفته میشه . دیدم یکی از کاربران گفته من با سرعت 220 هم رفتم با ef7 پس کشش خوبی داره ! وقتی دور موتور رفت بالای 4 هزار اصلا دیگه کشش معنی نداره تقریبا . کشش خوب به ماشین کمک میکنه در گردنه نیاز به دنده معکوس کمتری داشته باشه . ممکنه یک 405 در دنده 5 و با سرعت 80 به راحتی در حال بالا رفتن از یک گردنه باشه و یک پراید بیاد و با دنده 3 ازش سبق بگیره ولی دور موتور پراید خیلی خیلی بالا هست در این حالت . تعریف کشش خوب به معنی این نیست که لزوما نمیشه این ماشین رو جا گذاشت . کشش خوب یعنی دنده معکوس کمتر ، یعنی نیاز به دور موتور کمتر
09:55  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
فاطیما
0

سلام

من ۵ شهریورم فاکتور نشدم هنوز
گزارش
پاسخ دادن
01:17  1403/07/06

علی
5

دقیقا درسته . کشش باید دنده به دنده نظیر بررسی و مقایسه بشه . یعنی دنده 5 با دنده 5 و دنده 4 با دنده 4 در دو تا ماشین . وگرنه یکی بیاد با دور موتور 6000 از یک ماشین دیگه تو سربالایی که راحت داره با دو دنده سبک تر و دور موتور 3000 بالا میره سبقت بگیره که نشد کشش بهتر . ماشینی که کشش خوبی داشته باشه با کمترین دنده معکوس و کمترین گاز و دور موتور بالا میره .
گزارش
پاسخ دادن
10:14  1395/06/31

مونتاک
1

موافقم. دنده 3. .4 .5 دنا برتری داره به پارس.. سربالایی سر پایینی کفی با سر نشین بی سرنشین از پارس خیلی بروتره.. این موتور طوری طراحی شده که از گاز خوردن نمیترسه و مثل پارس سری واشر نمیزنه... ماشین روون و مناسب. قبلا عرض کردم اگر مسیر شما همش تو سراشیبی هست و دوست دارین تخته گاز برین سراغ موتورهای 2 لیتری به بالا یا توربو برین. با موتور 1.6 به خواستتون نمیرسید. اما برای رانندگی نرمال و راحت دنا کاملا مناسب و راحت بالا میره. من سربالایی هم رفتم مسیر خلوت بود خیلی راحت رفتم. شما بلد نیستین ماشین راه ببرین دیگه تقصیر ef7 چیه
گزارش
پاسخ دادن
10:57  1395/06/31

علی
6

مونتاک بهش گاز بده تو ! زیاد طول نمیکشه که به نمایشگاه دار التماس کنی تا مشتری پیدا کنه
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1395/06/31

علی
9

ماشینی که قوی باشه نیاز به بلد بودن و لم نداره . مونتاک همین که میگی رانندگی با ef7 بلدی میخواد و شما بلد نیستید خودش یعنی اعتراف ضمنی به ضعیف بودن ef7 هست . هر موتوری رو ببندی به گاز و دنده معکوس بالاخره راه میره !!
گزارش
پاسخ دادن
11:15  1395/06/31

مونتاک
1

شما متوجه نیستی انگار. عزیز دلم منظور اینکه راحت میره بالا .. اگر میخوای پرشتاب بری دور موتورم ببری بالا مشکل نداره ذات این موتور اینه. شما فرمودین همش باید معکوس بدی بنده با توجه به تجربه رانندگیم با دنا گفتم راحت رفتم و اینجوری که شما میگی همش باید معکوس بدی خیر اصلا اینطوری نیس نشون میده شما اصلا یکبارم پشتش ننشستی.. ولی پارس چون موتور ضعیفتره نسبت به بدنه و مثل ef7 پیشرفته نیس بخوای گاز بدی به موتور فشار زیادی میاد
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1395/06/31

آرمین
4

چرا انقدر دنبال سرعت و گستاور و .... هستید؟ مگه ما یک ماشین خوب که تو جاده اسیرمون نکنه و کیفیت خوبی داشته باشه و کم مصرف باشه و طراحی خوبی داشته باشه نیستیم؟ پارس tu5 چه ایرادی داره که میخواهید تخریبش کنید؟ به نظر من محاسن زیادی داشته و همه امکاناتی که یک خودرو خانواده باید داشته باشه رو داره. همین مبلغ 40 تومن پارس هم سخت بدست میاد چرا دوباره بیشتر پول بدیم و مثلا دنا یا .... بکیریم.بابا همینم گرونه. سوار بشید به زندگیتون برسید و شاد باشید
09:50  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
علی
4

دنا تو سربالایی اصلا کشش بهتری نسبت به پارس tu5‌نداره . همین مشکل ضعف کشش رو دقیقا دنا هم داره . تازه وضعیت دنا بدتر هم هست و با توجه به وزن بیشترش هم تا دور ef7 خیلی بالا نباشه که اصلا راه نمیره . شتاب اولیه دنا هم خیلی ضعیفه . اما پارس tu5 به لطف دنده های بسیار سنگین 1 و 2 در شتاب اولیه واقعا عالی عمل میکنه . کلا ef7 موتوری نیست که ارزش مقایسه داشته باشه . مقایسه کشش tu5 با xu7 انجام میشه که با توجه به وضعیت گشتاور xu7 و سنگین تر بودن ضرایب دنده های 3 و 4 و5 این موتور بدون شک برتری با Xu7‌هست از نظر کشش
گزارش
پاسخ دادن
10:19  1395/06/31

علی
2

مهمترین قسمت ماشین موتورش هست و در تحلیل ماشین مهمترین قسمتی که باید در نظر گرفته بشه کارایی موتور و عملکرد حرکتی ماشین هست . وگرنه ماشین هایی مثل برلیانس و دنا و این چینی ها که فقط چهار تا آپشن دارن واسه دل خوش کردن هستن . ماشینی که موتور قدرتمند و متناسب با بدنه روش نباشه اصلا ارزش نداره
گزارش
پاسخ دادن
10:24  1395/06/31

کاربر: محمد
5

سلام
چند ماهی است که پارسtu5رو خریدم فقط یه چیز بود که توی دل من رو خالی میکرد اونم نظرات بعضی راجع به کشش این ماشین توی سربالاییها بود
چند روز پیش با این ماشینبا ۵سرنشین و صندوق پر توی یک سربالایی بسیار تند
رانندگی کردم بدون اغراق میگم دوستان چون من اصلا از تملق خوشم نمیاد
این ماشین من رو واقعا راضی کرد من که اصلا کمبود کششی حس نکردم
به خدا قبلا با ۴۰۵xu7توی همین مسیر میرفتم اصلا وابدا این حس شادابی رو نداشت البته میدونم که
۱_ماشینهای ایران خودرو شانسیه
۲_ آب بندی ماشین خیلی مهمه
۳_نحوه رانندگی هم خیلی مهمه
درضمن راجه به دنده ۴ و۵ این ماشی:
عزیزان من ۴ این ماشین خودش یه دنده ۵ هست و دنده ۵ این ماشین درحکم یه دنده ۶ عمل میکنه به همین خاطره که رانندگی با سرعت بالا با این ماشین خیلی لذت بخشه
طی رانندگی کوتاهی که با سمند ef7داشتم توی سرعت اصلا و ابدا حس آرامش پارسtu5رو نداشت (سرعت داشت و سربالایی هم خوب میرفت)
رد ضمن با سرعت ۲۰۰ تا با پارسم هم رفتم
08:28  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
آرش
4

آقای عزیز این فقط حس کاذب شما بوده . درسته اگر به tu5 حسابی گاز بدی خوب بالا میره اما به این نمیگن کشش خوب . ببنید باید منطقی بحث کرد . گشتاور tu5 هم از xu7کمتر هست و هم در دور بالاتری ایجاد میشه . ضریب دنده های 3 و 4 و5 گیربکس روی tu5 هم به شدت سبک تر از گیربکس روی xu7 هست . چرخ های پارس lx هم که 15 هست و چرخ های 405 هم 14 که در این زمینه باز هم از کشش tu5 کم میشه . وزن پرشیا هم که بیشتر 405 هست . پس یا شما تعریف کشش رو در نظر نگرفتید یا اینکه 405 قبلی شما مشکلی داشته و یا اینکه شما حس کاذبی در این مورد داشتید و چون ماشین نو داری میخوای توجیه کنی . تمام موارد از نظر کشش به ضرر پارس tu5 هست نسبت به 405 پس به هیچ طریقی نمیشه گفت کشش پارس tu5 بیشتر از 405 یا حتی برابر هست . همه ما میدونیم که tu5 در دورهای پایین گشتاور خوبی نداره و باید زیاد گاز بدی و دور موتور رو بالا نگه داری . ضریب دنده های سبک 3 و 4و5 هم مزید بر علت هست تا مجبور بشی دنده معکوس زیادتری بدی . دنده های 1و 2 ولی خیلی سنگین تر هست و کشش در دنده 1 و2 به نفع tu5 خواهد بود .
گزارش
پاسخ دادن
09:05  1395/06/31

محسن
5

درسته. پارس tu5 به دلیل داشتن دنده های 1 و 2 سنگین و پرشتاب تو سربالایی کشش خوبی داره و مثلا دنده 2 ابن ماشین خیلی پر میکنه و دورمیگیره دقیقا تو همین لحظه است که جلو می افته ولی خودروهای دیگه تو این دنده ها سرعت کمتر و دور کمتری دارن به خاطر همین عقب می افتن. و اگه بخوای با دنده مرده تو سربالایی اونم صرفا با 5 سرنشین و وسایل زیاد حرکت کنی عقب می افتی.همین وضعیت برای موتور مثلا ef7 صادق نیست و حداکثر گشتاورش تو دورهای خیلی بیشتر بدست میاد که رسیدن به اون دورها و گاز دادن زیادی هم فشار به موتور میاد و هم زمان رو برای دور گرفتن ازدست میده برای همین میگن ef7 کشش ضعیفی داره و نکته بعدی وزن بیشتر دنا است که باعث میشه موتور زمین گیر بشه.مشکلات و بدبختی های ef7 که دیگه بماند.موتور tu5 کوچیک تره و حجم کمتری داره اما چابک تر و به اصطلاح پررو تره.اگه درست و به موقع بهش دنده بدی نه تنها کم نمیاره بلکه وحشی تر هم میشه. کیفیتش هم که دیگه معرف همه هست.
گزارش
پاسخ دادن
09:22  1395/06/31

فقیهی
3

وقتی خشت اول کج باشه تا ثریا دیوار کج میشه. هم موتور ef7 مشکلات زیادی داره که البته ایرادات حزیی گرفته شده ولی مواردی مثل ترسوندن یا سوختن واشر سرسیلندر هنوز پا برجاست.قطعات موتوری و بدنه هم خیلی گرونه و کمیاب. اتاق هم اتاق همه پسند و بورسی نیست.جوانها خوششون نمیاد.مثل سورن که فروش نداره حتی با وجود مونور توربو بازم خریدار نداره. به چند نفر که گرفتن نگاه نکنید ولی کلی بررسی کنید میبینید خریدار نداره.دنا هم همینه مدام دارن با اتاقش و موتورش و ... بازی می کنند موتور توربو هم مثل ایربگ ها که اصلا کار نمیکنند و مثل ترمزهای ABS ایرانی که قفل می کنند و ترمز عمل نمیکنه هستند.پس دلتون رو به توربو و .... خوش نکنید.مثل ایربگ پراید که من تا حالا ندیدم باز بشه و صرفا جهت پول اضافه از مردم و اینکه بگن ایربگ هم داره نصب شده.توربو دنا هم مثل توربو سورنه خریدار نداره.خشت اول کجه.این ماشین ها از مشتقات سمنده و خود سمند هم که میدونیم چه اتاق و موتور بدی داره.جوونها دنبال ماشین سریع و پرشتاب و زیبا هستند نه ماشین پیرمردی.مثل اینکه شما رو تراکتور موتور توربو پیکان بندازی. همش بگو توربو داره ها .
گزارش
پاسخ دادن
09:36  1395/06/31

علی
4

سورن Elx توربو رو با اونهمه تجهیزات توربو و آپشن های سورن Elx‌ داره میده 37 تومن اما کسی نمیخره . کلا ef7 بازار نداره چه برسه به اینکه روی سورن باشه اونم توربو که ایرانخودرو روی ef7 نصب کرده باشه !
گزارش
پاسخ دادن
09:43  1395/06/31

کریمی
3

کاری به بدی ها و واشر زدن ها و مصرف بالای xu7‌ندارم . اینها همه درست اما نباید بی انصافی کنیم . این موتور واقعا کشش خوبی داره و گیربکسش هم کاملا با موتور مچ هست . به کشش xu7‌واقعا نمیشه ایرادی گرفت
گزارش
پاسخ دادن
09:46  1395/06/31

آرش
3

با دنده 5 پارس tu5‌ اگر جاده فقط کمی شیب داشته باشه دیگه قدرت بالا رفتن نداره . دنده 5 پارس tu5 فقط به درد جاده کفی میخوره و کاملا اور درایو هست . اما دنده 5 موتور xu7 واقعا کشش خوبی داره و توی حتی شیب هم توانایی داره که شتابگیری کنه چون هم ضرایب سنگین تری داره و هم گشتاور xu7 در دورهای پایین تر خیلی بیشتر هست
گزارش
پاسخ دادن
09:59  1395/06/31

Top speed
5

یک جوری حرف میزنید آدم تعجب میکنه که اصلا ماشین تا حالا سوار نشدین. دنده 5 کدوم سربالایی آدم میتونه بره؟ تو گردنه بکشه هر ماشینی خودشو با 3 بره بالا. کدوم ماشین با 5 گردنه یا سربالایی رو میره بالا که پارس lx دومیش باشه. نکنه دنا با 220 تا سرعت گردنه ها رو بالا میره؟ احتمالا دنده 6 هم لازم دتره ایران خودرو اجحاف کرده به دنا نذاشته روش.
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1395/06/31

فرشاد
8

من بار اوله که تو این پیج میام اتفاقی برخودم به این سایت و پیج مخصوص پارس tu5 از نظرات دوستان چیز زیادی دستگیرم نشد ولی برادر خانوم من یه پارس tu5مدل۹۳داره هر از چندی هم باهاش اینور اونور رفتم بااینکه خودم اپتیما دارم و خدایش قابل قیاس با هم نیستن ولی ازش بدم نیومد بار اول که پشت فرمون نشستم حس یه ماشین خیلی رده پایینتر رو منتقل نکرد و ماشین نرم و راحتی بود امکاناتش بد نبود برادر خانومم که عاشقشه ولی اگه هر ایرادی روش بشه گذاشت ولی خدایی تو مدل های همسان خودش یه سروگردن از بقیه زیباتره حتی نسبت به خیلی از چینیها شاید بگید قدیمی شده ولی خوب تقصیر ایران خودرو که تا حالا نه تنها نتونسته یه مدلی زیباتر از اون، رو کنه بلکه تا حالا نتونسته یه تغییراتیم تو ظاهرش بده مثلا مثل سمند که هر کاریش میکنه بدتر میشه خدایی تو طراحی خودروسازان ما نوبرن نبوغ جدیدشونم ساینا ست!
00:15  1395/06/31
گزارش
پاسخ دادن
آرش
7

مگر اینکه ایرانخودرو با پنین فارینا قرار داد ببنده تا یک بدنه جدید طراحی کنه که بتونه زیبا تر از پرشیا تولید کنه وگرنه با سرهم بندی کردن نمیشه چیزی زیباتر تولید کرد . نتیجه این سرهم بندی ها رو هم که دیدیم . سمند و دنا و رانا همه نتیجه سرهم بندی کردن هستند . جالبه در خبری همین سایت وان کار نوشته بود که فروپ پرشیا از مجموع فروش سه برند داخلی یعنی سمند و دنا و راتا بیشتر بوده . پرشیا ماشین ارزونی نیست که بگیم خوب به خاطر ارزونی میخرن . اتفاقا پرشیا شاید نسبت به بهای تمام شده اش داره خیلی گران تر فروخته میشه اما همانطور که اشاره کردی هنوز ایرانخودرو نتونسته ماشینی بهترش طراحی کنه . طرح زیبای پنین فارینا برای 406 رو باید واقعا تحسین کرد . طرح 605 و 405 هم طراحی پنین فارینا هستند و واقعا بعد از اینهمه سال هنوز زیبایی و اصالت خودشون رو حفظ کردن
گزارش
پاسخ دادن
06:55  1395/06/31

مونتاک
4

بخدا ما گوشامون مثل پارس سوارا دراز نیست. این داستان های آبکی رو برای خریداران پارس تعریف کن بابتش پول میدن .. بیای پیج دنا کلاه قرمزیت میکنن
گزارش
پاسخ دادن
08:36  1395/06/31

علی
6

با کسی که ef7 خریده هیچوقت نباید بحث فنی کرد چون اگر از فنی چیزی بلد بود که ef7‌نخریده بود . کل حرفهای Ef7 سوارها ترکیبی است از کلی گویی و توسل به چهار تا کلمه پیشرفته و cvvt و مدرن . درحالیکه هیچ یک از پارامترهای علمی نظیر دور موتور و گشتاور و اسب بخار و ضریب دنده و وزن رو در صحبت هاشون نمی بینی . ef7 فقط سایه یک موتور پیشرفته است و همه آمار و ارقامش هم فقط در دورهایی هست که هیچ کاربردی در رانندگی نداره و صرفا جهت دل خوش کردن خریدارنش گفته شده
گزارش
پاسخ دادن
09:09  1395/06/31

محمد
7

مونتاک اگر همه طرفدارای ef7 ادبشون مثل تو باشه که دیگه واویلا . واقعا متاسفم واست با این نوع ادبیاتی که داری
گزارش
پاسخ دادن
09:12  1395/06/31

مونتاک
0

کسی که دهنش به دروغ باز میشه و قصد مسخره کردن داره من اینجوری باهاش تا میکنم. اگر جا داشت بدتر از این حرف میزدم تا دیگه از این کارا نکنه
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1395/06/31

مونتاک
0

من به شخصه چندین بار گفتم. تو همه پارامترهای فنی از پارس یه سرو گردن بالاتره.. مشکلاتی که داشته از 94 کامل رفع شده و یه موتور سرحاله پر نفسیه این ef7. پارس tu5 یه ماشین بی اصالته بی حساب طراحی شده که از بی کیفیتی و استهلاک زیاد اصلا به قیمتش نمیارزه.. اگر دنا این مشکلات رو داشت مثل پارس یه ستاره میگرفت و بجای پارس تو تعمیرگاه ها جا خوش میکرد.. هندلینگم که برو از اهل فن بپرس بی رقیبه..شما اگر چیزی میفهمیدی پول به پارس نمیدادی؟ چی داره خودتو بستی به قسط؟؟
گزارش
پاسخ دادن
10:02  1395/06/31

علی
4

ef7‌تو تنها پارامتر فنی که سرتر هست در گشتاور دور بالای 4500 هست . در دور زیر 4500 هیچ حرفی برای گفتن نداره . دور بالای 4500 هم هیچ ارزشی در رانندگی عادی و نرمال نداره .
گزارش
پاسخ دادن
10:11  1395/06/31

مونتاک
0

علی جان نمیدونم چطوری بگم.... سرتو بد شیره مالیدن و کلاه گذاشتن. پارس هیچ قابلیتی نداره که بخوای بهش بنازی. مهندسیش که پر از ایراده ظاهرشم منسوخ شده.. بحث کل کل ندارم بعضی خوابن بعضی ها خودشون رو زدن به خواب شما کدومی؟؟ بنظر من دسته دوم
گزارش
پاسخ دادن
11:23  1395/06/31

علی
1

اتفاقا دقیقا تو فریب 114 اسب بخاری رو خوردی که در دور 6500 به دست میاد !!!! دنا با بدنه جعلی سرهم بندی شده با موتور ضعیف ef7 که فقط تو جاده کفی راه میره و سربالایی که رسیدی باید ماشین رو ببندی با گاز و دنده معکوس ، فقط یک عروسکه با چهار تا آپشن ولی بدون یک موتور درست و حسابی
گزارش
پاسخ دادن
11:47  1395/06/31

saied pars
3

پسر خوشگله بجای گوش دراز بیا یه چیز درازتر بهت بدم که هم بدرد خودت بخوره هم موتور ef7
بخاطرت هم روش مینویسمم های هیتلر خیلی به المانی بودن مینازی
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1395/06/31

مونتاک
1

اون حتما بدرد تو میخورده گذاشتن توت مونده. از پشتت نکش بیرون جاش خوبه..
گزارش
پاسخ دادن
14:12  1395/06/31

saied pars
1

درش میارم میزنم به روغن المانی بزنک پشت گیربگس المانیت که گشتاورت دوبل بشه
گزارش
پاسخ دادن
16:14  1395/06/31

مونتاک
0

ببین وقتی درش میاری از پشت صندوقت اروم اینکارو کن چون ناخونات بلنده دردم میگیره..
گزارش
پاسخ دادن
16:29  1395/06/31

خسروی
0

این که مینویسم تجربه شخصی خودمه بدون کم و کاست
سال ۹۳ یه پارس سال داشتم که سرقت شد بعد از ۲ ماه خبری از ماشینم نشد و تصمیم گرفتم ماشین صفر بردارم چون قبلا پژو داشتم تصمیم گرفتم بین سمند و رانا انتخاب کنم با چند نفر مشورت کردم و بلا استثنا من را از خرید رانا منصرف کردن در مورد سمند نظرها کاملا مثبت بود ولی بحث دو موتور موجود حسابی داغ و ضد نقیض بود افراد سنتی و مسن تر نظرشون روی موتور ۱۸۰۰ بود و امروزی تر ها تجربیات هیجان انگیزی از سمند ef7 تعریف میکردن در نهایت من به یکی از نمایندگی ها که باهام آشنا بود مراجعه کردم و ایشون فقط یه عدد سمند ef7 کارتکسی موجود داشت و بنده درجا تحویل گرفتم و تا الان ۳۹۰۰۰ کیلومتر ازش سواری گرفتم چند روز پیش ۴ عدد شمع سوزنی ngk خریدم و برای تعویض به یه مکانیک آشنا که به شدت من را از خرید ef7 دو سال پیش نهی کرده بو د مراجعه کردم اول اینکه با باز کردن در کاپوت حسابی از چیزی که اون تو دید تعجب کرد و دوم اینکه نزدیک ۲ دقیقه در سکوت کامل به دنبال محل شمع موتور ماشین بنده میگشت !!! گرفتین چی شد ؟طرف رسما دفعه اولش بود موتور ef7 را میدید
23:22  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
خسروی
0

این که مینویسم تجربه شخصی خودمه بدون کم و کاست
سال ۹۳ یه پارس سال داشتم که سرقت شد بعد از ۲ ماه خبری از ماشینم نشد و تصمیم گرفتم ماشین صفر بردارم چون قبلا پژو داشتم تصمیم گرفتم بین سمند و رانا انتخاب کنم با چند نفر مشورت کردم و بلا استثنا من را از خرید رانا منصرف کردن در مورد سمند نظرها کاملا مثبت بود ولی بحث دو موتور موجود حسابی داغ و ضد نقیض بود افراد سنتی و مسن تر نظرشون روی موتور ۱۸۰۰ بود و امروزی تر ها تجربیات هیجان انگیزی از سمند ef7 تعریف میکردن در نهایت من به یکی از نمایندگی ها که باهام آشنا بود مراجعه کردم و ایشون فقط یه عدد سمند ef7 کارتکسی موجود داشت و بنده درجا تحویل گرفتم و تا الان ۳۹۰۰۰ کیلومتر ازش سواری گرفتم چند روز پیش ۴ عدد شمع سوزنی ngk خریدم و برای تعویض به یه مکانیک آشنا که به شدت من را از خرید ef7 دو سال پیش نهی کرده بو د مراجعه کردم اول اینکه با باز کردن در کاپوت حسابی از چیزی که اون تو دید تعجب کرد و دوم اینکه نزدیک ۲ دقیقه در سکوت کامل به دنبال محل شمع موتور ماشین بنده میگشت !!! گرفتین چی شد ؟طرف رسما دفعه اولش بود موتور ef7 را میدید
23:22  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
1

سلام دوستان ماشینم تحویل شهریور هستش زنگ زدم 3مهر فاکتور میشه میخواستم بدونم ایا واقعا 3مهر فاکتور میشه و کی تحویلم میدن مرسی راهنمایی کنید
23:00  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
حاتم
0

سلام من هم مثل شما همین جواب بهم دادن پس چزاتا15مهرجریمه تاخیر حساب کردن شما هم همین طور بور؟
گزارش
پاسخ دادن
09:04  1395/06/31

مجید
0

با هر کارشناسی که حرف زدم میگه پول بالای ای اف سون اصلا نده حالا رو هر ماشین میخاد باشه
20:36  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
سعید1
0

پارس دزدگیر نداره فقط قفل مرکزیه ونصب دزدگیر هیچ تداخلی با ریموت کلید نداره
گزارش
پاسخ دادن
12:39  1394/11/21

مجید
0

با هر کارشناسی که حرف زدم میگه پول بالای ای اف سون اصلا نده حالا رو هر ماشین میخاد باشه
20:36  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
ali
0

نمیفهمم تحویل 98 چه ماشینی مونده؟
گزارش
پاسخ دادن
11:09  1399/08/24

مسعود
3

دوست عزيز عملكرد ساده اي داره بعد از استارت دنده رو ازP(پارك)به D بزنيد البته بهتره پاتون روي ترمز باشه ، جهت معكوس پدال گاز رو تا انتها فشار دهيد فقط قبل اون يه نيش ترمز بزنيد ، جهت توقف بيش از ١٠ثانيه پيشنهاد ميشود دنده را از درگير بودن خارج كنيد تيپ ترونيك هم همان حالت دستي است جهت سربالايي هايي كه نياز با عملكرد دستي باشه ، توضيحات بيشتر رو از اينترنت سرچ كنيد مبارك باشه
گزارش
پاسخ دادن
00:16  1394/11/21

ALI
8

من تا حالا مگان 2000 و سراتو و آریو روندم که همشون اتومات هستن
ترمز این ماشین ها به نوعی نیم کلاج هست و وقتی میخواید راه بیفتید اول ترمز رو بگیرید و و دنده رو در حالت d قرار بدید و پا رو از روی ترمز بردارید که ماشین اگر در مسیر بدون شیب باشه با سرعت خیلی کمی حرکت رو شروع میکنه و بعد گاز رو فشار بدید تا شتاب بگیره ...البته اگر میخواد سریع شتاب بگیرید باید پدال گاز رو درست و حسابی فشار بدید تا تند تند دنده عوض نکنه و شتاب خوبی بگیره
به دلیل اینکه تر مز این ماشین ها نیم کلاج هست وقتی در سر بالایی می ایستید نیازی به دنده درگیر نیست و بعد از رها کردن ترمز پدال گاز رو فشار بدید ....
وقتی که در مسیر بدون شیب ایستادید دنده رو از حالت d بر روی حالت Nیا خلاص قرار بدید اما اگر در سراشیبی توقف کردید دنده رو بر روی حالت P یا پارک قرار بدید تا شافت ها قفل بشن و ماشین حرکت نکنه اما دست ترمز یادتون نره
وقتی در جاده در حال حرکت هستید و میخواید سبقت بگیرید پدال گاز رو سریع فشار بدین تا گیربکس تشخیص بده که میخواید شتاب بگیرید و دنده رو معکوس کنه
یا علی ......
گزارش
پاسخ دادن
00:19  1394/11/21

محمد علی
0

و یه چیزدیگه
در توقف های نه چندان طولانی نیازی نیست دنده رو روی Nکه خلاص هست بیارید ولی تو ماشین دنده ای زیاد این کارو باید انجام بدی و لی در دنده اتومات برای توقف های مثلا دو سه دقیقه دنده رو روی N بیارید
گزارش
پاسخ دادن
09:58  1394/11/21

کاربر: سعید1
0

وقت دنده عوض کردن باید حتما پاتون روی ترمز باشه تا انتها پایین یعنیDحرکت به جلو وسطNخلاص وRدنده عقب فعلا با اینها کار کن تا تیپ تیونینگ
گزارش
پاسخ دادن
00:18  1394/11/21

کاربر: بابک یزدانی
1

سلام
مبارکتون باشه
بهتره توی اینترنت رانندگی با خودرو اتوماتیک رو جستجو کنید تا تمام ریزه کاریها رو بصورت جامع ببینید و مظالعه کنید.
گزارش
پاسخ دادن
15:05  1394/11/21

کوروش
5

H30 کراس رو نمیشه با پرشیا مقایسه کرد. H30 فضای کمتری به نسبت پرشیا داره و کراس اوره شهریه و بدرد مسافرت نمیخوره. ماشین چینی قطعات نداره و فروش خوبی نداره
18:30  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
1

داداش چی واسه خودت میگی ؟؟؟ h30 cross که اصلا کراس اور نیست !!! شما که فرق کراس و کراس اور رو نمیدونی لازم نکرده کارشناس بشی . h30 موتور tu5 داره که دقیقا با موتور 206 رانا و پارس lx یکیه و این حرف مسخرست که بگی tu5 قطعه نداره . فروش خوبی نداره ؟؟!!!! تا دو سال اینده رو پیش فروش کردن رفته دلیل هم داره چون موتوری که روش نصب شده سال هاست که امتحان خودشو پس داده و به کیفیت و کم دردسر و کم مصرف بودنش معروفه و ارزان ترین خودرو گیربکس اتوماتیک ایرانه که گیربکس فوق العاده ژاپنی داره در ضمن به اندازه پارس هم جاداره
گزارش
پاسخ دادن
20:20  1395/06/30

کوروش
5

اولا بنده پرشیا lx دارم و از هر لحاظ ازش راضیم.اتفاقا به خاطر موتور tu5 هست که h30 کراس فروش داشته.منم نگفتم موتوری قطعه نداره. از نظر بدنه و سایر قطعات منظورمه.بالاخره ماشین چینیه و بازار ماشینهای چینی رو همه میدونند خوب نیست.اگر هم این ماشین سروصدایی اندکی داشته اونم از صدقه سرموتور باکیفیت tu5 . شما زود قضاوت نکن. این ماشین رو با لیفان x50 مقایسه می کنند.اوکی؟
گزارش
پاسخ دادن
21:00  1395/06/30

ماشين باز اصيل
19

دوستانم

چه بمانيد و چه خودكشي كنيد. چه سايت وان كار را منفجر كنيد يا با كامنت گذاشتن سعي در فريب داشته باشيد. چه پارس خريده باشيد چه نخريده باشيد... چه دروغ بگوييد و چه راست .... چه متعصب باشيد چه غير متعصب .... چه وان كار نظر من را منتشر كند يا نكند ...... تنها موتور پيشرفته، كم صدا، پرقدرت، آلماني، داراي cvvt، پايه گازسوز، قدرت زياددد، تكنولوژي جديد، پرشتاب، لايق فقط و فقط متعلق است به ....


موتور EF7

زنده بااااااد بر EF7 و EF7‌سوار ها؛ سلطان جاده ها و سلطان هر چي ماشين درپيته
17:39  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
علی
2

موتوری که تو دور 3000 گشتاورش به 130 هم نمرسه تو سربالایی زیر کشیدن بدنه سنگین دنا و سمند مونده و فقط با ضرب و زور دنده معکوس زیاد و دور بالای 4500 میتونه بالا بره بعد تو میگی موتور کامل موتور قوی !!
گزارش
پاسخ دادن
07:02  1395/06/31

محسن شبستری از ماهشهر
7

سرویس های جدید شرکت ما از نوع سمند ef7 شده زور موتور خیلی زیاده راحت از جا کنده میشه سرعتش خیلی بالا میره ما با راننده ۴ نفر سوار میشیم راحت تا ۲۰۰ میره با گاز تا ۱۸۰میره
16:08  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
علی تبریز
0

خوب از همون کارشناس میپرسیدی که کد 10 یعنی چی.
گزارش
پاسخ دادن
19:13  1403/07/03

میلاد
2

فاز این دنا و سمند سوارها چیه؟ سرعت 220 یعنی جی؟ مگه داریم؟ تو کدوم جاده ایران میشه با 220 تا رفت؟ انصافا دنا سوارها چی میزنید؟
گزارش
پاسخ دادن
23:11  1395/06/30

رامین
0

آخه تو کدوم جاده ایران با 200 میره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
09:19  1395/06/31

ملکوت
0

با سلام و احترام خدمت دوستان گرامی.
من دبیر هستم و چندان اطلاعاتم به لحاظ فنی دقیق نیست اما با مطالعه نطرات دوستان خواستم تجربم رو به اشتراک بزارم.
من سمند ef7 داشتم صفر مدل 93.سال 94 به سختی از دستش راحت شدم.متاسفانه بر خلاف اقبالی که تو خرید ef7 صفر هست هنگام فروش اصلا اینطور نیست.خیلی اذیت شدم تا فروختمش.همه از ef7 می ترسیدن و نمی خریدن.من شخصا چون یه استفاده معمولی داشتم از موتور چندان ناراضی نبودم.اما همین سمند من تو 18000 کیلومتر سه بار گیربکس عوض کرد.موتور ef7 موتور پیشرفته و به روزیه اماکشش نداره.من قبل سمند ،پرشیا داشتم.موتور ef7 به شدت در مقابل پرشیام تنبل بود.مخصوصا وقتی تو دور پایین کولر میگرفتم که قدرت ماشین افتضاح میشد.
الان سورن صادراتی با موتور tu5 دارم.نکات مثبتش اینه که اصلا اذیتم نکرده،گیربکسش مشکل نداشته و مهمتر از اون حالا که میخوام بفروشمش برای خرید یک شاسی بلند همه خریدار ماشینن صرفا برای موتور قدیمی اما مطمئن tu5
12:50  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بابک یزدانی
0

سلام
مبارکتون باشه
بعدها هم نظرتون رو با بالارفتن مقدار کیلومتر در اختیارمون قرار بدید
گزارش
پاسخ دادن
20:48  1394/11/20

عبدالله
0

سلام به همگی
دوستان پارس tu5 رو با 206SD V8 مقایسه کنید
من بعد از کلی تحقیق دیروز یک 206 V8 سفارشی فرانسوی دست دوم خونگی . گرفتم ،
10:23  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
عبدالله
0

سلام به همگی
دوستان پارس tu5 رو با 206SD V8 مقایسه کنید
من بعد از کلی تحقیق دیروز یک 206 V8 سفارشی فرانسوی دست دوم خونگی . گرفتم ،
10:23  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
ali
0

در بازار خودروهای داخلی قیمت 11 خودرو نسبت به 20 روز گذشته افزایش یافته است که البته به اعتقاد برخی از فعالان بازار این افزایش قیمت ناشی از مسافرت های پایانی تعطیلات تابستانی و همچنین گاهی کاهش عرضه و یا افزایش متقاضی برای یک خودرو است.


در بازار خودروهای داخلی:

تندر 90 اتوماتیک با 300 هزار تومان

پارس ال ایکس با 1 میلیون 300 هزار تومان

پارس ای ال ایکس با 500 هزار تومان

رانا با 1 میلیون و 700 هزار تومان

پژو پارس سال با 1 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 5 با 200 هزار تومان
08:10  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
ali
0

در بازار خودروهای داخلی قیمت 11 خودرو نسبت به 20 روز گذشته افزایش یافته است که البته به اعتقاد برخی از فعالان بازار این افزایش قیمت ناشی از مسافرت های پایانی تعطیلات تابستانی و همچنین گاهی کاهش عرضه و یا افزایش متقاضی برای یک خودرو است.


در بازار خودروهای داخلی:

تندر 90 اتوماتیک با 300 هزار تومان

پارس ال ایکس با 1 میلیون 300 هزار تومان

پارس ای ال ایکس با 500 هزار تومان

رانا با 1 میلیون و 700 هزار تومان

پژو پارس سال با 1 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 5 با 200 هزار تومان
08:10  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
0

من اگه 405 یا پارس رو مجانی هم بهم بدن میفروشم. اصلا گشتاورش باشه 400 در 2000 . وقتی چهرش تکراریو خز شده.واقعا داخل و بیرونش کسل کنندست برای من.. استهلاک بالا مصرف زیاد . دسته هر کسو نا کسی هست از رده خارجه. اکثر مسیر ها کفی یا شیب ملایم دارن و دنا با قدرت تمام از رقباش پیشه میگیره. آپشن امنیت جادار بودن داخل و صندوق عقب خدمات پس از فروش خوب اینا بیشتر بدرد من میخوره.. باور کنید دوره xu7 گذشته دیگه
02:50  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

پارس lx هم ماشین شهره و هم جاده. تو هر دو حالت مصرفش کمه. صندلیهای خوبی داره و جلوی خستگی رو میگیره تو جاده. تو پیچها تعادل بهتری داره و ارتفاع کمش باعث میشه چپ نکنه.پارس lx خودرو خانواده است.
19:41  1395/06/29
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 12 نظر
سوم بهمن 7 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مراد : سلام تا چند وقت بعد تحویل ماشین سند و مارتش باید بیاد اگه نیاد ب کی باید بگیم
محسن : سلام بخواهیم آینه تارا رو برقی جمع کنیم هزینش کسی می دونه چند هست ت نمایندگی
نسترن : دوستان متوجه شدیم چند نفر جلوی ما هستند درسته اما باید بدونیم شرکت روند تولیدش چجوریه روزی چندتا تولید میشه این هم خیلی مهمه من هشت اردیبهشت هستم احتمالا نزدیک 400 نفر باید جلوی من باشند آیا روزی بیست نفر فاکتور میشوند که من هم 30 روز دیگ فاکتور بشم
مهدی : سلام دوستان کسی اطلاعی در مورد اینک چرا پلاک نمیکنن داره؟؟ هم سخا رو انجام دادم هم املاک اسکان رو...
مرتضی : سلام به همه دوستان من هم ۲۶ مهر ماه شاهین cvt سانروف فاکتور شده و هنوز پلاک نشده
شاهین تحویل مرداد : درود دوستان من دوشنبه قید سانروف زدم تبدیل بهglزدم و مبلغ ۳۱۶میلیون دیگه واریز کردم تحویل زده بود یک ماهه ولی نمایندگی گفت تاخیر داره ایشالا هرچی خیره براتون پیش بیاد
شاهین جی ال : خدا ریشه ظلم بکنه 25خرداد هنوز خبری از فاکتور نیس
علی : سلام تو گوگل بزن سایت پیگیری محصولات سایپا
هادی cvt : آره داش قبول دارم حرفتو. منم تبدیل به gl زدم. فروختم . روش گذاشتم تارا اتوماتت 1403 کم کار خریدم. گفتم شاید تبدیل به پلاس بیاد ولی به جاش تبدیل به دنده اومد🤦. ظاهرش رو خیلی دوس داشتم ولی فنیش رو نه. قبلا هم ساینا داشتم منو داشت سکته میداد از بس ایراد داشت. حتی قید گارانتی رو زده بودم و بیرون با قطعات درست حسابی تعمیرش کردم. شاهین پلاس هم خیلی گرون بود و نتوستم بخرم سراغ تارا اتومات رفتم و فعلا راضیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تبدیل به تک : چرا انقد کند فاکتور میشه پس .جالبه دوباره ثبت نام هم میکنن
رک : کوییک اس 85گانه واریز وجه مهر ماه هست که فاکتور شده باشه
میلاد هستم : من الان ده روزه پلاک شدم هنوز کاشانع نیومده لطفا اطلاعات کامل ندارید چیزی رو شیر نکنید
سجاد : واریزی22 خرداد کسی هست فاکتور بشه
207 فوری : سلام 12 ثبتنام و پول واریز کردم الان نگاه کردم فاکتور شدم.ولی تا پیامک برنده امد همون ثانیه واریز وجه انجام دادم یعنی به 2 دقیقه نرسید
سورن 30 مهر مشکی : دوستان دیروز ماشین فاکتور شده. هنوز تخصیص پلاک هم نشده امروز پیامک اومده که ظرف یک هفته بیاین سند رو بگیرین. معنیش چیه؟ متن پیامک: مشتری گرامی؛ صورتحساب فروش ( سند و فاکتور فروش ) خودروی شما آماده ارسال به نمایندگی می باشد. چنانچه نمایندگی محل تحویل خودرو، استان تهران می باشد، ظرف مدت 3 روز و در صورتیکه خارج از استان تهران می باشد، ظرف مدت 7روز، پس از دریافت این پیامک جهت اخذ، به نمایندگی مراجعه فرمایید.
ساینا پیش فروش 12 اسفند : مبارکت باشه خیلی سختی کشیدن دوگانه ها چرخش واست بچرخه اینشالله
هادی : ما دیگه رفتیم ایشالا چرخش برا همه به شادی بچرخه خدانگهدار
هادی : سلام دوستان من امروز تحویل گرفتم تبریز هستم ماشین خیلی خوبی هستش من دوگانه رادیال بود بعد این که پیامک بیمه بیاد یک روزه تحویل میدن
ابوالفضل : منم تیک تحویل حضوری زدم سه آبان پلاک شده ولی خبری نیست زنگ زدم به سایپا الان یه هفته میگه ماشین باید بره یه پارکینگ دیگه تا اونجا تحویل بدن میگه پیامک اومده بیاید تحویل بگیرید چه داستانی شده من 1402 نوشتم یه ماه بود ولی 20 روزه تحویل دادن اونم تیک حضوری زده بودم نمیدونم چرا اینوانقدر طولش میدن از سال 1396 دارم هر 2سالی نیسان می‌نویسم هیچ کدوم انقدر اذیت نشده بودم بار شرکت دارم هر روز داره زنگ میزه میگه بیا بار ببر موندم پیاده