امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

170842 نظر

مونتاک
64

بحث من روشن گری بود نه کل کل. متاسفانه تعصب و دلالیسم اینجا بیداد میکنه. این همه پژو tu5 آمار واشر زدن دارن همش فتوشاپه حتما. با یه تحقیق از مکانیک کار بلد حقیقت براتون روشن میشه. Ef7 خود من یه مدت امارشو گرفتم دیدم اکثر مکانیکا ازش بد میگن به دو دلیل اولا تو سال های اولیه تولید واقعا مشکل داشته و تو ذهنشون مونده دوما تازه بازسازی شده و از نوع طراحی شده و وارد بازار شده اطلاعات راجبش ندارن و روشونم نمیشه بگن ما نمیدونیم فقط اینو بگم تو محلمون نمایندگی ایساکو هست صاحبش خودش سمند ef7 داره و راضیه. بعدشم ما داریم راجب ماشین های ارزون قیمت بازار حرف میزنیم راجب ماشین های سوپر اسپرت حرف نمیزنیم تو این رنج قیمت محاسنش بیشتر از معایبشه. پارس موتور مزدا3 رو هم روش بندازن من. نمیخرم بخاطر اینکه از قیافش از تکراری شدنش از این که دیگه هر خزو خیلی سوارش میشه زده شدم. یه زمان کلاس داشت قبول دارم دیگه الان نه. واقعا ظراحی دنا میچربه به این. اصالتی که همراه باشه به تعمیرگاه رفتنو کشش ضعیف تو سربالایی نا هماهنگی گیربکس با موتور به چه دردی میخوره. من خودمو نمیتونم گول بزنم
02:34  1395/05/28
گزارش
پاسخ دادن
حجت
79

سلام دوست گرامی ......

اولا رعایت احترام و ادب از همه چی مهمتره..... ادب مرد به از دولت اوست... یعنی چی هر خز و خیلی سوارش میشن....
دوما موضوع اول برای خیلی ها هزینه پرداختی هست که بین 37 تومن پارس و 42.5 دنا اختلاف زیاده و شاید خیلی ها توانایی پرداخت نداشته باشن....
سوما با هاتون راجب تعمییر کارها موافقم .. خیلی کم حتی انگشت شمارن تعمییرکاری هایEF7 و این خودش یه مشکل اساسی هست ... حتی در خود نمایندگی های ایران خودرو بخصوص درجه دو به بالا تعمییر کار درست و حسابی ef7 وجود نداره.....

ظاهر خودرو هم سلیقه ای هست..... البته برای اونایی که چشم و هم چشمی دارن مهمه که کیا سوار چه ماشینی میشن ....
برادر من بیشتر افراد برای رفاه حال خودشون خودرو میخرن که فکر کنم شما برای کلاس و نشون دادن به بقیه ماشین میخری..... خاله زنک بازی نداریم که....

در اخر فعلا داریم راجب تولید یا مونتاژ ملی حرف میزنیم .... به نظر بنده کاملا شانسیه.... چه بسا پارس یا دنا یا هر خودرو حتی این چینی ها شانسیه .... واسه یکی خوب و واسه یکی بد.... البته نحوه استفاده هم تاثیر داره....

یا علی
گزارش
پاسخ دادن
09:49  1395/05/28

کاربر: محمد۲۰۷
12

عزیزبرادر
اخه پارس هم مگه نیاز به طرفداری داره
اینجوررفتارها واسه ماشین های دوزاریه
که چون خودشون خریدن وعشق پارس هنوز توسرشونه ونتونستن پارس سواربشن میان تو پیج ما واستراغ سم میکنن بلکه یه کم دلشون خنک بشه.
عزیزم بگو پارس دیدی تا س نرسیدی نفست تموم شد . این ماشین نفس ادم رو میبره
چه برسه به جاده که نفس کش میطلبه که خوب همه اگاهییم نیس داداش.
حالا برو بادنای قسطی بیا رای جمع کن که میخای ثابت کنت چند نفر مردم بیچاره از عشق پارس مجبور شدن برن اقساطی دنا وسمن خانم رو بگیرن ...راستی دقت کردم تعداد لایک های دنا بافروش اقساطی هفته اخر تیرماه برابری میکرد...ههههههههه
01:23  1395/05/28
گزارش
پاسخ دادن
شاهین دستی
0

برا منم پیامش اومد
گزارش
پاسخ دادن
22:47  1403/02/29

پارس
144

جوک گفتی یا داری خواب میبینی
من خودم پارس دارم میخوام بفروشم دنا بخرم کسی هم مجبورم نکرده موتور جدید دنا الان حرف اول رو میزنه
به جای این حرفا دنبتل مشتری برام باش
گزارش
پاسخ دادن
01:34  1395/05/28

پارس خز
170

دلیل نمیشه هر کی پارس اشغال عهد بوق بخره همه بخرن موتور ef7المانی الان جز ده موتور برتره دنیاست متقاضی دنا انقدر زیاده که دهم هر ما سایت ثبتنام پر میشه
گزارش
پاسخ دادن
02:26  1395/05/28

کاربر: محمد۲۰۷
6

قبل خرید دنا بهتره یک تحقیق حسابی بکنی تا سرچهارراه چراغ سبز شد هر چی گاز دادی نمونی ...اره ای ماشین باپای تو که به پارس چسبیده اصلا سازگار نیست .اصلا راه دور نرو یه توک پا برو پیج دنا ببین خود اونهایی که خریدن چی میگن.
گزارش
پاسخ دادن
01:51  1395/05/28

کاربر: محمد۲۰۷
6

من درکنارکارم خرید فروش ماشین انجام میدم .اقا واسه پارس tu5انقدرتماس گرفته میشه واون هم فقط نقدی .پس نشون میده مردم میدونن چی بخرن .واللاه اونها رو هم کسی مجبور نکرده.
گزارش
پاسخ دادن
01:56  1395/05/28

کاربر: REZA XU7
10

بدبخت اگه جزو ١٠ موتور برتر دنيا بود كه با اين قيمت به تو نمي نداختن.
جزو ١٠ موتور برتر دنيا هست منتها از آخر
گزارش
پاسخ دادن
02:47  1395/05/28

ارش
0

اینجاپیج پارس ولی وقتی ازخوب بودن پارس نظری مطرح میشه تعدادلایکا کمه چرا؟
22:41  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
ارش
0

اینجاپیج پارس ولی وقتی ازخوب بودن پارس نظری مطرح میشه تعدادلایکا کمه چرا؟
22:41  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
ارش
0



سلام خدمت دوستان .توجه کنید مطالبی که درجهت پیشرفته بودن موتور ef7وعالی بودن خودروی دنا نوشته میشه چقدرلایک میشه ولی مطالبی که ضداین ماشین نوشته میشه لایکش خیلی کمه این نشون میده که تمام مخافای دنا چندنفربیشترنیستند .ولی طرفدارای دنا زیادن .اقایون دناسوارلایک کنید تابهشون ثابت بشه بنده توپیج پارس میذارم این مطلب تابفهمن دناسالاره
22:29  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
یاسر
0

مبارکه ، جیمی جان
گزارش
پاسخ دادن
12:47  1394/11/14

ارش
0



سلام خدمت دوستان .توجه کنید مطالبی که درجهت پیشرفته بودن موتور ef7وعالی بودن خودروی دنا نوشته میشه چقدرلایک میشه ولی مطالبی که ضداین ماشین نوشته میشه لایکش خیلی کمه این نشون میده که تمام مخافای دنا چندنفربیشترنیستند .ولی طرفدارای دنا زیادن .اقایون دناسوارلایک کنید تابهشون ثابت بشه بنده توپیج پارس میذارم این مطلب تابفهمن دناسالاره
22:29  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
pars
0

آقا هر که عشق پارس هست فقط TU5 و دیگر هیچ
20:55  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
pars
0

آقا هر که عشق پارس هست فقط TU5 و دیگر هیچ
20:55  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
S3
0

سلام این شماره من می خوام از اون سوال بپرسم پیام بدین لطفاً
09214854778
گزارش
پاسخ دادن
19:24  1399/08/08

طاها
0

یعنی به ما ماشین تحویل نمیدن ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
گزارش
پاسخ دادن
19:48  1399/08/08

S3
0

تحویل می دن نگران نباش
گزارش
پاسخ دادن
20:21  1399/08/08

reza
238

زنده باد ef7 رو خداییش ef7 چقدر در فروش تاثییر داشته xu7 خیلی نقص داره یکیش همین مصرف سوختش خثاییش ما از هر دو نوش داشتیم ef7 پرقدرت و.کم مصرف نسبت به xu7 را هم الان داریم بعد نیس خوبم نیس مصرف بالایی دارد و قدیمی تره
17:11  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
0

آقا سامان آقای خاص تورو خدا این حرفای کودکانه رو نزن بهت میخندن. اگه ماشین پورشه بود رولزرویس داشتی از خاص بودن میتونستی حرف بزنی و حرفت درست بود یه ماشین دهه90 که فیس لیفت 405 30 سال پیشه چه خاصیتی داره که بخواد خاص باشه مخصوصا اینکه انقدر تو خیابون پر شده. شما برو معنی خاص بودن رو بفهم و یاد بگیر بعد بیا اینجا حرف بزن. این موتور tu5 که آمارش خیلی خرابه چطور اطلاع ندارین یا این ماشینو ندارین یا اطلاعات فنی ندارین. نقطه ضعف بد پارس tu5 کشش ضعیفش تو سربالایی هست و مثله چی واشر میزنه مخصوصا ناهماهنگی گیربکس با موتور که عملکرد ماشین رو بدتر کرده دیسکو صفحه هم که آشغاله. شما یه درگ با دنا بنداز اگه بردی حرفتو قبول میکنم. Ef7 سیستم cvvt داره که بازو بسته شدن سوپاپ ها رو به بهترین حالت تغییر میده. خودتونو با این حرفا مورد تمسخر قرار ندین
15:19  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
شایان
0

لطفا شماره تلفن فروش رو اینجا بزارید ما هم پیگیر باشیم .
گزارش
پاسخ دادن
22:28  1394/11/13

مونتاک
0

آقا سامان آقای خاص تورو خدا این حرفای کودکانه رو نزن بهت میخندن. اگه ماشین پورشه بود رولزرویس داشتی از خاص بودن میتونستی حرف بزنی و حرفت درست بود یه ماشین دهه90 که فیس لیفت 405 30 سال پیشه چه خاصیتی داره که بخواد خاص باشه مخصوصا اینکه انقدر تو خیابون پر شده. شما برو معنی خاص بودن رو بفهم و یاد بگیر بعد بیا اینجا حرف بزن. این موتور tu5 که آمارش خیلی خرابه چطور اطلاع ندارین یا این ماشینو ندارین یا اطلاعات فنی ندارین. نقطه ضعف بد پارس tu5 کشش ضعیفش تو سربالایی هست و مثله چی واشر میزنه مخصوصا ناهماهنگی گیربکس با موتور که عملکرد ماشین رو بدتر کرده دیسکو صفحه هم که آشغاله. شما یه درگ با دنا بنداز اگه بردی حرفتو قبول میکنم. Ef7 سیستم cvvt داره که بازو بسته شدن سوپاپ ها رو به بهترین حالت تغییر میده. خودتونو با این حرفا مورد تمسخر قرار ندین
15:19  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
جواد كاظميان از فسا
0

سلام دوستان بنده بعد از خوندن اين نظرات تصميم گرفتم ماشينم رو بفروشم و برم يه ماشين ديكه بخرم باوجودي ك هيچ مشكليم نداشت ماشينم. با تشكر از نظرات خوبتون
12:58  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
جواد كاظميان از فسا
0

سلام دوستان بنده بعد از خوندن اين نظرات تصميم گرفتم ماشينم رو بفروشم و برم يه ماشين ديكه بخرم باوجودي ك هيچ مشكليم نداشت ماشينم. با تشكر از نظرات خوبتون
12:58  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
0

دوست عزیز بنده عرض کردم تیبا دارم و میدونم انقدر که پژو شماها رو اذیت میکنه و تو خرج میندازه تیبا بی آزار و کم خرج. نکته دوم ظاهر سلیقه ایه اما بنظر من دنا ظاهرش و مخصوصا داخلش از پارس خیلی زیباتر شده این نظر اکثر کارشناس های خودرو. روز به روز داره فروش دنا بیشتر میشه.. اون مشکلات ef7 کامل برطرف شده وقتی اسم واشر زدن میاد وسط همه ناخداگاه یاد پژو میوفتن اینو خودتم میدونی.. اصلا موتور ef7 رو نباید با tu5 مقایسه کرد واقعا یه سروگردن بالاتره. پرایدم زود فروش میره پس لابد ماشین خوبیه. خواهش میکنم تعصب رو بزارین کنار.
12:31  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
بابک
0

زر نزن ببند در گاله رو
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1399/07/28

پیروز
0

بهترین ماشین ایرانی اس دی وی 8 فوله
01:30  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
یاشار جی 4
0

سلام. به سلامتی ایشالا مبارک باشه. چه تاریخی تکمیل وجه کردید؟
گزارش
پاسخ دادن
11:27  1399/07/27

مهدیj4
0

سلام کدوم استان هستین؟
گزارش
پاسخ دادن
12:06  1399/07/27

حامد
0

سلام تکمیل وجه کی بوده
گزارش
پاسخ دادن
13:57  1399/07/27

Ali j4
0

به سلامتی از دعوتنامه خرداد خبری نشد
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1399/07/27

جک جی ۴
0

تاریخ تکمیل وجه ۲۱ مرداد
از شیراز
ان شاءالله همه خودروها تحویل بشه
گزارش
پاسخ دادن
20:30  1399/07/27

پیروز
0

بهترین ماشین ایرانی اس دی وی 8 فوله
01:30  1395/05/27
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

بچه ها یک چیزی بگم که خیالتونو راحت کنم
بنظرم بهترین ماشین بین محصولات خودروی داخلی هیچ خودرویی به پارس tu5 نمیرسه .هرکی هم داره خیرشو ببینه چونکه از همه لحاظ چه استیل چه رخ چه موتوری چه اپشن داخلی و چه و چه های دیگر کلاس خودشو نگه داشته و کنار ماشینهای خارجی هم احساس فقارت نمیکنی .چرا؟ چون سالار جاده و خوشتیپترین خودروی داخلی از هر لحاظ میباشد .
اینو گفتم که چشمتونو ببندین و اگه خودرویی خواستین خریداری کنین پارس lx tu5 رو انتخاب کنین.خیالتون راحت راحت
من که میبینمش کیف میکنم نه اینکه خودم دارم تعریف بشه چونکه دهن همه ی رفقام که خودشون خودروهای دیگه ای مثل دنا رانا سمند تیبا ام وی ام لیفان و... دارن حسرت ماشینی چون پارس انهم فقط پارس lx tu5 رو میخورن و اگه هم چاره داشته باشن حاظرن ماشینشونو بفروشن و پارس lx tu5 سوار بشن//عزت زیاد با مراما.
15:13  1395/05/26
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

بچه ها یک چیزی بگم که خیالتونو راحت کنم
بنظرم بهترین ماشین بین محصولات خودروی داخلی هیچ خودرویی به پارس tu5 نمیرسه .هرکی هم داره خیرشو ببینه چونکه از همه لحاظ چه استیل چه رخ چه موتوری چه اپشن داخلی و چه و چه های دیگر کلاس خودشو نگه داشته و کنار ماشینهای خارجی هم احساس فقارت نمیکنی .چرا؟ چون سالار جاده و خوشتیپترین خودروی داخلی از هر لحاظ میباشد .
اینو گفتم که چشمتونو ببندین و اگه خودرویی خواستین خریداری کنین پارس lx tu5 رو انتخاب کنین.خیالتون راحت راحت
من که میبینمش کیف میکنم نه اینکه خودم دارم تعریف بشه چونکه دهن همه ی رفقام که خودشون خودروهای دیگه ای مثل دنا رانا سمند تیبا ام وی ام لیفان و... دارن حسرت ماشینی چون پارس انهم فقط پارس lx tu5 رو میخورن و اگه هم چاره داشته باشن حاظرن ماشینشونو بفروشن و پارس lx tu5 سوار بشن//عزت زیاد با مراما.
15:13  1395/05/26
گزارش
پاسخ دادن
پژوپارس
0

واقعا ماشین بدی نیس.در حد قیمتش واقعا میارزه.الان با 36تومن چه ماشین خوبی ادم میتونه پیدا کنه با این امکانات با این اصالت با این طراحی خوب؟؟دوستانی هم که بد میگن یا سرار این ماشین نشدن یا شانسشون متاسفانه بد بود.الان دنا سوارا میان با ما رقابت میکنن اونا ماشینشون هفت تومن گرون تره یعنی به ماشینشون اعتماد ندارن که میان با ما رقابت میکنن؟ ماشینی که هفت تومن ارزونتره؟از داشته هاتون خوب استفاده کنین.حالا شاید این دنای جدید بیاد خوب باشه
10:36  1395/05/26
گزارش
پاسخ دادن
پژوپارس
0

واقعا ماشین بدی نیس.در حد قیمتش واقعا میارزه.الان با 36تومن چه ماشین خوبی ادم میتونه پیدا کنه با این امکانات با این اصالت با این طراحی خوب؟؟دوستانی هم که بد میگن یا سرار این ماشین نشدن یا شانسشون متاسفانه بد بود.الان دنا سوارا میان با ما رقابت میکنن اونا ماشینشون هفت تومن گرون تره یعنی به ماشینشون اعتماد ندارن که میان با ما رقابت میکنن؟ ماشینی که هفت تومن ارزونتره؟از داشته هاتون خوب استفاده کنین.حالا شاید این دنای جدید بیاد خوب باشه
10:36  1395/05/26
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
0

مرصی اقا جواد که جوابم دادی
01:22  1395/05/26
گزارش
پاسخ دادن
یاسین
0

سلام شمس عزیز فکر نکنم به این زودی ها خبری ازش بشه چون هنوز حتی برای تحویلی خرداد هم دعوت نامه نفرستادن من خودم تحویل بهمنم هرچی پی گیر شدم کسی جواب درستی ندادفقط فهمیدم الان دارن اذر ۹۳ میدن
گزارش
پاسخ دادن
20:00  1394/11/11

یاسین
0

اگه وامی باشی اره احتمالا بدن قبله سال ولی پیش خرید هنوز خرداد را هم ندادن فعلا باید سماق بمکیم
گزارش
پاسخ دادن
20:14  1394/11/11

نازی
0

اگه وامی باشی اره ولی اگه پیش خرید باشی نه من که بهمنی هستم دعا میکنم شش ماهه بیاد چو ن الان دارن اذر 93 میدن
گزارش
پاسخ دادن
20:45  1394/11/11

بابک
0

سلام من نمایندگی سایپا تهران عظیم خودرو پرسیدم گفتن تحویل پارس خودرو یکماه عقبه.
گزارش
پاسخ دادن
00:55  1394/11/12

مصطفی
0

مرصی اقا جواد که جوابم دادی
01:22  1395/05/26
گزارش
پاسخ دادن
امیر s3
0

دعوتنامه شهریور جک s3، در حدود یک ماه و نیم قبل اومده و تا جاییکه خبر دارم، برای مهر ماهیها هنوز نیومده.
گزارش
پاسخ دادن
16:00  1399/07/13

امیر s3
0

دعوتنامه شهریور جک s3، در حدود یک ماه و نیم قبل اومده و تا جاییکه خبر دارم، برای مهر ماهیها هنوز نیومده.
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1399/07/13

امیر s3
0

دعوتنامه شهریور جک s3، در حدود یک ماه و نیم قبل اومده و تا جاییکه خبر دارم، برای مهر ماهیها هنوز نیومده.
گزارش
پاسخ دادن
17:41  1399/07/13

امیر s3
0

اشتباه شد. دعوتنامه ماشین جک s3 تحویل مرداد حدود یک ماه و نیم قبل آمده است.
گزارش
پاسخ دادن
19:09  1399/07/13

امیر s3
0

اشتباه شد. دعوتنامه ماشین جک s3 تحویل مرداد حدود یک ماه و نیم قبل آمده است.
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1399/07/14

اس۵ شهریور
0

سلام دست عزیز برا شهریور هم دعوتنامه نیومده.....
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1399/07/13

امیر s3
0

دعوتنامه شهریور جک s3، در حدود یک ماه و نیم قبل اومده و تا جاییکه خبر دارم، برای مهر ماهیها هنوز نیومده.
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1399/07/13

امیر s3
0

اشتباه شد. دعوتنامه ماشین جک s3 تحویل مرداد حدود یک ماه و نیم قبل آمده است.
گزارش
پاسخ دادن
17:43  1399/07/13

آرمان
0

دوست عزیز دعوتنامه شهریور اس ۳ اواخر شهریور اومد و تازه موعد تکمیل وجهش گذشته زیاد عجله نداشته باشید
گزارش
پاسخ دادن
18:01  1399/07/13

علی2
0

رضا اون موقع که من xu7 داشتم تو کجا بودی ef7 خیلی راحت تر میره بالا از لحاظ تکنولوژی xu7 نه cvvt داره نه قابلیت توربو رو داره نه مثل ef7 راحت تر با گاز میره پس چی این موتور سر دور بالا هم می خواد کنده شه .
00:32  1395/05/26
گزارش
پاسخ دادن
بهمن
1

سلام من هنوز تحویل نکرفتم آخر شهریور ثبت نام کردم موعد تحویل آذر بود که فعلا خبری نیست . اما کوتاه باهاش رانندگی کردم فرمون خیلی خوش دستی داره از دو نفر که حسابی باهاش رانندگی کردن تحقیق کردم هر دو گفتن ماشین خوبیه به نسبت 1500 عالیه تو خیابون هم هر وقت دیدم گذری سوال کردم هیچکس ایرادی نگرفته . همه گفتن خوبه . ولی بهتره خودتون تحقیق کنین .
گزارش
پاسخ دادن
17:37  1394/11/11

علی2
0

رضا اون موقع که من xu7 داشتم تو کجا بودی ef7 خیلی راحت تر میره بالا از لحاظ تکنولوژی xu7 نه cvvt داره نه قابلیت توربو رو داره نه مثل ef7 راحت تر با گاز میره پس چی این موتور سر دور بالا هم می خواد کنده شه .
00:32  1395/05/26
گزارش
پاسخ دادن
....
0

درست است که پژو پارس از لحاظ ظاهری خوبه ولی به پای تندر 90 نمیرسه متسفانه همه مردم بیشتر به فکر ظاهر خودرو هستند
16:21  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
....
0

درست است که پژو پارس از لحاظ ظاهری خوبه ولی به پای تندر 90 نمیرسه متسفانه همه مردم بیشتر به فکر ظاهر خودرو هستند
16:21  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

من یه ال۹۰ مدل ۹۱دارم و خدارو شکر تا حالا هم مشکلی باهاش نداشتم و خیلی هم دوسش دارم ولی حدود یه ساله داداشم یه پارس TU5خریده از حق نگذریم از لحاظ زیبایی و امکانات خیلی عالیه در مورد فنی هم این یه سال و چند ماه موردی نداشته چندبارم که رفتیم مسافرت منم بارها پشت فرمونش نشستم تو جاده پا به پای هم می رفتیم مصرف بنزین هم تقریبا برابر بود کیفیت صندلیهای پارس بهتر بود ولی فضای عقب ال۹۰بیشتره با اینکه دندهای پارس خیلی خوب جا می رفت ولی دندهای ال۹۰کم صداتر و روانتره به نظر در پیچهای جاده پارس حس بهتری رو منتقل میکردو به اصطلاح یه کم هندلینگ بهتری داشت اینارو گفتم چون دیدم یه عده بدون تجربه الکی تو این پیجا برا تخریب میان و یه سری اراجیف به هم می بافند به نظرم دنا هم ماشین خوبیه یکی از دوستان داره امکانات عالی داره هرچند هنوز از لحاظ ظاهر خوب جا نیفتاده ولی ماشین خوبیه.یا حق
15:18  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
6

بالا بردن دور بالا باعث فشار اومدن به موتور و همچنین شکستن دسته موتورها می شه
گزارش
پاسخ دادن
21:07  1394/11/10

فشمی
4

موتور ۱۶ سوپاپ مخصوص دور بالا طراحی شده اگه باهاش دور پایین بری ضرر داره
گزارش
پاسخ دادن
09:13  1394/11/11

حمید
0

طراحی این موتور دور بالاست و هیچ آسیبی به خودرو نخواهد زد دستگاههای دواری که دور بالا طراحی میشند در دورهای پایین آسیب میبینن در ضمن هر دستگاه دواری یه دور بحرانی داره که لرزش در اون دور زیاده و اون دور باعث اسیب میشه دسته موتور ماشین هم همینطوره در زمانهایی که لرزش موتور زیاد باشه یا تیک آفها باعث آسیب دسته موتور میشه این موتور در دورهای بالا دارای لرزش کمیه بنابراین دسته موتور کمتر آسیب میبینه در ضمن این موتور در دور 3100 یه لرزش کوچکی داره شاید خیلی ها متوجه نشن چون زیاد به چشم نمیآد یه مقدار صدا نیز در این دور زیاد تره بالای دور 3200 هم تو هر دنده ای سرگازه یعنی شتاب افزایشی داره فرقی نمیکنه شیب جاده کدوم طرف باشه
گزارش
پاسخ دادن
18:47  1394/11/14

مهدی
0

من یه ال۹۰ مدل ۹۱دارم و خدارو شکر تا حالا هم مشکلی باهاش نداشتم و خیلی هم دوسش دارم ولی حدود یه ساله داداشم یه پارس TU5خریده از حق نگذریم از لحاظ زیبایی و امکانات خیلی عالیه در مورد فنی هم این یه سال و چند ماه موردی نداشته چندبارم که رفتیم مسافرت منم بارها پشت فرمونش نشستم تو جاده پا به پای هم می رفتیم مصرف بنزین هم تقریبا برابر بود کیفیت صندلیهای پارس بهتر بود ولی فضای عقب ال۹۰بیشتره با اینکه دندهای پارس خیلی خوب جا می رفت ولی دندهای ال۹۰کم صداتر و روانتره به نظر در پیچهای جاده پارس حس بهتری رو منتقل میکردو به اصطلاح یه کم هندلینگ بهتری داشت اینارو گفتم چون دیدم یه عده بدون تجربه الکی تو این پیجا برا تخریب میان و یه سری اراجیف به هم می بافند به نظرم دنا هم ماشین خوبیه یکی از دوستان داره امکانات عالی داره هرچند هنوز از لحاظ ظاهر خوب جا نیفتاده ولی ماشین خوبیه.یا حق
15:18  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
m.hadi
0

سلام
نخیر
خودروهای اتوماتیک ارزون قیمت هیچ مزایایی نداره.
گیربکس هاشون با اینکه وارداتی هستند چنگی به دل نمیزنن و به دلیل تکنولوژی قدیمی و بعضا بی کیفیتشون(چینی ها) جذاب نیست.
به عنوان مثال گیربکس ال 90 اتوماتیک شباهت زیادی به مگان داره ولی همچنان ضربه زدن ها و....... پابرجاست.
در نهایت هم موقع فروش باید التماس مشتری کنید
207 اتوماتیک
206 تیپ 6 یا v9
ال 90 اتوماتیک
پارس اتوماتیک
و چینی های غیر cvt
هیچ کدوم هیچ حرفی برای زدن ندارن.
گزارش
پاسخ دادن
20:46  1394/11/11

مصطفی
0

سلام امروز پیام ازایران خودرواومده که پرونده شما تحویل سازمان فروش گردیده کسی میدونه یعنی چه در ضمن تحویل شهریور هستن
14:55  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
جواد
2

سلام دوست من از تاریخ تحویل پرونده تقریباً دو ماه بعد تحویل میدن
گزارش
پاسخ دادن
16:24  1395/05/25

شهروند
0

موتور ef7بهترین موتور المانی
12:55  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
شهروند
0

موتور ef7بهترین موتور المانی
12:55  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
جواد
1

خدمت همه دوستان سلام من پارس LX ثبت نام کردم موعد تحویلش مرداد ماه 95 بوده ولی الان گفتن که تحویل 6/16 هست به نظر شما تا اون موقع تحویل میدن یا دیرتر تحویل میدن ؟
در ضمن میخواستم بدونم پژو پارس LX جدیدا چطورن از نظر کیفیت میگم بهتر شدن یا بدتر راستی مشکل گیربکس حل شده یا نه ؟
با تشکر
12:36  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
شاهین
0

من زنگ میزنم ولی جواب نمیدن
گزارش
پاسخ دادن
12:14  1403/02/18

رضا
0

علی با این حرفا داری سر خودتو شیره میمالی پس ef7 رو سال 81 که اومد توایران پس چی بود با این حرفات نمیتونی ef7 رو خراب کنی برو سرچ کن ببین هست یا نیست برو پسر
10:10  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
علی از تبریز
0

در نمایندگی تبریز از چند نفری که اونجا بودند پرسیدم عده ای می گفتن خیلی خوبه ولی عده ای هم می گفتند کیفیت مدل 94 خیلی آشغاله ازش داد می زدند
گزارش
پاسخ دادن
19:47  1394/11/09

رضا9330
0

عزیزم ببین ماشین کلا شانسیه..تیبا قدرت و شتابش خوبه اما مثلا صداش دلتو میزنه چون صدای تو کابین زیاده..من از موتور و گیربکس نرمش شانس اوردم اما از تعلیقش شانس نیاوردم چون تا الان دوبار کمک عقب عوض کردم ولی باز خراب شده..در کل هواشو داشته باش تا هواتو داشته باشه
گزارش
پاسخ دادن
20:27  1394/11/09

رضا
0

علی با این حرفا داری سر خودتو شیره میمالی پس ef7 رو سال 81 که اومد توایران پس چی بود با این حرفات نمیتونی ef7 رو خراب کنی برو سرچ کن ببین هست یا نیست برو پسر
10:10  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

پارس و ال 90نخرید الان فقط دنا با موتور المانی ef7 برتری داره
10:06  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
ALI
15

علت کاهش قیمت اینه که به شما نمونه رویال رو میدادن که هم سانروف داشت هم مونیتور و دوربین عقب و تهویه اتوماتیک .....اما این نمونه ای که الان میدن سری الگانت 1600 هست که امکانات رویال رو نداره ....که البته به نظر من خوب شد سانروف رو حذف کردن چون خیلی امکان به درد بخوری نیست و فقط یه امکان لوکسه
یه نکته قیمت رو اشتباه نوشتید نمونه رویال 74 تا 79 میلیون قیمت داشت 85 میلیون نبود
علت دوم اینه که این ماشین رو بازم وارد میکنن و به اسم مونتاژ داخل آرمش رو عوض میکنن تا از تعرفه های واردات راحت بهش و با قیمت کمتری به مردم بفروشن که به نظر من ایده خوبی بوده و قیمت به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده .....
به نظر من در رنج قیمتش بهترین کیفیت رو نسبت به چینی های دیگه داره و مثل اونا شبیه به اسباب بازی نیست
هر ماشینی که زرق و برق اضافی داشته باشه مردم میگن چینیه و بی کیفیت اما این ماشین زرق و برق نداره وهمه قسمت ها به صورت ساده اما زیبا طراحی شده و جزء خودروهای نیمه لوکس بازار چین هست
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1394/11/10

علی
0

پارس و ال 90نخرید الان فقط دنا با موتور المانی ef7 برتری داره
10:06  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
بهروز
0

من خودم مدل نود رو دو ماه پیش گرفتم 24 تومن.بدون رنگ.و خیلی هم ازش راضی ام.فقط تنها ایراد 206 تیپ 2 هاچ بک خشک بودنشه.
گزارش
پاسخ دادن
23:03  1394/11/09

یاسر
0

دوستان من منظورم ۲۰۶ تیپ ۵ بود. متشکرم
گزارش
پاسخ دادن
11:10  1394/11/11

..:-P
131

سلام خدمت دوستان پارس سوار من موندم اخه چرا موتور ef7 پیشرفته رو با یک موتور tu5 مقایسسه میکنید ef7 تو.دنیا به دهمین موتور برتر شناخته شده ولی تیوفایو چی ! هههه
09:01  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
رضا
157

اره جدی موتور ef7 داره خودشو نشون میده تازه تو این دوسه سال که اشکالاتش رفع شده کسی روغن ریزی و واشر زدن و این چیزا نبوده و نخواهد شد
گزارش
پاسخ دادن
09:14  1395/05/25

علی
15

EF7‌فقط اسمش پیشرفته است و شما ها تو خیال خودتون فکر میکنید که پیشرفته است اما در عمل یک موتور با نقص های زیاد طراحی هست که با اولین خرابی دیگه درست بشو نیست و عیوبش یکی پس از دیگری ظاهر میشه . گشتاور دور پایین و میانش هم ضعیفه و باید صبر کنی تا موتور دور بگیره وگرنه راه نمیره . کشش ضعیف تو سربالایی ، افت کولر شدید و شتاب اولیه ضعیف همشون ناشی از همین گشتاور ضعیف دور پایین و میانی ef7 هست . بازار فروشش هم که اسفناکه وقتی خریدی دیگه مال خودته واسه همیشه !!
گزارش
پاسخ دادن
09:23  1395/05/25

مشتاق
0

واقعا تو این رنج قیمت بهترین انتخاب پارس tu5،هم از لحاظ ظاهر هم از لحاظ موتور وهم از لحاظ امکانات وحس رانندگی نظیر نداره این رو از آمار فروش و استقبال مردمم به راحتی میشه فهمید.بالاترین آمار فروش محصولات ایران خودروه حالا یه تعداد دناسوار پشیمون برا اینکه خودشونو آروم کنن میان تو این پیج عقده هاشونو خالی کنن . آقا هر چی هم شما بگید اکثر مردم با تا پارس tu5هست با دنا نمیتونن حال کنند.
00:36  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
مشتاق
0

واقعا تو این رنج قیمت بهترین انتخاب پارس tu5،هم از لحاظ ظاهر هم از لحاظ موتور وهم از لحاظ امکانات وحس رانندگی نظیر نداره این رو از آمار فروش و استقبال مردمم به راحتی میشه فهمید.بالاترین آمار فروش محصولات ایران خودروه حالا یه تعداد دناسوار پشیمون برا اینکه خودشونو آروم کنن میان تو این پیج عقده هاشونو خالی کنن . آقا هر چی هم شما بگید اکثر مردم با تا پارس tu5هست با دنا نمیتونن حال کنند.
00:36  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
فرامرز
0

سلام دوستان ، پارس tu5 دارم .ابتدا به ساکن که حرکت می کنم ، درهای ماشین به شکل خودکار قفل نمی شن . چرا ؟ مال شما هم همین طوره ؟
00:19  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
فرامرز
0

سلام دوستان ، پارس tu5 دارم .ابتدا به ساکن که حرکت می کنم ، درهای ماشین به شکل خودکار قفل نمی شن . چرا ؟ مال شما هم همین طوره ؟
00:19  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
نوید
0

با سلام خدمت مدیریت سایت با توجه به رنج قیمتی تقریبا نزدیک و همچنین بحث های زیادی که داخل همین سایت هم هست، ازتون خواهش میکنم یه مقایسه کامل و فنی و اقتصادی بین ماشین های سمند ef7 یا دنا و پارس و تندر بذارین...داخل هر پیجی که میریم همه از ماشین خودشون تعریف کردن و رقیبو کوبوندن...ایشاالله که یه نقد و بررسی دور از اغماض و غرض بذارین ممنون ازتون...
با کمال احترام به صاحبان ماشین این حق رو به منم بدین که بهترین انتخابو با توجه به شرایطم داشته باشم و تمام جنبه های خریدمو در نظر بگیرم
00:19  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
نوید
0

با سلام خدمت مدیریت سایت با توجه به رنج قیمتی تقریبا نزدیک و همچنین بحث های زیادی که داخل همین سایت هم هست، ازتون خواهش میکنم یه مقایسه کامل و فنی و اقتصادی بین ماشین های سمند ef7 یا دنا و پارس و تندر بذارین...داخل هر پیجی که میریم همه از ماشین خودشون تعریف کردن و رقیبو کوبوندن...ایشاالله که یه نقد و بررسی دور از اغماض و غرض بذارین ممنون ازتون...
با کمال احترام به صاحبان ماشین این حق رو به منم بدین که بهترین انتخابو با توجه به شرایطم داشته باشم و تمام جنبه های خریدمو در نظر بگیرم
00:19  1395/05/25
گزارش
پاسخ دادن
reZa2
0

اخه پژو پارس رو بیکیفیت رو با بنز مقایسه میکنید واقعا جای تاسف باری هست یک تایرای بنز هم نمیشه چی میگید
23:57  1395/05/24
گزارش
پاسخ دادن
آیدین
0

همش خرافاته پرشیا بهترین ماشینه که تابه حال دیدم البته تو ماشین های ایرونی
23:51  1395/05/24
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

سلام
هیچی ندادن
فقط پلاک.لاستیک آشغال گلدستون رودادم کمهو205انداختم زیرش
مانیتوروtvودوربینم بستم
گزارش
پاسخ دادن
00:58  1394/11/09

امین
0

بچه ها سلام
امروز دادم دزدگیربست بعدازتموم شدن دیدم چراغ اخطار بازبودن درب توصفحه کیلومتر کمرنگ روشن شده
دوستان این ایرادش از چیه چه خرابکاری کرده
من چکارکنم؟؟؟/
گزارش
پاسخ دادن
01:02  1394/11/09

محمد
0

سلام دوستان
یه تجربه خیلی خوب
پشت باند های جلو یه تیکه فومه که کیفیت باندهای جلو رو خیلی خیلی پایین آورده
حتما باندها رو باز کنید و فوم رو ببرید و بعد با کیفیت صوتی جدید حال کنید
خیلی خیلی عالی میشه مخصوصا بیس صدا
دوستان پشت باند باید همیشه یه فضای خالی باشه تا کیفیت روحس کنید
اگر با صوت ماشین حال میکنید حتما این کار روبکنید
ضمنا نتیجه رو بگید
23:15  1395/05/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: تهمتن
0

به جای کل کل کردن روی موتورهای ef7 و tu5 ، تجربیات و نکاتی رو بگین که به درد کاربران بخوره.... این بحث های بیهوده که به هیچ نتیجه ای نمیرسه فایده اش چیه؟ هر کسی سلیقه ای داره و بودجه ای میخواد سمند سوار شه یا پارس به بقیه چه ربطی داره
22:16  1395/05/24
گزارش
پاسخ دادن
()()()()()()()()
0

موتور ef7 از هر لحاظ الان بهترین و پر قدرتمند ترین موتور
و همه رو داره به سرعت به خودش جذب میکنه
20:39  1395/05/24
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

موتور ef7 حرف اول میزنه
20:25  1395/05/24
گزارش
پاسخ دادن
reza 2
0

سلام خدمت دوستان لگن سوار ببینید فکر کردید بنز سوارید تعریف میکنید فقط بابا یه پژو پکیده ای اخه ارزش داره بحث کنی بعدشم بعضی این دلال ها میان میگن ef7 اگه گرفتی صاحب اول اخرش خودتونید بابا هرچی باشه بعضی این چینی های اشغله که بعدشم بهتر از چینی ها میخرنش این حرف هارو جایی بزنید که ندونن موتور ef7 چیه ما داشتیم ef7 مدل 93 تا پنج ماه دستمون بود بعد به خاطر مسعله ای فروختیمش و خریدنش
20:17  1395/05/24
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
سیدسهیل 17 نظر
سعید x55 pro 12 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
V4 : سلام موعد تحویل من ۱۳ بهمن بود الان دیدم شده ۳۰ بهمن برا شما هم تغیر کرده؟
تاراوی یک پلاس : من که زورم بسر اینا نمی‌رسه فقط از خدا میخام اینقدری که دارن مارو اذیت میکنن خدا از سر زن بچهاشون در بیاره چون تمام برنامه هامونو بهم ریختن نه میشه پول پس بگیریم نه ماشین تحویل میدن فقط باید حرص بخوری کاستمر از بس نگاه کردیم لعنت بر همچون مدیری
تاراوی یک پلاس : اصلأ نمی‌دونم چکار کنم خودشون قرارداد زده بیستم مهر تحویل نزدیک دوماه تاخیر زنگ می‌زنیم میگه از صبر شکیبایی شما متشکریم حرام خورها شما از کجا میدونید ما برای یک ماشین نزدیک به دوسال صبر داریم
تاراوی یک پلاس : سلام واقعا حق مردم هست که از این نظم جمهوری اسلامی ایران بدشون بیاد خداوکیلی ایران خودرو با روان آدم بازی می‌کنه پنج ماهه پول گرفته از ماشین خبری نیست که بماندپیگیری که میکنیم مسخره میکنن ولی همین کشورهای همسایه الان ماشین تحویل میده یکسال بعد پول میگیرن لعنت به این مدیریت
یردی جی فور : ثبت نام 22اردیبهشت تحویل سیستمی 60روزه دیروز تحویل گرفتم
تارادستی سفید : چی شد رسید به مهرماه فاکتور متوقف شد
شاهین زمستان درجنوب : اتفاقا یکی ٧آذر وجه وپرداخت کرده ٨ام براش فاکتور شده زدن ازبس که شاهین زیاد دارن تو پارکینگ خوابیده
اطلس مهر : تازه داره پیش فروش میزاره رف ۳ماه دیگه
سهند : سلام دوستان تحویلی هفته چهارم اذر برای کسی پیامک تکمیل وجه امده برای سهند؟؟؟؟؟😢
حسین... : کوییک و اطلس وسهند که سودش برای سایپا خیلی خوبه ولی برای مشتری ودلال جماعت سود خاصی نداره و مدتیه سایپا سعیش اینه که به جای هر ماشینی تبدیل این ماشینا رو بزنه وسود خودشو بیشتر کنه. شاهین پلاس اتومات هم درسته که بیشتر از ۲۰۰ تومن سودبه مشتری میده وکارخونه هم سود خوبی ازش میبره ولی خوب قیمتش خیلی بالاست و برای خیلیا تهیه این پول مقدور نیست و علاده بر این احتمالا به زودی قیمتش پایین تر از تارا هم بیاد. میمونه شاهینG که علیرغم افزایش قیمت ولی بازم سود مناسبی رو عاید کارخونه نمیکنه وبعید میدونم فعلا فروش فوری براش بزارن من حتی میترسم که سایپا برا متقاضیهای زمستون هم بامبول در بیاره و تا افزایش مجددقیمت برامون دعوتنامه نفرسته
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
30 آبان : سلام من دنا 6 دنده دستی هستم تحویل 30 آبان رنگ سفید هنوز فاکتور نشده
حاج یوسف : چه موقع فاکتور شده ؟ حدودا 10 الی 15 روزه تحویل میدن
لیلا : سلام بله درسته موعد تحویل همونی هست که دلخل قراردادنوشته یا اونی هست که داخل میز خدمته
یاسر : یکی دو بار برات تغییر رنگ میاد
تارادستی : سلام دوستان کسی اطلاع داردکه درطرح پیش فروش بعدازپرداخت وجه اولیه می‌شود رنگ را تغییرداد
محسن : سلام داداش ارین والا شماها یک ماهه یک سوال دارین 24 25 26 27 هرکه فاکتور شد بگه دوباره فردا همین تکرار میشه که هرکه فاکتور شد بگه دوبار فرداش همه باهم هر که فاکتور شد بگه دوباره غروب همه باهم میاین میگین هرکه فاکتور شد بگه خوب شما بهم دیگه اعتماد کنید هرکسی فاکتور شد اعلام میکنه بخدا فقط خودتون عذاب نمیکشین همه از این ی سوال تکراری کلافه هستن.اگرم نباید حرف بزنیم چشم من دیگه اینجا نمیام دوباره به این سوال های تکراری ادامه بدین
موژان : سلام به همگی ، دنا 5 دنده 15 فاکتورشده ولی هنوز پلاک نشده چندروز طول میکشه تا پلاک بشه ؟
محمد : کمتر از 10 روز فقط فاکتور شدن طول میکشه بستگی به موعد تحویل داره
علی : 30 دی هستم خیر خبری نی
صادق : 30ال40روژ