امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171346 نظر

حسن
0

متشكر از پاسخ شما.آيا لازمه دفعه اول همزمان با تعويض روغن فيلتر روغن و روغن گيربكس رو هم عوض كنم؟
11:19  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

متشكر از پاسخ شما.آيا لازمه دفعه اول همزمان با تعويض روغن فيلتر روغن و روغن گيربكس رو هم عوض كنم؟
11:19  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
1

داداش دقیقا باید سرویس کامل کنی. فیلتر روغن و هوا و واسکازین و روغن موتور از زیر کارتل هم باز کن بار دوم به بعد با ساکشن و هر 3 بار تعویض روغن با ساکشن یکبار از کارتل تا جرم ها ورسوب ها از پایین تخلیه بشند.سرویس کارها خیلی تمایل به کارتل ندارن سختشونه شما مجابشون کن.
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1395/06/20

کاربر: REZA XU7
0

بستگي به كيلومتر ماشينتون داره. واسكازين كه تا ١٥٠٠٠ نيازي نيست عوض بشه.
فيلتر ها هم قبل از ١٠٠٠٠ عوض بشن مشكلي نداره. زودتر بخواين عوض كنين خرج اضافه س.
فقط روغن همون اوايل تعويض شه بهتره خصوصا زير ١٠٠٠ كيلومتر. چون كارخونه هم روغنش آشغاله هم ممكنه كم بريزه.
من پارسال كه تازه ماشينمو تحويل گرفته بودم رو كيلومتر ٧٠٠ روغن ماشينو عوض كردم هم صداش كم شد هم قشنگ احساس مي شد موتور نرم تر و روان تر كار مي كنه.
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1395/06/20

رامین
7

سلام باید تأسف خورد به حال مردمی با تاریخ کهن که حتی برای خودمون هم ارزش قائل نیستیم لیاقت ما ایرانی ها این خودرو ها ست ؟حداقل اگر خودتان توان تولید خودروی باکیفیت ندارید ( که دارید ولی سود جویی بیشتر از انسانها ارزش دارد ) حداقل خودروهای با کیفیت و به روز را با قیمت واقعی در اختیار مردم ایران قرار بدید. هزینه گمرک رو بردارید بلکه خودرو ساز ها به خودشون بیان و با جون مردم بازی نکنن ، این کمترین کاری هست که میتوانید انجام دهید
10:32  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

لطفا راهنمايي بفرماييد بعد از چند كيلومتر بايد روغن ماشين رو براي دفعه اول تعويض كد؟
08:15  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

3000 تا
گزارش
پاسخ دادن
09:59  1395/06/20

حامد
1

100000 تا
گزارش
پاسخ دادن
10:21  1395/06/20

حسن
0

ضمن تشكر از شما.آيا لازمه دفعه اول كه روغن موتور عوض ميشه فيلتر روغن و واسكازينها هم عوض بشه؟
گزارش
پاسخ دادن
11:56  1395/06/20

کاربر: REZA XU7
0

روغن كارخونه آشغاله. قبل از ١٠٠٠ تا عوض كن
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1395/06/20

کاربر: REZA XU7
0

وقتي روغن كارخونه رو با يه روغن خوب عوض كردين اونوقت پي مي برين كه چقدر روغنش آشغال بوده
گزارش
پاسخ دادن
10:54  1395/06/20

مونتاک
6

الان که داشتم مطالبو میخوندم اون کسی که با اسم من کامنت میزاره و چرتو پرت میگه بنده خدا انقدر حالیش نیس که حرفای خودمو به خودم نزنه و یه چیز جدید بگه لااقل. هزارتا فکر تو ذهنم اومد اما ترجیح میدم چیزی نگم چون میدونم کم سنو ساله .. این پیجم جای این بچه بازیا نیس.. تو همین جا هم میشه فهمید چرا میگم پارس خز شده یه دلیلش بخاطر اینه که امثال این بچه مچه ها سوارش میشن.اما دست اینا به دنا نمیخوره هیچ وقت.. اینه دنا رو خاص تر میکنه.. راستی من اسمم مونتاک نیس مونتاک نام یه پروژه اس تو نت سرچ کن میفهمی چیه داستان
00:08  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
ef7-vvt
3

مونتاک جان اسم جالبی انتخاب کردی پروژه سفر در زمان یا پروژه منهتن. بنظر من بی ارتباط با دنا ef7 و پارس xu7 نیست چون کسی که پارس ۱۸۰۰ را بفروشه و دنا ef7 بخره به نوعی پرژه سفر در زمان انجام داده .سفر از عصر غلاب سنگ به عصر فضا
گزارش
پاسخ دادن
03:48  1395/06/20

امیر
5

اگه دنا خاص بود تو توی پیج پارس چیکار میکنی؟
گزارش
پاسخ دادن
09:32  1395/06/20

سینا
5

خب حالا یعنی شما مدیر پروژه مونتاکی؟ دنای جدید میاد دنای قدیم رو از رده خارج میکنه و چون قیافه جالبی نداره و موتور خوبی نداره و گرونتره کسی طرفش نمیره میشه اقساط و چون قسطش زیادتر از دنای قدیم میشه کمتر کسی میتونه بگیره.پس بزن دست قشنگه رو به افتخار پرشیا tu5
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1395/06/20

مونتاک
2

ممنون داداش. دقیقا با همین ذهنیت این اسم روانتخاب کردم
گزارش
پاسخ دادن
10:07  1395/06/20

مونتاک
4

هدفم روشنگری کردنه. یه سری دلالو کسانی که ماشین رو دستشون مونده میان اینجا قصه هزار و یک شب تعریف میکنن از پارسی که جز خودرو های بی کیفیت بازار محسوب میشه.. و دوره ش سر اومده.بهتره این تفکر پوسیده جاشو به محصولات و تکنولوژی جدید بده. این اتفاق نهایتا میوفته. پارس علاوه به قدیمی بودن از کیفیت بد مونتاژ و مهندسی بی حساب کتاب رنج میبره.،
گزارش
پاسخ دادن
10:20  1395/06/20

مونتاژ
5

با با ماشینی که با لوازم چینی و قطعات ساخته شده در اطراف میدان غار مونتاژ و زیر نظر مدیران حرفه ایی با مدرک مردم ازاری تولید میشود تعریف و تمجید ندارد
گزارش
پاسخ دادن
10:31  1395/06/20

مونتاک
2

داداش فازت چیه؟ شما که پارس رو ماشین لوکس حساب میکینی باید سوت یزنی نه دست.در ثانی موتور توربو دردسرهای خودشو داره هزینه نگهداری بیشتر مراقبت بیشتر و حساس تره و برای تعمیر دستت تو پوست گردو. من شخصا موتور تنفس طبیعی رو ترجیح میدم.همچنین با گذاشتن توربو سیستم های کمک راننده و ایمنی هم باید افزایش پیدا کنه.. هر کسی طرف توربو نمیره.این دنا برای رانندگی شهری و جاده مناسبه اما توربو برای افراد خاص و عشق سرعتن
گزارش
پاسخ دادن
12:11  1395/06/20

امیر
1

تو تیباتو سوار شو عزیز تورو چه به پارس.برو با تیبای خزو جوادت حال کن.تو اول سوار یه پزو که شدی بعد بیا درباره پارس نظر بده توکه میای درباره پارس نظر میدی بیشتر از قبل مطمئن میشیم که حسرت پارس تو دلت مونده پس بیشتر از این اینجا خودتو خراب نکن برو پیج تیبات عزیزم برو.
گزارش
پاسخ دادن
12:35  1395/06/20

مونتاک
1

پسر خوب اون موقع که دست چپو راستتو بلد نبودی من پارس میشدم تا 2 سال پیشم تیپ5 داشتم واسه نیاز مالی فروختم. روز اول گفتم بهت چیزی که واسه تو ارزو واسه من خاطره است.منی که میگم دنا پژو رو کهنه کردم گذاشتم کنار اما دنا که سوار شدم تفاوتشو با پارس بدجوری احساس کردم.تورو خدا تو از خز بودن حرف نزن که بدجوری خندم میگیره. خرید تیبا منطقیه اما خرید پارس با این قیمت حماقت محض.
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1395/06/20

نیما
2

خب آقای مونتاک قطعات دنا ساخت کجاست؟ آلمان و فرانسه و امریکا؟ شما فراموش کردی هم دنا و هم پارس ماشین های ایرانی هستند.بحث سر نوع طراحیه. شما پراید رو ببین روغن ریزیش نسبت به پیکان حل شده حالا اگه قطعاتش هم بیکیفیت باشه ولی بازم طراحیش اصولی تره پس روغن ریزی حداقل میشه. مقایسه ابتدایی کردم متوجه بشید. دنا هم مشکل طراحی غیراصولی داره. مکانیک ها اینو میدونن. و چون قطعاتش هم بیکیفیته پس طراحی غیر اصولی با قطعات بیکیفیت چه شود. پارس از طراحی بهتر و ساده تری بهره میبره.
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1395/06/20

مونتاک
1

از نظر کیفیت که دنا یه سرو گردن بالاتر از پارسه دوستاره گرفته 4تا پارس رو هم یه ستاره گرفته.مشکلات پژو هم که یقه خودمو گرفت هیچ دم هر تعمیر گاهی بری چندتا پژو میبینی. هر ماشینی معایب و محاسن داره اما نسبت به پارس محاسنش خیلی بیشتره و قابل لمسه. طراحی ef7 بروز و به کمک آلمانیا شکل گرفته.بعد از تحریمم با قطعات با کیفیت مونتاژ میشه بخاطر همین دو ستاره میگیره.اگر روغن ریزی داشت و مثل پارس واشر میزد دنا هم یه ستاره میگرفت..من راهو نشون دادم میتونی بپری تو چاه انتخاب با خودته...
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1395/06/20

امیر
1

پسر خوب معلومه کی در ارزوی چیه؟تو هنوز حرف زدنتو یاد نگرفته بودی من پارس سوار میشدم البته میدونم توام اسباب بازیشو داشتی ایراد نداره ارزو بر جوانان عیب نیس.بالاخره یه روز دستت به پارس میرسه که یه بوق باهاش بزنی اینحاهم اینقدر شعر نگو که هلاک میشیم از خنده.تو فعلا تیباتو سوار شو تا به تیپ 5 و پارس برسی.تو اگه واقعا پارس و دنا سوار شده بودی اینجا پیدات نمیشد ماهم اگه هستیم فقط واسه اینه که معایب ماشینمونو بدونیمو راهکارش دستمون بیاد اما تو چی خدا میدونه جناب دلال با اون ماشین خزو جوادت.
گزارش
پاسخ دادن
19:27  1395/06/20

امیر
1

سلام برتو ای نشان دهنده ی راه.تو تیباتو سوار شو زوده واست از پارس حرف بزنی این 1000بار.تیبای خزو ضایعت خوبه یا تو تعمیرگاهی هنوز؟
گزارش
پاسخ دادن
19:31  1395/06/20

هموطن
1

مونتاک جان یدونه پارس tu5 نشون بده واشر زده باشه. چرا همینطوری حرف میزنی. اون پارس ساله اوکی؟ پارس سال که واشر میزنه
گزارش
پاسخ دادن
20:23  1395/06/20

مهرداد
0

بچه ها نگفتین چطوری میشه رفت خارج از ایران با ماشین؟ میخوام برم جمهوری آذربایجان. اصلا کار درستی هست؟ به مشکل برنخورم؟
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1395/06/20

قلی زاده
0

اقای مهرداد دست ایرانیان را خواندند که هیچ کاری نمی توانند به کنند لذا با تور بری بهتره پلیس قدم به قدم برای سرعت غیر مجاز و بازدید مدارک جهت اخذ رشوه نگه ات می دارد اذیت می شوی در ضمن اذربایجان نسبت به ترکیه شهر گرانتری
گزارش
پاسخ دادن
08:24  1395/06/21

م.رضا
0

سلام ، از کسایی که تحویل مرداد ماه هستن کسی مونده ماشین او تحویل نگرفته باشه مثل من ؟
23:51  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
اهواز
1

بنده ، هفدهم فاکتور شده
گزارش
پاسخ دادن
08:21  1395/06/20

م.رضا
1

داداش دعوت نامه کی اومده بود برات ؟
گزارش
پاسخ دادن
17:22  1395/06/20

اهواز
0

22 تیر
گزارش
پاسخ دادن
06:30  1395/06/21

م.رضا
0

داداش کی تکمیل وجه کردی ؟
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1395/06/21

ميم مثل مادر مونتاك
14

موتور ef7 واقعا از همه لحاظ عاليه خ باحاله مثلا شما با سرعت بالاي نود كه بري جوش مياره شايد شما فكر كني اين جز معايبشه ولي زير بينانه ك بنكري ميفهمي خير وايميستي از مناظر طبيعي اطراف لذت ميبري و اينكه ي هوايي هم ميخوري از طرف ديكه ي زنكي هم ميزني٠٩٦٤٤٠ يه احوالي هم ازشون ميپرسي بنده خداها از بيكاري درشون مياري تو سربالايي ها هركي ميبيني ازت رد ميشه و سلامي عرض ميكنه بهت و اينم ميشه صله رحم والا من نميدونم جرا بعضيا مغرضانه ميكن اي اف سون مناسب نيس ولي بنظرم ادم بايد ب همه جوانب نكاه كنه
22:21  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام... ما تقریبا دو ماه و خورده ای شد تا بهمون پرداخت کردند
گزارش
پاسخ دادن
21:09  1403/06/20

علی
0

سلام... ما تقریبا دو ماه و خورده ای شد تا بهمون پرداخت کردند
گزارش
پاسخ دادن
21:09  1403/06/20

دارا
5

شما هم مثل اینکه واشر زدی وکنار وایستادی مال دیگران رو غرغره میکنی این جز خصوصیات شما هست
راستی مسواک هم بزن
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1395/06/19

دارا
6

شما هم مثل اینکه واشر زدی وکنار وایستادی مال دیگران رو غرغره میکنی این جز خصوصیات شما هست
راستی مسواک هم بزن
گزارش
پاسخ دادن
23:30  1395/06/19

ef7-vvt
3

بنظر من بهتره زیاد در برابر ef7 مقاومت نکنید چون تا یه سال دیگه دخل همه این عهد دغیانوث ها را میاره .اینطور که همه دارن عاشق این پایه گازسوز پیشرفته میشن تا چند وقت دیگه خیابونا پر از موتور ef7 معمولی و توربوشارژ میشه .با اجرای قطعی طرح یورو ۵ از اول سال ۹۶ فقط دو تا موتور tu5 و k4m اونم فقط زیر سایه جناب ef7 باقی میمونه
گزارش
پاسخ دادن
03:32  1395/06/20

سمیه
0

ماشینی که امروز فاکتور خورده کی سند ش میاد و کی پلاک میشه و کی باید بریم از نمایندگی بگیریمش0
21:19  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی2
0

دوست عزیز سند با فاکتور می خوره فقط حسابداری تایید کنه ماشین بار گیری اگر پلاک ازاد داری فردا پلاک می شه و بارگیری اگر پلاک نداری ماشین امشب بارگیری می شه زنگ بزن شرکت حمل نقل طاووس ترابر یا تیز ترابر می گه ماشینت بلرگیری شده یا نه همراه با ساعت شمادش رو داخل اینترنت در بیار.
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1395/06/19

امیر
2

تقریبا تا 3 روز دیگه ماشین با پلاک آماده و مدارک میاد.سند کمپانی و بیمه نامه و کارت طلایی و گارانتی. سند سبز خودرو و کارت سوخت و کارت ماشین بعدا با پست میاد به آدرس.
گزارش
پاسخ دادن
22:57  1395/06/19

کاربر: Esi
0

واسه من تحویل ۳ مهر بوده میشه بگی چطور پیگیری کردی ماهم یاد بگیریم پیگیری کنیم مرسی
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1395/06/19

مادر مونتاك
0

من تو دنيا به خاطر دو چيز افسوس ميخورم:
١- خريد پارس تيوفايو

٢- اون شب كذايي كه مونتاك شد پسرم


عسق است اي اف سونننن
21:08  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مونتاك عسلي
5

آقا ي سوال داشتم، پيج تيبا كجاست و چطور ميشه اونجا نظر گذاشت؟ عاجزانه خاهشمندم ي جوانمرد براي رضاي خدا لينك اون پيج رو برام بذارن و من رو از در بدري توي پيج پارس و دنا نجات بده، خدا خيرتون بده ايشالا.
20:20  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک original
1

باز که با اسم من اومدی
😐😐😐
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1395/06/19

مونتاک
5

اقا واقعا این ینی چی بعضیا با اسم من میان نظر میدن!!!!!
که چی بشه اخه
یه اشتباه کردیم روز اول با اسم مونتاک نظر دادم در مورد دنا و طرفدارش شدم و واقعا هم الان پشیمونم از طرفداریه دنا
مونتاک اصلی و مونتاک پدر و پدربزرگ چیه اخه
واقعا که
آقایون دلالایه دنا و طرفداراش خواهشا با اسم من نظر ندین
خواهش میکنم ازتون
من هزار بار گفتم که واقعا پشیمونم از خرید دنا واقعا یه اشغال به تمام معناس
حیف اینهمه پول که بابتش دادم
یه مدتیه هر روز باید بابت تعمیر قطعاتش هی برم نمایندگیا با هزار بدبختی قطعه جور کنم
دیگه بریدم واقعا
هر روز بیکارم میکنه
فقط تنها خاصیتش این بود که استادکارا و کارمندایه ایران خودرو رو رفیقم کرد از بس که رفتم و اومدم
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1395/06/19

مجتبی
3

با عرض سلام و احترام من ماشینم پژوپارسTU5هست که سه روزه تحویل گرفتم همه چیزش عالیه حرف نداره ولی یه مشکلی هست که آمپره آب ازوسط یه کمی میره بالا می خواستم بدونم مشکل داره یابرای همه اینجوری هست اگه کسی TU5داره واطلاعاتی داره منو راهنمایی کنه ممنون میشم
19:35  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی2
0

من دنا دارم پارس هم داخل خونه هست پارس امپرش از وسط می گذره ولی دنا نه از وسط وقتی روشنه نمی گذره مشکلی نداره طراحی ها متفاوته
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1395/06/19

سجاد
3

داداش به چرت و پرت های بعضیا گوش نکن همه ی موتور های نو که تازه تولید شده باشن اولش زیاد گرم میشن از پراید گرفته تا شیرون ولی بعدش که کمی کار کنه میاد پایین مال شما هم باید یکم پایین تر از وسط باشه اگر هم خط وسط رو رد کرد باید فن بزرگ روشن بشه و بعد برگرده پایین خط
گزارش
پاسخ دادن
00:12  1395/06/20

سمیه
2

اصلا باورم نمیشه . دیروز صبح فاکتور نخورده بود . خدایا چقدر زود یعنی پنجشنبه . جمعه فاکتور خورد .
واقعیت زیاد زنگ زدم پیگیری کردم و صنعت معدن هم درخواست دادم
کی دستم میرسه؟ کی سند میرسه ؟ کی پلاک هاش میرسه ؟
17:30  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
تارا v4 lx مشکی
0

سلام نه من سه شهریور بودم هنوز خبری نشده ازشون
گزارش
پاسخ دادن
08:39  1403/06/06

محمد
0

سلام من هم ۲ شهریور بوده هنوز خبری نشده
گزارش
پاسخ دادن
23:07  1403/06/06

بهنام
0

انشاالله همه ماشین فاکتور میشه
به لطف خدا
گزارش
پاسخ دادن
19:42  1403/06/07

مونتاک
2

سلام مبارکتون باشه ایشالا
حدودا چند روز دیگه ماشین بدستت میرسه
منم فردا میخوام پارس ثبت نام کنم و دنامو بفروشم
فقط خداکنه زود تحویلش بدن
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1395/06/19

سمیه
1

من تحویل شهریور بودم و قرار بود 4 مهر فاکتور بخوره .الان نگاه کردم دیدم فاکتور خورده .
خدارو شکر میخواستم باهاش برم مسافرت
17:28  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
م.رضا
2

لعنت به ایران خودرو !! مال من تحویل مرداده هنوز پرداخت کل مبلغ او هم تایید نکردن نامردا ، چه برسه به فاکتور شدن
گزارش
پاسخ دادن
21:23  1395/06/19

محمد هادی
0

سلام.لطفا کسی هست بدونه فرق کلاس۲۸۵۱۲با ۲۸۵۱۳در پژو پا س چیه؟
15:42  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
0

هیچ فرقی نداره فقط کلاس13 سیستم مولتی پلکس داره عزیز
گزارش
پاسخ دادن
20:08  1395/06/19

م.رضا
0

میشه کمی بیشتر توضیح بدین مزایا و یا معایب مولتی پلکس و ساده رو ؟
گزارش
پاسخ دادن
00:14  1395/06/20

مونتاک اصلی
1

سلام برهمه دوستان. یه مدت نبودم با اسم من چندین نظر گذاشتن که خودمم تعجب کردم. باز خوبه دیگه مواقعی که نیستم هم فعالم!!
15:12  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
بهداد
0

سلام دوستان.من جدیدا یه دونه تی یو فایو گرفتم.همه چیزش خوبه .فقط در حالت سلو و ایستاده یه صدای ریزی از موتور میاد که شبیه صدای سوپاپه.ولی سوپاپ نیست.نمایندگی بردم گفتن همه اینجورین.البته مشکل خاصی نداره.ولی تو ذوق میزنه.اون کم صدایی موتور رو خراب میکنه.دوستان لطفا راهنمایی کنن.ممنونم
14:32  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
.
0

cs55
7 اسفند
11 تیر هم صدو یازده تومن پرداخت کردم. مشکل اینجاست که با وجودی که سند سبز اومده، ماشین رو تحویل نمی‌دن. به نظر می‌رسه برای فرار از جریمه تأخیر این طور سند رو صادر کردن. جایی هم جواب ما رو نمیده، نمایندگی که میگه نیومده، 96550 هم میگه این قضیه عادیه، تا چند روز دیگه میدن ماشین رو
گزارش
پاسخ دادن
20:16  1403/06/05

حامد
0

شما چه تاریخی تکمیل وجه کردین دوست عزیز؟ خودروی شما cs35 هستش یا cs55 ؟
گزارش
پاسخ دادن
18:38  1403/06/05

.
0

cs55
7 اسفند
11 تیر هم صدو یازده تومن پرداخت کردم. مشکل اینجاست که با وجودی که سند سبز اومده، ماشین رو تحویل نمی‌دن. به نظر می‌رسه برای فرار از جریمه تأخیر این طور سند رو صادر کردن. جایی هم جواب ما رو نمیده، نمایندگی که میگه نیومده، 96550 هم میگه این قضیه عادیه، تا چند روز دیگه میدن ماشین رو
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1403/06/05

سعید
0

نگران نباش حمل خودرو به نمایندگی یکی دو روز معطلی داره. مبارک باشه
گزارش
پاسخ دادن
06:42  1403/06/06

مم
0

سلام . مبارک باشه . به سلامتی
گزارش
پاسخ دادن
10:52  1403/06/06

پژمان
0

منم چنین صدایی میداد
بعد ی مدت خیلی زیاد شد
بردم نمایندگی
فهمیدم یکی از پیچاش شکسته بود
خیلی کلفت بود
نمیدونم از کجای موتور بود
گزارش
پاسخ دادن
01:02  1395/06/20

پویا
0

با سلام خواستم بپرسم بعد از اینکه سوئیچ ماشین باز شد صدای پمپ بنزین در مدل tuf قطع مشه یا نه
14:10  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
0

سلام اقا محسن واقا امین مرسی از راهنمایتون راستی ماشینم تحویل شهریور هستش گفتن 3مهر تحویل میدن واقعا سوم تحویل میدن یا بازهم تاخیر داره مرسی
13:03  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
پژوپارس
4

بعضیا چنان سر این ماشینای وطنی تعصب دارن که انگار کارخونه مال باباشونه اینای هم که کل کل میکنن خداشاهده دلالن که فقط میحوان از دنا یا پارس تعریف کنن ذهن مردمو عوض کنن نسبت به ماشینا.بابا بیاین واقعیت رو ببینین پارس ماشین خوبیه ولی فقط تیوفایوش خوبه من داییم پارس سال داش به همین قران قسم چهار ملیون خرجش کرد اخرشم نشد ماشین.ولی خودم تیوفایو دارم تا الانم اخ نگفته.دنا هم ماشین بدی نیس. یکی از خوبیهاشی دنا اینه که ایران خودرو تو خر شخر چندتا نمایندگی داره اگه مشکلی داشت تو اولین فرصت واست میزان میکنن قطعاتش خیلی زیاده حالا اگه کسی میتونه با قیافه دنا بسازه بره بخره همون که قطعاتش تو بازار زیاد خودش خیلیه.پارسم هیچی از دنا کم نداره ولی یه سری اپشن نداره که اونم منطقیه چون هفت تومن از دنا ارزونتره .ازن ظر موتورم هیچ فرقی با هم نمیکنن.تیوفایو تو دو4000.صدوچهلودو.نیوتن گشتاور.میده ای اف سون تو دور5000صدوپنجاه تا میده.تازه باید به دنا بیشتر گاز بدی.از نظراسب بخارم دنا تو دور6500صدوچهارده اسب میده.پارس تو دور5600صدوهشت اسب میده.که باز پارس بهتره..البته تمام خودروها مشکلاتی هم دارنا
10:20  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی2
1

جناب داخل خونه هم پارس tu5 هست هم دنا ef7 پارس ماشین خوبی ولی خداوکیلی این چیزایی که می گم از روی تعصب نیست دنا قیافش عالیه اصلا هیکلش خیلی بزرگتر پارس پنج تومن گرون تره ولی صندلی های تمام برقی قفل کن اتوماتیک که سمند 89 lx من داشت که پارس نداره افتاب گیر شاگرد معمولی که lx هم مثل دنا چراغ داره دنا و پارس رو بزار جفت هم هم زمان بزن رو در ها واقعا به راحتی می فهمی کدوم محکم تره صندلی های طبی دنا داره که پارس نداره کروز کنترل داره ولی خدایی سواری پارس رو دوست داشتم ماشین بدی نیست من چون خواهرم نمی تونست خانواده سمند رو خوب برونه براش پارس گرفتم. والا بنظرم سورن کلاس 11 بهتره هم اپشن بیشتر داره هم رینگ خوشکلی داره و هم شیشه های سولار که پارس نداره و پاور ویندوز و بهترین چیز سورن داشبورد فوم نرمشه.
گزارش
پاسخ دادن
12:23  1395/06/19

علی2
2

ببخشید تازه اینم یادم رفت بگم دنا 4000 تا 4500 155 نیوتن تازه این یه چیز مشخصه tu5 انقدر ضعیف که روی پارس سبک تره دنا هست گیربکس رو دست کاری کردن ولی ef7 با این که دنا از سمند هم سنگین تره کشش بهتری داره بدون دست کاری گیربکس ef7 تنها مشکلی که من ازش دیدم تعمیرش سخته کار هر کسی نیست کشش هم داخل جاده ایذه عالییی بود من قبولش دارم.
گزارش
پاسخ دادن
12:28  1395/06/19

مونتاک
2

اینکه تمام محصولات مشکل دارن نقلی نیس اما انصافا فرق دنا با پارس فقط تو چندتا آپشنه؟؟ از نظر تکنولوژی موتورطراحی داخلی و خارجی. امنیتش هندلینگش با پارس از رده خارج یکیه؟ وجدانا اگر سوار نشدی یه بار سوار شو یه دور بزن بعد بیا بگو کدوم بهتره..
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1395/06/19

سعبد
6

پژو پارس lx بینظیره. هم خشگله هم موتور عالی داره و هم آپشن ها و ترمز خوب. صندلی های طبی و شتاب زیاد.قیمت مناسب تر از ماشین های با رده بالاتر
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1395/06/19

میلاد
5

کسایی که دنا دارن تازه گرفتن و به معایب و مشکلاتش آشنایی ندارن و دفاع کورکورانه می کنند. سال 92 دنا شکست خورد و الانم فقط و فقط بخاطر اقساط با مدت زیاده که چندتایی فروختن به زودی با دنای جدید کسایی که دنای قدیم رو گرفتن ضرر زیادی خواهند خورد نگید نگفتیم
گزارش
پاسخ دادن
16:27  1395/06/19

موسی
4

این که خیلی بدتره باید با موتور دنا به مراتب بیشتر از پارس گاز داد.و دور رو بالا نگه داشت.موتورش منفجر میشه که. اونم با اون اتاق لش و سنگین سمند
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1395/06/19

پژوپارس
3

من چندوقته .هر چهار پنج ماه یه ماشین میخرم میفروشم که خرج دانشگام دربیاد.دلالم نیستما ماشینام رو دو تومن زیر قیمت بازار همیشه میفروشم وبه ادمش که خرج دانشگام درییاد تو این د وساله تنها ماشینی که تونستم جلو نمایندگی نقدش کنم همین پارس تیوفایو بوده خداشاهده اصلا وقت نداشتم پشتش بشینم چون جلو نمایندگی مشتری پیدا میشد واسش.ودناهم چند تا نوشتم واونا دو سه روز طول کشیده نقد بشه ویکمم سودش کمتر بود. در کل میشه گف من تو این دوساله.یکی دوماه پشت دناهای مختلف سوار بودم که انصافا مشکل خاصی نداشتن.ولی قیافش واقعا یه ضعف بزرگ وهممون هم قبول داریم وخیلی از پارس بیست سال پیش ضعیفتره از نظر قیافه.برین هر سایتی که میخواین تحقیق کنین.ولی از ماشینای چینی بدتر نیستا واقعا این پنج شیش تا دنایی که داشتم وفروختم هیچ مشکلی نداشته.فقط یکم صندلیاش به نظرم بد میومد.در کل ایراد دنا قیافشه به نظرمم اگه کسی میتونه چهلو سه تومن بده دنا بره بخره .ماشین بدی نیس.ولی از قیافه خیلی بده.کسی هم که سی وپنج شیش ملیون داره بره پارس تیوفایو بخره.که اونم درحد قیمتش بد نیس.ولی شما میخواین با کمترین پول بهترین رو بخری
گزارش
پاسخ دادن
18:51  1395/06/19

رها
0

علی آقا پارس tu5 میبینم پارس tu5 خریدی مبارکه
گزارش
پاسخ دادن
20:08  1395/06/20

شروین
0

علت وزن بالا و کند بودن دنا چیه؟
گزارش
پاسخ دادن
20:11  1395/06/20

علیsh
0

سلام همشهری ، ی پارس سال 95داشتم اسپرت فروختمش حالا بین پارس سال و lx موندم کدومو بخرم ???
گزارش
پاسخ دادن
02:14  1395/06/22

مونتاك پدر
8

اقايون عاجزانه خاهشمندم ب اسم من پيام نذاريد من اگه عقل داشتم نميرفتم از دنا طرفداري كنم حتما يه مشكلي دارم شما با خوندن مطالب من متوجه نقد هاي غير اصولي و غير كارشناسي و غير فني من ميشيد ديكه لازم نيست جاي من پيام بذاريد.
09:05  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک پدر بزرگ
5

خخخخ
گزارش
پاسخ دادن
09:40  1395/06/19

فرهاد
4

بعضی از دلال های دنا طوری میگن پارس tu5 گیربکسش مشکل داره که کسی نداشته باشه فکر میکنه گیربکس خورد میکنه. بنده 7 ماهه دارم دنده ها بسیار نرم و بیصدا هستند حتی از گیربکس پارسxu7 هم خیلی بهتره. واقعا جوسازی محضه و حسادت. پارسtu5 خودرو منحصر به فردبه.
گزارش
پاسخ دادن
16:14  1395/06/19

مهرداد
2

آقا یک سوال میشه با پارسtu5 رفت جمهوری آذربایجان؟ کسی تا حالا خارج از ایران رفته با این ماشین؟ معقول هست این کار؟ پلاک و .... چطوری باید گرفت؟ قطعات پارس tu5اگه یک وقت ماشین ایراد پیدا کرد میشه تو جمهوری آذربایجان پیداکرد؟ راهنمایی میفرماید؟ مرسی
گزارش
پاسخ دادن
16:17  1395/06/19

مهدی
4

سلام .پارس های حالا پارس نیستند فقط اسم پارس روشون هست پارس فقط Elx
سری قدیم که هر کی داره باید قدرشو بدونه .ماشین های حالا وقتی سینی زیر
موتورکه قبلا فلزی بود حالا پلاستیکی شده وای به حال قطعات موتور .!!!!!!!!!!!
سلامتی همه دوستان.
07:37  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
ستاره تبدیل به تاراv1پلاس فروش فوری
0

🟢منم تحویل۳شهریورم هنوز فاکتور نشده،گفتن تایک ماه تاخیر داره🟣
گزارش
پاسخ دادن
17:55  1403/06/04

میلاد
1

پارس های قدیم مشکلات زیادی داشتند مثل سوختن واشر سرسیلندر و ...هیج آپشنی هم نداشتند. پارس tu5 تکمیل شده و به تکامل رسیده
گزارش
پاسخ دادن
16:24  1395/06/19

حجت
4

سلام....
فرض خریدن هرخودرویی مهمترین عامل در نگه داری خودرو رسیدگی منظم و داشتن تعمیر کار خوب هست.
درسته که متاسفانه تعمییر کارهای ایرانی بدون داشتن دانش دست به هرموتوری میزنن و اخرش یجوری سرهم بندی میکنن اما باید دونست که این کار از عمر خودرو کم میکنه.
درسته که ایرانخودرو در تمام شهرها نمایندگی داره اما این دلیل نمیشه که مکانیک های نمایندگی ها همه خوب باشن.(دلیل اسباط این حرف رتبه بندی نمایندگی ها می باشد که البته یکی از موارد امتیاز بندی خدمات می باشد)
درسته که ما می تونیم خودرو خودمون رو بعد از زمان گارانتی مجددا گارانتی کنیم اما میدوئنیم که هزینه پرداختی بسیار زیاده..
درسته که ما به دلیل وجود لوازم فراوون و تعمیر کار خوب میتوبنیم پیکان سوار شیم اما مقایسه بین خودروی دنا و tu5 بوده و باید دید کدوم مرقون به صرفه تره
درسته که ما خودرو میخریم و هیچوقت به فکر فروش نیستیم اما 80 درصد مردم ایران دراون حد رفاه نیستن که بی خیال اون چند میلیونی بشن که برای خودرو پرداخت کردن پس باید نگاهی به فروش خودرو هم داشت..
بازهم پیشنهاد میکنم گول ظاهر رو نخورید.
پارس مرقون به صرفه تره
01:22  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
0

دوست عزیز هزینه بیمه خیلی کمتر از خرج تعمیرات پارس میشه که یا واشر میزنه یا دیسکو صفحه تموم میکنه یا جلو بندیش دچار مشکلاته. هر سال باید براش فن بخری. این هزینه گارانتی برای خودرویی مثل دنا. ارزش داره بخاطر لوازم گرونتر و کمیاب ترش. و اگر ماشین نیاز به تعمیر داشت خیالت راحته..جدا دنا رو با پارس مقایسه نکنید حداقل 20 سال فاصله تکنولوژیکی دارن با هم.، ببینید دنا برای کسی که میخواد ماشین خوب سوار شه و امکانات رفاهی مناسبی داشته باشه خوبه. ماشین جدید که مثل پارس بی کیفیتو خز نیس و برای رانندگی اسپورتی جون میده
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1395/06/19

حسینی کیا
2

پرشیا خودرو قشر متوسط رو به بالاست. همیشه هم شیک و باکلاس بوده. شما هر وقت کادیلاک قدیمی سوار بشی شیک و با کلاسه. ابهت و کلاسش یک چیز دیگست حتی اگه 100 سال ازش بگذره
گزارش
پاسخ دادن
16:03  1395/06/19

لیدا
1

از محاسن پارس جا افتادن اون تو کشور ماست.
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1395/06/19

مونتاک
3

شمایی که با اسم من کامنت میزاری قضیه من با شما مثل کسیه که اصالت داره و حرفش اعتبار داره و اثبات شدس و شما بی شناسنامو بی هویتی حتی اسم منم روت بزاری باز بی ارزشی مثل ارم پژو رو پارس؟ ماشین اگر همه استاندارد ها رو داشته باشه خواه نا خواه پر طرفدار میشه اگر بی کیفیت باشه با چسبوندن هر لوگویی بعد یه مدت از چشم میوفته. درسته اسم من بهت اعتبار میده اما کیفیت حرفای من کجا شما کجا!! اینم گفتم خودتو خسته نکنی. باز خوبه فهمیدید رو در رو از پس من بر نمیای و منطقی نمیتونید رو حرف من حرفی بزنید
23:54  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

سلام منم پارس lx تحویل شهریور ثبت نام کردم 96440 و ایران خودرو گفتم 3 مهر تحویله کسی دیگه هست تحویلی شهریور ماه و به بقیه چی گفتن
23:22  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
سمیه
0

من تحویل شهریورم گفتند 4 مهر فاکتور میخوره
گزارش
پاسخ دادن
17:24  1395/06/19

امین
0

شما از کجا ثبت نام کردی ؟ و به کجاها به جز ایران خودرو تماس گرفتی
گزارش
پاسخ دادن
18:39  1395/06/19

کاربر: Esi
1

سلام دقیقا شرایط شما رو دارم ولی بعید میدونم آخه سودرو تا ۱۵مهر محاسبه کردن نمیدونم والله ولی بدقولی راست کار ایرانجیبه
گزارش
پاسخ دادن
10:34  1395/06/19

مجتبی
1

سلام دوستان من سه روزه ماشینم روتحویل گرفتم پژو تیوفایو هست که می خوام لاستیک هاشو عوض کنم 205بندازم کدوم بهتره رودستون یا کومهو اگه کسی اطلاعاتی داره منوراهنمایی کنه ممنون میشم
23:10  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
3

مبارکت باشه داداش عزیزم
کومهو بخر حالشو ببر
گزارش
پاسخ دادن
23:37  1395/06/18

حسین
0

سلام مجتبی جان میشه لاستیک زاباس نگاه کنی ببین از مارک لاستیک های زیر ماشین هست یا فرق داره اگه لطف کنی ممنون میشم
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1395/06/19

مهرداد
0

کومهو اصلی عالیه. دوستم انداخترو ماشینش 4 سال گذشته بود ولی انگار 7 درصد بود خیلی لاستیک جالبیه
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1395/06/19

مجتبی
0

بله عزیزم ازمارک لاستیکهای فابریکشون هست
گزارش
پاسخ دادن
17:30  1395/06/19

مجتبی
10

باعرض سلام واحترام من سه روزه ماشینم روتحویل گرفتم پژوپارسTU5هست خداشاهده خیلی ازماشین راضی هستم آپشن فول کم مصرف جاداربزرگ شتابش حرف نداره خیلی عالیه کسی که قصدخریدداره شک نکنه بخره
21:49  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
6

مبارکت باشه .ایشالا چرخش به شادی بچرخه برات
تا امروز نظرم با دنا بود ولی حقیقتو نمیشه کتمان کرد که موتور ef7ضعیفه و حتی از شیر پیر پارس سواران کهxu7باشه براحتی میخوره😢
الانم موندم چطوری به همه بگم پارس خوبه
متاسفانه یه عده هستن با نام من میان و نظر میدن و از دنا تعریف میکنن
آقا من به خاطر برند معروف پارس و موتور قدرتمندشون جذب پارس شدم
خواهشا با نام من نظر ندین
البته احساس میکنم اونا که جدیدا با نام من از دنا تعریف میکنن یه عده دلال هستن
حق مطلبو ادا کردم تصمیم با خودتونه مردم
یاعلی
گول کسانی که با نام جعلی من میان از دنا تعریف میکننو نخورید
حق نگهدارتون
گزارش
پاسخ دادن
22:16  1395/06/18

مونتاک
3

سلام آقا مجتبی دلال چطوری؟ این هفته تونستی بفروشی؟ دلال ها یه اخلاق بد دارن حال نمیکنم قسم دروغ زیاد میخورن و میگن. روزیت کم میشه نکن داداشم خوبیت نداره
گزارش
پاسخ دادن
22:42  1395/06/18

مونتاک
2

باز که تو با نام جعلی من اومدی.اقا مجتبی اون موتاک که به شما میگه دلال واقعی نیست یه بی ارزشه که نمیدونه چطور عقدشو خالی کنه
گزارش
پاسخ دادن
23:34  1395/06/18

مونتاک پدر
5

پسرم میبخشید من اگه بالا سرت بودم دیگه با پارس سوار جماعت دمخور نمیشدی تا اینجوری بار بیای. بعد اون قضیه من فراری شدم و میدونم تو شرایط سخت بزرگ شدی و مثل رفیقای پارس سوارت عقده دنا تو دلت مونده و بدجوری بهت فشار آورده. من معذرت میخوام باور کن همه چی یه دفعه ای شد و اون شب تورو انداخت تو زندگی من. منم قبولت نکردم دیگه نمیدونم کجا بزرگ شدی
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1395/06/18

هموطن
0

مبارک باشه.برو حالشو ببر. واقعا رانندگی باهاش لذت بخشه. شاد باشی دوست من
گزارش
پاسخ دادن
16:34  1395/06/19

بهرام
0

قصه مونتاک عین فیلم های قدیمی شده که طرف بعد از چند سال که رفته بود برگشته و اون موقع در اثر خطایی با کسی بچه دارشده بوده حالا بچشو میبینه و نمیشناسه. آخه تو چی میدونی......نه نه
گزارش
پاسخ دادن
16:40  1395/06/19

بهرام
1

مونتاک و مکافات. مونتاک آرتیست سینما. مونتاک کجایی که داداشتو کشتند..... راستی خبری از مهندس شرکت بی ام دبلیو علی 2 نیست . دنبال قطعات آلمانی بودم گفتم کمی زاهنمایی بگیرم ازش
گزارش
پاسخ دادن
16:42  1395/06/19

تورج
0

سلام دوستان
کسی تجربه استفاده از لاستیک میلر رو داره.لاستیک چینی هست که روی پارس LX که تحویل گرفتم هست.
لاستیک خیلی نرمی هست اما از کیفیتش خبر ندارم.ممنون میشم اگه دوستان راهنمایی کنند.
21:28  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
ل الف
0

من هم اردیبهشت بودم و تحویل ۲ مرداد الان تماس گرفتم دفتر. شرکت، گفتن تا ۲ مهر کارهای اداری و فاکتور و ... انجام میشه تحویل ممکنه تا ۲ مهر باشه شاید هم بعدش. ولی گفتن اخبار رسانه صحیح نیست و تابستان یک روز در میان برق داشتن و حتی پرسنل مرخصی تابستانی نداشتن.
به علاوه فقط چک اول که ۱۵ مهر بود رو استعلام گرفتن و به ۱۵ آذر موکول شده. بقیه هم تماس بگیرن و بپرسن و مطمئن بشن
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1403/06/03

ل الف
0

من هم اردیبهشت بودم و تحویل ۲ مرداد الان تماس گرفتم دفتر. شرکت، گفتن تا ۲ مهر کارهای اداری و فاکتور و ... انجام میشه تحویل ممکنه تا ۲ مهر باشه شاید هم بعدش. ولی گفتن اخبار رسانه صحیح نیست و تابستان یک روز در میان برق داشتن و حتی پرسنل مرخصی تابستانی نداشتن.
به علاوه فقط چک اول که ۱۵ مهر بود رو استعلام گرفتن و به ۱۵ آذر موکول شده. بقیه هم تماس بگیرن و بپرسن و مطمئن بشن
گزارش
پاسخ دادن
00:22  1403/06/04

J4سفید،اردیبهشت
0

نمیشه. بعداً حتی اگه قرارداد رو لغو نکنن، خسارت رو میگیرن... به نفع کرمان موتور مردم رو راهنمایی نکنید.
گزارش
پاسخ دادن
13:34  1403/06/03

J4 سفید اردیبهشت
0

سلام منم زنگ زدم همینو گفتند ولی گفتن تاریخ چک‌ها مشخصه سر موقع باید پاس بشه
گزارش
پاسخ دادن
14:06  1403/06/03

ل الف
0

من هم اردیبهشت بودم و تحویل ۲ مرداد الان تماس گرفتم دفتر. شرکت، گفتن تا ۲ مهر کارهای اداری و فاکتور و ... انجام میشه تحویل ممکنه تا ۲ مهر باشه شاید هم بعدش. ولی گفتن اخبار رسانه صحیح نیست و تابستان یک روز در میان برق داشتن و حتی پرسنل مرخصی تابستانی نداشتن.
به علاوه فقط چک اول که ۱۵ مهر بود رو استعلام گرفتن و به ۱۵ آذر موکول شده. بقیه هم تماس بگیرن و بپرسن و مطمئن بشن
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1403/06/03

ل الف
0

من هم اردیبهشت بودم و تحویل ۲ مرداد الان تماس گرفتم دفتر. شرکت، گفتن تا ۲ مهر کارهای اداری و فاکتور و ... انجام میشه تحویل ممکنه تا ۲ مهر باشه شاید هم بعدش. ولی گفتن اخبار رسانه صحیح نیست و تابستان یک روز در میان برق داشتن و حتی پرسنل مرخصی تابستانی نداشتن.
به علاوه فقط چک اول که ۱۵ مهر بود رو استعلام گرفتن و به ۱۵ آذر موکول شده. بقیه هم تماس بگیرن و بپرسن و مطمئن بشن
گزارش
پاسخ دادن
15:05  1403/06/03

M j s
0

همچین چیزی نمیشه چک شما تاریخ خورده کلر هم کردن روزش میاد بانک
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1403/06/03

ل الف
0

خود شرکت امروز اسمس هم زده! بعد شما میگی‌ نمیشه؟
گزارش
پاسخ دادن
20:06  1403/06/03

J4.اردیبهشت
0

من به کرمان موتور اعتماد ندارم، پیامکش برای من هم اومد ولی اینها بعدا موقع خسارت دادن بازی درمیارن ... ضمن اینکه اگه راست میگن همه چک‌ها رو دو ماه عقب‌تر پاس کنن، چه فایده فقط اولین چک دو ماه دیرتر پاس بشه؟؟!! آذر یک چک، یک ماه بعد سررسید چک دوم میرسه.

کرمان موتور زرنگ تر و دزدتر از این حرفاست که مشتری‌مداری کنه.
مگه پیامک ندادن برق باعث تعطیلی کارخونه شده؟؟ این پیامک رو دادن که بعدا خسارت ندن و بره جزء موارد خارج از کنترل . ولی رسانه‌ای که شد فوری تکذیب کردن که نه مشکل برق نبوده.
اینها باید کلی خسارت تاخیر در تحویل بدن، دنبال بهانه برای پرداخت نکردن هستن
گزارش
پاسخ دادن
21:58  1403/06/03

ل الف
0

من هم اردیبهشت بودم و تحویل ۲ مرداد الان تماس گرفتم دفتر. شرکت، گفتن تا ۲ مهر کارهای اداری و فاکتور و ... انجام میشه تحویل ممکنه تا ۲ مهر باشه شاید هم بعدش. ولی گفتن اخبار رسانه صحیح نیست و تابستان یک روز در میان برق داشتن و حتی پرسنل مرخصی تابستانی نداشتن.
به علاوه فقط چک اول که ۱۵ مهر بود رو استعلام گرفتن و به ۱۵ آذر موکول شده. بقیه هم تماس بگیرن و بپرسن و مطمئن بشن
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1403/08/08

محسن
2

لاستیک خود پارس tu5 خوبه. من سوال کردم گفتند تا 80 هزار تا کار میکنه راحت. لاستیک نرمی هم هست. لاستیک خریدن خرج اضافه است. اونم با ابن آسفالت ها و جاده های ما
گزارش
پاسخ دادن
23:34  1395/06/18

کاربر: ilyar-tu5
3

با سلام
لاستیک های خود کارخانه چه حال مارک چینی باشه و چه ایرانی کیفیت پایینی دارند.بهتره بعد حدود 10هزارتا کارکرد با لاستیک خارجی عوض کنید. من خود سایز 205 هانکوک انداختم.هم کیفیتش بهتره .هم ماشین نرمتر شده و هم حس فرمانپذیری و پایداریش بهتر شده.
گزارش
پاسخ دادن
22:36  1395/06/18

حرف آخر پژو سوار ها لایک کنند تا رکورد بزنیم
32

سلام دوستان-قابل توجه دنا سوران و خودروهای دیگه ...
دوستان پژو سوار سلام-من خودم 206 دارم ولی بازم برند پژو هست
ببینید دقت کنید که شما سوار چه برندی هستید(حلا ایرانی شده یا نه کاری نداریم)
شما سوار پژو هستید که در همه جای این کره خاکی می شناسن
این دیگه یعنی تمام.فهمیدید تمام.
من 206 داشتم رفتیم ترکیه.همه می شناختن قطعاتش هم موجود این یعنی یه دنیا ارزش
دنا رو باید برای آنگولا صادر کرد. که من شرط میکنم اونا هم قبول نمی کنن به خدا
کدوم خودروی ما رو قبول کردن.
همین آرم شیر که پشت خودروی شماست این یعنی یک دنیا ارزش
دیگه برای چی جواب این فرغون سوارها رو میدین؟
دوستان پژو سوار از شما بعیده!همین آرم خودروتون کارخانه دنا رو میخره و می فروشه!
پژو رو همه جهان می شناسن ولی دنا رو چطور؟؟
راست میگم یا نه! دیگه ساکت شین.
لایک کنین برای رکورد.زنده باد پژو
18:57  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
هموطن
9

خدا شاهده قصد تخریب ندارم ولی تکیه کردن شما به اسم پژو وآرم پژو من را یاد یه نکته مهم جهانی انداخت من بواسطه شغلم مرتب به کشورهای اروپایی و شرق آسیا سفر میکنم و متاسفانه در اتحادیه اروپا شرکت پژو اصلا اعتبار خوبی نداره !
در یک جمله پژو به آشغال ساز اروپا معروفیت جهانی پیدا کرده
گزارش
پاسخ دادن
21:12  1395/06/18

مونتاک
6

شما از اون دست مشتری هایی هستین که فروشنده های متقلب همیشه انتظارتون رو میکشن، جهالت شما باعث موندگاری و رشد این دسته از فروشنده ها هست مثلا شلوار جین رو تو کارگاه تولید میشه و با چسبوندن یه برند روش جای شلوار ترک بهتون میفروشن و شما فکر میکنی داری یه برند میپوشی . حکایت پژو تو ایرانم قصه اش همینه تمام قطعه هاش ایرانی و چینی درجه چندومه. ماشین رو مهندسی حساب شده کیفیت مونتاژ و قطعات با کیفیت ماشین میکنه نه لوگو.. در ثانی این پارسو 405 محصولات منسوخ شده فرانسه اس و خیلی وقته از خط تولید حذف شده، یه سرچ تو نت بزن محصولات جدید پژو رو ببین همه دنبال محصولات و تکنولوژی جدیدا مثل شما تو 20 سال پیش گیر نکردن. ایرانخودرو خودش میدونه پارس و405 چقدر بی کیفیته و چند ساله از نظر کیفی نمره بدی میگیره.. بعدشم تو ترکیه چی سوار میشین واقعا دلتون به چی خوشه ماشینی که اینجا خز شده اونجا که دیگه جای خود داره
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1395/06/18

خودمم
2

هموطن جان، اتفاقاً صاحب های این پژو پارس ها هم دقیقاً مثل خود اعتبار پژو در اروپا هستند.
گزارش
پاسخ دادن
22:42  1395/06/18

پرشیا با اصالت
6

دقیقا حرفت درسته.برند پژو جهانیه.
گزارش
پاسخ دادن
23:15  1395/06/18

مونتاک
3

تو برنامه تخته گاز بی بی بی سی داشتن پژو رو مسخره میکردن انقدر محصولات بد ساخته. تو اینترنت سرچ کنید میاد خیلی با مزه و باحال ساخته شده ارزش داره ببینید. پژو اولش خوب شروع کرد اما بعدش خراب. کرد و تو اروپا اصلا خوشنام نیس
گزارش
پاسخ دادن
23:27  1395/06/18

علی
6

پژو سیتروئن بعد از فولکس واگن دومین خودروساز بزرگ اروپا محسوب میشه . میتونید خودتون تحقیق کنید . ضمنا کلارکسون که از فراری و پورشه و فورد پیاده شده و سوار پژو شده باید هم مسخره کنه پژو رو . اما همین پژو صد شرف داره به موتورهای جعلی چینی و موتور جعلی ef7
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1395/06/18

سینا
2

یه موبایل 1100 دارم روش آرم اپل میچسبونم تا منم اپل داشته باشم چیزی که شما میگید این معنی رو میده ، اول فکر کنیم بعد حرف بزنیم !
گزارش
پاسخ دادن
02:44  1395/06/19

حرف آخر پژو سوار ها لایک کنند تا رکورد بزنیم
8

سلام دوستان-قابل توجه دنا سوران و خودروهای دیگه ...
دوستان پژو سوار سلام-من خودم 206 دارم ولی بازم برند پژو هست
ببینید دقت کنید که شما سوار چه برندی هستید(حلا ایرانی شده یا نه کاری نداریم)
شما سوار پژو هستید که در همه جای این کره خاکی می شناسن
این دیگه یعنی تمام.فهمیدید تمام.
من 206 داشتم رفتیم ترکیه.همه می شناختن قطعاتش هم موجود این یعنی یه دنیا ارزش
دنا رو باید برای آنگولا صادر کرد. که من شرط میکنم اونا هم قبول نمی کنن به خدا
کدوم خودروی ما رو قبول کردن.
همین آرم شیر که پشت خودروی شماست این یعنی یک دنیا ارزش
دیگه برای چی جواب این فرغون سوارها رو میدین؟
دوستان پژو سوار از شما بعیده!همین آرم خودروتون کارخانه دنا رو میخره و می فروشه!
پژو رو همه جهان می شناسن ولی دنا رو چطور؟؟
راست میگم یا نه! دیگه ساکت شین.
لایک کنین برای رکورد.زنده باد پژو
18:09  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

وقتی دور موتور رو به بالای 5000 میره گاهی چراغ چک روشن میشه و موقعی پامو از رو گاز بر میدارم دور موتور یواش میاد پایین
کسی تاحالا اینجور مشکلی داشته ؟ البته همیشه روشن نمیشه گاهی

گاز هم سیمی هست برقی نیست
18:08  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
زهرا
1

سایتی هست که بشه وضعیت خودرو با تحویل فوری رو چک کرد؟
17:21  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
پارس
0

اره هست ساید ایرانخودرو بخش ویژه مشتریان
گزارش
پاسخ دادن
19:39  1395/06/18

رفیق
3

پژو پارس TU5 مزخرف ترین ماشینیه که من داشتم از سال 94 داشتمش برج 3 فروختمش بیچارم کرد عوضش سمند EF7 ثبت نام کردم اصلا قابل مقایسه با TU5 نیست خیلی خوبه خواستم اینو بگم کسایی که میخوان پارس TU5 بخرن قیدشو بزنن
گزارش
پاسخ دادن
19:42  1395/06/18

زهرا
0

دوستان کسی ج منو نداد تو تحویل فوری چقدر تاخیر وجود داره
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1395/06/18

زهرا
0

رفتم از وضعیت خودرو چیزی نگفتخ
گزارش
پاسخ دادن
22:42  1395/06/18

زهرا
1

سلام من تازه واردم نمیدونم نظرمو کجا بنویسم 14شهریور پرشیا تحویل فوری ثبت نام کردم هنوز خبری ازش نیست تاخیر ایرانخودرو معمولا چند روزس
17:15  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
1

باعرض سلام .مبارکتون باشه .آفرین به انتخابتون .منم میخوام پارس ثبت نام کنم
گزارش
پاسخ دادن
19:09  1395/06/18

تورج
0

سلام.پارس lx تحویل فوری نداره.الان ثبت نام کنی احتمالا عید تحویل میدن
گزارش
پاسخ دادن
19:38  1395/06/18

محسن
1

خواهر عزیزم پرشیا سال ثبت نام کردی اون ماشین موتور خوبی نداره برو نمایندگی و با پارس tu5 عوضش کن اینکار رو می کنند.مشکلی هم نداره. پارس سال تحویل 30 روزه است که معمولا با 10 روز تاخیر تحویل میدن. ولی پارس tu5 تحویل آذر هست که با دو ماه تاخیر معمولا تحویل میدن. خودروسازهای دیگه تحویلشون دیرتره. پرشیا tu5 ماشین خوبیه و نرم و تند و تیزه برای خانومها هم مناسبه و ظریفه مثل سمند نیست.مبارک باشه. میتونید تحقیق هم بکنید از نمایندگی و مکانبک ها از کیفیت و رصایت مردم.موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
23:24  1395/06/18

مصطفی
0

سلام دوستان سوال داشتم اگر لاستیک205ومانیتور اضافه کنیم از گارانتی خارج میشه
14:13  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
امين
0

بابا چه گارانتي بازي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اينا به خود موتور كه جزو وظايف اصلي شون و شامل گارانتي كه رد خور نداره، مسئوليت نمي پذيرند و فلان چيز رو ميگن شامل گارانتي نيست. حالا مثلا اگه از گارانتي زيربندي بيوفته چي ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لاستيك خارجي اون قدر كيفيت داره كه هيچ مشكلي نداشته باشه. البته 205 شايد كمي به زيربندي آسيب بزنه ولي باز خوبه و ارزش داره و نرمه.
گزارش
پاسخ دادن
16:53  1395/06/18

محسن
0

لاستیک 205 فقط گارانتی جلوبندی رو باطل میکنه . تو زمستان روزهای بارانی گل پخش میکنه به بدنه. فرمان هم سفت میشه. لاستیک های خودش خوبه.
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1395/06/18

حجت
0

سلام
دوستان عزیز سریع حول نکنید ....تعریف از یه خودرو یا معایبش از شنیده ها و دیده هاست....
کارخونه بابام نیست که بخوام تعریف کنم.....

مجددا از چند نکته در مورد پارس tu5 و دنا میگم بلکه کسایی که میخوان 40 میلیون پول رو خرج کنن بدونن چهخبره .....
1- هر دو ماشین معایب و مزایایی دارن که دوستان کلی گفتن اونایی که نگفتن..
سعی کنید tu5 v رو بادریچه گاز برقی خرید کنید.(شتاب اولیه کمتری داره اما مصرف سوختش خیلی بهینه تره)
اگر دنا انتخاب شماست بدونید که بعد از تایم گارانتی هزینه هایی لوازم اون بیشتر هست و کم یاب تر...(کم یاب از نظر نایابی نیست ... هرچی کمتر باشه گرون تره)
tu5 های جدیدنه مشکل گیربکس دارن و نه واشر زدن .... البته این مطلق نیست و کلا ماشین شانسیه ..
لوازم دنا بیشترش الکترونیکی هست و پیشرفته تر که به مراتب تعمیرکار ماهر تری رو لازم داره.. پس اگر دنا خریدید سعی کنید دست هر مکانیکی ندید...
و در اخر اگه پیشنهاد من برای دوستان پارس tu5 هست..
از نظر اقتصادی مرقون به صرفه تره ..
هر چند دنا خودرو بدی نیست ولی باید نگاهی به زمانی باشه که این ماشین به خرابی بیافته
01:42  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
ستایش
0

شما که پول ندادی دلت هم نمسوزه به قول قدیمیها ادم سیر یاد ادم گشنه نیست 210 میلیون پول دادم اگر پارسال دلار 22 ت میخریدم چقدر سود کرده بودم
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1399/08/19

ستایش
0

من فقط جناب مهندس ارمان گل سر سبد گروه قبول دارم خیلی اقایی ارمان خان دوست دارم عزیزم فدایی داری
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1399/08/19

آرمان
0

خوب ستایش جان بیا با هم حساب کنیم اگه دلار ۲۲ خریده بودی...
الان می‌تونستی حدود ۲۶ بفروشی بعبارتی میشد ۲۴۸ تومن بگو ۲۵۰ نه بگو ۳۰۰ خیرشو ببینی

ولی چون نرخ دلار ظاهراً یادت نیست من یادآوری میکنم اون موقع ۱۳۵۰۰ بود که شما ثبت نام کردی یعنی آذر ۹۸ منظورمه
خوب حالا گیرم میفروختی ۲۷ تومن حالا میگیم مثلاً پولت شده بود ۴۲۰ تومن مثلاً

حالا به اینکه تا الان ۲۰ بار فروخته بودی و گرونترشو خریده بودی و باز پایینتر فروخته بودی ندارم
شما الان هرطور حساب کنی باز تو سودی پس یکم خودتو تحسین کن که تصمیم خوبی گرفتی حالا اگرم یکم دیر شد عیب نداره کرمان موتوره دیگه نمی‌فهمه شما کوتاه بیا که اذیت نشی
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1399/08/19

حجت
9

سلام
دوستان عزیز سریع حول نکنید ....تعریف از یه خودرو یا معایبش از شنیده ها و دیده هاست....
کارخونه بابام نیست که بخوام تعریف کنم.....

مجددا از چند نکته در مورد پارس tu5 و دنا میگم بلکه کسایی که میخوان 40 میلیون پول رو خرج کنن بدونن چهخبره .....
1- هر دو ماشین معایب و مزایایی دارن که دوستان کلی گفتن اونایی که نگفتن..
سعی کنید tu5 v رو بادریچه گاز برقی خرید کنید.(شتاب اولیه کمتری داره اما مصرف سوختش خیلی بهینه تره)
اگر دنا انتخاب شماست بدونید که بعد از تایم گارانتی هزینه هایی لوازم اون بیشتر هست و کم یاب تر...(کم یاب از نظر نایابی نیست ... هرچی کمتر باشه گرون تره)
tu5 های جدیدنه مشکل گیربکس دارن و نه واشر زدن .... البته این مطلق نیست و کلا ماشین شانسیه ..
لوازم دنا بیشترش الکترونیکی هست و پیشرفته تر که به مراتب تعمیرکار ماهر تری رو لازم داره.. پس اگر دنا خریدید سعی کنید دست هر مکانیکی ندید...
و در اخر اگه پیشنهاد من برای دوستان پارس tu5 هست..
از نظر اقتصادی مرقون به صرفه تره ..
هر چند دنا خودرو بدی نیست ولی باید نگاهی به زمانی باشه که این ماشین به خرابی بیافته
01:42  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
شایان
9

آفرین آقا حجت مختصر ولی مفید بود.پارس tu5 باصرفه تره.
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1395/06/18

رضا صابری
10

پس بهتره بریم پیکان بخریم چون لوازمش ارزون تره سره کوچه تعمیر میشه واز دردسرای پیشرفت خبری توش نیست
گزارش
پاسخ دادن
13:06  1395/06/18

مونتاک
5

آقا حجت اولا بعد از اتمام دوره گارانتی بازم میشه ماشین رو گارانتی و بیمه کرد. دوما اگر پارس tu5 مشکل کیفی نداشت قطعا مثل دنا 2 ستاره یا حتی 3 ستاره میگرفت پس حتما مشکل داره که یه ستاره گرفته دم تعمیرگاها تو صف وایستادن.. دنا هم خراب بشه ایرانخودرو تمام استان و شهرها نمایندگی داره. مکانیکشم روز به روز بیشتر میشه.. Tu5 اگر پرایدی رانندگی کنی و فقط تو کفی رانندگی کنی کم خرجتر میشه قبول دارم اما فشار بیاری خرج موتورو گیربکسو جلو بندی پوستتو میکنه. یه ماشینیه که شتر گاو پلنگه و هیچیش با هیچیش همخونی نداره.. از لحاظ تعمیرکار بخاطر قدیمی تر بودن تعمیرکارش بیشتره.. اما انصافا همه مکانیکا مکانیکن ؟! یکی از بروزترین موتور های موتورهای ساخت داخل ef7 هست طول میکشه تا کامل جا بیوفته.. من با اینکه تیپ5 داشتم قبلا اگر بخوام از محصولات داخلی بخرم فقط ef7 مخصوصا دنا رو انتخاب میکنم
گزارش
پاسخ دادن
13:10  1395/06/18

فرهاد
3

دنا هیچ وقت جا نمی افته. چشماتو باز کن. دارن فیس لیفت میزنند. مدل های فعلی هم ارزانتر میشن.
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1395/06/18

مونتاک
4

اقا حجت بنظرم خیلی مختصر و مفید بود من با شما موافقم .پارس برتری بر دنا دارد
گزارش
پاسخ دادن
19:07  1395/06/18

حجت
2

سلام
دوستان عزیز سریع حول نکنید ....تعریف از یه خودرو یا معایبش از شنیده ها و دیده هاست....
کارخونه بابام نیست که بخوام تعریف کنم.....

مجددا از چند نکته در مورد پارس tu5 و دنا میگم بلکه کسایی که میخوان 40 میلیون پول رو خرج کنن بدونن چهخبره .....
1- هر دو ماشین معایب و مزایایی دارن که دوستان کلی گفتن اونایی که نگفتن..
سعی کنید tu5 v رو بادریچه گاز برقی خرید کنید.(شتاب اولیه کمتری داره اما مصرف سوختش خیلی بهینه تره)
اگر دنا انتخاب شماست بدونید که بعد از تایم گارانتی هزینه هایی لوازم اون بیشتر هست و کم یاب تر...(کم یاب از نظر نایابی نیست ... هرچی کمتر باشه گرون تره)
tu5 های جدیدنه مشکل گیربکس دارن و نه واشر زدن .... البته این مطلق نیست و کلا ماشین شانسیه ..
لوازم دنا بیشترش الکترونیکی هست و پیشرفته تر که به مراتب تعمیرکار ماهر تری رو لازم داره.. پس اگر دنا خریدید سعی کنید دست هر مکانیکی ندید...
و در اخر اگه پیشنهاد من برای دوستان پارس tu5 هست..
از نظر اقتصادی مرقون به صرفه تره ..
هر چند دنا خودرو بدی نیست ولی باید نگاهی به زمانی باشه که این ماشین به خرابی بیافته
01:25  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
TARA V4 LX
0

سلام طبق صحبتی که با ایران خودرو داشتم تاخیر ها کم شدن نهایت 2 هفته احتمالا تاخیر داشته باشن فعلا
ولی باز هم بهتره با مرکز تماس ایران خودرو صحبت کنید و اطلاعات رو دریافت کنید.
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1403/05/31

نیلوفر
0

سلام تحویل ماشین من هم 10شهریور
V4,تارا رنگ سفید به نظر شما کی فاکتور میشه
سر تاریخ بهم میدن یا خیر
گزارش
پاسخ دادن
20:55  1403/05/31

Mwhsen
0

سلام شما از کدوم شهر هستین
گزارش
پاسخ دادن
22:50  1403/05/31

هموطن
5

درسته. همه ما خودرویی میخواهیم که قطعات ارزان تری داشته باشه. موقع فروش به هردلیل شاید پولشو لازم داشته باشیم راحت بفروشیم و زیاد ضرر نکنیم. مکاینوش همه جا در دسترس باشه و نیاز نباشه دربه در دنبال مکانیک باشیم. اموانات و آپشن و موتور خوبی داشته باشه و اذیت نکنه ولو با امکانات کمتر.زیبا و شیک باشه و قیمت متعادلی داشته باشه. ایمن باشه و .... که خوشبختانه پارس lx نسبتا این موارد رو داره.
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1395/06/18

مونتاک
3

متاسفانه روی پارس tu5 وef7گیربکس خوبی نصب نیست و دنده های 3 و 4و 5 خیلی سبکه و وقتی ماشین سنگین باشه تو سربالایی کم میاره . xu7 تو دورهای پایین و میانی قوی تره و گیربکس هماهنگ تری هم داره . تو کفی برتری با tu5‌هست تو سربالایی با xu7ومتاسفانه ef7نه تو کفی و نه تو سربالایی برتری نداره و عملکرد ضعیفی داره
00:02  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
سامان ارسال ب خودرو ساز چانگانcs55
0

آره چند مخای
گزارش
پاسخ دادن
11:15  1403/05/31

هاه
0

سلام قیمت چندمیخری
گزارش
پاسخ دادن
19:02  1403/05/31

شماره تماس
0

سلام
قیمت بگو با شماره تماس
گزارش
پاسخ دادن
20:42  1403/05/31

حمید
3

سلام
باکدوم استدلال نتیجه گیری کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
10:15  1395/06/18

مونتاک پدر
6

آقا حمید پسرمه منم از دستش خسته شدم ای کاش اون شب کذایی مشغول یه کار دیگه بودم این بچه به دنیا نمیومد
گزارش
پاسخ دادن
11:22  1395/06/18

زارع
2

آقای مونتاک پدر بچتونو از اینجا ببربد کار دستش میدنا
گزارش
پاسخ دادن
16:23  1395/06/18

مونتاک
1

فقط از سرشت منه و تو یه شب اتفاق افتاد. مسوولیتش با من نیست خودم بعدا فهمیدم باعث بانیش من بودم. نمیدونم چی بگم.
گزارش
پاسخ دادن
18:35  1395/06/18

sh
1

سلام خدمت همه دوستان پارس سوار.من امروز ماشینم فاکتور شد.ثبت نام 1اردیبهشت .تحویل مرداد.حدودا چقد طول میکشه برسه نمایندگی.شماره بدنه هم باGH شروع میشه
19:21  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

سلام دوست عزیز ماشین کلا چقد واست افتاد قیمتش؟؟
گزارش
پاسخ دادن
08:31  1395/06/18

یاسین
2

دوست من حداکثر 3 روزه دیگه تحویل میگیرید. مبارکه. به سلامتی
گزارش
پاسخ دادن
11:10  1395/06/18

یاسین
4

مقاله شیر پیر جالب بود.به نظر منم شیر اگه پیر هم باشه بازم ذاتش شیره بهخر از روباه و کلاغ و گربه و موش و اسب جوانه.
گزارش
پاسخ دادن
11:20  1395/06/18

پرشیا lx
4

پرشیا tu5 شیر جاده است. ماشین گیج نیست و خیلی خوب خودشو جمع میکنه. مخصوصا تو پیچها. فضای داخل ماشین هم زیاده و از بسیاری ماشین ها حتی خارجی فضای سرنشین بیشتری داره.نگرانی بزرگی که تو تولیدات پژو هست واشر زدن اونه که خداروشکر تو پارسtu5 کامل حل شده و واشر سرسیلندر فولادی و مقاوم به دمای بالا رو داره. این مزیتی که به تمام امکانات مونور دنا می ارزه
گزارش
پاسخ دادن
11:27  1395/06/18

هموطن
4

یک خودرو با موتور باکیفیت و سخت کار بهتر از دنا با مانیتور و cvvt و .... ولی با موتور بی کیفیته. اسباب بازی که نمیخواهید بخرید
گزارش
پاسخ دادن
11:31  1395/06/18

s h
1

35تومن
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1395/06/18

علی2
1

دوست عزیز من دنا دارم ولی یکی بستگانم tu5 تحویل مرداد بود 16 فاکتور شد GH ساخت تهران خوزستان هستیم ماشین بعد فاکتور که حدود ساعت 1:30 به پارکینگ شماره 3 رفت نام راننده که برد پارکینگ عبدالله تیموری بود که ساعت 4 همون روز بار گیری شد و به دستمون رسید هفدهم از شرکت حمل نقل شرکت طاووس ترابر هم بارگیری شد خوزستان هستیم
گزارش
پاسخ دادن
16:49  1395/06/18

م.رضا
2

شانسم نداریم والا ، یکم اسفند ثبت نام کردم ، هنوز پرداخت کل وجه رو هم نزده برام 22 تیر هم دعوت نامم اومده بووود !! اهههههههه
گزارش
پاسخ دادن
20:51  1395/06/18

علی رضا
0

سلام، دوستان بیش از یه ساله که این ماشینو گرفتیم، البته یه هیوندا توسان هم داریم ولی این بیشتر زیر پامونه تو یک کلام مصبشو دراوردیم هرجاییم که فکرشو بکنی باهاش رفتیم تا حالا هم نه مشکل کشش داشتیم نه چیزی دیگه خلاصه از هر نظر فراتر از انتظار مون ظاهر شده خدا رو شکر تا حالا هم کارت گارانتیشو از داخل پاکتش درنیاوردیم، حالا قصه چیه که دوستانی که این ماشینو ندارن از دارندگانش بیشتر روش عیب و ایراد میزارن من نمیدونم، ایشاالله هر کی هر ماشینی داره سالم باشه توصیه من به دوستانی که این ماشینو میخوان اینه که در خریدش تردید نکنن اطمینان داشته باشن که فراتر از انتظارشون عمل میکنه.
18:15  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
علی رضا
0

سلام، دوستان بیش از یه ساله که این ماشینو گرفتیم، البته یه هیوندا توسان هم داریم ولی این بیشتر زیر پامونه تو یک کلام مصبشو دراوردیم هرجاییم که فکرشو بکنی باهاش رفتیم تا حالا هم نه مشکل کشش داشتیم نه چیزی دیگه خلاصه از هر نظر فراتر از انتظار مون ظاهر شده خدا رو شکر تا حالا هم کارت گارانتیشو از داخل پاکتش درنیاوردیم، حالا قصه چیه که دوستانی که این ماشینو ندارن از دارندگانش بیشتر روش عیب و ایراد میزارن من نمیدونم، ایشاالله هر کی هر ماشینی داره سالم باشه توصیه من به دوستانی که این ماشینو میخوان اینه که در خریدش تردید نکنن اطمینان داشته باشن که فراتر از انتظارشون عمل میکنه.
18:15  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
ارسلان
0

اگر اس ۳ باشید و تا قبل مهر تکمیل وجه کرده‌اید امیدوار باشید
انسان به امید زنده است
ما هم امیدواریم حقیقت را گفته باشند
گزارش
پاسخ دادن
10:44  1399/08/14

علی رضا
0

سلام، دوستان بیش از یه ساله که این ماشینو گرفتیم، البته یه هیوندا توسان هم داریم ولی این بیشتر زیر پامونه تو یک کلام مصبشو دراوردیم هرجاییم که فکرشو بکنی باهاش رفتیم تا حالا هم نه مشکل کشش داشتیم نه چیزی دیگه خلاصه از هر نظر فراتر از انتظار مون ظاهر شده خدا رو شکر تا حالا هم کارت گارانتیشو از داخل پاکتش درنیاوردیم، حالا قصه چیه که دوستانی که این ماشینو ندارن از دارندگانش بیشتر روش عیب و ایراد میزارن من نمیدونم، ایشاالله هر کی هر ماشینی داره سالم باشه توصیه من به دوستانی که این ماشینو میخوان اینه که در خریدش تردید نکنن اطمینان داشته باشن که فراتر از انتظارشون عمل میکنه.
18:15  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
امين
12

واي واي اين پارس سوار ها كجا هستند كه بد جور خراب شدن

برين به اين جدول:

http://cdn.iranjib.ir/images/gte9cvxdyealqcmchbtc.jpg


حالا نيايين بگين كه پارس رو پيش فروش كردناااااااااااااااا
دهنتون بسته شه لطفاً

درود بر اي اف سون سوار ها
17:47  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
پشیمان
5

وای وای تولید پارس ۳۰ درصد سقوط کرده شنیده بودم داره رده خارج میشه خز که بود جوادم که بود دیگه کم مونده بود بره بقل دست پیکان که داره‌ میره
گزارش
پاسخ دادن
00:38  1395/06/18

پرشیا با اصالت
2

اون که پارس ساله. دنا هم که افت زیادی داشته.
گزارش
پاسخ دادن
11:58  1395/06/18

سیر عملکرد دور موتور xu7
16

۱- استارت زدن و دور موتور در ۳۰۰۰= گشتاور ۱۵۴ very good
۲-گاز دادن و دور موتور ۳۵۰۰ = گشتاور به ۱۰۰ سقوط کرد
۳- گاز دادن اضافی و دور موتور ۴۰۰۰ = واشر سوخت
۴-شکر اضافی خوردن و دور موتور ۴۵۰۰ = سرسیلندر سوخت
۵- شکر کامل خوردن و دور موتور ۵۰۰۰= موتور جام کرد
۶- تماس با امداد خودرو وادامه سفر با دو تا چرخ جلو در هوا

16:47  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
پارس tu5
0

ای بابا اینجا پیج پارس با موتور tu5 هست توجه کردید اگه تصمیم دارید از موتور ۸ سوپاپ ترتری دفاع کنید لطف کنید برید توی پیج پارس سال که اتفاقا ته جدول نظرات کنار پیج ژیان قرار گرفته .اگه میبینید پارس طرفدار داره بخاطر موتور خوب tu5 هست وگرنه پارس xu7 به جز آبروریزی چیزی نداره
15:30  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
عباس یوسفی
0

برادر من حمایت کن
دوستان عزیز تو سایت فارس کلی کمپین بابت گرانی فصلی خودرو راه انداختن لطفا از همشون حمایت کنید به حقمون برسیم اینم لینکش
https://www.farsnews.ir/my/page/lastweek
گزارش
پاسخ دادن
17:35  1399/08/13

کوییک آر
0

واقعا منصفانه نیست، این کار کلاهبرداری .....
مگه میشه برای ثبت نام کوییک ۳۴۷۰۰بدی اونوقت سال بعد ۱۰۵ملیون برای تکمیل وجه .....
خیلی نامردیه...
پول دنا بدی کوییک تحویل بگیری
خب من اگه اینجوری بود یه خودرو دیگه مینوشتم
همه محصولات سایپا قیمتاش بی دلیل بالاست کوییک آر از همه بدتر.....
گزارش
پاسخ دادن
20:56  1399/08/13

میلاد
7

فیلمشو تو اپارات دیدم راست میگه
گزارش
پاسخ دادن
09:22  1394/11/18

علی
7

من نگفتم مصرف اس 5 -- 6/4 گفتم ((دیروز تو جاده مصرفش به 6/4 لیتر رسید


گزارش
پاسخ دادن
09:32  1394/11/18

پارس tu5
0

ای بابا اینجا پیج پارس با موتور tu5 هست توجه کردید اگه تصمیم دارید از موتور ۸ سوپاپ ترتری دفاع کنید لطف کنید برید توی پیج پارس سال که اتفاقا ته جدول نظرات کنار پیج ژیان قرار گرفته .اگه میبینید پارس طرفدار داره بخاطر موتور خوب tu5 هست وگرنه پارس xu7 به جز آبروریزی چیزی نداره
15:30  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
پارس tu5
0

ای بابا اینجا پیج پارس با موتور tu5 هست توجه کردید اگه تصمیم دارید از موتور ۸ سوپاپ ترتری دفاع کنید لطف کنید برید توی پیج پارس سال که اتفاقا ته جدول نظرات کنار پیج ژیان قرار گرفته .اگه میبینید پارس طرفدار داره بخاطر موتور خوب tu5 هست وگرنه پارس xu7 به جز آبروریزی چیزی نداره
15:30  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
xu7
9

بنازم به گشتاور xu7‌ که این موتورهای 16 سوپاپ مثلا جدیدتر دارن زور میزنن تا باهاش مقایسه بشن . گشتاور xu7 رو عشقه . موتور باید حجم داشته باشه . موتوری که حجمش کو باشه مثل tu5‌و ef7 مفتش گرونه . بدنه سنگین و موتور کم حجم برابر است با جون کندن ماشین تو سربالایی دقیقا مثل tu5 و ef7‌روی بدنه های سنگین
13:42  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
153 نیوتن متر در دور 3000
6

153 نیوتن متر در دور 3000 مجددا تاکید میکنم در دور 3000 چیزیه که خیلی موتورها ازش محروم هستن !!!
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1395/06/17

xu7jpL3
6

موتورهایی رو که از نظر گشتاور مغلوب xu7 میشن رو نام میبرم :
موتور tu5
موتور EF7
موتور K4m ال 90
موتور برلیانس
موتور ریو
موتور H30 کراس
این ها موتورهایی هستند که تا دور 4500 در مقابل xu7 هیچ حرفی برای گفتن نداره . بالاتر از 4500 هم کاربردی در رانندگی عادی و روزمره نداره . ماشینی که موتورش گشتاور کافی در دور پایین و میانی نداره یک اسباب بازی ضعیف تو گردنه بیشتر نیست نمونه اش همین دنا و برلیانس
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1395/06/17

مونتاک
6

من با دنا هم کفی رفتم هم سربالایی. برای رانندگی نرمال همراه با کمی شتاب نرماله. کسانی که ایراد میگیرن حتی یک بارم پشتش نشستن و فقط تو خیابون دیدن.. گشتاور ef7 155 پارس 140 در 4000 دور. شما ارقامو رقم هم بخوای حساب کنی ef7 برتری نسبی داره. چرا که دنا با فشار دادن پدال گاز تازه بیشتر جون میگیره اما پارس بخاطر ضعف گشتاورش تا 4000 هزار فقط 140 نیوتن متر تولید میکنه که واسه این بدنه کمه.. از نظر گیربکس هم ef7 برتری داره و ضریب دنده هاش مثل پارس انقدر ناهماهنگ نیست
گزارش
پاسخ دادن
14:22  1395/06/17

مونتاک
4

پارس سوار حسرتی موتور h30 همون tu5 . داداش ef7 با 130 سی سی کمتر همون گشتاور رو تولید میکنه. اما دورش بالاتره . پدال گازم فشار میدی لامصب سری دور میره بالا. یعنی اینجوری نیس که آزار دهنده باشه. Xu7 1800 یک موتور منسوخه که فقط باید واسش هزینه کنی و واشر زدناش برات عادی میشه. همین سیستم cvvt میارزه به کل گشتاور xu7. این موتور میخواد جمع بشه انقدر داغونه بعد شما میگی xu7. از کدوم شهری؟
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1395/06/17

ef7
5

153 نیوتن در دور 3000 خیلی خوبه به شرطی که در دور های بالا تر موتور شروع به افت کشش نکنه. موتور هایی مثل ef7 و tu5 موتور هایی هستن که در دور 4000 هم قدرت خوبی داره هم سرعت خوبی بدون هیچ فشار. یعنی جوونا که عشق گازن اگر xu7 زیر پاشون باشه از پا در میاد. این دور بالا بهانه الان نگاه کنی جونا بیشتر دور 4000 دنده عوض می کنن اون موقع دور بالا بدرد نمی خوره خیبی بده که موتور بهش فشار بیاد مثل xu7 نه مثل tu5 و ef7 که خیالشون نیست. بعدشم گردنه دیگه کجا دیگه همه جا داره ازاد راه می شه من با ef7 داخل گردنه ایذه رفتم عالی بود xu7 هم رفتم عالی بود تفاوت خاصی نداشت با xu7 3000 بالا می رفتم با ef7 3500 البته طراحی این سه موتور با هم متفاوته.
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1395/06/17

رضا
5

گشتاور ef7 درسته 155 هست اما در دور 5000 . این با گشتاور xu7 که در دور 3000 هست از زمین تا آسمون تو رانندگی فرق میکنه . نمیشه که همش دور موتور رو روی 5000 نگه داری . واسه همینه که دنا تو سربالایی زیاد معکوس میخوره چون وقتی دورش پایین باشه گشتاور کافی نداره و باید معکوس بدی که دور بالاتر بره . کشش ضعیف دنا تو سربالایی یک چیز اثبات شده است . شتابش هم فقط وقتی خوبه که موتور دور گرفته باشه و دورش بالا باشه . کلا ef7 تو دور زیر 4500 به طور کامل مغلوب xu7 میشه
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/06/17

رضا
3

همین که میگی قلقش دستت میاد یعنی اینکه ضعف کشش داره . ماشین و موتوری که واقعا قوی باشه به هیج قلقی نیاز نداره . من تجربه این ماشین ها رو دارم . به جرات میگم ef7‌تقریبا دو برابر xu7‌تو سربالایی ها دنده معکوس میخوره . ضمنا گشتاور ef7 در دور 5000 به 155 میرسه . نکنه تو اطلاعاتت کاملتر از ایرانخودرو هستش . ef7‌ یک موتور 1640 سی سی بدون توربو بیشتر نیست و واقعا گشتاور دور پایین ومیانی ضعیفی داره . در دور 3000 گشتاورش به سختی به 130 نیوتن متر میرسه در حالیکه xu7 به راحتی در همین دور گشتاور 153 تولید میکنه. در دور زیر 4500 این ef7‌کاملا مغلوب xu7‌میشه
گزارش
پاسخ دادن
15:31  1395/06/17

ارش
0

بچه ها یه سوال؟تو یه گردنه مثل گردنه حیران ماشین ظرفیت پر با پارس تی یو5 دنده چند میشه رفت بالا جوری که ماشین تیز باشه و زیاد بهش فشار نیاد با دنده 3 میره یا نه؟
13:17  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
ارش
0

یعنی اخر اخرش با دنده 2باید بری؟اینجوری که ناجوره راه نمیره پس دیگه اذیت میکنه اره؟
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1395/06/17

حسین
1

اگر دور گرفته باشی و دور موتور بالا باشه با دنده 3 و شاید حتی 4 هم بالا بره اما اگر نشه دور بگیری خیلی ضعیفه و باید با دنده 2 بری . کلا tu5 باید دورش بالا نگه داری برای نگه داشتن دور موتور هم باید از دنده های سنگین تر استفاده کنی . تجربه من با سمند 1.8 و پارس tu5‌این هست که سمند با یک دنده سبک تر و دور موتور کمتر بالا میرفت اما پارس tu5 باید بیشتر دنده معکوی بدی
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1395/06/17

مونتاک
0

دوستان اینی که جای من کامنت میزاره پسرمه که پی یه حادثه وارد زندگیم شد خربزه خوردم باید پای لرزش وایستم.. من بخاطر شغلم خیلی پیشش نبودم تربیتش کنم شما ببخشید
00:50  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
0

دوستان اینی که جای من کامنت میزاره پسرمه که پی یه حادثه وارد زندگیم شد خربزه خوردم باید پای لرزش وایستم.. من بخاطر شغلم خیلی پیشش نبودم تربیتش کنم شما ببخشید
00:50  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
صابری 1 21 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Bac x3 poro : منم مثل شما ۱۹ آذر اقساطی سفید هنوز خبری نشده
حامد : مواظب گفتار رو رفتارت باش کاربر گرامی کار دست خودت میدی صرفا جهت اطلاع؟؟!!
علی تارا v4 اسفند : به طور عجیب غریبی ، طی یک هفته ، هم فاکتور شد هم نصب پلاک هم تحویل . 22 دی تکمیل وجه و 30 اسفند موعد تحویل بود
ناشناس : دوسال هست که از مهر 402 تاالان که 2 اردیبهشت هست پولمون توی حساب خودرو ساز هست نه دعوتنامه تکمیل وجه میفرسته نه پولمنو پس میده با خسارتش سودشو باید پرداخت کنه تا قرون اخرشو باید بده
بندرعباس : سلام.روی صدور اسناد میچرخه.چقدر طول میکشه .حمل بشه واسه نمایندگی و تحویل
الهه j4سفید : وقت بخیر.. من هم شرایط مثل شما هست.. 29آذر j4سفید ب صورت اقساط ثبت نام کردم چندروز پیش تماس گرفتم شرکت گفتن تموم ثبت نامی های قبل شما شاسی خوردن واسه ما رو گفتن توی اردیبهشت حتما شاسی میخوره.. بعدم گفتن حتما سخاتون رو بروز کنید گاهی مشکل تاخیر در پلاک برای این هست که تاریخ سخا شخص تموم شده مدارک برگشت میخوره دو هفته معطل همین قضیه میشن.
الهه j4سفید : وقت بخیر.. من هم شرایط مثل شما هست.. 29آذر j4سفید ب صورت اقساط ثبت نام کردم چندروز پیش تماس گرفتم شرکت گفتن تموم ثبت نامی های قبل شما شاسی خوردن واسه شما رو گفتن توی اردیبهشت حتما شاسی میخوره.. بعدم گفتن حتما سخاتون رو بروز کنید گاهی مشکل تاخیر در پلاک برای این هست که تاریخ سخا شخص تموم شده مدارک برگشت میخوره دو هفته معطل همین قضیه میشن.
حسن : و اینکه سود تاخیر رو فقط بر روی مبلغ ثانویه که واریز کردیم محاسبه می کنن نه کل مبلغ. بنده 300 تومن آبان ماه تکمیل وجه کردم حدودا 3 ماه و خورده ای تاخیر داشت 12 درصد سود تاخیر محاسبه کردن که شد 10 و خورده ای
رضا : جک جی 4 ثبت نام 14 آذر خاکستری اقساطی تهران 60 روزه 25 اسفند شاسی شد و 26 اسفند بیمه 30 فروردین پلاک شد و 1 اردیبهشت مدارک تحویل پست شد امروز زنگ زدم میگن حمل هنوز تو نوبت هست و ممکنه تا هفته آینده نوبت حمل نرسه به من چک اول هم 25 فروردین پاس شد
الهام x5 : سلام من هم چند روز هست که گزینه ارسال مدارک هست ولی خبری نیست امروز از طریق سایت سامانه مرسولات سازمانی پیگیری کردم طبق پلاک خودرو و گفت فعلا از طریق ناجا مدارکی پست نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پیشوا : در جواب محمدرضا بله سود کم میشه
برگ سبز : دوستان برگ سبز من نیامده .تحویل 12/25 با مدل 1404 بودم .مال شما هم نیامده .چی کار کنم
مجید : بیمه بدنه دارن یا باید خودمون بیمه کنیم
قاسمی : خودم کردم که لعنت بر خودم باد
MVM x22 : واسه من چون 403 هستش حدس میزنم خروج خورده
قاسمی : 900 میلیون پول بی زبون رو 7 ماه پیش دادم به مدیران.تا الانم 3 تا قسط 18500 دادم.ای کاش جاش طلا خریده بودم
اشکان : بله منم تفاوت بیمه رو 22 فروردین پرداخت کردم کل پولم‌8 خرداد واریز کردم تحویل 6 خرداد سقف فلز سفید فوری اما فاکتور نشدم اخرین تاریخ آماده صدور فاکنورمم 26 فروردین بود
یوسف : هزینه ی سرامیک واسه دنا چقدره
MVM x22 : واسه من چون 403 هستش حدس میزنم خروج خورده
محمد : سقف فلز منم تحویل16 اردیبهشت زده ولی خبری نیست بعضی ها مریضی میان دروغ میگن