امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171421 نظر

مونتاک
8

دوباره تایید نشدن نظرات من شروع شد. گفتتی ها گفته شد. بعضی ها تو جهالت خودشون باقی میمونن بعضی ها میرن تحقیق بیشتر و به صحت حرفام ایمان میاره.. این آخرین کامنت منه.. خودتونم متوجه شدین حرفاتون بی پایه و بی سرو ته هس.. بااای
19:22  1395/06/21
گزارش
پاسخ دادن
جواب
0

دریچه گاز برقی بهترین کار فروش ماشینه
گزارش
پاسخ دادن
23:49  1403/06/15

جواب
0

دریچه گاز برقی بهترین کار فروش ماشینه
گزارش
پاسخ دادن
13:03  1403/06/16

جواب
0

دریچه گاز برقی بهترین کار فروش ماشینه
گزارش
پاسخ دادن
20:15  1403/06/15

امیر
7

خوشبحال تو که حرفات سرو ته داره جناب دلال.خدافظ مونتاک خدافظ.
گزارش
پاسخ دادن
19:37  1395/06/21

رها
2

آره ایلیار جان فروش بالای پارس tu5 دچار اختلال میشد اگه کامنتهای مونتاک حذف نمیشد.شانس آوردیما خخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
21:39  1395/06/22

کاربر: ilyar-tu5
8

خداروشکر که تایید نشده...وگرنه فروش پارس به صفر میرسید!😐😕
گزارش
پاسخ دادن
20:00  1395/06/21

انواع موتور
12

موتور بنزین بنزین سوز = برای مثال موتور 16 سوپاپ tu5
موتور پایه گازسوز = برای مثال موتور 16 سوپاپ ef7-cvvt
موتور پایه واشرسوز = برای مثال موتور 8 سوپاپ xu7
18:36  1395/06/21
گزارش
پاسخ دادن
کاوه
6

من وارد بحث ef7 و tu5 نمیشم چون هر دو موتورای خوب و قابل احترامی هستند ولی این xu7 واقعا یه موتور قدیمی و مزخرفه چون حتی اگه شانس بیاری و واشر نزنه و سرسیلندر نسوزونه بازم مصرف بنزینش آدم را خونه خراب میکنه
گزارش
پاسخ دادن
19:25  1395/06/21

رضا
2

متاسفانه ملتی هستیم که بی هوا میحرفیم..داداش من یکم تحقیق کن بعد حرف بزن..از سال 92به قبل فقط ef7 مشکل داشت.. همه میدونیم تو اون ساا خراب در اومده...الان xu7رو قورت میده...
گزارش
پاسخ دادن
13:20  1395/06/22

صبوحی
0

آقا این موتور tu5 عالیه. هم شتاب خوبی داره هم خراب نمیشه.اصلا روغن کم نمیکنه. صدای کنی هم داره. من اوکیم هستم باهاش. ولی در جواب دوستمون که گفتند قابل احترامه خب این فقط موتوره موجود زنده است مگه که بهش احترام بزاری؟؟ بامزه بود. نباید باهاش بدرفتاری کرد. دلگیر میشن.
گزارش
پاسخ دادن
00:37  1395/06/23

صبوحی
0

از دناسوارها راحت شدیم افتادیم تو دام xu7 سواران. باز این دنا حرفی داره واسه گفتن موتور 1800 که دیگه واقعا....
گزارش
پاسخ دادن
00:39  1395/06/23

کاربر: REZA XU7
11

پسر عمه ي بنده سمند XU7 مدل 85 داره. هنوز ماشينش واشر نزده.
جنابعالي هم مثل *آدم* رانندگي كني و درست ازش مراقبت كني حالاحالاها واشر نمي زنه.
گزارش
پاسخ دادن
20:15  1395/06/21

کاربر: REZA XU7
11

دايي بنده الان سمند EF7 مدل 90 داره. چند ماه پيش واشر زد و بعدشم روغن مي داد. كلا نزديك 3/500/000 تومن خرجش كرد. صداشم خيلي بم و آزار دهنده س. قبلش، يه سمند XU7 مدل 85 داشت. خداشاهده تا حالا چند بار گفته اون موتور واقعا هزار بار به EF7 شرف داره. الانم تو فكرشه كه يا پارس سال بگيره يا پارس TU5.
هر كاري كنيد آخرش EF7 از نظر محبوبيت بين مردم و همچنين سخت جوني و كارايي ، زير سايه ي XU7 هست. خودم پارس سال مدل 94 دارم و توي يك سالي كه دستم بوده 28200 تا رفته. خداروشكر هيچ مشكلي نداره. يه سوپاپشو با صدتا EF7 عوض نمي كنم.
حاظرم ماشين نداشته باشم و پياده برم اينور اونور ولي ماشينم EF7 نباشه.
اينقدر سنگ موتور كپ اف سون رو به سينه نزنيد. هيچي نيست.
گزارش
پاسخ دادن
21:41  1395/06/21

امید
5

Xu7 ماشین خوبیه بااینکه قدیمیه ولی بازم رقیب میخواد توشتاب محشره
Tu5 وef7 میترکونه توکشش قدرت شتاب405عشقه
16:16  1395/06/21
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

فعلا ک حرفی از شاهین دنده دستی tu5 نیست...الانم فقط اولویت زمستان مونده به احتمال زیاد به زمستان ها هم شاهین دستی موتور تیبا بده وبعد اون بخاد پیش فروش جدید با موتور جدید وقیمت جدید بزاره...فقط اطمینان دارم که تا هفته چهارم اذر دعوت نامه فرستاده وفقط شاهین دستی زمستان مونده
گزارش
پاسخ دادن
09:32  1403/06/15

رضا
0

این سوالات چالشی رو از کی میپرسید؟
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1403/06/15

علی2
6

اره داخل زدن واشر هم اوله
گزارش
پاسخ دادن
17:47  1395/06/21

محمدرضا
9

من قبلا هم عرض کردم در شرکت ایران خودرو کار می کنم واقعا تز این کل کل های xu7 سوار ها خندم می گیره من برام فرقی نداره کدوم ماشین بفروش بره. ولی این رو بدونین دلتون رو به این xu7 قدیمی نبندید. الان در خودرو های داخلی بهترین کیفیت همین ef7 و tu5 داره ef7 تنها موتوری بود که هم گشتاور خوبی و هم کیفت خوبی داشت از نیمه دوم 93 بازار تهران دنا 48 میلیون بود. ef7 در دور 4500 157 نیوتن متر داره داخل گردنه هم اصلا کم نمیاره درسته xu7 در دور 3000 153 نیوتن ولی همین باعث فشار زیاد در دور 3000 بالا می شه در کفی می تونی از ef7 از دور پایینش استفاده کنی در دور 4000 هم از گردنه ها راحت بدون فشار بالا میره همین باعث می شه که در دور بالا هیچ فشاری بهش نمیاد. بنظرم من کسی که 8 سال سابقه در شرکت ایران خودرو داره کسی که می خواد ماشین بگیره خانواده ef7 یا tu5 بگیره.
گزارش
پاسخ دادن
18:05  1395/06/21

ef7
10

ef7 نه خوشنامی و کیفیت tu5 رو داره و نه سخت جونی و کشش xu7 رو . دلیل اینکه هیچ وقت هم ازش استقبال نمیشه دقیقا همینه . و هیچوقت بازار خوبی نداره و وقتی خریدی صاحب اول و آخرش خودتی حالا میخواد دنا یا سورن یا سمند ef7 باشه . با خرید ef7‌عملا داری هزینه نگهداری یک موتور مدرن رو میدی اما در عمل چیزی بیشتر از یک موتور کم کشش و بی کیفیت و با عیب و ایرادات طراحی زیاد نیست . حتی xu7‌هم صدای بم و آزار دهنده ای رو که ef7 در دور 3000 تا 3500 تولید میکنه رو نداره . جالبه بیشترین رانندگی در جاده هم در همین دور 3000 تا 3500 انجام میشه و در این دور ef7 به علت ضعف طراحی صوتی دچار تشدید و رزونانس صوتی میشه و صدای بم و آزار دهنده ای تولید میکنه . این نقص حتی در xu7 قدیمی هم دیده نمیشه چه برسه به tu5 . درسته صدای xu7 بیشتر هست اما یکنواخت هست و هیچ وقت هم حالت بم و آزار دهنده پیدا نمیکنه . ef7‌خیلی چیزها کم داره تا بشه بهش گفت موتور . بین ساختمانی که یک مهندس معمار حرفه ای طراحی کرده باشه با ساختمانی که یک دانشجو طراحی کرده باشه خیلی فرق ها هست که در عمل مشخص میشه . ضعفهای ef7 در عمل مشخص شده
16:01  1395/06/21
گزارش
پاسخ دادن
دنا
4

ضعف EF7‌ دقیقا ایجاد گشتاور کافی در دور پایین و میانی و کشش خوب توی سربالایی هست . ef7 فقط کفی خوب راه میره وگرنه با ماشین سنگین بری تو سربالایی حسابی کم میاره این ef7 مثلا مدرن چون گشتاور دور پایین و میانی ضعیفی داره و اگر یک دنده رو کمی دیر تر سنگین کنی و دور موتور پایین بیاد از پراید هم جا میمونی با دنای 42 میلیونی !
گزارش
پاسخ دادن
17:04  1395/06/21

ef7-vvt
6

ef7 موتور آینده هست امثال تو گذشته گیر کردن
گزارش
پاسخ دادن
17:05  1395/06/21

پارس tu5
6

ای بابا انگار شما xu7 یا حالیتون نیست برادر من اینجا پیج پارس با موتور tu5 هست حالا شما پس این ef7 سوارا بر نمیای چرا آبروی پیج ما را میبری .اگه این xu7 هنوز جزء موتور بود لا اقل یه ماشین با موتور xu7 توی نظرات بالا میومد
گزارش
پاسخ دادن
18:49  1395/06/21

محمد
2

ef7 فقط سایه یه موتور هست
گزارش
پاسخ دادن
18:50  1395/06/21

ef7-vvt
4

فعلا که ef7 داره خوب میتازونه هم داره آمار فروش و طرفداراش روز به روز بیشتر میشه و هم تو جاده داره رکورد سرعت و شتاب میزنه حالا شما هر روز سنگ این xu7 عطیقه را بزن به سینه ببین آخرش به کجا میرسی
گزارش
پاسخ دادن
18:54  1395/06/21

محمد
1

بهتره روی دیکته کلمات کار کنی نظر دادن در مورد موتور پیشکش
گزارش
پاسخ دادن
21:57  1395/06/21

مجتبی
2

جناب ef7میفرمایند ضعف طراحی!!!اخه مهندس ef7که جزو ده موتور برتر دنیا از نظر طراحیه...شما همون کششو مثل طوطی تکرار کنی سنگینتری
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1395/06/22

کاربر: ilyar-tu5
7

موتور ماشین باید تو شرایط سخت خودشو نشون بده.
وگرنه اتوبوس رو هم اگه تو سرازیری بندازی 200 تا رو پر میکنه.
و این دقیقا چیزیه که ef7 ازش بی بهره هستش.
گزارش
پاسخ دادن
16:35  1395/06/21

arman
6

مونتاک یا هر اسمی که داری بله پارس قدیمی اصلا بد بیخیال وقتی گفتن بیا بخر بگو نمیخرم پولم نمیرسه یا مثل همیشه تظاهر کن دوست نداری چرا همش با حرفه بیخود داری مردم و سرکار میذاری یبار گفتی 2بار گفتی بیخیال دیگه عجب کنه ای هستی و بیکار که همش اینجا حرف بیخود میزنی حرف زمانی ارزش داره خود طرف قابله ارزش باشه بسههه دیگه واقعا بسه برو به زندگیت برس...
15:28  1395/06/21
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
3

همین که بالاخره فهمیدی پارس بدرد نخوره خودش جایه امیدواری داره. در ضمن چه کسی میره دنبال چیز بدرد نخور و آشغال؟؟ فکر نکن جواب مشخصه کسی که خودشم بدرد نخوره..
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1395/06/21

arman
3

همین که شما بدرد بخوری واسه کل ایران کفایت میکنه. باید اشخاصی مثل شما باشن که ما به انتخابمون بیشتر مطمئن شیم. من از وقتی نظرات شمارو خوندم واقعا تو ثبت نام ماشینم مطمئن تر شدم که انتخابم درست بوده.

به هرحال ممنون بابت نظراتتون ...
گزارش
پاسخ دادن
19:02  1395/06/21

کاربر: ilyar-tu5
12

مونتاک جان.....شما همین که این پیج رو ترک کنی و بری همون پیج دنا یا تیبا نظر بدی ،بزرگترین لطف رو در حق ما کردی.احتیاجی هم روشنگری و نظرات کارشناسانه جنابعالی نداریم.همش میگی اخرین نظرمه دوباره میای عین این بچه هایی که تازه واسش گوشی خریدن شروع به چرت و پرت گویی میکنی.
خوب برو دیگه!😐
گزارش
پاسخ دادن
16:14  1395/06/21

عامری مهرشهر کرج
16

سلام به همه دوستان
من نزدیک 15 ساله مهرشهر کرج نمایشگاه خودرو دارم یه تعقیراتی توسلیقه خریداران ماشین توی سال جدید اتفاق افتاده که بد نیست بدونید.محل ما جوریه که بجز تهران و کرج از سایر شهرها هم واسه خرید ماشین میان پیش ما .الان بازار سمند و پارس با موتور 1800 قدیمی داره به سرعت افت میکنه اکثر مشتریای تهرانی و سایر شهرهای بزرگ سراغ سمند ef7 و پارس tu5 میان و فروش xu7 بیشتر مال خریداران شهرهای کوچیک و روستاها هستش .موفق باشید
13:40  1395/06/21
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
4

بله دقیقا درست حرفتون.من خدایی دنا ندارم دلالم نیستم واسه کسی هم از این کارا نمیکنم . اما وقتی دنا بهتره چرا بیام از پارس بی کیفیت دفاع کنم. هر خودرویی بفروشه سودش تو جیب من نمیره اگر توجه کنی من ماشین صفر رو بیشتر پیشنهاد میدم پس مشخصه دلال نیستم.شما تعصب رو کنار بزارین بهتره براتون
گزارش
پاسخ دادن
15:24  1395/06/21

محمدی
5

خب کاملا منطقی بنظر میاد که اکثر افراد ساکن شهرهای بزرگ دنبال یه ماشین کم مصرف و بروز هستند و مکانیک و خدمات هم در دسترس دارن ولی شهرهای کوچیک مکانیک و خدمات برای موتورهای پیشرفته خیلی کمتره بخصوص ef7 که تعمیرش واقعا تخصص میخواد
گزارش
پاسخ دادن
16:01  1395/06/21

ef7
4

بله تعمیرات EF7 نیاز به تخصص فوق العاده زیاد داره و البته صبر ایوب هم میخواد !! یک جاش که مشکل دار شد عیب و ایراد بقیه قسمت هاش هم رو میشه . مکانیک وقتی بازش کرد رو دستش وا میره . فکر کردی واسه چی مکانیک ها به ef7 دست نمیزنن ؟ مکانیک ها موتورهای جدید هیوندا و مزدا و تویوتا رو راحت باز و بسته و تعمیر میکنن اما ef7 رو رد میکنن چون ef7 وقتی بازش کردی رو دستت وا میره و هزار تا عیب دیگه هم بالا میاره و جمع کردنش صبر ایوب میخواد
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1395/06/21

واقعیت
7

دنا مال خریدن و سوار شدن
پارس مال فروختن
13:15  1395/06/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ilyar-tu5
5

والله...این پارس هر چی هم که باشه اگر از ماشین خوشت نیومد و احیانا راض ی نبودی راحت ازت میخرن و عین پول نقده. ول دنا و کلا خانواده ef7 خرابی های زیادی دارن هیچ تو بازار هم کسی اونو نمیخره.چون ef7 یعنی دردسر.
خوب خوب یا بد بودن یه خودرو تو فروشش نسبت به رقباش معلوم میشه.
گزارش
پاسخ دادن
16:20  1395/06/21

سعید
1

سلام بابا همشون خودرو ايرانين سر و ته ی کرباس با توجه ب پول ک داری و سلیقه هرکسی یک نوع خودرو میخره ما خودمون دنا داشتیم خیلی اذیت میکرد و اما کلا خودرو ایرانی شانسیه هر مدلیش
12:08  1395/06/21
گزارش
پاسخ دادن
نادر
0

حق با سعیده
من خودم اخرش رفتم چینی خریدم راحت شدم
گزارش
پاسخ دادن
15:02  1395/06/21

کاربر: ilyar-tu5
16

آقای مونتاک ...تو و دوستان دناسوارت )البته فکر کنم همشون یه کاربرن با نام های مختلف(تو حکم مهمون های پررویی هستین که از در میندازنشون بیرون ، از پنجره به زور میان تو.
شما چند وقته که اینجا میای و نظرات بیمورد و تکراری میزاری ، واسه همین هم دیگه کسی محلت نمیزاره و الان فقط خودت میگی و خودت هم تایید میکنی.
ببین اینجا پیج پارس tu5 هستش . اینو هم مطمئن باش با حرفهای امثال تو با ماشینمونو نمیریم بفروشیم عوض کنیم.این دنا هم که اینقدر ازش تعریف میکنی ، تو بازار کاملا شکست خورده و به لطف چندتا فروش اقساطی و نقدی به زور به فروش میره.موتورef7 هم که با کیفیت پایینش بلای جونش هستش.
در اخر هم در مورد اونایی که در مورد خرید پارس lx مردد هستن اینو بگم که پارس lx هم خودرو کاملی نیستش و یقینا مشکلاتی داره که البته اکثرشون هم مشکلات مونتاژین.ولی باور کنین با حدود 40 میلیون بین همه خودروها از لحاظ ارزش در مقابل مبلغ پرداختی پارس lx بهترینه و اکثر خریداراش هم ازش راضین و حقایق بازار هم خودش دلیل بر بهتر و موفق بودن این خودرو هستش.
10:02  1395/06/21
گزارش
پاسخ دادن
محمد
6

دنا میتونست ماشین خوبی باشه به شرطی که موتورش ef7‌ نبود . ef7 رو هر ماشینی نصب بشه تو بازار زمین میخوره و خریدار نداره
گزارش
پاسخ دادن
10:26  1395/06/21

مونتاک
5

نظرات مال چند نفر هست ما مثل پارس سوارا از این خز بازیا در نمیاریم خیالت راحت. خود من که تحلیل های جدید تزریق میکنم تو پیج و یکم اینجا رو از اون حالته احساسی مبتدیانه درآوردم... تکرار مال شماس که بعد 20 سال 405 فیس لیفت رو ماشین باکلاس محسوب میکنید و افکارتون تو دو دهه پیش گیر کرده. از نظر کیفیت هم که پارس وضعیت بدی داره و هندلینگ دلچسبی نداره...موتور دنا بروز نیست؟ همین دیروز یه مقایسه کردم نسبت به اکثر رقباش گشتاور بیشتری تولید میکنه ولی tu5 اصلا تو رقابت نیس.. اتفاقا اگر دنا xu7 یا tu5 بود خداوکیلی اصلا طرفش نمیرفتم چه بخوام پیشنهاد بدم.داخل و طراحی دنا از پارس 20 سال پیش بروزتر نیس؟ خودتونم میدونید دارم حقیقتو میگم . هر چی گفتین جواب دادیم بخاطر همین کشیدین کنار. شما پارس رو قسطی خریدی باید فکر قسطات باشی من برای کسی که میخواد ماشین بخره میگم دنا رو انتخاب کنه واقعا ارزش داره
گزارش
پاسخ دادن
11:32  1395/06/21

حسن
0

با سلام. آيا سوپاپهاي موتور تي يو فايو نياز به فيلر گيري داره يا اتومات فيلرگيري ميشه
گزارش
پاسخ دادن
11:50  1395/06/21

مونتاک
0

حرف بی سر رو ته رو شما میزنید؟ مگه فقط از ایرانخودرو میشه پارس خرید؟!! بازار ماشین اقساطی نمیفروشن؟؟ همه مردم از ایرانخودرو ماشین میخرن فقط؟؟ من بهتر از شما میدونم چه خبره آقا پسر .میدونم یسری از شما همون پارسم ندارین
گزارش
پاسخ دادن
12:46  1395/06/21

امیر
5

پارس قسطی؟یه چیز بگو هلاک نشیم از خنده.دوما دنا بروزه؟چندتا اپشن بیخودی داره که همش خراب میشه اونم بابت 6میلیونی هس که اضافه میدی که با همین 6تومن بهترین اپشن هارو میتونی رو پارس بندازی.در ضمن پارس 20سال تولید میشه وطرفدار داره دنا چی 2سال اومده بازار اونقدر خزه که با التماس دارن میدن،ماشین که اصل ونصب داره همینه تا 30سال دیگم طرفدار داره نه مثل دنا که فهمیدن چه موتور اشغالی روش انداختن میخان عوض کنن. تقویت کنن چون کشش نداره و ضعیف واسه اون بدنه سر همی دنا.بعدشم تو با تیبات خوش باش تو رو چه به پارس عزیزم؟؟؟دنا مال اشناهاتون میخاین بفروشین مشتری ندارین که به التماس تو پیج پارس موندی؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
13:03  1395/06/21

امیر
3

تو پیدا کن اقساطی پارس تی یو5 ما خریداریم ادرس بده فقط دنا نباشه ها که دنا رو بقالی بغلدست ماهم داره قسطی میده.
گزارش
پاسخ دادن
13:17  1395/06/21

پارس lx 94
3

از نظر این محمد موتور خوب فقط xu7 حساب میشه برو بابا کی دیگه 8 سوپاپ ترتر میخره الان یه مدته فروش پارس سال سقوط کرده که دلیلش همین xu7 مزخرفه
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1395/06/21

خشایار
4

جناب مونتاک مطلبی که عرض میکنم برای شما نیست چون همین استدلال شما از قدرت موتور نشون میده که اطلاعات شما در چه حده !!!اما برای دوستانی که شاید تجربه کمتری داشته باشن عرض میکنم قدرت یک موتور( تنها) به مقدار گشتاور یا اسب بخار یا دور موتور و... نیست بلکه همینطور که اکثر دوستان مطلع اند نسبت میان همه اینها همراه باکیفیت موتور و وزن و نوع طراحی خودروه که میتونه نشون دهنده میزان کشش و قدرت خودرو باشه،بنا براین بالا بودن مقدار گشتاور دنا در مقابل پارس tu5نمیتونه نشون دهنده قدرت بیشتر اون باشه بلکه باید دید که این مقدار گشتاور با چه دور موتوری و برای چه خودرویی با کدام وزن و طراحی، مناسب هست.به همین خاطره که کارشناسان این مقدار گشتاور رو در دور موتور بالای۶۰۰۰ برای خودرو سنگین و به دور از طراحی ایرودینامیک مناسب نمی دانند.
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1395/06/21

مونتاک
1

آقا خشایار من این مطلبو قبول دارم و تمام شرایط شتاب ماشین رو اطلاع دارم. من به اسم کاربری کارنو 3 ماه پیش شرایط تاثیر گذار رو شتاب رو عنوان کردم . بله منم میدونم این اطلاعات درباره قدرت خام موتور و تا به چرخها برسه کمتر میشه. اما گشتاور دنا در دور 4500 که منطقیه تمام رقباشم تو همین دور به حداکثر میرسن. میشه بفرمایید پارس از چه فناوری استفاده میکنه که با گشتاور 140 نیوتن متر نیروی بیشتری نسبت به دنا منتقل میکنه؟ همه میدونیم گیربکس پارس بسیار ناهماهنگه با موتور. خواهش میکنم فرار نکنید جواب بدین
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1395/06/21

مونتاک
2

شما در جایگاهی نیستی که بخوای مطالب منو زیر سوال ببری. بزار کاربرها مطالب رو بخونن خودشون قضاوت میکنن. از نظر کیفیتم چندبن ماهه دنا دو ستاره میگیره پارس یه ستاره کیفی که جز خودروهای بی کیفیت بازار محسوب میشه.. از ب بسم الله تا ت تتمه با سند مدرک حرف زدم شما چطور؟ خوش باشی
گزارش
پاسخ دادن
15:32  1395/06/21

ناصر
0

داداش فیلر اتوماته. با فشار روغن تنظیم میشه.
گزارش
پاسخ دادن
18:51  1395/06/21

ladan
1

فیلر اتوماتیک فقط ef7 داره تو موتورای ایرانی
گزارش
پاسخ دادن
19:46  1395/06/21

کاربر: ilyar-tu5
5

آقای مونتاک...این بحث پایانی نداره.و ما هر چی بگیم شما حرف خودتو میزنی.
بیزحمت برو تزریقات ارزشمندتو تو همون پیج دنا بکن .چون اینجا پیج پارس tu5 عه.
هر وقت پیج مقایسه پارس و دنا زدن بیا اونجا نظر بده.
در ضمن حرفات هم کاملا اشتباه و از روی غرض هستش.وگرنه همه میدونن که موتور ef7 از هیچ لحاظ بر موتور tu5 برتری نداره.
من خودم تا وقتیکه موتور بیکیفیت ef7 روی دنا نصب هستش حتی یک لحظه هم فکر خریدش به ذهنم نمیاد.اینو مطمئن باش.حالا از مشکلات برقی دنا حرفی نمیزنم .این به کنار.!
گزارش
پاسخ دادن
12:19  1395/06/21

کاربر: ilyar-tu5
4

حرف های بی پایه و اساس به این میگن:((پارس رو قسطی خریدی)).
آخه عزیز من ..یه سر برو سایت ایران خودرو...اصلا ببین پارس lx فروش قسطی داره!؟
اتفاقا اون ماشینی کع فروش قسطی داره دنا و سمند و مشتقات ef7 هستش که ایران خودرو براشون انواع قسطی و وامی و نقدی و... گذاشته!
پارس lx فقط پیشفروش داره! اونم تحویل 6ماه بعد که البته اونم با تاخیر های تحویل راحت به 8-9 ماه میرسه.
گزارش
پاسخ دادن
12:31  1395/06/21

نورالدین
4

من اصلا ازخودروهای تولید شده ایران خودرو راضی نیستم در دو مورد به تور ایرا ن خودرو افتادیم در سال 93 پژو اس دی تیو 5 تحویل گرفتیم از نمایندگی خان محمدی در کیلومتر 6000 سوپاهایش به صدا درامد سر سیلندر عوض کردند استارت نخورد موتورش را تعمیر کردند بعد از دو ماه تحویل دادند قفل مرکزیش که افتضاح بود . دو بار ه خامی کردم در سا ل 94 از نماینگی نیک کار پژ و پارس تیو 5 گرفتم در کیلومتر 2200 موتورش ایراد پیدا کرد موتورش را تعویض کردند با چند ایراد دیگر با زیر قیمت بعد از هشت ماه فروختم هزار بار می ایم و می گویم خودروهای تولیدی ایران خودرو شانسی باید از تخم مرغ بیاند بیرون
08:38  1395/06/21
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
2

عزیز دلم تقصیر خودته میری پژو میخری.. از سال91 پژو خراب شد و مشکلاتی که تو پیکانم نمیدیدیم تو محصولات پژو بوجود اومد
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1395/06/21

مونتاک
0

وقتی تو پیج پارس طرفداران دنا سلطنت میکنن و پیج رو میگردونن باید بدونی دوره پارس تموم شده و از رده خارج شده.حتی حرفاتونم بوی کهنگی میده از بس از مسایل روز عقب موندید. شمایی که میگی مسوولین ایرانخودرو میگی پارس بهترین محصولمونه میتونی یه سند محکمه پسند و محکم بهمون بدی؟
00:30  1395/06/21
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
4

وقتی تو پیج پارس طرفداران دنا سلطنت میکنن و پیج رو میگردونن باید بدونی دوره پارس تموم شده و از رده خارج شده.حتی حرفاتونم بوی کهنگی میده از بس از مسایل روز عقب موندید. شمایی که میگی مسوولین ایرانخودرو میگی پارس بهترین محصولمونه میتونی یه سند محکمه پسند و محکم بهمون بدی؟
00:30  1395/06/21
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
11

منظور شما از به روز چیه ؟؟؟ نکنه به مانیتور ۷ اینچی میگید به روز ؟؟؟ خدا وکیلی دنا هر چی هم واسه گفتن داشته باشه دیگه به روز بودن رو نداره اگه به روز بود واسش یه کنترل کشش میزاشتن که دیگه لازم نباشه عقب ماشین رو اونقدر بلند کنند !!! ارتفاع پشت ماسن خیلی خیلی خجالت آوره . انگار ...
گزارش
پاسخ دادن
01:24  1395/06/21

ali
7

دنا سوارا اینجا سلطنت نمیکنند پلاس هستن ما هم دیگه با هاشون کاری نداریم چون این بیچاره ها توی هیچی شانس ندارن نه تو سلیقه نه تو ماشین نه تو کار و زندگی نه تو پیج واسه همین 24 ساعته هستن پیشمون
گزارش
پاسخ دادن
01:32  1395/06/21

سجاد
1

منظورم کنترل ارتفاع بود
گزارش
پاسخ دادن
01:37  1395/06/21

محمد
2

مونتاک تو سربالایی می بینمت با اون Ef7 ضعیف روی دنا هیچ حرفی برای گفتن تو سربالایی نداری . مواظب دور موتور ef7 باش که پایین نیاد وگرنه از پراید هم جا میمونی . با Ef7 یک چشم به جاده یک چشم به دور موتور . دست هم روی دنده آماده معکوس کشیدن که دور موتور نیاد زیر 4500 تو سربالایی
گزارش
پاسخ دادن
07:38  1395/06/21

پرشیا با اصالت
5

به گزارش ایسنا پرفروش ترین خودروهای داخلی عبارتند از سایپا131 با سهم 51.1 و کمتر از 25 میلیون و بین 25 تا 50 میلیون پژوپارس با سهم 25.6 درصد و بین 25 تا 75 میلیون لیفان x60 با سهم 30.6 درصد و مابقی متعلق به سراتو اتومات و ام جی6 و میتسوبیشی اوتلندر میلاشد این آمار بر اساس گزارش شرکت بازرسی و کنترل کیفیت و استاندارد ایران میباشد. لینکش هم تو همین سایت هست. آقای مونتاک اطلاعات نداری و صرفا با مبالغه و بزرگ نمایی میخواهی خودرو دنا رو که همه میدونند هیچ حرفی برای گفتن نداره و شکست خورده رو خوب جلوه کنی. دنا همون ابتدای کارش شکست خورد و قیمتش تا 51 رفت و سپس اومد تا42. اتاق دنا محکمه ولی ایمن نیست . اینو همه میدونند.موتورش هم اگه بوش باشه خوبه ولی نیست قطعات الان همه یا چینیه یا ایرانی واسه پارس tu5 هم همینه
گزارش
پاسخ دادن
09:01  1395/06/21

sh
2

تو برو تیبا تو برون.....
گزارش
پاسخ دادن
09:24  1395/06/21

مونتاک
2

این شد بازار فروش خودرو چه ربطی داشت به ادعایی که کردی؟! طبق گزارش پراید بیشترین فروش رو داشته. دنا هم فروشش بیشتر میشه شک نکن
گزارش
پاسخ دادن
11:16  1395/06/21

مونتاک
2

خوشم میاد ازت . تو زندگی کمبود زیاد داری اما روت زیاد. گشتاور tu5 140 در 4000 حالا ef7 157. 4500 میدونم خودت سواد درست حسابی نداری برو به مکانیک محل نشون بده بگو کدوم موتور قدرتیه..
گزارش
پاسخ دادن
12:12  1395/06/21

مونتاک
1

داداش نمیدونم چت کردی یا مارو گذاشتی سر کار. پارس یه ماشین زیر 40 میلیونه دنا بالای 40 میلیون تو یه رنج قیمت نیستن حتی خودرو های چینی هم که قابل سوار شدن باشن همشون بالای 40 میلیونه پس رقیب پارس نیستن. اکثر اونایی که چینی میخرن بیشتر از محصولات داخلی که قبلا سوار میشدن راضی هستن.. اما چرا پارس بهتر فروش رفته بخاطر قدیمی تر بودن و فراوانی لوازم و هزینه کمتر نسبت به رقباش هست که اونم انقدر به مشکل میخوره و تو خرج میندازت که کامل از دستش خسته بشی.. یه بحث جامعه شناسی هم هست که مردم به شرایط جدید و ناشناخته واکنش منفی نشون میدن البته همه اینجوری نیستن. دنا هم تو تحریم عرضه شد و با کیفیت و قیمت نامناسب فروخته شد که متاسفانه آمارش خراب شد. اما از 94 دوباره طراحی شد و تمام ایرادها برطرف و با قطعات با کیفیت مونتاژ میشه بخاطر همینه هر کی از 94 به بعد گرفته مشکلات موتوری نداشته و با یه سری مشکلات ساده و قابل حل مواجه شده. اما ناهماهنگی tu5 با بدنه پارس و گیربکس پارس لاینحله اصلا کاری به کیفیت نداره چون موتور برای این ماشین جوابگو نیست. بخاطر همین مسیر سربالایی دستت همش رو دنده اس
گزارش
پاسخ دادن
13:09  1395/06/21

مونتاک
1

داداش نمیدونم چت کردی یا مارو گذاشتی سر کار. پارس یه ماشین زیر 40 میلیونه دنا بالای 40 میلیون تو یه رنج قیمت نیستن حتی خودرو های چینی هم که قابل سوار شدن باشن همشون بالای 40 میلیونه پس رقیب پارس نیستن. اکثر اونایی که چینی میخرن بیشتر از محصولات داخلی که قبلا سوار میشدن راضی هستن.. اما چرا پارس بهتر فروش رفته بخاطر قدیمی تر بودن و فراوانی لوازم و هزینه کمتر نسبت به رقباش هست که اونم انقدر به مشکل میخوره و تو خرج میندازت که کامل از دستش خسته بشی.. یه بحث جامعه شناسی هم هست که مردم به شرایط جدید و ناشناخته واکنش منفی نشون میدن البته همه اینجوری نیستن. دنا هم تو تحریم عرضه شد و با کیفیت و قیمت نامناسب فروخته شد که متاسفانه آمارش خراب شد. اما از 94 دوباره طراحی شد و تمام ایرادها برطرف و با قطعات با کیفیت مونتاژ میشه بخاطر همینه هر کی از 94 به بعد گرفته مشکلات موتوری نداشته و با یه سری مشکلات ساده و قابل حل مواجه شده. اما ناهماهنگی tu5 با بدنه پارس و گیربکس پارس لاینحله اصلا کاری به کیفیت نداره چون موتور برای این ماشین جوابگو نیست. بخاطر همین مسیر سربالایی دستت همش رو دنده اس
گزارش
پاسخ دادن
13:11  1395/06/21

حسن
0

سلام. لطف ميكني به من بفرماييد ايا موتور تي يو فايو نياز به فيلرگيري داره يا اتومات فيلر گيري ميشه؟ متشكرم
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1395/06/21

کاربر: ilyar-tu5
4

پراید فروشش بیشتره چون تو بازه قیمتیش اصلا خودرویی نیستش که باهاش رقابت کنه.ولی پارس چی؟ دنا سورن سمند 206 انواع خودرویی های چینی رقیب همقیمتیشن و با وجود این همه رقیب هم قیمتی بین همشون پرفروشتره.
حالا شما بازم بحث رو منحرف کن
گزارش
پاسخ دادن
12:23  1395/06/21

کارشناس
7

انتخاب پارس از روی عقل نیست چون ۹۰ درصد افرادی که پارس میخرن خودشون ادعا میکنند بخاطر تیپ ظاهرشه
حالا من سمند و پارس را باهم مقایسه میکنم خودتون قضاوت کنید
۱- پارس فیس لیفت بسیار محدود از پژو ۴۰۵ هست که با استانداردهای دهه ۸۰ انطباق داره .در مقابل سمند یه طراحی کامل اتاق با اقتباس از اتاق فولکس پاسات و BMW هست که توسط یک شرکت طراح انگلیسی طراحی شده و با استانداردهای دهه ۹۰ مطابقت داره اصول ایمنی و ایرودینامیک به شکل واضحی در بدنه سمند مشاهده میشه که شامل بدنه دوکی شکل و دارای سطح مقطع گرد که در تمامی زوایای بدنه رعایت میشه همینطور طراحی سه لایه پای رکاب و استفاده از ستونهای تقویت شده که در تصادفات شدید به وضوح از جان سرنشین محافظت میکنه از نظر طراحی داخل کاملا جادار و صندلی برقی با ارگونومی بسیار مناسب .از نظر موتور دو نوع موتور در حال حاضر بر روی سمند در دسترس است که نمونه قدیمی موتور ۸ سوپاپ xu7 که به دلایلی که میدانید با استانداردهای امروزی کاملا رده خارج وارزش بحث ندارد و موتور ef7 که از نظر فن آوری یکی از بهترین موتورهای پایه گاز دنیاست و مزیت های برتری دارد
00:03  1395/06/21
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
6

شرمنده ولی بیش از ۹۰ درصد حرفات چرت و پرت بود ...
کی کفته پارس فیس لیفت ۴۰۵ هستش ؟؟؟؟ نه جدی جدی کی گفته ؟؟
پارس فیس لیفت ۴۰۶ و ۵۰۶ هستش از طرفی اصالت طراحی و هنر پنین فارینا در طرح 406 و 506 کجا و سمند کجا !!! واقعا بقیه رو چی فرض کردی که طراحی سمند لش رو به bmw و فولکس پاسات ربط دادی ؟؟ اصلا میدونی چرا سمند تو خود انگلیس تولید نشد ؟؟؟ چون هیچکدوم از حداقل استاندارد های دهه ی 90 رو هم نداشت !!! با این حرفات خیلی واضحه که اخر سر موتور ef7 رو هم یکی از بهترین موتور گاز سوز جهان بدونی !!! احتمالا یا نمیدونی جهان کجاست یا نمیدونی موتور چیه !!!! سمند تو رقابت با 405 و تیبا مونده چه برسد به پارس tu5

https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_406
https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_605
گزارش
پاسخ دادن
01:10  1395/06/21

پارس سوار راستگو
2

سجاد جان جوش نیار حرف حق تلخه دیگه اینکه پارس فیس لیفت ۴۰۵ هست را نمیشه انکار کرد دیگه خود ایران خودرو میگه .شما کافیه توی اینترنت بنویسی پژو پارس اونوقت چند صد تا مقاله میاد جلو چشمت که با این جمله شروع میشه .پارس فیس لیفت ۴۰۵ است .دیگه نگو تو بیشتر از همه میفهمی
گزارش
پاسخ دادن
02:36  1395/06/21

406
3

موتور xu7 موتور 406 هست و نه موتور 405 . موتورهای 405 موتور xu9 و xu5 کاربراتوری بودن . بعدها موتور xu7 پرشیا بود که روی 405 و سمند هم نصب شد .
گزارش
پاسخ دادن
09:42  1395/06/21

مونتاک
4

تولیدات داخلی دنا ارزش خرید بیشتری داره و از هر نظر نیازتو برآورده میکنه. ماشین نرم و هندلینگ بسیار دلچسب و تعادل مناسب سر پیچا داره. من با صندلیش خیلی حال نکردم کاش صندلی های راحت تری داشت.جای سانروفم خالیه و احساس میشه.، سر بالایی هم رفتم من مشکلی ندیدم و راحت رفتم . اگر سربالایی با شیب زیاد باشه بحثش جداست.. فرمون کاملا تو دستت و اتاق و صندوق جادار و مناسب برای قد های معمولی جامعه. کسی که 2 متر قدشه اذیت میشه پشت راننده بشینه.. کابین زیبا و آرام در رانندگی نرمال.. محاسن زیاد داره بهتره بشینی پشتش تا بهتر درک کنی. حالا آقا رضا از یه موتور 1600 توقع قدرت یه موتور 6 سیلندر رو داره اون بحثش جداست. با 42 میلیون یه ماشین بروز تر با امکانات مناسب گیرت میاد. باور کنید اکثر شما که پارس دارین یه دور با دنا بزنید یکم گازو گوز کنید پارس رو فردا میفروشین
22:51  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
دنا با موتور نامرد
7

با چهره زشت دنا چیکار میکنی؟اون دیگه قابل تحمل نیست واقعا
گزارش
پاسخ دادن
00:08  1395/06/21

پرشیا با اصالت
10

تو تولیدات داخلی پرشیا ارزش خرید داره فقط . جالبه که خود مسوولین و کارشناس های ایران خودرو هم اعتقاد دارت بهترین خودروشون پرشیا lx هست.
گزارش
پاسخ دادن
00:11  1395/06/21

محمدی
3

من یه ماهه پارس گرفتم واقعا پشیمونم عین یه پیت حلب پنیر میمونه الان از همه جاش صدا لقی میده ما دلمون به موتور tu5 فرانسه خوش بود که تازه فهمیدم ساخت کپی کار چینیه .دایی من قبل از من سمند ۱۶ سوپاپ برداشت من مثلا میخواستم رو دست اون بخرم ولی الان بنظر من سمند ef7 به خدا شرف داره به این مزخرف .با اینکه ۶ میلیون ارزون تره ولی موتور امکانات و امنیت بیشتری داره
22:31  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
Sss
0

من به نمایندگی زنگ زدم گفتن این هفته تعطیلی زیاده گفت بعیده این هفته تحویل بدن این آقایونی که میگن تحویل گرفتن لطف از کدوم نمایندگی کرمان موتور گرفتن بگن......؟
گزارش
پاسخ دادن
23:17  1403/06/11

امین
0

سلام من پارس tu5 اسم نوشتم.. تحویل مهر بود.. امروز زنگ زدن ک دعوت نامه اش اومده.. بعد از اینکه مبلغ واریز کردم چقدر دیگه دستم میرسه ؟؟
20:22  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Esi
0

عجله نکن حالا وقت انتظاره ... الان که شما دعوت نامتو پاس کردی دارن خودروهای تحویل مرداد رو فاکتور میکنن حالا خودت حساب کن رو آبانماه حساب کن .
گزارش
پاسخ دادن
21:46  1395/06/20

یک دوست
1

آقا درسته که موتور tu5 چینیه ولی موتور ef7 آلمانی؟
20:19  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
محمدی
1

کاملا درسته شک نکن
گزارش
پاسخ دادن
22:17  1395/06/20

حاج سعید
1

دوست عزیز بشنو و باور نکن همشون چینی هستند کی گفته فرانسه یا المان بما قطعه میفروشند
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
09:56  1395/06/21

متاسفم
3

متاسفم برای عده ای دلال که از طرح شکست خورده و قوطی فلزی به اسم دنا دفاع می کنند. اینا تو سمند شکست خوردن اومدن دنا رو انداختن به جون مستضعف های که به زور اقساط و.... گرفتند.
20:16  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
امیر
2

بچه ها حالا که کار هر دلال و بچه 2روزه و خزو خیلی شده نظر دادن راجع به پارس اونم بخاطر اینکه شرایط قسطی نداره که دوستان بخرن بیاین یکم از تیبا بگیم بخندیم مخصوصا از یه تیبا سوار که همه ماشینارو داشته البته پلاستیکیشو😄😄😄😄.
19:49  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
ا یرج فروش فوری وی۴
0

سلام به خلنچر سود تاخیر چند روز بوده وضعیت کامل ماشین با موعد تحویل رو می فرماین
گزارش
پاسخ دادن
16:31  1403/06/11

رها
3

من نمیدونم این آقا مونتاک خودش میگه تیبا داره و از دنا به شدت تعریف میکنه. این یعنی چی؟ شما که تیبا داره و دنا سوار نیستی چرا؟ از چیه دنا خوشت اومده؟ بازار رو دیدی چه خبره؟
گزارش
پاسخ دادن
20:01  1395/06/20

امیر
4

سلام برو بچ پارس سوار.یه خواهش ازتون داشتم اگه کسی همشهری جناب مونتاک تو این پیج هست بده این طفلک یه بوق باهاش بزنه نذارین حسرت پارس تو دلش بمونه این طفلک تیبا پلاستیکی داره شرایط پارس هم که خودتون میدونین قسطی نداره وایشون برای درد دلشون به این پیج پناه اوردن تا شاید کسی باشه که بزاره این یه بوق با پارس بزنه،در ضمن ایشون خیلی علاقه مند هستن که مثل پدربزرگا باشن اخه همش میگه من از عهد دغیانوث ماشین داشتم سوار میشدم حالا اگه کالسکه زمان خودشو ماشین میدونه من حرفی ندارم اخه ندیده دیگه. فقط خواهشمندم رخ پارسو نشونش بدین تا اینقدر هزیون نگه اینجا.خواهش میکنم روی منو زمین نندازین نذارین بچه حسرت به دل بمونه یه عمر.اگه نشونش نمیدین بگین خودم بیام بدم یه بوق بزنه با ماشینم.
19:45  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
تارا پلاس
0

معمولا یک ماه تا 45 روز بله رنگ هم تاثیر داره سفید ومشکی کمتر تاخیر داره
گزارش
پاسخ دادن
12:26  1403/06/11

میلاد
2

یک پارس tu5 بدید مونتاک دیگه تعریف نمیکنه از دنا
گزارش
پاسخ دادن
00:14  1395/06/21

Top speed
3

پرشیا lx تو دنده های 1و 2 شتاب خیلی خوب و سریع رو داره و تو دنده های 3 و 4 و 5 بدلیل تنفس بیشتر موتور پیشی میگیره. زودتر از ef7. موتور xu7 هم صرفا تا دنده 3 گشتاور خوبی داره و بعد از اون موتور دیگه نقس نداره.و حداکثر گشتاور خودشو ارایه داده اینجاست که پارسtu5 با اختلاف زیاد پیشی خواهد گرفت.
19:29  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
6

ما راجب اطلاعاتی که دادی. اگر دفترچه دنا رو ببینی یا دانلود کنی گشتاورش رو زده 157 در 4500. من یه سرچی زدم چندتا ماشین با موتور 1600 رو دیدم tu5 k4m که حرفی واسه گفتن ندارن اما مگان1600 هیوندایi20 آریو 1.6 رنو اسکالا پژو 301 1.6 همشون گشتاورشون کمتر از ef7 و از 4000 هست به بالا یعنی ef7 هم در 4000 تا 4250 به این عدد میرسه و در 4500 از رقبای نامدارش پیشه میگیره این نشون میده با یه موتور پدر مادر دار طرفین.. اما مثلا کیا سراتو1.6 وضعیت بهتری داره گشتاور و اسب بخار بیشتری تولید میکنه.. بازم حرفی هست؟
15:37  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

موتور باید بتونه گشتاور کافی در دور پایین و میانی تولید کنه وگرنه تو سربالایی کم میاره و همش باید دنده معکوس بدی و دور موتور رو بالا نگه داری . اکسنت و سراتو 1.6 هم دقیقا ضعف گشتاور دور پایین و میانی دارند و دقیقا مثل ef7 هم شتاب اولیه ضعیفی دارند و هم تو سربالایی کم میارن و با دور موتور خیلی زیاد باید بالا برن . موتور الانترا در دور 5000 ممکنه به حداکثر گشتاور 180 نیوتن برسه اما در دور 3000 هم حداقل 160 نیوتن متر گشتاور داره و لذا در دور پایین و میانی هم ضعیف نیست و همش مجبور نیستی به دور 5000 بری تو سربالایی . اما موتوری مثل Ef7 و موتور اکسنت که حجم کافی ندارند شاید در دور بالا به گشتاورهای خوبی برسند اما در دور پایین و میانی ضعف گشتاور دارند . اسب بخار و گشتاوری که در دور 5000 و 6000 به دست میاد نمیتونه مبنای نتیجه گیری قرار بگیره . همه دیدیم که tu5 با 108 اسب در مقابل xu7 با 100 اسب تو سربالایی کم میاره چون در دورهای زیر 4000 که رانندگی عادی و نرمال انجام میشه xu7 گشتاور بهتری داره .
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1395/06/20

مونتاک
0

من روندم مشکل حادی ندیدم و خیلی شیکو مجلسی به مقصد رسیدم، دیدین که تمام موتور های 1.6 مثل ef7 هستن. اگر جایی زندگی میکنی که همش سراشیبیه و دلت میخواد تخته گاز بری نظر منو میخوای برو سراغ موتور 2 لیتری به بالا یا توربو بخر.. ولی اکثر مسیرها که کفیه یا شیب خیلی تندی نداره ef7 جواب میده و کارتو راه میندازه
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1395/06/20

مجید
4

شتابگیری پارس tu5 در دنده های 1 و 2 خوبه چون ضریب دنده های 1 و 2 رو خیلی سنگین کردن . تو شتاب اولیه و دنده های 1 و 2 شاید بشه زانتیا 2000 رو هم جابذاری اما دنده 3 که زدی دیگه جون ماشین گرفته میشه چون دنده های 3 و 4 و5 خیلی سبکی داره . tu5 اگر دورش رو بالا نگه داری خیلی خوب راه میره اما اگر دورش زیر 4 هزار باشه گشتاور خوبی نداره . از کشش خوب xu7‌نمیشه به این راحتیا ایراد گرفت داداش
گزارش
پاسخ دادن
16:42  1395/06/20

حسین
2

آقای مونتاک بعضی ها پراید هم سوار میشن و مشکل خاصی هم نمیبینن و راضی هستند و با 5 نفر سرنشین و صندوق پر هم میرن مسافرت ! شما نباید هم مشکلی ببنی چون اینقدر روی ماشینت تعصب داری که هیچ مشکلی رو ازش نخواهی دید . حرفت رو قبول دارم دنا هم مثل همه ماشین های 1.6 لیتری هست و در سربالایی عملکرد خیلی معمولی رو به ضعیفی داره
گزارش
پاسخ دادن
16:45  1395/06/20

احسان
3

گشتاور ef7 در دور پایین و متوسط بسیار کمتره. وزن بیشتر اتاق و غیر آیرودینامیک بودنش باعث میشه خیلی دیرتر شتاب بگیره.
گزارش
پاسخ دادن
19:31  1395/06/20

امید
4

موتور ef7 واشر میزنه و مخارج زیادی داره. سورن طرفدارش بسیار بیشتر از دناست.برید بازار خودتون میبینید
گزارش
پاسخ دادن
19:34  1395/06/20

حضرتی
2

به اعداد و ارقام شرکت های ایرانی اعتماد کردن بی فایدست. پشت رل بشینید و تجربه کنید.
گزارش
پاسخ دادن
19:53  1395/06/20

فرهاد
4

موتور tu5 برای رفع ضعف واشر سوزی سرسیلندر و مصرف کم بنزقن با صدای کمتر و . . طراحی شده و هنوزم رو دستش موتوری نیست. از مصرف کننده های چند سال گدشته سوال کنید. ضعفی که خانواده دنا و سمند و سورن و ... هنوم دارن. ضمنا دنا چند ملیون گرونتره.
گزارش
پاسخ دادن
19:56  1395/06/20

رها
3

اقا مدنتاک یعنی اگه مثلا کیا و هیوندا و بنز هم بدن بهت بازم دنا سوار میشی؟
گزارش
پاسخ دادن
20:04  1395/06/20

کاربر: ilyar-tu5
2

داداش با دنا و پارس کاری ندارم...چون که بحث دیگه بیخود شده و این ماشین ها هم دیگه نقاط ضعف و قوتشون برای همه آشکاره!
ولی اینکه میگی شتاب اولیه سراتو و الانترا ضعیفه مطمئنی از حرفت!شتاب این دوتارو حدود 10-11 ثانیه اعلام کردن.ولی حالا پارس یا سمند یا...xu7 خودشونو بکشن 13 ثانیه....لااقل یه مقایسه ای بکن که قابل قبول باشه.
Xu7 فقط تو سربالایی اونم دتده 4و 5 از پارس tu5 بهتره.تازه اونم مدل های قدیمتر و قبل 90 (که خداییش عالی بودن) نه این جدید ها که تو سرازیزی هم نای راه رفتن ندارن.
والله من هم پارس tu5 دارم و هم قبلا پارس xu7 و به جرات میتونم بگم که پارس tu5 تو شتابگیری خیلی از پارس معمولی بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1395/06/20

علی
1

سلام دوستان قیمت پژو پارسtu5کلاس13چنده نقدی
14:50  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
ممد
0

چی رو تشکر میکنم،ما معنی تحویل فوری را هم فهمیدیم،بعد از 90 روز هنوز عرضه تحویل خودرو را ندارند،همش دارند تاخیر میکنند،با روح و روان و پول ملت بازی میکنند،خداشاهده دست من بود تک تکشون را دادگاهی میکردم
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1403/06/10

حامد
0

تشکر هم میکنی بابت این همه تاخیر؟😂
گزارش
پاسخ دادن
10:45  1403/06/10

صالح
1

سلام بیست روز پیش 40وصد گرفتم الان نمیدونم
گزارش
پاسخ دادن
17:47  1395/06/20

امید
0

ماشینی که موتور بی ارزش ef7 روش باشه مفتش گرونه اگر هم خریدی صاحب اول آخرش خودتی
14:07  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
امید
4

ماشینی که موتور بی ارزش ef7 روش باشه مفتش گرونه اگر هم خریدی صاحب اول آخرش خودتی
14:07  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
1

خیلی پیگیری کردم که فاکتور خورد .
13:02  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی شاهین اتو ۲۲ خرداد
0

چندم فاکتور شدی؟

اخرین باز چندم چک کرده بودی؟

مطمنی ۹ شهریور فاکتوره؟
چون ۲۰ خرداد هارو چند روز قبل فاکتور کردن
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1403/06/09

پوریا
0

اخرین بار چهارشنبه چک کرده بودم
گزارش
پاسخ دادن
12:33  1403/06/09

علیرضا
0

صنعت معدن شکایت کن . زنگ زدن کوتاه نیا.
زنگ بزن به سازمان فروش
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1395/06/20

علیرضا
0

شکایت صنعت نعدن تو سایت است
سازمان فروش را از 09640 بگیر
گزارش
پاسخ دادن
18:20  1395/06/20

کاربر: Esi
0

میشه راه و روش پیگیریتو بگی ماهم یاد بگیریم ممنون میشم
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1395/06/20

کاربر: Esi
0

خوب شماره هاشونو داری انوقت چی باید بگم ؟
میشه شمارتو بدی زنگ بزنم
گزارش
پاسخ دادن
14:50  1395/06/20

کاربر: Esi
0

همون سامانه حمایت از مصرف کننده ؟
اون ۰۹۶۴۴۰ که اصلا چیزی نمیگن فقط میگن باید صبر کنی
حالا چیا باید بگی تا نتیجه بگیری. ممنون از لطفت
گزارش
پاسخ دادن
18:41  1395/06/20

کاربر: تییاران
1

سلام دوستان. میخوام یه دنا دست 2 بخرم. بودجه م 37 تومنه تقریبا. به نظرتون پارس صفر بردارم یا دنا دست دو؟ راهنماییم کنین
12:06  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
6

داداش اصلا همچین کاری نکن.صفر دنا مشکلات زیادی داره چه برسه به دست دوم. برو تحقیق کن و بپرس.
گزارش
پاسخ دادن
12:11  1395/06/20

محمد
7

اقا ناصر من اهل نظر دادن تو پیج خودروهای دیگه نیستم ولی باید در جواب شما بگم بیشتر از یکساله دنا دارم واقعا منو راضی نگه داشته و تا حالا مشکلی نداشته.
این مشکلاتی که شما میگی من ندیدم.البته در اینکه پارس TU5 هم بسیار ماشین عالیی هستش شکی نیست و موتور TU5 عالیه. در جواب دوست عزیز اقای تیبا ران بگم که اگه بتونی صفرشو برداری بهتره نه اینکه دست دوم بد باشه فقط ازین لحاظ اگه ماشین از اول دست خودت باشه خیلی بهتره.
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
13:23  1395/06/20

امید ef7
7

دنا همین که پلاکش کردی حداقل 5 تومن از قیمتش میفته . کلا ef7 بازار نداره خیلی سخته فروشش
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1395/06/20

ناصر
2

منم دیدم دوستم دنا صفر گرفته بود همه جاش ایراد داشته از لقی صندلی بگیر تا موتور ضعیف. دنا خرید و فروش بدی داره و کلی ضرر میکنی. پرشیا هنیشه پوله. قطعاتش ارزان تر از دناست و سواریه خوبی داره.دنا مثل سمند و سورن سنگینه و تنبل. بشین پشت پرشیا متوجه میشی.تا زمانی که دنا دستته فکر میکنی خوب راه میره.
گزارش
پاسخ دادن
19:41  1395/06/20

کاربر: ilyar-tu5
1

ماشین ایرانی صفرش چیه که حالا کارکرده اش چی باشه!
پارس lx صفر بردار.پشیمون نمیشی.
گزارش
پاسخ دادن
16:26  1395/06/20

رضا
0

cvvt روی ef7‌ یک اسباب بازی الکی بیشتر نیست . سیستم VVTi روی تویوتا در زمان رانندگی عادی دو سیلندر رو کاملا مسدود کرده و سبب کاهش شدید مصرف سوخت در رانندگی های شهری و ترافیک میشه . موتور تویوتا کمری دقیقا چنین حالتی داره و فقط موقع شتابگیری های ناگهانی و نیاز به قدرت زیاد هست که هر 4 سیلندر وارد مدار میشن . اما cvvt روی ef7‌اصلا چنین امکانی رو نداره و از طرفی گشتاور ef7 در دورهای پایین و میانی خودش اینقدر ضعیفه که با همون 4 سیلندر کفاف کشیدن خودرو رو در دورهای پایین و میانی نمیده و همش مجبوری دنده ها رو حسابی پر کنی و پر گاز رانندگی کنی . عملا CVVT‌ روی ef7 یک اسباب بازی هست و واسه اونهایی نصب شده که اطلاعات دقیقی از خودرو ندارن و فقط یک چیزهایی شنیدن و مدام فقط تکرارش میکنند بدون اینکه در موردش اطلاع دقیقی داشته باشند . ef7 از ضعف گشتاور دور پایین و میانی رنج میبره و این سیستم های تنفس طبیعی هم فقط در دورهای بالا واسش کارایی دارند . ضعف اساسی EF7 در زمینه گشتاور دور پایین و میانی خودش رو کاملا در شتاب اولیه ضعیف دنا و کشش ضعیف دنا در سربالایی نشون میده
11:54  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
رضا
10

cvvt روی ef7‌ یک اسباب بازی الکی بیشتر نیست . سیستم VVTi روی تویوتا در زمان رانندگی عادی دو سیلندر رو کاملا مسدود کرده و سبب کاهش شدید مصرف سوخت در رانندگی های شهری و ترافیک میشه . موتور تویوتا کمری دقیقا چنین حالتی داره و فقط موقع شتابگیری های ناگهانی و نیاز به قدرت زیاد هست که هر 4 سیلندر وارد مدار میشن . اما cvvt روی ef7‌اصلا چنین امکانی رو نداره و از طرفی گشتاور ef7 در دورهای پایین و میانی خودش اینقدر ضعیفه که با همون 4 سیلندر کفاف کشیدن خودرو رو در دورهای پایین و میانی نمیده و همش مجبوری دنده ها رو حسابی پر کنی و پر گاز رانندگی کنی . عملا CVVT‌ روی ef7 یک اسباب بازی هست و واسه اونهایی نصب شده که اطلاعات دقیقی از خودرو ندارن و فقط یک چیزهایی شنیدن و مدام فقط تکرارش میکنند بدون اینکه در موردش اطلاع دقیقی داشته باشند . ef7 از ضعف گشتاور دور پایین و میانی رنج میبره و این سیستم های تنفس طبیعی هم فقط در دورهای بالا واسش کارایی دارند . ضعف اساسی EF7 در زمینه گشتاور دور پایین و میانی خودش رو کاملا در شتاب اولیه ضعیف دنا و کشش ضعیف دنا در سربالایی نشون میده
11:54  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
علی2
2

همین cvvt خرابه همون xu7 نداره. رضا چقدر مگه گردنه داخل کشور هست تقریبا 80% جاده ها ازاد راه که موتور های 16 سوپاپ حرف اول رو میزنن تو فقط می گی دور بالا. دور بالا زمانی بده که موتور فشار زیادی بهش وارد بشه نه مثل ef7 که انگار نه انگار که دور موتور بالا و هیچ فشاری رو روی موتور احساس نمی کنی. گشتاور دور پایین خوبه ولی به شرطی که دور بالا هم خوب باشه نه مثل xu7 افت کشش. مردم الان تقریبا بیشتریا دور بالا رانندگی می کنن بخصوص جونا. 6 سال سمند xu7 داشتیم الانم دنا اصلا داخل گردنه ef7 افت نداره تو دور پایین رانندگی می کنی ولی خیلیا هستن عشق گاز دادنن.
گزارش
پاسخ دادن
14:00  1395/06/20

رضا
1

موتور ماشین باید خودش رو تو گردنه و زیر بار نشون بده وگرنه پراید خالی هم تو جاده کفی خوب راه میره . گشتاور دور پایین و میانی ef7 برای کشیدن بدنه دنا و سمند واقعا ضعیفه و تا دور 4500 در مقابل xu7کاملا مغلوب میشه . بیشترین رانندگی هم در دور زیر 4500 انجام میشه . در دنده 5 سرعت 100 دور موتور میشه حدود 3000 که بهترین گشتاور xu7 هست . بیشترین رانندگی در جاده در سرعت بین 70 تا 130 انجام میشه که دور موتور در دنده های 4 و5 برای این سرعت ها میشه حدود 2000 تا 4000 که در این دورها xu7‌گشتاور بسیار خوبی داره و با فشار پدال گاز به راحتی شتابگیری میکنه و کشش خوبی داره در سربالایی اما ef7 در این دورها گشتاور کمتری داره و با ورود به سربالایی باید دایما آماده معکوس دادن باشی تا دورش بالای 4500 بمونه . ضعف کشش ef7 چیزی نیست که بشه کتمانش کرد
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1395/06/20

رضا
2

بله موتوری عالی هست که هم در دور بالا و هم در دور پایین گشتاور خوبی داشته باشه مثل موتور مگان 2000 و زانتیا و پارس L4 و مزدا3 . اما وقتی قرار باشه بین دو موتور که یکی در دور بالا فقط گشتاور خوبی داره و دیگری در دور پایین و میانی فقط گشتاور خوبی داره یکی رو انتخاب کنیم باید اونی رو انتخاب کنیم که گشتاور دور پایین و میانی بهتری داره چون موتور همیشه از دور پایین شروع میکنه و بعد به دور بالا میرسه . موتور مثل xu7‌تا دور 4500 گشتاور بسیار خوبی داره و بیشترین رانندگی هم در دور زیر 4500 انجام میشه . موتور مثل Ef7 ضعف کشش و ضعف شتاب اولیه داره و معکوس زیاد میخوره چون باید دورش همیشه بالا بمونه چون فقط در دورهای بالا گشتاور خوبی داره . بله اگر بخوایم سرعت بالای 160 بریم اونجا ef7 بهتر میره اما عملکرد xu7‌در سرعت های زیر 130 و 140 که بیشترین رانندگی عادی و نرمال رو شامل میشه بهتر هست و هر چه دور موتور و سرعت پایین تر باشه این برتری xu7 بیشتر و بیشتر میشه . برتری ef7 در جاهایی هست که استفاده ای در رانندگی معقول و نرمال نداره
گزارش
پاسخ دادن
15:33  1395/06/20

حسینی کیا
0

تعریف کردن از موتور منسوخ شده xu7 اشتباهه. اون موتور فقط تو دور کمتر کمی گشتاور بیشتر تولید میکنه همین. و اونم کمی گاز بیشتر که میدی چون 8 سوپاپه حال نداره راه بره. بقیه موارد xu7 جز اینکه صاحبشو بفرسته مکانیک و تراشکار و لوازم یدکی کار دیگه ای بلد نیست. همونقدر که بنزین میخوره 14 لیتر روغن هم باید بریزی تو موتورش همش. چیه این موتور بدرد نمیخوره حالا بگو 1000 نیوتن گشتاور داره.
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1395/06/20

محمد
0

تعریف کردن از یک موتور جعلی مثل ef7 که نه گشتاور خوبی داره و نه کیفیت قابل قبولی هم اشتباه محضه . هیچ موتوری مثل Ef7 عیب و ایرادات عجیب و غریب پیدا نمیکنه
گزارش
پاسخ دادن
07:54  1395/06/21

علیرضا
2

برای من تحویل شهریور بود و تو دعوتنامه ش 4 مهر ولی امروز 20 ام فاکتور خورد. کی باید برم راهنمایی رانندگی پلاک هاشو بگیرم
11:34  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Esi
1

سلام شما هم پیگیری کردی ؟
پس چرا واسه من اینجور نشد . من 3 مهر بودم.

گزارش
پاسخ دادن
11:43  1395/06/20

حسن
0

متشكر از پاسخ شما.آيا لازمه دفعه اول همزمان با تعويض روغن فيلتر روغن و روغن گيربكس رو هم عوض كنم؟
11:19  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

متشكر از پاسخ شما.آيا لازمه دفعه اول همزمان با تعويض روغن فيلتر روغن و روغن گيربكس رو هم عوض كنم؟
11:19  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
1

داداش دقیقا باید سرویس کامل کنی. فیلتر روغن و هوا و واسکازین و روغن موتور از زیر کارتل هم باز کن بار دوم به بعد با ساکشن و هر 3 بار تعویض روغن با ساکشن یکبار از کارتل تا جرم ها ورسوب ها از پایین تخلیه بشند.سرویس کارها خیلی تمایل به کارتل ندارن سختشونه شما مجابشون کن.
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1395/06/20

کاربر: REZA XU7
0

بستگي به كيلومتر ماشينتون داره. واسكازين كه تا ١٥٠٠٠ نيازي نيست عوض بشه.
فيلتر ها هم قبل از ١٠٠٠٠ عوض بشن مشكلي نداره. زودتر بخواين عوض كنين خرج اضافه س.
فقط روغن همون اوايل تعويض شه بهتره خصوصا زير ١٠٠٠ كيلومتر. چون كارخونه هم روغنش آشغاله هم ممكنه كم بريزه.
من پارسال كه تازه ماشينمو تحويل گرفته بودم رو كيلومتر ٧٠٠ روغن ماشينو عوض كردم هم صداش كم شد هم قشنگ احساس مي شد موتور نرم تر و روان تر كار مي كنه.
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1395/06/20

رامین
7

سلام باید تأسف خورد به حال مردمی با تاریخ کهن که حتی برای خودمون هم ارزش قائل نیستیم لیاقت ما ایرانی ها این خودرو ها ست ؟حداقل اگر خودتان توان تولید خودروی باکیفیت ندارید ( که دارید ولی سود جویی بیشتر از انسانها ارزش دارد ) حداقل خودروهای با کیفیت و به روز را با قیمت واقعی در اختیار مردم ایران قرار بدید. هزینه گمرک رو بردارید بلکه خودرو ساز ها به خودشون بیان و با جون مردم بازی نکنن ، این کمترین کاری هست که میتوانید انجام دهید
10:32  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

لطفا راهنمايي بفرماييد بعد از چند كيلومتر بايد روغن ماشين رو براي دفعه اول تعويض كد؟
08:15  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

3000 تا
گزارش
پاسخ دادن
09:59  1395/06/20

حامد
1

100000 تا
گزارش
پاسخ دادن
10:21  1395/06/20

حسن
0

ضمن تشكر از شما.آيا لازمه دفعه اول كه روغن موتور عوض ميشه فيلتر روغن و واسكازينها هم عوض بشه؟
گزارش
پاسخ دادن
11:56  1395/06/20

کاربر: REZA XU7
0

روغن كارخونه آشغاله. قبل از ١٠٠٠ تا عوض كن
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1395/06/20

کاربر: REZA XU7
0

وقتي روغن كارخونه رو با يه روغن خوب عوض كردين اونوقت پي مي برين كه چقدر روغنش آشغال بوده
گزارش
پاسخ دادن
10:54  1395/06/20

مونتاک
6

الان که داشتم مطالبو میخوندم اون کسی که با اسم من کامنت میزاره و چرتو پرت میگه بنده خدا انقدر حالیش نیس که حرفای خودمو به خودم نزنه و یه چیز جدید بگه لااقل. هزارتا فکر تو ذهنم اومد اما ترجیح میدم چیزی نگم چون میدونم کم سنو ساله .. این پیجم جای این بچه بازیا نیس.. تو همین جا هم میشه فهمید چرا میگم پارس خز شده یه دلیلش بخاطر اینه که امثال این بچه مچه ها سوارش میشن.اما دست اینا به دنا نمیخوره هیچ وقت.. اینه دنا رو خاص تر میکنه.. راستی من اسمم مونتاک نیس مونتاک نام یه پروژه اس تو نت سرچ کن میفهمی چیه داستان
00:08  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
ef7-vvt
3

مونتاک جان اسم جالبی انتخاب کردی پروژه سفر در زمان یا پروژه منهتن. بنظر من بی ارتباط با دنا ef7 و پارس xu7 نیست چون کسی که پارس ۱۸۰۰ را بفروشه و دنا ef7 بخره به نوعی پرژه سفر در زمان انجام داده .سفر از عصر غلاب سنگ به عصر فضا
گزارش
پاسخ دادن
03:48  1395/06/20

امیر
5

اگه دنا خاص بود تو توی پیج پارس چیکار میکنی؟
گزارش
پاسخ دادن
09:32  1395/06/20

سینا
5

خب حالا یعنی شما مدیر پروژه مونتاکی؟ دنای جدید میاد دنای قدیم رو از رده خارج میکنه و چون قیافه جالبی نداره و موتور خوبی نداره و گرونتره کسی طرفش نمیره میشه اقساط و چون قسطش زیادتر از دنای قدیم میشه کمتر کسی میتونه بگیره.پس بزن دست قشنگه رو به افتخار پرشیا tu5
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1395/06/20

مونتاک
2

ممنون داداش. دقیقا با همین ذهنیت این اسم روانتخاب کردم
گزارش
پاسخ دادن
10:07  1395/06/20

مونتاک
4

هدفم روشنگری کردنه. یه سری دلالو کسانی که ماشین رو دستشون مونده میان اینجا قصه هزار و یک شب تعریف میکنن از پارسی که جز خودرو های بی کیفیت بازار محسوب میشه.. و دوره ش سر اومده.بهتره این تفکر پوسیده جاشو به محصولات و تکنولوژی جدید بده. این اتفاق نهایتا میوفته. پارس علاوه به قدیمی بودن از کیفیت بد مونتاژ و مهندسی بی حساب کتاب رنج میبره.،
گزارش
پاسخ دادن
10:20  1395/06/20

مونتاژ
5

با با ماشینی که با لوازم چینی و قطعات ساخته شده در اطراف میدان غار مونتاژ و زیر نظر مدیران حرفه ایی با مدرک مردم ازاری تولید میشود تعریف و تمجید ندارد
گزارش
پاسخ دادن
10:31  1395/06/20

مونتاک
2

داداش فازت چیه؟ شما که پارس رو ماشین لوکس حساب میکینی باید سوت یزنی نه دست.در ثانی موتور توربو دردسرهای خودشو داره هزینه نگهداری بیشتر مراقبت بیشتر و حساس تره و برای تعمیر دستت تو پوست گردو. من شخصا موتور تنفس طبیعی رو ترجیح میدم.همچنین با گذاشتن توربو سیستم های کمک راننده و ایمنی هم باید افزایش پیدا کنه.. هر کسی طرف توربو نمیره.این دنا برای رانندگی شهری و جاده مناسبه اما توربو برای افراد خاص و عشق سرعتن
گزارش
پاسخ دادن
12:11  1395/06/20

امیر
1

تو تیباتو سوار شو عزیز تورو چه به پارس.برو با تیبای خزو جوادت حال کن.تو اول سوار یه پزو که شدی بعد بیا درباره پارس نظر بده توکه میای درباره پارس نظر میدی بیشتر از قبل مطمئن میشیم که حسرت پارس تو دلت مونده پس بیشتر از این اینجا خودتو خراب نکن برو پیج تیبات عزیزم برو.
گزارش
پاسخ دادن
12:35  1395/06/20

مونتاک
1

پسر خوب اون موقع که دست چپو راستتو بلد نبودی من پارس میشدم تا 2 سال پیشم تیپ5 داشتم واسه نیاز مالی فروختم. روز اول گفتم بهت چیزی که واسه تو ارزو واسه من خاطره است.منی که میگم دنا پژو رو کهنه کردم گذاشتم کنار اما دنا که سوار شدم تفاوتشو با پارس بدجوری احساس کردم.تورو خدا تو از خز بودن حرف نزن که بدجوری خندم میگیره. خرید تیبا منطقیه اما خرید پارس با این قیمت حماقت محض.
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1395/06/20

نیما
2

خب آقای مونتاک قطعات دنا ساخت کجاست؟ آلمان و فرانسه و امریکا؟ شما فراموش کردی هم دنا و هم پارس ماشین های ایرانی هستند.بحث سر نوع طراحیه. شما پراید رو ببین روغن ریزیش نسبت به پیکان حل شده حالا اگه قطعاتش هم بیکیفیت باشه ولی بازم طراحیش اصولی تره پس روغن ریزی حداقل میشه. مقایسه ابتدایی کردم متوجه بشید. دنا هم مشکل طراحی غیراصولی داره. مکانیک ها اینو میدونن. و چون قطعاتش هم بیکیفیته پس طراحی غیر اصولی با قطعات بیکیفیت چه شود. پارس از طراحی بهتر و ساده تری بهره میبره.
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1395/06/20

مونتاک
1

از نظر کیفیت که دنا یه سرو گردن بالاتر از پارسه دوستاره گرفته 4تا پارس رو هم یه ستاره گرفته.مشکلات پژو هم که یقه خودمو گرفت هیچ دم هر تعمیر گاهی بری چندتا پژو میبینی. هر ماشینی معایب و محاسن داره اما نسبت به پارس محاسنش خیلی بیشتره و قابل لمسه. طراحی ef7 بروز و به کمک آلمانیا شکل گرفته.بعد از تحریمم با قطعات با کیفیت مونتاژ میشه بخاطر همین دو ستاره میگیره.اگر روغن ریزی داشت و مثل پارس واشر میزد دنا هم یه ستاره میگرفت..من راهو نشون دادم میتونی بپری تو چاه انتخاب با خودته...
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1395/06/20

امیر
1

پسر خوب معلومه کی در ارزوی چیه؟تو هنوز حرف زدنتو یاد نگرفته بودی من پارس سوار میشدم البته میدونم توام اسباب بازیشو داشتی ایراد نداره ارزو بر جوانان عیب نیس.بالاخره یه روز دستت به پارس میرسه که یه بوق باهاش بزنی اینحاهم اینقدر شعر نگو که هلاک میشیم از خنده.تو فعلا تیباتو سوار شو تا به تیپ 5 و پارس برسی.تو اگه واقعا پارس و دنا سوار شده بودی اینجا پیدات نمیشد ماهم اگه هستیم فقط واسه اینه که معایب ماشینمونو بدونیمو راهکارش دستمون بیاد اما تو چی خدا میدونه جناب دلال با اون ماشین خزو جوادت.
گزارش
پاسخ دادن
19:27  1395/06/20

امیر
1

سلام برتو ای نشان دهنده ی راه.تو تیباتو سوار شو زوده واست از پارس حرف بزنی این 1000بار.تیبای خزو ضایعت خوبه یا تو تعمیرگاهی هنوز؟
گزارش
پاسخ دادن
19:31  1395/06/20

هموطن
1

مونتاک جان یدونه پارس tu5 نشون بده واشر زده باشه. چرا همینطوری حرف میزنی. اون پارس ساله اوکی؟ پارس سال که واشر میزنه
گزارش
پاسخ دادن
20:23  1395/06/20

مهرداد
0

بچه ها نگفتین چطوری میشه رفت خارج از ایران با ماشین؟ میخوام برم جمهوری آذربایجان. اصلا کار درستی هست؟ به مشکل برنخورم؟
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1395/06/20

قلی زاده
0

اقای مهرداد دست ایرانیان را خواندند که هیچ کاری نمی توانند به کنند لذا با تور بری بهتره پلیس قدم به قدم برای سرعت غیر مجاز و بازدید مدارک جهت اخذ رشوه نگه ات می دارد اذیت می شوی در ضمن اذربایجان نسبت به ترکیه شهر گرانتری
گزارش
پاسخ دادن
08:24  1395/06/21

م.رضا
0

سلام ، از کسایی که تحویل مرداد ماه هستن کسی مونده ماشین او تحویل نگرفته باشه مثل من ؟
23:51  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
اهواز
1

بنده ، هفدهم فاکتور شده
گزارش
پاسخ دادن
08:21  1395/06/20

م.رضا
1

داداش دعوت نامه کی اومده بود برات ؟
گزارش
پاسخ دادن
17:22  1395/06/20

اهواز
0

22 تیر
گزارش
پاسخ دادن
06:30  1395/06/21

م.رضا
0

داداش کی تکمیل وجه کردی ؟
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1395/06/21

ميم مثل مادر مونتاك
14

موتور ef7 واقعا از همه لحاظ عاليه خ باحاله مثلا شما با سرعت بالاي نود كه بري جوش مياره شايد شما فكر كني اين جز معايبشه ولي زير بينانه ك بنكري ميفهمي خير وايميستي از مناظر طبيعي اطراف لذت ميبري و اينكه ي هوايي هم ميخوري از طرف ديكه ي زنكي هم ميزني٠٩٦٤٤٠ يه احوالي هم ازشون ميپرسي بنده خداها از بيكاري درشون مياري تو سربالايي ها هركي ميبيني ازت رد ميشه و سلامي عرض ميكنه بهت و اينم ميشه صله رحم والا من نميدونم جرا بعضيا مغرضانه ميكن اي اف سون مناسب نيس ولي بنظرم ادم بايد ب همه جوانب نكاه كنه
22:21  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام... ما تقریبا دو ماه و خورده ای شد تا بهمون پرداخت کردند
گزارش
پاسخ دادن
21:09  1403/06/20

علی
0

سلام... ما تقریبا دو ماه و خورده ای شد تا بهمون پرداخت کردند
گزارش
پاسخ دادن
21:09  1403/06/20

دارا
5

شما هم مثل اینکه واشر زدی وکنار وایستادی مال دیگران رو غرغره میکنی این جز خصوصیات شما هست
راستی مسواک هم بزن
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1395/06/19

دارا
6

شما هم مثل اینکه واشر زدی وکنار وایستادی مال دیگران رو غرغره میکنی این جز خصوصیات شما هست
راستی مسواک هم بزن
گزارش
پاسخ دادن
23:30  1395/06/19

ef7-vvt
3

بنظر من بهتره زیاد در برابر ef7 مقاومت نکنید چون تا یه سال دیگه دخل همه این عهد دغیانوث ها را میاره .اینطور که همه دارن عاشق این پایه گازسوز پیشرفته میشن تا چند وقت دیگه خیابونا پر از موتور ef7 معمولی و توربوشارژ میشه .با اجرای قطعی طرح یورو ۵ از اول سال ۹۶ فقط دو تا موتور tu5 و k4m اونم فقط زیر سایه جناب ef7 باقی میمونه
گزارش
پاسخ دادن
03:32  1395/06/20

سمیه
0

ماشینی که امروز فاکتور خورده کی سند ش میاد و کی پلاک میشه و کی باید بریم از نمایندگی بگیریمش0
21:19  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی2
0

دوست عزیز سند با فاکتور می خوره فقط حسابداری تایید کنه ماشین بار گیری اگر پلاک ازاد داری فردا پلاک می شه و بارگیری اگر پلاک نداری ماشین امشب بارگیری می شه زنگ بزن شرکت حمل نقل طاووس ترابر یا تیز ترابر می گه ماشینت بلرگیری شده یا نه همراه با ساعت شمادش رو داخل اینترنت در بیار.
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1395/06/19

امیر
2

تقریبا تا 3 روز دیگه ماشین با پلاک آماده و مدارک میاد.سند کمپانی و بیمه نامه و کارت طلایی و گارانتی. سند سبز خودرو و کارت سوخت و کارت ماشین بعدا با پست میاد به آدرس.
گزارش
پاسخ دادن
22:57  1395/06/19

کاربر: Esi
0

واسه من تحویل ۳ مهر بوده میشه بگی چطور پیگیری کردی ماهم یاد بگیریم پیگیری کنیم مرسی
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1395/06/19

مادر مونتاك
0

من تو دنيا به خاطر دو چيز افسوس ميخورم:
١- خريد پارس تيوفايو

٢- اون شب كذايي كه مونتاك شد پسرم


عسق است اي اف سونننن
21:08  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مونتاك عسلي
5

آقا ي سوال داشتم، پيج تيبا كجاست و چطور ميشه اونجا نظر گذاشت؟ عاجزانه خاهشمندم ي جوانمرد براي رضاي خدا لينك اون پيج رو برام بذارن و من رو از در بدري توي پيج پارس و دنا نجات بده، خدا خيرتون بده ايشالا.
20:20  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک original
1

باز که با اسم من اومدی
😐😐😐
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1395/06/19

مونتاک
5

اقا واقعا این ینی چی بعضیا با اسم من میان نظر میدن!!!!!
که چی بشه اخه
یه اشتباه کردیم روز اول با اسم مونتاک نظر دادم در مورد دنا و طرفدارش شدم و واقعا هم الان پشیمونم از طرفداریه دنا
مونتاک اصلی و مونتاک پدر و پدربزرگ چیه اخه
واقعا که
آقایون دلالایه دنا و طرفداراش خواهشا با اسم من نظر ندین
خواهش میکنم ازتون
من هزار بار گفتم که واقعا پشیمونم از خرید دنا واقعا یه اشغال به تمام معناس
حیف اینهمه پول که بابتش دادم
یه مدتیه هر روز باید بابت تعمیر قطعاتش هی برم نمایندگیا با هزار بدبختی قطعه جور کنم
دیگه بریدم واقعا
هر روز بیکارم میکنه
فقط تنها خاصیتش این بود که استادکارا و کارمندایه ایران خودرو رو رفیقم کرد از بس که رفتم و اومدم
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1395/06/19

مجتبی
3

با عرض سلام و احترام من ماشینم پژوپارسTU5هست که سه روزه تحویل گرفتم همه چیزش عالیه حرف نداره ولی یه مشکلی هست که آمپره آب ازوسط یه کمی میره بالا می خواستم بدونم مشکل داره یابرای همه اینجوری هست اگه کسی TU5داره واطلاعاتی داره منو راهنمایی کنه ممنون میشم
19:35  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی2
0

من دنا دارم پارس هم داخل خونه هست پارس امپرش از وسط می گذره ولی دنا نه از وسط وقتی روشنه نمی گذره مشکلی نداره طراحی ها متفاوته
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1395/06/19

سجاد
3

داداش به چرت و پرت های بعضیا گوش نکن همه ی موتور های نو که تازه تولید شده باشن اولش زیاد گرم میشن از پراید گرفته تا شیرون ولی بعدش که کمی کار کنه میاد پایین مال شما هم باید یکم پایین تر از وسط باشه اگر هم خط وسط رو رد کرد باید فن بزرگ روشن بشه و بعد برگرده پایین خط
گزارش
پاسخ دادن
00:12  1395/06/20

سمیه
2

اصلا باورم نمیشه . دیروز صبح فاکتور نخورده بود . خدایا چقدر زود یعنی پنجشنبه . جمعه فاکتور خورد .
واقعیت زیاد زنگ زدم پیگیری کردم و صنعت معدن هم درخواست دادم
کی دستم میرسه؟ کی سند میرسه ؟ کی پلاک هاش میرسه ؟
17:30  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
تارا v4 lx مشکی
0

سلام نه من سه شهریور بودم هنوز خبری نشده ازشون
گزارش
پاسخ دادن
08:39  1403/06/06

محمد
0

سلام من هم ۲ شهریور بوده هنوز خبری نشده
گزارش
پاسخ دادن
23:07  1403/06/06

بهنام
0

انشاالله همه ماشین فاکتور میشه
به لطف خدا
گزارش
پاسخ دادن
19:42  1403/06/07

مونتاک
2

سلام مبارکتون باشه ایشالا
حدودا چند روز دیگه ماشین بدستت میرسه
منم فردا میخوام پارس ثبت نام کنم و دنامو بفروشم
فقط خداکنه زود تحویلش بدن
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1395/06/19

سمیه
1

من تحویل شهریور بودم و قرار بود 4 مهر فاکتور بخوره .الان نگاه کردم دیدم فاکتور خورده .
خدارو شکر میخواستم باهاش برم مسافرت
17:28  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
م.رضا
2

لعنت به ایران خودرو !! مال من تحویل مرداده هنوز پرداخت کل مبلغ او هم تایید نکردن نامردا ، چه برسه به فاکتور شدن
گزارش
پاسخ دادن
21:23  1395/06/19

محمد هادی
0

سلام.لطفا کسی هست بدونه فرق کلاس۲۸۵۱۲با ۲۸۵۱۳در پژو پا س چیه؟
15:42  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
0

هیچ فرقی نداره فقط کلاس13 سیستم مولتی پلکس داره عزیز
گزارش
پاسخ دادن
20:08  1395/06/19

م.رضا
0

میشه کمی بیشتر توضیح بدین مزایا و یا معایب مولتی پلکس و ساده رو ؟
گزارش
پاسخ دادن
00:14  1395/06/20

مونتاک اصلی
1

سلام برهمه دوستان. یه مدت نبودم با اسم من چندین نظر گذاشتن که خودمم تعجب کردم. باز خوبه دیگه مواقعی که نیستم هم فعالم!!
15:12  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
بهداد
0

سلام دوستان.من جدیدا یه دونه تی یو فایو گرفتم.همه چیزش خوبه .فقط در حالت سلو و ایستاده یه صدای ریزی از موتور میاد که شبیه صدای سوپاپه.ولی سوپاپ نیست.نمایندگی بردم گفتن همه اینجورین.البته مشکل خاصی نداره.ولی تو ذوق میزنه.اون کم صدایی موتور رو خراب میکنه.دوستان لطفا راهنمایی کنن.ممنونم
14:32  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
.
0

cs55
7 اسفند
11 تیر هم صدو یازده تومن پرداخت کردم. مشکل اینجاست که با وجودی که سند سبز اومده، ماشین رو تحویل نمی‌دن. به نظر می‌رسه برای فرار از جریمه تأخیر این طور سند رو صادر کردن. جایی هم جواب ما رو نمیده، نمایندگی که میگه نیومده، 96550 هم میگه این قضیه عادیه، تا چند روز دیگه میدن ماشین رو
گزارش
پاسخ دادن
20:16  1403/06/05

حامد
0

شما چه تاریخی تکمیل وجه کردین دوست عزیز؟ خودروی شما cs35 هستش یا cs55 ؟
گزارش
پاسخ دادن
18:38  1403/06/05

.
0

cs55
7 اسفند
11 تیر هم صدو یازده تومن پرداخت کردم. مشکل اینجاست که با وجودی که سند سبز اومده، ماشین رو تحویل نمی‌دن. به نظر می‌رسه برای فرار از جریمه تأخیر این طور سند رو صادر کردن. جایی هم جواب ما رو نمیده، نمایندگی که میگه نیومده، 96550 هم میگه این قضیه عادیه، تا چند روز دیگه میدن ماشین رو
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1403/06/05

سعید
0

نگران نباش حمل خودرو به نمایندگی یکی دو روز معطلی داره. مبارک باشه
گزارش
پاسخ دادن
06:42  1403/06/06

مم
0

سلام . مبارک باشه . به سلامتی
گزارش
پاسخ دادن
10:52  1403/06/06

پژمان
0

منم چنین صدایی میداد
بعد ی مدت خیلی زیاد شد
بردم نمایندگی
فهمیدم یکی از پیچاش شکسته بود
خیلی کلفت بود
نمیدونم از کجای موتور بود
گزارش
پاسخ دادن
01:02  1395/06/20

پویا
0

با سلام خواستم بپرسم بعد از اینکه سوئیچ ماشین باز شد صدای پمپ بنزین در مدل tuf قطع مشه یا نه
14:10  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
0

سلام اقا محسن واقا امین مرسی از راهنمایتون راستی ماشینم تحویل شهریور هستش گفتن 3مهر تحویل میدن واقعا سوم تحویل میدن یا بازهم تاخیر داره مرسی
13:03  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
پژوپارس
4

بعضیا چنان سر این ماشینای وطنی تعصب دارن که انگار کارخونه مال باباشونه اینای هم که کل کل میکنن خداشاهده دلالن که فقط میحوان از دنا یا پارس تعریف کنن ذهن مردمو عوض کنن نسبت به ماشینا.بابا بیاین واقعیت رو ببینین پارس ماشین خوبیه ولی فقط تیوفایوش خوبه من داییم پارس سال داش به همین قران قسم چهار ملیون خرجش کرد اخرشم نشد ماشین.ولی خودم تیوفایو دارم تا الانم اخ نگفته.دنا هم ماشین بدی نیس. یکی از خوبیهاشی دنا اینه که ایران خودرو تو خر شخر چندتا نمایندگی داره اگه مشکلی داشت تو اولین فرصت واست میزان میکنن قطعاتش خیلی زیاده حالا اگه کسی میتونه با قیافه دنا بسازه بره بخره همون که قطعاتش تو بازار زیاد خودش خیلیه.پارسم هیچی از دنا کم نداره ولی یه سری اپشن نداره که اونم منطقیه چون هفت تومن از دنا ارزونتره .ازن ظر موتورم هیچ فرقی با هم نمیکنن.تیوفایو تو دو4000.صدوچهلودو.نیوتن گشتاور.میده ای اف سون تو دور5000صدوپنجاه تا میده.تازه باید به دنا بیشتر گاز بدی.از نظراسب بخارم دنا تو دور6500صدوچهارده اسب میده.پارس تو دور5600صدوهشت اسب میده.که باز پارس بهتره..البته تمام خودروها مشکلاتی هم دارنا
10:20  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی2
1

جناب داخل خونه هم پارس tu5 هست هم دنا ef7 پارس ماشین خوبی ولی خداوکیلی این چیزایی که می گم از روی تعصب نیست دنا قیافش عالیه اصلا هیکلش خیلی بزرگتر پارس پنج تومن گرون تره ولی صندلی های تمام برقی قفل کن اتوماتیک که سمند 89 lx من داشت که پارس نداره افتاب گیر شاگرد معمولی که lx هم مثل دنا چراغ داره دنا و پارس رو بزار جفت هم هم زمان بزن رو در ها واقعا به راحتی می فهمی کدوم محکم تره صندلی های طبی دنا داره که پارس نداره کروز کنترل داره ولی خدایی سواری پارس رو دوست داشتم ماشین بدی نیست من چون خواهرم نمی تونست خانواده سمند رو خوب برونه براش پارس گرفتم. والا بنظرم سورن کلاس 11 بهتره هم اپشن بیشتر داره هم رینگ خوشکلی داره و هم شیشه های سولار که پارس نداره و پاور ویندوز و بهترین چیز سورن داشبورد فوم نرمشه.
گزارش
پاسخ دادن
12:23  1395/06/19

علی2
2

ببخشید تازه اینم یادم رفت بگم دنا 4000 تا 4500 155 نیوتن تازه این یه چیز مشخصه tu5 انقدر ضعیف که روی پارس سبک تره دنا هست گیربکس رو دست کاری کردن ولی ef7 با این که دنا از سمند هم سنگین تره کشش بهتری داره بدون دست کاری گیربکس ef7 تنها مشکلی که من ازش دیدم تعمیرش سخته کار هر کسی نیست کشش هم داخل جاده ایذه عالییی بود من قبولش دارم.
گزارش
پاسخ دادن
12:28  1395/06/19

مونتاک
2

اینکه تمام محصولات مشکل دارن نقلی نیس اما انصافا فرق دنا با پارس فقط تو چندتا آپشنه؟؟ از نظر تکنولوژی موتورطراحی داخلی و خارجی. امنیتش هندلینگش با پارس از رده خارج یکیه؟ وجدانا اگر سوار نشدی یه بار سوار شو یه دور بزن بعد بیا بگو کدوم بهتره..
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1395/06/19

سعبد
6

پژو پارس lx بینظیره. هم خشگله هم موتور عالی داره و هم آپشن ها و ترمز خوب. صندلی های طبی و شتاب زیاد.قیمت مناسب تر از ماشین های با رده بالاتر
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1395/06/19

میلاد
5

کسایی که دنا دارن تازه گرفتن و به معایب و مشکلاتش آشنایی ندارن و دفاع کورکورانه می کنند. سال 92 دنا شکست خورد و الانم فقط و فقط بخاطر اقساط با مدت زیاده که چندتایی فروختن به زودی با دنای جدید کسایی که دنای قدیم رو گرفتن ضرر زیادی خواهند خورد نگید نگفتیم
گزارش
پاسخ دادن
16:27  1395/06/19

موسی
4

این که خیلی بدتره باید با موتور دنا به مراتب بیشتر از پارس گاز داد.و دور رو بالا نگه داشت.موتورش منفجر میشه که. اونم با اون اتاق لش و سنگین سمند
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1395/06/19

پژوپارس
3

من چندوقته .هر چهار پنج ماه یه ماشین میخرم میفروشم که خرج دانشگام دربیاد.دلالم نیستما ماشینام رو دو تومن زیر قیمت بازار همیشه میفروشم وبه ادمش که خرج دانشگام درییاد تو این د وساله تنها ماشینی که تونستم جلو نمایندگی نقدش کنم همین پارس تیوفایو بوده خداشاهده اصلا وقت نداشتم پشتش بشینم چون جلو نمایندگی مشتری پیدا میشد واسش.ودناهم چند تا نوشتم واونا دو سه روز طول کشیده نقد بشه ویکمم سودش کمتر بود. در کل میشه گف من تو این دوساله.یکی دوماه پشت دناهای مختلف سوار بودم که انصافا مشکل خاصی نداشتن.ولی قیافش واقعا یه ضعف بزرگ وهممون هم قبول داریم وخیلی از پارس بیست سال پیش ضعیفتره از نظر قیافه.برین هر سایتی که میخواین تحقیق کنین.ولی از ماشینای چینی بدتر نیستا واقعا این پنج شیش تا دنایی که داشتم وفروختم هیچ مشکلی نداشته.فقط یکم صندلیاش به نظرم بد میومد.در کل ایراد دنا قیافشه به نظرمم اگه کسی میتونه چهلو سه تومن بده دنا بره بخره .ماشین بدی نیس.ولی از قیافه خیلی بده.کسی هم که سی وپنج شیش ملیون داره بره پارس تیوفایو بخره.که اونم درحد قیمتش بد نیس.ولی شما میخواین با کمترین پول بهترین رو بخری
گزارش
پاسخ دادن
18:51  1395/06/19

رها
0

علی آقا پارس tu5 میبینم پارس tu5 خریدی مبارکه
گزارش
پاسخ دادن
20:08  1395/06/20

شروین
0

علت وزن بالا و کند بودن دنا چیه؟
گزارش
پاسخ دادن
20:11  1395/06/20

علیsh
0

سلام همشهری ، ی پارس سال 95داشتم اسپرت فروختمش حالا بین پارس سال و lx موندم کدومو بخرم ???
گزارش
پاسخ دادن
02:14  1395/06/22

مونتاك پدر
8

اقايون عاجزانه خاهشمندم ب اسم من پيام نذاريد من اگه عقل داشتم نميرفتم از دنا طرفداري كنم حتما يه مشكلي دارم شما با خوندن مطالب من متوجه نقد هاي غير اصولي و غير كارشناسي و غير فني من ميشيد ديكه لازم نيست جاي من پيام بذاريد.
09:05  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک پدر بزرگ
5

خخخخ
گزارش
پاسخ دادن
09:40  1395/06/19

فرهاد
4

بعضی از دلال های دنا طوری میگن پارس tu5 گیربکسش مشکل داره که کسی نداشته باشه فکر میکنه گیربکس خورد میکنه. بنده 7 ماهه دارم دنده ها بسیار نرم و بیصدا هستند حتی از گیربکس پارسxu7 هم خیلی بهتره. واقعا جوسازی محضه و حسادت. پارسtu5 خودرو منحصر به فردبه.
گزارش
پاسخ دادن
16:14  1395/06/19

مهرداد
2

آقا یک سوال میشه با پارسtu5 رفت جمهوری آذربایجان؟ کسی تا حالا خارج از ایران رفته با این ماشین؟ معقول هست این کار؟ پلاک و .... چطوری باید گرفت؟ قطعات پارس tu5اگه یک وقت ماشین ایراد پیدا کرد میشه تو جمهوری آذربایجان پیداکرد؟ راهنمایی میفرماید؟ مرسی
گزارش
پاسخ دادن
16:17  1395/06/19


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 12 نظر
سوم بهمن 7 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
آرمین : X5 مشکی دو مرحله ای ثبت نام فرودین تکمیل وجه ۱۸ شهریور صدور فاکتور ۱۴آبان
شاهین cvt : سلام به همه عزیزان شاهین cvt سانروف آیا کسی هست که تکمیل وجه 20 و 21 اسفند 1403 باشه و فاکتور نشده باشه؟؟؟؟؟ لطفا همه عزیزان اطلاع رسانی کنن.
موید : هنوز واسه شهریور و مهر دعوتنامه نرفته
شاهین بی شاهین : رفیقم 207 اوتومات سقف شیشه ای داشت 10 آبان فاکتور شد بدون هیچ تاخیری پریروز بش تحویل دادن چطوریه که ایران‌خودرو آنقدر سریعه ولی سایپا کند اگه مشکلی هست باید برای ایران‌خودرو هم باشه ی زحمت به خودتون بدین یک شنبه ی تجمع بکنیم بلکه سایپا به خودش اومد
شاهین آبان : سلام. ممنون میشم راهنمایی کنید من زمان صدور دعوتنامه ام هفته چهارم آبان هست. پیش فروش از سامانه یکپارچه بودم. چه زمانی پول میخوان؟
حمید : 105124214 این شماره چک من هست کی میدونه کی پول میدن
دستی تیتانیوم آذر : درود . مبارک باشه و خیرشو ببینین به امید خدا چندم تکمیل وجه کردین
تارا دستی : تارا دستی ۳ آبان فوق العاده نقره ای تیتانیوم فاکتور شد
J̌7 : سلام بر عزیزان دو مرحله اردبشهت کسی شاسی شده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حامد نصرتی : تحویل 30 مهر 12 آبان فاکتور 14 آبان پلاک 207 اتو پانا مشکی
مبینا : ماشینهایی نمایندگی دررشت اوقات بیکاری ماشینا رومیان دورادور مخصوصاپسره چشم رنگیه شبارفیقاشووجمع میکنه ماشین میبرن بیرون
نگین : سلام خیلی ممنونم من ریگلاژ بلد نیستم باید بدم بابام برام درست کنه فکرم درگیری میخوام برم کارشناسی اگر چیز خواصی بود تو چنل میگم
کوییک آر اس : انشالله ولی خب فعلا روز به روز زندگیشون فقط بهتر میشه نامردا
دوگانه : صبر کن تا سال بعد
کوییک اس : در صندوق هم اون پیچ ها پلاستیکی سیاه تقریبا اندازه بند انگشته بچرخون و تنظیم کن هر موقع خوب بسته شد دست نزن . قفل در صندوق هم کمی گریس بزن
نیسان آبی : انگار اونایی که سوم پلاک شدن باید همچنان انتظار بکشم
30 آذر : تحویل 30 آذر کسی هست
ساینا اس فجر : من برنامه پلیس من دارم خوب کار نمیکنه
کوییک اس : نه معاینه فنی نه .معمولا کنار نمایشگاه ها هستند سر در مغازه نوشته مثل تعویض روغنی میری داخل سوال کنی توی شهرتون جاشو بهت نشون میدن .نرخ مصوب داره الان دقیقا نمیدونم چقدره . یه برگه با مهرکارشناسی میده بهت و جاهایی که رنگه یا تعویض شده روش مشخصه .