امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171346 نظر

محمد دهکردی
0

تجربه چند ماه داشتن پارس lx به من ثابت کرد خرید این ماشین بیشتر جنبه احساسی داره تا عقلانی امروز با یه 405 slx رانندگی کردم بنظر من پارس هیچ مزیتی نسبت به 405 نداشت علاوه بر اینکه شتاب اولیه slx بهتر بود نمیدونم علت این همه تفاوت قیمت چیه
20:54  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام دوستان می خوام پارسtu5مدل 95کلاس13بگیرم اگه واقعا خوبه لطف کنید حقیقت را بهم بگید
20:16  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
دارا
0

ایلیار روز صد تا نظر و تبلیغ بکنی برای پارس باز میام جواب تو یکی رو میگم
پارس -جواد
برو دنبال یه کار و شغلی بگرد الاف نباش,اینقدر تو این پیجها
14:02  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
نیوتن 2
0

دنا دو ستاره گرفته بقیه ی ماشینا مثل پارس عتیقه یک ستاره

حالا خز سوارها بازم بگید پارس

موتورش پارس میکنه بسه


شنیدم تخمم براتون میذاره



پس الکی نیست دوسش دارید برای خودتون باغ وحش راه انداختید

13:46  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
+2
0

چه جنگی بین این خودروهای یک ستاره بی کیفیت ،هرکی ماشین من بهتره ،حالا خوبه همتون یک ستاره و آخر لیست نشستین .
مثل این میمونه که الان کسی گوشی ساژم داشته باشه سخنرانی کنه راجع به کیفیت بالای گوشیش.
لطفاً یه 15 سالی جلوتر بیایید
13:18  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

سعیدجان امیدوارم پیدا کنی. آره خداییش خیلی خیلی خوشکله برای اولین بار که دیدم فکرکردم یک خودروی دیگس انگاری شاسی بلنده. رانندگی باهاش خیلی لذت داره باورکن منظوری نداشتم اگر پول داشتم منم میخریدم. چه رنگی میخواهی بخری؟من سفیدشو دیدم خیلی قشنگه. درهرصورت مبارکت باشه و به سلامتی
گزارش
پاسخ دادن
23:48  1394/11/16

حمید
0

سعیدجان به امیدخدا هر وقت خریدی توی سایت بیا بنویس چه جوریه حس رانندگی باهاش هندلینگش کلا یک بیوگرافی ازش بنویسی . یک کمی ازش اطلاعات بدی ممنونت میشم
گزارش
پاسخ دادن
23:56  1394/11/16

حسین ک
0

خودرو MVM 315 به دلیل ظاهر منحصر به فرد و ویژگی های فنی خود در گروه خودروهای کامپکت(جمع وجور) قرار دارد. موتور ACTECO با حجم 1.5 لیتری، 108 اسب بخار و 16 سوپاپ بهترین عملکرد ر ا برای این خودرو در تمامی جاده ها و شرایط آب و هوایی مختلف به همراه دارد. در عین حال می توان به تجهیزات ایمنی استاندارد این خودرو از قبیل: بدنه ضد ضربه، چهار میله ضربه گیر جانبی، ستون فرمان جمع شونده، پشت سری های قابل تنظیم، سپری های جذب کننده انرژی در جلو و عقب خودرو و همچنین دو ایربگ جلو و سیستم ترمز ABS+ EBD بهمراه ترمز دیسکی چرخهای جلو و ترمز کاسه ای در چرخهای عقب اشاره کرد. موارد فوق باعث ساخت خودروی برتر با استانداردهای بالا در طراحی، عملکرد و ایمنی شده است.

مدیر عامل چری در آرژانتین به مطبوعات گفت: ما بسیارخرسندیم که به اهدافمان در نمایشگاه بین المللی بوینس آیرس رسیدیم. ما نه تنها محصولات جدیدمان را در خط تولید بی نقص چری در آرژانتین معرفی کردیم؛ بلکه نقش چری را در بازار آرژانتین تثبیت نمودیم.
گزارش
پاسخ دادن
12:27  1394/11/17

سعید
0

سفید اسپورت خریدم چند روز طول میکشه برسه دستم.. گفتن کارخونه تو کرم نمیزنه.. 1.7 میلیون بخاطر فلاب رکاپ و سپر بیشتر دادم ولی انگار اشتباه کردم مثل اینکه میشه بعدا ارزونتر گرفت و نصب کرد..
گزارش
پاسخ دادن
00:30  1394/11/26

کاربر: ilyar-tu5
6

http://www.aparat.com/v/V2XSr
شتاب 0 تا 100 سمند tu5
اینم واسه کسانی که میگن موتور tu5 روی سمند جواب نداده و شتابش 18 ثانیه هستش.که این ادعا کذب محضه. لازم به ذکره که این سمندها صادراتی به ترکیه بودند که ترکیه نخریدشون و برگشت خوردند و تو بازار داخلی اینارو فروختند.مدلشون هم 88 هستش.
12:15  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

دنا از نسل 405 هست و هیچ تفاوت واقعی از نظر تعادل و تعلیق و ایمنی با 405 نداره و دقیقا پلتفرم یکسانی با هم دارند . ایمنی و تعادل ماشین رو ظاهرش تعیین نمیکنه . بر زیر این بدنه مضحک دنا چیزی نیست به جز پلتفرم 405 که شاکله اصلی ماشین رو تشکیل میده . حس ایمنی سمند و دنا کاملا کاذب هست و چون سرنشین بیشتر تو صندلی فرو میره این حس دست میده . دقیقا مثل حسی که با نصب شیشه دودی به سرنشین دست میده . یک حس امنیت کاملا کاذب . اگر شما بیرون رو کمتر میبینید دلیل بر ایمنی بیشتر نیست !!!
09:00  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
پرفسور
4

گمرکی اش رو حساب کردی پرفسور،،!
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1394/11/16

پروفسور2
7

اقای پروفسور رنو اصلا به چین اعتماد نداره برعکس ایفون و سونی و فولکس واگن و کرایسلر و بنز و ب ام دبلیو که تو چین مونتاژ میشن. رنو خار چشم تنگ نظرانه و برده تو کره مونتاژرو که بوی چینی نگیرن مثل سراتو و النترا و تویوتا
گزارش
پاسخ دادن
16:04  1394/11/16

احمد
0

گمرکیش همون 40% عوارض هستش
گزارش
پاسخ دادن
18:15  1394/11/16

امیر
2

آخه دوست عزیز جانبدار
برای بقیه خودروها هم حساب کن، مگه اونا رو با قیمت جهانی میدن، سراتو 2016را اطلس 136 گذاشته چرا تو فقط با رنو مشکل داری!!!!
ببین حتی نمی تونی بحث را عادلانه مطرح کنی.
ساده ترین افراد هم تمام این موارد رو می دونن که وضع واردات وعوارض چطوره.ولی جالبه تو از این وسط دنبال چی هستی!!!
مردم با علم به این موضوع خودرو می خرند. مردونه تو چی سوار میشی؟
نماینده کجا هستی که مثل تخریب چیها عمل میکنی.
سعی کن اطلاعاتت رو زیادتر کنی.
گزارش
پاسخ دادن
22:09  1394/11/16

کاربر: حسین رضایی
13

به 2016 امیر
در همین سایتی که شما فرمودید،
سراتو 2016 قیمتش 18700 دلاره
که 135000000 تومان با گارانتی فروخته میشه!
منظور خاصی درباره سراتو ندارم، این هم فقط یک مثال بود (بعنوان مشت نمونه خروار )
(تفاوت قیمتش با مثال فلوئنس فول 2016 شما زدید 4000 دلار هست، و قیمت ریالی هم در حد همین 4000 دلار توسط شرکتها تفاوت قیمت گذاری دارند)

به امید روزی که همه ایرانی ها بتونند با پولی که بزحمت بدست آوردند خودروی دلخواه را به قیمت جهانی اش بخرند.
ارادتمند همه حسین
گزارش
پاسخ دادن
20:43  1394/11/16

shahrokh
0

با عرض سلام. من خودم یه پارس مدل 90 دارم ازش راضی بودم اما الان دیگه عمر خودشو کرده میخوام بفروشمش یه صفرشو بگیرم. اما هنوز بعضی ها میگن صفر نگیر بعضی ها میگن بگیر. تو 2راهی موندم. با اینکه خیلی ها از اطرافیانم از محصولات ایرانخودرو راضی نیستن. ممنون میشم با شماهم مشورتی داشته باشم
03:43  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
بهمن
4

"ساندرو خودرویی تولید شده بر روی پلت‌فرم X90 همان پلت‌فرم تندر 90 است. اگرچه ساندرو بر روی پلت‌فرم تندر 90 تولید شده اما از نظر شکل ظاهری و بدنه و طراحی داخلی تفاوت‌های زیادی با تندر دارد". ولی هیچ آبشن خاصی نداره برلیانس بیشتر آبشن هاش اهمیت داره . ساندرو توانسته 3 ستاره ایمنی را از کانون ایمنی اروپا دریافت کند . به هر حال ساندرو فرانسوی است ولی به نظر قدیمی میاد موتورش همون موتور L90 اتو است و 1600 و 105 اسب بخار برلیانس موتورش 1500 و 103 اسب بخار است کلا چیزی که مهم است هماهنگی موتور و گیربکس است که برلیانس شنیدم خیلی هماهنگ است . اگه با شکل و قیافه ساندرو مشکلی ندارین میتونه انتخاب شما باشه . توضیح اینکه من هیچکدومو سوار نشدم فقط شنیده هامو گفتم خودتون تحقیق کنین . من خودم انتخابم برلیانس اتو است .
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1394/11/16

محمدحسن
5

در بازار ایران به دلیل وجود انواع اجناس ساخت چین با کیفیت‌های مختلف، در برخی موارد نسبت به دوام محصولات ساخت این کشور با شک و تردید نگاه می شود اما سوال اینجاست که آیا برلیانس شاخص های کیفی مورد نظر به ویژه از لحاظ دوام محصول را دارد؟ معاون کیفیت پارس خودرو در پاسخ به این سوال اضافه می کند: البته که انتخاب این محصول با توجه به همین شاخص‌ها انجام شد. برلیانس سری H300 در رده خودروهای خانوادگی متوسط و اکونومی جای دارد و می‌تواند یک خودروی کم مصرف باشد که امکانات مناسبی هم دارد. به طور مثال در این رده از بازار هیچ خودرویی Key Less نیست و یا فرمان و پدال گاز برقی ندارد. خودروهایی که این سه فاکتور را دارند از برلیانس گران‌تر هستند. از طرفی ما حتی به تست‌های کمپانی مادر هم اکتفا نکردیم و تست 30 هزار کیلومتر را در شدیدترین شرایط قبل از عرضه این خودرو به بازار انجام دادیم. خوشبختانه نتایج تست هم فراتر از انتظار ما بود و اشکالات بسیار کمی در زمان تست وجود داشت که در زمان تولید آنها را رفع کردیم.
یا
گزارش
پاسخ دادن
20:50  1394/11/16

رامین
1

با تشکر از دوستان که نظراتشون رو بیان کردند ولی خود نمایندگی پارس خودرو به من پیشنهاد ساندرو دادند ومیگفنند از ال نود باکیفیت تره و تاکید داشت که از برلیانس هم باوکیفیت تره ولی من هنوز انتخاب نکردم تا نظر دوستان رو هم جویا شم باتشکر از شما
گزارش
پاسخ دادن
23:47  1394/11/16

کاربر: تیباران
3

آقا بهمن من شک کردم که این ساندرو داخلی سه ستاره ایمنی داشته باشه.شما هم تو سایت شرکت مادر یه نگاهی بنداز که شکل داخلی،بیرونی و آپشن هاش از زمین تا آسمون فرق داره. اینها دارند از رده خارج اش رو به مردم می فروشند.
گزارش
پاسخ دادن
18:25  1394/11/16

محمد
12

دوست من
این مشکل کشش فقط در حد حرفه
من که با این دنده های سرعتی lxواقعا حال میکنم
توی کفی رانندگی باسرعت بالا خیلی لذت بخشه
آخه 5 این ماشین مثل یه دنده 6 عمل میکنه تو اصلا صدای ناله موتور رو نمیشنوی
و رانندگی با سرعت بالا خیلی خیلی نسبت به بقیه ماشینها کمتر روی سوختت تاثیر میذاره
وقتی هم که وارد به یه سربالایی میشی اگر خیلی شدید باشه به ماشین یه معکوس میدی
پرواز میکنه دوستانی که میگن کشش نداره شما دور موتورت رو از 3000 پایین تر نیار ببین چه قدرت قشنگی داره،من توی بد ترین سر بالایی ها باهاش رفتم من رو که راضی کرده
کسایی که شاکی هستند یا ماشین اونا خوب نیست و یا این ماشین رو ندارند ویا راننده خوبی نیستند
من بجز ef7 همه این ماشینای مورد بحث شما رو داشتم
باور کنید ال ایکس رانندگی جاده اش خیلی لذت داره واصلا هم کم نمیاره
حال خطاب به اونایی که میخوان بخرند
نظرات اینجا همه متعصبانه است نه واقعی
با سمند ef7 دوستم کمی روندم صدای موتور مخصوصا در سرعت بالا آذارت میده
ولی قدرتش خوب بود
دنده ها هم کمی سنگین هستند
22:23  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

خوب همین که باید همش مواظب باشی که دور موتور پایین نیاد یعنی ضعیف بودن کشش . شما دور موتور هر ماشینی رو خیلی بالا نگه داری هیچ وقت کم نمیاره اما این به معنی کشش خوب نیست . کشش خوب یعنی نیاز به دنده معکوس کمتر و نیاز کمتر به رانندگی دور بالا
گزارش
پاسخ دادن
08:40  1395/06/14

علی
3

گشتاور tu5 هم کمتر از xu7 هست و هم در دور بالاتر به دست میاد . tu5 در دورهای زیر 3500 واقعا حرفی برای گفتن از نظر گشتاور نداره . متاسفانه ضریب دنده های گیربکس tu5 روی پارس در دنده های 3 به بالا خیلی سبک هست . مثلا سرعت 100 در دنده 5 دور موتور میشه حدود 2500 که گشتاور tu5 واقعا ضعیف هست در این دور و اگر وارد جاده ای حتی با شیب کم هم بشید دیگه ماشین کم میاره . درحالیکه xu7 اصلا چنین مشکلی نداره . هم گشتاورش در دورهای اطراف 3000 بسیار خوب هست و هم ضریب دنده سنگین تری داره . هدف از پارس tu5 قبل از هرچیز تولید یک ماشین کم مصرف بوده و زیاد توجهی به کشش نشده و برای همین دنده های 3 و4 و5 سبکی داره . شاید وقتی ماشین خالی هست زیاد حس نشه ولی وقتی ماشین پر باشه مثل سفر با خانواده واقعا تو گردنه ها کم میاره . گیربکس جالبی نداره کلا . دنده 1و 2 اینقدر سنگینه که میتونی زانتیا 2000 رو هم جا بذاری برای لحظاتی اما دنده3 که رسیدی دیگه یک دفعه زور ماشین کم میشه . پارس tu5 واسه جاده کفی خیلی عالیه اما تو گردنه و شیب مخصوصا وقتی پر و سنگین باشه اصلا عملکرد دلچسبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
09:06  1395/06/14

کاربر: ilyar-tu5
5

شما به جای دور موتور 3 هزار تو دور 4هزار واسه دنده 3 و 4 و 5 دنده بدین ، میبینین که نه تنها مشکل کشش حس نمیشه بلکه خیلی چابکتر از پارس سال هم حس میشه.
من پارس معمولی مدل 86 داشتم.خداییش خوب بود و ازش راضی بودم ولی این xu7 های بعد 90 به دلیل اینکه ایران خودرو هر چی به دستش رسیده سرهم بندی کرده دیگه اون کشش مدل های قدیمیتر رو که نداره هیچ حتی به زوز تو جاده کفی هم راه میره.تو اپارات هم نگاه کنین همه شتاب های پارس سال های جدید بالای 13-14 ثانیه هستش.
گزارش
پاسخ دادن
11:28  1395/06/14

پارس lx 94
3

سلام به همه
من مدل 94 دارم و تا حالا بدک نبوده فقط فکر میکردم موتور tu5 ساخت فرانسه هست ولی امروز برای سرویس 20 هزار رفتم نمایندگی که فهمیدم موتور ساخت یه شرکت چین به نام دانگ پنگ اگه اشتباه نکنم این موضوع صحت داره ؟
21:12  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

پس علت اينكه روي بعضي از قطعات زده ساخت آلمان به چه معني هستش؟
گزارش
پاسخ دادن
09:26  1395/06/14

کاربر: ilyar-tu5
6

بله درسته...موتور tu5 توسط شرکت دانگ فنگ موتور که خودرو های پژو رو تو چین مونتاژ میکنه تامین میشه.تحت لیسانس پژو تو چین تولید میکنند.
گزارش
پاسخ دادن
21:22  1395/06/13

انسانیتم ارزوست
17

برادر من هر چی سوار میشید هر چی دارید از بوگاتی تا دوچرخه به هم دیگه احترام بزاریم
انسانیت کجا اهن پاره کجا. کدامش دیر بدست میاد ؟
18:37  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
امیر
6

اخه دوست عزیز فرمایش شما درست. اما یه سری ادما مثل این کاربر ایلیار ماشین مدل بیست که از تولدش گذشته رو که برای خودش جالب انگیزه رو به رخ دیگران میکشه که ادم چندشش میشه یا یه سری دیگه میان ماشینی رو که 2اپشن بیشتر داره رو اونم از نوع وطنی رو مایه فخر میدونن.!!!!!!
بازم شما درست میگی انسانیتم ارزوست.
دم شما گرم که یاداوری کردی
یا علی
گزارش
پاسخ دادن
23:03  1395/06/13

کاربر: ilyar-tu5
8

من هر ماشینی رو هم که سوار بشم در مورد همون ماشین نظر میدم و هی به این پیج و اون پیج سرک نمیکشم که هی بگم آی فلانی پارس بخر هله هستش بلع هستش.هر چی هم که باشه در پورد ماشینی که داشتم نظر میدم.نه مثل بعضی که دستش حتی به دنده ماشین هم نخورده ولی میاد اون ماشین رو سبک سنگین میکنه.
این پارسlx هستش.چیزی هم واسه فخر فروختن نداره.من که حدود 40 میلیون به این ماشین دادم در حد قیمتش ازش راضیم و به نظرم تو رنج زیر 50 میلیون بهترین ماشین هستش.اگه یکمم هم پولم بیشتر میرسید میرفتم اوانته و زانتیا و مزدا و مگان و... میخریدم و هیچوقت حتی نزدیک ماشین ایرانی نمیشدم.
گزارش
پاسخ دادن
23:31  1395/06/13

کاربر: ilyar-tu5
3

شما یه خودرو به روز با قیمت کمتر از 50 میلیون برای من نشون بده ، باشه چشم من از فردا میرم پارس lx رو میفروشم و اونو میخرم.وقتیکه پارس میشه خودرو لوکس ایران خودرو )به قول خودشون( اونوقت تو دیگه از بقیه ماشین های زیر 50 میلیون چه انتظاری داری!؟
گزارش
پاسخ دادن
11:33  1395/06/14

محمد دهکردی
12

من 38 روزه پارس lx تحویل گرفتم و اصلا راضی نیستم کیفیت داخل خیلی بده و از روز اول همه جا صدای لق لق میده ورق و رنگ بدنه در حد صفره با فشار انگشت تومیره موتورم اصلا چنگی به دل نمیزنه چون فقط رو زمین صاف خوب راه میره چند روز پیش سینه کش یه زیر گذر توی ترافیک گیر کردم زور موتور به نیم کلاج نمی رسید خاموش میکرد مجبور شدم با گاز دادن و شل و صفت کردن ترمز دستی بیام بالا بنظر من 206 تیپ پنج یا اس دی بهتره حده اقل موتور مال خودشه
18:02  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
7

این مشخصات که گفتی واسه دناست نه پارسtu5. یک نگاه بکن ببین دنا سوار نشدی.
گزارش
پاسخ دادن
22:50  1395/06/13

نورالدین
5

در سال 93 از نمایندگی 1841 تبریز 206 با موتور tu5 گرفتیم در کیلومتر 6000 سوپاهایش به صدا درامد نمایندگی سر سیلندر عوض کرد ولی استارت نخورد بعداز دو ماه موتورش را تعمیر کردند تحویل دادند با زخامی کردم از نمایندگی نیکار تبریز در سال 94 پژو پارس ال ایکس با موتور tu5 گرفتم در کیلومتر 2200 از گرانتی موتور تعویض کردند خودروهای ایران خودرو شانسی باید از تخمر مرغ بیاد بیرون
گزارش
پاسخ دادن
09:00  1395/06/14

کاربر: ilyar-tu5
5

والله در مورد کیفیت مونتاژ داخل و خارج حرفی ندارم.چون تمامی خودرو های زیر 50 میلیون این ایراد کمی کیفیت مونتاژ رو دارن و پارسlx هم از این مبرا نیست.ولی با کشش پایینش تو سینه کشی اونم تو دنده 1 و 2 که نقطه قوت پارسlx عه مخالفم.مال من که اتفاقا هم پدال گاز دریچه سیمی هستش اصلا این مشکل نیم کلاچ رو که شما گفتین نداره.خیلی راحت هم با دنده 1 و 2 اش بالا میره.شاید تو دنده 4 و 5 تو سربالایی یکم زور بزنه که اونم با یکم بالابردن دور موتور و سپس دنده دادن حل میشه.تازه دنده 4 و 5 که توی سربالایی ها با این وصع ترافیک راه ها و وضع جاده ها در ایام مسافرت عملا کاربردی نداره.
در کل به نظرم پارسlx به جز برخی ایرادان مونتاژی و کوچک که بین همه خودروهای زیر 50 میلیونرایج هستش ، ایراد خاص دیگه ای نداره و به نظرم بهترین انتخاب زیر 50 میلیون هستش.
گزارش
پاسخ دادن
18:50  1395/06/13

مونتاک
20

ای کاش این سایت میزاشت نظرات من هم تایید شه و با هم گفتگو میکردیم به یه نتیجه ای میرسیدیم. متاسفانه از هر 7.8 تا کامنت من یکیش تایید میشه. امیدوارم این تایید شه. موندم چی بگم که حذف بشه. برادرم امیر علی 100 کیلو در حالت استاندارد بیشتر شده وقتی تنها تو ماشین باشی خیلی به چشم نمیاد اما اگر سرنشین پر باشه همین 100 کیلو اونجا خودشو نشون میده. بخاطر گشتاور کمه tu5 ماشین واقعا دنده مرده میره بالا..بعد یکی 2 سال که از ماشین کار کشیدی و اسب بخار ماشینت کمتر شد ماشین خودشو میندازه مثل سمند. اما ef7 گشتاور خوبی داره و خوب مراقبت کنیو گاز خورش کنی حالا حالاها خودشو نمیندازه. همین سیستم cvvt همیشه موتور رو پرزور نگه میداره تو سرعت.. اما پارس تو کفی جوابگو هست سر گردنه یکم سنگین شه جا میزنه پرایدی که باهات بای بای نکنه ازت رد شه
17:47  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
امیر علی
4

جناب مونتاک جسارت نشه ولی یک جای کار میلنگه که مدیر کامنت های شما رو تایید نمیکنه وگرنه اینجا صحبت آزاده و این سایت بهترین سایت بررسی خودروست. در مورد کامنت شما من فکر میکنم برعکس صحبتهاتون باشه. اتاق سمند معروف به اتاقی که بعد از مدتی سرحالی خودشو نداره و به اصطلاح خودشو رها میکنه و سر و صدا و .... دنا هم همون اتاق سمنده. اما پرشیا با این حال که تقریبا هم وزن سمنده ول من تا به حال نشنیدم اتاق پرشیا خودشو رها کنه.این موضوع برمیگرده به طراحی بدنه. درمورد موتور tu5 هم همینطور تعداد اشخاصی که از این موتور رضایت دارن خیلی زیادن و مختص این سایت و تهران و .... نیستند. برادر دوستم نزدیک به 4 ساله slx 405 داره وخیلی راضی از این ماشینه. منم چند ماهه دارم و موردی ندیدم
گزارش
پاسخ دادن
23:02  1395/06/13

علی2
0

اصلا اتاق پژو پارس اندازه سمند نیست این صد کیلو ایران خودرو دروغ چون tu5 رو زدن روی سمند ال ایکس 0 تا 100 شد 18 ثانیه اره سمند کمی سر دست انداز راعت نکنی لش می شه من هفت سال داشتم رعایتش هم کردم اصلا بدنه لش نشد. دنا هم اصلا مشکل لش دیگه نداره سیستم کمک نمی دونم دقیقا یا سیستم تعلیقش رو عوض کردنه داخل الیکس بشینی انگار خیلی سنگین تر دنا ولی اصلا این طور نیست.
گزارش
پاسخ دادن
23:58  1395/06/13

کاربر: ilyar-tu5
10

شما فقز برو همون پیج دنا نظر بده ...دیگه نمیخواد مدیر هم نظرات گرانقدرتو حذف کنه.
اشتباهه....موتور tu5 به خاطر کیفیت بالاترش خودشو به این راحتی ها ول نمیکنه.نمونه اش 206 هایی که چندین ساله کار میکنن .ولی ef7 زود خودشو ول میکنه و فورا واشر میزنه.همسایه ما یکیشو داره بعد 3 سال موتورش خیلی افت کرده و مثل سابق نیست که به خاطر قطعات بینهایت بیکیفیته.در کل مقایسه ef7 با tu5 اشتباهه و tu5 خیلی باکیفیت تره.
اون سربالایی رو هم که میگی اتفاقا من تو سربالایی های گردنه حیران که مسیر ترددمه با پارس tu5ام به خاطر دنده 1 و 2 و3 پرقدرتش تا دلت بخواد با سمند ef7 و xu7 و... بای بای میکنم.نقطه قوت پارس tu5همین دنده 1 و 2 پرقدرتشه.تو شتابگیری هم دناef7 تا 120 حرفی واس گفتن مقابل پارسtu5 نداره.
گزارش
پاسخ دادن
18:43  1395/06/13

کاربر: REZA XU7
10

مونتاک جان ، ادب را رعایت کن تا کامنت هات تایید بشه.این جمله رو پایین صفحه بخون:((نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.))
حالا فهمیدی چرا تایید نمی کنن؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1395/06/13

رضا
10

این علی2 رو قضیه موتور زیمنس و بوش بدجوری سوتی داد و بی اعتبار شد دیگه فهمیدم که واقعا اگر کسی از موتور چیزی سرش بشه سمت ef7 نمیره . اسم بوش و زیمنس رو دیدن رو ecu و دریچه گاز اومدن میگن موتور رو بوش و زیمنس ساخته . اینها حتی نمیدونن موتور پراید هم ecu و دریچه گازش زیمنس هست . ecu و دریچه گاز tu5‌هم بوش یا زیمنس هست . واقعا اگر اینها این چیزها رو میدونستن که ef7 نخریده بودن
15:46  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
کاوه
4

60 درصد قطعات موتور ef7 مستقیما از آلمان تامین میشه الان ثبت نام 30 روزه بعد از گذشت 70 روز بخاطر سفارش زیاد و کمبود قطعه تحویل نشده
گزارش
پاسخ دادن
17:49  1395/06/13

علی2
4

پس تو اگر خیلی حالیت بود نمی رفتی ماشینی بخری که از همه نفسش نتونی استفاده کنی. ef7 هرچی باشه هفته ای یک بار سرسیلندر نمیزنه هر چی باشه سر سرعت بالا هیچ فشاری بهش وارد نمی شه هر چی باشه صدا تراکتور نمیده هرچی باشه طراحیش طوری که در دور 3500 تا 4500 می تونه 155 نیوتن تولید کنه xu7 درسته سر دور 3000 155 نیوتن وارد می کنه ولی بعد 3000 افت کشش شدید داره یعنی یه جونی بخواد بزنه دمش از پا در میاد تو از سازنده های ef7 خیلی بیشتر حالیته حالا میای می گی ef7 زیر دور 4000 هیچ حرفی برلی گفتن نداره. تو چقدر با xu7 کار کردی تا حرف زد.
گزارش
پاسخ دادن
18:45  1395/06/13

رضا
5

گشتاور ضعیف دور پایین ومیانی EF7 رو نمیشه مخفی کرد . مشکلات و عیوب Ef7‌ هم از تمامی موتورهای دیگه بیشتره
گزارش
پاسخ دادن
08:44  1395/06/14

دنا
4

عرضه فیس لیفت جدید دنا در بازار = سقوط آزاد قیمت دنای قدیمی
15:38  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
شادی
7

پارس lx اونقدر طرفدار داره که هم فروش یک مرحله ایش و هم فروش دو مرحله ایش ظرفیتش پر شده. لطفا هم احترام خودتونو حفظ کنید تو صحبتاتون
15:35  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
علی2
2

دنا هم انقدر طرف دار داره که تند تند سایت اقساطیش بسته شده حتما می خوای بگی دنا اقساط میدن پارس فقط نقد. درسته چون پارس 40 سال اومده دنا 2 سال اصلا بعضیا هنوز با این خودرو اشنایی نداره.
گزارش
پاسخ دادن
18:55  1395/06/13

علی2
6

نبابا می خواین xu7 رو با توربو مقایسه کنید پارس سوار ها مقدمه هاتون رو اماده کنید برای دنا جدید حتما گشتاور xu7 و tu5 بالا تر توربو من اگر خدا خواست دنا توربو می گیرم ولی یقین داشته باشید که جا این دنا رو نمی گیره چون مردم توان خرید 53 میلیون تومن رو ندارن. هیچی از این دنا کم نمی شه قول بهتون میدم این دنا جدیده عالیه حتما پارس قشنگ تره دیگه واقعا دارید نشون میدید چقدر دارید الکی طرفداری پارس 30 سال پیش رو می کنید. فقط دنا حالا lx یا elx هرچی باشه.
گزارش
پاسخ دادن
19:02  1395/06/13

کیان
6

پژو پارسtu5 عشقه
15:31  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
1

كسي نمي دونه اين تعطيلات تابستاني ايرانخودرو كي تموم ميشه؟؟؟ ديگه خسته شدم بسكه دنبال ماشين گشتم. تو هر بنگاهي كه مي رم پارس TU5 سفيد هست ولي قحطي خاكستريش اومده.تو اصفهان به اين بزرگي يه پارس خاكستري كلاس ١٣ گير نمياد!!!! لطفا اگر كسي خبر داره بگه تعطيليشون كي تموم ميشه!
15:26  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
محسن x5
0

اینجور که من شنیدم تا اخر مرداد کل معوقات فاکتور میشه
وبعدش تحویل ماشین ها به روز
گزارش
پاسخ دادن
17:38  1403/05/07

X5
0

تحویل گفتن اوایل شهریور
گزارش
پاسخ دادن
21:49  1403/05/07

S5
0

يه اعتماد اشتباه به اين شركت مزخرف به اين روز انداختمون حالا هم هر سازي ميزنن بايد برقصيم
واقعا نماد مشتري مداري كرمان موتور 😡😡😡😡
گزارش
پاسخ دادن
16:58  1403/05/08

sh
0

سلام داش رضا داییم مدیر شرکت ساپکو هستش میگه از 4شهریور تا 19یا20شهریور تو تعطیلاتن
گزارش
پاسخ دادن
19:13  1395/06/13

کاربر: REZA XU7
0

یااااااا خدا !! تا 20 شهریور!!!!!
ممنون از پاسختون
گزارش
پاسخ دادن
19:19  1395/06/13

پارس تراکتوررررررر
4

من ی پارس دارم روزی ی تخم میذاره
ولی ماشینی ديگه تخم نميذارن
دلتون اب
14:45  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
نیما
6

واقعا اینطور حرفها زشته. آقا این دنای جدید هم که زشته. همون دناست که کمی تعیرات کوچیک دادن. به نظرم که خشگل نیست. این پروژه هم شکست نیخوره نثل دنا. بنای اول کجه که سمند بوده اگه موتور جت هم روش بندازن بازم فایده ای نداره.
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1395/06/13

رضا
12

با اومدن دنای جدید دیگه این دناهای قدیمی رو تو بازار مفت هم نمیخرن . خود ایرانخودرو هم فهمیده که ظاهر دنا افتضاحه و باید زود واسش فکر بکنه . هنوز یک سال نیست اومده داره واسش فیس لیفت میده . این دقیقا یعنی اعتراف به اشتباه در طراحی بدنه دنا
13:27  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

باهوش این تو دنیا یه چیزه عادیه که هر سال اونا کله ماشینو عوض میکنن حالا اینا یه فیس لیفت عادی کردن تو این همه جای تعجب واست داره همچین ادمیایی هستن که این خودرو سازی پیشترفت نمیکنه
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1395/06/13

سجاد
9

همین الانش هم دنا رو مفت نمیخرن چه برسه به اون موقع . پوزه ی سمند 30 تومنی رو عوض کردن اسمشو گذاشتن دنا
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1395/06/13

سجاد
4

کسی فرمول محاسبه ی قیمت دنا برای بار اول توسط شورای رقابت رو میدونه ؟
قیمت سورن +اپشن = قیمت دنا
باور نمیکنی سرچ کن
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1395/06/13

سجاد
7

هیچ جای دنیا ماشین یکی دو ساله رو فیس لیفت نمیکنند . نه عزیز تا زمانی که امثال تو به مانیتور ۷ اینچی میگین ماشین پیشرفته باید هم وضعمون این باشه
گزارش
پاسخ دادن
14:12  1395/06/13

سجاد
6

همین الانش هم مفت نمیخرن
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1395/06/13

مجید
6

رضا دقت کن دنا جدید با موتور توربو با قیمت بالا میاد توی بازار بعد تو کشوری که امثال تو پارس عهد دغیانوث میخرن انتظار نداری که یه دفعه همه برن سراغ دنای توربو شارژ ! چه دنای جدید و چه دنای فعلی مشتریان خاص و خوش فکر داره که دنبال محصولات جدید و پیشرفته هستند
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1395/06/13

حسین
5

خودت میگی دنیا . ایرانخودرو فرق داره داداش . وقتی با این سرعت فیس لیفت میکنه یعنی عملا فهمیده که خرابکاری بوده طرح بدنه دنا
گزارش
پاسخ دادن
15:18  1395/06/13

احمد مولا از شيراز
8

علي ٢ و مونتاك عزيز شما دو نفر تو دل من يكي خ جا باز كرديد هركي اينجا با شما مشكل داره اشكال نداره ولي من خ دوستون دارم هميشه به پيج ما سر بزنيد ارزو دارم از نزديك ببينمتون با تشكر .
13:24  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
علی 2
6

دوستان پارس سوار امروز یه بنده خدا اومد پیشم گفت دنا رو چقدر گرفتی نقد یا اقساط گفتم نقد خلاصه کمی صحبت کردیم گفت همین الان از نمایندگی اومدم می گه دنا قسطی تند تند سایت داره بسته می شه . این ماشین خودش رو داره نشون میده فقط سمند اقساط داشت با 206 داره . تا چند ماه اینده اقساط دنا هم بسته می شه. بعضیا انتظار دارن ددنا اندازه پارس بفروش بره نمی گن 40 سال اومده دنا 2 سال
12:07  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
10

اره دو ساله اومده همین یکی دو سال دیگه هم میره قراره تو خط تولیدش دنا جدیده رو مونتاژ کنن . قیافه ماشین اونقدر ذاقارت بوده که بعد دو سال واسش فیس لیف دادن !!! اونقدر موتور بدی داره که دارن با توربو دار کردنش عیب هاش رو پنهون میکنن
گزارش
پاسخ دادن
12:46  1395/06/13

روشن
6

بله من هم ميخواستم ثبتنام کنم سایت بسته شده
طرفدار زیاد پیدا کرده
اقساط دنا برداشته شده
گزارش
پاسخ دادن
12:58  1395/06/13

سوریان
6

علی 2 لایک داری تو همه ی صحبت هات
گزارش
پاسخ دادن
13:10  1395/06/13

دنا سرورته
5

ماشین 15 سال پیش رو که خز شده با دنا که ماشین جدید و آپشن داره مقایسه نکن زشته
گزارش
پاسخ دادن
13:17  1395/06/13

ستار
4

دنای فیس لیفت هم جالب نیست.خر همون خره پالونش عوض شده.
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1395/06/13

علی2
1

اگر دنا 40 سال می اومد پارس رو همین طور می خریدن.
گزارش
پاسخ دادن
19:04  1395/06/13

کاربر: ilyar-tu5
9

هر وقت فروش قسطیشو برداشتن ، اونوقت بیا اینجا!...
عزیزم پارس lx نه تنها فروش قسطی ندارهبلکه فروش فوری نقدی هم نداره.فقط پیش فروش داره اونم تحویل 6 ماه بعد.همین نشون میده که کدوم خودرو طرفدار و خواهان و فروش بیشتری داره!
حالا شما بازم دلتو خوش کن که فروش قسطی دنا رو شاید برداشتن
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1395/06/13

احمد
2

این tu5 های جدید هم همچین کم مصرف نیستن الان همکارم پارس lx داره میگه تو شهر راحت تا صدی 10 هم مصرف میکنه . خوب اگر اینطوری باشه که خیلی فرقی با xu7 نداره . من خودم سمند xu7 دارم حداکثر 11 تا 11.5 لیتر مصرفشه تو شهر . میخواستم پارس lx بخرم اما با این وضعیت نهایتش تو ماه 25 لیتر صرفه جویی میشه واسم . به نظرم نمیارزه چون میدونم اصلا کشش tu5 جالب نیستش . حالا موندم دوباره سمند 1800 بخرم یا پارس xu7 . راستش از سمند خسته شدم این که دارمش مدل 90 هستش بدنه اش افتاده از لش شدن بدنه سمند بدم میاد دوست دارم پارس بگیرم . دوست ندارم ماشین کم بیاره تو سربالایی . این سمند خوب بود کم نمی آورد اصلا اما از کشش tu5‌خیلی بد شنیدم تو سربالایی . طرف ef7 هم نمیرم چون داداش خودم مدل 94 داره خیلی اذیتش کرده واسه تعمیراتش خیلی مشکل داره و نمایندگی هم اذیتش میکنه . بین پارس xu7 و پارس tu5 موندم واقعا . از طرفی دلم به مصرف کم tu5 خوش بود که این جدیدا دیگه ظاهرا خیلی هم مصرفشون کمتر نیست و ارزش نداره نهایتش ماهی 30 یا 40 تومن بشه فرق بنزینش واسم عوضش کشش xu7 خیلی بهتره
11:06  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

سلام . رویا خانم. توی قرارداد موئد تحویل کی زده بود و کی براتون دعوتنامه اومد؟
گزارش
پاسخ دادن
09:11  1403/05/09

حمید
0

آره دقیقآ نمایندگی میگه ما هم مثل شما نمیدونیم کیه تحویل میدن فقط ب ما گفتن ۱ماه کاری سوآل من اینه شماره ای هست از خود سایپا پیگیری کنیم؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1403/05/12

مسعود
8

خواهشا سیب زمینی رو قاطی میوه ها نکن، دنا رو هنوز خیلی از مردم به عنوان ماشین قبول نکردن سمند که جای خود داره البته شایدم سمند شما رژیم گرفته وگرنه پارسxu7راحت تو شهر صدی ۱۴ تا ۱۶ میسوزونه، من خودم ۲۰۶ وی۸ دارم مصرفش صدی ۱۰ تو شهره، من بارها با پارس tu5رانندگی کردم به نظر من ماشین بسیار خوب و قدرتمند و نرم و زیباییه این حرفایی رو هم که بعضیا میزنن از رو حسادته، هر کی داره حالشو ببره.
گزارش
پاسخ دادن
12:00  1395/06/13

سجاد
6

همکارت دروغ میگه مال من ترکیبی 7.3 میسوزونه در مورد برادرت باید عرض کنم پارس های 94 پر ایراد بودن ولی الان این طور نیست در مورد xu7 باید بدونی خرج ماشین فقط بنزین نیست اگه شیش ماه دیگه واشر زد چیکار میکنی که بدون شک خواهد زد اپشن های tu۵ خیلی بهتره ترمز هاش فوق العادست شتاب دنده 1 و2 به راحتی زانتیا 1800 رو رد میکنه در مورد کشش سربالایی همش اغراق بیش از حده پیشنهاد من اینه که یبار تو سوار lx بشی بعد تصمیم بگیری احتمالا ماشین همکارت ایراد داره سوار یکی دیگه شو
گزارش
پاسخ دادن
12:38  1395/06/13

محمد
3

منم پارس xu7 دارم تو شهر تو بدترین شرایط با کولر روشن و رانندگی پر گاز نهایتش 12 لیتر میسوزونه . این 13.8 لیتری که میگن مال موتور xu7jpk هست که بار اول رو پرشیا اومد سال 79 . از سال 84 همه موتورها شده xu7jpL3 که استاندارد آلایندگی L3‌ داره و پاشش سوخت تمام ترتیبی MPFI‌داره . مخصوصا جدیدهاش که سنسور میل سوپاپ دارن مصرفشون تو شهر بین 11 ال 12 لیتر بیشتر نیست . دوستان بحث تعصب نیست . بهتره دوستمون رو درست راهنمایی کنیم . هر موتوری مزایا و معایبی داره . xu7 مصرفش بالاتره اما کشش بهتری داره . tu5‌مصرفش کمتره کیفیتش بالاتره اما کشش کمتری داره
گزارش
پاسخ دادن
13:07  1395/06/13

میلاد
3

آقا چه خبره صدی 10؟ تو شهر 7.5 میسوزونه خیلی دیگه سنگین باشه و تو ترافیک باشی و ... صدی 8. تو جاده راحت صدی 6 میسوزونه. با نصفه باک رفتم اردبیل به فاصله تقریبا 600 کیلومتر از تهران و گردنه های حیران هم که تشریف بردید. ماشین سنگین باشه و سرعت بالای 90 مصرف میره بالا و طبیعیه. بعد شما با xu7 مقایسه نکن. اون موتور احتمال واشرزدنش خیلی بالاست. البته میتونی مراقبت کنی و روغن و آب رو کنترل کنی دیرترخراب بشه. ولی من متاسفانه چند موتور 1800 عوض کردم سمند و پارس و 405 مونور جالبی نداره. یک ایرادی که xu7 داره هیچوقت سوپاپ ها کیپ نمیشن رو گیت و سیت و نمیشه صدای شین رو گرفت. تو سربالایی هیچوقت دنده مرده ندید. باور کنید من تو این مدت 7 ماه که گرفتم همیشه دور 2.5 با ماشین رانندگی کردم خیلی کم رو 3 میرم. ولی تو گردنه و با بار زیاد اونم یک لحظه خواستم سبقت بگیرم زدم دور4. ولی اگه ماشین سبک باشه دور3 کافیه.نمیدونم چرا عده ای میگن کم میاره و دورزیاد و ...؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1395/06/13

کاربر: ilyar-tu5
8

خوب مصرف سوخت پارس سال 14 لیتر تو شهره...من خودم پارس معمولی داشتم در همین حد بود.پاری lx هم تو شهر 9-10لیتر هستش.کشش هم فقط کشش دنده 4-5 اش تو سربالایی خوبه.تو بقبه موارد تو شتاب اولیه ، اتوبان ، سبقت گیری پارس lx سرتر از پارس سال هستش.تازه اون کشش خوب هم مربوط به xu7 های قبل 90 هستش.مدل های جدید تو کفی هم نای راه رفتن ندارن ، چه برسه به سربالایی!
Ef7 هم که خرابیش اونقدره که xu7 ازش خیلی بهتر و به صرفه تره.الان بین خودرو های زیر 50 میلیون پارس lx و تندر90 حرق اول رو میزنه.
گزارش
پاسخ دادن
12:20  1395/06/13

صحتی
2

دوستان فکر کنم بشه با سنگین تر کردن دنده های 4 و 5 این وضعیت کشش پارس ال ایکس را بهترش کرد . میشه از چرخ دنده های گیربکس پارس معمولی انداخت روش . اما نمیدونم اگر گیربکس رو بدیم باز کنن میتونن خوب جمعش کنن که زوزه نیافته توش یا نه . اگر دوستان تجربه اینکارو دارن لطفا راهنمایی کنن
10:50  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
پارس
14

باز خوبه پارس رو به چند کشور اطراف صادر کردن . حتی ارمنستان بعنوان ماشین پلیس از پارس های ایرانی خریداری کرده . اما ef7 چی ؟ چرا سمند و سورن و دنا ef7 رو نخریدن ؟؟ اونها هم میدونن بدنه غیر اصولی سمند و دنا و موتور جعلی ef7 موتوری نیست که بشه روش حساب کرد
09:17  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
88
11

بازم توی خز جوک گفتی
گزارش
پاسخ دادن
09:50  1395/06/13

کاربر: REZA XU7
1

دوستان عزيز اين مشكل شلنگ هيدروليك و اينا چيه؟ خطرناكه؟
من به اميد خدا امروز يا فردا مي خوام پارس TU5 بخرم. تورو خدا بگين اين مشكل چيه؟خيلي نگران شدم
01:29  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
88
6

خنده داره هنوز پارس رو تحويل نگرفته نگرانه
ما ک گفتیم نخر خطرناکه
گزارش
پاسخ دادن
07:40  1395/06/13

امیر
6

اره حسن خطرناکه حسن خطرناکه خود پارس هم خطرناکه نخريدی خطرناکه
گزارش
پاسخ دادن
07:44  1395/06/13

منوچهر
4

به همون 405 ت قانع باش گشتاوریانی
گزارش
پاسخ دادن
08:35  1395/06/13

آرش
5

موتور tu5 رو وقتی توی بدنه پارس جا زدن دیگه جای پمپ فرمون عوض نشه . هدرز اگزوز tu5 به سمت رادیاتور هست و شیلنگ های هیدرولیک از نزدیکیش رد میشه و اگر نشت کنه بلافاصله باعث آتش سوزی میشه . جا زدن موتور یک ماشین دیگه رو بدنه یک ماشین دیگه این مسایل رو هم داره . کلا اگزوز tu5 روی پارس lx وضعیت ناجوری داره و کلی چرخ میزنه تا بره به سمت لوله اگزوز . حتی گلگیر پارس lx هم به شدت داغ میشه . تو بعضی تولیدات هم از ورود گرما به داخل کابین شکایت داشتن که نمیدونم الان رفع شده یا نه . کلا جدای از مشکل کشش و گیربکس پارس lx از این دست مشکلات هم کم نداره
گزارش
پاسخ دادن
08:57  1395/06/13

ناصر
9

آقا رضا شما دیگه چرا؟ خودت که استادی. این حرفها چیه؟ میخوان حرف دربیارن.جالبه که بدونی تمام شیلنگ ها و لوله های ارتباطی اطراف موتورtu5 برعکس موتورهای دیگه عایق نسوز داره و مطمین تره. شما کاپوت رو بزن بالا ببین.بیخیال آقا رضا....
گزارش
پاسخ دادن
10:09  1395/06/13

امیرعلی
9

مونتاژ یک موتور تو چند بدنه یک موضوع مبهم و جدیدی نیست. انقدر چرت و پرت نگید.ثرارنیست واسه هر بدنه ای یک موتور طراحی کرد. صرفه اقتصادی نداره و کارمشکلیه. اکثر خودروسازهای دنیا هم اینکاررو میکنند.و یا همون موتور رو ارتقا میدن.پس چرت و پرت ممنوع
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1395/06/13

فرهاد
8

من رفتم دیدم شیلنگ های هیدرولیک عایق داره و از چند جا با بسط فلزی و قطعه رابط از موتور دورش کردن دست هم زدم داغ نبود.اگه قرار به سوختن باشه خیلی شیلنگ دور موتور هست تو همه خودروها هم اینطوریه اونها هم باید بسوزن؟به گلگیر هم دست زدم خنک بود.بیخود مردم رو نگران نکنیددناسوارها
گزارش
پاسخ دادن
10:21  1395/06/13

علی
3

جای دسته موتورها تو بدنه 405 و پارس و سمند برای موتورهای مایل نصب xu هستند . وقتی ef7 و tu5 رو که عمودی نصب میشن رو تو این بدنه ها جا زدن مجبور شدن دسته موتورها رو دراز تر کنن . کلی مشکلات دیگه هم داره . شما به اگزوز tu5 روی پارس نگاه کن ببین چه مسیر خنده داری رو طی میکنه تا برسه به پشت ماشین . جای دسته موتورها روی این بدنه برای xu هستش که با شیب 30 درجه نصب میشه . دلیل اینکه دسته موتورهای tu5 و EF7 روی سمند و پارس خیلی زود خراب میشن همین هستش که مجبور شدن دسته موتورها رو دراز و غیر اصولی نصب کنند
گزارش
پاسخ دادن
10:55  1395/06/13

مونتاک
2

امیر علی داداش حرفت درسته اما هر چیزی حساب کتاب داره. اون موتوری که رو ماشین میزارن. باید زورش به وزن خودرو برسه و از پسش بربیاد. ایرانخودرو یرخی و غیر اصولی بوده کارش و گیربکس که ناهماهنگه با موتور. کیفیتم که 4 تا پارسو بزاری رو هم کلا یه ستاره گرفته
گزارش
پاسخ دادن
11:43  1395/06/13

علی
3

مونتاک جان اتفاقا ef7‌هم با وزن دنا هیچگونه هماهنگی نداره و فقط در دور بالای 4000 گشتاور کافی برای کشیدن بدنه دنا تو سربالایی ها داره . گشتاور ضعیف دور پایین و میانی Ef7 هیچ تناسبی با وزن دنا نداره . شتاب اولیه ضعیف دنا و کشش ضعیف در سربالایی و نیاز به دنده معکوس های زیاد و رانندگی دور بالا ناشی از همین ضعف گشتاور ef7 در دورهای پایین و میانی هست . مشکلات مربوط به دسته موتور و جا زدن موتور عمودی به جای موتور مایل هم دقیقا روی دنا وجود داره . چون جای دسته موتورها در بدنه دنا دقیقا همون جای دسته موتورها در 405 و سمند هستش که برای موتورهای مایل نصب xu طراحی شدن
گزارش
پاسخ دادن
12:06  1395/06/13

امیر علی
2

آقای مونتاک وزن پارس مگه چقدر سنگین تر از 206 هست؟تقریبا 100 کیلو. این که میشه وزن یک آدم. یعنی مونور tu5 رو 206 با وزن یک نفر تو سربالایی کم میاره؟ 206 تیپ 2 که موتورش tu3 و براش کافیه دیگه tu5 واسه 206 زیاده. من نمیدونم چرا میفرمایید کشش نداره؟ من پارس lx دارم تو سربالایی خوبه و خوب گاز میخوره. ایرانخودرو خیلی کارا میکنه. من سمند هم داشتم والله اتاقش سنگین بود و گیربکس بدی داشت مدام دنده میخواست تا کمی گازمیدادم دنده میخواست.به نظرم موتور 2000 میخواست. نمیدونم درهرصورت از پارس tu5 من راضیم.
گزارش
پاسخ دادن
14:27  1395/06/13

کاربر: REZA XU7
5

والا برا خودمم خیلی عجیب بود.آخه خودم تا حالا پارس TU5 ندیدم که آتیش بگیره!!
گزارش
پاسخ دادن
12:17  1395/06/13

مینو
2

من یه مدت تصمیم دارم پارس lx صفر بردارم ولی با هرکی مشورت میکنم میزنه توذوقم اینجا هم که همه دارن مسخره میکنن مگه مشکل پارس چیه معنی این جواد چیه تورو خدا یه نفر دور از مسخره بازی جواب بده
01:22  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
حاج سعید
4

با سلام
مینو خانم اگر خانواده پنچ نفره هستید واسه شما پارسlx ماشین ایدال و کم مصرف و راحت چ جاداری هست ولی اگر فقط خودتون تنهایی جهت تردد داخل شهر میخواهین ۲۰۶تیپ ۵پیشنهاد منه
جسارتن هردوشونو دارم و از هر دوشون راضیم
ضمنا دخترم متاسفانه این سایت تبدیل شده به حرفهای یک مشت دلال و بیکارهایی که بیخودی این خوبه اون بده رو راه انداختن
در نهایت با مکانیک جماعت مشورت کن به احتمال زیاد حرف منو تایید کنند
با ارزوی موفقیت
گزارش
پاسخ دادن
09:48  1395/06/13

حسن
0

با سلام خدمت حاج سعيد. درسته كه روي بعضي از قطعات پارس زده ساخت آلمان ولي خلي از اين قطعات مثل اي. سي.يو ساخت ايران هند يا چينه متاسفانه
گزارش
پاسخ دادن
11:09  1395/06/13

سجاد
3

چون خیلی ها اومدن و نتونستن چند تا ایراد درست و حسابی پیدا کنن الان دارن حرف های بچگانه و چرت و پرت میگن
گزارش
پاسخ دادن
12:55  1395/06/13

تیبا تند و تیز
6

واقعا شما ۳۸ میلیون واسه یه پژو ۴۰۵ بزک شد پول میدید تازه من شنیدم تا سوار پارس میشی بو کیسه زباله خفه میکنه باور کنید تیبا خیلی بهتره مدلشم جدیدترین تازه موتوش تقویت شده من تا ۱۸۰ رفتم باهاش
01:00  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
5

مونتاک... بس کن.تیبا رو با پژو مقایسه نمیکنند.
گزارش
پاسخ دادن
10:24  1395/06/13

مونتاک
1

من اسم کاربریم همینه. البته دوستمون حرف بنده رو زده و درسته. پارس با توجه به کلاسش و فنی باید با تیبا و 405 مقایسه بشه
گزارش
پاسخ دادن
11:48  1395/06/13

سجاد
11

دنا سواران میشه لطف کنید 4 مورد از ماشین هایی که موتور ef7 روشون نصب میشه رو نام ببرید . خداییش این شاهکار مهندسی المان رو باید رو بوگاتی شیرون و امثالهم بزارن اگه نذارن نامردی کردن ... میدونید که این موتور ccvt هم داره
00:07  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
-ef7_cvvt max-german tech
8

عرض کنم خدمتتون
۱- سمند ef7
۲-سورن ef7
۳- سورن توربو شارژ
۴- دنا ef7
۵- دنا توربو با فیس لیفت جدید و گیربکس ۶ دنده به زودی
دیگه می خواستیم سوال کردی روت را زمین نندازیم وگرنه ما وقت جواب دادن به خز و خیل سوارا را نداریم
گزارش
پاسخ دادن
01:52  1395/06/13

arman
8

همه اینا که گفتی 1 ماشینه :-)
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1395/06/13

امید
21

اسم پرشیا به کل اتاق و موتور و ... دنا می ارزه. دقت کردین فقط اسم پرشیا.....
23:24  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
X5سفید۰۵۸
0

برگ سبز ما هم هنوز نیومده
ماهم دقیقا سرنوشت مشابه شماروداریم
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1403/05/04

دنا ۴۵ میلیون نقد در بنگاه
8

امید جان خیلی باحالی اگه میشناختمت یه دور میدادم با دنا بزنی یه کم حال و هوات عوض بشه
گزارش
پاسخ دادن
02:08  1395/06/13

دنا مدرن
7

یادت باشه تا توی آینه قیافه خشن و با ابهت دنا را دیدی زود پارس لگنت را بکش کنار و‌شروع کن به جلو خیره شدن و سوت زدن اگرم لازم شد برو تو خاکی چون ممکنه باد شتاب موتور دنا کار دستت بده
گزارش
پاسخ دادن
02:17  1395/06/13

روزبه
15

علت موفقیت پارس tu5 محبوبیت موتور tu5 بین مردم و خوب جا افتاده. همه ما هم محافظه کارن و دنبال یک ماشین بی دردسریم. خوشبختانه پارس tu5 ترمزهای قوی تر داره و آپشن های بهتری هم داره. و اتاق جادار و صندلی های طبی و برقی و ماشین هندلینگ مناسبی تو پیچ ها داره. حالا دیگه هر چی هست ماشین خوبیه.
23:22  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
علت
5

علت فقط میتونه عادت به خز و خیل سواری و نداشتن شانس سوار شدن به ماشین های درست و حسابی باشه
گزارش
پاسخ دادن
01:04  1395/06/13

روح نواز
11

دوستان خوب دنا سوار لطفا از جملات بچه گانه پرهیز کنید که نشانه حسادت های کودکانه است و راه به جایی نمی برید. بحث فنی داشته باشید و مودبانه. پرشیا سابقه خوبی تو ایران داره چه از لحاظ کیفیت و لوکس بودن و چه از لحاظ کلاس کاری. پس لطفا از الفاظ کودکانه خز و .... استفاده نکنید. بنده در کنار خودرو هیوندای ix55 یک خودرو پرشیا lx هم دارم و واقعا از این خودرو لذت میبرم. از لحاظ مونوری شتاب خوبی داره و بسیار نرم و رانندگی باهاش لذت بخشه. آپشن های خوبی هم به نسبت قیمتش تاکید میکنم به نسبت قیمتش داره.
23:14  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
شروین
10

حداقل های جذابیت و زیبایی عمومیه و همه تقریبا واقفند چه خودرویی آیتم های زیبا بودن رو داره. دنا یک طراحی غیراصولی داره و اگه بخواهیم منحصرا زیبایی و جذابیت رو در نطر بگیریم این خودرو قسمت صندوق عقب نسبتا خوبه و در قسمت جلوی خودرو واقعا یک افتضاح به تمام معناست. چرا که هیچ خبری از چراع های کشیده و درب موتور موج دار و صیعلی به چشم نمیخوره و ماشین به طرز وحشتناکی در قسمت جلودارای پوزه شبیه به پوزه اسبه و خیلی به طرف جلوهدایت شده.در قسمت ارتفاع خودروچون اتاق همون سمنده ارتفاع به وضعیت صندوق و جلوی خودرواصلا هماهنگ نیست. دنا اگر موتور پیشرفته ای داشته باشه که نداره اتاق بسیار ناهماهنگ و زشتی رو داره.واقعا نمیشه باهاش کناراومد.
23:05  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
مرلین
6

شروین خانم اگه واقع بین باشیم قیافه پارس کاملا شبیه سوسکه تازه از دوره شاه سلطان حسین بدون تعقیر به همین شکل داره تولید میشه ولی دنا کاملا شبیه فورد موستانکه خشن و با اراده من دقت کردم وقتی یه دنا داره تو جاده شتاب میگیره ماشینای جلویی ناخودآگاه راه را براش باز میکنن
گزارش
پاسخ دادن
01:10  1395/06/13

حاج سعید
6

مرلین جان دنا و فور موستانگ عجب مثلی زدی
مرغ پخته تو قابلمه به این وجه تشابه غش غش مبخنده
با این اوصاف دنارو ببر مسابقات فرمول یک ایول
گزارش
پاسخ دادن
09:55  1395/06/13

s h
12

سلام خواهشن جواب این دنا سوارا رو ندین اینا الان تعمیرگاهن و بیکار میان اینجا وقتشونو پر میکنن ودل خودشونو خوش می کنن و به خودشون امید میدن جدیشون نگیرین اصلا.در ضمن کسایی که پارس تحویل برج5دارن برن تو سایت قسمت پرداخت انلاین قرداد باید6800تومن بریزن حساب.یاعلی
22:12  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
چانگان
0

شماره درخواست که موقع عقد قرار داد مشخص میشه چجور برای شما اومده؟
شماره پذیرش پیامک میاد .
فعلا که تو مرحله سخا هستیم
گزارش
پاسخ دادن
20:17  1403/05/03

مجتبی
0

بابت چی بریزم توحساب؟
گزارش
پاسخ دادن
22:55  1395/06/12

مجتبی
0

بابت چی بایدبریزیم توحساب؟
گزارش
پاسخ دادن
23:12  1395/06/12

s h
1

فک کنم بابت هوشمند شدن کارت ماشین باشه.دقیقا نمیدونم
گزارش
پاسخ دادن
23:59  1395/06/12

۳۰ سال تولید ۴۰۵ و پارس
4

بسی واشر عوض کردم در این سال سی
موتور زنده کردم بدین پژو پارسی
22:00  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

شما حالا چرا سنگ مارو به سینه میزنی، خودت نتونستی ثبت نام کنی میخوای اینجوری خودتو آروم کنی ولی این راهش نیست
شما بشین تا قیمت کارخانه و بازاره این ماشینا اختلافشون صفر شه، ماهم نهایت اگر سودی توش نبود فدای سرمون سوار ماشین میشیم حالشو میبریم
گزارش
پاسخ دادن
22:57  1403/05/03

حمیدرضا
0

درودبر همه ،وقتی دولتی دوسال مصوبه واردات خودرو کارکرده رو ابلاغ نکرده و یکهفته قبل ازاتمام دولت ابلاغ میکنه واردات رو پس هدفی جز انداختن مافیای خودرو به جون دولت بعدی نیست و باز همون چرخه باطل واردات موقتی وساده بایدبودکه به این دستورات اهمیت داد والبته من بخاطر مصرف میخرم و نه مثل یکسری کلاش که قیمت ۳تا ۴میلیارد زدن و بازار کاذب درست میکنن وبعد مشخص میشه کی ساده و متوهم هست
گزارش
پاسخ دادن
23:41  1403/05/03

عارف قزوینی
4

دنا سوارا همشون گل هستند مخالفینشون همه خل هستند
21:43  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
saied pars
4

عارف قزوینی دنا نداشت فولکس قورباغه ای داشت میدونی چرا واسه موتور عقب بودنش ....
گزارش
پاسخ دادن
10:51  1395/06/13

باکلاس
4

با پرداخت مبلغ ۵ میلیون بیشتر میتوانید از خز سواری پژو پارس به دنا سواری با موتور پیشرفته ef7 برسید
دنا در اوج تکنولوژی
پارس در نهایت خز شدن
20:26  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ilyar-tu5
14

تو اگه کلاس داشتی که نمیرفتی دنا میخریدی!همون پارس رو میخریدی دیگه!
حتی پارس خز هم باشه ، من حاضرم سوار یه ماشین خز بشم ولی سوار یه ماشین که همش خراب بشه و دردسر درست کنه و منو از این تعمیرگاه به اون تعمیرگاه بشه ، نشم.
اون 5 میلیون رو هم خودت نگهدار ، تو دادن قسط های دنات به کارت میاد.
راستی یادم رفت آریسان رو هم قسطی میدنا ، بخوای اونم خوبه.!ولی ویتارا رو مثل پارس قسطی نمیدن! هله تو دنا بردار تا کلاست مثل آریسان سوارها باشه!
گزارش
پاسخ دادن
21:47  1395/06/12

تندر ۹۰
1

پارس دیگه قدیمی شده کیفیت که صفر شده برید l90 بخرید لا اقل کیفیت خوب داره
20:14  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
Top speed
8

با ورود پارس با موتور پیشرفته و باکیفیت tu5 و آپشن های بیشتر و .... عملا ال 90 بازار خوبی نداره. و دیگه کمتر کسی حاضره ال 90 رو که فقط یک موتور نسبتا خوب چرا که تو سالهای اخیر افت زیادی داشته بخره. اتاق زشت و دید کور عقب و صندلی های نیمکتی و خسته کننده و تعادل بد ماشین مخصوصا سر پیچ ها و بدون آپشن بودن و ترمزهای کاسه ای عقب و کولر ضعیف و قطعات با قیمت زیاد و ... از معایب ال 90 می باشد. متاسفانه با پاره شدن گردگیر پلوس و نشت واسکازین هزینه های خیلی زیاد تعمیر و حتی تعویض گیربکس رو به مالک تحمیل میکنه. از طرفی رنو ساندرو تاثیر زیادی تو افت فروش ال 90 گذاشته. حداقل ساندرو اتاق به نسبت شکیل تری داره. که اونم از مشکلات و معایبی که گفته شد مثل نبود آپشن و .... بی نصیب نیست
گزارش
پاسخ دادن
00:48  1395/06/13

مولوي شيرازي
5

سلام بر درشكه سواران اعظم

گر خواهم دَهَد درشكه اي بر من سواري
گو رَوَم تا بر گزينم يك پرشيايي


كه من ندهم يك مهره اي از اف سون را
به كل هيكل يك پرشيايي
19:26  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
حکیم ابولقاسم فردوسی
11

ضمن عرض سلام خدمت قسطی سواران عزیز علی الخصوص مونتاک:
بسی رنج بردم در این سال سی
خریدم با رنج و مشقت یک دنای قسطی
نمیرم از این پس فقط قسط دهم
ز دست واشرسوزی این دنا من مرده ام
با تشکر
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1395/06/12

احمد مولا
1

پسر گلم هميشه بيا اينجا نظر بده
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1395/06/12

علی2
17

اقای ساغر اگر ادم بفهم بودید گفته بودم من نقد بود نه قسطی اگر پارس می گرفتم پنج میلیون داخل دستم بود
18:47  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
م.رضا
11

پنج تومن او محکم تو دستت نگه دار ، تا یکی دو هفته باید خرج تعمیر گاه کنی (دنا نیومده خز شده چرا ؟ )
گزارش
پاسخ دادن
19:13  1395/06/12

م.رضا
10

پنج تومن او محکم تو دستت نگه دار ، تا یکی دو هفته باید خرج تعمیر گاه کنی (دنا نیومده خز شده چرا ؟ )
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1395/06/12

علی2
3

مگه xu7 سرسیلندر بزنه مگه tu5 که انقدر بهش فشار بیاد تا از پا در بیاد . الان تو برو داخل شهر ببین کی دیگه تاکسی سمند xu7 می گیره الان دیگه همشون دارن از سمند ef7 استفاده می کنن
گزارش
پاسخ دادن
20:29  1395/06/12

علی2
18

افرین بر خودم و مونتاک کاری به پارس سوارا کردیم که از فشار دارن به اسم ما نظر میزارن خودتون رو جر ندید می پکنین
18:44  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
علي ٣
8

خود گويي و خود خندي عجب خر هنرمندي
گزارش
پاسخ دادن
21:23  1395/06/12

مونتاک
5

سلام
خواستم بگم غلط کردم دیگه نمیام پیج پارس سواران
شرمنده رویه همه شمام
گزارش
پاسخ دادن
01:31  1395/06/13

مونتاك
8

سلام علي ٢ بعد از ديدن اين پيام سريعا به پيج دنا برگرد ينفر اومده داره بدي موتور دنا رو ميكه من از پسش بر نميام تا كاسه كوزه ما رو نشكسته و اين ماشيني ك با هزار بدبختي داريم قسطش ميديم رو از اينيكه هست خار تو نكرده بيا كمك متشكرم
15:32  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
علي٢
6

سلام چند روز ديكه موعد چك ماشينم هست حوصله ندارم بعد از كذاشتن اون نظر الكي در مورد قطعات موتور كه بوش هست و زيمنس توي پيج دنا هم جايي ندارم خودت يكاريش بكن
گزارش
پاسخ دادن
15:53  1395/06/12

مونتاک پدر
5

آدم با باباش از این شوخیا نمیکنه پسر گلم. گفتم هر کاری میکنم تو هم انجام بده اما دیگه اسم خودتو بنویس آفرین پسر عزیزم. حالا یه روز وقت کردم میام خونه بیشتر حرف میزنیم. از مهر که مدرسه باز شه دیگه نمیزارم بیای اینجاها گفته باشم خودت اخلاق بد منو میدونی
گزارش
پاسخ دادن
16:33  1395/06/12

مونتاک پدربزرگ
6

پسرم بازم اومدی با پرشیا سوارها وررفتی؟ با دم شیر بازی نکن مگه حلوی ماشینشون ندیدی آرمشو. آقایون و خانومهای صبور و باشخصیت پرشیا سوار من ازتون عذرمیخوام در خونه باز بود پسرم رفت بیرون تو این پیج پیداش کردم. مونتاک شیلنگ قرمزه پشت دره ها. زود برو خونه. من بازم پوزش میخوام.
گزارش
پاسخ دادن
00:55  1395/06/13

اشکان
0

دوستان من قبلا 405 داشتم.الان میخوام ماشینمو عوض کنم.بین پارس ال ایکس و 206 sd v8 کدوم رو پیشنهاد میدین؟راستش چون اتاق پارس و 405 تقریبا یکیه واسه تغییرم که شده خودم نظرم رو 206 هستش.ممنون اگه برادرانه راهنمایی کنید
14:57  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0

اگه خانواده چند نفره داری قید 206 رو بزن. ۲۰۶ فقط دوتا صندلی داره عقب هم همش دکوره
گزارش
پاسخ دادن
17:59  1395/06/12

محمدی
0

تعویض روغن tu5 فقط از طریق ساکشن انجام میشه یا از طریق سینی پایین هم میشه؟؟ کدوم بهتره ؟؟ تعویض روغن میگفت کسی اصرار داشت و من چندبار باز کردم هرز شد و با بدبختی یه پیچ بستم
گزارش
پاسخ دادن
18:17  1395/06/12

محمود
3

سلام من چند روز پیش روغن موتور پارسtu5 رو تعویض کردم. سرویسکار میگفت پیچ کارتل رو باز نکن و چون سرویس اول بود به اصرار من باز کرد و سینی زیر رو هم باز کرد. مشکلی نداره ولی ساکشن بهتره چون سینی زیر باید باز بشه و رزوه های پیچ کارتل کمه.
گزارش
پاسخ دادن
18:57  1395/06/12

رضا جان
12

اخه پارس چیه که بخوای 41 تومن پول بدی براش که فقط مثه سگ پارس کنه حالا این هیچی برای یک ماشینی نه اپشن درست حسابی داره نه بروز مروزه نجدید و امروزی پول بدی براچی پولتون رو خرج این سگ نکنید!!!!!!!
13:36  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
15

انگار همین سگه پاچت رو بد جور گرفته ها مواظب باش جرت نده
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1395/06/12

رضا خان
7

اره
حق با توعه
پارس میکنه!
ولی اینکه دقیقا کجای تورو میکنه و چگونه میکنه این مهمه!
فکر کنم واس همین هم هستش که اینقدر درد داری و دادی میسوزی!
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1395/06/12

محمدامین
0

سلام پارس tu5 کلاس13 سیستم سخنگو داره؟؟پاور ویندوز چی؟چه موقع میتونم آپشن باسش سفارش بدم؟
12:44  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
11

سيستم سخنگو كه مال زمان حضرت نوحه. كلاس ١٣ مالتي پلكس داره. پاورويندوز هم نداره
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1395/06/12

ef7
9

کسی باید خیلی ساده لوح باشه که فکر کنه قطعات مکانیکی ef7 ساخت زیمنس یا بوش هست . قطعات برقی و کنترلی همه موتورها از پراید و روآ گرفته تا پارس و 206 و سمند هم همگی مارک بوش یا زیمنس داره . الان tu5 یا زیمنس دریچه سیمی هست یا بوش دریچه برقی . این زیمنس و بوش هم همگی تحت لیسانس هستن و آلمانی هم نیستن . وقتی موتوری مثل ef7 جعلی باشه هر روز بايد وصلش کنی به یک جایی تا واسش اعتباری مثلا کسب کنی . یک روز بوش و زیمنس هست یک روز دیگه آخن و آلمان . ماشین و موتور اگر اصل و نصب داشته باشه از هزار کیلومتری مشخصه طراح اولیه اش کی بوده و نیازی نیست رو اصل و نسبش همش بحث کنی
12:28  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
پارس
4

ef7 ساخت هر کجا که هست الان کمترین خرابی و بیشترین راندمان را داره این که دیگه واقعیته
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1395/06/12

خرمی
8

اما واقعیت کاملا برخلاف نظرت هست . EF7 بیشترین خرابی و مشکلات رو پیدا میکنه مخصوصا اینکه وقتی خرابی هم پیدا میکنه دیگه درست بشو نیست و بقیه عیب هاش هم زنجیر وار ظاهر میشه . EF7 با اینکه درصد فروش خیلی خیلی کمی داره و تعداد خیلی کمی از ماشین های ایران خودرو ef7 دارن و همگی هم استفاده خانگی دادن اما باز هم عیب و ایراد های زیادی پیدا میکنه و زبانزد همه هست از این نظر
گزارش
پاسخ دادن
15:37  1395/06/12

سجاد
4

شما چشماتو رو حقیقت بستی حتی اگه زیر چشمی هم نگاه کنی واقعیت رو میبینی ولی دوست نداری بخوره تو ذوقت و ماشین جدیدت از چشت بیفته
گزارش
پاسخ دادن
16:24  1395/06/12

محمد رضا از کرج
0

مرد نیستی اگه اسم هزار تا عیب و ایراد رو نگی
خودتم نمیدونی چی داری میگی
فقط میخوای تخریب کنی همین
هزار تا عیب و ایراد رو ژیان و پیکان تصادف کرده هم نداشتند که شما رو ef7 کشف کردی
عینک پدرکشتگی به چشمات زدی و ef7 رو معدن عیب و ایراد تصور کردی ولی هنوز نمیدونی که چیزی که میخواد بره رو خط تولید باید کمترین ایراد رو داشته باشه نه هزار تا
جناب خرمی به خاطر چی داری خودتو خراب میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انسانیت قیمت نداره که شما به راحتی داری انسانیت رو زیر پا میذاری
گزارش
پاسخ دادن
13:17  1395/06/13

راهنمايي
2

سلام من ساغر هستم يه سوال از آقاي علي ٢ داشتم. ميخاستم شرايط دنا قسطي رو اگر زحمتي نيست بنويسن و اينكه چندتا چك ميخاد و تنفس چك هاش چند ماهه هست؟ با تشكر
12:17  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
جرج علی
2

شما مگر دو جنسه هستی میای اسم مونث. ومذکر. برای خودت انتخاب میکنی ؟
گزارش
پاسخ دادن
13:12  1395/06/12

رضا ۱
1

از رضا ۱ به ساغر . توی سایت ایران خودرو فروش اینترنتی برو ببین.
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1395/06/12

مجتبی
1

باعرض سلام خدمت دوستان من5ماه پارس تیوفایوثبت نام کردم که تحویلش مردادبود الان گفتندشهریور تحویل میدندکسی اطلاعاتی داره منوراهنمایی کنه ممنون میشم؟
11:36  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
Zed j 4
0

منم ۲۴ اردیبهشت رنگ مشکی ثبت نام کردم هنوز خبری نیست!
گزارش
پاسخ دادن
10:27  1403/05/02

Zed j 4
0

منم ۲۴ اردیبهشت رنگ مشکی ثبت نام کردم هنوز خبری نیست!
گزارش
پاسخ دادن
10:25  1403/05/02

J4
0

سلام... من ثبت نام اول اردیبهشت ۸ اردیبهشت ثبت چک ۱۵ تیر شاسی شده
گزارش
پاسخ دادن
13:12  1403/05/02

محمد
0

چه تاریخی شما شاسی شدید
گزارش
پاسخ دادن
13:40  1403/05/02

سجاد
1

اینی که گفتن کی میدن اصلا مهم نیست مهم اون تاریخ دعوتنامه هستش .
اصلا دعوتنامه برات اومده ؟ اگه نیومده تو این ده روز به احتمال زیاد میاد
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1395/06/12

علی2
0

سلام یکی از بستگانم ثبت نام کرده اونم خبری نیست هنوز
گزارش
پاسخ دادن
12:27  1395/06/12

مجتبی
0

بله عزیز دعوتنامه اومده کل پولشم پرداخت کردم تاریخ تحویلش تا1395/5/31بود
گزارش
پاسخ دادن
13:39  1395/06/12

سجاد
0

شنیدم الان تعطیلات ایران خودرو هستش به هر حال زنگ بزن پیگیر باش در ضمن خسارت تاخیر هم باید بگیری یکم دادو بیداد کنی ممکنه زود تر بدن .
گزارش
پاسخ دادن
14:26  1395/06/12

م.رضا
0

آقا برا منم تحویل مرداد بود تا 23 شهریور سود حساب کردن برام ، ولی بازم فک نکنم بدن حتی تا خود مهر
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1395/06/12

دنا
0

تاخیر تحویل پارس یکی دو هفته س خخخخخخ ما که داریم با تاخیر دو ماهه دنا میگیریم .جدی که پارس تحویلشم خز شده
گزارش
پاسخ دادن
19:59  1395/06/12

کاربر: ilyar-tu5
1

تا اونجایی که من خبر دارم تحویل پارس lx با تاخیر 1-2 ماهه همراهه.
گزارش
پاسخ دادن
12:32  1395/06/12

احمد
4

مثل اینکه قیمت پارس tu5 رفته بالا. امروز 42 دیدم تو قیمتها. جریان چیه؟
10:27  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
احمد
1

من اشتباه تایپ کردم 41 دیدم. ولی گران شده چرا؟ مثل اینکه خبرهاییه.
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1395/06/12

کاربر: REZA XU7
1

جدي رفته ٤٢ ميليون؟؟😳
گزارش
پاسخ دادن
12:32  1395/06/12

کاربر: REZA XU7
2

ميشه بگيد كجا پارس TU5 با اين قيمت ديدين؟ من گرونترين پارس ال ايكسي كه ديده بودم ٤١ ميليون بوده
گزارش
پاسخ دادن
12:46  1395/06/12

رضا
2

سلام.
ممنونم از دوستانی که در در مورد انتخاب ماشین منو راهنمایی کردن.
اینطور از نوشته های دوستان برمیاد موتور tu5 خوبه. خودمم در موردش یه چیزایی شنیده بودم. با توجه به اینکه tu5 روی slx tu5 و 206 تیپ 5 با موتورtu5 و 206 SD v8و پارس lx با موتور tu5 کدوم رو بی تعصب پیشنهاد میدید و اولویت بندی کنید. خودم بیشتر 206 رو دوست دارم.
خیلی ممنون میشم که بی تعصب و برادرانه نظراتتون رو بگین.
10:20  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن
علی2
2

واقعا tu5 موتور خوبیه ولی نه روی پارس روی 206 و 405 ولی واقعا 206 بهتره
گزارش
پاسخ دادن
10:59  1395/06/12

سجاد
2

داداش من slx رو پیشنهاد نمیدم چون نه اپشن خوبی داره نه قیافه نه چندان متفاوتی نسب به 405 همین طور خیلی ها از ترمز هاش ناراضین 206sd هم به خاطر دستکاری ایرانی در سرعت بالا عقب خودرو نامتعادل میشه و قیافه جذاب 206 رو خراب کرده به نظر من اگه واسه خانواده 4 یا 5 نفره میخوای باید یه سدان مثل پارس lx بگیری وگر نه 206 خوبه چون اصلا 206 چیزی به نام صندلی عقب نداره همین طور 206 برای مسافرت طولانی اصلا پیشنهاد نمیکنم و ماشین داخل شهری هستش به هر حال بستگی داره به نیاز خودت
گزارش
پاسخ دادن
11:17  1395/06/12

حسین
0

206 اصلا جا دار نیست . پارس tu5 هم وقتی پر و سنگین باشه تو گردنه اصلا کشش خوبی نداره . اما پارس tu5 واسه خانواده قابل قبول تره . اگر با کشش ضعیف تر tu5 و گیربکس ناهماهنگ روش کنار بیای ميتونه انتخاب خوبی باشه . دنده های 3 و 4 و 5 پارس tu5 خیلی سبکه . واسه جاده کفی خیلی خوبه اما تو گردنه اگر ماشین سنگین باشه مقداری اذیت میکنه
گزارش
پاسخ دادن
12:31  1395/06/12

سجاد
3

داداش تو تمامی تست های که خودم تجربه کردم شتاب اولیش خیلی بهتر از ۲۰۶ هستش من نمی دونم به چه حسابی میگید روی پارس خوب نیست ؟؟؟؟ اگه بخوای با ۲۰۶ مقایسه کنی میبینی tu3 واسه ۲۰۶ هم کافیه و tu5 براش مزیت اضافست
گزارش
پاسخ دادن
12:45  1395/06/12

حسین
2

آقا سجاد tu3 که دیگه خیلی ضعیفه رو همون 206 با tu3 آدم جرات نمیکنه یک سبقت تند و تیز بگیره . رو پارس tu5 اومدن دنده های 1 و 2 رو خیلی سنگین کردن تا موتور بتونه ماشین رو حرکت بده از سرعت صفر . باز هم باید کمی پر گاز راه بیافتی . اما متاسفانه از دنده 3 به بعد دنده ها خیلی سبک میشه . واسه کفی خوبه مصرف پایین میاد دور موتور کم میشه مثلا سرعت 100 با دنده 5 دور موتور میشه حدود 2500 اما متاسفانه تو این دور ها tu5 اصلا گشتاور خوبی نداره و اگر وارد شیب بشی دیگه کم میاره و باید معکوس بدی . شما کشش رو با tu3 مقایسه نکن . کشش رو با xu7 مقایسه کن . من خودم tu5 خریدم از tu5 به خاطر صدای کم و مصرف کم خوشم مياد اما واقعیتش اینه که xu7 هم گشتاور بهتری داره و هم تو دور پایین تر تولید میشه و هم گیربکس هماهنگ تری داره . من قبلا سمند 1800 داشتم . به جرات میگم همه چیز tu5 بهتره به جز کشش . شما با دنده 5 موتور xu7 با سرعت 100 وارد شیب بشی اصلا کم نمياره چون دور موتور روی حدود 3000 هست و xu7 تو این دور واقعا زور زیادی داره و خیلی کم معکوس میخوره .
گزارش
پاسخ دادن
13:01  1395/06/12

سجاد
2

داداش حرفت رو کاملا قبول دارم و درسته که xu7 گشتاور خوبی در دور پایین داره ولی فقط همونو داره و مزیت دیگه ای نداره تازه این گشتاور خوب فقط در دور موتور پایین هستش و وقتی سرعت بالا تر میره و تبع اون دور موتور هم بالا میره اونوقت دیگه گشتاور خیلی کم میشه مثلا تو با xu7 نمیتونی تو سرعت ۱۴۰ به بالا شتاب بگیری برای سبقت چون دیگه موتور دور موتور مناسب برای بیشترین گشتاور رو رد کرده ولی خب tu5 تنها ایرادش همون سبک بودن ۵ هستش وایراد دیگری نداره در حالی که xu7 خدای ایراده
گزارش
پاسخ دادن
13:26  1395/06/12

علی
0

آقا سجاد سرعت بالای 140 به چه درد میخوره . با این ماشین ها و جاده ها و جریمه ها اصلا نیازی نیست . Xu7 تا سرعت 140 و تا دور 4500 گشتاور بسیار خوبی داره و همین سرعت و دور برای رانندگی معقول کفایت میکنه . برتری tu5 در دورها و سرعت های هستش که عملا کاربرد نرمال در رانندگی نداره
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1395/06/12

سجاد
2

این نظر شماست . 140 که گفتم یه مثال بود وگر نه تو عمل بالاتر از 100 یا 110 به زور خودشو میکشه و در سرعت پایین 60 همپ که اصلا حریف دنده 1 و 2 tu5 نمیشه و بازده مناسبش بین 60 تا 100 هستش . هر حال یکم گشتاور به بدبختی های xu7 نمی ارزه
گزارش
پاسخ دادن
14:33  1395/06/12

علی
3

دقیقا به همین خاطره که پارس xu7 تو جاده عملکرد بهتری داره . تو سرعت هایی که تو جاده استفاده داره عملکرد xu7 بهتره مخصوصا اگر ماشین پر باشه برتری گشتاور xu7 بیشتر مشخص میشه
گزارش
پاسخ دادن
15:12  1395/06/12

کاربر: ilyar-tu5
2

سلام
اگه برای استفاده خانوادگی میخواین و خانواده 4-5 نفره هستین پارس بهتره در غیراینصورت 206 بهتره.پارس lx چندتا آپشنم بیشتر داره مثل رینگ و صندلی برقی و...
206 ایمنی بالاتری نسبت به پارس داره در عوض هم پارس lx مشکلات برقی و پیچیدگی های سیستم برق 206 رو نداره.قطعاتش هم ارزونتره.
در کل بستگی به انتظار و نیاز شما از خودرو داره.
گزارش
پاسخ دادن
11:21  1395/06/12


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
صابری 1 21 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین : واس من هیچی نیومد فک کنم یکی با ابجبم مشکل داده
تاراتحویل30اسفند : واریزی دوم 30بهمن..خداروشکر امروز فاکتورشد..
شهلا جون : یروزه فاکتور میشه چقد خوبه
بهنام : ماشین منم یروزه فاکتور شد
شقایق : ماشینم اومد نمایندگی اب و بریزین اونجا ک میسوزه😂
13 ابان : سلام آقا خدا رو شکر شماره قردادشما چنده
شاهین اتومات هفته ۴ اسفند ۴۰۳ ، ۲۹۰ واریز : دوست عزیز وارد سایت سخا شو و برو داخل پروفایل خودت برو همونجایی که مربوط به درخواست تائید آدرس هست و اگر آدرست سبز رنگ شده و نوشته تایید شده توسط پست که اوکی هست دیگه ، برگه تائیدیه رو دانلود کن بعد با نمایندگی تماس بگیر یا میگن حضوری بیار یا واتس آپی چیزی دارن میگن براشون ارسال کنی ، من قبل عید برای نمایندگی واتس آپ کردم وثبت کردن واسم ، ضمنا هنوز دعوتنامه هم نیومده ولی دریافت کردن ، الان هم تو وضعیت خودرو سایت سایپا دیگه عدم نقص در پرونده خورده
شاهین : بیا مال منم بگیر میتونی
ناشناس : همون شاسی شاهین تو .... جای هر چی آدم لاف زن
حامد : فکرکنم اینجا اون چیزی دنبالشی جای دیگه ای باید بگردی
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
2اسفند : دورغ میگن
فوری ابان : به سلامتی چه رنگی
پیشوا : سلام دوستان دنا اتومات سفید رنگ فروش فوق العاده تا چه موعد تحویل فاکتور شده؟
تکمیل وجه 16 بهمن : سلام لطفا میفرمایید با کجا تماس گرفتید؟کارخانه کاشان؟
علی : سلام فروش فوق العاده پذیرش یازدهم بهمن ماه هنوز فاکتور نشدم
احمدی : سلام مال منم همینطوره اگ کسی میدونه اینجوری شده و اینکه چند روز بعد فاکتور میشه بگه لطفا
15بهمن تکمیل وجه : سلام احسان خدا کنه همینطورباشه خدا ازشون نگذره مردم روانقدراذیت میکنن
احمد : سلام. کدوم بانک بودید؟
⚠️رضا⚠️ : تکمیل وجه من 14 بهمن بود.قرار شد با ماشین کار کنم.حالا که این همه تأخیر بوجود اومدمجبور شدم برم کارگری روز مزد.واقعا این انصاف نیست.
علیرضا : دوستان جواب وزارت صمت(ترخدا ببینید چی نوشته . نوشته بر اساس موجودی. خاک تو سرشون. موجودی ندارن. یعنی اصلا اگر هم ندادن، ندادن. چون موجودی ندارن): "دلیل اتمام فرآیند : رفع مشکل شاکی - شرح اتمام فرآیند : با سلام و احترام به منظور رعایت حقوق تمامی مشتریان کلیه پذیرش‏های آماده تخصیص با اولویت تاریخ ثبت احراز سکونت و تکمیل وجه براساس موجودی فاکتور و طبق مفاد قرارداد تحویل می‏گردد. با سپاس"