امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171421 نظر

کاربر: ilyar-tu5
6

سلام
دوستلنی که فصد خرید پارس lx رو دارن،مقاله ((بررسی شیر پیر پژو ، پارس lx ))تو این سایت رو حتما بخونن.همه واقعیات توش نوشته شده و فکر کنم برای اون چندتا دناسواری که میان اینجا هم جالب باشه.
10:26  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
J4 فروردین 1403
0

اولولیت تحویل شهرها فرق داره.
من اهوازم فروردین ثبت نام کردم هنوز شاسی نشدم
دوستی تهران هستن آخر اردیبهشت ثبت نام کردن دو هفته پیش شاسی شدن
رنگ هردو هم سفید!
گزارش
پاسخ دادن
11:48  1403/05/22

da
7

من از نظرات برخی دوستان تعجب می کنم . به ایران خودرو بابت کالایی که ندیدین پول میدین و ماشینتون رو با کلی اشکال و ایراد فنی و غیر فنی بعد از چندین روز و حتی ماه تحویل می گیرین و بعد از تحویل هم برای رفع نواقص هر روز مهمان ایران خودرو هستین و حالا دارید ماشین هم رو به رخ یکدیگر می کشید. وناخواسته تبلیغ شرکتی رو می کنید که این همه بلا سرتون آورده . تمام تولیدات ایران خودرو مثل همه ،حالا هر کدام یک مزیت ها یا معایبی نسبت به هم دارن. عزیزان وقتی سازنده همه این ماشین ها یک شرکت کلاهبردار با اون کارمندان دروغگو هستن مطمئن باشید به رخ کشیدن یک ماشین نسبت به دیگری حماقته
10:05  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
sajad
0

والا مشخص نیست چخبره
هنوز خرداد تحویل ندادن
بعد دعوت نامه شهریور اومده

آقا واریز نکنید تا سروقت بدن
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1403/05/22

اطلس
0

من 19 اسفند پذیرش شدم موعد تحویل 90 روزه یعنی می بایست حداکثر تا 19 خرداد تحویل میدادن جالبه جریمه تاخیر 36 درصده یعنی بیشتر از دو ماه از موعد تحویل گذشته هنوز تحویل ندادن
جالبتر اینکه دعوتنامه برای تحویل شهریور ماهی ها اومده یعنی 6 ماه جلوتر میخوان پول بگیرن ولی از تحویل خبری نیست
کسی پول واریز نکنه که کلاه گشادی سرتون میره
گزارش
پاسخ دادن
10:53  1403/05/23

کاربر: Soshyan
0

برای شهریور تکمیل وجه چقدر اومده؟
چقدر مهلت داره؟
گزارش
پاسخ دادن
00:54  1403/05/23

محمد
12

خیلی خوشحالم علی2 پرشیا نداره . واقعا جای خوشحالی داره که این پرشیا نداره . دنا واسه امثال اینا ساخته شده که برن 12 تومن پول یه داشبورد بدن با موتور بدنام و فاجعه ef7
09:55  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
رضا
11

علی2 کسی هست که با دیدن اسم بوش و زیمنس روی Ecu و دریچه گاز اومده میگه ef7 ساخت بوش و زیمنس هست . خبر نداره روی ecu و دریچه گاز و قطعات کنترلی موتور پراید هم نوشته زیمنس . حتی فرق xu9 کاربراتوری رو با xu7 نمیدونه و اومده میگه موتور پرشیا موتور 405 بوده که انژکتوریش کردن ! انتظار داری اینا ef7 نخرن ؟ دنا نخرن ؟ اومده میگه خوب موتور الانترا هم حداکثر گشتاورش در دور بالا هست . خبر نداره موتور الانترا اگر در دور 5000 میشه 180 نیوتن متر در دور 3000 هم حداقل 160 نیوتن متر تولید میکنه و همین 160 تا برای کشیدن الانترا کافی هست و همش نیاز نیست مثل ef7 با دور بالای 5000 دنده بدی تا ماشین راه بره تو سربالایی . اومده میگه گشتاور ef7 تو دور 4500 به بالا دیگه خوب میشه و واسه اتوبان خوبه . خبر نداره دور موتور 4500 با دنده 4 و 5 سرعت میشه بالای 140 و هیچ کاربردی در اتوبان و جاده نداره مگر اینکه بخوای جریمه بشی . میگه گشتاور ef7‌از 3500 به بالا میشه 155 خبر نداره اگر اینطور بود باید موتور L4‌رو هم راحت له میکرد . اما L4 کجا این ef7 ضعیف کجا .
گزارش
پاسخ دادن
10:15  1395/06/16

تندر ۹۰
4

عزیز دل شما بابت تفاوت ۲ تا چراغ قورباغه ای جلو و یه کاپوت ۷ میلیون داری بیشتر از قیمت یه ۴۰۵ slx میدی ! اول یه سری به خودت بزن بعد به دیگران. حده اقل کسی که پول بابت دنا میده دلش خوشه یه ماشین جدید با امکانات نزدیک به خودروهای روز میخره ولی شما پول بابت خودروی میدید که ۱۵ سال از تولیدش میگذره وکپی شده از یه ماشین ۳۰ سال پیشه
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1395/06/16

رضا
2

تندر تعادل خوبی در سرعت های بالا و جاده نداره . کولرش اصلا چنگی به دل نمیزنه . صندلی های راحتی نداره . مهمترین هدف در طراحی تندر از روز اول ارزانسازی بوده . حتی دریغ از یک کلید شیشه بالابر درست و حسابی . مشکل گردگیر پلوسش هم که دیگه واقعا بی نظیره . حتی پیکان هم چنین نقصی نداره . کم نبودن ال 90 هایی که با نشت گردگیر پلوس کل روغن گیربکس در جاده خالی شده و وقتی راننده فهمیده که گیربکس سوخته بوده .
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1395/06/16

علی2
1

اتفاقا امروز صبح پارس tu5 را تحویل گرفتیم وخدا شاهد است الان درحیاط کنار دنا قرار گرفته
گزارش
پاسخ دادن
23:41  1395/06/16

علی2
3

ودقعا زشته متاسفم برای بعضیا که تیبا رو با دنا مقایسه می کنن اخه ادم دنا بره روی دیبا هیچی ازش نمی مونه اصلا روت می شه.
08:15  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
علی2
0

دوستان یکی از بستگانم پارس tu5 نوشته دیروز فاکتور و تایید حسابداری شد چقدر طول می کشه برای پلاک و بارگیری شدن .
08:13  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
s h
0

سلام کی ثبت نام کرده؟تحویل کی بود؟تا کی براش سود حساب کردن؟
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1395/06/16

پرشیا با اصالت
10

دنا مثل کسانی میمونه که با کلی تزریق ژل و بوتاکس و عمل و ایمپلنت و .... میخوان زیبا بشند ولی نمیشند و مصنوعی هستند اما پرشیا ذاتا زیباست
07:13  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
محمد
11

دقیقا درسته . اصالت طراحی و هنر پنین فارینا در طرح 406 و 506 کجا این دنای جعلی کجا . حتی همون 405 هم بدنه اش صد شرف داره به سمند . 405 رو کلی ازش کار بکشی بدنه اش وا نمیره اما سمند رو دو سال کاربکش ازش بدنه اش وا میره و میافته و انگار سی ساله داره کار میکنه . طرحی که از اول اصولی باشه همیشه اصولی خواهد ماند اما بدنه ای که سرهمبندی شده باشه میشه عین سمند و دنا . باز سمند بهتر از دنا هست . قسمت های مختلف بدنه دنا هیچ همخوانی با هم ندارن و انگار از تصادف سه ماشین از سه جهت بوجود اومده . درز بین قسمت های مختلف بدنه کاملا نشون میده که سرهمبندی شده است . این بدنه ظرف دو سال کاملا میافته و لش میشه . خود ایرانخودرو هم فهمیده و هنوز یکسال نشده اومده که به فکر فیس لیفتش افتاده . با وارد شدن فیس لیفت جدید به بازار اگر نقص ها رو برطرف کرده باشند این دناهای طرح قدیمی به شدت در بازار زمین میخورن و افت قیمت زیادی خواهند داشت .
گزارش
پاسخ دادن
10:02  1395/06/16

محمد
7

به طرح بدنه 406 و 605 نگاه کنید تا متوجه بشید پرشیا چیه . هنر طراحی پنین فارینا رو نمیشه زیر سئوال برد
https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_406
https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_605
گزارش
پاسخ دادن
10:05  1395/06/16

محمد
7

پرشیا همون 406 ایرانی هست و بدنه اش رو پنین فارینا طراحی کرده . برای همین هست که بعد از اینهمه سال از نظر زیبایی و همخوانی قطعات بدنه هیچ ایرادی نمیشه ازش گرفت
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%DA%98%D9%88_%DB%B4%DB%B0%DB%B6
گزارش
پاسخ دادن
10:08  1395/06/16

امیر
3

پرشیا فیس لیفت 405 هست که طرح چراغاش از 406 الهمام گرفته شده. 406 پلتفرمش با زانتیا یکیه.
گزارش
پاسخ دادن
13:12  1395/06/16

پرشیا
3

موتور xu7‌اولین بار با پرشیا وارد ایران شد . موتورهای 405 های اونوقع xu9 و xu5 کاربراتوری بودن . موتور xu7 بعدها بر روی 405 و سمند هم نصب شد . اول xu7jpk بود که بعدا به xu7jpL3 ارتقا یافت . موتور xu7 دقیقا موتور 406 هست هم مدل jpk هم L3 و هم L4 . طرح بدنه پارس کاملا از روی 406 و تا حد کمتری هم از روی 605 ساخته شده و دقیقا توسط پژو در ایران ساخته شده . کسی نگفته پرشیا دقیقا یک 406 هست . اگر دقیقا یک 406 بود خوب اسمش رو میذاشتن 406 . مثل همین 405 و 206 . بله تفاوتهایی با 406 داره اما موتور و گیربکس و طرح ظاهری و حتی غربیلک فرمان پارس های قدیمی و حتی قالپاق های پرشیا متعلق به 406 هست .
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1395/06/16

xu7 خخخ
3

چه کلاسی برای این ۸ سوپاپ عهد عتیق میذارن بعضی یا!!!! بابا سر و ته این موتور xu7 را بگیری میشه یه موتور دور پایین بنزین خوار و سرسیلندر سوز که ۱۴ سال پیش شرکت پژو از رده خارج کرد اینی که مینویسم از سر هوا نیست ۳ سال داشتم پدرم را دراورد از بس پول بنزین دادم و واشر عوض کردم هنوز صدای ترترش توی مخمه
گزارش
پاسخ دادن
15:17  1395/06/16

درخشنده
6

هم ولایتی ها یک چیزی یک چیزی .... حول شدم الان میگم..... دنا تلویزیون داره .....
07:08  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
امیر2
0

دوستان عزیزپارس tu5ما امروز فاکتور شد 27 تیر تکمیل وجه کردم البته گفتم مال یکی از نزدیکانم است وخودم دنا دارم با توجه به اینکه باهردوی انها رانندگی خواهم کرد درروزهای اینده که تحویل دادند مقایسه ای از دنا وپارس را تجربه می کنم فکر کنم فردا پلاک شود وممکن است تا 5شنبه تحویل دهند خدا کند مشکلی نداشته باشد چون به خواست من ثبت نام کرده ومن نخواستم دو ماشینمون مثل هم باشه وتنوع داشته باشد
01:36  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
امیر2
1

اقا امروز ایران خودرو ما راشگفت زده کرد همان طور که دیروز گفتم پارس ما فاکتور شد اما پلاک نشد چون ما شهرستان هستیم (خوزستان) معمولا بین 4تا 7روز تحویل خودرو طول می کشه ام امروز ساعت 9صبح نمایندگی تماس گرفت که خودروی شما الان رسیده وچون انبار ما جا ندارد سریع بیا وتحویل بگیر ما هم رفتیم وخودرو را تحویل گرفتیم اما مدارک نیامد وپلا ک هم نشده با راننده تریلی هم که صحبت کردم گفت دیروز ساعت 4 عصر از تهران حرکت کردیم یعنی درست بعد از سه ساعت که فا کتور شد تحویل باربری واز شرکت خارج شد
گزارش
پاسخ دادن
00:01  1395/06/17

حجت
7

من رفتم نمایندگی یکی از دوستام...

خواستم دنا بگیرم ولی دوستم نزاشت ثبت نام کنم. گفت بهتره چند ماه صبر کنی و پیش ثبت نام tu5 انجام بدی....

من خیلی تحقیق کردم و اینکار تو این نمایندگی مطمعن شدم.....

برام مهم نیست که قدیمیه یا مال چند سال پیشه.... مهم اینه اذیتم نکنه و ازش استفاده کنم و باعث اسایش خانواده ام بشه.....
یا علی
00:54  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

همین الان دیدم پلاک هم شده.
گزارش
پاسخ دادن
16:16  1403/05/20

به سعید
0

عالی مبارکتون باشه🤩🤩
گزارش
پاسخ دادن
17:11  1403/05/20

مجیدکعبی
0

سلام من 4تیر. تکمیل وجه تاالان فاکتور نشدم
تحویل31مرداد
گزارش
پاسخ دادن
21:52  1403/05/20

سعید
0

مجید کعبی چه رنگیه ماشینت؟
گزارش
پاسخ دادن
06:59  1403/05/21

رضا صابری
2

جالبه برعکس همین داستان برای من اتفاق افتاد الان یک ساله دنا دارم تا حالا خدا را شکر خیلی عالی بوده و اولین ماشین ایرانی که از خریدش پشیمون نشدم
گزارش
پاسخ دادن
01:32  1395/06/16

مونتاک
7

قدیمی بودنش به قول خودمون جواد بودنش مهم نیس عیب نداره. با کیفیت بدش چیکار میکنی؟ با ناهمخونی گیربکس با موتور چیکار میکنی؟ با کشش ضعیفش تو سربالایی چی؟ با دیسکو صفحه بدرد نخورش؟ واشر زدناش مهم نیس؟ ضعف جلو بندی و به خرج افتادن هر ساله چطور؟ راستی تو جاده بهت دست تکون میدن با خنده ازت رد میشن.
گزارش
پاسخ دادن
01:59  1395/06/16

امیر
6

عزیزم ایرادای ماشینتو رو پارس نذار،راستی خیلیا تو جاده واست دست تکون دادن که علاقه مندی به این جمله؟راستی تو برو تیباتو سوار شو تورو چه پارس که نظرم بدی.
گزارش
پاسخ دادن
09:47  1395/06/16

محمد
5

آقای مونتاک ضعف در سربالایی در دنا هم شدیدا دیده میشه . کلا موتورهایی که تو دورهای بالا فقط گشتاور خوب دارن تو سربالایی کشش ضعیفی دارن چون همش باید مواظب باشی که دور موتور پایین نیاد . ef7 هم دقیقا همین مشکل رو داره . اگر کشش واقعا خوب میخوای باید بری سراغ xu7 که گشتاور زیادتری در دور پایین میتونه تولید کنه
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1395/06/16

کاربر: Esi
2

دیگه چرا چرت و پرت میگی عمو ... یجوری زدی تو سرش که من فکر کردم اسباب بازی چینیه
خوب مگه اون سمند زپرتی اینجوری نیست ؟
حداقل پارس پدر مادر داره حتی اگه مال عهد تیرکمون شاه باشه اما دنا و سمند من درآوردین تازه سرتو بکوب بدیوار که پلتفرمشونم از همون 405 هستش حالا هی برو تبلیغ چیزیو بکن که از اساس به 405 برمیگرده
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1395/06/16

کاربر: Esi
4

اساس مدت زمان تحویل خودرو برحسب تکمیل وجه است یا تحویل پرونده به واحد فروش ؟ من ۲۰ مرداد تکمیل کردم ۲۴ تحویل سازمان فروش شد.
زنگ زدم ۰۹۶۴۴۰ میگه تحویل ۳مهر درصورتی که تا ۱۵مهر سود محاسبه شده آدم گیج میشه کسی سر درمیاره مرسی دوستان اگه جواب بدید.
21:48  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Esi
3

کسی نیست جواب بده ... همه فقط مشغول جنگ دنا و پارسن
گزارش
پاسخ دادن
11:00  1395/06/16

کامبیز
0

وقتی روستا بودم همشهریمون ماشینی داشت مو همش حسرت موخوردم از ا ن ماشینو داشته باشم اونم هی بما فخر میفروخت تا اینکه اومودم شهر با هزار مصیبت کار کردم و ماشینو رو خریدمو یه کت وشلوار نقره ایی براق هم خریدم همزمان تا چند روزی که گذشت دیگه سرشناس شده بودم تو محلمون همه بهم موگفتن جواد دوبله
جواد دوبله
20:43  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
پژوپارس
9

یک ماهه که ماشین رو تحویل گرفتم پارس ال ایکس.دوتا هم نوشتم که تامهر تحویل میدن.ازن ظر بازار که وافعا خوبه من ت واین یک ماهه هروقت رفتم شهر ماشین شهرمون تا 40تومن دلال بوده که بخره یعنی فعلا نگرانی در مورد نقد شدنش ندارم.فعلا که همه چیزش تا الان بعد کارکرد سه هزارکیلومتر خوب بوده.از معایبش هم میشه به کیفیت پایین داشبوردلاستیک بد که باید عوض کنی.رینگ ده پر که باید صد تومن بدی با رینیگ که خوشت میاد عوض کنی.اپشنش در حد خودش خوبه باهاش مدارا کنی باهات را میادتا 180تا هم باهاش گاز دادم موقع ابندی که بیشترم میرف.یکم دراش صدا میداد روغن زدم افتاد.در کل بدک نیس نه اونقدر خوب نه اونقدر بد.در حد خودش تا چهل تومن واقعا رقیبی نداره.کولرش واقعا سردرد میاره انگشتم داشت یخ میبست که یه امیدی کوچکی بهم داد که حداقل کولرش خوبه.تو سربالای ها هم خوب میره زود شتاب میگره.درمورد دنا هم که شیش تومن از ماشین من گرونتر میافته وازنظر من نمیصرفه که چهلو خورد ه ای به ماشین داخلی چینی بدی.سعی کنین با کمتریم پول بخترین رو گیر بیارین.ا لا ن بهترین ماشینا تا چهلو پنج تومن میشه گفت پارس ال ایکس ودنا میباشد.
20:35  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
7

منم اگه بنا بود پارس شال بگیرم بخاطر موتورش نمیخریدم چون دوام خوبی نداره و خیلی ها رو دیدم با این حال که مواظب بودن بازم واشر میزد. اما پارس tu5 خدا رو شکر موتور خیلی خوبی داره. و واشر زدن و این مسخره بازیها تو کارش نیست. آپشن های خوبی هم داره و دیگه به نظر من ارزش نداره اصافه تر پول بدی واسه ماشین ایرانی.مخصوصا دنا که از بدنه گرفته تا موتور مورد داره. به قول یکی از دوستان بگبم موتور دنا عالی و لامبورگینی اتاقش زشته و به دل من نمیشینه. بالاخره میری کارواش میشوری باید از قیافش خوشت بیاد یا نه. خداییش پرشیا از هر لحاظ خوبه.اینایی هم میگن خز و جواد و امثالهم صفتهای خودشونو نسبت میدن به پرشیا. خرید ماشین آزاده هرکسی میتونه هرخودرویی بگیره. انقدر تو مملکت مسلمون و بافرهنگ فخرفروشی نکنید.خداقهرش میگیره.خارجی ها بهمون میخندن
گزارش
پاسخ دادن
09:10  1395/06/16

شروین
5

آقای دناسوار چرا هموطنتو مسخره میکنی؟ پرشیا سوارها صبورن اما شماها.....
گزارش
پاسخ دادن
09:12  1395/06/16

حسین
0

سلام
20:03  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
بایرام علی
0

بچه ها امروز پارسم رو گرفتم مخام صبح زود برم باهاش دهاتمون برگردم براتون مگم چیه.
18:41  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
تیبا سوار
0

تیبا خیلی بهتر از پارسه از نظر شتاب مصرف راحتی اتاق سر صدای داخل اتاق و موتور پارس فقط علکی گرونه و داره پوله آرم پژو رو میگیره از مردم مثل این لباس های برند که یهو 1 میلیون پوله کفش میدید ولی ساختش برای خوده سازنده 100 هزار تومن هم در نیومده !
18:21  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا
7

هر چقدر گشتاور ef7 ضعیفه در عوض گشتاور این طرفدارای متعصبش در مقاومت در برابر واقعیت بالاست . گاهی حرفهایی میزنن که انگار تو عمرشون ماشین سوار نشدن . طرف میگه دور 4500 که ef7 رسید تو اتوبان دیگه قوی میشه ! خوب چه فایده داره دور 4500 به بالا ؟ بیشترین رانندگی تو اتوبان و جاده با سرعت زیر 110 هست و دنده 4 و 5 هستش . دور موتور با این دنده و این سرعت میشه حدود 3000 که بهترین گشتاور xu7‌هست و در عوض ef7 کاملا ضعیفه . دور بالای 4500 با دنده 4 و 5 که سرعت میره بالای 130 و 140 .
17:19  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

علی2 تو راننده فرمول یک هستی بابا !
گزارش
پاسخ دادن
07:53  1395/06/16

رضا
0

کی میگه گشتاور ef7 بهتره ؟ گشتاور Ef7‌فقط تو دورهای بالای 4500 بهتر از xu7 هست . در دورهای زیر 4500 گشتاور xu7 کاملا بهتر هستش . بیشترین استفاده در شهر و جاده رو هم دورهای زیر 4500 داره و دورهای بالاتر عملا استفاده ای نداره برای رانندگی نرمال و عادی
گزارش
پاسخ دادن
07:56  1395/06/16

علی2
0

ولی وقتی این موتور 1644 به دور 4500 رسید یعنی داخل ازاد راه اون موقع xum در مقابل ef7 سوسک می شه. پس خودت هم داری می گی ef7 در دور 4000 از همه ی موتور های داخل ی بالاتر. پس نتیجه می گیریم ef7 رو هم ببندی به گاز هیچ گونه فشاری بهش نمیاد
16:52  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
دهاتی
28

سلام...اقا من باید یه اعترافی بکنم .....من تا حالا فکر می کردم که پارس رو ایران خودرو داره مونتاژ میکنه ولی وقتی نظرات این صحفه رو خوندم فهمیدم که شرکت بوگاتی با لامبورگینی باهم همکاری میکنن تا یه خودرو اصیل..کم مصرف...بدون خرابی و تصادف...صفرتا صد دوثانیه....کابین اندازه اتوبوس...نرم وراحت...دارای ماساژور و سرویس خواب و...تولید کنن.......بابا عجب چیزایی تو شهر هست....خوش به حالتون
14:48  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
tu5
13

tu5 موتور بسیار خوبی هستش . کم صدا و کم مصرف و با کیفیت و با واشر فلزی . از نظر خوشنامی و فروش هم که حرف اول رو میزنه . از معایبش هم ضعیف بودن موتور توی دور پایین هست و باید باهاش پرگاز و دور بالا رانندگی کنی و چون ضریب دنده 3 و 4 و5 سبکی داره تو گردنه و شیب اگر ماشین سنگین باشه مقداری کم میاره که برای جبرانش باید دور موتور را بالاتر برد و دنده سنگین تر استفاده کرد . اما دنده 1 و 2 بسیار خوبی داره و ضریب سنگینی داره و از جا کنده شدنش واقعا عالیه و تو شتاب اولیه واقعا عالیه . به نظرم هر ماشینی میخرید خوبه با tu5 باشه و اگر کشش بیشتر میخوای واسه گردنه xu7‌هم خوبه اما هیچوقت سمت ef7 نرید . چون ef7 نه کیفیت و خوشنامی tu5 رو داره و نه کشش و گشتاور خوب xu7 رو
13:09  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی2
14

خشنامی به قدرت اضافه می کنه یا به سرعت. الان ef7 در دور 3500 تا 4500 155 نیوتن ولی tu5 142 نیوتن در دو ر4000 این موتور انقدر ضعیفه که گیربکسش رو عوض کردن این موتورر انقدر ضعیفه که زدنش روی سمن 0 تا 100 شد 18 ثانیه. ef7 الان کیفیتش عالیه تنها موردی داره تعمیرش کار این مکانیک های خیابونی نیست مشکل از تعمیرگاه نه موتور.
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1395/06/15

رضا
7

وقتی با دنا تو سربالایی از 405 با قیمت 28 تومن جا موندی میفهمی ارزش دنا چقدره . دنا تو سربالایی هیچ حرفی برای گفتن نداره . اگر دنده رو کمی دیر سنگین کنی و دور موتور بیاد زیر 4000 دیگه جون بالا رفتن نداره و از پراید هم جامیمونی . در مورد آمار گشتاوری هم که میدی صد بار بهت گفتم اگر گشتاور ef7 در دور 3500 به 155 میرسید باید راحت پارس elx و زانتیا 1800 رو هم جامیذاشتی . نکنه میخوای بگی ef7 از L4 هم قوی تر هست ؟؟ برو تو صفجه زانتیا 1800 بگو ef7 قویتر از L4 هست بعد ببین بهت چی میگن ؟ موتور ef7 در دور 5000 گشتاورش به 155 میرسه و در دور زیر 4000 خیلی زور بزنه چیزی بین 130 تا 140 نیوتن متر بیشتر نیست . ضعف کشش و شتاب اولیه ضعیف دنا هم کاملا همین رو تاکید میکنه . با آمار جعلی نمیتونی ضعف گشتاور دور پایین و میانی ef7 رو کتمان کنی
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1395/06/15

علی2
5

همین موتور xum که تو می گی گشتاورش اندازه همین xu7 هیچ کس طرفش نمیره دنا elx رو خواستن با این موتور بزنن فهمیدن که بدرد نمی خوره صبر کردن تا توربو بیاد. این موتور رو هیچ کس نمی خره هیچ کس پر مصرف این هم موتوری که در دور بالا فشار زیادی بهش وارد می شه
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1395/06/15

رضا
2

گشتاور در دورهای پایین xum بسیار بالاتر هست و کشش عالی داره . علی 2 وقتی توی عمرت موتور xum رو ندیدی و هیچ اطلاع فنی نداری بهتره اظهار فضل نفرمایی . موتور xum تو دورهای پایین و میانی ef7‌رو له میکنه و تا دور 4500 برتری مطلق داره و ef7‌حتی نزدیکش هم نمیتونه بشه . ef7 یک موتوری هست که فقط وقتی جاده کفی و ماشین خالی باشه شیر میشه به سربالایی که رسیدی چیزی بیشتر از یک روباه خسته و کم جون نیست
گزارش
پاسخ دادن
15:44  1395/06/15

توصیه برادرانه
6

اگه عشق پژو دارید بهتره slx بردارید چون ۶ میلیون به نفعتون میشه و هیچ چیزی از دست نمی دهید و اگرم با خودروی ملی مشکلی ندارید بهترین گزینه سمند ef7 هست که به پارس و پژو برتری فنی و امنیتی داره و قیمت وخدماتش هم عالیه
12:54  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
مزدا۳
4

فیس لیفت پژو ۴۰۵+نسخه ساخت چین موتور tu5
باور کنید ارزشش۳۷ میلیون نیست
12:47  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
حاج سعید
0

ضمن سلام به کلیه دوستان و ارادت به همه چی سوارها
واحترام به سلایق متفاوت لطفا اینقدر بهم توهین نکرده و کاسه داغ تر از اش نشوید
بابا نمایندگیها ماشینهاشون میفروشن پیش پیش و شما همدیگرو واسه هیچ و پوچ به هر لفظ بد متهم
میکنید بذارید این صفحات واسه مشاوره مشکلات مردم بمونه نه حرفهای بی سر وته
گویش هر شخص نشان ادب اوست حال دوچرخه سوار شه چه بنز بی ام و
امیدوارم مورد قبولتون قرار گیرد
دوستار همه خوش اخلاقان و مودب ها
12:33  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
سعید
2

عزیز جان طرف پارس ثبت نام کرده یک هفته ای بهشون دادن ولی دنا اینقدر تقاضا زیادشده که از سی روزه رسیده به 60 روزه این یعنی رضایت مندی از دنا یعنی سالارجاده دنا نباید دنا رو با پارس مقایسه کرد
12:31  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
وحید
6

داداش خواهشا جوک نگو الان هفت ماهه ثبت نام کردم ولی هنوز دعوت نامه نیومده حتی اگه الان هم دعوت نامه بیاد 60 روز طول میکشه تا تحویل بدن
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1395/06/15

امیر
3

دنا=لگن،بیخود،دارای اپشن های الکی و 1بار مصرف که چند برابر قیمت واقعی خود بفروش میرسد،کابین تنگ و خفه کننده برای سرنشینان عقب،دارای موتور ef7 که برایتان واشر سر سیلندر میزند،خریدارانش از بس که در تعمیرگاه وقت خود را به سر میبرند برای رفع بیکاری در پیج پارس رویت میشوند و از ماشین های خود تعریف میکنند تا بلکه بتوانند بفروشند،راستی مهمترین مزایاش اینه که روزی 2تا تخم میذاره واسه خریداراش اخه خیلی تخم تخم میکنند در پیج پارس.خخخخخخ
12:09  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
cs55
0

اشتباه کردیم تکمیل وجه کردیم قیمت بازارش داره می شه 2 تومن کلی سود پولمون می شه اگر بخواییم بفروشیم کلی مالیات می گیرن ازمون آپشن هاشو دزدیدن واقعا این چه وضعیه
گزارش
پاسخ دادن
19:55  1403/05/15

علی2
4

ما خیلی وقت سر این چیزا بحث کردیم خواب دیدی خیره سه سال عقبی. برای تو کی نوروز می شه تا از سال 92 بیای 95 حالا خوبه پارس همین 4 تا اپشن خرابه رو نداره اون دیگه چیه
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1395/06/15

امیر
0

دلتو به همین حرفا خوش کن که ایرادش برطرف شده،3سال عقب باشی بهتر از اینه که یه عمر مثل کبک سرت تو برف باشه و نخای واقعیتو ببینی واقعیتی که میگه و نشون داده تی یو 5 برتر از ef7.اره عزیز اینجوریاس.راستی هوای تعمیرگاه چطوره اگه گرمته زنگ بزنم بگم واست کولر روشن کنه؟؟
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1395/06/16

رضا جان
7

برید عامو جمعش کنین این حرفارو با این حرفا نمیتونید چیزی را ثابت کنین اخه پارس سگی دوره قاجارو با دنا مقایسه میکنید پارس باید با 405 و روا مقایسه بشه اصن دنا پارس سگیو عددی حساب نمیکنه چون در حد دنا نیست پارس بره مثه سگ پارس پارس و واق واق کنه 405 رنگ شده رو شما خریدید یه کروز کنترل دنتا به صدتا این اشغالای قدیمی و لش میارزه شما چی میگید اخه پارس باید با ژیان و پیکان و اردی مقایسه بشه اخه پارس چی داره ازخودش موتورش که مال 206 اتاقش که مال 405 دیگه قیافش هم کپی شده 406 هست!!! دیگه چی میگید من اصن پارسو میبینم بالا میارم .!!!'
12:03  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

سلام.کسی میدونه تعطیلات ایران خودرو از کی شروع شده و تا کی تعطیل هستند؟
09:09  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

این هفته خودرو شما شما فاکتور میشه اما تحویل طول میکشه
گزارش
پاسخ دادن
06:41  1403/05/15

سعید
0

این تعطیلات دوهفته ای بود که فکرکنم تا یازدهم شهریور ماه بوده .واین تعطیلات تمام شده و میتونی با 096440 تماس بگیری و بپرسی
گزارش
پاسخ دادن
12:47  1395/06/15

رضا
5

سورن elx توربوشارژ رو با اونهمه آپشن و امکانات و توربو دارن میدن 37 تومن . یعنی قیمت بازار پارس سال که حتی رینگ اسپرت هم نداره . دیگه خودت حساب کن ارزش Ef7 چقدره و چه قطعاتی داره که با توربو و اینهمه آپشن و امکانات تازه شده 37 تومن . دنا هم با زور آپشن و امکانات و تبلیغات شده 42 تومن و فقط هم کسی میخره که از ماشین و موتور چیزی سرش نشه . یکی مثل علی2 میره دنا میخره که هیچ اطلاعات فنی نداره و فقط یک چیزهایی شنیده . نداشتن اطلاعات دقیق فنی منجر به خرید ef7 خواهد شد . مثلا میگن 114 اسبه اما دقت نکردن که 114 اسب در دور 6500 به دست میاد !! هنوز نمیدونن موتور رو 6500 کات آف میکنه . یا میگم 155 نیوتن متر اما دقت نکردن که در دور 5000 میشه 155 !! کسی که اطلاعات دقیق فنی داشته باشه سمت ef7 نمیره
09:01  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
توربو
4

انتخاب سورن برای تست موتور توربو بدون‌دلیل نبود دلیلش تولید محدود و مشتریان خاص این خودرو هست که باعث میشه تست موتور در صورت شکست طرح سر و صدای زیادی ایجادنکنه شما در نظر بگیرید موتور توربو مستقیما روی خودروی جدید و محبوب دنا نسب میشد و طرح شکست میخورد چه ضربه ای به پروژه دنا وارد میشد . با توجه به موفقیت کامل توربو ef7 روی سورن الان طرف دارای دنا از جمله بنده برای خریدنش ثانیه شماری میکنیم
گزارش
پاسخ دادن
12:13  1395/06/15

رضا
2

ef7 خیلی وقته شکست خورده . با آپشن های دنا میخواستن ef7 رو نجات بدن که دنا هم شکست خورد . ef7 رو هر ماشینی نصب بشه اون ماشین تو بازار زمین میخوره چون ef7 به همه ثابت کرده که موتوری کم کشش و غیر قابل اطمینان با قطعات گران هست که هر لحظه ممکنه ایرادهای عجیب و غریبی پیدا کنه و در صورت خرابی هم دیگه درست بشو نیست و مشکلاتش یکی پس از دیگری رو میشه
گزارش
پاسخ دادن
12:59  1395/06/15

علی2
5

اقا رضا کدوم اپشن روی سورن توربو. اگر روی کلاس 11 بود خیلی بیشتر فروش می کرد. ایران خودرو داره توربو رو روی سورن ازمایش می کنه که وقتی دنا اومد هیچ مشکلی نداشته باشه با اومدن دنا توربو موتور زانتیا هیچ کس محل نمیزاری. دیگه سالار جاده می شه. هیچ موتور داخل حریفش نمی شه خیالت راحت. ببین اون موقع چقدر می ترکونه این دنا هم هیچ افت قیمتی نمی کنه چون توربو قیمت خیلی بالا.
گزارش
پاسخ دادن
17:01  1395/06/15

مهدی
0

ا سلام

واقعا من دلیل این همه جر و بحث رو نمی دونم.
اقایان مگه ماشین پارس tu5 هم قیمت دنا هست.؟؟
مگه شرایط پرداخت ماشین دنا هم مثل شرایط پرداخت پارسtu5هست ؟؟
دوستان کلا مهمترین بخش قضیه که مسیله مالی می باشد رو فراموش می کنند.و بنابراین بحث های بیهوده و بچه گانه انجام می دهند
به شخصه کلا مطمین هستم اکثر دوستانی که اینجا دارند بحث می کنند صرفا جهت وقت گذرانی و تفریح اومدند و نه هیچ کدام پارس tu5 دارند و نه دنا.
شاید سوار شده باشند اما صاحب ماشین نیستند.
کمی باید منطقی فکر کرد.اگر همه شرایط چه مالی و غیره یکسان بود می توان ماشین ها رو مقایسه کرد.
به جای اینکه کسانی که این ماشین رو داشته باشند و تجربیاتشون رو در اختیار بقیه قرار بدهند این صفحه تبدیل شده به عقده گشایی چند نفر معلوم الحال.
از دوستان هم می خوام با جواب ندادن به کامنت های غیر مرتبط باعث بشوند این افراد بیکار این صفحه رو ترک کنند.
این افراد همه جا هستند و همه چی هم دارند.
برید صفحات بنز می گویند بی ام دارند
منظورم شخص خاصی نیست و کلی گفتم
با تشکر
یا حق
22:06  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد s3
0

من تحویل شهریور هستم، هنوز خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
22:17  1399/08/10

مریم.اس 5 مهر
0

کجا گفته این خبرو؟
گزارش
پاسخ دادن
00:20  1399/08/11

سوال
0

قدرت گشتاور و حجم سیلندر tu5 از موتور ef7 به مراتب کمتره همینطور وزن سمند و دنا به مراتب از پارس بیشتره ولی نکته عجیب اینه که موتور ef7 بصورت میانگین 2 لیتر در صد کیلومتر کمتر از tu5 مصرف میکنه علت فنی این قضیه چیه؟
21:24  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
حمید رضا
16

فرق رینگ و کمک فنر رو هم بفرمایید استاد!
میخوام جزوه دانشگاهش کنم..... فرمایشات قابل تدریس در سطح دانشگاس
آفرین
گزارش
پاسخ دادن
15:48  1394/11/16

میثم
1

مشخصه هرکی ضعفهای ماشینهای رنو را میگه بدجور میره رو اعصاب رنو سواران . خدا صبرتون بده

گزارش
پاسخ دادن
17:35  1394/11/16

میثم
1

امروز سوار فلوئنس همکارم شدم خدا وکیلی داخلش از پراید هم ساده تر و خسته کننده تره


گزارش
پاسخ دادن
17:37  1394/11/16

اکبر
12

دوست عزیز ما با مگان در یک جوی با جدول بتنی سقوط کردیم که ارتفاع جوب حدودا 70 cm بود لاستیک جلو ترکید ولی کمکها اصلا آسیب ندید.
گزارش
پاسخ دادن
18:08  1394/11/16

تجربه صادقانه
11

اگه قصد دارید یه ماشین بخرید و زود بفروشد پارس بخرید
اگه قصد دارید یه ماشین بخرید و ازش استفاده کنید دنا بخرید
20:58  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ilyar-tu5
10

اینوری اصلاح میکنم:
اگه میخواید ماشینی بخرید که 7 روز هفته رو دائما تو نمایندگی و تعمیرگاه های ایران خودرو علاف باشید و در آخر هم همین ماشین پردردسر رو کسی نیاد از شما بخره ، برید دنا بخرید.
گزارش
پاسخ دادن
21:57  1395/06/14

محمد دهکردی
0

تجربه چند ماه داشتن پارس lx به من ثابت کرد خرید این ماشین بیشتر جنبه احساسی داره تا عقلانی امروز با یه 405 slx رانندگی کردم بنظر من پارس هیچ مزیتی نسبت به 405 نداشت علاوه بر اینکه شتاب اولیه slx بهتر بود نمیدونم علت این همه تفاوت قیمت چیه
20:54  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام دوستان می خوام پارسtu5مدل 95کلاس13بگیرم اگه واقعا خوبه لطف کنید حقیقت را بهم بگید
20:16  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
دارا
0

ایلیار روز صد تا نظر و تبلیغ بکنی برای پارس باز میام جواب تو یکی رو میگم
پارس -جواد
برو دنبال یه کار و شغلی بگرد الاف نباش,اینقدر تو این پیجها
14:02  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
نیوتن 2
0

دنا دو ستاره گرفته بقیه ی ماشینا مثل پارس عتیقه یک ستاره

حالا خز سوارها بازم بگید پارس

موتورش پارس میکنه بسه


شنیدم تخمم براتون میذاره



پس الکی نیست دوسش دارید برای خودتون باغ وحش راه انداختید

13:46  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
+2
0

چه جنگی بین این خودروهای یک ستاره بی کیفیت ،هرکی ماشین من بهتره ،حالا خوبه همتون یک ستاره و آخر لیست نشستین .
مثل این میمونه که الان کسی گوشی ساژم داشته باشه سخنرانی کنه راجع به کیفیت بالای گوشیش.
لطفاً یه 15 سالی جلوتر بیایید
13:18  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

سعیدجان امیدوارم پیدا کنی. آره خداییش خیلی خیلی خوشکله برای اولین بار که دیدم فکرکردم یک خودروی دیگس انگاری شاسی بلنده. رانندگی باهاش خیلی لذت داره باورکن منظوری نداشتم اگر پول داشتم منم میخریدم. چه رنگی میخواهی بخری؟من سفیدشو دیدم خیلی قشنگه. درهرصورت مبارکت باشه و به سلامتی
گزارش
پاسخ دادن
23:48  1394/11/16

حمید
0

سعیدجان به امیدخدا هر وقت خریدی توی سایت بیا بنویس چه جوریه حس رانندگی باهاش هندلینگش کلا یک بیوگرافی ازش بنویسی . یک کمی ازش اطلاعات بدی ممنونت میشم
گزارش
پاسخ دادن
23:56  1394/11/16

حسین ک
0

خودرو MVM 315 به دلیل ظاهر منحصر به فرد و ویژگی های فنی خود در گروه خودروهای کامپکت(جمع وجور) قرار دارد. موتور ACTECO با حجم 1.5 لیتری، 108 اسب بخار و 16 سوپاپ بهترین عملکرد ر ا برای این خودرو در تمامی جاده ها و شرایط آب و هوایی مختلف به همراه دارد. در عین حال می توان به تجهیزات ایمنی استاندارد این خودرو از قبیل: بدنه ضد ضربه، چهار میله ضربه گیر جانبی، ستون فرمان جمع شونده، پشت سری های قابل تنظیم، سپری های جذب کننده انرژی در جلو و عقب خودرو و همچنین دو ایربگ جلو و سیستم ترمز ABS+ EBD بهمراه ترمز دیسکی چرخهای جلو و ترمز کاسه ای در چرخهای عقب اشاره کرد. موارد فوق باعث ساخت خودروی برتر با استانداردهای بالا در طراحی، عملکرد و ایمنی شده است.

مدیر عامل چری در آرژانتین به مطبوعات گفت: ما بسیارخرسندیم که به اهدافمان در نمایشگاه بین المللی بوینس آیرس رسیدیم. ما نه تنها محصولات جدیدمان را در خط تولید بی نقص چری در آرژانتین معرفی کردیم؛ بلکه نقش چری را در بازار آرژانتین تثبیت نمودیم.
گزارش
پاسخ دادن
12:27  1394/11/17

سعید
0

سفید اسپورت خریدم چند روز طول میکشه برسه دستم.. گفتن کارخونه تو کرم نمیزنه.. 1.7 میلیون بخاطر فلاب رکاپ و سپر بیشتر دادم ولی انگار اشتباه کردم مثل اینکه میشه بعدا ارزونتر گرفت و نصب کرد..
گزارش
پاسخ دادن
00:30  1394/11/26

کاربر: ilyar-tu5
6

http://www.aparat.com/v/V2XSr
شتاب 0 تا 100 سمند tu5
اینم واسه کسانی که میگن موتور tu5 روی سمند جواب نداده و شتابش 18 ثانیه هستش.که این ادعا کذب محضه. لازم به ذکره که این سمندها صادراتی به ترکیه بودند که ترکیه نخریدشون و برگشت خوردند و تو بازار داخلی اینارو فروختند.مدلشون هم 88 هستش.
12:15  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

دنا از نسل 405 هست و هیچ تفاوت واقعی از نظر تعادل و تعلیق و ایمنی با 405 نداره و دقیقا پلتفرم یکسانی با هم دارند . ایمنی و تعادل ماشین رو ظاهرش تعیین نمیکنه . بر زیر این بدنه مضحک دنا چیزی نیست به جز پلتفرم 405 که شاکله اصلی ماشین رو تشکیل میده . حس ایمنی سمند و دنا کاملا کاذب هست و چون سرنشین بیشتر تو صندلی فرو میره این حس دست میده . دقیقا مثل حسی که با نصب شیشه دودی به سرنشین دست میده . یک حس امنیت کاملا کاذب . اگر شما بیرون رو کمتر میبینید دلیل بر ایمنی بیشتر نیست !!!
09:00  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
پرفسور
4

گمرکی اش رو حساب کردی پرفسور،،!
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1394/11/16

پروفسور2
7

اقای پروفسور رنو اصلا به چین اعتماد نداره برعکس ایفون و سونی و فولکس واگن و کرایسلر و بنز و ب ام دبلیو که تو چین مونتاژ میشن. رنو خار چشم تنگ نظرانه و برده تو کره مونتاژرو که بوی چینی نگیرن مثل سراتو و النترا و تویوتا
گزارش
پاسخ دادن
16:04  1394/11/16

احمد
0

گمرکیش همون 40% عوارض هستش
گزارش
پاسخ دادن
18:15  1394/11/16

امیر
2

آخه دوست عزیز جانبدار
برای بقیه خودروها هم حساب کن، مگه اونا رو با قیمت جهانی میدن، سراتو 2016را اطلس 136 گذاشته چرا تو فقط با رنو مشکل داری!!!!
ببین حتی نمی تونی بحث را عادلانه مطرح کنی.
ساده ترین افراد هم تمام این موارد رو می دونن که وضع واردات وعوارض چطوره.ولی جالبه تو از این وسط دنبال چی هستی!!!
مردم با علم به این موضوع خودرو می خرند. مردونه تو چی سوار میشی؟
نماینده کجا هستی که مثل تخریب چیها عمل میکنی.
سعی کن اطلاعاتت رو زیادتر کنی.
گزارش
پاسخ دادن
22:09  1394/11/16

کاربر: حسین رضایی
13

به 2016 امیر
در همین سایتی که شما فرمودید،
سراتو 2016 قیمتش 18700 دلاره
که 135000000 تومان با گارانتی فروخته میشه!
منظور خاصی درباره سراتو ندارم، این هم فقط یک مثال بود (بعنوان مشت نمونه خروار )
(تفاوت قیمتش با مثال فلوئنس فول 2016 شما زدید 4000 دلار هست، و قیمت ریالی هم در حد همین 4000 دلار توسط شرکتها تفاوت قیمت گذاری دارند)

به امید روزی که همه ایرانی ها بتونند با پولی که بزحمت بدست آوردند خودروی دلخواه را به قیمت جهانی اش بخرند.
ارادتمند همه حسین
گزارش
پاسخ دادن
20:43  1394/11/16

shahrokh
0

با عرض سلام. من خودم یه پارس مدل 90 دارم ازش راضی بودم اما الان دیگه عمر خودشو کرده میخوام بفروشمش یه صفرشو بگیرم. اما هنوز بعضی ها میگن صفر نگیر بعضی ها میگن بگیر. تو 2راهی موندم. با اینکه خیلی ها از اطرافیانم از محصولات ایرانخودرو راضی نیستن. ممنون میشم با شماهم مشورتی داشته باشم
03:43  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
بهمن
4

"ساندرو خودرویی تولید شده بر روی پلت‌فرم X90 همان پلت‌فرم تندر 90 است. اگرچه ساندرو بر روی پلت‌فرم تندر 90 تولید شده اما از نظر شکل ظاهری و بدنه و طراحی داخلی تفاوت‌های زیادی با تندر دارد". ولی هیچ آبشن خاصی نداره برلیانس بیشتر آبشن هاش اهمیت داره . ساندرو توانسته 3 ستاره ایمنی را از کانون ایمنی اروپا دریافت کند . به هر حال ساندرو فرانسوی است ولی به نظر قدیمی میاد موتورش همون موتور L90 اتو است و 1600 و 105 اسب بخار برلیانس موتورش 1500 و 103 اسب بخار است کلا چیزی که مهم است هماهنگی موتور و گیربکس است که برلیانس شنیدم خیلی هماهنگ است . اگه با شکل و قیافه ساندرو مشکلی ندارین میتونه انتخاب شما باشه . توضیح اینکه من هیچکدومو سوار نشدم فقط شنیده هامو گفتم خودتون تحقیق کنین . من خودم انتخابم برلیانس اتو است .
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1394/11/16

محمدحسن
5

در بازار ایران به دلیل وجود انواع اجناس ساخت چین با کیفیت‌های مختلف، در برخی موارد نسبت به دوام محصولات ساخت این کشور با شک و تردید نگاه می شود اما سوال اینجاست که آیا برلیانس شاخص های کیفی مورد نظر به ویژه از لحاظ دوام محصول را دارد؟ معاون کیفیت پارس خودرو در پاسخ به این سوال اضافه می کند: البته که انتخاب این محصول با توجه به همین شاخص‌ها انجام شد. برلیانس سری H300 در رده خودروهای خانوادگی متوسط و اکونومی جای دارد و می‌تواند یک خودروی کم مصرف باشد که امکانات مناسبی هم دارد. به طور مثال در این رده از بازار هیچ خودرویی Key Less نیست و یا فرمان و پدال گاز برقی ندارد. خودروهایی که این سه فاکتور را دارند از برلیانس گران‌تر هستند. از طرفی ما حتی به تست‌های کمپانی مادر هم اکتفا نکردیم و تست 30 هزار کیلومتر را در شدیدترین شرایط قبل از عرضه این خودرو به بازار انجام دادیم. خوشبختانه نتایج تست هم فراتر از انتظار ما بود و اشکالات بسیار کمی در زمان تست وجود داشت که در زمان تولید آنها را رفع کردیم.
یا
گزارش
پاسخ دادن
20:50  1394/11/16

رامین
1

با تشکر از دوستان که نظراتشون رو بیان کردند ولی خود نمایندگی پارس خودرو به من پیشنهاد ساندرو دادند ومیگفنند از ال نود باکیفیت تره و تاکید داشت که از برلیانس هم باوکیفیت تره ولی من هنوز انتخاب نکردم تا نظر دوستان رو هم جویا شم باتشکر از شما
گزارش
پاسخ دادن
23:47  1394/11/16

کاربر: تیباران
3

آقا بهمن من شک کردم که این ساندرو داخلی سه ستاره ایمنی داشته باشه.شما هم تو سایت شرکت مادر یه نگاهی بنداز که شکل داخلی،بیرونی و آپشن هاش از زمین تا آسمون فرق داره. اینها دارند از رده خارج اش رو به مردم می فروشند.
گزارش
پاسخ دادن
18:25  1394/11/16

محمد
12

دوست من
این مشکل کشش فقط در حد حرفه
من که با این دنده های سرعتی lxواقعا حال میکنم
توی کفی رانندگی باسرعت بالا خیلی لذت بخشه
آخه 5 این ماشین مثل یه دنده 6 عمل میکنه تو اصلا صدای ناله موتور رو نمیشنوی
و رانندگی با سرعت بالا خیلی خیلی نسبت به بقیه ماشینها کمتر روی سوختت تاثیر میذاره
وقتی هم که وارد به یه سربالایی میشی اگر خیلی شدید باشه به ماشین یه معکوس میدی
پرواز میکنه دوستانی که میگن کشش نداره شما دور موتورت رو از 3000 پایین تر نیار ببین چه قدرت قشنگی داره،من توی بد ترین سر بالایی ها باهاش رفتم من رو که راضی کرده
کسایی که شاکی هستند یا ماشین اونا خوب نیست و یا این ماشین رو ندارند ویا راننده خوبی نیستند
من بجز ef7 همه این ماشینای مورد بحث شما رو داشتم
باور کنید ال ایکس رانندگی جاده اش خیلی لذت داره واصلا هم کم نمیاره
حال خطاب به اونایی که میخوان بخرند
نظرات اینجا همه متعصبانه است نه واقعی
با سمند ef7 دوستم کمی روندم صدای موتور مخصوصا در سرعت بالا آذارت میده
ولی قدرتش خوب بود
دنده ها هم کمی سنگین هستند
22:23  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

خوب همین که باید همش مواظب باشی که دور موتور پایین نیاد یعنی ضعیف بودن کشش . شما دور موتور هر ماشینی رو خیلی بالا نگه داری هیچ وقت کم نمیاره اما این به معنی کشش خوب نیست . کشش خوب یعنی نیاز به دنده معکوس کمتر و نیاز کمتر به رانندگی دور بالا
گزارش
پاسخ دادن
08:40  1395/06/14

علی
3

گشتاور tu5 هم کمتر از xu7 هست و هم در دور بالاتر به دست میاد . tu5 در دورهای زیر 3500 واقعا حرفی برای گفتن از نظر گشتاور نداره . متاسفانه ضریب دنده های گیربکس tu5 روی پارس در دنده های 3 به بالا خیلی سبک هست . مثلا سرعت 100 در دنده 5 دور موتور میشه حدود 2500 که گشتاور tu5 واقعا ضعیف هست در این دور و اگر وارد جاده ای حتی با شیب کم هم بشید دیگه ماشین کم میاره . درحالیکه xu7 اصلا چنین مشکلی نداره . هم گشتاورش در دورهای اطراف 3000 بسیار خوب هست و هم ضریب دنده سنگین تری داره . هدف از پارس tu5 قبل از هرچیز تولید یک ماشین کم مصرف بوده و زیاد توجهی به کشش نشده و برای همین دنده های 3 و4 و5 سبکی داره . شاید وقتی ماشین خالی هست زیاد حس نشه ولی وقتی ماشین پر باشه مثل سفر با خانواده واقعا تو گردنه ها کم میاره . گیربکس جالبی نداره کلا . دنده 1و 2 اینقدر سنگینه که میتونی زانتیا 2000 رو هم جا بذاری برای لحظاتی اما دنده3 که رسیدی دیگه یک دفعه زور ماشین کم میشه . پارس tu5 واسه جاده کفی خیلی عالیه اما تو گردنه و شیب مخصوصا وقتی پر و سنگین باشه اصلا عملکرد دلچسبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
09:06  1395/06/14

کاربر: ilyar-tu5
5

شما به جای دور موتور 3 هزار تو دور 4هزار واسه دنده 3 و 4 و 5 دنده بدین ، میبینین که نه تنها مشکل کشش حس نمیشه بلکه خیلی چابکتر از پارس سال هم حس میشه.
من پارس معمولی مدل 86 داشتم.خداییش خوب بود و ازش راضی بودم ولی این xu7 های بعد 90 به دلیل اینکه ایران خودرو هر چی به دستش رسیده سرهم بندی کرده دیگه اون کشش مدل های قدیمیتر رو که نداره هیچ حتی به زوز تو جاده کفی هم راه میره.تو اپارات هم نگاه کنین همه شتاب های پارس سال های جدید بالای 13-14 ثانیه هستش.
گزارش
پاسخ دادن
11:28  1395/06/14

پارس lx 94
3

سلام به همه
من مدل 94 دارم و تا حالا بدک نبوده فقط فکر میکردم موتور tu5 ساخت فرانسه هست ولی امروز برای سرویس 20 هزار رفتم نمایندگی که فهمیدم موتور ساخت یه شرکت چین به نام دانگ پنگ اگه اشتباه نکنم این موضوع صحت داره ؟
21:12  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

پس علت اينكه روي بعضي از قطعات زده ساخت آلمان به چه معني هستش؟
گزارش
پاسخ دادن
09:26  1395/06/14

کاربر: ilyar-tu5
6

بله درسته...موتور tu5 توسط شرکت دانگ فنگ موتور که خودرو های پژو رو تو چین مونتاژ میکنه تامین میشه.تحت لیسانس پژو تو چین تولید میکنند.
گزارش
پاسخ دادن
21:22  1395/06/13

انسانیتم ارزوست
17

برادر من هر چی سوار میشید هر چی دارید از بوگاتی تا دوچرخه به هم دیگه احترام بزاریم
انسانیت کجا اهن پاره کجا. کدامش دیر بدست میاد ؟
18:37  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
امیر
6

اخه دوست عزیز فرمایش شما درست. اما یه سری ادما مثل این کاربر ایلیار ماشین مدل بیست که از تولدش گذشته رو که برای خودش جالب انگیزه رو به رخ دیگران میکشه که ادم چندشش میشه یا یه سری دیگه میان ماشینی رو که 2اپشن بیشتر داره رو اونم از نوع وطنی رو مایه فخر میدونن.!!!!!!
بازم شما درست میگی انسانیتم ارزوست.
دم شما گرم که یاداوری کردی
یا علی
گزارش
پاسخ دادن
23:03  1395/06/13

کاربر: ilyar-tu5
8

من هر ماشینی رو هم که سوار بشم در مورد همون ماشین نظر میدم و هی به این پیج و اون پیج سرک نمیکشم که هی بگم آی فلانی پارس بخر هله هستش بلع هستش.هر چی هم که باشه در پورد ماشینی که داشتم نظر میدم.نه مثل بعضی که دستش حتی به دنده ماشین هم نخورده ولی میاد اون ماشین رو سبک سنگین میکنه.
این پارسlx هستش.چیزی هم واسه فخر فروختن نداره.من که حدود 40 میلیون به این ماشین دادم در حد قیمتش ازش راضیم و به نظرم تو رنج زیر 50 میلیون بهترین ماشین هستش.اگه یکمم هم پولم بیشتر میرسید میرفتم اوانته و زانتیا و مزدا و مگان و... میخریدم و هیچوقت حتی نزدیک ماشین ایرانی نمیشدم.
گزارش
پاسخ دادن
23:31  1395/06/13

کاربر: ilyar-tu5
3

شما یه خودرو به روز با قیمت کمتر از 50 میلیون برای من نشون بده ، باشه چشم من از فردا میرم پارس lx رو میفروشم و اونو میخرم.وقتیکه پارس میشه خودرو لوکس ایران خودرو )به قول خودشون( اونوقت تو دیگه از بقیه ماشین های زیر 50 میلیون چه انتظاری داری!؟
گزارش
پاسخ دادن
11:33  1395/06/14

محمد دهکردی
12

من 38 روزه پارس lx تحویل گرفتم و اصلا راضی نیستم کیفیت داخل خیلی بده و از روز اول همه جا صدای لق لق میده ورق و رنگ بدنه در حد صفره با فشار انگشت تومیره موتورم اصلا چنگی به دل نمیزنه چون فقط رو زمین صاف خوب راه میره چند روز پیش سینه کش یه زیر گذر توی ترافیک گیر کردم زور موتور به نیم کلاج نمی رسید خاموش میکرد مجبور شدم با گاز دادن و شل و صفت کردن ترمز دستی بیام بالا بنظر من 206 تیپ پنج یا اس دی بهتره حده اقل موتور مال خودشه
18:02  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
7

این مشخصات که گفتی واسه دناست نه پارسtu5. یک نگاه بکن ببین دنا سوار نشدی.
گزارش
پاسخ دادن
22:50  1395/06/13

نورالدین
5

در سال 93 از نمایندگی 1841 تبریز 206 با موتور tu5 گرفتیم در کیلومتر 6000 سوپاهایش به صدا درامد نمایندگی سر سیلندر عوض کرد ولی استارت نخورد بعداز دو ماه موتورش را تعمیر کردند تحویل دادند با زخامی کردم از نمایندگی نیکار تبریز در سال 94 پژو پارس ال ایکس با موتور tu5 گرفتم در کیلومتر 2200 از گرانتی موتور تعویض کردند خودروهای ایران خودرو شانسی باید از تخمر مرغ بیاد بیرون
گزارش
پاسخ دادن
09:00  1395/06/14

کاربر: ilyar-tu5
5

والله در مورد کیفیت مونتاژ داخل و خارج حرفی ندارم.چون تمامی خودرو های زیر 50 میلیون این ایراد کمی کیفیت مونتاژ رو دارن و پارسlx هم از این مبرا نیست.ولی با کشش پایینش تو سینه کشی اونم تو دنده 1 و 2 که نقطه قوت پارسlx عه مخالفم.مال من که اتفاقا هم پدال گاز دریچه سیمی هستش اصلا این مشکل نیم کلاچ رو که شما گفتین نداره.خیلی راحت هم با دنده 1 و 2 اش بالا میره.شاید تو دنده 4 و 5 تو سربالایی یکم زور بزنه که اونم با یکم بالابردن دور موتور و سپس دنده دادن حل میشه.تازه دنده 4 و 5 که توی سربالایی ها با این وصع ترافیک راه ها و وضع جاده ها در ایام مسافرت عملا کاربردی نداره.
در کل به نظرم پارسlx به جز برخی ایرادان مونتاژی و کوچک که بین همه خودروهای زیر 50 میلیونرایج هستش ، ایراد خاص دیگه ای نداره و به نظرم بهترین انتخاب زیر 50 میلیون هستش.
گزارش
پاسخ دادن
18:50  1395/06/13

مونتاک
20

ای کاش این سایت میزاشت نظرات من هم تایید شه و با هم گفتگو میکردیم به یه نتیجه ای میرسیدیم. متاسفانه از هر 7.8 تا کامنت من یکیش تایید میشه. امیدوارم این تایید شه. موندم چی بگم که حذف بشه. برادرم امیر علی 100 کیلو در حالت استاندارد بیشتر شده وقتی تنها تو ماشین باشی خیلی به چشم نمیاد اما اگر سرنشین پر باشه همین 100 کیلو اونجا خودشو نشون میده. بخاطر گشتاور کمه tu5 ماشین واقعا دنده مرده میره بالا..بعد یکی 2 سال که از ماشین کار کشیدی و اسب بخار ماشینت کمتر شد ماشین خودشو میندازه مثل سمند. اما ef7 گشتاور خوبی داره و خوب مراقبت کنیو گاز خورش کنی حالا حالاها خودشو نمیندازه. همین سیستم cvvt همیشه موتور رو پرزور نگه میداره تو سرعت.. اما پارس تو کفی جوابگو هست سر گردنه یکم سنگین شه جا میزنه پرایدی که باهات بای بای نکنه ازت رد شه
17:47  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
امیر علی
4

جناب مونتاک جسارت نشه ولی یک جای کار میلنگه که مدیر کامنت های شما رو تایید نمیکنه وگرنه اینجا صحبت آزاده و این سایت بهترین سایت بررسی خودروست. در مورد کامنت شما من فکر میکنم برعکس صحبتهاتون باشه. اتاق سمند معروف به اتاقی که بعد از مدتی سرحالی خودشو نداره و به اصطلاح خودشو رها میکنه و سر و صدا و .... دنا هم همون اتاق سمنده. اما پرشیا با این حال که تقریبا هم وزن سمنده ول من تا به حال نشنیدم اتاق پرشیا خودشو رها کنه.این موضوع برمیگرده به طراحی بدنه. درمورد موتور tu5 هم همینطور تعداد اشخاصی که از این موتور رضایت دارن خیلی زیادن و مختص این سایت و تهران و .... نیستند. برادر دوستم نزدیک به 4 ساله slx 405 داره وخیلی راضی از این ماشینه. منم چند ماهه دارم و موردی ندیدم
گزارش
پاسخ دادن
23:02  1395/06/13

علی2
0

اصلا اتاق پژو پارس اندازه سمند نیست این صد کیلو ایران خودرو دروغ چون tu5 رو زدن روی سمند ال ایکس 0 تا 100 شد 18 ثانیه اره سمند کمی سر دست انداز راعت نکنی لش می شه من هفت سال داشتم رعایتش هم کردم اصلا بدنه لش نشد. دنا هم اصلا مشکل لش دیگه نداره سیستم کمک نمی دونم دقیقا یا سیستم تعلیقش رو عوض کردنه داخل الیکس بشینی انگار خیلی سنگین تر دنا ولی اصلا این طور نیست.
گزارش
پاسخ دادن
23:58  1395/06/13

کاربر: ilyar-tu5
10

شما فقز برو همون پیج دنا نظر بده ...دیگه نمیخواد مدیر هم نظرات گرانقدرتو حذف کنه.
اشتباهه....موتور tu5 به خاطر کیفیت بالاترش خودشو به این راحتی ها ول نمیکنه.نمونه اش 206 هایی که چندین ساله کار میکنن .ولی ef7 زود خودشو ول میکنه و فورا واشر میزنه.همسایه ما یکیشو داره بعد 3 سال موتورش خیلی افت کرده و مثل سابق نیست که به خاطر قطعات بینهایت بیکیفیته.در کل مقایسه ef7 با tu5 اشتباهه و tu5 خیلی باکیفیت تره.
اون سربالایی رو هم که میگی اتفاقا من تو سربالایی های گردنه حیران که مسیر ترددمه با پارس tu5ام به خاطر دنده 1 و 2 و3 پرقدرتش تا دلت بخواد با سمند ef7 و xu7 و... بای بای میکنم.نقطه قوت پارس tu5همین دنده 1 و 2 پرقدرتشه.تو شتابگیری هم دناef7 تا 120 حرفی واس گفتن مقابل پارسtu5 نداره.
گزارش
پاسخ دادن
18:43  1395/06/13

کاربر: REZA XU7
10

مونتاک جان ، ادب را رعایت کن تا کامنت هات تایید بشه.این جمله رو پایین صفحه بخون:((نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.))
حالا فهمیدی چرا تایید نمی کنن؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1395/06/13

رضا
10

این علی2 رو قضیه موتور زیمنس و بوش بدجوری سوتی داد و بی اعتبار شد دیگه فهمیدم که واقعا اگر کسی از موتور چیزی سرش بشه سمت ef7 نمیره . اسم بوش و زیمنس رو دیدن رو ecu و دریچه گاز اومدن میگن موتور رو بوش و زیمنس ساخته . اینها حتی نمیدونن موتور پراید هم ecu و دریچه گازش زیمنس هست . ecu و دریچه گاز tu5‌هم بوش یا زیمنس هست . واقعا اگر اینها این چیزها رو میدونستن که ef7 نخریده بودن
15:46  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
کاوه
4

60 درصد قطعات موتور ef7 مستقیما از آلمان تامین میشه الان ثبت نام 30 روزه بعد از گذشت 70 روز بخاطر سفارش زیاد و کمبود قطعه تحویل نشده
گزارش
پاسخ دادن
17:49  1395/06/13

علی2
4

پس تو اگر خیلی حالیت بود نمی رفتی ماشینی بخری که از همه نفسش نتونی استفاده کنی. ef7 هرچی باشه هفته ای یک بار سرسیلندر نمیزنه هر چی باشه سر سرعت بالا هیچ فشاری بهش وارد نمی شه هر چی باشه صدا تراکتور نمیده هرچی باشه طراحیش طوری که در دور 3500 تا 4500 می تونه 155 نیوتن تولید کنه xu7 درسته سر دور 3000 155 نیوتن وارد می کنه ولی بعد 3000 افت کشش شدید داره یعنی یه جونی بخواد بزنه دمش از پا در میاد تو از سازنده های ef7 خیلی بیشتر حالیته حالا میای می گی ef7 زیر دور 4000 هیچ حرفی برلی گفتن نداره. تو چقدر با xu7 کار کردی تا حرف زد.
گزارش
پاسخ دادن
18:45  1395/06/13

رضا
5

گشتاور ضعیف دور پایین ومیانی EF7 رو نمیشه مخفی کرد . مشکلات و عیوب Ef7‌ هم از تمامی موتورهای دیگه بیشتره
گزارش
پاسخ دادن
08:44  1395/06/14

دنا
4

عرضه فیس لیفت جدید دنا در بازار = سقوط آزاد قیمت دنای قدیمی
15:38  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
شادی
7

پارس lx اونقدر طرفدار داره که هم فروش یک مرحله ایش و هم فروش دو مرحله ایش ظرفیتش پر شده. لطفا هم احترام خودتونو حفظ کنید تو صحبتاتون
15:35  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
علی2
2

دنا هم انقدر طرف دار داره که تند تند سایت اقساطیش بسته شده حتما می خوای بگی دنا اقساط میدن پارس فقط نقد. درسته چون پارس 40 سال اومده دنا 2 سال اصلا بعضیا هنوز با این خودرو اشنایی نداره.
گزارش
پاسخ دادن
18:55  1395/06/13

علی2
6

نبابا می خواین xu7 رو با توربو مقایسه کنید پارس سوار ها مقدمه هاتون رو اماده کنید برای دنا جدید حتما گشتاور xu7 و tu5 بالا تر توربو من اگر خدا خواست دنا توربو می گیرم ولی یقین داشته باشید که جا این دنا رو نمی گیره چون مردم توان خرید 53 میلیون تومن رو ندارن. هیچی از این دنا کم نمی شه قول بهتون میدم این دنا جدیده عالیه حتما پارس قشنگ تره دیگه واقعا دارید نشون میدید چقدر دارید الکی طرفداری پارس 30 سال پیش رو می کنید. فقط دنا حالا lx یا elx هرچی باشه.
گزارش
پاسخ دادن
19:02  1395/06/13

کیان
6

پژو پارسtu5 عشقه
15:31  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
1

كسي نمي دونه اين تعطيلات تابستاني ايرانخودرو كي تموم ميشه؟؟؟ ديگه خسته شدم بسكه دنبال ماشين گشتم. تو هر بنگاهي كه مي رم پارس TU5 سفيد هست ولي قحطي خاكستريش اومده.تو اصفهان به اين بزرگي يه پارس خاكستري كلاس ١٣ گير نمياد!!!! لطفا اگر كسي خبر داره بگه تعطيليشون كي تموم ميشه!
15:26  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
محسن x5
0

اینجور که من شنیدم تا اخر مرداد کل معوقات فاکتور میشه
وبعدش تحویل ماشین ها به روز
گزارش
پاسخ دادن
17:38  1403/05/07

X5
0

تحویل گفتن اوایل شهریور
گزارش
پاسخ دادن
21:49  1403/05/07

S5
0

يه اعتماد اشتباه به اين شركت مزخرف به اين روز انداختمون حالا هم هر سازي ميزنن بايد برقصيم
واقعا نماد مشتري مداري كرمان موتور 😡😡😡😡
گزارش
پاسخ دادن
16:58  1403/05/08

sh
0

سلام داش رضا داییم مدیر شرکت ساپکو هستش میگه از 4شهریور تا 19یا20شهریور تو تعطیلاتن
گزارش
پاسخ دادن
19:13  1395/06/13

کاربر: REZA XU7
0

یااااااا خدا !! تا 20 شهریور!!!!!
ممنون از پاسختون
گزارش
پاسخ دادن
19:19  1395/06/13

پارس تراکتوررررررر
4

من ی پارس دارم روزی ی تخم میذاره
ولی ماشینی ديگه تخم نميذارن
دلتون اب
14:45  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
نیما
6

واقعا اینطور حرفها زشته. آقا این دنای جدید هم که زشته. همون دناست که کمی تعیرات کوچیک دادن. به نظرم که خشگل نیست. این پروژه هم شکست نیخوره نثل دنا. بنای اول کجه که سمند بوده اگه موتور جت هم روش بندازن بازم فایده ای نداره.
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1395/06/13

رضا
12

با اومدن دنای جدید دیگه این دناهای قدیمی رو تو بازار مفت هم نمیخرن . خود ایرانخودرو هم فهمیده که ظاهر دنا افتضاحه و باید زود واسش فکر بکنه . هنوز یک سال نیست اومده داره واسش فیس لیفت میده . این دقیقا یعنی اعتراف به اشتباه در طراحی بدنه دنا
13:27  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

باهوش این تو دنیا یه چیزه عادیه که هر سال اونا کله ماشینو عوض میکنن حالا اینا یه فیس لیفت عادی کردن تو این همه جای تعجب واست داره همچین ادمیایی هستن که این خودرو سازی پیشترفت نمیکنه
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1395/06/13

سجاد
9

همین الانش هم دنا رو مفت نمیخرن چه برسه به اون موقع . پوزه ی سمند 30 تومنی رو عوض کردن اسمشو گذاشتن دنا
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1395/06/13

سجاد
4

کسی فرمول محاسبه ی قیمت دنا برای بار اول توسط شورای رقابت رو میدونه ؟
قیمت سورن +اپشن = قیمت دنا
باور نمیکنی سرچ کن
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1395/06/13

سجاد
7

هیچ جای دنیا ماشین یکی دو ساله رو فیس لیفت نمیکنند . نه عزیز تا زمانی که امثال تو به مانیتور ۷ اینچی میگین ماشین پیشرفته باید هم وضعمون این باشه
گزارش
پاسخ دادن
14:12  1395/06/13

سجاد
6

همین الانش هم مفت نمیخرن
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1395/06/13

مجید
6

رضا دقت کن دنا جدید با موتور توربو با قیمت بالا میاد توی بازار بعد تو کشوری که امثال تو پارس عهد دغیانوث میخرن انتظار نداری که یه دفعه همه برن سراغ دنای توربو شارژ ! چه دنای جدید و چه دنای فعلی مشتریان خاص و خوش فکر داره که دنبال محصولات جدید و پیشرفته هستند
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1395/06/13

حسین
5

خودت میگی دنیا . ایرانخودرو فرق داره داداش . وقتی با این سرعت فیس لیفت میکنه یعنی عملا فهمیده که خرابکاری بوده طرح بدنه دنا
گزارش
پاسخ دادن
15:18  1395/06/13


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 11 نظر
سوم بهمن 7 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
x5 سفید : جهت اطلاع دوستان ثبت نام ۲۵ فروردین دو مرحله ایی تکمیل وجه ۱۱ شهریور شاسی ۲۸ مهر و امروز فکر میکنم بیمه شده رفته برای صدور پلاک
x5 سفید : من‌هم‌دقیقا شرایط شمارو دارم و ماشین ظاهرا بیمه شده رفته برای صدور پلاک
جواد : چجور وارد اینجا شدی ک این مشخصاتو اورد؟
شاهین : چه جالب نازنین سفید رنگ خیلی عالی بود حال نازی رو گرفتی جان برار
f x5 : سلام دوست عزیز وقتتون بخیر کامنت شما رو خوندم در خصوص خسارت خوب چرا از زمان شاسی تازه خسارت رو حساب کردند اگر مطابق قرارداد هم بخواهیم در نظر بگیریم تو قرارداد نوشته از زمان تکمیل وجه ظرف ۳۰ روز کاری باید خودرو رو تحویل بدن خب بعد از ۳۰ روز کاری وقتی خودرو تحویل ندادند بعد از پایان ۳۰ روز باید خسارت حساب بشه الان برای بنده ۲۰ روز از آن ۳۰ روز کاری هم گذشته هنوز شماره شاسی نشده یعنی ۲۰ روز اینجا باید خسارت به من بدن اگه قرار باشه الان شاسی کنند و من زمان شاسی تحویل بگیرم خب اینا زیر یک ماه ممکنه تحویل بدن و خسارت قابل توجهی دست من رو نمی‌گیره اگر شما اطلاعات بیشتری دارین ممنون میشم ارائه بدید که دوستانم استفاده کنن
شاهین پلاس۱ : داداش برو بپرس ببین چند نفر جلوتن چرا فاکتور نشدی
شاهین : اگه کسی فاکتور شده این دو روزه لطفا بگه ببینیم ادامه داره یا نه
شاهین پلاس۱ : من رفتم امور مشتریان شرکت سایپا شماره ملی دادم گفتم چند نفر جلومن گفتن انقدر
۳ اردیبهشت : شماها از کجا سوال میکنید برا ی اینکه چندمی هستید ؟
شاهین پلاس 14اردیبهشت : سلام من رفتم سایپا گفتن 839 نفر جلو شماهستن تاتاریخ 12/8/1404 96 میلیون طلبکار هستم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : سلام دوستان بالاخره ما هم تحویل گرفتیم ،انشالله که همه تحویل بگیرند و روزی حلالشون رو با یاری خدا در بیارن
محمد : به جان خودتتان اینادروغ میگن میری اونجا میبینی هی خودت هستی هیچ کی نمیاد
نیسان دوگانه : منم سوم پلاک شدم اما نه چراغی روشن شده نه پیامکی اومده فقط خدا می دونه بازم چقدر می خوان برا تحویل لف بدن فقط برام جای سوالع که آیا اصلا اون سود تاخیر رو میدن یا نه ؟؟
نیسان : داداش کدوم شهر هستی
علی : سلام پیامک حضوری آمد چراغ تحویل هم امروز روشن شده
حمید : سلام دوستان پذیرش سی 6 بودم وامروز تحویل گرفتم وماشین خیلی خوبیه به امر خدا ماشین همه رو بزودی تحویل بدن انشااله.
مسلم : من الان تحویل گرفتم ولی اصلا نمیتونم دنده عوض کنم متاسفانه دنده ها خیلی سفت هستن،
منتظر پلاک : نیسان اکستند دیگه اگر مشکلش صدا وسیما حل کن باید رسانه ای بشه به هوش باشید. هر جا که میدونید زنگ بزنید
علی : اکستند تا بهمن نمیدن تا شما باشید دگ فروش فوری ننویسید
امیر .ای : نه با شما نبودم نمی دونم چرا اشتباهی ریپلای خورده