امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171421 نظر

اسب سوار
2

سلام دوستانم

يك سوال فوق فني
من پارس دارم ازتون راهنمايي ميخوام


يك درگاه حلقوي مانندي در زير ماشينم هست كه روز به روز بزرگ تر ميشه!!!
هر روز هم دور و برش شيره اي ميشه!!

به چند تا مكانيك بردم نفهميدن

علتش چيه؟
15:18  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
جرج علی
6

مال اونه که زیادی تخم میکنه در سولاخش گریس بمال درست میشه.
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1395/06/11

جرج علی
5

کاربر .ایلیار تی یو پنج
تو هم گریس بمال در سولاخ تنگ ماشینت تا برای تو هم بیشتر تخم بکنه. تا بیش از این بخاطر دنا سوزش پیدا نکنی. خز سوار
خخخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
18:14  1395/06/11

کاربر: ilyar-tu5
8

از نحوه گفتار و شخصیت و ادبت معلومه که کی به گریس نیاز داره!
گزارش
پاسخ دادن
20:20  1395/06/11

احمدوند
4

من الان چند ماهه پارس lx دارم در مجموع ماشین بدی نیست فقط مشکلش موتور tu5 که برای وزن اتاق پارس ضعیفه اگه یه موتور ۱۶ سوپاپ قوی مثل ef7 براش طراحی بشه مشکل حل میشه من قبل از پارس سمند موتور ملی داشتم با اینکه اتاق سمند ۱۰۰ کیلو سنگینتر بود ولی موتور براحتی به بدنه سر بود چند بار با صندوق کامل و سرنشین براحتی بالای ۲۰۰ سرعت گرفتم
14:37  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ilyar-tu5
8

مطمئن باشین که فروش خوب پارس lx به خاطر خوشنامی همین موتور tu5 هستش.اگه موتور ef7 رو روی پارس نصب کنن اونوقت دیگه مثل دنا و سمند هیشکی سراغ پارس نمیره.چون ef7 به خرابی و دردسر زیاد و استهلاک وحشتناک معروفه
گزارش
پاسخ دادن
15:03  1395/06/11

کاربر: REZA XU7
7

د خب اگه EF7 رو بذارن روی پارس که باید مثل دنا به صورت از دم **قسطی** بفروشنش!!
گزارش
پاسخ دادن
20:52  1395/06/11

رضاجان
11

پارس همیشه خز وقدیمی ولاش است و خواهد بود دنا و سمند و ef7 و ...... غیره همیشه سرور پارس و پژو قدیمی خز خواهد بود
14:12  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
رضاجان
0

ببین داری بای این حرفا سرخودتو شیره میمالونی اخه پسر جون این خرابی هایی که تو داری میگی در موردش از سال 90 تا 92 بود از سال 93 به اینور میبینی با.چشات که هشکس تا حالا نه سمند نه دناش بعع مکانیک رفته اونی که به مکانیک میره tu5 نه ef7 در ضمن میبینی که طرفدارای ef7 روز به روز بیشتر میشه و کیفیت اون خوب شده این ها رام در نظر بگیر عموجون"
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1395/06/11

کاربر: ilyar-tu5
11

خب ...الان چیکار کنیم که اینجوریه؟
بیاییم پول قسط دناتونو بدیم؟
واشر سرسیلندر ef7 تونو تعمیر کنیم؟
به جای شما بیاییم تو تعمیرگاه وایستیم تا دناتونو تعمیر کنن!
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1395/06/11

کاربر: ilyar-tu5
4

اونکسی سر خودشو شیره میماله که فکر میکنه ef7 باکیفیته.
بابا اصلا ما چیکار کنیم جنابعالی دنا خریدی؟برو تو همون پیج دنا ماشینتو تبلیغ کن دیگه!اینجا چیکار داری؟
گزارش
پاسخ دادن
17:01  1395/06/11

راحله
0

سلام 4ماه پیش یه ال ایکس خریدم ازش راضیم اما جدیدا از جلو داشبورد صدای رو اعصابی میده بردم نمایندگی گفت اگه باز کنم شاید بدتر بشه
چه کار کنم به صدا خیلی حساسم
13:22  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ilyar-tu5
6

کلا صداهای غیرعادی تو ماشینهای زیر 50 میلیون قابل انتظار و طبیعی هستش.صداهایی از داشبورد و ستون ها!اونم به خاطر مونتاژ بی دقت!
ولی اگه صدا خیلی اذیت کننده و غیر قابل تحمل باشه ، حتما یه جایی لقی و چیزی داره.بدید نمایندگی بازش کنه و درستش کنه
گزارش
پاسخ دادن
14:35  1395/06/11

محمد رضا
6

بابا به خدا راست ميگن پارس به درد نميخوره کشش نداره روغن ریزی زیاد مصرف زیاد من ک فروختم راحت شدم ال90خریدم
12:31  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
امیر
8

پارس -جواد
خز وخیل
براش دست تکون بدین
12:11  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
امیر
9

دستت به پارس نمیرسه عزیزم بایدم دست تکون بدین واسه پارس سوارا فقط قربونت از کنارش رد شدی با دستت خاک رو ماشینای پارس هم پاک کن اینجوری شاید افتخار دست زدن به پارس نصیبت بشه،دمت گرم.
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1395/06/11

کاربر: ilyar-tu5
16

اره .دست تکون بدید شاید یکی از این پارس سوارها رحمشون اومد و دنای واشر زده و کنار جاده آرمیده شما رو تا تعمیرگاه بکسل کرد.!😊
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1395/06/11

احمد
5

دست تکان دادن به پارس سوارها. نشونه خز وخیل بودن. پارس رو نشون میده
براشون دست تکون بدین منفجر میشن. غصه شون میشه
12:03  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
21

دم ايرانخودرو گرم كه با كمترين هزينه و به صورت *اقساطي*، مردم ايران رو صاحب دنا مي كنه. خدا خيرشون بده😂😂
11:39  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
8

من نمیدونم چرا انقدر نظرات ناشیانه میدید. همه جای دنیا فروش اقساطی وجود داره تا مشتری بتونه راحت تر خرید کنه این مزیت نه ایراد.فقط هم مربوط به ماشین نیست. با توجه به این که بازار تو رکود خب کمتر کسی میتونه نقد بخره. به نظرم خیلی هم خوبه و این شرایط از سالیان پیش بود چیز جدیدی نیس. نقطه ضعفی تو دنا پیدا نکردین گیر دادین به این حرفای بچه گانه. دنا از نظر فنی آپشن و امکانات رفاهی هندلینگ و خدمات پس از فروش بهترین گزینه اس. کیفیتم که از تمام محصولات پژو خب به مراتب بهتره. و ماشین خاص حساب میشه مثل پارس خز نیس
گزارش
پاسخ دادن
12:43  1395/06/11

منوچهر
3

داداچ 405 خاکستری میخوای؟
گزارش
پاسخ دادن
13:44  1395/06/11

دنا سالار
3

پراید خاکستری بخر از پارس بهتره
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1395/06/11

نیوتن 2
5

ی پارس دارم همش تو گردنه موتورش پارس میکنه
بازیافت سراغ دارید ميخوام بدم بره
گزارش
پاسخ دادن
14:27  1395/06/11

امیر
4

پارس من چرا ی تخم گذاشت امروز
اشغال شده پارس خز
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1395/06/11

امیر
3

منوچهر کیه مغزت مثل موتور پارس داغ کرده
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1395/06/11

سرور تیو فایو
5

این پارست نیست که تخم میزاره این خودتی عزیزم
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1395/06/11

کاربر: REZA XU7
11

منوچهر جان فكر كنم لوله اگزوز هم نتونست كارتو راه بندازه. برو لوله پوليكا ١١٠ بگير. فقط زياد گاز نده
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1395/06/11

سیاووش
7

من ی پارس دارم روزی دو تا تخم میذاره
ولی بقیه ی ماشین ها اصلا تخم نميذارن
10:48  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
X5
0

02142724
گزارش
پاسخ دادن
10:31  1403/04/28

امیر
6

باقی ماشینارو که نمیدونم پارس هم که به قول تو 2تا تخم میذاره اما دنا ریده عزیزم هر روزم بیشتر از قبل اونم به حال خریداراش.
گزارش
پاسخ دادن
12:27  1395/06/11

saied pars
1

تو بلد نیستی ماشینتو بده یک شب پیش من باشه کاری میکنم از فرداش واست چهار تا تخم بزاره
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1395/06/11

کاربر: REZA XU7
11

سياوس جان حتما باهاشون بازي كن. خيلي حال ميده
گزارش
پاسخ دادن
13:43  1395/06/11

رضا
9

خداییش تو رو خدااخه دنا هم شده ماشین چه چور به قیافه قناسش نگاه میکنین و حالتون بد نمیشه..پارس مال بیست سال پیشه ولی قیافش به صدتا دنا میارزه.بریین هر سایتی که میخوادجستجو کنین ببینین طراحی دنا بهتره یا پارس؟هیچکدومتون علم طراحی رو ندارین اصلا دنا سر اصول طراحی نشده .کی میخواین با واقعیت کنار بیاین.مطمننم کسایی که دنا خریدن قبلش ماشین نداشتن واون چندتا اپشن فقط چشمشون رو گرفته والسلام.اخه دنا رو که کارحونه بوگاتی تولید نمیکنه پارسم کارخونه سایپا.همشون رو ایران ف رغ و ن داره تولید میکنه این کل کل ها واسه چیه.نمیگم گه بهترین ماشین پارسه.ولی درحد قمیتش رقیبی نداره وداره بابالاتر از خودش هم رقابت میکنه.کشش کمه ؟مگه چقدر کمه ده نیوتن متر !حالا چون دنا ده پونزده نیوتن از پارس بیشتر گشتاور داره یعنی سربالایی رو میخوره؟ده نیوتن متر بالاپایین هیچی نیس..من ماشینم بیاد با پنج تومن یه کاری بهش میکنم گه تا صدملیون همه ماشینا رو بگیره فیلشم میزارم اپارت تا دهن بد خواها بسته شه.تازه پنج تومنم خرجش کنم باز دوملیون از دنا کمتر میافته.دناروباید تا دور 6500بهش گاز بدی که حداکثرقدرت رو بهت بده
09:38  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
j7
0

سلام.شرکت اعلام کرده نهایتا تا ۴۰ روز بعد از شاسی تحویل انجام میشه اما مال من با گذشت ۳۰ روز مرحله ارسال مدارکه و هنوز خبری از تحویل نیست
گزارش
پاسخ دادن
17:40  1403/04/27

محمد x5 سفید
0

سلام دوستان
الان من x5سفید قرارداد مورخه 17بهمن نوشتم 22خرداد شاسی و بیمه شده تاریخ 4تیر هم پلاک شده کارت ماشین هم اومده وضعیت توی ارسال مدارک هستش و هنوز نه از ماشین خبری هست نه از برگ سبز ماشین، با 42724هم که تماس میگیری میگن ماشین هنوز توی بم منتظر بارگیری و حمل
گزارش
پاسخ دادن
18:32  1403/04/27

مسعود
2

دقیقا حق با شماست آقا رضا. پرشیا lx رقیب نداره. رفتن با کلی قسط و .... دوتا آپشن گذاشتن رو سمند شده دنا اونم با اون موتور واقعا افتضاحش. پارس سوارها عقده هی نیستند دست تکون بدن و سوختنی هم در کار نیست. اصلا این کار تو کلاس پرشیا نیست. حالا مدام مثل بچه ها صخبت کنید. جی پی اس رو از دنا بردار و نقدی با 5 ماه پیش فروش بفروش ببینم کی میخره؟ فروش اقساطی یعنی استقبال کم و فروش کم خودرو. اوکی آقای مونتاک؟
گزارش
پاسخ دادن
17:29  1395/06/11

علی2
1

جناب ilyar تو که موندی داخل خرابی 92 ef7 الان سال 95 طبق این سال نظر بده
07:04  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ilyar-tu5
9

موتور بیکیفیت همیشه بیکیفیته! چه 92 چه 95...شما فکر میکنی ایران خودرو اینقدر به فکر ماست که بیاد قطعات آلمانی رو روی ef7 نصب کنه!
شما فکر کنم اصلا از بازار خودرو خبر نداری که اینطور در مورد پارس tu5 حرف میزنی! از یه نمایندگی ایران خودرو بپرس که دنا تقاضا براش بیشتره یا پارس tu5!
برین سایت ایران خودرو اونایی که میگن چون دنا گرونتره واسش فروش قسطی گذاشتن.برای وانت آریسان و 405 و سمند هم فروش قسطی گذاشتن.لابد اونا هم از پارس lx گرونترن؟!
نخیر...پس ببینید این دنا چقدر به قول شما خز و جواد هستش که مثل اریسان و رانا و 405 و ... براش فروش قسطی گذاشتن...ولی پارس lx همراه با ویتارا تنها ماشینهایی هستن که فروش قسطی ندارن...به این میگن کلاس نه به دنا که ایران خودرو نزدیکه بگه که بیاین نسیه بردارید.
ببین این دنا چیه که همون سال اولش یه مدل به روزرسانی شده قراره واسش بزنن.خودشونم فهمیدن که چه شاهکاری درست کردن!
در مورد موتور هم کاملا برعکسه.tu5 برخلاف ef7 به کیفیت بالا معروفه...هرچقدر هم که گاز بدی خراب نمیشه.تو شتاب اولیه تا 120 هم خیلی راحت از دنا جلوتره.
گزارش
پاسخ دادن
09:04  1395/06/11

علی2
2

جناب سعید اگر موتور زانتیا همون موتور 1900 که گشتاورش اندازه 1800 پس عرضش بحث نداره تو برو از نما یندگی های معتبر ببپرس الان ef7 تنها موتوری که در سرعت بالا بهش فشار نمیاد 3500 تا 4500 می تونه 155 اسب بخار تولید کنه ولی xu7 چی سر دور بالا شروع می کنه به لرزیدن tu5 هم که کارش مشخصه. اون اقایی هم که می گه cvvt چه بدرد می خوره اگه همین رو tu5 داشت ولی ef7 این قابلیت رو نداشت همش می گفتن tu5 نگهدارنه گشتاور داره کم نمیاره. و جناب اقای ساغر من برای تو متاسفم که وقتی کم میاری فرهنگ رو جلو میاری تو که با اسم من فرق اقا و خانوم رو نمی دونی چه انتظاری باید داشت
07:01  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
رضا
5

Cvvt و سیستم های تنفسی فقط در دور بالا که دبی مکش زیاد هست تاثیر دارن . در دور پایین فقط و فقط حجم موتور هست که بر گشتاور تاثیر داره . EF7 حجم کمی داره و در دور پایین و میانی از پس کشیدن دنا و سمند بر نمياد و راننده رو مجبور میکنه با دور بالاتر رانندگی کنه و همش دنده معکوس بده . با هزار تا سوپاپ و CVVT گشتاور دور پایین EF7 چیزی بیشتر از یک موتور 1644 سی سی نیست . ضمنا زانتيا اصلا موتور 1900 نداره . موتور XU7JP4 رو که همه میشناسن که موتور زانتيا 1800 هست . موتور XU10 هم 1998 سی سی هست . موتور XUM ربطی به زانتيا نداره . موتور XUM از بوش های XU9 استفاده میکنه . موتورهای XU رو به جز XU10 میشه با تغییر بوش به هم تبدیل کرد . XU9 و XUM حجم 1905 دارند و موتور 1.9 لیتری هستند . موتورEF7 هم چون زیر 1651 هست و فقط 1644 هست یک موتور 1.6 محسوب میشه و ایران خودرو صرفا جهت فروش بیشتر میگه 1.7 هست . رفتار EF7 به موتور 1.6 شبیه تر هست چون فقط 1644 سی سی هست . 1
گزارش
پاسخ دادن
13:29  1395/06/11

سعید
5

آقا رضا خودتو خسته نکن . این علی2 اگر این چیزها رو بلد بود که دنا نخريده بود . خود ایران خودرو هم میدونست xum بسیار قوی تر هست و واسه دنا elx قرار بود xum بذاره اما دید اگر این کار رو بکنه همین تعداد کم ef7 هم فروش نمیره . من xum رو روی پارس سوار شدم واقعا قدرت عجیبی داره . گشتاور دور پایینش به طرز عجیبی زیاده و شتاب اولیه بسیار خوبی داره . دقیقا برعکس ef7 که تو دور پایین و میانی جون نداره . Xum واقعا قویه و کشش عالی داره
گزارش
پاسخ دادن
14:19  1395/06/11

جدیدترین فیس لیفت پارس ۲۰۱۶
23

قابل توجه کسانی که پارس را به قدیمی بودن متهم میکنن
اینم تصویر جدیدترین مدل پژو پارس سالار جاده

http://uupload.ir/files/rbgf_1378542753709390.jpg
01:11  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
مریم
3

ای بدجنس شیطون از بس خندیدم اشکم در اومد
گزارش
پاسخ دادن
01:49  1395/06/11

احمد
2

واقعیت داره یا فتوشاپه
خیلی خیلی باحال بود
گزارش
پاسخ دادن
09:08  1395/06/11

صادقی
1

بچه ها اینو حتما ببینید آخر جواده
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1395/06/11

مهرشاد از کرج
7

قابل توجه عزیزانی که علیه دنا جوسازی میکنم بنده تیر ماه یه دنا با تحویل ۳۰ روزه ثبت نام کردم الان به سلامتی ۷۰ روزه چشممون به در نمایندگی سفید شد اما از دنای ما خبری شد صبح رفتم جاده مخصوص داد و بیداد کردم در جواب فرمودند قطعات موتور آلمانیه و محدود وارد میشه تقاضا هم زیاده یا صبر کن یا انصراف بده .بنده هم خبر مرگم رفتم بنگاه آزاد بخرم چون تابستون داره تموم میشه هوس مسافرت کردیم قیمت بنگاه ۴۵ میلیون فیکس تراول
00:17  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Esi
1

کسی خبر جدید نداره ماشین های تحویل شهریورو کی میدن ؟
00:15  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
پارس سال یعنی سالار
1

بنظر من این موتور بی جون tu5 باعث شده پارس سالار مسخره عالم بشه هر ماشینی باید با موتور فابریکش تولید بشه وقتی موتور قدرتمند xu7 را بر میدارم به جاش موتور ۲۰۶ میذارن کار بهتر از این نمیشه دلشونم خوشه ۱۶ سوپاپ شده وقتی سربالایی بزور دنده ۱ میره صد رحمت به ۸ سوپا‌پ
00:00  1395/06/11
گزارش
پاسخ دادن
j4
0

منم دقیقا همینطور
تاریخ 21 تیر مدارک پست شده
گزارش
پاسخ دادن
22:43  1403/04/25

علی2
5

جناب ناصر جان عزیز tu5 برای 206 ساخته شده الان تو جلو 206 رو نگاه کن بعد پارس رو نگاه کن tu5 رو بزور جا کردنه رو پارس. از اونور امدن که قدرت زیاد تر بشه گیربکس tu5 رو دست کاری کردن بهتر کا نشد هیچ بد تر هم شد کمی با منطق حرف بزن من خداوکیلی ماشینم نقد بود نه اقسلط اسم خدا رو اوردم که باور کنی. اقای ساغر اگر tu5 قوی تره ef7 چرا وقتی گذاشتن روی سمند 0 تا صدش شد 18 ثانیه ولی با ef7 شده 12 ثانیه من پیش فروش اذر ماه بود ماشینم برای فروردین 95 نه اقساط راحت هم می تونستم پژو پارس بخرم . خودت هم می دونی ووقعت رو دارم می گم.
23:32  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
علی2
4

ساغرحرف دهنت رو بفهم بد بخت من همه ی ماشینام رو نقد می خرم خواب به حرف هر کسی هم گوش نمی کنم سخته برات که دنا سر دور بالا بهش فشار نمیاد 114 اسب بخار داره که tu5 جون به لبش کنی 108 اسب بخار گشتاور که حرفش رو نزن 142 نیتون در دور 4000 ef7 در دور 3500 تا 4500 گشتاور 157 نیتون تولید می کنه . از بدنه دنا و خانواده سمند نسبت به پارس خیلی سرتره تعادل سمند دنا سورن از پارس بالا تر تکنولوژی ef7 مثل کیزاشی دارای cvvt که tu5 نداره قابلیت با گاز که tu5 با بنزین بزور راه میره قابلیت نصب توربو که tu5 نداره به قول خودتون دنا 4 تا اپشن خرابه داره همون رو هم پارس نداره مونث ساغر هنوز بگم ؟؟؟
23:25  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
4

علی آقا باکسی که پارس عهد دغیانوث را هنوز ماشین میدونه بیخود بحث نکن فعلا دنا و موتور مدرن ef7 حرف اول و آخر را میزنه البته من tu5 را قبول دارم اما روی بدنه 206
گزارش
پاسخ دادن
23:45  1395/06/10

سعید
3

خودت رو گول نزن . گشتاور ef7 تو دور 3500 به 130 هم نمیرسه . اگر گشتاورش تو 3500 میشد 155 که باید زانتيا 1800 رو هم جا میگذاشت اما این ef7 تو دور زیر 4000 از xu7 معمولی هم ضعیف تر هست . EF7 تو دور 5000 تازه ميشه 155 نیوتن متر . خودت رو گول نزن و فریب ادعاهایی الکی ایران خودرو رو نخور . EF7 تو دور زیر 4000 از XU7 معمولی هم ضعیفتر هست و فقط وقتی دورش برسه بالای 4500 قوی هستش . عملکرد واقعی EF7 همیشه خیلی ضعیف تر از چیزی بوده که واسش ادعا شده
گزارش
پاسخ دادن
00:01  1395/06/11

ساغر
6

متاسفم واسه دنا سوارها مخصوصا تو علی2. این سایت را دناسواری ها خراب کردن.
گزارش
پاسخ دادن
00:10  1395/06/11

کاربر: ilyar-tu5
7

Tu5 تو دنیا یه موتور شناخته شده است.ولی ef7 چی؟بیزحمت یه بار تو اینترنت عبارت tu5 رو جستجو کن.
Tu5با گاز سازگار نیست چون اصلا از اول به عنوان یه موتور بنزین سوز طراحی شده نه گازسوز!اصلا یکی به من بگه جز ایران و پاکستان کجا از گاز به عنوان سوخت استفاده میکنن!گاز سوز بودنم شد مزیت.!...این هم که میگی قابلیت توربو نداره حرف بی مدرکیه.پس این همه 206 tu5که روش نوربو وصل میکنن و تقویتش میکنن چین که میرن باهاش پورشه و بنز میزنن.اتفاقا بهترین موتور واس تقویت tu5 عه....cvvt هم چه فایده وقتی کع قراره رو ef7 که همش واشر میزنه و روغنریزی داره قرار بگیره!
اون ef7 رو هم که میگی خودشو بکشه تا 120 تا پشت پارس tu5 هستش.بعد 120 به خودش میاد که اونموقع هم کار از کار گدشته و دوربین پلیس یه جریمه فرستاده درب منزلت.
موتور تو عمل باید خودشو نشون بده.نه تو حرف..واس همینه کهef7 با کوچکترین فشاری واشر می زنه.
گزارش
پاسخ دادن
23:50  1395/06/10

امیر
7

جواد رفت پیش جواد گفت جواد چطوری جواد گفت خیلی باحالم جواد جواد گفت پس چی میگن بعضی ها جواد گفت تو هم
مال تو هم مثل من سفیده فقط ارتفاع بزنی جوادتر ار من میشی بعد مردم بیشتر دست تکون میدن برات!!!
جواد رفت به صحبت های جواد عمل کرد. و دید نتیجه داده مردم حسابی دست تکون میدن براش
ادامه دارد
22:31  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
علی 2
5

راست میگیها. چند بار دیدم برای پارس دست تکون میدن!!!!!
یعنی نشونه جواد بودنشه ؟
گزارش
پاسخ دادن
23:54  1395/06/10

مونتاک
1

چی میزنی سالار؟ خیلی کوکت کرده.
گزارش
پاسخ دادن
01:24  1395/06/11

Pedram
0

س. دوستان سفت بودن کلاچ و زوزه گیربکس طبیعیه؟ سوال کردم گفتن همشون هینطور؟ کیفیت داشتبورد و رودری ها چرا اینجوریه یاد پراید افتادم! ترمزش خوبه اما صدای سوتش یکم تو مخه.. من قبلا پراید داشتم شتابش یکم بیشتره از اون راضی ام ازش.. در کل کاش slx میگیرفتم روش خرج میکردم سیستم میبستم. اینم همونه
22:24  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
سینا
4

اینا که ایرادات دناست. خب آره دنا همینطوریه. گفتم بهت نخر
گزارش
پاسخ دادن
00:02  1395/06/11

مونتاک
4

رفقای پارس سوار یه نون بخورید صدتا نون خیرات کنید که این مدیر پیج نمیزاره دستتونو رو کنم.. من به تک تک حرفا و دلایلتون جواب دادم و سندم رو کردم اوایل تایید میشد چند وقته هر مطلبی مینویسم فیلتر میشه. این اخرین کامنتمه. امیدوارم کسی که میخواد ماشین بخره فقط به حرف ها اکتفا نکنه. بشین پشت دنا اگر راضیت نکرد پارس بخر..
21:50  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
1

ای کاش شرایطی بود که با هم رو بازی میکردیم . رو در رو. اما حیف نمیشه. من هر چی میگفتم حذف شد شما هر چی خواستی گفتی تایید شد. منظور از شما پارس سوارانو میگم.اینجا به لطف مدیر سایت دست شماس اما بیرون منو امثال من حکمرانی میکنیم
گزارش
پاسخ دادن
04:02  1395/06/11

باباي مونتاك كوچولو
3

بچه جون مگه صدبار بهت نگفتم اين سوييچ تيبا رو برندار و يواشكي سوار ماشين نشو!همين چند روز پيش اينهمه خرج واشر و گيربكسش كردم.
گزارش
پاسخ دادن
11:29  1395/06/11

کاربر: ilyar-tu5
7

آقای محترم...با صدتا اسم وکاربری مختلف میای...مدیر هم نظرتو حذف میکنه...دیگه دستت رو شده
گزارش
پاسخ دادن
23:58  1395/06/10

امیر
5

خدمت دنا سوارا لگن فقط دنا خودرو فقط پارس.دنا لگن که شما تو این پیج میچرخین وگرنه دلیلی نداره بیاین اینجا بحث دنا با پارس بکنین.حتی پراید از دنا بهتره پارس که جای خود داره.
21:32  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
tu5
2

امیر ی پارس داره روزی ی تخم میذاره خوشحاله
گزارش
پاسخ دادن
01:22  1395/06/11

مرادی از بهبهان
5

دنا رو عشقه
با پارس،خز مقایسه نشه برامون افت داره
آخه ما خیلی به روز هستیم از عتیقه ی 15سال پیش خوشمون نمیاد
21:26  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
saied pars
0

تو بلد نیستی ماشینتو بده یک شب پیش من باشه کاری میکنم از فرداش واست چهار تا تخم بزاره
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1395/06/11

امیر
3

خدمت دنا سوارا لگن فقط دنا خودرو فقط پارس.دنا لگن که شما تو این پیج میچرخین وگرنه دلیلی نداره بیاین اینجا بحث دنا با پارس بکنین.حتی پراید از دنا بهتره پارس که جای خود داره.
21:22  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
نيما
22

چرا بحث دنا رو با پارس مي كنيد؟

خوده خوده سمند هزار بار خيلي خيلي بهتر و به صرفه و بهينه تر از پژوپارس هست

چه بدنه ي مستحكمش، چه امكاناتش، چه راحتي سواريش و چه موتورش و چه قيمتش

هنوز پر رو پر رو ميان بحث دنا رو ميكشن جلووووو


درود بر اي اف سون
درود بر اسب سواران


پارس سواران برن اون شير رو كه عيش و نوش ميكنه رو جمع كنن باووووو
20:27  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
علی2
0

نیما جان گل گفتی بخدا همین قیافه سمند lx که داخل جاده پهن می شه صد تا پارس رو می ارزه بخدا اگر پارسtu5 و سمند رو هم 38 میلیون بدن خدایی سمند می گیرم
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1395/06/10

کاربر: ilyar-tu5
7

شما اول دلیل فروش بیشتر سمند xu7 رو نسبت به سمند ef7رو برای همه بیان کن.بعد بیا در مورد پارس اینجا نظر بده.
گزارش
پاسخ دادن
21:31  1395/06/10

کاربر: ilyar-tu5
7

شما اول دلیل فروش بیشتر سمند xu7 رو نسبت به سمند ef7رو برای همه بیان کن.بعد بیا در مورد پارس اینجا نظر بده.
سمند ef7 تنها ماشینیه که الان زیر قیمت کارخانه در بازار به فروش میرسه.
بازم این دنا رو قسطی میخرن.این سمند رو قسطی هم نمیخرن.
بهتر بودن یه خودرو در عمل مشخص میشه نه حرف.جایی که پارس تو بازار همه مدلش این همه طرفدار داره.
گزارش
پاسخ دادن
21:36  1395/06/10

امیر
0

سلام به همه دوستان خواستم بپرسم شماره بدنه GHتولید کدام شهر
20:23  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
2

توليد مازندران هست
گزارش
پاسخ دادن
21:15  1395/06/10

12
1

من روغن گیربکس رو عوض کردم پاسارگاد 75-80 ریختم احساس میکنم دنده بد شده گاهی بزور میره دنده یک!!!!! ولی در حالت ایستاده فکر نکن دنده یک جا نره ربطی به روغن گیربکس داشته باشه ؟
4000 کارکردشه
20:05  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
پژو پارس
9

بنده مکانیک هستم.وتجربه چند سالم میگه اگه میخواین تا چهل تومن ماشین بخرین یا پارس الایکس یا ال نود. تمام خودروها بگی نگی کیفیتشون خیلی پایین اومده ومشکلات عجیب غریبی ه مپیدا میکنن ولی ساده.الان مردم از دست نمایندگی ها مینالن وهمه پیش مکانیکا میان تا ما مشکلش رو حل کنیم.دنا هم تا چهلو پنج تومن بد نیس ولی نسبت به قیمتش نمیارزه دیگه خودتون حساب کنین اون زمان که دنا اومده بود،سی وخورده ای ملیون قیمتش بوده ودیدن استقبال زیاده قیمت بالااوردن. ونمیصرفه ولی در کل نسبت به ماشینا چینی خیلی بهتره.ماشین چینی یه بار مصرف هیچ حرکتی نمیشه روش بزنی مثل تقویت اسپرت تعمیرش.مشکلاتش زیاده.حالا من که خودم دوتا پارس ایل ایکس نوشتم یکیش رو نقد 40تومن فروختم تازه تحویل مهر.یکیش رو هم خدابخواد واسه خودم نگه داشتم.کلا خودم از طراحی دنا خوشم نمیاد کاپوتش دراز چراغ جلو پنجره کپی.در مال سمند پشتش هم که معلوم نیس چیه.از نظر من.ولی اگه کسایی که از ظاهر پارس بدشون میاد برن دنا بخرن من که خودم تاییدش میکنم واگه روزی از پارس سیربشم که نمیشم فقط دنا میخرم درکل با وضعیت الان یاپارس تیوفایو یا دنا یا ال لگن
18:19  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
X5 بهمن
0

29 خرداد
گزارش
پاسخ دادن
01:43  1403/04/24

X5 بهمن
0

29 خرداد
گزارش
پاسخ دادن
23:42  1403/04/23

نیکزاد
4

اوستا سلام خسته نباشی. درسته پارس tu5 ماشین خوبیه. قطعاتی که می اندازن درجه یکه. حالا چه چینی و چه فرانسوی و ایرانی. طراحی بهتری داره. اوستا موتور ef7 رو بد شنیدم ازش. میگن تعمیرش سخته و قطعاتش گرونه. کم کردن روغنش تونستن بگیرن؟ کمی از موتور ef7 بگو برامون.
گزارش
پاسخ دادن
19:19  1395/06/10

مختاری
15

پارس یکلام -جواد
گزارش
پاسخ دادن
20:16  1395/06/10

رضا جان
2

وایسا مینم پارس خیلی با اصل و نصبه موتورش 206 بدنش کپی شده 405 ارتقا یافته چراغاش مال ماشین دیگس وووو ......
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1395/06/10

علی2
3

جناب میکانیک نمی تونید ef7رو تعمیر کنید مشکل از ef7 نیست موتور پیشرفته ای کار هر کسی نیست. موتورپژو اومد شما می گفتید بدرد نمی خوره پیکان بهتره
گزارش
پاسخ دادن
21:14  1395/06/10

علی2
0

جناب ilyar اون بحث قسطی بحث جدایی داره پژو پارس که 50 ساله اومده باید هم بیشتر خریدار داشته باشه تا دنایی که 2 سال اومده اگر دنا هم 37 میلیون پولش بود اونم قسطی نمیداد مردم توان خرید ندارن. از لحاظ کشش ef7 ثابت کرده که از tu5 خیلی برتر از لحاظ کیفیت برو یه نگاهی به موتور دنا بنداز همه چیزاش بوش و زیمنس برو نمایندگی ببین یه دنا داخل تعمیره.
گزارش
پاسخ دادن
21:21  1395/06/10

کاربر: ilyar-tu5
8

دنا یک کلمه : ا ل ا غ gpsدار
گزارش
پاسخ دادن
21:23  1395/06/10

کاربر: ilyar-tu5
4

عزیزم برو سایت ایران خودرو...واس سمند و 405 و رانا و 206 و حتی اریسان هم فروش قسطی گذاشتن...یعنی اینا هم از پارس lx گرونترن که مردم زورشون نمیرسه واسش فروش قسطی میزارن!
تنها ماشین های ایران خودزو که فروش قسطی ندان ویتارا و پارس lx هستش.به این میگن گلاس نه دنا...به اونی که مثل اریسان فروش قسطی داره میگن خز و جواد.
گزارش
پاسخ دادن
00:08  1395/06/11

کاربر: ilyar-tu5
11

بازم سروکله این قسطی سوارها پیداش شد. بابا اصلا پارس بد ، دنا خوب.برو خوب با ماشین خودت حال کن دیگه!..تینجا توی پیج پارس چیکار داری؟...البته حق هم داری !نمیتونی حال کنی ، چون ماشبنت الان تو تعمیرگاهه و واشر سوزونده.
اینجا پیج پارس tu5عه. اینجا جمع شدیم تا در مورد پارس بحث کنیم.نه دنای قسطی!
در ضمن اینقدر به موتور tu5 روی پارس الکی ایراد درنیارین ! ضعیفه که ضعیفه! سوار پشت شما نشده که هی میگی ضعیفه ضعیفه.انصافا خیلی هم قوی هستش.و من خودم تو جاده ها و گردنه ها هر ماشینی رو هم که نتونم رد کنم این سمند و تیبا و دنا و این دست خودروهارو خیلی راحت سبقت میگیرم و ردشون میکنم.فقط کافیه یه نیش گاز بهش بدی.
کشش و شتاب و این حرفها همش تو عمل مشخص میشه نه روی کاغذ که یه موتور1700 که 114 اسب قدرت داره نتونه حتی خودشو هم از اینور به اونور بکشه.
17:49  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
Reza
0

Manm dagigan karte mashin omade az khodesh khabri nist
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1403/04/23

میلاد
15

چقدر این پیج خنده دار و مسخره هست
17:37  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
J7
0

اینی که شما میگید خیلی عجیبه چون کارخونه که امکان رنگ کوره ای داره چرا باید ماشین رو با رنگ معمولی اصلاح کنه
گزارش
پاسخ دادن
15:24  1403/04/26

علی2
14

داشتم نظرات رو دنبال می کردم یک نفر نوشته بود یه پارس دارم صدا سگ میده و یه نفر دیگه جوابش رو نوشته اون صدا رانندشه. دوستان واقعا زشته بهم سر 4 تا ماشین توهین می کنی این اقایی که نوشته بود پارس دارم صدا سگ میده به کسی توهیت نکرده بود ولی اونیی که جوابش رو داد خیلی شرم اور بود.
17:35  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
صالحپور از نوشهر
13

من اشتباه کردم و پارس با موتور ۲۰۶، خریدم الان کاملا پشیمونم کیفیت بدنه و مونتاژ افتضاحه و موتورش اصلا پس بدنه بر نمیاد من بخاطر کارم مجبورم مرتب منطقه ییلاق برم توی سربالایی مجبورم مرتب با دنده ۱ برم پدر موتور و گیربکس در اومده اون موتور قدیمی تر بااینکه مصرف زیاد بود ولی خیلی قوی تر بود
16:01  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
5

پارس سال خیلی بهتره چون پارس در اصل همون ۴۰۵ که قیافش عوض شده باید از همون موتور استاندارد ۴۰۵ استفاده بشه
گزارش
پاسخ دادن
16:26  1395/06/10

علی
4

خدا شاهد منم همیشه تعجب میکنم که چطور موتور یه ماشین بند انگشنی مثل ۲۰۶روی بدنه پارس نصب کردن آخه ۲۰۶ نسبت به پارس خیلی کوچیکه یادمه یه سری سمند با موتور tu5 زده بودن شتابش شده بود ۱۸ ثانیه همون سری اول توقف تولید خورد
گزارش
پاسخ دادن
16:33  1395/06/10

ملیحه
3

بین پیکان پارس و پراید مرددم آخه هر سه تا عین هم هستند بقول یکی از دوستان ماشینای قرن بیستم هستند آخه الان دهه دوم قرن ۲۱ شده
15:49  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
23

سلام به همه ی دوستان من کارمند ایران خودرو هستم. در مورد موتور ef7 بگم دلیل خرابیش زمان تحریم ها بود واقعا موتوری نبود که ایران بتونه قطعاتش رو با کیفیت بالا بسازه بعد از رفع تحریم و واردات قطعات بوش ef7 کیفیت خیلی خوبی رو توانست کسب کنه . دنا روز بروز داره خریداراش بیشتر و بیشتر می شه. در باره کشش ef7 در دور 3500 تا 4500 می تونه 157 نیتون تولید کنه الان داخل دفترچه دنا نگاه بندازی نوشته. موتور xu7 موتور پر توان ولی از سال 90 دیگه بی کیفت شد و چون در دور پایین قدرت زیادی داره در سرعت بالا کمی باعث فشار می شه . و در اخر tu5 موتور کم مصرف بی صدا و با کیفیت موتور خوب ولی مثل ef7 و xu7 از پس بدنه سنگین مثل پارس نمی تونه بر بیاد ولی باز پژو پارس lxماشین خوبیه ولی هر کس بخواد tu5 بگیره روی 206 و 405 خیلی خوب جوتب میده من الا می گم روی پارس کم جواب میده نه خیلی کم جون باشه ولی نسبت به ef7 و xu7 کم جون تره. بعضی از دوستان می پرسن ایا موتور سمند با دنا تغیر یافته ارتقاع پیدا کرده . ef7 که روی دنا نصب می شه کیفیت بالا تری داره و در اخر تقوبت شدن سوپاپ ها.
15:45  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر
5

دنا هنوز 2سال نیس اومده خزو خیل وای به حال اینکه بخواد 10سال تو بازار باشه اما پارس بعد تقریبا 2دهه هنوز تو بین ماشینای ایرانی ابهتشو داره و یه لاستیکش به کل دنا ارزش داره که همیشه تو تعمیرگاه پیداس و سیستم برقش که مضخرفترینه.
15:35  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
9

به نظر من پارس TU5 اگه كمي تقويت بشه تا ٥٠-٦٠ ميليون بي رقيبه
من تا حالا دوتا پارس سال داشتم. انصافا از جفتشون واقعا راضي بودم. هيچ اذيتي نكردن. فقط مصرفشون بالا بود. تو شهر با كولر صدي ١٣ مي سوزوندن. تو جاده اصلا كم نمياره.ولي يه ايراد بزرگ داره. اونم ترمز كاسه اي عقب هست كه اصلا نميشه بهش اعتماد كرد.
مهم ترين دليلي كه مي خوام پارس سال رو بفروشم و پارس LX بخرم اينه كه ترمز پارس LX چهار چرخ ديسكيه.فقط خدا كنه موتورش تو جاده نااميدم نكنه.
ان شاالله هر كس هر ماشيني داره چرخش براش بچرخه
15:34  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
النترا ۲۰۱۴
7

من یک ساعته دارم نظرات را میخونم یکی از نظرات برام جالب بود یه نفر نوشته بود سوار دنا شده و از اون به بعد دیگه پژوپارسش را میذاره سر کوچه .بنظر من هم دنا نسبت به پارس یه جهش بزرگ تکنولوژی کرده و تا وقتی کسی لذت رانندگی با ماشین های جدید را امتحان نکنه نمیتونه واقعیت پنهان در این نظر به ظاهر طنز را درک کنه
15:33  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
21

کسی دنا رو با پارس مقایسه نکرد چون پارس در حد دنا نیس و هم قواره دنا نیست.پارس رو باید با تیبا تیپ2 405 مقایسه کرد..پارس به تاریخ پیوسته و واسه ماشین بازای واقعی یه خاطره است نه یه گزینه جدید. شما هم که پارس پارس میکنه ممعلوم تازه میخوای خاطره 10 15 سال پیش ما ها رو تجربه کنی.دوست عزیز ما که میگیم دنا خیلی وقته محصولات پژو رو سوار شدیم خسته شدیم ازش.ولی خوب واسه شما تازگی داره کاریش نمیشه کرد
15:31  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
Hamid
0

کلا ۱۲ تومن شده
گزارش
پاسخ دادن
18:47  1403/04/26

اسماعیل
0

سلام برا شما پیش فروش بود یا فروش فوری
گزارش
پاسخ دادن
19:51  1403/04/23

Hamid
0

پیش فروش بود
گزارش
پاسخ دادن
23:17  1403/04/23

امیر
2

توکه تیبا داری عزیز برو راجع به تیبات صحبت کن تو بگی پارس مواظب باش مغزت هنگ نکنه
گزارش
پاسخ دادن
18:56  1395/06/10

مونتاک
2

امیر جان پسرم اون موقع که من با تیپ5 شرطی درگ مینداختم کجا بودی؟ با کدوم اسباب بازیت مشغول بودی؟
گزارش
پاسخ دادن
21:10  1395/06/10

امیر
0

با تیپ 5 پلاستیکیت عزیزم؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
00:27  1395/06/12

!!!!
4

واقعا شما پول بی زبون را واسه یه ماشین عهد دغیانوث که بدنه وشاسی مال ۴۰۵ و موتورش مال۲۰۶ میدید ؟؟؟!!!! تازه مکانیک نمایندگی میگفت کل قطعات تقلبی توی چین ساخته میشه ! جالبه با افتخار میگید نقدی هم میخرید!!!! بابا شماپارس سوارا خیلی باحالید خدا شما را برای ایران خودروی حقه باز حفظ کنه
15:21  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر
8

تو که میگی قطعاتش تقلبیه حتما دنا قطعاتش از فرانسه و کره اومده و دارن نصب میکنن که ما خبر نداریم اره؟؟؟؟تو اگه با دنا خوشی اینجا چیکار میکنی برو با دنات حال کن پس ببین عزیز این دناس که اشغاله و معلوم نیس رو چه اصولی طراحی شده.
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1395/06/10

علی2
6

خدا وکیلی چیه پارس از دنا بهتره کلا سمند محکمی یا تعادل حالا زیبایی بحث جدا داره چون به سلیقه انسان. الا بهترین قطعات داره روی دنا نصب می شه چون یکی از بالا ترین خودرو های ملیه خدایی دارم می گم کیفت خیلی خوبه خدا رو در نظر گرفتم که باور کنید ef7 هر چی که باشه cvvt داره قابلیت کار با گاز داره قابلیت توربو داره که هیچ چیز از این ها رو tu5 نداره از بدنه که محکمی سمند بالا تره تعادل رو هم حرف اول میزنه پس بدنه پارس چیش بالا تره
14:59  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
ابوالفضل
0

سلام
گویا قراره برای ۲۷۰۰ نفر از ۴۲۰۰ نفر باقی مانده ،هفته آینده پیامک بیاد
احتمال اینکه فعلا ۵۰ درصد از مبلغ رو باید واریز کنیم و تحویل هم برای ۱۲۰ روز آینده
گزارش
پاسخ دادن
11:29  1403/04/24

ابوالفضل
0

سلام
گویا قراره برای ۲۷۰۰ نفر از ۴۲۰۰ نفر باقی مانده ،هفته آینده پیامک بیاد
احتمال اینکه فعلا ۵۰ درصد از مبلغ رو باید واریز کنیم و تحویل هم برای ۱۲۰ روز آینده
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1403/04/24

حسین
0

دروغ راست نداریم ولی راست دروغ داریم
یعنی راسته ولی ممکنه دروغ بشه
سیاستشون بر پایه عدم شفافیت هست
مدیر نالایق باعث و بانی همین وضع خودرو سازی شده

امان از بلاتکلیفی
امان از عدم شفافیت
امان از مدیر نالایق
گزارش
پاسخ دادن
18:32  1403/04/22

محمد
0

با سلام حدودا سه روز میباشد پیامک واریز یکصدو ده میلیون تومان برای من آمده است و تا تاریخ ۳۰ تیر مهلت دارد تا واریز کنم برای خودروی cs55
گزارش
پاسخ دادن
22:31  1403/04/23

نوری از فولادشهر
4

من دنا خریدم چون موتورش ef7 هست و cvvt داره
گزارش
پاسخ دادن
15:24  1395/06/10

پارس خز
4

ی پارس دارم روزی ی تخم میذاره
از بقه ی ماشین ک تخم نميذارم بهتره
14:57  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر
10

تو اگه پارس داشتی که اینجا نبودی داشتی با پارست حال میکردی تو جاده ها و خیابونا تو دنا سواری که دنات تخم گذاشته الانم جلو تعمیرگاهی االانم اومدی تو پیج پارس با حسرت داری متن پارس سوارارو میخونی و از لذتشون اهی بلند شده از سینت.برو عزیزم تو چاله تعمیرگاه تخم دناتو که واست گذاشته بردار.
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1395/06/10

پارس تراکتورررر
8

من ی پارس دارم مثل سگ پارس میکنه
خخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1395/06/10

sss
9

اون صدای راننده اش است عزیزم نه صدای ماشین .....
گزارش
پاسخ دادن
17:00  1395/06/10

شهروز
8

اره صدای راننده هست از پشیمانی پارس میکنه
گزارش
پاسخ دادن
17:32  1395/06/10

علی2
4

خوب اقای ساغر منم می گم دنا سوار بود یا پارس سوار بودن روی فرهنگ تاثیر داره
14:52  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

فعلا که سایت کدال . آماری که منتشر کرده همون ماهی ۵ هزار تاس. پارسال هم ماهی ۵ هزار تا میزد
گزارش
پاسخ دادن
17:37  1403/04/22

پارس خززززز
2

آفرين
آقا ساغر رو خوب اومدي
خخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
15:22  1395/06/10

ساغر
4

خانوم علی2 چرا سوختی؟؟ حسود هرگز نیاسود. قسط دنا گذشته برو قسط بده. ادای بافرهنگ ها رو در نیار.
گزارش
پاسخ دادن
18:32  1395/06/10

ناصر
3

آخه بگو تو از موتور پژو چی میدونی میگی موتورش واسه 206 بوده الان گذاشتن رو پرشیا. موتور tu5 واسه 206 زیادیه و همون tu3 کافیه براش. حالا دیدی رو 206 بعد رو پرشیا میگی این که موتور 206. موتور tu5 واسه پرشیا خوبه. کمی دنده هاش 3 به بعد سبک اونم اگه راننده باشی و بلد باشه به خاطر شتاب و 16 سوپاپ بودنش راحت میری بالا. ولی اگه راننده نباشد با بنزش هم کم میاری. موتور دنا هم واسه سمنده گذاشتن رو دنا حالا بگو فلان و ... بیا از نزدیک بهت نشون بدم راننده یعنی کی و موتورtu5 چی؟
گزارش
پاسخ دادن
18:39  1395/06/10

محسن
4

کمی گشتاور دور پایین tu5 تو دور بالاتر تقریبا رو 4000 نه تنها جبران میکنه بلکه سبقت میگیره. نه دیگه مثل دنا که رو دور 6000 و موتور داره منفجر میشه کمی گشتاور بهت تحویل میده. موتور tu5 حرفی توش نیست.
گزارش
پاسخ دادن
18:42  1395/06/10

پالون دنا
4

مسخره است که دنا سوارها صحبت فنی و کارشناسی رو پارسtu5 مخصوصا رو موتورش ندارن و مثل بچه ها متلک میگن. خدا وکیلی واشر سوزوندن tu5 جایزه داره. در ضمن قطعات دنا از کجا اومده از آلمان؟؟؟؟ ترکیدم از خنده
گزارش
پاسخ دادن
18:47  1395/06/10

م tu5
11

سلام خدمت عزیزان ، مدتی هست که دیگه تو این پیج نیومدم اونم به دلیل ورود افراد متعصب و متاسفانه بی فرهنگی که از یکی از پیجهای همین سایت به اینجا میان و نظراتی گاها سطحی و مسخره میدن ، مطلبی که خدمتتون عرض میکنم خدا میدونه بدون کوچکترین جانبداری و تعصب ، تو یکی از شهرای غربی زندگی میکنم حدود یکسال و نیم پارس TU5دارم مدل نیمه اول ۹۴به جز یکبار تعویض روغن کار دیگه ای براش نکردم،البته روز اول لاستیک ۲۰۵ کره ای انداختم تا حالا باهاش مشهد ، شمال تا آستارا و اردبیل چندین بار سنندج و تهران رفتم بسیار نرم و کم صدا و کم مصرف واقعا راضیم البته برخی اشکالات جزئی مثل ریگلاژ درها و سوختن چراغ مه شکن و ... داشته ولی نه گیربکس نه کلاچ ونه موتور ذره ای ایراد نداشته و من کاملا از خریدم راضیم . یاحق
13:55  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر
13

دنا اگه خوب بود طرفداراش تو پیج این ماشین اون ماشین نبودن که.دنا همون سمند البته زشت تر از سمند که بردن تزییناتی ماشین اپشن روش گذاشتن نه هویت داره نه موتور بدرد بخور داره نه قیافه داره نه جا داره که راحت بشینی نه خریدار داره فقط و فقط شرایط اقساط داره.ثبت نام کننده هم کم داره اونم فقط بخاطر اپشن میخرن که اونام ادمای ساده هستن.
12:25  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
9

جالبه که بعضی از دنا سوارها به خرید ماشین چینی هم طرفو ترغیب می کنند. به نظرم اگه بالای 50 تومن داری و هزینه های تعمیر و نگهداری بالا برات مهم نیست ماشین کره ای بگیر در غیر اینصورت زیر 50 تومن پارس tu5 بهترین گزینست. من خیلی تحقیق کردم از مکانیک ها و نمایشگاه دارها و نمایندگی و اشخاص بیطرف خودرو چینی رو که اصلا تایید نمیکردن. رفتم تو نمایشگاه حتی میخواستم پارس tu5 رو با دنا تعویض کنم و هنوز تحویل نگرفته بودم اکثرا میگفتن موتور ef7 بدرد نمیخوره مخصوصا واسه اتاق دنا که مثل سمنده. همشون میگفتن پارسtu5 خوبه. خدارو شکر الان از برج 12 سال 94 دارم. مسافرت و ... هم رفتم خوبه و مشکلی نداره ماشالله
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1395/06/10

مهدی
8

این دنایی ها چاره ای جز این ندارن. کلاه گشادی رفته سرشون.آخه آدم میره یک ماشین که اینهمه بدبختی و ایراد داره قسطی با سود زیاد میگیره؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
13:44  1395/06/10

علی
6

اینها که از دنا تعریف میکنند دلال هستند. دنا اصلا خریدار نداره برید تو بازار ببینید
گزارش
پاسخ دادن
13:53  1395/06/10

mohammad
2

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان من 40میلیونزپول نقد دارم لطفا راهنماییم کنید چه ماشینی بخرم,بعضی نمایندگی ها رفتم پارسlxرو پیشنهاد دادن
12:11  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
1

با 40 میلیون میتونی لیفان x60 کمر کار کرده بخری
هم اپشن داره هم شتاب و هم شاسی بلنده
بنظرم از پارس و دنا خیلی سر تره
گزارش
پاسخ دادن
13:04  1395/06/10

مهدی
5

لیفان بدترین محصول چینیه. ایراد اساسی لیفان x60 کشش ضعیف تو سربالایی ها و بدقلق بودن صفحه و دیسکه. مصرفشم زیاده و قطعاتش خیلی کمه. یکی از همسایه هامون گرفته چند ماه نیست که میخواد بفروشه. لیفان 620 هم عموی دوستم داشت که مدام تو پارکینگ ماشینش میخوابید و دنبال قطعه بود. از خیر ماشین چینی بگذر.
گزارش
پاسخ دادن
13:51  1395/06/10

امیر
12

طبق تحقیقات بدست امده خبرها حکایت از این دارد که دنا سواران عزیز که همیشه تعمیرگاه تشریف دارن در پیج های پارس رونمایی شدن که لگنشون رو با پارس مقایسه میکنند تا سر خود را شیره بمالند که لگن 43میلیونی از پارس بهتره.از پارس سواران عزیز تقاضا میشود با اینا کاری نداشته باشین اینا گناه دارن خودشون پارس دوست دارن اما چون شرایط نداره مجبورن شعر بگن.ماشین فقط پارس ال ایکس.
12:07  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر
5

طبق تحقیقات بدست امده خبرها حکایت از ان دارد که دنا سواران عزیز از بس که ماشینشون تو تعمیرگاهه در پیج های پارس رو نمایی شدن و وقت خود را با کری خواندن لگنشون با پارس داران عزیز میگذرانند و منتظر به اتمام رسیدن اقساط ماشینشون هستند تا با فروش خودرو خود با کلی افت قیمت و گرفتن وام بتوانند یه پارس ال ایکس نقد بخرند و خوش باشن تا اون موقع از پارس سواران عزیز تقاضا میشود با این طفلکیا مدارا کنید اینا گناه دارن اخه.
11:48  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
1

دوستان عزيز لطفا اگر كسي پارس TU5 صفر رنگ خاكستري تو شهر اصفهان سراغ داره يه اطلاعي بده. خسته شدم بسكه دنبالش گشتم😞
11:43  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
1

رضا جان چرا خاکستری؟ به این رنگ میگن رنگ آسفالت. طالب این رنگ کمتر از سفیده. شبها دید نداره و احتمال تصادفش زیاده. تابستونها زود گرم میشه بدنه. زود کثیف میشه. سفید بگیر خیلی خشگله
گزارش
پاسخ دادن
13:23  1395/06/10

کاربر: REZA XU7
0

والا تا حالا سه تا ماشين سفيد داشتم. خيلي تكراريه برام.
الانم يه پارس سال خاكستري دارم. انصافا رنگ قشنگيه. سفيد اصلا به دلم نمي شينه.
خاكستري زود كثيف ميشه و زود بدنه داغ مي شه اما ارزش چند روز صبر كردنو داره
ظاهرا اين هفته تعطيلي كاركنان ايرانخودرو بوده و از هفته ي آينده ماشيناشونو مي ريزن تو بازار.
گزارش
پاسخ دادن
14:04  1395/06/10

احسان
4

ادامه:...
واقعا اگر دنبال مصرف کم و صدای کم موتور هستید برید دنبال 206 و رانا که البته رانا جدیدا سه ستاره کیفی رو کم کسب کرده یا اگر با ظاهر تندر 90 میتونید کنار بیاین برین اون رو بخرین.ذات پژو پارس همین موتور xu7 هست.الان خط تولید ایران خودرو فارس فقط پارس سال هست و بیشترین خط تولید ایران خودرو خراسان نیز مربوط به پارس سال هست.این رو بدون اغراق عرض میکنم.تو یک روز،یه خط تولید و قطعات مورد استفاده یکسان در تولید پارس سال.بعد از 1.5 سال متوجه شدم البته در یک نمایندگی.دو خودرو که تاریخ تولیدش یکی بود و برای خط تولید ما هم بود.صاحب یکی از آنها میگفت دوبار واشر زده و مشکلات دیگه و صاحب دیگری نیز میگفت تو این مدت تنها قطعات مصرفی مثل لنت و تسمه و ... عوض کردم و کاملا راضیم.همه اینها بر میگرده به رانندگی ما و طرز نگهداری ما از خودرو.طرف سراغ داشتم با 5 سرنشین با کولر روشن تو دمای 40،سربالایی با دور موتور بالای 5.5 واشر زده بود.405 xu7 بود.بعد میگفت موتور xu7 آشغالترنه!!!!!الان بهترین موتور خودروهای ایرانی tu5 و بعد اون xu7 هستش البته به شرط اینکه رو بدنه خودشون و مناسبشون باشن.
11:42  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
پارس
2

tu5 کیفیتش بالاتره و مصرفش کمتره اما کشش xu7 بهتره تو سربالایی
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1395/06/10

علی رضا
3

جالبه
انتهای پیام گوهربارتان فرموده اید بهترین موتور tu5 و بعد xu7 اگه رو بدنه خودشون باشه !!!!!
دوست گرامی نهایت اختلاف وزن رانا و پارس به اندازه یک سرنشین اضافه ( حدود 80 کیلو ) هم نمیشه ! چطور رو پارس بعد 60 هزار افت فاحش کشش داره ولی رو رانا و 206 عالی جواب میده
خیلی جالبه !!!!!
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1395/06/10

قاسمی
0

آقا علیرضا شما باید به کاربری ماشین ها هم توجه کنی . Tu5 موتور 206 بوده و 206 هم ماشینی نیست که بخواد 5 نفر سوار کنه با صندوق پر بره سفر خانوادگی . به هدف اولیه طراحی دقت کن . من کاری ندارم که ایران خودرو از خودش طرح داد 206 صندوقدار زد . این 206 قرار بوده ماشین شهری اسپرت باشه نه یک ماشین خانوادگی . من 206 صندوقدار داشتن وقتی سنگین باشه بری گردنه واقعا کم میاره و مشخصه بهش فشار میاد اما پارس و سمند 1800 رو شما راحت ماشین رو پر کن برو گردنه خیلی راحت تر بالا میره . درسته وزن اولیه 206 و پارس خیلی فرقش نیست اما هدف از کاربری فرق داشته . وقتی 206 رو پر کنی و بری جاده کوهستانی واقعا کم میاره . درسته خالی باشه خیلی خوب راه میره اما سنگین که شد دیگه واقعا کم میاره اما موتور 1800 اینطور نیست و پر کردن ماشین روش فشار خیلی کمتری میاره
گزارش
پاسخ دادن
14:53  1395/06/10

احسان
0

دوست عزیز.من گفتم اگر روی بدنه خودشون نصب بشن،نگفتم که با وزن متناسب خودشون..اگر گفتم tu5 روی رانا یا 206 بهتره به خاطر بحث هماهنگی گیربکس با موتور تو انتقال قدرت هستش.نه وزن.این تفکر اشتباهی هست تا هر چیز میشه اونو به وزن ربط بدیم.یه مدت 206 وی 2 دوگانه ایران خودرو میزد.که وزنش 20 کیلو از پارس ال ایکس بیشتر بود،اما کسانی که دارن خیلی رضایت دارن و با وجود دوگانه بودن تا حالا هیچ مشکل کشش تو سربالایی و گیربکس ،چیزای دیگه نداشته.فقط به خاطر آلایندگی هوا تولیدش متوقف شد.و به این دلیل که tu5 مصرف سوخت کمی داره و دیگه نیازی ندیدن که دوگانش کنند.یا خودرو جدید h30 که 60 کیلو از پارس ال ایکس بیشتر هست ولی موتورش tu5 هست،هماهنگی خیلی کاملی با گیربکس هم دارن.با 100 کیلو 200 کیلو سرنشین بیشتر نباید از توان موتور چیزی کم بشه.اگر این جوره باید موتور سیکلت فقط به زور بتونه بدنه خودشو بکشه!!!!اصلا ذات پژوپارس اینه که موتورtu5 رو نمیخونه از محل قرار گرفتن موتور در جلو بگیر تاچیزای دیگه.اگر واقعا این موتور روی پارس مثل ماشینای دیگه میخاد جواب بده از قسمت داشبورد تا سپر جلو را باید تغییر بدن.
گزارش
پاسخ دادن
15:03  1395/06/10

احسان
0

دوست عزیز با این تفکر وزن و ربطش به موتور و توانش باید رنو کپچر 1185 کیلویی با موتور 1.2 لیتر اصلا حرکت نمی کرد!!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:08  1395/06/10

علی رضا
1

دوست عزیز آقای قاسمی
بحث 206 نیست . برای 206 همون موتور تیپ 2 ( الان خاطرم نیست اسم موتورش )هم براش کافیه
بحث راناست که دوست عزیز گفتن موتور tu5 خوب جواب داده . از نظر شما که دیگه رانا ماشین شهری و غیر خانوادگی نیست که احیانا ؟
سوال اینه چطور تا 60 هزار خوبه بعد بطرز فاحشی افت کشش داره
مگه بعد از 60 هزار تا چه اتفاقی می افته !
همه ماشین های تولید داخل دارای مشکلات ریز و درشتی هستن و نسبت به قیمتشون اصلا قابل دفاع نیستن ولی بهتره تو نقد هامون منصف باشیم ...
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1395/06/10

احسان
1

افت کشش رو رو بدنه پارس ال ایکس گفتم نه تمامی خودروهای tu5
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1395/06/10

ممتاز
0

رانا چیزی نیست جز یک 206sd ارزان سازی شده . همون ضعف کشش وقتی ماشین پر و سنگین باشه رو رانا هم دیده میشه . کلا tu5 برای یک ماشین کوچیک شهری ساخته شده
گزارش
پاسخ دادن
00:23  1395/06/11

احسان
3

با سلام.من کارمند شرکت ایران خودرو فارس هستم.البته برایم مهم نیست که دیگران باور کنن یا نه.خاستم چند نکته در خصوص پژو پارس سال و ال ایکس ذکر کنم.
خیلی طرفداران خودرو پارس سوالاتشان در مورد این است که پارس سال بخریم یا ال ایکس.به نظر من پارس سال بهترین گزینه است البته نه فقط در مقایسه با پارس ال ایکس بلکه با تمامی محصولات زیر 50 میلیون بازار.این رو من نمیگم بلکه امار فروش این خودرو در ایران و بالاترین تیراژ در ایران خودرو،گواهی حرف من هست.خیلی ها میان پارس ال ایکس رو به خاطر صدای کم موتور،مصرف کم، و مشاهده شده حتی به خاطر رینگ !!!!این خودرو رو میخرن.موتور tu5 هیچوقت نمیتونه جواب گوی بدنه سنگین پارس باشه.این رو حتی ایران خودرو هم میدونه.افت شدید قدرت موتور و کشش آن بعد از 60 70 هزار کیلومتر و مشکلات گیربکس رو میتونه داشته باشه.پارس ال ایکس میتونه گزینه کسانی باشه که بخواهن بعد یکی دو سال بفروشنش.در مقابل پارس سال اگر واقعا به آب و روغنش برسی،مطمئنا مشکلی نداره و واقعا یک ماشین عالی هست.کاراکتر مجاز این پیام تموم شده ادامه صحبتها تو پیام بعد...
11:40  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 9 نظر
سوم بهمن 7 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهینG : دوستان عزیزشرکت سایپا داره از در پشتی شاهین جی وشاهین پلاس و cvt تو بازار آزاد میفروشه
سجاد : سلام تاریخ و اشتباه زدید فکرکنم
مریم : سلام دوستان من دو ماهه ماشین و تحویل گرفتم جریمه ی دیر کرد و واریز نکردن به نظرتون کی واریز میکنن؟؟ شماره تماسی هست زنگ بزنم پیگیری کنم
جی : آخ آخ آخ نازنین 1 مال من هم همین الان اومد ....چون گفته بودی مال من اومد لازم دونستم بگم که مال من هم اومد
شاهین جی : سلام دوستان.... شرکت سایپا داره تو بازار آزادشاهین جی رو میفروشه 980 شاهین جی ال950 مدل 404 اگه تو بازار آزاد خریدار ی نبود فاکتور میکنن میدن به ملت فقط میخوام بگم ما چقدر ملت بدبختی هستیم اگه باور نمیکنید برید تو برنامه دیوار تهران سرچ کنید .من تماس گرفتم و پرسیدم شاهین سانروف دار که کمبود قطعه هست تولید نمیشه گفت ما خودمون نمایندگی سایپا هستیم سند ماشین آزاد هستش یه زنه حواسش نبود همه چی رو لو داد فقت باید همگی باهم شکایت کنن وزارت صمت تجمع کنن در نمایندگی ها یک کلام وسلام
نازنین۱ : اقای بی ادبی که جای من پیام میدی اسم منم گذاشتی فرق من و شما اینکه ک اسم من نشوته کابری نازنین ۱ و آبی هست کاملا معلومه ک من یکی دیگه هستم بی شخصیت به اسم من بد دهنی میکنی
عباس : دوستان عزیز شهریور و مهرماهی کسی واسش پیامک تکمیل وجه اومده؟چون پرسیدم گفتن دارن دعوتنامه هارو میفرستن
ایگل شیراز : من نام‌نویسی 28 تیر بودم. هنوز هیچ خبری نیست
اهورا : حواله داران شاهین جی. شاهین جی ال. کوییک. شما رو به خدا به جان عزیزانتون قسم میدم هر کدوم از شما بزرگواران که موقعیتش دارین بیاین یکشنبه همراه بقیه حواله داران بریم اعتراض کنیم. به خدا اگه به سایپا باشه سال 1406 شاید به ما ماشینی بده. به خدا همه ما گرفتاریم. و یه جور روی پولمون حساب کردیم.
ایگل تیرماه ۹۰ روزه : ثبت نام ایگل تیرماه ۹۰ روزه خبری از شاسی شدن خودرو ها هست دوستان؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا : هنوز تحویل مهر مونده شما ک دی ماهی
اطلس بهمن : این همه جمع شدیم ماشینا ندادن باید سیاسی بشه تامسئولین فکر کنند
علی : پذیرش کی بودی داداش؟
علی : نه هنوز خبری نیست منتظریم
ناصر : سلام دوستان. بالاخره چراغ تحویل من هم روشن شد. حالا ببینیم تا کی میارن نمایندگی و تحویلمون بدن. دوگانه بودم و سوم آبان پلاک شد. انشالله قسمت همه دوستان
محسن : داداش جوش چک نزن فدای سرت برگشت بزنند طرف حساب دولت اعصاب خودت و بچه هات خورد نکن کل حساب کاری تو ببر تو حساب خانمت یا داداش که نتوانند جلو حسابت بگیرند بعد یواش یواش کار کن پولش داده میشه
اطلس : تجمع سیاسی نیست قرار نیست خرابکاری بکنیم که - اتش چیه بابا حقمون رو میخواهیم پیگیری کنیم یکشنبه 18 ام مسالمت آمیز اما با فریاد حق خواهی فقط در مورد اطلس G
اطلس : کس ثبت نام از سایپا نکنه که خودشو بیچاره میکنه من خودم شخصا هر کسی که میبینم پشیمونش میکنم تا حالا حدودا ده نفر نگذاشتم ثبت نام کنند رفتن بازار گرفتن خیلی هم راضی بودند
محمد صادق : سلام ،خدا از سر سازمان استاندارد نگزره ،بخاطر اینکه بتونه پول زیاد از سایپا و زامیاد بچاپه سنگ میندازه جلو این شرکت ها ومردم بدبخت آسیب می بینن دولت باید نظارت بیشتری رو اداره استاندارد بزاره ،من بخاطر اینکه ماشین هنوز4ماه هست تحویلم ندادن و همش تو فکر اینکه پول چک را از کجا بیارم و3تابچه کوچک مدرسه ای دارم ،سکته کردم و الان فلج شدم ونمی دونم چیکار کنم تو نان شبم موندم ،بچه هام میان جلو چشمم دارم دغ می کنم ،شرکت سایپا پولمو هم پس نمی ده ،آقای دادستان عاجزانه یه کاری بکن ،من دیگه تحمل ندارم ،احتمالا همین روزا بنزین می ریزم رو خودم ،خودمو آتیش می زنم ،دیگه تحمل ندارم.
نیسان تکسوز : 10 روزه پلاک شدم هنوز نگرفتم تهران هم هستم مسخرس واقعا بر پدر مادرشون و زنده و مردشون لنت