امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171421 نظر

ساغر
15

دنا سوارها فقط بلدن مسخره کنند و متلک بگند. فرهنگشون رو مشخص می کنند.
10:34  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
علی2
3

فرهنگ انسان با ماشین مشخص نمی شه متاسفانه مرمان ما این جور فکر می کنن برای همین پارس می خرن چون اون زمانی که پارس بود رقباش فقط پیکان و .. بوده
گزارش
پاسخ دادن
12:22  1395/06/10

ساغر
6

منم نگفتم فرهنگ انسان رو با نوع ماشین میسنجند. منظورم اشخاصی بود که از دنا تعریف می کنند.خب بهشون میگن دناسوار. شما هم یکیشون هستید.
گزارش
پاسخ دادن
13:34  1395/06/10

امیر
11

عزیزی که با تعجب میگی پارس اصل و نصب داره خواستم عرض کنم اول برو از دنا بگو عزیزم ببین این ماشین بی هویت چیه که حتی درش هم از سمند کپی کردن بعد بیا از پارس بگو اگه پارس هیوولاس دنا فراتر از یه گودزیلاس.
10:15  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
رضاجامن
3

داری خودتو و سرتو خوب شیره میمای اخه مرد مومن پارس کجاس با اصالته.و هویت داره اتاق 405 را گذاشتن روی پارس توش هم که همون 405 slx است بیرونشم که همون قیافه و شمایل 30 سال پیشو برخورداره حداقل دنا موتورش اصل خودشه پارس چی موتور 206 را گذاشتن روی پارس خیلی با هویت ها؟؟؟'!!!!! ههههخخ
گزارش
پاسخ دادن
10:55  1395/06/10

امیر
7

موتور ef7لگن هم رو خیلی از ماشیناس چه ربطی داره که موتور 206 رو پارس پس بی اصل و نصب.دنا بی اصل و نصب که قیافشو از هر ماشینی کندن
رو این لگن زدن.
گزارش
پاسخ دادن
11:24  1395/06/10

رضاجان
1

اولا موتور tu5 اشغالی تموم عیاره دوما پارس بیشتر بی اصل و نصبه با ز 405 با اصل و نصبه پارس که موتورش 206 اتاقش که 405 داخلش هم همینطور ظاهری هم که چراغای جلوشا کپی کردن چراغای عقبش هم که مکعب مستطیلی پارس یک لگن بیش نیس خیلی با اصل و نصبه اره نه موتور از خودش دره نه اتاق ازخودش داره کپی شده 405 و نه قیافه و شمایلی از خودش داره همش کپی هههههههه دنا هرچی باشه موتورش از خودشه این خیلی حرفه ولی پارس چی هیچیش از خودش نیست برو باو با لگن دوران قاجارتون
گزارش
پاسخ دادن
11:48  1395/06/10

نورالدین
2

از نظر فنی و قطعات اصلا مورد اطمینان نیستند در سال 94 یک دستاه پژو پارس تحویل گرفتم در کیلومتر 2200 موتورش سنگ کوب کرد مدت یک ماه بدون ماشین ماندم تا موتور تعویض شود. در کیلومتر 11000 سفت کن تسمه شکست لوازم کلاچ درخواست کردم بعد از فروش خودرو به زیر قیمت بعداز هشت ماه لوازم کلاچ بعد از یک ماه توسط امداد اورده شد . توسط مسول پزیرش نمایندگی اظهار نمود بهتر ماشین را رد کنی این است داخل سازی قطعات پژو tu5
گزارش
پاسخ دادن
11:53  1395/06/10

رضاجان
0

عامو چی هرچی باشه دنا وا مال خانواده سمند هست پس وایسا مینیم انتظار داشتید xu7 30 سال پیش رو بندازن رو دنا اصن دنا صنم منمی با پژو و موتورش ندارد ههههه
گزارش
پاسخ دادن
12:38  1395/06/10

کاربر: REZA XU7
8

عاموچي موتور EF7 مال سمنده كه انداختنش رو دنا
گزارش
پاسخ دادن
11:41  1395/06/10

پارس تراکتوررر
3

دنا سالار جاده
عروس ایران خودرو
من تسلیم شدم از وقتی دنا سوار شدم ميخوام بدم بازیافت ببره
کروز دنا به همه چیز می ارزه











09:25  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
س سام
3

خروس ایران خودرو
گزارش
پاسخ دادن
10:49  1395/06/10

کوروش
5

دوستم از سال 91 با پژو 405 اس ال ایکس کار میکنه با موتور tu5 خیلی راضیه. میگه اصلا خراب نمیشه.خیلی عالیه
07:30  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
3

روغن موتور خوب و باکیفیت روی tu5 خیلی تاثیر داره شتاب و عمر و منظم کار کردن همه از روغن خوب تاثیر میگیره. تو این موتور روغن بی کیفیت نریزید.خیلی بهش حساسه. حتی سوپاپ ها با فشار روغن اتومات تنظیم میشن
07:28  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
حسن
1

ممكنه بفرماييد اي سي يو چه ماركي روي تي يو فايو نصب شده و كدوم مارك بهتره؟
گزارش
پاسخ دادن
11:51  1395/06/10

کاربر: REZA XU7
0

روغن كاسترول مگناتك خوبه؟
گزارش
پاسخ دادن
10:45  1395/06/10

محسنی
5

موتور tu5 طراحی خوبی دارد.حتی چینی ها هم به فکر نصب روی ماشینهاشون افتادن مثل h30 کراس. قرار نیست برای هر اتاق یک موتور جداگانه ساخت. هزینه بالا و مشکلات طراحی این اجازه رو نمیده. نصب یک موتور روی انواع اتاق های متفاوت تو کل دنیا مرسومه.موضوع جدیدی نیست. موتورهای xu7 و ef7 بدلیل مشکلات عدیده ای که دارن خودروسازها تمایل به استفاده از این موتورهای تو خودروها ندارن.
07:23  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
5

دوستان عزيز لطفا اگر كسي تو شهر اصفهان پارس LX كلاس ١٣ صفر كيلومتر رنگ خاكستري سراغ داره يه اطلاع بده.
لامصب انگار قحطي پارس خاكستريه🙁
00:44  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
منوچهر
0

من اطلاع دارم ولی بهت نمیگم. 405 خاکستری نمیخای؟
گزارش
پاسخ دادن
09:44  1395/06/10

کاربر: REZA XU7
10

منوچهر جان لوله اگزوز پارسمو مي خواي؟ شايد كارتو راه بندازه
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1395/06/10

پارس
15

من ۵ ساله پارس دارم چند روز پیش سوار دنای یکی از مهندسای شرکت شدم از اون روز به بعد ماشینم را دیگه توی پارکینگ نمیذارم راحت میذارمش سرکوچه
00:24  1395/06/10
گزارش
پاسخ دادن
j7 مشکی تبریز
0

مال منم ۱۷ فاکتور شده . بیمه هم شده پلاک نه هنوز .
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1403/04/21

J7
0

امروز پلاک شد. تو پلیس من چک کنید
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1403/04/21

سعید
9

بابا دمت گرم مردم از خنده... واقعا ما ایرانیا استاد مسخره کردنیم
گزارش
پاسخ دادن
01:41  1395/06/10

حامي
7

مگه پارس نداري اينجا پيج پارس lx هستش دوست خوبم
گزارش
پاسخ دادن
09:03  1395/06/10

حامي
5

مگه پارس نداري اينجا پيج پارس lx هستش دوست خوبم
گزارش
پاسخ دادن
09:10  1395/06/10

سعید
5

بهت قول میدم اونی که میزاره سر کوچه موتور گازیش هست
گزارش
پاسخ دادن
11:02  1395/06/10

امیر
3

با سلام خدمت دوستان عزیز میخواستم تفاوت پارس کلاس 12 و سیزده رابدونم
21:47  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
مریم
10

مگه پارس کلاسم داره
باید بگی مدل خز ۱۲ یا مدل خز ۱۳
گزارش
پاسخ دادن
00:18  1395/06/10

حامي
1

سلام كلاس 28513 مالتي پلكس داره
گزارش
پاسخ دادن
08:23  1395/06/10

ممل
1

خ چه داند ارزش نق و نبات
گزارش
پاسخ دادن
09:49  1395/06/10

کاربر: REZA XU7
1

كلاس ١٣ مالتي پلكس داره ولي ١٢ نداره
گزارش
پاسخ دادن
00:40  1395/06/10

امیر
9

ماشین فقط پارس بااصل و نسب نه دنای اسبو بی هویت
21:33  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
خمیر
8

پارس اصل و نسب داره ؟؟؟؟!!!!!
اصلش پژو ۴۰۵ مال ۳۰ سال پیش چراغاش تقلیدی از ۴۰۶ موتورش مال ۲۰۶ ! بنظر من اسمش را باید بذارن هیولای فرانگیشتین چون همه چیش وصله پینه ایه
گزارش
پاسخ دادن
00:14  1395/06/10

406
9

همین که موتور و گیربکس مال پژو 406 هست کافیه . حداقل از شتر گاو پلنگی مثل دنا که خیلی بیشتر اصل و نسب داره
گزارش
پاسخ دادن
02:36  1395/06/10

سعید
1

پارس ال ایکس _ماشین نقدیها
دنا _ماشین اقساطیها
برید تو سایت خودتون بسه کسی واسطون تره هم خرد نمیکنه .....
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1395/06/10

ساغر
13

خودرو برتر و زیبا پارس lx.
20:59  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
لاغر
1

باکلاس ندیدی خخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
01:31  1395/06/10

امید
13

همکارمون یک پراید مدل پایین داشت فروخته 10 تومن. دنبال دناست با اقساط 4 ساله. انشالله که نصیبش بشه. پارس tu5 رو پیشنهاد دادم بنده خدا حتی تصورش براش مشکله. قصدم فخر فروشی نیست. روی سخنم با دناسوارهاست. هیچوقت هنوز هیچی نشده با یدونه دنا خودتونو جک نکنید و با پرشیا سوارها رقابت نکنید. اون موقع که شما وانت سوارمیشدی طرف 15 ساله پرشیا سواره. مطمین باش دستش هم به دهنش میرسه ولی کلاسشو داره کسیو مسخره نمیکنه. چون میگید ما هم میگیم.
20:57  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
علی2
5

پرشیا اون زمان کلاس دات که پیکان بود نه الان با این خودرو هایی جدید اومده
گزارش
پاسخ دادن
21:43  1395/06/09

سجاد
9

اخه بیچاره اگه بخوای با ماشین های امروزی حساب کنی که اصلا دنا داخل ادم حساب نمیشه من موندم دنا چه برتری به خودرو های امروزی داره ؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
00:10  1395/06/10

کامبیز
2

همین که خز نیست ، یه دنیا ارزش داره.
گزارش
پاسخ دادن
08:19  1395/06/10

Reza
14

بعضی ها از روی غرض و تبلیغات دنا حرفهایی میزنند. چرا کسی به ماکزیما نمیگه خز؟ یا به زانتیا با نوار مشکی خیلی زخیم تر از پارس نمیگه خز و قدیمی؟ این حرفها پایه واساسی نداره. پرشیا همیشه زیباست و کلاس کاری خودشو داره. اتفاقا چون پول نقد باید پرداخت کنی هر خز و خیلی نثل دناسوارها که از دم قسط میخرند نمیتونه بگیره و کسایی که واقعا از لحاظ مادی توانشو دارن میرن پرشیا lx میگیرن. خز واسه دناست که اصل و نصب نداره اصلا معلوم نیست دنا جطور ماشیتیه. هر جاش شبیه یک چیزیه. و بیشتر شبیه اسب.خز واسه ماشین چینیه. مثل جتس بنجل و کپی و تقلبی. خداییش هیوندای ix55 کجا و جک s5 کجا. خب برادر من داری برو ماشین آلمانی و کره ای بگیر نداری چرا خودتو با ماشین چینی و دنا و ... مزحکه میکنی.
20:50  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
3

تولیدات داخلی همشون خز هستند فقط ممکنه بعد یه مدت موتورشون عوض بشه مثل پرشیا سال که موتورش شده tu5
پراید و 405 و پرشیا و سمند و ال نود و کلا ماشینهای داخلی همشون خز هستند و تا وقتی که بازار انحصاری باشه همینه که هست
گزارش
پاسخ دادن
22:10  1395/06/09

محمد رضا
0

تولیدات داخلی همشون خز هستند دنا و پرشیا هم خز هستند
تا بازار انحصاری هست همینه دیگه فقط ممکنه موتورهای پرشیا و سمند رو عوض کنند
گزارش
پاسخ دادن
23:39  1395/06/09

REZA XU72
11

سلام خدمت دوستان خدمتتون عرض کنم که میخوام ماشینمو معاوضه کنم با یه پارس tu5 خب خیلی بده پارس xu7 پدرمو دراورد از بس واشر زد امروز واشر زد !!!!!
18:13  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

واسه من هم همین رو زده!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
10:05  1403/04/20

محمد
0

من که زنگ زدم سایپا گفت اون مهم نیست منتظر پیامک باشید
گزارش
پاسخ دادن
11:03  1403/04/20

خان
2

کسی که میخواد پارس بخره اگه عجله نداره صبر کنه دانگ فنگ h30 بخره هم امکانات خوبی داره هم چشم نوازه هم گیربکس اتومات ژاپنی داره که عملکرد نرمی داره مدل دستی هم داره. از نظر فنیرو کیفیتی بهتره. . بعدم راجب یه ماشین صحبت کنید که ارزش بحث داشته باشه پارس ماشین نیس که وقتتون رو سرش تلف کنید
15:58  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
علی2
2

این رو قبول دارم که پارس ماشینی نیست tu5 نمی تونه پارس رو بکشه چطور می خواد h30 رو بکشه
گزارش
پاسخ دادن
17:15  1395/06/09

علی2
6

اقای علی جان کم اطلاعات اطلاعات کن هیچ کس هیچ چیز حالیش نیست فقط تو حالیته. از گشتاور هم بگم برو دفترچه دنا رو هم نگاهی بنداز 3500 تا 4500 می تونه 157 نیتون تولید کنه حالا برو تازه این دور بالا هم خیلی بهتره ماشین شروع به لرزیدن نمی کنه مثل xu7 . درباری بدنه هم بگم اگر پارس بهتره سمنده چرا نیرو انتظامی از سمند استفاده می کنه حالا کار به موتورش ندارم.
گزارش
پاسخ دادن
17:27  1395/06/09

محمد رضا
6

اگه نیروی انتظامی از پرشیا استفاده کنه دیگه کسی پرشیا نمیخره و علت اینکه سمند بدترین بازار رو داره همینه که نیروی انتظامی از سمند استفاده میکنه
هر ماشینی که نیروی انتظامی استفاده کنه محبوبیتش رو از نظر مردم از دست میده و طالبش خیلی کم میشه
گزارش
پاسخ دادن
00:05  1395/06/10

سجاد
5

چرا ترکمنستان از پزو پارس ایران واسه پلیس هاش استفاده میکنه ؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
00:20  1395/06/10

محمد رضا
3

آقا سجاد خودتون هم فرمودید ترکمنستان
من منظورم ایرانه
اگه پرشیا رو نیروی انتظامی استفاده کنه مردم حساسیت نشون میدن و این نکته مهم رو هم ایران خودرو میدونه و با همکاری که با نیروی انتطامی داره فقط سمند رو میده به نیروی انتظامی
من خودم به شخصه از هر ماشینی که نیروی انتظامی استفاده میکنه خوشم نمیاد
گزارش
پاسخ دادن
01:22  1395/06/10

لیفان 520
2

سمند مهمترین خودروی صادراتی ایرانه چون بدنه سمند توسط یک شرکت انگیلسی طراحی شده و اصول ایمنی و آیرودینامیک رعایت شده
و به این کشورها صادر شده
روسیه بلاروس گرجستان آذربایجان ارمنستان عراق سوریه ونزویلا
گزارش
پاسخ دادن
01:39  1395/06/10

حسن
0

سلام. ممكنه به من بگيد كجاي ماشين ميزنه مارك اي.سي.يو كدومه؟ متلا زيمنسه و يا چيز ديگه.لطفا راهنمايي كنيد
15:09  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
ممل
0

رو بدنه خود ای سی یو هست یع اتکیت معرفی کالا داره
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1395/06/10

رضا
8

من موندم ایناج پیج دناس یا پارس؟ دوستان دنا سوار برین توپیج خودتون ازموجود دنا تعریف کنیم به چه رویی میگین این دنا خوشگله.چراغ کپی جلو پنخجره کپی کاپوت ده متری موتور ای فا سون پشتش که معلوم نیس چیه داشبورد کپی در مال سمند شاسی سمند که خودش از 405به ارث برده.وخیلی چیزای دیگه واقعا ماشین چینی از دنا بهتره حتی از پارسم بهتره فقط چون نمایندگیاش کمه بخاطر اون اذیت میکنه وگرنه اگه دناچینی بود یه دونه هم نمیفروخت حداقل تو که کپی میکنی یه چیز خوب کپی مکیردی نمیگم پارسم خوبه من که یه پارس ال ایکس دارم مشکلاتی هم داشته وداره ولی در حد خوش هعی بدک نیس.دناهم بدک نیس ولی چهلو خورده ای نمیارزه .بعد دنای هفت تومن گرونتر رو دارین با پارس مقایسه میکنین ببینین به چه روزی دنا افتاده که اومده با ماشین پایین تر از خودش کل میزاره.چون با ماشینا هم سطحتون نمیتونین رقابت کنین به هیچ وجه خواهشا برین پیج خ؟دتون اصن پارس خز موار مشکی بیست ساله تولید میشه ولی با این حال هنوزم زیباست چون طراحی اصولی داشته به هیچ وجهم واشر نمیزنه اون پارس ساله..مشکلاتشم شایدتوهمه ماشینا باشه مثل کیفیت پایینه داشبوردو...
15:05  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
1

دريچه گاز پارس ال ايكس كه الان مي زنن، برقيه يا سيمي؟
14:54  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
حامي
0

من برج 2 گرفتم سيميه با ecu كروز
گزارش
پاسخ دادن
08:29  1395/06/10

کاربر: REZA XU7
4

حالا از شانس ما پارس LX خاكستري گير نمياد. قحطي اومده😬
همه شون سفيدن. يه دونه خاكستري بود كه اونم كلاس ١٢ بود!
14:52  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
صالحی
11

تنها مزیتی که پارس داره اینه که تا حالا تبدیل به تاکسی نشده اگه تاکسی بشه ۶۰ درصد طرفداران ریزش میکنن چون واقعا با این امکانات و کیفیت افتضاح حتی ۲۵ میلیون هم ارزش خرید نداره
13:49  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
بی طرف
12

خدا وکیلی پارس ۱۵ سال پیش که مملکت پر پیکان و ماشینای قدیمی بود ماشین باکلاسی بود ولی الان که مملکت پر از ماشینای جدید از لامبورگینی میلیاردی گرفته تا ژاپنی کره ای و چینی پیشرفته و خوشگل شده دیگه نباید به پارس بگی باکلاس !! الان پارس حکم همون پیکان ۱۵ سال پیش را داره ساده و دم دستی
13:43  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
مولایی
5

درود. اگر بخوایم پژو پارس رو یه ماشین رده بالا محسوب کنیم کلاه گشادی سر خودمون گذاشتیم.. واقعا انگار این پیج دلالان هست چون بجای اینکه از شرایط رانندگی و نگهداری صحبت بشه تجربه تعمیر ردو بدل بشه همش از فروش پارس و نقدینگی صحبت میشه. منی که یه خانواده 4 نفره هستیم بیشتر واسه استفاده ماشین میخرم نه خریدو فروش. اگرم بخوام زود به پول نزدیک کنم قطعا با قیمت خ کمتر ازم میخرن و طول میکشه مشتری خوب بیاد. فقط من ماشین ندارم که هزاران نفر مثل من ماشین میفروشن.شما حساب کن وقتی میگه تا 50 میلیون بهترین ماشین پارسه حتما یه جای کار میلنگه. خدا رو شکر با این پیج آشنا شدم
12:51  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
پارس متعلق به قرن ۲۰
5

جالبه نماینگان شرکت پژو که ابتدای امسال برای بازدید و قرارداد جدید به ایران اومده بودن با دیدن خط تولید و مشاهده ادامه تولید ۴۰۵ و پارس شوکه شده بودن و تولید این محصولات قدیمی را ضربه به آبروی شرکت پژو عنوان کرده بودن .صحت خبرش را میتوانید توی گوگل جستجو کنید
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1395/06/09

دنا
15

از موجود عجیب الخلقه ای به اسم دنا با موتور ناقص الخلقه ef7‌که بیشتر تعجب کرده بودن . یادت رفته ؟
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1395/06/09

مهران
10

سلام.دوستان ما از مونتاک راحت شدیم و الان یه اقای اومده رضا جان اقا باشه پارس خز پارس قوطی پارس اشغال دنا عالی دنا بیست دنا بهترین خودرو ایرانی.اگه پارس بود پرفروشترین ماشین ایرانخودرو نمیشد دنا همون سمنده الان که الان همه پارس میخرن اگه شده سوار دوچرخه میشم و سوار دنا نمیشم دو تنه و بدرد هیچی نمیخوره عروس ماشین های ایرانی دوستانی که ماشینی غیر پارس دارن لطفا از اینصفحه برن.اقای مدیر همه دارن تو صفحه پارس از بدی پارس میگن من از خوبیش گفتم تایید کن لطفا
12:51  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
3

علی اقا قربون شما که اطلاعات فنی زیادی داری اخه عموجون کسی که اطلاعات فنی نداشته باشه میره همون قیافه قورباغه ای و اتاق 405 ۵۰ سال پیشو.میخره عموجون خودتو کشتی انقدر اطلاعات فنی میکنی خسته نمیشی
11:54  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

پاسخ به محمد علی:سلام
بله پلاک بالای ۵ سال میتونید
شرایط رو امروز تو کانال خوندم
گزارش
پاسخ دادن
17:49  1403/04/19

محمد علی
0

کسی نمیدونست؟
گزارش
پاسخ دادن
20:05  1403/04/19

چانگان
0

آقای حسین چه کانالی دیدین؟
چرا درست مثل ....نمینویسن
گزارش
پاسخ دادن
21:33  1403/04/19

رضا جان
5

با این حرفا سر خودتو شیره میمالی فعلا بهترین خودرو وعروس ایرانخودرو چیه? دناست دیگه وموتورش
11:38  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
شهروز
7

بله دنا واقعا عالیه هر کی یکبار سوار بشه ديگه پارس براش،پراید هست
گزارش
پاسخ دادن
12:04  1395/06/09

رضاخان
1

کی میگه نمیخره دنا و سمند .......و غیره را خیلی هم خوب میخرن مردم تازه فهمیدن که موتور ef7 چطورشده الان نگاه کن تا یکسال دوسال دیگع وا هیشکی حتی نگاهم به پارس نمیکنه داری خودتو گول میزنی کیفیت سمند و دنا و مابقی و ef7 داره روز به روز بهتر میشه و طرفداراش زیاد میشن....
گزارش
پاسخ دادن
12:51  1395/06/09

پارس سوار سابق
4

من برای خرید ماشین جدید رفتم سراغ یکی از دوستان قدیمی که خودش مالک یکی از نمایندگیهای معتبر هست بهش گفتم چی بردارم گفت از فکر پژو بیا بیرون چون فقط آرم جلو به شرکت پژو ربط داره و صد درصد قطعات چینیه گفتم چی بردارم گفت اگه پول داری دنا بردار و اگه قیمت مناسب تر میخوای سمند ef7 . الان بیشتر از یک سال از اون قضیه میگذره و کاملا درستیه حرفش بهم ثابت شد چون یک ماه بعد از اینکه من دنا برداشتم باجناقم پارس سال برداشت من فقط سرویس دوره ای رفتم ولی باجناقم از تعویض انباری اگزوز . زوزه و تعویض گریبکس تعویض دیسک و صفحه خارج از گارانتی و احتمالا تعویض واشر به زودی چون جدیدا بی دلیل جوش میاره البته مصرف ۱۵ لیتر بنزین را جزء مشکلات حساب نکردیم
گزارش
پاسخ دادن
13:08  1395/06/09

کاربر: ilyar-tu5
11

اونکسی سر خودشو شیره میماله که فکر کنه ef7 پیشرفته هستش و دنا بهترین ماشین دنیاست.
اگه بهترین بود که همه میرفتن دنا میخریدن!پس چرا مجموع فروش سمند و سورن و دنا و رانا و... به فروش پارس نمیرسه!
گزارش
پاسخ دادن
12:17  1395/06/09

erfan
5

آقا من موندم تندر 90 با 140 نیوتن متر گشتاور و نمیگن کشش نداره بعد پارس ک 142 تا گشتاور داره میگن ضعیفه. آخه مگه 70 کیلو اختلاف چیه ک نکشه
11:30  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
دنا
8

کشش ال90 هم چندان خوب نیست . مخصوصا کولر که روشن کردی واقعا ضعیف میشه
گزارش
پاسخ دادن
14:26  1395/06/09

کاربر: REZA XU7
9

اتفاقا کشش ال90 هم تعریفی نداره.اگر کولرش روشن باشه که دیگه هیچی.
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1395/06/09

رضا جان
6

دنا هرچی باشه یه سرو گردن از این ماشینای قوطی حلبی و بدون کیفیت بهتره دنا یه تایراش به کل هیکل پارس میارزه موتورش که دیگه هیچی.....
10:48  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ilyar-tu5
12

این حرفها همش خودگولزنیه.
الان تا 50 میلیون پارس lx و تندر 90 حرف اول رو میزنه و تمام نشریات و مجلات خودرویی هم نسبت به ارزش در مقابل مبلغ پرداختی این دو ماشین رو پیشنهاد میکنن.
گزارش
پاسخ دادن
11:04  1395/06/09

کاربر: REZA XU7
1

دوستان عزيز راهي هست كه بشه موتور TU5 رو كمي تقويت كرد؟مثل نصب كيت مكش يا هدرز.
امكانش هست؟
راستش من تا حالا با XU7 رانندگي كردم و انصافا تو هيچ جاده اي كم نيورده و اذيتم نكرده.
به اميد خدا تو همين چند روز مي خوام پارس TU5 بگيرم و مي ترسم كمي اذيتم كنه. حالا راهي براي تقويتش هست؟
09:58  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
علی
5

اگر به کشش عالی xu7 عادت دارید کشش tu5 شما رو ناامید خواهد کرد . شتاب tu5‌تو کفی خیلی خوبه اما کشش این موتور روی پارس مخصوصا با این گیربکس من درآوردی روش واقعا ضعیف و ناامید کننده است . xu7 هم گشتاور بیشتری داره و هم در دور پایین تری ایجاد میشه و هم ضرایب گیربکس در دنده های 3 و4 و5 سنگین تری داره . کشش xu7 به همراه گیربکس هماهنگش روی پارس واقعا عالیه اما tu5 اصلا چنین کششی نداره متاسفانه
گزارش
پاسخ دادن
11:19  1395/06/09

هادی
1

شمع های ایریدیوم که خود آپکو میفروشه رو بذار رو ماشینت. من این کار رو کردم. به طور محسوسی بهتر کار میکنه. قیمت یه دست شمعش حدود 180 هزار تومن هست ولی 100 هزار کیلومتر کار میکنه. من الان 60 هزار کیلومتر هست که رو ماشینمه و راضیم.
گزارش
پاسخ دادن
12:14  1395/06/09

.
1

کشش xu7 از بنز و بی ام وه و هیوندا و ماکسیما و زانتیا هم بیشتره و نه تنها مکانیکها بلکه کافیه اراده کنید و خودتون تعمیرش کنید همه قطعاتش هم ارزونه و سر کوچه بقالی ها هم میفروشند وقتی خواستی هم بفروشی ماشینو هزار نفر سر ماشینتون دعوا میکنند و همدیگه رو تیکه پاره میکنند ماشین فقط پرشیا ال ایکس سال
گزارش
پاسخ دادن
23:53  1395/06/09

کاربر: ilyar-tu5
4

اره اتفاقا یکی از بهترین موتورها برای تقویت tu5 هستش.قطعات تیونینگ و تقویت موتورش هم فراوونه نسبت به بقیه موتورها...اگه به سایت اپارات برید میتونید تعداد زیادی پژو با موتور tu5 کلیپهاشو ببینید که تقویت شدن و به راحتی پابه پای ماشین های قویتر از خودشون میرن.
البته موتور tu5 خودش برای استفاده خانوادگی خیلی خوبه..شتاب خوبی داره و تیزه...میتونید برای مقداری شتاب بهتر شمع سوزنی بندازید رو ماشین .برداشتن کاتالیزور هم میتونه موثر باشه.کیت مکش هم برای موتور tu5 تو بازار فراوان هستش.
ولی اینو قول میدم بهتون که مطمئن باشید خیلی بهتر از پارس معمولی راه میره.میتونید کلسپهاشو تو سایت آپارات پیدا کنید.
گزارش
پاسخ دادن
10:33  1395/06/09

کاربر: REZA XU7
0

دوست عزيز ممنون از راهنماييتون. ماشين شما كلاس ١٣ هست يا ١٢؟
گزارش
پاسخ دادن
10:58  1395/06/09

کاربر: ilyar-tu5
2

کلاس 12
گزارش
پاسخ دادن
11:32  1395/06/09

علی رضا
17

بچه ها ! این کامنت و از پیج دنا با موتور فوق پیشرفته گرفتم یه خورده بخندیم :
(( پارس طراحیش مال ایران اون که شما میگی پرشیاست که از نظر ظاهری با پارس فرق میکنه ولی این پارسی که تو ایران هست طراحیش مال ایرانه و 405 رو برداشتن کاپوت جلو و عقب رو عوض کردن همین .))
دقت کردید دیگه : پرشیا با پارس فرق میکنه خخخخخخخخخ
09:06  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
Raha
12

خیلی با مزه بود. خخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
09:16  1395/06/09

علی
12

اگر طرف اطلاعات فنی داشت که دنا نخریده بود . اینها هنوز فرق xu7‌ و xu9 رو نمیدونن بعد در مورد انواع ماشین و موتور اظهار فضل میکنن و همه جا میگن دنا عالیه !!!
گزارش
پاسخ دادن
09:37  1395/06/09

شهروز
5

اتفاقا اطلاعات فنی داریم و دنا خریدیم من فوق لیسانس مکانیک هستم و الان بهترین موتور... موتور ef7هست اونم آلمانی
گزارش
پاسخ دادن
10:47  1395/06/09

علی
11

تحصیلات دانشگاهی ارتباطی به اطلاعات فنی در مورد خودرو نداره . منم فوق لیسانس مکانیک گرایش تبدیل انرژی دارم و میدونم که در مورد مشخصات ماشین ها حتی یک کلمه هم در این رشته صحبت نمیشه . در دانشگاه کلیات علم مکانیک گفته میشه اما در مورد فرق xu7‌ و xu9 که حرفی زده نمیشه !! نداشتن اطلاعات دقیق فنی منجر به خرید دنا و Ef7‌خواهد شد
گزارش
پاسخ دادن
11:21  1395/06/09

فرید
1

سلام دوستان.
چند روز پیش داشتم 140 تا میرفتم که صدایی مثل ووووووووووو وارد اتاق میشد..
به نظرتون از چیه ؟؟؟
کسی از آقایون همچین مشکلی رو داره؟؟؟؟؟
01:57  1395/06/09
گزارش
پاسخ دادن
علی رضا
11

ماشینت جن داره برادر !!!!
ببر برات جن گیری کنن !
گزارش
پاسخ دادن
08:57  1395/06/09

Raha
12

شاید ارواحه خبیسه. آخه منم با 200 تا میرفتم یهویی یکی گفت داداش.....
گزارش
پاسخ دادن
09:22  1395/06/09

حسن
0

سلام. موتور تي يو فايو هر دفعه يه صدايي داره. من خودم صبح ها كه ماشينو روشن ميكنم هر دفعه با يه صدايي روشن ميشه.خيلي عجيبه
گزارش
پاسخ دادن
09:35  1395/06/09

مهدی .
0

سلام به دوستان به نظر شما میشه گیربکس استوک پژ206 رو رو پارسtu5 سوار کرد رو پارس معمولی گیربکس زانتیای میندازن
23:32  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
1

دوستان عزیز ببخشید یه سوال دارم.
قیمت حدودی پارس سال تک سوز مدل 94 با 27000 کیلومتر کارکرد چقدره؟
نزدیک 1/700/000 براش خرج کردم.
نظر خودم حداقل 33/500/000 هست.نظر شما چیه؟
رنگی نداره.فنیش کاملا سالمه.
رنگ ماشین خاکستری هست
23:00  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
علی2
7

اونایی که می گن ما دنا رو می خریم 42 میلیون ما همون سمنده درسته 12 میلیون بیشتر دادیم ولی تغیرات قابل توجه در ظاهر و داخل ان شده پارس که همون 405 چه از داخل و از بیرون فقط طرح چراغ و جا پلاکش رو عوض کردن دارن 10 میلیون بالا تر می فروشن. دنا با این 4 تا اپشن بدرد نخور و موتوری که دارای cvvt سازگاری با گاز قابلیت نصب توربو بدرد نمی خوره این پارس که این ها رو نداره چیه دیگه.
22:25  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
حامي
1

از كامنتهايي كه گذاشته ميشه مشخصه يا اينكه طرف اصلا ماشين نداره فقط از دار دنيا يه كامپيوتر داره كه صبح تا شب تو پيج پارس ميگه دنا خوبه احتمالا ميره تو پيج دنا ميگه پارس خوبه مشخصه خودتون قضاوت كنيد تو اگه دنا داري كي وقت ميكني سوار شي تو كه همش تو اينترنتي اينهمه سرگرمي تو فضاي مجازي هست خواستي بگو راهنماييت كنيم شخصيت يه دنا سوار رو هم زير سوال نبر دنا هم براي كسي كه سوارش ميشه خوبه ايشااله چرخش بچرخه
گزارش
پاسخ دادن
09:01  1395/06/10

ساناز
3

سلام. من چند وقته قصد خرید ماشین دارم هر کسی یه جور راهنمایی میکنه. پژو که بی کیفیت شده بجز 206 که از نظر کیفی و فنی اصالتشو حفظ کرده ال90 که کیفیت داره و فنی خوبه اما با قیافش اصلا نمیتونم کنار بیام.سورنو سمند 405 که بدرد من نمیخوره.. بین رانا و ام وی ام 315 دو دلم.. پدرم پارسال پارس lxخرید 3 تا سفر رفتیم عین سه سفر خراب شد. یه بار که بربلینگ چرخ عقب خرد شد یه بار صفحه خورده شده بود. یه بارم واشر زد . من اول خیلی پارس دوست داشتم اما واقعا چشم ترسیده. موقع فروشم زیر قیمت داد تا از دستش راحت شیم. الان یه لیفان x60 خریدیم خیلی خوبه و راضی هستیم..
21:59  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ماهک
0

ببخشید آقای احسان میشه بفرمایید تحویل چند روزه زده واستون؟
گزارش
پاسخ دادن
01:57  1403/04/19

ماهک
0

دوستان بعد واریز ۱۰۰ میلیون پول زور کی ماشین رو فاکتور و تحویل میدن؟
گزارش
پاسخ دادن
01:59  1403/04/19

علی
7

یعضی ها حتی برای داستان پردازی و تخریب هم سواد فنی کافی ندارن . آخه tu5 واشر میزنه ؟؟؟ شما ها دیگه کی هستید . اگر پدر شما تونسته واشر tu5 رو بسوزونه باید بهش مدال داد . من خودم پارس سال دارم از tu5 هم خوشم نمیاد چون کشش ضعیفی داره اما اینکه بگیم سفر رفتیم پارس lx‌واشر زد دیگه از اون حرفاست . داستان پردازی هم نیاز به سواد فنی داره که بعضی ها ندارن !
گزارش
پاسخ دادن
08:43  1395/06/09

Raha
7

علی جان منم پارس tu5 دارم واشر زدن تو کارش نیست. واشرش فولادیه.
گزارش
پاسخ دادن
09:25  1395/06/09

Top speed
4

آقا این پارس tu5 تو بازار خیلی مشتری داره. یعنی ببری مرکز خرید و فروش همینطوری مشتری میاد دور ماشین. چند روز پش تو تعویض روغنی بودم یکی با ماشینش داشت میرفت وایستاد اومد تو مغازه نگاه میکرد. کم مونده بود بگه نمیفروشی؟
گزارش
پاسخ دادن
09:32  1395/06/09

کیانی
7

تا جایی که من میدونم پارس سوارها نمیرن تو پیج دنا ولی اونها اینجا بازارگرمی می کنند. ما با کسی کاری نداریم
گزارش
پاسخ دادن
09:34  1395/06/09

محمد
4

به نظر من با این شرایط اولا خرید خودرو اشتبهگاه چون قیمتا خیلی بالاس کیفیت پایین.بعدشم اگه میخواین یه ماشینی که زود نقد بشه وقیمت تموم شدش هم نسبت به شرایط الان خوب باشه فقط پارس تیوفایوه چون نزدیک35وخورده ای تموم میشه واستون البته پنج ماه هم باید توصف وایسی.واز نظر بنده نمیصرفه هفت هشت تومن بزاری رو پولت دنا بخری چون واقعا نمیارزه.یکمم بیشتر بزاری یه ماشین خوبتری پیدا میکنی.البته بحث دنا قسطی جداس.خب کسایی که پراید تیبا داشتن خیلی واسشون خوبه.ماشینشون رو میفرشون میدن پیش پرداخت بقیشم قسطی.امکاناتش هم از نظر اونا توپه.در کل پارس ال ایکس درحد قیمتش خوبه ومثل پول نقدر میمونه اگه میخوای با کمترین پول بهتریم انتخاب رو داشته باشی فقط پارس واشرم نمیزنه.کششم بدک نیس.کیفیتشم هعی پنجا پنجاس.البته همه ماشینا تا پنجاه تومن کیفیتشون پایینه
21:05  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
حاج سعید
8

سلام بر همگی شما دوستان
خبر دارید این صفحه با اظهار تاسف شدید تبدییل شده به جنگ لفظی بی موردی که اخر و انتها نداره
خجالت میکشم اقایون و دوستان شماها که بچه مدرسه ای نیستید که بگید کیف من قشنگتره یا جامدادی تو زشته .....
خلاصه اینکه همه مون میدونیم ماشینهای ایرانی سر و ته یه کرباسن بهم توهین نکنیم و
به سلایق هم احترام بزاریم ایا شما تو رستوران سر میز غذا ی میرید و بهش میگید این چه اشغالی میخوری ببین کباب من خیلی بهتره و .... شاید طرف پول همون پیتزا رو داشته بابا بزارید ملت از داشته هاشون لذت ببرن شما مدعی العموم افراد نیستید تا ازتون نخواستن خودتون نخود هر اش نکنیم
20:07  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
بابک
0

پس چطوری باید بهم کمک کنیم
گزارش
پاسخ دادن
21:23  1395/06/08

مرتضی
7

درود بر شرفت حاجی
خدایی حرفت خیلی قشنگه .متاسفانه همونطور که میگید شده .فقط بی احترامی
از گروه دنا میان اینجا و از پارس میرن تو پیج دنا و حرفایه بی جهت و زشت میزنن
من خودم پارس سال ثبت نام کردم بیشتر از اونم پول ندارم که برم ماشین بهتر بخرم
جمله بالا قابل توجه اونا که میگن پرایدو تیبا میفروشن میرن پارس یا دنا میخرن میشینن سوار ماشین بهتر میگن چه خبره
من خودم تا یکماه پیش تیبا داشتم
مگه پرایدو تیبا داشتن در گذشته ننگه؟
😳😳😳😳

گزارش
پاسخ دادن
22:17  1395/06/08

کامبیز
5

طرف که میگی در گذشته پراید و تیبا داشتی الان اومدی دنا قسطی خریدی . خوب گوش کن :
اولا که قسط دنا هر ماه 1110000 تومنه که هرکسی نمیتونه با این وضع کاری مملکت از عهدش بر بیاد .
دوما تیبا و پراید هم تو رنج خودشون ماشینای خوبی هستند و مطمعنا تمامی دوستان تو این پیج ها از پراید و. تیبا شروع کردند .
برای فروش قسطی هم باید عرض کنم که یه ذره اطلاعات عمومی خودتونو رو راجب رقابت و بازار بالا ببرید .
الان تویوتا راو 4 تو کانادا به طور کاملا قسطی با شرایط بدون پیش پرداخت و 5 ساله و با قسط هر دو هفته 129 دلار کانادا داره به فروش میرسه . پس یعنی تویوتا ماشین نیست . طرفقبلش فورد داشته !!!!!!!

شما از سواری با پارست لذت ببر و کاری به گذشته ملت نداشته باش.
گزارش
پاسخ دادن
08:56  1395/06/09

کیانی
4

عده ای دلال دنا وجود داره که باید پاک سازی بشند. کلا خرید و فروش و بحث فنی با دلال جماعت خوب نیست. ماشینتو میخوان با نصفه قیمت بخرن. اولش یک قیمتی میدن بعدش میری سند بزن به اسم یکی دیگه که نگه داشتح سند رو و بازه شروع میکنند به تخفیف گرفتن و ناله و....همش دروغ میگن و قسم دروغ میخورن.
گزارش
پاسخ دادن
09:38  1395/06/09

حاج سعید
2

سلام خیلی ساده برادرم با بیان مشکل فنی و یا درخواست مشاوره و جوابهای بیطرفانه و درست توسط دوستان وارد
تخریب و توهین هیچ نتیجه ای ندارد
قربانتان
گزارش
پاسخ دادن
10:49  1395/06/09

ساندرو
8

دوستان من نه دنا دارم نه پارس کاری هم ندارم کدوم بهتره ولی باور بفرمایید وقتی دنبال ماشین بودم تو انتخابم دنا هم بود ولی هرجا که از دنا تعریف میکردم یه جور نگام میکردن که اینگار جزام دارم این اواخر به هر کی می گفتم تو این رنج قیمت چی بخرم همه میگفتن اگه میخوای برات پول نقد باشه پارس tu5 بگیر رو بورسه، البته بلاخره تصمیم ساندرو شد خدایش ماشین خوبیه هرچند قبول دارم امکانات نداره.
17:44  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
اکبر j4 سفید
0

داداش تابلویی خیلی
این همه ادم اینجا دارن میگن ۴ ماه و ۳ ماه و ۲ ماه تاخیر دارن هنوز پیامم براشون نیومده بعد تو یهو وسط پریدی از منا ۱ ماه زودتر دادن چی‌فرض کردی بقیه را خجالت بکش
گزارش
پاسخ دادن
21:25  1403/04/18

علی
0

زر مفت‌میزنی‌ درسته
قبول داری خودت اونجا حمالی و پراید مدل ۸۵ داری
گزارش
پاسخ دادن
11:49  1403/04/19

علیرضا
9

سلام بدنه پارس lx خیلی ظعیف با پراید تصادف کردم ماشین من داغون شد ولی پراید فقط یکم جلو بندیش خراب شد
17:25  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
احسان
7

پارس ایمنی نداره یجورایی شده مثل پراید
17:25  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
7

دنا elx جدید هم در راهه . یه دریچه روی سقف هم داره
17:19  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
علی رضا
19

دوستان عزیز
خواهش میکنم با کسانی که سمند 30 تومنی و با دو تا آبشن اضافی خریدن 42 ملیون و اونوقت با اقساط دراز مدت براش دراومده 50 میلیون بحث نکنید تازه بعد از اتمام اقساط ماشینی که در اومده 50 تومن باید بفروشه 30 تومن اونم اگه ازش بخرن ! خوب معلومه همچین آدمی رو خدا زده دیگه شما چیزی نگید و برید با ماشینی که 6 ماه انتظارشو کشیدی اونم نقدی خریدی حالشو ببر !
التماس تفکر
16:58  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
امیر
13

جالبه بدونید دنا همون سمند فقط یه خرده چیزی بهش اضافه کردن دارن غالب شماها میکنن البته صدرحمت به سمند دنا رو اومدن خشگل کنن زدن داغون کردن با اون قیافش.پارس حداقل خشگلتر شده از 405 ولی دنای داغون چی؟با اون سیستم برقی مضخرفش.
16:00  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
امیر
12

قابل توجه 7 efسواران عزیز :هروقت ماشیناتون که گل سرسبدتون دنا هس با اون قیافه ضایعش بدون شرایط نقدی و تو نوبت موندن 4یا 5ماهه تحویل گرفتی بیا واسه ما کری بخون و از ماشینت تعریف کن.خود مسئولان ایران خودرو هم میدونن که این ماشینا با این موتور (ef7)لگنی بیش نیس.ماشین تو محصولات داخلی فقط پارس تی یو5 تمام.
15:37  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
پارس قرن ۲۰
6

جالبه بدونید پژو پارس فیس لیفت جزئی پژو ۴۰۵ محسوب میشه که با تعقیر چراغ های عقب و جلو و عوض کردن داشبورد وارد بازار شد
15:30  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
دنا قرن ۲۱
12

جالبه بدونید تکنولوژی بکار رفته در موتور ef7 از سال ۲۰۱۲ در موتورهای جدید شرکت تویوتا بکار گرفته شد
15:20  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ilyar-tu5
14

بله بله....تکنولوژی واشر سوزوندن در همان کیلومتر های اولیه !
تکنولوژی و ایران خودرو!....این ایران خودرو چقدر به فکر ما بوده و ما خبر نداشتیم!
گزارش
پاسخ دادن
15:47  1395/06/08

*
12

یه کسی که دنا قسطی خریده و میاد اینجا از ماشینش تعریف میکنه شاید حق داره
چون پوله بیشتر داده و اپشن هم بیشتر داره ولی
ولی
ولی
آخه e f 7 نَمَنَ تکنولوژی روزدنیا رو داره ولی هیشکی نمیخردش
طرف میگه ef7 دارم تو بازار یه جور نگاش میکنن انگار مریضه...
آخییییی
شما دیگه چی میگید
14:54  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
پارس سوار سابق
7

عزیز دل توجه داشته باش ما ef7 سواران بعد از سالها پارس سواری (لگن سواری) به دنا و موتور فوق مدرن ef7-vvt رسیدیم دیگه هم تحمل برگشت به ماشین و موتور دوران جنگ جهانی دوم را نداریم اگرم از دنا خسته بشیم میریم سراغ ماشین ژاپنی و کره ای امیدوارم منظورم را متوجه شده باشی .کمتر از دنا افت داره
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1395/06/08

کاربر: ilyar-tu5
13

والله یه جور میگن که دنا پیشرفته است و تکنولوژی داره که آدم ندونه فکر میکنه که روش پارک اتومات و شیفتر پشت فرمان و رادار و... نصب کردن.
بابا همون سمنده)که خودش روی 405 ساخته شده( که یکم چکش کاری شده از این ور اونور و با قیافه کج و کوله و یه دونه gps و کروز که الان رو پراید هم میتونی بخری نصبش کنی.
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1395/06/08

امين
8

سلام و درود فراوان بر پارس سواران عزيز،
اميدوارم اوضاع وفق مراد باشه.

پيشنهاد ويژه ي ويژه اي براتون دارم. همچين پيشنهادي تو كل عمرتون نديديد و نخواهيد ديد.
ميدونم خيلي از شما در انتظار اين پيشنهاد هستيد: بيشتر از اين چشم انتظارتون نميزارم:

تعويض يك مهره ي موتور ef7 با كل هيكل پژو پارس تيوفايو.
البته براي اين بايد چند ميليوني هم دستي بدين.

با تشكر
14:28  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
محسن
5

امين جان تو بسيار سخاوتمند هستي

پارس بازان براي يه نگاه كردن به موتور ef7 بايد كل ماشينشون رو پيشكش كنن

گزارش
پاسخ دادن
15:15  1395/06/08

کاربر: ilyar-tu5
16

ما هم یه پیشنهاد به شما داریم:
ایران خودرو واسه دنا فروش قسطی گذاشته...میتونی بری تیباتو بفروشی و یه دنا قسطی بخری.اقساطش رو هم 36 ماهه انتخاب کن که زیاد فشار بهت وارد نشه.
گرچه فکر نکنم هیچ فشاری بالاتر از پرشیا نداشتن برای تو باشه!
گزارش
پاسخ دادن
14:44  1395/06/08

محمد
13

دوستان مقایسه دنا با پارس TU5 دقیقا شبیه مقایسه گوشی های سامسونگ با آیفونه، سامسونگ خودشو میکشه و کلی امکانات و صفحه نمایشگر سوپر آمولد و هزارو یه نرم افزاردیگه میزار رو گوشی و با کلی تبلیغات میده بازار تازه وقتی میخوان بررسیش کنن و بهش امتیاز بدن میرن با آیفون مقایسش میکنن جالبتر اینه که همیشه هم جلو آیفون کم میاره.حالا حکایت دناسوارا هم مثه طرفداران گوشیهای سامسونگ میمونه همیشه حسرت اینو دارن که یه روز بتونن رو دست پارس TU5بلند شن البته شایدم یه روز موفق شدن مهم اینه که انسان پشتکار داشته باشه و از دویدن دنبال قهرمانها خسته نشه!
14:28  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

ولی مت تی یو فایو دارن اما سامسونگ به اپل ترجیح میدم بخصوص داخل کشوری مثل ایران. که اپل اصلا برای ایرانیا ارزش قائل نیست.
گزارش
پاسخ دادن
23:54  1395/06/08

تاریخچه پارس
16

اسمش اول پرشیا بود و به خاطر یک سری حق کپی رایت محلی و تشابه اسمی مجبور شدن اسمش رو به پارس تغییر بدن . پارس از طرح بدنه و موتور پژو 406 استفاده میکنه . xu7 اولین موتور انژکتوری بر روی محصولات داخلی بود و با پرشیا برای بار اول عرضه شد که از نوع xu7jpk بود که 97 اسب بخار توان داشت . از سال 83 به بعد این موتور به نوع xu7jpL3 ارتقا پیدا کرد که 74 کیلووات معادل 100 تا 101 اسب بخار توان داره . 405 های اون زمان موتور xu9 یا xu5‌ کاربراتوری داشتن . xu7 بر روی 406 و 306 و سیتروئن سارا و زانتیا تا سال 2004 در فرانسه بر روی ماشین های پژو سیتروئن نصب میشده . موتورهای خانواده xu‌ رو همگی میشه به راحتی و به یک شکل بر روی بدنه های متوسط پژو سیتروئن جا زد .نمونه 16 سوپاپ xu7 که همون xu7jp4L4 بود هم بر روی زانتیا 1800 و پارس Elx نصب شد . موتور زانتیا 2 هم xu10j4 هست . موتورهای خانواده xu‌همگی سخت کار و پر کشش هستند و برای کار در شرایط سخت طراحی شدند . همگی کارکرد عالی xu7‌روی تاکسی ها و مسافربرهای بین شهرها دیدیم که حتی با سوخت گاز هم بسیار خوب جواب داده
13:57  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ایرانی
3

کمپین خرید خودرو صفر ممنوع آغاز شده است شما هم به کمپین بپیوندید تا جوابی باشد به گرانی بی دلیل اخیر خودرو سازان مطمئن باشید عمل کنید موفق خواهید شد
13:46  1395/06/08
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 9 نظر
سوم بهمن 7 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهینG : دوستان عزیزشرکت سایپا داره از در پشتی شاهین جی وشاهین پلاس و cvt تو بازار آزاد میفروشه
سجاد : سلام تاریخ و اشتباه زدید فکرکنم
مریم : سلام دوستان من دو ماهه ماشین و تحویل گرفتم جریمه ی دیر کرد و واریز نکردن به نظرتون کی واریز میکنن؟؟ شماره تماسی هست زنگ بزنم پیگیری کنم
جی : آخ آخ آخ نازنین 1 مال من هم همین الان اومد ....چون گفته بودی مال من اومد لازم دونستم بگم که مال من هم اومد
شاهین جی : سلام دوستان.... شرکت سایپا داره تو بازار آزادشاهین جی رو میفروشه 980 شاهین جی ال950 مدل 404 اگه تو بازار آزاد خریدار ی نبود فاکتور میکنن میدن به ملت فقط میخوام بگم ما چقدر ملت بدبختی هستیم اگه باور نمیکنید برید تو برنامه دیوار تهران سرچ کنید .من تماس گرفتم و پرسیدم شاهین سانروف دار که کمبود قطعه هست تولید نمیشه گفت ما خودمون نمایندگی سایپا هستیم سند ماشین آزاد هستش یه زنه حواسش نبود همه چی رو لو داد فقت باید همگی باهم شکایت کنن وزارت صمت تجمع کنن در نمایندگی ها یک کلام وسلام
نازنین۱ : اقای بی ادبی که جای من پیام میدی اسم منم گذاشتی فرق من و شما اینکه ک اسم من نشوته کابری نازنین ۱ و آبی هست کاملا معلومه ک من یکی دیگه هستم بی شخصیت به اسم من بد دهنی میکنی
عباس : دوستان عزیز شهریور و مهرماهی کسی واسش پیامک تکمیل وجه اومده؟چون پرسیدم گفتن دارن دعوتنامه هارو میفرستن
ایگل شیراز : من نام‌نویسی 28 تیر بودم. هنوز هیچ خبری نیست
اهورا : حواله داران شاهین جی. شاهین جی ال. کوییک. شما رو به خدا به جان عزیزانتون قسم میدم هر کدوم از شما بزرگواران که موقعیتش دارین بیاین یکشنبه همراه بقیه حواله داران بریم اعتراض کنیم. به خدا اگه به سایپا باشه سال 1406 شاید به ما ماشینی بده. به خدا همه ما گرفتاریم. و یه جور روی پولمون حساب کردیم.
ایگل تیرماه ۹۰ روزه : ثبت نام ایگل تیرماه ۹۰ روزه خبری از شاسی شدن خودرو ها هست دوستان؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا : هنوز تحویل مهر مونده شما ک دی ماهی
اطلس بهمن : این همه جمع شدیم ماشینا ندادن باید سیاسی بشه تامسئولین فکر کنند
علی : پذیرش کی بودی داداش؟
علی : نه هنوز خبری نیست منتظریم
ناصر : سلام دوستان. بالاخره چراغ تحویل من هم روشن شد. حالا ببینیم تا کی میارن نمایندگی و تحویلمون بدن. دوگانه بودم و سوم آبان پلاک شد. انشالله قسمت همه دوستان
محسن : داداش جوش چک نزن فدای سرت برگشت بزنند طرف حساب دولت اعصاب خودت و بچه هات خورد نکن کل حساب کاری تو ببر تو حساب خانمت یا داداش که نتوانند جلو حسابت بگیرند بعد یواش یواش کار کن پولش داده میشه
اطلس : تجمع سیاسی نیست قرار نیست خرابکاری بکنیم که - اتش چیه بابا حقمون رو میخواهیم پیگیری کنیم یکشنبه 18 ام مسالمت آمیز اما با فریاد حق خواهی فقط در مورد اطلس G
اطلس : کس ثبت نام از سایپا نکنه که خودشو بیچاره میکنه من خودم شخصا هر کسی که میبینم پشیمونش میکنم تا حالا حدودا ده نفر نگذاشتم ثبت نام کنند رفتن بازار گرفتن خیلی هم راضی بودند
محمد صادق : سلام ،خدا از سر سازمان استاندارد نگزره ،بخاطر اینکه بتونه پول زیاد از سایپا و زامیاد بچاپه سنگ میندازه جلو این شرکت ها ومردم بدبخت آسیب می بینن دولت باید نظارت بیشتری رو اداره استاندارد بزاره ،من بخاطر اینکه ماشین هنوز4ماه هست تحویلم ندادن و همش تو فکر اینکه پول چک را از کجا بیارم و3تابچه کوچک مدرسه ای دارم ،سکته کردم و الان فلج شدم ونمی دونم چیکار کنم تو نان شبم موندم ،بچه هام میان جلو چشمم دارم دغ می کنم ،شرکت سایپا پولمو هم پس نمی ده ،آقای دادستان عاجزانه یه کاری بکن ،من دیگه تحمل ندارم ،احتمالا همین روزا بنزین می ریزم رو خودم ،خودمو آتیش می زنم ،دیگه تحمل ندارم.
مجیدی : سلام به دوستان عزیز تحویل اخر مرداد کوییک gxlهنوز فاکتور نشدم کسی از تحویلی های مرداد فاکتور شدن