امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171421 نظر

علی
0

نمیدونم چرا اصرار دارید اطلاعات غلط بدید..لطفا اطلاعاتی که میدید درست باشه تا اکه کسی واقعا داره تحقیق میکنه بتونه استفاده کنه.... من خودم دیروز با پارس tu5 مدل 92 800 کیلومتر رانندگی کردم هم جاده کفی هم سربالایی با کولر روشن مصرفش که تو 800 کیلومتر با کولر روشن و چهار سرنشین دقیقا 7 لیتر تو هر صد کیلومتر بود یعنی باکم پر بود حرکت که کردم اخر مسیر رفتم پمپ بنزین دوباره چراغ زردش روشن شده بود هنوز تهش داشت 5 لیتر... تو سربالایی هم اصلا کم نمیاره با کولر تازه من بودم ...اصلا هم داخل اتاق صدا نمیاد چه موتور چه صدای بیرون بسیار نرم و خوب... البته ماشین خارجی که نیست ولی خوب تو این رنج قیمت خیلی خوبه
13:49  1395/04/31
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
2

سلام.من پارسtu5یکماه پیش تحویل گرفتم.خیلی ازش راضیم.فقط وقتی سوییچ باز میکنی صدای ضعیفی شبیه فن ازجلوداشبوردوصفحه کیلومترمیادوقطع نمیشه.میخواستم بپرسم آیا آمپرای صفحه کیلومتر فن دارن یا صدا ازچیز دیگس.لطفا راهنمایی کنید.ممنون
13:39  1395/04/31
گزارش
پاسخ دادن
کیان
0

اشتباه کردیم اگه سایپا ماشین میداد تو سایتش مثل کوییک و بقیه یه جا پولشو میگرفت میداد نه اینکه ساینا تو یکپارچه باشه این خودش یه داستان تابلوییه که ما تمعکار ها نمیفهمیم
گزارش
پاسخ دادن
20:01  1402/12/09

زیبا
0

😄😄😄
گزارش
پاسخ دادن
00:02  1402/12/10

سعید
0

واقعا چطور پارس را با ال 90 مقایسه میکنین من 93 tu5 گرفتم تا امسال 25000 کارکرد داشت ماشالا اینقد سروصدا داشت انگار داخلش موسیقی گذاشتن گوشی زنگ بخور اگر نزنی کنار صدای طرف را نمیشنوی چند روز پیش فروختم
خداوکیلی یه چرخ ال 90 می ارزه به کل خانواده پژو و سمند البته من ال90 سه سال پیش داشتم الان ندارم که کسی بگی از روی تعصبه
13:30  1395/04/31
گزارش
پاسخ دادن
امید
0

سلام خدمت همه ی دوستان پارس سوار...میخوام پارسtu5 صفر بگیرم...لطفا کسانی که مدل 95 دارن راهنماییم کنین..چطور ماشینه از همه لحاظ...چون ماشینای جدید همشون ی ایرادهایی دارن...خواهشا منصفانه نظر بدین...
13:08  1395/04/31
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
1

باعرض سلام من پژوپارس TU5ثبت نام کردم پولشم همروواریزکردم برج 5 تحویلش هست ولی الان اعلام کردند60روزدیگه تحویل میدند خیلی هم ماشینولازم دادم کسی اطلاعی داره؟
12:59  1395/04/31
گزارش
پاسخ دادن
ممل
3

مال منم تحویل تیر بوده هنوزم که هنوزه ندادن 096440 تماس بگیر شاید جواب گرفتی ب ما که جوابی نمیدن
گزارش
پاسخ دادن
19:10  1395/04/31

سینا
0

پارس چی صدای تراکتور میده با مصرف سوخت زیادش فقط ال 90
11:49  1395/04/31
گزارش
پاسخ دادن
منتظر s5
0

دوست عزیز شما از کدوم شهرید؟
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1398/07/21

حاجی
0

فعلا که بیشترین خودروهای چپی مربوط به پژو هاست.
18:09  1395/04/30
گزارش
پاسخ دادن
حاجی
0

فعلا که بیشترین خودروهای چپی مربوط به پژو هاست.
18:09  1395/04/30
گزارش
پاسخ دادن
حاج علی
0

هر موقع از دست تعمیرگاه ها خسته شدید توبه کرده ال نود بگیرید . کاملا بی دردسر و عالی
13:54  1395/04/30
گزارش
پاسخ دادن
سالار
0

یه راهنمایی:،خدمت دوستانی که ماشینشون مدل ۹۴و قبل از اون هست و احیانا مشکل سفتی کلاچ دارند به نمایندگی مراجعه کنند و تقاضای تعویض کیت *کلاچ بهینه * و تعویض سیم کلاچ کنند ،واقعا تاثیر داره بسیار نرم و راحت میشه.
13:45  1395/04/30
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

سلام
لطفا دوستانی که tu5 دارن مصرف جاده و شهر ماشینشون رو اعلام کنند. یکی از گزینه هام برای خرید tu5 ولی مصرف برام مهمه . ممنون میشم.
10:50  1395/04/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: EmoVergil
0

واقعا 🌷
گزارش
پاسخ دادن
12:26  1398/07/28

علیرضا
0

سلام
لطفا دوستانی که tu5 دارن مصرف جاده و شهر ماشینشون رو اعلام کنند. یکی از گزینه هام برای خرید tu5 ولی مصرف برام مهمه . ممنون میشم.
10:50  1395/04/30
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام دوستان عزیز منم اس ۳ ثبت نام کردم بهمن ماه ۹۷ تحویل تیربودم هنوز امروز و فردا میکنن دیگه روانی شدم بنظر شما تاکی باید صبر کنیم اس سندوبیمه اومده برگه سبزم دستم نرسیده
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1398/07/11

حاج سعید
0

با سلام خدمت دوستان
لطفا از پارس lxسواران اونهایی که صفحه کلاچ و دیسک عوض کردند
لطفا کدوم مارک بهتر و بدون لرز و نرم جواب میده
همگی موفق باشید
09:56  1395/04/30
گزارش
پاسخ دادن
حاج سعید
0

با سلام خدمت دوستان
لطفا از پارس lxسواران اونهایی که صفحه کلاچ و دیسک عوض کردند
لطفا کدوم مارک بهتر و بدون لرز و نرم جواب میده
همگی موفق باشید
09:56  1395/04/30
گزارش
پاسخ دادن
بهرام
0

با سلام
دوستان وقتی فرمونو به راست یا چپ میچرخونم فرمون میلرزه .کسی هست چنین مشکلی داشته باشه؟
23:42  1395/04/29
گزارش
پاسخ دادن
اح
0

همه دروغه چرا باور ميکنيد
گزارش
پاسخ دادن
19:51  1398/06/27

سینا
0

منصفانه خودتون قضاوت کنید : اگه قرار باشه تا قیمت حدود ۶۰میلیون یه ماشین بدون ایراد و مقبول از هر نظر پیدا کنیم تقریبا غیرممکنه ، مثلا ال نود که نسبت به بقیه از کیفیت نسبی بهتری برخورداره از حداقل امکانات بی بهره است با صندلیهای نیمکتی و ظاهری خشک و نا مناسب که همه اینواز نقاط ضعفش میدونن ، پارس در دو مدل سال و lx باظاهری مقبول یکی با کششی مناسب ولی فاقد هرگونه امکانات وموتوری پر مصرف و قدیمی و دیگری با و امکانات مناسب و لی کششی نسبتا کندتر از سال ، دنا با امکاناتی عالی و گارانتی بهتر ولی با فضایی محدودتر ، با ظاهر وموتوری که هنوز جا نیفتاده و گشتاوری نسبتا ضعیف ، میمونه چند مدل چینی مثل برلیانس ظاهری مدرنتر که مدل دستی بدون امکانات وخشک و مدل اتومات با امکانات نسبی ولی موتوری بسیار ضعیف و کم قدرت که اگه با این ماشین رانندگی کنید اونوقت به دنا یا tu5 در سربالایی ایمان میارید، جک جی۵ مدل دستی امکانات محدود واتومات امکاناتی نسبی صندلیهای معمولی ، قدرتی متوسط و قیمتی نامعقول حالا به نظر شما تکلیف چیست آیا همه باید مدل مورد پسند مارو انتخاب کنندو همه یه مدل ماشین سوار شوند؟
22:25  1395/04/29
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

ماشین ایرانی فقط سورن کلاس 11... با 5 نفر و کولر روشن 220 تا پر کردم خدا برکتش بده... پارس اسباب بازیه
21:10  1395/04/29
گزارش
پاسخ دادن
پژوپارس
0

بابا تو رو خدا این بحثا رو تموم کنید که دنا از پارس بهتره.پارس ااز دنا بهتره.نمیدونم داری کشش کمه دنا موتورش بد کار میکنه.بابا ماشین سلیقه ای بخدا اگه کسی تونسته که یه دنا یا پارس بخره تو این وضع اوضاع خدارو باید شکر کنه که پول داشته خریده. اعصابمون خدا شاهده خود شده بس که کل کل بیخودی میکنن بعضی اقایون.شزط میبندم یارو اصلا پارس یا دنا نداشته فقط چون حودش بدش میاد میخواد ماشین طرف مقابل رو بد جلوه بده.دیگه تو این شرایط اگه ماشین دارین برین کیفشو ببرین کل کل فایدهای نداره.یارو تو همون پرایدشم مونده.پارس یا دنا که واسش ارزو شده .من خودمم 206 تیپ دو داشتم.موتورش نصف اینه ولی باز جوابم رو میدادحالا پارس که دو برابر اون قوی تره کم بیاره؟. روزتون خوش
16:17  1395/04/29
گزارش
پاسخ دادن
1
0

دوستان چند پیام قبل تر راجع مشکل چیک چیک موتور وقتی روشن میشه گفتم
امروز بردمش نمایندگی :
عکس العمل مکانیک : با خنده گفت این از خوبیشه!!!!!!!
بعدش گفت صدا استکانیه و مهم نیست روغنو رو عوض کن 80 درصد خوب میشه خوبم نشد مهم نیست چون اگه بخای بفهمیم دلیلش چیه باید سرسیلندرباز شه !!!! و یه چیزی گفت برخلاف تمام چیزای که شنیدم!!!
گفت اینا اصلا فیلر ندارن!!!!!!!!!!!! یعنی گفت جوری هستن اصلا فیلر نمیشه گرفت واسشون!!!
بعدشم کلی خندید به من که برا صدا چیک چیک رفتم گفت ایجا این صداها طبیعیه خخخخخخخخخخخخ

14:32  1395/04/29
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

برخی دوستان به یک نکته توجه ندارند . پرسیده شده که چرا xu7 با توان 100 اسب از tu5 با توان 110 اسب در سربالایی بهتر راه میره . شما باید به دوری که این توان ها به دست میاد هم نگاه کنید . ضمنا ضرب دور در گشتاور برابر توان میشه . خوب پس وقتی در یک دور مشخص یک موتور گشتاور بالاتری داره پس توان بیشتری هم داره . درسته حداکثر توان xu7 کمتر هست اما در دورهای زیر 4000 چون گشتاور بهتری داره پس توان بالاتری هم داره . نمودارهای گشتاور سر چرخ رو هم که دیدید . علاوه بر موتور گیربکس هم تاثیر داره در کشش ماشین . در واقع درسته که حداکثر توان tu5 بیشتر هست اما این حداکثر توان در دورهای بالا به دست میاد که عملا در رانندگی استفاده چندانی نداره . حداکثر توان tu5 در دور حدود 5600 به دست میاد اما ما که نمیتونیم همیشه دور موتور رو روی 5600 نگه داریم . بیشترین رانندگی با دورهای زیر 4500 هست که در این دورهای مخصوصا در دندع 3 و 4 و5 پارس xu7 برتری کاملی در گشتاور سر چرخ داره . ماشین MVM315 هم موتورش 110 اسب بخار هست اما اصلا سربالایی خوب راه نمیره و حسابی کم میاره چون گشتاور ضعیف 140 نیوتن متری داره
13:32  1395/04/29
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

به این نمودارها نگاه کنید . اینها نمودار گشتاور سر چرخ برای پارس سال و پارس lx هست
http://8pic.ir/images/80o3tdi5cc00vddt1ur1.jpg

به گیربکس پارس lxمیگن be4 یا r2 به گیربکس پارس xu7‌هم میگن be3 . ایران خودرو ضرایب دنده های 1 و 2 رو خیلی سنگین کرده واسه پارس lx تا ماشین بتونه در این دنده ها راه بیافته چون میدونسته گشتاور دور پایین tu5 ضعیف هست . دقت کنید در دورهای بالاتر گشتاور tu5 بهتر میشه اما در هیچ یک از دنده ها حداکثر مقدار گشتاورش از حداکثر مقدار گشتاور xu7 بیشتر نمیشه . همچنین دقت کنید که در دنده های 3 و 4 و5 که بیشتری رانندگی در جاده با این دنده ها انجام میشه تا دور 4500 برتری کاملا با xu7 هست . پس در جاده و در دنده های 3 و4 و5 که بیشترین استفاده در جاده رو داره و تا دور 4500 که بیشترین حالت رانندگی هست برتری کاملا با xu7 هست .
11:42  1395/04/29
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

ببینید گشتاور tu5 تو دور 4000 تازه میشه 142 ولی گشتاور xu7 توی دور 3000 میشه 153 این یعنی اینکه xu7 هم گشتاور بیشتری داره و هم در دور کمتری تولید میشه و در دسترس تر هست . ضرایب دنده های گیربکس be4 روی پارس lx هم در دنده های 3 و 4 و5 سبکتر از ضرایب دنده گیربکس be3 روی xu7 هست پس شما سبکی ضرایب رو بگذار در کنار گشتاور ضعیف تر tu5 خواهی دید که کشش پارس lx ضعیف تر هست . من با هر دو ماشین رانندگی کردم شتاب tu5 تو کفی بهتره اما برای سربالایی و گردنه رفتن xu7 بهتره و دنده معکوس کمتر میخوره . شما با سرعت 100 تا 120 دور موتور xu7 در دنده 5 میشه حدود 3000 تا 3200 که بهترین کشش و گشتاور رو داره ولی برای tu5 میشه حدود 2800 تا 3000 که در این دورها گشتاور tu5 خیلی ضعیف تره . پس بهتره سعی نکنیم به زور بگیم کشش tu5 بهتر هست . متاسفانه این یک واقعیت هست که tu5‌ در کنار تمام مزایایی که داره اما کشش ضعیف تری نسبت به xu7 داره . با tu5 تو سربالایی باید بیشتر دنده معکوس بدید و سعی کنید که دور موتور رو همیشه بالاتر نگه دارید تا کم نیاره
10:50  1395/04/29
گزارش
پاسخ دادن
امير علي
0

دوره پارس ديگه تموم شده و داره نفسهاي آخرش را ميزنه با اون تيپ و قيافه ضايع قديمي دهه نود ميلادي كه ماشينها دورتا دور نوار لاستيكي پهن مشكي داشتن از نظر آپشن هم پارس هيچي نداره نه سيستم برق پيشرفته مالتي پلكس نه تنظيم زاويه نور چراغ جلو كه الان حتي پرايد هم داره!!!
با موتور عهد بوق 8 سوپاپه كه ديگه هيچ جاي دنيا توليد نميشه كلا فقط به درد آدمهايي ميخوره كه هيچي از ماشين نميدونن و فقط يه چهارچرخه ميخوان كه از يك نقطه به نقطه اي ديگه برسوندشون والسلام
10:17  1395/04/29
گزارش
پاسخ دادن
جک s5
0

شرکت حرومزاده دروغ میگه.فقط میخادملت یهو همه باهم شکایت نکنن
گزارش
پاسخ دادن
17:17  1398/06/23

رامين
0

من امروز رفتم سازمان حمايت از مصرف کنندها و توليد کنندگان روبه روي پارک ملت تهران آقاي علام کرد که اين شرکت به دليل مشکل تامين ارز و جابجايي ارز به طور محدود اس 5 وارد کرده ک در حد تحويل بهمن و اسفند 97 است و مابقي خدا ميداند شاي آواخر آذر تحويل گردد
گزارش
پاسخ دادن
17:50  1398/06/23

اردشير
0

بله همه وعده سر خرمن ميدهند همه وعدهها سرکاري است باور نکنيم از ماشين خبري نيست قطر چکاني خودرو تحويل ميدهند که ملت اعتراض عمومي نکنند اين را همه دولتي ها در جريان هستند
گزارش
پاسخ دادن
17:52  1398/06/23

عطااله پورزاهدی
0

با سلام
من ساعت 9:30 مورخ 98/06/25 تماس گرفتم گفتن در حال صدور فاکتور و تحویل که بر اساس اولویت تکمیل وجه داریم تماس می گیریم و احتمالا همین روزها با شما تماس گرفته میشه.
اگر تا آخر شهریور ندادن آنوقت دیگه باید یک اقدام جدی کرد.
گزارش
پاسخ دادن
09:36  1398/06/25

ناشناس دلربا
0

سلام دوستان پارس سوار. من ماشینمو خرداد امسال تحویل گرفتم، میخواستم بدونم برای سرویس اولیه باید چند هزارتا کار کنه، تا ببرم نمایندگی، و اینکه برا اولین بار چه چیزهایی و چه کار هایی انجام میدن، و نیاز چه کارهایی هست که خودم انجام بدم
00:43  1395/04/29
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
0

با سلام
دوستان کسی هست تنظیم ارتفاع فقط با فنر لول روی کمک فابریک انجام داده باشه؟از چه سایزی استفاده کردی.؟ارتفاع تا روی لاستیک چقدر شد.؟مشکل کوبش داری یا نه؟
23:50  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
0

با سلام
دوستان کسی هست تنظیم ارتفاع فقط با فنر لول روی کمک فابریک انجام داده باشه؟از چه سایزی استفاده کردی.؟ارتفاع تا روی لاستیک چقدر شد.؟مشکل کوبش داری یا نه؟
23:50  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
1
0

سلام
ماشین منم 94 هست اما 3000 کارکرده (یه پراید در کنارش داشتم اوایل براهمین کارکرد کمه).
مشکلی که از روز اول بفکر من اومد شتاب کمه ماشین منه نمیگم همه میگم ماشین من
مشکل اینه از 90 به بالا دیر شتاب میگیره مثلا 120 که میرسه میزنم 5 گازو تا اخر میگیرم بزور و یواش یواش خیلی کم شتاب میگیره(دریچه برقی)

دومیش صدای چیک چیک چیک موقعی تازه روشن میشه( بعضیا میگن مال سوپاپه، روغنه، شیم میخاد) اوایل تا ماشین روشن میشد بعد 1 دقیقه قطع میشد امروز روشن کردم حتی رما اومد تا نصف هم صدا قطع نشد
بنظرتون روغنشو عوض کنم؟ آیای صدا سوپاپه؟ آیا شیم(فیلر) میخاد؟
مشکل شتاب تو سرعت بالا پیشکش اما این صدا چیک چیک رو اعصابه امروز
16:27  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
1
0

سلام
ماشین منم 94 هست اما 3000 کارکرده (یه پراید در کنارش داشتم اوایل براهمین کارکرد کمه).
مشکلی که از روز اول بفکر من اومد شتاب کمه ماشین منه نمیگم همه میگم ماشین من
مشکل اینه از 90 به بالا دیر شتاب میگیره مثلا 120 که میرسه میزنم 5 گازو تا اخر میگیرم بزور و یواش یواش خیلی کم شتاب میگیره(دریچه برقی)

دومیش صدای چیک چیک چیک موقعی تازه روشن میشه( بعضیا میگن مال سوپاپه، روغنه، شیم میخاد) اوایل تا ماشین روشن میشد بعد 1 دقیقه قطع میشد امروز روشن کردم حتی رما اومد تا نصف هم صدا قطع نشد
بنظرتون روغنشو عوض کنم؟ آیای صدا سوپاپه؟ آیا شیم(فیلر) میخاد؟
مشکل شتاب تو سرعت بالا پیشکش اما این صدا چیک چیک رو اعصابه امروز
16:27  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

کشش افتضاح پارس tu5 رو هیچ طوری نمیشه باهاش کنار اومد . تو سربالایی مخصوصا وقتی ماشین سنگین باشه واقعا راه نمیره و همش باید با دور بالای 4000 و دنده سنگین بری ولی xu7 واقعا کم نمیاره تو جاده و گردنه چون هم گشتاور بیشتری داره و توی دور پایین تر تولید میشه و هم گیربکس هماهنگ تری داره . دنده های 3 و 4 و5 پارس tu5 واقعا ضعیفه . اگر خیلی به tu5 علاقه داری باید 206 بگیری وگرنه اگر پارس tu5 رو 5 نفر سوار کردی رفتی تو گردنه از پراید هم ممکنه جا بمونی مخصوصا که چرخ 15 هم داره . چندین بار باهاش تو جاده رانندگی کردم فقط تا وقتی خوبه که مسیر کفی باشه وقتی رسیدی تو گردنه میفهمی که یه موتور 1600 بیشتر نیست
16:24  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

کشش افتضاح پارس tu5 رو هیچ طوری نمیشه باهاش کنار اومد . تو سربالایی مخصوصا وقتی ماشین سنگین باشه واقعا راه نمیره و همش باید با دور بالای 4000 و دنده سنگین بری ولی xu7 واقعا کم نمیاره تو جاده و گردنه چون هم گشتاور بیشتری داره و توی دور پایین تر تولید میشه و هم گیربکس هماهنگ تری داره . دنده های 3 و 4 و5 پارس tu5 واقعا ضعیفه . اگر خیلی به tu5 علاقه داری باید 206 بگیری وگرنه اگر پارس tu5 رو 5 نفر سوار کردی رفتی تو گردنه از پراید هم ممکنه جا بمونی مخصوصا که چرخ 15 هم داره . چندین بار باهاش تو جاده رانندگی کردم فقط تا وقتی خوبه که مسیر کفی باشه وقتی رسیدی تو گردنه میفهمی که یه موتور 1600 بیشتر نیست
16:24  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
فرامرز
0

پارسTU5زیباترین ، با ابهت ترین و لوکس ترین خودروی ایران خودرو به همراه موتوری کم صدا ،کم مصرف و پرشتاب من که بدون تعصب اینو میگم اگه یه روز ناچار شم پارسمو بفروشم قطعا تا قیمت ۶۰میلیون تنها انتخاب مجدد من خواهد بود.
15:56  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
فرامرز
0

پارسTU5زیباترین ، با ابهت ترین و لوکس ترین خودروی ایران خودرو به همراه موتوری کم صدا ،کم مصرف و پرشتاب من که بدون تعصب اینو میگم اگه یه روز ناچار شم پارسمو بفروشم قطعا تا قیمت ۶۰میلیون تنها انتخاب مجدد من خواهد بود.
15:56  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
پارسtu5
0

در ادامه پست قبلی ام هم عرض کنم که مشکل ورود گرمای اگزوز به داخل کابین پارس tu5 هم وجود داره و خیلی ها از این نکنه شکایت دارند اگر دقت کنید گلگیرهای پارس tu5 به شدت داغ میشه . دلیلش این هست که اگزوز پارس tu5 یک دور هزار پیچ میزنه تا به انتهای خودرو میرسه . خودتون برید مسیر اگزوز رو دنبال کنید تا متوجه بشید . گیربکس ناهماهنگ در کنار گشتاور ضعیف tu5 هم باعث عدم کشش مناسب این خودرو در سربالایی ها شده . اگر با سرنشین پر به جاده کوهستانی برید واقعا کشش ضعیف این ماشین به چشم میاد. در کنار این مشکلات باید گفت پارس tu5 یک ماشین کم مصرف هست که صدای کمی هم از موتورش به گوش میرسه و سواری خوبی داره . بیشتر مشکلات این ماشین که در بالا اشاره شد در اثر جا زدن موتور tu5 در این بدنه است . موتور tu5 برای ماشین های اتاق کوچک پژو طراحی شده و نه گشتاور لازم رو داره و نه شیوه نصبش مثل xu هست . به هر حال پارس tu5‌نمره قبولی میگیره و نمیشه گفت ماشین بدی هست ولی نباید ضعف هاش رو هم فراموش کرد و نادیده گرفت .
14:55  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
رضا S5
0

سلام .هموطنان عزیزم درست این شرکت نامرد و بدعهد باهمه ما بد رفتار کرده و حق وحقوقمان را نداده یا من خودم بعد از یکسال انتظار هنوز ماشینم را تحویل نگرفتم ولی خواهشا حرفهای امیدوار کننده بزنید ویا با سند و مدرک چیزی بنویسید همه ما با وام و قرض بهر امیدی پول واریز کردیم .این طوری مشکلمان که حل نشده هیچ استرس به زندگیمون وارد میشه. من خودم این هفته نمایندگی شهرمان حدود۱۶ ماشین S5جهت تحویل آورده بودن را دیدم ...آن شااله همه ما به خواستمون برسیم.
گزارش
پاسخ دادن
22:38  1398/06/13

اسی
1

باسلام .
من تحویل مهر ماه بودم تاریخ 94/10/1 دعوتنامه جهت تکمیل وجه اومد برام .
گزارش
پاسخ دادن
11:25  1394/10/06

جواد
0

سلام من تحویل ابان ماه بودم فعلا دعوت نامه نیامده
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1394/10/06

پارسtu5
0

در ادامه پست قبلی ام هم عرض کنم که مشکل ورود گرمای اگزوز به داخل کابین پارس tu5 هم وجود داره و خیلی ها از این نکنه شکایت دارند اگر دقت کنید گلگیرهای پارس tu5 به شدت داغ میشه . دلیلش این هست که اگزوز پارس tu5 یک دور هزار پیچ میزنه تا به انتهای خودرو میرسه . خودتون برید مسیر اگزوز رو دنبال کنید تا متوجه بشید . گیربکس ناهماهنگ در کنار گشتاور ضعیف tu5 هم باعث عدم کشش مناسب این خودرو در سربالایی ها شده . اگر با سرنشین پر به جاده کوهستانی برید واقعا کشش ضعیف این ماشین به چشم میاد. در کنار این مشکلات باید گفت پارس tu5 یک ماشین کم مصرف هست که صدای کمی هم از موتورش به گوش میرسه و سواری خوبی داره . بیشتر مشکلات این ماشین که در بالا اشاره شد در اثر جا زدن موتور tu5 در این بدنه است . موتور tu5 برای ماشین های اتاق کوچک پژو طراحی شده و نه گشتاور لازم رو داره و نه شیوه نصبش مثل xu هست . به هر حال پارس tu5‌نمره قبولی میگیره و نمیشه گفت ماشین بدی هست ولی نباید ضعف هاش رو هم فراموش کرد و نادیده گرفت .
14:55  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
erfan
0

آقا درست میگن از امسال گیربکس پارس LX رو به be3 تغییر دادن؟
ممنون میشم پاسخ بدید
14:43  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
erfan
0

آقا درست میگن از امسال گیربکس پارس LX رو به be3 تغییر دادن؟
ممنون میشم پاسخ بدید
14:43  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
پارسtu5
0

یکی از مشکلات اساسی پارس tu5 اینه که جای قرار گیری دسته موتورها روی بدنه برای یک موتور مایل نصب از خانواده xu تعبیه شده . موتورهای xu از xu5 تا xu10 با شیب 30 درجه نصب میشن و به راحتی در همه بدنه های متوسط پژو سیتروئن قابل نصب هستند و دسته موتورهای یکسان دارند . دلیل اینکه بسیاری از قطعات موتورهای زانتیا به موتور xu7 و متعلقاتش میخوره هم همینه . اما متاسفانه ایرانخودرو اومده موتور tu5 رو که یک موتور عمودی هست رو توی این بدنه جا زده بدون اینکه محل دسته موتورها رو تغییر بده . درنتیجه موتور خیلی به رادیاتور نزدیک شده . حتی نمد کاپوت رو هم عوض نکرده . بارها دیده شده که برخی از قسمت های نمد در اثر برخورد به قسمت های داغ در پارس tu5 سوخته . دسته موتورها رو هم مجبور شده دراز تر کنه . همین عامل باعث شده که دسته موتورهای پارس tu5 خیلی زود خراب بشه مخصوصا که به دنده معکوس زیادتر و دور بالاتر هم نیاز داره . گیربکس رو هم مجبور شده دستکاری کنه و دنده های 1 و 2 رو سنگین کنه تا گشتاور ضعیف tu5 جبران بشه که مشکلات گیربکس و کلاچ رو هم که همه دیدیم واسه پارس tu5 .
14:40  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
پارسtu5
0

یکی از مشکلات اساسی پارس tu5 اینه که جای قرار گیری دسته موتورها روی بدنه برای یک موتور مایل نصب از خانواده xu تعبیه شده . موتورهای xu از xu5 تا xu10 با شیب 30 درجه نصب میشن و به راحتی در همه بدنه های متوسط پژو سیتروئن قابل نصب هستند و دسته موتورهای یکسان دارند . دلیل اینکه بسیاری از قطعات موتورهای زانتیا به موتور xu7 و متعلقاتش میخوره هم همینه . اما متاسفانه ایرانخودرو اومده موتور tu5 رو که یک موتور عمودی هست رو توی این بدنه جا زده بدون اینکه محل دسته موتورها رو تغییر بده . درنتیجه موتور خیلی به رادیاتور نزدیک شده . حتی نمد کاپوت رو هم عوض نکرده . بارها دیده شده که برخی از قسمت های نمد در اثر برخورد به قسمت های داغ در پارس tu5 سوخته . دسته موتورها رو هم مجبور شده دراز تر کنه . همین عامل باعث شده که دسته موتورهای پارس tu5 خیلی زود خراب بشه مخصوصا که به دنده معکوس زیادتر و دور بالاتر هم نیاز داره . گیربکس رو هم مجبور شده دستکاری کنه و دنده های 1 و 2 رو سنگین کنه تا گشتاور ضعیف tu5 جبران بشه که مشکلات گیربکس و کلاچ رو هم که همه دیدیم واسه پارس tu5 .
14:40  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

سلام خدمت دوستان tu5پارس
من ماشینمو 5تیرماه تحویل گرفتم(تحویلی خردادماه بودم) چیزایی که تا این لحضه تا کیلومتر 1600رانندگی کردم بازگو میکنم
1- صدای چرخ ها یا لنت ها بعضی وقتها همه چرخ هاهنگام شستشوی ماشین یا اب گرفتن وبعداز خشک شدن صدا قطع میشود

2- مصرف سوخت به صورت تقریبن ترکیبی تا این لحظه صدی،هشت ونیم و صدی ،نه بوده(8.5/100 و 9/100 ).

3- ماشینمو بعداز کیلومتر 1500کارکرد سرعتش را یکبار تا 150 آوردم که صدایی مثل موووووووو به نظرم داخل اتاق میومد . و تا این لحظه بیشتر از سرعت 150 نبردم ونمیدونم چند تا سرعت میره؟

4- بعضی مواقع درسرعت 100کیلومتر به بالا صدای خش خش از باند ماشین در میاد .چه ظبط خاموش باشد یا نباشد البته هنوز نمایندگی برای رفع ایرادات نبردم .
گفتم شاید به مرور زمان تا کیلومتر بالاتر برطرف شد و نهایتن هنگام تعویض روغن در کیلومتر 8000هشت هزار بردم نمایندگی و سرویس اولیه بکنم
دوستان اگه نظری یا پیشنهادی دارن ممنون میشم از نظراتشون استفاده کنیم.
11:46  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
0

با عرض سلام و احترام من پارسTu5برج1ثبت نام کردم همه پولشوپرداخت کردم که تحویلش برج 5هست ولی الان اعلام کردند که 60 روزدیگه تحویل میدندکسی اطلاعی داره ؟
22:46  1395/04/27
گزارش
پاسخ دادن
ممل
0

من بعد 600 بار زنگ زدن و درخواست دادن - به 096440 گفتن تحویل پژو پارس ال ایکس به علت بهبود کیفیت تاخیر داره - مشخص نیست کی تحویل بدن - و اینکه سایت ایران خودرو حتی پیش فروش 4 ماهه پارسو بسته :(
این یعنی بشینیم تا صبح دولتمون بدمد !!!!!
لعنت بر مردم آزار-- آشغال خودرو
گزارش
پاسخ دادن
10:06  1395/04/28

اروین
0

منم برم 1 نوشتم پول اخرو که 10 روز پیش ریختم گفت 60 روز دیگه میخاستم خودمو پاره کنم ینی
گزارش
پاسخ دادن
04:48  1395/05/02

محمد
0

سلام
دوستان آیا شیشه های پارس lxآنتی یووی هستند
اگر هستند کدوماشون؟
22:18  1395/04/27
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام
دوستان آیا شیشه های پارس lxآنتی یووی هستند
اگر هستند کدوماشون؟
22:18  1395/04/27
گزارش
پاسخ دادن
اصغر
0

شایعه نکن. خوشت میاد به مردم استرس بدی
گزارش
پاسخ دادن
17:39  1398/05/16

قنبر
0

من هم شنيدم لوازم يدکي مثل اينکه ندارند
گزارش
پاسخ دادن
19:33  1398/05/16

مازیار
0

سلام

دوستان آمپر آب پارس TU5 من همیشه وسطه .گاهی یه خرده ی خیلی کم بالاتر از وسط هم میره طبیعیه یا مشکلی داره؟؟آب رادیاتم چک کردم پره

در ضمن بعد از هر بار که باهاش رانندگی میکنم کاپوت بیش از اندازه داغ میکنه طوری که اینقدر داغه باید با دستمال در کاپوت ماشین رو باز کنم.

راهنمایی میفرمایین
متشکر
21:47  1395/04/27
گزارش
پاسخ دادن
مازیار
0

سلام

دوستان آمپر آب پارس TU5 من همیشه وسطه .گاهی یه خرده ی خیلی کم بالاتر از وسط هم میره طبیعیه یا مشکلی داره؟؟آب رادیاتم چک کردم پره

در ضمن بعد از هر بار که باهاش رانندگی میکنم کاپوت بیش از اندازه داغ میکنه طوری که اینقدر داغه باید با دستمال در کاپوت ماشین رو باز کنم.

راهنمایی میفرمایین
متشکر
21:47  1395/04/27
گزارش
پاسخ دادن
افروز
0

دوستان تجربه 5ماه استفاده از این ماشین: محاسن :بسیار نرم و کم صدا، کشش مناسب حتی در سربالاییها، مصرف بسیار پایین تا جایی که یادم میره کی رفتم پمپ بنزین،هندلینگ عالی و فضای مناسب،کلاچ بسیار نرم، ترمز خوب و امکانات خوب و اما معایب کیفیت نه چندان مناسب داشبرد علی رغم زیبایی، رگلاژ نبودن درها،سوختن چراغ سقف و مه شکن ظرف مدت کوتاه 2ماه،کیفیت نامناسب تسمه ها که مجبور به تعویض با نمونه اصلی شدم،گیر اندک دنده 1 در صبح ها و ابتدای حرکت، صدای بوق مانند از لنتهای عقب پس از شستشوی ماشین، دید محدود آینه های بغل البته از نظر من در کل با این قیمت اگه از برخی ایرادها چشم پوشی کنم ماشین بدی نیست.
19:47  1395/04/27
گزارش
پاسخ دادن
افروز
0

دوستان تجربه 5ماه استفاده از این ماشین: محاسن :بسیار نرم و کم صدا، کشش مناسب حتی در سربالاییها، مصرف بسیار پایین تا جایی که یادم میره کی رفتم پمپ بنزین،هندلینگ عالی و فضای مناسب،کلاچ بسیار نرم، ترمز خوب و امکانات خوب و اما معایب کیفیت نه چندان مناسب داشبرد علی رغم زیبایی، رگلاژ نبودن درها،سوختن چراغ سقف و مه شکن ظرف مدت کوتاه 2ماه،کیفیت نامناسب تسمه ها که مجبور به تعویض با نمونه اصلی شدم،گیر اندک دنده 1 در صبح ها و ابتدای حرکت، صدای بوق مانند از لنتهای عقب پس از شستشوی ماشین، دید محدود آینه های بغل البته از نظر من در کل با این قیمت اگه از برخی ایرادها چشم پوشی کنم ماشین بدی نیست.
19:47  1395/04/27
گزارش
پاسخ دادن
بهراد
0

ثبت نام 45روز نقدی کردم الان 2ماه خبری نیست

لطفا راهنمایی کنید ممنون

کد 2828 ثبت نام کردم
17:16  1395/04/27
گزارش
پاسخ دادن
شاهین
0

سلام من قصد خرید پژو پارس را داشتم شما بین پارس سال و پارس Tu5 کدام یک را پیشنهاد میکنید ما در اب و هوای گرم زندگی میکنیم و خانواده 5نفره هستیم حالا با توجه به گرمای 50درجه خوزستان و5نفره بودنمان شما کدام یک را پشنهاد میکنید خواهشا کسایی که تجربه دارند نظر دارند؟با تشکر
13:44  1395/04/27
گزارش
پاسخ دادن
شاهین
0

سلام من قصد خرید پژو پارس را داشتم شما بین پارس سال و پارس Tu5 کدام یک را پیشنهاد میکنید ما در اب و هوای گرم زندگی میکنیم و خانواده 5نفره هستیم حالا با توجه به گرمای 50درجه خوزستان و5نفره بودنمان شما کدام یک را پشنهاد میکنید خواهشا کسایی که تجربه دارند نظر دارند؟با تشکر
13:44  1395/04/27
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام ایا درسته که میگن پارس Lx تو سربالایی ها کم میاره خواهشا کسایی که دارن نظر بدن؟
02:09  1395/04/27
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین gl : اگه به قیمت طلا و دلار نگاه کنی کسانی که الان تکمیل وجه می‌کنند مبلغ کمتری پرداخت می‌کنند تا شمایی که خرداد تکمیل وجه کردی😁😁
علی : شما اگه زورتون به سایپا میرسه بپرسین. سایپا میخواه اول از شر شاهین جی ها خلاص بشه. خیالش که از طرف اونا راحت شد اگه چیزی موند میده به ما. اگه نموند باید کوییک بگیریم
X5 : سلام دوست عزیز خیلی ساده تشریف داری،میدونستی؟؟
شاهین پلاس : سلام ، چه تاریخی تکمیل وجه کردی؟
فریبا : منم هفته چهارم مهرم هنوز برام پیامی نیومده
x5 سفید فروردین : سلام. ثبت نام فروردین دو مرحله ای. تکمیل وجه 18 شهریور - هنوز شاسی نشده (مرحله تکمیل وجه زرده)!!!؟؟؟ کسی از ثبت نامهای فروردین تحویل گرفته؟ شاسی شده؟ آیا تا بهمن تحویل می دهند؟
سیاوش x5 : سلام دوستان از ثبت‌نامی اسفندx5 کسی تحویل گرفته؟ ممنون میشم اطلاع رسانی کنید
فریبا : جناب سایپا تکلیف ما هم روشن کن که از اول جی ال بودیم ، چرا فقط داره تبدیل میزنه ؟؟؟؟؟
میثم : سلام دوستان عزیز که هفته چهارم خرداد موعد تحویل خودروشان بوده،،هنوز تکمیل وجه نکردن و تبدیل نزدن لطفا اگه خبری چیزی بود مارو هم در جریان بذارید ممنونتان میشم
رامین : منم دقیقا عین شمام. ماشینو بعد دو سال فروختم. هر موقع زنگ میزنم میگن در لیست پرداختین
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اکستند : زنگ بزنید صدا سیما. راجع به پلاک نشدن نیسان اکستند. این ماشین تحویل یک ماهه بوده و مشکل پلاک هم نداشته پس چرا پلاک نمیکنن. پیگیر باشین. وگرنه خبری از ماشین نیست.
علی 207پانا آذرماه : سلام اره دادش برامنم نوشته دهه سوم مرداد درحال فاکتوره
محمد تقی : سلام دوستان خسته شدیم چرا ماشینارو تحویل نمیدن
فرسوده اذر : سلام دوستان طرح فرسوده اگر کسی دسترسی دار چک ببین این دعوتنامه اذر ماه امه یا نه خدا لعنت کنه ایران خودرو
حسین : مبارکه انشالله هرچه سریعتر پلاک و تحویل بشه و با دل خوش استفاده کنید
Shahrivar s واقعی : سلام تاجی مبارکت باشه شمام کهsbrنداری زودم پلاک میشی...فقط شما اطلاعاتت زیاده به نظرت ماکه sbrداریم و استان غیر از تهرانیم... تحویل حضوری الان بزنیم پلاک میکنن؟ 16مهر تا الان پلاک نشدم🤔🤔🤔
پیش فروش : اقا کسی شماره کاشان رو داره بزاره
منتظر پلاک : فقط خدا. ریشه سایپا. بکنه که همه مردم را گرفتار کرده ده روزه ماشین من خروج خورده پس چرا نمی رسه نمایندگی
نیسان دوگانه : ده روزه ماشین خروج خورده ولی نمی رسه نمایندگی. اینها. علکی چراغ تحویل را روشن میکنن میگن ماشین حرکت کرده به والا. همشون دروغ میگن. بی پدرا
سرافراز : بچه من زیاد پیگیر نبودم الان نگاه کردم ماشبنم مرحله فاکتور هست تحویل 30دی، پیش فروش بعد فاکتور تا تحویل یکماه میشه؟