امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

892 نظر

sina
0

سلام دوستان کولر پژو من (پارس tu5)خوب عمل نمیکنه به نظر شما مشکلش چی می تونه باشه
18:05  1395/04/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

دریچه گاز سیمی بهتره یا برقی؟
19:38  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

اگه میشه در مورد طرقه آب بندی ماشین راهنمایی کنید
01:40  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام جمعياً
دركل ماشين بدي به نظر نمياد
ولي من تازه صفرمدل ٩٥گرفتم باكاركرد٢٠٠٠تا
ولي هركاري ميكنم از١٦٠تا سرعتش بالا نمي ياد
ونميدونم جريانش چيه
يعني بعد نفسش بازتر ميشه
دوستان راهنمايي كنند
باتشكر
گزارش
پاسخ دادن
10:53  1395/03/26

سعید
2

اره عزیز یه خورده بخور اکالیپتوس تو باکش بریز حتما نفسش بیشتر باز میشه و واست میپره
مرد مومن مگه بوگاتی خریدی .........
گزارش
پاسخ دادن
13:07  1395/03/26

ارسلان
4

سرعت بالای 160 به نظرت معقوله؟ سرعت مطمین اونم تو اتوبانها و جاده های ایران نهایتا 100 تاست. بهتره با آرامش و امنیت رانندگی کنیم که هم خودمون و هم دیگران که واقعا بی گناه هستند تو دردسر نندازیم.موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1395/03/26

مسلم
2

حاج سعید
بجای اینکه مسخره کنی جواب بده بلدم نیستی لطفا اظهار نظر نکن
بعدشم من یه 93 شو دارم باهاش 200 تا رفتمو میرم
مرد مومن قرار باشه موتور 16 سوپاپ 1600 با پراید 8سوپاپ 1300 یکی بره که خب آدم مگه مرض داره 20تومن اضافه هزینه کنه
واما شما آقا محمد عزیز
ماشنتو خوب آب بندی نکردی وباید یکم با بنزین سوپر بگازیش تا نفسش باز شه
گزارش
پاسخ دادن
15:59  1395/03/27

حاج سعید
3

پسر خوب جای مسخره هم داره هیچ مرد عاقلی با این پیت حلبی های که من و شما دستمونه و من دو تاشو دارم و بهش میگیم پارس lx که نامشو شش تا تریلر نمیکشه و یک دهم همون شورولت نوا شش سیلندر جنرال موتور هم نداره و غیره .......بالای ۱۰۰تا بره بایستی جلو چشمش یه عمر رو ویلیچر نشیتن و داغ عزیزان رو به چشمش ببینه کجای کاری جوون بقول شاعر تو مو میبینی و من پیچش مو
گزارش
پاسخ دادن
16:59  1395/03/27

امیر
1


سلام به همه
من میخوام ی پارس ال ایکسtu5بخرم دودل موندم خیلی ها میگن به درد نمیخوره اگه کسی ازدوستان داره وتاحالا استفاده کرده منوراهنمایی کنه ممنون میشم
00:15  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
3

بهترین و با کیفیت ترین خودرو ایرانی پارسtu5 است. موتور پرقدرت و عالی. نرم و شتاب زیاد. آپشن های خوب. ترمزهای قوی. واشر زدن تو کار این موتور نیست. به نظرم برای اولین بار ایران آبروی ایران خودرو حفظ شده. تا پشتش نشینی و نرونی متوجه نمیشی.من تا کیلومتر 15000الان هیچ موردی ازش ندیدم.موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
08:05  1395/03/23

علی
5

کشش tu5 ضعیفه در دنده های 3 به بالا و این ضعف اساسیش هست . واسه شهر خوبه اما سربالایی کم میاره مگر اینکه خیلی باهاش پر گاز و دور بالا رانندگی کنی
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1395/03/23

Soheil
3

سلام دوست عزیز
من سال 94 یه پارس ال ایکس گرفتم . اولش فکر میکردم بهترین ماشینو گرفتم . وقتی تو جاده رانندگی میکردم با 170 هیچ صدایی تو اتاق نمیومد . اما واقعا راضی نبودم . کیفیت پایین قطعات داخل ماشین کاملا مشخص بود . دور فرمون همون روز اول شروع کرد به باز شدن . ترمزش که ماشاا... تو یه نم نم بارون یکدفعه زیر ما خالی کرد شانس اوردم تصادف نکردم . در مجموع بد نبود اما به قیمتش نمی ارزید.
گزارش
پاسخ دادن
17:05  1395/03/23

شهریار
0

با سلام خدمت شما دوست گرامی بنده پارس tu5 دارم از تمام پارس های دیگه بهتره
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1395/03/26

ميلاد
2

سلام منtu5 دارم الان ٩ سال كه پشت انواع ماشين نشستم
ماشين خوبيه اما امروز با يكي از دوستام كه دنا داشت تو كفي و گردنه رفتيم تو سرعت اما دنا خيلي بهتر ميرفت
واقعا كم آوردم
20:43  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
3

نگران نباش بعدش از مدتی اون میره تعمیرگاه و تو تو خونت راحت خوابیدی. موتور ef7 مفت گرونه. پر خرجه. مکانیکش نیست. یه چیزی سمبل کردن با اقساط و چک و سفته و .... دادن دست مردم. قطعات موتوریش گرونه. روغن ریزی داره. افت کولر داره شدید.باز جدیداش کمی بهتره. ولی مهمون چند ماهه. بعدش می افته تو خرج. یدونه جی پی اس اتولوکس ببند تو پارس ال ایکس بازم خودرو با کیفیت خریدی و فول آپشن. هیچ وقت پارس رو با دنا مقایسه نکن. پارس اتاق و موتور استانداردی داره.
گزارش
پاسخ دادن
08:12  1395/03/23

مTU5
3

توکفی فکر نمیکنم هیچ کدوم از ماشین های همرده TU5بتونه بگیردش راحت توکفی کیلومتر مچسبه سقف.
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1395/03/23

علی
4

واسه سربالایی فقط xu7 خوبه من قبلا داشتم واقعا جوندار و راحت بالا میره
گزارش
پاسخ دادن
14:27  1395/03/23

سجاد
0

موتور tu5 رو پارس که استاندارد نیست خیلی فشار روش میاد
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1395/03/30

منصور
3

سلام
این واقعیت داره که میگن خودروهایی که برا تهران تولید میشه از خودروهای شهرستان بهتر هستند؟
13:36  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
صادق
0

سلام دوستان برای باند جلو (درها)که یه صدای باکیفیتی داشته باشه چی پیشنهاد میکنید؟
18:30  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام داداش
اگه واقعا دنبال کیفیت و خوش صدایی هستی و میخوای تا ماشینت عمر میکنه بلندگوهاتم عمر کنه فقط برند هلیکس بگیر دنبال پاییونیر و کنوود و سونی که همه بهت پیشنهاد میدن نباش ... هلیکس فوق العاده باکیفیت و خوش ساخت ، صداشم حرف نداره (ساخت خود آلمان، چینی نیست) من برای درهای جلو کامپوننت هلیکس E62C خریدم از سایت بهرام شاپ
برای اینکه اطلاعت بیشتر پیدا کنی و نظریات مشتریانشو بخونی به همون سایت مراجعه کن
گزارش
پاسخ دادن
18:09  1395/03/22

صادق
0

ممنون محمدجان ولی قیمت خیلی بالاست من فقط دوتا باند برا درهای جلو تاحداکثر150میخوام که یه صدای نسبتا خوب ونرم و کریستالی بده.
گزارش
پاسخ دادن
12:11  1395/03/23

soheyl
0

آقا من این ماشینو اول بهمن تحویل گرفتم از هر لحاظ عالیه فقط دو تا مشکل داره که نمیدونم مال من اینجوریه یا همش این شکلیه
یکیش اینکه صندلیای جلو انگار لقن و موقع ترمز صدا میدن
دوم اینکه ماشین کات آف نداره یعنی دور موتور ب قرمز برسه اتومات گاز قطع میشه
ecu ماشین من کروزه امکان داره از اون باشه؟
تعویضش با بوش چقدر هزینه داره؟
17:03  1395/03/18
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

صندلی ماشین من هم لق میزنه!!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
21:28  1395/03/18

بوگاتی
0

مال منم فقط صندلی راننده لق میزنه :)
گزارش
پاسخ دادن
10:29  1395/03/19

حمید
2

دوستان از سمت در ابر نیمکت صندلی رو به داخل فشار بدین یه پیچ هست اون پیچ رو با بوکس سفت کنین فقط حواستون باشه خیلی سفت نشه چون بعد جلو و عقب نمیره
گزارش
پاسخ دادن
12:25  1395/03/19

میلاد
1

سلام فرق کلاس 512 با بقیه چیه؟
10:37  1395/03/18
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0

کلاس 511 فرمونش معمولیه و از این جدیدا نیست
کلاس 512 فرمونش جدیده
کلاس 513 مالتی پلکس و مدار تجمعی cec داره
گزارش
پاسخ دادن
12:22  1395/03/18

وحید
3

سلام خدمت همه ی عزیزان
من همین دو ساعت پیش تحویل گرفتم که ساخت مازندرانه
کیفیتش انصافا خوبه من انتظار یه چیز بدتر رو داشتم . رینگ ده پر داره و ترمز های فوق العاده شاید باور نکنید ولی من تو خیل ماشین هایی که روندم و داشتم اینجورشو ندیدم همچنین کولر خوبی داره ودر کل خیلی خوبه ولی یکم مونتاژ رو بی دقت کردن و حتی سنسور پارک حالا دو تا شده شاید بعدا بکننش یکی !!!!
سه سوال داشتم که این دور موتورش در حالت عادی یه خط پایین تر از 1000 هستش ؟؟!!
از کجا بفهمم گاز سیمیه یا برقی و ecu بوش داره یا کروز ؟
و اینکه وقتی در رو باز میکنی فلشر میزنهو ... از کجا بفهمم داره ؟؟منظورم مدار تجمعی (مالتی پلکس)
در ضمن این ماشین رو بدون هیچ مدرک و سندی دادن یعنی فقط دوتا کلید دادن گفتن برو اینو واسه دوستانی میگم که در مورد بیمه و... سوال کرده بودن (سند خورده ولی مدارکش نیومده) هر سوالی باشه من در خدمتم
15:27  1395/03/13
گزارش
پاسخ دادن
جواد
2

ببخشید FKساخت کجاست؟
13:32  1395/03/13
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

خراسان
گزارش
پاسخ دادن
19:40  1395/03/13

جواد
2

دوستان شماره شاسی FC ساخت کجاست؟
13:29  1395/03/13
گزارش
پاسخ دادن
بهراد
0

سلام
ببخشید میخواستم بدونم سیم کلاج ال ایکس برقی یا سیمی

مدل 95
16:59  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
2

داداش هم سیمیه هم برقی.بستگی به شانست داره.برقی خیلی کم تاخیر دریچه گاز داره.ولی مصرف ماشین یک کمی کمتر هم میشه. سیمی به نظرم بهتره.ماشین تر و فرزتره. سیمی با ecu کروز و برقی با ecu بوش مونتاژ میشه که خیلی با هم فرق ندترند جفتشون هم خوبند واسه من کروزه عالیه.
گزارش
پاسخ دادن
08:51  1395/03/12

حسین
0

سلم سعید جان ممنون که جواب دادین ماشین شما همچنین صدایی داشت که تسمه تایم و دسته موتور عوض کردی یا به خاطر چیز دیگه این صدایی که من میگم دور موتور که از 3 بالابره قطع میشه بعد پا که روی گاز برداری هم قطع میشه فکر کنم بیشتر بچه ها این مشکل را هم داشتن به نظر شما این صدا از تسمه دینامه
11:47  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
سعید تبریز
0

با سلام م جدد خدمت اقا حسین عزیز
همین صدا باعث شد که از جیب خودم بدم تسمه تایم رو عوض کنن که تسمه تایم کارخونه یه جنس درجهدو و خشکی بود که موقع گاز دادن صدای قژ قژ اعصاب خورد کنی داشت ضمنا دسته موتورش هم جنسش بیش از حد سفت بود اونم با جستجو میون لوازم فروشهای اشنا فرانسه شو که مال ۲۰۶,تیپ ۵ بود گیراورده و دادم بستن و اخر سر باز بقول شما یه کم از صدا اونهم موقع سرد بودن ماشین تو گتز دادنها بود که با چند قطره روغن موتور به حد صدای نرمال موتور های قدیمی کاهش پیدا کرد
ولی حسین جان شما راه رفته منو برعکس برو و از همون چند قطره روغن شروع کن انشالاه که کار به اونجاها نکشه موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
12:22  1395/03/10

حسین
0

سعید جان روغن به بدنه داخلی یا بیرونی تسمه دینام بزنم و اینکه چه روغنی بزنم
گزارش
پاسخ دادن
13:39  1395/03/10

سعید تبریز
0

سرور من به داخل تسمه کمی با انگشتت وقتی ماشین خاموش بمال و روغنش روغن موتور خوب باشه کافیه
کمی حدودا پنچ قطره هر بار به انگشتت بزن و طرف داخل تسمه همون قسمت عاج دارش بمال یادت باشه فقط میخواهیم کمی تسمه نرم بشه و ارتجاهیتش زیاد بشه و بس
انشالاه جواب بده موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1395/03/10

میلاد
1

داداش روغن به تسمه تایم میزنی تایم رد می کنه ها. و همینطور روغن تسمه رو از بین می بره.صدایی نداره حساس نشو. تسمه تایمش اصله دست بهش نزن.
گزارش
پاسخ دادن
15:31  1395/03/11

سعید تبریز
0

برادر عزیز تسمه تایم که کاور داره و هیچطوری نمیشه بهش روغن زد ضمنا عزیزم من که دادم جلوی چشمم تسمه تایمم رو عوض کردن یه تسمه چینی از کارخونه روش بود و بلبرینگ بقول شما فابریکش خراب بود در ثانی تسمه هیدرولیک و دینام با پنچ قطره روغن موتور خراب نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
08:54  1395/03/12

اشکان
21

ما 6ماهی میشه یه پارس TU5خریدیم اگه بگم نسبت به پولی که دادیم فوقالعادست باور نمیکنید نه مشکل گیربکس داره نه کشش و نه هیچگونه سرو صدای اضافی خدایی هم ظاهر وهم باطن تو این رنج قیمت بی نظیره من که عاشقشم، البته دوستان هرماشین دیگه ای که دارن الهی خیرشو ببیندو چرخاش براشون بچرخه، ماشین شیک و موتور عالی یک کلام پارسTU5,عزت زیاد.
20:58  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
دانش
9

با عرض سلام خدمت دوستان در جواب بعضی از دوستانی که از صدای شبیه قرقر یا خرخر ازسمت راست موتور موقع حرکت و گاز دادن سوال داشتن که ظاهرا باعث خوشحالی مخالفان TU5 شده بود باید عرض کنم این مورد به احتمال بسیار زیاد مربوط به دسته موتوره و هیچ ارتباطی با موتور یا حتی گیربکس نداره و در نمایندگی ها به راحتی با تعویض اون مشکل حل میشه اگه خواستید آزاد هم تعویض کنید حداکثربا یه هزینه 20_30هزارتومانی تعویض میشه ،دسته موتور سمت راست(شاگرد)چنانچه شل یا خراب شده باشه موقع گاز دادن باعث لرزش و ایجاد صدایی شبیه قرقر یا صدایی اضافی ازسمت راست موتورمیکنه،معمولا نمایندگی ها هرگونه صدای اضافه رو به گیربکس ربط میدن میتونید به یه مکانیک ماهر مورددسته موتور رو نشون بدید و به سادگی مشکل صدا حل میشه ، لازم عرض کنم این صداها از بربلینگه های شفت کلاچ هم میتونه باشه ولی صدای اضافی از سمت راست موتور موقع حرکت و گاز دادن بیشتر مربوط به دسته موتور سمت راست یا به احتمال ضعیفتر هرزه گرد دینامه. دوستانی هم که مشکل کلاچ دارند با تعویض دوشاخ کلاچ های جدید و سیم کلاچ در نمایندگی کلاچ ماشین نرم و اصلاح میشه.یاحق.
11:47  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
اکبر
0

آقا دانش دمت گرم، ماشینو بردم تعمیرگاه با چندتا ضربه و یه مقدار سفت کردن دسته موتور کلا اون مقدار صدایی که میومد قطع شد مکانیک گفت دسته موتور سالمه فقط کمی شل بود اونم بخاطر آچارکشی ناقص ایران خودرو بود.یک دنیا ممنون از مرامت.
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1395/03/10

سالار
13

بعد یه سال هر بار که دستی به سر و روش میکشم یه ساعت فقط نگاش میکنم خدایی تا ۷۰میلیون بی نظیره ما که داریم و خدا رو شکر راضیم .
18:33  1395/03/08
گزارش
پاسخ دادن
م tu5
5

درسته که ظاهر پارس تکراری شده منم قبول دارم یه مقدار قدیمی و تکراری شده اما در مقایسه با محصولات روز دنیا مثلا همین ماشین های کره ای نه در مقایسه با محصولاتی مثل دنا ظاهرا دوستان دنا سوار خیلی تو توهمند که یه ماشین مد روز سوار میشن خدایش بدون کوچکترین تعصبی اینواز بررسی سایت های معتبر طراحی میگم که طراحی پارس نه تنها یه سر و گردن از سایر محصولات ایران خودرو برتره بلکه ماشینهایی مثل سمند یا مدل بزک شدش دنا حالا حالاها مونده که به پارس برسند شاهد ادعای منم اینکه بعد ۱۵سال از عرضه این ماشین هنوزهم ازگسترده ترین اقبال مردم درکنار۲۰۶هاشبک برخورداره،با اینکه قدیمی شده ولی چون طراحی دوستان فرانسویه زیبا و دلرباست،حالا هی ایران خودرو و سایپا بیان هرروز طرحهایی مثه دنا و تیبا و ساینا و...بدن بازار البته آنرا که عیان است چه حاجت به بیان است.
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1395/03/09

یاسین
1

سلام دوستان من میخوام پارس بگیرم بین tu5 و elx موندم با خوندن نظرها و کلیپ هایه اپارات کاملا elx از نظر سرعت شتاب و قدرت بهتره این جمله من به این معنی نیس که tu5 ضعیفه ولی tu5 مصرف سوخت بهتری داره...ما خونوادمون5نفریم و خیلی اطراف شهر میریم که شیب هایه تندی هم دارن و نمیخوام که کم بیاره...و دوستانی هم که گفتن elxدنده 5 ضعیفه من خودم تو اپارات دیدم که210 رو پر میکنه ولی بازم نظر شماهایی که این ماشینارو دارین رام خیلی مهمه و ممنون میشم کمک کنید.
14:42  1395/03/07
گزارش
پاسخ دادن
آریایی
0

شایعه است
گزارش
پاسخ دادن
17:03  1395/03/13

مجید
0

سلام به همه دوستان
من می خوام پارس بخرم بنظرتون TU5خوبه یا مدلای دیگش؟ از تمام لحاظ.ممنون میشم راهنمایی کنید
14:00  1395/03/07
گزارش
پاسخ دادن
فرید
0

سلام.
وقتی ماشین روشته و کاپوت میزنم بالا صدای تق تق همزمان به گوش میرسه . کسی از آقایون این مشکل رو داره؟؟؟؟
13:21  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
دانش
7

با سلام خدمت دوستان عزیز؛
مالتی پلکس=چندجزیی بودن، مجموعه ای از اعضای همسو برای یک هدف مشخص.
درخودرو؛یکپارچه سازی سیستم برق خودرو است این سیستم بر خلاف روش سنتی باعث کاهش تعداد و حجم سیم ها ،کاهش هزینه تولید و افزایش کیفیت و قابلیت های الکترونیکی خودرو و سهولت عیب یابی می شود.
در این سیستم ECUنقش محوری داشته و به عبارتی مغز متفکر سیستم برق خودروست که وظیفه کنترل و پردازش و نظارت و تنظیم الکترونیکی سیستم برق خودرو را بر عهده دارد.
اولین خودرویی که در ایران دارای سیستم مالتی پلکس بود پژو ۲۰۶بود. سلامت باشید.
18:48  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
1

من لاستیک ۲۰۵رودستون کره انداختم و بالانس کردم فرمون به سمت راست میکشه میزان فرمون بردم خوبه کی میدونه ایراد از کجاست? ممنونم tu5
16:58  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

منم دقیقا یه مدتی هست همین مشکلو دارم امروز رفتم ترموستات عوض کردم ولی فایده نداشت مکانیک گفت ماله واتر پمپه
گزارش
پاسخ دادن
21:18  1402/05/31

امیر
0

سلام من هم پراید مدل ۹۰ داشتم باهمون مشکل که واتر پمپ و ترموستات و رادیاتور و ضدیخ و رله فن و کلا هرچی که به مدار خنک کننده مربوط میشد رو عوض کردم فقط فن هاش مونده بود که تعویض نکرده بودم چون باتری ساز بررسی کرد و گفت نرمال کار میکنن ولی اصلا فرقی نمیکرد تا اینکه دیدم هر چهارتا شمع ماشین کامل سفت نشده بودن و بعد از آچار کشی شمع ها در زمان گرم بودن موتور مشکل حل شد
گزارش
پاسخ دادن
16:07  1402/09/05

م tu5
2

دوست عزیز این مشکل ممکنه از کمکها باشه در صورتی که یکی یا هر دو کمک جلو خراب باشه این امر میتونه باعث کشیده شدن فرمان بشه.
گزارش
پاسخ دادن
12:36  1395/03/06

علیرضا
5

سلام. از 18 سالگی تقریبا 7 8 مورد ماشین ایرانی و خارجی عوض کردم. به تعمیرات موتور هم تا حد زیادی آشنا هستم و کار کردم. به طور نسبی بین موتور های ایران خودرو به قطعیت میگم tu5یکی از بهترین هاست البته به شرطی که روغن 10-40 به موقع ریخته شود و بیشتر بنزین سوپر استفاده گردد. من الان بیشتر از 200 هزار کیلومتر استفاده میکنم هیچ مشکلی پیش نیومده موتور نسبتا کم مصرف و پر شتابی داره. فقط تسمه تایم عوض کردم و دیسک و صفحه البته نباید با ماشین های روز خارجی مقایسه کرد و مقایسه من در بین ماشین های ایران خودرو و سایپا بود.
16:40  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
محمد ق
0

با سلام .من يه پارس تيو فايو تازه گرفتم امپرش بعضي موقع تا نزديك وسط مياد بيشتر موقعي كه كولر ميزنم .بعد اومدم درب كاپوت باز كردم دور درب راديات قطرات اب راديات ديده ميشه مشكل چيه. ٦٠٠تا كار كرده .ممنون ميشم جواب بدين
11:32  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
مهران دهقان
0

خدارو شکر انشالله چرخش بچرخه شما برج چند ثبت نام کردین که تازه بهتون تحویل دادن منم حواله از پرسنل خریدم جک جی فور. برج ۱۱ پول ریختم بحساب هنوز تکمیل وجه زرد هسته ممنون میشم راهنمایی کنی
گزارش
پاسخ دادن
01:06  1402/04/18

جی هغت
0

به سلامتی و دل خوش
ممنون از شما ،با توجه به اینکه تحویل گرفتین بازم به فکر بقیه هستید
فکر کنم وقتی تحویل میگیرید تموم سختی انتظار فراموش میشه 😅
گزارش
پاسخ دادن
18:45  1402/04/17

jac
0

کارشناس رنگ کجا بود؟ از کجا کارشناس رنگ بیاریم؟
گزارش
پاسخ دادن
19:21  1402/04/17

محبوبه
0

اره بخدا اصلا یادم رفت😂این نکته رو گفتم که حتما ملشینتون رو چک کنید . احتمال اینکه رنگ باشه هست. خداروشکر واسه من فابریکه وگرنه من قطعا سکته میکردم😂
گزارش
پاسخ دادن
19:49  1402/04/17

محبوبه
0

خود نمایندگی داره. ولی اونی که اومده بود تحویل بگیره به آشنا با خودش آورده بود. همونم به من گفت واسه تو فابریکه. هزینه کردن جزیی بهتر اینه که رنگ شده تحویلت بدن که. من تازه فهمیدم فندک سیگار نداره ماشینم😂
گزارش
پاسخ دادن
20:46  1402/04/17

j7
0

مبارک باشه و چرخش بچرخه
فندک رو میخواین چیکار!😂
گزارش
پاسخ دادن
21:16  1402/04/17

محبوبه
0

فندک به کار من نمیاد ولی به کار بقیه که میاد. تازه پولشو دادم باید بدن😁😁
گزارش
پاسخ دادن
21:33  1402/04/17

مهران دهقان
0

خدارو شکر انشالله چرخش بچرخه شما برج چند ثبت نام کردین که تازه بهتون تحویل دادن منم حواله از پرسنل خریدم جک جی فور. برج ۱۱ پول ریختم بحساب هنوز تکمیل وجه زرد هسته ممنون میشم راهنمایی کنی
گزارش
پاسخ دادن
00:44  1402/04/18

پارت 4100
0

سلام خدا نکنه سکته کنید.چون سایت یه جورایی تعطیل میشه.ما هم عادت کردیم ب وجود شما در سایت.بازم سری بزنید بدوستان سایت.موفق باشد
گزارش
پاسخ دادن
05:26  1402/04/18

محبوبه
0

آقای دهقان من کامنتای پایینتر توضیح دادم . ثبت نامی ۱۰ دی ۱۲۰ روزه نقدی، شما احتمالا ۱۵۰ روزه هستین. برای من از صدور بیمه نامه و فاکتور تا تحویل خودرو، ۱ ماه شد. اگه شاسی بخوره بقیه مراحل زود انجام میشه. انشالله شما هم زودتر تحویل بگیرین. البته من چندبار زنک زدم آخرین بار هم فریاد زدم سرشون شاید بی تاثیر نبوده😁
گزارش
پاسخ دادن
07:25  1402/04/18

محمد
0

برا منم همین جوری شده
تحویل اردیبشت هستم
اگه فهمیدید
بیر زحمت به منم اطلاع بدید
گزارش
پاسخ دادن
12:28  1395/03/04

علی رضا
2

دوست عزیز
تو دفترچه ماشین هم اومده ، آمپر آب در حالت عادی باید زیر خط وسط باشه و دقیقا وسط خط ،فن دور کند شروع به کار میکنه تا دوباره آمپر به زیر خط وسط برسه
در خصوص آب دور درب رادیات اگه به حدی باشه که زمین و خیس کنه احتمالا درب رادیات خرابه یا درست بسته نشده حتما باید عوض شه و هواگیری انجام بشه ( درب رادیات دوپله بسته میشه که پله اول برای خروج فشار بخار موقع جوش آوردن ماشینه و پله دوم جهت باز کردن درب رادیاتور )
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1395/03/04

علی رضا
3

محمد جان
کلا پژو دمای کارکرد موتور بالایی داره
در کل، اگه ماشین در حال حرکت باشه آمپر آب زیر خط وسط قرار میگیره ( یه خورده پایین تر از خط وسط ) مگر تو ترافیک یا ماشین حالت ایستاده باشه که در اون صورت آمپر تا وسط میاد و فن شروع به کار میکنه تا امپر مجدد به زیر خط وسط بیاد .
اگه آمپر شما همیشه رو خط وسطه یا بالاتر و بعد کارکرد فن آمپر به زیر خط نیاد احتمالا آب رادیاتور کمه و یا سیستم نیاز به هواگیری داره و در مرحله بعد احتمال خرابی واتر پمپ هم هستش
ولی در کل فکر نکنم ماشین مشکلی داشته باشه و این از حساسیت زیاد شما باید باشه . نگران نباشید
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
09:00  1395/03/05

حمیدرضا - 202
1

سلام. من مدتی هست سر دو راهی انتخاب پارس lx با پارس elx موندم و دیگه واقعا کلافه شدم نمیدونم کدومو انتخاب کنم. در واقع من تمام شرایط و امکانات و... پارس lx رو دوست دارم اما یه مورد ازش خیلی دلسردم کرده اونم مشکل سفت شدن کلاچ هست که نمی تونم خودمو راضی کنم یه ماشین 40 ملیونی بگیرم بعد تا 2-3 هزارتا کار کرد گرفتاریاش شروع بشه. دوستان یکی که واقعا اطلاع دقیق داره بگه چیکار کنم. من شتاب و آپشن های lx رو ترجیح میدم به قدرت در سربالایی elx . اما نمیتونم با مشکل سفت شدن و خرابی کلاچ lx کنار بیام
09:57  1395/03/01
گزارش
پاسخ دادن
سینا
8

بدون شک پارس تی یو فایو بهترینه. قیمتش بالاست ولی کیفیتش خوب است. مدل های پایین ترش کلاچش باید تعویض میشد اما جدیدا نیازی نداره. اگر هم بک روزی شانستون کلاچش کمی سفت شد یک ساعت میبیری نمایندگی برات عوض می کنند این که دیگه مساله ای نیست.همون xum قطعه اش خراب نمی شود؟ سراغ موتورهایxu نرو
گزارش
پاسخ دادن
10:29  1395/03/01

مهدی
0

سلام دوستان به نظر شما کدام نوع پارس بهتره هم آپشن هم کیفیت؟
17:21  1395/02/31
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

کیفیت tu5 خوبه اما کشش خوبی نداره مخصوصا دنده 3 به بالا
گزارش
پاسخ دادن
19:06  1395/02/31

حسین
0

سلام بنظرتون ارزش داره کمی بیشتر پول بنزین بدم ولی پژو پارس elx بردارم ؟
بعضی از دوستان میگن که تو سربالایی lx کشش نداره !
15:36  1395/02/31
گزارش
پاسخ دادن
مهراب
0

کدوم قسمت پایین تاریخ زده؟ من نمیبینم توی گوشیم
گزارش
پاسخ دادن
02:53  1402/03/25

مهراب
0

کدوم قسمت پایین تاریخ زده؟ من نمیبینم توی گوشیم
گزارش
پاسخ دادن
03:12  1402/03/25

مهراب
0

کدوم قسمت پایین تاریخ زده؟ من نمیبینم توی گوشیم
گزارش
پاسخ دادن
15:24  1402/03/25

حسین
1

ممنون
این که میگن خرابی موتورش زیاده راسته؟
من یه lx تحویل تیر در نوبت دارم میصرفه اون رو بفروشم یه elx ثبت نام کنم ؟
واقعا هنگ کردم بین دنا ،tu5,xum
من مسافرت کم میرم اما وقتی میرم با پنج سرنشین و باربند و صندوق پر میرم
تا الان پنج سال تندر۹۰ داشتم جواب گو بود اما ازش دیگه خسته شدم و اپشن نداره بخاطر همین گذاشتمش برا فروش
اگه از موتور ef7 خاطر جمع بودم دنا میگرفتم ولی تو این پیج همه دارند ازش بد میگن و در پیج خودش هم تعریف میکنند والا موندم
گزارش
پاسخ دادن
20:23  1395/02/31

حسین
5

ممنون پس همین lx رو وقتی تحویل گرفتم استفاده میکنم هر چه بادا باد
گزارش
پاسخ دادن
00:18  1395/03/01

سینا
4

موتور صرف گشتاور باید دوام و عمرزیادی داشته و tu5 علاوه بر کشش خوب و شتاب زیاد شرایط را داراست. صدای کم. کم مصرف و اهمیت بنزین در شرایط فعلی و شرایط هوا
گزارش
پاسخ دادن
10:40  1395/03/01

دانش
16

سلام خدمت دوستان ، در جواب عزیزانی که خیلی رو کشش و قدرت XU7یاXUM مانور میدن عرض کنم اولا اختلاف کشش فقط در سرباییه واون هم نه با شدت و حدتی که شما میگید که اگه کسی تجربه رانندگی با Tu5رو داشته باشه میدونه چطور رانندگی کنه که ماشین کشش مناسب رو داشته باشه ،دوم اینکه این دوستان اصلا به کیفیت و دوام و کارایی موتورهای TU5 نسبت به اون دو موتور دیگه توجه نمی‌کنند فقط یک مورد از ویژگی های این موتور مصرف کم اونه ، اگه فزضا اطلاعات ایران خودرو رو ملاک قرار بدیم مصرف بیش از ۳لیتر بیشتر در هر صد کیلومتر یعنی بیش از ۳۰لیتر در هر هزار کیلومتر وحالا شما اینو در روزها ، ماه ها و سال هایی که دارندگان این خودروها استفاده میکنند ضرب کنید اونوقت متوجه میشویم که چرا خودرو سازان برتر دنیا حتی برای یک دهم مصرف کمتر این همه با هم رقابت میکنند، علاوه بر این مقدار آلایندگی و استانداردهای زیست محیطی رو هم لحاظ کنید بعد قضاوت کنید کدام خودرو از لحاظ منافع فردی و اجتماعی مناسبتره. سلامت باشید.
14:04  1395/02/28
گزارش
پاسخ دادن
سعید
25

سلام تقریبا یه ساله پارس TU5گرفتم ،خدارو شکر تا حالا رام به نمایندگی نیفتاده حدود۲۳۰۰۰تا هم باهاش رفتم از شمال تا جنوب وقشم از شرق تا مشهد هربارهم با خانواده و صندوق پر هر زمون هم که گازشو گرفتم مایوسم نکرده، این جفنگیاتی که بعضیا راجع به کشش میگن یه مشت حرف مفته زیاد به این افراد گوش ندید اینا معمولا از اون دسته از کسایی هستند که یا ندارن یا یه ماشین دیگه ای دارن و احساس کمبود میکنند ،خلاصه کلاس بالای پارس TU5با اون رینگهای اسپرتش بد جوری حالشونو گرفته ،بی تعصب تا قیمت ۶۰میلیون زیباترین ماشینه امکاناتش خوبه موتورش هم حرف نداره بعضی وقتها یادم میره کی رفتم پمپ بنزین ،پیروز باشید.
13:43  1395/02/28
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
15

فرض کنید توی جاده با سرعت حدود 100 داری حرکت میکنی . با xu7 دور موتور دنده 5 میشه حدود 3000 . با tu5 میشه حدود 2500 . حالا همین دور 3000 برای xu7جایی هست که بیشترین گشتاورش هست اما tu5 توی این دورها ضعیفه . حالا اگر بخوای سبقت بگیری یا وارد سربالایی بشی با xu7 خیلی راحت تره . فقط گاز بدی ماشین از جا کنده میشه اما با tu5 حتما باید دنده کم کنی که دور موتور بره بالا وگرنه کم میاره مخصوصا اگر ماشین سنگین باشه
12:06  1395/02/28
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

راهنمايي بفرماييد توتال اصلي چه شكلي چه نشاني داره متشكر
12:33  1395/02/27
گزارش
پاسخ دادن
رضا
12

سلام دوستان پارس تيو فايو عالي است من پارس سال داشتم و فروختمش تيو فايو گرفتم و خيلي از اين ماشين راضي هستم سرعت بالا سوخت موتور بي صدا هر كس ميخاد بخره شك و ترديد به دلش راه نده
15:57  1395/02/26
گزارش
پاسخ دادن
محمد
6

دوست عزیز در تحیولی های 95 این مشکل برطرف شده ..شکر خدا مال ما هیچ مشکلی نداره
گزارش
پاسخ دادن
09:56  1395/02/27

کاربر: REZA
10

دوستان عزیز عذر خواهی می کنم.ایرانخودروی تبریز فقط وانت می زنه.
آخه وقتی ایرانخودرو فقط تو خراسان (K) ، مازندران (H) ، فارس (F) و تبریز شعبه داره ، پس حرف R مال کجاس به نظرتون؟؟ یعین از آسمون میاد؟؟
بعید می دونم حرف R مال ایرانخودروی مرکزی باشه.تبریز هم که فقط وانت می زنه!
13:51  1395/02/26
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

دوستان پارس lxموقع کولر گرفتن چقد افت کشش و قدرت داره؟
09:13  1395/02/26
گزارش
پاسخ دادن
احمد
3

پارسlx مشکل کشش موقع کولر گرفتن نداره.فقط سربالایی کمی افت داره.که باید بیشترگازبدی.
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1395/02/26

سعید
5

با تشکر از اقا محمود عزیز و راهنمایی دوست عزیزمان به قول عزیزی هر چه قدر پول بدی همون مقدار اش میخوری من در شهری زندگی میکنم که ماشینهای امریکایی توی خیابونهاش جولان میدن ولی نقطه ظریف همین جاست که شما فقط در محدوده کوچکی میتونی ماشین بازی کنی و پلاک ماشینت اجازه استفاده رو در هر زمان که اراده کنی و هر مکان بهت نمیده
خلاصه ژیان داشته باشی و اختیارش دست خودت باشه بهتر از موستانگ و فورد و لینکلن و....محدود به شهرو واطرافش است یامثل تاکسی باید برگ خروج اونهم محدود به زمان
بااین حال بناچار با تولیدات داخلی ساخت و سوخت
ضمنا من الانه یه پارس tu5مدل اذر ۹۴دارم و نه از چرخهای عقبش صدا میاد و نه از گیربکسش البته تا بحال ضمنا یه ۲۰۶ مدل۸۹ هم دارم که واقعا محشره و تا بحال الحمدالاه فقط پول بنزین و تعویض روغن و لاستیکهاشو دادم در جمع که من سیو شش سال رانندهام و بیستو هفت ماشین متفاوت داشتم
برای خانواده معملی پارس tu5ماشین متوسطی
با تقدیم احترامبه سروران گرامی وارزوی شادی همه گیتون
18:12  1395/02/18
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

مبارکه به سلامتی تاریخ تکمیل وجه شما کی بوده؟
گزارش
پاسخ دادن
08:51  1401/12/28

عقاب
0

به سلامتی
تاریخ تکمیل وجه تون بفرمایید لطفا
گزارش
پاسخ دادن
09:33  1401/12/28

ارش شاهین اعتباری بهمن
0

امیر جان سلام
مبارک باشه مدل خودرو رو بفرمایید و چندم دی تکمیل وجه کردی
ایا تغییر به رنگ دیگه درخواست داده بودی
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1401/12/28

سمند xu7
7

یادمه یک مقطع کوتاهی همین tu5‌رو زدن رو سمند تازه با گیربکس با ضریب های سنگینتر . اینقدر ضعیف بود که خودشون زود جمعش کردن . صفر تا صدش 18 بود .اما موتور xu7 سمند رو به راحتی میکشه . من سمند دارم از کشش xu7 واقعا راضی ام . از هر چیز xu7‌که بشه ایراد بگیری از کشش خوبش نمیشه ایراد بگیری . ضمنا tu5 های جدید هم خیلی کم مشکل نیستن از مشکلات مربوط به پولی گرفته تا کم کردن شدید روغن . tu5 های جدید بعضی هاشون جوری روغن کم میکنن که باید بین تعویض روغن ها حتما روغن اضافه کنی وگرنه چراغ روغن روشن میشه . این موتور tu5 مال ماشین سبک شهری مثل 206 هست و روشم خوب جواب داده اما روی پارس و مخصوصا سمند هیچوقت جواب نمیده . دوستان درست میگن شما به گشتاورشون هم که نگاه کنی کامل متوجه میشی . tu5 هم گشتاور ضعیف تری داره هم در دور بالا تر میتونه تولیدش کنه هم گیربکس ناهماهنگی روی پارس داره . اینها همه باعث میشه که کشش ضعیفی داشته باشه . من زیاد سفر میرم و ماشین هم معمولا سنگین و پر هست ولی حتی با سمند هم این xu7 عالی از شیب ها بالا میره . راحت و بی دردسر . اما tu5 روی پارس هم کم میاره چه برسه به سمند
16:02  1395/02/18
گزارش
پاسخ دادن
دایان
4

Tu5 موتور خوبیه اگر با کیفیت ساخنه شه. نه این موتور هایی که الان ساخته میشه. پارس کفی رو خوب میره ولی سربالایی اگه ماشین سنگین باشه کم میاره... این موتور رو رانا و 405 بهتر جواب داده تا پارس چوند سنگینه. اگه xu7 موتور خوبی بود هنوز تو فرانسه تولید میشد. فقط بنزین مصرف میکنه با قدرت کم
14:47  1395/02/13
گزارش
پاسخ دادن
قاسمی
5

گشتاور چه ربطی به خوب و بد و تولید داره . باهات موافقم tu5 موتور خوب و پیشرفته هست اما خوب گشتاورش از xu7 کمتره . باید انصاف داشت و همه چی رو با هم دید . گشتاور xu7 هم بیشتره هم در دور کمتری ایجاد میشه پس ماشین با دنده معکوس کمتری از سربالایی بالا میره و نیاز به رانندگی پر گاز نداره و کم نمیاره
گزارش
پاسخ دادن
16:59  1395/02/13

رضا
23

یه نفر سحر خانم رو ببنده.خیلی داره برا دنا جوش می زنه.بنده خدا تازه از پیکان پیاده شده و دنا سوار شده فکر می کنه چی چیه.
به یه مولتی مدیا می نازه ولی نمی دونه می شه با 1/500/000 یه با کیفیت تر و زیباتر و بهترشو رو پارس بذاری.
بعدشم این سحر که اینقدر خودشو برا کروزکنترل جر می ده نمی دونه که هیچ کجای دنیا رو ماشین با گیربکس دستی کروز نمی ذارن!!!!
من خودم اعتقادی به پارس TU5 ندارم ولی سگ این ماشین به دنا می ارزه.
بهترین ماشین ایرانی پارس ELX با موتور L4 بود که متاسفانه متاسفانه متاسفانه دیگه تولید نمی شه.الانم بهترین خودروی تولید داخل پارس ELX با موتور قدرتمند XUM هست که 162 نیوتن متر گشتاور و 110 اسب بخار قدرت تولید می کنه.
ضمنا سحر خانم شما از قیمت پارس elx خبر نداری ظاهرا.چون دست دومش قیمتی بیشتر از دنای صفر کیلومتر (با مولتی مدیا و کروووووووووز کنترل) داره!!!!
سحر خانم منم مثل شما به کسانی که می خوان دنا بخرن پیشنهاد می کنم فقط 5 میلیون بذارن رو پولشون و یه بی ام و i8بخرن.خخخخخخ
16:09  1395/02/11
گزارش
پاسخ دادن
رضا
8

پرشیا Lx هم یک ماشین من دآوردی مثل دنا و rd هست . ماشینی هست که موتورش از پس بدنه برنمیاد . مجبور شدن گیربکس رو دستکاری کنن و دنده های 1 و 2 رو سنگین کنند تا شاید راه بره ماشین توی سربالایی هزار تا مشکل به گیربکس اضافه کردن . پرشیا lx هم دقیقا مشکل ef7 رو روی دنا و سمند داره . یعنی موتوری هست که فقط توی دور بالا میتونه بدنه رو بکشه . و توی سربالایی باید ماشین رو ببندی به گاز تا راه بره . موتور پرشیا باید یا L3 باشه یا L4 نه موتور tu5 که مال 206 هست . پرشیا lx رو وقتی 4 نفر سوارش کردی دیگه راه نمیره . ماشین هایی که موتورشون ضعف گشتاور دور پایین داره همه ماشین های من دراوردی ایران خودرو هستن و موتوری رو به زور روی بدنه سنگین یک ماشین دیگه جا زدن مثل روا و rd و دنا و سمند ef7 و پارس tu5 . شما به دسته موتورهای tu5 روی پارس نگاه کن خنده ات میگیره . جای دسته موتورها روی بدنه مال موتور شیبدار xu7 هست ولی موتور عمودی tu5 رو به زور جا کردن توی بدنه و نتیجه اش شده نزدیکی بیش از حد موتور به رادیاتور و دراز شدن دسته موتورها که دایم هم خراب میشن .
10:01  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
علی رضا
22

مرسی از این همه اطلاعات بسیار مفید
شما لطف بفرما نخر برادر من تا خدای ناکرده این همه مشکلات عدیده ای که فرمودید دچار نشی
گزارش
پاسخ دادن
11:09  1395/02/05

حمیدی
12

آقا رضا مدارک مهندسی از کدوم کشور گرفتی بااین اطلاعات بالا مواظب باش کلاه سرت نره.
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1395/02/05

مهدي
13

سلام
اخوي كجاي كاري كه همين موتور tu5 رو كه شما ايندر ازش بد مي گي كه ضعيفه و جون پارس رو نداره گذاشتن روي يه شاسي بلند به نام h30 cross حالا شما ميآيي مي گي رو پارس جواب نميده.
گزارش
پاسخ دادن
17:02  1395/02/05

سینا
15

پارس lx قابل قیاس با پارس سال نیست. موتور 1800 مدام آب و رو غن قاطی می کنه. صدای زیادی داره.مصرفش زیاده. بهترین موتورtu5 هست. بزرگنمایی نکنید.مرسی
گزارش
پاسخ دادن
17:18  1395/02/05

محمدی
9

اقا اگه شما میخوای بگی که پارس 1800 از این بهتره چرا پس عوض گفتن خوبی های اون فقط داری ایراد های tu5 رو میگی ؟؟؟ آیا خوبی دیگه ای به جز کشش بهتر تو سربالایی داره ؟؟؟؟؟!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
19:21  1395/02/05

رسول
9

سلام آقا رضا اینکه ایران خودرو با این محصولاتش با ما ایرانیها چه کرده همه میدونند،ولی در مقایسه با همین محصولات من درآوردی و بی کیفیت بازم TU5 ، شما اگه یه سر به تعمیر گاه هابزنید می بینید که کمترین خرابی و مشکل رو TU5داره،قدرت و کیفیت مناسبی هم داره جالبه که اکثر ایراد هایی هم که بعضی دوستان میگیرن اصلا مربوط به موتور نیست چون اکثر مکانیک ها ازعان دارند کهTU5با کیفیت ترین موتور ایران خودرو در بقیه مواردم این اشکالات تو همه محصولات ایران خودرو وجود داره نکته بعد هم اینکه گفته شده با سرنشین راه نمیره خداییش من این مشکلو نداشتم همین عید امسال دو تا پارس TU5هر کدوم با 5 سرنشین از همدان تا مشهد رفتیم و برگشتیم تو جاده لحظه ای این موتور کم نیاورد بعضی مسیرها که از دوربین پلیس خبری نبود عمدا سبقتهای اتوبوسی میگرفتیم تا شتاب و میزان کندن ماشینو تست کنیم خیلی راضی کننده بود تو سرعت 140وقتی وقتی پدال گازو یه دفعه فشار میدادم انگار تو دنده دوه راحت شتاب میگرفت،البته قصدم تعریف و تمجید بی خود نیست قبول دارم این ماشین بی ایرادم نیست.
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1395/02/05

رسول
4

سلام آقا رضا اینکه ایران خودرو با این محصولاتش با ما ایرانیها چه کرده همه میدونند،ولی در مقایسه با همین محصولات من درآوردی و بی کیفیت بازم TU5 ، شما اگه یه سر به تعمیر گاه هابزنید می بینید که کمترین خرابی و مشکل رو TU5داره،قدرت و کیفیت مناسبی هم داره جالبه که اکثر ایراد هایی هم که بعضی دوستان میگیرن اصلا مربوط به موتور نیست چون اکثر مکانیک ها ازعان دارند کهTU5با کیفیت ترین موتور ایران خودرو در بقیه مواردم این اشکالات تو همه محصولات ایران خودرو وجود داره نکته بعد هم اینکه گفته شده با سرنشین راه نمیره خداییش من این مشکلو نداشتم همین عید امسال دو تا پارس TU5هر کدوم با 5 سرنشین از همدان تا مشهد رفتیم و برگشتیم تو جاده لحظه ای این موتور کم نیاورد بعضی مسیرها که از دوربین پلیس خبری نبود عمدا سبقتهای اتوبوسی میگرفتیم تا شتاب و میزان کندن ماشینو تست کنیم خیلی راضی کننده بود تو سرعت 140وقتی وقتی پدال گازو یه دفعه فشار میدادم انگار تو دنده دوه راحت شتاب میگرفت،البته قصدم تعریف و تمجید بی خود نیست قبول دارم این ماشین بی ایرادم نیست.
گزارش
پاسخ دادن
20:34  1395/02/05

رضا تی یو فایو دار
10

آقا رضا قربونت با این تعاریفت ، شما که میگی 1600 فقط 206 ؟ میشه بگی ایران خودرو چطوری روی 206 موتور 1400 هم میزاره؟ اگه 1400 از پس 206 بر میاد ، مطمئن باش 1600 هم از پس این ماشین بر میاد ، در ضمن شما قطعا نمیخوای 16 تا سوپاپ و شتاب 0 تا 100 این ماشین با پارس سال مقایسه کنی که ؟ چون با پارس ال ایکس باید از توی آینه به پارس سال نیگا کرد، خودتون هم اشاره کردید که دنده یک و دو سنگین شده ، پس عملا به گرد پای ال ایکس نمیرسه ، دوستان توصیه میکنم کسایی که خونشون بالای قله ی کوه با شیب بالای 60 درجه است این ماشین خریداری نکنید که به مشکل میخورید.
گزارش
پاسخ دادن
21:30  1395/02/05

موسی
9

عملا اینطور نیست که شما میگید. و این موارد رو کسی تا به حال باهاش برخورد نکرده. نصب انواع موتور روی بدنه های دیگه هیچ ایرادی نداره. قرار نیست واسه هر بدنه یک موتور جداگانه طراحی بشه. چرا نمیگید موتور 1400 واسه 206 خوبه و 1600 واسش زیاده؟ نه دوست من دیگه به موتور xu7 1800 عتیقه فکر نکن. اون موتور خیلی مردم رو اذیت کرد.موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
23:33  1395/02/05

رضا
2

tu5 موتور خوبی هست کسی هم نگفته موتور بدیه اما گشتاور و کشش کافی رو برای کشیدن بدنه ای در حد پارس که قرار هست چهار پنج نفر سوار بشن و جاده کوهستانی هم برن نداره . نمودار گشتاورهای دنده های مختلف xu7 و tu5 روی پارس هست میتونید خودتون نگاه کنید و ببینید که دنده های 3 و 4 و5 پارس tu5 واقعا ضعیفه و تا دورهای زیر 4500 کاملا مغلوب xu7 میشه .
گزارش
پاسخ دادن
07:39  1395/02/06

رضا
9

خب مغلوب بشه چه اشکال داره عوضش بنزین صدی 6 موتور اروم و بیصدا. عدم مشکل واشر شتاب بالا ترمز دیسکی عقب. حالا دوستان خودشون انتخاب کنن.
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1395/02/06

محمئ
0

xu7 رو هم خوب نگهداری کنی و همون بنزین و روغنی رو که توی tu5 میریزی توی اینم بریزی و درست ازش کاربکشی تا 250 هزار تا هیچ مشکلی نداره . به هر حال این به سلیقه شما برمیگرده که موتور کم مصرف و کم کشش بخواید که در سربالایی کم بیاره و یا موتور پرکشش و قوی تر در سربالایی و در عوض با مصرف بیشتر . سلیقه بنده موتور دوم هست .
گزارش
پاسخ دادن
12:27  1395/02/06

رضا
9

واسه من شتاب مهمتر تا کشش ماشین. پس تی یو فایو انتخاب میکنم.
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1395/02/06

موسی
8

سلیقه و انتخاب هر کسی محترمه.این بحث بین tu5و xu7 هم قدیمی شده. اگه xu7 کشش کمی بیشتری داره ولی بینهایت مشکلات داره. هیچوقت نمیشه صدای شیم بندی سوپاپ روگرفت و تنظیم کرد. کافی گوش بدی به صداش ترتر می کنه. تنظیم نشدن سوپاپ یعنی احتراق ناقص و خام سوزی بنزین صدی 14. یعنی دود وآلودگی بیشترتوریه های بچه ها. بیخیال آقا. مردم خودشون بهترمیدونند. حتما موتورxum هم گشتاور زیادی داره؟یک موضوع کوچیک گشتاور پارسlx رو بزرگ نکن برادر. در مقابل مزیتهاش هیچی نیست. به رقم و عدد رو کاغذ نگاه نکنید.راننده حرفه ای با سرعت بالا با همین tu5 از گردنه رد میشه. . . با احترام
گزارش
پاسخ دادن
20:03  1395/02/06

احمد
0

داداش گلم tu5 هم کم مشکل نداشته من slx داشتم خیلی اذیت میکرد روغن کم میکنن شدید این tu5 های جدید مصرفشون هم خیلی کم نیست . کشش و شتاب هم توی گردنه واقعا اذیت میکنه اما موافقم باهات کفی عالی میره و بهتر از 1800 میره اما گردنه باشه کم میاره
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1395/02/06

احسان
8

پرشیا تیوفای عالی من خودم چند وقت پیش گرفتم همه چیزش خوب بود من خودم تعمیر کاره ماشینم وقتی تویه کاپوت تیو فای رو دیدم سریع یکی اسم نوشتم به دوستان توصیه میکنم حتما از این ماشین بخرید
(پشیمان نمیشوید)
گزارش
پاسخ دادن
22:55  1395/02/06

موسی
3

احمد جان موردی موتور میتونه مشکل داشته باشه ولی حل میشه مهم اکثریته. منم سمند داشتم چند بار واشر زد و خدا میدونه همیشه تو ماشین روغن 1لیتری داشتم که مدام میریختم توموتورچون به شدت کم میکرد.ولی خاصیت موتور1800 بودنه روغن ریزی و... بین بد بدتره باید یکی رو انتخاب کرد چاره ای نیست.شما ببین چندتاموتورtu5 واشرمیزنند؟ وراننده چه بلایی سرش آورده که واشرزده چون خاصیت موتورواشرزدن نیست واشرش فلزیه.چندتاtu5 مصرفشون بالاست؟اما همه xu7ها مصرف 14دارند.علم و تکنولوژی جدید به کمک انسان میاد.به روز باشیم.درپناه خدا
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1395/02/07

رضا
0

آخه به روز چی باشیم ؟؟ موتور 206 رو زدن روی پارس اونوقت دلت رو خوش میکنی که به روز باشیم ؟ به گشتاور ضعیف tu5 نگاه کردی به گیربکس بی کیفیت و ناهماهنگ be4 دقت کردی ؟ تا حالا باهاش جاده کوهستانی رفتی وقتی ماشین پر باشه ؟ اونجا حسابی ناامیدت میکنه همش رو باید با دنده 2 یا 3 بری بالا همش باید دور موتور رو بالای 4000 نگه داری که بالا بره ؟ دلمون رو خوش کنیم به اینکه به روز باشیم اما گشتاور موتور کافی نیست بدی کشیدن بدنه . این ماشین فقط جاده کفی خوب راه میره . این یک واقعیته که گشتاور tu5 ضعیفه
گزارش
پاسخ دادن
16:37  1395/02/07

موسی
7

این موارد رو میدونم. و اون گشتاوری هم که شما بزرگش میکنی انقدر نیست. قصد هم نداریم از محصولات بیکیفیت ایرانخودرو خیلی دفاع کنیم. ولی برادر من این موتور چند سال جلوتر از بقیست. الان هم دیدن عملکرد بهتری داره رو خودروهای دیگه نصب میکنند. چون مصرف کننده نسبتا راضیند. من راضی نیستم با مصرف و هزینه بالا و ..... برسم بالای گردنه حتی با سرعت ولی آخر گردنه دنبال مکانیک و واشر سرسیلندر و سوپاپ و پمپ بنزین و.... بگردم.انشالله هر کسی هر انتخابی کرده ازش لذت ببره. با عرض ادب و احترام به شما
گزارش
پاسخ دادن
17:43  1395/02/07

کاربر: joker2010
0

این سرویس دوره ای چیه؟؟؟؟
2میلیون ازما به خاطرش گرفتن
گجاهارو چک میکنن؟؟؟
اونا که رفتن بگن
اگه بلایی سر ماشین نمیارن ما هم بریم
16:09  1395/02/02
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

سلام خسته نباشید.خواستم ماشین بخرم بین سمند سورنelxوپارسtu5گیر کردم اگه میشه راهنماییم کنید
22:33  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
7

سلام ماشین جوون پسند با موتور خوب و بی آزار و پرفروش و باآپشن میخواهید پارسtu5 بگیرید در غیر اینصورت سورن بگیرید.اتاق سورن زود خودشو رها میکنه و موتور پر مصرف و دارای استهلاک بالایی داره. و فروش نسبتا کمتری داره و خواهان زیادی نداره. بازم سلیقه ای هست و بستگی داره خودتون از کدومش خوشتون بباد.
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1395/01/31

Chevy
0

سلام
امروز متوجه ٣عيب ماشين شدم،خواهشاًهركي ميدونه راهنماييم كنه
١-درحال حركت بادنده ٢ وقتي پامو از گاز برميدارم صداي زوزه مياد، توي دنده١ يا٣ اينطور نيست
٢-اهرمي بالاو پايين برنده صندلي كار نميكنه ، هرچي بالا پايينش كردم و جلو عقب نه صندلي پايين رفت نه بالا
٣-خارشلگير جلو نبود و شلگير لق بود
تازه پخشش هم كه قبلاً فهميده بودم از روي فلش رو بعضي آهنگا هنگ ميكنه و مياد اول آهنگ

باور كنيد بانصف قيمت اين ماشين پرايد بگيريد هم آرامشتون بيشتره و هم خرجتون و دردسرتون كمتر
01:18  1394/12/23
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
1

درسته حق باشماس من تحویل بهمنم تو فروردین ماشین میاد تا بگیرم میفروشمش
گزارش
پاسخ دادن
11:52  1394/12/23

امیر
1

مشکل سیستم صوتی رو من هم دارم،در کل موتور های 16 سوپاپ یه سری صدای سوپاپ ها رو ایجاد میکنن که در دنده های سنگین بیشتر به گوش ميرسه البته این در موتورهای جدید چنین مشکلی نیست،مثل موتور تندر،اهرم صندلی خودتون رو یه سری روش داره،اونو به جلو بکشید تا دسته ی صندلیکاملا در ددست احساس بشه سپس اهرم را به سمت بالا و پایین فشار بدید و ارتفاع صندلی رو تنظیم کنید، تنظیم جلو و عقبرفتن صندلی هم زیر صندلی قرار گرفته
گزارش
پاسخ دادن
12:48  1394/12/23

رضا
1

مشکل اول ماشین ما هم داره . که توی دنده 2 گاز ول میکنی صدای خاصی میاد.
در مورد صندلی اهرم فشار بدی میاد نزدیک فرمان ولی دیگه پایین نمی ره. بشین روی صندلی اهرم بگیر تغییرات نا چیزی داره. مثلا نیم متر بالا پایین نمی ره. در حد چند سانت. ضبط ما مشکل نداره. احتمالا فلشت سرعت خوندن و نوشتن اطلاعتش بالا نیست. با فلش دیگه امتحان کنید.. مشکل سوم متوجه نشدم چی نوشتید. 1 مشکل دیگه هم ماشین ما داره من می گم شما دقت کنید اگه این مشکل داشت نگران نشو طبیعی دیگه. وقتی ماشین درجا کار میکنه صدای عجیبی می آد وقتی کلاچ می گیری صدا قطع میشه. فکر کنم میل لنگی که هرز گرد می چرخه و کلاچ می گیری از چرخش می ایست. خیلی بلد نیستم. خیلیا این مشکل دارن. پیشنهاد من حساسیت به خرج نده بدتر میشه. سوار شو و تا زمانی که پشت آمپر مشکل خاصی اعم از چراغ چک و.. . . روشن نشده خودت درگیر نکن. موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
12:55  1394/12/23

آرین
5

اون صدای تق تق که میگید با تعویض بوش استوانه ای گیربکس حل میشه...
فراخوان دادن که هرکس کلاج و کلا سیستم گیربکسش مشکل داره دوشاخ گیربکس و بوش استوانه ای تعویض بشه و با تعویض این دو قطعه دیگه گیربکسشون مشکلی نداره...هرکی عوض کرده راضی بوده و فقط این چندوقته الکی واسه ملت دیسک و صفحه تعویض میکردن و هم وقت ما رو میگرفتن و هم الکی به خودشون ضرر میزدن
گزارش
پاسخ دادن
18:23  1394/12/23

هباس
0

درمورد زوزه کشیدن ماشین ،ممکنه گرگی یاحیونه دیگه ی خودشوداخل موتور پنهان کرده جای نگرانی نیست خسته میشه میادبیرون درموردبالاوپایین نرفتن صندلی خوردو هم نگران نباش بخاطرخودته تنبل بار نیایی امادرموردپخش ماشین بدلیل اینکه روی این پخشها فیلترینگ هوشمندگذاشتند نمیتونید هرآهنگیوگوش بدید مویدباشید
گزارش
پاسخ دادن
09:37  1395/02/05

کاربر: احسان امامی
0

دوستان از امروز توزیع خودروهای ثبت نامی تحویل اسفند با مدل 95 آغاز شد اما چندتا مشکل وجود داره
فقط کلاس 28230 موجود هست فقط رنگ سفید و نوک مدادی موجوده و از همه بدتر فقط باید تشریف ببرین کیلومتر 14 و خودرو ثبت نامی رو تبدیل به کد 230 کنید و مابه التفاوت پرداخت کنید و حداکثر تا شنبه تشریف ببرید مشهد و ماشین رو تحویل بگیرید توجه کنید (( مشهــــد)) فقط هم امروز و فردا وقت دارین برای تحویل اینطرف سال وگرنه تا 15 فروردین نمایندگیها تحویل ندارن
گزارش
پاسخ دادن
12:30  1394/12/26

امیر
0

من دل خوشی از محصولات ایرانی ندارم ولی در مورد این ماشین معایب و مزیت هاش رو میگم انتخاب با دوستان :
سه ماهه ماشین رو گرفتم(کلاس12) حدود 4500 تا هم رفته،یکی دو تا مسافرت هم باش رفتم
مزایا :
1-شتاب نسبتا خوب وقتی ماشین سبکه(دو،سه نفر تو ماشین هستن)
2-سواری نرم تو جاده و کفی و عدم احساس خستگی و بی حوصلگی
3-واکنش به موقع در مواقع سبقت(وقتی ماشین سبکه)
4-موتور نسبتا نرم و بی صدا
5-ترمز های تقویت شده
6-مصرف سوخت عالی(60 لیتر حدود 850 کیلومتر ترکیبی مایل به جاده)
7-جادار


معایب:
1-قدرت مانور پذیری و واکنش کم در مواقع اضطراری(از لحاظ تیز بودن مثل 206)
2-آزار رساندن صدای سوپاپ ها در دنده های سنگین بویژه دنده 2
3-صداهای ریز تو داشبورد که خیلی زودتر از چیزی که فکر میکنید شنیده میشه
4-روشن شدن چراغ ترمز دستی و ABS وقتی در حال رانندگی هستید در هوای بارانی و یا خودرو رو بردید کارواش(به ایران خودرو مراجعه شد و پس از باز کردن فیش مربوط به سیستم ABS پر از آب بود و بشدت نفوذ پذیر هست)
5-برای ترافیک شهر مناسب نیست
6- کم آوردن در سربالایی وقتی ظرفیت خودرو تکميله
22:23  1394/12/13
گزارش
پاسخ دادن
حسین
1

سلام دوستان ماشین من به غیر از صدای موتور یه صدایی شبیه سوخته شدن واشر گلویی اگزوز در حرکت دارد گاز را که ول کنی صدا قطع و با گاز دادن دوباره صدا میده میشه بگین این صدا از چیه ؟
13:08  1394/11/24
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

دوستان سلام .ميخواستم بدونم میگن کشش tu5 کمه راسته وبعضی ها خریدن میگن ترمزها عقبش که دیسکیه صدا میده راسته ؟
21:35  1394/11/12
گزارش
پاسخ دادن
امین
2

سلام نبایدازtu5 انتظارموتورماکسماروداشته باشی.ولی توکلاس خودش خوبه من درمجموع. راضیم .فعلاکه دیسکش اکیه صدانمیده
گزارش
پاسخ دادن
23:17  1394/11/12

دانیال
4

ترمزاش شانسیه صدا بده ، من 10 هزار کیلومتر روندم باهاش به هیچ عنوان صدا نداد ولی خیلیا مراجعه میکردن برای صدا.
کشش این ماشین عالیه در صورتی که مسه xu7 باهاش نرونی.اگه جاده سینه کش بشه با سرنشین نیاز به معکوس داری ولی کلا این ماشین هرچی دور موتورش بره بالاتر بهتر جواب میده .من خودم با موتورش حال میکردم بازم بخوام بین پرشیا یکیو انتخاب کنم tu5 ، انتخاب میکنم.
گزارش
پاسخ دادن
23:21  1394/11/12

ش
0

مشکلی نداره از نظر کشش
مشکل اختلاف فاحش بین دنده هاست. مثلا دنده 2 با دور 5.5 حدودا 60 تا میره که این تو پارس معمولی بیشتره وقتی میزنی دنده 3 میبینی دنده 3 سبکه.
بعضیا میگن این برا این اتاق نیست سنگینه خوب بابا فکر کن 206 صندوقداره که 2 نفر بیشتر توشه

از نظر صدا دیسک عقب: صدا نیست اگه ترمز دستی کشیده باشه فردا صبحش دنده عقب بری صدا مالیدن لنت به دیسک میاد انگار لنتها خوب فاصله نمیگیرن. پس فقط موقع اول صبح اونم فقط دنده عقب. بعد از 20-30 متر که بری صداش میفته .

اکثرا از صدای توی اگزوز گفتن: ماشین منم وقتی درجا گاز میدم یهو گازو ول میکنم چندتا تپ تپ میکنه که میگن مال گاز برقیاست!!!!!! که بنظرم مال من مشکل داره نمایندگی الکی میگه

من قبلا 405 مدل 82 داشتم اگه بخای مقایسه کنین اینا اصلا ماشین نیست در مقابل قدیمیا. بخدا اونزمان همیشه دنده 2 بکسباد میکرد اگه پر گاز میرفتی!!




گزارش
پاسخ دادن
02:26  1394/11/13

محسن
1

دقیقا همینطوره. موتورش مثل قبل دیگه نیست. ecu کروز شده. کل سیستم شتاب و قدرت ماشین بهم ریخته. من خودم 206 94 دارم 4 نفر که سوار میشن دیگه موتور توان راه رفتن نداره. حالا خودت حساب کن تو پارس جالب نیس این موتور گیربکس خوبی نداره صفحه کلاچش ایراد داره در کل اذیتت میکنه
گزارش
پاسخ دادن
02:32  1394/11/13

علی
0

پژو پارس سال : فقط اسم پارس براش مونده. زودی لش میشه معلوم نیست فنراش چی هستن. موتور صدا زیاد مصرف زیاد. گیربکس هم شانسی. بهش فشار بیارب واشر سرسیلندرش مشکل بر میداره

پژو پارس TU5: همون پارسه فقط موتور 206 که فقط اسم TU5 روش هست بهش فشار بیاری زودی میفته به ناز کردن. گیبرکس هم شانسی. بهش فشار بیاری صداش خیلی زود میشه شبیه پارس سال

پژو پارس XUM : همون پارس هم نیست. معلوم نیست چیه. طرفداراش هی میگن گشتاور. 8 سوپاپه بابا

رانا: 206 صندوقداری که سپر جلو عقبش عوض شده و داشبوردش یکم مناسبتره از نظر فرم و اندازه اما کیفیت پراید. تا 2-3 ماه بو گند داشبردش میاد. اما اگه سپر جلو یا عقبش خراب شه میشه فاجعه ایی تا درست شه. سیستم برق با 206 متفاوت

خانواده 206: موتور فقط اسم TU5. کیفیت بسیار پایین. گیربکس شانسی. ایراد برقی برداره بفروشیش بهتره.

ال 90: موتور کیفیت سابق رو نداره اما کیفیتش کمتر پایین اومده.مبادا کولرو روشن کنی. داخل کابین فاجعه. قیافه فاجعه. گیربکس تا الان شانسی نبوده مگه از این به بعد. اما یه نکته مهم اینکه خرج برداره خیلی هزینش زیادتره شاید دو برابر پارس.
گزارش
پاسخ دادن
02:37  1394/11/13

کاربر: joker2010
4

من که صدایی نشنیدم
اونطوریم که میگن نیست
کشش هرچیم کم باشه از پراید خیلی بیشتره
ولی کاملا بی صدا هست
گزارش
پاسخ دادن
23:52  1394/11/12

هفتکلی
1

سلام دوستان لاستیک گلد استون رو چقدر میبرن جاش میخواهم کره ای ببندم زیر ماشین؟
17:00  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
1

اگه صفره چارصد
گزارش
پاسخ دادن
19:53  1394/11/10

امین
1

برای منو۳۰۰برداشت.کومهو ۸۴۰.اجرت بازوبست وبالانس۴۰
کلا۵۸۰شد
گزارش
پاسخ دادن
08:35  1394/11/11

سامان
0

سلام
لطفا راهنمایی کنید ساعت پارس lx داشبورد جدید چطور تنظیم میشه؟
19:59  1394/10/17
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

ولوم سمت راست ضبط رو 3 ثانیه نگه دار میری تو تنظیمات بعد هر بار ولوم رو فشار بدی میره بعدی,ساعت که میتونی 24 ساعته یا 12 ساعته انتخاب کنی و بعد هم خود ساعت رو تنضیم کن.
گزارش
پاسخ دادن
13:04  1394/12/01

کاربر: hamid novin
0

ضمنا آیا کارتکس کردن هزینه ای دارد ؟ چقدر باید به نمایندگی پرداخت کرد ؟
05:39  1394/10/06
گزارش
پاسخ دادن
تحویل فروردین 98
0

لطف کنید شماره قرارداد خودتون را اعلام کنید
گزارش
پاسخ دادن
17:47  1398/06/12

شیراز
0

خواهشا حرف مفت نزن من خودرو دوم تحویل دی دارم و دوم اردیبهشت تکمیل وجه کردم هنوز ندادن و میگن مهر ماه
الکی جوسازی نکن
گزارش
پاسخ دادن
21:26  1398/06/12

Jac
0

پس اولویت با دوتاییاست اسفند رو هنوز کامل تحویل ندادن اونوقت چجوری رسیدن به اردیبهشت؟بی قانون ترین شرکت
گزارش
پاسخ دادن
21:46  1398/06/12

تحویل فروردین 98
0

آخه چه سودی میبرید انقدر دروغ میگید . من خودم پارسال شهریور صد میلیون نقد دادم اول اردیبهشت هم صدوپنجاه میلیون نقد بعد صادر شدن تکمیل وجه . تحویل فروردین بودم ولی هنوزخبری نیست با پیگیری های متعدد میگن مهرماه تحویل میدیم . ولی میدونم که دروغه . حالا شما حواله دوم دهم اردیبهشت برات سند صادر شده . اینجا همه افراد به غیر چند نفری دلال بیشرف و باجخور کرمان موتور که الهی به این ماه عزیز گرفتار بشن و خدا سرزن و بچه خودشون بیاره مال باخته هستند و گرفتار - خدایا ترو قسم به این ماه عزیز خدا سرخودشون و زن و بچه هاشون بیاره که مردمی گرفتار به امیدیماشین دار شدن را انقدر اذیت میکنند .
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1398/06/12

مجید
4

سلام دوستان ، من یه پارس TU5 LX دارم . روغن موتور چی استفاده کنم براش ؟ کسی تجربه داره در این زمینه ؟
11:49  1394/10/02
گزارش
پاسخ دادن
saeed
14

با سلام خدمت دوستان ؛
بعد از 5 ماه داشتن پژو پارس tu5 مدل 94 لیست یافته های من از این
ماشین به شرح زیر است :

1- از لحاظ فنی ، موتور خودرو خوبه و مشکل چندانی نداره. اما یک
صدای جیر جیر از تسمه دینام شنیده میشه که باید تعویض بشه.
2- صدای موتور در دورهای زیر 2000 به داخل نفوذ کمی داره و خوبه
اما از دور موتور 2000 به بالا کمی صداش زیاده . چون قدرت موتور کمه.
3- با توجه به اینکه گیربکس tu5 گیربکس پژو 206 هست ، به هیچوجه
بین موتور و گیربکس هماهنگی وجود نداره و واقعا اذیت میکنه.
خیلی وقت ها دنده به زور جا میره. من سوار رانا شدم اصلا اینطوری
نبود .
4- کلاچش بسیار پایینه و تا آخرین میزان رها شدن کلاچ ماشین رو
راه نمی اندازه که واسه حرکت در ترافیک بده.
5- در جاده شتاب و قدرت ماشین ضعیفه و سر و صدای داخل کابین هم
کمی زیاده.
6- بخاری و کولر هم خوبه.
7- سیستم صوتی بسیار خوبه و اصلا مشکلی بابت پخش فایل های
mp3 نداره.
8- بازار فروشش هم بعد از پراید از همه داخلی ها بهتره.
9- کیفیت مواد داشبورد خیلی پایینه و بوی نایلون از داخل کابین میاد.
10- مصرفش کمه و صدی 7-8 لیتر
17:35  1394/10/01
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 2 3 4 5 6 7 8 صفحه آخر
صفحه 5 از 8

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
سیدسهیل 17 نظر
سعید x55 pro 12 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عباس اعتمادی نیا T8 قرمز : سلام خسته نباشید .من ۶تیر ثبت نام تی ۸ قرمز از نمایندگی شهرک صنعتی سیرجان کردم،موعد تحویل شصت روزه بود که میشد شهریور ماه .تاریخ ۱۹ آبان شاسی شد ،،تاریخ ۲ آذر فاکتور شد ، تاریخ ۷ آذر تیک بیمه سبز شد ،هنوز پلاک نشده بقیه مراحل مونده ‌کی تحویل بشه خدا داند .خسته مون کردن از این ماشین تحویل دادن شون ،روح روان مون بهم ریختن ،روزی هزار بار خودم لعنت میکنم این چه کاری اشتباهی بود من کردم .خدا ازشون نگذره
جک جی۴ خاکستری صمصامی قم : در مورد سود تأخیر امروز زنگ زدم دفتر تهران کرمان موتور، اپراتور کد ملی رو چک کرد و گفت بله مشمول سود تأخیر شدم و محاسبه میشه و بعد از چند ماه پیامک با شناسه واریز برام میاد که باید ببرم ظاهراً بانک رفاه پولش رو بگیرم انشاالله. گفتم در جریان باشید دوستان. چون دادگاه هم برید در همین حد چند ماه حداقل علافی و برو و بیا داره و در ضمن ده درصد مبلغی که دادگاه می بره رو باید قبل واریز بدید به قوه قضاییه در جریان باشید. ( این قانون برای واریزی های قوه هست مگر کلاه برداری شده باشه که کل اصل پول رو بدن که این مشابه اون نیست و حکم شکایت داره و ده درصدش سوخت میشه)
خخخخخخ : تو چه کردی که هنوز از ته دل غمگینم تو چه کردی که جنگ جهانی برپاست با این که می‌دانم غمی اما کجایی
شاهین زمستان : خدا کنه اینور سال تحویل بدن دم عیدی بی وسیله نباشیم
J7 مرداد مشهد مشکی : سلام خبر هنوز شاسی نشده طی تماس گفتن احتمالا تحویل خودرو مرداد اخر دیماه باشه ماه اذر دارن تحویلی های تیرماهی هارو میدن امیدوارم دوستان اردیبهشتی دیگه تحویل گرفته باشن کسی از دوستان هست از اردیبهشت j7 که هنوز تحویل نگرفته باشه؟؟؟
Mk. T8 : من رفتم نمایندگی گفت تازه داریم اردیبهشت رو میدیم شما برو فعلا من تی ۸ ثبت نام مرداد از روی تکمیل وجه تکون هم نخورده
جاماندگان جک j4 : سلام مبارکه ... صفحه کیلومتراشون دیجیتال شده
جواد اطلس آذر🥹🥹🥹🥹🥹🥹 : بچه ها کیا مثل من حالشون بده؟ درد دلمو میگم بچه من آذر باید ماشین تحویل میگرفتم حالا ۱۰۰ تومن بیشتر شده ولی کدوممون دوست داشت این ماشینا رو سوار بشه کدوممون این زندگی رو میخواست حالممممم بده
سلام : بله از طریق پلیس من، هممیتونی پلاکو ببینی
رضا : با درود بدون فیلتر شکن لعنتی وارد سایت https://saipa.iranecar.com/public/home بشوید از سمت چپ بالا ورود رو بزنید (نام کاربری و رمز عبور رو وارد کنید) در صورت فراموشی رمز عبور اون پایین جمله فراموشی رمز عبور را بزنید و شماره موبایل خودتان که با اون ثبت نام کردید رو بزنید کد تایید اومده به موبایل تان رو بزنید رمز عبور جدید را وارد کنید. نام کاربری هم همان کد ملی شما است. بعد اینکه وارد سایت شدید در بالا وسط(در کامپیوتر) قسمت واریز وجه منتخبین رو بزنید آخرین پیامکی که از طرف ابر کمپانی سایپا به شما امده رو اونجا میبیند. با احترام
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اپشنال خرداد404پیش فروش : تحویل چه ماهی بودید؟پیش فروش؟
امین فوری اذر : فک کنم تا پذیرش 5 آبان داره
امیر : براتون فاکتور شده یا نه؟ من 20 ابان اریزو 8 نقد نوشتم، فقط تخصیص شده.
امین. : داداشا آقا یوسف ‌،آقا عرفان .قربون مرامتون 🙏🙏🙏.لازم شد از آلان پیگیر باشم بقیه اضافه پول رو جور کنم.،،
حامد : مجید جان شما مثل اینکه ضربدری به دنیا اومدی
امیر ساینا85گانه 90 روزه : نه داداش 90 روز عادی
مصطفی : شکایت نکنین بزرگوار این خاسته ایران خودروست ک شما شکایت کنید بزارین مشکل رانا رو ایران خودرو حلش کنه شما وقتی شکایت میکنی سازمان استاندارد رو مجبور میکنن تا به ایران خودرو مجوز بدن شکایت نکنید تا ایران خودرو مشکل رو حل کنه بعد استاندارد مجوز بده ایران خودرو مجبور میشه چون باید سود تاخیر زیادی بده دو سر سوخت میشه براش
مجید : سلام به همگی این بردارانی که هایما اس7 تحویل شهریور رو میگن گرفتن آیا کارشناسی رنگ بردن چون گفته بودن تگرگ خورده زیاده
امیر x22 : سلام x22 تحویل دی ماه کسی هست که تحویل گرفته باشه. لطفا اگه تحویل شده یا خروج خورده اعلام کنید
Fx s : در پاسخ به احمد زند مهر من نمایندگی شیراز زارع هستم