امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1761
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)100
مصرف سوخت شهر (لیتر)13.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)7
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.5
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

1265 نظر

کاربر: Reza
17

دوستان یه سوال دارم.
به نظرتون اگه یه ماشین سرسیلندر بسوزونه بهتره یا این که تو جاده با 80تا سرعت چپ شه و خدایی نکرده کسی کشته بشه؟
کدومش قابل جبران و کدومش غیر قابل جبرانه؟
سرسیلندر با پول حل می شه اما خسارت جانی نه تنها با پول بلکه با هیچ چیز دیگه ای جبران نمی شه و یک عمر پشیمونی به دنبال داره.
00:33  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
1

اگر راننده درست برونه محال ممکنه تندر چپ شه . وقتی ایزو و ستاره ایمنی اتحادیه اروپا روداره و تحت نظارت مستقیم رنو داره تولید میشه حرف های خالی بندی نزن . فکر کردی کارشناسی ؟
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1394/07/21

علی
9

استانداردها، ستاره ها رو با توجه به هدف و کاربرد ماشین میدن . مثلا اگر یه شاسی بلند نتونه از مسیر گلی بیرون بیاد کلی از امتیازش کم میشه ولی از یک سواری انتظار رفتن در مسیر گلی رو کسی نداره و طبیعتا ازش امتیازی کم نمیشه از این نظر . ال نود هم به هدف یه ماشین ارزون ساخته شده و انتظاری برای سرعت بالا از یک ماشین ارزان نمیره . تعادل تندر برای سرعت های حدود 100 کفایت میکنه و از یک ماشین ارزان سازی شده کسی هم انتظار سرعتی بیش از این رو نداره . در هر حالتی که فکر کنی و از هر استانداردی هم که ال نود رد بشه ، این ماشین طراحی رومانی یک ماشین گدایی و گدا سازی شده بیشتر نیست که هدف اصلی از ساختش فقط و فقط ساخت یه ماشین ارزون بوده و نه بیشتر . بر اساس این استاندارها ، زانتیا هم نمره کمتری از ال 90 میگیره ولی کسی که بین زانتیا و ال 90 بگه ال 90 بهتره حتما یک مشکلی داره ‍‍!!
گزارش
پاسخ دادن
11:11  1394/07/21

...
1

من نمی دونم این دروغو کی شایع کرده که تندر راحت چپ میشه داداش گلم اگه تندر با 80 تا سرعت چپ میشد که الان باید 90 درصد از تندرهای ایران چپی و اتاق تعویض بودن که اخه این چه حرف غیر منطقیه که میزنید بابا برید بررسی کنید تو ماشینای چپی درصد تندر و پارس و غیره خیلی با هم فرقی نداره از رو احساسات حرف نزنید منطقی باشید نحوه رانندی بیشترین تاثیر رو داره
گزارش
پاسخ دادن
12:46  1394/07/21

مسعود
0

سلام .وستان امروز لاستیکو عوض کردم,فالکن انداختم,بد نیس,اما عمرا به میشلن برسه,یسوال ازتون داشتم,اگه یماه دیگه بخوام رینگ اسپرت بندازم تن ماشین باید لاستیکامو باز عوض کنم(رینگ ١۴ میخخوام بندازم)؟؟؟؟؟؟جواب بدید ممنون میشم
20:00  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین
2

اصولاً من به حرفهای غیر منطقی و غیر منصفانه حساسیت دارم و باید جواب بدم
به عنوان کسی که با چینی ها مشکل دارم ولی کلی نمیشه نظر داد چون صنعت خودروسازی چین از دهه نود با بزرگترین کمپانی های دنیا ارتباط داشته
پارس و جک اتوماتیک حدود 20 تومن تفاوت دارند که حدود 7 میلیون تفاوت گیربکس هست.موتور جک لایسنس میتسوبیشی هست و بیش از 30 اسب بخار قدرت بیشتری داره.جدا از این به عنوان کسی که تو هر دو ماشین نشستم سواری و جذابیت جک اتوماتیک بیشتر هست و حتی از دنا که تنها فیس لیفت جدیدی از پلتفرم محصول قدیمی پژو 405 بوده که سال 1988 وارد بازار شده
خودم پژو 206 تیپ 5 مدل 87 دارم و به عنوان نصیحت خدمت دوستان بگم که در حال حاضر ماشین های وطنی عملاً هیچ فرقی با هم ندارن و سر وتو یک کرباس هستن. میتونید فیلم بررسی دنا و سمند رو ببینید تا باورتون بشه.
خواهش میکنم قدری سطح توقع و پسند تون رو بالا ببرید.پژو پرشیا قیمتی حدود هیوندای اکسنت داره.الان با موتور 1800 سی سی دستکم بالای 130 اسب قدرت میگیرن نه 97 اسب
19:52  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
6

آقای امیر حسین با حقوق کارمندی همینا رو می شه خرید.
شما فکر کردی ما بدمون میاد سوار بنز و بی ام و و هیوندا و... بشیم؟
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1394/07/20

نیما
7

جک خوب نیست برای اینکه دوستم من خریده رنگ بدنه اش نازک و ضعیفه خود به خود میپره دوما گیربکس اتوماتیکشم خراب هست اصلا همخوانی با موتور نداره سوما کف شاسی وقتی دونفر عقب ماشین نشسته اند خیلی به زمین نزدیک هست که تو سرعت و دست اندازها به شدت با زمین برخوردمیکنه از پشت داشبورد و کیلومتر صداهای عجیب غریب میاد قیمتشم حدود 58 تومن هست .حالا پژو پارس دوگانه سوز اولا که قیمتش 36 تومنه دوم هیچ کدوم از این ایرادات جک رو بعد ازسالها کار کردن هم این مشکلات رو پیدا نمیکنه سوما قیمت لوازم یدکی پژو پارس خیلی ازجک ارازنتره همه جا پیدا میشه کیفیتش هم بهتره وتعمیرش راحته چهارم اینکه پژو پارس دوگانه سوز دارد برای رفاه حال مردم پنجم اینکه فروش پژو پارس راحته ولی ماشین چینی دست دوم به شدت افت قیمت داره ششم اینکه پژو پارس امداد خودرو داره . درمورد محصولات هیوندای هم باید بگم آره خوبه ولی به خاطر 2 تا آپشن 100 الی 150میلیون ازت داره پول میگیره اینو حساب نمیکنی ؟ اگر هیوندای اکسنت هم قیمت پژو پارس شد اونوقت حرف شما درسته ولی تو این بازار پژو پارس از هر لحاظ تو کلاس خودش از تمام خودروها بهتره
گزارش
پاسخ دادن
21:45  1394/07/20

آرش
4

میتسوپیشی کدومه ماشین های چینی از ضایعات نون خشکی ها درست میشه .یک دفعه فرمانش از کنده میشه میری تو دیوار. اما پژو پارس سالار جادهاست
گزارش
پاسخ دادن
21:49  1394/07/20

احسان
1

دنا که فیس لیفت 405 نیست برادر فیس لیفت سمنده این که دیگه خیلی سادست چجوری شما نمیدونی
گزارش
پاسخ دادن
07:47  1394/07/21

شهاب
7

امیر حسین خان در اینکه اکسنت از پرشیا بهتره شکی نیست چون ماشین بروزتریه ولی مطمئن باش ماشین کره ای هم نسبت به پولی که میدی انتظاراتو برآورده نمیکنه همون اکسنت 90 میلیونی اصلا در حد 90 میلیون برای شما کار نمیکنه پس بهتره آدم 90 میلیون پولو حروم نکنه و بجاش با یه ماشین داخلی بسازه
گزارش
پاسخ دادن
08:12  1394/07/21

محمد
11

پژو پارس تمام عیار نیست قبول .ولی به نسبت خودش از همه ماشین ها بهتره دلیلش اینه که اولا برای رفاه مردم دوگانه سوز هم داره .دوما لوازم و قطعاتش همه جا پیدا میشه .سوما تو هر شهری کلی نمایندگی و خدمات پس از فروش داره چهارما موقع فروشش راحت هستی .پنجم کیفیتش از ماشین های چینی بهتره .خودروهای چینی فقط تک سوز هستند قطعاتشون هم هیچ کجا پیدا نمیشه و خیلی هم گرون هست ایرادات زیادی هم دارند و قیمت های خودروهای چینی نسبت به پژو پارس خیلی فضایی هست همشون تورنج 50 یا 60 یا 70 میلیون هستند که هیچ کدوم از مزایا و خوبی های پژو پارس رو ندارند.اگرم فکرتون دنبال 4 تا آپشن هست ایرانخودرو به صورت سفارشی براتون نصب میکنه یا اینکه میتونید خودروی دنا بخرید تمام اون آپشن ها رو داره موتورشم آلمانی 16 سوپاپ کم مصرف هست قیمتشم 40 تا 42 تو این حدودا هست . بیخود از ایرانخودرو بد نگید ایرانخودرو از تمام کارخونه های خودروسازی بهتر و با انصاف تر هست.
18:22  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
نیما
7

بله درسته اگه جک J5 چینی 58 تومنه دنا هم باید 70 تومن باشه چون هم از لحاظ کیفیت از جک بهتره هم از لحاظ موتوری
گزارش
پاسخ دادن
18:39  1394/07/20

شهاب
6

ماشین چینی موقع فروش گریه فروشندرو درمیاره
گزارش
پاسخ دادن
08:05  1394/07/21

nami
2

یک کلام 0طراحی وساخت پارس مال چند سال پیش است....
16:07  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
جلال
1

سلام
بین پارس سال و 206 sd v8 کدوم از نظر فنی و شتاب بهتره؟
14:53  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
18

شتاب 206 در حدود یک ثانیه کمتره ولی برای خانواده اصلا مناسب نیست.
دید کافی نداره.صندوق عقبش از پارس کوچکتره.گشتاورش ضعیف تره.
مصرفش 3-4 لیتر کمتر از پارسه.
پارس واقعا از نظر جاداری و دید اطراف و عقب و هم چنین امکانات عالیه.
شما شیشه ی عقب 206 رو نگاه کن چقدر دیدش کمه.ستون های کناری 206 بدجوری جلوی دید رو می گیره و امکان تصادف با ماشین کناری وجود داره.اگه یه نفر با قد 170 به بالا بخواد صندلی عقب 206 بشینه خیلی اذیت می شه اما تو پژوپارس خیلی راحت می شینه.
تو جاده پژوپارس جوندار تر و قوی تره و راحت از سربالایی بالا می ره.
کولر و بخاری پارس قوی تره.
تعادل پارس کمی بهتر از 206 هست.
به نظر من پارس بهتره اما اگه تو خانواده تون بچه ی بزرگ ندارید و زیاد سفر نمی رید 206 مناسب تره.
گزارش
پاسخ دادن
15:08  1394/07/20

کارگر
5

سلام دوستان
بنده در خط تامین قطعات ایران خودرو سابقه 18 ساله دارم و وقتی اعتراض خود به مدیریت جهت قطعات بی کیفیت که از هر کجا ارزانتر باشه تهیه میکنن کردم .بعد از یک ماه بنده را توبیخ کردن .اطلاعاتی در این زمینه به مردم شریف ایران میدهم:

پمپ ABSکه قبلا از شرکت ماندو کره جنوبی تهیه میشد با مدل چینی جایگزین شده که بسیار خطرناک هست در صورتی که ماشین شما بر روی پمپ ABS مارک ماندو را ندیدن سریعا فیش مربوط به پمپ را خارج کنید .اتومبیل شما با این کار مانند اتومبیل بدون ABS میشود خواهی دید ترمزتان عملکرد بهتری خواهد داشت.

از دیگر حرامخواری های ایران خودرو استفاده پلوس چینی جای مارک exel فرانسه است.
دیگر موارد

بلبرینگ حامد بجای SKF فرانسه

انژکتور ادید چین بجای زیمنس (Seimens) آلمان

استارت ایرانی استاپ بجای والئو (Valeo) فرانسه

دینام ایرانی استاپ بجای والئو (Valeo) فرانسه

تسمه تایم دایکو چین بجای گیتس (Gates) فرانسه

دیسک و صفحه شایان صنعت بجای والئو (Valeo) فرانسه

کلیه کاسه نمد ها چینی بجای الرینگ (Elring) آلمان

رادیاتور ایرانی بجای اوردونز ..
گزارش
پاسخ دادن
15:48  1394/07/20

علی
7

پژو پارس عروس؟؟؟؟؟خخخخخ این پیرزن 90 ساله تازه خونتون عروس اومده؟خخخخ
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1394/07/20

شهاب
10

هر دوتاشم خوبن بستگی به تعداد اعضای خانواده داره 206 برای 3 نفر مناسبه ولی پارس برای 5 نفر هم خوبه مصرف پارس بالاتره ولی اتاقش راحتتر و جادارتره ، پارس از لحاظ ظاهری قشنگتر از 206 صندوقداره ، از لحاظ تعادل هم پارس بهتره ، صدای موتور 206 کمتره و از همه مهمتر پارس ماشین کم خرجتریه نسبت به 206 کلا لوازم 206 خیلی گرونه
گزارش
پاسخ دادن
16:01  1394/07/20

مرتضی
6

البته کارگر جان الان رضا،حسن ،شهاب و ... بلافاصله تکذیب می کنند و اعلام میکنن قطعات فرغون اونها اصل اصل فرانسه است و در کارگاه های درجه 4 ساخته نشده و فرغونشون با بقیه فرق داره .
و به جز اون ها همه دروغ میگن .
فکر کنم خرید بالایی از پژو پارس فرغون کردن حسابی توش گیر کردن ،فروش هم نمیره .
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1394/07/20

بهرام
13

ماشین های چینی قطعاتش از ضایعات نون خشکی ها درست میشه اگرم بخواهید بفروشید باید 40 میلیون ضرر بدهید الان هم حسودی میکنند به پیچ پژو پارس و نظرات مغرضانه میدهند
14:52  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
سعید
2

سلام دوست عزیزازنظرمن 206بهتراست چون کم نمیاره
13:59  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
اسمال توربو
5

تاریخ به احترام گاریسازا سرپا خواهد .....
12:51  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
‍‍‍‍پرتوی
0

علت زود خبر شدن بوق سيگنال خودرو پژوپارس چه مي با شد ؟09144567919
11:43  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
محمد
8

پارس سال یعنی سرطان گوششو میگیری چشمش درد میکنه چشمشو میگیری بینیش درد میخوره درضمن شکمو هم هست بنزینو قورت میده
10:22  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
javad
4

این ماشینا در شان مردم ایران نیستن پژو تندر سمند و .... همه تکنولوژی ساختشون مال چندین سال پیش هست ماشین آخرین سیستم هم که باشه بعد از 5 سال کار کردن دیگه از رده خارج به حساب میاد مثل سایر کشورا
این لگنایی که ایران میسازه ارزش اینو ندارن که بخوایی در موردشون حرف بزنی
09:32  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
شکور
6

باسلام دوستان من تواین هفته با پارس ty5 داداشم رفتم خرم اباد وبرگشتم با ظرفیت کامل سرنشین عالی بود من تفاوت چندانی با پارس سال خودم ندیدم اون دسته از دوستانی که گفتند تو گردنه کم میاره والا چنین چیزی نبود مدل ماشین شهریور 94 با 4000 کارکرد به جان بچم تو گردنهای کوهستانی چیزی کم نداشت و تو کفی غوغا میکرد به نظرم خوب بود اینم قبول دارم که تو تعویض دنده ها تو دور بالاتر نیاز بود ولی این قدری که دوستان میگفتند بدرد نمیخوره و غیره تعجب کردم مردشم هستید پارس سوارها چه سال چه ty5 همه عزیزید
07:48  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
نیما
1

من قصد خرید پژو پارس مدل 94 داشتم تا پای معماله پیش رفتم وقتی ماشین صفر کیلومتر تازه از نمایندگی رو خواستم برای تست روشن کنم با کمال تعجب دیدم چندین پژو پارس مدل 94 مشکل موتور دارند وقتی گاز میدی ماشین هوا می خوره ریپ میزنه یا مشکل برقی دارند یا براحتی استارت روشن نمی شن ! بعد هم شنیدم نزدیک به 5 هزار تا ماشین در پارکینگ ایران خودرو اوایل عید امسال تگرگ خوردند که با تعویض کاپوت رنگ کردن به بازار فرستادند برای فروش که اگر یه نقاش صافکار ماشین صفر رو ببینه متوجه میشه کاپوت تعویضیه و سقف رنگ شده است و فکر می کنند ماشین تصادفیه ! موتور tu5 موتور ضعیفی برای بدنه سنگین پارس است و ماشین رو به خوبی نمی کشه و همین سنگینی باعث استهلاک و مصرف بیشتر سوختش هم میشه فریب کم مصرف بودنش را نخورید این موتور فقط به درد رانا و 206 می خوره نه ماشین سنگینی مثل پارس ! موتور xu7 هر دوسال یکبار باید نزدیک 1.5 میلیون خرج موتور ماشین بکنید سرسیلنر زود خراب میشه در این موتور و سر و صدای زیادی داره کلا ماشین بعد از سال 90 نخرید که پشیمون میشید پارس مدل 88 با موتور زانتیا صد برابر شرف داره به پارس سال !
04:41  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
24

موتور ال 90 موتور لیفان 620 یا موتور جک یا موتور mvm همه این موتورها ناز پرورده های خانگی هستند . اما موتور 1800 سی سی 8 سوپاپ پژو پارس موتوری که 15 سال هست داره کار میکنه و امتحان خودشو پس داده این موتور تو بدترین شرایط آب هوایی حتی قابلیت کار کردن با گاز CNG رو داره موتور پژو پارس یک موتور قدرتی سرعتی هست . ماشین های چینی اگر تونستند دوگانه بشوند وقیمت هاشون تو رنج 35 میلیون باشه و بعد از یک سال ویرااااااااان نشدند انوقت ما انتقاد از پژو پارس رو قبول میکنیم .فلان کمپانی چینی اسمشو نمیبرم 58 میلیون از مشتری پول گرفته رنگ بدنه اش خود به خود میپره یا کف شاسی اش به زمین تو دست انداز برخورد میکنه انوقت اومده اینجا از پژو پارس ایراد میگیره
23:39  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
سعید
1

میخوام یه پارس صفر بگیرم ،چه مدلیش از لحاظ موتوری بهتر و قویتره؟
وا اینکه پارس دوگانه وزنش خیلی بالا نیست ؟
22:56  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
سعید
1

دوستان میشه یه توضیحی در مورد پارس با موتورtu5بدین،چطور با توان بالاتر ازxu7؟ میگن از xu7 کشش کمتری داره،
مربوط به گیربکسشه یا ؟؟؟
22:54  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
بابک
23

به عنوان مثال بگم یک ماشین ام وی ام 530 که قیمتش با پژو پارس فرق چندانی ندارد امااااااااااااا اگر ام وی ام 530 به یک جا بخوره سپرش بشکنه و چراغش بشکنه برای تعویض چراغ با سپر باید حدودا 2 میلیون تومن زحمت نباشه پیاده بشید ولی پژو پارس اگر سپرش به یک جا بخوره بشکنه اولا سپرش با چراغ خیلی بشه 250 هزار تومن الی 300 هزار حداکثرش هزینه داره تازه سپر پژو دست دوم در حد نو و فابریک شو من با 50 هزار تومن هم داخل همین تهران براتون گیر میارم تمام سپر فروشی ها دست دوم در حد نوشو دارند . مورد بعدی اینکه اگرم نخوای سپر رو تعویض بکنی حتی با 15 الی 20 هزار تومن سپر پژو پارس قابلیت تعمیر با جوش پلاستیک را دارد چراغ جلوی پژو پارس هم حداکثر 25 الی 35 هزار تومن قیمتشه اگرم بخوای میتونی دست دوم هم بندازی که مبلغی به اون صورت نداره کیفیت تازه کیفیت قطعات پژو پارس خیلی از ام وی ام بهتره .من دروغ نمیگم خودتون تحقیق کنید متوجه میشید پژو پارس واقعا بی نظیره و عالیه از هر لحاظ گول این ماشین های چینی رو نخورید.
17:51  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
علی
20

اقا بابک راست میگه منم موافقم با نظر ایشان چون خودم چندساله که پژو پارس دارم .درضمن اینقدر هم به خاطر 2 لیتر بنزین بیشتر به پژو پارس گیر ندید اون به خاطر اینکه موتورش 1800 سی سی قدرتی هست که کشش ماشین بالاست اتاقش بزرگ هست جادار هست کولرش قویه تازه میتونید دوگانه سوزش رو بگیرید .درضمن پژو پارس موقع فروشش راحت هستید. اما اگر ماشین چینی مثل ام وی ام لیفان جک خریداری کنید فکر فروشش رو بکنید که 20 میلیون ضرر میکنید .
گزارش
پاسخ دادن
18:18  1394/07/19

محمد
0

آقا ما از 88 پرشیا داریم . اتفاقی واسه چراغا بیوفته جفتشو عوض میکنیم تا حالا 3 بار هم جفت چراغارو عوض کردیم . هر کدوم بین 75 تا 90 تومن قیمتشون متفاوته . بستگی به شرکت سازندش داره . قیمت سپر هم با رنگ کردن تو نمایندگی برامون نزدیک 400 درومد .
گزارش
پاسخ دادن
10:28  1394/07/20

بابک
2

نمایندگی بهت گرون داده اگه خوستی من با 30 تومن نو شو برات میخرم .
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1394/07/20

مصطفی
1

سلام
ممنونم از همه مخصوصا از تیباران جان و کاربر m12421k
m12421k جان اون سایتی که گفته بودی و رفتم دو تا سوال داشتم اولی اینکه در صد تغییر جی رو بهم میده دومی هم اینکه این درصد تغییر به چه درد میخوره،شاید این سوالاتی که پرسیدم خیلی احمقانه باشه،ببخشید دیگه اطلاعات خودروییم صفره!
راستی بچه ها امروز ماشینمو تحویل گرفتم به نظر که باید خوب باشه،فقط اینکه یکم دنده ها سفت هستند،میگن که بعد از یک مدت استفاده درست میشه،دوم اینکه یکم صداش زیاده،حالا بعد یک مدت که روندم میام و تجربیاتمو میگم،ببخشید هم که دیر بهتون سر میزنم،اخه بیشتر مواقع سرکارم!
16:42  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

رضا تو قرار بود شتاب 0تا100 پارس رو کلیپ بزاری اینجا چیشد پس؟ خودت قول داده بودی که شهریور میزاری الان داره آبانم میاد که!
16:06  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
14

من قرار بود 31تیر ماشینمو بگیرم اما 25 مرداد گرفتم و تازه 2800 تا باهاش رفتم.دقیقا رو کیلومتر 4000 برات می ذارم.نترس بی نصیب نمی مونی
گزارش
پاسخ دادن
17:18  1394/07/19

احسان
0

پارس ELX با موتور xum صفر مدل ۹۴ رو از کجا میشه پیدا کرد ؟ تولید میشه اصلا؟
14:05  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
15

فکر نکنم به راحتی گیر بیاد.چند ماه پیش ایران خودرو فروش فوری پارس XUM گذاشته بود ، و خیلی زود هم پر شد و احتمالا نمایشگاه دارا ثبت نام کردن.شاید تو چند تا نمایشگاه هنوز باشه.
ولی به این راحتیا گیر نمی یاد.
گزارش
پاسخ دادن
14:20  1394/07/19

مرتضی
12

تمام تعمیرگاه ها موجود دارن فقط راه نمیره ،یا موتور سوزونده ،گیربکس ترکونده ،کامپیوتر قاطی کرده ،مصرف 100 تا 16 لیتر داره و...
اولین تعمیرگاه که بپرسی حداقل 15-10 تایی داره
گزارش
پاسخ دادن
16:08  1394/07/19

نیما احمدی
13

دوستان انقدر جرو بحث نکنید.اونی که باید با این پولا عشقو حال کنه برا بچش پورشه و بنز بخره عشقو حالشو میکنه برا نظرات شمام پشیزی ارزش قایل نیست.اش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته.پارس.النود.پراید.سمند.دنا سرو ته یه کرباسن .همش سودش میره جیب اقایون سفرهای خارجیو خوش گذرونی فرزنداشون.پس بیخود جروبحث نکنید سره 4 تا گاری مسخره که بخندن به ریشتون
13:31  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
3

درود به شرفت.
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1394/07/19

مسعود
0

سلام دوستان,میخوام امروز فردا برم لاستیک ماشینا عوض کنم.
اولا لاستیک رو ماشینا چند بر میدارن(کویر)
دوما لاستیک خوب چی هستش معرفی کنید؟؟؟
تشکر
13:16  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
آرش
1

هانکوک بسیار عالی هست و قیمت نسبتا مناسبی هم داره .
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1394/07/19

کاربر: Reza
6

میشلن از همه بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1394/07/19

کاربر: Reza
1

آقا آرش به نظرتون می شه ترمزهای عقب رو دیسکی کنم؟
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1394/07/19

آرش
1

بله امکانش هست . باید از قطعات پارس ELX استفاده کنید . کاملا امکانش وجود داره
گزارش
پاسخ دادن
15:12  1394/07/19

فرید
3

موتور های فرانسوی هر کدومشون ضعفی دارن یا گشتاور پایین دارن مثل l90 یا مصرف بنزین زیاد وشتاب کمتر xu7 اما موتور های المانی هم مصرف کمتر صدای کمتر گشتاور بیشتر متناسب با دور موتور را فراهم میکنن اگه خدا بخواهد همتون به جای l90 وپرشیا دیگه بنز و بی ام و فلکس واگن بخرید وسوار بشین
11:42  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
آرش
9

قضاوت ناعادلانه نکنید . بدون شک موتورهای آلمانی و کلا صنعت آلمانی در حالت کلی از فرانسوی بهتر هست ولی شما این موتورهای فرانسوی که میبینید موتورهای به روزی نیستند . شما به موتور ew10 پژو 407 نگاه کن به موتور پژو 508 نگاه کن نظرت کاملا عوض میشه . ضمنا با این سطح قیمت هیچ موتور آلمانی جالبی به شما نمیدن . بهتر هست منطقی فکر کنیم . شرکت پژو سیتروئن یک خودروساز معتبر جهانی هست و بعد از فولکس واگن دومین خودروساز بزرگ اروپا محسوب میشه که با این جنجال و آبروریزی جدید فولکس واگن احتمالا ظرف یک سال آینده پژو سیتروئن تبدیل به بزرگترین خودروساز اروپا میشه . بدون شک بنز و آئودی و bmw بهتر هستند ولی ماشین توی این محدوده قیمت اصلا ندارن یا خیلی ماشین های کوچیک و ضعیفی هستند و کارایی یک ماشین خانوادگی رو ندارند
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1394/07/19

فرید
3

بهترین و به روز ترین خودروهای فرانسوی نمیتونن با خودورهای ده سال پیش المانی رقابت کنن ضمنا خودرویی که اپشن مناسب برای رانندگی نداره چه فایده ای داره مثل سنسور جلو و بقل ها که خودرو را از برخورد ناگهانی حفظ میکنه نه مثل مگانی (در واقع لگن)که بنده دارم حتی آینه هاش دستیه
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1394/07/19

آرش
7

بحث رقابت فقط بحث بر سر کیفیت نیست. شما یک ماشین آلمانی رو با قیمت یک ماشین هم رده فرانسوی نمیتونی بخرید . ماشین های فرانسوی کلا ماشین های ارزان تر و اقتصادی تری نسبت به ماشین های آلمانی هستند . ماشین های آلمانی در جایی خریدار دارند که قدرت خرید بالایی وجود داشته باشه . یک ماشین آلمانی در اندازه و جثه پژو 508 با همون قدرت و کارایی موتور دارای قیمت بسیار بالاتری است . در اینکه ماشین های آلمانی ماشین های خوبی هستند هیچ شکی نیست ولی باید قدرت خریدش هم وجود داشته باشه . من قصد طرفداری از ماشین های فرانسوی رو ندارم و خودم هم طرفدار ماشین ارزان قیمت اصلا نیستم ولی وقتی قدرت خرید محدود باشه امکان خرید ماشین های آمریکایی و آلمانی که بهترین ماشین ها هستند کم میشه و بازار به سوی ماشین های ارزانتر فرانسوی و ژاپنی و حتی کره ای و چینی پیش میره . قیاس شما تا حدی قیاس نادرستی هست چون ماشین های آلمانی اصلا در رده قیمتی ماشین های فرانسوی قرار ندارن
گزارش
پاسخ دادن
16:34  1394/07/19

مجید
19

فقط پژو پارس سالار جاده کور شه حسووووووددددد
10:21  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
آرش
11

در چند پست قبلی دیدم یک نفر نوشته بود پژو پارس کشش خوبی نداره ! من نمیدونم از نظر این آقا کشش خوب یعنی چی ولی این رو بدونید در بین همه ماشین های داخلی بعد از پارس ELX بهترین کشش رو همین پارس سال با موتور xu7 داره . هیچ موتوری در بین تولیدات داخلی گشتاور دور پایین xu7 رو نداره پس در مورد کشش پژو پارش xu7 در بین ماشین های داخلی هیچ ایرادی نمیشه گرفت . ضمنا بنده چند روز قبل مسافرت رفتم با خانواده که ماشین پر بود و در بیشتر مواقع هم تهویه اتوماتیک فعال بود . در مسافت 2300 کیلومتری که طی کردم مصرف کلی ماشین در حدود 8.2 درصد شد . پس مصرفش خیلی هم غیر طبیعی نیست . ضمنا موتورهای دیگر داخلی اگر دارای مصرف کمتری هستند فقط و فقط به لطف گشتاور دور پایین کمترشون هست که واسشون ضعف کشش به همراه آورده . درست هست که xu7 موتوری قدیمی است ولی بر روی بدنه پارس و 405 بهترین و هماهنگ ترین گزینه با بدنه و گیربکس محسوب میشه . همچنین تعادل پارس در جاده بسیار عالی است و ارزش واقعی پارس در جاده مشخص میشه .
09:38  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
علی
10

دقیقا در کشش دنده 3 به بالا هیچی حریف xu7 نمیشه . در تست کشش دنده 3 و بالاتر همیشه برتری مطلق با xu7 هست
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1394/07/19

مرتضی
8

منبع و ماخذ تستهای استاندارد انجام شده را اعلام نمایید .
هیچکدام از شما ها منبع موثقی در رایطه با اظهار نظر نیستید .
اگر به گفتن باشه همه فرغون ها پورشه اند .
مدرک برای گفته ها دارید با ذگر سایت مربوطه اعلام نمایید .
گزارش
پاسخ دادن
12:40  1394/07/19

آرش
10

کافی هست یک بار سوار این چند ماشین بشید تا متوجه کشش عالی xu7 بشید . xu7 موتوری هست که نسبت به سایر موتورهای داخلی دارای گشتاور دور پایین بهتری هست . xu7 توانایی ایجاد گشتاور 153 نیوتن متر در دور 3000 داره و در دورهای پایین تر هم گشتاور کافی برای کشیدن بدنه پارس و 405 و سمند ایجاد میکنه . هر کسی با xu7 رانندگی کنه متوجه میشه که هیچ نیازی نیست که دور موتور رو خیلی بالا برد تا ماشین خوب حرکت کنه . این گشتاور خوب باعث عملکرد مناسب و معقول ماشین در شیب ها و جاده های کوهستانی میشه . همچنین گیربکس be3 که از اول برای همین موتور xu7 طراحی شده کاملا با این موتور هماهنگی داره و لذا در هیچ دنده ای ضعف خاصی دیده نمیشه و عملکرد ماشین کاملا نرمال و معقول هست . شما خودتون میتونید در مورد انواع موتورهای شرکت psa مطالعه کنید فقط کافیه کمی سرچ کنید تا متوجه همه چی بشید
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1394/07/19

کاظم
8

با سلام و آرزوی سپری کردن لحظاتی بسیار خوش با خودرو هاتون.
بنده خودرو پژو پارس ندارم ولی واسه کسب تجربه چندتا از پست ها رو خوندم متاسفانه در اغلب نظرها ادبیات خوب و شایسته ای بکار نمی رود برادران خوب من هموطنان عزیزم بنده خودم زمانی نه خیلی دور پراید سوار میشدم الان هم سمند و فردا هم شاید یه مدل خودرو ایرانی دیگه. اینکه ما یکدیگر را برای خرید یا سوار شدن بر یک خودرو ایرانی حالا با هر کیفیتی( چون بی کیفی جز ای از ماشین ایرانی است در تمام مدل ها) مسخره کنیم واقعا غم انگیزه اگه یکی میاد میگه ماشین نو خریدم خوب بهش تبریک بگین و کمکش کنید تا بهترین بهره رو ازش ببره بجای اینکه ماشینشو تخریب کنید یا اگه یکی تعریف از خودروش میکنه نگید فرغونه همه ی ما ایرانی ها بلااستثنا تعریفی هستیم بخصوص از خودمون بهتره که الفاظ زیباتری بکار ببریم بجای توهین بهم کمک کنیم.هر کسی سلیقه و عقیده ای دارد و هر قشری از جامعه توان خریدش متفاوته یکی فقط میتونه پراید سوارشه یکی سمند و پژو یکی هم چینی دلیل نمیشه که ما چون خوشمون نمیاد تخریب کنیم.
از سایت خوب 1CAR هم پوزش میطلبم بخاطر طولانی شدن متن.
00:23  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
16

آقا کاظم،شما نگاه کن ببین تا قبل از اینکه آفتی به اسم مرتضی بیاد تو این پیج،نظرات چه طوری بوده!!!
بعد از ورود این آفت،این پیج فقط جای دعوا و بحث و حاشیه سازی شده.
گزارش
پاسخ دادن
12:51  1394/07/19

باقر
0

بنظر من مرتضی اصلا وجود خارجی نداره .یکی از خودتونه که بر اینکه آمار نظرات راجع به خودرویی زیاد بشه ،میاد نظر میده.
گزارش
پاسخ دادن
15:07  1394/07/19

بابک
10

پژو پارس خیلی هم ماشین خوبیه یک خودروی بی دردسر وراحتی هست تو این بازار قیمتش نسبت به اون چینی های 70 یا 80 میلیونی خیلی بهتره اون ماشین چینی ها مثل جک یا ام وی ام یا لیفان همشون 10 تا ایراد دارند ولی پژو پارس هم قیمتش از اونا مناسب تر هست هم لوازمش ارزانتره هم اینکه قطعاتش همجا پیدا میشه تعمیرش راحته بعدشم پژو پارس هیچ وقت هیچ وقت اون ایرادات و اشکالاتی که ماشین های چینی دارند رو پیدا نمیکنه .مثلا جک j5 اتوماتیک حدودا 60 تومن قیمتشه رنگ بدنش اصلا کیفیت نداره خود به خود میپره یا ام وی ام 530 کمک فنرهاش خیلی خشکه خدمات پس از فروشش خیلی ضعیفه قطعاتش هیچ کجا به غیر از نمایندگی پیدا نمیشه یا مثلا گیربکس اتوماتیک J5 اصلا همخوانی با موتور نداره مورد بعدی 2 نفر عقب ماشین بشینند کف شاسی عقب خودرو خیلی به زمین نزدیک میشه که درسرعت های بالا خیلی خطرناک هست چراکه جاده های ایران پر از سرعت گیر و دست انداز هست و خیلی ایرادت دیگه که اگر بخوام بگم یک کتاب میشه نوشت .ولی پژو پارس اگر سالها هم کار کنه اون ایرادت رو پیدا نمیکنه پژو پارس اگر یک قطعه شم خراب باشه راحت تعویض و تعمیر میشه
23:37  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
محمد
7

کاملا درسته پژو پارس واقعا ماشین باوقار و دوست داشتنی هست هم مناسب خانواده هم مناسب جوانان هم مناسب جاده و مسافرت هست و هم جادار و زیبا هست
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1394/07/19

سهیل
9

پژو پارس هم مصرفش زیاده هم گیربکسش ایراد داره تو سربالایی هم کشش خوبی نداره تو شتاب اولیه هم به خاطر ای سی یو چینیش . در ضمن همین پارس صدمرتبه از خودروهای چینی بدتره چون خودروهای چینی قطعاتشون درجه یک چینی هستند اما پارس قطعات درجه 3 چینی . پارس یه ماشین سنگین و دمد هست . بنظرم باید دیگه با ورود خودروهای جدید جمع آوری بشه
گزارش
پاسخ دادن
00:20  1394/07/19

علی
9

من نمیدونم این ال نودی ها چرا همش میگن اداره استاندارد استاندارد استاندارد آخه این سازمان چرا از سقف بلند ال 90 ایراد نمیگیره ؟ از ارتفاع بلند ال 90 ایراد نمیگره ؟ال 90 تو سرعت 80 به بالاتر با کوچکترین دست انداز و پستی بلندی جاده اتاقش زیاد تکون میخوره تعادل روی جاده نداره اتاق بالا پایین میشه زیادی تاپ ور میداره امکان چپ کردنش زیاده .ولی پژو پارس به خاطر بدنه کشیده و فاصله زیاد بین محورهای عقب و جلو واقعا امنیتش از لحاظ هندلینگ و تعادل تو جاده خیلی بهتره پژو پارس میدان دید خیلی بهتری از آینه ها داره نسبت به ال 90 . هر چی من ال 90 تو این شهر دیدم گلگیر عقب هلالی قسمت بالای چرخش مالیده شده بود و ضربه داشته مورد بعدی اینکه آپشن ال 90 ضعیفه و لی پژو پارس آپشنش بیشتره یا کولر پژو پارس خوبه ولی کولر ال 90 ضعیفه .
گزارش
پاسخ دادن
00:33  1394/07/19

سلام
3

من فقط یکی از ایرادهای این ماشین مسخره رو میگم ماشین 1800 سی سی مصرف ترکیبیش باید 8 باشه نه 10
گزارش
پاسخ دادن
08:44  1394/07/19

مرتضی
12

هر چی قصه بگید . خالی ببندید بی فایده است خود ایران خودرو داره میگه فرغونه .حالا این فرغون خاکستری ،سفید ،آبی رویال باشه ذاتش فرغونه .
کیفیت قطعات درجه 3 چینی ،کیفیت مونتاژ بدنه افتضاح با انواع درز و شکاف ،گیربکس با خطر ترکیدن هر لحظه ،سوختن واشر سر سیلندر راه به راه ،کشش بسیار پایین در سربالایی،مصرف لوله آفتابه ای ودارا بودن مسخره ترین و بی کیفیت ترین آپشن ها که تا کیلومتر 10000 تقریباً همشون خرابن ،تکنولوژی ساخت 3 تا 4 دهه پیش ،وصله پینه ایرانی ،چینی ،هندی،ترکیه ای و...،ودر یک کلام سرطانی ترین خودرو ایرانی .
گزارش
پاسخ دادن
09:15  1394/07/19

hassan
5

بنظر من پارس tu5 زیاد تعریفی نداره ...اصلا موتو ر tu5 بدرد نمیخوره.
18:16  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
کاوه
0

من tu5 داشتم . مصرفش خیلی هم کم نیست . چون باید بهش زیاد گاز بدی . حدود 9 لیتر داخل شهر مصرفش بود . کشش هم که اصلا تعریفی نداشت .
گزارش
پاسخ دادن
07:31  1394/07/19

فراز
11

پارس دیگه انقدر بدبخت نشده که النودیا بیان مسخرش کنن.حداقل اگه کسی هیوندایی تویوتایی چیزی داشته باشه اره ولی پارس اشغال النودم اشغال تر.اینقدرم ذهن خودتونو درگیر این مسلیل نکنید چون محکومیم به سوار شدن به همچین فرغونایی.والسلام.خود کرده را تدبیر نیست.
13:07  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
s3مشکی
0

من هم ثبت نام تیر ماه هستم،آخرین صحبت با نمایندگی گفتش که سه برگی شده،از دوستانی که اینجا هستن هم شنیدم که ثبت نام اواسط خرداد رو تازه تحویل دادن،امیدی به تحویل مرداد با این اوصاف نیست.
گزارش
پاسخ دادن
22:41  1397/05/19

محمدرضا
0

من ثبت نام اس تری 11تیرماه هستم به گفته کرمان موتور ونمایندگی مردادماه تحویلی است ولی خبری نیست.
گزارش
پاسخ دادن
02:18  1397/05/20

مهدی اس 3
0

من ثبت نام 14تیرماه هستم هنوز هیچ خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
12:36  1397/05/20

احسان s3
0

سلام بر همگي
بنده هم ثبت نام ١٢ تير هستم
امروز زنگ زدم نمايندگي گفت چند تا S3 اومده شايد فردا بهت پيام بياد...!
ولي وضعيت تو سايت همون در انتظار تخصيص خورده.
گزارش
پاسخ دادن
19:12  1397/05/20

اس ۳ سفید
0

من ۱۵ تیر ماه ثبت نام کردم ولی تا الان همچنان در انتظار تخصیص خودرو قرار داره. دوستان اگه کسی از این مرحله رد شده لطفا اطلاع رسانی کنه.
گزارش
پاسخ دادن
15:46  1397/05/21

اس ۳ سفید
0

من ۱۵ تیر ماه ثبت نام کردم ولی تا الان همچنان در انتظار تخصیص خودرو قرار داره. دوستان اگه کسی از این مرحله رد شده لطفا اطلاع رسانی کنه.
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1397/05/21

علی
7

رتبه 3 تندر90 بعد از سوزوکی و مزدا3 در مقابل رتبه 21 پژو پارس پشت اگزوز خودروهای چینی و هم رده با تیبا خودش نشانگر همه چیز هست و کیفیت ها خودش طبق اعلام سازمان استاندارد کیفیت گویا میباشد و نیازی به حرف مسخره و خنده دار شما نیست
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1394/07/18

hassan
2

RD از همش بهتره...
گزارش
پاسخ دادن
18:18  1394/07/18

hassan
1

این hassan من نیستما من پارس نودو سه یورو چهار دارم فوق العاده هم ازش راضیم مصرفش هم صدی ده تو شهره عالیه
12:37  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
2

آقا حسن اگه ثبت نام کنید دیگه هیچ مریض و بی شرفی نمی تونه جاتون نظر بده.
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1394/07/18

hassan
3

در جواب ایوب باید بگم فقط پارس تو اینطوری نیست همه پارس های سال و دوگانه از مدل 93 به بالا به خاطر استفاده از ecu چینی ssat اینجوری هستن مال من هم مدل 93 بود و این مشکل رو داشت 1 هفته بعد از اینکه خریدم فروختمش
11:41  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
hassan
2

در جواب ایوب باید بگم فقط پارس تو اینطوری نیست همه پارس های سال و دوگانه از مدل 93 به بالا به خاطر استفاده از ecu چینی ssat اینجوری هستن مال من هم مدل 93 بود و این مشکل رو داشت 3 هفته بعد از اینکه خریدم فروختمش البته به خاطر مشکل گیربکسیش
11:36  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
آرش
3

مارکssat بیشتر بر روی 405 نصب میشد و بر روی تعداد کمی از پارس ها . وقتی خواستید ماشین بگیرید حتما ecu زیمنسی بگیرید . البته الان بیشتر پارس ها ecu زیمنسی دارند و مشکلات ssat هم رفع شده ولی در هر حال زیمنسی بهتر هست
گزارش
پاسخ دادن
11:58  1394/07/18

مجید
8

یکه‌زارع خاطرنشان کرد: البته وضعیت فعلی خودروها از نظر کیفی هنوز هم راضی‌کننده نیست و طبق برنامه، اسفند ماه امسال خودروی رانا به عنوان اولین خودرویی که در کمتر از 10 هزار کیلومتر کارکرد نیازی به مراجعه به تعمیرگاه نخواهد داشت، عرضه خواهد شد

Read more: http://1car.ir/ns-9113#ixzz3o9MFz3Iy
این یعنی شرکت تولید کننده میدونه خودرو های آشغالش زیر 10000 تا حتماً میرفتن تعمیر گاه .اما رضا،شهاب ،حسن ،علی ،آرش ، یزدیها و... چه زوری میزنن که پزو پارس فلان و بهمان .
خوب خود شرکت میگه آشغاله والا اینها چه قصه هایی که نمی گفتن !!!!!
11:34  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

دوستان عزیز سلام لطفا اگر اطلاعاتی در خصوص پارس اتوماتیک من را راهنمایی بفرمائید با تشکر فراوان
11:30  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
0

سلام
ممنون از راهنماییتون بچه ها
داشتم تو اینترنت میگشتم به مطلبی برخوردم در مورد رینگ و لاستیک میخواستم ببینم چقدر میتونه درست باشه،مطلب از این قراره:
"يكي از مهمترين شاخص ها در هنگام تعويض رينگ و لاستيك ثابت نگه داشتن قطر مجموعه رينگ و لاستيك درميزان استاندارد كارخانه است، چرا كه تغيير قطر كلي چرخ باعث ايجاد خطا در كيلومتر شمار و اخلال در نحوه تعويض دنده ها (خصوصا در خودروهاي اتوماتيك) مي شود و در خودروهاي مجهز به ABS نيز در كار ECU اخلال بوجود مي آورد و مي توان گفت تنها مزيت در هنگام بزرگتر شدن چرخ، افزايش شتاب خودرو در حد ناچيزي است.براي كمك به ثابت نگه داشتن قطر چرخ در هنگام تعويض رينگ و لاستيك، راهنمائي به نام PLUS در نظر گرفته شده و آن را با واحدهاي PLUS 1, PLUS 2, PLUS 3,… نامگذاري كرده اند كه هر كدام نشانه افزايش 1 اينچ به قطررينگ مي باشد و با استفاده از اين راهنما در ازاي افزايش قطر رينگ، ارتفاع لاستيك، كوتاهتر انتخاب مي شود تا قطر كلي چرخ تا حد ممكن ثابت بماند."
راستشو بخواید خیلی دلم میخواد رینگ و لاستیک ماشینو عوض کنم،ولی میترسم!
06:36  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
تیباران
1

سلام. این نوشته ایراد داره چون با رینگ و تایر بزرگتر،شتاب کمتر میشه ، نه بیشتر! اگر رینگ و لاستیک سر حساب و کتاب سوار بشه هیچ مشکلی نداره و گرنه هم به جلوبندی آسیب می زنه هم روی ترمز ABS مشکل پیدا می کنه. یه رابطه ساده ریاضی تو سایت ها دیده بودم که تا چند درصد حد تغییر داره،اگر پیدا نکردی خبر بده که پیداش کنم و لینک بذارم.
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1394/07/19

کاربر: Reza
1

دوستان به نظرتون لنت ترمز چه مارکی بندازم و چه نوعی؟
00:25  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
سانتافه مشکی تحویل خرداد
0

سلام لطف بفرمایید بگویید تاریخ ثبت نام و تاریخ تخصیص شاسی و از کدام نمایندگی در کدام شهر
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1397/05/18

سانتافه مشگی
0

۱۵ اردیبهشت از تهران شماره شاسی ۳ مرداد
گزارش
پاسخ دادن
17:41  1397/05/18

مرتضی
9

با توجه به قدمت و سن وسالش وتکنولوژی ساختش ،لنت دوچرخه 28 هرکولس بهش میخوره.
گزارش
پاسخ دادن
08:34  1394/07/18

مرتضی
2

فعلاً که یکی به اسم کاربر : reza ذوق زده شده فکر کرده بعد ثبت نام خبری شده راه به راه ...
هر کاری کنی کیفیت پژو پارس با خالی بندی درست نمیشه .نون بیات و هر چی داغ کنی تازه نمیشه ،خشک تر و خراب تر میشه به درد نمکی و نون خشکی میخوره .تا زوده گند کار در نیومده ردش کن .
یه شرکتی هست به نام "شرکت کنترل کیفیت و استاندارد ایران "برو تو بخش گزارشات یه دیدی بزن .
ازما گفتن .دیر بشه نمکی و آهن چدنی هم نمیبره این فرغونو .
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1394/07/18

کاربر: Reza
4

دوستان یه سوال دارم لطفا راهنمایی کنید.
می شه ترمز چرخ های عقب رو دیسکی کنم؟اگه می شه حدودا چقدر خرجش می شه؟
00:23  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
1

سلام به همگی
من میخواستم رینگ و لاستیک ماشینم(پژو پارس سال دوگانه صفر کیلومتر)رو عوضش کنم،لاستیک205 و رینگ 15،بندازم روش،البته لاستیک خودش185 و رینگش هم 14 هستش،ولی بعضیا میگن تغییر در رینگ و لاستیک مشکل در ECU و ترمز و بعضی چیز های دیگه به وجود میاره،دوستان میخواستم راهنمایی کنید لطفا!
19:14  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
اکسنت تحویل مرداد تهران
0

سلام شما کدوم شهر هستین؟ چه رنگی ثبت نام کردید؟ پس چرا ما که 19 تیر تکمیل وجه کردیم خبری نیست!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
10:42  1397/05/17

Hamed
0

یه جوری دروغ بگ‌و که بقیه باورشون بشه
هنوز تحویلیهای تیرماه تموم‌ نشده بعد به شما که مردادی بودی تحویل دادن؟!؟!؟! دد‌د
گزارش
پاسخ دادن
22:34  1397/05/17

آرش
3

بله درست هست . در ecu بر اساس قطر چرخ سرعت حساب ميشه و ترمز ABS هم بر اساس سرعت عمل میکنه . البته اختلاف سایز 14 و 15 خیلی زیاد نیست ولی بی تاثیر هم نیست . البته خیلی از افراد هم این کار رو کردند و مشکلی نداشتند . البته ممکنه در ecu رینگ 15 تعریف شده باشه چون بعضی ecu های سمند و پارس رو جا به جا نصب میکنند . بهترین راه این هستش که با GPS سرعت رو اندازه بگیرید و با سرعت سنج مقایسه کنید . اگر سرعت GPS کمتر از مقداری بود که سرعت سنج نشون ميده پس چرخ 15 تعریف شده و گرنه 14 هست . البته مواظب گارانتی هم باشید چون ممکنه به چرخ 15 ایراد بگیرن . ولی روی پارس چرخ 15 با عرض 205 رخ بسیار خوبی میده به ماشین
گزارش
پاسخ دادن
22:07  1394/07/17

بابک
1

آقا ننداز همون رینگ فابریک خودش هرچی هست بذار همون باشه چون رینگ اگر بندازی فرمانت سفت میشه یاشایدم تو سرعت بالا میزان نباشه لرزه پیدا کنه .ولی همون طوریه که دوستمون گفت لاستیکت رو اگر عوض کنی سایز 205 بندازی ایراد نداره
گزارش
پاسخ دادن
23:08  1394/07/17

کاربر: m12421k
0

سلام.
تغییر مشکلی ایجاد نمی کنه .
میتونید برید تو این سایت: http://tire-size-conversion.com/tire-size-calculator/
سایز فابریک رو وارد کنید.
بعد اندازه جدید رو هم بدید
درصد تغییر رو بهتون میده
گزارش
پاسخ دادن
01:34  1394/07/18

محمد
8

دردسترس بودن لوازم یدکی پژوپارس و پژو405 و تعمیرات راحت در همه جای ایران خرید و فروش راحت و بدون ضرر این 2 خودرو مزیت بزرگی را نسبت به خودرهای چینی موجود در بازار ایجاد کرده است .در شرایط بحرانی بوجود امده فقط پژو پارس و پژو 405 مناسبترین گزینه برای خرید هستند
15:36  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
0

وقتی قطعه ها همش چینی و اون هم گرون هستند و فایده ای ندارن به چه دردی میخوره مگه ماشینای دیگه کمبود قطعه دارن؟خودم تندر دارم تا الان 70 هزارتا روندم حتی یک عدد قطعه عوض نکردم جز قطعه مصرفی لنت ترمز
گزارش
پاسخ دادن
11:54  1394/07/18

جلال
0

اقای رحیمی شتاب اولیه پارسtu5 به شتاب اولیه پرایدم نمی رسیه پس در این مورد پراید بهتره
14:22  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
ایوب
1

سلام لطفا جواب بدید یه دو ماهی میشه پارس صفر داشبورد جدید دو گانه سوز گرفتم ولی اصلا شتاب و سرعت نداره حتی از روا هم شتابش کم تره ، دلیلش چی میتونه باشه؟؟
13:52  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
امیری
0

سلام علیکم
دوستان موقع تحویل خودرو چه مواردی را چک کنم؟

همچنین چه مدارکی را از نمایندگی تحویل بگیرم.

ارادتمند همه، امیری
11:08  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
احسان
3


موقع تحویل حتما حواستون به بدنه باشه زدگی و خوردگی نداشته باشه
یه چک لیست بهتون میدن طبق همون عمل کنید والبته اینکه با ماشین روشن تمامی چراغ ها و پخش و کولر رو همزمان روشن کنید مشکل برقی اگه داشت نشون بده(همه وسایل برقی + همزمان حتی برف پاکن ها)
راجع به لاستیک هم اگر مشکل هزینه ندارید فقط میشلن وگرنه هانکوک و کومهو هم خوبن هرچند من از کومهو راضی نیستم زود از ریخت افتاد و زود مستهلک شد و چون گل تابستونی بود سر میخورد خیلی زیادم سر میخورد
راجع به دزدگیر من نظرم تصویری اپکو هست الانم دارم راضیم بعضیا میگن ساده اپکو هم خوبه من نظری ندارم
ولی حتما قفل کاپوت و سیم کاپوت و نمد زیر کاپوت رو نصب کنید چون تو همون اپکو ظرف 5 ثانیه با یه خودکار کاپوت رو برام باز کرد
بازم سوال بود در خدمتم
گزارش
پاسخ دادن
11:50  1394/07/17

احسان
1

همزمان با تحویل....
زاپاس.اچار چرخ و جک. دفترچه راهنما. انتن. فاکتور و بیمه نامه تحویل میشود
یک فلش یا سی دی همراهتان باشد پخش و باند رو همونجا تست کنید
مدارک تحویلی از نمایندگی با تاخیر....
ایکو کارت یا کارت گارانتی. کارت طلایی
مدارک تحویلی از پست....
برگه سبز. کارت ماشین.کارت سوخت با هزینه 10 تومن جداگانه
گزارش
پاسخ دادن
11:52  1394/07/17

رحیمی
4

دوستان یه خواهش دارم اگر کسی اتنخاب خودرو رو کرده و خریده تو زوقش نزنیم بگیم بدرد نمیخوره خیلی از دوستان یا پارس سال دارن یا ty5 مهم اینه که پارس سوارن حالا با هر موتوری باشه که شرف داره از این خودروهای چینی وپرایدو تندر با هم نظر بدیم برا نگهداری و بهتر استفاده کردن از این زیبا رو
05:15  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
النترا 2018
0

ماشین من 15 روز که امده !!!! ولی پلاک هنوز نیمده!!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1397/05/15

النترا وارداتی مهر96
0

چه گناهی کردیم آخه؟ چرا سری قبلی مارو به نوبت دادن حالا که نوبت ماشده ثبت نامی های فروردین رو جلوتر میدن چرا ؟ بعدش هم میان پست میزان که کفی نداشت! آقا برو خدا رو شکر کن از این برزخ رفتی بیرون. 4 ماهه ماشین گرفتن ما یه ساله که اسیریم
گزارش
پاسخ دادن
16:28  1397/05/15

صداقت
1

تو فکر کردی پارس فرانسویه ؟؟؟خوب پارس هم چینیه دیگه حالا اونایی که اصل چینی هستند هزار شرف دارن به این ارابه
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1394/07/17

قاسم
0

علی سوارش نشدی برا همین داری این حرفو میزنی
گزارش
پاسخ دادن
11:56  1394/07/18

رحیمی
1

از تمام دوستان ممنونم از جواب واضع وسریع من این سوال برام پیش اومده مگه ما با این وضعیت اقتصادی در سال چند بار امکان داره بتونیم سفر بریم من از دوستان خواهشن نظر بدن چون استفاد ما از خودرو بیشتر داخل شهره پش پارس ty5باصرفه تر نیست چون خرابی موتور وسوخت پایین تر ازxu7هست من اینا نوشتم برا تبادل نظر بین دوستان تا کسانی که هنوز تصمیم برا خرید خودرو نگرفتن بتونن بهتر تصمیم بگیرن ممنون از حوصله کردین برا خوندن این چند خط
05:01  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
جلال
1

سلام
اقای رحیمی اصلا پارس tu5 ماشین خوبی نیست چون بدنش زور از موتورشه اگه این بهترین ماشین ایران خودرو هست اگه پراید بخریم بهتر از پارس tu5 هست
22:51  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
اشکان
0

سلام بچه ها,یسوال داشتم ازتون,پژو پارس من ١٠٠۵ تا کار کرده,میخوام برم روغن بریزم,بجز توتال دیگه چه روغن هایی پیشنهاد میدید؟؟؟جواب بدید دمتون گرم
18:19  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سه تا ده روز.
گزارش
پاسخ دادن
16:44  1397/05/14

اس3
0

سلام ببخشید میشه بفرمایید تاریخ ثبت نامتون کی بود
گزارش
پاسخ دادن
11:02  1397/05/16

آرش
1

پارس سوپر پایا بسیار عالی هست . لیکوی مولی هم اگر اصلی پیدا کنید هم خیلی خوبه ولی پارس سوپر پایا مطمئن هست
گزارش
پاسخ دادن
20:44  1394/07/16

میلاد 11
1

بهرام پیشتاز بریز روغن خوبیه قیمتش م مناسبه
گزارش
پاسخ دادن
22:32  1394/07/16

مردد
11

دوستان بین خرید یه آپارتمان 3طبقه با ال90 موندم.لطفا راهنمایی کنید کدومشو بخرم؟
چون من کارم طوریه که باید از پشت بوم به آسمون نگاه کنم در واقع نو کار منجمی هستم.
آپارتمان سه طبقه مناسبتره یا ال90؟
14:28  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

هی اره بدین تیشه بگیرین
گزارش
پاسخ دادن
16:03  1394/07/20

علی
7

موتور xu7 اگر مصرفش در بین موتورهای داخلی بالاتره دلیلش تولید گشتاور دور پایین عالی هست . هر وقت موتورهای دیگه تونستن در دور 3000 گشتاور 153 تولید کنند بعد بیان ادعای بازده بالا و مصرف کم بکنن . خوب معلومه وقتی گشتاور در دور پایین کم بشه و حجم هم کمتر بشه مصرف هم کم میشه ولی چه فایده وقتی که کشش ماشین کم میشه و باید عین موتور گازی دور موتور بالا ببری تا ماشین راه بره مثل همین tu5 و ef7 که فقط بالای دور 4500 راه میره ماشین
13:01  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
النترا تحویل بهمن
0

سلام. کرمان موتور کفپوش و جعبه کمک های اولیه و کیت پنچری و کپسول آتش نشانی رو تحویل نمیده ولی توی ماشین های تحویلی آسان موتور هست. البته این ها رو جدا بهمون میفروشه.
گزارش
پاسخ دادن
22:13  1397/05/12

خوش بین
0

سلام النترای۲۰۱۸عزیز .این درسته . اصطلاحاً میگن کف رفتن. شاید یکی از دلایلی که ماشین چند روز در نمایندگی نگهداشته میشه اینه که سهمی هم این عزیزان ببرند. شرم آوره ،مگر ممکن است شرکت هیوندای این نکبت بازی را در بیاره؟
گزارش
پاسخ دادن
23:16  1397/05/12

النترا 2018
0

مال من که نداشت!!!!! یعنی برداشتن از روش!!!؟
گزارش
پاسخ دادن
02:27  1397/05/13

النترا ٢٠١٨
0

بعد ما خوشحاليم ماشينمونو دادن،ازش گاز گرفتن دادن
شيفت لاك من هم شكسته بود،قرار شد با مدارك برام عوضش كنن
گزارش
پاسخ دادن
08:40  1397/05/13

۲۰۱۸قباد
0

نه همه اینا ک گفتین داره. تادزه ی دست قوری وفنجان و ی مجله جدول هم داشت. خودم تعجب کردم
گزارش
پاسخ دادن
09:40  1397/05/14

علی
4

یک با که با tu5 روی بدنه پارس یک مسافرت جاده کوهستانی بری خودت میفهمی که چه کشش افتضاحی داره . شیب های رو که xu7 راحت با دنده 4 بالا میره با tu5 باید با دنده 2 بالا بری . تقریبا همه tu5 ها هم مشکل شدید کلاچ و گیربکس دارن
گزارش
پاسخ دادن
20:48  1394/07/16

علی
3

گشتاور روا هم 143 در دور موتور 3000 هست یعنی تقریبا برابر با پارس خخخخخخخ دوستم به چیت مینازی به این موتور اهل بوق برابر با پیکان؟؟؟؟؟!!! الان حرف حرفه شتابه عزیزم شتاااااب که از اون عاجززززززی خخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
23:53  1394/07/16

علی
6

گشتاور دور پایین tu5 خیلی کمتر از این حرفهاست . اگر یک بار سوار بشید میبینید که زیر دور 4000 اصلا ماشین جون نداره . پارس xu7 حتی توی دنده 3 هم از حالت درجا راه میافته ولی tu5 حتی دنده یک هم اگر حسابی گازش ندی اصلا جون نداره و حتی ممکنه خاموش بشه . گشتاور xu7 در دور 1000 هم از گشتاور tu5 در دور 3000 بیشتره . Tu5 واقعا گشتاور ضعیفی داره
گزارش
پاسخ دادن
14:53  1394/07/17

رحیمی
2

با سلام چرا بعضی لز دوستان می گن پارس lxیا ty5 بده شما برید از خود نمایندگیها بپرسید تنها ماشین ایران خودرو که چندوقته نه به صورت فروش فوری یا اقساطی عرضه نمیشه فقط به صورت پیش فروش عادی با زمان 5 تا 6 ماه تحویل میدن چون متقاضی زیاد داره دلیل متقاضی زیاد کیفیت این خودروست شما فکر نکنید من قصد تعریف کردن از خودرو دارم فقط جهت اطلاع گفتم من خودم پارس سال دارم ممنون از دوستان
06:45  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
H.T اکسنت تیر
0

سلام
نگران نباش منم 24 خرداد برای رنگ سفید ( تهران) تکمیل وجه کردم و هنوز در انتظار تخصیص هستم تا اونجایی هم که مشخصه تو این مدت تکمیلی های تاریخ های 21،22 و 23 خرداد دارن میدن اگر هم بعد از تاریخهای یاد شده را تحویل دادن بستگی به رنگ و شهر ثبت نامی داشته(شهرستانها را زودتر میدن)
گزارش
پاسخ دادن
19:48  1397/05/11

H.T اکسنت تیر
0

سلام
نگران نباش منم 24 خرداد برای رنگ سفید ( تهران) تکمیل وجه کردم و هنوز در انتظار تخصیص هستم تا اونجایی هم که مشخصه تو این مدت تکمیلی های تاریخ های 21،22 و 23 خرداد دارن میدن اگر هم بعد از تاریخهای یاد شده را تحویل دادن بستگی به رنگ و شهر ثبت نامی داشته(شهرستانها را زودتر میدن)
گزارش
پاسخ دادن
19:51  1397/05/11

H.T اکسنت تیر
0

سلام
نگران نباش منم 24 خرداد برای رنگ سفید ( تهران) تکمیل وجه کردم و هنوز در انتظار تخصیص هستم تا اونجایی هم که مشخصه تو این مدت تکمیلی های تاریخ های 21،22 و 23 خرداد دارن میدن اگر هم بعد از تاریخهای یاد شده را تحویل دادن بستگی به رنگ و شهر ثبت نامی داشته(شهرستانها را زودتر میدن)
گزارش
پاسخ دادن
20:01  1397/05/11

H.T اکسنت تیر
0

سلام
نگران نباش منم 24 خرداد برای رنگ سفید ( تهران) تکمیل وجه کردم و هنوز در انتظار تخصیص هستم تا اونجایی هم که مشخصه تو این مدت تکمیلی های تاریخ های 21،22 و 23 خرداد دارن میدن اگر هم بعد از تاریخهای یاد شده را تحویل دادن بستگی به رنگ و شهر ثبت نامی داشته(شهرستانها را زودتر میدن)
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1397/05/11

کاربر: Reza
6

آقای رحیمی،پارس TU5 چندین مشکل موتوری داره.
دسته موتوراش درازه.
صفحه کلاچ و گیربکس 99٪ پارس های ال ایکس مشکل داره.پسر عمه م یه پارس ال ایکس داره و می گه کلاچش خیلی سفته و اذیت می کنه.
دنده 1و2 سنگین و 3و4و5 خیلی سبکی داره که تو جاده خیلی اذیت می کنه خصوصا اگه ماشین پر باشه و تو سربالایی و گردنه باشه.
این موتور گشتاورش خیلی ضعیفه(البته برا بدنه ی پارس.البته روی 206 هم ضعیفه اما رو پارس خیلی ضعیف تره.)
البته دو تا حسن هم داره.کم مصرف و کم صدا تر از XU7 هست.
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1394/07/16

شهاب
5

من به خوبی و بدیه پارسlx کاری ندارم ولی پرفروشترین ماشین ایرانخودرو همین پارس lx هستش من خودم چندین بار میخواستم ثبت نام کنم ولی ظرف مدت 10 دقیقه همش پیش فروش میشد و تو سایت پیغام میداد که ظرفیت تکمیل است ولی یکی دو ماهه که این رکود و کمپین پیش اومده دیگه هیچ ماشینی ظرفیتش پر نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
17:38  1394/07/16

صفحه اول 3 4 5 6 7 8 9 صفحه آخر
صفحه 6 از 11

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
میلاد : از شاهین من کو‌ رسیدیم به شاهین ارزون من کو؟😅😅 پارسال با همین قیمت طرح گذاشتن با ۶۰۰ اتومات دادن جایگزین یه سریا گرفتن و الان با ماشین شون عشق می کنند.
J4 خاکستری : نمیشه بریم کرمان همونجا تحویل بگیریم؟؟؟ ۴۵ روزه شاسی شده ، پلا شده ، هنوز میگن صبور باشید
J4 تاخیری : سلام ، این عادیه که من ۱۵ مهر پلاک شدم و هنوز تحویل نگرفتم؟؟؟ مگه نگفتن یک ماه بعد از فاکتور شدن تحویل میدن؟؟
درسا : چرا تو وضعیت خودرو زده پرونده دارای نقص می باشد ، الان باید چیکار کنم ، از کجا بفهمم چی تو پرونه ام نقص داره ؟
شاهین زمستان : بچه ها الان با تمام هزینه هل جانبی، این شاهین لعنتی چند در میاد؟،دقیقا
محیا : دوستان من دوماهه پلاک شدم از مدارک هم فقط کارت خودرو دستم رسیده سند ها هنوز تو مبدان و ماشین هم مرحله ی حمل هست این طبیعیه؟بی خواب شدم خدالعنتشون کنه
وحید : به محسن خدارو شکر که جور شد، اون موقع ها آنقدر نگران بودی، منم هی دعا می کردم مال تو زودتر فاکتور بشه
وحید : ایشالا به موقع می دن، چون خیلی تولید و انبار کردن، فعلا بیرون ندادن که یهو چند هزار تا با هم بیرون بدن که قیمت بازار رو مدیریت کنن، چون اگه یکی دو تا می دادن بیرون، هر کی هر قیمت می خواست می فروخت
وحید : شما عادی بودی یا فرسوده؟فوری یا پیش فروش؟ من پیش فروش، جایگزینی فرسوده هستم، برای فروش فوری ها انجام شده، برای ما پیش فروش ها فعلا پیامک هم نفرستادن
J4مشکی گیلان : پس اینایی ک ثبت نامی اردیبهشت رنگ سفید و طوسی بودن چرا میگن شاسی شده و مرحله صدور پلاکه؟؟؟ اونام اردیبهشتی بودن دیگ. من ک ۳۱ خرداد هستم هنوز شاسی نشده. ولی بچه های اردیبهشت میگن شاسی شدیم چطور برای شما نشده؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 دی ماه : دوستان اگه اطلاع دارید لطفا جواب بدید من الان دعوتنامه 207 سقف فلز برام اومده 293تومان الان نمیتونم تکمیل وجه کنم اگه یه ماه دیگه دعوتنامه بیاد همین قیمت هست یا اون حدود 15 تومان تخفیف رو که بهمون دادن هم باید اضافه پرداخت کنم. و اگه سقف شیشه برام بیاد ایا اون درصد واریزی من رو از ماشین کم میکنن مثلا به نسبت قیمت قبل من حدود 47 درصد پول رو دادم ایا الان باید 53 درصد قیمت جدید پرداخت کنم
محمد رحیمی : سلام بعد از فاکتور چند روز طول می کشه پلاک شه خودرو ساینا
ساناز : 207 بهمن ....تو میز خدمت شما مهلت پرداختم زده
ساناز : منم تبدیلی بودم من زمستان 402بودم برای منم پیامکی نیومده
ابولفضل‌ابراهیم : خواهشا‌اگه‌خداخواست‌ورفتین‌که‌خیلی‌عالیه اولآ هرکدومتون چندنفرباخودتون ببرین،دومافیلم‌گرفتن‌یادتون‌نره
ساحل دخترترک تبار : سلام بر همه ببخشید کسی هست 207 سقف فلز تکمیل وجه کرده باشه آخه پیام نیومده ولی روی میز مشتری دعوتنامه ارسال شده‌. لطفا اگه کسی پرداخت کرده برام پیام بزاره ممنون🌹🌹🌹🌹
علی : دوستان ماها که واریزی خرداد بودیم برگه سخا رو کی باید تحویل نمایندگی بدیم من ثبت نام کردم الان برگشو باید پرینت بگیرم کی ببرم
آرش : سلام ما واریزی برج 4بودیم تحویل برج 7 فاکتور شده پلاک خورده سند هم خورده روی تحویل ب مشتری مونده نمایندگی میگه صبر کنید بازبینی کنیم بعد تحویل بدین
ابولفضل‌ابراهیم : دادااینها‌همشون‌دستشون‌باهم‌یکیه‌وگرنه‌اکثرا‌بیست‌روز‌پیش‌‌تواین‌سایتا‌شکایت کردن
اسماعیل : بله،برج 7 ثبتنام کردم،توقع نداشتم دعوتنامه به این زودی بیاد😁😎،انشالله این هفته تکمیل وجه میکنم،هرموقع تحویل گرفتم اینجا پیام میذارم ،احتمالا تحویلش یک ماه دیگه باشه،(ماکه مثبت به قضیه نگاه میکنیم)،توکل بر خدا