امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس هاچ بک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1360
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)75
مصرف سوخت شهر (لیتر)8.9
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)5
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)6.4
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)240
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)382.2
عرض (سانتی‎‏متر)165.2
ارتفاع (سانتی‎‏متر)143.2
حداکثر سرعت (km/h)170
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.1
حجم باک (لیتر)50
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور118
پخش کننده DVD/VCDدارد
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

35413 نظر

سارا
0

سلام بچه ها
من دیروز تحویل گرفتم ولی نمایندگی راجب سرویس اولیه و اچار کشی چیزی نگفت بهم .. توی دفترچه زده 10000 تا سرویس اولیه یعنی قبلش نباید جایی ببرم ماشین رو؟؟
روغن رو کی عوض کنم اگه بیرون عوض کنم نمایندگی مشکلی پیش نمی اد؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنید دوستان
09:42  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
کیهان
0

تا 5000 تا راحت سوار شو و فکر چیزی نباش
گزارش
پاسخ دادن
03:04  1395/12/09

فرشاد
6

آقای مختار خواهش میکنم دست از سر کچل من ور دار.. انقدر گیر نده بهم باشه قبول دیگه حق باتو.. من یه چیزی گفتم فکر نمیکردم جدی بگیری.. یه لطف کن بی خیال این پیج شو . ماها دیگه اینو ماشینو خریدیم چه خوب چه بد باید باهاش سر کنیم. تیبا هم هر چی هست من باهاش حال نمیکنم ولی خب من ظاهر برام مهمه... بازم اگر حرفی زدم عذز خواهی میکنم ازت.. لطفا بزار با همینی که داریم خوش باشیم. موفق باشی
09:26  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد (کارشناس)
2

کم فیلم بازی کن. جاعل اسم
گزارش
پاسخ دادن
13:08  1395/12/05

کیهان
2

با سلام مجدد خدمت دوستان گل. من تو پیج تیم 5 یه سوال مطرح کرده بودم میخوام همون یوال رو اینجا هم بگم شاید دوستان راهنمایی کنن و بدرد چهار نفر هم بخوره البته اگه بعضیا بزارن و نیان هی عقاید شخصی تیبا دوستیشونو به دیگران تحمیل کنن.... در نورد سرویس دوره ای 206 هر انچه رو که لازم میدونید یه 206 سوار باید انحامش بده تا خداینکرده به مشکل نخوره محبت کنید در مورد تمام اجزا بطور کلی هرکی هر اطلاعاتی که داره مطرح کنه. میدونم تو دفترچه هست میدونم نمایندگی ها میگن اما دوست دارم از کسایی که با تجربه و اهل فن هستن این سوال رو بپرسم هم خودم بهتر یاد بگیرم و سر هر کیلومتر بدونم باید چیکار کنم هم واقعا بقیه استفاده کنن. به افرادی هم که میان تو این تابناک و حرفای بی ربط میزنن توجه نکنید. 206 تیپ 2 دلرم از 24 دی تحویل گرفتم مدل 96 تا الان 1850 کیلومتر راه رفتم خداروشکر خیلیم راضی هستم سفر هم رفتم فقط خواهشا به این سوال دقیق و کامل اکه پاسخ بدید ممنون میشم دوستان
01:51  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
احمد
10

دیدم بعضی ها خیلی دارن تند میرن گفتم در حدی که بلدم مشخصات 206رو در مقایسه با تیبا بگم
1. مولتی پلکس ( تیبا سوارا اصلا میدونن مولتی پلکس چی هست؟)
2. Abs, ebd, eba, ( تیبا abs خالی)
3. بلوتوث
4. چراغ همراهی تا منزل
5.برف پاک کن متغیر با سرعت خودرو یا هماهنگ با دنده عقب
6.راهنما اتوماتیک جهت تغییر لاین (4 چشمک)
7. سنسور دنده عقب با هشدار شنیداریو دیداری در صفحه دیسپلی خودرو
8.دماسنج،( سنسور 5000 تومنی باید نصب بشه)
9.رادیوپخش usb , cd و sd با قالبیت نمایش اطلاعات فارسی روی دیسپلی ( پخش تیبا فقط cd میخومه و فلش نمیخوره)
10. دزدگیر فابریک بابوق خودرو
11. تنظیم ارتفاع صندلی راننده (به جای صندلی مثل سنگ تیبا)
12.دارنده 3 ستاره ایمنی (تیبا یه ستاره)
13. نمایش اطلاعات سفر روی دیسپلی
14. کمربند هوشمند پیش کشنده در تصادفات
15. صندلی عقب تاشو
16. سیستم کنترل بخار بنزین
17. کنترل صوتی پخش، بلوتوث و اطلاعات سفری پشت فرمان
18. کیفیت بالاتر
با کلی امکانات دیگه این هارو همینجوری یادم اومد
حالا تیبا چیا داره، در مقایسه با 206 به جز موتور قوی تر ولی پر دردسر وپرس ...
00:34  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
4

بله ۲۰۶ فرانسه و سالهای قبل اینا رو داشت با کیفیت عالی ولی الان چی همشون شدن چینی درجه چندم بی کیفیت با مونتاژ پایین ایرانی که کاملا معلوم وقتی استفاده میشه ازش که چقدر کیفیتش پایین
الانم که گیربکس و موتور دنده و خیلی مشکلات دیگه ام داره که داریم تو همین پیج یا تو صفحه های دیگه سایت میبینیم
در کل تیبا هاچ بک خیلی خیلی سرتر از تیپ۲ اینو من نمیگم اونایی که هر دوتا ماشین داشتن و چند سالی ازش استفاده کردن میگن خودتونم میتونید تحقیق کنید انقدر که اینجا از تیپ۲ میان میگن اینجاش خرابه مینالن تو صفحه تیبا یا تیبا۲ همه چی آرومه این نشون میده ضعف مونتاژ پایین تیبا۲ کمتر شده که مردم راضین و مشکلی ندارن این مهمه نه اینکه حالا ضبط ماشینت بلوتوث داره برف پاک کن چند جهتی داره
مهم رضایت و استفاده از ماشین نه اینکه همش برا خرابی بیان بگن کجاش خرابه
دلم خیلی سوخت اون بنده خدایی که آمپر بنزینش تو اتوبان فول نشون داده ولی خاموش کرده همینجا گفت این مهمه که سالم باشه نه اون آپشن ها یا حق
گزارش
پاسخ دادن
02:38  1395/12/05

206 سوار
3

احمد جان این اطلاعاتی که دادی مال 206 قبل سال90 بوده که ایسیو bsi بود تولید الان 206 فرقی با تیبا نمیکنه.. این اختلاف قیمت تیبا با 206 که 8 میلیونه تا دلت میخواد میتونی آپشن نصب کنی با برند معروف تازه بازم از 206 ارزونتر در میاد. موتوری هم من خیلی تحقیق کردم حق با مختار. انصافا موتورش مرگ نداره
گزارش
پاسخ دادن
09:32  1395/12/05

فرشاد (کارشناس)
3

آقایی که با اسم جعلی میای که کاربرا رو گمراه کنی. معلومه دستتم تاحالا به 206 نخورده . هنوز جنابعالی نمیدونی مدل های فرانسوی ضبط مجهز و دوربین دنده عقب و کامپیوتر سفری نداشتند. در ضمن اون قطعات چینی که نام میبری بله هست توش ولی خبر نداری که DFM دانگ فنگ موتور، پژو سیتروئن رو خریده. دلیل استفاده از موتور TU5 و پلت فرم کراس اور پژو در H30 Cross همینه. قطعات چینی هستند که روی خودروهای ساخت فرانسه هم نصب میشه. منتهی از سال 91-93 ایرانخودرو سرخود به سازنده های چینی غیر vendor list های پژو سفارش میده و قطعات کیفیت پایین رو نصب میکرده. سفارش موتور به هند میداده. ولی الان خیلی فرق کرده. قطعات از وندور لیست های پژو میاد. خیلی از مدلهایی که قراره جدیدا بیاد قطعات چینی داشته باشن.
گزارش
پاسخ دادن
09:36  1395/12/05

فرشاد (کارشناس)
3

جناب احمد با تشکر از شما اصلاح میکنم سه ستاره کیفی نه امنیتی!
206 از نظر امنیتی 4 ستاره و تیبا رو الله اعلم ؟؟؟

تیبا انقدر بد طراحی شده. که یک ستاره هم نمیتونه بگیره.
دلیل دارم: بقدری قسمت پشت محکم درست شده در صورتیکه همه خودرو ها حتی پراید که طراحی کره است برعکسشه یعنی قسمت انتهایی خودرو باید نرمتر باشه تا ضربات توسط بدنه جذب بشه نه اینکه بدنه جذب نکنه وبه سرنشین بد بخت منتقل بشه (تیبا اینطوریه). و در ضربات یکم محکم متاسفانه طاق ماشین جمع میشه!!!!!!!!!!!!!!!
ارادتمند شما فرشاد فروتن
گزارش
پاسخ دادن
09:45  1395/12/05

احمد
1

دوست عزیز تمام این موارد روی 206 تیپ دو خودم وجود داره. مدل 95
حدود 10.000 کیلومتر باهاش راه رفتم هیچ عیب و ایرادی تاحالا پیدا نکرده. مصرفش تو شهر صدی هفت هستش
به تبلیغات بد بعضی ها گوش نکنید
گزارش
پاسخ دادن
18:03  1395/12/05

مهسا
3

سلام یه سوال دارم تازه ماشینم تحویل گرفتم دنده ۲و۳ بد جا میره علتش چیه؟خوب میشه خودش؟ یه سوال دیگه سرعتم از ۷۰ تا که میره بالاتر از طرف موتور نمیدونم کجاش یه صدای سوت میاد که کلاچ میگیرم یا گاز میدم قطع میشه ولی گاز ندم سوت میکشه این از چیه؟ ممنون از راهنماییتون
00:32  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
206
0

کیفیت خوبه
21:41  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
محمودی
5

با سلام خدمت 206 تیپ 2 سوارا. بنده امروز تو جاده با تیبام با یه ال 90 و یه 405 یه مسافت تقریبا 15 کیلومتری که یه کم سربالایی بود و یکمی هم شلوغ بود-مجبور بودم ترمز کنم و دوباره دور بگیرم- توی سرعت تقریبا 160 یه جور ضایعشون کردم که از قیافشون معلوم بود خیلی بهشون برخورده حالا بماند اگه 206 تیپ 2 بود چه بلایی سرش میاوردم چون از این دوتا ضعیفتره.لطفا به کسی برنخوره چون اصلا قصد توهین نداشتم
21:15  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
kian
4

اخه دانای کل مگه همه چی ب سرعته!!!
برو مشخصات لکسوسes250 رو بخون نهایت سرعتش ۱۹۰ تاست قیمتشم340 میلیونه
موتور هوندام ایقدارو گاز بدی میره که!!
شما همه تون دست به یکی کردین مشخصه توطئه کردین
مدیر لطفا نظرات مارو هم بذار
گزارش
پاسخ دادن
22:29  1395/12/04

امین
4

محمودی جان،من وقتی هندا ۱۲۵ داشتم،از یه پژو که تو سرعت سبقت میگرفتم،با خودم میگفتم سوسکش کردم!
بعدا که پژو سوار شدم،فهمیدم که اصلا یه موتوری در حدی نیست که من بخوام باهاش کل بندازم!
حالا شما خودت دیگه باقیه ماجرا رو بخون...
گزارش
پاسخ دادن
22:33  1395/12/04

علیرضا
6

سلام، من 206 دارم و نه 405. شاید تو شتاب اولیه 405 رو رد کنه ولی تو دور افتادن 405 خوب میره. شاید قصد تند رفتن مثلا تا 160 تا را نداشتند. من خودم اگر پیکانی بخواد کل بندازه و از من رد و نقطه ببشه میزارم بره و هیچ وقت از سرعت مطمئنه تجاوز نمی کنم که بخوام با جون بقیه بازی کنم. چون تو جاده های ایران با سرعت رفتن یعنی به استقبال مرگ رفتن میخواد بهترین ماشین و بهترین راننده باشی. وقتی شرایط جاده مهیا نیست با سرعت رفتن کنترل از دست راننده خارج میشه حالا میخواد شوماخر باشم.
گزارش
پاسخ دادن
22:43  1395/12/04

محمودی
1

عزیزان گل بنده اول آروم میرفتم که یهو دیدم تن اونا میخاره بعدش منم .... ، البته اینو راس میگین درسته کار اشتباهی بود چون الان که دارم اون صحنه رو تو ذهنم مرور میکنم میبینم کار اشتباهی بود
گزارش
پاسخ دادن
22:55  1395/12/04

احمد
5

هنوز خیلی مونده تا فرهنگ رانندگی تو کشور ما جا بیافته. با ماشین هایی که هیچ امنیتی نداره مثل تیبا و پراید و... سرعت بالا میریم و بعدش خوشحالیم که تونستیم از فلان ماشین جلو بزنیم و ضایعش کنیم
هنوز معیار خیلی از ماها از ماشین خوب و ایده عال سرعته
اینجا میبینم بعضی ها بعضی از ماشین ها (...) رو فقط به خاطر قدرت بیشتر و سرعت بالاتر از بعضی ماشین های دیگه (...) میدونن
دوست عزیری که معیارت از ماشین خوب فقط و فقط سرعته و قدرت ، اصلا میدونی امنیت،آپشن، هندلینگ، کیفیت ، برند، امکانات و خیلی چیزای دیگه چیه؟
با استدلال شما موتور نیسان هم خیلی قویه پس از تیبا هم بهتره نه؟
همین تیبایی که ازش تعریف میکنید حتی ضبطی که الان رو ماشین میزارن فلش خور نیست چه برسه به بقیه چیزا
گزارش
پاسخ دادن
00:41  1395/12/05

سهیل
5

سلام آخه چرا بخث میکنید سر یه ماشین ارزششو نداره چون ۲۰۶ قدیمش خوب بود الان دیگه ماشین نیس که وقتی همه قطعاتس چینی و مونتاژ ایران دیگه حرفی برا گفتن نمیذاره
اونم از موتورش که دستکاری کردن نه قدرت داره نه شتاب جدبدا هم که دنده و گیربکسش مشکل داره سر این ماشین حرف زدن نداره
قبلا کسایی که پراید داشتن میگفتن خز شده والا الان از پراید رسیده به ۲۰۶ از بس که تو خیابونها داریم میبینیم این ماشین و لگن های قدیمی ایران خودرو که هر سال داره لگنتر میشه
یکم فکر کنید و منطقی باشید تعصب آخه تا چقدر الکی مردم گمراه نکنید طرف رو حرفتون حساب میکنه
پس عمه منم میخواست ثبت نام کنه رفت از چندتا مکانیک و کسایی که تازه گرفتن پرسید پشیمون شده
روی حرفم با اونایی که میخوان این ماشین بخرید به کل کل اینجا توجه نکنید خودتون برید درباره ۲۰۶ های جدید که دارن میدن تحقیق کنید
موفق باشید
21:11  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
احمد
3

دوستان دقت کردید ادبیات این دوستمون جناب مختار چقدر شبیه کاربر با اسم. تیبا . و. راننده قدیمی
هست که تا یکی دو ماه پیش تبلیغ تیبا میگرد و از تیپ دو بد می گفت؟
داداش مرد باش و هی اسم عوض نکن
21:11  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
مختار
1

بهزاد ایام عید یا اردیبهشت احتمالا بازم میام.. شماره بده اومدم زنگ بزنم بهت. از این آدرس سر کاریا زیاد میدن...منتظرما
20:36  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
behzad
0

ادرس دقیق دقیق ازدگان یکی ازجاهای معروف بندرمطمئن باش پلاکم که داری یاپلاک18یاپلاک 21فرقی نداره دوتاخونه دارم قرارشددیگه حرفی زده نشه اینجااگه مردی سرقولت باش دیگه حرفی نباشه
گزارش
پاسخ دادن
21:24  1395/12/04

behzad
0

شماحرف زدی منم حرف زدم وتمام حرفات بی پاسخ نزاشتم وبازم زیراون نظرهادوباره جوابت دادم.الانم که ادرس میخواستی اینم بفرما دیگه من باشماکاری ندارم اگه میشه لطفادیگه حرفی حدیثی زده نشه ممنون‌ میشم
گزارش
پاسخ دادن
21:59  1395/12/04

behzad
0

منظورم زیراون حرفام بازم حرفم زدم بهت وخیلی حرف زده شده خلاصه عیدمیبینمت
گزارش
پاسخ دادن
22:08  1395/12/04

bmw
0

درحداندازه خودش هست وحرفی برای گفتن داره تیپ 2
گزارش
پاسخ دادن
22:10  1395/12/04

احمد
1

داداش با تیبا راه نیفتی بری تو جاده، خطرناکه میمونی تو جاده ها
خواستی بری یه کارتن سنسور اکسیژن بردار لنگ نمونی
یه مکانیکم پیشت باشه
طنابم داشته باش واسه بکسل
گزارش
پاسخ دادن
00:39  1395/12/05

هاشم
0

داش احمد تیبا همه چیز مثل پراید ساده تعمیره این چیزا که گفتی واسه ۲۰۶ خوبه که سیستم برق پردردسر داره
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1395/12/05

behzad
0

ادرس میخواستی ادرسم دادیم بهت اتفاقامن بیشترمشتاق دیدارم پس اینجادیگه حرفی نزن بامن منم باشمااینجاحرفی ندارم پس خواهشن دیگه حرفی نباشی
19:59  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
0

سلام 4 بهمن ثبت نام کردم هنوز خبری از ماشین نیست تحویل 30 روزه بوده تا کی باید صبر کنم .کیا ماشین تحویل گرفتن
19:33  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
پویا
0

سلام.من دیروز تحویل گرفتم فعلا همه چیش عالی بوده خیلی راضیم.
فقط دو تا سوال داشتم
1.این ماشینا نیاز به اچار کشی دارن؟ اگه دارن کی باید ببرم
2. تا سرویس اولیه ماشین که میگن 10000 تاست هیچ کاری لازم نیست انجام بدم؟
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
19:19  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
مختار
3

واقعا برای بعضی از کاربرای این پیج متاسفم. از قبیل بهزادو فرشادو 206 سوار. نمیدونم شاید همش یه نفر باشه.. شما خودتونم میدونید صحبتم حقه و زدم تو خال.. حالا ماشینو از دم قسط خریدی یا تیپ2 اولین ماشینته نمیتونی فنی جواب بدید شروع کردین یا با اسم من نظر دادن یا به اسم دیگران کامنت گذاشتن تا فکر کنن از طرف منه.. آقا فرشاد من جای شما حرف نزدم.. انقدر حرفام محکم و منطقی هست که هیچکدوم تا الان نتونستید فنی مطالب رو رد کنید. فقط میتونید با مسخره بازی و خودتونو به اون راه بزنید .. تکرار میکنم هیچکدومتون از تازه کار تا با تجربتون نتونسید به سوالات و نظرات من بطور علمی و فنی جواب بدید.. چندنفرم خریدار بودن یا تو ایرانخودرو بودن تو همین پیج نظرات منو تایید کردن.. مالتون رو باختید حداقل انصاف داشته باشید نزارید بقیه هم مثل شما ضرر کنن.. آقا بهزاد اگر مردی اگر از شکم حرف نمیزنی آدرس بده بیام. من تهرانم بچه فلاحم هر جا بگی میام
18:14  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

بیا بریانک مجتمع بریانک یه زنگ بزن تا بیام دم در
گزارش
پاسخ دادن
19:26  1395/12/04

علی
1

حالا تو هر چی خودتو بکشی ایرانخودرو فروش این ماشین داره مردم هم خوب میخرند وقتی اکثر کسانی که این ماشینا خریدند راضی هستند پس حرفی نمیشه زد چون این ماشین جای خودشو تو مردم باز کرده وبه همین راحتی از دور خارج نمیشه مثلا پراید ماشین جالبی نیست با اینکه همه مردم میدونند بازم میخرند چون مجبورند وانتخاب دیگه ای ندارندپس بهتره حرص بیخودی وکل کل بیخودی نکنیم و واقع بین باشیم من خودم شخصا از تیبا خوشم نمیاد پس انتخابم 206 بود و خدارا شکر راضیم انشاالله هر کی هر چی میخره به سلامتی سوار بشه و لذت ببره.
گزارش
پاسخ دادن
19:37  1395/12/04

behzad
0

بندرعباس.ازدگان کوچه 24پلاک18
گزارش
پاسخ دادن
19:41  1395/12/04

behzad
0

پس اینجا دیگه بامن حرف نزن باشه توهم سرحرفت باش دیگه هیچی نگوچون منم اینجا حرفی باهات ندارم دیگه خواهشن ادرسم که دادم بهت به سلامت
گزارش
پاسخ دادن
19:48  1395/12/04

مختار
1

خدا خیلی دوست داره هفته پیش بندر عباس بودم..
گزارش
پاسخ دادن
20:08  1395/12/04

behzad
0

توروبیشتردوست داره فکرکنم که رفتی ادرس داری هروقت خواستی بیامنتظرم به سلامت دیگه اینجا باهات حرفی ندارم ادرسم بهت دادم
گزارش
پاسخ دادن
20:12  1395/12/04

مختار
0

فرشاد شمارتو بزار فردا یا جمعه میام بزنگم... تو اولین فرصت میام. بی خیال کاسبیم میشم میام.. فقط سریع . اگر تایید نشد ایمیلتو بنویس اینجا بهت پیام میدم...
گزارش
پاسخ دادن
20:14  1395/12/04

behzad
0

توهمه حرفات ازشکم منتظرتم اینجا دیگه سکوت فقط بیابه ادرس همین اگه مردی دیگه اینجا بامن حرف نمیزنی اگه حرفت حرف تموم منم ازاین به بعدهیچی نمیگم پای حرفمم هستم یاعلی مدد
گزارش
پاسخ دادن
20:44  1395/12/04

206
0

تیپ2
گزارش
پاسخ دادن
20:46  1395/12/04

206
1

206درسته کامل فرانسوی نیست ولی وجدانن ضایع اس مقایسه بشه بااین خودرو
17:23  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
behzad
1

یه خانوم هم بقول خودش که راننده نیست به اونصورت ولی داره میگه تیبامال این حرفانیست که مقایسه بشه با206حالاببین چه اوضاعی داره این ماشین 206هرچی که باشه خودتونم میدونیدازتیبا سرتره بااینکه داخل سازی شده ماکه منکرش نیستیم اماتاحدودی داخل سازی شده اس مخصوصا موتور اگه ازچین هم باشه ولی ازشرکت هایی که تحت نظارت فرانسه هستن
17:21  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
4

سلام دوستان داشتم این صفحه میخوندم در باره مشکلات ماشین لرزش تو دنده اینا

http://1car.ir/ns-2224

جالب بود اکثر مشکلات برا پژو 405 و 206 تیپ2 و پرشیا وکمترشم برا پراید کلی گشتم فقط یدونه تیبا توش پیدا کردم اونم فکرکنم مشکل از خود راننده بوده ناشیه
در کل این ماشین مشکل داره جدیدن نظرات بخونید با تعصب حرفی نزنید هرکی یه ماشینی داره میاد میگه عالیه حالا کلی مشکل داره ها ولی بازم میگه خوبه
یه بنده خدایی میاد این مطلبتون میخونه رو حرفتون حساب میکنه میره میخره بعد به مشکل میخوره مثل خیلی هایی که تو نظرات داریم میخونیم یکم واقع گرا باشیم خیلی خوبه موتور و گیربکس و امپر و .... این تیپ2 مشکل داره
13:18  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
2017
2

دوستان سلام.. من 12/11/95تحویل گرفتم..تیپ 2... مشکلم اینه که وقتی سرده دنده را باید بازی بدم تا جابره وراه بیافتم....واسه دنده 2 هم همین مشکل را دارم واینکه بعضی وقتا یه صدای تق تق یا خخررررتتت میده بعد جا میخوره... اما بقیه دنده ها رو روون جامیخوره... مشکل بعدی که دارم اینه که وقتی ماشین تو دنده یک یا دو هست وپام را روی کلاچ میذارم یه صدایی هوووووووو از گیربکس میاد..انگار هنوز در گیره.... مشکل دیگه ای که دارم وقتی تو ترافیک میخوام برم به دنده یک باید سرعتم رو صفر کنم تا یک جابخوره..کلا باید توقف کنم تا یک بره... شما هم این مشکلات رو ذارین ؟؟؟ چیکار باید کرد؟؟
12:59  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
1

سلام
دوست عزیز جای تعجب نداره که این برا تیپ2 عادی شده همشون همین مشکل دارن تو سرویس اولیه رفتی بگو شاید برات حلش کردن
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1395/12/04

هادی
0

بده لیور دنده ات رو عوض کنن

سیم کلاج ت هم یخورده جمع کن
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1395/12/04

فرشاد
1

سلام
دوست عزیز جای تعجب نداره که این برا تیپ2 عادی شده همشون همین مشکل دارن تو سرویس اولیه رفتی بگو شاید برات حلش کردن
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1395/12/04

فرشاد
1

در مورد مشکل بدجا رفتن در هوای سرد کاملا طبیعیه تقریبا خیل از ماشین ها همینن. چون وسکوزیته روغن مناسب نیست و با گرم شدن مناسب میشه! در مورد جا رفتن دنده یک باید سرعت به حداقل برسه چون آستانه گشتاور دنده بالاست و اینرسی بالایی داره پس باید دور موتور کم بشه. در مورد کلاچ گرفتن اگر با فشردن کلاچ صدای هورهور میاد یعنی بلبرینگ کلاچ مشکل داره. در مورد صداهای دیگه هم بگم در مورد فرانسوی ها هم داشت ولی چون گشتاور تحملی فرانسوی ها کمتر بود یا به عبارتی با موتور مچ تر بود این صداهای اضافی کمتر بود
گشتاور ماکزیمم گیربکس فرانسوی 160 نیوتون متر
و این BE4 جدیدا 250 نیوتن متر
اگر دقت کرده باشید این جدیدا برای موتور های قوی تر هست بالای 110 اسب بخار
یعنی حتی برای تیپ5 هم مناسب نیست
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1395/12/04

محمدهادي
3

تيبا 2 تو سرعت و شتاب تيپ2 تنه لش را درسته قورت ميده
09:36  1395/12/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

نه بابا
گزارش
پاسخ دادن
09:55  1395/12/04

فرشاد
3

خب داره راست میگه دوستمون چون تیبا 2 جدیدتره پیشرفته تره مصرفش کمتره تو شهر قدرت موتورش هم بالاس نسبت به تیپ2 برا همین شتاتش هم بالا میره بدی تیپ 2 همین که موتورش دستکاری کردن گیربکسش چینی درجه چندم دارن میندازن که همشون مشکل دارن با این قیمت دیگه نمیارزه نخرید بهتره قبل سال 95 کیفیتش بهتر بود الان دوستان خیلی مشکل دارن از تیپ2 هایی که تحویل گرفتن یا حق
گزارش
پاسخ دادن
11:12  1395/12/04

فرشاد
4

دیدی هیچ کس ادم حسابت نمیکنه با اسم جعلی میای آدم ناحسابی
گزارش
پاسخ دادن
12:33  1395/12/04

کیهان
4

ما که مدل جدید داریم مشکل نداریم خیلیم راضی هستیم
گزارش
پاسخ دادن
12:43  1395/12/04

فرشاد
4

از بس دیدی برا حرفات تره خورد نمیکنن با اسم جعلی اومدی! چقدر کودکی تو.
سلیقتم عین کارات حشوه
گزارش
پاسخ دادن
13:02  1395/12/04

ٍاحسان
0

سلام دوستان
من 95/11/4 ثبت نام کردم،تحویل سی روزه ولی تا الان خبری نشده به نمایندگی هم زنگ زدم گفتن که هنوز فاکتور نشده،بنظرتون کی ماشین رو تحویل میدن؟
گزارش
پاسخ دادن
13:08  1395/12/04

هادی
0

احسان
تو سایت نگاه کردی مدارکت کی ارسال شده؟

چون یکی هس 7 بهمن ثبت نام کرده بود 28 فاکتور شد 2 اسفند هم تحویل گرفت
گزارش
پاسخ دادن
14:00  1395/12/04

مختار
5

سلام. من نمیدونم چرا بعضی ها جوش آوردن طوری صحبتت میکنن که انگار به اعضای خانوادش بی احترامی شده و ترمز بریده.. حرف زیاد زده شده اما کن کلی بگم.. من نگفتم بیاید تیبا بخرید نگفتم تیبا خیلی با کیفیت نگفتم نقصی نداره.. واسه بار هزارم میگم رقبای دیگش مثل رانا ال90 سمندef7 حتی تیپ5 یکم گرونتره ولی خیلی بهتر از تیپ2.. تیپ2 موتور درست حسابی نداره و جون سخت نیس گیربکسشم دیگه مثل سابق نیس.. گفتم تیبا با 8.9 میلیون قیمت کمتر قابلیتی بیشتری از نظر فنی داره و کم خرجتره. قطعا تیبا هم نقاط ضعف داره .. تیپ2 ماشین جاده و خانواده نیس..شما میتونی حقیقت رو قبول کنی یا خودتو گول بزنی در دو حالت توفیقی واسه من نداره.. تیبا پول خودشو پرداخت میکنی امادتیپ2 پول آرمشو. آرمی که مال فرانسه هست اما قطعات درجه چندم چینی و ایرانی روش نصبه. درست مثل لباسی که آرم یه برند معروف بهش چسبیده اما تو کارگاه های زیر زمینی خودمون تولید میشه.. زیاد دلتون رو به استانداردو ستاره خوش نکنید نمیگم اصلا مهم نیس اما قابل استناد نیس. نگاه کنید به محصولات دیگمون لبنیات نوشابه نون آب آشامیدنی خوارکیها خداوکیلی کدومش سالمه؟!!
23:45  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
زهرا
10

سایپا تا بحال ححتی تست تصادف برا تیبا نداده چرا بی خود اصرار میکنید من به عنوان یه ادم که زیاد از ماشین سر در نمیارم و فقط برا مدت کم پشت فرمون میشینم راحت حتی از ظاهر تیبا 2 میتونم بفهمم مثله اسباب بازیه تازه وقتی پشت فرمانش میشینی که جای خود دارد انگار با چشم بسته رانندگی میکنی واقعا دید راننده صفره تازه راحتیه راننده که نگید دقیقا یاد نیمکتهای مدرسه میندازه ادمو درسته تمان خودروهای داخلی الان لنگه هم هستن وتنها چیزی که میشه مقایسه کرد ظاهرشون هست که تیبا واقعا هیچ حرفی برا گفتن نداره
گزارش
پاسخ دادن
01:01  1395/12/04

کیهان
5

یعنی من هر بار اومدم اینجا سربزنم یه چیزی یادبگیرم درمورد اطلاعات دوره ای 206 تیپ 2 بدونم که دقیقا سر چه کیلومترهایی چه چیزهایی باید رسیدگی شه و عوض شه سر و کله شما اقای تیبا باز اینجا پیدا شد و جالب اینکه یه نفرم موافق نداری. برادر اینجا همه دنبال 206 و اطلاعاتش هستن خیلی به تیبا علاقه داری خب برو تو پیج تیبا. اتفاقا من جز کسایی بودم که برای 206 تیپ 2 میگفتم اینهمه هزینه نکنم و بهم پیشتهاد تیبا رو دادن من گفتم اگه با تاکسی و مترو رفت و امد کنم بهتره پس تصمیممو گرفتم خداروشکر الان 1850 کیلومتر باهاش راه رفتم برخلاف نظر شما خیلی هم از 206 تیپ 2 راضی هستم تو جاده و سفر هم رفتم پس خواهشا بسه انقدررنظر دادی ما جات خسته شدیم. ما بهت احترام میراریم شما هم احترام بزار و خواهشا نظر نده. ممنون میشم ازت
گزارش
پاسخ دادن
02:36  1395/12/04

مجتبی
6

نکنه برای تبلیغ این قورباغه تیبا را میگم از سایپا درصد میگیری برو جای دیگه خدا روزیتو بده چرا اینقدر تاکید روی این قورباغه داری تو باید بری تو سایت ام وی ام 110 نظر بدی که از نظر قیافه تو یه مایه هستندهرچند که اون چینیه بازم قابله تحملتره.
گزارش
پاسخ دادن
10:35  1395/12/04

فرشاد
6

زهرا خانمو اقا کیوان عزیز جوابشووو ندید. این جناب مغزش قفله! وقتی با سند و مدرک و دلیل و برهان حرف میزنی و حرفش یکیه پس یعنی یه مقاومتی داره انجام میده. انشالله که از رو بره
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1395/12/04

کیهان
1

چشم فرشاد جان
گزارش
پاسخ دادن
13:01  1395/12/04

behzad
0

ببین احترام خودت نگه دارحدحدودخودت بدون همین قدرم نبایدبگی انگاربه خانودهاشون بی احترامی شده چون هنوزمتولدنشده همچین کسی بخوادهمچین کاری بکنه حرف سرماشین حرفت بزن شما فعلا اینجایی جوش اوردی وانگارقضیه برعکس ول کن نیستی میخوای همه روقانع کنی که تیبای مسخره رو بخرن برن توخیابون جاده ماشینی که اصلا ایمنی نداره وروی پایه اساس درست نشده من دیگه باشماحرفی ندارم شماهم دیگه بامن حرفی نداشته باش
گزارش
پاسخ دادن
16:47  1395/12/04

behzad
0

خیلی عالی بودنظرت
گزارش
پاسخ دادن
20:03  1395/12/04

behzad
0

خیلی عالی بود نظرت زهرا خانوم منظورم باشمابودبه عنوان یه خانوم
گزارش
پاسخ دادن
20:16  1395/12/04

behzad
0

تشخیصت حرف نداشت زهراخانون اسباب بازی
گزارش
پاسخ دادن
20:32  1395/12/04

behzad
0

همیشه یه نظربده حرفات بحاله
گزارش
پاسخ دادن
21:28  1395/12/04

behzad
0

شماهروز تواین پیج که ربطی به اون ماشین نداره مثلا ماشین که نیست وهی میای بی احترامی میکنی انگارشمابه خانوادت جدابادات بی احترامی شده نه به تیبا اخه ول کن نیستی معلوم نیست باخودت چندچندی ماکه حرفی نداریم داریم درمورد206حرف میزنیم ول کن دیگه برو
گزارش
پاسخ دادن
21:36  1395/12/04

behzad
6

206مدل95عالی ازهرلحاظ هم قدرت هم شتاب هم اپشن های که درحداندازه خودش داره کیفیتش خوبه سوخت پایین اصطحلاک هم‌ پایین واینم بگم صددردصدازلحاظ موتورداخل سازی نشده کیفیت خوبی داره همین موفق باشید دیگه ام اینجا نظرنمیدم چون ارزش نداره
22:35  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
behzad
5


اون اقایی که میای موتور206تخریب میکنی ومیگی موتورتیبا برتری داره خیلی ادعات میشه هیچیم حالیت نمیشه معلوم نیست باخودت چندچندی اونوقت میای نظرمیدی برواول تکلیف خودت باخودت روشن کن کارشناس تیبابعدبیا نظربده توبایدشومن بشی هم پیشرفتت بیشترمیشه هم باتیپت میادمسخره.سرتاپات خنده اس فعلا که ماداریم میخندیم بهت.نظرم میدی.بروهمون تیبات سوارشو که باتف درست شده یع صدای گازدادن تیپ دو می ارزه به به کل تیبات نمی دونستی بدون جواب احترام احترام یخورده شخصیت داشته باش
22:14  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
مختار
2

آقا بهزاد گل شما هنوز فرق نقد و تخریب رو نمیدونی. پس جسارتا در این زمینه صالح نیستید نصیحت کنید چراکه هنوز اصول محاوره رو نمیدونید.. دوما من تخریب نکردم اتفاقا حقیقت رو گفتم. Tu3 چرا واشر میزنه؟؟؟ چرا مثل تیبا فیلر اتومات نیس؟؟ چرا با این قیمت فقط از پراید پرشتاب تره ؟ چرا سیستم ضد سرقتش انقدر ضعیفه؟؟ چرا باید بابتش این همه پول داد در حالی که رانا با این قیمت علاوه بر چهره جدید و جذابتر موتور tu5 قدرتمند و ترمز عالیش همراه با 3 سال گارانتی هم قیمت تیپ2 که انقدر بی کیفیت و تکراری شده و دسته هر بچه ای هست دیگه.. اسمو رسم و اصالت خیلی خوبه اما به شرطی که در عملم اجرایی بشه.. شما هزار سال بگو 206 فرانسه وقتی تمام قطعات چینیو ایرانیه به نظرت توفیقی میکنه.. از ما گفتن بود قدر پولی که با زحمت در میاری رو بیشتر بدون حیفه.. تعصب همیشه به آدما ضربه زده.. شما تا صبحم تیبا رو مسخره کنی فرقی واسه من نمیکنه من واقع گرا هستم. یه دو دو تا 4 تا میکنم میبینم تیبا و تیپ2 جفتشون ماشینای سطح پایینی هستن. خب حداقل تیبا یه موتور بهتر اتاق جادار تر صندوق جادارتر استهلاک و خرج کمتری داره
گزارش
پاسخ دادن
00:02  1395/12/04

behzad
1

نه تومیدونی همچی استادی کسی که دور تیبا باشه دیگه تکلیفش مشخصه اصلا من باشما دیگه حرفی ندارم خوش باشی باتیبات همه حرفای که میزنی برو به یکی مثل خودت بگو راجع به درامدپول منم نمی خوادنظربدی
گزارش
پاسخ دادن
02:18  1395/12/04

behzad
0

شماحرفات بچه گانه اس حرفی نمی مونه
گزارش
پاسخ دادن
21:38  1395/12/04

مختار
1

من تاحالا سوار تیپ دو های جدید نشده بودم، سنسور دنده عقبش و بلوتوثش و دزدگیر با بوقش و... چیزای دیگه ش عالیه، خدایی تو آپشن از تیبا سر تره، فقط قدرت موتورش کمی کمتره
21:32  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

مگه بلوتوثم داره؟؟
گزارش
پاسخ دادن
22:31  1395/12/03

مختار
2

من تاحالا سوار تیپ دو های جدید نشده بودم، سنسور دنده عقبش و بلوتوثش و دزدگیر با بوقش و... چیزای دیگه ش عالیه، خدایی تو آپشن از تیبا سر تره، فقط قدرت موتورش کمی کمتره
21:30  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد
4

اومده اظهارنظرمیکنه راجع به بدبودن 206یه خطرعقب تیپ دومی ارزه به کل موتورشکل ماشینت نه اسم درست حسابی داره نه قیافه داره نه ازلحاظ فنی پیشرفته اس بروچنددقیقه ماشینت براندازکن خدایش بعدبیا نظربده انگارباتف درستش کن کارشناسی تیبا میکنن اینجا ازنظرتوفکرکنم بایدباپورشه مازراتی قیاس بشه ازاوناهم یه ایرادی درمیاری روت پیشه باهاش بری توخیابون خیلی بحالی بخدا
21:19  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
مختار
0

برانداز کردم با این قیمتش انصافا یه سرو گردن از تیپ2 عهد بوق بهتره. فکر کنم نهایت 2 نفرین با اسم مختلف نظر میزارید.. چتونه آخه.. تا کی میخوان با دروغو کلاهبرداری کارتون رو پیش ببرید.. فقط دعا میکنم یه روزی یه جایی امثال شما کارش به من بیوفته...ببین اینجا چسبوندمتون بیخ دیوار اینجوری کاسبیتون رو خراب کردم تو دنیای واقعی چیکارت میکنم.. برو خدا رو شکر کن اینجا هر کی کیه
گزارش
پاسخ دادن
00:15  1395/12/04

behzad
0

شما فقط ادعات میشه همین بس.درسته اینجا هرکی هرکیه ویه صفحه اگرغیرازاین بودکه این من بودم که شمارو میچسبوندم بیخ دیوارونمیزاشتم‌ اطلاعات غلط بدی دست مردم که به نفع خودت باشه معلومه کاسبی وتوکارتیبا همینجاهم کم اوردی خودتم میدونی
گزارش
پاسخ دادن
16:41  1395/12/04

اسی
2

سلام دوستان.خواهشن به افرادی ک با کارکرد کم میان و ی سری چرت میگن که پرشتاب و نرم و بیصداست...باید بگم ک پرایدم ک بگیری تا 1 سال بیدرد سر و نرم و پرشتابه..اینجا پیج راهنماییه نه تعریف و تمجید

اونایی ک بالای 10000 تا کارکرده بیان واظهار نظر کنن تا بقیه ک میخوان بخرن ب اشتباه نیفتن.
19:45  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

11 بهمن ثبت نام کردم الان در مرحله تایید حسابدار ی هست به نظر شما دوستان تا کی بهم میدن شدیدا لازمش دارم
19:04  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
0

سلام دوستان

من تیپ 2 دارم

تقریبا 3 ماهه دارمش

با صدای گیریبکسش مشکل دارم و نمایندگی هم ایرادش تایید کرده


بخوام تعمیرگاه حرفه ای 206 ببرم گیریبکسش نشون بدم که فقط بهم بگم مشکل اصلی چیه، کجا رو بهم معرفی میکنید

ممنون میشم راهنمایی کنید
17:53  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
خسرو
0

گیربکس استوک فرانسوی بنداز عالی میشه
گزارش
پاسخ دادن
19:18  1395/12/03

ناصر
6

یک هفته است که تیپ ۲ تحویل گرفته ام تا الان هم ۱۰۰۰ کیلومتر باهاش روندم،بی صدا،کم مصرف ،پر شتاب
در یک کلام عالی
16:15  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
@_@
0

میشه کمتر با اسامی مختلف اینجا زر بزنی؟
گزارش
پاسخ دادن
19:28  1395/12/03

ناصر
5

زر تو میزنی که تربیت خانوادگی نداری
گزارش
پاسخ دادن
21:36  1395/12/03

محمد
1

دوستان عزیز سلام من تیپ 5در تاریخ 13 / 10 / 95ثبت نام کردم 60 روزه نقدی ولی خبری از فاکتور شدن ماشین نیست به نظر شما کی ماشین تحویل میدن ممنون میشم راهنماییم کنید
12:52  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
عباس
9

من قبلا ال 90 مدل 91 از صفری داشتم بخاطر خرید خونه فروختم مجددا ال 90 صفر پارس خودرو امسال 2 تیر تحویل گرفتم.یک 206 تیپ 2 تاریخ 2 اسفند تحویل گرفتم البته که مقایسه این 2 شاید منطقی نباشه به دلیل عدم کلاس و غیره جهت مقایسه. با وجود این که تصورم نسبت به کیفیت فعلی پژوها خوب نبوده ولی من از تیپ 2 با همین کارکرد پایین واقعا راضی هستم . اگه بخواهیم روی یک ماشین نظر کارشناسی داشته باشیم بایستی 100 تا 150000کیلومتر کارکرده باشه ولی تا اون موقع نمیشه بدون وسیله بود و بعد از گذشت چند سال خدا میدونه کیفیت ماشین چطور شده باشه و ماشینهای به روز و جدید هم پیش رو خواهیم داشت در هر حال من آدم حساسی هستم قبل از خرید تیپ 2 چند تا نمایندگی رفتم و از سرپرست مکانیکاش درباره کیفیت فعلی این ماشین سوال کردم و متفق القول نظر مثبتی داشتند. اینهارو نگفتم تا طرفداری از مدل خاصی کرده باشم و کسی رو ترقیب به خرید کرده باشم چون ماشین خوب گیر آدم بیاد یکم باید تو ایران خوش شانس هم باشی ولی من و خانمم از تیپ 2 خداوکیلی تا اینجا کاملا راضی هستیم. لیاقت ما ایرانیا بسیار بیش از اینهاست. موفق باشید.
12:36  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
همايون
2

هفته قبل تو اتوبان امام علي ديدم برف پاك كن عقب 206 صفر در حين حركت از پايه كنده شد خيلي ضايع فكر كنم با آب دهان چسبونده بودن!
11:45  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

بعید نیست
!!
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1395/12/03

كمال
3

كاشكي دوباره تيپ3 هم دوباره توليد ميشد من تهويه اتومات را خيلي دوست دارم
11:36  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

دعوت نامه اسفند کسی اومدعه ایا؟!
09:40  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
جهان
2

سلام من یه هفته هستش تحویل گرفتم شیشه بالابر سمت راننده وقتی پایین میزنی تا آخر میره پایین وقتی بالا میزنی همین طور میره بالا چرا نمی ایسته وقتی کلیدو رها میکنی به جای استپ همچنان میره بالا و برعکس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
09:09  1395/12/03
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

مثلا بالابر اتومات براش گذاشتن 😉
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1395/12/03

علیرضا
0

سلام، منم سه ماهه تحویل گرفتم، از منم از روزی که تحویل گرفتم همین مشکل داشت و شیشه بالابر سمت راننده یکسره است یعنی کلید رها میکنی در همان وضعیت تا آخر بالا یا پایین میره.
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1395/12/03

سی سی
0

اینا مثلا اتوماتن...اگه یه لحظه بزنی و ول کنی کامل باز یا بسته میشه...اما اگه بیشتر از3ثانیه نگهش داری به مقداری که نگهش داشتی باز یا بسته میشه
گزارش
پاسخ دادن
08:29  1395/12/04

ایمان
0

سلام دوستان دنبال ی ماشین هاشبک و کم خرج برا شهرمی گردم ..ب نظر شما 111 خوبه؟؟
ارزش داره 12 تومن روش بذارم 206 تیپ 2 بگیرم..با ذکر دلیل لطفا
20:28  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
1

سلام دوست عزیز
سراغ تیپ2 که اصلا نرو با این قیمت اصلا نرو کیفیتشم اومده پایین یکی از فامیلهای من هفته پیش گرفت چندتا مشچل داشت از همه مهمترش گیربکس بود که نمایندگی گفته باید عوض بشه کلا دیگه خودت تا تهش برو
گزارش
پاسخ دادن
23:43  1395/12/02

سروش
4

من دی ماه گرفتم، هزار تا هم رفتم، واقعا راضیم، بدون کوچکترین مشکلی بوده
تیپ دو
گزارش
پاسخ دادن
00:23  1395/12/03

محمد هادي
1

خريد تيپ 2 خز شده بزرگترين اشتباهه فقط برو تو كار تيبا 2 كه حرف نداره
گزارش
پاسخ دادن
08:07  1395/12/03

فرشاد
3

بسته به خودتون داره. به گفته های افراد این سایتها اکتفا نکنید. پرسوجو از کارشناس های فنی نمایندگی ها و افرادی که صاحب این خودرو هستند. فقط اینو میدونم خیلی از تیبا و پراید با کیفیت تره. پست های پایین تر منو بخونید متوجه میشید
گزارش
پاسخ دادن
08:09  1395/12/03

بهرام
0

در جواب سی سی: شما با این جوابت میخوای اینو ثابت کنی که بنده الان پراید سوارم ؟ هه!
19:19  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
مختار
1

سلام. انقدر خستم که حال توضیح دادن ندارم. من صرفا موتور tu3 رو بررسی کردم نه کل ماشین رو.. موتور m1 تیبا از هر نظر برتری داره به tu3z. قدرت موتور کم استهلاک بودن پیشرفته بودن کم خرج بودن. فقط صدای بیشتری نسبت به tu3 تولید میکنه. من ارقامه سازمان بازرسی رو خیلی قبول ندارم الان حال ندارم بگم چرا با دلیل توضیح میدم بعدا..اما ایرانخودرو یه کلاهبردار حرفه ایه..البته سایپا هم دسته کمی نداره ولی یکم فقط یکمی منصفتره.. آقا فرشاد کارشناس شدن به معنی واقعی کلمه کار هر کسی نیس حتی منم نیستم . خودتو مورد تمسخر قرار نده شما حتی تو اطلاعات اولیه خودرو مشکل داری.. کمو بیش یه چیزایی میدونی.. رفیق شما که میگی مکانیکم منم میگم مدیرعامل تویوتا منم. به حرف نیس که. یه تحقیق میدانی کن ببین مکانیک های خبره یا کسانی که ماشین بازن چی سوار میشن.. واقعا به ندرت اونم در شرایط خاص تیپ2 بعد 90 سوار شن. به حرفم ایمان نداری خودت تحقیق کن. با این پول سمند رانا مخصوصا ال90 بهتره. باز خوددانی
18:20  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
دُل دُل
6

حال کاربرا از این ماشین بهم میخوره انقد نظر نده الکی قورباغه سوار
گزارش
پاسخ دادن
19:43  1395/12/02

رضا
0

معايب تيبا سدان

1ديد كور ، بعلت ستونهای نگهدارنده شيشه جلو بعلت طراحی جهت ايمنی خودرو (امكان اصلاح دارد/امكان اصلاح ندارد )
2تقه زدن هنگام حركت بعلت ضعف ديسك و صفحه كلاچ ( در مدلهای جديد اصلاح شده است)
3نامناسب بودن نوع و اندازه برينگ چرخها ( در مدلهای جديد اصلاح شده است)
4بيضی شدن دهانه درب رادياتور و ريزش آب از آن ( در مدلهای جديد اصلاح ...... است )
5ديده شدن منبع اگزوز و جای چرخ زاپاس ازعقب خودرو( در مدلهای جديد اصلاح ..... است)
6ايراد در نشاندهنده مقدار سوخت خودرو ( در مدلهای جديد اصلاح شده و مدلهای قديمی نيز با دريافت برنامه كامپيوتری جديد قابل اصلاح هستند)
7چراغهای اصلی جلو و بازتاب دهنده نور آنها ، كيفيت مناسب را ندارد و بيشتر آنها بخوبی آببندی و درزگيری نشده اند ( در مدلهای جديد اين مشكل اصلاح ........ است)
8اظهار گلايه از توليد صدا بر اثرمونتاژ نامناسب اتصالات شيشه های درب و پيچهای اكسل و كمك فنر عقب و برخورد لوله اگزوز با قطعات همجوار ( در سرويس اوليه رفع ميشود )
9شنيدن زوزه ديفرنسيال از ناحيه گيربكس خودرو بعلت جفت و جور نبودن كرانويل و پينيون پس از مدتی
گزارش
پاسخ دادن
19:45  1395/12/02

محمود
4

تیبا = چهره زشت و بسیار بدترکیب
کلا خودروی مزخرفیه.از جمله خودروهاییه که بعد از 3-4 سال در اصطلاح لش میشه و از هم وا میره.ولی نسبت به پراید پیشرفت هایی هم داشته.

گزارش
پاسخ دادن
19:46  1395/12/02

مختار
0

والا من ازسال 92 دارم نه لش شده نه وا رفته.اتفاقا تیپ2 405 و سمند این شکلین.. تیبا نسبت به تیپ2 بعد 4 سال میشه خرجی نداره.....کسی که یه بار تیپ5 رانا تندر سوار شه تیپ2 رو ماشین نمیدونه.شمایی که تعریف میکنی مشخص تیپ2 اولین ماشینته و تازه هم خریدی..اینایی که گفتی از تو سایتا خوندی و 4 تا الاف یا دلال گفتن... تیپ2 کلا مثل پراید بدرد کسی میخوره که تازه میخواد رانندگی یاد بگیره.. نه شتاب داره نه تعادل درست حسابی داره نه گیربکس خوبی داره.جدیدا رو میگم واقعا مضخرفه...تیبا تو جاده بهتر عمل میکنه.شما فکر کن بهترین ماشین تیپ2 عزیزم.. اگر یکم تجربه داشتی یکم اطلاعات داشتی اصلا پول به تیپ2 نمیدادی..
گزارش
پاسخ دادن
20:43  1395/12/02

مختار
0

عزیزم حالت با من.امشب یه حال اساسی بهت میدم..خیالت راحت فیلم نمیگیرم دیگه
گزارش
پاسخ دادن
20:46  1395/12/02

علی
6

بخدا شما نظر ندی کسی نمیگه لالی. شما یا فهمت کمه یا با خودت مشکل داری. اقا تیبا باید با بنز بنزمقایسه بشه. ول کن این پیجو برو بزار چهار نفر بیان حرف درست بزنن تو که پولت به خریدن 206 نمیرسه همون تیبارو سوار شو خوش باش
گزارش
پاسخ دادن
23:49  1395/12/02

بهزاد
1

شماخودت سرتاپامسخره ایی که توهین میکنی فعلا اینجامن وبقیه به توداریم میخندیم بااون اطلاعات مسخرت چه جوری روت میشه تیبارو با206مقایسه میکنی توبهترشوو من بشی رقاص دلغک تاکارشناسی کردن اول ادبیاتت درست کن یه چراغ جلو206می ارزه به کل هیکل تیبا چه برسه به موتورش هرچی باشه طراحی فرانسه اس تکنولوژی که داره درست ساخت داخل تازه اونم70درصدبروجمع کن خودتویخورده شخصیت داشته باش درست حرف بزن
گزارش
پاسخ دادن
20:37  1395/12/03

بهزاد
1

اون اقایی که میای موتور206تخریب میکنی ومیگی موتورتیبا برتری داره خیلی ادعات میشه هیچیم حالیت نمیشه معلوم نیست باخودت چندچندی اونوقت میای نظرمیدی برواول تکلیف خودت روشن کن کارشناس تیبابعدبیا نظربده توبایدشومن بشی هم پیشرفتت بیشترمیشه.سرتاپات خنده اس.نظرم میدی.بروهمون تیبات سوارشو یع صدای گازدادن تیپ دو می ارزه به به کل تیبات نمی دونستی بدون جواب احترام احترام
گزارش
پاسخ دادن
20:49  1395/12/03

مريم
1

سلام ماشين من تحويل 6ماهه بوده يعني ارديبهشت بايد تحويل بدن بنظرتون برام کي دعوتنامه ميفرستند؟
18:01  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
behzad
0

توی فرودین میاد
گزارش
پاسخ دادن
22:39  1395/12/03

رضا
1

http://1car.ir/ns-11738 اینم لینکش
14:23  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

کسانی که از تیپ دو ایراد میگیرن حتماه ی ه سری به قسمت بی کیفیت ترین خودرو ها در هین صفحه سایت یزنند ببینن چه خبره؟ تیبا کجاست؟/
14:17  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
محمد هادی
0

تیبا دو فعلا آس هاجبکهای داخلیه
خیلی راحت با ارتفاع زدن و نصب باربند تبدیل به کراس اوور 60-70 میلیونی میشه
گزارش
پاسخ دادن
18:48  1395/12/02

فرشاد
1

ایول تیبا عجب ماشینیه! یکم زور بزنه و تخت بشه حتما جای لامبورگینی هم میگیره 😄
گزارش
پاسخ دادن
14:56  1395/12/03

رضا
2

سلام من 16/11 ثبت نام کردم اول اسفند پرونده به ایران خودرو تحویل داده شده موعد تحویل کی میشه ؟؟
06:16  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
مختار
3

سلام من چند وقتی سر نزده بودم امشب دیدم به کاربرای تیپ2 اضافه شده. فکر کنم بعضی از افراد جنبه فان و شوخی بیشتر میپسندن. آقایی که از پیشرفتگی و کیفیت tu3 تعریف کردی. آلفا رو مثال زدید.. حقیقتا خوب میتونی بخندونی فکر کنم شومن شی موفق تر بشی تا کارشناس خودرو. من tu5 k4m ef7 رو نمیگم چون اصلا حرفی واسه گفتن نداره. موتور تیبا هم به tu3 برتری داره.. Tu3 یه موتور عقب موندست که بعضی افراد که از ماشین سر در نمیارن میخرن.. کسانی که فقط گول ظاهر و آرم پژو رو میخورن. محاله یه مکانیک یا کارشناس خودرو الان بره تیپ2 صفر بخره واسه زیر پاش
01:35  1395/12/02
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

بگو چی بخریم؟تیبا!!! وضعیت ما همینهی که هست
گزارش
پاسخ دادن
06:18  1395/12/02

فرشاد
11

من به عنوان یه کارشناس مکانیک و احتراق خریدم.
گزارش
پاسخ دادن
07:33  1395/12/02

سی سی
17

خفه شوداداش...من خودم مکانیکم... 206رو خوب باهاش تا کنی و رانندگی بلد باشی 10سال بدون اصطحلاک سواری میده...تو کارشناسی؟؟؟؟؟؟خخخخخ..... تیبا سوار ضایع.... دسته راهنمای 206میارزه به تیبات داداش
گزارش
پاسخ دادن
08:16  1395/12/02

مجتبی
14

به تو وامثال مثل توی متوهم هیچ ربطی نداره که کی چی میخره هیچگاه به سلیقه مردم توهین نکن اگر شعور داری .
گزارش
پاسخ دادن
10:31  1395/12/02

فرشاد
19

آقای مختار خیلی دوست داشتم جوابتو ندم ولی نتونستم مابقی رو روشن نکنم.

اگر موتور تیبا بروز هست هیچوقت برچسب انرژی نباید E باشه یعنی هم مصرف بالا هم آلایندگی زیاد (بروز بودن موتور یعنی آلایندگی کم) در صورتیکه 206 C هست

طبق ارزیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اردیبهشت 95
میزان نمره منفی 206 برابر 127.2 و تیبا2 283.11 یعنی بیشتر از دو برابر ایراد داره!

نمره منفی موتور و انتقال قدرت مثلا بروز تیبا 11.23 هست و 206 فقط نمره 1.05 گرفته!!!
در بخش فنر بندی تیبا 4.73 و 206 نمره منفی 0.47 گرفته!
در بخش ترمز تیبا نمره منفی 5.34 و 206 نمره منفی 0.35 گرفته!
در بخش برق تیبا 10.14 و 206 نمره 4.15
دربخش بدنه تیبا 5.43 و 206 نمره 0.58
در بخش تجهیزات داخل تیبا 24.59 و 206 نمره 10.58!
در بخش نفوذ آب تیبا نمره منفی 5.78 و 206 نمره 0 رو کسب کرده.

منتهی مطلب در تاریخ ارائه گزارش 206 فقط دوستاره کیفی داشته ولی الان سه ستارست و متاسفانه گزارش تفصیلی بروز تری نبود که ارائه کنم.
منبع
http://www.isqi.co.ir//parameters/isqi/modules/cdk/upload/content/file_manager/657/ordibeh ...
گزارش
پاسخ دادن
12:59  1395/12/02

سینا
2

http://khodro.isqi.co.ir/compare

اینم ببنید خوبه اطلاعاتت بیشتر میشه

مخصوصا حجم موتور (cc) حداکثر توان موتور (hp) حداکثر گشتاور (rpm) حداکثر سرعت (km/h) صرف سوخت (در 100 کیلومتر) در شهر (لیتر) تجهیزات رفاهی

بعدم اینجا خیلی ها گفتن تیپ 2 گرفتن برچسب روش روی E بوده
بعدم اینم بگو که تیپ 2 حداقل 4میلیون گرونتره
بعدم چرا چیزایی که به سود تیپ2 بوده گذاشتی بقیشو سانسور کردی
بعدم اینجا مگه نیستی نمیبینی جدیدا اونایی که تیپ 2 گرفتن اکثرشون دارن مینالن میبینی و باز حرف خودت میزنی
به این عدد ارقام هم بسنده نکن ماشین نمیگیرم که باهاش پز عدد ارقام بدیم میگیرم که استفاده کنیم توی تجربه وکار باهاش معلوم میشه که چی داره چی نداره
منم تیپ 2 دارم ولی انصافا 206 قدیم خیلی عالی بود ولی الان دیگه مثل قبل نیس هم کیفیتش هم مونتاژش همه چیش تغییر دادن گرونش هم کردن
گزارش
پاسخ دادن
14:04  1395/12/02

مجتبی
7

من 206یکماهه تحویل گرفتم برچسب انرژی که زدند cهست در ضمن خدایش ماشین خوبی حالا بقیه رو نمیدونم من که فوق العاده راضیم 15 ساله رانندگی میکنم واکثر ماشینای داخلی سوار شدم ورانندگی کردم به نظر من بازم میگم به نظر من این ماشین البته از سال 95 به این طرف خوب شده ونصب به قیمتش که توی ایران هست خوبه حالا یکی تیبا دوست داره یکی206 نمیشه به سلیقه دیگران توهین کنیم .
گزارش
پاسخ دادن
17:53  1395/12/02

مختار
0

وضعیتت هر چی هست 33 میلیون میخوای پرداخت کنی تیپ2 بگیری ال90 رانا یا سمند ef7 بگیر.. از تیپ2 ضعیف الکی گرون بهتره.. پیشنهاد خودم ال90 اگر بیشتر داخل شهر رانندگی میکنی.. اگر بیشتر جاده ای سمند.. تیپ2 عملا یه ماشین شهریه که برای مجرد و با کارکرد کم در سال مناسب. در ضمن برچسب انرژی ماشین من یکی D هست.. من خودم زیر 40 میلیون پارس تندر میگیرم.
گزارش
پاسخ دادن
18:28  1395/12/02

206 سوار
5

داداش اینی که آرزوی شماست تا 40 میلیون پارس تندر بگیری برای خیلی ها از جمله خودم این ماشین خاطرست هم دنده ای 4 سال و هم اتوماتش 1 سال ، تیبا هم داشتم تنها مزیتی که نسبت به 206 داره فقط فضای بیشتر صندلی عقب هست و مصرف سوخت کم که البته تیپ 2 هم کم مصرفه ولی نکته ای که داره اینه که هیچکدوم از این ماشین ها سواری لذت بخشی ندارن در مقابل 206 ، 206 سواری میده به راننده همین کافیه ، ال90 کمر درد (تازه با تنظیم گودی کمر) تیبا سردرد و اعصاب خوردی سمند و پارس xu7 مصرف سوخت وحشتناک و شتاب لاک پشتی ، موتور ef7 نداشتم
گزارش
پاسخ دادن
20:20  1395/12/02

فرشاد
1

اقای مختار اون سالی که ماشینتو گرفتی استانداردهای انرژی به سختگیری الان نبود و اون موقع که برای شما d بود برای 206 کد b بوده.
مستند صحبت کن
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1395/12/03

فرشاد
1

اقای سینا شما دوست داری عالی ترین مرجع ارزیابی رو زیر سوال ببری بماند. اصلا شما نمیدونی چه افراد با سواد و صاحب صلاحیتی توشن. بعد شما اصلا قبول نداری چون نمیدونی چقدر علمی ارزیابی میکنن. من اکثر پارامترهای مهم رو گفتم . موتور. گیربکس . تعلیق . بدنه . برق . تجهیزات و ... مهمتریناشن. در ضمن بی کار نیستم شمارو مجاب کنم اشتباه میکنی. من محض اطلاع دوستانی که یا تازگی خریدن یا در انتظار ماشینشونن نوشتم چون نمیخوام با اراجیف شما اقایان محترم نسبت به ماشینشون دل چرکین بشن. در ضمن تیبا از بدو خلقتش تک ستاره بوده و هست ولی 206 از زمان پیوستن فرانسوی ها به ایران خودرو واقعا بهبود داشته که حتی تو ارزیابی ها هم مشخصه. اینو از یه ایرانخودرویی بپرسی بهت میگه. من قبل از خرید 206 در مورد تیبا تحقیق کردم و حتی پشت یه در حد صفرش نشستم. ماشین جالبی هست و از هر نظر از پراید سرتره ولی برادر واقعا از 206 و کیفیتش فاصله داره.
گزارش
پاسخ دادن
16:01  1395/12/03

kian
12

سلام
دوستانی ک میایین از تیبا و پراید و سمند میگین و میزنین تو سر این ۲۰۶ لطفا ببندن
شما جز مزاحمت هیچ فایده ی دیگه ای ندارین فقط مزاحمین مزاحم . بذارین کسایی ک اطلاعات بیشتری دارن یه چیزی یاد بقیه بدن
خواهشن و لطفا ببندینش......
20:09  1395/12/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام ایا ماشین صفر تحویلی کارت طلایی دارد یا نه!
18:21  1395/12/01
گزارش
پاسخ دادن
فرشید
1

خیر 206 کارت طلایی ندارد
گزارش
پاسخ دادن
19:12  1395/12/01

فرشاد
0

میتونید در زمان تحویل بسته به نیازتون از کارت طلایی یک ستاره تا چهار ستاره خریداری کنید. مبلغ به عهده خودتونه و ابن نکته هم بگم فرانشیز حوادث ناشی از تصادفات و ... بیشتر از بیمه ای هاست.

موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
10:21  1395/12/02

حسین
7

خیلی ها اینجا تعصبانه از 206 طرفداری میکنن و یا ضدش میگن اما واقعیتش اینم یه محصول معمولی هست مثل تمام محصولات ایرانی و تفات واقعا فاحشی که بخاد نشود بده نداره ماشین ماشینه حالا خوب یا بد همین که هست که خریدین و خریدم به هر حال من و خیلی ها ی دیگه داریم ازش لذت میبرین یکی با دنا یکی با رانا یکی با ال 90 یکی هم با تیبا مثل زن گرفتن میمونه ایا دختری پیدا میکنی که کامل و کامل باشه نیست به خدا اینم این طور نگاه کنین بهش البته که تو این جامعه با این دید دردش کمتر میشه باور کنید امتحان کنید
14:36  1395/12/01
گزارش
پاسخ دادن
علی
6

بزرگترین ایراد تیپ 2 واشر سرسیلندر ضعیفشه که بعد چهار پنج سال میسوزه!!!
12:09  1395/12/01
گزارش
پاسخ دادن
مانيا
6

دوست عزيز آب رادياتور فابريك ماشين را طبق دفترچه بايد هر دوسال يكبار تعويض كرد كه متاسفانه خيليها نميدانند و طبيعيه بعد از چند سال آب رادياتور در مجاورت بخارهاي متصاعد از موتور خاصيت اسيدي و واشر را خراب ميكنه در اين شرايط اكثر ماشينها دچار مشكل ميشوند ولي چون تعداد پژو ها زياد تره همه فكر ميكنند پژو زود واشر ميسوزونه
اين اتفاق واسه پرايد كمتر ميافته چون موتور پرايد دائم در حال تبخير آب راديات هست و شما مجبوري سرريز كني و آب راديات كهنه نميشه
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1395/12/01

فرشاد
1

مانیا عزیز حرف شما رو تایید میکنم. در سیستم خنک کاری خصوصا پژو که از نوع بوش سیلندر تر میباشد چندتا قطعه مصرفی هستند. واشر سرسیلندر و ترموستات عمر مفید دارند! بسته به شرایط رانندگی و گرمای محیط دیر و زود میشه آمایع خنک کاری باید با آب مقطر بعلت وجود ترکیبات یونی کمتر و بهمراه ضد یخ باید حداکثر دو سالی یکبار عوض بشه در مورد ترموستات هم دوسالی یکبار خوبه تعویض بشه تا در صورت خرابی ناگهانی گرمای زیادی به موتور تحمیل نشه.
گزارش
پاسخ دادن
19:14  1395/12/01

بهرام
0

مانیا جان -با تمام احترام- معلومه از ماشین زیاد نمیدونی چون پراید هیچ وقت آب کم نمیکنه اون پژوس که آب کم میکنه
گزارش
پاسخ دادن
20:17  1395/12/01

فرشاد
0

206 سالم آب کم نمیکنه. ده سال داشتم یه بار سرریز نکردم
گزارش
پاسخ دادن
08:05  1395/12/02

سی سی
0

اقا بهرام من پراید داشتم و اب کم میکرده.... شمام حواست باشه هر چند وقت نگابنداز بهش که درد سر نشه برات
گزارش
پاسخ دادن
08:21  1395/12/02

سی سی
3

دوستان عزیز ... توی سیستم خنک کننده و کنترل دمای206 چند تا چیز هست که مصرفیه و اگه به موقع عوض نشن بقیه قطعات مرتبط با خودشونم تحت تاثیر میذارن و خراب میکنن... اب رادیات حد اکثر 2ساله باید تعویض بشه (ترکیب 2لیتر ضد یخ و باقی اب مقطر) ترموستات 89 درجه رو هر سال باز کنین و نگاش کنین ...اگه سالم بود دورباره ببندینش .... هر 3 ماه هم یه بار نیم ساعت وقت بذارین و دور کند و تند ماشین رو تست کنین ببینین کارمیکنه یانه...خود رادیات هم 4یا5ساله باید تعویض بشه...البته اگه هر2یا3سال ببرین و یه شستشوش بدین عمرش دوبرابر میشه...حالا باید راننگی هم بلد باشی و بدونی تو چه دنده ای چقدر گاز ببندی به ماشین که پدر ماشین رو در نیاری ...اگه این کارا رو انجام دادی و درست رانندگی کردی واشر نمسوزونه این تجربه کاری ما بود که گفتیم
گزارش
پاسخ دادن
08:33  1395/12/02

فرشاد
0

جناب سی سی
درود بر شما این دستورالعمل شما به معنای واقعی نگهداری پیشگیرانست
گزارش
پاسخ دادن
20:57  1395/12/03

الياس
0

كسي تا حالا واسه تيپ2 هاي جديد كروز نصب كرده؟
08:04  1395/12/01
گزارش
پاسخ دادن
كاميار
0

مركز آپشن آپكو تقاطع يادگار امام و آزادي
گزارش
پاسخ دادن
12:35  1395/12/01

رضا
0

آقا فرشاد جواب بدین منم می خوام نصب کنم میگن نمیشه . تیپ 2 مدل 96دارم
گزارش
پاسخ دادن
13:14  1395/12/01

فرشاد
0

کروز یونیورسال نصب میشه
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1395/12/01

رضا
2

ممنون آقا فرشاد
گزارش
پاسخ دادن
17:10  1395/12/01

میلاد
15

قبلا هم گفتم مثل اینکه فرشاد نفهمید منطورمو؛ بهتر ی روغن 20 لیتری بذاريد پشت ماشین چون هر 1000 کیلومتر نیم لیتر کم میکنه خیلی مواظب باشید چون اگه نصف کمتر باشه روغن و بخواهید همونطور رانندگی کنید با ماشین احتمال ش زیاد موتور بخوابه
00:18  1395/12/01
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
3

20 لیتر!!!! کلا این ماشین 3.25 لیتر روغن میگیره. درضمن این میزان روغن کم کردن یا درست اندازه گیری نشده یا واقعا موتور ماشین شما مشکل داره. مقدار مجاز تقریبا به ازای هر 1000 کیلومتر 150-100 سی سی هست یعنی ماشین بعد 5000 از نیم تا 3/4 لیتر میتونه کم کنه.بیشتر ایراد هست.

درضمن اون بیست لیتری که میگی اسمش سرریز نیست که، انبار نگهداری روغنه!
گزارش
پاسخ دادن
07:41  1395/12/01

ابوالفضل
12

هنوز یک ماه نیست تحویل گرفتم آمپر بنزین خرابه اشتباه نشون میده امروز وسط اتوبان بنزین تموم کردم گرفتار شدم
خدا لعنتشون کنه
22:15  1395/11/30
گزارش
پاسخ دادن
حسین
14

آقا فرشاد بیا اینم ۲۰۶ تیپ۲
بیا جوابشون بده این بنده خدا چیکار کنه
گزارش
پاسخ دادن
23:07  1395/11/30

مجيد
7

همين بلا تابستان تو همدان سر من اومد ماشين را با يدك بردن نمايندگي دو ساعت دياگ زدن و باهاش ور رفتن آخر فهميدن بنزين تموم كرده نميدونستم بخندم يا گريه كنم
گزارش
پاسخ دادن
09:40  1395/12/01


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجید : شماره پذیرش کجای پنل کاربری زده؟!
محمد تارا v1 : سلام دوستان تارا v1 رنگ سفید تحویل 12مهر امروز فاکتور شدم سود تاخیر 28 میلیون انشالله قسمت همه
محبوبه : ممنونم آقا هادی ببخش میگم حدودا چقدر ازش کم میشه منظورم سود مشارکت یا قیمت افزایش؟
محمد x5 : حاجی از موتوری گرفتی یا کرمان موتور عصابتا به هم ریخته؟
جی فور سفید : سلام بله از زمان تحویل سیستمی تا زمان فاکتور همه ی روزها رو بشمارید
کمپانی بزرگ کرمان میوتور : سلام و خیر مقدم و خوش آمد گویی به خانواده بزرگ کرمان میوتور خوش آمدید لطفا در جهت ارتقا کیفیت ثبتنام و تحویل خودروی کرمان میوتور در نظر سنجی شرکت فرموده و رضایت مندی خود را لحاظ نمایید با تشکر گروه صنعتی کمپانی بزرگ کرمان میوتور
رضا : تحویل ۱۳ مهر فردا فاکتور میشین شک نکنید
مریم : سلام. امروز سایپا قیمت نهایی شاهین پلاس و ۸۶۲ میلیون تومان اعلام کرد
Nima : ■■■سلام.دوستانی که تحویل ۱۲ مهر یا ۱۳ مهر هسن و فاکتور شدن بی زحمت اگه فاکتور شدید اطلاع بدید...ممنون●●●
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تحویل 30 ابان ارتقا مشکی : اقا چرا راجب واریزیا 19 شهریور حرف نمیزنید کسی هست فاکتور شده باشه لطفا همه جواب بدید خواهش میکنم🥺
207 ارتقا مشکی تحویل 30 ابان : اقا چرا راجت واریزیا 19 حرف نمیزنید کسی هست فاکتور شده باشه لطفا همه جواب بدید خواهش میکنم🥺
والا : تو چرا ناراحتی؟ همه اینجا واسه همین توضیحا میان. تو خوشت نمیاد نیا.
مهدی : سلام چرا تکمیل وجه هایما اس 7نمیاد
علی : ببخشید یه سوال ماشین های قرعه کشی بعد تحویل میشه قانونی فروخت؟ کسی میدونه بگه
رانا پلاس : سلام از دوستان پیش فروش بهمن واسفند کسی هست اینجا دعوتنامه اومده باشه ممنون
امیر : دنا ابشنال 1ابان 1403 تکمیل وجه توقرداد موقع تحویل 8 ابان خورده 5 ابان فاکتور شده تاامروز2 اذر هنوز خبری نیست به ما سود تاخیر می دن
امیر : قرار داد تون چی بوده؟ 90 روزه؟
ممد رانا : یاعلی دوستان برین ما دوریم وگرنه میومدیم بخدا
شیرین : واقعا راست میگین خداییش؟