امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس هاچ بک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1360
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)75
مصرف سوخت شهر (لیتر)8.9
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)5
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)6.4
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)240
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)382.2
عرض (سانتی‎‏متر)165.2
ارتفاع (سانتی‎‏متر)143.2
حداکثر سرعت (km/h)170
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.1
حجم باک (لیتر)50
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور118
پخش کننده DVD/VCDدارد
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

118 نظر

هوشنگ
1

اقا یه سوال من ۲۰۶ دارم تیپ۲ مدل 94 روغن ریزی نداره ولی روغنش خالی میشه حدودا ۲ ماه پیش ۴لیتر بردم تعویض روغنی ریخت واسم الان نصفش خالیه کسی میدونه مشکل از چیه؟؟؟؟؟؟
13:31  1396/08/15
گزارش
پاسخ دادن
reza
0

سلام
به احتمال زياد مسافت هاى طولانى با خودرو ميريد
اكثرا داخل شهر روغن كم نمى كنه
ولى بين شهرى چرا
كاملا طبيعيه كه به ازاى هر ١٠٠٠ كيلو متر نيم ليتر كم كنه
علتش هم سر پيستون ها خشك ميشه;روغن رو ميريزه سر پيستون ها
گزارش
پاسخ دادن
13:31  1398/10/11

کریم
2

با سلام. دبیری هستم مکانیک نمایندگی 1039 قلهک تهران.
نظراتتون رو خوندن و برام جالب بود که هرکی یه حرف زده ولی من میخام به تمام شک و تردیدات خاتمه بدم تو بحث خانواده پژو 206
دوستان در حال حاضر بی کیفیترین قطعات تیپ 2 و تیپ 5 دازن. تمام قطعات چه فنی و چه ظاهری. تمام چینی
موتور های تیپ 5 الان در حال حاظر ضعیف عمل میکنند و اکثرا هم با مشکل روغن کم کردن مواجه هستن. تیپ دو هم واشر میزنه

در جواب اون دوستی که گفت تیبا2 بده یا فلانه ، اینو بگم که هیچ وقت خودرو های سایپا رو با ایرانخودرو مقایسه نکنید چون ایران خودرو قطعات چینی میگیره و مونتاژ میکنه به اسم پژو میده بیرون دوتا موتور دار با دوتا گیربکس روی همه همینا رو میندازه اون بهش ندن خیلی بدتر از سایپا میشه شک نکیند...
تیباهای الان مخصوصا تیبا 2 و ساینا مدل های 96 همشون مشکل گیربکس حل شده و صدای داخل کابین اصلا نمیاد برید از کسایی که مدل 96 خریدن بپرسید ...
22:49  1396/05/14
گزارش
پاسخ دادن
مسلم
4

من یک تیبا از نمایندگی سایپا چینی کار در اهواز درزمستان 95 خریدم خدا شاهداست که همون روز تحویل خودرو. ماشین روشن نمیشد ! من اشتباه کردم که به حرف نمایندگی مربوطه اعتماد کردم وهمونجا با یه ۲۰ لیتری بنزین آتیشش نزدم.
تا حالا هم مشکل برق ماشین حل نشده هر دو ماه تا سه ماه یه بار باید برم یه باطری اتمی نوبخرم چون باطری روخراب میکنه به حدی که قابل شارژ هم نمیشه
حتما هرروز باید ماشین رو لااقل دوبار روشن کنم واگه یه روزتعطیل مثلا جمعه یادم بره که ماشین رو چند دقیقه روشن کنم به هیچ وجه دیگه روشن نمیشه وحتما باید باطری رو عوض کرد .جالبه که تاحالا کلی ازجیبم هزینه کردم وتقریبا تمام سیستم برقی ماشین رو هم عوض کردم حتی سیم کشی ماشین. اما متاسفانه معلوم نشده ایراد ازکجاست
اینا غیر از جوش آوردن ماشین,روشن نشدن کولروهزارتا عیب دیگه هستن
خدا لعنت کنه این کارخونه سایپا رو با این اشغالایی که میدن به مردم
22:40  1396/05/14
گزارش
پاسخ دادن
جماعتی
1

ایران خودرو محصولاتش رو مثل ۲۰۶ و ۴۰۵ و بقیه رو با سیاستهای پولسازی میسازه. منظور اینه که تا وقتی این ماشین موتورش کار کنه، و ازین ماشین سود می بره.

چون زمان تعویض قطعات مصرفیش کمه. قطعات مرغوب هم نداره یک تلق چراق مختصر بشکنه باید همه شو عوض کنی. در تهران خودمون در کارگاه های مخفی قطعات تیپ ۲ میسازن با جعبه های بسیار شیک و نوشته های لاتین. عقل جن هم بهش نمیرسه. سی و خورده ای میلیون پول میدید ولی حساب میکنی متوجه میشی در سال چندین میلیون خرج لوازم و قطعاط مصرفی و یا بهینه سازیش کرده ای. ولی این حقه بازی رو ماشین های خارجی ندارند. مخصوصا محصولات ژاپن و آلمان.
یعنی شما وقتی ۲۰۶ تیپ۲ یا ۴۰۵ یا سمند میخری از شما دزدی شده و به نسبت پولی که میدی محصول مناسب تحویل نمیگیری حالا بیا اینجا نظر بده که ۲۰۶ من عالیه راضیم و ... داری این دزدها رو شاد میکنی. از ما گفتن بود گول حرفای دلال تیپ۲ نخورید خودتون تحقیق کنید
20:18  1396/05/13
گزارش
پاسخ دادن
سوال
1

سلام دوستان......کسی تا حالا این مشکلو داشته که هرچی استارت بزنه ماشین روشن نشه و چراغ چک ماشین هم روشن بمونه
18:50  1396/05/08
گزارش
پاسخ دادن
مجید
1

بله داداش منم یک دونه تیبا دارم همین مشکل رو داره
گزارش
پاسخ دادن
22:35  1396/05/08

کامران
0

تیبا ۲ مدل EX و ساینا آینه هاش برقی شیشه عقب برقی تهویه اتومات داره رینگ فولاذی موتور قوی شتاب عالی کم خرج و اقتصادی
00:16  1396/05/08
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
9

سلام در مورد موتور خب حجمش کمه قبول دارین عین پرایده 1300 سی سی چرا باید این 34تومن باشه پراید 111 بیست میلیون فرقی باهم ندارن که فقط ظاهرشون فرق داره تیپ 2 هم که چینی با قطعات بی کیفیت درجه چندم چرا باید این قیمت باشه

حالا اگر فرانسه نظارت داشت روی تولید و کیفیتش باز میشد توجیه کرد ولی اینکه بخوان این هم پول بگیرن برا این ماشین ضعیف زور داره اینو باید اطلاع رسانی کنی
22:59  1396/05/07
گزارش
پاسخ دادن
فقط تیپ 2
2

اخرین قیمت خودرو در لینک زیر

http://1car.ir/price

206 تیپ 2 امروز 34300 هم فروخته شده و در برخی بنگاهها تا 34/5 هم به فروش ریده هست احتمال زیاد تا شهریور قیمت ان 35 خواهد شدو برو بالاتر چون قیمتش فعلا خیلی ارزونه و اختلافش با تیپ 5 باید 2 میلیون بشه
15:26  1396/04/31
گزارش
پاسخ دادن
علی
7

هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه فقط تیپ 2 برا چی باید 35 میلیون پول بدیم بار این ماشین که اندازه پراید هست؟؟؟ پول بره تو جیب دلال جماعت عین خودت باز امدی داری تبلیغ تیپ2 میکنی التماس میکنی بریم بخریم ؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
15:41  1396/04/31

امین
7

کدوم عقل سالمی 35 ت پول میده برا تیپ دو که هیچی نداره حتی آینه برقی نه شیشه عقب برقی تازه مشکلات ریز و درشت هم داره مثل گیربکس که همه میدونن چقدر بی کیفیت با اون متور 1300 سی سی چینی
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1396/04/31

صادق
6

آقای بنگاه دار یا همون دلال تیپ 2 جون عزیزترین کسی که داری اگه خواهرت یا برادرت یا اقوام درجه نزدیکت بخواد تیپ دو بخره با قیمت 35 میلیون بهش پیشنهاد میدی بخره یا نه؟؟ اگه پیشنهاد میدی علت فنی و دلیلش بگو فقط راستش بگو جون عزیزت؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
15:46  1396/04/31

م
7

انحصار خودرو سازی در ایران:
۱. عدم اجازه واردات خودرو
۲.واردات خودرو با قیمت خیلی بالاتر از بازار!!
۳.کیفیت پایین محصولات
۴.بد قولی و عدم تحویل به موقع
۵.ربا خواری و گرفت سود بابت اقساط
و........
13:36  1396/04/29
گزارش
پاسخ دادن
بنگاهی
6

با سلام
دیدم بحث در مورد ماشین ها زیاده گفتم یک نظر درست و عاقلانه بیان کنم
1- 206 همواره مثل طلا پول نقد بوده و هست و هر وقت قصد فروش 206 را داشتید براحتی به پول نقد تبدیل میشود ولی تیبا و امثال ان مشتری ندارد الان در بنگاههای ماشین نسبت فروش 206 به بقیه ماشین ها 10 به 1 هست یعنی بازارش بسیار داغ هست و مشتری بیخود پول برای 206 نمیده حتما از ان چیزهایی دیده
2-در مورد موتور 1300 سی سی ان ذکر این نکته ضروریست که 206 به دلیل جثه کوچک موتور قوی تر را نمیتواند تحمل کند و کل اجزای ان به صدا در خواهد امد پس این موتور مناسب 206 هست
3-فعلا در بین ماشین های 206 تیپ 2 از همه بیشتر مشتری دارد اگر فکر میکنید حقیقت ندارد میتوانید از بنگاه محل خود این سوال را بپرسید
4-برای زیرپا و سوار شدن اگر خانواده کم جمعیتی هستید یا که مجرد هستید 206 بهترین گزینه هست
بنده خودم دنا دارم و قبلا 206 سوار بودم با اینکه دنا از نظر قدرت و کشش بهتر از 206 هست ولی سواری با 206 برام جذابیت بیشتری داشت
و توصیه اول و اخر بنده اینکه ماشینی بخرید که وقتی قصد فروش ان را داشتید براحتی ان را بفروشید
13:18  1396/04/29
گزارش
پاسخ دادن
پاسخ بنگاهی
5

سلام. ممنون از واقعیتی که گفتید. حرفتان حقیقت داره.
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1396/04/29

بنگاهی دلال206
0

مگه نمیگی الان دنا داری چرا رفتی یه ماشینی خریدی که خوب فروش نمیره این توصیه برا خودت گوش نکردی ههههه

206 دیگه ارزش خرید نداره سی سال داره تولید میشه همه کشور ها تموم شده دورش تعطیله قطعات ندارن اینا سفارش میدن چین با ارزونترین قیمت براش میزنه میارن ایران موتنتاژ میکنن با چند برابر قیمت میدن مردم
کیفیت انقدر پایین رفته که از همون هفته اول که 206 صفر بخری باید جلو در تعمیرگاها باشی انگار تا حالا نخریدی خبر نداری همون دلالی که داری همش از 206 تعریف میکنی
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1396/04/29

بنگاهی
0

اگه تا پارسال تیپ دو بیشترین فروش داشت بخاطر سطح آگاهی مردم بوده که فکر میکردن پول دارن میدن 34 میلیون برا یه ماشین فرانسوی ولی الان فهمیدن که این ماشین چینی بیش نیست و از بی کیفیترین قطعات تولید وساخته میشه و نظارتی هم فرانسه پژو روی قطعاتش نداره هزینه نگهداریش دیگه بماند
گزارش
پاسخ دادن
14:04  1396/04/29

سوال
0

حالا آقای بنگاهی چرا انقدر التماس میکنی که بریم تیپ دو بخریم؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:04  1396/04/29

علی رضا از جنوب
0

سلام در مورد موتور خب حجمش کمه قبول داری عین پرایده 1300 سی سی چرا باید این 34تومن باشه پراید 111 بیست میلیون فرقی باهم ندارن که فقط ظاهرشون فرق داره تیپ 2 هم که چینی با قطعات بی کیفیت درجه چندم چرا باید این قیمت باشه

حالا اگر فرانسه نظارت داشت روی تولید و کیفیتش باز میشد توجیه کرد ولی اینکه بخوان این هم پول بگیرن برا این ماشین ضعیف زور داره اینو باید اطلاع رسانی کنی

تمام موارد میگی ولی اوناییکه به ضرر هست نمیگه این نشون میده که تو کار خرید و فروش 206 هستی یا همون دلال معروف 206 هستی
گزارش
پاسخ دادن
14:11  1396/04/29

م
0

چرا همش به فکر بازارش هستی شما نکنه بنگاه داری خرید و فروش میکنی ماشینی که میخری 206 وقتی از همون صفری مشکل داره و خرابه و ضعیفه باید کلی خرجش کرد تا بهینه بشه تا بشه ازش استفاده کرد حالابازا دست دومش به چه درد میخوره اگه حساب کنی پول یه پراید خرج 206 کرده طرف تا یه ماشین قابل تحمل بشه بعد خوب بفروشه بنظرت این با عقل جور در میاد ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1396/04/29

فرشاد 206
0

یادش بخیر یکی بود به اسم فرشاد 206 دلال کارشناش و دلال تیپ دو بود یه لحظه فکر کردم خودتی
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1396/04/29

راننده 206
1

مگه نمیگی احتیاج به موتور بیشتر از 1300 سی سی نداره با اون جثه کوچیکش پس چرا تیپ 5 امد با اون موتور tu5 ؟؟؟ رو هوا یه چیزی داری میگی

تیپ دو امد جای پیکان برا ایران خودرو بگیره
که هنوزم تو ایران داره تولید میشه
دیگه طراحیش قدیمی شده و تکرای و خز اینو قبول کن
گزارش
پاسخ دادن
15:07  1396/04/29

محمد
0

این خودرو با قیمت 34 تومن زیاده اما هم از نظر کیفیت و سیستم ترمز و آپشن هاش مثل سنسور دنده عقب و صندلی های خیلی راحت و زیبایی و دوتا کیسه هوا از پراید داغون که عمر مفیدش بیشتر از دوسال نیست خیلی خیلی سر تر هست اگه 28 یا 30 تومن باشه می ارزه من خودم مدل 97 دارم باهاش دوتا مسافرت پشت سر هم رفتم عااااالیه.. پیش فروش تعهدی هم خریدم هم دوتومن از قیمت اصلی پایین تر شد هم 170 تومن بابت تاخیر شیش روزه بهم دادن.. دمشون گرم پای حرفشون بودن
گزارش
پاسخ دادن
12:02  1397/01/29

۲۰۶ تیپ ۲
1

206 تیپ 2 مدل 96 خریدم ایرادات...
1-مشکل گیربکس دنده 1 و 2 شدیدا میلرزه کهمراجعه کردم گفتن همشون جدیدا همینطور هستن برو
2-سنسور دنده عقب ایراد
3-صندوق عقب خود به خود باز میشه و الارم میده
4صرو صدا
5سوختن لامپ مه شکن
گیربکس زوزه داره موتور نمیکشه
و......
خدا شاهده مراجعه کردم چندین بار میگن وقت نداریم فلان تاریخ بیا شاید بتونیم نوبت بدیم.
واقعا پشیمونم از خرید.
02:04  1396/04/29
گزارش
پاسخ دادن
امیر علی
4

با سلام.
ضمن تبریک خیلی خیلی خیلی زیاد به همه دوستان 206 سوار محترم به عرض می رسانم که امروز پیج 206 تیپ 2 با 528 نظر در رتبه نخست پر بحث ترین خودروی این سایت خوب و ارزشمند قرار گرفت و رتبه دوم مربوط به H330 اتومات با 502 نظر و رتبه سوم تا رتبه 7 به شرح ذیل می باشد:
3- رنو B90
4- مند Ef7
5- پژو پارس tu5
6- تندر 90 E2
7- پارس تندر

و این نشان از این است که 206 بسیار جذاب و در ایران خاطر خواه دارد. در پناه خدا.
12:28  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
امیدوار
3

معایب تیپ ۲ چینی خودرو:
1.صدای زیاد موتور داخل کابین بخاطر موتور ضعیفش ۱۳۰۰ سی سی چینی
2.صدای زوزه ی زیاد گیربکس
3.خراب شدن مکرر سنسور میل سوپاپ.
4.صندلی های خشک و خسته کننده.
5.کم بودن جای پا برای سرنشینان جلو که پایشان میخوره به کنسول میانی.
6.کم بودن جای پای سرنشینان عقب که پاشون میچسبه به صندلی جلویی.
7.کوبیدن کمک فنرها و جنس نامرغوب انها
8.رگلاژ نبودن درب ها
9.جنس بسیار بی کیفیت داشبورد
10. به صدا افتادن داشبورد و رودری ها بعد از مدت کوتاه
11.نظارت نداشتن پژو فرانسه رو محصولات چینی ایران خودرو
12.قیمت نجومی ۳۳ میلیون
13.بدون هیچ گونه امکاناتی نظیر آینه برقی شیشه عقب برقی عین پراید
و....
09:36  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
داریوش
3

سلام دوست من .
من برج3 سال ۹۵ یه تیپ2 خریدم . 11 هزار تا باهاش رفتم . تا کیلومتر 2000 خوب بود بعد از اون چند تا مشکل براش پیدا شد الانم فروختم نتوانستم تحمل کنم
1- جیرجیر کردن لاستیک دور درب ها که تا پیداش کردم کلافه ام کرد . این مشکل با چرب کردن لاستیکها مرتفع شد (ترجیها گریس بزنید)
2- صدای زیاد موتور که هر چی میگذره بیشتر میشه بردمش نمایندگی گفتن همینه که هست . تو سربالایی وقتی موتور فشار بهش میاد صداش خیلی بیشتره .
3- گیربکس 405 روش انداختن که زوزه زیادی داره مخصوصا در پس گاز .
خلاصه من که از خرید تیپ2 پشیمان شدم فروختم
02:28  1396/04/20
گزارش
پاسخ دادن
امید
6

معایب تیپ ۲ چینی خودرو:
1.صدای زیاد موتور داخل کابین بخاطر موتور ضعیفش ۱۳۰۰ سی سی چینی
2.صدای زوزه ی زیاد گیربکس
3.خراب شدن مکرر سنسور میل سوپاپ.
4.صندلی های خشک و خسته کننده.
5.کم بودن جای پا برای سرنشینان جلو که پایشان میخوره به کنسول میانی.
6.کم بودن جای پای سرنشینان عقب که پاشون میچسبه به صندلی جلویی.
7.کوبیدن کمک فنرها و جنس نامرغوب انها
8.رگلاژ نبودن درب ها
9.جنس بسیار بی کیفیت داشبورد
10. به صدا افتادن داشبورد و رودری ها بعد از مدت کوتاه
11.نظارت نداشتن پژو فرانسه رو محصولات چینی ایران خودرو
12.قیمت نجومی ۳۳ میلیون
13.بدون هیچ گونه امکاناتی نظیر آینه برقی شیشه عقب برقی عین پراید
و....
21:37  1396/04/19
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
0

سلام
من یک پژو 206 تیپ 2 دارم موقعی که تازه به حرکت کردن میکنم مشکلی نداره اما بعد از طی کردن 2 یا 3 کیلومتر وقتی که از دنده رو از یک به دو میبرم طدای تقه شدیدی از چرخها میاد و شروع به خرخر کردم میکنه ولی با گاز دادن و بالا بردن سرعت صدا قطع میشه و دوباره با کم کردن سرعت و درگیر کردن کلاچ صدای تقه میاد، دسته موتور هم تعویض کردم مشکل حل نشد
20:54  1396/04/13
گزارش
پاسخ دادن
sm
2

افتخارات پژو 206
1-دارای استاندارد ان‌سی‌ای‌پی اروپا
2-تا سال 2010 در اروپا تولید میگردید
3-دارای 4ستاره ایمن اروپا
4دارای استاندارد حفاظت از عابرین پیاده موسسه یورو ان‌سی‌ای‌پی
...
ضمنا اینها همه جوایز طراحی هستن دوستان ربطی به موتور نداره
افتخارات تیبا
1- دوستدار محیط زیست تهیه شده از مواد بازیافتی
08:57  1396/03/30
گزارش
پاسخ دادن
حسین
6

این طبقه بندی که نام بردی برا ۳۰ سال پیش بود نه این تیپ۲ چینی با مواد بازیافتی که ایران خودرو داره میده بهت
بله مدل فرانسویش این حسن ها داشت
شما هم فکر کن فرانسویی سوار شدی باشه ما که میدونیم از چی دارن تولید میکنن لوازم و قطعات ۲۰۶
از لوازم بازیافتی و درجه چندم چینی
آب نعدنی و لوازم پلاستیکی چین میبینن بدردشون نمیخوره تولیدش میکنن به داشبور میدن ایران خودرو برا همین که چین انقذر با ما خوبه
گزارش
پاسخ دادن
09:22  1396/03/30

هراز
6

سلام
خودرو پژو 206 تیپ2 تحویلی 17 مرداد 95 کارکرد تا امروز 12000 کیلومتر
مواردی را جهت اطلاع دوستان می نویسم:

1- بد جا رفتن دنده ها و دیسک و صفحه مشکل داره
2- چهار لکه کوچک روی شیشه جلو سمت راننده که بسختی دیده می شود و اصلا پاک هم نمی شوند. فکر کنم از خود شیشه هستش. دوستان نظری برای تعویض شیشه جلو دارند یا نه و اینکه آیا گارانتی قبول می کنه و تعویضش به صلاح هست یا نه
4- لرزش شروع حرکت در دنده یک و در شتاب بالا وجود دارد
5- لرزش رادیاتور و برخورد لوله هواکش با مخزن آب رادیاتور که درحین رانندگی در جاده خاکی خودشو نشان میدهد
6- صدای هوهو در سرعتهای بالای 100 تا که در زمان کولر روشن بوجود میاد و دوستان در همیجا گفتند از بلبرینگ سر کمپرسور هستش. برای مراجعه به نمایندگی برای رفع این ایراد مردد هستم.ولی فکر کنم بخاطر موتور ضعیف و گیربکس افتضاحش باشه
14:33  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
سهراب
2

سلام بخشی از مشکلات تیپ2 که داشتم
كوچك بودن (كه براي من مهم نيست ولي خوب ما معمولا مسافرت زياد ميريم كه واقعا 206 براي من مناسب نيست )
چرا 206 براي من در مسافرت مناسب نيست به اين دلايل
1 چون ما يك خانواده 4 نفره هستيم با قدهاي بلند وقتي من ميشينم جلوي ماشين عقب ديگه جايي نميمونه و حتي زماني هم كه با دوستام ميرم بيرون هممون تقريبا هم قد و با قدهاي 184 و هيكل درشت هستيم خداييش برامون كوچيك .
2 معمولا توي مسافرت بالاخره پيش مياد وسيله خراب بشه و توي بيابون قطعات 206 سخت گير مياد و تعميرش هم سختره و همينطور هم هزينه قطعات بسيار بالاست .
3 ايمني بالاي نداره (البته اگر ادم خودش خوب رانندگي كنه چيزي نميشه )ولي هميشه همه چيز به رانندگي شما تموم نميشه .
4 تعادل ماشين توي سرعتهاي بالا كمتره .

5 206 كولر خوبي داره منتها اين كولر هم ماشينهاي ديگه دارند منتها اتوماتهاي انها دستي مثلا همين 405 ديگه سيستم كولر مثل قبل نيست بلكه الان ميتوني ميزان سرما داخل ماشين مثل تيپ 2 به صورت دستي تنظيم كني .

6 موتور 206 هم ضعيفه .كافيه كه كولر و يخچال هم با هم موقع حركت بگيرييم پدر ماشين در مياد.
12:33  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
سایپا سوار
3

206 تیپ 2 ماشین سدان و مسافرتی نیست .شما باید سمند ال ایکس یا پارس tu5 بخری که خیلی بهتره...
گزارش
پاسخ دادن
12:58  1396/03/27

شاهین
10

تفاوت تیپ 2 با رانا:
هردو یک پلتفرم
رانا با موتور قدرتمند TU5 تیپ 2 با موتور ضعیف TU3
رانا شیشه عقب برقی تیپ 2 شیشه عقب دستی
رانا ایینه های جانبی برقی تیپ 2 ایینه های جانبی دستی
رانا ترمز عقب دیسکی تیپ 2 ترمز عقب کاسه ای
هردو تقریبا یک قیمت در بازار و هردو یک سازنده (ویران خودرو)
قضاوت با شما (عقل)
11:54  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
امير
0

سلام
چطوري ميتونم ضبطو به گوشيم وصل کنم؟
00:32  1396/03/13
گزارش
پاسخ دادن
امیر 2
0

بلوتوث گوشی تو روشن کن
دکمه سبز در ضبط هست اونو 5 ثانیه بگیر
تو گوشیت به اسم Radio پیدا میشه
بهم وصلشون کن اصطلاحا pair کن
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1396/03/13

امیر
0

دمت گرم
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1396/03/13

احمد
0

سلام دوست عزیز کیفیت پخشش چطوره؟در عقب هم بلندگو داره؟اگر نداره سیم کشیشو داره یا نه؟
گزارش
پاسخ دادن
12:30  1396/03/14

علی
5

شماهایی که سنگ ۲۰۶ رو به سینه میزنید:
۱:ایراد گیربکس زوزه کشیدن
۲:ایراد دیسک و صفحه و لرزش در دنده ۲.گیر کردن دنده که باید با زور درش اورد
۳:صدای زیاد موتور و قدرت کم مخصوصا با ۴ سرنشین و سربالایی و کولر
۴:ایرادات برقی که خیلی شایع هست و هربار یه چیزیش میشه
۵:سوت کشیدن لنتها هنگام ترمز گیری و به یک سمت کشیده شدن ماشین
۶:به صدا افتادن و لق شدن صندلیها بعد از یه مدت استفاده
۷:جنس نا مرغوب تسمه دینام.تسمه تایم و شمع ها و ادوات داخلی موتور که بعد از یه مدت رانندگی خیلی اذیتتون میکنه.درست کار نکردن پمپ بنزین و ...
۸:امکانات پایین از جمله دستی بودن شیشه های عقب.دستی بودن ایینه ها.شما اگه با لباس مجلسی باشی داری میری مهمونی اینه ماشینت تنظیم نباشه خم که میشی اینه رو تنظیم کنی همه فرم لباسات میریزه بهم.پشتی صندلی عقب که توی جاده واقعا گردن سرنشینای عقب رو اذیت میکنه.حالا از اینکه جای پاشونم کمه فاکتور میگیریم.از نوک کاپوت ماشین تا نوک صندوق عقب ماشین پر از ایراده.باید کتاب چاپ کنم از مشکلاتش.لطفا اونایی که این ماشینو ندارن و توی نوبت هستن و اونایی که کارکرد ماشینشون
10:38  1396/03/06
گزارش
پاسخ دادن
اصغر
8

درود بر شما
من 206 sd داشتم بعد 40 تا تسمه تايمش رو عوض كردم بعد دو روز تو جاده تق تق ديگه روشن نشد 2500 گذاشت رو دستم فروختم دادم سمند گرفتم بعد يكسال آب شديد كم كرد فروختم پارس تندر گرفتم الان دو ساله فقط فقط روغن و بنزين ميزنم و كاپوتش رو فقط سرويسكار ميزنه بالا اونم موقع تعويض روغن . يا حق
گزارش
پاسخ دادن
11:48  1396/03/06

Ali
20

شماهایی که سنگ ۲۰۶ رو به سینه میزنید:
۱:ایراد گیربکس زوزه کشیدن
۲:ایراد دیسک و صفحه و لرزش در دنده ۲.گیر کردن دنده که باید با زور درش اورد
۳:صدای زیاد موتور و قدرت کم مخصوصا با ۴ سرنشین و سربالایی و کولر
۴:ایرادات برقی که خیلی شایع هست و هربار یه چیزیش میشه
۵:سوت کشیدن لنتها هنگام ترمز گیری و به یک سمت کشیده شدن ماشین
۶:به صدا افتادن و لق شدن صندلیها بعد از یه مدت استفاده
۷:جنس نا مرغوب تسمه دینام.تسمه تایم و شمع ها و ادوات داخلی موتور که بعد از یه مدت رانندگی خیلی اذیتتون میکنه.درست کار نکردن پمپ بنزین و ...
۸:امکانات پایین از جمله دستی بودن شیشه های عقب.دستی بودن ایینه ها.شما اگه با لباس مجلسی باشی داری میری مهمونی اینه ماشینت تنظیم نباشه خم که میشی اینه رو تنظیم کنی همه فرم لباسات میریزه بهم.پشتی صندلی عقب که توی جاده واقعا گردن سرنشینای عقب رو اذیت میکنه.حالا از اینکه جای پاشونم کمه فاکتور میگیریم.از نوک کاپوت ماشین تا نوک صندوق عقب ماشین پر از ایراده.باید کتاب چاپ کنم از مشکلاتش.لطفا اونایی که این ماشینو ندارن و توی نوبت هستن و اونایی که کارکرد ماشینشون پایینه نظر ندن
11:57  1396/03/04
گزارش
پاسخ دادن
S&s
0

سلام دوستان.میخوام رو ماشینم تیپ ۲ این اپشنا رو نصب کنم.لطفا هر کسی هرکدومشو روی مدل ۹۶ نصب کرده منو هم راهنمایی کنه.
۱:نصب سنسور دمای خارجی جاش زیر اینه هست.
۲:نصب بلندگوهای درب عقب.سیم کشیش توی در اومده یا باید سیم کشی کنیم؟بلندگوهاش گیر میاد؟
۳:پشت سر صندلی های عقب جاش هست ولی نمیدونم پشت سری هارو جا بزنم میشه تنظیم ارتفاع کرد یا نه؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
20:09  1396/02/17
گزارش
پاسخ دادن
206 سوار
1

من قط مورد 3 رو انجام دادم ،
اره ، میشه
مشکلی نداره واسه من ، البته از صندلی عقب ماشین من کسی زیاد استفاده نمیکنه
ولی خب نمونه فابریکی و اصلی رو بخای بخری خیلی هزینه اش بالاس
گزارش
پاسخ دادن
22:10  1396/02/17

206 سوار
1

مورد اول هم دیدم که یه سری انجام دادن ، سیم کشی تا اونجا اومده
منتها باید فعالش کنی و این داستانا
گزارش
پاسخ دادن
22:12  1396/02/17

S&s
1

از یه برقکار خوب پرسیدم.گفت سیم کشیش تا پشت اینه اومده به محض اینکه به سنسور دما وصلش کنی روی mfd نشون میده.نیاز به فعال کردن نداره.سنسور رو خریدم.فردا خودم نصبش میکنم.فقط هرچی گشتم باند فابریک درهای عقب گیرم نیومد.پشت سر صندلی خیلی هزینش نمیشه.این مدل جدیدا جاشو داره فقط وقتی پشت سر صندلیو خریدم باید خارهاشو بگیرم تا تنظیمم بشه.فردا آمارشو در میارم
گزارش
پاسخ دادن
23:19  1396/02/17

احمد
2

من مورد ۱ و ۲ رو انجام دادم
سنسور دماسنج ۵۰۰۰ تومنه و سیم کشی تا خرطومی لای در وجود داره فعال سازی هم نمیخواد
بلندگو عقب سیمکشی داره فقط باید یه جفت بلنگو ۱۳.۵ سانتیمتری بخری، فابریکش ۳۰ تومنه
پشت سری هم ۳۵ تومنه، البته غیر فابریکش که به درد هم نمیخوره
با ۲۰۰ تومن هم میتونی آینه ها رو برقی کنی
گزارش
پاسخ دادن
23:40  1396/02/17

206 سوار
0

یعنی نیازی به دیاگ ک فعال بشه ؟
گزارش
پاسخ دادن
00:32  1396/02/18

206 سوار
0

پس خبر سنسور به ما هم بده ک چجوریه ممنون میشم
گزارش
پاسخ دادن
00:34  1396/02/18

S&s
3

سلام داداش.ممنون از راهنماییت.خیالمو راحت کردی اگه سیم بلندگوها تا توی در عقب اومده پس کار راحتیه.فقط باید بگردم بلندگو فابریکشو پیدا کنم.پشت سری صندلی ۳۵ تومنی مگه با نمونه فابریک چه فرقی میکنه؟این غیر فابریکه قابل تنظیم نیست؟
دوستانه ماشین باز که تیپ ۲ دارید.قاب رو اینه همه رنگیش هست ۱۵ تومن میشه اون قسمت بالای اینه رو راحت عوض کرد مثه تیپ ۵ که هم رنگ بدنه هست.راحته راحتم عوض میشه
گزارش
پاسخ دادن
00:48  1396/02/18

206 سوار
1

یه کم کوچیکتر ب نظر میاد ، رو پایه هاش هم جای تنظیم نداره ولی خب بالا و پایین میشه و تو جاش سفته
فابریکی من قیمت گرفتم هر دونه 70 تومن میگفتن ، یعنی 3تاش 210 تومن
گزارش
پاسخ دادن
01:21  1396/02/18

206 سوار
0

یه کم کوچیکتر ب نظر میاد ، رو پایه هاش هم جای تنظیم نداره ولی خب بالا و پایین میشه و تو جاش سفته
فابریکی من قیمت گرفتم هر دونه 70 تومن میگفتن ، یعنی 3تاش 210 تومن
گزارش
پاسخ دادن
01:28  1396/02/18

206 سوار
0

یه کم کوچیکتر ب نظر میاد ، رو پایه هاش هم جای تنظیم نداره ولی خب بالا و پایین میشه و تو جاش سفته
فابریکی من قیمت گرفتم هر دونه 70 تومن میگفتن ، یعنی 3تاش 210 تومن
گزارش
پاسخ دادن
02:20  1396/02/18

Mehrdad
1

باند درب عقب رو سایت اپکو قبلا داشت.نکته بعدی اینکه برای درب عقب از هر باند 13 سانتی متری گرد میتونید به جای فابریک استفاده کنید کاملا راحت
گزارش
پاسخ دادن
02:33  1396/02/18

206 سوار
0

یه کم کوچیکتر ب نظر میاد ، رو پایه هاش هم جای تنظیم نداره ولی خب بالا و پایین میشه و تو جاش سفته
فابریکی من قیمت گرفتم هر دونه 70 تومن میگفتن ، یعنی 3تاش 210 تومن
گزارش
پاسخ دادن
08:57  1396/02/18

احمد
0

اگه تهران هستید فروشگاه bnc شرق تهران بلنگو داره
سنسور دماسنج فعالسازی نمیخواد یه سر سیم سنسور رو به بدنه و یه سر سیم رو به سیم سبز نازک توی خرطومی لای در شاگرد وصل کن بلافاصله دما رو نشون میده
گزارش
پاسخ دادن
12:51  1396/02/18

2017
0

واسه دسترسی به اون سیم سبز ناک و خوطومی کدوم قسمتها باید باز بشه؟ رودری و اینه باید کامل باز بشه؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1396/02/18

ایران
0

با سلام
باند درب عقب فابریک رو شرکت آپکو داره که میتونین سفارش بدین.آدرس لینک رو براتون میزارم
http://www.opco.co.ir/modules/online_shop/products.php?id=102&cat=13
گزارش
پاسخ دادن
17:43  1396/02/18

رضا
1

سیستم کروز قابل نصبه؟؟؟
23:58  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن
اصغر
0

هه؟
گزارش
پاسخ دادن
18:00  1396/02/07

رضا
1

برای ۲۰۶ های جدید باید یونیورسال نصب کنی . هزینه شم حدودا هفتصد تومن در میاد
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1396/02/07

S&s
2

سلام دوستان.بین ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ و صندوقدار و ۲۰۷ موندم.نه اپشن واسم مهمه نه تفاوت قیمتش.تنها چیزی که واسم مهمه اینه که هروز تو نمایندگیا نباشم.در کل خرابیش کمتر باشه.دوستانی که از هر کدوم از این ماشینایی که گفتم تجربه ایی دارن منو راهنمایی کنن.سپاس
12:37  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

تیپ 5 مدل 94 دارم، سیم کلاچ دوشاخه کلاچ دیسک و صفحه عوض شد. دقیقا 1 روز عالی بود و از روز بعد مثل قبل سفت شد و زانوی آدم درد میگیره. دقت کنید که اگر مشکل داره زیر 5000 تا ببرید نمایندگی و اسرار کنید تا چک کنن، من تو 25000 بردم کل هزینه دیسک و صفحه گرفتن

مثل اینکه گیربکس 405 استفاده شده جواب خوبی نداده مال رانا هم فکر کنم همینه، 207 اگر همین باشه که واقعا گرونه
گزارش
پاسخ دادن
08:09  1396/02/12

سامان
1

با سلام. من امرپز تحویل گرفتم.تجربه خودم رو میگم تا بقیه استفاده کنن( قبلش 111 مدل 95 داشتم)..پدرم هم ال90 داره..نسبت ب اینا نظرمو میگم:

. با او چیزی ک فک میکردم فرق داشت..دنده ها خیلی سفت جا میرن..( ینی مث ال90 نیست ک با اشاره کلاچ دنده راحت عوض شه فک کنم باید تا ته کلاچ بگیری که من عادت نداشتم)..خیلی تو ذوقم زد چون حس رانندگی سریع و اسپرت رو از ادم میگیره
هیدرولبک ماشین خوبه..فرمون خوشدسته اوکی
..صداش تقریبن کمه..
تو شتابگیری اول ماشین با ول کردن کلاچ میپره ولی بعد از اون هر چی گاز میدی خیلی دیر دور میگیره.. ( باید تا ته گاز بدی تا حس شتابگیری خوبی داشته باشی...111 صفر ک قبلش داشته خیلی بهتر از این شتاب میگرفت)..
اما ترمز.. ک واقعن ب طور مشکوکی ضعیف میگیره.. نمیدونم چرا..
سوال دیگه بود در خدمتم
در مجموع 206 قیافه عالی داره ولی حس رانندگیش ب دلم ننشست من تو 111 راحتتر بودم تو شهر.. ممنون
19:23  1396/01/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرشاد 206
10

راهکار کاهش لرزش در دنده دو:

بدلیل ارتفاع بیش از حد ماشین های ایرانخودرویی به نسبت مدلهای وارداتی 206 نسبت به سطح زمین موقعیت قرارگیری پلوس ها کمی زاویه دارتر خواهد بود و این زاویه در دور پایین موجب ایجاد لرزش در ماشین و اصطلاحا تلو تلو خوردن میشه.

فنر های موجود در خودرو های صفر برای تیپ 2 فنر دو زرد و یک آبی (لکه های رنگ نروی فنر شاندهنده نوع فنر) هست. ارتفاع فنر زمانی که تحت بار نیست حدود 42 سانتیمتره. که ارتفاع لاستیک از لبه گلگیر حدود 10 سانتیمتره (5 انگشت)!

و اما راهکار:

تعویض فنر های فابریک با فنر مرسوم به تیپ 4 ای (برای موتور 1400 سی سی) که به فنر سه آبی معروف است بدون تغییر یاتعویض کمک فنر فابریک
ارتفاع این فنر ها در حالتی که تحت بار نیست حدود 37 سانت است که موقع قرارگیری ارتفاع لاستیک تا لبه رینگ رو حدود 3 انگشت یا 6 سانت میکند!!! و خودروی شما یه ارتفاع فابریک میگیره و نرمی برای سرعت گیرها و آسفالت های غیر استاندارد ایران در حین داشتن هندلینگ کمی بهتر نسبت به فنر فابریک (ایرانخودرویی)

در مدل تیپ 5 فنر تیپ 4 ای رنگش متفاوته و دو بنفش یک زرد است!
11:46  1396/01/06
گزارش
پاسخ دادن
سی سی
1

چند تا مشکل باعث کپ ویا دیر عملکردن پدال وگاز خوردن وضعف شتاب اولیه میشود
1-گرفتگی کاتالیز
2-خطا مپ سنسور
3-خطا سنسور اکسیژن
4-کمبود فشاد پمپ بنزین
5-کثیفی وگرفتگی فیلتر بنزین
13:32  1395/12/08
گزارش
پاسخ دادن
احمد
10

دیدم بعضی ها خیلی دارن تند میرن گفتم در حدی که بلدم مشخصات 206رو در مقایسه با تیبا بگم
1. مولتی پلکس ( تیبا سوارا اصلا میدونن مولتی پلکس چی هست؟)
2. Abs, ebd, eba, ( تیبا abs خالی)
3. بلوتوث
4. چراغ همراهی تا منزل
5.برف پاک کن متغیر با سرعت خودرو یا هماهنگ با دنده عقب
6.راهنما اتوماتیک جهت تغییر لاین (4 چشمک)
7. سنسور دنده عقب با هشدار شنیداریو دیداری در صفحه دیسپلی خودرو
8.دماسنج،( سنسور 5000 تومنی باید نصب بشه)
9.رادیوپخش usb , cd و sd با قالبیت نمایش اطلاعات فارسی روی دیسپلی ( پخش تیبا فقط cd میخومه و فلش نمیخوره)
10. دزدگیر فابریک بابوق خودرو
11. تنظیم ارتفاع صندلی راننده (به جای صندلی مثل سنگ تیبا)
12.دارنده 3 ستاره ایمنی (تیبا یه ستاره)
13. نمایش اطلاعات سفر روی دیسپلی
14. کمربند هوشمند پیش کشنده در تصادفات
15. صندلی عقب تاشو
16. سیستم کنترل بخار بنزین
17. کنترل صوتی پخش، بلوتوث و اطلاعات سفری پشت فرمان
18. کیفیت بالاتر
با کلی امکانات دیگه این هارو همینجوری یادم اومد
حالا تیبا چیا داره، در مقایسه با 206 به جز موتور قوی تر ولی پر دردسر وپرس ...
00:34  1395/12/05
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
4

بله ۲۰۶ فرانسه و سالهای قبل اینا رو داشت با کیفیت عالی ولی الان چی همشون شدن چینی درجه چندم بی کیفیت با مونتاژ پایین ایرانی که کاملا معلوم وقتی استفاده میشه ازش که چقدر کیفیتش پایین
الانم که گیربکس و موتور دنده و خیلی مشکلات دیگه ام داره که داریم تو همین پیج یا تو صفحه های دیگه سایت میبینیم
در کل تیبا هاچ بک خیلی خیلی سرتر از تیپ۲ اینو من نمیگم اونایی که هر دوتا ماشین داشتن و چند سالی ازش استفاده کردن میگن خودتونم میتونید تحقیق کنید انقدر که اینجا از تیپ۲ میان میگن اینجاش خرابه مینالن تو صفحه تیبا یا تیبا۲ همه چی آرومه این نشون میده ضعف مونتاژ پایین تیبا۲ کمتر شده که مردم راضین و مشکلی ندارن این مهمه نه اینکه حالا ضبط ماشینت بلوتوث داره برف پاک کن چند جهتی داره
مهم رضایت و استفاده از ماشین نه اینکه همش برا خرابی بیان بگن کجاش خرابه
دلم خیلی سوخت اون بنده خدایی که آمپر بنزینش تو اتوبان فول نشون داده ولی خاموش کرده همینجا گفت این مهمه که سالم باشه نه اون آپشن ها یا حق
گزارش
پاسخ دادن
02:38  1395/12/05

206 سوار
3

احمد جان این اطلاعاتی که دادی مال 206 قبل سال90 بوده که ایسیو bsi بود تولید الان 206 فرقی با تیبا نمیکنه.. این اختلاف قیمت تیبا با 206 که 8 میلیونه تا دلت میخواد میتونی آپشن نصب کنی با برند معروف تازه بازم از 206 ارزونتر در میاد. موتوری هم من خیلی تحقیق کردم حق با مختار. انصافا موتورش مرگ نداره
گزارش
پاسخ دادن
09:32  1395/12/05

فرشاد (کارشناس)
3

آقایی که با اسم جعلی میای که کاربرا رو گمراه کنی. معلومه دستتم تاحالا به 206 نخورده . هنوز جنابعالی نمیدونی مدل های فرانسوی ضبط مجهز و دوربین دنده عقب و کامپیوتر سفری نداشتند. در ضمن اون قطعات چینی که نام میبری بله هست توش ولی خبر نداری که DFM دانگ فنگ موتور، پژو سیتروئن رو خریده. دلیل استفاده از موتور TU5 و پلت فرم کراس اور پژو در H30 Cross همینه. قطعات چینی هستند که روی خودروهای ساخت فرانسه هم نصب میشه. منتهی از سال 91-93 ایرانخودرو سرخود به سازنده های چینی غیر vendor list های پژو سفارش میده و قطعات کیفیت پایین رو نصب میکرده. سفارش موتور به هند میداده. ولی الان خیلی فرق کرده. قطعات از وندور لیست های پژو میاد. خیلی از مدلهایی که قراره جدیدا بیاد قطعات چینی داشته باشن.
گزارش
پاسخ دادن
09:36  1395/12/05

فرشاد (کارشناس)
3

جناب احمد با تشکر از شما اصلاح میکنم سه ستاره کیفی نه امنیتی!
206 از نظر امنیتی 4 ستاره و تیبا رو الله اعلم ؟؟؟

تیبا انقدر بد طراحی شده. که یک ستاره هم نمیتونه بگیره.
دلیل دارم: بقدری قسمت پشت محکم درست شده در صورتیکه همه خودرو ها حتی پراید که طراحی کره است برعکسشه یعنی قسمت انتهایی خودرو باید نرمتر باشه تا ضربات توسط بدنه جذب بشه نه اینکه بدنه جذب نکنه وبه سرنشین بد بخت منتقل بشه (تیبا اینطوریه). و در ضربات یکم محکم متاسفانه طاق ماشین جمع میشه!!!!!!!!!!!!!!!
ارادتمند شما فرشاد فروتن
گزارش
پاسخ دادن
09:45  1395/12/05

احمد
1

دوست عزیز تمام این موارد روی 206 تیپ دو خودم وجود داره. مدل 95
حدود 10.000 کیلومتر باهاش راه رفتم هیچ عیب و ایرادی تاحالا پیدا نکرده. مصرفش تو شهر صدی هفت هستش
به تبلیغات بد بعضی ها گوش نکنید
گزارش
پاسخ دادن
18:03  1395/12/05

آرین
0

سلام دوستان
آیا قفل پنل ضبط که به ترمز دستی متصل می شود و جلوی ضبط قرار می گیرد برای جلوگیری از سرقت ضبط کارایی دارد ؟؟؟و اینکه آیا ضبط فابریک مدل 95 ارزش این نوع محافظت را دارد؟
فکر میکنم به نظرم این قفل جلب توجه می کند و باعث تحریک ماشین میشه
همچنین ایا قفل زاپاس هم کارایی لازم برای جلوگیری از سرقت را دارد؟؟؟
در ضمن نمیخوام دزدگیر نصب کنم...
ممنون میشم راهنمایی کنید

17:50  1395/11/19
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام ایا تیپ۲ کروز کنترل دارد؟؟؟؟؟؟
13:15  1395/11/19
گزارش
پاسخ دادن
2017
1

چه انتظارا داری...دماسنج نداره نداره اونوقت تو حرف از کروز کنترل میزنی؟؟؟؟ یه حدود200از جیب مبارک خرج میکنی برات نصبش میکنن
گزارش
پاسخ دادن
14:19  1395/11/19

رضا
1

خیر
گزارش
پاسخ دادن
14:33  1395/11/19

مهدی
0

سلام خدمت دوستان
من الان 7 ماهه دنبال سنسور دنده عقب میگردم ولی اصلا تو بارار کرمانشاه موجود نیست....
تو سایر استانها هم اینجوریه؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
19:21  1395/10/21
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

سلام، بله، نمایندگی شهر ما هم گیر نمیاد
گزارش
پاسخ دادن
12:15  1395/10/22

کاربر: علي 206
1

مهدي جان سلام

آره داداش همه شهرها حتي آپكو تهران هم ميگه فعلا موجود نداريم . بايد بگردي تو نمايندگيهاي سطح شهر ايشاالله پيدا بشه . فقط بعد خريدن حتما واسه نصب ببر آپكو يا نمايندگي ايرانخودرو تا واست نصب كنن تا دزدگير از گارانتي خارج نشه . چون فقط دنبال بهانه ميگردن كه از گارانتي خارج كنن .

موفق باشي
گزارش
پاسخ دادن
23:04  1395/10/21

Pouya
0

سلام اقا علی 206.....پس نظرتون چیه چی بگیرم دوروبر 25 تومن؟
01:14  1395/09/28
گزارش
پاسخ دادن
پوریا
0

برادر من چرا انقدر رو تیپ2 چینی منقضی شده تعصب دارین؟ شما بنزو پورشه بخرین خدا رو بنده نیستی.. تیپ2 همینجوریش ارزش خرید نداره دیگه مستهلک شدش که آخر دیوانگی خریدش. خدا نکنه بخرج بیوفته دیگه راحتت نمیزاره.. هر کی ام میفروشه حالشو کرده به خرج میوفته میفروشه. تیبا از نظر فنی واقعا سر به تیپ2.. 206 الکی قیمتش بالاست. سر خودتو با این حرفا شیره نمال. در عمل تیبا نشون داده کم استهلاک تر و کم خرج تر از تیباست..
گزارش
پاسخ دادن
00:48  1395/09/29

کاربر: علي 206
7

پویا جان دوباره سلام

راستش تو این رنج قیمت محصولات سایپا مثل تیبا هست که اصلا آوردن اسمشم اشتباهه چی برسه به خریدش.
به نظر من اگه بتونی لااقل یه سه یا چهار تومنی جور کنی یه 206 تیپ دو بالاتر بگیری که عالیه.اگرم جور نمیشه،با همین پول 206 یه کم مدل پایین تر میشه خرید ولی به شرطی که با حوصله بگردی و اگه یه ماشین به نظرت مرتب اومد حتما چندتا مکانیک نشون بدی و تشخیص رنگ ببری که هم از نظر سرشاسی مطمئن بشی که خیلی مهمه چون 206 که سرشاسیش خورده باشه اصلا طرفش نرو ، هم اینکه موتوریشو لااقل چندتا مکانیک تایید کنن و حتما تو قولنامه یه ده روزی وقت بگیری که خدای نکرده مشکلی داشت ضرر نکرده باشی.
به هر حال با وقت گذاشتن و حوصله مطمئن باش ماشین خوب پیدا میشه .
موفق باشی داداش
گزارش
پاسخ دادن
19:29  1395/09/28

کاربر: علي 206
3

آقا پوریا سلام

شکی نیست که تیبا خرجش کمتر از 206 تیپ دو ولی به چه قیمتی ؟
تیبا صفر کیلومتر صدای موتور و گیربکسش اعصابتو فاتحه می خونه.بله شک نکن من و شما و همه اگه پول داشتیم 206 حتی تیپ 5 و 207 هم سوار نمی شدیم.من شخصا الان اگه 70 تومن پول داشتم حتما کیا پیکانتو سوار میشدم که واقعا ماشین خوبیه.ولی با سی تومن پول بهترین گزینه 206 چون واقعا امتحانشو پس داده . اینقدرم نگین چینی من خودم دوماهه تحویل گرفتم بیشتر لوازمش یا والئو شده یا کیفیتش نسبت به قبل بالاتره.اگه قراره جنس چینی نخری پس هیچ ماشینی نباید سوار بشی چون خیلی ماشینا تو چین داره ردیف میشه.
درضمن از کسایی که تیبا واقعا سوار میشن ، ببینین واقعا دارن و سوار میشن سوال کنین بعد متوجه میشین که ارزش حتی طرفش رفتن رو نداره.
من شخصا رو تجربه با این رنج قیمت 206 رو پیشنهاد میکنم چون هرچی باشه بازم اسم و بوی پژو فرانسه رو داره.
گزارش
پاسخ دادن
21:09  1395/09/29

حامد
10

اصلا بحث تیبا با 206 رو میبینم یاد خود میفتم
یدونه موبایل سونی z2 داشتم دوربینش 20 مگاپیکسل بود 1500 داده بودم وقتی آیفون رو میدیدم که دوربینش 12 هس اونم قیمت 2700 رم خور نیست.... میگفتم دیوانگی محض هست این همه پول بدی برای موبایلی که قیمتش نسبت به امکاناتش یکسان نیست بعد مدتی ی ایفون خریدم دیدم باا اینجا کجا سونی کجا انگار داری چرتکه رو با لپ تاپ مقایسه میکنی
دقیقا تیبا سوارها تا وقتی که 206 نخرن همچین حسی رو خواهن داشت
جوابشون رو ندین بیان اینجا جک بگن بخندیم
09:53  1395/09/07
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

از همون ساقي ميخرم كه تو ميخري ازش
واقعا خياي محشره تيباا
مازراتي رو لوله كرده بود تو خيابون
داداچ اشتب ميزني جنست رو عوض كن تا فرق تيبا با 206 رو بدوني
گزارش
پاسخ دادن
00:47  1395/09/08

رضا
1

بله من خودم تيبا داشتم دو ماه پيش فروختم تيبا رو فقط با پرايد بايد مقايسه كرد فقط خيلي مشكل داره خيلي اذيتم كرد خرج ريو رو ميكردم سواري تيبا رو ميداد اخه سري اول بود قطعات ريويي بوددي كور جلو بدترين مشكلش بود روغن ريزي گيربكس كلا همش مشكل بود تصميم دارم ٢٠٦ بگيرم با نظر دوستان كه ميگن تيبا رو با پرايد بايد مقايسه كرد موافقم
گزارش
پاسخ دادن
10:35  1395/09/08

احمد
22

مشخصات فنی تیپ2
1. مولتی پلکس ( تیبا مولتی فس هستش)
2. Abs, ebd, eba, ( تیبا abs خالی)
3. بلوتوث
4. چراغ همرهی تا منزل
5.برف پاک کن متغیر با سرعت خودرو یا هماهنگ و دنده عقب
6.راهنما اتوماتیک جهت تغییر لاین (4 چشمک)
7. سنسور دنده عقب با هشدار شنیداریو دیداری در صفحه دیسپلی خودرو
8.دماسنج،( سنسور 5000 تومنی باید نصب بشه)
9.رادیوپخش usb , cd و sd با قالبیت نمایش اطلاعات فارسی روی دیسپلی ( پخش تیبا فقط cd میخومه و فلش نمیخوره)
10. دزدگیر فابریک بابوق خودرو
11. تنظیم ارتفاع صندلی راننده (به جای صندلی مثل سنگ تیبا)
12.دارنده 2 ستاره ایمنی (.کمه ولی از یه ستاره تیبا بهتره)
13. نمایش اطلاعات سفر روی دیسپلی
14. کمربند هوشمند پیش کشنده در تصادفات
15. صندلی عقب تاشو
16. سیستم کنترل بخار بنزین
17. کنترل صوتی پخش، بلوتوث و اطلاعات سفری پشت فرمان
با کلی امکانات دیگه این هارو همینجوری یادم اومد
حالا تیبا چیا داره، در مقایسه با 206 به جز موتور قوی تر و پرسرو صدا تر؟
19:10  1395/08/30
گزارش
پاسخ دادن
احمد
1

راهنمای تغییر لاین اتوماتیک ; وقتی می خواهید تغییر لاین بدید یه فشار کوتاه به دسته راهنما بدید راهنما 4 مرتبه به همون سمت میزنه و اتوماتیک قطع میشه
چراغ همراهی تا منزل هم بعد از خاموش کردن ماشین و در آوردن سویچ یه بار نور بالا بدید چراغ ها واسه 30 ثانیه روشن میمونن بعد اتوماتیک خاموش میشن
گزارش
پاسخ دادن
00:04  1395/09/01

احمد
0

برف پاک کن با سرعت خودرو
1. در پله اول برف پاک کن ،با تغییر سرعت خودرو فاصله هر بار در حالت زماندار تغییر میکنه یعنی سرعت زیاد بشه فاصله هر کارکرد از هم کمتر میشه
2 در پله سوم، حالت تند اگه سرعت رو کم کنید سرعت برف پاک کن کم میشه و اگه توقف کنید میره رو حالت زماندار
3 وقتی برف پاک کن جلو روشنه وقتی دنده عقب میگیرید خود به خود برف پاک کن عقب هم روشن میشه
گزارش
پاسخ دادن
00:44  1395/09/01

محمد
0

دمت گرمممممم... روشونو کم کردی.. 206 عشقه..
گزارش
پاسخ دادن
12:20  1397/01/29

محمد
21

معایب تیبا:
1.صدای زیاد موتور داخل کابین
2.صدای زوزه ی زیاد گیربکس
3.خراب شدن مکرر سنسور میل سوپاپ.
4.صندلی های خشک و خسته کننده.
5.کم بودن جای پا برای سرنشینان جلو که پایشان میخوره به کنسول میانی.
6.کم بودن جای پای سرنشینان عقب که پاشون میچسبه به صندلی جلویی.
7.کوبیدن کمک فنرها و جنس نامرغوب انها
8.رگلاژ نبودن درب ها
9.جنس بسیار بی کیفیت داشبورد
10.گشتاور تیبا که در دور 4000 تولید میشود و دور پایین و میانی ضعیف هست.
11.خراب شدن مکرر سنسور اکسیژن.
12. به صدا افتادن داشبورد و رودری ها بعد از مدت کوتاه
و....
16:38  1395/08/30
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

مورد 5 و 6 دروغ محض است میتونید اندازه بگیرید و از ماشین های دیگه هم اندازه بگیرید تست کنید
با تشکر
گزارش
پاسخ دادن
23:26  1395/09/02

علی
3

آقای طرفدار تیبا جواب سئوالم رو به طور دقیق ندادی عزیز . من پرسیدم اگر بخوان بین تیبا و 206 تیپ 2 یکی رو انتخاب کنی بدون اینکه پولی بدی کدوم رو انتخاب میکنی ؟ اینکه این رو میفروشم پول میذارم روش بهترش رو میخرم که نشد جواب سئوال من . وجدانی انصافی بین 206 تیپ2 و تیبا اگر یکی رو بخوان بهت هدیه بدن مجانی واسه خودت کدوم رو انتخاب میکنی ؟
09:14  1395/08/24
گزارش
پاسخ دادن
تیبا
1

عزیزم جواب من خیلی واضح و صادقانه بود. عرض کردم تیپ2 رو میگیرم میفروشم ماشین دیگه ای میخرم. مثلا از بانک 206 تیپ2 برنده شدم میرم میگیرم سریعا ماشین رو میفروشم به پول نزدیک میکنم. وجدانا تیپ2 رو سوار نمیشم میفروشم. من 4 سال پیش ماشینو نقد خریدم میتونستم تیپ2 405 سمند بگیرم اما تیبا رو انتخاب کردم و واقعا راضیم
گزارش
پاسخ دادن
09:51  1395/08/24

راننده قدیمی
1

آقای محترم بنده جوابتون رو میدم ، پول بیشتر یعنی آسایش بیشتر ، خوب معلومه قیمت 206 بیشتره ، ولی همیشه قرار نیست هر چیزی که گرانتر باشه باب دل و سلیقه آدم باشه چلو ماهی از کوبیده کگرانتر هست ولی خیلی ها کوبیده رو به ماهی ترجیح میدهند و اصلاً ماهی خور نیستند ، و کوبیده رو بیشتر دوست دارند ، بحث ماشین هم همینه. بنده اگه بین 206 و تیبا بخوام یکی رو انتخاب کنم با اینکه 206 دوست ندارم ، ولی فقط و فقط به خاطر قیمت بیشترش که برام سرمایه بالاتری میشه ، 206 رو انتخاب میکنم ولی چون این خودرو رو دوست ندارم و باب میلم نیست ، می فروشم و با پولش سمند ef7 می گیرم که خیلی دوست دارم و قیمتش واقعاً ارزش خرید داره ، 206 به نظر شخصی من ماشین رالی و داخل شهری هست و در حد جاده نیست...
گزارش
پاسخ دادن
10:10  1395/08/24

محمد
3

تیپ 2 رو میگیرم میفروشم یعنی چی ؟ طرف میگه یک کلام بین 206 تیپ 2 و تیبا کدوم رو انتخاب میکنی اگر مجانی بهت بدن . تو میگی میفروشم ‍‍! کی میاد تیبا سوار بشه وقتی 206 تیپ 2 هست . تیبا فقط قیمتش کمتره که فروش میره اگر هم قیمت تیپ 2 باشه که حتی یک تیبا هم فروش نمیره
گزارش
پاسخ دادن
10:38  1395/08/24

امیر
3

کل حرف تیبا اینه شما تیپ2سوارها گول خوردین که تیپ2 خریدن و باید تیبا میخریدین چون تیپ2 توی شتاب از تیبا میخوره و تیبا پرقدرته و کم مصرفه و کم استهلاک
برای اینکه گوشه ای از کم استهلاک بودن و به صرفه بودن و خیلییییی خوب بودین این ماشین رو ببینین سری به پیج تیبا بزنین تا با گوشه کوچکی از مشکلات خیلی عادیه تیبا آشنا بشین.
مشکلات:
صدای موتور:مهم نیست با سیستم و ولوم بالا حله داداش
گیربکس و گیر داشتن دنده ها:خب دونفری زور میزنیم دنده میدیم
سوت کشیدن موتور:کلا این یه مزیته مثل زود پز که نشون میده ماشین آماده حرکته
شکستن دستگیره در و مشکل در باز و بسته شدن:با لگد که بسته میشه
مشکل دیسک و صفحه:دانشمندان راه حلی برای این مورد پیدا نکردن چون قابل حل نیست
جالب اینه طرف با این همه ایراد میاد از تیپ2 ایراد میگیره که واشرش میسوزه!!!ما دور موتور ماشینمون رو به خط قرمز نمیچسبونیم که واشر بزنیم......ما 206رو از دم قسط نگرفتیم ولی مثل اینکه شما پول پراید داشتی خودتو تو قسط انداختی تیبا گرفتی حالا نمیتونی بفروشیش داری سعی میکنی که درصد فروش تیبا رو بالا ببری....تیبا یک پراید ارتقا یافتس
09:46  1395/08/18
گزارش
پاسخ دادن
تیبا
0

آقا امیر انگار تازه ماشین خریدی داغی هنوز کاملا مشخص. برای صدای موتور هیچ ماشینی رو تو سایپا تعمیر نمیکنن . این مورد با روغن موتور خولدو نمد کاپوت تا حد قابل ملاحظه ای قابل حله. خدا شاهد دنده های من راحت جا میره و اینو قبول کن ماشین شانسیه کمو بیش مشکلات در تمام خودروها هست. تیپ2 مشکل گیربکس نداره؟؟ موتورش که فقط بدرد داخل شهر میخوره و خیلی باید مراقبش باشی تا بخرج نیوفته..من بخاظر صدای موتور آهنگ گوش نمیدم. اصلا در حدی نیس اذیت بشم مخصوصا دنده 4.5.. سنسورا هم درست میگی واسه من تو این 4 سال هنوز خراب نشده ولی خراب بشه با هزینه کم قابل حله.. عرض کردم پژو به استهلاک زیادش معروفه مخصوصا tu3 xu7.., تیپ2 چه برتری به رقباش داره؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
11:20  1395/08/18

حسین
4

سلام دوست تیبایی که بیشتر نظراتت را خودم گفته بودی کسی که بره تیپ 2 بخره عقده داره نه والا من عقده ندارم چه خوبه انسان ها به شخصیت دیگران احرتم بذارن و حتی دیگری توهین کرد از منش مردانگی استفاده کنه و جواب توهین را نده در مورد انتخاب تیپ 2 چرا من گرففتم یا چرا خیلی های دیگه گرفتن من خودم از ظاهر ماشین بیرونی و داخلی خیلی خوشم میومد برا همی رفتم 206 انتخاب کردم نرفتم سمند یا تیبا یا 405 بگیرم چون از قیافش خوشم اومد بیشتر و این صد درصد برمیگرده به علاقه طرف و سلیقش شما نمیتونی بگی به طرف چون اون بهرته ضرر کردی نه برادر من سلیقش این را پسندیده بعدش هم یه چیز بگم تفاوت هم اگر باشه یعنی به فرض محال یگیم تیبا بهتره 206 این درصد تفاوت حتی 20 درصد هم نمیرسه که من بخام برم نظرم را عوض کنم و تیبا بخرم حالا چرا تیپ 5 نگرفتم از چند جا و چند سایت تحقیق کردم گفتن تیپ 5 الان زیاد جالب در نیومده شاید هم خوب دراومده نمیدونم مدرک بدم ولی گفتم بزار این را انتخاب کنم حال چرا شما اینقدر تعصب داری که بگی این بهتر اونه و تیپ 2 اصلا نمی ارزه نباید این طور صحبت کنید چون اون برمیگرده به سلیقه ما
گزارش
پاسخ دادن
12:40  1395/08/18

امیر
4

بنده هر یکسال و نهایتا یکسال و نیم ماشینمو عوض میکنم و به آشنا میفروشم و خودم هر چند وقت ماشین هایی که داشتم رو میبینم،ببین تو اومدی توی این پیج کل حرفت اینه به جای 206 تیپ2 برین تیبا بخریم!نمد و روغن فوقش10درصد اثر داشته باشه ولی اون صدای آزار دهنده که مثل تراکتور هست و همه تیبادار ها ازش شاکین رو ماست مالی نکن،در این مورد تیپ2 در برابرش تویوتاس و یه مسئله دیگه اینکه گفتی نسبت به رقباش چه برتری داره؟ظاهرش از تیبا خوشگلتره و به نظرم مقایسه کردن این دوتا خنده داره،دوم ایکنه ایمنیش از تیبا بیشتره،کولر و بخاریش از تیبا خیلی قوی تره،مصرفش کمه،خیلی راحت مثل آب خوردن فروش میره،طراحی داخلیش خیلی قشنگتره،ضبطش بلوتوث و فلش و aux وsd داره،هشدار دنده عقب داره که خیلی کاربردیه و.....من به شما میگم درصد خرابی تیبا و مراجعه به نمایندگی تیبا حداقل دو برابر 206تیپ2 هست اگه دروغ میگم برید تحقیق کنید و بپرسید،در بحث شتاب که میگی درگش توی سایت فلان هست خودم دیدم که اون تیبا 2 بود و تیبا 2 سبکتره و درضمن مدل 206خیلی پایین بود و شرایط یکسانی نداشتن با این حال اندازه یه ماشین جلو افتاد.
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1395/08/18

علی
6

سلام من نه تعصب دارم ن چیزی . ماشینای زیر ۵۰ تومنو همشونو داشتم فقط پشیمونم که چهار ماه تیبا سوار شدم واقعا آبرو بره. پیاده باشی بهتره تا این که ماشین به این زشتی سوار شی. از پیکان بدتره..البته به نظر شخصی من اینطوره .به نظر شما چی دوستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!؟؟!؟!؟؟؟؟
08:39  1395/08/17
گزارش
پاسخ دادن
جعفر
3

100%100
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1395/08/17

احسان
3

یکی از آشنایان ما گرفت گفت خیلی پشیمونم
صدای موتورش زیاده و قیافه هم که چه عرض کنم در کل نمیشه به چیزی از این ماشین دل رو خوش کرد
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1395/08/17

راننده قدیمی
0

تو همون پیاده باشی سنگینتر هستی ، چون جنبه ماشین سواری نداری
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1395/08/22

ایمان
0

منظورم مقایسه،ببن 111 صفر و 206 صفر بود..برای تو شهر. چون شنیدم 111 جمع و جور تره و فرمون 111 نرم تره و از 206 سبک تره.. ولی می خوامرخرجش کمتر باشه و 6.. 7 سال داشته باشم..کدوم بی دردسر تره؟
206، تیپ 2 برا جاده چطوره..جواب میده؟
07:46  1395/08/06
گزارش
پاسخ دادن
ایکس
0

سلام
تیپ پنج ارزش گرفتن داره یا تیپ دو
لطف کنید راهنماییم کنید با دلیل
شرمندتونم
02:41  1395/08/06
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

سلام
بچه ها یه سوال :میشه اینه بغل برقی و شیشه بالابر عقب برا 206 تیپ2 نصب کرد البته منظورم اینه که سیم کشی داره یا باید سیم کشی جدید انجام داد برا تیوترها که جای اینه دستی هستش ایا سیمشو داره؟
ممنونم
11:52  1395/07/07
گزارش
پاسخ دادن
جک جی 4
0

عزیز هنوز اردبهشتیا فاکتور نشدن حتی شاسی هم نشدن. شما هنوز خیلی کار داری.
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1403/07/21

جی ۴ مشکی
0

هنوز ثبت نام فروردین تحویل نگرفته
گزارش
پاسخ دادن
19:54  1403/07/21

یه جی فور خسته
0

شما سال بعد رو در نظر بگیر
اینجاهم نیا
افسرده میشی
گزارش
پاسخ دادن
12:19  1403/07/22

امیر
0

سلام در خصوص آینه بغل برقی سوال کردم گفتن میشه و سیمش رو داره و به احتمال زیاد اون دوتای دیگه رو هم داره
گزارش
پاسخ دادن
22:52  1395/07/08

هارپ
10

ن کاری با تیبا و 206 ندارم اما میخوام به یه نکته اشاره کنم. فرانسه در طول تاریخ همیشه و همه جوره به ما صدمه زده. مثلا میگن نماینده پژو که اومد تو ایرانخودرو از تولید 405 و پارس متعجب شدن. خب عزیز من این یعنی چی؟ یعنی اصلا نظارتی رو محصولات پژو ایرانخودرو نداشتن که چی میزنن با چه کیفیتی !! فقط حق 20 درصدی از فروش هر خودرو پژو رو نوش جون میکردن بدون هیچ کمکی یا تذکری. به زبون ساده فقط فکر چپاول کردن بودن نه جون شما براش مهم بود نه رضایت مشتری. همین که به ظاهر نمیدونستن هنوز محصولات از رده خارجشون تولید میشه خودش جای تامل داره. چند وقت پیش با بچه های هواپیمایی هم صحبت شدم میگفتن مهماندار های فرانسوی گفتن ما پرواز ایرانو نمیریم.. حالا شما هی سنگ محصولات از رده خارج فرانسه رو به سینه بزنید و با خرید پژو دشمن ایرانو ایرانی رو قدرتمند تر کن. البته مقصر اصلی ایرانخودرو و بعضی آقایونن که بجز پول به هیچی اهمیت نمیدن. تصمیم با خودته با خرید پژو دشمن خودتو قدرتمندتر کن.. احتمال اینم زیاد با انتخاب ریاست جمهوری جدید امریکا برجام بره پی کارش. پژو چند سال پیش بدجوری به ایران رکب زد یادتونه
16:46  1395/07/03
گزارش
پاسخ دادن
206
10

206 که الان چینی شده و خبری از اون قطعات با کیفیت نیست . همه عوامل سود میکنن بجز خریدار بیچاره.. من اشتباه کردم تیپ2 خریدم واقعا گول یسری حرفا رو خوردم..
گزارش
پاسخ دادن
10:30  1395/07/04

ایمان
0

بین 206 تیپ2 صفرو 111 صفرکدوم بهتره برا شهر..
09:38  1395/07/02
گزارش
پاسخ دادن
امیر
5

هیچکدوم تیبا بخر غوله.دارای 5ستاره ایمنی اتحادیه اروپا و مطابق با اخرین تکنولوژی های بشر در صنعت خودرو
گزارش
پاسخ دادن
11:10  1395/07/02

تیبا
7

باور کنید کشش تیبا نسبت به تیپ2 خیلی بهتره و افت کمتری داره. اونم بخاطر توان بیشتر موتورش هست. دنده 3 به بالا آنچنان صدای موتور آزار دهنده نیست دنده 5 که خیلی خیلی صدا کمه اگر سرعت خیلی بالا نیرین.. من ساعت ها با این ماشین رانندگی کردم هم تیبا هم 206 تیبا با یه روکش خوب صندلی نرم تر و راحت میشه اما با این حال صندلی 206 از راحتی و نرمی بیشتری بر خورد داره اما صندلی تیبا کاملا بدنتو در بر میگیره و سر پیچها نمیزاره از جات لیز بخوری 206 اینطور نیس و سرپیچ بخوای تند بری یکم از جات براحتی تکان میخوری.. عقب تیبا از تیپ2 راحت تره به لحاظ جای پا.. کولر تیبا راضی کننده مناسب برای سفر و خانواده. مال 206 هم خوبه اما تیبا با 8 میلیون کمتر این قابلیت رو داره و هزینه نگهداری ماشین بسیار پایین تر از خانواده پژو. بخوام خلاصه تیبا پول پرایدو میدی حالا یکم بیشتر سواری پژو رو بهت میده تیپ2 پول پژو رو میدی سواری پرایدو بهت میده با هزینه های گزاف. یکم از پراید بهتره تو همه چیز..اما از نظر موتوری چه شتاب چه کشش چه استهلاک واقعا از تیپ 2 بهتره. اگرم نیاز به تعمیر داشته باشه هزینه هاش واقعا کم تره
14:51  1395/06/28
گزارش
پاسخ دادن
saeed
5

در نتیجه همه 206 هاشون بفروشنو برن تیبا بخرن دیگه؟ اجب.
خداییش نمیدونم خیلی بیکاری خیلی متعصبی چیه دم به دقیقه میای از تیبا تعریف میکنی. من بعضی وقتا فک میکنم من اشتباه اومدم اینجا پیج تیباست. در هر صورت تیبا ماشین خوبیه تو قیمت خودش ولی لطفا با 206 مقایسه نکن.
تعصب زیاد عقل را کور میکنه!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:51  1395/06/28

تیبا
4

سعید جان اتفاقا شما متعصبین متاسفانه. تیپ2 رو کردین گول واسه خودتون. شاید انقدر پول زیاد میگیرن ازتون از نظر روانی تحت شعاع قرار گرفتین. منم میگم تعصب رو بزارین کنار واقع بینانه نگاه کنید. اتفاقا تیبا از نظر فنی و استهلاک نه تنها قابل مقایسه هست بلکه رقابتم میبره اونم با 8 میلیون قیمت کمتر. اینجا که قیمتا کم نیس پس تیپ 2 رو دارن گرون میفروشن. چون با این پول حتی تیبا هم از تیپ2 رد میشه و پرشتاب تره. من بودم با این پول تیپ2 نمیخریدم چون واقعا هیچ حرفی نداره.
گزارش
پاسخ دادن
17:51  1395/06/28

سعید
0

اقای تیبا
جسارتاً باید چندتا از ایرادات تیبا رو برات بگم تا دوستان 206 دارم هم در جریان باشن.
1- هنگام بارش باران داخل ماشین آب وارد میشه ، به صورتی که من توی شمال کف عق سمت راننده به صورت دریاچه آب جم شده بود .
2- صدای زیاد و سرسام اور گیربکس هنگام پر کردن دنده 2 و 3 .
3- سف بودن فرمان توجه هیدرولیک.
4- جفت نشدن درزهای سپر پا بدنه .
5- کیفیت پایین ساخت لاستیک های دور درب.
6- کیفیت فوق العاده پایین داشبود و تمامی کلید های تهویه و کولر .
7- کیفیت پایین ساخت و اسمبل رودری ها .
8- شتاب گیری ضعیف در دنده 1 و 2 نصبت به پراید.
9- طراحی زشت کیلومتر و نمای داشبود که واقعا با 206 قابل مقایسه نیست یعنی اصلا هیچ چیز زیبایی داخل این خودرو نیست .
البته باید بگم این تجربه 3 روزه من با تیبا بوده بعد از پیاده شدن از پراید 111 که به علت نقص فنی با تیبا سفر کردم .


گزارش
پاسخ دادن
21:23  1395/07/05

امین
0

آیا تیپ 2 سیم کشی بلندگو درب عقب داره؟
20:47  1395/06/24
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

آفرینننننن.. ی کسی ی سوالی پرسید که هرکی 206 داره میتونه جواب بده نه حسودایی که 206 ندارن و پولشم ندارن بخرن میگن تیبا و تیبا یا خنده دارترش میگن پراید خخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1397/01/29

محمد
0

1- شتاب 206 تیپ2 چطوره؟آیا نسبت به سمندLXکمتر یا بیشتر؟
2- کیفیت کولر 206 مدل 95 طوره؟آیا زمانی که کولر ماشین روش کنیم ماشین از نظر شتاب و قدرت خیلی کم میاره؟


12:25  1395/06/20
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0

سلام اقا مرتضی ماشینتونفاکتور شده چه رنگی هست؟
گزارش
پاسخ دادن
17:17  1403/06/09

مصطفی
0

منمj7اردیبهشت دارم ۱۳ام فاکتورشده مال شمابیمه وبلاک شدیاخیر
گزارش
پاسخ دادن
20:39  1403/06/15

حامد
7

٢٠٦تيپ دو اصلا ماشين نيست از لحاظ موتوري وقتي كولر ميگيري اصلا راه نميره حالت خفگي پيدا ميكنه اندازه پرايدم راضيت نميكنه
اين ماشين فقط با موتورهtu5
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1395/06/20

عرشیا
14

سلام دوست گرامی
شتابش عالیه من دارم.شما از کسانی سوال بپرسید گه ماشین دارن نه ازکسانی که پراید دارن و مثل حسودها فقط حسرت 206 رو می خورند.
در مورد کولرش هم بگم من الان سه ماهه استفاده میکنم اونم بطور دائم.
در سربالایی ها هم با کولر عالیه.مثل یخچال.نگران نباش قول میدم.
معلومه شتاب 206 از سمند(البته موتور معمولی) خوبه.
ببینید قیمت 206 تیپ 2 با موتور tu3 و هاچ بک بودن بازم از سمند گرونتره
یعنی خوبه دیگه.بنز هم قیمتش 300 میلیونه مثلاً.خوب معلومه نسبت به ماشین 250 میلیونی خوبه.
حتماً یه مزیتی داره که گرونتره.
شما هم نگران نباشین الکی تعریف نمی کنم.من دارم عالیه آقا.کسی رو هم گمراه نمی کنم.
اون کسی که بد میگه ناراحت نباش.بهت قول میدم فقط و فقط و فقط در حسرت 206 یا سمند و ...اون فقط پراید سواره
گزارش
پاسخ دادن
13:20  1395/06/20

206
7

سلام تیبا!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:48  1395/06/20

حامد
8

محمد اقا واقعا حوصله كل كل با اين افرادو ندارم فقط يه توصيه به خودت دارم قبل از خريد هر نوع خودرو خودت پشت فرمونش بشين وخودت قضاون كن ...سر سه يا پنج ميليون خريدتو خراب نكن .يا علي
گزارش
پاسخ دادن
18:19  1395/06/20

سمند
6

سلام تیبا
گزارش
پاسخ دادن
19:43  1395/06/20

تیبا
2

دقیقا. تیپ2 برای یه خانم که بیشتر مسیرش در کفی و سطح شهر تردد داره و خیلی اهل گاز دادن نیست کارکرد ماشین در سال خیلی نیست و بخاطر ابعادش جا پارک راحت تر پیدا میشه مناسبه یا حتی آقا باشه فرق نمیکنه. غیر از این حالت پول به تیپ2 بدی حماقت محضه.. برادر خودم تیپ2 داره که فروخت چندبار خرید فروخت الان سوار تیبای من میشه میگه پول الکی بابتش دادم. اونم با قیافه تیبا کنار نمیاد اما فنی متوجه شده تیبا درسته ارزونتره اما به تیپ2 سره..
گزارش
پاسخ دادن
02:24  1395/06/23

تیبا
2

عرشیا جان این هسته ای که تو باهاش بازی میکنی من خرماشو خوردم. من 206 رو سوار شدم عشقو حالمو کردم باهاش گذاشتم کنار اونم کی 8 ساله پیش..شما تازه خریدی یکم داغی هنوز یکم بگذره خودت میفهمی چی به چیه
گزارش
پاسخ دادن
02:40  1395/06/23

تیبا
1

منظورم 206 خود برادرم هست که میگفت پول زیادی بابتش دادم نه تیبای من.. اونم اوایل فکر میکرد تیپ2 خیلی بهتره اما بعد یه مدت فهمید داستانو.. مخصوصا تو جاده که راحت ازش جلو میزنم..
گزارش
پاسخ دادن
09:21  1395/06/23

کاربر: m.hadi
4

با سلام
این صفحه تنها مخسوص راهنمایی به دوستان می باشد و لذا از کل کل های بیخودی و بعضا ناآگاهانه خودداری کنید.
راجع به تیپ ۲.....
مونور تیپ ۲ تقریبا ضعیف محسوب میشه و در شیب جاده آزاردهنده است.
وقتی کولر میگیرین افت قدرت موتور محسوس هست.
وقتی تعداد سرنشین زیاد میشه قدرت کم موتور مشهود و آزاردهنده است.
تیپ ۲ بین خودروهای هم کلاس و بالاتر ضعیف هست حتی نسبت به پرایدی که دوست عزیزمون گفتند.
گزارش
پاسخ دادن
02:39  1395/06/22

احسان
0

خیلی ها به خاطر سیستم بستن ضبط رو عوض نمیکنن بلکه به خاطر نداشتن یه سری آپشن خاص و بی کیفیت بودن ضبط اقدام به تعویضش میکنن،بعدش قرار نیست که صدای ضبطمون گوش فلک رو کر کنه همین که فلش و سی دی وauxبخوره کافیه
02:25  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
1 2 صفحه آخر
صفحه 1 از 2

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
B : سلام تحویل۱۵ مهر کسی خبر داره کی فاکتور میشه
سلام جناب خوب هستین قربان : چه خبر خانواده خوبن سلامتی والده محترم خانم بچه ها راستی چکار کردین وام جور شد؟ اقساطی که سنگین نیست؟ حالا مدارکش میفرستم واست ممنون میشم رفتید مدارک منم تحویل بدین شاید تا قبل از عید نوبت ما هم شد با نیت خیرتون منم خبر سلامتی چی بگم والا همش گرفتار تعمیرات و بازسازی خونم هرچی پس انداز بود خرج کردم واسه نوسازی خونه حالا اگه بشه تا قبل از عید تموم بشه زنده باشی سلام برسونید تشریف بیارید خوشحال میشیم شبتون بخیر خدانگهدار
T8امیر : سلام ۱۵ آبان پلاک شد مدارک ماشینم رسید دستم ولی خدشه تحویل ندادن نمایندی رستمی شیراز
محیا : سلام چطورشما۲ابان شاسی شدید و الان تحویل گرفتید ومن ۲۳مهر پلاک شدم هنو تو مرحله ی حمل هست ؟تی۸مشکی ثبت نام ۲۵خرداد
X5 اردیبهشت : با سلام ثبت نام اردیبهشت هنوز تو تکمیل وجه مونده من نمیدونم چه فرقی هست که بعضیها میگم ما تحویل هم گرفنیم
حسین... : بازهم یک شیرین کاری بی مزه از مزدوران وجیره خوران سایپا! پس شما آشغالهای مواجب بگیر سایپا که سالی چند بار ماشینهای متفاوت از شرکتتون میگیرین بعداز فروش لباسای خودتون و خانوادتون چی چی تون را خرج تهیه پیش پرداخت ماشینتون میکنید؟
مهسا : دوستان خبری از دعوتنامه آذر ماه ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟
ناصر محب نژاد : J4سفید ثبت نام۱۸ اردیبهشت از نمایندگی سلیمانی پور از شهر ری ۶اردیبهشت شاسی ۲۸ارسال مدارک وامروز هم کارت ماشین رافرستادن ماشینو کی تحویل میدن خدا میدونه خسته شدیم
حسین : روزی ۷۵۰ هزار تومان
Mr.p : کسی هست تحویل گرفته باشه از 90 روزه ها
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا : منم تحویل 4بهمن بودم الان شدم 30 بهمن . امروز هم دعوتنامه تکمیل وجه اومد واسم
یاسین : سلام پیام واریز براتون اومد چقدر بوده
سورن دوگانه : سلام ، فاکتور شدم ولی پلاک نشده چند روز طول میکشه پلاک بشه؟
محمد رحیمی : سلام بعد از فاکتور چند روز طول می کشه پلاک شه
قاسم رشیدی : من لیفان 620 1600خریدم بیشتر از 200کیلو بار میزنم داخلش عقب ماشین رو زمین می‌خوابه دلیلش چیه
نیما : سلام برداران وحواله داران عزیزیه تجمع بذاریم سازمان استاندارد که بهانه ایرانخودروتمام بشه مطمئنم ربطی به سازمان استاندارد نداره فقط ما بایدازطرف سازمان استاندارد پیگیری یاتماس بگیریم
حمید x33 cross : پاسخ به مهساfx من تایید لیزینگ 7 تیر تحویلی 17 شهریور مدارکم مشکلی نداره پس چرا وام منو نمیریزه بانک سگ مال شمارو ریخته عجب گیری افتادیم
X33 cvt : سلام دوستان ، کسایی که x33 cvt تاریخ قراردادشون بین اردیبهشت تا خرداد بوده تحویل گرفتن؟ من تقریبا تاریخهای ثبت نامهارو بررسی کردم و از خرداد تا مرداد ثبت نام ایکس33 نبوده . میخوام ببینم اونایی که قبل خرداد ثبت نام کردن تحویل گرفتن؟ میخوام ببینم کی نوبت میرسه به ثبت نامی های بعد مرداد . من تاریخ قراردادم 6شهریور1403 هست و تحویل سیستمی 18دی و همه مدارک هم اومده
ساینا استاندارد 85 گانه ارومیه : 90روز عادی
ساینا استاندارد 85 گانه ارومیه : دوستان میدونید بعد 24 شهریور و مهرماه چه تاریخ هایی واریزی داشتیم؟