امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس هاچ بک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1360
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)75
مصرف سوخت شهر (لیتر)8.9
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)5
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)6.4
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)240
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)382.2
عرض (سانتی‎‏متر)165.2
ارتفاع (سانتی‎‏متر)143.2
حداکثر سرعت (km/h)170
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.1
حجم باک (لیتر)50
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور118
پخش کننده DVD/VCDدارد
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

35413 نظر

علی
1

لاستیکامو عوض کردم کویر تایر انداختم واقعا عالی...فابریکش تریانگل بود چینی بدرد نخور...یاعلی
16:38  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
کیهان
0

من از کویر راضیم
گزارش
پاسخ دادن
03:57  1395/11/13

علی
0

از ثبت نام تا تحویل 24 روز
16:36  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
کیهان
0

بچه ها سلام برای 206 من تیپ 2 لاستیک کویر انداختن و برای دوستم تیپ 5 لاستیک یزد تایر به نظر شما این لاستیکا خوبن؟ البته میدونم ار لاستیکای چینی بهترن و شنیدم لاستیکای ایرانی بارز. کویر. یزد خوبن و گلدستون بی کیفیته و بهترینش هانک گونگ کره ای هست .... حالا خواستم نظر شما هم بدونم. مننون
02:21  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
2

سلام دوست عزیز
در مورد لاستیک های ایرانی بگم که بارز و یزد واقعا لاستیک های خوبی هستند. فقط چیزی که توی لاستیک های بارز جدید دیدم اینه که کیفیت قالب هاشون پایین اومده و لبه آج های لاستیک به شارپی قبل نیست (تفاوت بسیار اندک). در مورد یزد بگم واقعا میشه گفت بهترینه و بعد بارز و بعد کویر. لاستیک ماشینم بارز هست و عوض نکردم! اینم بگم دوستان توجه کنن ماشین هایی که از کارخونه میان بیرون اضافه باد لاستیک دارن حتی تا 30%!!! بعد فکر میکنن خشکن (قبول دارم به نرمی کره ای نیستن ولی این قضیه واقعا به ضرر راننده ها تموم میشه) اگر هم قصد تعویض دارید ژاپنی ها بهتر هستند چون مقاومت به سایششون بهتر از کره ای هاست.
گزارش
پاسخ دادن
10:28  1395/11/12

کیهان
2

ممنونم فرشاد جان از توضیحاتت پس با این حساب لاستیک من که کویر هست و برای دوستم که یزد هست خوبن .... ماشین خداروشکر بعد از 700 تا خیلی ترم تر شده و موتور جون گرفته قبلا رو دور موتور 3 بزور میرسید و دنده میدادم الان نیش گاز که میرم تا دور موتور 4 و گاها 4 و نیم هم میره .... امروز تا قزوین رفتم و امتخان کردم لاستیک کویر خوبه نمیلرزونه رو سرعت 110 یه کوچولو لرزش داره اگه عمر یه سری از قطعاتم نثل لاستیک و باطری یه روزی تموم شه حتما لاستیک ژاپنی با کره ای میندازم باطریمم اتمی میکنم ولی الان که مشکل ندارن استفاده میکنم تا اون روز ایشالا .... در مورد باد لاستیک هم ممنون حتما میرم چک میکنم نکته خوبی اشاره کردی. همگی موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
03:30  1395/11/13

فرشاد
0

خواهش میکنم دوست من
نمایندگی ها معمولا با خودروسازها تعارف ندارن بد باشه میگن بده
یکی از عوامل نمایندگیها موقع تحویل خیل دلگرمم کرد در مورد کیفیت و اشاره کرد اشتباه مابقی رو نکن تا میرن سریع روغن عوض میکنن روغنهای بسیار خوبی داخلش هست که تحت عنوان به توتال هست که در شرکت نفت بهران پر میشه. (قابل توجه دوستان: روغن خوب باید زود سیاه بشه و جرم های احتراق رو جذب کنه و در حالت سرد باید چسب قابل قبولی داشته باشه که این دو پارامتر هست داخلش)
در مورد تعویض لاستیک هم گفت نکن که بارز کیفیت خوبی داره. یحتمل لاستیک بعدی یزد باشه چون اصلا صاف شدن تو کارش نیست :D و تکنولوژی هلند (vredestine) رو داره داشتیم خیلی خوب بود
گزارش
پاسخ دادن
09:01  1395/11/14

رضا جان
3

سلام
من فقط ef7 رو قبول دارم
خیلی باحاله
الان دیگه ۲۰۶ خیلی زشت شده
اصلا مثل اون اولا نیست
الان خیلی کیفیتش کمه
تازه ال نود هم خیلی باحاله من قبولش دارم
ولی البته هر ماشینی معایب و مزایای خودشو داره
مثلا پارس که خوبه
ولی ۲۰۶ دیگه بی کلاس شده
من خودم تیبا ندارم ولی به عنوان یه کارشناس با سابقه قبولش دارم
کلا هیچی ۲۰۶ و پارس نوتور زانتیایی نمیشه
امیدوارم هر کی هرچی داره مبارکه
22:16  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
کیهان
1

والا تا اوتجا که من دیدم پرشیا همش داره اتیش میگیره مثل 405 سری قبل و دوما سمندها اکثرا تعمیرگاه هستن جز یه سری شاید مدل های خاص. که البته انتخاب سمند کاملا باید با سلیقه طرف بشینه من خودم اصلا بیزارم باز پرشیا یکم قابل تحملتره مثل پیکانه مدرنن جفتشون. بعد شما از کجا میدونی 206 های جدید بی کیفیت شدن؟ من که دارم خیلیم راضیم بعدشم 206 هنه پسنده برعکس ماشین هایی که نان بردید در مجنوع ماشین سلیقه ای هست ایشالا شما هم از ملشینتون راضی باشید و چرخش براتون بچرخه
گزارش
پاسخ دادن
02:25  1395/11/12

فرشاد
6

سلام
اولا شما کارشناس چی هستید؟
دوما هیچ وقت یه کارشناس خوب واژه باحال رو برای ماشین بکار نمیبره نظر فنی میده! مثلا فرق باحال ال 90 با باحال ای اف 7 چیه؟
در ضمن شما اول میای از ای اف 7 حرف میزنی (که یه موتوره) بعد میری سراغ زشتی 206 (که ظاهریه) بعد میای سراغ ال 90 (که یه ماشین)!!!!!!!!! در نهایت به عنوان کارشناس تیبا رو قبول داری (خیلی خوبی توووووو)
تو مسابقات اتومبیل رانی کلاس بندی میکنن از نظر حجم موتور و تحلیل گران خودرو از نظر کلاس اتاق. اینم بگم تیبا (پراید تقویت شده) حدود 27 می ارزه! (تیپ هاچبکش در مقایسه با 206)
صنعت ما پر از کارشناس های ظاهریه مثل شما و اینم هست وضعش!!!
گزارش
پاسخ دادن
07:45  1395/11/12

مهران
1

روی نظر شما دیگه نظری نمیشه داد
گزارش
پاسخ دادن
09:15  1395/11/12

رضاجان
0

زیادم بد نیست
گزارش
پاسخ دادن
09:51  1395/11/12

مهران
0

سلام . تعویض روغن اولیه ماشین خشک تیپ 2 پس از پیمایش چند کیلومتر انجام میشود و چه روغن و مارکی مناسب میباشد. ضمنا آیا مثل محصولات سایپا میباشد که حتما باید در نمایندگی مجاز سایپا انجام شوند والا از حالت گارانتی خارج میشود یا در مورد ایران خودرو این داستان وجود ندارد و چنانچه بیرون تعویض روغن و... را انجام دهیم مشگلی پیش نمی آید به لحاظ ابطال گارانتی؟سپاس.
21:30  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

سلام روغن هایی که داخل ماشین میریزن به توتال هست و میشه باهاش 10000 تا رفت ولی ازونجایی که ماشین های خارجی و توصیه عوامل نمایندگی ها روغن اول 5000 تا بیاید برای تعویض و آچارکشی. درضمن من شنیدم بار اول رو برید تا گارانتی ثبت بشه. در مورد روغن دوستان میگن مشکلی نیست بیرون هم عوض کنی. من فعلا به اونجا نرسیدم
گزارش
پاسخ دادن
08:02  1395/11/12

فرشید
0

با سلام به همه دوستان
چند سئوال دارم لطفا راهنمایم کنید
فیلتر روغن تیپ 2 آیا پایه کوتاه هست یا بلندو بهترین مارک اون چی هست؟
بهترین زمان اولین تعویض روغن ماشین صفر کیلومتر رو چه کیلومتری باشه؟
بهترین و مناسب ترین روغن برای تیپ 2 چی هست؟
ممنون از راهنمایتون
21:10  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

پایه بلند هست ولی پایه کوتاه تیپ 5 هم به تیپ 2 می خوره و برای من یک دفعه ترک خورد و وقتی امداد خودرو آمد برام پایه کوتاه انداخت و گفت پایه کوتاه بهتر می باشد.
گزارش
پاسخ دادن
15:51  1395/11/13

مهدی
0

روغن سوپر پیشتاز طوسی و ه 10000 تا عوض کن
گزارش
پاسخ دادن
16:16  1395/11/13

فرشید
0

با سلام به همه دوستان
فیلتر روغن 206 تیپ 2 پایه کوتاه هست یا بلند ؟ و بهترین مارک تو بازار چی هست؟
اولین تعویض روغن ماشین صفر کیلومتر در چه کیلومتری انجام بشه بهتره و بهترین و مناسب ترین روغن برای تیپ 2 چیست
ممنون از راهنمایتون
20:59  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
0

سلام برای من امروز پیامک قرارداد تحویل سازمان فروش اومد کسی خبر داره ماشین کی فاکتور میشه ممنون میشم راهنمایی کنید با کمال تشکر.
18:43  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

اقا ما امروز رفتیم مستقیم درب کارخونه گفتیم ماشین فاکتور شده ولی نمایندگی میگه تا اخر هفته.اونام مدارکو پلاکو ازم گرفتن ۱ساعته ماشینو شسته شده درب ۱۶ تحویل دادن.خوبه فقط یخورده صدای موتورش زیاد میاد تو.لاستیکاشم چینیه.البته مال من اینجوری بود بقیه همه بارز بود.گفتم چرا گفتن شانسیه.در کل بدک نیست.مصرفش واقعا کمه.
گزارش
پاسخ دادن
20:52  1395/11/11

علیرضا
0

سلام، تازه مدارک ارسال شده، ملاک تحویل و پیگیری مدت زمان قرارداد از زمان واریز وجه است. قبل اون تاریخ زنگ بزنید میگن هنوز موعدش نرسیده و پیگیری نمی کنند. امیدوارم زودتر تحویل بدهد
گزارش
پاسخ دادن
21:49  1395/11/11

اميد
0

اقا محمد شما ماشينو ك تحويل گرفتي سند ماشين هم تحويل دادن نمايندگي يا ن؟
گزارش
پاسخ دادن
10:28  1395/11/12

پویا
0

سلام اقا فرشاد...به ترتیب= 1_نرم باشه 2_قیافه3_جادار
12:05  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

از لحاظ نرمی سمند و 405 در یک رده هرچند سمند اتاقش کمتر به سرو صدا میوفته
از لحاظ ظاهر با توجه به اینکه سلیقه ایه ولی 206 بی شک سرتره
از لحاظ فضا 405 و سمند در یک رده هستند ولی سمند صندلیهاش یه چیز دیگست
از لحاظ هندلینگ و لذت رانندگی بی شک 206
از لحاظ قدرت موتور سمند ef7
گزارش
پاسخ دادن
14:07  1395/11/11

سعید
3

ef7 فقط تو کفی خوبه تو سربالایی واقعا جون میکنه . کمی که دور موتور پایین میاد دیگه راه نمیره
گزارش
پاسخ دادن
14:31  1395/11/11

فرشاد
0

توی منوال یه ماشین خارجی خوندم نوشته بود قبل سربالایی از حداکثر توان موتور استفاده کنید! حالا داستان EF7 هم همینه قبل از سربالایی باید پر دور بری تو گردنه. نکته بعد به دلیل استفاده از تکنولوژی VVT (یا زمانبندی متغیر سوپاپ ها) عملا در دورهای بالای موتور میتونی تاثیرشو ببینی.
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1395/11/11

مهدی
1

ef7 تو سربالایی کم نمیاره,تا نشینی پشتش متوجه نمیشی.اینایی که میگن کم میاره اصلا این ماشین رو ندارن,سمند ماشین ماشین خوبیه و هم نرمتر و جادار تر از 206و 405و پرشیا هستش,قیافه ام که سلیقه ای هست.
گزارش
پاسخ دادن
18:15  1395/11/11

حسین
1

اگر دور ef7 بالا نباشه حسابی کم میاره من چند بار امتحان کردم تو گردنه ها خوب میره بالا به شرطی که دور موتورش بالای چهار هزار باشه همیشه
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1395/11/12

مهدی
1

با چهار تا اسم کاربری مختلف اومدی هی بگی ef7 فلان و بهمان ؟؟ خخخخخخخ چه بیکاری هستی تو. بزار ef7 سوارها نگران سربالایی باشن و ال90 سوارها نگران ظاهر. شما برو با پارس حال کن
گزارش
پاسخ دادن
17:20  1395/11/13

محمد
0

الان ۵ روزه ماشین فاکتورشده ولی بارکیری تشده.زنگ زدم میگن هنوز اژانس حمل مشخص نشده.کارت ماشینو پست اورده.خنده داره.میشه برم مستقیم درب کارخونه خودم تحویل بگیرم
10:00  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
0

اره پلاکت رو از نمایندگی بگیرو برو
گزارش
پاسخ دادن
14:31  1395/11/11

حمید
0

سلام دوستان, من 28،10،95 اقساطی و تحویل 30روزه 206 تیپ دو خریدم, الان 12روزه که گذشته فقط پیامک مبنی بر اینکه پرونده شما تحویل سازمان فروش گردید برام امده, ولی پیامک فاکتور شدن یا شاسیو... نیومده, نمیدونم باید جایی پیگیری کنم, اگه اطلاع دارید راهنمایی کنید
08:41  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
جلال
0

به سلام خدمت دوستان.
سوالی داشتم و خواهشمندم اینجانب را راهنمایی فرمایید.
دیروز 206 تیپ 2 صفر تحویل گرفتم و بعد از یک ساعت رانندگی داخل خونه پارک کردم. داخل ماشین بوی نویی ماشین بود(بوی تندی بود) ولی کاپوت موتور ماشین را که بالا زدم بوی خیلی شدیدتری از آن بلند شد . نگران شدم از بعضی دوستان پرسیدم گفتند که بوی نویی داخل موتور است.
البته در کاپوت موتور که باز بود بوی آن رفت ولی کاپوت آن هنوز بو می داد. حالا نمی دانم بوی نویی است یا بوی رنگ کاپوت چونکه نمدی ندارد و حرارت موتور زیاد است و یا مشکل دیگری دارد .
دوستان اگر می توانند کمکم کنند.
08:30  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

باید بررسی شود! بوی پلاستیک سوخته یا بوی فلزی که حرارت دیده؟ شاید بوی طبیعی باشد. زمانی که خودرو رو تحویل گرفتم بوی ملایمی از کاپوتش میومد ولی اصلا ازار دهنده نبود
گزارش
پاسخ دادن
08:54  1395/11/11

کیهان
0

برای من هم اینطوری بود نگران نباش رفع میشه. بوی نویی هست میدونم چی میگی منم نگران شده بودم بالای 100 تا 200 کیلومتر باهاش بری حل میشه
گزارش
پاسخ دادن
16:17  1395/11/11

عطا
0

درضمن ۱۸ دی ثبت نامم کامل شد,۱/۱۱ فاکتور شد و ۹/۱۱ تحویل گرفتم,
ماشین رو شرایطی ۲۴ ماهه خریدم,تحویلش شد حدود ۲۱ روز درحالی که گفته بودن ۳۰ روز کاری,پس نگران دیر و زود شدنش هم نباشین,حداکثر سه هفته طول میکشه تازه واسه منی که از فروش و شرایط منعطف استفاده کرده بودم
01:25  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
عطا
3

دوستان من دیروز تیپ ۲ رو از نمایندگی نجفی مشهد تحویل گرفتم,امروز هم رفتم لاستیک کره ای انداختم براش ولاستیک های فابریکش رو خداروشکر تونستم ۴۴۰ تومن رد کنم,ماشین بسیار خوب و نرمی هستش,خواستم خیالتون رو راحت کنم تز چرت و پرت هایی که بعضی ها درمورد تیپ دو صفر میگن مدل اینکه دنده دو جا نمیخوره یا درهاش رگلاژ لازم داره یا حرفهایی از این قبیل,باخیال راحت برین واسه خریدش,بسیار ماشین خوبیه,فقط پیشنهاد میکنم لاستیکش رو عوض کنین که خیالتون راحت شه,خود نمایندگی هم گفت سر ۲۵۰۰ کیلومتر واسه سرویس روغن اولش واچارکشی برم نمایندگی که خودشون روغن توتال بریزن هرچند پولش رو هم میگیرن اما خیالم راحت تره,امیدوارم شماهم که تازه گرفتین راضی باشین همینطور بقیه دوستانی که همین روزها قراره تحویل بگیرن ماشینشون رو ,به دلتون بد راه ندید
01:21  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

به من گفتن 5000 تا بیا برای آچارکشی. دوستان نظر یا تجربه ای دارن لطفا راهنمایی کنند
گزارش
پاسخ دادن
09:01  1395/11/11

بهراد
0

اقا عطا لاستیک چ مارکی انداختی؟
هانکوک ؟
و اینکه پهنش کردی ینی 205 انداختی یا همون 185؟
گزارش
پاسخ دادن
13:19  1395/11/11

علیرضا
0

سلام دوست خوب، خدا را شکر که ماشین شما مشکل بد جا خوردن دنده را نداره. از من که گاهی دنده یک و عقب بد جا میخوره، مجبورم برم دنده دو بعد دنده یک. گاهی هم خوبه اذیت نمی کنه. بعضی میگن چون ماشین صفره و به مرور بهتر میشه. نمیخوام ماشینی که سوارم را بکوبونم ولی یه سایت در مورد بد جا خوردن دنده 206 رفتم، نه تیپ دو بلکه انواع تیپ ها و صندوق دار هم بعضی همین مشکل بد جا خوردن دنده ها رو داشتند که پیشنهاد میدادند واسکازین عوض کنید مشکل حل میشه و...
گزارش
پاسخ دادن
22:00  1395/11/11

عطا
3

اقا مختار چقدر حرف زدی عزیزم

داداش برو تو پیج تیبا خب
الان کی نظری درمورد تیبا خواست اینجا ازشما که اینقدر از خوبی هاش داری میگی؟؟؟درمورد تیپ ۲ و تیپ ۵ حرفی داری بگو اگر نه برو دیگه
01:13  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

رفت :D ولی ناراحت شد و رفت
گزارش
پاسخ دادن
08:56  1395/11/11

مختار
3

من صرفا از تیبا تعریف نکردم. یه پیشنهاد دادم با توجه به تجربه و اطلاعات خودم که با پول تیپ2 گزینه های بهتری واقعا هست. چرا بدیدیم تیپ2 منسوخ شده که دیگه جایگاهی نداره و کیفیتشم به شدت اومده پایین. تیپ2 حرفی برای گفتن داره که بخوام ازش حرف بزنم. از چیش بگم موتور پر قدرتش تعلیق نرمش اتاق جادارش یا قیافه تکراریش...چیش تعریفیه من تعریف کنم.تیپ5 هم خودش پیج جدا داره.
گزارش
پاسخ دادن
10:10  1395/11/11

HOSI TIZZA
2

برادر هم وطن شما چی میگی 206 از مدل های RCگرفته تا به قول شما همین جدید بی کیفیتا همیشه پیشتاز بوده ولی تیبا چی تیبا همون پرایده به قول معروف خر همون خره فقط پالونشو عوض کردن مقایست خیلی ضعیف بود .
گزارش
پاسخ دادن
02:50  1395/11/12

ایرج
0

سلام دوستان . من دزدگیر رو ماشینم از ایران خودرو فابریکی نصب نکردم حالا که تحویل گرفتم کسی میدونه مناسبترین دزدگیر واسه تیپ ۲ کدوم مارکه. تصویری و معمولی. لطفا راهنمائی.ضمنا اگه بیرون نصب گنم از گارانتی سیم کشی خارج میشه؟ممنون.
19:49  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
سينا
1

سلام
آيا امکان اضافه کردن آپشن اضافي به ماشين مثل دزدگيرو... درهنگام صدور دعوتنامه يا زمان ديگري هست؟
19:21  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

من تحویل یه ماهه نوشتم ماه آذر نمیشد
گزارش
پاسخ دادن
08:58  1395/11/11

محمد
1

داداش برو شکایت کن.اگر بلافاصله بعد واریزی واست اس نیومد که پرداخت شما با ردیف قرارداد فلان با موفقیت انجام شد.نمایندگیها پولو تو پوز شخصی میکشن البته بعضیاشون.۱ هفته بعد میریزن ایران خودرو.اخه از ثبت نام ۱هفته خود ایران خودرو بهت مهلت میده واریز وجه کنی.در واقع رزرو میکنه بعد ۱ هفته اگه نربختی فسخ میکنه قراردادو. زنگ بزن ۰۹۶۴۴ شکایت کن.ردیف قراردادو بگو پیگیری میکنن بهت خبر میدن.در واقع با پولت چاله چولهاشونو پر میکنن فعلا.
18:36  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

سپاس اقا داود.یه نکته جالب.امروز واسم اس اومد که کارت خودروی شما تحویل پست گردید.ولی هنوز تو مرحله فاکتور گیر کرده تو سایتو میبینم.میترسم کارتش زودتر بیاد.خنده داره واقعا.من برلیانس نوشتم انقدر دعوتنامش نیومد که رفتم فعلا۲۰۶ نوشتم حالا اینم اینجوری شده.شانسو میبینین.
17:51  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
HOSI TIZZA
0

سلام من 23 دی ثبت نام کردم 6 بهمن فاکتور شد امروز زنگ زدم گفتن پس فردا ماشینتو تحویل میدیم از کارخونه خروج خورده12 بهمن ماشینو
15:06  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
شاهين
1

سلام
چرا ٢٠٦اس دي ها رو دير فاكتور ميكنن
هلاك شديم از بي ماشيني
14:07  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
1

داداش من ۱۶دی تکمیا وجه کردم خبری نیس هرکی هرکیه مال یکی یه هفته فاکتور شده یکی ده روزه دستت هم به جایی بند نیس
گزارش
پاسخ دادن
14:29  1395/11/10

کوروش کبیر
0

سلام به همه عزیزان.
من سوم بهمن تو نمایندگی ایرانخودرو 206تیپ2 سفید ثبت نام کردم فروش اقساطی. گفتن یک ماهه تحویل میدن.ولی یک هفته گذشته ولی هیچ پیامکی از ایرانخودرو برام نیامده که پروندم کامله .. نظرتون چیه راهنمایی کنید لطفا
12:16  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
2017
0

اقا داوود تاریخ و مراحل ثبت نام تا تحویل گرفتنتون رو توضیح میدین؟؟
11:51  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام. کسانی که فروش نقدی تحویل 30 روزه بودن چند روزه فاکتور شده براشون؟
11:06  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
غلام
0

پونزده روزه فاکتور شده از من..الان یک هفته از تاریخ فاکتور شدن میگذره ولی هنوز تماس نگرفتن باهام که برم تحویل بگیرم
گزارش
پاسخ دادن
11:49  1395/11/10

رضا
0

دوستان ماشین منم امروز فاکتور شد بعد از 17 روز. فروش نقدی بود
گزارش
پاسخ دادن
15:59  1395/11/10

ایرج
0

سلام ما 13 دی تیپ2 مدل 96 ثبت نام کردیم نقدی قیمت قطعی تحویل 30 روز کاری . بعد از 16روز یعنی 29 دی فاکتور شد . روز شنبه 2بهمن ماشین در نمایندگی بود فردای اون روز پلاک ما رو از راهنمائی و رانندگی گرفتن و پس فرداش یعنی 4 بهمن ماشینو با پلاک وبرگه سبزش تحویل دادن.کارت ماشین پنجشنبه 7 بهمن از طریق پست اومد وفاکتور کارخانه به همراه بیمه نامه و کارت گارانتی روهم نمایندگی همون روز 7بهمن تحویل داد. دیروز شنبه بردم ببمه ایران 473000دادم بابت بیمه بدنه شامل همه چیز حتی سرقت در جای قطعات و یا میخ کشیدن روش یا اسید و مواد شیمیائی ریختن. راستی کارت سوختش پیامکش اومده که ثبت شده ولی هنوز نیومده. دست شرکت نفته.موفق باشید.
گزارش
پاسخ دادن
19:17  1395/11/10

رضا
0

سلام آقايون ماشين ثبت نامى تيپ 2 قيمتش چنده واينكه ماشين خوبيه من ماشين اولمه اطلاعات ندارم بعضى ها ميگن بده از چه لحاظه لطفا راهنمايى كنيد
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1395/11/16

ميترا
0

سلام
ي سوال دارم
چرا وارد سايت ايران خودرو ميشم قسمت مشتريا ميرم كد ملي و شناسنامه كدامينتي ميزنم وارد نميشه داخل پنل كه نگاه كنم از ديشب اينجوري شده
برا شماها هم اينجوري هست يا نه
09:03  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

بله وارد نمیشه گویا مشکلی هست
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1395/11/10

غلام
0

من وارد شدم هیچ مشکلی نداره
گزارش
پاسخ دادن
11:51  1395/11/10

سهیلا ماشین باز
0

سلام..
دوستان من یه تیپ 5 ثبت نام کردم..می خاستم بدونم اگر کسی مدل 95 داره بگه ای سی یوش چه مارکی هست..میشه کروز روش نصب کرد یا نه؟؟
08:26  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
پویا
0

با سلام.کسایی که تیپ 2 مدل 95_96 دارن راضین؟ مشگل خاصی نداره؟ من واسه استفاده شهری میخام و بین تیپ 2 و 405 و سمند ef7 موندم...ممنون میشم راهنماییم کنید.
00:49  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

بله 2200 رفتم باهاش خداییش خوبه ولی کیلومتری نیست! 405 و سمند با 206 خیلی تفاوت دارن. معیاراتون در انتخاب چیه
گزارش
پاسخ دادن
11:17  1395/11/10

حسین
0

برای داخل شهر شک نکن 206 بهترین انتخابه
گزارش
پاسخ دادن
11:57  1395/11/10

پویا
0

بیشتر توضیح میدم...گواهینامه گرفتم رانندگیمم بد نیست...1 ساله اول فقط تو شهر میرونم و بعدش استفاده خارج شهرم گاهی اوقات خاهم داشت.
گزارش
پاسخ دادن
12:44  1395/11/10

پویا
0

بیشتر توضیح میدم...گواهینامه گرفتم رانندگیمم بد نیست...1 ساله اول فقط تو شهر میخام برونم و بعدش استفاده خارج شهرم گاهی اوقات خاهم داشت.سریع فروش رفتنم برام مهمه...ممنون
گزارش
پاسخ دادن
12:47  1395/11/10

پویا
0

سلام بیشتر توضیح میدم...گواهینامه 2 ماهه گرفتم و یه ساله اولم داخل شهر میخام برونم و بعدش گاهی اوقات خارج شهرم میرم دست فرمونمم بد نیست...سریع فروش رفتنم برام مهمه...ممنون
گزارش
پاسخ دادن
12:49  1395/11/10

محمد
1

ببخشید میشه یکم بیشتر توضیح بدین!؟
گزارش
پاسخ دادن
17:08  1395/11/10

فرشاد
0

منظور اینه جاداری مهمه قیافه کدوم رو میپسندی؟ ماشین نرم میخوای ...
گزارش
پاسخ دادن
07:48  1395/11/11

تييا
0

فقط فقط تيبا
حيف پول كه بدي پژو سمند
00:37  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
مایک
5

تیبا = براید :)))) به خودتون فشار نیارید
گزارش
پاسخ دادن
03:53  1395/11/10

ناصر
5

تیبا همون پرایده.
داخلش که میشینی متوجه میشی که ۹۰ درصد قطعات کابین همون قطعات پرایده.موتوری هم به همین صورت.
من ۲سال تیبا داشتم،نکته اینجاست که وقتی می خواستم بفروشمش با اینکه نه رنگ داشت نه حتی خط و خش با پراید مدل ۹۳ یک قیمت میخریدندش.خیلی از نمایشگاهها هم میگفتند تیبا خرید نداریم،خلاصه با ضرر فروختمش،الان ۲۰۶ دارم خداییش با تیبا قابل قیاس نیست.بدون غرض گفتم
گزارش
پاسخ دادن
09:36  1395/11/10

محمد
0

سلام.من ۲۲.۱۰ ثبت نام کردم ۶.۱۱ هم پلاکش ثبت شد هم شاسیش.وفاکتور شده.بنظرتون کی میدن.تا الان ۱۸ روزه.و میگن پخش نداره.پخش فابریکش مثل تیپ ۵ هست ایا یا نه تو دیسپلی بالای داشبرت اسم اهنگو نمیزنه.اخه تیپ ۵ میزنه
00:04  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
داود
0

به همین زودیا تحویلتون میدن
بله ضبطش مثل تیپ5 هست
و اسم آهنگ رو تو دیسپلیش نمایش میده
و قابلیت بلوتوث و برقراری و جویند شدن رو گوشی براحتی داره
گزارش
پاسخ دادن
10:02  1395/11/10

داود
0

دوستان عزیز سلام
من 206 تیپ دو گرفتم به تاریخ 03/11/95
ولی رو مانیتور جلوش تاریخ زده شده بود 01/1/93 میخواستم بدونم این دلیل به تولید قدیمی بودنشه یا من حساس شدم ، یکی هم اینکه چسب های رو در ماشینهای صفر که میزنن با یه اشاره کوچیک کنده شدن و مثل بقیه محکم نبودن
لازم بذکر است که این اولین ماشینی هست که من خریدم
در کل چطور میشه از تولید 95 بودنش مطمئن بود
گزارش
پاسخ دادن
10:07  1395/11/10

فرشید
1

با سلام
آقا داود اون تارخ بصورت اتفاقی میباشد و هیچ ربطی به زمان تولید ماشین نداره من هم یک ماه پیش که ماشینم رو تحویل گرفتم تاریخ 93 بود رو مونیتور که به راحتی با دستور تنضیمات اون که تو دفترچه راهنما هست تنظیمش کردم به تاریخ صحیح
گزارش
پاسخ دادن
14:42  1395/11/10

شاهين
0

سلام دوستان
كسايي كه از ١٥دي به بعد تكميل وجه كردن فاكتور شده اطلاع بدن
من ٢٢دي تكميل وجه كردم (٢٠٦اس دي)هنوز هيچ خبري نيس
21:56  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
فرشید
0

با سلام به شما دوستان
آیا با انداختن رینگ اسپرت سایز 14 اینچ جلوبندی از گارانتی خارج میشه یا خیر؟
21:07  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
1

سلام، بله، نه رینگ حتی میگن با تغییر لاستیک فابریک کارخونه هم گارانتی جلوبندی بی اثر میشه.
گزارش
پاسخ دادن
22:03  1395/11/09

فریدون
2

اقای مختار شما برو تیبا سواری کن حالشو ببر معلومه انقد تعصبی هستی انگار داری در مورد دربی اسپانیا توضیح میدی اینهمه تایپ کردی برو بابا توام ازون ادمای بیکاری که صب تا شب میری همه جا تو این سایتا مردم بیچاره رو به خرید تولیدای سایپا تشویق میکنی
19:11  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
مختار
1

واقعا برات متاسفم و دلم برات میسوزه. کاش به خودم فحش میدادی ولی این حرفو نمیزدی. انقدر درکو شعورت پایینه انقدر کهن ذهنی یه متن ساده که چندبار تکرار شده رو نمیتونی بفهمی. کاربرهای عزیز جون اون کسی که دوسش دارین و براتون عزیز متن های منو بخونید ببینید چه ماشین هایی رو پیشنهاد میدم و تکرار میکنم تو رنج 1 3تا35 میلیون. فریدون چطوری گواهینامه گرفتی؟!! اصلا داری؟!! من قرار شد کامنت نزارم ولی این دیگه آخریشه. راستی علیرضا حرف های من برای کسی که هنوز نخریده و کسی که تصمیم داره ماشین عوض کنه.. بعدا که ماشین بهتر از تیپ2 سوار شدید متوجه حرفام میشید. خوش باشین..
گزارش
پاسخ دادن
21:28  1395/11/09

علیرضا
0

مرسی
گزارش
پاسخ دادن
23:10  1395/11/09

حسین
3

اقا توروخدا تیبا نخرین مصرف این ماشین از تراکتور بیشتره رفتم یه تیبا خریدم یه باک میزنم میرم تا کارخونه نصفه شده اول فکر کردم امپر بنزین خرابه رفتم از هم کارام پرسیدم دیدم اونام همینجوره این تیبا موتورش 1500 هست واسه همین مثل تراکتور بنزین میخواد منکه پشیمونم شمام نخرین خداوکیلی بدریخت و داشبورد افتضاحی هم داره صد رحمت به 206 خدایی میفروشم 206 میخرم
13:03  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
مختار
3

دوست عزیز من تعصب ندارم رو تیبا و سایپا مال پدرم نیس. میخوای تخریب کنی حداقل یکم طبیعی تر مطلب بنویس. میگی میرم کارخونه باکش خالی میشه. اولا ما نمیدونیم مسافت شما تا کارخونه که شما میگی چند کیلومتر؟؟ دوما مسافت داخل شهرو ترافیک یا جادست؟؟ سوما ماشین شاید مشکل فنی داره. یه دیاگ یزن دیسکو صفحه سالمه یا خستس؟ مصرف جاده تیبا که خیلی کمه بین 6.6.5 داخل شهر مثل تمام خودروهای داخلی مصرفش از اعلامی کارخونه بیشتر..بخدا واسه من فرقی نداره چه خودرویی سوار میشید. پیشنهادم برادرانه هست. ورنه حق من و شما تیبا و تیپ2 سمند نیست خیلی بیشتر از این حرفا حقمونه ولی خب چی بگم.... بین بدو بدتر، بدتر (تیپ2) رو انتخاب نکنید. به حرف اکتفا نکنید خودتون تست کنید سواری سمندو رانا یا ال90 رو تست کنید مشخصات فنیشو مطالعه کنید از افراد فنی سوال کنید. اگر کسی گفت تیپ2 ارزش خرید داره واسه شهرو جاده مناسبه برید تیپ2 بخرید و حالشو ببرید.من میگم 99 درصد تیپ2 رو پیشنهاد نمیدن خودتون یه تست کنید ببینید به چه آماری میرسید. این آخرین کامنتمه خداحافظ همگی
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1395/11/09

علیرضا
3

سلام برادر عزیز، ممنون از راهنمایی ات. عرض کنم من و دوستانی که اینجا می آییم یا 206 داریم و یا منتظر آمدن ماشین هستیم. فرمایش شما صحیح اما هر ماشینی یک سری مشکلات داره. تو همین سایت یک لینک هست در مورد مشکلات گیربکس که توضیحاتی آورده. دوستانی که پایین متن در مورد مشکلات گیربکس ماشینشون گفتند یکی در میان تیبا سوارند. 206 هم مشکل داره قبول اما الان کوبوندنش فرقی نمی کنه چون داریم ازش استفاده می کنیم و من که از آبان ماه دارمش راضی ام. موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
20:37  1395/11/09

علیرضا
0

با سلام.206 تیپ 2 نزدیکه 2ماهه تحویل گرفتم.حدود700 کیلومتر راه رفته.ب روغن ریزی افتاده.حتما واس خریدش تحقیق کنید.البته منم تحقیق زیاد کردم نمیدونم چرا شانسم اینجوری شد.
12:56  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

من 2200 تا رفتم و چند روزی یه بار چک میکنم یه قطره روغن هم نمیده. در ثانی کلا ماشین های ایرانی روغن ریزی دارند حالا کمتر و بیشتر. بنظرم برو نمایندگی بگو نشت روغن داره درستش کنید!
گزارش
پاسخ دادن
07:50  1395/11/10

علیرضا
0

سلام.بله زنگ زدم نمایندگی وقت گرفتم فردا قراره ببرم.معلومم نیس کی میخوان تحویل بدن.
گزارش
پاسخ دادن
10:50  1395/11/12

100jad
0

سلام من تاريخ ٩٥/١٠/٢٥ ثبت نام كردم اقساطي ٩٥/١١/٠٩ برام فاكتور شده شماره بدنه هم hj مدل ٩٦ تا هفته ديگه هم احتمالاً تحويل بدن اينجوري كه دوستان ميگن
12:49  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
0

سلام به همگی من دیروز جمعه نمایشگاه خودرو اصفهان فروش نقدی تحویل 20 روزه همراه با 200 تومان تخفیف نمایشگاه ثبت نام کردم خیلی راجبه این ماشین تحقیق کردم وطی تجربیات دیگران به این نتیجه رسیدم گزینه خوبیه من ساندرو داشتم برام مشکل مالی پیش اومد فروختم قبلا 206مدل 88 داشتم خیلی راضی بودم امیدوارم اینم خوب باشه .
11:49  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
1

سلام دوستان

حدودا یک ماه و نیمه که تیپ 2 رو تحویل گرفتم

چند وقته که صدای موتور ماشین زیاد میاد داخل در حالی که قبلا اینطور نبود
ماشین ی جورایی سنگین شده
انگار که زور رو موتوره

دنده یکمم بد جا می رفت

بردم نمایندگی
گفت دوشاخ کلاچ رو برات تعویض میکنم
ولی ربطی به دیسک و صفحه ت نداره


نظر شما چیه دوستان
امکان داره به دیسک صفحه مربوط باشه این صدای زیاد موتور و سنگین بودن ماشین؟
11:33  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
mehrdad
0

سلام
دوستان من قراره 206 تیپ 5 تا حدود 20 روز دیگه بیاد دستم صفر..دوستانی که دارن بگن اگر ترموستات درجه پایین ببندم روش ضرر نداره؟؟؟
10:49  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

ایراد دارد این کار را نکن
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1395/11/13

مختار
1

سلام. بیان واسه یه بارم شده منطقی بحث کنید و تعصب رو بزارین کنار. من اگر کارمند سایپا باشم میگم بیاید تیبا ساینا بخرید. اما همیشه میگم این پولو بدید رانا یا ال9 یا سمندef7 بخرید خیلی بهترن. خب اینا محصولات ایرانخودرو هستن فقط پارس تندر مال پارس خودرو که اونم قیمتش بیشتره و تو بحث من نیست. دوما من خسته شده باشم و قصد فروش داشته باشم چرا اینجا وقت بزارم میزارم واسه فروش این حرفا رو برای مشتری ماشینم تعریف میکنم. من اصلا نمیدونم شما کجای ایرانی.. من از رو حسن نیتم و تجربه ماشین سواریم بهتون میگم در نهایت تصمیم گیرنده خودتونید. اگر حرفم اشتباس بهم بگید. قبل خرید تیپ2 یه دور با رانا سمند ال90 بزنید اگر از نظر فنی و امکانات و تعلیق و شتاب راضیت نکرد برو تیپ2 بخر. از دوتا مکانیک که خودت قبول داری بپرس کدوم ماشین تا 34.35 بیشتر میارزه واسه خرید. هر چی گفت همون کارو انجام بده. من نگفتم تیبا بخرید گفتم از نظر موتوری برتری داره به تیپ2. تمام فاکتورهایی که باید مد نظر بگیرید تیبا بهترشو داره و قیمتش کمتره.از نظر تعلیقم باز تیبا عملکردش بهتره..راجب حرفام فکر کنید
21:52  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
2

محض اطلاع ماشین قبلپم چرندی به اسم رانا بود . قبل از خرید رانا یه ادم جو گیری عین شما تیبا رو معرفی کرد با در حد صفرش دور زدم حالم بهم خورد. سر کار هم یه سمند ef7 زیر پامه ماشین قبل از رانام هم 206 تیپ 2 بود که حدود 245 تا رفتم باش از صفری طی 10 سال جالبه کلا حدود 1 و خورده ای خرجش کردم اصلا هم واشر نزد! اتفاقا من چون خیلی تجربه دارم تو 206 میتونم نظر بدم نه شمایی که فقط به حرف این و اون گوش میدی و اصلا رنگ 206 هم ندیدی
گزارش
پاسخ دادن
01:02  1395/11/09

مختار
1

فرشاد جان همیشه بعد از مصرفت بلا فاصله نیا اینجا کامنت بزار. قردا میگی خودم مدیر عامل bmw ام... شما متاسفانه خیلی کم تجربه ای. من انقدر اطمینان دارم به حرفام که میگم تست کنید بعد به حرفم میرسید. البته ماشین سلیقه ایه اما کسی که میگه سواریه تیپ۲ بهتره یا اصلا سوار نشده یا از هندلینگ درکی نداره.. رانا مدل 95 اصلا با تیپ2 قابل مقایسه نیس.. تیپ2 یه ماشین منسوخ شدست در حالی که سمند و رانا رو میبرن روسیه میفروشن..همه نمیدونن ماشین چیه فقط شما که تازه ماشین خریدی ماشین باز شدی. محض اطلاع بگم از سال 87 206 سوار میشم و تا الان هم بخوام سوار میشم. 206 مال برادرمه اونم اوایل مثل شما فکر میکرد ولی الان به حرفم رسیده تا خودشو جمعو جور میکنه تیپ2 رو رد کنه. نشست تو ماشینم بحث 2 سال پیشه تو جاده تبریز به زنجان گفتم فقط گاز بده و تستش کن. نظرش برگشت و از تیبا خوشش اومد. گفتم تفاوت موتوری رو احساس کردی.. تا قبلش از تیبا بدش میومد بخاطر ظاهرش.. شما هم دنیای شیرینی داری با تیپ2 خوش باش بعدن متوجه میشی چی میگفتم!
گزارش
پاسخ دادن
09:27  1395/11/09

مختار
1

فرشاد جان همیشه بعد از مصرفت بلا فاصله نیا اینجا کامنت بزار. فردا میگی خودم مدیر عامل bmw ام... شما متاسفانه خیلی کم تجربه ای. من انقدر اطمینان دارم به حرفام که میگم تست کنید بعد به حرفم میرسید. البته ماشین سلیقه ایه اما کسی که میگه سواریه تیپ۲ بهتره یا اصلا سوار نشده یا از هندلینگ درکی نداره.. رانا مدل 95 اصلا با تیپ2 قابل مقایسه نیس.. تیپ2 یه ماشین منسوخ شدست در حالی که سمند و رانا رو میبرن روسیه میفروشن..همه نمیدونن ماشین چیه فقط شما که تازه ماشین خریدی ماشین باز شدی. محض اطلاع بگم از سال 87 206 سوار میشم و تا الان هم بخوام سوار میشم. 206 مال برادرمه اونم اوایل مثل شما فکر میکرد ولی الان به حرفم رسیده تا خودشو جمعو جور میکنه تیپ2 رو رد کنه. نشست تو ماشینم بحث 2 سال پیشه تو جاده تبریز به زنجان گفتم فقط گاز بده و تستش کن. نظرش برگشت و از تیبا خوشش اومد. گفتم تفاوت موتوری رو احساس کردی.. تا قبلش از تیبا بدش میومد بخاطر ظاهرش.. شما هم دنیای شیرینی داری با تیپ2 خوش باش بعدن متوجه میشی چی میگفتم!
گزارش
پاسخ دادن
09:34  1395/11/09

فرشاد
1

من از سال 79 ماشین دارم و 85 206 صفر داشتم و تا 245000 کیلومتر داشتم حالا تو مغزت جلوی فهمیدن مقاومت میکنه مشکل تو و بهره هوشیته :D
گزارش
پاسخ دادن
10:38  1395/11/09

حسین
2

شاید 206تیپ2 از نظر موتوری جلوی تیبا ی مقدار خیلی ناچیز کم بیاره.ولی چیزی لول 206 نسبت ب تیبا کم نمیکنه,تیبا هم رده پراید و ساینا هست و اصلا در حد پژو نیست حالا هرپژویی
گزارش
پاسخ دادن
11:42  1395/11/09

میلاد
2

جناب مختارررررررلطفا برید در صفحه تیباخوشکله نظر بدید اینجا کسانی نظر میدندکه این ماشینا دارند و روزانه ازش استفاده میکنند.
گزارش
پاسخ دادن
11:53  1395/11/09

میلاد
1

جناب مختارررررررلطفا برید در صفحه تیباخوشکله نظر بدید اینجا کسانی نظر میدندکه این ماشینا دارند و روزانه ازش استفاده میکنند.
گزارش
پاسخ دادن
11:56  1395/11/09

ساناز
0

سلام بچه ها کسایی که تحویل گرفتن رفتیدنمایندگی که ثبت نام کردید تحویل گرفتین یا جاده مخصوص ،آخه روزی که ثبت نام کردم مسئول نمایندگی آدرس جاده قدیمو برام نوشت گفت هروقت بهت زنگ زدیم بروازاینجا ماشینتو بگیرواینکه چه چیزایی باید بگیرم روزه تحویل ماشین،فکرکنم این هفته تحویل باشه .
21:49  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
شاهين
0

دوستان گل سلام
كسي اينجا ثبت نام پلكاني مرداد ماه انجام داده كه تحويل بهمن ماه باشه؟؟
٢٥مرداد ثبت نام،٢٠دي (عصر)دعوت نامش امد،٢٢تكميل وجه كردم
كسي اينجوري ثبت نام كرده كه فاكتور شده باشه يا نه هلاك شديم از بي ماشيني
٢٠٦اس دي سفيد هست
21:14  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
0

من ۱۶دی تکمیل وجه کردم خبری نیس اس دی سغید
گزارش
پاسخ دادن
23:18  1395/11/08

محمود
3

آقا جبارمن قبلا چندسال ۲۰۶ داشتم اصلا نه واشرزدنه پمپ ترکوندالانم به خاطره خاطره خوبی که داشتم دوباره ۲۰۶ نوشتم داداشم تیبا گرفته چندماهه گرفته هم اصطحلاکش بالاست هم صدای موتورش زیاده ترمزاشم اصلا مورداطمینان نیست قیافشم کع ضایست😂😂
14:45  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
الناز
0

سلام ماشين من تو مرحله صدور سند گير كرده زنگ زدم نمايندگي ميگن پلاكت نيومده بيگيري ميكنيم ببينيم دليلش چيه
من دوتا پلاك دارم رو ماشينه هر كدوم بك به بالا خلافي دارن
ميتونه دليل مشكل نيومدن پلاك جديد من خلافي اون دوتا باشه يعني؟
13:17  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
0

شما باید خلافی رو صاف کنی
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1395/11/08

الناز
0

مطمينين؟
من فك قانون برا پنج تا پلاك به بالاس كه بابد خلافيشون صفر بشه
من فردا ببينم دليل نيومدن پلاكم چيه همينجا اطلاع رساني ميكنم شايد برا بقيه هم پيش بياد
گزارش
پاسخ دادن
18:39  1395/11/08

بهنام
0

چرا میخوای قبول نکنی من خودم سردر میارم فبلا باشگاه میرفتم
گزارش
پاسخ دادن
23:25  1395/11/08

مهدی
0

بله صد در صد
گزارش
پاسخ دادن
16:18  1395/11/13

مختار
1

فرشاد جان سعی کن اطلاعاتت رو بالا ببری و منابعی که ازش استفاده میکنی رسمی و قابل استناد باشه.. بالا بردن اطلاعات هم رو تصمیمت تاثیر مثبت میزاره هم این تعصب لعنتی از بین میره. تعصب چشمو دلو کور میکنه. اگر تازه ماشین خریدی خب بهت حق میدم که مثل بوگاتی ازش تعریف کنی اما اگر چندساله راننده ای. سعی کن خودتو قوی کنی و بکشی بالا. الان این مطالبی که مینویسی خیلی مبتدیانه و اشتباهه. حالا شما نمیخوای قبول کنی مهم نیس. کسی که خریداره دست نگهدار با محصولات دیگه مثل ال90 رانا سمند ef7 حتی ساینا یه دور بزن یه نگاه بهش بکن اگر از تیپ2 بهتر نبودن برو تیپ2 بخر و بگو تحقیق کردم بهتر از 206 پیدا نکردم. اما من بهت قول میدم بیشتر رقباش نظرتو کاملا عوض میکنه. شما هر ماشینی بخرید برای من فرقی نمیکنه دلم میخواد هموطنم نسبت به پولش ماشین بهتری سوار بشه. تیپ2 قیمت کاذبی داره و برای جاده و خانواده مناسب نیست.
11:33  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
kian
5

من گمون نمیکنم کسی از رو حرفای شما بخواد تصمیم بگیره
شما احتمالا یا از دارو دسته ی سایپایی یا خودت تیبا قورباغه ای گرفتی پشیمونی میخوای چهار نفر دیگه م بخر ضرر کن خودت سبک شی😄😄
گزارش
پاسخ دادن
13:17  1395/11/08

گلناز
4

تیبا بدترین ماشینی بوده که خریدم همش توی مکانیکی ام...من 15 ساله معلم هستم چندسال پراید و 206 تیپ2 داشتم فروختم رفتم تیبا خریدم الانم پشیمونم همه مسخرم میکنن توی فامیل و همکارام میگن چرا پژو رو فروختی تیبا خریدی...واقعا تیبا افتضاحه شما هم انقدر تبلیغ نکن از روی تعصب تیبا ماشین مزخرفیه توی هیچ قوطی عطاری پیدا نمیشه نمیدونم چطور توی انبارای سایپا داره خاک میخوره که حتی عربای عراق هم حاضر به خریدنش نیستن
گزارش
پاسخ دادن
14:31  1395/11/08

مهدی
0

درست می گویی و خدا به شما و دارندگان این خودرو صبر بدهد.
گزارش
پاسخ دادن
15:54  1395/11/13

مهدی
0

درست می گویی و خدا به شما و دارندگان این خودرو صبر بدهد.
گزارش
پاسخ دادن
15:59  1395/11/13

محمود
2

قیافه تیبارو آدم میبینه گریش میگیره صدرحمت به پراید😂😂😋
11:23  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
مختار
2

آقا محمود شما وقتی ماشینت تو جاده واشر سر سیلتدر سوزوند یا پمپ بنزینت ترکید با صدای بلند قهقه بزن و ابراز شادمانی کن. ظاهر یه امر سلیقه ایه و با اسپرت کردن قشنگ تر میشه.
گزارش
پاسخ دادن
13:51  1395/11/08

مختار
0

احتمالا اطلاعات دایی محترم هم در حد خودته. من ماشینم 94 هزارتا کارکرده تا الان که خوب کار میکنه. 206 تیپ2 حتی در مورد تعلیق عقبم خوب نیس و در سرعت بالا تهش در میره.. بخاطر همینsd هندلینگ بهتره تو جاده. عقب 206 زیاد میکوبه و آزار دهندست. اتفاقا من هم با 206 سفر رفتم هم تیبا. پایداری تیبا بهتره.. بخاطر همینه میگم 206 ماشین جاده نیس. کمک فنر تیبا خشکه و سر پیچا بهتر جمع میشه تا 206.. لطفا چرتو پرت ننویس. تجربه نداری اطلاعات غلط نده
10:43  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

اولا توهین نکن ایشون مدرک لیسانس تا دکتراشو از کشوی گرفته که مهد علم مکانیکه یعنی آلمان ایشون یکی از جمله اشخاصه کیلیدیه که باید سرتیفیکیت ماشین های رویاهاتو بده یعنی bmw و .... اونم تو شاخه مکانیک خودرو! دوما وقتی ادم تعطیلی عین شما هنوز نمیدونه فنر پیچشی خشک تره تا فنر لول. بعد دم از اطلاعات میزنه! هروقت سوادت کشید و تونستی مرکز انی دوران خودرو رو محاسبه کنی و تونستی دوتا عدد در بیاری بعد بیا بگو تیبا پایدارتره. من و بگو که دارم با یه مخ تعطیل حرف میزنم.
گزارش
پاسخ دادن
01:12  1395/11/09

مختار
0

چه ربطی داره. عین این میمونه یه نفر بگه شتاب رانا از تیبا بیشتر من بگم هر وقت تونستی از سرعت و زمان مشتق بگیری حرفت درسته. خب به صورت تجربی هر کی بشینه پشت رانا و تیبا تفاوت شتاب رو احساس میکنه. پایداری تیبا هم سر پیچ بخاطر سیستم تعلیق و ارتفاع کمش از تیپ2 بهتره. هر چقدر زور بزنی ضعف تیپ2 ماست مالی نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
09:44  1395/11/09

مختار
2

آقا فرشاد گل مطالب ببر پیش یه مکانیک بخون ببین کی مبتدیانه حرف میزنه. دوستمون گفت علت زیاد شدن تیبا بخاطر هدیه دادنو فروش ویژه سازمان ها به پرسنل خودشونه. آقا فرشاد الان مطمن شدم واقعا چیزی بلد نیستی.. موتور تیبا و پراید جوش میارره. از کی من خبر ندارم. یعنی دقیقا بر عکس گفتی. موتور پژو و ef7 به واشر زدنو روغن کم کردن معروفن اینو حتی یه بچه هم میدونه.. از کی شنیدی موتور تیبا جوش میاره؟؟ عقربه آمپر حتی به نصفه هم نمیرسه. من از شمال تا جنوب ایرانو رفتم. درجه آمپر همیشه پایینه.. ولی هر چی 206 405 در اطرافم هست واشر زده..خواهشن میخوای مطلب بنویسی از دو نفر خبره بپرس بعد داستان تعریف کن اینجوری کنف نشی.. واشر سرسیلندر تیپ2 آزبست بخاطر همین واشر میزنه. موتور tu3 بخاطر کیفیت پایینش انقدر زود به خرج میوفته. برید بپرسید به سختی تیبایی پیدا میکنید که جوش بیاره اما تیپ2 واشر زده تا دلت بخواد هست. صدای موتور یکم زیاد با نمد درب کاپوت و کارکرد بالا کمتر میشه. موتور های مگا موتور بی دردسر و کم خرجن. موتور تیبا نسبت به tu3 برتری داره .
10:26  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
Peyman
0

داداش اينجا جاي بچه بازي و بحث نيست
يكم خودت به خودت احترام بذار و برو، اين مزخرفاتم واسه خودت نگه دار لازمت ميشه
مردم ميان اينجا اطلاعات كسب كنن نه مثل شما كمبود دارن نه بيكارن
برو داداش تا بيشتر خرابت نكردن
ماشاالله از رو هم كه نميري!
گزارش
پاسخ دادن
23:06  1395/11/12

Tu3
2

آقا تیپ 2 خیلی عالیه ،، من که راضیم ... دیروز در اتوبان با یه ال 90 کورس گذاشتم راحت نقطش کردم، طرف شکست عشقی خورد ... نمیدونم چه فکری میکنند ملت 40 تومن میدن ال 90
08:39  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
پیمان
2

واله من هیچ کدومشون رو ندارم ولی یک حساب دو دوتا چهارتا میگه دوتا ماشین که اسب بخار و شتاب اعلامیشون نزدیک بهمه نمی تونتد همدیگر رو نقطه کنند مگر اینکه یا راننده ی یکیشون نابلد باشه یا با تصمیمی عاقلانه اصلا قصد رقابت در اتوبان شهری را نداشته باشه.
گزارش
پاسخ دادن
09:46  1395/11/08

مهدی
1

چییییی میییییی گیییییییی !!!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
09:54  1395/11/08

مختار
1

اینم یادم رفت بگم. انصافا تیبا رو کمتر شده تو مسابقه یا شرکتا هدیه بدن. اون برنج محسن بود که سمند میداد. سامانه 3090 که رانا میده برنامه 90 که لیفان 820 مبده. این تبلیغه چیه 206 تیپ2 آلبالویی کادو میده. اونم مسابقه صدا و سیما بود که کلیپش پخش شد سوییچ همه 206 ها بهم میخورد نمیدونم دیدید یا نه خیلی جالب بود. پدر منم کارمند شرکت گاز برای بازنشستگیش دنا از دم قسط میدن منتها پدر من نخواست.تیبا رو هرکی خرید بخاطر فنی و کم خرج بودنش میخره
23:57  1395/11/07
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
3

تن را زیان است از زبان؛ لب وا کنی، رسوا شوی!

چی داری میگی! آخه اینم شد ملاک انتخاب خودرو! مثل ادم های عوام و کم سواد حرف میزنی.
گزارش
پاسخ دادن
09:52  1395/11/08

مختار
1

شما که میگی موتور تیبا مال کجاست باید بگم موتور پراید با افزایش حجم200 سی سی سیلندر که توسط fev آلمان طراحیش انجام شده به 82 اسب بخار و 128 نیوتن گشتاور رسیده. این موتور مثل tu3 واشر نمیزنه و فیلر اتوماته. موتور پر نفس و در اکثر آب و هواها راحت کار میکنه.. متاسفانه tu3 نه قدرت خوبی داره نه کیفیت خوبی داره نه سگ جونه. شما که تیبا نداری چرا الکی چرند میگی. تیبا با کارکرد بالاتر و روغن موتور با کیفیت صداش خیلی کمتر میشه.. مشکل گیربکس فقط مربوط به تیبا نیس به جز ال90 اکثرا گیربکس خوبی ندارن. یا با موتور هماهنگ نیس یا مشکل فنی داره. من دیسکو صفحه عوض کردم خیلی راحت و نرم دنده ها جا میره و شتابشم بیشتر شده.. شما انقدر تعصب داری که حتی تیپ2 رو از ال90 برتر میدونی.. اگر قدرت موتور مهم نبود از 30 ساله پیش تا الان کمپانی های خودروسازی نباید موتور جدید طراحی میکردن . نباید موتور توربو اختراع میشد. منظور من از قدرت موتور کورس گذاشتن تو خیابون نیس. ماشین وقتی سنگین میشه یا سربالایی ها یا سبقت در جاده دوطرفه خیلی بدرد میخوره. وگرنه من داخل شهر خیلی با احتیاط و منطقی رانندگی میکنم
22:28  1395/11/07
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
3

داستان موتور تیبا کاملا پدرسوختگی طراحان سایپا رو میرسونه که حاضر نشده یه موتور جدید مثل EF7 طراحی کنه بلکه موتور پراید رو با ترفند بی اصول که کمتر جایی از دنیا الان به کار میبرن به روز کرد (البته به خیال خودش). این دو ترفند یکی افزایش راندمان حرارتی و یکی راندمان میکانیکیست! اولی رو با افزایش نسبت تراکم که این عمل استهلاک قطعات رو بالا میبره و صدای زیاد و عمر کم هم ناشی از همین قضیست. و ترفند دوم افزایش حجم سرسیلندر با توج به این که موتور هم چنان 8 سوپاپه!!! دوستان مهندس مکانیک میدونن وقتی سر سیلندر ارتقا پیدا کنه و همزمان نسبت تراکم بالا بره صدای موتور به طور چشمگیری بالا میره. واسه همینه میگن تیبا جون موتورش به روغنشه اگر دیر عوض کنی یا یکم کم کنه موتور صدا میوفته. معمولا تیبا ها با کارکرد حدود 120 تا موتورشون تعمیری میشه به دلایل بالا .ولی 206 با نصف ظرفیت روغن هم اختلالی در موتورش پیش نمیاد. حالا بریم سراغ علت واشر زدن. اولا اگر به هر ماشینی زور بیاری پدرش در میاد! موتور تیبا اصطلاحا سیلندر خشک هست (یعنی آب مستقیما دور بوش پیستون گردش نمیکنه) ادامه در پست بعد
گزارش
پاسخ دادن
09:13  1395/11/08

فرشاد
3

تفاوت موتور تیبا با 206 اینه که چون آب مستقیما گردش نداره خیلی زود جوش میاره تو سربالایی ها ولی 206 البته اونایی که داشتن میدونن به این مفتی ها جوش نمیاره و بعد از گذر 5 دقیقه رانندگی دماش به 90 میرسه و حتی تو سربلایی با کولر و ظرفیت پر ثابت 90 میمونه!!!!!! کیلومتری که ممکنه 206 واشر بزنه حدود 150 تا 180 بسته به رانندگی طرف داره. البته این کیومتر برای افرادی که بلد نیستند PM (نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه) انجام بدن شاید زودتر هم بشه. اینم بگم پیمایش درست و به اندازه حدود 15 الی 20 هزار کیلومتر در ساله و بعد از 5 سال میشه حدود 100 هزار کیلومتر از طرفی در فرانسه عمر مفید هر خودرو 5 ساله پس بسته به شرایط کشورش تولید شده! حالا بماند در کشور ما وقتی کیلومتر به 200 میرسه میگن چیزی راه نرفته D: همینه که کشورمون انقدر الودست! الاینده ها از 5 سال به بعد در خودرو ها واقعا زیاده. تا اینجا مربوط به موتور بود و در مابقی موارد تیبا هیچ حرفی برای گفتن نداره. من پشت تیبا نشستم برتری نسبت به پراید داره و تقریبا از همه جهات یه پله بالاتره! بقیه پست بعد
گزارش
پاسخ دادن
09:27  1395/11/08

فرشاد
2

ولی به علت تعلیق غیر اصولی (البته از نظر دایی بنده که حدود 15 سال در مرسدس بنز کارکرده و الان کارشناس Certiificate TUV هست اینو میگه) هندلینگ بسیار ضعیفی داره به نسبت 206. حس میکنه سوار یه ماشین ارزون شدی . ظاهر داخلی بسیار ضعیف و بی کیفیت به طوری که راننده حتما باید ادوات کنسول رو ببینه و لمس کنه. و به علت عرض کم و ابعاد نامتناسب نقطه ثقل بالاست و تعادل سرپیچ بسیار کمه ضمن اینکه تعلیق عقب میبایست مثل 206 میل پیچشی بود تا چسبندگی رو دو چندان کنه (هر چند دلیل خشک تر بودن 206 همینه) اینهمه تفاوت سر 5 میلیون (تیبا دو به عنوان هاچ بک در مقایسه با 206) بنظر من تعصب رو پایین بذار و از ماشینت لذت ببر.
قصد من تخریب نیست قطعا کارشناسان ما در صنعت خودرو دارن زحمت میکشن ولی چون سیاست های کلان مبنی بر سود دهی زیاده الان ایران خودرو واقعا داره پول بابت توسعه خرج میکنه ولی سایپا نههه. واقعا دلم میسوزه ما میگیم کره فلان بود و الان ما !! لامصبها ما داریم از چین هم جامیمونیم!!!!!!! من عرق ملی دارم و قطعا خودرو بعدیم وطنیه ولی الان زوده از ایرانخودرو بخرم ولی با این اوصاف اصلا از سایپا نمیخرم.
گزارش
پاسخ دادن
09:41  1395/11/08

فرشاد
3

حالا فوق اخرش 206 بخواد هر 180 تایی یه بار واشر بزنه خرجش 300 تومنه ولی تیبا بعد 120 تا یه موتور نو میخواد چون تعمیراتش همیشه جواب نمیده.
گزارش
پاسخ دادن
09:45  1395/11/08


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجید : شماره پذیرش کجای پنل کاربری زده؟!
محمد تارا v1 : سلام دوستان تارا v1 رنگ سفید تحویل 12مهر امروز فاکتور شدم سود تاخیر 28 میلیون انشالله قسمت همه
محبوبه : ممنونم آقا هادی ببخش میگم حدودا چقدر ازش کم میشه منظورم سود مشارکت یا قیمت افزایش؟
محمد x5 : حاجی از موتوری گرفتی یا کرمان موتور عصابتا به هم ریخته؟
جی فور سفید : سلام بله از زمان تحویل سیستمی تا زمان فاکتور همه ی روزها رو بشمارید
کمپانی بزرگ کرمان میوتور : سلام و خیر مقدم و خوش آمد گویی به خانواده بزرگ کرمان میوتور خوش آمدید لطفا در جهت ارتقا کیفیت ثبتنام و تحویل خودروی کرمان میوتور در نظر سنجی شرکت فرموده و رضایت مندی خود را لحاظ نمایید با تشکر گروه صنعتی کمپانی بزرگ کرمان میوتور
رضا : تحویل ۱۳ مهر فردا فاکتور میشین شک نکنید
مریم : سلام. امروز سایپا قیمت نهایی شاهین پلاس و ۸۶۲ میلیون تومان اعلام کرد
Nima : ■■■سلام.دوستانی که تحویل ۱۲ مهر یا ۱۳ مهر هسن و فاکتور شدن بی زحمت اگه فاکتور شدید اطلاع بدید...ممنون●●●
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
والا : تو چرا ناراحتی؟ همه اینجا واسه همین توضیحا میان. تو خوشت نمیاد نیا.
مهدی : سلام چرا تکمیل وجه هایما اس 7نمیاد
علی : ببخشید یه سوال ماشین های قرعه کشی بعد تحویل میشه قانونی فروخت؟ کسی میدونه بگه
رانا پلاس : سلام از دوستان پیش فروش بهمن واسفند کسی هست اینجا دعوتنامه اومده باشه ممنون
امیر : دنا ابشنال 1ابان 1403 تکمیل وجه توقرداد موقع تحویل 8 ابان خورده 5 ابان فاکتور شده تاامروز2 اذر هنوز خبری نیست به ما سود تاخیر می دن
امیر : قرار داد تون چی بوده؟ 90 روزه؟
ممد رانا : یاعلی دوستان برین ما دوریم وگرنه میومدیم بخدا
شیرین : واقعا راست میگین خداییش؟
علی : اخه من ماشینم بگیرم مجبورم سریع بفروشم اونم با سند تا یکسال آزاد نیست انصراف هم خیلی زور داره
سورن دوگانه : سلام دوستان از پلاک تا تحویل حداکثر چقدر زمان میبره