بررسی هوندا آکورد 2013

بررسی هوندا آکورد 2013

طراحی هوندا آکورد در مدل 2013 به کلی دگرگون شده است. این خودروی سدان متوسط در آمریکای شمالی از فروش بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. آکورد 2013 در بحث طراحی داخلی و خارجی تغییرات بسیاری را به خود دیده است. آکورد جدید کمی کوچک تر از نسل قبلی آن است ولی همچنان در زمره جادار ترین ها در کلاس خود قرار گرفته است. کیفیت قطعات داخل کابین مرغوب تر گردیده و به روز تر شده است. به طوری که می توان گفت تمام نیازهای مشتری امروزی را برطرف می کند.

بررسی هوندا آکورد 2013

در بحث فنی نیز آکورد مورد بازنگری هایی قرار گرفته که منجر به کاهش مصرف سوخت، افزایش راندمان موتور و بهتر شدن هندلینگ شده است. بالاخره هوندا نیز از سیستم سوخت رسانی مستقیم در موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری این خودرو استفاده کرد که مصرف سوخت را بسیار بهینه کرده و در کنار به کارگیری گیربکس (CVT)، هوندا به میانگین مصرف 9 لیتر در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی دست پیدا کرده است.طراحی  ظاهری آکورد 2013 چندان جذاب نبوده و مسلماً رانندگی با آن در خیابان چندان مایه غرور راننده نخواهد شد. حتی در کشورمان نیز برای بسیاری دیدن یک کمری یا یک آزرا بسیار جذاب تر از تماشای یک آکورد می باشد.

 

سطح تجهیزات و امکانات رفاهی

بررسی هوندا آکورد 2013

آکورد به صورت کوپه و سدان به بازار عرضه می شود. سدان چهار سیلندر در پنج تیپ LX، Sport، EX، EX-L و EX-L Navi تولید می گردد. ولی در آکوردهای شش سیلندر، فقط سه تیپ اول قابل سفارش می باشند. مدل پایه LX که در کوپه های چهارسیلندر در دسترس است، دارای تجهیزاتی از قبیل رینگ های 16 اینچی آلومینیومی، تهویه مطبوع اتوماتیک دو نقطه ای، شیشه و آینه های برقی، کروز کنترل، صفحه نمایش 8 اینچی، بلوتوث، دوربین دید عقب و فرمان تلسکوپی می شود.

بررسی هوندا آکورد 2013 بررسی هوندا آکورد 2013

در تیپ Sport امکاناتی از قبیل رینگ های 18 اینچی، اسپویلر عقب، صندلی برقی راننده، روکش چرم فرمان و پدل شیفتر در دسترس هستند. در تیپ EX رینگ های 17 اینچی، آینه های گرم شونده، سانروف، استارت بدون کلید قابل سفارش هستند. EX-L نیز  شامل تودوزی چرم، حافظه صندلی راننده، سیستم هشدار عبور از خط و آینه وسط الکتروکرومیک می شود. در EX-L Navi هم سیستم رهیاب و تشخیص صدا به لیست بالا افزوده می شوند.

 

قدرت موتور و کارایی

بررسی هوندا آکورد 2013

موتورهای  شش سیلندر خورجینی و چهار سیلندر خطی در آکورد قابل سفارش هستند. موتور چهارسیلندر 2.4 لیتری بوده و قادر به تولید 185 اسب بخار نیرو می باشند. که البته در تیپ Sport این عدد به 189 اسب بخار افزایش پیدا می کند. برای مدل های استاندارد نیز گیربکس 6 سرعته دستی در دسترس بوده و برای تیپ EX-L و مدل های کوپه، گیربکس CVT نیز قابل سفارش می باشد. حدود مصرف آکورد نیز در شهر 10 لیتر، جاده 8 لیتر و در سیکل ترکیبی 9 لیتر به ازای هر یکصد کیلومتر می باشد.

بررسی هوندا آکورد 2013

موتور شش سیلندر خورجینی نیز 3.5 لیتری بوده و 278 اسب بخار نیرو تولید می کند. مصرف سوخت این مدل نیز در شهر 13 لیتر، جاده 8 لیتر و در سیکل ترکیبی 11 لیتر به ازای هر یکصد کیلومتر می باشد. شتاب 0 تا 100 تست شده شده برای مدل های سدان 4 سیلندر 7.5 ثانیه و 6 سیلندر 6.1 ثانیه می باشد.

 

ایمنی

بررسی هوندا آکورد 2013

تمامی آکوردهای 2013 مجهز به ترمزهای دیسکی ضد قفل، کنترل کشش و کنترل پایداری، سیستم محافظت از گردن، کیسه هوای جانبی سرنشینان جلو و کیسه هوای پرده ای و سیستم هشدار عبور از خط و نقطه کور می باشند. در تست ایمنی کلی نیز آکورد موفق به کسب پنج ستاره ایمنی شده است. اما در برخورد از جلو 4 ستاره ایمنی به این خودرو تعلق گرفته است. سقف و ستون خودرو نیز از استحکام خوبی برخوردار بوده و برای سرنشینان ایمنی بالایی فراهم کرده است. در کل، آکورد در زمینه ایمنی نسبت به نسل قبلی بسیار پیشرفت کرده است.

 

طراحی داخلی

بررسی هوندا آکورد 2013

کیفیت قطعات به کار رفته در داخل کابین مرغوب بوده و چیدمان دکمه ها و ادوات خوب و آرگونومیک می باشد. در کل طراحی کابین زیبا و قابل قبول است. فضای سر و پای سرنشینان نیز مناسب بوده و حجم صندوق عقب هم زیاد می باشد. صندلی ها بسیار راحت بوده و به خوبی بدن را در بر می گیرند. به لطف آیرودینامیک مناسب بدنه، میزان نفوذ صدا به داخل کابین بسیار کاهش پیدا کرده است.

بررسی هوندا آکورد 2013 بررسی هوندا آکورد 2013
بررسی هوندا آکورد 2013 بررسی هوندا آکورد 2013

 

 

کیفیت سواری و هندلینگ

بررسی هوندا آکورد 2013

بیشتر خریداران آکورد، موتور چهار سیلندر را ترجیح می دهند. البته موتور چهار سیلندر به لطف سیستم سوخت رسانی مستقیم، شما را مایوس نخواهد کرد. آکورد خودرویی روان و نرم و دارای مصرف سوخت مناسب می باشد. عملکرد موتور و گیربکس بسیار خوب و دقیق بوده و در شتاب گیری عکس العمل خوبی از خود نشان می دهند. آکورد در کلاس سدان های متوسط انتخاب بسیار خوبی خواهد بود و از بسیاری از رقبای کره ای در رتبه بالاتری قرار می گیرد. درست است که این خودرو اسپرت نیست و مسلماً جذابیت یک خودروی آلمانی را ندارد ولی با توجه به قیمت پرداختی و هزینه نگهداری نسبتاً پایین، مقرون به صرفه می باشد. در نهایت باید بگوییم با خرید آکورد جدید، سوار بر خودرویی به روز و دارای امکانات زیاد خواهید شد که البته چهره چندان جذابی ندارد ولی یک برند ژاپنی و قابل اطمینان می باشد. 

بررسی هوندا آکورد 2013

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی هوندا آکورد 2013


منبع

Edmunds

برچسب : هوندا آکورد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

26 نظر

علي
0

تووو جاده هاي ايران ماشين هاي خارجي از پزو و سمند خشكترند بجز بعضي از مدلهاي سدان
همين اكورد ماشين با كيفيت بالا واقعا حرف نداره داخلش حال ميكني رانندگي لذت بخشي داره ولي سواري و كوبشش از سمند و پژو بيشتره مخصوصا عبور از دست اندازها يا جاده ها با اسفالت هاي بي كيفيت
جاده هاي مزخرفي داريم
09:22  1400/01/05
پاسخ دادن
احسان
0

سلام
دوستان ممنون میشم نطرتون را در مورد اکورد ۲۰۰۸ بگید و به خصوص پشتیبانی قطعاتش.
میخام بخرم اگه ضعفی داره بگید ممنون
17:25  1397/11/15
پاسخ دادن
جاوید
0

با سلام خدمت همه عزیزان
محل یو اس بی هوندا اکورد2009کجاست کامل چکش کردم .کسی میدونست محلش رو برام پیغام بده09015966081
23:28  1397/08/24
پاسخ دادن
Nabi
3

هوندا آكورد ٢٠١٣ كه ١١٠٠٠تا كار كرده چند قيمته؟بدون هيچ خط،خشي
00:49  1396/04/28
پاسخ دادن
محسن
0

میخوام تا ۱۵۰ ماشین بخرم یکی دوستام اکورد exa سفارش امریکا رو پیشنهاد داده به نظر شما چی بخرم؟
21:01  1396/03/07
پاسخ دادن
سید عمران عبداللهی
2

سلام
دوستان من اوریون و ماکسیما ،اکورد،کادنزا داشتم
اگر قدرت و سرعت براتون مهم
اریون
اگر اپشن کادنزا
اگر پول کمتر میخایید بدید و همه چی را در حد متوسط داشته باشید ماکسیما
اکر اروم بودن
کم مصرف بودن را میخواهید اکورد
00:39  1396/01/14
پاسخ دادن
روزبه فرزاد
3

من شیش ماهی هست هوندا اکورد گرفتم مدل ۲۰۱۳ وفول قبلش هم بنز۲۰۱۲سیکلاس واسپورتیج اپتیما هایلوکس۲۰۱۶ داشتم ولی کیفیت سواری وفنیه هوندا یه چیز دیگست حتی دربرخیموارد از بنزهم بهتره
18:29  1395/12/12
پاسخ دادن
Amin
2

انصافا از نظر جذابیت تو سدان ها هم رده خودش هیچی کم نداره ، ۱ ساله به سفیدشو دارم قبلش یه مزدا ۳ داشتم فرز بودنش مثل اون نیست ولی رانندگی با هاش کلاسیک و لذت بخشه و حتی از شاسی بلندی مثل مورانو جادار تره
15:25  1397/02/14

محمدی
3

هوندا عالیه
13:54  1395/12/01
پاسخ دادن
نويد جهرم
5

شركت هوندا هواپيما هم ميسازه وقابل مقاسيه هم با برند كره اى نيست
23:31  1395/01/16
پاسخ دادن
نادر
10

یک پیچ ماشین های ژاپنی به کل صنعت نوپای ارابه های بزک شده کره ای می ارزه
که حتی تو طراحی بیرونی هم به ثبات نرسیده اند و به دنبال اصالت نداشته خود مدام هر سال از هر خودروی اروپایی و ژاپنی کپی میکنند و صاحب نسل قبلی رو بدبخت میکنند
14:02  1395/01/03
پاسخ دادن
کاربر: mohammad.5909
9

واقعاً حرف نداره،تنها عیبش اینه که وقتی پشت آکورد میشینی دیگه پشت هیچ ماشینی نمیتوانی بشینی...
17:46  1395/01/02
پاسخ دادن
محمد
6

دوستای گلم میخوام بدونم نرمی آکورد 2013 چطوره؟چون من سوناتا 2014 داشتم خیلی میکوبه.
حالا بین آکورد و کمری موندم،نرمی کدوم بیشتره؟
22:28  1394/07/10
پاسخ دادن
رحیم
3

اکورد حرف نداره با کمری مقایسه نمیشه کرد
01:05  1395/04/28

رحیم
4

اکورد حرف نداره عیبش آینه که نباید سوارش شد چون از تمام ماشینها از چشت میفته با هواپیما باید مقایسه باید کرد
01:07  1395/04/28

مصطفی
2

خیلی ممنون از اطلاعات مفیدتون.
22:18  1394/07/07
پاسخ دادن
امیر حسین
0

اکورد خیلی از کره ایها سر تره قبل از حرکت ادم به کیفیت بالاش پی میبره
04:29  1394/06/12
پاسخ دادن
نیما
0

دوستان من مزدا 3 تیب 3 دارم موندم بفروشم اکورد بگیرم یا ابتیما کدوم بهتره
22:14  1394/06/04
پاسخ دادن
محمد قنبرزاده
7

من تازه گرفتم قبلش النترا و سانتافه داشتم، ولی واقعا برند ژاپنی قابل مقایسه با ماشین‌های کره‌ای نیست خیلی خیلی آکورد بهتره
20:45  1394/03/06
پاسخ دادن
behnam
10

معلومه که آکورد هوندا خیلی بالاتر از اپتیما و برند کره ای و چینی هستش. باید داشته باشی و هوندا برونی بعد معنی برند هوندا رو درک کرد. من تویوتا ، هوندا و هیوندا و یه مقطه ای کادنزا از کیا هم داشتم. واقعا هوندا یه چیز دیگه است. خواهشا هوندا رو با این قبیل ماشین ها مقایسه نکنید.
21:17  1393/09/28
پاسخ دادن
محسن
8

برند کره ای دیگه مثل سابق نیست. الان برای بنز و پورشه هم رقیب داره.
در طی 5 سال اخیر روز به روز کیفیت خودروهای هیوندای و کیا بالا رفته و
الان دیگه هیوندای و کیا جزو کمپانی های معتبر دنیا هستند.
منکر کیفیت بالای خودروی ژاپنی نیستم ولی تفاوت چندان زیادی با خودروهای درحال پیشرفت کره ای ندارند. اینو میگم چون خودم وراکروز دارم و
برادرم پرادو 2012 . خداوکیلی کیفیت سواری وراکروز یه چیز دیگست.
فقط پرادو آفروده وگرنه برتریش بر وراکروز فقط مارک تویوتاست. که اونم در
واقع کلاه برداری است که باعث میشه قیمتش 200 میلیون گرون تر باشه.
19:22  1393/09/29

امیر
2

پیشنهادمان کیااپتیمابخری آپشناش خیلی ازآکوردبیشترآکوردفقط مارک خوبی داره ولی اپتیمابهتره
12:15  1393/09/28
پاسخ دادن
مرتضی
8

ظاهرش هم بد نیست خداییش
21:53  1392/11/10
پاسخ دادن
بهنام
1

کسی می تونه راهنمایی کنه هوندا آکورد یا اپتیما ؟

برند هوندا بهتره ولی آپشن های اپتیما خیلی هوس برانگیزه
15:49  1392/10/22
پاسخ دادن
محمد گرگان
0

سلام سایت شما اطلاعات رو خ جامع و کامل میگه که کمتر سایتی با این کیفیت پیدا میشه لطفا مقایسه بین لکسوس شاسی بلند ۵۷۰ با اینفینیتی شاسی بq56حتما قیاس کنید در ضمن سایز کامل ماشینها رو در تمام ابعاد نیز بیان کنین بازم ممنون از سایت خ خوبتون دست مریزاد
21:26  1392/09/14
پاسخ دادن
میلاد س
13

با تشکر از سایت خوبتون، یه درخواست داشتم، تا اونجا که ممکنه قیمت ماشین ها رو هم تو مطالب ذکر کنید، ممنون.
20:43  1392/08/28
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی متین زاده : فروش فری مبعث هنوز فاکتور نشده اطلس
تارا v4 : خدا ازتون نگذره یک سال که منتظر پیامک بودیم که کی باید پول بریزیم به حساب قیمتارو خوب بردین بالا پولای هنگفتی گرفتین هروزم به جز اون پول هنگفت برای مالیات کدوم کوفت زهرماری هروز پیامک میفرسین باید پول بریزیم به حساب الانم دوماه داره میگذره هیچ خبری از فاکتور شدن ماشین نیست فقط بلدین پول بگیرین
مهدی(سایناs) : ممنونم داداش
زهرا : اطلس تکمیل وجه ۱۸ اسفند پیش فروش باید ۱۸ فروردین ماشین تحول میدادن
دریا قربانی : اطلس پیش فروش ۲ مرحله واریز وجه تکمیل وجه اول اسفند قرار بوده ۳۰ روز خودرو تحویل بدن خدا ازت نگذره مدیر عامل سایپا
علی : برو تو پنل کاربری سایپا بخش واریز وجه منتخبین اونجا فعال هست
علی خوزستان : ماشین میگن تحویل ۳۰ ماه ولی یک سال بعد تحویل میگیری
فقط خدا : سلام ۲۳۸ واریز کردم کسی میدونه واریزی دوم ش کی هست
اسفند ماه ۱۴۰۱ : سلام بخدا اسفند ماه همه شون دیگه کلافه شدن آخه این چه وضعشه ۴۰۱ کجا ۴۰۳ کجا کسی جوابگو نیست
سامان : فکر کنم منظورشان برای اشخاصی که در سامانه سخا احراز آدرس محل سکونت توسط پلیس راهور تائید شده آیا نیاز به ارسال آن به نمایندگی هست؟ فکر کنم نیازی نباشد بصورت الکترونیکی شماره گذاری انجام می شود در سامانه سخا یا تائید اداره پست یا پلیس راهور شده باشد کافی است
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن جدید : دوستان چرا ماشین های فاکتور شده رو پلاک نمیکنن پس ،کسی اگر خبر داره بگه بدونیم
امیر : تحویل 29فروردین هنوز فاکتور نشدیم شما چند فروردین هستید؟
فروغی مقدم نیشابور : شریعتی رازی
صادقی : سلام از کجا میشه فهمید فاکتور شده
زمستانی : اون روزی که رسانه ها از خودروساز پول میگرفتن که فروش خودرو را به اسم لاتاری و حراج تیتر کنن کجا بودید !؟ اختلاف قیمتی که بخاطر تولید پایین عمدا ایجاد شد تقصیر مصرف کننده هست!؟ قیمت پارس یا یک زامیاد رو به دلار تبدیل کنید و ببینید با اون پول چه ماشین هایی میشه خرید ! هیچ کس به فکر مردم نیست ، من پیگیر شدم همه هماهنگ هستن
تبدیلی پارس به سورن : سلام.بنده تحویل یک خرداد هنوز فاکتور نشده
عبدالهیان : به نظر می رسه تو شورای رقابت منتظر واکنش مردم درطول زمان هستن اگه اعتراض ها سرد شد قیمت تثبیت بشه اگه واکنش ها تند شد یه مقام عالی بیاد یه تشری بزنه و قیمت برگرده .به والله از رای دادن به رئیسی پشیمون هستم
علیرضا هفته اخر اسفند : خدا لعنتت کنه سایپا طرح تبدیل رو سگ میزنه بعددو سال که تمدیدش کردی حرومزادع؟ واقعا سایپا روی چهل دزد بغداد رو سفید کرده
پارس : سال قبل دنا پلاس معمولی خریده 380الان 850بازار قیمتشه چه طوریه اون دلال نیست پژو پارس که کمترین سود رو داره تو ماشینهای ایران‌خودرو اینا شدن دلال بدبخت تر ودیوار کوتاه تر از پارسی ها پیدا نکردین خیر ندیده ها ما که سپردیمتون به خود الله انشالله خودش جای حق نشسته درستش می‌کنه
علی : آقا وحید میشه نحوه شکایت کردنتون رو بگید ؟