بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

در سال های گذشته، طراحی ثابت، هندلینگ مناسب، و جادار بودن کابین سبب پیشتازی میتسوبیشی لنسر در کلاس خودروهای اقتصادی شده است. اگرچه دیگر کمپانی های خودروسازی همواره به دنبال تحول و بهبود محصولات خود و در نتیجه افزایش فروش بوده‌اند، اما میتسوبیشی طی این سال ها کوچک‌ترین تغییری در سدان جمع و جور خود ایجاد نکرده است و شاید همین امر، در آینده نزدیک سبب برتری رقبا بر لنسر شود. علی رغم رانندگی راحت و کابین نرم و مطبوع لنسر، که نکات برجسته‌ای برای یک خودرو محسوب می‌شوند، با بررسی جزئیات متوجه نقاط ضعف این سدان ژاپنی می‌شوید. برای مثال استفاده از گیربکس متغیر پیوسته (CVT) به جای گیربکس اتوماتیک معمولی، سبب کاهش قدرت موتور چهار سیلندر این خودرو به ویژه در مدل پایه و افزایش صدای داخل کابین در سرعت های بالا می‌شود. در صورتی که مصرف سوخت برای خریدار اهمیت داشته باشد، باید به دیگر گزینه های موجود توجه کرد؛ چرا که لنسر در کلاس خود در رده خودروهای با مصرف سوخت متوسط قرار دارد. می‌توان گفت که عدم وجود فرمان تلسکوپی، استفاده بیش از حد از پلاستیک فشرده، و کوچکی صندوق عقب از جمله نقاط ضعف این خودرو در زمینه طراحی داخلی به شمار می‌روند. البته باید در نظر داشت که در این محدوده قیمت، تنها چند خودرو وجود دارند که از نظر طراحی داخلی، قدرت موتور، عملکرد، و مصرف سوخت تا حدودی بهتر از لنسر هستند که از جمله آنها می‌توان به فورد فوکوس و هوندا سیویک اشاره کرد. کیا فورته و مزدا 3 نیز، در زمره این خودروها قرار دارند. در مقایسه با تیپ چهار چرخ محرک SE نیز، سوبارو Impreza از عملکرد بهتری برخوردار است.

 

طراحی بدنه و امکانات رفاهی

بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

میتسوبیشی لنسر 2014، یک سدان چهار درب کوچک است  که در چهار تیپ ES، SE، GT، و Ralliart عرضه می‌شود. از جمله امکانات این خودرو در مدل پایه (ES) می‌توان به رینگ های استیل 16 اینچی، چراغ های جلو قابل تنظیم، سیستم ورود بدون کلید، فرمان با قابلیت تنظیم شیب، تهویه مطبوع، کروز کنترل، صندلی عقب با نسبت 40/60، زیر آرنجی برای سرنشینان عقب و جلو، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، سیستم صوتی با 4 بلندگو و CD Player، و یک  درگاه صوتی اضافی اشاره کرد. رینگ های 16 اینچی آلومینیومی و ترمزهای دیسکی عقب، آپشن های پکیج Alloy Wheel هستند که تنها در تیپ ES مجهز به گیربکس CVT قابل سفارش می‌باشند. قبل از استفاده از آپشن های پکیج Deluxe که شامل سانروف، سیستم ورود و استارت بدون کلید، استریو مجهز به شش بلندگو، محیط کاربری Fuse جهت کنترل لوازم الکترونیکی خودرو از طریق صدا، اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث، درگاه USB/iPod، فرمان با روکش چرم، و روکش پارچه‌ای اطراف پنل درب‌ها می‌شوند، باید پکیج Alloy Wheel را نصب کنید.

بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

تیپ SE  به صورت استاندارد با موتور 2.4 لیتری، سیستم چهار چرخ محرک، ترمزهای دیسکی برای چهار چرخ، رینگ های 16 اینچی آلومینیومی، صندلی های جلو و آینه های جانبی مجهز به گرم‌کن، خطوط کرومی روی بدنه، نمایشگر لمسی 6.1  اینچی برای سیستم صوتی، دوربین دید عقب، و رادیو ماهواره‌ای و HD عرضه می‌شود. شایان ذکر است، سیستم Fuse و پورت بلوتوث و USB از جمله تجهیزات سفارشی لنسر SE محسوب می‌شوند. سانروف، سیستم صوتی Rockford Fosgate مجهز به نه بلندگو، طراحی جدید درب ها، و روکش چرم برای فرمان و دسته دنده از جمله آپشن های پکیج Premium می‌باشند. جالب است بدانید که سیستم استارت بدون کلید برای تیپ SE قابل سفارش نمی‌باشد. از جمله تجهیزات استاندارد لنسر در تیپ GT، می‌توان به موتور 2.4 لیتری، رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، سیستم تعلیق اسپرت، چراغ های مه شکن، جلوپنجره اسپرت، بادشکن عقب، سیستم استارت و ورود بدون کلید، کنترل آب و هوای اتوماتیک، صندلی های جلو با بالشتک های جانبی اضافی، روکش چرم برای فرمان و دسته دنده، پدل شیفتر (برای گیربکس CVT)، نمایشگر لمسی 6.1  اینچی، دوربین دید عقب، سیستم Fuse، درگاه بلوتوث، یک درگاه USB، و سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو و رادیو ماهواره ای و HD اشاره کرد.

بررسی میتسوبیشی لنسر 2014 بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

شایان ذکر است، تمامی تجهیزات لنسر ES در تیپ GT دیفرانسیل جلو به چشم می‌خورد. توجه داشته باشید که در تیپ GT، صندلی های جلو و آینه های جانبی مجهز به گرم‌کن جزو تجهیزات سفارشی پکیج Touring می‌باشد. روکش چرم صندلی ها، چراغ های جلوی زنون، برف پاک کن مجهز به سنسور باران، سیستم صوتی Rockford Fosgate، سانروف، آینه عقب الکتروکرومیک، و یک بادشکن مجزا برای عقب، از دیگر آپشن های این پکیج می‌باشند. تیپ چهار چرخ محرک Ralliart نیز، با موتور مجهز به توربوشارژر، گیربکس اتوماتیک دستی (مجهز به پدل شیفتر)، سیستم کنترل در سربالایی، خروجی اگزوز دوگانه، تجهیزات اسپرت برای بدنه، سیستم تعلیق اسپرت، فرمان اسپرت، روکش های زیبا برای صندلی ها، و پدال های آلومینیومی عرضه می‌شود. دیگر تجهیزات استاندارد این مدل همانند تیپ GT بوده و شما می‌توانید با استفاده از آپشن های پکیج Touring، بر زیبایی ظاهری این خودرو بیافزایید. در تمامی مدل های میتسوبیشی لنسر 2014، سیستم مسیریاب ماهواره ای با نمایشگر لمسی 7 اینچی جزو تجهیزات سفارشی محسوب می‌شود. 

 

قدرت و عملکرد موتور

بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

همان طور که در قسمت قبل گفته شد، میتسوبیشی لنسر ES 2014 با برخورداری از موتور چهار سیلندر 2 لیتری مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی، با قدرتی معادل 148 اسب بخار و گشتاوری در حدود 196 نیوتن متر به پیش می‌رود. در ارزیابی های انجام شده، شتاب 0 تا 100 مدل استاندارد 8.3 ثانیه، و مدل مجهز به گیربکس CVT، حدود  9.1 ثانیه ثبت شده است. طبق ارزیابی های سازمان حفاظت محیط زیست، مصرف سوخت این خودرو در صورت استفاده از گیربکس اتوماتیک در سیکل شهری/بزرگراه/ترکیبی به ترتیب معادل 9/8/11 لیتر به ازای هر صد کیلومتر، و در صورت استفاده از گیربکس 5 سرعته دستی، معادل 10/8/11 لیتر به ازای هر صد کیلومتر رانندگی می‌باشد. مدل های SE و GT، با وجود موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری با قدرت 168 اسب بخار و گشتاوری در حدود 226 نیوتن متر به پیش می‌رانند؛ با این تفاوت که در تیپ SE، قدرت موتور از طریق گیربکس CVT به چهار چرخ منتقل می‌شود، ولی در تیپ GT، قدرت موتور از طریق گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می‌شود.

بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

شتاب 0 تا 100 لنسر GT مجهز به گیربکس دستی، 7.7 ثانیه ثبت شده است که در این کلاس، جزو خودروهای سریع محسوب می‌شود. مصرف سوخت این خودرو در صورت استفاده از گیربکس اتوماتیک نیز، معادل 12/9/11 لیتر به ازای هر صد کیلومتر رانندگی در سیکل شهری/بزرگراه/ترکیبی ثبت شده است. در صورت استفاده از گیربکس دستی، این مقادیر به ترتیب به 11/9/12 لیتر تغییر پیدا می‌کنند. مصرف سوخت تیپ SE نیز، معادل 11/9/12 ثبت شده است. موتور 4 سیلندر خطی 2 لیتری مجهز به توربوشارژر در تیپ Ralliart، قدرتی معادل 237 اسب بخار و گشتاوری در حدود 343 نیوتن متر تولید می‌کند. در این مدل، قدرت موتور از طریق گیربکس اتوماتیک دستی دو کلاچه به چهار چرخ منتقل می‌شود. اگرچه مصرف سوخت این مدل کمی بیشتر است (14/11/15 لیتر به ازای هر صد کیلومتر در سیکل های شهری/بزرگراه/ترکیبی)، اما شتاب عالی آن (5.8 ثانیه) سبب چشم پوشی از این نقطه ضعف می‌شود. 

 

ایمنی

بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

کیسه هوای جانبی برای صندلی های جلو، کیسه هوای پرده‌ای، کیسه هوای زانویی مخصوص راننده، ترمزهای ضد قفل، و سیستم کنترل پایداری به صورت استاندارد در تمامی مدل های میتسوبیشی لنسر 2014 به چشم می‌خورند. ترمزهای دیسکی چهار چرخ نیز، تنها در تیپ های SE، GT، و Ralliart دیده می‌شوند. طبق آزمایشات انجام شده بر روی سیستم ترمز، تیپ های GT، Ralliart، و ES توانستند با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، پس از طی 35، 39، و 40 متر متوقف شوند. از دیگر تجهیزات استاندارد لنسر در تمامی مدل ها به جز تیپ ES، می‌توان به دوربین دید عقب اشاره کرد. سنسور پارک عقب از جمله تجهیزات سفارشی در تمامی تیپ ها به شمار می‌رود. در آزمایش تصادف که توسط موسسه بیمه امنیت بزرگراه (Insurance Institute for Highway Safety) انجام گرفت، این سدان بالاترین درجه کیفیت ممکن را برای برخورد از جلو، ضربه از بغل و مقاومت سقف کسب کرد.

 

طراحی داخلی و امکانات خاص

بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

علی رغم بدنه خوش تراش، طراحی داخلی ضعیف میتسوبیشی لنسر 2014 این خودرو را در جایگاه پایینی قرار می‌دهد. کیفیت پایین مواد به کار رفته و استفاده بیش از حد از پلاستیک فشرده در داخل کابین، حس خوبی به سرنشینان منتقل نمی‌کند. فقدان فرمان تلسکوپی و عرض کم نشیمنگاه صندلی جلو، برای رانندگان قد بلند مشکل بزرگی به شمار می‌رود. با این وجود، فضای پای مناسب صندلی های عقب راحتی فوق العاده ای را در اختیار سرنشینان عقب قرار می‌دهد.

بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

با در نظر گرفتن حجم کم صندوق عقب (0.35 متر مکعب) می‌توان گفت که خم شدن صندلی های عقب مزیت بزرگی برای این خودرو به شمار می‌رود. گفتنی است، در صورت استفاده از سیستم استریو Rockford Fosgate و نصب ساب ووفر، حجم مخزن به 0.33 متر مکعب کاهش پیدا می‌کند. همانند سیستم Sync کمپانی فورد، سیستم Fuse در انتخاب مقصد یا آهنگ های مورد علاقه کمک شایانی به راننده و دیگر سرنشینان می‌کند. 

 

تجربه رانندگی

بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

اگر بتوانید از صدای بیش از حد موتور 2 لیتری لنسر 2014 چشم پوشی کنید، می‌توان گفت که قدرت این موتور برای مصارف روزانه مناسب است. زمان بندی گیربکس CVT نیز، با افزایش دور موتور، تنها سبب افزایش صدای موتور می‌شود. با پرداخت مبلغ بیشتر و خرید تیپ SE یا GT، می‌توانید علاوه بر لذت بردن از قدرت بیشتر صدای کمتری را داخل کابین بشنوید. استفاده از سیستم تعلیق اسپرت در لنسر GT، عملکرد این خودرو را در جاده های ناهموار بهبود می‌بخشد. با این حال، رینگ و لاستیک های بزرگتر صدای بیشتری را به داخل کابین منتقل می‌کنند. به لطف موتور مجهز به توربوشارژر، هندلینگ مناسب، و تعویض دنده نرم و سریع، میتسوبیشی لنسر Ralliart از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است. با این حال، لاستیک های استاندارد این خودرو از چسبندگی خوبی برخوردار نیستند، که همین امر سبب کاهش عملکرد سیستم ترمز و هندلینگ خودرو می‌شود. 

در پایان لازم به ذکر است، تصاویر استفاده شده در این مقاله مربوط به میتسوبیشی لنسر 2013 می‌باشند. 


منبع

Edmunds

برچسب : لنسر , میتسوبیشی , فوکوس , سیویک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

26 نظر

سپهر
0

من در حال حاضر در استرالیا هستم و حدود یک ماه پیش یه لنسر خریدم. البته مدل من حجم موتورش ۲ لیتر هست و باید بگم که رانندگی باهاش بسیار لذت بخشه و اینجا تو استرالیا ماشین فوق العاده پرفروشیه.
18:56  1394/07/25
پاسخ دادن
کاربر: evolution. 14
3

سلام خدمت دوستان. من لنسر 2014 دنده ای 1.6سال 93صفر گرفتم.سری ا وله که پر آپشنه.
از لحاظ مصرف و استهلا ک بسیار خوبه.گیربکس عالی داره.دنده درشته یعنی دنده3تا 155 کیلومتر میره .
با اتومات 1.8چه تو شهر و جاده بارها انداختم که حریف دنده ای نمیشن.
همه آپشن داره فقط سانروف نداره.هندلینگ در حد عالی البته با پشتیبانی ESP ح ر ف نداره.
تا امرو ز پس از 16 ماه و مسافت 40000 بدون اقرار هیچ خرجی برام نداشته.در رنج قیمت 90م بی قیبه.
18:47  1394/06/01
پاسخ دادن
امیر
2

میگن قطعات کمه و نیست اینجوریه ؟
16:09  1394/03/04
پاسخ دادن
علی
3

من امروز 1600 ثبت نام کردم امیدوارم ماشین خوبی باشه
21:57  1393/11/12
پاسخ دادن
حسینی
6

با سلام من هم با تاخیر زیاد بلاخره گرفتم ماشین خیلی خوبیه 1600 cc شتاب خیلی خوبی داره آبشن نداره تازه بعضی از لوازمش را باز کردن و بدون اونا دارن میفروشن و بقیه لوازم باز شده را دوباره باید بخری خیلی چیپ بازی در آوردن اگر 1 میلیون هم گرنتر میخریدم ناراحت نمیشدم ولی نمد کاپوت در پوش موتور آینه چراغدار با راهنما فرمان کنترلی برای سی دی و رادیو و پروژکتور مه شکن که توی عکسها چیز دیگری نشان دادن ولی متاسفانه این لوازم را باید جدا بخری ولی از کره ای و چینی در سطح خودش ماشین بهتری امیدوارم شرکت آرین موتور با مردم کمی بهتر عمل کنه این رسمش نبود با تشکر
16:22  1393/08/07
پاسخ دادن
علیرضا
2

من 1800 ثبت نام کردم و 55 و 61 میلیون در دو مرحله دادم و قرار بود 60 روزه بدن ولی غافل از اینکه 60 روز کاری شامل 5شنبه و جمعه نمی شه.موعد تحویل یعنی تحویل ماشین به نظر خودشون و حدود 10 روز بعد تازه مدارکش میاد (اگه بیاد) که ماشین بدونه پلاک بدرد نمی خوره.بعد 15 روز تاخیر تازه گفتن4.9 میلیون دوباره باید بدین چون گرون شده.امیدوارم که دیگر شرکت ها اینطوری نباشن
16:10  1393/07/02
پاسخ دادن
پراید
0

از سمند خودمون کپی کرده خخخخخخخخخخخخههههه
13:11  1393/06/19
پاسخ دادن
سورنا پرتو
4

من مدل 1600 سوار شدم. زیر پای ماشین در حد عالیه. به نظر من مقایسه این ماششین با کره ای ها ، کم لطفی به کیفیت لنسر باشه
18:09  1393/06/12
پاسخ دادن
ايليا يوسفي
0

من ازين ماشين داشتم اما فوروختم پول لازم بودم مگرنه نمي فوروختم
11:30  1393/05/18
پاسخ دادن
حسين
0

ميگن خيلي پر خرج درست؟
امكانات ١.٦ رو كسي داره؟
واقعيتش يه مقداري از خرجش ميترسم
02:48  1393/04/09
پاسخ دادن
MAMMAD
2

ولی مرحبا به میتسوبیشی
من که هیچ شرکت های کره ای رو به میتسو نمیدم
ولی کاش سری جدید میتسوبیشی گالانت رو میاورد
اگه میاورد خودرو های تویوتا اریون وهوندا اکورد رو میکرد تو جیبش
دیکه خودرو هایی مانند هیوندا جنسیس و کادنزا و ازرا جای خود قرار دارن
ولی میتسو خیلی داره حالت های اسپورت میزنه ازASXگرفته تا کلت ولنسش در بره
من که ازوقتی ماشین خریدم تا حالا همش با میتسو سرو کارداشتم
لنسرش که انگار ....... ماااهههه
00:20  1393/03/21
پاسخ دادن
aaz
2

میتسوبیشی واسه ژاپنه
17:45  1393/05/24

عليرضا
11

حدود سه ماهه كه لنسر ٢٠١٤ رو استفاده ميكنم ، شايد در ساعتهاي اول رانندگي يك كم اين موارد ذكر شده در مقاله رو داشته باشه ولي بعد از چند ساعت رانندگي و رفتن به جاده احساس شما به اين خودرو ١٠٠ برابر بهتر و لذت بخش ميشه ...شايد بگم بهترين انتخاب در اين كلاس ....
22:18  1393/02/15
پاسخ دادن
شهریار
1

نمیدونم چرا مردم میرن یه سری ماشین میخرن که کل توی عمر اون ماشین به تعداد انگشتای دست باهاش بالای 130 تا نمیرن ولی میرن میخرن خب وقتی ایران انقد محدودیت سرعت داره و انقدر جاده های.....دیگه چرا باید بریم ماشین های چند صد میلیونی بخریم؟؟؟
من که میگم این ماشین با این قیمت خیلی به درد ایران میخوره شنیدم 150000کیلومتر هم گارانتی داره!!
23:59  1393/02/12
پاسخ دادن
کاربر: حمید
10

خیلی این ماشین رو دوست دارم اما ماشین 17000 دلاری رو چرا باید بخریم 80 90 میلیون؟؟؟!!
02:38  1392/11/04
پاسخ دادن
کاربر: M_AJ
11

هنوز اطلاع نداری داداش
وقتی ماشین 50 هزار دلاری رو میدن 1 میلیارد
ما باید کلاهمونو بندازیم هوا
09:48  1392/11/04

رضا
4

مدلی که تو ایران وارد شده مگه موتور 1600 سی سی نیست؟این که خیلی از موردایی که بالا گفتین صعیف تر میزنه...!!
23:39  1392/11/03
پاسخ دادن
mohsen
4

لنسر حرف نداره
تو برنامه تخته گاز هم به این مدل پرداخته
و گفت که حرف نداره
البته اون مدل 2 لیتری و توربو دار بود با شتاب 4.8 ثانیه.
21:52  1392/11/03
پاسخ دادن
jj
12

به نظر من خرید این خودرو نسبت به قیمت مگان به صرفه تر هستش
21:17  1392/11/03
پاسخ دادن
میثم
3

سلام ماشین میتوبیشی خوب نیست فقط لکسوس مدل CT 200 H بنزین مصرف پایین داخل شهر 100کیلومتر 3/5 لیتر جاده 100کیلومتر 3/5 این بهتر است موتور 1800 4سیلندر 16سوپاپ موتور ژاپنی قیمت 200میلیون تومان میباشد
21:01  1392/11/03
پاسخ دادن
amir
8

dadash to mashin 200 melyoonio ba 80 melyooni moghayese mikoni? :)))))))
00:17  1393/02/02

علی
3

باز خوبه با جگوار مقایسش نکردی !!! دمت گرم
22:00  1393/11/12

کاربر: M_AJ
11

ضعیف ترین نوع این خودرو وارد ایران شده
19:06  1392/11/03
پاسخ دادن
jojo
6

ضعیف شو اوردن تا بیشتر مردم توانایی خریدشو داشته باشن
14:41  1392/11/05

کاربر: M_AJ
2

آره ولا برا همینم گمرک داریم
مگه نه ؟
میخوان مردم بیشتر بخرن
15:16  1392/11/05

علیرضا
3

چون قویترینشو ما نمیتونیم سوار بشیم
چون اگه خلاف کردیم هیچ پلیسی مارو نمیتونه بگیره و کل کشور میشه ریس لنسر با هرچی ماشینه
09:14  1392/12/03

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
کامی جک j4 : با سلام جک جی ۴ ثبت نام اسفند بیستم ۴۰۲ ، امروز چهارم آبان تحویل شد ، رنگ سفید ، نمایندگی نیکخواه، بسیار مرتب و منظم و سالم تحویل شد.
تحویل ۳۰بهمن : سلام وقت بخیر تحویل ۳۰بهمن هستن کی دعوت نامه تکمیل وجه ارسال میشه؟ واریز اولیه مهرماه بوده
علی : سلام تارا v1رنگ سفید ،فروش فوری، تحویل ۱۳مهر ،بالاخره خدارو شکر امروز فاکتور شد،سود تاخیر۲۹۵۰۰
V4 سامانه یکپارچه ۳۰ مهر : مبارکه سود تاخیرش چقدر شد؟ برا من ۷۷۰۰ شد
X5 : یعنی مدارکتون داره ارسال میشه. این مرحله همزمان با تحویل ماشین سبز میشه
علی : سلام تحویل ۴ ابان امروز فاکتور شدم
V4 سامانه یکپارچه ۳۰ مهر : مبارکه سود تاخیرش چقدر شد؟ برا من ۷۷۰۰ شد
مریم : سلام دوستان کسی هست که تحویل ۹۰ روزه باشه و تحویل گرفته باشه؟
J4 مشکی گیلان : این سیاست روانشناسیشونه برای منتظر نگه داشتن مشتری. اول ابان میگفتن تا اخر ماه شاسی میشه و داره شاسی میشه. ابان تموم شد. الان اذر میگن اخر ماه شاسی میشه تا مردم دلشونو سنگ بذارن بگن این ماهم تموم شد. این امید دادنای الکی و دروغ واقعا فاجعست. بعد بهشون گفتم شما گفتین اخر ابان شاسی میشه گفتن بخدا معلوم نیست.
V4 سامانه یکپارچه ۳۰ مهر : سلام من v4 سامانه یکپارچه تحویل ۳۰ مهر بودم که امروز فاکتور شدم با سود تاخیر ۷۷۰۰ نمیدونم چرا با ۳۵ روز تاخیر سودش رو آنقدر کم دادن؟ کسی اطلاع داره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رها دنا 6سرعته دستی 30 ابان پیش فروش : پیش فروش تکمیل وجه 17 شهریور
ساینا دوگانه پیش فروش اسفند 401 : ما هم که بعد از گذشت حدود دو سال هیچ خبری از ماشینی که نیست پولمونم الکی گرفتن گذاشتن تو جیب🫤
محمد : سلام دنا اپشنال پیش فروش تحویل 30 مهر امروز فاکتور شد
محمد رصاناصرزاده : سلام مبارکت باشه میشه بگید ماشینتان چی هست؟
رانا : تاریخ تشکیل پرونده که خیلی وقته ب روز شده
سورن دوگانه تحویل 29 اسفند1402 : سلام دوست عزیز قطعنامه بسفارش خود مسوولیت است توچقدرساده ای
مرتضی دوگانه : سلام آقای ویسی شما دو گانه بودید
سورن دوگانه : سورن دوگانه 75لیتری تحویل 19آبان چرا فاکتور نمیشه؟کسی آمار نداره
ساینا دی : آذر ماهی ها خوش شانس ترین بودن هم افرایش بهتون نخورد و هم ماشین زود فاکتور شد و هم قیمت بازار بالا رفت
مریم : نه هنوز منم پذیرش مهر هستم هنوز خبری از مهر ماه نیس