بررسی هوندا آکورد 2014

بررسی هوندا آکورد 2014

بعد از طراحی مجدد و کامل سال قبل، که نتیجه آن هوندا آکوردی شیکتر، کم مصرف تر و با فضای عقب جادارتری بود، شما شاید فکر کنید ماشینی که روزی حدود 1000 دستگاه می‌فروشد، خط تولیدش حاضر به قبول تغییر نباشد. اما هنوز چیزی در خط تولید کم است: یک آکورد هیبریدی. بنابراین خانواده آکورد در سال 2014 قوی تر رشد خواهد کرد، آن هم با دو مدل هیبریدی. یک مدل به صورت شارژی و مدل دیگر، یک هیبرید استاندارد با مصرف سوخت ترکیبی معادل 6 لیتر در 100 کیلومتر. آکوردها همیشه ماشین های شکیلی بوده اند، یک ویژگی که به همراه پیشینه خوبشان به عنوان خودروهای بی دردسر، باعث این محبوبیت عظیم هوندا شده است. آخرین نسخه آکورد این رسم دیرینه را ادامه داده است. حتی مدل های پر فروش با یک موتور 4 سیلندر و گیربکس اتوماتیک، ترکیب شکست ناپذیری از عملکرد و مصرف سوخت را ارائه می‌کنند. برای اثبات این مسئله، نگاهی به شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت 7.8 ثانیه ای، به همراه مصرف سوخت ترکیبی 9 لیتر در 100کیلومتر آن بیندازید. این اطلاعات برای یک خودروی جمع وجور چشمگیر است چه برسد برای یک سدان متوسط جادار.

بررسی هوندا آکورد 2014

با عملکرد قوی خود،مصرف سوخت فوق العاده مناسب، هندلینگ دقیق، کابین جادار و خوشنامی کلی که دارد، آکورد 2014 یکی از رده بالا های لیست به شدت رقابتی سدان های سایز متوسط است. البته هنوز عالی ترین انتخاب نیست. نیسان آلتیمای 2014 یکی دیگر از انتخاب های ما در این کلاس است، و هندلینگ اسپرت تر و مصرف سوخت بهتری با موتور پایه 4 سیلندرش دارد به علاوه کابین شیک و لوکس تر. انتخاب های بعدی شامل مزدا 6، که عضلانی ترین ماشین در بین سدان های خانوادگی است، به همراه تویوتا کمری 2014 و فولکس واگن پاسات 2014، که از نظر فضای داخلی با هوندا برابری می‌کنند، اما سواری نرم تری دارند. در این میان کیا اپتیما با قیمت مناسبش و فورد فیوژن نیز حضور دارند (هوندا آکورد کوپه، تنها کوپه متوسط در بازار است چون رقیبش یعنی نیسان آلتیمای کوپه برای سال 2014 دیگر تولید نمی‌شود). کم کردن انتخابها در این گروه قوی واقعا مشکل است، اما اگر به دنبال یک سدان اندازه متوسط که تقریبا همه چیز داشته باشد هستید، آکورد را باید در لیست خود قرار بدهید.

 

طراحی بدنه و امکانات رفاهی

بررسی هوندا آکورد 2014

هوندا آکورد 2014 در دو مدل سدان اندازه متوسط و کوپه عرضه شده است. سدان 4 سیلندر در 5 تیپ به بازار آمده است: LX, sport, EX,EX-l و EX-L with navi . برای مدل آکورد 6 سیلندر باموتور 3.5 لیتری سه تیپ عرضه شده اند: EX-L ,EX-L with Navi & Touring . آکورد کوپه با موتور 4 سیلندر در تیپ هایLX-S , EX, EX-L  و EX-l with Navi و مدل 6 سیلندر فقط در تیپ های EX-L و  EX-L with Navi عرضه می‌شود. مدل پایه چهار سیلندر LX مجهز به رینگ های 16 اینچی آلومینیومی، سیستم کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه ای، تجهیزات تمام برقی، کروز کنترل، و فرمان تلسکوپیک با قابلیت حرکت به سمت بالا و پایین، نمایشگر ویدیویی 8 اینچی، صندلی راننده باقابلیت تنظیم ارتفاع به صورت دستی، دوربین دید عقب، ارتباط بلوتوثی برای تلفن و سیستم صوتی، صندلی عقب تاشو و سیستم صوتی با 4 بلند گو و پخش کننده CD، ورودی اضافی صوتی ، رابط کاربری برای  iPod/USB با قابلیت استفاده از اپلیکیشن Pandora می‌باشد.

بررسی هوندا آکورد 2014 بررسی هوندا آکورد 2014

انتخاب تیپ اسپرت کمی قدرت بیشتر برای شما به همراه دارد، رینگ های 18 اینچی ، اسپویلر عقب، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 8 جهت و فرمان با روکش چرمی به همراه پدال های تعویض دنده برای گیربکس های متغیر پیوسته. در مقایسه با LX، هوندا آکورد EX با رینگ های 17 اینچی، آینه های مجهز به گرم کن، سانروف، سیستم دسترسی و استارت بدون کلید، صندلی برقی راننده، فرمان با روکش چرمی، سیستم کنترل نقاط کور هوندا و سیستم صوتی با شش بلند گو عرضه می‌شود. در تیپ EX-L تودوزی چرم، حافظه برای صندلی راننده، صندلی برقی برای سرنشین جلو با قابلیت حرکت در 4 جهت، صندلی های جلو مجهز به گرمکن، سیستم اخطار برخورد از جلو و انحراف از مسیر حرکت، سیستم پیچیده تر دوربین دید عقب، آینه الکتروکرومیک و سیستم صوتی با کیفیت بالا با 7 بلند گو و صفخه نمایش لمسی، رادیو ماهواره ای و سیستم ویژه تلفن های هوشمند موسوم به HondaLink نیز، در اختیار سرنشینان قرار می‌گیرد.

بررسی هوندا آکورد 2014 بررسی هوندا آکورد 2014
بررسی هوندا آکورد 2014 بررسی هوندا آکورد 2014
بررسی هوندا آکورد 2014 بررسی هوندا آکورد 2014

تیپ EX-L with Navy، همانطور که از نامش می ‌توان حدس زد یک سیستم مسیریابی با قابلیت شخیص صدا را عرضه می‌کند. تیپ EX شش سیلندر همان تجهیزات و امکانات تیپ  EX چهار سیلندر را عرضه ارائه می‌کند. تیپ Touring  V6-exclusive بالاترین سطح امکانات را دارد، که شامل چراغهای جلوی LED و کروز کنترل به همراه تجهیزات تیپ  EX-L with Navy می‌باشد. برای مدل کوپه هوندا آکورد 2014،مدل پایه LX-S مشابه تیپ LX سدان است اما با رینگ های 17 اینچی به جای 16 اینچی، در ضمن سیستم صوتی آن به جای 4 بلندگو مجهز به 6 بلندگو است. تیپ EX  کوپه از نظر تجهیزات و امکانات با مدل  شش سیلندر EX-L قابل قیاس است.

 

سیستم انتقال قدرت و عملکرد

بررسی هوندا آکورد 2014

مدل های 2014 هوندا آکورد دیفرانسیل جلو هستند و بیشتر با موتور چهار سیلندر خطی 2.4 لیتری چه در مدل سدان چه در مدل کوپه عرضه می‌شوند. قدرت این موتور 185 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن 245 نیوتن متر است. تیپ اسپورت با اگزوز دوبل نیروی معادل 189 اسب بخار و گشتاور 246 نیوتن متر را تولید می‌کند. سیستم انتقال قدرت استاندارد برای تمام مدل های چهار سیلندر، به جز تیپ EX-L یک گیربکس شش سرعته دستی است. برای تیپ های فوق و استاندارد برای تیپ EX-L گیربکس CVT، که جایگزین گیربکس اتوماتیک معمول قبلی شده است، عرضه می‌شود. با گیربکسCVT، تمام آکورد ها به جز تیپ اسپرت مصرف سوخت ترکیبی معادل 9 لیتر در 100کیلومتر (10لیتر در شهر و 7.6 لیتر در بزرگراه به ازای 100کیلومتر مسافت) را نشان دادند. تیپ اسپرت مجهز به  گیربکسCVT مصرف سوخت ترکیبی 9.5 لیتر در 100 کیلومتر را دارد (10.5 لیتر در شهر و 8 لیتر در بزرگراه به ازای 100کیلومتر مسافت). با گیربکس دستی این مقادیر به 9.8 لیتر در 100 کیلومتر در سیکل ترکیبی، 11 لیتر در شهر و 8 لیتر در بزرگراه در 100 کیلومتر می‌رسد. موتور 6 سیلندر خورجینی به حجم 3.5 لیتر، قدرتی برابر 278 اسب بخار و گشتاوری معادل 341 نیوتن متر تولید می‌کند. با کمک یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک معمولی، موتور 6 سیلندر همچنان از نظر مصرف سوخت تحسین برانگیز است، که شامل 10.5 لیتر در 100کیلومتر در سیکل ترکیبی، 13 لیتر در شهر و 8 لیتر در اتوبان در 100 کیلومتر می‌شود. در مدل کوپه، موتور شش سیلندر خورجینی با گیربکس دستی نیز قابل سفارش است، که البته مصرف سوخت را در سیکل ترکیبی به مقدار 12.5 لیتر در 100 کیلومتر افزایش می‌دهد. حتی با موتور پایه چهار سیلندر و گیربکس CVT، محبوب ترین انتخاب موتور و انتفال قدرت برای خریداران آکورد عملکرد تقریبا قابل توجه است. در آزمون های انجام شده، یک هوندا آکورد سدان چهار سیلندر تیپ EX با گیربکس CVT شتاب صفر تا 100 کیلومتر معادل 7.8 ثانیه را ثبت کرد که زمانی بسیار خوب برای خودرویی در این کلاس است. مدل 6 سیلندر نیز سریع است، در آزمون آنجام شده یک EX-L با موتور 6 سیلندر شتاب صفر تا 100 معادل 6.1 ثانیه ای ثبت کرد.

 

ایمنی

بررسی هوندا آکورد 2014

تمامی مدل های هوندا آکورد 2014 مجهز به ترمزهای ضد قفل دیسکی، کنترل کشش و پایداری، محافظ فعال سر برای صندلی های جلو، کیسه های هوای جانبی برای صندلی های جلو و کیسه های هوای پرده ای می‌باشند. دوربین دید عقب، کنترل نقاط کور، سیستم اخطار برخورد از جلو و انحراف از مسیر نیز در تیپ های بالا استاندارد هستند. مورد قابل توجه سیستم کنترل مسیر حرکت و نقاط کور است که در تیپ های EX و بالاتر قابل سفارش می‌باشند، در این سیستم با فعال شدن چراغ راهنمای سمت راست بلافاصله صفحه نمایش 8 اینچی فعال شده و تصویری عریض و از ارتفاع پایین از سمت سرنشین را در اختیار راننده قرار می‌دهد. دوربینی که این تصاویر را می‌گیرد بر روی آینه سمت راست نصب شده و تصاویر طبیعی و به موقع از آنچه که در سمت راست خودرو رخ می‌دهد را در نمایشگر مرکزی به تصویر در می‌آورد.

بررسی هوندا آکورد 2014

در آزمون های انجام شده سدان های آکورد، در هر دو مدل 4 و 6 سیلندر برای توقف از سرعت 100 کیلومتر تا 0 به 39 متر مسافت نیاز دارند که کمی بیش از میزان متوسط برای یک سدان متوسط است. در آزمون های تصادف انجام شده توسط مراجع رسمی، آکورد موفق به کسب 5 ستاره ایمنی برای حفاظت کلی از سرنشینان شد، با 4 ستاره ایمنی برای برخورد از روبرو و 5 ستاره برای برخورد جانبی. مدل کوپه نیز، موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی شده است. انستیتو بیمه برای ایمنی بزرگراه ها برای هر دو مدل اتاق، بهترین امتیاز ممکن یعنی "خوب" را داده است که برای آزمونهای برخورد کناری، استحکام سقف و برخورد از جلو از یک سمت می‌باشد. این در حالی است که مدل کوپه امتیاز "قابل قبول" را در یافت کرده است . این موضوع از این نظر ارزش توجه دارد که بسیاری از خودروهای این کلاس در این آزمون جدید نتایج ضعیفی بدست آوردند.

 

طراحی داخلی و امکانات خاص 

بررسی هوندا آکورد 2014

به جز چند مورد استثنا، مواد به کار رفته در هوندا آکورد 2014 دارای کیفیت بالا و ظاهر مناسب هستند. طراحی کلی کابین لوکس است، و ساختار محکم کابین احساس یک خودرو لوکس را به شما می‌دهد تا یک خودروی خانوادگی برای کابرد های روزانه. طراحی داشبورد چیدمانی سه لایه دارد، در بالاترین قسمت صفحه نمایش 8 اینچی قرار دارد که اطلاعات متعددی را عرضه می‌کند، و بسته به تیپ و سطح امکانات صفحه نمایش سیستم ناوبری و سیستم صوتی را نیز شامل می‌شود.

بررسی هوندا آکورد 2014 بررسی هوندا آکورد 2014
بررسی هوندا آکورد 2014 بررسی هوندا آکورد 2014
بررسی هوندا آکورد 2014 بررسی هوندا آکورد 2014

در همین حین نمایشگر اطلاعات اصلی، اطلاعات کافی را بدون شلوغ کاری در اختیار شما قرار می‌دهد. هم سرنشینان جلو هم عقب فضای کافی برای پا و شانه خود خواهند داشت، صندلی عقب مدل سدان بهترین در کلاس خود است با ترکیبی که از فضا و راحتی در اختیار قرار می‌دهد. صدای جاده و تایر که در نسل قبلی آکورد آزار دهنده بودند، در نسل جدید به لطف سیستم های صداگیر جدید به طور قابل توجهی کاهش یافته اند. دید بیرونی خودرو نیز بسیار خوب است که دلیل آن طراحی باریک ستون های جلو و شیشه های بزرگ آن است.

بررسی هوندا آکورد 2014 بررسی هوندا آکورد 2014
بررسی هوندا آکورد 2014

به عنوان یک نکته منفی، صندلی های جلوی آکورد به اندازه کافی در مسافرت های طولانی برای این کلاس راحت نیست. با 450 لیتر حجم، صندوق بار آکورد سدان تقریبا متوسط است، در حالی که برای مدل کوپه این مقدار 380 لیتر است که مقداری قابل توجهی برای خودرویی کوپه در این کلاس است. اگرچه صندلی عقب آن قابلیت دوتکه شدن را ندارد.

 

تجربه رانندگی

بررسی هوندا آکورد 2014

اکثر خریداران هوندا آکورد نهایتا مدل های با موتور چهار سیلندر را انتخاب می‌کنند، و از انتخابشان نیز پشیمان نمی‌شوند، چون به نرمی کار می‌کند و قدرتش را به صورت رضایت بخشی در اختیار راننده قرار می‌دهد. اگرچه گیربکس CVT پیشینه خوبی ندارد اما سیستم انتخابی هوندا جزء بهترین ها است، به نحوی که برای مانور ها و سبقت های سریع به سرعت پاسخ می‌دهد و به موتور اجازه می‌دهد که به آرامی دورش پایین بیایید وقتی که نیاز به شتابگیری سریع دیگر رفع شده است. اگر شما به گیربکس CVT علاقه ای ندارید، می‌توانید موتور شش سیلندر خورجینی را انتخاب کنید که همراه گیربکس 6 سرعته اتوماتیک معمولی عرضه می‌شود. هوندا آکورد با موتور 6 سیلندر خورجینی حسابی سریع است.

بررسی هوندا آکورد 2014

هوندا آکورد 2014 موفق شده است که بین یک سواری راحت و هندلینگ تقریبا اسپرت توازن کاملی ایجاد کند. اگرچه آکورد هیچگاه یک خودروی کاملا اسپرت نبوده است، این مدل اخیر تعادل خوبی از خود در پیچها نشان می‌دهد. فرمان برقی آکورد در صورتی که برای اولین بار آن را بچرخانید بسیار نرم  و سبک به نظر می‌آید، اما دقیق است و واکنشهای به موقعی از خود نشان می‌دهد که باعث افزایش لذت رانندگی می‌شود. یک مورد منفی بالقوه،  این است که کیفیت سواری آکورد بیشتر جنبه سفت و محکم دارد. اگر شما به یک سواری نرم عادت دارید، کمری یا پاسات از این لحاظ بیشتر مناسب شما هستند.


منبع

Edmunds

برچسب : آکورد , هوندا , اپتیما , کمری






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

15 نظر

سلام کسی میدونه هدلایت های جلو اکورد چجوری روشن میشه
0

سلام کسی میدونه هدلایت چراغ جلو چجوری روشن میشه
17:55  1398/05/26
پاسخ دادن
حسین
0

وااااااااااای عاشق این ماشینم و هیچوقت ازش خسته نمیشم...
16:36  1397/01/01
پاسخ دادن
یوسف
5

سلام ماشین هوندا و تویوتا رو تا سوار نشی نمیدونی چه فرقی با کره ای داره یه مثال میزنم که واسه همه ملموس باشه دو تا گوشی سونی و اپل رو همه میشناسن سونی خیلی خوشکله دوربین بیست مگا داره صفحه ی بزرگتر و فول اچ دی داره پردازنده ی هشت هسته ای یا چهار هسته ای داره همه ی اینها روی کاغذ خوب هستن ولی وقتی با اپل کار میکنی میبینی از هر لحاظ از سونی بهتره با دوربین هشت دوربین بیست مگا اونو میخوره باطریش در طول زمان ضعیف نمیشه کیفیتش کلا خیلی بهتره و تا وقتی دستت نگیری تفاوت رو احساس نمیکنی ماشین ژاپنی هم مثل اپله ماشین کره ای مثل سونی شاید روی کاغذ خیلی چیزا بهتر باشه اما وقتی دستت میگیری یک سال باهاش کار میکنی میبینی ژاپنیه مثل روز اوله ولی کره ای از همه جاس صدا میاد موتورش کارایی اولیه رو نداره ماشینت لش شده و در کل دلت رو میزنه
امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم
17:02  1395/05/04
پاسخ دادن
نیما
2

من الان دارمش..تو این شیش ماه خداییش نتونستم چه موتوری چه مصرفی چه شتاب چه نرمی چه کیفیت و چه اپشن روش اشکالی بزارم...مقایسه کردنش با نیسان یا تویوتا جالبه و عقلانی ولی با کره یا مثل مقایسه اهن با پلاتینه..خواهشا کلاس یه ماشین تمام عیار ژاپنی که ساخت امریکاست رو با کره یایی که تازشم جدیدا خود کره نمیزنه و فقط شیش ماه یبار قیافشو عوض میکنن مقاسه نکنید..اپل با یامسونگ فرقش همینه
11:55  1395/03/24
پاسخ دادن
ابی
3

سلام بنده یه مدت کوتاهی اکورد 2013 داشتم از نظر نرمی وشتاب وکیفیت علی بود کمری هم مدت زیادی داشتم زیاد از نظر نرمی با هم فرقی نداره ولی شتاب وکیفیت اکورد بالاتر بود و بدنه هم از کمری قوی تر هم بود اکورد با تشکر
03:18  1394/09/15
پاسخ دادن
امیر حسین
0

اکورد عالییییی 25 سال لقب بنزه اسیا را به خودش اختصاص داده که حفظ این لقب با توجح به رقیبانی چون تویوتا و نیسان و... کاره اسونی نیست
18:45  1394/06/26
پاسخ دادن
سعید
1

شتابش عالیه
14:16  1394/01/10
پاسخ دادن
بنده خدا
7

عالیه من اونقدر درس می خونم که پولدار بشم حتما یکی جدیدش رو میخرم
14:30  1393/12/28
پاسخ دادن
شایان
7

یکبار هم که شده مثل بچه آدم بگید چرا انقدر همه میگن که ماشین ژاپنی
با کره ای خیلی فرق داره و یه چیز دیگست و کیفیت بهتری داره و... ؟
اگر بتونید یک دلیل قانع کننده و درست و حسابی به من بدید ، همون روز
سنتنیال خودم رو می فروشم و یه ماشین ژاپنی در حد 400 تومن می گیرم.
ولی اگر نتونید دلیل درستی بیارید ، از این به بعد حق ندارید از این چرندیات
توی سایت بنویسید.
توجه داشته باشید که باید تفاوت بیان شده اساسی و مربوط به ضعف یا
قوت ماشین ها باشه نه بر اساس اعتبار و قدمت کمپانی سازنده.
حالا هرکی عشق ماشین ژاپنیه ، دستا بالا و بسم اللّه
01:03  1393/12/15
پاسخ دادن
امیر
9

سلام.اقا شایان. ببین دوست عزیز انسان اصولا از درک چیزهایی که خارج از حواس 5 گانه هستش عاجزه.مثل این که ما نمیتونیم فرق بین طلای بدل و اصل رو تشخیص بدیم. چون که خارج از درک ماست.
بحث بین ماشین کره ای و ژاپنی هم همینطوریه. از روی ظاهر نمیشه تشخیص داد.تنها راه فهمیدن این مسله گذر زمان است.
یه مثال میزنم هیوندای النترا و هوندا سیویک تو سالهای 1992 تا1994 وارد کشور ما شدن...و بعد از گذشت 20 سال میبینیم که بیشتر النترا های بازار اوراقی شدن ولی ماشینای ژاپنی هنوز عم پا برجا هستن.
اصولا ایده ساخت ماشینها همچون سنتنیال و دیگر کره ای ها بر یک اصل استوار است:
سوار کردن اپشنهای ماشین 100000 دلاری روی ماشین و شاسی 25000 دلاری و فروختن ماشین به قیمت 50000 دلار....
والبته هیوندای در سالهای اخیر پیشرفت داشنه ولی چون صنایع آلیاژِی و ریخته گری کره به مقدار بسیار زیادی از آلمان و مقدار زیادی از ژاپن عقب است پیشرفاتی به غیر آپشن مشاهدا نخواهیم کزد....مثل سانتافه 2008 با 2015
با تشکر امیر pm
15:00  1394/03/10

مهرداد
1

سلام.به نظر من علیه. و دوستان عزیز هیچوقت هوندارو با ماشین کره ای مقایسه نکنید.هوندا رو با محصولات المانی مقایسه کنید
21:23  1393/12/14
پاسخ دادن
مهران
4

ظ
در مقایسه ها باید به قیمت توجه داشت ۰قیمت هوندا با سونآتآ نزدیک ۴۰ میلیون تومان تفاوت داره!پس تفاوت اونا طبیعیه
13:59  1393/09/07
پاسخ دادن
حمید
17

سلام دوست عزیز.بنده کارشناس فنی شرکت لیکومولی المان در ایران هستم.جرم گرفتن و سیاه شدن موتور یه امر طبیعیه که به کیفیت بنزین و روغن شرایط اب و هوایی شهرتون مقدار ترافیک شهرتون و مدل رانندگی شما بستگی داره.سیاه شدن روغن نشانه با کیفیت بودن محصوله و اصلا خطر ناک نیست وازطرفی کم کردن روغن هم کاملا معمولیه و همه ماشینا دارن چون روغن به جوش میاد و قطعا اکسید میشه.در مورد رسوب بیش از اندازه موتور ماشین شما سریع به تعویض روغنی مراجعه کنید و از موتور شوی استفاده کنید پول اضافه هم بابت خارجی امریکایی بودن ندین چون پایه همه موتور شوی ها از نفت سفیده و چیز خاصی نیست .نوع روغن هم از دفترچه راهنما استفاده کنید
13:37  1399/06/18

سپهراد
0

دوستان کسی از تعلیق اکورد خبری داره؟نرمه؟خشکه؟میکوبه؟ممنون اگه کسی که داشته جواب بده
22:28  1393/09/05
پاسخ دادن
کریم
6

هوندا accord 2014 بهترین نقدا رو تو سایتهای معتبر خارجی داشته ،تا اونجایی که بنده تحقیق کردم تو این رنج قیمت و این کلاس بهترین انتخاب موجوده ،تنها خودروی رقیب این خودرو و موجود در بازار ایران تویوتا کمری 2014 ،البته خودروهای سوناتا 2014 و اپتیما هم هستن که با فاصله در رده های پایینتر از این برند ژاپنی اند، در آخرم یه خبرهایی از این سوناتا 2015 شنیده میشه که شاید معادله رو به نفع هیوندا تغییر بده، ولی در اینکه فعلا هوندا آکورد 2014 تو این رنج قیمت و کلاس جزو بهترینهای موجود در دنیا و بهترین موجود در ایرانه شک نکنید
23:52  1393/05/09
پاسخ دادن
محمدرضا
0

درود برهمه
خودروی خوبیه...لااقل ظاهرش هم کلاسیک و ساده هست و هم زیبا ... ولی یه مقداری با توجه به تلاش های هیوندای و کیا موتورز برای طراحی های جدیدشون یه مقداری خودرو تیپ طراحی قدیمی تری داره
12:53  1393/01/21
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محیا : دوستان من دوماهه پلاک شدم از مدارک هم فقط کارت خودرو دستم رسیده سند ها هنوز تو مبدان و ماشین هم مرحله ی حمل هست این طبیعیه؟بی خواب شدم خدالعنتشون کنه
وحید : به محسن خدارو شکر که جور شد، اون موقع ها آنقدر نگران بودی، منم هی دعا می کردم مال تو زودتر فاکتور بشه
وحید : ایشالا به موقع می دن، چون خیلی تولید و انبار کردن، فعلا بیرون ندادن که یهو چند هزار تا با هم بیرون بدن که قیمت بازار رو مدیریت کنن، چون اگه یکی دو تا می دادن بیرون، هر کی هر قیمت می خواست می فروخت
وحید : شما عادی بودی یا فرسوده؟فوری یا پیش فروش؟ من پیش فروش، جایگزینی فرسوده هستم، برای فروش فوری ها انجام شده، برای ما پیش فروش ها فعلا پیامک هم نفرستادن
J4مشکی گیلان : پس اینایی ک ثبت نامی اردیبهشت رنگ سفید و طوسی بودن چرا میگن شاسی شده و مرحله صدور پلاکه؟؟؟ اونام اردیبهشتی بودن دیگ. من ک ۳۱ خرداد هستم هنوز شاسی نشده. ولی بچه های اردیبهشت میگن شاسی شدیم چطور برای شما نشده؟؟
J4مشکی گیلان : من ۳۱ خرداد تو مرحله تکمیل وجه مونده و حتی شاسی هم نشده
نسرین قاسمیان : سلام میشه زحمت بکشید زمان دقیق تحویل خودرو ، رو به بفرمایید ممنون.
T8 : فک کنم این بنده خدا سنش بالاست بلد نیست با گوشی کارکنه ، هرچی پیام داده به اینو اون کپی کرده اینجا 😂😂 ، حالا شانس اوردیم عکس نمیشه فرستاد وگرنه گالری گوهربار حاج اقا رو مشاهده مینمودیم 😂
امیر حسین : سلام دوست عزیز منم ایکس ۵ مشکی صمصامی ثبت نام کردم ولی هنوز رو تکمیل وجه هست چند روز تهران زنگ زدم کسی جواب نداد آخر رفتم نمایندگی گفت داریم ماشینای اردیبهشت ماه رو تحویل میدیم نمیدونم دیگه کی می خوان بهمون بدن
X5 : 🟢افزایش قیمت ۹۰ میلیونی کرمان موتور فقط در یک روز! کی‌ام‌سی X5 ۱,۷۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰ (‎۴.۲۶%‌)‎۷۰,۰۰۰,۰۰۰‌ قیمت کارخانه x5 افزایش خورد بالاخره الان ثبت نامی جدید با افزایش کارخانه لحاظ میشه ؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوییکGxl : 30روزه فروش فوری
سورن طرح مادران : سلام دیگه نمیشه تغییر ش داد ولی خوبیش اینه که خیلی زود فاکتور میشه. وقتی سیاست تغییر رنگ میاد و تو تغییر میدی رنگ ماشینت و خیلی زودتر از بقیه ماشین ها فاکتور میشه. شاید دو سه روز دیگه فاکتور بشه. مال منم اومده ولی من همون رنگ سفید و میخوام متطقه ی جنوب رنگ دیگه ای غیر سفید جواب نمیده
مهسا fx : والا منم نمیدونم مثل اینکه طبق الویت مجوز هاست.مثلا ایکس 33 از اف ایکس تحویلش عقب تر هست شاید.احتمالا برای شمارو تا هفته دیگه میریزن
ایران خودرو : حدود 350 میلیون
تبدیل پارس به سورن : انشالله خدا برسونه پولتون جور بشه ما هم شرایط شمارو داریم حتی بدتر از شما بخاطر ندیدن دوتا پیامک که قیمت تمام شده بود و بار سوم شرایط فروش رو عوض کردن و دوقسطی کردن 150 میلیون افتاد گردنموت باید بپردازیم فقط داریم خودخوری میکنیم
حمید33 : سلام 33اتومات قرارداد 2/29 وام و ریختن مدارک اومده.تاریخ تحویل سیستمی 16 مهر بود.که فعلا خبری نیست
کریم استیشن : من فقط میگم خدا لعنت کنه اول تا آخر مسئولین ایرانخودرو خدا ازشون نگذزه اینشالله
وحید : آقا یعقوب، این اعتراض ها بعد گرونی الان چند ساله که هست، هیچکدومم به نتیجه نرسیده، متاسفانه تنها صدایی که تو این کشور شنیده نمیشه صدای مردمه
کوییک اتوماتیک مشهد : جواب به علی آقا سلام پذیرش سایپا ؛30خرداد1402- تکمیل وجه 24 خرداد 1403 موعد تحویل سایپا؛بهمن 1402-فاکتور 28مهر-پلاک یکم یا دوم آبان- اما بعد از 9،8 ماه انتظار بلاخره امروز صبح نمایندگی برای تحویل دادن تماس گرفت الحمدلله.. ولی جالب بدونید تاریخ تولید را شهریور1403 نوشته بود در صورتیکه بهمن پارسال باید تحویل مدادن.. البته بعد چندین تماسی که با سایپا داشتم و اعتراضی که برای تاخیر تحویل کرده بودم و پیگیریهای مکرر..ولی بلاخره مجبور به تولید شدند البته بعد 6بار فرستادن پیامک، تحویل حضوری بلاخره امروز آماده تحویل شد خدا رو هزار مرتبه شکر
رسول : شماره پذیرشتوبگو