بررسی هوندا آکورد مدل 2015

بررسی هوندا آکورد مدل 2015

شاید آسان نباشد که خودرویی نزدیک به 30 سال، جزو پر فروش ترین سدان های خانوادگی باقی بماند، ولی ظاهراً هوندا آکورد این کار را انجام داده و برای چند دهه تحسین منتقدان و مشتریان وفادار را به دست آورده است. اگر این کار آسان بود، خودروسازان بیشتری تلاش می‌کردند چنان دستورالعمل تمام و کمالی که کمپانی هوندا به کار می‌برد را به دست بیاورند. کمپانی هوندا سال های سال است در به کار بردن این دستورالعمل تبحر پیدا کرده تا در نهایت به هوندا آکورد مدل 2015 دست یافته است. می‌توان گفت جادوی خودروهای هوندا زیر کاپوت آن نهفته است، حتی نسخه های چهار سیلندر هم ترکیبی خارق العاده هستند از عملکرد بالا و مصرف کم. این موتور قدرتمند به این می‌بالد که شتاب صفر تا صدی برابر با 7.8 ثانیه دارد و در سیکل ترکیبی نیز فقط 8.83 لیتر بنزین می‌سوزاند. این اعداد و ارقام برای یک سدان راحت و جادار بسیار چشمگیر به نظر می‌رسند. مشتریانی که به دنبال مصرف سوخت کمتر هستند، می‌توانند نگاهی هم به هوندا آکورد هیبریدی بیندازند که مصرف سوخت 5.82 لیتری آن واقعاً خیره کننده است. هوندا آکورد بسیار راحت است؛ صندلی ها بسیار خوب از کمر سرنشینان حمایت می‌کنند و صندلی های جلو و عقب از فضای سر و پای مناسبی برخوردارند. این سدان از فهرست بلند بالایی از تجهیزات استاندارد برخوردار است و حتی تیپ پایه آن هم از کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه ای، درگاه USB/iPod و دوربین دید عقب بهره می‌برد. این تجهیزات اغلب در خودروهای گران قیمت تر به صورت سفارشی به فروش می‌رسند. متأسفانه، بعضی از تجهیزات پرطرفدار نظیر گرمکن صندلی و مسیریاب ماهواره ای فقط در صورتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند که تیپ های بالاتر و گران تر را خریداری کنند و در این صورت ممکن است تجهیزات دیگری که علاقه چندانی به آن ها ندارند هم به خوردشان داده شوند. این امر باعث می‌شود، قیمت از آن چه انتظار دارید بالاتر برود و یا تجهیزاتی که علاقه ای به آن ها ندارید روی دستتان بمانند.

بررسی هوندا آکورد مدل 2015

البته هوندا آکورد برای مالکانش دردسرساز نیست و در این زمینه از سابقه درخشانی برخوردار است، شاید همین واقعیت بتواند توجیه کننده عدم ارائه تجهیزات دلخواه باشد. با این تفاسیر، هوندا آکورد مدل 2015 با عملکرد بالا، مصرف کم، هندلینگ عالی، کابین جادار و خوشنامی اش، در بخش سدان های متوسط موفق به کسب رتبه "A" گردیده است ولی با این حال، هوندا آکورد تنها گزینه موجود در بازار نیست. نیسان آلتیما مدل 2015 نیز یکی از گل های سر سبد این کلاس از خودروها محسوب می‌شود و ضمن برخورداری از هندلینگ اسپرت تر و مصرف کمتر (هم با موتور 4 سیلندر و هم با موتور شش سیلندر)، از کابین داخلی بسیار شیک تری نیز بهره می‌برد. مزدا 6 نیز دیگر خودرویی است که در حوزه سدان های خانوادگی موفق به کسب رتبه "A" شده است، البته هیوندای سوناتا قدرتمند و فورد فیوژن زیبا را هم نباید از قلم انداخت. فولکس واگن پاسات مدل 2015 و تویوتا کمری مدل 2015 که مورد بازنگری قرار گرفته است، از نظر فضای داخلی با هوندا آکورد برابری می‌کنند ولی سواری نرم تری دارند. از طرفی، هوندا آکورد کوپه، بخش خودروهای کوپه متوسط را تمام و کمال قبضه کرده است. شاید انتخاب بهترین گزینه از میان خودروهای این بخش کار ساده ای نباشد، ولی اگر یک سدان متوسط می‌خواهید که همه چیزش درست و به قاعده باشد، هوندا آکورد می‌تواند در صدر فهرست خرید شما قرار بگیرد.

 

طراحی بدنه و امکانات رفاهی

بررسی هوندا آکورد مدل 2015

 

هوندا آکورد 2015 در دو مدل سدان و کوپه به بازار عرضه می‌شود. مدل سدان مجهز به موتور چهار سیلندر است و  در پنج تیپ تولید می‌شود که عبارتند از: LX، Sport، EX، EXL و EX-L with Navi. اگر به موتور شش سیلندر و 3.5 لیتری علاقه داشته باشید، این موتور روی سه تیپ از هوندا آکورد نصب می‌شود و در اختیار شما قرار می‌گیرد، این سه تیپ عبارتند از: EX-L، EX-L with Navi و Touring. هوندا آکورد کوپه مجهز به موتور چهار سیلندر است و در تیپ های LX-S، EX، EX-L و EX-L with Navi در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. موتور شش سیلندر نیز فقط روی تیپ های EX-L و EX-L with Navi سوار می‌شود. تجهیزات تیپ پایه LX با موتور چهار سیلندر عبارتند از: رینگ های آلومینیومی 16 اینچی، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه ای، ابزارهای تمام برقی، کروز کنترل، نمایشگر 8 اینچی برای سیستم تفریحات و سرگرمی، اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث، دوربین دید عقب، فرمان تلسکوپی با قابلیت خم شدن به بالا و پایین، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، صندلی تاشو و یک تکه عقب، سیستم صوتی مجهز به سی دی خوان به همراه چهار بلندگو، درگاه USB/iPod و رادیوی اینترنتی Pandora. تجهیزات تیپ اسپرت که موتور آن کمی قوی تر است عبارتند از: رینگ های آلومینیومی 17 اینچی، گرمکن آینه های جانبی، سانروف، دسترسی بدون کلید، صندلی راننده برقی، روکش چرمی فرمان، سیستم هشدار نقاط کور LaneWatch و شش بلندگو برای سیستم صوتی. تجهیزات تیپ  EX-L از این قرارند: روکش های چرمی، حافظه تنظیمات صندلی راننده، صندلی برقی سرنشین جلو با قابلیت حرکت در چهار جهت، گرمکن صندلی های جلو، سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم هشدار عبور از خط، دوربین دید عقب پیشرفته تر، آینه الکتروکرومیک، سیستم صوتی حرفه ای با هفت بلندگو و نمایشگر لمسی 6 اینچی، رادیوی ماهواره ای و اپلیکیشن HondaLink with Aha برای تلفن همراه. تیپ EX-L with Navi تنها یک مورد به تجهیزات فوق اضافه می‌کند و آن هم چیزی نیست جز مسیریاب ماهواره ای مجهز به تشخیص صدا. تجهیزات تیپ EX شش سیلندر، مشابه تجهیزات تیپ چهار سیلندر است ولی تیپ شش سیلندر Touring دارای تجهیزات زیادی است و چراغ های LED و کروز کنترل تطبیقی را به امکانات تیپ EX-L with Navi اضافه می‌کند. در مورد هوندا آکورد کوپه نیز باید گفت که تجهیزات تیپ پایه LX-S شبیه تجهیزات تیپ LX سدان است ولی به جای رینگ های 16 اینچی از رینگ های 17 اینچی بهره می‌برد. تیپ های EX کوپه نیز از تجهیزاتی مشابه تجهیزات تیپ های سدان برخوردارند و تنها تفاوت در این است که تیپ شش سیلندر EX-L دارای رینگ های 18 اینچی است.

 

قدرت و عملکرد موتور

بررسی هوندا آکورد مدل 2015

همه تیپ ها و مدل های هوندا آکورد دیفرانسیل جلو هستند و بیشتر آن ها از یک موتور چهار سیلندر خطی 2.4 لیتری بهره می‌برند. این موتور قادر است 185 اسب بخار نیرو و حدود 245 نیوتن متر گشتاور تولید کند. تیپ Sport که به اگزوز دوگانه مجهز است می‌تواند 189 اسب بخار نیرو و حدود 247 گشتاور تولید کند. گیربکس استاندارد برای همه تیپ های چهار سیلندر (به جز تیپ های EX-L)، یک گیربکس شش سرعته دستی است. تیپ های EX-L، به صورت  استاندارد با گیربکس متغیر پیوسته (CVT) عرضه می‌شوند ولی این گیربکس به صورت سفارشی برای سایر تیپ ها نیز قابل خریداری است. هوندا آکورد در صورتی که به گیربکس CVT مجهز باشد، در سیکل ترکیبی 8.83 لیتر (10.14 لیتر در شهر و 7.60 لیتر در بزرگراه) سوخت مصرف خواهد کرد. مصرف سوخت تیپ Sport با گیربکس CVT نیز در سیکل ترکیبی 9.44 لیتر (10.53 لیتر در شهر و 7.82 لیتر در بزرگراه) برآورد شده است. مصرف سوخت تیپ های چهار سیلندر با گیربکس دستی نیز برابر است با 10.14 لیتر در سیکل ترکیبی (11.40 لیتر در شهر و 8.05 در بزرگراه). موتور شش سیلندر 3.5 لیتری هوندا آکورد قادر است 278 اسب بخار نیرو و حدود 342 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار گیربکس شش سرعته دستی قرار می‌گیرد و به این ترتیب مصرف سوخت سدان های مجهز به این موتور و گیربکس به 10.53 لیتر در سیکل ترکیبی (13.03 لیتر در شهر و 8.05 لیتر در بزرگراه) می‌رسد. مصرف سوخت تیپ کوپه با موتور شش سیلندر و گیربکس دستی نیز برابر است با 12.44 لیتر در سیکل ترکیبی (15.21 در شهر و 9.78 در بزرگراه). بهتر است بدانید حتی با موتور چهار سیلندر در کنار گیربکس CVT نیز، هوندا آکورد از عملکرد نسبتاً بالایی برخوردار است. در تست سرعت، سدان چهار سیلندر EX با گیربکس CVT توانست ظرف 7.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که برای این کلاس از خودروها، زمان مناسبی به شمار می‌رود گفتنی است موتور شش سیلندر نیز از یکی از پر شتاب ترین موتورهای این حوزه محسوب می‌شود. در تست سرعت، یک سدان EX-L مجهز به موتور شش سیلندر، توانست ظرف 6.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

 

ایمنی

بررسی هوندا آکورد مدل 2015

تجهیزات ایمنی که به صورت استاندارد برای همه تیپ های هوندا آکورد مدل 2015 ارائه می‌شوند، عبارتند از: ترمز ضدقفل، کنترل پایداری، پشت سری برقی، کیسه هوای جانبی برای صندلی های جلو، کیسه هوای پرده ای و دوربین دید عقب. سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار عبور از خط و سیستم پیشگیری از تصادف نیز فقط روی تیپ های بالا نصب می‌شوند. سیستم هشدار نقاط کور LaneWatch (که از تیپ EX به بالا ارائه می‌شود)، وقتی راهنمای سمت راست زده ‌شود، بلافاصله نمایشگر 8 اینچی را به صفحه ای تبدیل می‌کند که دیدی گسترده از سمت شاگرد به نمایش می‌گذارد.

بررسی هوندا آکورد مدل 2015

یک دوربین که روی آینه جانبی سمت راست تعبیه گردیده است، دیدی عالی و اطمینان بخش در اختیار راننده می‌گذارد. در تست ترمز انجام گرفته، هوندا آکورد سدان توانست با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت پس از طی 39 متر متوقف شود که برای یک سدان متوسط، مسافتی نسبتاً زیاد محسوب می‌شود. موسسه ایمنی بزرگراه ها در زمینه عدم آسیب دیدگی از جلو، عدم آسیب دیدگی از طرفین و مقاومت سقف، رتبه "خوب" را به این سدان زیبا داده است، این در حالی است که مدل کوپه در همین زمینه موفق به کسب رتبه "قابل قبول" گردیده است. طراحی صندلی ها و پشت سری ها نیز "خوب" ارزیابی شده اند.

 

طراحی داخلی و امکانات خاص

بررسی هوندا آکورد مدل 2015

به جز چند استثناء، می‌توان گفت مواد مصرف شده در کابین داخلی هوندا آکورد مدل 2015 بسیار با کیفیت به نظر می‌رسند. طراحی کلی بسیار شیک است و ساختار قرص و محکم کابین بسیار تأثیرگذار است. بالای داشبورد یک نمایشگر 8 اینچی تعبیه شده است که بسته به تیپ خودرو، اطلاعات مختلفی در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد. ارائه اطلاعات مربوط به سیستم صوتی و مسیریاب ماهواره ای نیز از طریق این نمایشگر صورت می‌گیرد. زیر این صفحه نمایشگر نیز دکمه های کنترل سیستم صوتی قرار دارند که بسیار ساده اما کارآمد هستند. البته تیپ های EX-L به بالا (علاوه بر نمایشگر بالای داشبورد) از یک صفحه نمایشگر برخوردار می‌شوند که در جای دسته کنترل سیستم کنترل آب و هوا قرار می‌گیرد. این نمایشگر لمسی بسیار جالب به نظر می‌رسد ولی دکمه های قابل لمس و سنتی را از دست خواهید داد، از طرفی ساختار منو نیز ممکن است گاهی اوقات پیچیده و سردرگم کننده باشد.

بررسی هوندا آکورد مدل 2015 بررسی هوندا آکورد مدل 2015
بررسی هوندا آکورد مدل 2015 بررسی هوندا آکورد مدل 2015

هم سرنشینان جلو و هم سرنشینان عقب از فضای پا و سر زیادی برخوردار خواهند بود. صندلی عقب مدل سدان، به لطف ترکیب متناسب فضا و راحتی، یکی از بهترین صندلی ها به شمار می‌رود. صدای تایرها که در مدل های قبلی هوندا آکورد به گوش می‌رسید، به لطف استفاده از سیستم صداگیر، به نحو قابل ملاحظه ای کاهش یافته است. از آن جایی که خط میانی روی بدنه نسبتاً پایین قرار گرفته است و ستون ها نیز باریک هستند، پنجره ها بزرگ می‌شوند و دید بسیار خوبی از اطراف در اختیار سرنشینان قرار می‌دهند، چیزی که در خودروهای مدرن و امروزی به ندرت دیده می‌شود. به عنوان نقطه ضعف هم می‌شود به صندلی راننده اشاره کرد که برای رانندگان قد بلند زیاد راحت نیست. گنجایش صندوق عقب مدل سدان، 0.45 متر مکعب است که گنجایشی متوسط محسوب می‌شود، گنجایش صندوق عقب مدل کوپه نیز به 0.38 متر مکعب کاهش پیدا می‌کند، البته صندلی عقب خم می‌شود تا فضای بار افزایش پیدا کند ولی برخلاف صندلی عقب سایر رقبا، به نسبت 40/60 خم نمی‌شود تا هم فضای بار افزایش پیدا کند و هم راحتی سرنشینان حفظ شود.

 

تجربه رانندگی

بررسی هوندا آکورد مدل 2015

بهتر است بدانید بیشتر خریداران هوندا آکورد، موتور چهار سیلندر را انتخاب کرده اند، ولی پشیمان نیستند چون این موتور گشتاور بالایی دارد و نیرویی رضایت بخش تولید می‌کند. با این که گیربکس های CVT سابقه چندان خوبی ندارند ولی گیربکس هوندا آکورد کارش را بسیار خوب انجام می‌دهد و هنگام مانور دادن تعویض دنده هایی سریع دارد، هر گاه به شتاب و سرعت بیشتر احتیاج داشتید نیز، با تمام قوا در اختیار شماست. هوندا آکورد توازن بسیار خوبی بین سواری عالی و هندلینگ خارق العاده برقرار می‌کند. با این که این خودرو ابداً یک خودرو اسپرت محسوب نمی‌شود ولی مدل جدید آن هنگام عبور از پیچ ها از تعادل بسیار خوبی برخوردار است، فرمان الکتریکی آن نیز سبک احساس می‌شود ولی بسیار دقیق است و به لذت رانندگی می‌افزاید. شاید بتوان گفت یکی از نقطه ضعف های هوندا آکورد این است که سواری خشکی دارد و اگر به سواری نرمتر علاقه مندید، ممکن است فورد فیوژن، تویوتا کمری یا فولکس واگن پاسات بهتر بتوانند رضایت شما را جلب کنند.

 

مشخصات فنی تیپ پایه هوندا آکورد مدل 2015

تعداد سیلندر 4
حجم موتور (لیتر) 2.4
قدرت موتور (اسب بخار) 185
گشتاور (نیوتن متر) 245
گیربکس 6 سرعته دستی
شتاب 0 تا 100 (ثانیه) 7.8
مسافت توقف از 100 کیلومتر بر ساعت (متر) 39
مصرف سوخت به ازای 100 کیلومتر رانندگی در سیکل ترکیبی (لیتر) 10.14
گنجایش صندوق بار (لیتر) 0.45
قیمت (دلار) 22,105

منبع

Edmunds

برچسب : هوندا , هوندا آکورد , نیسان آلتیما , مزدا 6 , هیوندای سوناتا , فورد Fusion , فولکس واگن پاسات , تویوتا کمری , هوندا آکورد کوپه , LaneWatch






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

56 نظر

محسن
1

جالبه برام که بعضیا خیلی از تویوتا حمایت میکنن.تویوتا ماشین خوبی هست اما نه به اندازه نیسان و هوندا.
برند اول آسیا از نظر کیفیت و تکنولوژی اول هوندا هستش بعد نیسان و بعد تویوتا.
اگه میبینید فروشش بالاست به خاطر قیمت پایینشه و کیفیت خوبش اما این دلیل نمیشه بهتر از دوتای دیگه باشه.الان تو ایران هم پراید زیاده اما دلیلی بر بهترین بودنش نیست
فروشش از بنز و بی ام و هم تو ایران بیشتره
چه تعدادی و چه ریالی
.دوستان خواهشا اگه اطلاعات جهانی درباره خودرو ندارن مقایسه نکنن شرکت هارو باهم
11:27  1395/04/06
پاسخ دادن
بهروز
0

با سلام و خسته نباشید و تشکر از سایت خوبتون
چند سوال برام پیش اومده ممنون میشم راهنمایی کنید: یکی اینکه اکورد شیفتر پشت فرمون داره برای تعویض دنده؟ توربوشارژر چطور؟ یکی آیا سه حالت رانندگی نرمال اسپرت و راحت داره و اگر هست مثل سوناتا فقط رو فرمون اثر میگذاره یا در موتور و گیربکس هم اثر داره؟ نهایتا رادار تعیین فاصله تا ماشین جلویی در ترافیک و ترمز خودکار در ترافیک که به ماشین جلویی نزنه و ماشین رو نگه داره روی ماشین هست و اگر پاسخ مثبته همه مدلهای 2015 دارن یا اینکه هر مورد رو کدوم کلاس داره؟
13:13  1394/11/24
پاسخ دادن
نیما
5

من 2015 شو دارم.فوله از کویت اووردم.شیفتر پشت فرمون نداره...دگمه اسپرت نداره...موتورشم توربوشارز نیست...ولی سگش می ارزه به این هیوندای و کیا...ماشین باهات حرف میزنه..هم شتاب هم قدرت نامبر وان...مثل اشعالم پر نیست تو خیابون که هر ننه قمری سوارش باشه
23:10  1395/02/26

soroush
1

معلومه كه شركت هاي با سابقه به لطف سالها توليد و فروش و تجربه و استفاده از سيستم هاي مختلف امروزه ميتونن ماشين هايي با كيفيت بالاتر و استهلاك كمتر و در كل كسب رضايت مشتري در تمام دنيا رو بدست بيارن،وقتي بحث از برند ميشه نبايد ما صرفا قيمت محصولات رو در ايران بسنجيم بلكه قيمت جهاني بدون ماليات يه دلالي يا... رو در كلاس مشخص هر خودرو با هم مقايسه كنيم،هممون ميدونيم كيفيت كره اي ها تعريفي نداره ولي به لطف طراحي خوب و امكانات به روز و قيمت مناسب تونستن مشتري جذب كنن ولي اكثر ماشين بازها ماشين هاي امريكايي الماني ژاپني رو ترجيح ميدن به كره و چيني ها،من خودم قبلا هيونداي ازرا ٢٠٠٨ شركتي و ٢٠٠٩ وارداتي داشتم اما صداي زياد كابين بعد از ٢-٣ سال و استهلاك زياد ماشين و ترمز هاي بد واقعا اذيتم كرد بعد سانتافه گرفتم كه اصلا شتاب و سرعت و صداي كابين چيزي نبود كه ميخواستم بعدش نيسان تينا گرفتم كه واقعا حس بهتري رو تو كيفيت به راننده ميده و الان هم بنز s350 داوم كه با وجود ٧ سال كار هنوزم كوچكترين صدا يا مشكلي نداره ،اينجاست برند خودشو نشون ميده و فرق ژاپن و المان رو با كره ميبينيد
07:43  1394/10/13
پاسخ دادن
الینا
0

سلام دوستان من آدرس نمایندگی هوندا تو تهران رو میخواستم اما تعمیرگراش حرفه ای باشند. ممنون
11:57  1394/10/09
پاسخ دادن
علي
2

والا ما يه پولي اومده دستمون و خريدار واقعي هستم اما با اين نظرات كه هركي يه چيزي مي گه
آدم نمي دونه چه گوهي بخوره
09:13  1394/08/28
پاسخ دادن
امیر
1

عزیز من خودت بهتر می دونی ولی همیشه دنبال محصولی باش که در
درجه بالای کیفیت باشه. من تویوتا رو پیشنهاد دادم.
حالا تصمیم با خودته . می تونی بری mg بخری . کسی مجبورت نکرده
11:57  1394/08/28

رسا
2

علي آقا شما ميزان پولتون رو مشخص نكردين . اما اگر در حد ماشيناي آلماني هست فقط بي ام دبليو . اگر پايين تره ژاپني و كره ايش زياد توفيري ندارن.
12:39  1394/08/28

منم
0

سلام رفیق ببخشید ها روم به دیوفار ولی گه خارجی خیلی بهتره از داخلی اما تو خارجیا هم بستگی به توان خوردن باید انتخاب کرد...
10:56  1396/10/20

کاربر: mojtaba .a
2

اخه این چه حرفیه کره هرچقدر پیش رفت کرده باشه هنوز 10 پله از ژاپن عقبتره الان مثلا چه امکاناتی تو سوناتا هست که تو این نیست یا تو اپتیما این ژاپنی هم امکاناتش کامل هست هم زیباییش هم کیفیتش 10 برابر بهتر از کره هست به حرفایی که میزنید یکم فکر کنید
21:36  1394/08/27
پاسخ دادن
علي
1

سلام دوستان با 120ميليون چي رو رو پيشنهاد ميدين
18:58  1394/08/27
پاسخ دادن
امیر
6

تویوتا کرولا 2015 - سمت ماشینهای کره ای و چینی نرو که پشیمون
می شی. میتسوبیشی و مزدا هم که زیاد خوب نیستند. اما تویوتا
یه چیز دیگست.
19:26  1394/08/27

علیرضا
1

با سلام خدمت دوستان عزیزم

عرض کنم که شرکت های ماشین سازی با سیاست های متفاتی ماشین تولید میکنن و در اختیار مصرف کننده قرار میدن و شرکتی مثل کیا که ازش عجوبه ای بنام اپتیما در میاد و شرکتی مثل تویوتا که ازش کمری میاد هر دو شرکتهای قوی با ماشین های با کیفیتی دارن ولی به دلیل اعتماد بیشتر مردم به شرکتهای ژاپنی مردم حاضرن اصلا ماشینی با اپشنهای به روز نداشته باشن اما از شرکتی خرید کنن که براشون حس اعتماد اورده بنده نظرم اینه که الان شرکتی مثل کیا که بنده ازش اپتیمای 2015 دارم و شرکتی مثل تویوتا که من ازش تویوتا کمری داشتم هر دو دارای تکنولوژی و کیفیت ساخت خوبی هستند اما به دلیل اینکه الان ماشین های کره ای با جیب بیشتر مردم سازگاری بالاتری داره و به قول معروف عقل مردم به چشمشون هست شرکتی مثل هوندا و تویوتا باید هرچه زودتر خودشون رو به این عرصه رقابتی با شرکتهای کره ای نزدیک کنن چون تا چند سال اینده احتمالا اکثر خریداران ماشین به دنبال اپشنهای بیشتر باشن و زیاد به فکر کیفیت قطعات نباشن اگرچه از حق نگذریم که ماشینهای کره ای هم دارن به استاندارهای خوبی میرسن جسارت بنده رو ببخشید
02:55  1394/07/12
پاسخ دادن
پاشا
0

فقط ماشین سامورایی
04:19  1394/05/08
پاسخ دادن
احسان
4

هم کره ایی و هم ژاپنی داشتم از هردو هم راضی هستم. اون کسی هم ک داره کیفیت کره ایی رو ضعیف جلوه میده مطمئن باشید نمایندگی خودروی ژاپنی داره . مطمئن باشید خودروی کره ایی بعضی مواقع بسیار بالاتر از رقیب ژاپنی و دیگر رقباست.
02:14  1394/05/07
پاسخ دادن
123
0

عجب
19:09  1394/03/29
پاسخ دادن
LORD
3

سلام
دوستان (شایان) و (hm_hitcher) من میخواستم نظر و تجربه خودمو بهتون بی طرفانه بگم
من خودم تا بحال نه هیوندای و ماشین کره ای داشتم نه هوندا و کلا ماشین ژاپنی تعصبی هم ندارم
از اونجا که من توی منطقه آزاد زندگی میکنم از این جور ماشینا زیاد میبینم و سوار میشم واسه همین یه سری تحقیقاتی کردم
درسته که ماشین های ژاپنی اصالت دارن و کیفیت اجزای سازندشون هم بهتره اما نباید از پیشرفتی که کره ای ها کردن قافل شد.من شخصا سواری اولیه ژاپنی و کره ای رو تقریبا یکسان میدونم.اما از لحاظ امکانات و طراحی کره ای ها امکانات زیادی دارن و ژاپنی ها از لحاظ امکانات به کره ای ها نمیرسن.از لحاظ طراحی هم بدون هیچ تعصبی باید بگم ژاپنی ها اصلن حرفی برای گفتن ندارن مقابل کره ای ها.اما از لحاظ کارایی.طبق بررسی های من ژاپنی ها مقداری دوام و استحکانشون از کره ای ها بیشتره اما این تفاوت هرروز داره کم میشه.از نظر خدمات پس از فروش هم واقعا شرکتی مثل هیوندای از کره ای ها بهتر و بیشتر در سطح جهان کار کرده
و اما در کل باید بگم که اختلاف بین کره ای ای مثل سوناتا با ژاپنی ای مثل آکرد خیلی کمه و دیگه و سلیقه ای شده.
18:05  1393/11/22
پاسخ دادن
hm_hitcher
4

بله داداش با حرفاتون موافقم، قبلا هم تو نظرات گفتم، واقعا پيشرفت كره اي ها مثال زدنيه، مخصوصا طراحي، امكانات خوبي هم ميزارن، متاسفانه تو كشور ما بخاطر قيمت هاي فضايي محدوده انتخاب كمتري داريم، بين اپتيما و آكورد تفاوت قيمت ١/٤ هست، يكي ١٥٠ تومن اونيكي ٢٠٠ تومن، ٥٠ ميليون پول كمي نيست، بخاطر همين بيشتر مردم به سمت كره اي ها كشيده ميشن
ولي تو كشوراي ديگه مخصوصا اروپا و آمريكا ميتوني بهترين ماشين رو به بهترين قيمت بخري

متاسفانه ماشيناي ژاپني طراحي كسل كننده اي دارن بجز لكسوس و اينفينيتي و بعضي ماشيناي نيسان ولي طراحي كيا و هيونداي به لطف طراحاي خارجي خيلي پيشرفت كرده، به جرات ميتونم بگم اپتيما و جنسيس ٢٠١٥ جز ٢٠ طراحي برتر ٢٠١٣-٢٠١٤ هستن،

اما واسه كيفيت سواري و نرمي و هندلينگ بايد تجربه بيشتري كسب كنن، اگرچه همين الان هم خوب هستن،
الان خود منم طرفدار ماشيناي كره اي هستم و خيلي اميدوارم به آيندشون، مطمنم كه تو ٢٠١٥ و بعدش عالي عمل ميكنن اما بازم راه درازي در پيش دارن
22:38  1393/11/22

ali
0

سلام
nissan altima 2.5 SL 2015
honda accord EX-L 2015
VW Golf GTI Autobahn 2015
کدومو بخریم؟
بلاک ایران واسشون میدن؟
11:07  1393/09/21
پاسخ دادن
فرید
1

عزیز برای این ماشین ها به جز هوندا پلاک نمیدن اما در آینده ای نزدیک قرر است نیسان آلتیما بیاد اما باز از همه بهتر hondaبعد vw بعدnissan
19:16  1393/10/06

Ali
0

سلام
آخرین نسخه اینو بخريم یا آخرین نسخه نیسان التيما 2015
?
21:01  1393/09/15
پاسخ دادن
amir
1

حتما شما ها سوار آلتیما نشدید که این حرف ها رو میزنید. آلتیما از اکورد و کمری خیییلی بهتره شک نکنید
13:51  1393/09/21

شمس
0

سلام
نظرتون راجع به كمرى اتاق اريون چيه ؟ كسى داشته منو راهنمايى كنه؟
16:10  1393/09/14
پاسخ دادن
مهدی
4

هوندا آکورد خیلی بهتره. شک نکن.هوندا رانندگی اسپرت تری داره و دیزاین داخلی خیلی خوشگل تری داره. من یه ساله دارم هنوز با طرحش حال میکنم. نرم تر از اون هم فقط لکسوس دیدم.
08:28  1393/09/13
پاسخ دادن
شمس
1

ممنون آقاسعيد
كسى ميدونه كمري غير از داخل كرم رنگهاى. ديگه هم داره؟
كمري اس اى مثل glx نرم هست يا نه؟ چه فرقى با هم دارن؟
22:22  1393/09/04
پاسخ دادن
سعید
0

کمری GLX بهتره و من بیشتر سینه کرم اون رو دیدم. اما شاید رنگ دیگه
هم داشته باشه ولی رنگ کرم بهتره. چون کثیفی کمتر روش مشخصه.
23:37  1393/09/04

شمس
0

سلام من بنا به شرايطى يه سوناتا٢٠١٥ ثبت نام كردم١٥٦ ميليون خودم ژاپنى هارو بيشتر دوست دارم
ميشه راهنماييم كنيد به نظرتون تحويل گرفتم بفروشم كمرى يا آكورد بگيرم در ضمن من ميخام داخل ماشين تيره رنگ باشه وسوارى نرمى داشته باشه ممنون ميشم راهنماييم كنيد
15:26  1393/09/04
پاسخ دادن
سعید
1

کمری انتخاب خوبی است. یک کمری 2014 بگیر . سواریش کاملا نرم و
راحته و در ضمن بسیار ماشین زیبا و بادوامی است. از سوناتا خیلی بهتره.
21:11  1393/09/04

behnam
13

من کره ای آزرا ؛ سوناتا ؛ النترا و اپیروس همگی مدل های قدیمیشون داشتم.موهاوی و وراکروز هم خیلی زیر پام بوده. فقط میدونم که تو50 و بعضی ها شون واسه صاحبان بعدیشون خرابی و سر و صدا و جلو بندی و واسه همه پیش اومد.اپتیما و النترا و سوناتا 2006 که چندین بار حال منو گرفتن تو شهر و جاده . اما ژاپنی کرولا و ماکسیما و کمری داشتم و الان هم آکورد دارم. پرادو هم زیاد روندم. هیچی ون نمیشه. ماشین با رانندگی خوب و سبک خودشون . و عالی...
دیگه هم فقط ژاپنی سوارم.تا حالا با ماشین های ژاپنیم هیچ مورد خرابی نداشتم. اینو فقط من باب تجربه واسه دوستان گفتم که میگن ژاپنی یه خورده کیفیتش بالاتره. . اصلا اینجور نیست. خیلی بالاتره. از دیدگاه من کره ای یه خورده از ماشین چینی بهتره .
مصرف ماشینهای کره ای بعد از سک سال زیاد میشه اما ژاپنی ها سال و اول و دوم و ..... ندارن. همونی بود که روز اول بود.
08:37  1393/08/14
پاسخ دادن
شایان
2

آقا داریوش ، من نگفتم که خودروی کره ای کیفیت بالاتری داره.
گفتم که خودروی ژاپنی کیفیتش کمی بالاتر از خودروی کره ای است ولی
نه در حد 400 یا 500 میلیون. بلکه در حد نهایتا 100 میلیون. البته در ایران.
چون اون داداشمون hm-hitcher انگار تو اروپا و آمریکا زندگی می کنه که
همه چیزو به پول اونجاها حساب میکنه
21:47  1393/08/13
پاسخ دادن
حسین
3

آفرین ؛ با حرفات موافقم
درسته که لکسوس و تویوتا و نیسان بالاتر از هیوندای و کیا هستند ولی
در عمل محصولاتشون تفاوت چندانی با هم ندارند.
ولی ماشین آمریکایی زمین تا آسمون با اینا فرق داره مثلا کادیلاک یا دوج
که با تانک می جنگند و اونقدر ماشینهای خوب و بادوامی ان که 20 سال هم
مشکلی پیدا نمی کنن ماشین فقط ماشین آمریکایی
00:08  1393/08/14

hm_hitcher
7

نه عزيزم منم همينجا زندگي ميكنم
ولي تا حالا شده كه از خودت بپرسي چرا بايد ماشين ژاپني و اروپايي و آمريكايي گرونتر از كره اي باشه؟ ٣ تا دليل داره بنظرمن، اوليش بخاطر امتحاني هست كه ژاپنيا و اروپاييا و آمريكاييا قبلا پس دادن اونم نه فقط در خودرو بلكه در همه چيز، نمونه بارزش هم تويوتاها و جيپهاي دوران جنگ هست كه مردم به اون محصولات اطمينان خاطر كامل دارن، يا برند سوني در دوربين و تلويزيون و ... و هزارتا برند ديگه ژاپني، دليل دومش ميتونه بخاطر برند بودن و لوكسي محصولات باشه، خودروهاي كره اي خوبن از نظر قيافه و ظاهر ولي تو روحشون يچيزي كمه، اونم اصالت هست، هنوز به اون لوكسي كه بايد باشن نيستن، اينو راحت ميشه حسش كرد، مثل ماشيناي تكراري شدن، حتي در مورد گوشي هم همينطور،دليل سومي هم بخاطر دلال بازي و سياست غلط و تحريم و ... هست كه خودتون بهتر از بنده ميدونيد
واقعيت اينكه محصولات كره اي خوبن، قيافشون دلنوازه، كلي امكانات دارن، ولي هنوز اصالت ندارن، هنوز امتحان پس ندادن، به اون خوبي كه بايد باشن نيستن،خيلي جاي رشد دارن، نوپا هستن، اصالت ندارن
ولي پيشرفتشون مثال زدنيه
00:43  1393/08/14

شایان
5

من به عنوان کسی که هم خودروی ژاپنی داشتم و هم خودروی کره ای ،
به این نتیجه رسیده ام که :
1- خودروهای ژاپنی با وجود اسم و رسم و قدمت زیاد ، به نسبت قیمتی که
به فروش می روند ارزشمند نیستند. کیفیت و ماندگاریشون خوبه ولی نه
دیگه اونقدر که قیمتشون 2 برابر یا سه برابر کره ای ها باشه. چون تفاوت کیفی پایینی با خودروهای کره ای دارند. مثلا ماندگاری ژاپنی ها نهایتا 1
سال با کره ای ها فرق داره ، کیفیت سواری و نرمی ژاپنی ها تقریبا با کره
برابره. طراحی کره ای ها صد برابر از طراحی ژاپنی ها بهتره (این فقط نظر
من نیست. برید یه نگاه به لیست فروش بندازید و نظر مردم رو هم بپرسید)
20:33  1393/08/13
پاسخ دادن
کاربر: kamy
13

شما اصلا ژاپنی سوار نشدی تا ببینی در دراز مدت تکون نمی خوره

در آسیا فقط ژاپن
20:09  1393/08/30

behnam
20

تاسف باره که ژاپنی ها رو دارید با اسباب بازی کره ای مقایسه میکنید. کیفیت و اعتبار و اصالت ژاپنی ها کجا و ماشینهای بی اصل و نصب و زود به سر و صدا افتادن و جلوبندی مشکل پیدا کردن کرهای کجا. کیفیت رانندگی بعد از صد هزار تا تو کره ای تازه اگه درست رانندگی کنی و هوای ماشین و داشته باشید و نرم نرمک باهاش رفتار کنی افتضاح میشه تو تویوتا و هونداوتو یک میلیون و اگه بد باهاش برونی تو 500 هزار کیلومتر تازه نیاز به جلوبندی پیدا میکنید. خواهشا مقایسه نشه کره ای و ژاپنی. فکر نکنید که چون اسب بخرشون نزدیکه و یا سرد کن و گرم کن. از این خرت و پرتا میزارن رو ماشین حالا میتونن رقبه تویوتا و هوندا و نیسان ،.... بشن.
06:14  1393/08/11
پاسخ دادن
شایان
6

پس چرا من 4 سال سوناتا داشتم و 234 هزار کیلومتر باهاش راه
رفتم ، هیچ کدوم از مشکلاتی رو که گفتی نداشت؟
برو عزیزم برو همون بهتر که ژاپنی ها کلاه 300 میلیونی سرت بذارن.
اون آقای hm-hitcher هم اومده قیمت ماشین و گوشی رو تو آمریکا و
خارج به من می گه. خوب اگه من تو خارج زندگی می کردم الان تسلا
می خریدم نه سنتنیال.
ما تو ایران زندگی می کنیم و در ایران هم در شرایط موجود گران ترین و
کم فروش ترین خودروها ، خودروهای ژاپنی و آلمانی هستند.
در ضمن 80 درصد خودروهای ژاپنی خودروهای پرمصرفی هستند و پدر
صاحب ماشینو درمیارن.
خودروهای کره ای گرچه به نسبت بقیه نونهال و نرسیده هستند ؛
ولی آزمایش و تجربه اونها ثابت کرده که میشه روشون حساب کرد و
حداقل 5 سال بدون مشکل باهاشون رانندگی راحتی داشت.
سنتنیال من یک ساله با کارکرد 85 هزار کیلومتر ، مثل پنبه نرم ، مثل
تانک پرقدرت ، مثل برق پرشتاب و پرسرعت و مثل آهو زیباست.
کدوم ماشین ژاپنیه که تمام این خصوصیات رو داشته باشه؟ هیچ کدوم.
10:57  1393/08/12

hm_hitcher
5

جناب شایان چون بعضی چیزا اینجا گرونن پس ارزش خرید ندارن دیگه؟ درسته؟ حرف شما مثله اینه که چون اینجا پراید ارزونه پس بهترینه و خریدن ماشین کره ای درست نیست، هر کی هم خریده بش انداختن و سرش کلاه رفته
عزیزم من قیمتا رو کلی گفتم چون تو امریکا و بقیه کشورها قیمت ها رقابتی هست و واسه اینکه دید دقیقی نسبت به قیمتا داشته باشی اون قیمتهارو دادم، پس درصورت وجود کمری و آکورد در یک رنج قیمت، کمتر کسی میره طرف کره ای
پرمصرف بودن رو هم تازه درآوردی دیگه؟ میشه بگی دقیقه کدوما پرمصرف هستن؟ حتما لندکروزر با ۸ سیلندر پر مصرفه؟؟؟ یا پرادو؟ سنتنیال هم با موتور ۸ سیلندر کم مصرفه؟
عزیزم هر ماشینی قدرتش بیشتر باشه مصرفش هم بیشتره، تکنولوژی هم به سمتی میره که موتور پرقدرت تر تولید کنه با مصرف کمتر. بهتر بود میگفتی کره ای ها قدرتشون کمه، مصرفشون هم کمه
تو اونایی هم که من اسمشون رو بردم همگی در یه سطح مصرف قرار داشتن
درمورد آهو هم یه نگا به ماشینای لکسوز و اینفینیتی بنداز نزدیک سنتنیال هم نمیشی
قبلا هم گفتم زیبایی یا بدریختی سلیقه ای هست، یکی سلیقش بده دلیل بر کم شدن ارزش یه ماشین باارزش نمیشه
19:28  1393/08/12

شایان
7

آقای hm-hitcher شما مشکلت چیز دیگه ای است وگرنه از هر کسی که
خودروهایی مثل وراکروز - جنسیس - موهاوی یا کادنزا داشته باشه ، سوال
کنی و وضعیت خودرو رو بپرسی قطعا بهت میگه که کاملا راضی ام و هیچ
مشکلی ندارند.
در مورد گوشی هم که گفتی باید بگم که آیفون باید 3 برابر بیشتر پول بابتش
بدی ، در عوض کارآییش نصف سامسونگه . مثلا bluetootth نداره. قدرت
(((فرمتهای آندروییدش))) نصف سامسونگ هم نیست.
الان پرفروش ترین و قدرتمندترین گوشی های موجود در بازار متعلق به شرکت سامسونگه. مثلا : گلکسی اس 5 - نوت 3 - نوت 4 و به زودی گلکسی اس 6
سعی کن همیشه با واقعیت و حقیقت زندگی کنی نه با تعصب..........
موفق باشی........
15:15  1393/08/10
پاسخ دادن
hm_hitcher
8

من هی میگم بیخیال ولی نمیشه
خب شما بفرمایید مشکل بنده چیه؟
تعصب شما رو کور کرده داداشم، همه هم شاهدن
در مورد گوشی هم ...
عزیز من قیمت آیفون تو آمریکا بدون قرار داد ۶۵۰ دلار هست، قیمت گلکسی S5 هم ۶۱۰ هست، تفاوت قیمت ۴۰ دلاری تو مملکت بدبخت ما میشه ۴۰۰-۵۰۰ تومن، پست قبلی رو بخونی متوجه میشی، بخاطر دلال بازی و ...
بلوتوث؟؟؟ واقعا؟ واقعا؟ او آمریکا یچیزی هست به اسم قانون کپی رایت، اپل هم بخاطر حفظ حقوق تولید کنندگان و جلوگیری از کپی بلوتوث رو محدود کرده، الان هم با AirDrop میتونی دیتا شیر کنی ولی موسیقی و فیلم نه چون باید واسه موزیک پول پرداخت کنی
بعدشم تو آمریکا کسی از بلوتوث ۱۰ نسل قبل واسه انتقال دیتا استفاده نمیکنه
لازم نیست اپل پردازنده ۸ هسته ای بزاره چون همون ۲ هسته ایش جلو ۸ هسته ای می ایسته و جتی تو بنچ مارکا جلو میزنه
اینم فروش آیفون:
http://www.cnbc.com/id/102020922
۱۰ میلیون تو هفته اول
اینم فروش نوت ۴:
http://zurl.ir/A0hLU
حتی تو خود کره هم آیفون بیشتر فروخته
اینم گلکسی s5:
yon.ir/fe9q
۱۰ میلون تو ۲۵ روز
خودتون بگید کی حقه؟
تعصب هم حدی داره
22:16  1393/08/10

Hamed
8

آقا شايان شما مطمئنا نه خودروي با اصالت ژاپني سوار شدي نه گوشي اپل استفاده
اطلاعاتتو بيشتر كن
10:12  1393/08/11

مهدی
13

زیبا...باوقار...اصیل.
11:29  1393/08/10
پاسخ دادن
vahid
18

درود به دوستان گرامی
خب از نظر کیفیت من میتسوبیشی لنسر 1993 اتومات داشتم 4 سال باهاش خیلی حال کردم و از نظر شتاب و هندلینگ خیلی عالی بود همه سر بالایی ها پشت همه چراغ میدادم تو جاده شمال از فیروزکوه و چالوس و هراز همیشون رفتم و کسی ازم تو سربالایی نتونست سبقت بگیره من از کیفیت و سواری ژاپنی راضی بودم البته خب بخاطر کمبود لوازم دیگه نتونستم لنسر بشینم و اینکه دیگه تو شوش هم وسایلش کم بود و جنس خوبش رو پروتن ویرا مالزی میرفتن میگرفتن چرا که فنیش دقیقا این ماشین بود به هر حال از ژاپنی خیالتون راحت باشه اعتماد به لوازمش حرف نداره
00:09  1393/08/10
پاسخ دادن
nmac
13

عشق است تیانا
20:37  1393/08/09
پاسخ دادن
nmac
7

البته من عاشق ماکسیما بودمااااااااااااااااااااااا
اییییییییییییییییی
ولی خب دورش سر اومد
12:16  1393/08/10

شایان
7

خطاب به آقای hm-hitcher می گم که من تا حالا 5 خودرو عوض کردم :
سوناتا - جنسیس - لندکروز - لکسوس rx 350 - سنتنیال
- 4 سال بود که سوناتا داشتم. حتی برای یک بار هم ازش صدا نشنیدم.
یک قرون هم خرج رو دستم نگذاشت. با 234 هزار کیلومتر کارکرد
- لندکروز داشتم که ترک دست انداز رو هم حس میکرد. مصرفش 24 لیتر بود
مردم از بس بنزین تو حلقش ریختم. هیچ جا هم جا نمی شد انقدر بزرگ و
بدریخت بود. همیشه جریمه می شدم
- الان یک ساله که سنتنیال دارم. کیفیت سواری و رانندگیش بیسته.
خداییش ماشین رو دستش نیومده. موتور 5000 سی سی . قدرت 430 اسب بخار که با پورشه کورس میگذاره - شتاب 5.4 ثانیه - کیفیت مواد داخلی در حد عالی - جاداری بی نظیر کابین - خلاصه اونقدر خودروی لذت
بخشی است که دوست داری شبها هم توش بخوابی. در حالیکه نه تویوتا
نه لکسوس هیچکدومشون این حس رو به من منتقل نمی کردند.
ماشینهای ژاپنی فقط اسم دارند وگرنه هیچی نیستند.
20:12  1393/08/09
پاسخ دادن
hm_hitcher
24

اونطور که ما دیدیم وشنیدیم همه اونایی که دو سه سال از محصولات هیوندای استفاده کردن بعد اون مقدار استفاده اکثراناراضی بودن،حالا شما رضایت رو یه چیزدیگه تعریف میکنی این به خود شما بستگی داره
در مورد لندکروزر تقصیر شرکت تویوتا نیست که شما تو انتخابت درست عمل نمیکنی، لندکروزر یه ماشین بیرون شهری و ۷ سرنشینه و آف رودی هست، نباید انتظار داشته باشی مثل یه ماشین هاچ بک یا کوپه کوچیک و کم مصرف باشه، فک کنم کلاس مختلف ماشین ها واسه همین تعریف شدند، بد ریختی هم سلیقه ای هست
سنتنیال هم که چه عرض کنم، یه سدان لوکس هست،در کلاس خودش رقیبانش بنز اس کلاس، آئودی سری ۸، بی ام و سری ۷ و پورشه پانامرا هستند،که یه درصد هم فک نمیکنم حتی به گرد پاشون برسه،در مورد لکسوز هم بگم اگه یه بار سوار لکسوز LS بشید نظرتون به کلی تغییر میکنه
ماشینای کره ای دقیقا مثل گوشیهای سامسونگ هستن، بیشتر رو کمیت مانور میدن تا کیفیت، مثل پردازنده ۸ هسته ای، ماشینای ژاپنی و اروپایی مثل آیفون شرکت اپل هستن، همه چیزشون کیفیت هست، مثل پردازنده دو هسته ای ولی عملکرد عالی در مقابل ۸ هسته ای، گرچه الان در حال بالابردن کیفیتن
00:25  1393/08/10

nmac
20

اصلا صبر کن ببینم
تو اومدی تو پست هوندا چی داری میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!@@@@@####
لطفا به پست مخصوص خود مراجعه کنید
در ضمن(1) شما که پولت ژاپنی نمیرسه و لذت یک لحظه رانندگی رو باهاش نداشتی/ لطفا در باره ش صحبت نکن
در ضمن (2) تو داری از تکنولوژی میگی ووووووووو من از کیفیت!!!!!!!!!!!!
16:44  1393/08/09
پاسخ دادن
aminextazi
5

واقعا شایان راست میگه.تازه اکورد خیلی خشکه 200 میلیون نمیارزه با این پول میشه خیلی ماشینایه دیگه خرید که برچسب مسخره ژاپنی بودن رو ندارن وخیلی بهترن رو خرید
14:14  1393/08/09
پاسخ دادن
محمود
8

اقاي امين اكس تازي !!!
اكورد دارم اصلا خشك نيست نمي دونم چرا اينجا زده خشكه شايد به نرمي كمري نباشه ولي دست اندازها رو باسرعت مثل هلو رد ميكنه
البته كمي خشكي هم لازمه چون خشكي فنربندي مثل ب ام و با فرمان پذيري و هندلينگ خوب تناسب داره و اين دو تا نياز به يه تعادل يا تريد آف دارن
بعد منم با داشتن انواع خودرو ها با وجود رشد سريع كره اي ها هنوزم معتقدم ژاپني يه چيز ديگست و تو اروپاييم الماني
16:44  1393/08/12

نیما
6

من اکورد دارم ...تنها حرف مسخره ای که دارم میشنوم خشکی اونه..هیچ کدوم از این کره ایای اشغال بهش تو نرمی نمیرسن...بعدشم یادت نره اکورد ساخت و مونتاز امریکاست،، یعنی خط تولیدش کلا اونجاس
23:16  1395/02/26

nmac
0

شایان جوووووووووووووووون
شما چیزی مصرف کردی؟؟؟؟؟؟
11:44  1393/08/09
پاسخ دادن
hm_hitcher
30

با اینکه امکاناتش کمه ولی بازم به سوناتا و آزرا و اپتیما و بقیه ماشینای کره ای ترجیحش میدم
00:29  1393/08/09
پاسخ دادن
شایان
10

این از خامی و تعصب کورکورانه شماست
فکر می کنی هر محصولی که ساخت ژاپن یا آلمان باشه حتی اگه لگن هم
باشه بهتره. ولی نه دوست عزیز ماشین خوب ماشینیه که به قیمتش بیارزه
ماشینهای ژاپنی به نسبت قیمت سرسام آورشون هیچی نیستند
چون همون کارآیی ماشینهای کره ای رو دارند ولی 3 برابر گرونترند
حالا گیرم یه مقدار کیفیتشون بالاتر باشه
واقعا بی انصافی نیست هوندا 200 میلیون - لندکروز 600 میلیون - لکسوس
850 میلیون - مورانو 320 میلیون
01:15  1393/08/09

hm_hitcher
15

شایان خان من خامم دیگه؟ واقعا که با کیا شدیم ۷۰ میلیون
چون اینجا لندکروزر ۶۰۰ میلیونه پس ارزش نداره
خب الان توجیحت میکنم
قیمت هوندا آکورد مدل ۲۰۱۳ تیپ LX در آمریکا بدون مالیات و ... حدود ۲۱،۶۸۰ دلار هست.
اینم لیست قیمت تیپ های مختلفش
http://www.carbuzz.com/Honda/2013_Honda_Accord-Sedan/

قیمت هیوندای سوناتا مدل ۲۰۱۳ تیپ SE در آمریکا بدون مالیات و ... حدود ۲۳،۴۵۴ دلار هست.
اینم لیست قیمت تیپ های مختلفش
http://www.carbuzz.com/Hyundai/2013_Hyundai_Sonata/

قیمت کیا اپتیما مدل ۲۰۱۳ تیپ LX در آمریکا بدون مالیات و ... حدود ۲۱،۳۵۰ هست.
اینم لیست قیمت تیپ های مختلفش
http://www.carbuzz.com/Kia/2013_Kia_Optima/

در اینجا میشه تویوتا کمری رو هم رقیب حساب کرد که قیمت تویوتا کمری مدل ۲۰۱۴ تیپ L در آمریکا بدون مالیات و ... حدود ۲۲،۲۳۵ هست.
اینم لیست قیمت تیپ های مختلفش
http://www.carbuzz.com/Toyota/2014_Toyota_Camry/

و قیمت تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۱۴ در آمریکا حدود ۷۸،۷۵۵ دلار هست

بازم لازم باشه قیمت میدم با مدرک
جواب کامل رو تو اونیکی پست میدم
14:45  1393/08/09

hm_hitcher
21

خب داداش من دیدی قیمتا اونقدرا هم باهم فرق نداشتن، فقط و فقط تو کشور ماست که قیمت سوناتا میشه ۱۴۰ تومن و قیمت آکورد میشه ۲۰۰ تومن و حالا چون دلالان و سودجوهای دزد باعث بالا رفتن بیخودی قیمت بعضی ماشینها شدن شما میای و میگی که من با تعصب حرف میزنم. مملکتت جهان سومیه و هرجور که بخوان رو هرچیزی قیمت الکی میزارن. و اما حالا چرا قیمت سوناتا با آکورد تو کشورمون این همه فرق میکنه بخاطره برند هست. شرکت هیوندای تازه تازه میخواد کیفیت سواری ماشیناش رو بالا ببره و هنوز خیلی با خودروسازی آلمان و ژاپن فرق داره. شما باید سوار بنز و بی ام و شده باشی تا فرق سواریشو با یه ماشین بنجول کره ای تشخیص بدی. کره ای ها تو کیفیت سواری خیلی از ژاپنیا عقبن، کیفیت هم بعد دو سال استفاده از یه ماشین بدست میاد که یه تویوتا کمری بعد ۳-۴ سال روندن همنوزم همون کیفیت رو داره ولی سوناتا بعد دو سال روندن میافته به صدا دادن.
بحث خیلی گسترده تر ازینا هست ولی من نمیخوام نظر شما رو عوض کنم، بالا هم فقط نظر خودمو گفتم این پست هم فقط درمورد تعصبی که به من نصبت دادین بود. یادم رفت شما هنوز از بنده هم خامتری ;)
15:03  1393/08/09

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آراد : منم همه چیم مثل شماس گفتن تیر میدیم هنوز دی ماه رو هم ندادن ما که آخر اسفندیم احتمالا بره تو مهر ماه
سقف فلز اسفند : من واریز اولیه ام شهریور بوده ولی تاریخ تکمیل وجه 20 دی ماه
تحویل 29 اسفند : کدخدابهروزتحویلت کی بود تکمیل وجه کی بودماشینت چی بود
سورن جدید. دی : معلوم نیس باماشینای مردم چکارمیکنن که برایکی خلافی میادبرایکی عوارض ازادراهی
سورن جدید. دی : معلوم نیس چ غلطی میکنن که 3روزه توراهه
حسن : قسطی چیه برادر مبلغ باید کم بشه
بوشهری : ایا قبل از 18 آذر کسی مانده که فاکتور نشده باشه
پارس 4705 : سلام دوستان ازکجا میشه فهمید ماشین ساخت کدوم کارخانه یا کدوم شهره
رسول : تبریک فاکتور شدی به همین خاطر
آریزو5 مجید : منم 23 دی ماه تکمیل وجه کردم 25قراردادشدولی هنوزخبری نیست شماتهران بودید؟