کمپانی Inden Design، یکی از تیونرهای معمولی مرسدس بنز نیست و تغییرات صورت گرفته در خودروهای این کمپانی آلمانی برخلاف Brabus یا Carlson، در قسمت های پوشیده همانند موتور و سیستم تعلیق است؛ شایان ذکر است که این کمپانی به تغییرات ظاهری اهمیت نمیدهد و به همین دلیل، جای تعجب ندارد که مرسدس بنز C-Class یکی از پروژه های اخیر این کمپانی باشد و دقیقا همان دستورالعمل های قبلی روی آن اجرا شود.
بدنه تپل تر، ارتفاع کمتر و رینگ های زیباتر از جمله تغییرات صورت گرفته در این سدان آلمانی هستند؛ این تغییرات در حالی است که قدرت موتور آن نیز، حدود 30 درصد افزایش یافته است. حک شدن سه ستاره سنتی مرسدس در وسط جلو پنجره اسپرت کمپانی Inden Design، نمای زیبایی به قسمت جلوی مرسدس بنز C-Class بخشیده است. همچنین یک بادشکن تیغه ای درست در جلوی خودرو به رنگ مشکی براق در این زیبای آلمانی مشاهده میشود. در مدل های معمولی مرسدس، بادشکن به رنگ بدنه است و حالتی اسپرت به این خودروی زیبا میدهد. لوله اگزوز گرفته شده از تیپ کوپه C63 AMG، که در زیر سپر جلوی AMG Line قرار دارد، ظاهری زیبا به این خودروی آلمانی بخشیده است.
صبر کنید، در این خودرو با تغییراتی بیش از یک اگزوز جدید و بادشکن جلو مواجه هستید. وقتی از بغل به خودرو نگاه کنید، متوجه طویل نبودن سدان تحویلی Inden Design نسبت به قبل خواهید شد. بدین صورت که ارتفاع این خودرو به لطف ارتقای سیستم تعلیق اسپرت و رینگ های جدید، حدود 45 میلی متر کاهش یافته است. شایان ذکر است که این رینگ های 20 اینچی توسط کمپانی Barracuda Racing Wheels ارائه شدهاند و دارای پره های دوتایی هستند. این خودرو دارای تایرهای فاق کوتاه Dunlop Sport Maxx میباشد که به منظور مطابقت با ارتفاع پایین این زیبای آلمانی طراحی شدهاند. علاوه بر این، Inden Design برای مشتریان خود حق انتخاب رینگ های پهن تر را قایل شده است، اما با سفارش این نوع رینگ باید تغییرات بیشتری در خودرو انجام پذیرد.
رنگ آمیزی بدنه این خودرو که به رنگ Dull Sandstone Metallic میباشد، توسط TTS صورت پذیرفته است. خطوط به کار رفته روی بدنه، دیگر زیبایی های ظاهری را تا اندازه ای محو کرده است؛ همچنین جلو پنجره مشکی، بادشکن تیغه ای جلو و رکاب های جانبی تضاد خاصی را ایجاد کردهاند؛ در حالی که کالیپرهای ترمز آبی کمرنگ از پشت پره های نقره ای رینگ دلربایی میکنند. با تمامی این حرف ها، C-Class از قدرت موتور بالایی بهره میبرد، در حالی که خود کمپانی مرسدس بنز بر ادامه افزایش این قدرت تاکید دارد. در 24 ژوئن سال 2014، موتور چهار سیلندر خورجینی در مدل Euro-spec C180، حدود 200 اسب بخار تولید میکرد که این میزان حدود 44 اسب بخار افزایش را نشان میدهد. البته این میزان خروجی جدید با وجود سیستم اگزوز بازبینی شده، افزایش مییابد. مشتریان علاقه مند برای داشتن این خودروی منحصر به فرد، میتوانند با پرداخت 47,800 یورو برای خودرو و پکیج تیونینگ آن را مال خود کنند.