خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
اخبار خودرو
:
داخلی
:
کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران
1394/05/15
09:30
کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران
ارزیابیهای صورت گرفته بیانگر نارضایتی مشتریان ایرانی از عملکرد نمایندگیهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور بهویژه به دلیل "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" است.
به گزارش خبرنگار ایسنا، یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مصرفکنندگان ایرانی از خودروسازان و واردکنندگان خودرو، مربوط به کیفیت خدمات ارائه شده از سوی آنها در حوزه خدمات پس از فروش است.
در این زمینه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مراجعان به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال 1393، نظرسنجی کرده که براساس نتایج آن مشتریان از خدمات اصلی ارائه شده از سوی این شرکتها ناراضی هستند.
طبق این نظرسنجی، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرفکنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.
کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در کشور در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چندین بار از کیفیت خودروهای داخلی انتقاد کرده و خواستار اقدام خودروسازان برای ارتقای کیفیت محصولاتشان شده است.
در این زمینه محمدرضا نعمتزاده در یکی از جلسات شورای سیاستگذاری خودرو، خاطرنشان کرده است:" چرا خودروهای تولیدی در کشور باید قبل از 10 هزار کیلومتر پیمایش، به تعمیرگاهها مراجعه کنند!".
منبع
ایسنا
برچسب :
کیفیت
,
خدمات
,
ایران
,
خودروسازان
,
استاندارد
مرتب سازی :
محبوبترین
تاریخ صعودی
تاریخ نزولی
نظرات کاربردی
همه نظرات
1 نظر
کاربر: ژاوی هرناندز
0
مگه داریم.............
23:51 1394/05/16
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1
ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام
پاسخ به :
نظر شما
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
مقالات برتر
هفته
|
ماه
|
سال
پربحث ترین خودروی
هفته
|
ماه
|
سال
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن
25 نظر
شاهین اتومات هفته ۴ اسفند ۴۰۳ ، ۲۹۰ واریز
8 نظر
محمد-::::::::
6 نظر
اطلاعات خودرو
تحویل ۳۱ تیر ، همچنان منتظر
102 نظر
S.207.پانا
51 نظر
توحید ارومیه
39 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
جی ال
: بابت تمام قدم هایی که پیاده میرم اینور اونور نفرین و لعنت میفرستم به مدیران نالایق سایپا
شرایط فروش شاهین G پس از مدتها اعلام شد [آذر 1403]
شاهین
: میگن g تا ۱۳ آذر فاکتورشده کسی هست قبل ۱۳ آذر فاکتور نشده باشه
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
بهارj7 ثبت نام فروردین ماه
: واقعا نمیدونم چی بگم جز اینکه وضعیت تحویل خودروهای جیسون از کرمان موتور یک فاجعه تمامعیاره!ما که فروردین ماه ثبت نام کردیم، قرار بود حداکثر ۹۰ روزه ماشینهامون رو تحویل بگیریم، ولی الان هنوز در مرحله تکمیل وجه هست وتازه دارن ثبت نام بهمن ماه را تحویل میدنوخبری از خودرو نیست! این بیتوجهی و بیاحترامی به مشتریها اصلا قابل قبول نیست.چرا کرمان موتور اینقدر بینظم و بیمسئولیت عمل میکنه؟ چرا کسی پاسخگو نیست؟ ما فقط منتظر بودیم به موقع ماشینمون رو تحویل بگیریم، اما الان شده بازی دادن و سرکار گذاشتن! این رفتارها کاملا غیر حرفهای و ناعادلانه است. همه ما حقوق داریم و انتظار داریم شرکت با مشتریهاش با احترام و تعهد رفتار کنه. دوستان، وقتش رسیده که صدای اعتراضمون رو به گوش مسئولین برسونیم. اینجا فقط یه درخواست نیست، بلکه حق ماست!لطفا همه با هم تماس بگیریم، شکایت کنیم و نگذاریم این وضعیت ادامه داشته باشه.
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
شاهین فاکتور شده
: Gl تا ۱۷ خرداد G تا ۱۳ آذر
شرایط فروش شاهین G پس از مدتها اعلام شد [آذر 1403]
سیدرضا
: سلام منم مثل شماهستم فاکتورنشدم 14 اذر
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
علی
: سلام دوستانی که" دعوتنامه هفته چهارم مرداد g بودن "واسه همه پیامک تبدیل به gl اومد ؟ کسی هست از این دوستان که هیچ پیامکی واسش نیومده باشه؟ هفته چهارم شهریور چی واسه کسی پیامک اومده؟
بررسی خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک
جعفر کلهری شاهین پلاس اردیبهشت 15
: سلام ان شاء الله واقعا بریدیم
مشخصات و قیمت ایران خودرو تارا پروژه K132
علی
: هر روز چند میدن جریمه تاخیر
مشخصات و قیمت ایران خودرو تارا پروژه K132
تارا اتومات موعد تحویل ۳ شهریور
: روزی چقدر جریمه تاخیر محاسبه میکنن؟
مشخصات و قیمت ایران خودرو تارا پروژه K132
تارا v4 تیتانیوم 30 روزه موعد تحویل 29 مرداد
: الان چک کردم فاکتور شده بود با 2 روز جریمه تاخیر
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن ELX EF7
13تیر
: تبریک میگم آقا احسان بالاخره شما فاکتور شدی...خدارو شکر.
ساینا
توحید ارومیه
: اقا مهدی زنگ بزن 096550 وصل شدی کارشناس بهت میگه چه تاریخی سخا برات ثبت کردن.کارشناس های پشتیبانی فقط دوتا چیز بلد هستن که اونم از سیستم نکاه میکنن میگن.یکی تاریخ ثبت سخا.یکی هم چند وقت بعد تحویل خودرو که سود تاخیر محاسبه میشه و توی سیستم ثبت میشه یکی هم اون .در بقیه موارد هر نفری که اینجا هست اطلاعاتش از اونا بیشتر
ساینا
توحید ارومیه
: دوگانه تیر لینک رو نتونستم پیدا کنم.چون مهم نیست نگه نداشتم.من خودم چند بار امتحان کردم تا پیام نیاد نمیتونی وارد بشی.وقتی برات پیام میاد لینک رو هم میفرسته برات که کد ملی و با شماره پذیرش بزنی.امروز بیاد فردا و پس فردا رو میتونی انتخاب کنی.ساعت هم هست مهم نیست.اگه هم روز انتخاب کردی و 3.4 روز دیر رفتی برای تحویل مشکلی نیست.قبلا سود تا روز فاکتور بود.جدیدا تا تحویل شده.برای شما با توجه به واریزی حدودا روزی 330هزار تومن جریمه تاخیر میشه.هزینه حمل تریلی تهران 1تومن هست.مثلا ارومیه 3500هست.هزینه حمل چون دست پیمانکاره حدودا تا یک ماه بعد تحویل خودرو کد میاد که بری از بانک بگیری .زیاد طولش نمیدن.دوشنبه پلاک فیزیک میشی و تا قبل 5شنبه برات پیام میاد که روز رو انتخاب کنی و بری بسلامتی برای تحویل خودرو.کاشان هم نیم ساعت طول نمیکشه تحویل خودرو
سایپا کوییک
سحر
: سلام یه پیام اومده در مورد الحاقیه بیمه شخص ثالث کسی اطلاع داره ضروریه؟ لطفا با نام کاربریم پیامای بی- ربط و چر.ت و پر.ت نذارین.اینجا جای مس..خره بازی نیست.
پژو 504
مهدی عابدی
: ماشین پژو 504 بدون شک نه تنها در زمان خودش یکی از بهترین ها بود بلکه همین حالا هم بسیار ماشین خوب و راحت یه چون سالها این ماشین و سوار شدم اگه کسی میخواد ماشین قدیمی بخره یا پول آنچنانی ندارد که ماشین روز بخره،ماشین پژو 504 به شرط سالمی و نداشتن پوسیدگی بسیار انتخاب خوبیه کسی که این ماشین پژو 504 سوار شده باشه و عادت کرده باشه به راحتی دیگه نمیتونه سوار هر ماشین دیگه ای بشه چون هندلینگ و راحتی و فرمون نرم و جذابیت دنده کنار فرمون آنقدری هست که شما از سواری و رانندگی هر ماشینی دیگه لذت نمیبری
پژو 207i دستی
فربد
: کدوم سایت میزنه فاقد صف فاکتور یا اینکه بگه چه قراردادهایی درحال فاکتور شدنه؟
سورن ELX EF7
منتظر سورن
: 13 تیر واریز وجه باید 16 فروردین باشه چقد جریمه تاخیر بهت دادن؟
پژو 504
مهدی عابدی
: قیمت میفرمایید؟؟
رانا LX
رانا تحویل 31مراد
: رانا ندارن خب تبدیل بزنن. 207 تحویل شهریور دارن فاکتور می کنن
ساینا
سینا
: خیلی دلت میخاد افزایش راکنن تو..