نظرات : saeed_r7

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
بررسی کامیون آروکس آقای اسامه چرا حرف الکی میزنی اما نمیتونی یه آکتروس مدل 82 نشون بدی که تعمیر نشده باشه اتفاقا fh های هم رده آکتروس خیلی سر حالتر موندن این نظر همه راننده هاست در ضمن کامیونهای ولوو تو اسکاندیناوی اروپا تست میشن و به جاده ها راه پیدا میکنن که اونجا منطقه قطبی اروپا با دمای 35 درجه زیر صفره پس اینکه شما میفرمایی ولوو یخ میزنه اولا تا اون حد هم نیست و شما داری اغراق میکنی دوما مشکل مربوط به سوخت ناخالص و غیر استاندارد وطنی ما هست.
مقایسه صنعت خودرو ایران با کره جنوبی آقای استاد دانشگاه محترم خیلی ببخشید تا وقتی امثال شما که با حرفهای سیاسی و دوپهلو سعی در هدایت ذهن مردم به بیراهه و دور کردن مردم از توجه به اصل موضوع با سیاستهای خیلی شیرین هستید تو این مملکت صاحب نظر باشن و بدون اینکه اطلاعات کامل از محصول خاص داشته باشیت در یک برنامه تلوزیونی سراسری شرکت داده میشین و شروع به نظر پردازی سیاست زده میکنید تو این مملکت وجود دارید صنعت خوذروسازی و هر صنعت دیگه ای وضع بهتر ایز این نخواهد داشت. و اگه الآن صنعت خودروسازی کشورمان پس از انواع و اقسام کلاهبرداری و یکه تازی و تحمیل خواسته های خود به ملت شریف و مظلوم ایران حالا هم داره کم کم به فکر دزدی از جیب این مردم فکر میکنه به خاطر وجود افرادی با طرز فکر شماست. نمیدونم تا کی میخوایین با این سیاست های زشت و انزجار آور توجه مردم رو به وجود مشکلات اصلی دور کنید و بازهم این کاروانتون راه خودشو بره تا عضو هیئت علمی سومین دانشگاه برتر کشورمون شماها باشید وای به حال فارغ التحصیلان دیگر دانشگاههای کشور!...
مقایسه صنعت خودرو ایران با کره جنوبی جناب استاد دانشگاه چرا به جای اینکه رژیم قبلی که همشون مردن و رفتن رو مقصر اصلی ببینید و به این ترتیب جواب همه مشکلات مربوط به صنعت فاجعه بار کشورمون رو به گردن اونه بیاندازین از مشکلات عدید و بی شماری به خاطر سیاست گذاری غلط و حرفهای غیر تخصصی عده ای فرصت طلب که اسن صنعی و به فرطه نابودی کشونده حرف نمیزنید؟ چرا از دور شدن محصولات از رقبابت سخن نگفتید؟ چرا از حمایتهای مختلف و بی دریغ دولتی که این صنعت رو به یکه تازی سوق داد هیچ صحبتی نکردید؟ چرا دلیل ضضده شدن شرکتی که با بیشترین بازار فروش و ارزانترین نیروی کار و منابع اولیه فراوون داره رو بیان نمیکنید؟ چرا از صادراتهای بیرویه بی برنامه که صورت میگیره در نتیجه همه سایتهای تولیدی تو کشورهای دیگه دارن یکی یکی ورشکست میشن حرفی به میون نمیارید؟ چرا نمیگید که کشور ما کجا و ونزوئلا که 24 ساعت با هواپیما به اونجا راه داریم کجا و تولید خودرو تو این کشور چه معنی داره؟ چرا توی سنگال که سالانه کلا فقط 7000 خودرو فروش میکنه خط تولید چند میلیاردی راه میندازیم و ورشکست میشیم؟
مقایسه صنعت خودرو ایران با کره جنوبی آقای سوزنچی اگه شما میفرمایید صنعت خودروسازی کشورمون به خاطر سیاستها غلط رژیم قبلی الآن به گند کشیده شده چرا به این اشاره نمیکنید که 80% از عمر این صنعت پس از انقلاب اسلامی گذشته و تو این 35 سال کشورهایی مثل چین- هند- برزیل - مجارستان- اسپانیا -رومانی و... هم شروع به تولید کردن و از ما پیشی گرفتن و رفتن خب اونها چطور؟ شاید هم یا چنین طرز تفکراتی شاهد رشد خودروسازی کشورهایی چون هندرواس افغانستان توگو یا تاجیکستان تو خیابونهای کشورمون باشیم! من برای شما متاسفم و برای برنامه پایش که همیشه به دنبال مسکن بر دردهای روزافزون مملکت میگردن نه به دنبال راه حل منطقی همچنین اینم بگم همون زمانیکه پیکان توسط شرکت ایران ناسیونان وارد کشور شد و بعدها هم خط اولیدش راه اندازی شد با وجود ازاد بودن واردات خودرو و حضور بزرگانی مثل شورولت - بی ام و - مرسدس - توبوتا و غیره پیکان همجنان بیشترین فروش رو داشت حالا شاید به خاطر تناسب امکاناتش با قیمتش و کیفیت نه خیلی بدتر از رقبا اما الآن اگه ارابه ها مرگ خودروسازی داخلمون فروش دارن به خاطر بسته بودن درهای واردات و هزینه های کمرشکن واردات یک ماشینه.
بررسی ولوو XC70 مدل 2015 خیلی شیک و باکلاس کاش شرایط واردات خودرو تو کشورمون اینطوری نبود اونوقت میدیدیم پژو و تیبا و سمند چطور فروش میکنن بگذریم... ولوو همیشه تو بحث ایمنی زبانزد خاص و عام بوده و هست و این امتیازی هست که اونو از رقباش متمایز میکنه
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 هرکی از ولوو ایراد بگیره از رانندگی و فنیش هیچی نمیدونه!
کانسپت کامیون ولوو در سال 2020 واقعا ولوو همه رو متحیر میکنه کاملا مشخصه که آینده صنعت حمل و نقل تو دستای ولوو هست نه مرسدس نه هیچ کامیون دیگه ای یارای مقابله با ولوو رو نخواهند داشت و شاید بزرگترین هنرنماییشون تقلید استادانه از ولوو باشه ولوو همیشه توی طراحی و ارائه تکنولوژی های برتر و به روز پیشتاز بوده و این طرحهای کانسپتی هم که ارائه داده کاملا عملی و حساب شده به نظر میرسه و میشه گفت همین الآن هم با شناختی که از بخش کامیونهای کمپانی ولوو داریم میتونه این طرحو به مرحله تولید برسونه درود بر کمپانی معظم و بی رقیب ولوو از سری n12 به این ور همه کمپانی ها در آرزوی رسیدن به ولوو بودن و ولوو بیشتر و بیشتر فاصله رو با اونها زیاد میکرد تا اینکه رسیدن به سری جدید fh 2014 و واقعا قافله رو واگذار ولوو کردن تو آینده هم شاهد خواهیم بود که چطور سر تعطیم مقابل ولوو فرود خواهند آورد!.
بررسی سوناتا 2013 (ویدئو) به نظر منکه طراحی جلوش مسخره بود و مسخره تر هم شده هنوز کره ای ها خیلی راه دارن تا به ژاپنی ها و بعدش هم به اروپایی ها برسن بزرگترین ایرادشون هم اینه که به خاطر طراحی افراطیشون خیلی زود تکراری میشن
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 جناب آقای 110 تو جواب شما و آقای مهدی قلی زاده که خیلی وقته ازش خبری نیست چند نکته هست که دیگه لازم میبینم عرض کنم تا شما خوب متوجه چرایی تولید موتور 750 اسبی توسط ولوو بشین و اینم بدونین که چرا این کار ولوو یک کار ارزشمندی هست که دیگر کمپانی ها نمیتونن به این افتخار دست پیدا کنن. اولا شما اگه میخوایین بگین که موتور 750 اسبی ولوو نیاز بازار نیست و مرسدس و دیگر کمپانی ها نمیخوان قویتر بسازن باید عرض کنم که این حرفتون با عرض معذرت یه حرف مسخرست و فقط میخوایین عدم توانایی دیگر سازندگان رو تو رقابت با ولوو جهت ارائه محصولی در حد ولوو رو توجیح کنین! اصلا بر چه اساسی این حرفو میزنین؟؟؟ مثل این میمونه که بگین : مثلا وقتی کرووت با موتور 450 اسبیش نیاز از یک سوپر اسپرت رو برآورده میکنه چرا بوگاتی ماشین 1200 اسب بخاری تولید میکنه! خب عزیز وقتی کامیون قویتر باشه خیلی سریعتر و راحتتر از انواع شرایط مختلف جاده ای با هرنوع بار سنگین و غیر سنگینی با لذت رانندگی بیشتری طی میکنه راننده از موتور قویتر لذت بیشتر و خستگی کمتری به دست میاره فشار کمی هم به کامیون وارد میشه حالا بگذریم از اینکه...
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 از اینکه کامیونهای قوی 700 یا 750 اسب بخاری ولوو توی کاربری بوژی کش چقدر عالی میدرخشن و وقتی شرکت حمل و نقلی یه بوژی کش ولوو رو خریداری میکنه چه اعتباری به دست میاره یا مثلا قطارهای جاده ای مرسوم خصوصا تو کشور استرالیا فقط ولوو خریداری میکنن اصلا اگه چنین قدرتی لازم نبود بازاریابان شرکت معظمی چون ولوو متوجه نمیشدن؟! اتفاقا این موتورها کاربری بسیار بالا و فروش مود انتظار رو هم داره ولوو قویترین کشنده دنیاست اینو با دل و جون بپذیرید! در ضمن اینکه شما و آقای مهدی قلی زاده میفرمایین ولوو با افزایش حجم موتور تونسته چنین قدرتی به دست بیاره عرض کنم که شما فقط از یک روی سکه حرف میزنین و میخوایین کار ارزشمند ولوو رو بی ارزش نشون بدین آقایان چرا شما اینطوری برداشت میکنین؟ چرا از راندمان موتور ولوو حرفی نمیزنین؟ بذارین اینطوری بگم: شما فرمودی مرسدس با موتور 12.8 لیتری 510 اسب بخار نیرو تولید میکنه و برای تولید 625 اسب بخار نیرو موتور 15.6 لیتری تولید کرده که با تقسیم 510 به 12.8 به رقم 39.8 میرسیم و با تقسیم 625 به 15.6 به رقم 40 اسب بخار میرسیم یعنی مرسدس در ازای هر لیتر گنجایش موتور
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 40 اسب بخار نیرو بدست میاره و این در مود مان tgx 680 اسب بخاری با موتور 16.2 لیتری به رقم 41.9 و در مورد اسکانیا r730 با موتور 16و4 لیتری به رقم 44.5 میرسیم که لازمشون هم تولید موتور 8 سیلندر خورجینی میباشد.از داف و رنو و ایوکو هم میگذریم که اصلا در این حدو اندازه ها نیستن! اما ولوو برای تولید 750 اسب بخار نیرو از موتور 16.1 لیتری استفاده میکنه که با تقسیم اعداد فوق به به رقم 46.5 میرسیم که 6.5 اسب بخار از مرسدس بیشتره به عبارت دیگر اگه مرسدس میخواست موتور 750 اسب بخاری تولید کنه باید موتوری با حجم بیش از 18 لیتر تولید میکرد که به خاطر مضحک نمایی این عمل مرسدس از این کار منصرف شده و با شعارهایی مثل تفاوت برنامه ها و اهداف ما با ولوو این عدم تواناییشو توجیح میکنه و شاید هم نمیتونه برای موتوری با این حجم اتاق مناسب طراحی کنه که که چنین موتوری رو تو دلش جابده. پس این هست شاهکار ولوو! به لحاظ فنی هم که همیشه دیگر سازندگان دنباله روی ابتکار عملها و دستاوردها و اهداف ولوو بودن و هستن. تو نسل جدید عرضه شده هم که کاملا قافله رو واگذار ولوو کردن.
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 شماها با ایرادهای بنی اسرائیلی سعی در کم ارزش جلوه دادن چهره معتبر ولوو هستین که در آخر هم پس شنیدن جواب همه اون ایرادهای الکی حالا هم گیر دادین به ارتفاع ریش ولوو آقای مهدی قلی زاده جناب مهندس مکانیک تا حالا از خودت نپرسیدی که چرا ارتفاع ریش ولوو بالاست؟ و چرا ولوو مثل دیگر سازندگان از گارمانی به جای نبشی برای اتصال ریش به شاسی استفاده نمیکنه؟ و چرا 30 سال پیش و تو سری n10 از این روش استفاده میکرد اما بعدش اون روش رو منسوخ و از رده خارج دونست اما همه دیگر سازندگان از همین روش استفاده میکنن؟ دلیل ارتفاع بالای ریش ولوو هم همین امر هست. چون تجربتا دیده شده که وقتی از گارمانی برای اتصال ریش به شاسی استفاده میشه سنگینی حاصل از بار برروی شاسی تو قسمت محدودی میافته و این باعث میشه توی دراز مدت و پس از اینکه ماشین توی شرایط مختلف جاده ای بالا و پایین میشه و بار بر روی شاسی لنگر میکنه شاسی کامیون ممکنه خم بشه و حتی پاره بشه که اتفاقا 2 ماه پیش بود که ای ماجرا برای یه اسکانیا r420 توی محور ساوه پیش اومده بود و چندین بار هم این اتفاق برای مرسدس افتاده...
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 اما ولوو با اون سبک طراحی که ارائه داده امکان نداره همچین اتفاقی براش بیافته یعنی توسط اون نبشی هایی که برای اتصال ریش به شاسی استفاده کرده سنگینی بار رو روی قسمت بزرگی از شاسی پخش کرده حالا اگه یکم ارتفاع دیش زیاد شده و تو ازبکستان جریمه به همراه داره که حساب نیست اصلا ازبکستان رو نقشه پیدا نمیشه. ولوو مخصوصا توی سری جدید بسیار متهورانه عمل کرده هیچکدوم از دیگر رقباش قابل قیاس باهاش نیستن امیدوارم دلایل قانع کننده ای ارائه کرده باشم هرچند میدونم بازم قبول نمیکنین قصد داشتم دیگه کامنت نذارم اما گفتم شاید دیگه با این حرفا شما یه ذره از اون یک دندگیتون پایین بیایین.
بررسی کشنده ولوو FH16 داداش از این حرفا زیاد تو اینترنت دیده میشه تو چرا باور میکن؟ برو تو سایت خود شرکت ایوکو ببین همچین خبری مصداق داره یا نه هر وقت همچین موتوری روی کشنده سوار شد و فروخته شدو تو جاده ها شاهدش بودیم اونوقت خبرو تایید کن بیا با هیجان خبرو بگو البته اینم مطمئن باش حتی اگه یه روزی برسه که ایوکو یا هر کامیونساز دیگه ای تونست موتور قویتر از ولوو بساه بازم مطمئن باش نصف ولوو فروش نخواهند داشت چون ولوو اعتبار فوقالعاده ای داره و همه رده موتورهای تولیدی این کمپانی نزد مردم اعتبار لازم رو دارن و فروش لازم رو دارن اما دیگر کامیونسازها اگر هم موتور قوی بسازن فقط در حد نمایشگاهی مطرح شدن.
بررسی کشنده ماک تیتان 2008 یه سوال: چرا ماک و کنوورث و.... به ایران نمیاد؟!
بررسی کامیون فوتون Auman این چینی بی کیفیت بی قواره کجا و ابر کامیونهایی مثل ولوو و مرسدس و مان و اسکانیا و.... کجا
بررسی کامیون کسکادیا Evolution نه آقا رامین .. درسته از موتور مرسدس استفاده شده اما هیچ وقت هیچ کمپانی تو طراحی دیگر کمپانی ها دخالت مستقیم نمیکنه حتی اگه اون کمپانی زیر مجموعش باشه مثلا شما ببین رنو و ماک زیر نظر گروه ولوو قرار دارن اما ولوو هیچ وقت تو طراحی این محصولات دخالت نمیکنه و تو دنیای سواریها هم همینطوره در ضمن مرسدس و فرایت لاینر هردو زیر مجموعه شرگت دایملر هستن و چون مرسدس معروفتره همه شرکت دایملر رو با مرسدس میشناسن همچنین این طرحش با اینکه زیباست و دلفریب اما در پس طراحی های قدری چون ولوو vt و vnl و کنوورث قرار داره
بررسی کامیون کنورث T680 مدل 2012 جناب راننده ماک کمپانی هایی مثل کنوورث و پتر بیلت و فرایت لاینر و اینتر ناش یا حتی خود همون ماک حتی اگه همشون جمع بشن نه به لحاظ مهندسی نه زیبایی و نه تکنولوژی و نه فروش و نه اندازه و عظمت کمپانی در حد ولوو و مرسدس و دیگر کمپانی های اروپایی نیستن و نمیتونن باشن و همیشه از دستاوردهای اونها تقلید کردن اون کمپانی ها با اینکه سابقه بیشتر و درخشان تری دارن اما دیگه باید فبول کرد که دیگه اون عظمت فروغ گذشته رو ندارن و الآن این اروپاست که داره حکمفرمایی میکنه و کامیونهای آمریکایی فقط مناسب فیلمهای اکشن هستن.
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 آقا رامین تو این مقایسه حرفی از قدرت موتور و مشخصات فنی و مهندسی به میون نیومده و دو کشنده رو فقط به لحاظ داخل کابین مورد مقایسه قرار دادن که قطعا اگه از لحاظ فنی چه از نظر هندلینگ و کیفیت سواری و چه به لحاظ عملکرد موتور و گیربکس و دیفراسیل و دیگر نکات قطعا و بی شک و تردید ولوو با اختلاف زیاد بهتر از بنز و هر کشنده دیگست. و ضمنا کی گفته متورهای بالای 600 اسبی کاربری SLT دارن؟ این حرفو بر چه مبنایی میزنی؟ احتمالا شوخی کردی! راستی تو اون بخش هم گفتم هنوز خبری از موتور 850 یا 775 اسبی از طرف شرکت ایوکو نشده و این شایعات مربوط میشه به برنامه های این شرکت هر وقت تو خود سایت شرکت ایوکو این خبر رسما منتشر شد و روی کامیونهای این شرکن دیدیمش اونوقت این خبرو به ما بگو که البته بازم میگم حتی اگه یه روزی ایوکو و یا هر شرکت دیگه ای قویتر از ولوو بسازن مطمئن باشین نصف ولوو فروش نخواهند داشت چون ولوو همه رده متورهاش اعتبار و اطمینان لازم رو دارن ما موتورهای بالای 600 اسبی ارائه شده از طرف مان یا اسکانیا یا بنز فقط در حد نمایشگاهی معرفی شدن و کسی به موتورهای 8 سیلندر خورجینی اعتماد نداره.
معرفی کشنده مان TGX اگر ولوو نبود!
مقایسه 5 کشنده اروپایی (قسمت 1) ماشین که فقط به نرم بودنش نیست تو جدول امتیازات یه نگاهی بنداز ولوو مثل همیشه برترین بوده و هست.
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 خب جناب محمد شما که اطلاعات داری بفرما که بر چه اساسی بنز رو سرتر میدونی؟ لطفا دلایل کارشناسی و فنی ارائه کن تا ما هم بدونیم! فقط نگو چون آلمان صنعتش پیشرفته تره!!!
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 آقا رامین اینکه میفرمایی ولوو رو باید یه فیس لیفت زیبا از نسل قبلش دونست برداشت شما از کابین کشنده ای هست که برنده جایزه معتبر red dot disign یعنی بهترین طراحی صنعتی در سال 2013 شده و مرسدس نتونسته چنین جایزه ارزشمندی رو نصیب خودش کنه چون خود بنده تو. مرز آستارا یه دونه از این کشنده ها رو دیدم و باید بگم اتفاقا بر خلاف نظر شما اصلا هم شوک آور نبود و یه هیکل بلند و لاغر رو تو ذهن تداعی میکرد که اتفاقا آکتروس جدید رو میشه گفت فقط یه فیس لیفت از نسل قبلیشه چون فقط اجزای جلو پنجره و چراغو سپرهاش و سقفش نصبت به قبل تغییر کرده و بقیه اجزاش کاملا از نسل قبلی گرفته شده اما ولوو تنها شباهتش با نسل قبلی فقط مجموعه چراغهاشه که اونم بسیار اصولی تر از مرسدس طراحی شده و تک تک اجزای کابینش کاملا با نسل قبلی متفاوت و دقیقا به معنای واقعی کلمه تو نگاه از نزدیک شوک آوره و شما کاملا برعکس فرمودی ، چون اصلا یک فیس لیفت نیست و طبق تعریف فیس لیفت این بیشتر به مرسدس میخوره. ضمنا طرح سقف fh اصلا ربطی به ایوکو نداره و فلسفه طراحی سقف ولوو به این شکل جدید خیلی یزرگتر طرح ایوکو هستش...
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 در ضمن آقا رامین خیلی ببخشید ولی این حرف شما که فرمودی موتورهای 700 یا 750 ولوو کاربرب و محوره نداره یه حرف کاملا مسخره و مغرضانه و بی اساسه مغرضانه از این جهت که ارزش کار ولوو رو با این حرفای چرت میخوایین پایین بیارین پس کارکنان کمپانی معظمی چون ولوو اندازه شما نمیدونن؟! یا مثلا شما بفرما که اگه اونطوریه چرا بوگاتی یا کوئینیخ زگ موتورهای 1200 اسبی یا 990 اسبی میسازن؟؟؟ به نظر من که ولوو اصلا رقیب نداره و اگر هم بنز یا اسکانیا رو براش رقیب میشمارن به خاطر اینه که جذابیت کار بره بالا وگرنه طرز تفکر تو کمپانی ولوو بسیار وسیع تر و پیشرفته تر از این حرفاست و دیگر کمپانی ها فقط به سودآوری فکر میکنن و اهداف ولوو رو دنبال میکنن.
ولوو XC90 به صورت رسمی رونمایی شد! ولوو به سرعت هره تمام در حال پیشرفته و در آینده رقبای آلمانی خودشو به شدت به چالش خواهد کشید.
معرفی کامیون ولوو VNX300 قدرت و زیبایی پکیجی هست فقط در کامیونهای ولوو باهم ارائه میشن و نه مثل کامیونهای آمریکایی هستن که زیبایی رو فدای کارایی میکنن و فقط گیر دادن به سپرهای کرومو طرحهای مکعبی شکل ولوو کاملترین و زیباترین هست. بی شک و بی تردید !!!
معرفی کامیون داف XF Euoro 6 بنده هم این کامیون رو از نزدیک دیدم اتفاقا مدل سفارشی با رینگهای کرومی سقف بلند و رنگ نوک مدادی بود تو نظر اول شاید چشم بیننده ایرانی رو مجذوب کنه چون اولیت باره که این کشنده وارد ایران میشه اما به قول آقای مهدی ترکیب شاسی بندی و بالنها و دیفرانسیل و سیم کشیش ضعیف تر از رقبای سوئدی یا آلمانی به نظر میاد موتورش هم شاید دیر تر نیاز به تعمیر داشتئه باشه اما چنگی به دل نمیزنه.
مقایسه 5 کشنده اروپایی (قسمت 1) آقای بنز باز لطفا الکی فتوا نده ولوو به فاصله زیاد نسبت به رقبا همیشه سرتر بوده و تو نسل فعلی این فاصله رو زیادتر هم کرده همه اون 6 تا کشنده باید خیال رقابت با ولوو رو دور کنن چون تواناییشو ندارن ولوو بی رقیب همیشه میتازد درود بر کمپانی بی رقیب و معظم ولوو.
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 آقای رامین تو جواب اینکه فرمودی فنیم ضعیفه باید عرض کنم که اینو مطمئن باش حد اقل 5 برابر جنابعالی تو خونواده ما تجربه کامیونداری وجود داره هر سوال از فنی کامیون خواستی بپرس تا برات کامل شرح بدم اگه خودت هم نتونستی برو از مکانیکت یه سوال در بیار تا بنده نتونم جواب بدم. ضمنا خودم اطلاعات به حد کافی از گشتاور و اسب بخارو دور rpm و نیوتن متر و ... میدونم و میتونم تک تک این کلمات رو برات تو یه فصل توضیح بدم ولی اینجا جای به رخ هم کشیدن سوادمون نیست بحث سر اینه که کدوم کشنده به لحاظ کاربری و کاربردی بهتره جنابعالی فرمودی قدرت 1200 اسبی بوگاتی ربطی به این مطلب نداره اتفاقا چرا کاملا هم ربط داره عزیز وقتی کامیون یا خودرو قدرت بالاتری ارائه بده یعنی میتونه همه شرایط مختلف جاده ای رو براحتی طی کنه و بدون اینکه فشار زیادی به موتور بیاد و این یعنی لذت رانندگی بیشتر که دیگر کامیونسازان نمیتونن مثل ولوو قویتر بسازن ببینم مگه تو دنیا چنتا تنگ زاغ داریم تا یه fh blacktunder یا مرسدس black edition یا مان 680 یا scania 730 نتونن قدرت خودشونو نشون بدن مگه کامیونسازها برا ایران درست میکنن؟...
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 در ضمن آقایونی که میفرمایند ولوو 48 لیتر روغن میگیره اینم بگند که هزینه تعویض روغن و فیلتر دیگر کامیونها چقده و مال ولوو چقد میگیره آقا رامین مطمئن باش صاحب فکر و ایده ها و نظر ها و تصمیم گیرنده ها تو کمپانی معظمی چون ولوو فکرشون خیلی پیشرفته تر از این حرفاست که امثال جنابعالی یا بنده بخواهیم اونارو زیر سوال ببریم واونا دقیقا میدونن چیکار میکنن ولوو بی شکو تردید مخصوصا تو نسل جدید فاصله رو با دیگر رقبا بیشتر کرده خدمت آقا محمد هم عرض کنم که اون مجله که شما فرمودی و لینکش تو سایت مرسدس موجوده اولا یه مجله با اعتبار پایینه که اونم فقط به لحاظ کابین کامیونها رو مورد مقایسه قرار داده و نکات مربوط به زیبایی کابین و عملکرد نوتور و فنی توش ذکر نشده که اگه بخوایی نتایج یه رقابت کامل رو بین 7 کشنده مشاهده کنی بو truckstra of 2014 رو سرچ بزن یا خودت برو تو سایتش که معتبر ترین نشریه اروپایی تو زمینه کامیونه البته اینم بگم تو مجله ای که شما فرمودی بازم اگه دقیق نگاه کنی ولوو تو نکات کاربردی امتیازات بالاتری کسب کرده و تو برخی زمینه های غیر کاربردی از مرسدس امتیازش پایینه مثل ارتفاع کف
مقایسه 5 کشنده اروپایی (قسمت 2) چون تو مقایسه 5 تا فاکتورهای کیفیت سواری و هندلینگ و ترمزها رو مد نظر قرار دادن که از این لحاظ ولوو با اختلاف بالاتری برتره و ضمنا تو مقایسه fh با actros اختلافشون فقط نیم امتیازه که ااصلا اختلاف حساب نمیشه
کلیپ تبلیغاتی ولوو، شاهکاری متفاوت حالا یه طرفدار افراطی و غیر فنی از بنز پیدا بشه بگه : بنز خیلی کم استهلاکه !
ولوو A30G فرای نیاز! سلطان ولوو بي رقيب ميماند و قدرت حرف اول اوست!
معرفی کامیون مان TGX EfficientLine 2 مان به حنوان اولين توليد كننده كاميون در جهان و بيشترين سابقه يك كاميون ارزشمند و بزرگه و به نظر من بعد ولوو بايد مان رو انتخاب كرد چون بي شك خيلي هم زيبا و اصولي طراحي شده نه مثل بنز آكتروس mp4 جديد كه يه هيكل قد بلند و لاغر رو تو ذهن تداعي ميكنه منكه از ابهت اين كاميون تو ديدار نزديك لذت ميبرم
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 از اين همه كامنتي كه برا اين مقاله گذاشته شده حرف 90% طرفدارهاي بنز فقط مربوط به استهلاك ميشه و تنها عامل برتري رو همين ميدونن واقعا كه! اما در عوض ولوو از چند نظر برتر و بهتر از نه تنها بنز بلكه هر كاميون ديگريه ايمني- ترمزها - پمپ باد - قدرت - زيبايي - راحتي راننده - عمر بلند -عملكرد گيربكس و ديفرانسيل و هماهنگي اين مجموعه و.... يكي هم كه نوشته بنز بهتره چون تو جنگ تحميلي از اون استفاده ميشده!!! ديگه نميدونم چي بگم؟! آخه ...! وللش هرچي بگيم شما طرفدارهاي افراطي كوتاه بيا نيستين تو جواب اون طرفدار سر سخت بنز هم فقط ميشه گفت : ذكي !! اصلا به قول fh شما برين با اون بنز مايلرتون خوش باشين با اون صداي نكرش (به نظرم مزخرف ترين صدايي هست كه تا حالا از يك كاميون شنيده شده) آره بذارين همه راحت شاهد زيبايي و موفقيت و قدرتنمايي fh مخصوصا تو نسل جديدش باشن ولوو بي رقيب ميتازد و حتي بنز را هم وادار به تحسين كرده.
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 آره شما برين با 1924 تون خوش باشين ما هم سوار بر كاميونهاي قدرتمند fh از شنيدن صداي موتور fh روحمون صيقل داده ميشه و ميدونيم كه هر وقت وادار به غرشش كنيم لرزه بر تن همه او 6 تاي ديگه ميافته و اينم ميدونيم كه هماهنگي اين موتور با مجموعه گير بكس و ديفرانسيل بي نظير و مثال زدنيه هر وقت هم يه بنز ديديم بهش ميگيم ايول به كم استهلاك تا دلتون خوش باشه درود بر كمپاني معظم و بي رقيب ولوو خواهشمندم از ديگر كمپاني ها تا از ته دل سر تعظيم مقابل ولوو فرود بيارن !
اگه کامیون داشتید پشتش چی می‌نوشتید؟ تو اين زمونه بايد نوشت : عاقبت فرار نكردن از مدرسه !
کلیپ تبلیغاتی ولوو، شاهکاری متفاوت واقعا برات متاسفم كه چنين نظرات مزخرفي صادر ميكني! شماها چي از ايده ها و تكنولو‍‍ژي هاي ناب و پيشرفتهاي روزافزون و توآوري ميدونين؟ برا شما همون 1924 كافيه برين باهاش خوش باشين ضمنا اينو مطمئن باش برا كمپاني مرسدس سدآوري الويت اوله نه مثل ولوو كه راحتي و آسودگي راننده و ارائه تكنولوژي هاي جديد و كارآمد الويت اوله و ديگر كمپانيها نظير مرسدس فقط دنباله روي اهداف ولوو هستن.
بررسی کامیون ولوو FL آقاي رضا اينكه نور چراغهاي جلوي fh راضي كننده نيست به خاطر مبحث ايمني ولوو هست و مربوط ميشه به استفاده از عدسي تو مجموعه چراغها هر چراغي كه توش از عدسي استفاده بشه نور كتري داره ولي در عوض مشكلي تو ديد راننده خودروي روبرويي ايجاد نميشه و برميگرده به بحث ايمني كه ولوو بهش خيلي اهميت ميده.
معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس اون صندلي وسطي ديگه چيه ؟ نكنه رانندش خانوادگي ميره سركار اونم برا بچش گذاشتن!!! واقعا كه ضايس البته قيافه اين نسل بنز بهتر از آكتروسه فقط اون درسچه روي سژر مرسدس خيلي زشته.. مثل سيبيل ميمونه !
تست رانندگی کامیون مرسدس بنز آکتروس SLT با تشكر از مديارن محترم سايت بابت مطالب خوب و مفيد لطفا درباره نسل جديد كاميونهاي رنو هم مطلب بذاريد ممنون.
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 م‍ژدگونيتو بذار به حساب آقاي سالارتروس!!!! خسته نباشي! تازه همچين خبري رو ديدي؟ چي فكر كردي ؟ فكر كردي مثلا بنز اونقد پيشرفت كرده كه ميتونه همچين كارايي بكنه و ديگران مبهوت بمونن؟! داداش ولوو 2 سال پيش وعده ساخت كاميونهاي بدون سرنشين رو تا سال 2020 داده و اين كارم 2 سال پيش تست كرده و جواب داده.
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 اينكه انواع كاميونهاي داف يا مرسدس يا رنوهاي وارداتي تو نمايشگاههاي كشور دارن خاك ميخورن اما به محض اعلام پيش فروش ولوو fh500 تو عرض 20 دقيقه ظرفيت تكميل ميشه و 50 ميليون منفعت به حواله كسايي كه تونستن ثبت نام كنن داده ميشه اونم تو شرايطي كه حد اقل 100 ميليون گرونتر از كاميونهاي مذكوره نشون دهنده اينه كه اعتماد راننده ها به كاميونهاي ولوو غير قابل توصيفه! و در عوض اعتماد چنداني به هيچكدوم از كشنده هاي ديگه ندارن (400 تا كاميون تو عرض كمتر از 20 دقيقه به فروش رفت!) كجان طرفدارهاي افراطي بنز ؟! اين وضعيت تو كشورهاي ديگه هم حداقل در مورد نسل جديد ولوو fh به همين شكله كي بنز يا رنو يا داف يا مان جديد رو ديده ؟ اما من خودم چندين بار ولوو fh جديد رو ديدم و بايد اعتراف كنم ديدار اين كشنده مثل رويا بود برام! ولوو مخصوصا تو نسل جديد خيلي فاصله رو با رقبا زياد كرده طوري كه اونها هم سر تعظيم مقابل تواناييهاي اين كشنده فرود آوردن! زمان زيادي نمونده تا عيد اين كشنده ها رو تو جاده ها خواهيم ديد و ميبينين كه منظور من از فاصله چيه!
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 حالا يه طرفدار افراطي و غير فني بنز پيدا بشه بگه دوام 1924 يه چيز ديگست! اگه بحث دوامه لطفا برين قيمت fh هاي دست دوم رو با بنزهاي دست دوم هم مدل مقايسه كنين ميدونين من كمتر ديگه تو بحث شركت ميكنم چون يه سري افراد غير فني وارد بحث شدن كه از كاميون فقط يه چيزايي شنيدن يا يه سري به دروغ ميگن ما اكتروس داريم به 3 تا fh عوضش نميكنيم يا بازم به دروغ ميگن ما fh داشتيم حالا فروختيم اكسور خريديم و ازش راضي هستيم! يا اصلا كي ميدونه شايد يكي با اسمهاي مختلف چنتا كامنت براي طرفداري از بنز گذاشته ... ه... ! واقعا اكه!! فقط وضع فروش ولوو رو گفتم تا اون طرفدارهاي راننده نماي بنز بدونن كه محبوبيت ولوو تو چه سطحي قرارا داره و اين محبوبيت با نظر هاي الكي خدشه دار نميشه! -اونايي كه تو كارن ميدونن من چي ميگم .
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 آقاي عبد اينو مطمئن باش هركي ميگه راننده دين و ايمون نداره خودش اونقد بي دينو ايمون هست كه همچين ادعايي ميكنه من اون پايين هم مفصل در اين باره كامنت گذاشتم و ارزش راننده ها رو توضيح دادم. و گفتم كه زندگي همه ما يه جورايي به حركت چرخهاي همين كاميونها وابستست و اگه صنعت حمل و نقل بايسته ممكنه خيلي ها حتي بميرن! اما همون كارمندي كه ميشينه يه حرف مزخرف درباره راننده ها ميزنه بود و نبود شغلش فرقي به حال مردم نداره! ارزش راننده ها 30 يا 40 سال پيش به قدري بود كه گرفتن گواهينامه پايه 1 برا يكي مثل گرفتن مدرك دكترا بوده و به قول بابام وقتي كسي كاميون 6 دانگ داشت انگار صاحب يه روستا بود اما الآن كه انواع بي فرهنگ بازيها تو كشور عزيزمون!! مد شده! انتظار همين حرفاي بيخودي هم هست البته تو كشورهاي پيشرفته و با فرهنگ هنوزم ارزش راننده ها رو اونطوري كه بايد به جا ميارن.
مقایسه 5 کشنده اروپایی (قسمت 1) داداش چرا دروغ ميگي ؟ كجا آكسور با 7 ميليون تعمير اساسي ميشه؟ وقتي راننده نيستي و سرت تو كار نيست مجبور نيستي كانت بذاري! حالا شما كه راننده نيستي برو از يه صاحب آكسور بپرس ببين تعمير اساسي آكسور حداقل 35 ميليون برميداره يا نه؟ واقعا كه ! تو بخش مقايسه FH و اكتروس هم گفتم به همين دلايل هست كه ديگه تو بحثا زياد وارد نميشم
مقایسه 5 کشنده اروپایی (قسمت 1) اين نظر شخصي جنابته و بهش احترام ميذاريم اما يه چيز رو بدون كه ولوو FH جديد بنده جايزه بهترين طراحي صنعتي تو سال 2013 شده بود كه اولين بار بود اين جايزه به يه كاميون اعطا ميشد! برو عبارت red dot disighn for volvo رو سرچ كن خودت ببين. مرسي.
بررسی کشنده ولوو FH16 داداش همون زمون هم كه دوتاي اين كاميونها باهم وارد شدن فروش ولوو تو كشور تقريبا دو برابر بنز بو چون همون زمون هم معلوم بود كه آينده ولوو چي هستو بنز چي همه به ولوو اطمينان داشتن و دارن چون ولوو رو اگه باهاش خوب تا كني ماشين يك عمره اما راننده ها اينو ميدونن كه موتورها خورجيني مرسدس يه موتور يك بار مصرفيه كه شايد دويست هزارتا بيشتر از ولوو نياز به تعمير داشته باشه اما بعد تعمير ديگه به درد نميخوره همين الآنش هم ميشه با يه مقايسه قيمت fh و آكتروس هم مدل به اين نكته پي برد كه ولوو تو چه سطحي از اطمينان قرار داره كه مدل 82 اون از آكتروس 86 گرونتره.
مقایسه کشنده‎های اکتروس و FH16 ول كن داداش از اين حرفاي بيخودي تو همچين بحثايي زياد ديده ميشه مهم اينه كه خودت راننده اي و ميدوني كاميون يعني چي و فنيش چي هر كي از كاميون يه چيزايي شنيده اوده تو سايت داره نظر ميده ولش كن داداش! اينكه الآن راننده جماعت ميدونه 400 تا fh تو عرض 20 دقيقه بفروش رفت يعني چي؟ والا من الآن تو چنتا نمايشگاه كشور داف و مرسدس و رنوهاي وارداتي رو ميبينم كه بيشتر از 2 ماهه دارن خاك ميخورن كاش يه راننده بود و تخصصي بحث ميكرد نه مثل بعضي ها كه بياد از گشتاور و rpm و بنويسه! فني مثلا از كاركرد موتور و پمپ باد و شاسي و ديفرانسيل و ريش و سوپاپ و اينا يه چيزايي بدونه تا بگم برتري fh يعني چي. ضمننا به اون طرفدارهاي راننده نماي بنز عرض كنم هفته پيش يكي از راننده ها آكسورش رو تقريب با 40 ميليون تعمير اساسي كرد باورتون ميشه 40 ميليون!!! پول يه پژو پارس! ميگين نه برين تحقيق كنين. اينه كاميون كم استهلاك شما حالا باز آكسور خيلي بهتر از آكتروسه كه اقلا موتورش خطيه واي به حال تعمير موتور خورجيني!
زشت ترین های 2015، سری اول! پس اين پرايدهايي كه شبيه گلفن و با ارم فورد تا خرخره هم كاهش ارتفاع دارن كجان؟!!!!