امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171348 نظر

ایرانی
5

سلام به همه.76639 با واریز مبلغ دعوتنامه 12/23.مگه نباید برای هر ماه تاخیر یک درصد کل واریزی جریمه بدن.دقیق حساب کردم فقط سود مشارکت با همون نرخ قرارداد تا 3/20حساب کردن،یه 405 یه سال پیش تحویل گرفتم،بجز سود مشارکت یه مبلغی هم بعد از تحویل ماشین ایرانخودرو عودت داد.
20:29  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mohamad 1.6i
0

اگر امکانش هست با 096440 تماس بگیر بپرس ماشینت کی فاکتور میشه و اینجا بگو. میخوام ببینم بین کسانی که زودتر یا دیرتر پول دادن تفاوتی توی تاریخ فاکتور شدنشون هست یا نه. من 12/16 مابه التفاوت دعوتنامه رو واریز کردم بهم گفتن 14 یا 13ام خرداد فاکتور میشه.
گزارش
پاسخ دادن
10:40  1396/02/27

کاربر: علی کرامت
10

سلام دوستان به نظرتون اگه من برم سازمان فروش ایرانخودرو مدارک پزشکی بدم ماشین رو زودتر فاکتور میکنن؟؟
19:10  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: omid pito
0

آره فکره خوبیه
گزارش
پاسخ دادن
10:52  1396/02/27

کاربر: mohamad 1.6i
6

امروز هرچی شماره بدنه زدم همه کلاس 13 اومد.احتمالا کروز دوباره تولید رو شروع کرده.راهی نیست واسه ما که قراره دو سه هفته دیگه فاکتور بشه تبدیل کنن به 15؟؟ من 13نمیخوام... خداروشکر نمایندگی اشنا بود موقعی که دعوتنانه اومد بهم گفت شاید تا چهارماه دیگه خواستی بفروشی بیا کارتکسش کن منم قبول کردم.به نظرتون میشه اگر 13 برام فاکتور کردن با 15 اگر نمایندگی داشت تعویض کنم؟هردوتا کارتکس هستن دیگه ...
18:58  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
سورنا
3

اگه کارتکس باشن موردی نداره میتونی بدون هیچ دردسری این کار رو بکنی
گزارش
پاسخ دادن
21:05  1396/02/26

کاربر: mohamad 1.6i
5

سلام دوستان میخوام جلوجلو شمع واسه ماشینم بخرم. بین این دوتا موندم کدوم رو بردارم.لطفا اگر کسی از خودش یا دیگران تجربه راهنماییم کنه ممنون میشم.
شمع اتولایت ایریدیوم xp یا شمع ngk LFR6AIX ؟؟؟
طبق جستجوهای خودم تقریبا همه کسانی که اتولایت بستن راضی بودن و از افزایش شتاب هم صحبت زیاد میکنن ولی شمع NGK خیلیا راضی هستن ولی برخی هم باهاش مشکل پیدا کردن یا میگن فقط مصرف سوخت خوب شده و تغییری تو شتاب ندیدن.میخوام پول خرج میکنم نه اینکه پرواز کنه ولی تاثیرش رو یک دره توی شتاب یا کشش ببینم. پیشاپیش ممنون...
18:53  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
جمشید
0

ببین دوست بهترین شمع برای موتور TU5 شمع NGK PLFR5A-11 البته اگه بودجه شما برسه . که فکر نکنم بخار خریدن این شمع داشته باشید.
گزارش
پاسخ دادن
08:08  1396/02/27

جمشید
0

دوست عزیز شمع برای موتور TU5 شمع NGK PLFR5A-11 اگه بودجه شما برسه . از اون دوتا شمع به نظرم خیلی بهتره . ضمنا برای موتور TU5 شمع گرم مناسب هست که کدش 5 هست .
گزارش
پاسخ دادن
08:22  1396/02/27

کوروش
2

هر دو این شمع ها عالیند و روی شتاب تاثیر دارند. ولی من طبق توصیه کارشناس ایرانخودرو اگه زمانی تعویض کنم ایریدیوم آپکو رو نصب می کنم. ولی واقعا نیازی نیست چون شمع فابریک خودش خوبه
گزارش
پاسخ دادن
08:46  1396/02/27

رضا
2

شمع فابريكش تعريفي نداره و چينيه!
من حدود يك ماه و خرده اي پيش شمع ngk PLFR5A خريدم دونه اي ٥٥ تومن. تو شتاب واقعا تاثيري احساس نكردم اما مصرف خيلي خوب شده. به صورت تركيبي صدي ٧ الي ٧/٣ ليتر مصرف مي كنه. صداي موتور هم در حد خيلي كمي كمتر شده.
گزارش
پاسخ دادن
17:10  1396/02/27

سورنا کیا
3

سلام دوستان...
دیروز ماشینم فاکتور شد حالا به نظرتون پلاکش کی صادر میشه تا حالا هم پلاکی بنامم نبوده ... و چند روز دیگه ماشین رو میفرستن نمایندگی ؟؟؟
خودم ایلام ساکن هستم و تو نمایندگی اهواز ثبت نام کردم و ماشن میره نمایندگی اهواز ...
18:38  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
تندر
0

من از سایپا خرید کردم. دوشنبه هفته قبل فاکتور شد، شنبه شهرستان تحویل گرفتم. و امروز یعنی دقیقا یک هفته بعد از فاکتور پلاک رو دادن. احتمالا ایران خودرو هم همین حدودا طول بکشه. مدارک هم پیامک اومده که تحویل پست شده احتمالا یکی دو روزه برسه
گزارش
پاسخ دادن
18:49  1396/02/26

کاربر: Plt
7

آقای pishtaz در کامنت های گذشته گفته بودن کارشناس برق ایران خودرو هستن و هر دو کلاس 13 و 15 رو هم خریدن و در نظرات قبلی اصرار داشتن که کلاس 15 مالتی پلکس هست
دوست عزیز الان در عکس بالا کاملا مشخصه که کلاس 15 سیستم برقی cec داره
شما چه جور کارشناسی هستی که وقتی هر دو رو داری متوجه اختلاف سیستم برقی نشدی

همینطور دوست عزیز دیگری به نام قاسم گفتن ecu کروز بهتر از بوش(اونم از نوع اصلی) هست !!! و در ادامه گفتن خودشون کلاس 13 داشتن و فروختن کلاس 15 خریدن
اولا که من بعد از مقایسه و رانندگی با هردو ماشین با قطعیت میگم که به هیچ وجه کلاس 15 نه کندتر هست و نه تاخیر داره (شاید یه مدل های تقلبی از بوش که قبلا روی بعضی از سمندها نصب میشد تاخیر داشت ولی این مدل که روی کلاس 15 هست اصلی و بدون تاخیر هست)
دوما شما که میدونی بوش از کروز کندتر هست و انقد روی کروز تعصب داری چرا کلاس 15 خریدی اصلا
به نظرم نباید مغرضانه واسه بهتر نشون دادن اون کلاسی که دوست داریم و یا داریم نظر بدیم.
16:24  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

ممنون از راهنمایی تون.آقای pltیعنی شما درکل باتوجه به بیاناتتون کلاس15روازنظر عملکرد وفنی بهتراز کلاس13میدونید یا اینکه زیاد باهم فرقیم نمی کنن؟ممنون میشم اگه جواب بدید
گزارش
پاسخ دادن
21:06  1396/02/26

کاربر: mohamad 1.6i
7

این ها همه حرفاشون دروغه احتمالا خودشون 13 دارن حالا هی میخوان خودشون رو دلداری بدن که 13 بهتره هی میان اینجا و میگن 15فلانه 15چنانه. مهم اینه که خیلی ها مثل بنده و شما جناب plt میدونیم که بوش چقدر بهتر از ای سی یو های بنجل کروز هست ...
گزارش
پاسخ دادن
19:02  1396/02/26

کاربر: Plt
0

زیاد فرق نداره و هر کدوم از یه نظر بهتره
کلاس ۱۳ به خاطر مالتی بودن و جمع شدن آینه ها از داخل بهتره و کلاس ۱۵ هم به خاطر ecu و دریچه گاز برقی بهتره
باید دید واسه شما چی مهمتره
گزارش
پاسخ دادن
03:54  1396/02/28

کاربر: Plt
6

در کلاس 15 سیستم برقی از نوع سیستم تجمیع مدارات کنترلی یا همون cec هست(لینک شماره 1) که توسط شرکت سازه پویش تولید میشه و در نتیجه صفحه کیلومتر، سنسور دنده عقب، دکمه تنظیم آینه بغل و... هم از تولیدات(یا واردات) شرکت سازه پویش(با برند spco) هست(لینک شماره 2)
شکل سوییچ مدل تاشو و دکمه تنظیم آینه بغل هم از نوع قدیمی و فاقد امکان جمع شدن آینه بغل از داخل خودرو هست
از نظر امکانات سیستم cec فرقی با مالتی پلکس نداره (در واقع cec همون ساده شده یا شاید ارزان سازی شده مالتی پلکس هست که برای خانواده پارس طراحی شده)
سیستم سوخت رسانی در کلاس 15 شامل ecu بوش(لینک شماره 3) و دریچه گاز برقی(لینک شماره 4) هست
این بوش نصب شده روی کلاس 15 اصلی، ساخت مجارستان و ورژن me17.9.71 هست که جدیدترین ورژن بوش هست(لینک شماره 5) و به در حال حاضر به صورت تصادفی روی محصولاتی مثل دنا هم نصب میشه
16:04  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Plt
6

با سلام خدمت دوستان
ضمن تبریک به همه دوستانی که ماشینشون فاکتور شد عرض کنم که من دیگه نمی خواستم درخصوص مسایل فنی خودرو نظر بدم چون بعضی دوستان کلا در حال مخالفت کردن و نظر دادن سلیقه ای با دلایل نادرست هستن و ادامه دادن بحث بیشتر به کل کل تبدیل میشه تا تبادل نظر
ولی به درخواست دوستمون آقای محمد و به عنوان آخرین نظرم درخصوص مسایل فنی این دوتا کلاس رو مقایسه می کنم و امیدوارم که مفید باشه
مدت زیادی هست که خودرو دارم و انواع مختلف خودرو از 206 و پارس و سورن رو هم خریدم و هم بررسی کردم و حتی پارس سال مالتی پلکس(کلاس 28230) که کلا زیر 100 تا تولید شد هم داشتم(کلا هم خودروی صفر میخرم)
داداشم شهریور 95 یه پارس ال ایکس کلاس 13 رو از بازار خرید ومن و پسر خالم هم مهر 95 ثبت نام کردیم. من دو مرحله ای که تحویل اسفند بود و اون یک مرحله ای که تحویل بهمن بود و چند روز پیش ماشینشو تحویل گرفت.
مقایسه بر اساس مشاهده خودم و رانندگی با هر دو کلاس و با اطلاعات فنی قبلی که داشتم به این صورت هست :
16:01  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
ایرانی
3

سلام به همه.ثبت نامی 95/2/1 پلکانی تحویل اسفند هستم.12/15 دعوتنامه با تحویل 96/3/20اومد،سود مشارکت تا 3/20 حساب شده،بابت تاخیر 3 ماهه از اسفند تا خرداد جریمه هم بهم میدن??لطفا راهنمایی کنید
13:32  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
سورنا
0

سلام من کلاس 13 بود 8 روز پیش تو سایت زده بوده کلاس 15 یک دفع کلاس ماشین شد 15 جالب اینجاست 25 اردیبهشت فاکتور شد وقتی فاکتور شد نوشته بود کلاس 13 .خنده ای هستن هیچ اعتمادی بهشون نیست
گزارش
پاسخ دادن
01:28  1396/02/27

کاربر: mohamad 1.6i
3

سلام منم مثل شما پیش فروش پلکانی تحویل اسفند هستم البته ثبت نامی شهریورماه؛ دوست من همه ی سودهای تاخیر و مشارکت تا 20ام حساب شده و از قیمت ماشین کسر شده.شرکت سود دیگه ای به شما نخواهد داد مگر اینکه تا 20ام فاکتور نشه و از اون روز دوباره سود تاخیر باید بدن...
شما در چه تاریخی مابه التفاوت دعوتنامه رو پرداخت کردید؟ تحویلتون رو کی گفتن؟(096440 کی گفته؟)
ضمنا میشه کد برنامه فروشتون رو ذکر بفرمایید. کد من 76639 هست.
گزارش
پاسخ دادن
18:29  1396/02/26

کاربر: mohamad 1.6i
1

سلام دوستان میخوام جلوجلو شمع واسه ماشینم بخرم. بین این دوتا موندم کدوم رو بردارم.لطفا اگر کسی از خودش یا دیگران تجربه راهنماییم کنه ممنون میشم.
شمع اتولایت ایریدیوم xp یا شمع ngk LFR6AIX ؟؟؟
طبق جستجوهای خودم تقریبا همه کسانی که اتولایت بستن راضی بودن و از افزایش شتاب هم صحبت زیاد میکنن ولی شمع NGK خیلیا راضی هستن ولی برخی هم باهاش مشکل پیدا کردن یا میگن فقط مصرف سوخت خوب شده و تغییری تو شتاب ندیدن.میخوام پول خرج میکنم نه اینکه پرواز کنه ولی تاثیرش رو یک دره توی شتاب یا کشش ببینم. پیشاپیش ممنون...
گزارش
پاسخ دادن
18:33  1396/02/26

کاربر: mohamad 1.6i
1

دوستانی که براشون کلاس 15فاکتور شده میشه بگید ایا چند روز قبل از فاکتور شدن تبدیل شده بود به 15 یا همون 13بوده و یهویی 15 فاکتور شده؟؟
گزارش
پاسخ دادن
18:36  1396/02/26

پیمان
1

سلام دوستان امروز بعد از کلی دنگ و فنگ ماشینم فاکتور شد کلاس 28515 طبق بررسی که من انجام دادم بعد از تاریخی که 096440 برای تحویل اعلام میکنه حدود 10 روز طول میکشه که ماشینتون فاکتور بشه
برای اطلاع دوستانی که منتظر تحویل ن مشخصات ثبت نامم رو میذارم
تاریخ ثبت نام 95/06/08 کلاس 28512
تاریخ صدور دعوت نامه 95/10/16
تاریخ واریز مبلغ نهائی 95/10/25
تاریخ اعلامی برای فاکتور شدن 96/02/16
تاریخ فاکتور 96/02/26 کلاس 28515
تاریخ تحویل؟؟؟؟؟
13:19  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

تاریخ تحویل پروندتون هم اگه میشه بفرمایید

انشالله شنبه یا یکشنبه اگه شهرستان باشی میرسه
گزارش
پاسخ دادن
15:09  1396/02/26

احسان
2

سلام خداروشکر بلاخره ماشین منم فاکتور شد امروز ..فقط نمیدونم چرا دوباره از کلاس 15دوباره برگشت 13...الان بین این دو کلاس کدوم بهتره؟
13:13  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

خدایت رو شکر کن
گزارش
پاسخ دادن
15:06  1396/02/26

سورنا کیا
2

سلام داداش مبارکت باشه ...ماشین منم دیروز فاکتور شد و منم قرار بود کلاس 15 بدن که نهایتا کلاس 13 برام فامتور شد ... مهم اینه که تکلیفمون روشن شد ...
گزارش
پاسخ دادن
15:44  1396/02/26

محمد
1

باسلام خدمت دوستان.آقا1نفر فنی وبامعلومات کامل که اطلاعات درزمینه کلاس13و15کامل هست بازم تایید میکنم اطلاعاتش کامل باشه نه ازخودش یه چیزی بگه.این قایله کلاس13 وکلاس15 روتمومش کنه وبگه بالاخره ecuکروز بهتره یابوش و همچنین درمورد دریچه گازسیمی وبرقی.بعضی از دوستان میگن کروز بعضی ها میگن بوش اصل مجارستان میاد وکروز چینیه آقا ماروازاین سردرگمی بیرون بیارید.ازطرفیم واقعا معلوم نیستش که ایران خودرو قطعات چی میبنده هرجنس بنجلی گیرش میاد میبنده وفقط اسمش کروز رویدک میکشه.ممنون میشم تجربیات دوستان رو بگیرم ما که کلاس13نوشتیم
09:24  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
ایرانی
0

سلام.غیر از تهران مونتاژ پارس tu5 در کدام شهر انجام میشه
03:57  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
امیرم
0

سلام فقط hhیعنی تهران
گزارش
پاسخ دادن
10:16  1396/02/26

رضا
0

اگه حرف دوم شماره بدنه H باشه ساخت ايرانخودروي تهران
مدل هاي قبل تر كه حرف K دارن ساخت خراسان هستن
گزارش
پاسخ دادن
12:02  1396/02/26

کاربر: Plt
1

دوست عزیز فعلا (یعنی حداقل از ابتدای سال 95 تا الان) پارس ال ایکس فقط در تهران تولید میشه و قراره در آینده نامعلوم(شاید تا چند ماه دیگه) در سایت جدید ایران خودرو در کرمانشاه هم تولید بشه
گزارش
پاسخ دادن
09:10  1396/02/26

ایرانی
0

سلام.پارس tu5 غیر از تهران جای دیگه هم مونتاژ میشه?
02:43  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
1

سلام آقای plt خوبی داداش چنتا سوال داشتم میشه جوابشونو بدین بی زحمت چون اطلاعاتتون از همه اعضا تکمیل تره.داش من ثبت نامی ابان بودم تحویل اردیبهشت ک دعوت نامه فروردین اومد و تکمیل وجه کردم به من گفتن096440 که تحویل8تیر ماهه میخواسام بدونم بعد تحویلی های بهمن خب مسلما تحویلی های اسفند هستش ک ثبت نامی مهر بودن.خب ما ابان ثبت نام کردیم شد تحویل اردیبهشت ینی فروردین ماه اصلا تحویل ندارن؟ینی اصلا تحویل فروردین اسم ننوشتن؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدی و اینکه میگن بعد ماه رمضان و عید فطر ایرانخودرو 2هفته تعطیلی داره درسته؟؟؟؟شما از این موضوع اطلاعاتی دارین؟؟؟؟دمت گرم ممنون میشم جواب بدی
00:12  1396/02/26
گزارش
پاسخ دادن
ایرانی
0

سلام.غیر از تهران،جای دیگه هم پارسtu5 مونتاژ میکنه?
گزارش
پاسخ دادن
02:47  1396/02/26

میلاد
0

داش نوکرتم دمت گرم خیلی آقایی در و بلات بخوره تو سر کسایی ک اطلاعات اشتباه و غلط میدن...ی سوال دیگه هم داشتم بی زحمت میگم من یه آشنا دارم ایرانخودرو هستش و اینکه چون خودرو من تحویل 8تیر خورده فک کنم ماه رمضان یا 6یا7 تیر تموم میشه و شانس بد من میخوره به تعطیلات.حالا میخاستم بدونم اینکه اشنا داشته باشم میشه مثلا یه کاری بکنه که یه هفته زودتر مثلا هفته اخر ماه رمضان فاکتور بشه و ب تعطیلات نخوره تحویل ماشینم.ینی اصلا امکان پذیره زودتر از موعدی ک گفتن فاکتور بشه؟؟چون دیرتر فاکتور میشه اما زودتر نه!!!ینی قانون خاصی ندارن مثلا اینکه کد فروش و یا همون ردیف قرارداد و این حرفا باشه و سیستم نذاره ک فاکتور کنن؟؟؟ایا راهی برای میان بر هست؟؟ینی همون اشنامون یا اینکه تحویلشون با کد قرارداد همخوانی نداشته باشه تحویل نمیدن یا همه چی دست خودشونه؟؟؟

خیلی اقایی ب ولله ممنون میشم این سوالمم بی زحمت پاسخ بدی ارادات داریم خیلی مخلصیم
گزارش
پاسخ دادن
21:58  1396/02/26

کاربر: Plt
0

سلام دوست عزیز آقای میلاد
معمولا ایران خودرو برای فروردین سعی میکنه تعهد فروش نداشته باشه چون تعطیلات هست و ظرفیت تولیدش میاد پایین
امسال هم تقریبا پیش فروش تحویل فروردین نداشته و فروش فوری فروردین هم همون برنامه فروش اسفند بود
در مورد پارس ال ایکس در هر ماه دو طرح فروش هست که یکی تک ودیعه ای و یکی دو ودیعه ای با تحویل یکماه دیرتر. همزمان ثبت نام خانواده پارس هم هست که ممکنه با ارسال دعوتنامه، پارس ال ایکس انتخاب بشه. طرح مشارکت ایران خودرو هم هست که بازم ممکنه تو دعوتنامه پارس ال ایکس باشه و انتخاب بشه
اشتباهی که دوستان میکنن اینه که فکر میکنن موقع تحویل فقط کد برنامه فروش خودشون باید فاکتور بشه در حالیکه همه موارد بالا ممکنه تحویلشون در همون ماه بیفته(ماه ثبت نامشون یکی نبوده ولی تحویلشون یکی شده)
هر سال ایران خودرو بعد از ماه رمضان یه تعطیلات دو هفته ای داره ولی اینکه چقدر تو تحویل تاثیر میذاره بستگی به مقدار تولید قبل و بعدش داره
پارسال بعد از تعطیلات ماه رمضان هفته دولت اومد و چون در اون هفته هم ظرفیت تولید ایران خودرو رفت سمت تولید تاکسی تحویل ها با یک ماه تاخیر داده شد
گزارش
پاسخ دادن
09:07  1396/02/26

کوروش
5

به گفته کارشناس ایرانخودرو موتور tu5 رو حتما با دور بالاتر رانندگی کنید تعویض دنده ها زیر 3000 نباید باشه وگرنه عمر موتور نصف میشه. این موتور طراحی شده برای دور بالا اگه تعویض دنده بالای 3000 انجام بشه موتور tu5 راحت 10 سال کار می کنه این عین جملات کارشناس ایرانخودرو بود. تعویض شمع نیازی نیست ولی اگه خواستید عوض کنید شمع ایریدیم سوزنی آپکو بهترین شمعه.این ماشین بسیار نرم و باکیفیته. شما چند ساعت هم بنشینید تو نمایندگی پارس tu5 واسه تعمیر نمیبینید.
23:26  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رضا 71
3

تحویلی های بهمن کی فاکتور شدنشون تموم میشه؟
22:50  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
امیذ
3

از امروز سرعت گرفتن تا ۱۰خرداد احتمالا
گزارش
پاسخ دادن
23:32  1396/02/25

کاربر: علی کرامت
3

فکر نمیکنم تا 10 خرداد طول بکشه.... طبق شنیده هام تا 5 خرداد ثبت نامی های بهمن فاکتور بشن
باز دوستان اطلاعاتی در این زمینه دارن بدن...
گزارش
پاسخ دادن
00:49  1396/02/26

امیرقاسم
0

سلام دوستان
من میخوام ی خودرو درحد40تا45تومن بخرم نظرم ب دوتا ماشین جلب شده دنا و پارس tu5 حال ازشما دوستان عزیز ک تجربه سواری این دوخودرو داشتید میخواهم من را راهنمایی کنید ممنون
22:39  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
رضا
5

نظر من پارس tu5 هست
گزارش
پاسخ دادن
22:43  1396/02/25

....
8

دوستان سلام یه چند ماهی که پرشیا lx رو گرفتم واقعا ماشین خوبی بوده و تا رده 45 جز پژو 207 ازهمه ماشینای رده خودش کاملتر هست رقیبا که یکی تندر هست صرفا نرمی دنده و کلاچ ژله ای شکل و میگن شتاب داره که البته من این ماشینو چند ماهیی که داشتم چیز خاصی ازش ندیدم فقط مصرف کم قبلش یه 405 مدل 83 بود که خیلی سرتر از اینا بود ولی تندر واقعا اتاقش خوب نیست بالای 110 ماشین تعادلش افتضاح میشه و فاقد هر گونه امکانات اولیه چه برسه به اپشن و پرشیا lx ترمزاش عالیه و تقریبا کل طراحی ماشین از پژو 406 هست که مال سال 2003 و 2004 میلادی که اگر دقت کرده باشید که دقیقا با سال 79-80 که در ایران تولید شد یکی هست و طراحی خوبیه و قدیمی نیست فقط اگه اصل پژو 406 میخواین باید پرشیا elx موتور l4 بگیرید که تقریبا جز چراغای عقب هیچ فرقی با 406 نداره و ماشین فوق العاده ای بود که دیگه تولید نمیشه حالا پرشیا lx به اندازه elx خوب نیس و کشش سربالای اونا بهتر بود ولی موتور tu5 موتور عالی هست وبه روز که موتورای پژو های جدید داره از پایه موتور tu5 استفاده میشه و تو کفی که خیلی عالیه و خوب راه میره
19:58  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
Vali
0

رضا جون خودتی؟
گزارش
پاسخ دادن
17:09  1396/02/29

سورنا
1

سلام دوستان من قرار بود 13 اردیبهشت فاکتور بشه ماشینم گویا امروز فاکتور شده از نمایندگی باهام تماس گرفتن .خودم ندیدم هنوز سایته باز نمیشه نمیدونم برا چی ...دوستان ماشین من کلاس 15 فاکتور شده به نظرتون ماشین خوبیه .و اینکه بلاک با ماشین میاد یا اینکه پست میکنند .و بعد اینکه بنده اهواز ثبت نام کردم به نظرتون به چند روز ماشین به دستم میرسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
19:22  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
احسان
4

سلام دوست عزیز مبارک باشه ..ببخشید شما چه تاریخی ثبت نام کردید؟؟ من 7 شهریور ثبت نام کردم تحویل بهمن که کد فروشمم 70764هستش ولی هنوز فاکتور نشد ه.
گزارش
پاسخ دادن
19:57  1396/02/25

سورنا
2

دوست گرامی تاریخ ثبت نام من 8 شهریور هستش کد فروشم مثل شما هستش .اگه ماشینتون فاکتور نشده زنگ بزن ثبت شکایت بکن ..........دوستان من تا دیروز زده بود کلاس 15 ولی الان کلاس 13 برام فاکتور شده جریان چیه
گزارش
پاسخ دادن
22:51  1396/02/25

Pishtaz
0

آقاي plt اون كلاس ١٣ كه شما سوار شدي سر تا پا اشكال بوده برادر من..اگه سالم بود هيچوقت طرفداريه گاز برقي رو نميكردي..گاز برقي حتي براي خود ٢٠٦ هم عذابه..حالا ايشالا ماشين سالم و خوبي گير همه بياد اما خودت متوجه ميشي وقتي قاطي كرد..مثل ٢٠٦ ظريف و حساس شده الكتريكيش..اكثر اونايي كه كلاس ١٥ دارن دارن مي نالن... از بس گفتن و خودم ديدم توي دلم شد ذغال .. در مورد تاخير گازش هم بگم سيستم بوشش تاخير نداره مثل ٢٠٦ و سريع گاز ميخوره اما دريچه سيمي كروز رو من به شخصه ترجيح ميدم 😘😘
15:20  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
Pishtaz
2

آقاي plt اون كلاس ١٣ كه شما سوار شدي سر تا پا اشكال بوده برادر من..اگه سالم بود هيچوقت طرفداريه گاز برقي رو نميكردي..گاز برقي حتي براي خود ٢٠٦ هم عذابه..حالا ايشالا ماشين سالم و خوبي گير همه بياد اما خودت متوجه ميشي وقتي قاطي كرد..مثل ٢٠٦ ظريف و حساس شده الكتريكيش..اكثر اونايي كه كلاس ١٥ دارن دارن مي نالن... از بس گفتن و خودم ديدم توي دلم شد ذغال .. در مورد تاخير گازش هم بگم سيستم بوشش تاخير نداره مثل ٢٠٦ و سريع گاز ميخوره اما دريچه سيمي كروز رو من به شخصه ترجيح ميدم 😘😘
15:20  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Plt
2

من خودم به خاطر مالتی بودن ترجیح میدم کلاس ۱۳ بگیرم ولی اگه ۱۵ هم بدن خیالی نیست چون ecu و دریچه گاز برقی مالتی نبودن رو جبران میکنه
منم هیچ تاخیری در کلاس ۱۵ ندیدم و واقعا ماشین نرمتر و ساکت تر از کلاس ۱۳ به نظرم رسید
گزارش
پاسخ دادن
17:51  1396/02/25

Pishtaz
0

آقاي plt اون كلاس ١٣ كه شما سوار شدي سر تا پا اشكال بوده برادر من..اگه سالم بود هيچوقت طرفداريه گاز برقي رو نميكردي..گاز برقي حتي براي خود ٢٠٦ هم عذابه..حالا ايشالا ماشين سالم و خوبي گير همه بياد اما خودت متوجه ميشي وقتي قاطي كرد..مثل ٢٠٦ ظريف و حساس شده الكتريكيش..اكثر اونايي كه كلاس ١٥ دارن دارن مي نالن... از بس گفتن و خودم ديدم توي دلم شد ذغال .. در مورد تاخير گازش هم بگم سيستم بوشش تاخير نداره مثل ٢٠٦ و سريع گاز ميخوره اما دريچه سيمي كروز رو من به شخصه ترجيح ميدم 😘😘
15:10  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
منوچهر
1

سلام خدمت دوستان
از کجا میشه فهمید تولید کدوم شهرستانه ؟
من پارس کلاس 15 خریدم روی برچسب شیشه جلو کد hh986775 رو زدن
ممنون
14:28  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
سجاد رضایی
4

دوست عزیز مبارک باشه
hh مال تولید جاده مخصوص کرج
حالا از ماشین بگو چجوریه راضی هستی؟

کیفیتش در چه حده؟
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1396/02/25

منوچهر
0

سلام شرمنده دیر جواب دادم
شکر خدا ماشین خوبی از آب دراومده
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1396/03/03

منوچهر
0

فقط بعد از حرکت درها خودکار قفل نمیشن
کسی اطلاع داره چطور فعال میشه
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1396/03/03

سجاد رضایی
3

چندتا از فاکتورهای امروز رو چک کردم کلاس ۱۳ بود
14:01  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

امروز يه پارس كلاس ١٥ تو خيابون ديدم. بهش مي مد دو سه هفته اي باشه كه تحويل گرفته
يه نگاه انداختم رو در راننده. دكمه ي تنظيم آينه ها مثل كلاس ١٣ چرخشي نبود و معمولي بود
13:15  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
M
1

آخر نفهمیدیم کلاس ۱۵ مالتی هشت یا نه یه عده می گن هست یه عده میگن نیست.
گزارش
پاسخ دادن
19:40  1396/02/25

کاربر: omid pito
0

سلام دوستان کد برنامه فروش من 74624 هست البته تو دعوتنامه چیزه دیگس ولی تو (امور مشتریان) کد برنامه فروش: 74624 شده این.
دوستانی که اطلاع دارن و یا این کد فروشان هست بگن در چ حالیم
13:01  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
ایسماعیل
3

من نگاه کردم حالت خوب بود
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1396/02/25

فرشيد
2

هر وقت رفتم نمايندگي واسه ثبت نام پارس LX گفتن ظرفيت پر شده مسخره درآوردن اينا
08:56  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
سعید خ
1

سلام به همه
یه سوال دارم خدمتت دوستان من از کاربرای تازه وارد سایتم من یه ثبت نامی 11/11/95 دارم که تو قرار داد زده تاریخ تحویل 30 مهر1396 میخواستم بدونم سر موقع ماشینو تحویل نمیدن؟ مث اینکه خیلی از دوستانو اینجور که نوشتن خیلی دیر بهشون تحویل میدن!!!! واقعا اینجوریه؟؟
08:33  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

اره از۲۰تا 3۰روز طول میکشه بعد موعدت
گزارش
پاسخ دادن
11:37  1396/02/25

امیر
1

سلام مثل اینکه فاکتور ها از امروز سرعت گرفته امروز اکثرا شماره۷۰۷۶۴ فاکتورشده آخرش هم HH988358 بوده
گزارش
پاسخ دادن
11:54  1396/02/25

رضا
5

جا داره از دوست عزيزمون كاربر Plt بابت اطلاعات مفيدشون تشكر كنم. واقعا بابت تايپ كردن اين همه اطلاعات يه دست مريزاد بايد بهشون بگيم
01:19  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Plt
2

سلام
خواهش میشه آقا رضا
امیدوارم اطلاعات واسه دوستان مفید واقع بشه
گزارش
پاسخ دادن
07:59  1396/02/25

کاربر: 66723
1

کسی از ورژن ecu بوش جدیا خبر داره ؟ عکسی لینکی چیزی
00:21  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
1

متاسفانه 7.4.4 نیست. سری جدید ME 17 هست.
گزارش
پاسخ دادن
08:14  1396/02/25

قاسم
1

متاسفانه بوش 7.4.4 نیست . کلاس ۱۵ پارس me17 هست.
گزارش
پاسخ دادن
10:14  1396/02/25

کاربر: 66723
1

دوستان جدن کسی خودش با کلاس15 رانندگی نکرده؟
بلعخره گازش اون تاخیر فاجعه آمیز سری های اولو داره یا نه؟چجوریه؟

قبلن یک 405 داشتیم و الان خودم یک پراید دارم این دو تاگازشون به قدری حساس بود و هست که پااز کنارپدال رد میشدماشین یک نیش گاز میخورد
بابام الان یک پارس سال 93 داره (ecu کروز) که این میشه گفت حدودن 1/3 ثانیه تاخیر داره. خاموش نمیکنه ولی باید گازو تا ته فشار بدی تا خوب شروع به حرکت کنه. یجورایی موتور خفه هست. مثلن پدال پرایدو 1 سانت فشار بدم دور میره رو 3000 تازه 90درصد جاداره واسه فشار دادن .ولی این انگار یک سانت اولش خلاضی داره.واسه دوره بالا پدال اون پاییناست رسمن. واسه همین احساس میکنم قدرتشو بیرون نمیده.

امییدوارم برقیا از این بهتر باشن. تنها نکته خوبش مصرف دقیقن صدی 7.5 لیتر تو اتوبانه اونم 120تای.ولی توشهر11الی 12(بسته به ترافیک) میحوره.
عوضش برادرم ی 405 مدل 89 دارهxu7.کلن با 2 شروع به حرکت میکنه. نگداری صفر. همه جاشم مالیده. ولی جاهایی که اون ماشین با دنده 5 سرگازمیره این پارس ابوی ما باید تو 4 حسابی فشار بدی تا بره.
موندم چه سریه.
ببیننمlx چی میشه حالا
00:18  1396/02/25
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
0

متاسفانه حرف دوستمون آقای plt اشتباه هست . بوش 17.9.71 نسبت به کروز تقریبا کندتر هست . خواهشن از روی تجربه حرف بزنید.
گزارش
پاسخ دادن
11:36  1396/02/25

قاسم
0

آقای : plt
دوست عزیز نمیدونم به شما چه بگم من سال ۹۵ پارس ال ایکس صفر کیلومتر ای سی یو کروز ودریچه گاز سیمی داشتم و فروختم و چند روزی هم میشه پارس کلاس ۱۵ تحویل گرفتم . من فقط از روی تجربه دارم حرف میزنم همین . حقیقت تلخ آقای plt ولی باید قبول کرد . موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1396/02/25

قاسم
0

آقای plt
نمی دونم چه جوری به شما بگم بنده در سال ۹۵ پارس صفر ال ایکس کلاس ۱۳ ای سی یو کروز بادریچه گاز سیمی داشتم . ولی پارس ال ایکس کلاس۱۵ چند روزی هست که تحویل گرفتم تقریبا شتاب کلاس ۱۵ کندتر هست نسبت به کلاس ۱۳ . حقیقت تلخه آقای plt ولی باید قبول کرد. موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
15:07  1396/02/25

کاربر: Plt
1

من با کلاس 15 رانندگی کردم
البته هنوز تست شتاب نگرفتم که ببینم چه جوریاست
ولی واقعا تاخیر نداره
تو خونه کلاس 13 هم داشتیم که ecu کروز بود
نمی دونم این ecu کروز مال کجاست ولی واقعا خنگ بود با اینکه دریچه گاز سیمی بود و موتورر باید اولش زودتر دور بگیره ولی بی جون بود و حس میکردم موتور بازدهی خوبی نداره
اکثر قطعات وارداتی کروز از چین هست و بعضیاش با مارک کروز میاد مثل انواع رادیو پخش خودرو. حالا شاید این ecu ها هم چینی باشن(بعد از اینکه کروز آتیش گرفت یه جایی میخوندم که یه کارشناس خودرو از چینی بودن ecu های کروز و استاندارد نبودنش میگفت)
سازه پویش هم بهتر از کروز نیست ولی این ecu های بوش که رو کلاس 15 میذارن اصلی و ساخت مجارستان هست به هیچ وجه شک نکنید
در مورد تاخیرش هم اگه با ecu کروز و دریچه سیمی مقایسه کنید واقعا بوش سرتر هست
گزارش
پاسخ دادن
08:20  1396/02/25

کاربر: Plt
2

آقای قاسم :
کدوم حرف من اشتباه بوده
گفتم بوش اصلی روی کلاس 15 میذارن
بوش me7.4.4 دیگه کلا نیست و این me17.9.71 جدیدترین ورژنش هست که به جای قبلیا اومده
این یکی هم مثل ورژن های قبلی me7.4.5 و me7.4.9 واقعا راضی کننده هست
کلا کیفیت ecu های بوش(به شرط تولید در کارخانه های اصلی بوش مثل آلمان، فرانسه، اسپانیا، مجارستان) بسیار بالاتر از امثال کروز هست و با حرفای احساسی شما هم چیزی عوض نمیشه
خودم کلاس 13 رو تجربه کردم و واقعا تاخیر و بی حالی موتور واسه یه ماشین با دریچه گاز سیمی زیاد بود
کند ذهن ترین ecu در بین همه ecu های موجود همین کروز هست که هم تا حدودی تاخیر داره و هم ماشین نامیزون و با لرزش کار میکنه
کروز قبلا تحت نظر کونتیننتال ecu تولید میکرد که باز از این محصولات چینی که فقط مارک کروز روش هست بهتر بود
دوست عزیز قصد کل کل بیخود با شما رو ندارم فقط لطف کن نظر مغرضانه نده خواهشا
گزارش
پاسخ دادن
12:22  1396/02/25

کاربر: mohamad 1.6i
0

دوستان تحویل بیشترشون تحویل گرفتن یا بیشترشون هنوز تو نوبت موندن؟؟ اونایی که منتظرن فاکتور بشه ولی نمیشه شاید دیرتر پول دعوتنامه رو واریز کردید که دیرتر بهتون تحویل میدن؟!!
تعداد فاکتور شدنا خیلی کم شده علتش رو هم نمیدونم شاید برای کنترل بازار باشه به هرحال فکر کنم امروز فقط حول و هوش 100تا فاکتور شد آخریش هم HH988218 هست با کد برنامه فروش 73760
با این وضع فکر کنم واسه ما اوایل تیر تحویل بدن... خییییلی دیره... کاشکی زودتر بدن نامردا...
20:42  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علی کرامت
0

فکر نکنم تا اوایل تیر طول بکشه.... به نظرم نهایتا تا 20 خرداد تحویل داده بشه...
مگه چند تا از ثبت نامی های بهمن مونده که فاکتور بشه؟؟
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1396/02/24

Pishtaz
0

با سلام خدمت دوستان عزيز...در جواب دوستمون آقاي plt بايد بگم همونطور كه قبلا هم گفتم امسال من با هردو كلاس ١٣ و ١٥ رفتم توي جاده واقعا تفاوت دارن..شما شتاب و قدرتي كه با دريچه ي سيمي ميگيري رو با كندي دريچه برقي يكي ميكني؟؟؟؟؟ بوستر و پمپ abs مارك ماندو از سازه پويش ضعيف تره؟؟؟😂😂😂😂 آقا ديگه منطقي باشين حداقل .. با دوتا پارس مدل ٩٦ كلاس ١٣ و ١٥ رانندگي كن توي جاده و ترمز بگير تا برتري كلاس ١٣ رو متوجه بشي..كلاس ١٣ وقتي ترمز ميزني ماشين قشنگ ميچسبه كف زمين اما سازه پويش آنچنان قدرتي نداره نميگم خيلي ضعيفه اما ماندو ايمن تره 😉😉

در ضمن پارس تيوفايو كلاس ١٥ هم مالتي پلكسه..شما تحويل بگير ببر نشون بده تا ببيني مالتي پلكسه يا نه..روي كلاس ١٥ هم نميشه پاور ويندوز نصب كرد
14:55  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
Pishtaz 2
0

يه مورد رو يادم رفت بهتون بگم و اونم اينه كه در يه صورت ميتونيد پاور ويندوز روي كلاس ١٣ و ١٥ كه مالتي پلكس هستن نصب كنيد اونم اينه كه نصابش وارد باشه وگرنه همه بهتون ميگن نميشه و قاطي ميكنه.. دزدگير كه اصلا نميتونيد نصب كنيد خيالتون راحت..همون دزدگير فابريكيش بهتره و ضايع نيس و دزد محترم هم متوجه نميشه راحت كه ماشينتون دزدگير داره..و من الله توفيق 😊❤️
گزارش
پاسخ دادن
15:41  1396/02/24

امید
2

۱۵ پاور ویندوز داره آقا
گزارش
پاسخ دادن
15:55  1396/02/24

آقای دووشواری
0

آره بوش عالیه

من خودم بوش کردم بویه ادکلن ورساچه میده
گزارش
پاسخ دادن
22:01  1396/02/24

قاسم
0

دوست عزیز بله اون بوش 7.4.4 هست . نه این بوش جدید ورژن 17.9.71 شما یکبار پارس کلاس ۱۵ رانندگی کن بعد نظر بده فهمیدی . شتابش مثل کروز نیست .
گزارش
پاسخ دادن
10:25  1396/02/25

کاربر: Plt
1

آقای پیشتاز صرف نظر از اظهار نظرهای شما که هر روز با قطعیت یه نظر میدی باید بگم که کیفیت abs های وارداتی شرکت کروز با مارک ماندو کیفیت خوبی نداره. اینا هم لینکش :
http://1car.ir/ns-1394
http://alef.ir/vdcfm1dyvw6d1xa.igiw.html?199036
در مورد abs سازه پویش هم اگه دقت کنی میبینی که گفتم هنوز نمیدونم دقیقا چه جوریه ولی اگه ایرانی باشه قطعا از نمونه وارداتی چینی که فقط مارک ماندو روش نوشته شده بهتر خواهد بود

کلاس 13 رو سوار شدم و به تازگی هم کلاس 15 سوار شدم
به نظر خودم در شتاب 0 تا 100 فرق محسوسی ندارن و فقط کلاس 15 نرمتر دور میگیره که اگه عادت نداشته باشی حس میکنی تاخیر داره ولی در واقعیت این تاخیر در 0 تا 100 حداکثر کسری از ثانیه تاثیر میذاره
این بیشتر احساس خودمونه که حس میکنیم وقتی موتور پرگاز میره حتما شتابش بیشتره
البته من تجربه خودمو میگم و چون این مورد تجربه ای هست نمیشه زیاد بحث کرد

در مورد سیستم برقی هم بگم که مطمئن باش cec هست و لینک عکس باکس cec روی کلاس 15 رو هم براتون میذارم که خیالتون راحت بشه
http://s9.picofile.com/file/8294914234/dowb_dsc_0439.jpg
موفق ...
گزارش
پاسخ دادن
16:41  1396/02/24

کاربر: mohamad 1.6i
2

هرچی که گفتی من برعکسش رو قبول دارم. همه عالم و آدم میدونن بوش چقدر عالی هست. اصلا از اول این موتور با سیستم بوش بود نه کروز ایرانی! درمورد ترمز هم مارک abs توی تقویت ترمز تاثیری نداره.الان دارن صد نوع مدل abs میبندن رو ماشینا پس هرکدومشون دارن متفاوت ترمز میگرن؟ یعنی یکی میگیره یکی نمیگیره؟! اینجور که نمیشه داداش من!
گزارش
پاسخ دادن
20:02  1396/02/24

کاربر: Plt
2

آقای محمد این جناب pishtaz رو بی خیال شو
روز اول اومد گفت من همه چیزو در مورد پارس میدونم هر سوالی دارین از من بپرسین بعد گفت کلاس ۱۵ مالتی نیست و cec هست وقای آقای کرامت مرسید مدرکت چیه که کلاس ۱۵ مالتی هست گقت مدرکم اینه که خودم کارشناس برق ایران خودرو هستم دوباره اومد گفت کلاس ۱۳ و ۱۵ هیج فرقی ندارن و هردو مالتی پلکس هستن یه روز دیگه گفت کلاس ۱۳ خیلی بهتره چون نور صفحه کیلومترش قویتره و آروم خاموش میشه و امروز میگه خودم هردوتاشو خریدم و کلاس ۱۳ بهتره چون ترمز قویتری داره و هردو روش پاور ویندوز نصب نمیشه
بالاخره شما کارشناسی هردو رو خریدی چیکار کردی داداش ما رو روشن کن
الان که مطمئن شدی کلاس ۱۵سیستم cec داره چی می خوای بگی
مگه مجبوری وقتی اطلاعات فنی نداری و هیچ کدوم رو ندیدی این همه نظر متناقض بدی که بقیه رو دل چرکین کنی
من خودم هنوز ماشین خودمو تحویل نگرفتم که ببینم کدوم کلاسه ولی کلاس ۱۳ تو خونه داشتیم و کلاس ۱۵ هم پسر خالم تازه گرفته و بررسی کردم
واسه من مهم نیست کدوم بهتره چون من هنوز نگرفتم و نظر مغرضانه نمیدم
شما هم دوست عزیز تا مطمئن نشدی نظر نده
گزارش
پاسخ دادن
22:45  1396/02/24

سورنا
1

تو رو خدا یکی جواب منو بده این کد فروش 71617مال چه تاریخی بوده که الان داره فاکتور میشه .....؟از دیروز همین کد رو دارن فاکتور میکنند حتی یک ماشین از کد فروش 70764 فاکتور نشده این چند روز مسخره بازیشو دراوردن ..کسانی که تاریخ فاکتورشون 7 و 8 و 9 و 10 و 11 و اردیبهشت بود چند روز پیش همشون فاکتور شدن به ما که رسید ما 13 اردیبهشت قرار بود فاکتور بشه دیگه برای کد فروش 70764 هیچ ماشینی فاکتور نمیشه شورشو دراوردن با این شرکتشون ...یکی نیست بگه لعنتی ها چرا این کار میکنید مگه ما مسخره شما هستیم ...بی شعور های عوضی
14:54  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

سلام دوست عزیز منم شرایط شما رو دارم .دیگه خسته شدم .......فقط یه سوال شما از کجا میدونید که این نوع کد فروش دارع فاکتور میشه
گزارش
پاسخ دادن
15:21  1396/02/24

امیر
1

سلام منم کد فروش شمام ولی هنوز فاکتور نشده
اگه میشه بگید از کجا میدونید امروز چه کد هایی فاکتور شدن
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1396/02/24

سورنا
0

دوست عزیز سرچ کن (استعلام وضعیت رهن خودرو - فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو) بعد وارد شو اونجا سه قسمت هست .که میتونی انتخاب کنی یکی نوشته شماره موتور ..یکی نوشته شماره بدنه ماشین و یکی نوشته ردیف قرار داد ...شما اگه مثلا ردیف قرار داد رو انتخااب کنیی بعد ردیف قرار دادتو وارد میکنی و کد امنیتی رو وارد میکنی خیلی سری متوجه میشی ماشینت فاکتور شده یا نه خلاصه وضعیت ماشین رو مینویسه .و من شماره بدنه رو وارد انتخاب میکنم و این کد رو که اخرینشماره بدنه ای هستش که امروز فاکتور شده رو وارد میکنم HH988215 و بعد مینویسه این کد چه تاریخی فاکتور شده و یا کد فروشش چی هستش .و کد اخر شماره بدنه رو تغیر بده هر چند بار یک بار چک کن ببین شماره های جدیدی فاکتور شده یا نه .مثلا من الان این شماره رو چک کردم HH988215 فاکتور شده بود الان میام این دفع شماره اخر رو تغیر میدم زیادش میکنم مثال میزنم HH988216 یا HH988217 یا HH988220.خلاصه اینجوری متوجه میشی
گزارش
پاسخ دادن
16:01  1396/02/24

سورنا
0

دوست گرامی نمیدونی؟ کد فروش 71617دقیقا قرار بوده چه تاریخی از اردیبهشت فاکتور بشه که الان داره فاکتور میشه ؟درضم فوقش چند تا با کد 70764 فاکتور شده باشه که اونم فک نکنم 5 تا بوده باشن این دو روز...بعد تازه یک کد دیگه هم هست که اینه73737 از این هم فاکتور میشه که معلوم نیست ااینم تاریخ فاکتورش مال چه تاریخی بوده که الان فاکتور میشه
گزارش
پاسخ دادن
17:20  1396/02/24

حسین
0

سلام کد من 71617 بود و قرار بود 9 اردیبهشت فاکتور بشه که 19 فاکتور شد و بیستم تحویل گرفتم
مهر95 ثبت نام کرده بودم
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1396/02/25

کاربر: Plt
1

دوست عزیز هر دو کد برنامه فروش 71617 و 70764 مربوط به تحویلی های بهمن هستن و هر دوتاشون هم امروز و هم دیروز فاکتور شدن ولی تعداد فاکتور شده های 71617 انگار بیشتر بوده
بهتره آروم باشید انشاءا... امروز فردا ماشین شما هم فاکتور میشه
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1396/02/24

خداداد
9

جمعه تو مسير كاشان قم تست زدم تاپ اسپيد پارس LX تندر 90 را لوله ميكنه راحت 190 تا را پر ميكنه
13:05  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
+2
2

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در فروردین ماه امسال در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، ساندرو چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است. پارس تندر، تندر ۹۰ اتوماتیک، تندر ۹۰ پارس خودرو، تندر ۹۰ ایران خودرو، پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵، دنا و سمند سورن نیز دارای دو ستاره کیفی هستند. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل پژو پارس، پژو ۴۰۵، سمند، ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس و تیبا هاچ‌بک نیز در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

گزارش
پاسخ دادن
13:17  1396/02/24

plt
11

صرف نظر از صحت اعتبار ستاره ها :
شما پیکان رو (با اسم جدید پیکان 90) با سه ستاره بخر تا سواری تراکتور رو تجربه کنی
ما هم یه خودرو با یک ستاره می خریم تا سواری ماشین رو تجربه کنیم
گزارش
پاسخ دادن
13:28  1396/02/24

رضا
1

حالا دو روز ديگه كه هوا شد ٤٠ درجه و جرأت نكردي با ال٩٠ كولر بزني مشخص ميشه ٣ ستاره بايد بهش بدن يا سه ستاره گرفته!! شك نكن بهش سه ستاره رو دادن كه فروش بره. سياسيتشون همينه
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1396/02/25

کاربر: Plt
5

هر ecu مخصوص یک مدل از دریچه گاز برقی یا سیمی هست (یعنی ecu که مخصوص دریچه گاز برقی هست رو نمیشه با دریچه گاز سیمی استفاده کرد)
در حالت کلی برای مقایسه قابلیت های دریچه گاز برقی و سیمی باید ecu هر دو دریچه از یک شرکت و با یک کیفیت باشه
در دریچه گاز برقی با توجه به برنامه ریزی ecu ، در شروع حرکت خودرویی که دریچه گاز سیمی داره شتاب اولیه(شتاب از حالت سکون یا از سرعت زیر 20 کیلومتر بر ثانیه) بهتری خواهد داشت(مثلا 0 تا 100 یکی 13 و یکی 13.2 ثانیه خواهدبود) ولی با توجه به عملکرد بهتر دریچه برقی در تنظیم مخلوط سوخت و هوا و ایجاد توان بیشتر، خودروی با دریچه گاز برقی شتاب ثانویه(شتاب در سرعت بالا مثل سبقت گرفتن در جاده) بهتر و نیز کشش قویتر خواهد داشت
این مقایسه در مورد شتاب و کشش دریچه گاز برقی و سیمی هست و در سایر کارکردها هم با هم تفاوت دارن که در پست های بعدی خواهم گفت
12:33  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
احسان
1

سلام.مرسی دوست عزیز بابت اطلاعات دقیق و کاملت.اگه اطلاعاتی درخصوص سیستم تصویری داری بگو.قیمت و مدل
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1396/02/24

کاربر: Plt
3

این مقایسه دریچه گاز برقی و سیمی برای ecu هایی از یک شرکت و با کیفیت یکسان هست که شتاب اولیه در دریچه گاز سیمی (در حدود کسری از ثانیه) بهتر هست و شتاب ثانویه در دریچه گاز برقی بهتر هست
در مقایسه کلاس 13 و 15 باید گفت که کیفیت ecu کروز به مراتب پایین تر از بوش هست و این اختلاف شتاب اولیه هم دیگه وجود نداره
این مطلب رو با مقایسه دوتا 206 که یکی ecu بوش و دریچه گاز برقی و اون یکی ecu کروز با دریچه گاز سیمی بود تجربه کردم و 206 اولی واقعا هم کشش بهتری داشت و هم شتاب بهتری(البته شتاب 0 تا 100 بهتری داشت و شاید 0 تا 50 همون دریچه سیمی بهتر باشه)
دوستان در بهتر بودن بحث فنی کلاس 15 هیچ شکی نداشته باشین و مطمئن باشین که این ecu بوش و دریچه گاز برقی بسیار بهتر از کروز هست فقط شاید در ابتدا چون به دریچه گاز سیمی عادت دارین کمی طول بکشه تا غلق دریچه برقی دستتون بیاد که به مرور عادت میکنین
کروز کنترل های نصب شده روی دریچه گاز برقی هم بسیار دقیقتر هستن و مثل دریچه گاز سیمی خطا ندارن و بسیار آسانتر و نیز ارزانتر نصب میشن
گرونتر بودن کلاس 15 هم به خاطر همین تغییر ecu و دریچه گاز برقی هست.
گزارش
پاسخ دادن
14:29  1396/02/24

کاربر: Plt
1

چند مدل تو بازار هست که سه تاش از بقیه بهتر بود و البته هر سه هم چینی هستن. الان دوتاشو یادم نیست که بعدا یادم اومد بهت میگم ولی اونی که یادم هست و به نظر خودم از اون دوتای دیگه بهتر هست همون مارک otolux شرکت دهکده جهانی هست که لینکش اینه :
http://otolux.ir/portal/dvd-of-car/otolux/peugeot-405-a-pars
به نظرم اگه دنبال سیستم درست و حسابی هستی اصلا سمت این پخش های تصویری نرو چون حداکثر 20 ، 30 درصد کیفیت صدای بهتری نسبت به پخش فابریکی دارن مزیتشون فقط تصویری بودن هست
گزارش
پاسخ دادن
15:52  1396/02/24

کاربر: Plt
4

در دریچه گاز سیمی برای شروع حرکت شما پدال گاز رو تا انتها فشار میدین و در نتیجه دریچه گاز هم تا انتها باز میشه و هوا و سوخت به مقدار زیاد وارد موتور میشه اما در دریچه گاز برقی اگه برای شروع حرکت پدال رو تا انتها فشار بدین فرمان شروع حرکت به ecu فرستاده میشه ولی ecu دستور باز شده کامل رو به دریچه گاز نمیده و دریچه گاز به آرامی و به نرمی هوا و بنزین رو وارد موتور میکنه(مثل حالتی که شما پدال را به آرامی فشار میدین تا شروع به حرکت کنه)
این موضوع به برنامه ریزی ecu برمیگرده و تا موتور در حالت نرمال و اقتصادی قرار بگیره
فواید این نوع برنامه ریزی تنظیم دقیقتر نسبت مخلوط سوخت و هوای ورودی به موتور و جلوگیری از احتراق های ناقص و در نتیجه مصرف سوخت پایین تر و استهلاک کمتر موتور و تا حدودی افزایش توان موتور هست
البته میشه با برنامه ریزی جدید برای ecu حالت اسپرتی تری رو انتخاب کرد تا دریچه در شروع حرکت با فشار زیاد پدال به صورت کامل باز بشه
11:47  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Plt
5

دوستان درخصوص کلاس 15 اطلاعات تکمیلی و مطمئن به این شرح می باشد :
1. ecu بوش(اصلی و وارد شده توسط شرکت سازه پویش) و دریچه گاز هم برقی
2. سوییچ تاشو و مارک بوش(جالبه!!!)
3. سیستم برقی cec ساخت شرکت سازه پویش هست و مطمئن باشید مالتی پلکس نیست(البته cec هم همه امکانات مالتی پلکس رو داره)
4. سنسور دنده عقب دوتایی و از نوع active هست
5. دکمه تنظیم آینه ها مثل مدل کلاس 12 هست و آینه ها از داخل جمع نمیشن ولی با دوبار فشار دادن قفل ریموت جمع میشن
6. مارک صفحه کیلومتر هم سازه پویش(spco) هست
7. صندلی ها نسبت به مدل های قبل تغییری نکرده
11:19  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
1

مگه شرکت کروز قطعاتی که وارد میکرد اصل بوده !!! سازه پویش هم از کروز بدتر صد در صد مطمئن باش بوش اصل نیست وقتی ماشین تحویل گرفتی میفهمی ،
گزارش
پاسخ دادن
12:49  1396/02/24

قاسم
0

فعلا با شما بحث نمیکنم وقتی ماشین تحویل گرفتی و تجربه کردی اونوقت بگو بوش بوش برقی برقی . فعلا برای شما قضاوت خیلی زوده . اول کلاس ۱۵ رو تجربه کن
گزارش
پاسخ دادن
14:56  1396/02/24

کاربر: Plt
5

آقای قاسم :
منظور از اصلی بودن قطعات وارداتی کروز و سازه پویش رو نمی دونم چیه !؟
مگه در متن بالا بین واردات کروز و سازه پویش مقایسه ای صورت گرفته !؟
من فقط گفتم ecu بوش مورد استفاده در کلاس 15 همون ecu بوش اصلی هست که قبلا هم همین شرکت سازه پویش وارد میکرد
چون خودم دیدم و از قبل هم با انواع ecu آشنایی دارم با اطمینان میگم همون بوش اصلی هست
دلیل مخالفت شما با چیزی که اطمینان دارم رو نمی دونم چیه !؟
در مورد سایر واردات دو شرکت هم نظری ندارم و معمولا واردات قطعات از چین هست
چیزی رو که میتونم بگم اینه که abs کلاس 13 مارک ماندو هست و چندان تعریفی نداره ولی در کلاس 15 از مارک خود سازه پویش استفاده میشه که هنوز نمی دونم کیفیتش چه جوریه ولی اگه ساخت داخل باشه واقعا بهتر از نمونه های تقلبی هست که کروز وارد کرده
اینم لینک خبر در مورد abs های بی کیفیت مارک ماندو که کروز وارد میکنه هست:
http://1car.ir/ns-1394
http://alef.ir/vdcfm1dyvw6d1xa.igiw.html?199036
گزارش
پاسخ دادن
13:56  1396/02/24

کاربر: Plt
3

منو پسر خالم مهر ماه باهم ثبت نام کردیم
من دو ودیعه ای و تحویل اسفند و اون تک ودیعه ای و تحویل بهمن که ماشینشو تازه تحویل دادن
من بعد از تحویل ماشین پسر خالم و بعد از اینکه از نزدیک کاملا ماشینو بررسی کردم دارم به صورت قطعی نظر میدم نه مثل شما که نمی دونم چی داری میگی و اصلا چرا ناراحتی !!!
تا حالا فقط نظرات دوستان رو بررسی کردم و گفتم احتمال داره این باشه یا اون باشه ولی امروز که خودم مطمئن شدم نظر قطعی دادم
گزارش
پاسخ دادن
16:04  1396/02/24

کاربر: Plt
3

در مدل دریچه گاز سیمی یا مکانیکی ارتباط بین پدال گاز و دریچه گاز به صورت مستقیم و با کابل(همون سیم گاز) برقرار هست ولی در مدل برقی ارتباط مستقیم بین پدال و دریچه گاز وجود نداره و وقتی به پدال فشار وارد میشه دستور ابتدا به ecu داده میشه و بعد ecu با ارسال سیگنال دریچه گاز رو با توجه به فرمان راننده و وضعیت برنامه حرکتی که براش تعریف شده فعال میکنه
شاید دوستان فکر کنن علت تاخیر دریچه گاز برقی اینه که فرمان گاز ابتدا به ecu و سپس از ecu به دریچه گاز میره و این باعث کمی تاخیر نسبت به دریچه گاز سیمی میشه که باید گفت این علت کاملا نادرسته !!! و علت به مکانیزم ساخت دریچه گاز برقی برمیگرده که در پست های بعدی مطلب رو توضیح میدم
11:16  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

دوستان كسي نمي دونست دليل لرزش ماشين هنگام استفاده از كولر به خاطر دسته موتور هست يا مشكل ديگه اي داره؟؟ لطفا اگه مي دونيد يه راهنمايي كنيد
11:06  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
حمید
1

سلام
رفقا خلاصه بعد از ۲۰ روز تاخیر ماشین اومد بعد رفتم اقدام واسه جریمه گرفتن کنم با یه پاسخ عجیب مواجه شدم
بم گفتن اقا قرار بود ماشین شما۲۰روز پیش تحویل بدن بعد زد کامپیوتر گفتم مابه التفاوته کلاس ۱۳و۱۵همون جریمتون هست اصلا تعجب کردم بعدمن گفتن آقا شما اشتباه میکنید بدون رضایت من کلاسمو عوض میکنیدو ماشینو دیرمیدید خلاصه به نتیجه نرسیم


بچه ها اینا باتاخیر میدن تا پول کلاسو بردارن
10:48  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Plt
5

مقایسه کلاس 13 و 15
1. در بخش سیستم برقی: کلاس 13 مالتی پلکس هست و 15 سیستم تجمیع مدارات کنترلی یا همون cec. امکانات این دو فرقی باهم نداره و در هردو سیستم میشه با دیاگ امکانات رو فعال و غیر فعال کرد. در واقع cec ساده شده همون مالتی پلکس هست برای خانواده پارس که یه سری مدارات اضافه مالتی پلکس از اون حذف شده و مشکلاتی که معمولا در نصب تجهیزاتی مثل دزدگیر و پاور ویندوز در مالتی پلکس وجود داشت از بین رفته. مزیت مالتی پلکس در کلاس 13 امکان بسته شدن آینه ها از داخل خودرو و صفحه کیلومتر کروز(تفاوت کروز و سازه پویش واقعا واقعا واقعا چندان مهم نیست و بیشتر بار روانی داره)هست و مزیت کلاس 15 هم داشتن سوییچ تاشو (فقط قشنگتر و باکلاس تره و خیلی مهم نیست) و همچنین امکان فعال کردن آژیر به جای بوق در سیستم اخطار سرقت با جابه جا کردن یک فیوز در باکس cec هست
در بخش سیستم فنی: کلاس 13 ecu کروز و دریچه گاز سیمی هست و کلاس 15 هم ecu بوش و دریچه گاز برقی. (این بوش همون بوش اصلی هست که مثل قدیم سازه پویش وارد میکنه)
دوستان مطمئناً دریچه گاز برقی و ecu بوش نسبت به کروز با دریچه گاز سیمی برتری داره
10:35  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد 202
3

به چیا حساس شدن آینه و تاخیر سیم گاز (همین حساسیت ها بازار دلا لا رو پر رونق کرده) (دلالم اونی ملت می خوادو گرون میکنه) شما اینجا باید بحس موتور بکنید چرا 1800 16 سوپاپ نیست.
02:06  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد 202
0

این زرم زینبولا چیه روی ماشینا نصب میکنن میندازن به ملت،، دریچه گاز برقی باعث افزایش چند اسب قدرت موتور،، یعنی اینارو باور میکننین همش چرته سیمی از این برقی خیلی سرتره هرکی تو الکتریسیته سرشته داره میدونه تاخیر و گیجی تو خونه الکتریسیتس و برقه سوپر و توربو هم کشکه یعنی کمپانی فراری نمیفهمه میاد موتور تنفس طبیعی میزنه با برق ساده همه تو،،، دنیا،،،، واسش سر و دست مشکنن.(برای افزایش اسب بخار حجم موتور میبره بالا چیز دیگه اضافه نمیشه)
01:56  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

دوستان رو كلاس ١٣ ميشه پاور ويندوز گذاشت؟ سيستم برقي قاط نمي زنه؟
01:22  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Plt
2

در مورد نصب تجهیزاتی مثل دزدگیر یا پاور ویندوز روی کلاس 13 چون سیستم مالتی پلکس داره نمیشه هر چیزی رو نصب کرد و معمولا نصب این تجهیزات یه جایی از سیستم برقی رو دچار مشکل میکنه
گزارش
پاسخ دادن
09:15  1396/02/24

بردیا
2

سلام ...ثبت نامی ابان ماهم .....18 اردیبهشت دعوت نامه اومد ....تاریخ صدور فاکتور 10 مرداد96 شده
00:15  1396/02/24
گزارش
پاسخ دادن
حامد
2

آقا بردیا...
بابت تاخیر در تحویل (از زمان دعوتنامه اردیبهشت تا زمان فاکتور مرداد) سود مشارکت تعلق میگیره بهت ؟
گزارش
پاسخ دادن
09:02  1396/02/24

علی...
0

سلام .الان توی دعوتنامه برات کلاس 13زدن یا15و اینکه کلا چقدر بابت مبالغ اولیه و مابالتفاوت واریز کردی .چند برات در اومد؟توی دعوتنامه زده بود تحویل 10مرداد یا زده تحویل حدود 90روز ولی نمایندگی میگه 10مرداد
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1396/02/24

بردیا
0

سلام ....تو دعوت نامه زده کلاس 12......22دادم باید200. 11 دیگه هم بدم ..بعدش نمایندگی گفت 10 مرداد ...تو دعوت نامه زده انتصاب سود تا 10 مرداد.ولی تو قسمت توضیحات زده حدودا 90 روز
گزارش
پاسخ دادن
22:07  1396/02/24

علی...
0

سلام
فکر میکنم اشتباه میکنی توی دعوتنامه زده شرایط ثبت نام کلاس 12بوده ولی اگر توجه کنی توی توضیحات زده کلاس 13میدن دقیقا بند اول توضیحات اینو نوشته .ممنون میشم اطلاع بدی.و اینکه منم ابان ثبت نام کردم ولی 22ریختم تحویل اردیبهشت شما تحویل خرداد بودی مبلغ چرا باز هم 22بود یکی هستیم
گزارش
پاسخ دادن
08:49  1396/02/25

بردیا
0

سلام .درسته .توضیحات زده کلاس 13..من تحویل خرداد بودم اما همون. موقع کل مبلغو واریز کردم ینی هم 17 تمن هم 5 تمن
گزارش
پاسخ دادن
18:53  1396/02/25

علی...
0

سلام .من 22رو همون ابان واریز کردم ولی تحویل اردیبهشتم .شما مرحله اول 17ریختی چند ماه بعد 5و تحویل خرداد بودی درسته.دعوتنامه من 1/23اومد و 11/6دیگه واریز کردم تحویل 4/8شدم شما مرحله دوم 5رو کی واریز کردی
گزارش
پاسخ دادن
21:30  1396/02/25

بردیا
0

من 5تمنو 1روز بعد 17 تمن واریز کردم...تو قسمت پرداخت پیش از موعد. .ظ
گزارش
پاسخ دادن
22:20  1396/02/25

sami
0

سلام
کسایی که پارس کلاس 15 تحویل گرفتن نظرشونو بدون تعصب و..... بگن و ما رو هم بی خبر نزارن در مورد تاخیر دریچه گاز شتاب و اینه های جمع شونده

عایا صندلی ها تغییر کرده تو پارس کلاس 15؟
22:36  1396/02/23
گزارش
پاسخ دادن
parslx
0

صندلی فرق کرده
گزارش
پاسخ دادن
20:09  1397/03/17

کاربر: علی کرامت
1

جناب plt شما دقیقا چندم مهر ثبت نام کرده بودی؟؟؟
من 3 مهر ثبت نام کردم و 11 اذر ودیعه دوم رو ریختم و 16 اسفند مابه التفاوت رو..
با این حساب زودتر تحویل میدن؟؟؟( یعنی تا حداکثر 11 خرداد) چون تمام مبالغ رو سر موعد پرداخت کردم
22:02  1396/02/23
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Plt
1

منم 3 مهر ثبت نام کردم و 10 آذر هم ودیعه دوم رو ریختم
تاریخ فاکتور شدن به صورت دقیق به زمان واریز ریطی نداره
چون هرچی زودتر پول رو واریز کرده باشی روزهای بیشتری سود مشارکت گرفتی
واسه همه تا 20 خرداد سود مشارکت حساب کردن و اون تاریخ 11 خرداد که واسه فاکتور شدن اعلام کردن هم تقریبی هست
بین 11 تا 20 خرداد ممکنه هر روزی فاکتور بشه
گزارش
پاسخ دادن
08:31  1396/02/24

کاربر: Plt
2

دوستان درخصوص کلاس 15 اطلاعات تکمیلی و مطمئن به این شرح می باشد :
1. ecu بوش(اصلی و وارد شده توسط شرکت سازه پویش) و دریچه گاز هم برقی
2. سوییچ تاشو و مارک بوش(جالبه!!!)
3. سیستم برقی cec ساخت شرکت سازه پویش هست و مطمئن باشید مالتی پلکس نیست(البته cec هم همه امکانات مالتی پلکس رو داره)
4. سنسور دنده عقب دوتایی و از نوع active هست
5. دکمه تنظیم آینه ها مثل مدل کلاس 12 هست و آینه ها از داخل جمع نمیشن ولی با دوبار فشار دادن قفل ریموت جمع میشن
6. مارک صفحه کیلومتر هم سازه پویش(spco) هست
7. صندلی ها نسبت به مدل های قبل تغییری نکرده

این اطلاعات کاملا دقیق و مطمئن هست
لطفا دوستان نظرات ناآگاهانه ندید (و در مورد مالتی بودن هم قسم نخورید علی آقا !!!)
گزارش
پاسخ دادن
08:48  1396/02/24

امیر
2

دوستان
من تحویل بهمن هستم برنامه فروشم۷۰۷۶۴ هست ولی هنوز فاکتور هم نشده قرار بود ۱۰روز پیش فاکتور بشه
20:13  1396/02/23
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 44 نظر
X33 Cross cvt 27 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین : اونی که فاکتور شده که دیگه نمیاد اینجاهارو بگرده
گران فروشی : لطفا به سامانه www.124.ir برید و طرح شکایت گران فروشی کنید
تارا دستی نقره ای تیتانیوم : کاربر مبین ۳۰ اسفند چه رنگی بود ماشینتون کی پرداخت دوم رو انجام دادین؟
M : میشه لطفا تاریخ تکمیل وجه و رنگ ماشینتون بفرمایین
شاهین : سلام برای ما هم پیامک تبدیل اومد دیروز پذیرش 17اذرم
مریم j4 سفید مشهد : به به مبارکه😍 مطمئن بودم یکی از ماشینهای روی تریلی که توی جاده دیدم مال شما بود منم کارای ماشینم معمولاً ۴-۵ روز بعد از شما انجام میشه ثبت نام ۱۲ آبان و شاسی شده در ۲۳ فروردین
عبداللهی : سلام سود مشارکت ۱۶ درصد واسه شاهین جی ال ۱۸۸۷۱۰۰۰ نوشته تو تکمیل وجه....واسه پیش فروش خرداد با ۲۹۶۹۰۰ واریزی واسه شاهین جی همین قدره یا بیشتره؟؟؟
میلاد : این سامانه ۱۲۴ اصلا تو باغ نیست. حدااقل همه به سامامه بازرسی ۱۳۶ شکایت بزنید
تارا : سلام خیلی هم رد کرده نزدیک شش ماه از تکمیل وجه دومم میگذره هنوز فاکتور نشده
آرمان قزوین : باسلام دوستان ثبت نام بکx3مورخه۱۴۰۲/۱۱/۱۸بصورت قطعی وتحویل۹۰روزه رنگ سفید ۱۳اردیبهشت فاکتوروامروزساعت۵تحویل گرفتم فقط دوستان تحت هیچ شرایطی یه تعهدنمایندگی میخاست بگیره ندادم وکلی هم جنگ وتهدیدکردم...یاعلی
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
توحید ارومیه : 28بهمن.الان فک نکنم بیشتر از 50دستگاه تولید داشته باشن.در روز .خیلی کم شده تولید.دیگه کوییک که بی نهایت زود تحویل میدادن اونم رفته به تاخیر.امیدوارم تولید کم نبود قطعه باشه.نه افزایش قیمت.هرچند اونایی که تکمیل وجه کردن شامل اونا نمیشه
تولید : بله متاسفانه دیگه تولید نمیشه
توحید ارومیه : محمد متین دوگانه.اونا شعر گفتن بهت.پیش فروش 30روز ممتد. فوق العاده 90روز ممتد.روز کاری و غیره و غیره رو باور نکنید.با اون حرف برای خودشون زمان میخرن.هیچ جای قرارداد و اطلاعیه های فروش ننوشته روز کاری.پارسال اینقدر تولید ساینا زیاد بود تا شهریور ماه که 30روزه رو زیر 7روز فاکتور میکردن.90روزه رو زیر 20روز فاکتور میکردن.از وقتی برق رفتن ها از پارسال شروع شده روز به روز تاخیر خودروها بیشتر میشه.امیدوارم پشت این کم فاکتور کردن نخوان قیمت رو ببرن بالا.چون یه شایعه افتاده که میخوان تا 40درصد گرون کنن
توحید ارومیه : پارسا من فک کنم بیشتر از 4ساله عضو کافه بازار خودرو هستم.تو بهش پیام بده بگو فلان روز فاکتور شدم.میشه مبارکه.عکسش رو بفرست تو کانال بذارم.همینطوری نمیذاره.چون خودم امتحانش کردم.من فقط بنا رو میذارم که همه راست میگن زودتر همه فاکتور بشه
دنااتومات تحویل خرداد : سلام من تحویل 7خرداداتومات آپشنالم اماهنوز فاکتور نشدم. کسی هست که فاکتور شده باشه
داداشت : حسین جان به جمع بدبختا خوش اومدین ای کاش اول این گروه یه سر می‌زدی بعد خرید میکردین ..ما از پارسال منتظر یه اطلس هستیم آخرش ندادن بهمون که کوییک دادن بجاش
محسن : باسلام خدمت دوستان عزیز آماده باشید که تکمیل وجه و فاکتور برای همتون شروع بشه با توجه به شانس خوب خودم چون من دارم میرم تبدیل بزنم از شر این سایپای بیشرف راحت بشم ماشینم تا بیاد میفروشم یه ماشین از دهه نود میلادی میخرم اما ایرانی نباشه مطمئن هستم بهتره
اطلس 21مهر : خب منم اسفند 402اولین پول رو ریختم 21مهرم بقیه رو چرا پس فاکتور نشدم ؟
علیرضل : خود دعوتنامه هم تاخیر داره/ برای من که قرار بود دی ماه دعوتنامه بیاد اسفند اومد! نگران نباشید
بنده ی خدا : عزیزان کاشف به عمل آمد این چند نفر که دارن سیاه نمایی می‌کنند عوامل خود ایران‌خودرو می‌باشند چون سمند پژویی دستشون زیاد مونده میخوان رد کنند نگران نباشید تبدیل هم نزنین بذارین بسوزند برای اینکه با اسم من پیام نذارن من اعلام میکنم این اولین و آخرین پیام منه روز خوش