امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

82436 نظر

پارس
4

به این خبر نگاه کنید . انواع و اقسام سورن و سمند و دنا با موتور ef7 کجای این لیست هستند ؟ چرا کسی این موتور رو نمیخره ؟؟؟
http://1car.ir/ns-9563
15:33  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
امین
3

جناب سام.این چه ربطی داره به 90 هزار تاکسی.وقتی میگن تحویل 30 روزه.باید فکرشوبکنن قبلش.مگه ما باید جور ایران خودرورو بکشیم!!.ایران خودرو کی تا حالا خوش قول بوده؟
16:10  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
S3 مهر
0

جناب ستایش کاش من جای شما بودم بهترین موقعیت داری به خدا
یه جوری خودت مشغول کن
بش فکر نکن انقدر
یه کار درست کردی خیلی هم سود کردی
اصلا دیگه زنگ نزن کرمان موتور برو برای خودت کتاب بخون آهنگ گوش بده اصلا برو براش روکش صندلی بخر ایموجی بخر رینگ بخر برو حالش ببر به خدا
تو را خدا خوشحال باش.🌷🌷🌷
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1399/08/14

یاسی
0

دمت گرم ستایش جون اگه ماهم پشتکار شمارو داشتیم تا الان رئیس کرمان موتور جلومون زانو زده بود و عذر خواهی میکرد و ماشینامونو تحویل میداد
گزارش
پاسخ دادن
21:05  1399/08/14

حسین اس۵ قرارداد۲۶۴۵۰۹
0

کارت درسته
گزارش
پاسخ دادن
11:06  1399/08/15

داود
0

البته اینم بگم دوستان من داییم توی امور مالی ایران خودرو هستش به من می گه اگه ماشین می خوای باید بیای کد عوض کنی از 29110 به 29111 تغییر بدی 2 روزه بهت تحویل می دن چون دارن موجود سخنگو ولی مولتی فعلا تولید نمیشه نمی دونم چیکار کنم
گزارش
پاسخ دادن
18:29  1394/11/17

سام
3

قبول دارم حرفاتو در حد لالیگا . شانس ما هم هست تا دیروز ماشینها تو انبار زیر تگرگ و بارون بود !! حالا که ما می خواهیم تحویل بگیریم کیت دو گانه سوز ندارند و خط تولید متوقف شده و قرارداد تاکسی دوگانه بستند و از این حرفها . هرروز نمایندگی یک بهانه ای میاره . نمی دونم چرا مالتی پلکس تا خرداد پیش فروش ندارند
گزارش
پاسخ دادن
19:08  1394/11/17

داود
0

دوستان به نظر شما اونایی که مثل من ef7پایه گاز سوز ثبت نام کردن 29110 تا 20 روز دیگه تحویل میدن ماشینو یا نمی دن ؟؟؟؟؟تا 1 ماه دیگم بدن خوبه ولی فقط مولتی پلکس باشه
گزارش
پاسخ دادن
21:20  1394/11/17

داود
0

دوستان اخه اگه مولتی پایه گاز سوز تولید نمیشه یا همون 29110 پس چرا ایران خودرو فروش فوری با مدل 95 داره همین ماشینو سمند ef7 پایه گازسوز مولتی پلکس ثبت نام می کنه نقدی 32340000 هزار تومان .اگه تولید نمیشد ثبت نام نمی کرد اونم با تحویل 30 روزه و مدل 95
گزارش
پاسخ دادن
21:28  1394/11/17

داود
0

دوستان اخه اگه مولتی پایه گاز سوز تولید نمیشه یا همون 29110 پس چرا ایران خودرو فروش فوری با مدل 95 داره همین ماشینو سمند ef7 پایه گازسوز مولتی پلکس ثبت نام می کنه نقدی 32340000 هزار تومان .اگه تولید نمیشد ثبت نام نمی کرد اونم با تحویل 30 روزه و مدل 95
گزارش
پاسخ دادن
21:30  1394/11/17

امین
1

خلاصه خیر سرم اومدم ثبت نام کردم که سی روزه قرار تحویل بدن.اما شانس ماست دیگه.روزی که خواستم ثبت نام کنم گفت فقط مالتی پلکس داره .حالا میگه فقط سخنگو دارن.من که سراز کارشون در نمیارم
گزارش
پاسخ دادن
21:33  1394/11/17

امین
0

در جواب اقا داود باید بگم اشتباه میکنی،تو فروش فوری ایران خودرو فقط بنزینی مالتی پلکس هس.پایه گاز سوز نداره.پیش فروش داره که تحویل خرداد به بعده.
گزارش
پاسخ دادن
22:09  1394/11/17

بهزاد
18

مشخصات تکمیل شده پژو پارس :
1-سقوط به رتبه 22 از 23 خودرو طی نظر خواهی از 360/000 نفر از خریداران طی 6 ماهه اول سال 1394
2- عدم تایید تولید توسط شرکت پژو
3- 8 سوپاپه (آخه تو سال 2016 ، 8 سوپاپ یعنی چی؟)
4- مصرف صدی 15 -16 لیتر
5- آبرو برترین خودرو در سربالایی(تو سربالایی باید نگاه سرزنش بار مسافران اتوبوس و مینی بوس هایی که ازتون سبقت میگیرن تحمل کنید)چرا؟ چون اگر گاز بدید دور موتور بالاتر از 4000 بره واشر سر سیلندر میسوزه
6-به ازاء موتور 1800 سی سی فقط (مایه شرمساری)97 اسب بخار
7-مخصوص کلاس تا سقف 35 میلیون
8- آبرو ریزی کسب رتبه 22 را اینجا بخوانید:http://www.isqi.co.ir//parameters/isqi/modules/cdk/upload/content/file_manager/603/Keyfiat%201-
يعني فقط تونسته با يك امتياز از تيبا جلوتر باشه
16:34  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
پارس
2

پس چرا پر فروش ترین ماشین این رده پارس هست ؟ چرا پس انواع سمند و سورن و دنا با موتور ef7 اصلا بازار خوبی نداره ؟ یعنی همه دارن اشتباه میکنند جز شما ؟؟!! چرا پارس رو روی هوا میخرند اما وقتی خواستی ef7 روبفروشی همه فرار میکنند ؟ ماشین و موتوری که با ارزش باشه خودش جایگاه خودش رو پیدا میکنه و موتوری مثل ef7 که کم ارزش باشه خودش در بازار بدنام میشه
گزارش
پاسخ دادن
19:13  1394/11/17

نیکزاد
13

پیکان هم زمانی فروشش خوب بود!!
گزارش
پاسخ دادن
19:32  1394/11/17

محمد
4

پیکان آنموقع رقیبی در بازار از نظر قیمتی نداشت اما پارس اينهمه رقیب قیمتی داره بین 30 تا 50 میلیون : دنا سمند سورن 405 ال90 و 206 همه رقیبان پارس در بازار هستند اما پارس همه رو شکست داده و این موضوع بی دلیل نیست . پارس تمام گزینه های یک ماشین خانوادگی رو در حد قابل قبولی با هم و در کنار هم در این سطح قیمتی داره یعنی تعادل کشش کولر و تهویه جاداری کلاس اجتماعی و ظاهر و دسترسی به قطعات و تعمیرکار رو همه با هم داره و هیچ ماشین دیگری تمام این ها رو با هم در کنار هم به اندازه پارس نداره و هرکدومشون در حداقل یک زمینه نقص خیلی جدی تری دارند
گزارش
پاسخ دادن
20:49  1394/11/17

علی
1

خدا برای شما و امثال شما انسانهای نامرد که خودشون تو چاه افتادن و میخوان همه رو هم تو چاه ببینن نسازه من با توجه به دروغهای امثال شما رفتم سمند ای اف7 خریدم الان دقیقا سه ماه و چهار روزه دارمش و به جز خرابی و اعصاب خردی از این ماشین چیزی ندیدم و هر روزم شده سر و کله زدن با ایرانخودرویی ها و درب نمایندگی از زوزه کشیدنش که میگن طبیعیه از ایراد قفل درب هاش که مسیولان گفتن به خاطر سیم کشی و دمای موتوره از روغن ریزیش که هر شب باید موقع پارک کردن تو خونه کارتن زیرش بگذارم از اینکه جرات ندارم یک مسیر بیرون شهر رو باهاش برم چون میترسم تو راه خراب بشه اخه کدام ماشین صفر رو میشناسین که اینطوری باشه بعد میاین و با اب و تاب از تکنولوژی برتر با مردم حرف میزنین خب انسانیت میگه خودت ضرر کردی نباید بگذاری دیگران هم گرفتار بشن عزیز من وقتی با زن و بچه تو راه ماشین صفرت خراب میشه اون موقع گاری هم از اون بالاتره در بنگاه هم که میبری طالب نداره اگه از دوستان تکنولوژی باز کسی طالب ای اف 7 من با ضرر میفروشم و الان هم تو دیوار گذاشتم برا فروش این سرطان مدرن رو
گزارش
پاسخ دادن
13:12  1394/11/18

کاربر: SAMAND EF7
13

سلام بر دوستان ef7 مالتی پلکس سوار،من سی چهار روزه کد 29110ثبت نام کردم هنوز تحویل ندادند زنگ زدم شرکت ایران خودرو گفتندتا اوایل اسفند فاکتور نمیشه،سوالی که دارم اینه که آیینه های بغل این مدل تاشو برقیه یا دستی
17:52  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: SAMAND EF7
25

سلام دوستان.داداشم پارس مدل 92 داره دیروز داشته از تهرون میومده طرفای انزلی ماشینش واشر سر سیلندر میسوزونه زنگ میزنه امداد خودرو میاد میارن تعمیرگاه.تعمیرگاه هم بهش گفتن برو سه روزه دیگه بیا.گارانتی ماشینش هم تازه تموم شده،بیچاره بعد یه روز دربدری با خانواده بالاخره اومد خونه.منم از دیروز از اینکه ef7 ثبت نام کردم یه جورایی خوشحالم.عموی خودمم چند سالیef7داره همه جا هم میره با این ماشین خیلی هم ازش راضیه و هیچ وقت هم تو جاده نمونده یا وسط بیابون.
18:04  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
سعید
6

داستان خوبی ساختی . باید بیشتر کار کنی تا نویسنده ماهر تری بشی !
گزارش
پاسخ دادن
19:07  1394/11/17

محمد
19

چرا بهت بر خورد؟؟؟؟؟؟؟ شما به اینا بگو داستان. وقتی موندی بهت میگم من پنج روزه از دست پارس راحت شدم. منم گول امثال شما ها را خوردم و توپ بستم به پولم. الانم رفتم تیبا خریدم بهتره پارسه.....
گزارش
پاسخ دادن
19:34  1394/11/17

کاربر: SAMAND EF7
6

داستان چیه داداشم،عین واقعیته میخوای باور کن میخوای نه.من فقط واقعیت نوشتم،همین
گزارش
پاسخ دادن
20:08  1394/11/17

جعفر
3

(یکی) از دلایل استقبال زیاد از پارس کلاس و تیپ (نما) هست نمیدونید! از لحاظ فنی!
20:36  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
پارس
1

از لحاظ فنی هم حداقل از ef7 خیلی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
08:31  1394/11/18

میرزایی
6

جناب پارس از لحاظ فنی هیچ فرقی با پژو 405 که مال 35 سال پیشه نداره با این تفاوت که همه قطعاتش تقلبی یه و ربطی به پژو نداره
گزارش
پاسخ دادن
11:22  1394/11/18

پارس
2

میرزایی در 35 سال پیش موتور انژکتوری وجود نداشت !!! کمی اطلاعاتت رو بیشتر کن بعد بیا نظر بده . موتور l3‌مربوط به اوایل دهه 2000 هست و تا سال 2004 روی انواع 406 و زانتیا و سیتروئن سارا نصب میشده . پارس در واقع یک پژو 406 ایرانی هست و موتورش هم موتور 406 بوده که بعدها در ایران روی 405 و سمند نصب شد . موتور ef7 اصلا در حدی نیست که بخواد در مقابل موتور سخت کار و پر کششی مثل xu7 حرفی بزنه . ef7 اگر نصب یک xu7‌کار کنه ازش هیچی نمیمونه . شما دل خوش کردید به اسم پیشرفته و این حرفهای کلی اما این موتور پیشرفته شما ضعف کشش دور پایین داره و در دورهای زیر 4500 کاملا مغلوب xu7 میشه . روغن ریزی و کپ کردن و خرابی دایمی دسته موتور و صدای بم در دور 3000 تا 3500 و بدنامی و بدفروشی ef7 هم نیازی به توضیح نداره و از مشخصات ذاتی این موتور بی کیفیت و پر نقص هست .
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1394/11/18

حمید
0

سلام میگم ای اف سون مولتی بهتره یا سخنگو آخه هم تو باار کمه وهم نزدیک ۸۰۰هزار ارزونتره ارزش داره یا نه
22:00  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
داود
2

معلومه مولتی بهتره هم جدید تره سخنگو تکنولوژیه 10 سال پیشه
گزارش
پاسخ دادن
23:44  1394/11/17

داود
0

اقا امین به نظرت چیکار کنیم کی ماشینو تحویل می دن ؟؟؟؟شما صبر می کنی تا مولتی بگیری یا میری عوض می کنی سخنگو می گیری؟؟
گزارش
پاسخ دادن
23:57  1394/11/17

امین
0

داود جان من تا یه هفته دست نگه میدارم تا ببینم خبری میشه یا نه.تماس گرفتم میگه تا یه هفته صبر کن .اگه خبری نشد فوقش از روی ناچاری میرم سخنگو میگیرم
گزارش
پاسخ دادن
01:17  1394/11/18

SAMAND EF7
6

این800تومن ارزونترو کجا زدند ما خبر نداریم،تازه مالتی پلکس 300تومن هم گرونتر از سخنگوئه
گزارش
پاسخ دادن
08:29  1394/11/18

محسن
0

چرا همه دنبال ef7 پایه گازسوز مالتی پلکس هستن. مگه سخنگوش چه ایرادی داره؟ میدونید از نظر موتوری فرق سخنگو دوگانه با مالتی پلکس دوگانه در چی هس؟
23:55  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
پارسا
0

چرا جلوی خروج دود رو میگیره
گزارش
پاسخ دادن
16:38  1399/09/01

داود
2

از نظر موتوری هیچ فرقی نمی کنه فقط سیستم مولتی هوشمند و جدیده
گزارش
پاسخ دادن
00:37  1394/11/18

امین
2

موتوری که فرقی ندارن.فقط سیستم مالتی پلکس مثل سخنگو سیم کشی نداره فیوز کمتری به کار برده.که این مزیتی هستش.برای اطلاعات بیشتر برو سایت ایران خودرو.سوالات متداول بخش فنی.اونجا راجع به سیستم مالتی پلکس توضیح داده
گزارش
پاسخ دادن
01:30  1394/11/18

SAMAND EF7
5

سخنگو ایرادی نداره من خودم شخصا به خاطر صفحه کیلومترش میخرم آخه صفحه کیلومتر سخنگو خیلی تو ذوق آدم میزنه
گزارش
پاسخ دادن
08:22  1394/11/18

کیهان
0

در مورد فرق متوری مالتی پلکس این هستش که دو اسب بخار بیشتر داره به دلیل نوسان نکردن برق شمع ها(در سیستم مالتی پلکس با استفاده از تمام وسایل برقی دچار افت ولتاژ نمیشه )و به غیر اون تقیسم درست ومساوی نیرو برق رو داره که باعث دو اسب بخار نیرو بیشتری داشته باشیبم
گزارش
پاسخ دادن
21:31  1394/11/18

کاربر: Majid.EF
6

توی مالتی پلکس حجم زیادی از سیم کشی ، رله ها و فیوزها کم شده و در مجموع سیستم جدید و پیشرفته ای حساب میشه البته هر تکنولوژی جدیدی در کنار مزایای خوبش، مشکلات مربوط به خودش را هم داره ولی لذت استفاده از یک خودرو با موتور جدید و سیستم برقی بروز شده ارزش کمی ریسک را داره
گزارش
پاسخ دادن
00:39  1394/11/18

هادی
2

سلام به همه سمندسواران عزیز
دوستانی که میخوان ماشیناشونو تحویل بگیرن به محض خروج از نمایندگی نسبت به تعویض لاستیک اقدام کنند
چون لاستیکی که خود شرکت میزاری اصلا معلوم نیس چیه
من بعد 11 هزار کارکرد متوجه صدا از چرخ جلو شدم هر نمایندگی که بردم تشخیص ندادن از چیه صدا تا بردم نمایندگی بیک خراسانی ( مشهد ) بعد تست کردن ماشینو بردن رو جک لاستیکشو چک کرد گفت مشکل از لاستیکه کله کرده و گارانتی هم جواب نمیده امشب رفتم لاستیکاشو با 4حلقه کره ایی 205 عوض کردم خداروشکر بهتر شده

در ضمن دوستان مولتی و سخنگو هیچ فرقی نداره فقط صفحه کیلومتر مولتی خوشگلتر
ماشین خودم دوگانه سخنگو جلو پنجره سورنی تحویل برج 7
مصرف گاز تو شهر 200 جاده حدود 300

نه خداروشکر مشکل روغن ریزی و کم کردن داره نه مشکل کپ
ایشالله شماهم ماشیناتونو بگیرین و لذتش رو ببرین
00:36  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

کسی نتونست جواب بده فرق این دو در چیست فقط موتوری؟
03:47  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
حسین s5تحویل تیر
0

سلام عاقلا هم می تونن ثبت نام کنندبشرطی که عاقل واقعی باشی!
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1399/08/17

سلیمون
0

سپیده جون اگر عاقل باشی میری ثبت نام
میکنی، اما اگه فکر میکنی که عاقلی مطمعنا
اندازه اونایی که فکر میکنی احمقن هم عقل
نداری که بری ثبت نام کنی!! البته به احتمال
قریب به یقین موقع تحویل قیمتشو بالاتر
میبرن و اگه الان نقدی از بازار بخری به نفعته،
ولی برای کسی که پول کمتری داره خوبه.
گزارش
پاسخ دادن
15:44  1399/08/17

سلیمون
0

طاها جون اون ۱۱۲تا کانتینری که ۶۰میلیارد شده
داخلش پشکلم نبوده وگرنه بیشتر از اینا میرزید!
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1399/08/17

ستایش
0

من به جای شما باشم ثبت نام میکنم چرا علت داره چون 1400 ممکنه هزار تا اتفاق بیوفته و نمیشود بازار 1400 را پپیشبینی کرد به نظر من ثبت نام کنید ریسک نکنید مثل من که ریسک نکردم و ثبت نام کردم
گزارش
پاسخ دادن
16:31  1399/08/17

امین
0

اقا محسن موتور جفتشون ef7.موتوری هیچ فرقی ندارن.مالتی پلکس جلو پنجره قشنگ تری داره. وکلی از سیم کشی های قدیمو فیوز رله نداره.هر وقتم به ایراد بخوری لطف میکنی میبری ایران خودرو.چون تعمیر گاهای بیروناز عهده این سیستم جدیددر حال حاضر بر نمیان.منبع درامدی برا ایران خودرو
گزارش
پاسخ دادن
11:03  1394/11/18

رضا
1

باسلام من مدت دوماهه برای ef7 مااتی دوگانه تحویل سی روزه ثبت نام کرده ام ولی هنوز تحویل نداده ان خواستم بگم ایران خودرو سرمردم کلاه می زاره گول وعده های دروغین آنها رانخورین
06:37  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
cvvt1.7
4

سلام، میگن قراره ماشین اونایی که قبل از 14 بهمن ثبت نام کردن و تا الان فاکتور نشده
اونا رو هم مدل 95 بدن چقدر واقغیت داره.راست میگن یا اینم یه ترفنده برا توجیه تاخیراشون.؟
08:18  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

منم که تماس گرفتم همینو گفت.اما چقداین قضیه صحت داره الله اعلم.ایران خودرو زیاد ترفند میزنه نمیشه دستشو خوند !!!.
گزارش
پاسخ دادن
10:53  1394/11/18

داود
0

امین جان همین الان داییم از ایران خودرو زنگ زد که مولتی گاز سوز تا اخر اسفند تولید نمی شه باید کد عوض کنی سخنگو بگیری البته اینم بگم لحظه اخر گفت امروزم صبر کن تا فردا صبح بهت زنگ می زنم فردا به من بگه دیگه مطمئنم که تولید نمی شه میرم فردا عوض می کنم 29111 می گیرم چاره ای نیست
12:58  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

پس چرا همون روز که ثبت نام کردیم نگفتن که تا اخر اسفند تولید نداریم؟؟؟.چرا تماس نگرفتن که نداریم بیاین کد عوض کنین.؟؟؟؟.روزی که من ثبت نام کردم گفت فقط مولتی داریم.حالا میگن فقط سخنگو داریم.!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1394/11/18

امین
1

پس لطف کن اگه داییت فردا زنگ زد.خبرشم به منم بده
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1394/11/18

YAAS
0

با سلام روغن موتور توتال 7000 برای ماشین سمند ef7 چند هزار تا عوض کنیم بهتره
13:04  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
طاها
0

سلام
ممنون دوست عزیز
گزارش
پاسخ دادن
18:59  1399/08/19

میرزایی
1

استاندارد شرکت 10000 تاست ولی اگه توی شهر و ترافیک بیشتر استفاده میکنی زودتر عوض کن
گزارش
پاسخ دادن
19:19  1394/11/18

داود
1

اقا امین راستی اینم بگم سخنگو هم جلو پنجرش جدید هستش ربطی به مولتی نداره اصلا
13:04  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

اره اما یه مانیتور برای عیبای ماشین داره که سخنگو نداره
گزارش
پاسخ دادن
14:06  1394/11/18

YAAS
0

با سلام سمند lxبا جلو پنجره سورن فقط مختص مولتی پلکسه یا برای سخنگو هم می زارند
13:33  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

فقط واسه مالتی پلکس.به جای سخنگو بودن یه مانیتور داره
گزارش
پاسخ دادن
14:04  1394/11/18

داود
0

سلام یاس پسر خاله من 1 ماه پیش تحویل گرفت گاز سوز سخنگو جلو پنجرشم جدیده سورنیه
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1394/11/18

حامد
0

هم برای مالتی پلکس میزارن وهم برا سخنگو من ی مدل94صفرگرفتم تقریبا دوهفته پیش خاکستری واقعا خوشگله مالتی پلکس از سخنگو بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
10:49  1394/11/19

YAAS
1

جلو پنجره سورن برای الیکس رو برای اینکه موتور ef7 گرمای زیادی داره طراحی کردن ولی شنیدم فقط روی مولتی پلکس میزارن موتور شون که یکی هست پس گرمای موتورش یکی تازه سیم کشی تو مولتی کمتره یا روی سخنگو هم جلو پنجره جدید میزارن ؟؟؟
13:36  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
ugd
2

هر کاریش کنی آخرش وقتی ازش کولر بگیری توی گرما توی سربالایی های طولانی جوش میاره
گزارش
پاسخ دادن
16:27  1394/11/18

کاربر: SAMAND EF7
3

نمایندگی اردبیل موقع ثبت نام برام گفت جلو پنجره سورن فقط برای ef7سخنگوئه،منم با اینکه جلوپنجره سورنی دوست داشتم و مالتی ثبت نام کردم
گزارش
پاسخ دادن
18:51  1394/11/18

داود
0

فردا زنگ زد بهت خبر می دم اگه خواستمم برم کد عوض کنم بازم بهت خبر می دم
14:29  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
0

جناب ستایش که نمی‌دونم خانم هستین یا آقا انقدر من رو شرمنده نکنین، این گروه مال هیچکس نیست و لیدر و مقتدر و ضعیف هم نداره و نمی‌خواد، انتخابات که نداریم، تبادل نظر و تجربیات، از همین جا هم ممنون از ادمین و صاحب این وبسایت بابت این مجالی که به ما ها دادن
گزارش
پاسخ دادن
22:25  1399/08/19

محمد
6

باسلام... احتراما عرض کنم اولا تو تایپک مخصوص ef7 سواران گل لطفا یه مشت عقده ای پژو 8سوپاپی وارد نشن
حالا روی صحبت با شما داداشامه.. این حقیقت داره مدل 95 میدن به قبل 14 هیا..من رفتم شماره بدنه 95 برام رزرو شده بود.. گفت شنبه هفته بعد پلاک میشه. خلاصه بریم حالشو ببرین با مدل 95
16:54  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
داود
0

محمد جان مدل ماشین شما چیه که می گی هفته دیگه پلاک می شه؟؟؟مدل مال من ef7 مالتی پلکس پایه گاز سوزه کد 29110 ینی مال منم تا هفته دیگه میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
20:08  1394/11/18

کامیاربقایی
4

محمدآقا و عزیزایی که ef7 ثبت نام کردند و بزودی چشمشون به جمالش روشن میشه آقایون مبارکههههههههه
گزارش
پاسخ دادن
21:14  1394/11/18

محمد
0

داداش من 5بهمن ef7 مالتی پلکس بنزینی نوشتم. برید نمایندگی که ثبت نام کردید اگه نمایندگی بدرد بخوری رفته باشید واستون از ماشینای امانی که سهمیه دارن رزرو میکنن. به من گفتن 17 بیا تحویل بگیر. شنبه 17 ام رفتم گفت اگه 94 میخای وردار ببر اگرم 95 میخای واستا شنبه هفته بعد. منم گفتم صبر میکنم. البته کارت هدیه مالیده میشه.راستی من تهرانم شما کدوم شهرید؟
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1394/11/18

کاربر: SAMAND EF7
4

سلام داداش،ببخشیدکه اینو میپرسم ولی شما چندم ثبت نام کردید که شماره بدنه رو هم برات زده، آخه منم یازدهم دی ثبت نام کردم تحویل سی روزه فاکتورنشده که هیچ بهم گفتن احتمالا اوایل اسفند آماده برای صدور فاکتور بشه
گزارش
پاسخ دادن
20:21  1394/11/18

کاربر: SAMAND EF7
1

دوستان کسی میدونه آیینه های بغل ef7مالتی پلکس تاشو برقیه یا دستی.لطفا اگه میدونید بگید
گزارش
پاسخ دادن
20:24  1394/11/18

فرید
3

چرا قیمت سمند 1800 توی بازار بیشتر از سمند ef7 هست ؟
18:45  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
وحید
6

همانطورکه قیمت پژوپارس تو بازار کمترازکارخونه هست
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1394/11/18

پارس
0

اتفاقا پارس تنها ماشینی هست که به دلیل نداشتن فروش نقدی در بازار قیمت بیشتر کارخانه داره .
گزارش
پاسخ دادن
12:00  1394/11/19

YAAS
0

با سلام روغن موتور توتال 7000 برای ماشین سمند ef7 چند هزار تا عوض کنیم بهتره
19:11  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

پاسخ به آقا ارمان
۵ شهریور برام دعوتنامه صادر شده بود و اینکه همین الان پیامک صدور سند برا منم اومد
گزارش
پاسخ دادن
18:46  1399/08/21

آرمان
0

احتمالاً تحویل مرداد بودید دیگه درسته؟!
و ایشون هم باز حتمالاً جزو آخرین نفرات واریزی مرداد بودن پس باید شهریوری های آس ۳ دیگه منتظر سند خوردن باشن.... انشاالله
گزارش
پاسخ دادن
14:56  1399/08/21

علی
0

مبارک باشه
امیدوار شدم، منم تحویل مرداد هستم، ۱۹ شهریور تکمیل وجه کردم پس به احتمال زیاد همین روزا سند S3 منم صادر میشه
گزارش
پاسخ دادن
15:02  1399/08/21

روح الله
0

من که زودتر از شما ثبت نام کردم 12 اذر ثبت نام کردم پارتی بازی کرد کرمان موتور جناب ارمان علت چیه. شما که دست اندکار هستید و اطلاع دارید چرا اینطور شد
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1399/08/21

آرمان
0

علی آقا خاطرت هست چندم شهریور دعوتنامه تون صادر شد؟!
لطفاً شما هم فاکتور شدید اطلاع بدید ممنون
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1399/08/21

Majid
0

سلام
من 18هم تکمیل وجه کردم. تحویل مرداد هستم
امروز زنگ زدم کرمان موتور گفتن که اواسط آذر ماشین رو میدن
اما خب فعلا هیچ خبری از سند و بیمه.و... نیست اصلا
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1399/08/21

علی
0

پاسخ به آقا ارمان
۵ شهریور برام دعوتنامه صادر شده بود و اینکه همین الان پیامک صدور سند برا منم اومد
گزارش
پاسخ دادن
17:22  1399/08/21

جکs3قطعی تحویل آبان
0

دوست عزیز منم پارسال دی ماه ثبت نام اس ۳ با قیمت قطعی بودم تحویلش آبان ۹۹ ولی الان آبان داره تموم میشه ولی هییییچ خبری از دعوتنامه و اینا نیست ، کلا ۷۰ تومن روو ماشین وام دارم ۱۸ ماهه که فکر کنم به خاطر همین شرکت داره اذیت میکنه و نمیخاد سر وقت تحویل بده، هر کی اطلاع داره لطفا بگه ( اونایی که شرایط مشابه من دارن لطفا اطلاع بدن ببینیم آخه چرا ماشینای مارو تحویل نمیدن خیر سرشون تحویل همین آبان بودیم ولی آبان تموم شد هنوز اینا دعوتنامشم بهمون ندادن چرا، آقا آرمان اگه اطلاعی داری جون مادرت مارو هم در میون بزار...من توو تهران از یه نمایندگی خییییلی کوچولو خرید و ثبت نام کردم و مسئولشم یه زنه که شانس ما به نظر پیگیر کار مشتریاش نیست و میترسم از اینکه اینا نتونن حتی ماشین مارو برا این نمایندگی بفرستن آخه کلا به زور یه ماشین بیارن سمت نمایندگی این بابا اونم عمرا حالا حالا بتونه بگه براش با خودروبر بیارن
گزارش
پاسخ دادن
00:17  1399/08/22

Alireza MC
1

سلام می خواستم بدونم ef7مولتی پلیکس دلشبورد جدید هست .من ثبت نام کردم الان 1 ماه شده ولی میگن نداریم یعنی چی اخههههه پول رو میگیرن بد میگن نداریم اگه کسی خبر داره بگه مرسی
20:16  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
0

منظور کل تحویل مردادی ها بود خط اول.....
گزارش
پاسخ دادن
19:14  1399/08/21

روح الله
0

جناب ارمان با این اوضاع و احوالی که شما میگویید نهایت تاخیر باید تا اخر این ماه باشد s3 فعلا برای هیچ کس تو شهریور فاکتور نشده اینجوری که کرمان موتور میگفت تحویل تا دیماه طول میکشه ایا به نظر شما اینجور حرفی حقیقت داره یا سر کار هستیم
گزارش
پاسخ دادن
21:45  1399/08/21

پرشیا
5

سلام فردی به نام پارس در چند پست پایین تر گفته،،پژو پارس در واقع یک پژو 406 ایرانیست؟؟!!!،،اینکه گفتی یعنی چه؟منظور مثل ژیان که یک سیتروین ایرانی بود خخخخخ
20:33  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
8

همونطور که سمند یک بی ام و ایرانیست!
گزارش
پاسخ دادن
22:03  1394/11/18

کاربر: REZA XU7
2

آقا جواد عزیز ، تا حالا چندبار توسط کاربران این پیج گفته شده که سمند ظاهرش مثل بی ام و هست.
گزارش
پاسخ دادن
00:47  1394/11/19

سالار
0

شاید سمند شبیهش باشه ولی فکر نکنم ب ام و بعد ۷۰-۸۰هزار کیلومتر کارکرد به نفس نفس افتادن سمند بیوفته ماشالله ماله ما نسل اول اول بود به ۱۰۰ هزار تا نرسیده همه چیزش بهم ریخت کلیم خرجش شد ولی به زور داره راه میره ۲۰۰ هزار تا رسیده اگر بهتر از آریو و هر چینی دیگه ای در اون حد و قواره ماشین میشناسید اعلام کنید- ولی نو نه دست دو
گزارش
پاسخ دادن
19:07  1395/08/08

کاربر: جواد مهاجر
4

ما هیچ وقت سمند با bmw مقایسه نکردیم این شما هستید که پارس با همه چیز مقایسه می کنید
گزارش
پاسخ دادن
00:39  1394/11/19

رضا
1

دوستان سلام. ما امسال یه خودرو از ایرانخودرو تحویل گرفتیم ولی متاسفانه تو جاده ترمزش قفل کرد و تصادف بدی کردیم کاپوت و دو تا گلگیر و درب سمت راننده سرشاسی و رکاب زیر رنگ شد و حدود ده میلیون تومان از قیمت خودرو کم شد. آیا کسی تو ایرانخودرو آشنای کت و کلفت داره که این ماشین را رایگان برای ما در یکی از نمایندگی های ایرانخودرو تعویض کنه؟؟؟؟ هرکسی آشنا داشت پی ام خصوصی بده... دو میلیون تومان هم بهش هدیه میدیم پولمان هم نقده. وان کار عزیز جون مادرت تایید کن به قرآن به کسی توهین نکردم تبلیغ هم نکردم شاید یه بنده خدایی پیدا شد و مشکل ما را حل کرد مرسی از شما :smile:
21:58  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
روح الله
0

اینجوری که شرکت گفت s5 با تاخیر کار انجام میشود ولی s3 تحویل به روز است و مشکلی بابت مونتاژ نیست
گزارش
پاسخ دادن
21:46  1399/08/22

طاها
0

سلام
شرکت کجا گفته
گزارش
پاسخ دادن
22:38  1399/08/22

کاربر: REZA XU7
3

عوض کردن ماشین به این راحتی ها نیست.پدر منو دراوردن تا یه ماشین صفر بهم دادن.
با چی تصادف کردین؟
گزارش
پاسخ دادن
22:22  1394/11/18

اشنا
0

دلت خوشه ها ما پول دادیم ایران خودرو .ماشین نمیده بهمون .تو دنبال اینی که رایگان برات عوض بشه!!!!
گزارش
پاسخ دادن
23:09  1394/11/18

رضا
0

ترمزش قفل کرد خوردم به گاردریل البته سرعتم بالا بود
گزارش
پاسخ دادن
08:18  1394/11/19

رضا
0

اگه کسی آشنا داشت ایمیل بزنه. شماره بذارم تایید نمیشه مرسی
گزارش
پاسخ دادن
08:20  1394/11/19

محسن
0

کسی نتونست جواب منو بده که فرق موتوری ef7 مالتی پلکس با سخنگو موتوری منظورمه. اینای گفتید نیس. به ظاهر توجه نکنید. فرق خیلی مهم تری داره. اونو کسی میدونه؟؟؟؟؟؟،
22:44  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

خوب شمابگو فرقشو
گزارش
پاسخ دادن
23:32  1394/11/18

کیهان
0

قدرت مالتی پلکس دوئ اسب بیشتره
چون مال تی اصلا کاهش توان برق و نوسان رو نداره و به صورت مساوی نیرو برق تقسیم میشه و به همه جا (از جمله شمع (میشه
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1394/11/20

کاربر: امیرحسینEF
0

دریچه کاز تو بنزینی سیمیه و مانبفواد پلاستیکی
تو گازی دریچه گاز برقی و مانیفولد المینیومی
گزارش
پاسخ دادن
11:16  1394/11/19

کاربر: امیرحسینEF
0

سیستم مولتی سیم کشی کمتری نسبت به سخن گو داره
گزارش
پاسخ دادن
11:19  1394/11/19

محسن
3

فرقش اینه که موتور ef7 سخنگو دوگانه سوز نه تک سوز نه مالتی پلکس. تمام وسایل برقی بوش ecu بوش و موتور بوش میباشد.
23:56  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
406
1

بله درست متوجه شدید . پژو پارس ظاهر و موتورش رو از پژو 406 گرفته حتی طرح قالپاق ها و غربیلک فرمان پارس های قدیمی تر دقیقا از 406 گرفته شده . موتور xu7 اولین باز با پارس وارد بازار شد و دقیقا موتور 406 بود . بعدها به دلیل عملکرد عالی این موتور ، ایرانخودرو این موتور رو روی 405 و سمند هم نصب کرد . در واقع پژو پارس تلفیقی هست از 406 بر روی تعلیق 405
07:46  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
haD
0

سلام دوستان این پیش پنجره جدید رو روی ef7 سخنگو هم میزارن؟
دوستان اگه تا حالا کسی دیده خبر رسانی کنه ممنون میشم
08:57  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
1

با سلام
یک سوال داشتم این رینگ فولادی 15 اینچ که ایرانخودرو جزو آپشن ها ازش نام میبره همون رینگ سیاها با قالپاقه دیگه؟ خوب شد گفتن زیر ماشین رینگه وگرنه ما فکر میکردیم آجر زیرشه!!!!!
09:57  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
یک دوست
2

سلام عزیزان.بد جوری وسواس ماشین گرفتم.بین اس دی مدل نود تمیز و پارس دو گانه مدل نود تمیز و ای اف سون دوگانه صفر موندم.لطفا راهنمایی کنید.
11:03  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
یک دوست
0

خداییش بگید دیگه.
گزارش
پاسخ دادن
19:42  1394/11/19

مخلص
3

عزیزان سمند سوار لطفا با افرا هشت سوپاپ هم کلام نشید گناه دارن.
11:06  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
پارس
0

هر وقت کشش و گشتاور کافی داشتی و نیاز نبود دنده ها رو تا 6000 گاز بدی که ماشین به سختی از سربالایی بالا بره بعد بیا بحث کن . این موتور 16 سوپاپ تو به علت گشتاور ضعیفی که داره وقتی کولر زدی میشه مثل پراید و دیگه راه نمیره و افت کولرش خیلی شدیدی داره اما همون موتور 8 سوپاپ که میگی اصلا افت کولر نداره . این موتور 16 سوپاپ تو اگر نصف همون موتور 8 سوپاپ کار کنه ازش هیچی نمیمونه چون یک موتور دوربالاست و استهلاکش به شدت بالاست . همین موتور 16 سوپاپ شما با اولین عیب و ایرادی که پیدا کرد دیگه درست بشو نیست و تا نفروشیش ازش راحت نمیشی . این موتور 16 سوپاپ شما رو کسی در بازار نمیخره و همه ازش فراری هستن و اسمش رو که بیاری همه فرار میکنن . به دسته موتورهای همین موتور 16 سوپاپ خودت نگاه کن تا اوج سرهم بندی شدن رو ببینی . این موتور 16 سوپاپ تو کپ کردن قسمتی از ذاتش هست و با فشار پدال گاز به جای شتابگرفتن اول کپ میکنه و بعد از چند ثانیه تازه یادش میاد که باید شتاب هم بگیره . همین موتور 16 سوپاپ شما در دورهای بین 3000 تا 3500 صدای بم بسیار آزار دهنده ای تولید میکنه.
گزارش
پاسخ دادن
11:58  1394/11/19

بنده خدا
7

آقای پارس برو با تراکتور قارقارک خودت حال کن دیگه اینجا هم نیا
کسی اسلحه رو پیشونیت نذاشته که بیای اینجا دروغ سر هم کنی
گزارش
پاسخ دادن
12:46  1394/11/19

امین
0

سلام داود جان چه خبر؟ من زنگ زدم ایران خودرو میگه ماشیناتون رو از شنبه بامدل 95 میدن.چقد صحت داره نمیدونم.شما داییت چی گفت؟
11:42  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
SAMAND EF7
1

سلام آقا امین شما چندم ثبت نام کردید؟ما که هنوز چشم انتظاریم...!
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1394/11/19

SAMAND EF7
1

سلام آقا امین،شما چندم ثبت نام کردید؟من 11دی ثبت نام کردم هنوز هم که هنوزه چشم انتظارم...!
گزارش
پاسخ دادن
13:09  1394/11/19

امین
0

سلام به دوستان عزیزم.من 13 دی ثبت نام کردم.منم مثل شما چشم انتظارم که کی تحویل میدن.یه هفته صبر کنیم شاید دادن انشاالله!!!
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1394/11/19

امین
0

من 13 دی.وچشم انتظار
گزارش
پاسخ دادن
13:28  1394/11/19

داود
0

سلام امین جان تماس گرفت داییم میگه تا شنبه صبر کن گفتم باشه
گزارش
پاسخ دادن
18:03  1394/11/19

داود
0

مثل اینکه ایران خودرو با ناجا به مشکل خورده سر مدل 95 ولی تا شنبه یکشنبه حل می شه
گزارش
پاسخ دادن
18:30  1394/11/19

امین
0

مرسی داود جان
گزارش
پاسخ دادن
21:54  1394/11/19

محمد
1

از مزایای مولتی پلکس این هست که همیشه حداقل یک آلارم و اخطار روی صفحه کیلومتر وجود داره و روی اعصابت پیاده روی میکنه . مزیت دومش هم این هست که حتی یک لامپ قوی تر یا زنون هم نمیتونی نصب کنی و همش باید آلارم رو تحمل کنی . مولتی پلکس ایرانخودرو هم مثل ef7 ایرانخودرو فقط اسمش پیشرفته و جدید هست اما در عمل نه تنها نسبت به سیتستم های قدیمی تر بهتر نیست بلکه کلی مشکل لاینحل هم بهش اضافه شده . ایرانخودرو میدونه افرادی هستن که فریب اسم ها رو میخورن و درنتیجه با اضافه کردن چند تا اسم و عنوان و سرهم بندی کردن موتور یا سیستمی که فقط سایه یک موتور یا سیستم پیشرفته هست این افراد رو جذب میکنه
11:49  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Majid.EF
0

خوب مزایای سیستم مالتی پلکس را گفتی خیلی ممنون حالا شما زحمت بکش از مزایای یه پژو قدیمی با موتور ۸ سوپاپ طراحی ۳۰ سال پیش برامون بگو .ما تصمیم داریم نظرات شما را سبک سنگین کنیم تا یه ماشین ایده آل بخریم .البته یه نکته را مده نظر داشته باش که الان سال ۲۰۱۶ میلادیه نه ۱۹۸۰
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1394/11/19

محمد
1

قابل توجه آقا مجید.این پست رو یک بنده خدایی نوشته.من کپی میکنم.لطفا بهش جواب بده: خدا برای شما و امثال شما انسانهای نامرد که خودشون تو چاه افتادن و میخوان همه رو هم تو چاه ببینن نسازه من با توجه به دروغهای امثال شما رفتم سمند ای اف7 خریدم الان دقیقا سه ماه و چهار روزه دارمش و به جز خرابی و اعصاب خردی از این ماشین چیزی ندیدم و هر روزم شده سر و کله زدن با ایرانخودرویی ها و درب نمایندگی از زوزه کشیدنش که میگن طبیعیه از ایراد قفل درب هاش که مسیولان گفتن به خاطر سیم کشی و دمای موتوره از روغن ریزیش که هر شب باید موقع پارک کردن تو خونه کارتن زیرش بگذارم از اینکه جرات ندارم یک مسیر بیرون شهر رو باهاش برم چون میترسم تو راه خراب بشه اخه کدام ماشین صفر رو میشناسین که اینطوری باشه بعد میاین و با اب و تاب از تکنولوژی برتر با مردم حرف میزنین خب انسانیت میگه خودت ضرر کردی نباید بگذاری دیگران هم گرفتار بشن عزیز من وقتی با زن و بچه تو راه ماشین صفرت خراب میشه اون موقع گاری هم از اون بالاتره در بنگاه هم که میبری طالب نداره اگه از دوستان تکنولوژی باز کسی طالب ای اف 7 من با ضرر میفروشم و الان هم
12:11  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

آقا مجید باز طبق معمول فقط توجیه میکنی و چند کلمه و حرف کلی و غیر فنی ارایه میدی
گزارش
پاسخ دادن
20:19  1394/11/19

کاربر: Majid.EF
5

نوشتن چرند و پرند در فضای مجازی نه زحمتی داره و نه مالیاتی ،منم میتونم صدتا شکواییه پر سوز و گداز در مورد بلاهایی که موتور 8 سوپاپ پژو با سوزوندن سرسیلندر و صد تا خرابی دیگه وسط مسافرت یک خوانواده سرشون آورده اینجا بنویسم ولی من دنبال بحث عقلانی میگردم نه احساسی ! واقعیت اینه که موتور ef7 علاوه بر اینکه مشکلات قبلی را نداره داره برتری خودش را به شکل روشنی نشون میده وقتی یه شرکت بهترین محصولش را با موتور ef7 بیرون میده نشون میده که این موتور ارزش ریسک کردن داره و استقبال و نظرات مثبت خریدارن نشون میده نظر من نسبت به نظر تو به واقعیت نزدیک تره
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1394/11/19

سلام
1

تا حالا دقت کردید تمام دینام و اویل پمپ با یک تسمه به حرکت درمیان و بریدن این تسمه مساوی با سوختن موتور در اثر نرسیدن روغن هست ؟ کدوم موتور اینجوریه ؟ شما که میگین پیشرفته است آخه این چه پیشرفتیه ؟ تازه تسمه تایم هم به کنار . الان باید همش مواظب و نگران دو تا تسمه باشی همیشه . توی موتور 1.8 پمپ روغن داخل کارتر با زنجیر وصل هست و واتر پمپ هم با تسمه تایمینگ . برای همین هست که اگر تسمه دینامش برید موتور هنوز بدون مشکل کار میکنه اما یا ef7 اگر تسمه دینام برید موتور هم میسوزه یا حداقل توی راه میمونی. با موتور 1.8 با بریدن تسمه دینام حداقل توی راه نمیمونی . خداوکیلی اخه این چه طرحی هست که واسه ef7 دادن و پمپ روغن و دینام و همه چی به یه تسمه وصله . این هم شد پیشرفت
12:49  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
محمد
11

اقا یا خانم سلام
اصلا ما میخایم پولمونو بریزیم دور.. به شما و امثال شما ارتباطی داره؟؟؟
بعدشم هیچوقت از موتور xu که ذاتا معیوبه و روغن کم میکنه دفاع نکن. تو یه خودفروخته ای.. مرحوم هویدا پیکان سوار بود بخاطر وطن دوستیش.. منم ef7 سوارم بخاطر برند ملیم.. دیگه کافیه انقد از رو حسادت دل این مردم رو خالی نکن
همین پژو 301 که میخاد بیاد ایران موتورش از ef7 ضعیفتره
در کلام اخر
همه این بحث ها به کنار تعداد سوپاپ هاتو بگو بخندیم :))))))))))))
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1394/11/19

محمد رضا
8

خیلی اتفاقی این صفحه رو دیدم..(حوصلم سر میرفت چرخ میزدم)..
عزیزان ..دوستان ..قربونتون برم..
ماشین میخواید بخرید مبارکتون باشه ..هرچی بخرید بردید ..تمام این امکانات برای ما طراحی شده حالا کم یا زیادی کیفیت یادم میندازه این همون جمله از ماست که برماست ...خوب کار بکنی ، کار خوب بکنی پول خوب در میاری و ماشین خارجی خوب میخری ..کم کار کنی چه فکری چه بدنی به ذلت میافتی اصلا پول نداری که لگن هم سوار شی...
حالا ذهنت رو درگیر این کن که این امکانات رو ما توی ایران باید چه مبلغی پرداخت کنیم تا تهیه کنیم..من اسایش رو در جوانی با پیکان مدل 79 که صفر خریدم 4.630 داشتم سال 85 دانشگاه قبول شدم و با اینکه فکر میکردم پیکان ماشین خوبیه ولی روم نمیشد برم باهاش دانشگاه ..سمند مدل 84 یک سال کارکرده خریدم..بعد پژو پارس صفر خریدم همون سال 85 ..بعد پراید خریدم..بعد دوباره سال 94 سمندef7.
من اسایشم رو ایمنی ام رو با درآمدم مقایسه کردم و توی سمند پیدا کردم..وگرنه درآمدم کفاف میداد حتما ماشین رویایی ام فوردموستانگ میخریدم.
عزیزانی که ef7 سوار نشدید و فقط از کپ کردنش شنیدین ..در همین خیال بمونید..
13:34  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: دادستان
1

سلام. داداش ایول بنده هم تقریبا یکماه کامل نشده که ای اف 7 دوگانه سخنگو مدل 94 گرفتم دقیقا به نتیجه گیری شما رسیدم. بذار بمونن تو کفه حرفایی که فقط شنیدن ولی تجربه سواری ای اف 7 یه چیز دیگس. یاعلی.
گزارش
پاسخ دادن
22:32  1394/11/20

YAAS
0

مگه اویل پمپ به تسمه دینام وصله تو ef7 و اگر پاره بشه موتور باید بسوزه ؟؟؟؟؟؟
13:36  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
سلام
2

اویل ماژول و دینام و کمپرسور کولر و پمپ هیدرولیک با یک تسمه به حرکت در میان . تسمه تایمینگ و واتر پمپ هم که با هم هستند . بریدن تسمه دینام برای ef7 خطرناک هست چون روغن کاری قطع میشه . در xu7 پمپ روغن درون محفظه روغن بوسیله یک زنجیر به میل لنگ متصل هست و بر روی تسمه دینامش فقط دینام و پمپ هیدرولیک و کولر قرار دارند . درنتیجه با بریدن تسمه دینام xu7 همچنان امکان حرکت هست فقط فرمان سفت میشه و باتری شارژ نمیشه ولی به راحتی میشه تا 30 یا 40 کیلومتر باهاش طی کرد تا باتری خالی بشه ولی در ef7 به علت از کار افتادن اویل ماژول چنین امکانی وجود نداره .
گزارش
پاسخ دادن
13:56  1394/11/19

ناصر
7

سلام محترم! منظورت از نوشتن این چرندیات چیه؟ بابا مردم که از پشت کوه نیومدن اگه حرف بدرد بخور داری بسم الله ولی اگه میخوای با این حرفای مسخره ذهن مردم را خراب کنی عملت خیلی زشته .من از سال ۸۸ سمند موتور ملی دارم و هیچ کدوم از این افسانه بافی یای تو رو تا حالا ندیدم بهتره بری در مورد ماشینی که داری نظر بدی كه حده اقل بدرد چهار نفر دیگه بخوره
گزارش
پاسخ دادن
16:37  1394/11/19

محمد رضا
3

توی همین خیال بمونید و سعی در تلقین به دیگران نداشته باشین..
از من که دارم بپرسن میگم دنده یک پاتو رو گاز بذاری محکم روی گاز کپ میکنه اما اگه اروم گاز بدی نه..اگه کپ میکنه چون میفهمه راننده میخواد با شتاب حرکت کنه و درچه هوا رو بیشتر باز میکنه که بیشتر بنزین بسوزونه و دنده دو به بعد هیولای مهارنکردنی میشه ..مصرف سوختت هم برمیگرده( اونم تقریبا )به همون دوران پارک ژوراسیک موتورای چی بود xu7.. با این تفاوت که توان خروجی موتورت 1.32 برابر بیشتر از اون موتور با تکنولوژی 30 سال پیش هست.
14:22  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
7

توی همین خیال بمونید و سعی در تلقین به دیگران نداشته باشین..
از من که دارم بپرسن میگم دنده یک پاتو رو گاز بذاری محکم روی گاز کپ میکنه اما اگه اروم گاز بدی نه..اگه کپ میکنه چون میفهمه راننده میخواد با شتاب حرکت کنه و درچه هوا رو بیشتر باز میکنه که بیشتر بنزین بسوزونه و دنده دو به بعد هیولای مهارنکردنی میشه ..مصرف سوختت هم برمیگرده( اونم تقریبا )به همون دوران پارک ژوراسیک موتورای چی بود xu7.. با این تفاوت که توان خروجی موتورت 1.32 برابر بیشتر از اون موتور با تکنولوژی 30 سال پیش هست.
14:28  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
حسین
1

ایول دقیقا
گزارش
پاسخ دادن
17:33  1394/11/19

کاربر: Majid.EF
3

درطراحی موتورهای جدید برای انتقال یکنواخت نیرو به پمپ کولر اویل پمپ واترپمپ(اویل ماژول) دینام و هیدرولیک فرمان از یک تسمه یکپارچه استفاده میشه این کار به دلیل حذف اتصالات متعدد مکانیکی به میلنگ در مصرف نیرو صرفه جویی میکنه و بار اضافی از موتور را به مقدار قابل توجهی کم میکنه(یکی از دلایل بالا بودن راندمان در موتورهای پیشرفته) جنس پهنا و کیفیت این نوع از تسمه ها از تکنولوژی تسمه تایم استفاده شده و کیفیت و دوام بسیار زیادی نسبت به تسمه های مورد استفاده در موتورهای قدیمی و منسوخ مثل xu7 یا موتور تخت پیکان داره در صورت پاره شدن احتمالی تسمه در سمند ef7 سیستم سخنگو به سرعت پیغام فشار روغن و دمای آب را پخش میکنه ویک راننده عاقل به دلیل از دست رفتن سیستم های حیاتی موتور و هیدرولیک فرمان قطعا به سرعت توقف میکنه و بعد از رفع ایراد به حرکتش ادامه میده .در ضمن مطرح کردن این ایرادات زاییده ذهن افرای کینه توز و کهنه پرسته که تحمل قبول برتری فنی ef7 براشون خیلی سخته ! شما شنیدید یا کسی را سراغ دارید که چنین مشکلی براش پیش اومده باشه ؟ جواب روشنه چون تسمه مدتها قبل از پاره شدن نخ نما میشه
15:37  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
پارس
1

مجید تو تازه فهمیدی اویل ماجول و روغن کاری کل ef7 به یک تسمه بستگی داره . ضمنا واتر پمپ هم روی این تسمه نیست . روغن کاری موتور رو نميشه باهاش شوخی کرد یک لحظه روغن قطع بشه کل موتور از دست رفته حالا تو همش بیا بگو پیشرفته و جدید و مدرن . این طراحی غلطه . ضمنا اگر ماشین بتونه بدون تسمه دینام حداقل تا نزدیکترین پمپ بنزین یا تعمیرگاه برسونه آدمو و تو راه نمونی کجاش مشکل داره ؟ وقتی تسمه دینام ef7 برید اگر هم موتور نسوزه و خاموش کنی زود دیگه تو راه موندی و حتی نمیتونی موتور رو روشن کنی تا بخاری بگیری ازش . دنبال توجیه الکی نباش . تو حتی سیستم کارکرد موتور ماشین خودت رو هم نمیدونی
گزارش
پاسخ دادن
19:31  1394/11/19

پارس
0

واتر پمپ روی تسمه دینام نیست . با تسمه تایم به حرکت در میاد . کجید حداقل برو سیستم ماشین خودت رو یاد بگیر
گزارش
پاسخ دادن
07:40  1394/11/20

کاربر: Majid.EF
0

محمد تو فهمیدی اویل ماژول (به قول ننه جونم اویل ماجول) شامل اویل پمپ و واتر پمپ و اویل کولر میشه یعنی این مجموعه با یک پولی میچرخه واترپمپ کجا بود عمو جان!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
23:43  1394/11/19

Alireza MC
1

ایا این مدل داشبورد جدید هست و شبیه به سورن
15:43  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Majid.EF
10

بعضی از کاربران ناخواسته و یا مغرضانه دست به مقایسه موتورهایی میزنن که نزدیک به ۴۰ سال اختلاف تکنولوژی باهم دارن ! دلیل اینکه موتور xu7 با مصرف ۱۴لیتر بنزین فقط ۹۷ اسب قدرت داره همین عدم رعایت بهینه سازی فنی و تکنولوژی هست که به دلیل پایین بودن سطح تکنولوژی در زمان طراحی بوده و رعایت نکات بهینه درافزایش راندمان انرژی که باعث برتری ef7 و موتورهای مشابه نسبت به موتور منسوخی مثل موتورxu7 شده .حذف زنجیر و اتصالات اضافی قدیمی و استفاده از سیستم یکپارچه اویل ماژول علاوه بر کاهش قابل توجه صدا و لرزش موتور ef7،مقدار زیادی از هدر رفت نیروی موتور را مرتفع میکنه و باعث برتری اقتصادی در کنار برتری واضح فن آوری میشه.اساسا نباید یه موتور پیشرفته ۱۶ سوپاپ را با امکانات یک موتور کلاسیک ۸ سوپاپ مقایسه کرد همینطور که یک مبایل جاوا قابل قیاس با یک مبایل پیشرفته اندروید یا ios نیست
16:09  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

مشکل تو همین که موتور و پدیده های مکانیکی رو با موبایل و وسایل الکترونیکی مقایسه میکنی . اگر این حرفهای تو درست بود فورد موستانگ 2016 رو با حجم 6400 سی سی و تنفس طبیعی نمی ساختن و یک موتور 1644 سی سی روش نصب میکردن !!! قوانین و پدیده های مکانیکی واقعی و طبیعی هستند و با تجهیزات الکترونیکی از زمین تا آسمون فرق دارن .
گزارش
پاسخ دادن
10:54  1394/11/20

کاربر: تهرانی اصل
4

عزیز جان اندرویید رو با جاوا نوشتن....
خوب گفتی ها اما مثال آخرت غلط بود
بهتر بود میگفتی نوکیا1100 رو با آیفون مقایسه نکنید...
گزارش
پاسخ دادن
17:56  1394/11/19

کاربر: تهرانی اصل
7

دم سمند ef7 گرم که در هیچ صورتی حتی با 5 نفر سنگین وزن و صندوق پر و با کولر و بخاری با هم - برای اینکه شیشه ها بخار نکنه- و در پیچ و گردنه هیچ وت کم نمیاره و مصرفش از صدی 9 بیشتر نمیشه...
ما که جز خوبی از ef7 چیزی ندیدیم...
مدل 93 و 25 تا کارکرد
گزارش
پاسخ دادن
18:01  1394/11/19

کاربر: Majid.EF
0

ببخشید موبایل صحیح است مشکل از تایپ هوشمند
گزارش
پاسخ دادن
19:01  1394/11/19

علیرضا
0

اقایون محترمی کهسمند بنزینی lxدارن خداوکیلی نظر بدن من میخوام ثبت نام کنم خوبه یانه البته ازنوی ef7 ممنون جواب بدید
17:19  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

سلام دوستان عزیز میخوا ال ایکس بنزینی بخرم ای اف سون خوبه یا نه
17:25  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: تهرانی اصل
5

شک نکن خوبه...
مکانیکها چون وارد نیستن میگن خوب نیست اما واقعا محشره...
اواخر دهه 70 خودمون همینطور بود میگفتن glx خوب نیست چون قطعاتش گونه و تعمیرکارش کمه..
فاتحه یxu خونده شده....
گزارش
پاسخ دادن
18:04  1394/11/19

مبین
0

سلام دوستان.کسی هست که بگه شرایط انصراف از ثبت نام خودرو درایرانخودرو چیه وچقدر طول میکشه که پول برگشت بخوره
18:26  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
0

من 206 اس دی ثبت نام کردم دهه فجر پارسال اما با دیدن مشکلات فراوونش از جمله کلاج مجبور شدم از ثبت نام انصراف بدم ..وقتی در اردیبهشت ماه دعوت نامه اومده بود که مابقی پول رو واریز کنم این کار رو کردم..تقریبا 10 روز هم طول کشید تا مبلغ رو بهم پس دادن..میری جایی که ثبت نام کردی و دعوت نامت رو پس میدی برات یه نامه صادر میکنن که چک برای شما در تاریخ فلان صادر میشه و باید بری از بانک صادرات تحویل بگیری ..فقط هم بانک صادرات باید بری ..بعد از مراجعه کردن در تاریخ فلان اعلام شده میری بانک صادرات به شما میفرمان حساب صادرات داری بریزن توش یا یه چک بانکی در وجه یه بانک دیگه که حساب داری بکشن..وسلام
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1394/11/21

محمد رضا (sender)
2

عزیزان و دوستانی که سمند با موتور پژو دارن و تا به حال ef7 سوار نشدن لطفا در همون حد تعریف از سمند خودشون نظر بدن ..خواهش میکنم وارد موضوع ef7 نشید چون بحث سواری این موتور با موتورهای تکنولوژی قدیمی واقعا فرق داره و رسیدگی به این موتور یه حساسیت های یک انسان معمولی رو میطلبه نه یه بیخیال و کالیبره که ماشین تا ماتحت رو نکوبه زمین دست به ماشین نمیزنن..و همچنین خرید از ایران خودرو شانسیه..پس شانستون رو با ماشین صفر امتحان کنید و یا دست دوم میخرید از یه اشنا بخرید که بدونید فهم خودرو سواری رو داره و ماشین توی دستش سالمه ..به هیچ عنوان از غریبه ناشناس نخرید علی الخصوص وقتی کیلومترش نسبت به سال ساختش به شدت پایینه ..( سالی 12000 تا خیلی خوبه ) ..مخصوصا مدل بالا هارو ..چون اون ماشین رو امتحان کرده حالا میخواد از شرش خلاص شه .. در آخر هرکس هرچی دوست داره بخره ولی سمند حرف نداره مخصوصا با موتور هیولای EF7 .( واقعا میگم هیولا ).البته شانس شما نداشتن روغن ریزی خخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1394/11/21

کاربر: SAMAND EF7
0

دوستان کسی میدونه آیینه های بغل ef7مالتی پلکس تاشو برقیه یا دستی.لطفا اگه میدونید بگید
18:58  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: SAMAND EF7
0

آیا آیینه های بغل ef7 مالتی پلکس همانند دنا تاشو برقیه؟
19:03  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
داود
0

نه فدات شم ایینه ها تاشو برقی نیست نه مولتی نه سخنگو هیچکدوم,ولی می تونی نصب کنی ۴۰۰ تومنه
گزارش
پاسخ دادن
19:54  1394/11/19

محمد
1

مجید جان تو اگر ef7 منفجر هم بشه میای میگی این از نشانه های پیشرفتگی ef7 هست که منفجر میشه !! عزیز من تا کی میخوای چشمت رو بر واقعیت ها ببندی . این رو بدون که این بحث تسمه برای اویل ماژول که گفته شده هیچ برتری برای ef7 نداره و فقط و فقط برای ارزان سازی و سرهم بندی این طرح داده شده . بریدن تسمه دینام خیلی هم نادر نیست و بریدن این تسمه در ef7 منجر به نابودی موتور میشه و خودت هم میدونی که ایراد پیدا کردن ef7 به این معنی است که دیگه قابل تعمیر شدن نیست و دیگه هيچوقت موتور نميشه . آقا مجید معایب ef7 رو بپذیر و سعی نکن برای هر ضعفی یک توجیهی سرهم کنی و واقعیت رو وارانه جلوه بدی
19:17  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
سعید
2

من اردیبهشت امثال ماشین و تحویل گرفتم 23 بار به تمام تعمیرگاهای مجاز سر زدم ولی عیب ماشین و پیدا نکردن و فقط گفتن ای کاش ماتور ملی نمیخریدی مگه من سر رشته موتور ماشین دارم که بدونم موتور ملی چگونه بود
19:28  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
فشمی
3

من مرداد ماه ۹۳ سمند ef7 باسیستم سخنگو را تحویل گرفتم و تا حالا ۵ بار رفتم نمایندگی ۴ بار برای سرویس رایگان کارت طلایی و ۱ بار برای مشکل صندلی .در هر بار مراجعه با تعداد زیادی از خریداران محصولات پژو روبرو میشدم که با مشکلات عجیب و غریب موتور و گریبکس مواجه شده بودن و به اشتباه در خریدشون اعتراف میکردن ولی من از انتخابم راضی هستم و احساس میکنم خیلی بیشتر از پولی که دادم بدست آوردم
گزارش
پاسخ دادن
22:57  1394/11/19

محمد
5

آقا مجید با یک حرفت موافقم که ef7 به اهداف اقتصادی و ارزان بودن طراحی شده و هدف اصلا قصد ساخت یک موتور سخت جون و پرکشش نبوده . Ef7 کم میکنه شما میگی از پیشرفته بودنشه . Ef7 کشش ضعیف داره میگی موتور پیشرفته فقط دور بالا خوب راه میره و دور پایین باید ضعیف باشه . Ef7 تمام سیستم روغن کاریش با بریدن یک تسمه دینام از کار میافته شما میگی این نشان پیشرفته بودنشه . Ef7 قطعات گران داره و تعمیرش سخت و گاهی غیر ممکنه شما میگی این نشانه مدرن بودنشه . Ef7 با کولر زدن شدیدا افت پیدا میکنه شما میگی کولرش خیلی پیشرفته است . شما فقط میخوای هر چیزی رو با چند تا حرف کلی توجیه کنی و واقعیت رو وارونه جلوه بدی . هیچکس نگفته xu7 موتور عالی و بی نقصی هست اما طرفداران xu7 نقص هاش رو قبول دارن و خودشون رو فریب نمیدن اما شما فقط سعی داری خودت و دیگران رو توجیه و قانع کنی . شما که میگی پیشرفته است خوب با موتور الانترا و مگان مقایسه اش کن. موتور پیشرفته با این قیمت وجود نداره دوست عزیز . الان ef7 کارخانه قیمتش با xu7 یکی هست و توی بازار قیمت کمتری هم داره نسبت به xu7
20:07  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 60 61 62 63 64 65 66 صفحه آخر
صفحه 63 از 924

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ali : سوالتون بسیار نامفهومه دوست
یوسف : ایشالله توی همین روزا فاکتور میشه تا آخر اردیبهشت احتمالن فاکتور کنن منم امروز فاکتور شدم v2 بودم
یوسف : سلام دوستان ماشین بنده تارا v2 بود رنگ سفید فروش فوری تکمیل وجه ۲۶ مهر تاریخ تحویل ۲۶ دی ماه بود امروز بالاخره فاکتور شد بخشنامه4642 با آرزوی فاکتور شدن تمام ماشینها 🙏
عادل : سلام دوستان تاریخ آماده برای صدور فاکتور امروز بازهم تغییر کرده و شده چهاردهم اردیبهشت دریافت پرونده هم قبلن مهرماه ۱۴۰۲ بود حالا شده تاریخ امروز یعنی چهاردهم اردیبهشت فک کنم فقط بلدن این تاریخها رو عوض کنن کار دیگه ای که انجام نمیدن
شکایت قضایی : دوست من اگر کامنتهای این سایت رو میخوندی متوجه میشدی کرمان موتور تنها شرکت خودروساز هست که فقط با شکایت قضایی در دفتر خدمات قضایی میتونی خسارت دیرکرد بگیری وگرنه وقتی درخواست پیش خودشرکت ثبت کنی دوسال هم بگذره اصلا اتفاقی نمی افتد. دوستان که توضیح دادند بعد از دو سال صبر و طی شکایت در دفتر قضایی سه ماهه خسارت گرفتند.
s3 سفید تهران : اگر تحولی بخواهیم انجام بشه اول باید شکایت کنیم تعزیرات و مهمتر از اون یکشنبه همگی حضوری بریم جلوی دفتر کرمان موتور اعتراض کنیم وگرنه تا تیرماه هم خودرویی تحول نمیگیریم.
محسن : به آقا وحید ممنونم که جواب صحیح وکامل میدی
امید : دوستان لطفا یه راهنمایی بکنید. من کارت ماشینم واسم اومده ولی از طریق پلیس من‌که‌نگاه میکنم هنوز برگ سبز واسم صادر هم نشده علتش چیه؟ چیکار باید بکنم؟؟۱۹ اسفند فاکتور شدم . بیمه و پلاکمم انجام شده
J4 : نه فقط شماره شاسی شده.
تارا دستی : سلام دوستان من تارا دستی پنج دنده مشکی تحویل۶بهمن هستم هنوز فاکتور نشده به نظرتون چقدر دیگه طول می‌کشه خسته شدیم خداییش انقد پیاده اینو نه مسافرتی مردیم خدا لعنت کنه مسخره کردن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
معین : سلام. مگه جمعه هم فاکتور میکنن؟؟
موتور جدید : سلام امیر داداش مبارکه.به سلامتی همیشه خوش خبر باشی.فکر میکردم ایرانخودرو رو با موشک زدن که خبری ازشون نیست🤣🤣🤣
اتومات ارتقا یافته 31 فروردین : ارتقا یافته ها که قرار بود تاخیر نداشته باشند فراموش شدند و یک مدت زیادی هست که خبری از فاکتور شدنشون نیست.
عسل دوگانه : سلام ما بهمنی بودیم 141500 دادم اسفندحتما 2و3 تومن کمتره
رانا 29 اسفند : سلام، جمعه!!؟
امیر دوگانه طرح بکپارچه تحویل 30دیماه : سلام دوستان امروز جمعه ماشینم پلاک شد خداروشکر پلاک شدن ها راه افتاده.دوگانه تکمیل وجه 19 اذر هستم
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : سلام مبارکه امروز جمعه هست مگه فاکتور میکنند؟
میلادسورون دوگانه تحویل اسفند : سلام.دی ماهی هاتاچندم فاکتورشدن چندروزه خبری نیست ازشان جواب لطفافقط دی ماه تشکر
اسفندی : چرا اینجوری حرف میزنی
اسفند دوگانه ساینا : سلام یکشنبه ساعت 10 صبح سایپا خراب شده