امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1761
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)100
مصرف سوخت شهر (لیتر)13.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)7
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.5
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

1265 نظر

علی گشتاوری
4

کسی که یک موتور1700سی سی مثل xu7 و یابدتر از اون xum روی بدنه حلبی پارس میخره و فکر میکنه خیلی قوی و پر قدرت هست از ماشین و موتور هیچ بلد نیست . وقتی تعداد سوپاپ کافی نباشه ماشین در سربالایی تبدیل به تانک میشه و کفی مثل تراکتور راه میره . همیشه یادتون باشه که xu7 بنزینی رو که در دور 3000 نابود میکنه ef7 در دور 5000 حروم نمیکنه و دقیقا دلیل تبدیل شدن ef7 در سربالایی به یک موتور قدرتمند همین سیستم پیشرفته cvvt هست . تنها چیزی که گشتاور دور پایین تولید میکنه فقط و فقط مصرف دو برابر سوخت در موتور قدیمی 8 سوپاپ هست و دیگر هیچ . سوپاپ و میل سوپاپ گشتاور دور بالا تولید میکنن و موتوری که گشتاور دور بالا داره در روی جاده تبدیل به هیولای سرعت میشه مثل ef7 و tu5 روی سمند و پارس
01:11  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
مجید
1

ممنون مطلب جالبی بود
گزارش
پاسخ دادن
01:29  1394/08/15

کاربر: Reza
11

حداقل یه ذره،فقط یه ذره اطلاعات داشته باش.XU7 حجمش 1800 سی سی هست نه 1700 !
اوکی کوچولو؟
گزارش
پاسخ دادن
01:29  1394/08/15

شهاب
12

میدونید ef7 سوارا و ال90 سوارا چیو نمیتونن ببینن !!؟؟؟ اینا محبوبیت پارس بین مردمو نمیتونن ببینن و جالبه که فکر میکنن مثلا اگه موتور xu7 چینی شده ولی در عوض ef7 از آلمان میاد !!!!!!!!!! در وصف مجبوبیت پارس همین بس که همیشه بالاترین فروشو تو ایرانخودرو داره و ایرانخودرو برای فروش پارس مجبور نیست مثل سمند و ال90 به طرحهای اقساط و فروش فوری و ......روبیاره
اگر کیفیتا اومده باشه پایین این افت کیفیت مربوط به همه ماشینا میشه ولی پارس حداقل یه ظاهر جذاب و نرمی و هندلینگ داره
گزارش
پاسخ دادن
08:57  1394/08/15

علی
10

عقل کل 1761 به 1800 نزدیکتر هست تا به 1700 ولی 1644 به 1600 نزدیکتر هست تا 1700 . موتور روآ 1725 سی سی هست پس چرا بهش نمی گن 1800 و میگن 1700 ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
09:17  1394/08/15

علی
7

بله ایرانخودر میگه ef7 یک موتور 1700 هست تا شما رو فریب بده و امثال شما بخری این موتور رو . پس چرا موتور 1725 روآ رو نمیگه 1800 و میگه 1700 ؟ ایرانخودرو فقط میخواد ef7 بفروشه به هر طریقی اگر واقعیت رو بگه که دیگه کسی نمیخره . 1644 سی سی به 1600 نزدیکتر هست تا به 1700 . حداقل اعداد رو که بلدی ؟ اما 1761 به 1800 نزدیکتر هست تا 1700 . همانطور که ایرانخودرو موتور xu9 رو که 1905 سی سی بود به اسم موتور 2000 میفروخت !! موتور xu10 حجم 1998 داره یک موتور 2000 هست ! موتور ef7 یک موتور 1600 محسوب میشه نه 1700
گزارش
پاسخ دادن
12:34  1394/08/15

کریم
6

مطمئن باشین از زمانی که قرار شد xu7تولیدش متوقف بشه پژو پارس با موتور ef7 هم تولید خواهد شد چون ایران خودرو به این زودیا از پرشیا دل نمیکنه چون مردم دوسش دارن ، تازه بعد از تولید مردم هم خواهند خرید
23:53  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کامبیز
2

اگه ef7 روی پارس نصب بشه محشره یعنی راحت جاده روقرق میکنه 220 تا سرعت رو شاخشه
گزارش
پاسخ دادن
01:33  1394/08/15

کریم
0

ببخشین سو تفاهم نشه ، منظور بنده اینه که تا وقتی که ef7 در قالب سمند تولید میشه موتور بدیه اما اگه با بدنه پارس تولید بشه مردم میگه به به و چه چه !!!
گزارش
پاسخ دادن
10:39  1394/08/15

کاشانی
3

حرف شما درسته مردم ما مردم جوگیری هستند و تصمیماتشون از جو کم سواد و پرادعای جامعه ریشه میگیره تصمیم من برای خرید پارس فقط از روی جو خاله زنکی که اطرافم بود گرفته شد. در صورتی که بعداز خریدن به این نتیجه رسیدم که در مقابل پولی که دادم حده اقل 10میلیون امکانات و کیفیت کمتر دریافت کردم!!!
گزارش
پاسخ دادن
19:29  1394/08/15

مجید رضا
0

سلام به همه دوستان راستش من یه دوو سیلو دارم میخواستم بفروشم سمند سورن بخرم الان با این نظرهایی که دیدم وحشت کردم یعنی چی ! نه سمند تایید میشه نه پارس خیلی عجیبه درنهایت تکلیف چیه؟؟؟؟؟؟
21:28  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
سام
0

فقط 405slx باهاش میشه یه پارسو نقطه کرد..6 تومن ارزونتره..
19:42  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
رامين
0

شما دنده برنجياتون فكر كنم خراب باشه
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1397/09/06

مصطفی
1

سلام دوستان حالا lx tu5 بگیریم ؟
17:44  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

مگه اکسنت مونتاژ داخل نیست. چی میخاد ترخیص بشه؟ اگه هنوز قطعه ندارند که اینور سال بعیده بدن
گزارش
پاسخ دادن
10:14  1397/08/29

مجتبی
0

حالا نگیر...فردا بگیر.
گزارش
پاسخ دادن
22:16  1394/08/14

کاربر: Reza
13

آقا مصطفی اگه تو جاده کم می ری مثلا سالی یکبار یا دوبار می ری ، پارس TU5 بگیرین ولی اگه بیشتر از دو سه بار می رین تو جاده حتما پارس XU7 بخرین.
گزارش
پاسخ دادن
01:47  1394/08/15

کاربر: hades
3

برای شماها متاسفم که ملاک خودروی خوب در ذهن شماها
طریقه قرار دادن فروش نقدی و فوری پیش فروش آن توسط سازنده آن است.
15:54  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: armindj
1

باسلام من بین پارس و دنا و ام وی ام ۵۳۰ موندم لطفا راهنمایی کنید
15:28  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

بنده هم ثبت نام تحوی دی هستم
متاسفانه قیمت رو خیلی بالا بردن
چطور ممکنه ماشینی که در بازار 145 تومن هم مشتری نداره ، قیمت کارخوش رو 159 بزنن ، به زور قیمت بازار رو میخوان بالاتر ببرن ، با این اوصاف همه پیش خریدیا کاملا متضرر شدن.
گزارش
پاسخ دادن
19:41  1397/08/28

جک اس3
0

سلام من هم تحویل دی ماه هستم با این اوضاع انصراف بدیم برین بیرون بخریم بهتره
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1397/08/28

امین
21

بنده مدتی هست پارس lx موتور tu5 خریدم
اول از همه بگم به شدت پشمون هستم و 38 میلیون پول رو ریختم تو جوب آب
کیفیت پلاستیک داخل ماشین افتضاحه و داشبورد به سر و صدا افتاده
سیستم برق ماشین اینقدر مشکل داره که هر روز یه چیز ماشین میسوزه ( در ضمن من به برق ماشین دست نزدم و حتی دزدگیر و ... نصب نکردم )
کیفیت باند ها بی نهایت پایینه و با گوشی موبایل آهنگ گوش کردن بهتره
به شما تضمین میکنم هیچ یک از قطعات ماشین فرانسوی نیست دوستان
تمام قطعات درجه 5 چینی و هندی هستند
ای سی یو ماشین چینی
لنت ماشین چینی ژرمنتکس
سنسور اکسیژن چینی
پیستون و میل سوپاپ وشاتون چینی
لوازم جلوبندی ساخت کمکس چین
رادیاتور ایرانی
انژکتور ادید چینی
بلبرینگ حامد
دینام ایرانی استاپ

این ماشین آشغال محض من نمیدونم بعضی ها از چی دارن دفاع میکنن آقا اون دنیا میخوای جواب بدی لطفاً مردم رو گمراه نکن
دوست من یک ماشین چینی تولید داخل خریده حالا اسمش رو نمیگم چیه که تبلیغ نشه ولی تمام قطعات اصلی مثل مدار های ترمز ، ای سی یو ، دیسک هاش و حتی تیغه برف پاکن ماشینش بوش آلمانه
سگ ماشین چینی شرف داره به این قراضه
14:22  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
مجید
17

جوک سال : قطعات ماشین چینی بوش آلمان هستن !!!!!!!!! الان تمام برندای دنیا به صورت تقلبی و با اسم خود اون کشور تولید کننده تو چین تولید میشن جناب نابغه واسه چین کاری داره که روی جنس آشغالش مارک بوش آلمان بچسبونه ؟؟؟؟!!!! در ضمن شما خیلی بد شانسی که ماشینت اینجوری در اومده ببر پسش بده به ایرانخودرو ، والا !!!!!!!
در ضمن شما از کجا فهمیدی تمام اجزای موتور چینی هستن ؟؟؟؟ حتما دونه دونه باز کردی با چشم خودت دیدی ؟؟؟؟!!!!! واقعا اگر خالی میبندین یه ذره شدتشو کم کنید آخه شما که به پرشیا ایراد میگیری میگی چینیه فکر میکنی بقیه ماشینای داخلی همه قطعاتشون آلمانیه !!!!!
گزارش
پاسخ دادن
18:31  1394/08/14

علی گشتاوری
11

آقایونی که نظر می دید و ادعا میکنید که بی طرفید پس طبق گفته های تخصصی شما من قبول دارم که موتور xu7 برای دستیابی به گشتاور دور پایین دچار مصرف فاجعه بارسوخت میشه. پس این حرف من رو قبول دارید دیگه؟ پس قبول دارید که رانندگی کردن با xu7 در هر شرایطی به راحتی رانندگی باef7 نیست و اگر راننده دور موتور رو بالا نگه داره دیگه موتورعتیقه ماشین راه نمیره ؟ ضمنا جهت اطلاع شما چند ماشین به روز رو نام میبرم که حجم کافی دارند و چندان پرمصرف هم محسوب نمیشن : مزدا هزار 1000 سی سی پیکان موتور تخت 1600 سی سی رنو پنج 900 سی سی سیتروین ژیان 700سی سی فولکس لاکپشتی 1300سی سی پژو چراغ گرد 1460 سی سی موتور سه چرخه 235 سی سی و گازی رکس 50 سی سی . تعداد سوپاپ باید برای کشیدن بدنه کافی باشه وگرنه ماشین در روی زمین صاف تبدیل به تراکتور میشه مثلxu7 و xumروی بدنه پارس و سمند . ضمنا ارزش موتور در مرحله اول به تکنولوژی و تعداد سوپاپ هست وبه اسب بخارش . گشتاور روی 3000 چه فایده داره وقتی 14 لیتر بنزین بسوزونه و تنفس کافی برای عبورازدورهای کم ورسیدن به دور 6000 وجود نداشته باشه !!پسxu7 چندان موتورارزشمندی؟؟
02:38  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
13

سمند (منظورم سمند LLX هست) از نظر امکانات از پازس کمتره.
پارس تهویه اتوماتیک داره ولی سمند دستیه
پارس دکمه های کنترلی روی فرمان داره ولی سمند نداره
پارس موبایل هندزفری داره ولی سمند نداره
ضبط پارس پیشرقته س و مموری هم می خوره
پارس آینه های زاهنمادار داره ولی سمند آینه های معمولی داره.
01:29  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
12

پارس صندلی برقی هم داره
آنتن اکتیو هم داره
مدل 28229 دزدگیر هم داره
حالا یه سوال.اگه سمند این امکاناتو داره پس چرا اینقدر از پارس ارزونتره؟!!!
گزارش
پاسخ دادن
10:11  1394/08/14

مجید
5

چون شما توی هر کشوری بری خودروی برند ملی اون کشور با امکانات و خدمات بهتر به قیمت کمتری عرضه میشه دقیقا مثل سمند سورن و دنا که با امکانات بهتر و به روزتر با قیمت عقلانی تری عرضه میشه ولی در مورد تولیدات خانواده پژو به عنوان یه برند فرانسوی که متاسفانه در حال حاضر فقط آرم پژو را یدک می کشه داستان بر عکسه
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1394/08/14

کاربر: hades
6

شما پارس رو با سمند lx مقایسه نکن چون داری الکی 37 میلیون پلو میدی واسه پارس و سمند lx سی میلیون هست.
شما پارس رو با سورن 37 میلیونی مقایسه کن اونوقت میفهمی چه کلا گشادری سرت رفته
در ضمن فراموش نکن شما وقتی پژو میخری نزدیک به 2 میلیون از پولت فقط میریه واسه پژو اما سمند هیچ پولی از ایران خارج نمیشه.
پس در نتیجه از نظر قیمت واقعی هم پارس از سورن کمتره
آپشن های سورن رو نگاه کن و مقایسه کن با هم قیمت خودت مقایسش کن ببین این آشغال چینی رو به اسم پژو چه جوری دارن بهتون غالب میکنن.
خوش باشید
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1394/08/14

کاربر: danial Esf
6

موتور XUM و TU5 که هست .. البته این خبری که XU7 را میخوان از خط خارج کنند منبع معتبری داره ؟؟
23:42  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
سینا
14

از بین ماشینای داخلی فقط پژو پارس زیبا و باکلاس
21:51  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا 120
0

بدلیل حذف نظرات این آخرین نظر من در این سایت بود و همینطور شما هم برای خودتون متاسف باقی بمونین...
گزارش
پاسخ دادن
21:32  1397/09/22

احسان
11

امسال قراره XU7 دیگه از تولید خارج بشه. اونوقت چی جایگزینش میکنن ؟ فقط با موتور TU5 میخوان بفروشن ؟
21:39  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: danial Esf
11

آقا EF7 اصلا موتور بنز AMG و پارس موتور 100 سال پیش ... راه شما جدا راه ما جدا ، ولمون کنید عامو .. هر چقدر به قول شما ef7 خوب باشه که نیست ، آخرش رو سمنده ‏!!‏ قیافه لش و بی معنی
21:03  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
احمد
4

پارس فوق العاده زیباتر از سمند سورنه از لحاظ چهره تو ماشینای داخلی فقط پارس هیچوقت هم تکراری نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
18:46  1394/08/14

کاربر: hades
4

شما 37 میلیون میدی پارس میخری که هیچی نداره
ما هم 37 میلیون میدیم سورن میخریم
حالا هر دو تا ماشین رو کنار هم پارک کن
از هر نظر که بگی سورن سرتر از پارس هست
گزارش
پاسخ دادن
15:32  1394/08/14

احسان
18

از تنها راه های فروش موتور قدیمیه xu7 همین پارس میباشد چون ظاهر مردم پسندی داره.
20:46  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
11

اصلا هم اینطور نیست.سمند که ظاهر قشنگی نداره پس چطوری سمند XU7 رو می فروشن؟با ظاهر سمند فقط می شه EF7 من دراوردی رو فروخت.
گزارش
پاسخ دادن
01:06  1394/08/14

کمالی
10

امروز سوار ال نود همکارم شدم . داخل ماشین که واقعا از پراید هم ساده تر و خسته کننده تر بود . توی جاده هم صدای باد بدجوری از داخل ماشین شنید میشد با وجود اینکه پنجره بسته بود . یک چیزی واسم جالب بود وقتی دور موتور زیر 2000 بود موتور خیلی کم صدا بود ولی وقتی به حدود 2500 و 3000 میرسید صدای خیلی شدیدی داخل ماشین میپیچید و یه جوری صدای بم خاصی ایجاد میشد انگار حالت تشدید رخ میداد که خیلی آزار دهنده بود خدا وکیلی اینقدر از صدای xu7 بد نگید این رو به دور از تعصب عرض میکنم و تجربه شخصیم هست صدای موتور پارس خودم کمتر آزار دهنده بود تا این . صدای xu7 زیاد هست ولی این حالت تشدید سرسام آور داخل ماشین ایجاد نمیشه نمیدونم شاید این ال نود مشکلی داشته ولی صداش در دورهای بالاتر 2500 به طرز عجیبی زیاد میشد و اذیت میکرد
20:30  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
1

ال90 اصلا صدا نداره شاسیش بلنده احساس خوبی به سرنشین میده تقریبا ارتفاعش مثل x33و سوزوکی گرند ویتارا هست مصرف و سرعتش حرف نداره فقط قیافش مشکل نداشته باشی خوبه اسپرت هم خوب برمیداره
گزارش
پاسخ دادن
21:00  1394/08/14

مسعود
5

بنده قبلا پراید مدل 78 اصل کره داشتم باور کنین وقتی میخواستم حرکت کنم آسفالتو شخم میزد تازه تا سرعت تقریبا 110 هم هیچ ماشین ایرانی نمیتونس این ریزه میزه ی تیزو بگیره
19:49  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
21

بعضیا حرف از سرشون نمیاد از معدشون حرف میزنن مثلا از فنی هیچی بلد نیستن سوار ماشین 50 سال پیش با ظاهر 20 سال پیش هستند و فک میکنند مثلا چیز خاصی سوارن یا باکلاسن و حرفی از فنی که میشه . میگن من طلق ماشینمو با فلان ماشین عوض نمیکنم ولی یکی نیست بگه ای نادان ماشین به ظاهر و قیافه نیست ماشین به کیفیته به به روز بودن فنی هست به مصرف سوخت پایین به شتابگیری بالا به کیفیت قطعاته نه اینکه یه ماشین 50 سال پیش با لوازم چینی رو ببرین سرقله دماوند. بنطر من اونایی که از یه موتور 50 سال پیش تعریف میکنن و چشمشونو به حقایق بستن به همون رمان اهل بوق تعلق دارند و تو اون دوره سپری میکنن
18:49  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
15

قاسم جان شما خیلی به روزی واسه همین ال 90 کاملا مناسبته البته پیکان هم میتونه برای شما گزینه جذابی باشه ولی همون که گفتم یه طلق چراغ پشت پارس تاکید میکنم چراغ پشت میرزه به ال 90 و سمند ef7 چراغ جلوی پارس که با خط تولید ال 90 و سمندef7 برابری میکنه پارس حداقل یه کلاس داره ظاهر پارس هم که عالیه واقعا حرف نداره . ولی انصافا شما ال 90 میبینی یاد پیکان نمیفتی ؟؟!! سمند که از ال 90 هم بدتر !!
گزارش
پاسخ دادن
19:12  1394/08/13

کاربر: mojtaba .a
8

والا ما هم همینو گفتیم تو سرشون نمیره و همینا هم باعث شدن ایران خودرو اینجوری با خیال راحت داره لگن تولید میکنه چون میدونه ادمایی مثل اینا هستن که بخرن چرا بره ماشین جدید بیاره پول خرج کنه و سود بیاره پایین
گزارش
پاسخ دادن
20:22  1394/08/13

کیوان
39

من سال 84 پرشیا داشتم بعدشم زانتیا و ماکسیما وسراتو و الان اپتیما گرفتم ولی هیچ کدوم ازین ماشینا سیستم تعلیق پرشیا رو ندارند وتو جاده های مارپیچ هیچ کدومشون به پای پرشیا نمیرسن ممکنه از نظر آپشن و آلایندگی و کیفیت خیلی بالاتر باشند ولی از نظر هندلینگ هیچ کدوم پرشیا نمیشن آخه سیستم تعلیق پرشیا همون 405 هست که سال 90یا 91 میلادی ماشین ساله اروپا شد از نظر تعادل یعنی میشه با بنز و بی ام و مقایسش کرد تو زمینه ها و خودروهای آسیایی خیلی مونده تا بتونن همچین طراحی انجام بدن
15:19  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد
6

تاحالا احتمالا از بغل ۴۰۵ و پارس رد شدی رانندگیش بماند !!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:49  1394/08/13

مهدی
24

ماشینای کره ای که فقط ظاهر داره یه پرشیا سوار میشم هزینه اضافه ماشین خارجی هم نمیدم ولی ماکسیما یه سالار بدون رقیبه حرف نداره البته اینم بگما از روزی که ال 90 و ef7 تولید شدن کار واسه ماکسیما یه ذره سخت شد ef7 راحت ماکسیمارو تو جاده نقطه میکنه!! تازه ماکسیما واسه 15 سال پیشه ولی ef7 جدیده !! خخخخخخخخخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
18:36  1394/08/13

کیوان
26

کارشناسان محترم لطفن مطالبو کامل بخونین بعد نظر بدین من اصلن نگفتم پرشیا از زانتیا و ماکسیما و ۰۰۰۰۰ بهتره یا نگفتم در حد بنز و بی ام وست فقط از سیستم تعلیقش تعریف کردم چون واقعن جای تعریف داره و همونطور که گفتم سال ۹۰ یا ۹۱ میلادی من یادمه که ماشینه ساله اروپا شده بود که اون زمان که تازه بنزای مدل ۹۲ وارد ایران شده بودن و جز شاهکارای خودروسازی بودن برای من خیلی عجیب بود که با وجوده اینا پژو ماشینه ساله اروپا شده ۰۰۰بعدشم من چون همیشه به ماشین علاقه داشتم واز سال ۷۷ که گواهینامه گرفتم تا الان تقریبا هر شش ماه یه ماشین عوض کردم خیلی از این ماشینارو تست کردم و یه پیچ مخصوص هست که هر ماشینی بگیرم میبرم تو پیچ و تست میکنم که با چه سرعتی میتونم بدونه احساسه خطر بپیچونمش و اونجا پرشیا خیلی بهتر از زانتیا و ماکسیما میخابه تو پیچ زانتیا که کلن یه طرفش تمایل داشت که بلند بشه و ماکسیما کلن با پیچ نمیپیچه و بیشتر تمایل داره مستقیم بره همرو تو سرعت ۱۵۰ تست کردم اینم بگم که یه دونه بنز ۲۸۰ مدله ۸۶ میلادیم تو همون پیچ بردم که اصلن عملکردش قابله مقایسه با بقیه ماشینا نبودحتی با ۱۹۰ هم میت
گزارش
پاسخ دادن
22:37  1394/08/14

علی گشتاوری
13

xu7رو افرادی میخرن که از موتور چیز زیادی بلد نیستند و فریب کلی گویی افراد کم سواد و عوام الناس رو میخورند . مثلا xu7 سیستم cvvt نداره حتی و نمیدونن cvvt دقیقا چی هست و چه تاثیراتی داره یعنی اصلا چیزی درمورد این سیستم فوق مدرن نشنیده اند . یادم هست زمانی که tu5 رو روی پارس و 405 زدند هم امثال همین افراد میگفتن موتور tu5 خیلی خوبه ولی حتی اسم tu5 رو درست نمیتونستن تلفظ کنن و حتی نمیدونستن tu5 در اصل موتور چه ماشینی بوده . xu7 یک موتور 8 سوپاپ کم ارزش هست که فقط به لطف زیاد شدن حجم و در نتیجه ناتوان شدن از دستیابی به دور موتور بالا و فقط گشتاور در دور پایینه اگر xu7 بخواهد به گشتاور دور بالا مثل ef7 دست پیدا کنه بعلت عدم تنفس کافی دچار سوختگی سرسیلندر میشه در واقع ایرانخودرو یک موتور ناتوان با قدرت کمتر و مصرف غیره عقلانی رابه شما فروخته و ef7 با توجه به داشتن16 سوپاپ در هر شرایطی خوب عمل میکنه و به مدد فن آوری cvvt مصرف سوخت بسیار عقلانی تری داره و با داشتن تنفس عالی گشتاور پایدار در دور های مختلف موتور ایجاد میکنه. آیا این معنی ای به جز ضعف شدید تکنولوژی xu7داره ؟
15:15  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
عادل
8

با تایید حرفای علی آقا اینم من اضاف کنم که ، اگه پارسال یادتون باشه زمانی که ایران خودرو میخواس 206 تیپ 2 ایرانی رو پیش فروش کنن مدیر عامل تو یک مصاحبه گفتن ما تی یو فایو رو بومی سازی کردیم هم چنین در زمینه طراحی xu7هم پیشرفتهایی داشتیم اما چون این موتور نواقصی دارد کار طراحی رو متوقف کردیم_ اینا نشون میده که عمر فروش این موتور رو به زواله
گزارش
پاسخ دادن
18:22  1394/08/13

مهدی
24

تا حالا دقت کردین که ال 90 هم مثل پیکان فقط رنگ سفید بهش میاد !!!!
20:28  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
محمد
5

رنگ مشکی به ال 90 بیشتر میاد چون سپرهاش هم مشکی هست اگر رنگ بدنه اش مشکی باشه حالتش اسپرت تر به نظر میاد . ولی گذشته از این حرفا پژو پارس یک چیز دیگه هست سالار جاده ها عروس شهرها پژو پارس خاکستری متالیکه .
گزارش
پاسخ دادن
05:22  1394/08/13

مهدی
10

قاسم جان شما با ال 90 خوش باش همون تلق چراغ عقب پرشیا میرزه به ال 90 و سمند علی الخصوص ef7 مسخره
گزارش
پاسخ دادن
18:28  1394/08/13

کاربر: hades
5

یه چراغ سورن ef7 میارزه به همه اینا
عمرا اگر کسی بتونه پابه پا یه ef7 سرحال بیاد
گزارش
پاسخ دادن
21:51  1394/08/13

مجید
18

دوستانی که به پژو پارس ایراد میگیرید توجه داشته باشید که همون چراغ جلوی پارس میرزه به کل ال90 و ef7
15:57  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
8

چراغش که آب نفوذ میکنه و زود کدر میشه ثانیا پارس مخصوص تعمیر گاه ساختن یه 405 رو دو تا چراغ عوض کردن 8 میلیون گرون میدن
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1394/08/13

طراحی سایت
0

والا این سایت اومده قیمتشو یک چیز دیگه زده http://hosting-web.ir تو اخبارش
ولی من فقط سایت 1car.ir رو قبول دارم
ممنون از زحماتتون کارتون درسه
15:35  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
11

گرونترین سمند که سمند دوگانه سوز مالتی پلکس با موتور EF7 هست 31500000 قیمتشه اما گرونترین پژوپارس که پارس ELX هست قیمتش نزدیک 39 میلیون تومنه.
یعنی چیزی حدود 7500000 تومن اختلاف قیمت بین گرونترین سمند و گرون ترین پژوپارسه.این اختلاف قیمت یعنی اینکه سمند هیچی نیست.
البته ارزونترین سمند (مدل معمولی سمند) SE هست که قیمتش 27440000 تومنه و مدل معمولی پژوپارس که پارس ساله قیمتش 35328000 تومنه.یعنی نزدیک به 8میلیون تومن اختلاف قیمت بین مدل معمولی پارس و سمند وجود داره.
15:28  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
اسماعیل
0

سلام برو مشعلی عوض کن
گزارش
پاسخ دادن
00:38  1397/08/27

عباس
8

آقارضابایدبگم که متاسفانه به روزنیستی دیگه،اولاًباسمندef7نروندی که ببینی توجاده چه لذتی داره،چه هندلینگ وتسلطی داره این ماشین وجداًاونطوری که گفتی تواین رنج قیمتی میشه گفت حس سواری ایرباس رو میده توهواپیماهادوماًسورن هم سمنده وبهش میگن سمندسورن کافیه سایت ویکی پدیارو جستجوکنی،سوم اینکه موتورپژوelxباموتورپرخرج وپرمصرف زانتیایی به تاریخ پیوسته وخدابیامرزدیگه نیست ،پشت سرمرده هم حرف نزنیم بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
19:47  1394/08/13

تیرداد
28

پارس موتور قدیمی تو جاده مثل خر پیر میمونه هر ماشینی از پشت سر میاد نوربالا میزنه و تخت گاز رد میشه
15:22  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
محمد صحتی
9

اگر ماشین شیب باکلاس نرم با تعادل خوب و قوی برای مسافرت و جاده میخوای که وقتی با خانواده سوارش هستی و کولر رو هم زدی هیچ وقت کم نیاره و هر وقت هم خواستی بفروشیش روی دست ازت سریع بخرنش فقط و فقط باید پژو پارس بگیری .
13:41  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: danial Esf
12

توی یکی از نظرات طرفدارای EF گازی خوندم .. نوشته بود : من با ماشین وقتی که از صفر تا 200 کیلومتر شتاب گیری میکنم سرم رو نمیتونم از رو پشتی صندلی جدا کنم ، از بس شتابش زیاده ..... آخه لاکردار من تا حالا بیش 100 فیلم بررسی عملکرد خودرو از فراری و پاگانی و لامبرگینی و . . . و کلی سوپر ماشین دیگه دیدم والا اینطوری از شتاب صحبت نمیکردن ... توهم تا چقدر ،، میشینید تو آپارات چهارتا درگ میبینید خیالات برتون میداره
07:36  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
سمیع
52

پژو پارس از لحاظ کیفیت ساخت یه فاجعه در صنعت خودرو حساب میشه.به آمار زیر که مال ماشین خودمه توجه کنید
مدل : پارس سال 1393
1_ تعویض 2 بار گریبکس در سال اول گارانتی.توجه (گریبکسهای تعویضی دست دوم می باشد)
2 - سوختن واشر سرسیلندر در سرعت 145 و دور موتور 4150 (تعمیر با گارانتی)
3- صدای جیر جیر -گز گز- لق لق- قرچ قرچ از داشبورت .راه حل (بالا بردن صدای پخش صوت تا ولوم 60)
4- احتمال خرابی انباری اگزوز (جدیدا یه صدا مشکوک میده )
5 - سوختن مکرر لامپ های خودرو .راه حل (هنوز علتش کشف نشده)
6 -فرو رفتن جای انگشت شصت بر اثر تکیه دادن دست راست روی سمت چپ کاپوت. علت (استفاده از ورق با ضخامت حلبی)
7 - کشیده شدن چند خط و خش عمقی روی بدنه . علت ( فکر کنم ملت مرض دارن)
نوشته شده توسط سمیع : فقط جهت روشن شدن اذهان عمومی
02:09  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: danial Esf
15

آقا یکم با خودتون فکر کنید ، این موتور ef7 که به قول خودتون فوق پیشرفته و مدرن هستش با 16 سوپاپ و تکنولوژی cvvt چرا قیمتش رو سمند تکسوز حتی در مواردی کمتر از مدل xu7 در میاد ... چرا ؟؟؟ منطقی جواب بدید
20:35  1394/08/11
گزارش
پاسخ دادن
قربانی
13

کی گفته؟!باتوجه به اینکه هم خانواده هستندوامکانات کابین ورفاهیش یکی هست بازهم 2تا3میلیون اختلاف قیمت دارند،ضمن اینکه بحث قیمت به فاکتورهای مختلفی بستگی داره.
گزارش
پاسخ دادن
01:14  1394/08/12

سمندی
10

آقای danial esf قیمت کارخانه ای سمند ef7 تکسوز از xu7 بیشتره ولی قیمت بازار آزاد خودرو بستگی به بازار خرید و فروش داره ، و احتمال داره قیمت xu7 بیشتر باشه ، چون بازار سمند xu7 بهتره ، اونم به دلیل فراوانی و ارزانی قطعات و بیشتر بودن تعمیر کار ماهر ، نسبت به ef7 و ناآشنایی مردم با موتور ef7 به دلیل نو پا بودن موتور...
گزارش
پاسخ دادن
10:02  1394/08/12

کاربر: Reza
15

انصافا ال90 از نظر امکانات و زیبایی و طراحی در حد بحرانه.
کیفیت که نمی تونه ماشینو سر پیچ از چپ شدن نجات بده
کیفیت که نمی تونه تو تابستون سرنشینا رو خنک کنه
ال 90 حتی ضبط فلش خور هم نداره
00:34  1394/08/11
گزارش
پاسخ دادن
سمیع
37

پژو پارس از لحاظ کیفیت ساخت یه فاجعه در صنعت خودرو حساب میشه.به آمار زیر که مال ماشین خودمه توجه کنید
مدل : پارس سال 1393
تعویض 2 بار گریبکس در سال اول گارانتی.توجه (گریبکسهای تعویضی دست دوم می باشد)
سوختن واشر سرسیلندر در سرعت 145 و و دور موتور 4150 (تعمیر با گارانتی)
صدای جیر جیر -گز گز- لق لق- فرچ قرچ از داشبورت .راه حل (بالا بردن صدای پخش صوت تا ولوم 60)
4 - احتمال خرابی انباری اگزوز (جدیدا یه صدا مشکوک میده)
گزارش
پاسخ دادن
12:21  1394/08/11

کاربر: Reza
5

دوستان عزیز پارس سوار یه سوال دارم.
به نظرتون از بنزین یورو4 استفاده کنم یا سوپر؟
یعضیا می گن سوپر بهتره بعضیا می گن یورو4.
لطفا راهنمایی کنید.تشکر
22:13  1394/08/10
گزارش
پاسخ دادن
شهاب
13

آقا رضا واسه ماشینای داخلی کلا بنزین معمولی از بنزین سوپر بهتره من نمیدونم توش چی میزن که اگه یه دفه که بنزین سوپر بزنی ماشین به هم میریزه چون اکتان و سرب بنزین یه ذره عوض بشه برنامه های ecu به هم میریزه و ماشین بد کار میکنه
گزارش
پاسخ دادن
23:11  1394/08/10

کاربر: danial Esf
32

این اداره استاندارد و خودروسازها همشون یک باند مافیایی هستند ، خودرویی که سود فروش در اون زیاده رو صدر جدول کیفی میذارن ... آخه خداوکیلی این ال نود که از لحاظ آیرودینامیک بدنه مثل مینی بوس میمونه ، سر یک پیچ معمولی که رسیدی باید با 50 تا ردش کنی ، آپشن که اصلا صفر داخل پراید 131 عندالله خوشگلتر از این ام نوده ... بابا پژو پارس اصلا چین ، اصلا مال عهد بوق ... تا وقتی که ماشین اسباب بازی هایی مثل ال نود و EF7 و حتی همون دنا تولید میشن پژو پارس یک سر و گردن بالاتره
13:41  1394/08/10
گزارش
پاسخ دادن
امید اکسنت
0

سوال دیگه :برگه سبز رو گفتن با کارت میاد در خونه درسته؟
گزارش
پاسخ دادن
15:44  1397/07/30

محمد اکسنت
0

امید خان مبارک باشه .ما تحویل آبانیم والی دعوتنامه نیامده اگه امکان داره چهار شماره آخر قراردادتو محبت کن تا ما وضعیت بسنجیم ..با سپاس
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1397/08/01

سیا
0

عمو جون
جریمه دیرکرد نیازی به پیگیری نداره. حدود 4 ماه طول میکشه. برات اس ام اس میزنن از بانک رفاه کارگران. پول به صورت حواله میره به اون بانک از طرف کرمان موتور. وقتی اس ام اس رو گرفتی، میری بانک رفاه و پولت رو میگیری. محاسبه میزانش هم دست خودشونه و به محاسبات شخصی خودت دل نبند.

کفی به هر کی ندادن، اگه گفتن بعدا بیا بگیر، یعنی امید هست که بهت بدن. ولی خب مسلما توی این مدت اگه بخوایی ماشین رو سوار بشی، نمیشه که بدون کفی برونی ماشین رو. پس میری میخری به هر صورت

برگ سبز و کارت ماشین و کارت سوخت میاد در خونه ت به اون آدرسی که اعلام کردی. حواست فقط باشه که اگه پلاک آزاد داشتی و پلاک قدیمی خودتو رو زدن روی این ماشین، شاید توی سیستم ناجا، آدرس قبلی پلاک ت که زمان فک، به ناجا داده بودی، واسه پلاک جدیدت هم بخوره که خیلی دقت بکن و حداقل به اون آدرس قبلی هم یه ندا بده که اگه احیانا بردن مدارکت رو اونجا، بهت خبر بدن.

جوابهاتو گرفتی عمو جون با چند تا چیز اضافه.
گزارش
پاسخ دادن
22:27  1397/08/01

علی
31

ef7 رو اونهایی میخرن که از موتور و گشتاور و کشش و حجم موتور و این مسایل فنی هیچی بلد نیستن و فقط میگن موتور مدرنه موتور مدرنه !! اما نمیگن این موتور مدرن فقط در دور 5000 میتونه از سربالایی ها بالا بره و باید مثل موتور گازی بهش گاز داد تا بتونه از سربالایی بالا بره !! ال نود هم یک ماشین کاملا گدایی هست که فقط به هدف گدایی بودن طراحی شده و اصلی ترین هدف از ساختش هم صرفه جویی اقتصادی بوده و گدایی ترین ماشین دنیا هست و حتی کولر خوبی هم نداره تعادل و ظاهر هم که پیشکش
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1394/08/10

hhh
4

ef7 تکسوز بخر دوران گارانتی مشکلاتش وو حل کن(همه ماشینهای ایران خودرو مشکل دارن) واقعا ماشین عالیست اصلا قابل مقایسه با ماشینهای رنج خودش نیست من با همشون رانندگی کردم ال 90 405 پراید 206sd tu5 واقعا ef7 از همشون سرتره ماشینهای توو این رنج pars elx با مصرف بالاتر ef7 با مصرف کمتر در دورهای بالا در سربالاییها ef7 هموشونو میگیره واقعا ef7 بنزینی به اندازه ماشینهای قیمت بالا راه میره چیزایی که میگم واقعا از روی تعصب نیست موتورش واقعا فرق میکنه بعضی جاها سربالاییهایی رو راحت 140 150 میره خیلی از ماشینهای مدل بالا کم میآرن واقعا طراحیش روی بدنه سمند بدون نقصه به شرطی کیفیت این ماشین وو بالا ببرند
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1394/08/11

+2
17

قسمت سوم داستان مرتضی رو دوباره میذارم که ببینی پراید از پژو پارس یک سرو گردن بالاتره:
قسمت 3: سر ناهار یاد دیروز میفته...پشت چراغ قرمز ... سر بالایی ..بغلش یک پراید هاچ بک ..جوانی تازه ریش یا موهای سیخ توش نشسته دار با گاز ماشین بازی میکنه ...چشم تو چشم میشن ...یه باد تو غبغب میندازه ...یعنی برو جوجه ... میخواد حال پسره رو بگیره ...کلاچ و میگیره میذاره دنده 1 ... با خوش xu7 میخوردت...گاز میده ...ترترتر تر تر تر ...چراغ سبز میشه ...کلاچ و ول میکنه گاز میده ....ترترترترترترترترزررررترررر و حرکت بجلو ...پراید داره میره ... تا ته گاز میده ترترترتر قررقرقرقر ترترترترت ترترت تر داره به پراید میرسه ...دور موتور 4500 و نشان میده ...چند تا ماشین از بغلش رد میشن و چراغ میزنن...محل نمیده ...تقریباً رسیده به پراید ...دور موتور 5500 ... دور موتور 6000...موتور حسابی صدا میده...ترتر هن هن ترترتر هن قرت تر تر ترت هن قرت فسسسس ترت هن هن هن ترترترترترت قرت ...یه صدای تق بلند میاد ...و سرعت کم میشه ...بوق و چراغ ماشین های پشتی تمومی نداره ...گاری چی...بوق ق ق ...بیب ب ب ...
به سختی ...
13:16  1394/08/10
گزارش
پاسخ دادن
علی
13

خبر مربوط به استاندارد اعلام شدن پراید رو توسط اداره استاندارد خوندی یا نه ؟؟؟؟؟ باز بیا اینجا از اداره استاندارد بگو !!!
گزارش
پاسخ دادن
14:10  1394/08/10

علی
17

شماهایی که اینقدر میگین اداره استاندارد پس این خبر رو بخونید . معاونش گفته پراید استاندارد است !! این همون اداره ای است که به ال نود و پارس و 405 و سمند هم امتیاز دهی میکنه . دیگه تشخیص ارزش این جور آمارهای این اداره با خودتون . آدرس خبر http://1car.ir/ns-9266
11:57  1394/08/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
7

احمد شوته تا تو هم مثل +2 خیط نشدی بدو برو سر درس و مشقت !
گزارش
پاسخ دادن
17:00  1394/08/10

کاربر: danial Esf
11

پژو پارس هر چقدر هم قدیمی شده باشه فعلا کنار هم ماشین 40 تومنی صفر تو بازار قرارش بدی یک سر و گردن از اونا بالاتره ... هر موقع اراده فروش کنی رو هوا میبرنش بر خلاف EF7
02:12  1394/08/10
گزارش
پاسخ دادن
شهاب
11

آقا دانیال این چیزی که شما میگید یه واقعیته که طرفدارای ef7 و پیکان پلاس یا ال 90 نمیخوان قبول کنن
گزارش
پاسخ دادن
10:46  1394/08/10

علی
9

ef7 شما فقط وقتی ماشین خالی باشه و توی جاده کفی اسب سرکش هست وقتی که با ماشین پر به سربالایی برسی میشه یک موتور گازی !!! باید دنده ها رو تا دور 5000 گاز بدی تا ماشین بالا بره !! ef7 رو برای امثال شما ساختن که از توزیع گشتاور و نحوه کشش موتور هیچ اطلاعی ندارید .
گزارش
پاسخ دادن
11:42  1394/08/10

سمندی
11

اتفاقاً ما با سه نفر سرنشین هم تو سربالایی های قزوین - رشت راحت حرکت می کنیم ، چرا مغلطه می کنی , دست بردار از این حرفهای بی پایه و اساس ، رانندگی با ef7 قلق خودشو داره ، مثل موتور فسیل شده xu7 نیست که خوراک پیرمردهاست و همش باید دنده مرده حرکت کنی و زیاد گاز بدی موتور می ترکه!!
گزارش
پاسخ دادن
11:57  1394/08/10

علی
9

سمندی بله حرکت میکنی البته به شرط اینکه دنده ها رو روی دور 5000 عوض کنی و دور بالا رانندگی کنی . موتور 1600 سی سی ef7 در دورهای زیر 4500 و 5000 از گشتاور کافی برای کشیدن بدنه سنگین سمند برخوردار نیست و باید زیاد دنده معکوس بدی تا دور موتور بالا بمونه . کاری رو که xu7 در دور 3000 انجام میده ef7 باید در دور 5000 انجام بده . همیشه یادت باشه گشتاور xu7 برابر 153 نیوتن متر در دور 3000
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1394/08/10

محمد
18

کیفیت رنگ پژو پارس به حدی بد است که مطمئنم رنگ و ریختن تو تلمبه امشی و پاشیدن رو پژو پارس .
گزارش
پاسخ دادن
14:35  1394/08/10

کاربر: danial Esf
15

پژو پارس همیشه در صدر فروش ایران خودرو قرار داره حتی همین الان که میگن انبارها پره پژو پارس فروش فوری نداره و فقط پیش فروشه بر خلافه باقی خودرو که نقد و اقساط هستند
02:06  1394/08/10
گزارش
پاسخ دادن
علي
45

پژو پارس و پژو ٤٠٥= مزخرفترين ماشين ايران خودرو،
22:50  1394/08/09
گزارش
پاسخ دادن
علی
16

به نظر شما چرا در بین مردم و مخصوصا رانندگان تاکسی موتور ef7 معروف به آشغال هست ؟؟؟ واقعا چرا ؟
16:49  1394/08/09
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
21

چون اصلا روغن ریزی و خرابی نداره.چون قطعاتش فراوون خیلی هم ارزونه.
چون گشتاور 200 نیوتن متر در دور 2000 داره!خخخخخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
17:51  1394/08/09

پارس
10

ماشین فقط پارس سال با موتور 1800 . زیبا و قوی و با کلاس
16:35  1394/08/09
گزارش
پاسخ دادن
کامبیز
10



پنج خودرویی که آخر اسفند 94 از رده خارج خواهند شد:
پژو 405 GLX با موتور XU7
پارس سال با موتور XU7
سمند با موتور XU7
وانت مزدا
نیسان وانت
بنظر شما نقطه ضعف مشترک سه تا ماشین اول چیه؟
گزارش
پاسخ دادن
19:01  1394/08/09

شهاب
14

کامبیز جان لطفا یه کم تحقیق کن بعد نظر بده اولا الان دیگه چیزی به اسم وانت مزدا وجود نداره الان گروه بهمن همون وانت مزدارو به اسم وانت کارا تولید میکنه دوما پراید حتما جزو اون 5تا باید باشه سوما وانت نیسان چون جایگزینی واسش ندارن یقینا تولیدش قطع نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
22:55  1394/08/09

سید علی
0

سلام لطفا کمکم کنید لیفان ایکس60 بگیرم یا پژو پارس ال ایکس؟
13:57  1394/08/09
گزارش
پاسخ دادن
نیما
4

این موتور xu7است که روی زانتیا 1800 نصب است عجب سگی است http://www.aparat.com/v/S2v58
09:59  1394/08/09
گزارش
پاسخ دادن
اس ۵
0

ثبت نام کی بوده؟
گزارش
پاسخ دادن
22:38  1397/07/23

سیروس اکسنت
0

سلام من هم تکمیل وجه هفتم کردم رنگ هم سفید و هیچ خبری از تحویل نیست؟
گزارش
پاسخ دادن
19:32  1397/07/23

اس ۵
0

ثبت نام کی بوده؟
گزارش
پاسخ دادن
22:36  1397/07/23

hassan
6

به نظر من اصلا سمت پارس تی یو فایو نرید مشکلات زیادی داره خیلی زود هم خودشو ول میکنه به دلیل فشار مضاعفی که روی موتورش میاد به دلیل سنگینیه بدنه ی پارس
09:55  1394/08/09
گزارش
پاسخ دادن
حامي
0

من حرف شمارو رد نميكنم چون ماشينو تحويل گرفتم،نميتونم خودمو بزارم جاي شما و دركتون كنم قطعا
ولي اگه شما هم مثه من با پيش پرداخت ماشينو گرفته باشين،ميبينيد كه ضرر نكردين،يني شما يك سوم مبلغ ماشينو با دلار ٤٥٠٠ دادين،مگه اينكه جزو افرادي باشين كه كل مبلغو يه جا پرداخت كردن
اميدوارم هرچه زودتر ماشينتونو تحويل بگيرين تا كمي جبران بشه
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1397/07/23

جواد
0

عرض سلامو احترام ....اقا خواهشا به دور از تعصب راهنمایی کنید میخام بین این دو ماشین یکیو بخرم ..پارس tu5 بهتره یا دنا ؟
19:13  1394/08/08
گزارش
پاسخ دادن
علی
10

بنظر من دنا انتخاب هوشمندانه تریه. واز نظر ایمنی هندلینگ و مدرنتر بودن و کیفیت بالاتره قطعات و مونتاژ ارزش خرید بیشتری داره و مهمتر از همه حس بسیار تکراری پارس رانداره
گزارش
پاسخ دادن
00:59  1394/08/09

فرزاد
3

دوست گرامی من دنا نداشتم ولی از شهریور پارس ty5گرفتم واقعا عالی کم صدا کم مصرف وفوق العاده ستاب وسرعت بالا خدایی که من ازش راضی هستم دنا هنوز تو بازار جا نه افتاده و بازار خوبی نداره باجناق من خرید بعد از دوماه که ماشین میبرد در بنگاه با کلی ضرر فروخت حالا تشخیص با خودتون بازم از کسای دیگه مشورت بگیرید چون منم با کلی مشورت این پارسو گرفتم وخیلی راضی هستم
گزارش
پاسخ دادن
06:29  1394/08/09

علی
4

پارس tu5 مشکل ضعف کشش و گیربکس داره ولی باز بهتر از دنا هست . اگر دنا موتوری جز ef7 داشت ارزش خریدن داشت ولی با این موتور بی کیفیت اصلا ارزش نداره . Ef7 خریدن یعنی رفیق تعمیرکار و تعویض روغنی شدن
گزارش
پاسخ دادن
10:22  1394/08/09

احمدی
11

اگه عجله نداری تا اسفند ماه دنا با موتور ef7 توربوشارژ و گریبکس اتوماتیک وتعقیراتی در بدنه وارد بازار میشه . بنظر من پارس با توجه به 2 دهه تولید و سقوط آزاد کیفیت به قعر جدول و همینطور تبدیل شدن به یک خودرو دم دستی و روزمره چندان جذابیتی نداره
گزارش
پاسخ دادن
13:17  1394/08/09

مجید
5

رانا tu5 هم ماشین خوبیه داداشم یه دونه از این سریای اولش مدل el داره خیلی راضیه
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1394/08/09

ایرج
0

جواد جان سلام بنده یک پژو ثبت نام کردم و از صفر دست خودم بوده مدل 93 به خدا خر بخر از ایران خودرو نخر
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1394/08/14

احمدعلی
5

من چون پارس سال دارم و یکی از دوستان به نام علی نظرات فنی در مورد موتورxu7 زیاد گذاشتن دوتا سوال فنی داشتم. یکی اینکه باوجودی که موتور xu7 طبق مطالب شما بهترین گشتاور را بین موتورهای موجودداره چرا مهندسین اایرانخودرو تصمیم به قطع تولید این موتور ارزشمند تا پایان امسال گرفتن و سوال دوم اینکه آیا منظور از گشتاور همان صدای تولیدی از داخل موتور است ؟ چون من وقتی توی سربالایی روی پدال گاز فشار میارم بجای رانش بیشتر فقط صدای بیشتری از موتور خارج میشه!
16:54  1394/08/08
گزارش
پاسخ دادن
سمندی
2

به این دلیل که موتور XU7 تاریخ مصرفش تمام شده ، تو سال 2015 هستیم هنوز میخواهی از موتور عهد بوق که هم آلودگی صوتی و هم آلودگی هوا تولید میکنه ، تو خیابونها استفاده بشه؟
گزارش
پاسخ دادن
13:31  1394/08/09

هادی
2

سلام به دوستان
لطفا منو راهنمایی کنید
۲ماه پیش tu5 خریدم الان رو ۱۲۰۰ کیلومتر نیم لیتر روغن کم کرده ایا طبیعه هست یا نه‌،؟لطفا کارشناسی بگید تشکر
14:25  1394/08/08
گزارش
پاسخ دادن
زهرا
0

سلام دوست گرامی من هم18/2/97سانتافه سفید اس سند4/7/97ولی برای من اس بیمه نیومده وهنوزخودروهم تحویل ندادن ازنمایندگی سمنان خسروانی
گزارش
پاسخ دادن
20:30  1397/07/20

سانتافه مشكي مشهد
0

ماشين منو تحويل ندادن ولي مشهد ٧نفر هفته پيش گرفتند ٢نفر هم امروز
صبح داشتند تحويل ميدادند
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1397/07/21

سانتافه مشكي مشهد
0

ماشين منو تحويل ندادن ولي مشهد ٧نفر هفته پيش گرفتند ٢نفر هم امروز
صبح داشتند تحويل ميدادند
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1397/07/21

سانتافه مشكي مشهد
0

ماشين منو تحويل ندادن ولي مشهد ٧نفر هفته پيش گرفتند ٢نفر هم امروز
صبح داشتند تحويل ميدادند
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1397/07/21

سانتافه مشکی ۱۷ اردیبهشت
0

اس سند ۷/۴
اس بیمه ۷/۱۲
تحویل ؟؟؟؟
سمنان‌ نمایندگی خسروانی
گزارش
پاسخ دادن
20:25  1397/07/20

زهرا
0

سلام دوست گرامی من هم18/2/97سانتافه سفید اس سند4/7/97ولی برای من اس بیمه نیومده وهنوزخودروهم تحویل ندادن ازنمایندگی سمنان خسروانی
گزارش
پاسخ دادن
20:29  1397/07/20

حميد
4

بله كه از ايرانخودرو طبيعيه
حدود 1200 تا ديگه بري بايد بي زحمت سرسيلندر عوض كني
گزارش
پاسخ دادن
12:19  1394/08/09

علی
15

افرادی که ef7 دارین به جای اینکه بیاید از پارس بد بگید کمی عاقبت اندیش باشید و تا وقت دارید با یک تعویض روغنی قرار داد ببندید چون دیر یا زود روغن ریزی های لاینحل ef7 شروع میشه . یک فکری هم به حال کف پارکینگ بکنید . روغن ریزی قسمتی از وجود ef7 هست دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره بالاخره شروع میشه
20:53  1394/08/07
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

سلام مبارک باشه ثبت نام چه روزاسفندوازکدوم شهرهستید
گزارش
پاسخ دادن
07:23  1397/07/18

علی
0

از ارسال دعوتنامه اس 5 در مهر ماه خبری نیست ؟
گزارش
پاسخ دادن
10:43  1397/07/18

گلی
9

علی آقااین جمله که بعضی ازفنی ها میگن پژوپارس سرطانه معنیش چی هست؟میتونیدتوضیح بدیدلطفاً؟
گزارش
پاسخ دادن
23:19  1394/08/07

ایمان
14

محصولات ایران خودرو با افت کیفیت شدید عرضه میشن ما قصد داشتیم یه خودرو چینی بخریم ولی به علت
ترس از افت قیمت زیاد و به اصرار برادرم سه هفته پیش یه پارس سال صفر خریدیم ایراداشو مینویسم
1- شتاب پایین ماشین
2-مصرف سوخت بالا
3-صدای زیاد موتور
4- لاستیک های بی کیفیت از نوع کویر
5-بدجا رفتن دنده یک ودو
از عقب ماشین صدا خس خس ق قر میاد
03:53  1394/08/07
گزارش
پاسخ دادن
سعید
3

یه پارس دوگانه تهویه اتوماتیک خریدم 8 ماه قبل . دو هفته است کمپرسور کولر با زدن دگمه AC پنل شروع به کار نمیکنه. چند تا نمایندگی بردم تمام فیوزها . رله ها رو بررسی کردن یه پنل جدید درخواست دادند بازم کپرسور کار نمیکنه . متوچه عیب کار نمیشن. موقع بارندگی از زیر داشبورد سمت شاگرد اب چکه میکنه .زیر پا دریاچه میشه نمایندگیها میگن کار ما نیست برو بیرون درست کن. .واقعا اینه ماشین ایرانی .گریه ادمو در میاره . نمیدونم چیکار کنم . گارانتیشم داره تموم میشه. تا حالا 39 هزارتا راه رفتم
گزارش
پاسخ دادن
12:40  1394/08/08

كريم
3

سئوال؟؟؟؟
شما چند روز يكبار روغن به موتورش اضافه ميكنين.؟؟؟؟؟؟؟
17:16  1394/08/05
گزارش
پاسخ دادن
سهراب
2

روزی 15 سی سی کافیه. البته پارس 20 سی سی هم مشکلی نداره.
گزارش
پاسخ دادن
20:24  1394/08/05

امید
3

Slx بنا به چند دلیل از ماشین های تولید داخل و ماشین های چینی بهترو سرتره
1- قیمت مناسب
2- کیفیت خوب بویژه موتور و بدنه
3-هندلینگ عالی
4-ظاهر خوب و جوان پسند و به روز تر
5-دسترسی به مکانیک و قطعه
6- آلایندگی کمتر...مدل بالاهاش
22:51  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امیرحسین... tuning car...
3

سلام از نظر قیمت با توجه به قیمت های فعلی خودروها و سطح تجهیزات slxبیشتر از این قیمت باشه بعید میدونم کسی بخره....از نظر موتور و آلایندگی که این موتور روی خیلی از ماشینای دیگه نصب میشه خوب پس اونام آلایندگیشون مثل slx هسته ....از نظر ظاهری به نظرم جالب نیسته شما نگاه کنید مه شکن ها هیچ هماهنگی با خطوط بدنه نداره یا چراغ های جلو نورشون کمه و طراحیش مشکل داره اینو حتی خود slx دارها هم قبول دارن...گیربکسشم مشکل داره طراحیش نه کیفیتش. ضرایب 1 و 2 خیلی سنگینه در عوض ضرایب 4 و5 بخصوص 5 خیلی سبکه و این در جاده و مسافرت باعث میشه ماشین کشش مناسب رو نداشته باشه...اینایی که گفتم فقط مربوط به ایرادات طراحیش بود چون از نظر کیفیت همه خودرو تقریبا یکی هستن
گزارش
پاسخ دادن
11:50  1394/08/05

نیما
15

ما که ده ساله xu7 ذاریم که فقط یکبار در کیلومتر 300000 واشر زدواقعا سالاره
17:51  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
بهروز
0

سلام آریا جان شماره شاسی رو کی بهت اعلام کردن؟ممنون میشم اگه برام بنویسی.
گزارش
پاسخ دادن
12:29  1397/06/31

صفحه اول 1 2 3 4 5 6 7 صفحه آخر
صفحه 4 از 11

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
X5 اردبیل نمایندگی 1201 : ثبت نام 24 اردیبهشت x5 120 روز کاری تحویل سیستمی 22 مهر پیامک واریز چک اول با سه ماه تاخیر 16 آبان در مرحله تکمیل وجه گیر کرده باز هم هیچی به هیچی
محیا : داداش بیمه هم شی بازم طول میکشه من 23مهر فاکتور دوروز بعد پلاک یک هفته بعد فاکتور بیمه هنو معلوم نیس ماشین کدوم گوره کارت و سندماشین هم دستمن ماشین من تی 8ثبت نام 25خردادتحویل مدارک و غیره و ثبت قرارداد30خردلد تحویل10شهریوربوده ولی دوامهه فاکتور شده و هنو تحویل نگرفتم
محمد تارا v1 : سلام دوستان کسانی که یکم فاکتور شدن،پلاک شدید یا نه هنوز، لطفا کسی که پلاک میشه اعلام کنه ممنون
J4 تیر ماه ۱۴۰۳ : واقعا متاسفام که هیچ کس این وضعیتو پیگیری نمیکنه. ایکاش میشد حداقل ی خبر ۲۰ و ۳۰ پیگیری کنه. مهر قرار بود تحویل بدن و من برنامه ریزی کرده بودم. الان گند زدن و حداقل ۵۰ تومان خسارت دیدم. ایا میشه ما هم چک هامونو دیر پرداخت کنیم و هیچ کس ازمون پیگیری نکنه یا اینکه چون زورشون زیاده سریع ماشینو توقیف میکنن. تقصیر اونا نیست که اگر بود حداقل یک نفر اوضاع هزاران نفر را پیگیری میکرد و درخواست مطالباتشونو انجام میداد. تازه یکی از دوستان ماشینشو گرفته نزدیکه ۲ ساله دیرکردشو ندادن
رحیمی : من ۱۵ شهریورماه تکمیل وجه کردم تا الانم فاکتور نشدم جان عزیزتون فردا بیاید من تنها نباشم از شهرستان دارم میام ده نفر هم باشیم حله جوابه ب خدا
رحیمی : پسر خوب من ۱۵ شهریورماه تکمیل وجه کردم.۱۸مهر رفتم شرکت چون تنها بودم نتونستم کاری کنم.دو هفته پیش گفتم جمع بشید بریم هیچ کس موافق نشد ولی من فردا میرم و فاکتور هم میشم بالای ۱۰ بار هم زنگ شرکت زدم تف کردم صورتشون بالای ده بارم رفتم نمایندگی. حالا بگو ببینیم تو چیکار کردی ب غیر از آه ناله.
یوسف : درگاره باز شده البته تبدیل فرستادن ساینا دوگانه سایت سایپا
Mohsen : اگر اعتراض میکنید، حتما تاکید کنید که طبق کدام تائیدیه از سازمان حمایت یا شورای رقابت قیمت دنا پلاس بورسی از ۳۴۹ به ۵۳۸ (با مالیات و ....) رسیده است. باید مدرک افزایش قیمت را ارائه دهند
چانگان cs55 : بله دقیقا نمایندگی منم همین گفت که روز پنج شنبه گفت ارسال کردیم تهران ولی هنوز تایید نشده از جانب تهران
اطلس شهریور : این رحیمی هم یماهه داره میگه میرم تجمع هنوزرم هنوزه نرفته
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مصطفی : من پذیرش 28 شهریور
افسانه : تاریخ پذیرش رو لطف میکنید بگید تحویلش 30روزه بوده
دنادستی : سلام شماره قرار داد
راناپلاس مهر : فقط با زنگ زدن وپیگیر بودن شاید به حقمون برسیم بیکار نشینید زنگ بزنید در این مملکت بی سر و صاحب هیچ دلسوزی وجود نداره باید خودمن پیگیر باشیم. اگر سکوت کنیم مثل آب خوردن حقمون ومیخورن.
M : سلام کسی هست تحویل 30ابان و ماشینش تحویل گرفته باشه؟؟؟ کسی هست که تیک صدور اسنادش خورده باشه؟؟(تحویل آبان)
ساینا شهریور : من ک نشدم 11954940
رادوین : خدا لعنتشون کنه هر دفعه یه بهونه مردمو علاف میکنن ورق پلاک دیگه چیه ماها انگار گروگان شرکت سایپا هستیم هر جور دوس داره باهامون رفتار میکنه
جمشید : برای دی آذر میاد زده دعوت نامه تحویل خودرو نزده دعوت نامه تکمیل وجه خودرو
راناپلاس مهر : 0263280603109 دوستان زنگ بزنید استاندارد داخلی 2408 دوبار زنگ زدم میگه ما مشکلی نداریم شما هم زنگ بزنید یارو میگه یک هفته س مشتریان رانا دهن ما رو سرویس کردن اینقدر زنگ میزنن قول پیگیری داد شما هم تماس بگیرید خواهشن
سید : با سلام خدمت دوستان 151 با لاینر پاششی واریز 1 آبان ماه پذیرش 2 آبان ماه امروز فاکتور شد شماره پذیرش 12000890. جهت اطلاع دوستان